Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:48:
https://www.trueachieveme...orlds-fallout-76-xbox-one

Bethesda is echt de weg kwijt. Gelukkig is er voor de Fallout liefhebbers Obsidian met the Outer Worlds. :P
15 euro per maand...

* boe2 kijkt naar de RPG's in de xbox game pass van 9 euro per maand 🤔

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

boe2 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:37:
[...]

15 euro per maand...

* boe2 kijkt naar de RPG's in de xbox game pass van 9 euro per maand 🤔
Vergeet niet dat die 15 euro niet is 'vanaf nu moet je 15 euro betalen om deze game te kunnen spelen', het is alleen voor als je een private realm wil. En aangezien er nogal veel bijgehouden wordt in een Fallout wereld kan ik me er wel iets bij voorstellen... Ook moet je niet vergeten dat maar één persoon die 15 euro per maand hoeft te betalen en het is bedoeld om met een groep vrienden (maximaal 8) te spelen. Als je het met een groep deelt valt het uiteindelijk wel weer mee...

Maar goed, los daarvan doet het je wel weer afvragen of ze bij Bethesda überhaupt iemand in dienst hebben die iets van PR snapt want iedereen had van tevoren kunnen zien aankomen dat ze door dit nieuws weer de grond in geboord gingen worden.

edit: Oh, en begrijp me niet verkeerd, ik probeer een beetje te relativeren, maar dat wil niet zeggen dat ik het bedrag volledig terecht vind of zo :) het blijft erg duur...

Finraziel wijzigde deze reactie 24-10-2019 09:06 (8%)

Gamertag: Finraziel42

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:15
https://www.cdkeys.com/xb....com&utm_content=daisycon Dit is al een hele mooie aanbieding voor Star Wars Fallen Order Deluxe Edition

quorumz wijzigde deze reactie 24-10-2019 11:58 (6%)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:44

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:56:
https://www.cdkeys.com/xb....com&utm_content=daisycon Dit is al een hele mooie aanbieding voor Star Wars Fallen Order Deluxe Edition
Thanks! Meteen in de pre-order gezet oOo

Moet eigenlijk weer even het verhaal oprakelen van de vorige delen. Beetje weggezakt :+

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11 15:47

Ereaser

XBL: Ereaser NL

uchiha tijntje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:02:
Is CD keys een beetje te vertrouwen? Heb de afgelopen 7 jaar alles via de MS store gekocht :p
Je loopt altijd risico dat keys gestolen zijn of gekocht zijn met gestolen credit card, dus mij niet gezien :p

Al zijn zijn Microsoft en uitgevers wel coulant, in de zin dat ze je de game laten houden.

• quorumz
uchiha tijntje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:02:
Is CD keys een beetje te vertrouwen? Heb de afgelopen 7 jaar alles via de MS store gekocht :p
CDKeys is gewoon een betrouwbare toko, nix mis mee, (gok dat de meeste daar ook hun xbox gold kochten). Heb star wars zelf ook gekocht
Cdkeys.com heb ik nooit problemen mee gehad. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom maar ik vertrouw hun wat meer dan de meeste andere key sites (die geen officiële reseller zijn).
Ik heb één keer gehad dat ik geen key kreeg, dat was een keer dat ik iets gekocht had maar vervolgens vergeten was om werkelijk mijn key op te halen (je krijgt een mail met een link naar de website met je key). Na twee maanden geprobeerd en kreeg een of andere melding dat er geen key beschikbaar was.
Gemaild en kreeg een vlotte reactie met excuses, dat er per ongeluk meer kopieën verkocht waren dan ze keys ingekocht hadden en of ik mijn geld terug wou of wachten op een nieuwe key. Geld terug gekozen en had het volgens mij ook binnen een paar dagen terug.

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 08-11 13:50
justifire schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:34:
[...]

Hier ook, dagelijks in gebruik sinds de duitse release van de One.
Superdingen zijn het 💪🏻
Kan je zo'n dingen eigenlijk ook via een gsmoplader opladen? De controller in de muur steken?

Bij mij is het heel vreemd. Soms laad ik ze op en blijven ze dagen goed. Andere keren maar een uur.
quorumz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:18:
[...]

