Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

druk druk druk... de 1.02 update voor tom clancy's ghost recon breakpoint is ook uit...
ik heb te weinig tijd!!
Er is nooit genoeg tijd om te alles te spelen wat je graag wil, herkenbaar probleem

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:57:
Ligt het aan mij of is het dit najaar magertjes qua releases? Ben een beetje op zoek naar wat nieuwe games, maar in het coming soon overzicht zie ik nog niet heel veel spannends voorbij komen (tot en met december).

Welke ik zeker wil spelen zijn:

-Afterparty
-Star Wars Jedi: Fallen Order
-Arise: a simple story

Welke ik misschien wil gaan spelen:

-The Outer worlds

En dat is het eigenlijk wel. Doom is helaas uitgesteld. Van CoD MW word ik nog niet warm. Forza Horizon 4 ben ik bijna klaar mee en Gears 5 is een topspel maar zonder een squad van een paar man wordt het steeds lastiger om mee te komen tegen parties.
Jij hebt nog een lijstje....ik kan me werkelijk geen game bedenken die ik echt moet spelen dit najaar. Heel misschien nieuwe COD, maar dat BF5 me niet meer trekt en ik geen lekkere shooter meer heb om te spelen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier nog een aardige hands-on voor Project X-cloud: https://www.theverge.com/...treaming-preview-hands-on

Bij mij staan verder alleen NFS en Star Wars nog op de planning om misschien te halen. Denk alleen dat ik bij allebei wel even wacht tot een sale oid.

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 15-10-2019 14:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

steefje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Jij hebt nog een lijstje....ik kan me werkelijk geen game bedenken die ik echt moet spelen dit najaar. Heel misschien nieuwe COD, maar dat BF5 me niet meer trekt en ik geen lekkere shooter meer heb om te spelen.
Ik vermaak me wel met COD MW straks, PUBG, Fifa 20, WreckFest en Enter the Gungeon.

Heb tevens nog talloze andere games op de backlog zitten waar ik simpelweg geen tijd voor maak maar wel graag wil spelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn veel hier die de Elite Controller Series 2 hebben besteld?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:29:
Nee. Heb hem geannuleerd. Wou eindelijk een keer de elite controller bestellen, maar mijn nieuwe hobby viel iets duurder uit dus hem de elite controller geannuleerd.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van iedereen hier :+

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 15-10-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Nee. Heb hem geannuleerd. Wou eindelijk een keer de elite controller bestellen, maar mijn nieuwe hobby viel iets duurder uit dus hem de elite controller geannuleerd.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van iedereen hier :+
Oh wat jammer om te horen, nu ben ik wel benieuwd naar je nieuwe hobby :).
Als je die wilt delen natuurlijk, ik heb hem zelf besteld voor 150 euro.
Ik laat je mijn ervaring dan wel even weten.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:34:
[...]

Nee ik haal hem op release bij de Mediamarkt. Geen gedoe met eventuele garanties. :)
Ah dat is een slim idee, alleen er bestaat wel een kans aan voorraad te kort.
Dit was toch bij de eerste elite ook het geval? Hoop natuurlijk dat de controller er ligt op launch day 8)

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2019 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:36:
[...]

Oh wat jammer om te horen, nu ben ik wel benieuwd naar je nieuwe hobby :).
Ik ga de bossen in crossen met een MTB samen met een kameraad. Fiets is iets duurder geworden en de rest ook iets duurder dan verwacht. :+

Mijn standaard controller werkt ook gewoon prima en heb nog een nieuwe op de plank liggen. (en nog een defecte die naar M$ gaat).

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 15-10-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:37:
[...]

Ik ga de bossen in crossen met een MTB samen met een kameraad. Fiets is iets duurder geworden en de rest ook iets duurder dan verwacht. :+
Oh wat vet! Daar ga je nog wel een paar schrammen bij oplopen ben ik bang :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:38:
[...]

Oh wat vet! Daar ga je nog wel een paar schrammen bij oplopen ben ik bang :o
Als het daar bij blijft dan teken ik er voor. Iets wat ik vroeger al wou, maar geen vrienden had die dezelfde interesse hadden danwel een bos/mtb pad dichtbij in de buurt. Nu heb ik beide. MTB route ligt op 2km afstand en heb een kameraad die ook weer wil fietsen. Die heeft het een paar jaar geleden ook gedaan, maar gestopt vanwege alleen fietsen.

Nu komt het er wel van. Altijd leuk hoe dingen in je leven veranderen. Door diezelfde kameraad ben ik van PC gaming omgegaan naar de xbox 2 jaar geleden.

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 15-10-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:39:
[...]

Als het daar bij blijft dan teken ik er voor. Iets wat ik vroeger al wou, maar geen vrienden had die dezelfde interesse hadden danwel een bos/mtb pad dichtbij in de buurt. Nu heb ik beide. MTB route ligt op 2km afstand en heb een kameraad die ook weer wil fietsen. Die heeft het een paar jaar geleden ook gedaan, maar gestopt vanwege alleen fietsen.

Nu komt het er wel van. Altijd leuk hoe dingen in je leven veranderen. Door diezelfde kameraad ben ik van PC gaming omgegaan naar de xbox 2 jaar geleden.
Wat gaaf dat je dan nu wel iemand hebt ontmoet die wel dezelfde interesse heeft, kan je eindelijk een van je wensen laten uitkomen. Ik wens je dan alvast heel veel plezier met deze hobby en hou het maar bij die schrammen.

Gek he hoe alles soms kan lopen, is ook het mooie van het leven 8) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voordat het topic richting de Wetenschapshoek wordt verplaatst gezien de filosofische stellingen hier: gezien de shooteractie in Rage 2 hoop ik eigenlijk dat de nieuwe Doom (Eternal) die kant op gaat. Want ik blijf echt genieten van hoe de actie is verwerkt in Rage 2.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:45:
Voordat het topic richting de Wetenschapshoek wordt verplaatst gezien de filosofische stellingen hier: gezien de shooteractie in Rage 2 hoop ik eigenlijk dat de nieuwe Doom (Eternal) die kant op gaat. Want ik blijf echt genieten van hoe de actie is verwerkt in Rage 2.
Ja Rage 2 was een heerlijke shooter , had eerst me twijfels bij die game tot ik hem ging spelen.
Zou hem zo opnieuw beginnen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:29:
Nee, ik wacht er nog even mee. Eerste Elite had ook snel problemen (rubber wat los liet e.d.) dus ik wacht even tot de fabricagefouten eruit zijn. Mn huidige 2 controllers werken nog prima en vind het verder toch niet zo super veel toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:21:
[...]