CDKeys is gewoon een betrouwbare toko, nix mis mee, (gok dat de meeste daar ook hun xbox gold kochten). Heb star wars zelf ook gekocht
Heb de gok maar genomen en ook gekocht. Was wel een hele flinke korting.

360Gamertag.....PSN ID

Tits schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:48:
[...]

Kan je zo'n dingen eigenlijk ook via een gsmoplader opladen? De controller in de muur steken?

Bij mij is het heel vreemd. Soms laad ik ze op en blijven ze dagen goed. Andere keren maar een uur.
Ja hoor, dat gaat prima.
Mijn play&charge accu is overigens ook nog prima na ik geloof zo'n 3,5 jaar. Er zijn weliswaar ook hele tijden dat ik hem niet gebruik, maar dat kan aan de andere kant ook juist weer zwaar zijn voor een accu.

Tits schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:48:
[...]

Wissel hier zelf tussen tablet, telefoon, gps, fietsverlichting en elite controller, allemaal op hetzelfde kabeltje :P

+++

Zie dat Remnant : From The Ashes in de aanbieding is :o
Voor wie fan is van Souls-like games en Shooters, is dit heeeeel veeeeeel plezier voor 14 euro !!
https://xbox-store-checke...om-the-Ashes/9pbhxgwzts2n

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wat uurtjes in Outer Worlds zitten, erg vermakelijk :)
Echt weer de Fallout Las Vegas vibes.
Ben gegaan voor een melee-focused strength build en dat werkt wonderbaarlijk goed (bullet dodgen)
Vind het enkel wel jammer dat je op moeilijkste setting steeds moet eten, drinken, slapen, alleen kan saven in schip etc etc
Afgezien daar van bevalt het erg goed.
Graphics zijn (op de X) ook schitterend, microsoft heeft een mooie studio in handen !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:42:
Ben gegaan voor een melee-focused strength build en dat werkt wonderbaarlijk goed (bullet dodgen)
Vind het enkel wel jammer dat je op moeilijkste setting steeds moet eten, drinken, slapen, alleen kan saven in schip etc etc
Graphics zijn (op de X) ook schitterend, microsoft heeft een mooie studio in handen !
Probeer hem op te starten maar ik ben nog te vroeg zegt die? Heb je wat gedaan met je timezone op je xbox?
Ben wel benieuwd. Denk dat ze een goede aankoop hebben gedaan.

Deze avond ook Gears 5 campaign in Coop gespeeld met @timmie271 en @exactor it. Erg veel gelachen. Thanks daarvoor! En uiteraard voor deze leuke filmpjes.

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:42:
Tja, ik zie her en der dat de review scores bij de “anderen” hoger liggen dan hier bij kamp groen. Totdat straks deeltje 2 XBox Microsoft exclusive is, dan weet je wel wat de reacties gaan zijn. Haalt het niet qua kwaliteit bij de blauwe exclusives. 8)7 :+

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

MRE-Inc schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:15:
[...]

Tja, ik zie her en der dat de review scores bij de “anderen” hoger liggen dan hier bij kamp groen. Totdat straks deeltje 2 XBox Microsoft exclusive is, dan weet je wel wat de reacties gaan zijn. Haalt het niet qua kwaliteit bij de blauwe exclusives. 8)7 :+
Ooh jawel hoor, halen hem dan voor PC, betere graphics en framerate, daarnaast de PS5 voor de echt goede exclusives :+
En Microsoft maar lachen $$$

De eerste twee uur van The Outer Worlds is echt super tof!

Gaat veel te verslavend worden merk ik nu al...

360Gamertag.....PSN ID

• dezeppo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:52
Sinds juni overgestapt naar een One X, poosje niets mee gedaan, toen kwam Borderlands 3, deze game draaide slecht en crashte bij opstarten heel vaak naar dashboard, meestal na een keer of 10-20 proberen startte het spel door en kon ik spelen. Ik dacht dat het crashen aan Borderlands 3 lag, maar sommige andere (Gamepass) spellen starten ook niet. Nu eindelijk Outer Worlds uit is start deze ook gewoon niet op, het ligt (dus, denk ik) niet aan de spellen maar aan de Xbox (if you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole, if you run into assholes all day, you're the asshole).