Dat was alleen een bugfix patch die nog lang niet alles meepakt. Denk dat je bij die beter tot een eerste DLC ding kunt wachten.
Heb eigenlijk weinig problemen met het spel. De raar hangende autos / helicopters heb ik maar 1 x meegemaakt Respawnen bij je coop partner zou gefixed moeten zijn, die was irritant. Als ze dat rare plakken (wat bij the division 2 ook maar net gefixed is) ook fixen zijn we al een heel eind..

prima spel, mooi getekend, genoeg te doen en vooral ook leuk om te doen...
(en uiteindelijk heb ik minder shit dan met gow 5 , 4-5 dagen lang tijdens de release :9~ )

Edit: jammer maar we respawnen nog steeds 500,+ van elkaar... snurk

[ Voor 4% gewijzigd door quorumz op 16-10-2019 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nooit zo van de previews en video's afgaan van een game voor die uitkomt, maar op basis van deze gameplay video van NFS... Ziet er wel leuk uit, jammer dat ze nog steeds vasthouden aan hun 'press drift button to corner' drivingmodel. De cops zien er wat tandeloos uit maar dit zal waarschijnlijk wel vrij aan het begin van de game zijn. Ik hoop dat het nog wat kan escaleren en er dan krachtigere wagens achter je aan komen en eventueel roadblocks of van die SUVs die je van voren proberen te rammen (rhinos geloof ik), zolang ze maar niet met van die onzin als EMP aan komen zetten. Driving skills nodig hebben om te ontsnappen van de politie is leuk, maar het moet geen Mario Kart worden met een blue shell achter je aan of zo.
Maar goed ik ga hem toch niet bij release halen, ik wacht wel tot hij in EA access komt of zo, neem ik die weer een maandje om de game eens door te spelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:19:
[...]

Ik ben nooit zo van de previews en video's afgaan van een game voor die uitkomt, maar op basis van deze gameplay video van NFS... Ziet er wel leuk uit, jammer dat ze nog steeds vasthouden aan hun 'press drift button to corner' drivingmodel. De cops zien er wat tandeloos uit maar dit zal waarschijnlijk wel vrij aan het begin van de game zijn. Ik hoop dat het nog wat kan escaleren en er dan krachtigere wagens achter je aan komen en eventueel roadblocks of van die SUVs die je van voren proberen te rammen (rhinos geloof ik), zolang ze maar niet met van die onzin als EMP aan komen zetten. Driving skills nodig hebben om te ontsnappen van de politie is leuk, maar het moet geen Mario Kart worden met een blue shell achter je aan of zo.
Maar goed ik ga hem toch niet bij release halen, ik wacht wel tot hij in EA access komt of zo, neem ik die weer een maandje om de game eens door te spelen.
Amen, heb me waaaaaaaaaaaay back heel erg goed vermaakt met de allereerste nfs, en daarna de serie eigenlijk min of meer uit het oog verloren, ook de klassiekers underground en carbon enzo 'gemist' maar via ea paar recente delen kunnen proberen, was not impressed. Ze moeten echt weer hele goed reviews krijgen voordat ik het weer een kans ga geven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie gameplay, heb erg veel zin in deze game.
Ik heb in het Need For Speed Heat Topic nog een interessante preview gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
justifire schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:30:
[...]

Rage 2 is een geweldige shooter, de dlc vond ik ook vet, kom maar door met die uitbreidingen !!
Ik vond Rage2 niet heel tof. De gameplay was op zich wel vet, thans het schieten. Verder enorm herhalend en weinig te doen. Vreemd genoeg werd ik ook een soort misselijk van dit spel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Martinspire schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Nee, ik wacht er nog even mee. Eerste Elite had ook snel problemen (rubber wat los liet e.d.) dus ik wacht even tot de fabricagefouten eruit zijn. Mn huidige 2 controllers werken nog prima en vind het verder toch niet zo super veel toevoegen
Die problemen vielen wel mee hoor, ik en nog 5 maten hebben min of meer tegelijkertijd elite controllers aangeschaft op de launch zo'n 4 jaar geleden... Ik ben de eerste die problemen begon te krijgen met de rubberen grips, en dat was nadat ik de controller uit elkaar had gehaald afgelopen maart.

Wij verslijten meestal 1-2 normale controllers per jaar, en deze is dus gewoon 4 jaar mee gegaan.. hoe dan ook dus het geld waard! :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze games gaan uit gamepass vanaf de 31e:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ecf0j2xjfts31.jpg
greyfox1987 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Die problemen vielen wel mee hoor, ik en nog 5 maten hebben min of meer tegelijkertijd elite controllers aangeschaft op de launch zo'n 4 jaar geleden... Ik ben de eerste die problemen begon te krijgen met de rubberen grips, en dat was nadat ik de controller uit elkaar had gehaald afgelopen maart.

Wij verslijten meestal 1-2 normale controllers per jaar, en deze is dus gewoon 4 jaar mee gegaan.. hoe dan ook dus het geld waard! :-)
Ik zelf en genoeg anderen hadden al vrij snel problemen, met gewoon normaal gamen. Bij mij liet binnen 4 maanden het rubber al los en dat probleem heb ik 2 jaar later nog steeds voor zien komen. Dus vandaar dat ik rustig wacht of deze keer de kwaliteit wel naar behoren is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:41
Martinspire schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 11:04:
Deze games gaan uit gamepass vanaf de 31e:
[Afbeelding]

[...]

Ik zelf en genoeg anderen hadden al vrij snel problemen, met gewoon normaal gamen. Bij mij liet binnen 4 maanden het rubber al los en dat probleem heb ik 2 jaar later nog steeds voor zien komen. Dus vandaar dat ik rustig wacht of deze keer de kwaliteit wel naar behoren is.
Bijzonder dat er een Microsoft game uit gaat (halo wars).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Een late reactie van mijn kant, maar het is inmiddels door jullie hulp gelukt. Bedankt! Het was even kijken naar de handelingen voor het toewijzen van een statisch ip naar mijn Xbox inderdaad. Als je zoiets lang niet hebt gedaan kan je nogal verdwaald raken met alle instellingen van de router.. Ports staan nu ook open en nu ook met een 'open NAT' als gevolg. Multiplayer gaat een stuk beter, gek genoeg kan ik bij Halo 5 geen matches vinden... Komt dit omdat mijn rank erg laag is en dit qua filter dan moeilijker wordt of is het spel nagenoeg dood qua community?