Meteen maar contact opgenomen met de verkoper om te kijken wat hieraan gedaan kan worden maar wilde ook hier eens kijken of het iemand bekend klinkt.

Wegens geen geduld toch ook maar meteen voor de dure oplossing gegaan en een nieuwe gekocht.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-11 21:52
Dat klinkt als een probleem met de Xbox zelf inderdaad :)

Enige melding die je krijgt wanneer hij niet opstart? Je kunt een volledige reset eens proberen als eerste stap natuurlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

dezeppo schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:46:
Sinds juni overgestapt naar een One X, poosje niets mee gedaan, toen kwam Borderlands 3, deze game draaide slecht en crashte bij opstarten heel vaak naar dashboard, meestal na een keer of 10-20 proberen startte het spel door en kon ik spelen. Ik dacht dat het crashen aan Borderlands 3 lag, maar sommige andere (Gamepass) spellen starten ook niet. Nu eindelijk Outer Worlds uit is start deze ook gewoon niet op, het ligt (dus, denk ik) niet aan de spellen maar aan de Xbox (if you run into an asshole in the morning, you Ran into an asshole, if you run into an assholes all day, you're the asshole).

Meteen maar contact opgenomen met de verkoper om te kijken wat hieraan gedaan kan worden maar wilde ook hier eens kijken of het iemand bekend klinkt.

Wegens geen geduld toch ook maar meteen voor de dure oplossing gegaan en een nieuwe gekocht.
Mijn gok is dat de HD stuk is als verder wel je console opstart. Staat niet extern geinstalleerd gok ik? Je zou kunnen proberen om vanaf 0 te beginnen en een reset door te voeren met verlies van data. Maar anders opsturen. Wellicht direct naar Microsoft en, als je kunt, met advanced replacement. Dan gaat het sneller en weet je zeker dat je een andere device krijgt ipv dezelfde met ook dezelfde problemen weer terug krijgt. Heb je wel een CC voor nodig.

Martinspire - PC, PS4, X1

• dezeppo
Martinspire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:24:
[...]

Mijn gok is dat de HD stuk is als verder wel je console opstart. Staat niet extern geinstalleerd gok ik? Je zou kunnen proberen om vanaf 0 te beginnen en een reset door te voeren met verlies van data. Maar anders opsturen. Wellicht direct naar Microsoft en, als je kunt, met advanced replacement. Dan gaat het sneller en weet je zeker dat je een andere device krijgt ipv dezelfde met ook dezelfde problemen weer terug krijgt. Heb je wel een CC voor nodig.
Dank voor je reactie. Vergeten te melden, ik had er meteen een Samsung T5 SSD aan gehangen zodat een en ander sneller op zou starten, waar het spel staat maakt niet uit voor het crashen, had eerder het idee dat de interne HDD het beter deed dan de externe.

Gekke is dat BL3 en TOW niet starten maar GOW4 en FO4 wel (FO76 ook maar F*CK DAT spel :) )

• iwaarden
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 30-10 20:13
Sinds juni overgestapt naar een One X, poosje niets mee gedaan, toen kwam Borderlands 3, deze game draaide slecht en crashte bij opstarten heel vaak naar dashboard, meestal na een keer of 10-20 proberen startte het spel door en kon ik spelen. Ik dacht dat het crashen aan Borderlands 3 lag, maar sommige andere (Gamepass) spellen starten ook niet. Nu eindelijk Outer Worlds uit is start deze ook gewoon niet op, het ligt (dus, denk ik) niet aan de spellen maar aan de Xbox (if you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole, if you run into assholes all day, you're the asshole).

Martinspire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:24:
[...]
Je zou kunnen proberen om vanaf 0 te beginnen en een reset door te voeren met verlies van data. Maar anders opsturen.
Ik heb een tijdje terug ook problemen gehad waarbij mijn xbox nadat ik hem 2 maandjes niet gebruikt had constant in een boot loop schoot, en als die doorstarte dan moest ie updaten en ging het weer fout bij de reboot.

een complete format/reset heeft het voor mij weer opgelost.

• dezeppo
iwaarden schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

[...]