Even kort met Forza en Apex getest en daar is mp wel gewoon mogelijk :)
quorumz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:17:
[...]

Ik weet niet in hoeverre de gui en opties al die jaren zijn veranderd maar hier leggen ze de settings uit die je nodig hebt voor open nat voor drayteks:

http://www.i-helpdesk.com...crosoft-xbox-live-service

Wat handig kan zijn is je xbox one een vast ip adres geven. (meest veilige manier en minste werk is: kijk in je router/modem wat de dhcp scope is bv 192.168.1.128 tm 192.168.1.91 (192.168.1.128/26). Je netwerk thuis zal dan bv 192.168.1.0/24 zijn (192.168.1.0-192.168.1.255).en geef je xbox een ip adres uit je dhcp scope en in je ip range bv 192.168.1.200. met 255.255.255.0 (er vanuit gaande dat je netwerk /24 is)

dns zou ik aanpassen als 1e 8.8.8.8 (google dns) en 2e pas je dns van tmobile (dat kan ook voor je dhcp scope trouwens).

Een andere manier is een ip adres uit je dhcp scope te pakken en kijken of je die in je modem kan reserveren.

Als je xbox, xbox-2019 heet zal je hem in de lijst terug zien komen met het ip wat je gegeven hebt, dan zou je naar de instellingen van dat artikel kunnen kijken

(als je geen vast ip geeft heb je een minimale kans dat een ander apparaat dat ip adres krijgt en werkt het weer niet, sommige dhcp scopes noemen ze het geen reserveren maar dan verloopt de lease tijd niet (let op dit is ook gevaariljk want hier kan je dhcp scope vollopen (visitie die op je netwerk zitten krijgen dhcp adres maar wordt niet vrij gegeven...)

goed hoop netwerk gereutel...give it a go.. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 23:14
Voor de nieuwsgierige, ik heb met een ander account 2 jaar xbox live gekocht. De aktie gamepass 1 euro voor maand gebruik gemaakt en heb nu game pass abbo tot 17-11-2012

Met de tip om je xboxone als home console aan te duiden kan ik mijn enige gekochte game (fifa 20) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
[bassie] schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:48:
[...]

Voor de nieuwsgierige, ik heb met een ander account 2 jaar xbox live gekocht. De aktie gamepass 1 euro voor maand gebruik gemaakt en heb nu game pass abbo tot 17-11-2012

Met de tip om je xboxone als home console aan te duiden kan ik mijn enige gekochte game (fifa 20) spelen.
Fijn dat onze input heeft geholpen! Veel plezier!

Neem aan dat je het game Pass account nog ook het account is wat je gebruikt, dat zou ik wel adviseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mobygo76 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:55:
[...]

Bijzonder dat er een Microsoft game uit gaat (halo wars).
Doom en Halo Wars gaan er blijkbaar niet uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:00:
Jaaa ga ik eindelijk ownen in gears 5! :+
Is dat spel nu wel stabiel door updates? :)
Heb hem namelijk verwijderd uit frustratie :o
Ben heel benieuwd hoe die nieuwe controller in handen ligt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Heb met uitzondering van de eerste paar dagen totaal geen last gehad.
Gelukkig :) , waar heb jij de Series 2 controller besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Nog niet besteld. Ga hem bij de mediamarkt halen. Uitstekende garantie :)
:) gelukkig valt 4 november op een maandag :)
Anders zat je met het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag nog even aangezet maar vind er echt niks aan. Sowieso 0 ingesproken dialogen, alles is textbased. 0 sfeer dus en vond de manier van navigeren en de controls ook maar vaag. Verder grafisch echt geen wonder en had nou niet echt het idee met een denderend verhaal te maken te hebben.

Denk niet dat ik hem nog op ga starten en snap ook niet helemaal waarom iedereen zo larisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mijn game pass trial verloopt morgen, ik was bezig met Kingdom Come Deliverance. Ik wil de game aanschaffen als box edition. Ik neem aan dat na het verlopen van de game pass ik niet m'n savegame kwijt ben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:17:
[...]

Vanmiddag nog even aangezet maar vind er echt niks aan. Sowieso 0 ingesproken dialogen, alles is textbased. 0 sfeer dus en vond de manier van navigeren en de controls ook maar vaag. Verder grafisch echt geen wonder en had nou niet echt het idee met een denderend verhaal te maken te hebben.

Denk niet dat ik hem nog op ga starten en snap ook niet helemaal waarom iedereen zo larisch is.
De game is toch nog helemaal niet uit? Of is er een of andere preorder access of zo?

Ik zie dat hij ook beschikbaar is in de PC gamepass, dus ik ga hem wel proberen volgende week :)

edit: Ben je niet in de war met Outer Wilds?

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 18-10-2019 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Normaal gesproken wel een game die ik zou kopen waarschijnlijk maar wel mooi dat hij in game pass komt, eerst daar maar eens checken (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
....wat zal ik zeggen...leuk voor gamepass titel?

en..als dit meer van hetzelfde is als het vorige deel..laat maar.. daar kunnen ze geen coop verhaal maken/spelen

deze wellicht voor @uchiha tijntje :

tsja, als het de style van sniper elite 4 is..(en nu met 4k hdr.. en niet de zuig gameplay en debiele moeiljikheidsgraad van deel zombie 3....) dan lijkt ie me errug nice

[ Voor 85% gewijzigd door quorumz op 19-10-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:17:
[...]

Outer Wilds is mijn game of the year. :) Echt een hele bijzondere game ervaring. Een exploration game zoals geen ander. Echter als je al valt over de textbased dialogue en de graphics kan ik je vast niet overtuigen om het een kans te geven. :p En dat verbaast me van iemand die No Man Sky een goede game vindt

Heb wat artikeltjes opgezocht die het een stuk beter kunnen verwoorden dan ik:

Kotaku: https://kotaku.com/outer-...ve-ever-played-1835801654

Outer Wilds is meticulously crafted, brilliantly structured, and enticing enough to get you past the oft-wonky ship-flying mechanics. Although that 22-minute timer can be frustrating—nothing worse than hearing the “we’re all doomed” music when you’ve just discovered a brand new, sprawling area—it ultimately makes for a more beautiful experience. And this is a beautiful experience. It’s a game you have to play. I can’t recommend it enough.

Maar het is uiteraard persoonlijk. Hoop alleen niet dat je bent gestopt na 1 of 2 timeloops. Want dan begint het pas.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Outer Wilds is mijn game of the year. :) Echt een hele bijzondere game ervaring. Een exploration game zoals geen ander. Echter als je al valt over de textbased dialogue en de graphics kan ik je vast niet overtuigen om het een kans te geven. :p En dat verbaast me van iemand die No Man Sky een goede game vindt

Heb wat artikeltjes opgezocht die het een stuk beter kunnen verwoorden dan ik:

Kotaku: https://kotaku.com/outer-...ve-ever-played-1835801654

Outer Wilds is meticulously crafted, brilliantly structured, and enticing enough to get you past the oft-wonky ship-flying mechanics. Although that 22-minute timer can be frustrating—nothing worse than hearing the “we’re all doomed” music when you’ve just discovered a brand new, sprawling area—it ultimately makes for a more beautiful experience. And this is a beautiful experience. It’s a game you have to play. I can’t recommend it enough.

[YouTube: 6 Reasons Outer Wilds Is One Of The Best Adventure Games Ever Made | Outer Wilds Review]

Maar het is uiteraard persoonlijk. Hoop alleen niet dat je bent gestopt na 1 of 2 timeloops. Want dan begint het pas.
Ik ben niet verder gekomen dan een sle ht bestuurbare drone. Gaar spel vond ik dit.

Yooka-Laylee 2 heb ik nu even gespeeld maar vond het een beetje muf. Besturing is veel te losjes en je moet constant verhalen lezen van oninteressante karakters die me vooral herinneren aan het vorige deel.

Back to Slay the Spire, Gears en Project Cars 2! Heb nu de ultieme racecockpit met een verlaagd bureau, IKEA Pogang en logitech g920. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:57:
[...]
Ik ben niet verder gekomen dan een sle ht bestuurbare drone. Gaar spel vond ik dit.

Yooka-Laylee 2 heb ik nu even gespeeld maar vond het een beetje muf. Besturing is veel te losjes en je moet constant verhalen lezen van oninteressante karakters die me vooral herinneren aan het vorige deel.
Slay the spire heeft je smaak aangetast :+

De besturing is wellicht wat losjes maar wel voorspelbaar. Is dus kwestie van even wennen. En verhalen lezen... Overdrijven is ook een vak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 10:56
Jackson6 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:16:
… Ik neem aan dat na het verlopen van de game pass ik niet m'n savegame kwijt ben?
Nee, savegames, behaalde achievements, etc. zijn accountgebonden en blijven behouden. Zodra je een spel opnieuw installeert zijn ze weer beschikbaar.
Je kunt dus gerust Game Pass en tijdelijke "Free Play Day"-spellen spelen c.q. uitproberen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

No Mans Sky heeft sfeer vanaf moment 1. Dat je op een onbekende planeet staat en je schip moet repareren. Komt ook geen NPC bij kijken op dat moment. Dat je technieken moet zoeken, grondstoffen verzamelen (met een soort systeem der elementen erachter), dat je zelfs woorden moet zoeken en een beter doel hebt dan "wat ga je doen? Oh nou veel succes". Verder is het base-builden ook wel tof en kun je alles wel skippen in de dialogen omdat er toch wel bijgehouden wordt wat je moet doen. Bij Outer Wilds moet je alles goed lezen want er wordt verder niks bijgehouden of uitgelegd. Geen notitie met missiedoelen, niks. Toen ik voor het eerst dood ging (na op te stijgen), kwam ik weer zo ver terug dat ik weinig zin had om nog verder te gaan. Het is geen permadeath, maar het scheelt niet veel. Of dat moet in je timeloop verhaal passen, maar dan heb ik er sowieso geen zin in.

Die remote control spaceship bestuurde inderdaad ruk, al werd het beter met de controls op inverted. Uiteindelijk dus wel zo'n ding geland, maar de NPC's reageerde er totaal niet op.

Het ziet eruit als een game van minstens 5 jaar geleden en speelt als een game van 10 jaar geleden. Zal wel weer 1 of andere gimmick in zitten die het "modern" maakt, maar nee, het hele sfeertje is niet aan mij besteed. Kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij veel Nintendo titels (te vaak hebben die ook geen stemmen maar gewoon bordjes en tekstblokken in een outdated omgeving met 0 contact met NPC's)

Fijn dat het je game of the year is, die prijs gaat bij mij naar Wreckfest...

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 19-10-2019 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:11:
[...]

No Mans Sky heeft sfeer vanaf moment 1. Dat je op een onbekende planeet staat en je schip moet repareren. Komt ook geen NPC bij kijken op dat moment. Dat je technieken moet zoeken, grondstoffen verzamelen (met een soort systeem der elementen erachter), dat je zelfs woorden moet zoeken en een beter doel hebt dan "wat ga je doen? Oh nou veel succes". Verder is het base-builden ook wel tof en kun je alles wel skippen in de dialogen omdat er toch wel bijgehouden wordt wat je moet doen. Bij Outer Wilds moet je alles goed lezen want er wordt verder niks bijgehouden of uitgelegd. Geen notitie met missiedoelen, niks. Toen ik voor het eerst dood ging (na op te stijgen), kwam ik weer zo ver terug dat ik weinig zin had om nog verder te gaan. Het is geen permadeath, maar het scheelt niet veel. Of dat moet in je timeloop verhaal passen, maar dan heb ik er sowieso geen zin in.

Die remote control spaceship bestuurde inderdaad ruk, al werd het beter met de controls op inverted. Uiteindelijk dus wel zo'n ding geland, maar de NPC's reageerde er totaal niet op.