Ik heb een tijdje terug ook problemen gehad waarbij mijn xbox nadat ik hem 2 maandjes niet gebruikt had constant in een boot loop schoot, en als die doorstarte dan moest ie updaten en ging het weer fout bij de reboot.

een complete format/reset heeft het voor mij weer opgelost.
Kan ik ook absoluut nog eens proberen, een wat zachtere reset heeft niet mogen baten, misschien dat (idd) een schone installatie meer soelaas biedt.

Heel stom misschien, maar heb je al eens een hard reset uitgevoerd ?
(8 seconden de powerknop ingedrukt houden)
Of je mac-adres gecleared ?
(Settings-network-advanced-macadress-clear-restart)

• dezeppo
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

Harde resets heb ik meerdere malen gedaan, mac adres zou ik nog wel eens kunnen proberen.

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
Zijn er hier mensen met een Project Scorpio Xbox? Misschien ligt het aan het type game maar ik merk dat ie nu wel erg vaak bij games veel lawaai maakt (de fan)

• MRE-Inc

MRE-Inc

wes- schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:12:
Zijn er hier mensen met een Project Scorpio Xbox? Misschien ligt het aan het type game maar ik merk dat ie nu wel erg vaak bij games veel lawaai maakt (de fan)
Jup, idem qua geluid. Maar ik zit met een headset op, dus hoor het eigenlijk niet, maar als ik zonder headset naar de keuken loop voor wat drinken, dan hoor ik hem wel. Speel voornamelijk multiplayer Battlefield 5. Denk ook wel dat die game wat vraagt van de One X.

• dezeppo
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Je zou het niet verwachten maar vaak lost dat meer op dan een hard-reset :)
Hoor graag of het geholpen heeft.
Ik zou inderdaad niet verwachten dat dit de oplossing zou zijn maar ik laat het zeker weten

• MaakmeGek
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:33

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Yes had ik pas geleden nog last van, had 'm maar opgestuurd naar Microsoft. Nu issie weer muisstil.

• quorumz
MaakmeGek schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Yes had ik pas geleden nog last van, had 'm maar opgestuurd naar Microsoft. Nu issie weer muisstil.
Fortnite doet dat nu constant sinds de laatste update, te kansloos voor woorden.(erger ik me enorm aan want ik speel ht spel ook niet zelf, behalve als ik ze hier moet helpen met schieten...) Bij Ubisoft games wanneer ik in menus bezig ben hoor je hem blazen, voor de rest valt het wel mee

• MRE-Inc

MRE-Inc

MaakmeGek schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:44:
[...]

Heb je je eigen unit gekregen of een vervanging ? Wellicht te zien, als je dat ergens opgeslagen hebt, aan het serienummer ?

Hoe lang was je hem kwijt ?

Wellicht een stof issue ofzo ? Iemand wel eens met zo'n busje compressed air door zn xbox gegaan ? En zo ja, heeft het geholpen om de luide fan weer naar normaal niveau te krijgen ?

Hmm zit in dubio of ik even overnieuw ga beginnen met the Outer worlds om hem op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen...speel nu op een na hoogste en dat gaat prima..

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 25-10-2019 12:10 (17%)

360Gamertag.....PSN ID

justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

Tegenwoordig hoef je dat niet meer zo te doen. In de console een restart uitvoeren is ook al voldoende

• MaakmeGek
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:33

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

MRE-Inc schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:03:
[...]

Heb je je eigen unit gekregen of een vervanging ? Wellicht te zien, als je dat ergens opgeslagen hebt, aan het serienummer ?

Hoe lang was je hem kwijt ?

Wellicht een stof issue ofzo ? Iemand wel eens met zo'n busje compressed air door zn xbox gegaan ? En zo ja, heeft het geholpen om de luide fan weer naar normaal niveau te krijgen ?
Ik had 'm 26-06 dit jaar verzonden en had 'm op 08-07 weer terug en het was inderdaad gewoon weer mijn eigen console met dezelfde serienummer.