Het ziet eruit als een game van minstens 5 jaar geleden en speelt als een game van 10 jaar geleden. Zal wel weer 1 of andere gimmick in zitten die het "modern" maakt, maar nee, het hele sfeertje is niet aan mij besteed. Kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij veel Nintendo titels (te vaak hebben die ook geen stemmen maar gewoon bordjes en tekstblokken in een outdated omgeving met 0 contact met NPC's)

Fijn dat het je game of the year is, die prijs gaat bij mij naar Wreckfest...
Zonde dat je je conclusies trekt op foute aannames na een minuutje of 20 spelen. Denk niet dat ik je kan overtuigen om het nog een kans te geven dus ga ik het ook niet proberen. :)
Ieder zijn ding. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor zover ik begrepen heb van die game (heb hem niet gespeeld) verzamel je kennis en zou je in principe als je alles al weet de game in de eerste 22 minuten loop gelijk uit moeten kunnen spelen. Wat dat betreft zou het dus nogal onzinnig zijn om quest markers en zo te hebben, dat gaat tegen het hele idee van het spel in. Evenals dat permadeath in feite weinig zegt, want de voortgang behoort zich in jouw brein af te spelen.

Maar ik begrijp daarentegen ook goed dat je niet alles een uitgebreide kans geeft, er is gewoon veel te veel te spelen en te weinig tijd. Ik kom niet eens echt toe aan veel nieuwe games omdat ik zo'n grote backlog heb en er dan ook nog games zijn die gewoon veel tijd blijven eisen. Borderlands 3 bijvoorbeeld blijf ik voorlopig wel spelen (en ja dat is dus net de uitzondering wat wel een nieuwe game is), maar ik had ook opeens weer een kick om starcraft opnieuw te spelen (ja die game uit 1998! wel remastered). Eigenlijk wil ik bijna alles wel spelen, maar het is eigenlijk beter om wat kieskeurig te zijn dus want alles spelen gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:35:
[...]

Zonde dat je je conclusies trekt op foute aannames na een minuutje of 20 spelen. Denk niet dat ik je kan overtuigen om het nog een kans te geven dus ga ik het ook niet proberen. :)
Ieder zijn ding. :)
Ik heb Red Dead 2 ook niet uitgespeeld. Geen Dark Souls of Doom aangeschaft. Sommige games heb ik gewoon helemaal niks mee. Ik snap dat jij het wel een toffe game vindt en dat is prima, maar het is gewoon niks voor mij. Ik vind het altijd fijn als een game start met een mooie cinematic of iets dergelijks, waarbij duidelijk is dat er werk in is gaan zitten. Dat je een game begint en er wat uitleg is over het spel. Dat ik niet zelf notities hoef bij te houden over wat te doen en waarbij dialogen mooi zijn uitgewerkt. Bordjes lezen en teksten skippen met verder 0 interactie met de wereld is gewoon mijn ding niet. Daarom speel ik ook geen Zelda games meer en heb ik nooit een Pokemon game gedaan. Trek mij de game in en ik speel hem snel uit, maar drop me ergens met zo'n fake "je weet niet wie je bent, waar je bent en wat je doet en niemand helpt je" en je bent me al snel kwijt. Maak de rest van de game erg vaag en zie eruit als een game van jaren geleden en ik neem de moeite niet eens meer. Wellicht dat No Mans Sky een uitzondering is, maar Astroneer vind ik bijvoorbeeld ook wel een leuke game. Overigens heb ik van beiden het einde nog niet gehaald, maar in tijden waar weinig games uit komen, zie ik mezelf dat nog wel doen. Outer Wilds voelt aan alsof ze gewoon een begin vergeten zijn toe te voegen, wellicht met een "dat komt later nog wel" idee.

En het is niet alsof ik teveel games te doen heb. Voor een goede game maak ik gewoon tijd. Maar deze pakt me gewoon niet. Sorry, next!

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 19-10-2019 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. The Outer Worlds ziet en voelt er gewoon zwaar achterhaald uit, in alles. Graphics, dialogen, animaties. Ik weet dat het een (semi) open world RPG is, maar vind het alsnog ondermaats.

Maar het trekt me ergens wel qua setting en het verkennen van nieuwe omgevingen etc. Ga het wel een kans geven, maar stap er met lage verwachtingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: ik quotte per ongeluk @Finraziel.

De mission objectives implementatie in Outer Wilds is een van de beste die ik in lange tijd heb gezien. In plaats van 100+ icons op de worldmap zonder dat er maar iets van intelligentie gevraagd wordt mag je in Outer Wilds zelf nog een beetje nadenken. Maar dat krijg je wel alleen mee als je dus meer dan 1 of 2 runs doet. Maar zelf notities maken? Ik zou niet weten waarom, want alles wat je doet en ontdekt wordt super goed bijgehouden in een logboek dat accessible is in je spaceship.

Daarnaast verlies je eigenlijk nooit echt progress. Want zodra je de eerste keer je spaceship hebt “unlocked” ben je de volgende run in 20 seconden vanaf je marshmallow camp fire in outer space.

En voor diegene hier die in de war zijn. Er zijn twee games die qua naam op elkaar lijken. The Outer Worlds die binnenkort uitkomt en een rpg ala Fallout. En dus Outer Wilds waar we het hier over hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2019 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:00:
ALL HAIL @exactor it THE SLAYER!

Ascension 20 in Slay the Spire!

Uiteraard dankzij mijn moral support! Mag hij zich eindelijk eens focussen op een goed spel. Zoals Outer Wilds :P
Er is nog genoeg te doen in slay the spire! Moet nog wat best pittige (en 1 rng zware) achievements halen hoor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
AmonTobin schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:10:
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. The Outer Worlds ziet en voelt er gewoon zwaar achterhaald uit, in alles. Graphics, dialogen, animaties. Ik weet dat het een (semi) open world RPG is, maar vind het alsnog ondermaats.

Maar het trekt me ergens wel qua setting en het verkennen van nieuwe omgevingen etc. Ga het wel een kans geven, maar stap er met lage verwachtingen in.
Mijn verwachtingen zijn juist erg hoog! Heb ontzettend veel zin in die game. Als hij maar half zo goed is als Fallout New Vegas, dan is het een topgame voor mij!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag dat The Outer Worlds te spelen is met gamepas, heb verder nog niks over de game gelezen of gezien.
Word een wilde gok, alleen nu komt op dezelfde dag Modern Warfare ook uit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Unboxing nieuwe Elite Series 2 controller. Las op social media al dat de accu duur echt fantastisch zou zijn. Logisch op zich ook wel aangezien er geen nutteloze, niet voor de speler zichtbare, lichtbalk aanwezig is :D

Verder voor de Achievement hunters, ik had Supermarket Shriek via gamepass eens even geinstealleerd. Ik moest echt keihard lachen toen ik het speelde en beste wel leuk eigenlijk. De achievement score ging direct met tientallen omhoog.