Ik weet niet of het stof was zou kunnen maar, misschien ook koelpasta. Geen idee ben in ieder geval blij dat hij weer zo stil is.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:09:
Hmm zit in dubio of ik even overnieuw ga beginnen met the Outer worlds om hem op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen...speel nu op een na hoogste en dat gaat prima..
Hoogste moeilijkheid is echter wel opeens tien stappen omhoog....
Ben meteen op supernova begonnen, je bent meer bezig met eten, drinken, slapen en naar je schip travellen dan daadwerkelijk lekker rondstruinen.
Vindt dat ze een beetje doorgeslagen zijn hierin, niet kunnen saven buiten je schip vind ik net een stap te ver gaan naast alle uitdagingen die je al krijgt op supernova.
Maar goed, we hobbellen rustig verder voor die éne achievement O-)

Er zitten cheaters in Gears 5 inmiddels. Ik schoot in een potje net 3 keer iemand down. Die stond vervolgens binnen een mum van tijd weer overeind en knalde me af. Volgens mij gebruiken ze rapid fire toestanden om zichzelf binnen een halve seconde te reviven. Pumpkin modus is buiten ranked dus met PC mensen. Wat een feestje is dat crossplay toch. :(

Dutch: That is a fine place for it, the best...

justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Hoogste moeilijkheid is echter wel opeens tien stappen omhoog....
Ben meteen op supernova begonnen, je bent meer bezig met eten, drinken, slapen en naar je schip travellen dan daadwerkelijk lekker rondstruinen.
Vindt dat ze een beetje doorgeslagen zijn hierin, niet kunnen saven buiten je schip vind ik net een stap te ver gaan naast alle uitdagingen die je al krijgt op supernova.
Maar goed, we hobbellen rustig verder voor die éne achievement O-)
Ik ben overnieuw begonnen op Supernova. Het valt me nog redelijk mee. Heb onwijs veel ammo. Lang leve de plasma rifle. Maar nu ben ik redelijk moe en kan volgens mij nog niet slapen in mijn schip... heb hem nog niet gefixt...

Edit:

En nu ik dit gepost heb zag ik een bed.. :p

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 25-10-2019 16:02 (3%)

360Gamertag.....PSN ID

exactor it schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:35:
Er zitten cheaters in Gears 5 inmiddels. Ik schoot in een potje net 3 keer iemand down. Die stond vervolgens binnen een mum van tijd weer overeind en knalde me af. Volgens mij gebruiken ze rapid fire toestanden om zichzelf binnen een halve seconde te reviven. Pumpkin modus is buiten ranked dus met PC mensen. Wat een feestje is dat crossplay toch. :(
Crossplay kon je toch ook uitzetten? Maar even doen dus. PC is altijd al pure aids geweest qua eerlijke potten en op de PS4 is dat met die keyboard/muis emulators ook erg nep.

Martinspire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:01:
[...]

Crossplay kon je toch ook uitzetten? Maar even doen dus. PC is altijd al pure aids geweest qua eerlijke potten en op de PS4 is dat met die keyboard/muis emulators ook erg nep.
Ja. Maar alleen voor ranked kun je het uitzetten. In Arcade en de speciale modussen niet. Dus zit je met apen met rapid-fire en kbm. Erg jammer want ik vind arcade een toffe modus.

exactor it schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:35:
Pumpkin mode is juist dat je binnen een seconde opstaat als je gedowned wordt. :)

Ik dacht eerst ook aan cheaters totdat ik zelf gedowned werd en meteen weer opstond.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 25-10-2019 17:19 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:19:
[...]

Pumpkin mode is juist dat je binnen een seconde opstaat als je gedowned wordt. :)

Ik dacht eerst ook aan cheaters totdat ik zelf gedowned werd en meteen weer opstond.
Serieus? Haha. En ik maar schelden. Dank voor de verheldering. :)

• quorumz
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:33:
[...]

@Notna
Jullie de key al ontvangen ?
het spel is nog niet uit :)... komt op de dag van de release.. (geeft hij ook aan als je er op klikt)
Ik heb niet vaak gepreordered bij cdkeys (of überhaupt) maar Borderlands 3 kreeg ik een dag van tevoren zodat ik hem nog kon preloaden (was wel PC maar zal weinig uitmaken vermoed ik).

• Pannekoek81
  • Laatst online: 21:58
Vraagje: Is het mogelijk om game pass ultimate over te zetten naar een ander account? Gaat dan om het mail adres

Ik las iets over een alias aanmaken en vanuit daar kun je het over zetten?