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 21-10-2019 13:01 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

MRE-Inc schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:58:
Unboxing nieuwe Elite Series 2 controller. Las op social media al dat de accu duur echt fantastisch zou zijn. Logisch op zich ook wel aangezien er geen nutteloze, niet voor de speler zichtbare, lichtbalk aanwezig is :D

[YouTube: Unboxing Elite Xbox Wireless Controller Series 2]

Verder voor de Achievement hunters, ik had Supermarket Shriek via gamepass eens even geinstealleerd. Ik moest echt keihard lachen toen ik het speelde en beste wel leuk eigenlijk. De achievement score ging direct met tientallen omhoog.
als die balk uit leds bestaat, zal dat ook heus wel meevallen ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ziet er veel belovend uit, hoop dat de accu ook voldoet aan mijn verwachtingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Tsk oud nieuws, had ik hier vrijdag al gezet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgt die Elite 2 nog een manier om hem op te laden zonder elke keer een kabeltje aan te sluiten? Via dock of wireless charger?
Ik vond het spel wel grappig voor 10 minuten maar daarna al snel minder. Typisch zo'n spel wat prima als mobile game uitgebracht had kunnen worden en ook weinig meer bevat dan dat.

[ Voor 70% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:26:
Krijgt die Elite 2 nog een manier om hem op te laden zonder elke keer een kabeltje aan te sluiten? Via dock of wireless charger?

[...]
Ik vond het spel wel grappig voor 10 minuten maar daarna al snel minder. Typisch zo'n spel wat prima als mobile game uitgebracht had kunnen worden en ook weinig meer bevat dan dat.
Ja zie het filmpje. Aan de onderkant zitten van die contactpunten waarmee je de controller in de case kunt leggen waar dan weer een oplaadblokje zit met contactpunten.

Vond de game wel leuk, maar is idd niet iets om uren achter elkaar te spelen. Meer voor de afwisselling of in de vergeten kwartiertjes dat je op iets moet wachten.(straks met Xcloud bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:26:

[...]
Heeft vast ook geen echte voice acting ;) :>

Ben wel benieuwd naar dat docking systeem in die case. Hopelijk houdt die het ook echt zo lang uit zoals ze claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nog meer mensen last van slechte Live verbinding?
Met namen Halo 5 en Gears 5 die ons eruit gooien.. Bij Halo kan ik géén online game aanklikken.. Overal staat: "No dedicated servers are avaible for your version of Halo at this time"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 11:26
Kan ik de accu van de elite 2 ook vervangen? Als dit niet kan, moet ik dus vanouds met een kabel van xbox naar de controller gaan werken als de accu leeg is. Meestal krijg je een vrij korte kabel erbij en dit maakt mij aan het twijfelen om hem te kopen.

Ik ben totaal geen fan van accu's en gebruik zelf altijd oplaadbare batterijen. De accu's van de 360 destijds vond ik ook al heel erg tegenvallen naar een jaar of 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
@Darow

Er zit een oplaad dock bij, als je daar je controller op zet als je stopt me gamen is hij altijd vol. (Dat dock kan uit het hoesje)

En mocht je toch meer als 40 uur gamen dan kun je altijd een accu naast je leggen met een kabel in je controller?

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
LuisjeNL schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:18:
@Darow

Er zit een oplaad dock bij, als je daar je controller op zet als je stopt me gamen is hij altijd vol. (Dat dock kan uit het hoesje)

En mocht je toch meer als 40 uur gamen dan kun je altijd een accu naast je leggen met een kabel in je controller?
Dank voor je reactie. Aan 40 uur zal ik in een sessie niet snel komen. Zal dan even wennen worden hem steeds in de dock te plaatsen maar zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:09:
Ben vandaag wel weer begonnen aan A Plague Tale. Die game is zo ontzettend sfeervol!
Vond ik persoonlijk inderdaad erg sfeervol. Heb ervan genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:09:
The Outer Worlds reviews zijn uit en krijgt uitstekende cijfers. Zo aardig van MS dat ze hem gewoon multiplatform laat zijn ;) :+

En dat wederom gratis via Game Pass te spelen. Ben erg benieuwd want de komende maanden komt er niet mega veel uit.
Hij is ook al te downloaden :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darow schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:49:
Kan ik de accu van de elite 2 ook vervangen? Als dit niet kan, moet ik dus vanouds met een kabel van xbox naar de controller gaan werken als de accu leeg is. Meestal krijg je een vrij korte kabel erbij en dit maakt mij aan het twijfelen om hem te kopen.

Ik ben totaal geen fan van accu's en gebruik zelf altijd oplaadbare batterijen. De accu's van de 360 destijds vond ik ook al heel erg tegenvallen naar een jaar of 2.
Helemaal met u eens,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 08-10 13:54
Meer mensen die gebruik maken van de XBOX app op pc? Ik heb gamepass ultimate en speel best wat games via gamepass op pc. Echter wilde de xbox app op pc gewoon niet meer starten. Bleef hangen op een grijs scherm. Nu heb ik de installer opnieuw gedownload maar ook deze blijft hangen bij installatie. Er is dus gewoon geen mogelijkheid om nu van gamepass gebruik te maken. Ook als ik de xbox beta app via de Microsoft store wil downloaden blijft heel de store hangen.

[ Voor 11% gewijzigd door swoutr op 22-10-2019 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Darow schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:49:

Vast wel. Je kan bij de huidige Elite ook diverse onderdelen vervangen. Heb zelf de rubber grips en de LB en RB button vervangen. Of ze moeten echt doen zoals Apple destijds (misschien nu nog) die hun geheugen op het moerderboard vast soldeerde of wat ze ook deden om upgrades tegen te gaan.

Verder gebruik ik al sinds de release van de One, dus 2013 een accu pack, de officiele van MS zelf. Die werken bij mij nog steeds. Dan game ik ongeveer 2 a 3 uurtjes per avond en in het weekend langer. Ding ligt hier hooguit 1 a 2x in de 14 dagen aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyped *O* *O*
Laat die collectors edition maar snel binnenkomen _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2019 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:51:
[...]

Vast wel. Je kan bij de huidige Elite ook diverse onderdelen vervangen. Heb zelf de rubber grips en de LB en RB button vervangen. Of ze moeten echt doen zoals Apple destijds (misschien nu nog) die hun geheugen op het moerderboard vast soldeerde of wat ze ook deden om upgrades tegen te gaan.

Verder gebruik ik al sinds de release van de One, dus 2013 een accu pack, de officiele van MS zelf. Die werken bij mij nog steeds. Dan game ik ongeveer 2 a 3 uurtjes per avond en in het weekend langer. Ding ligt hier hooguit 1 a 2x in de 14 dagen aan de lader.
Ik heb verschillende accu packs gehad maar nooit echt tevreden over geweest. Zeker kwa levensduur komen ze in mijn geval niet in de buurt van degelijke oplaadbare batterijen.

Uiteindelijk zal je de accu pack zeker kunnen vervangen maar de manier waarop ben ik benieuwd naar. Is het zoals de 360 accu pack, gewoon ervanaf te halen of moet de schroevendraaier gebruikt worden?

Ik ben gewoon geen fan van accu packs zeker als deze niet zo te vervangen is. Kijk de elite 1 controller heeft dit niet en gaat bij wijze van spreken nog 10 jaar mee, met een ingebouwde accu zal er na 10 jaar niet meer veel capaciteit in zitten. Ik vind deze keuze gewoon jammer. Gezien ik ook niet vantevoren weet of ik 2 of 6 uurtjes ga gamen savonds, zal ik de accu dus vaker op moeten laden dan wanneer ze gewoon helemaal leeg zijn. Maar goed meningen verschillen duidelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Darow schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:13:
[...]

Ik heb verschillende accu packs gehad maar nooit echt tevreden over geweest. Zeker kwa levensduur komen ze in mijn geval niet in de buurt van degelijke oplaadbare batterijen.

Uiteindelijk zal je de accu pack zeker kunnen vervangen maar de manier waarop ben ik benieuwd naar. Is het zoals de 360 accu pack, gewoon ervanaf te halen of moet de schroevendraaier gebruikt worden?

Ik ben gewoon geen fan van accu packs zeker als deze niet zo te vervangen is. Kijk de elite 1 controller heeft dit niet en gaat bij wijze van spreken nog 10 jaar mee, met een ingebouwde accu zal er na 10 jaar niet meer veel capaciteit in zitten. Ik vind deze keuze gewoon jammer. Gezien ik ook niet vantevoren weet of ik 2 of 6 uurtjes ga gamen savonds, zal ik de accu dus vaker op moeten laden dan wanneer ze gewoon helemaal leeg zijn. Maar goed meningen verschillen duidelijk :)
Ik gebruik hier al een tijdje accupacks, van Trust notebene, met een handige lader waar ik mn controller gewoon in gooi en dan begint ie te laden. Geen gedoe met kabels, geen gedoe met batterijen. Heerlijk. Ja ik kan hem eraf halen en wisselen voor een nieuwe set, maar ik blijf het superieur vinden aan alternatieven. Gamen doe ik toch maar een paar jaar met zo'n controller want dan is ie toch al stuk vanwege slijtage e.d. Batterij gaat minder lang mee dan toen ik die aangeschaft heb, maar nog steeds lang genoeg voor een hele dag gamen. En dan heb ik nog een 2e controller paraat staan. Maar even lunchen of dineren en hij zit toch alweer vol genoeg. Ik heb bij de PS4 eigenlijk ook geen problemen gehad met de ingebouwde accu.

Een accu die je kunt vervangen is wel weer beter, maar nogmaals: zo lang houdt een controller het toch niet uit voor de knoppen beginnen te kraken, rubber verslijt en de buitenkant lelijk is geworden.

De tijd dat een accu binnen enkele jaren inkakt tot 10% capaciteit is echt wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:26:
[...]

Ik gebruik hier al een tijdje accupacks, van Trust notebene, met een handige lader waar ik mn controller gewoon in gooi en dan begint ie te laden. Geen gedoe met kabels, geen gedoe met batterijen. Heerlijk. Ja ik kan hem eraf halen en wisselen voor een nieuwe set, maar ik blijf het superieur vinden aan alternatieven. Gamen doe ik toch maar een paar jaar met zo'n controller want dan is ie toch al stuk vanwege slijtage e.d. Batterij gaat minder lang mee dan toen ik die aangeschaft heb, maar nog steeds lang genoeg voor een hele dag gamen. En dan heb ik nog een 2e controller paraat staan. Maar even lunchen of dineren en hij zit toch alweer vol genoeg. Ik heb bij de PS4 eigenlijk ook geen problemen gehad met de ingebouwde accu.

Een accu die je kunt vervangen is wel weer beter, maar nogmaals: zo lang houdt een controller het toch niet uit voor de knoppen beginnen te kraken, rubber verslijt en de buitenkant lelijk is geworden.

De tijd dat een accu binnen enkele jaren inkakt tot 10% capaciteit is echt wel voorbij.
Snap wat je bedoeld hierboven, want je wil inderdaad geen gedoe met kabels.
Daarom vind ik met batterijen juist in het voordeel, leeg? nieuwe batterijen erin en door..

Ik doe wel meer dan 2 jaar met een controller, helemaal als je 150 euro neerlegt voor een Elite Controller Series 2. Hoop dat de accu hiervan lang goed blijft en dat anders binnen garantie vervangen. Ik ben ook niet van gamen met accu maar toch de controller in goed vertrouwen besteld, hopelijk word dit geen teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:07:
[...]

Snap wat je bedoeld hierboven, want je wil inderdaad geen gedoe met kabels.
Daarom vind ik met batterijen juist in het voordeel, leeg? nieuwe batterijen erin en door..