Iemand ervaring ermee?

Pannekoek81 wijzigde deze reactie 26-10-2019 00:06 (6%)

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:23
Pannekoek81 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:02:
Vraagje: Is het mogelijk om game pass ultimate over te zetten naar een ander account? Gaat dan om het mail adres

Ik las iets over een alias aanmaken en vanuit daar kun je het over zetten?

Iemand ervaring ermee?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dit staat op de support site van MS.
https://support.microsoft...change-email-phone-number

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Pannekoek81
skreppiedoe schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 05:24:
[...]

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dit staat op de support site van MS.
https://support.microsoft...change-email-phone-number
Bedankt!

Dit maakt echt een alias aan. Ik zoek een optie om het gehele account om te zetten naar een ander ivm game pass ultimate. Dit ivm verkoop.

Edit: na wat zoeken, dit blijkt niet mogelijk te zijn zonder het instellen van Xbox home.

Pannekoek81 wijzigde deze reactie 26-10-2019 11:08 (9%)

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:31
Pannekoek81 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Bedankt!

Dit maakt echt een alias aan. Ik zoek een optie om het gehele account om te zetten naar een ander ivm game pass ultimate. Dit ivm verkoop.

Edit: na wat zoeken, dit blijkt niet mogelijk te zijn zonder het instellen van Xbox home.
Maar wat wil je verkopen dan, omdat alles naar een ander account overgezet moet worden?

Hier een keer de hele bende naar ander e-mailadres overgezet. Kost wat moeite maar is wel mogelijk.
(Hierdoor wel 2 gratis accu's gekregen, omdat de betaling daarvan niet meeging O-))

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Pannekoek81
timmie271 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Maar wat wil je verkopen dan, omdat alles naar een ander account overgezet moet worden?

Hier een keer de hele bende naar ander e-mailadres overgezet. Kost wat moeite maar is wel mogelijk.
(Hierdoor wel 2 gratis accu's gekregen, omdat de betaling daarvan niet meeging O-))
Mijn Xbox :) . Alle spellen en game pass ultimate zitten gekoppeld aan mijn account en laat ik nou net mijn mailadres van dat account ook gebruiken voor andere doeleinden. Account naam interesseert mij niet gaat echt om het mail adres incl achterliggende OneDrive etc.

Alias optie werkt niet want dan komt de alias gewoon bij mijn mail :+

• timmie271
Pannekoek81 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Mijn Xbox :) . Alle spellen en game pass ultimate zitten gekoppeld aan mijn account en laat ik nou net mijn mailadres van dat account ook gebruiken voor andere doeleinden. Account naam interesseert mij niet gaat echt om het mail adres incl achterliggende OneDrive etc.

Alias optie werkt niet want dan komt de alias gewoon bij mijn mail :+
Die kun je gewoon verkopen toch of wil je ultimate pass erbij verkopen?
Ultimate game pass is niet te verplaatsen naar een ander account. Alleen naar een nieuw account (is wat gedoe, maar kan dus wel)

En anders stuur je maar in DM wat je exact wil, want nu verzin ik maar wat dingen :P

• Pannekoek81
timmie271 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Die kun je gewoon verkopen toch of wil je ultimate pass erbij verkopen?
Ultimate game pass is niet te verplaatsen naar een ander account. Alleen naar een nieuw account (is wat gedoe, maar kan dus wel)

En anders stuur je maar in DM wat je exact wil, want nu verzin ik maar wat dingen :P
DM gestuurd :+

En ja Xbox verkopen kan zeer zeker zonder problemen maar wil het liefste daarbij de digitale spellen en game pass ultimate. Maakt het voor de koper interessanter denk ik.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:03

BM

Moderator Spielerij
Pannekoek81 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

DM gestuurd :+

En ja Xbox verkopen kan zeer zeker zonder problemen maar wil het liefste daarbij de digitale spellen en game pass ultimate. Maakt het voor de koper interessanter denk ik.
Aangezien die dingen aan je account gekoppeld zijn, en die volgens mij niet (legaal) overdraagbaar zijn is dat volgens mij niet mogelijk...