Ik doe wel meer dan 2 jaar met een controller, helemaal als je 150 euro neerlegt voor een Elite Controller Series 2. Hoop dat de accu hiervan lang goed blijft en dat anders binnen garantie vervangen. Ik ben ook niet van gamen met accu maar toch de controller in goed vertrouwen besteld, hopelijk word dit geen teleurstelling.
Het gedoe om de batterijen weer te verwisselen vind ik alleen erg irritant. Zeker bij de huidige controllers waarbij dat ding niet lekker los komt. Ik heb daarnaast meer dan 1 controller dus dan zet ik hem gewoon uit (als ie al niet uit zichzelf uitgaat) en een nieuwe controller aan. Werkt sneller en de andere kan weer in de oplader. Plus je hebt er altijd een extra controller bij voor als iemand even mee gaat doen. Nee, de ouderwetse AA batterijen zijn echt passé. En als ik bij een Elite even een andere controller moet pakken omdat ie leeg is, is dat echt geen probleem.

Nogmaals: zo'n batterij gaat lang niet zo snel meer achteruit en hij slijt toch wel, ongeacht wat voor materialen ze gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

Het gedoe om de batterijen weer te verwisselen vind ik alleen erg irritant. Zeker bij de huidige controllers waarbij dat ding niet lekker los komt. Ik heb daarnaast meer dan 1 controller dus dan zet ik hem gewoon uit (als ie al niet uit zichzelf uitgaat) en een nieuwe controller aan. Werkt sneller en de andere kan weer in de oplader. Plus je hebt er altijd een extra controller bij voor als iemand even mee gaat doen. Nee, de ouderwetse AA batterijen zijn echt passé. En als ik bij een Elite even een andere controller moet pakken omdat ie leeg is, is dat echt geen probleem.

Nogmaals: zo'n batterij gaat lang niet zo snel meer achteruit en hij slijt toch wel, ongeacht wat voor materialen ze gebruiken.
Snap dat je het verwisselen vervelend vind, alleen wil ik zelf wel op de series 2 blijven gamen en niet door een lege accu/batterij verplicht op de standaard controller te moeten of aan kabel. Daarom leg ik hem denk ik elke keer als de accu nog een kwart heeft aan de lader, zo ga ik ook om met mijn Turtle Beach Stealth 600 en me telefoon. Daarin denken we beide anders over :9, wil Microsoft wel een kans geven omdat de Elite Series 1 ook erg goed beviel.

Ik heb met Hema oplaadbare batterijen 5 jaar gedaan en afgelopen zomer helaas nieuwe moeten halen, ik verwacht ook minimaal 5 tot 6 jaar van de accu in de Series 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

hmmm ik vond het juist fijn dat je met xbox de keuze hebt voor batterijen of zelf een accupack kopen. Ik wist of iig dacht dat je bij een elite dus een accu kreeg maar was me niet duidelijk dat deze niet (of iig niet eenvoudig) zelf te vervangen was.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kan je je Xbox savegame laden op de pc bij een spel die in pc en xbox game pass zit?

[ Voor 31% gewijzigd door Jackson6 op 23-10-2019 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darow
Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

Ik heb bij alle controllers nog nooit problemen gehad met dat kapje/klepje. Ik heb ook meerdere controllers maar gebruik alleen m'n elite 1. Wanneer de batterijen leeg zijn laad ik ze meteen op en gaan de opgeladen batterijen er in. Wanneer iemand komt gamen stop ik de andere set batterijen in. Kortom zelfde verhaal maar dan met batterijen.

Net omdat een batterij slijt zou ik het fijner vinden wanneer ik batterijen kan gebruiken in de elite 2.

Daarnaast stel je hebt geen extra controller. Dan kan je dus als je elite 2 leeg is niet meer gamen. Ik zelf zal hem dus vrijwel altijd in de Dock leggen als ik niet game wat naar mijn mening ook niet echt milieubewust is. Laad liever iets op wat helemaal leeg is dan het steeds voor 10 - 25 % op te laden.

[ Voor 10% gewijzigd door Darow op 23-10-2019 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Darow schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:24:
[...]

Ik heb bij alle controllers nog nooit problemen gehad met dat kapje/klepje. Ik heb ook meerdere controllers maar gebruik alleen m'n elite 1. Wanneer de batterijen leeg zijn laad ik ze meteen op en gaan de opgeladen batterijen er in. Wanneer iemand komt gamen stop ik de andere set batterijen in. Kortom zelfde verhaal maar dan met batterijen.

Net omdat een batterij slijt zou ik het fijner vinden wanneer ik batterijen kan gebruiken in de elite 2.

Daarnaast stel je hebt geen extra controller. Dan kan je dus als je elite 2 leeg is niet meer gamen. Ik zelf zal hem dus vrijwel altijd in de Dock leggen als ik niet game wat naar mijn mening ook niet echt milieubewust is. Laad liever iets op wat helemaal leeg is dan het steeds voor 10 - 25 % op te laden.
Je doet evenveel stroom erin of je hem nou in 3x25% oplaadt of in 1x75%. Net als de snellader van je batterijen (hoop ik) zal er wel een stop charge inzitten als de accu van de elite op 100% zit.

Overigens vind ik losse, oplaadbare batterijen ook veel fijner. En milieubewuster omdat je minder afhankelijkheid in 1 apparaat stopt. Hoe minder er ingebouwd is, hoe minder kans je een heel apparaat weg gooit omdat hij het niet meer doet vanwege 1 onderdeel.

Ik doe met @Martinspire mee overigens. Afwachten op reviews voordat ik een bak geld neerleg voor iets dat net helemaal goed is. Al doet het wel pijn omdat mijn huidige elite af aan het takelen is. Vervanging zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 10:56
verwijderd; antwoord op vraag was reeds gegeven.

[ Voor 92% gewijzigd door ariekanari op 23-10-2019 18:19 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Darow schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:13:
[...]

Mijn accupack uit 2013(!) doet het nog steeds super. Gewoon netjes opladen bij het knipperen. Is een origineel MS accu pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:32:
En welke games vieren allemaal halloween?..

[YouTube: HITMAN 2 Halloween Trailer]

[YouTube: Borderlands 3 – Bloody Harvest Event Trailer]

Geen Trailer maar Anthem heeft ook een Halloween event (zelfde als de vorige maar je begint op een andere locatie)
Gears heeft sindskort Pumpkinball. (Dodgeball met haloween thema)

Iedereen heeft een pompoen als hoofd. Rete irritant :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2019 19:49 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.