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• wes-
Even een update, vandaag even de Xbox opengemaakt, weinig stof maar de koelpasta was wel slecht, even nieuwe koelpasta er tussen gestopt (oude koelpasta verwijderd en schoongemaakt met alcohol 96%) en nu is ie weer fluisterstil, even getest met The Outer Worlds pauze scherm ( :X ) en blijft lekker stil. We kunnen er weer een jaartje of 2 tegen :)

wes- wijzigde deze reactie 26-10-2019 16:19 (5%)

Ik vermaak me uitstekend met the Outer Worlds. Een fallout meets bioshock. Speel op Supernova en moet zeggen dat dat nog prima te doen is. Heb lekker veel punten in speech, hack en picklock. Daarnaast mijn plasma rifle geüpgrade. Wat een beest is dat. Maar je moet toch wel een beetje op je hoede blijven vanwege het gebrek aan savepoints en de “permadeath“ van je karakters. Tegen 7 mauraders delfde ik toch het onderspit... :)

360Gamertag.....PSN ID

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-11 21:52
Als je nooit Fallout gespeeld hebt, is er nog een andere game waar je hem mee kunt vergelijken?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:55:
[...]
Nee, dan liever een SoulCalibur VI of nog beter Dead or Alive 6 :9
Hell has frozen over, vandaag sc6 besteld! Op xb no less.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• dezeppo
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Je zou het niet verwachten maar vaak lost dat meer op dan een hard-reset :)
Hoor graag of het geholpen heeft.
Niets mocht baten, mag voor reparatie. De nieuwe loopt als een zon. BL3 en TOW spelen gewoon, wat een luxe!

dezeppo wijzigde deze reactie 26-10-2019 21:27 (6%)

• Pannekoek81
BM schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:16:
[...]

Aangezien die dingen aan je account gekoppeld zijn, en die volgens mij niet (legaal) overdraagbaar zijn is dat volgens mij niet mogelijk...
Ik ben er nog wat mee bezig geweest en rond gezocht op internet. Via DM nog een link ontvangen van @timmie271 maar ook dat werkt niet zoals ik zou willen.

Je kan wel een alias aanmaken maar die alias kan bij het originele account. Enige voordeel hier zit dat je je mailadres kan veranderen maar aan de achterkant blijft alles hetzelfde. Dus ook de inhoud van je mailbox gaat mee incl onedrive en alle andere gekoppelde services.

Minder legaal :P zijn er wel mogelijkheden maar daar ga ik niet aan beginnen. Dat is het niet waard om bij verkoop een paar euro extra te krijgen.

• aeensing
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-11 11:56
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik ook een xbox one X met de kinect camera en adapter nieuw (lang leve bol.com) maar ik krijg mijn kinect niet aan de praat. Alle lampjes zijn goed en als ik mijn hand opsteek weet hij dat ik het ben. Ik zit met de stembediening gedeelte.

Als ik zeg: xbox shutdown gebeurt er niks. Ik heb dat gedeelte gehad met die groene stip en de camera erop uitlijnen en ik heb dat met dat klassieke muziek ook gehad dat ik de volume harder dan normaal moet zetten.

Ik snap er niks van wat ik fout doe. Digitale assistenten heb ik ook een vinkje bij maar dat lost ook niks op. Iemand enig idee wat dit is of wat ik er aan moet doen?

Ik had de eerdere topics al gelezen maar ben er geen antwoord op tegen gekomen.

Duce tempus eget

• timmie271
aeensing schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:19:
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik ook een xbox one X met de kinect camera en adapter nieuw (lang leve bol.com) maar ik krijg mijn kinect niet aan de praat. Alle lampjes zijn goed en als ik mijn hand opsteek weet hij dat ik het ben. Ik zit met de stembediening gedeelte.

Als ik zeg: xbox shutdown gebeurt er niks. Ik heb dat gedeelte gehad met die groene stip en de camera erop uitlijnen en ik heb dat met dat klassieke muziek ook gehad dat ik de volume harder dan normaal moet zetten.

Ik snap er niks van wat ik fout doe. Digitale assistenten heb ik ook een vinkje bij maar dat lost ook niks op. Iemand enig idee wat dit is of wat ik er aan moet doen?

Ik had de eerdere topics al gelezen maar ben er geen antwoord op tegen gekomen.
De kinect is al aardig dood, maar als ik Google zou je "Xbox turn on" "Xbox turn off" moet zeggen ipv shutdown. Verder kun je nog kijken of Cortana aan is te zetten onder settings "Xbox go to settings" of die juist uitzetten daar. Kan zijn dat cortana er al helemaal is uitgesloopt nu :)

Laat maar weten of bovenstaande werkt. Zo niet dan zoeken we nog even verder :)

• quorumz
timmie271 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:43:
[...]

De kinect is al aardig dood, maar als ik Google zou je "Xbox turn on" "Xbox turn off" moet zeggen ipv shutdown. Verder kun je nog kijken of Cortana aan is te zetten onder settings "Xbox go to settings" of die juist uitzetten daar. Kan zijn dat cortana er al helemaal is uitgesloopt nu :)

Laat maar weten of bovenstaande werkt. Zo niet dan zoeken we nog even verder :)
En moet ook je taal niet op Engels staan ipv Nederlands?
En weer een goede game in Gamepass on day 1.

Afterparty!

https://www.metacritic.com/game/pc/afterparty

Het loont financieel haast voor kamp blauw om een X te kopen met gamepass... :P

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc

MRE-Inc

wes- schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:16:
[...]

Even een update, vandaag even de Xbox opengemaakt, weinig stof maar de koelpasta was wel slecht, even nieuwe koelpasta er tussen gestopt (oude koelpasta verwijderd en schoongemaakt met alcohol 96%) en nu is ie weer fluisterstil, even getest met The Outer Worlds pauze scherm ( :X ) en blijft lekker stil. We kunnen er weer een jaartje of 2 tegen :)
Meteen een paar vraagjes dan:

Welke koelpasta heb je gebruikt ?
Ging het openen moeilijk of makkelijk ?
Welk gereedschap heb je gebruikt ?

Hoor mijne nu ook steeds vaker, maar volgens mij zit mijne nog tot ergens in januari 2020 in garantie. Nieuwe Xbox die volgend jaar gaat komen, koop ik sowieso op release dag, dus nog hooguit een jaartje met de One X doen.

Vanavond maar eens deze bekijken: YouTube: replace thermal paste xbox one x

MRE-Inc wijzigde deze reactie 28-10-2019 11:49 (9%)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Argh, via Pepper op de 8.99 deal van The Witcher III uitgekomen..gekocht/betaald blijkt het de digitale variant te zijn waar ik echt niet op zit te wachten..

Als ik het zo snel zie valt dit niet te "retourneren" klopt dat?

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:37
Exorcist schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:07:
Argh, via Pepper op de 8.99 deal van The Witcher III uitgekomen..gekocht/betaald blijkt het de digitale variant te zijn waar ik echt niet op zit te wachten..

Als ik het zo snel zie valt dit niet te "retourneren" klopt dat?
je koopt nooit op pepper, dit is alleen een 'forum' voor aanbiedingen.
Controleer de webshop waar je hem echt gekocht hebt hoe het zit. Als je hem via de xbox store hebt gekocht weet ik wel dat je je geld terug kan krijgen.. maar in dit geval heb je hem ergens anders gekocht, dus moet je bij die webshop zijn.

-edit-
heb even gekeken op pepper en zag dat die aanbieding gewoon via de xbox store zelf gaat, die kun je idd terugvragen binnen 14 dagen en je mag hem niet meer dan 2uur gespeeld hebben.
zie https://www.techadvisor.c...-windows-10-game-3657866/

hier de officiële MS site erover: https://support.xbox.com/...oods-subscriptions-refund
-edit-

elpino.rv wijzigde deze reactie 28-10-2019 13:47 (24%)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

elpino.rv schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:39:
[...]

je koopt nooit op pepper, dit is alleen een 'forum' voor aanbiedingen.
Controleer de webshop waar je hem echt gekocht hebt hoe het zit. Als je hem via de xbox store hebt gekocht weet ik wel dat je je geld terug kan krijgen.. maar in dit geval heb je hem ergens anders gekocht, dus moet je bij die webshop zijn.

-edit-
heb even gekeken op pepper en zag dat die aanbieding gewoon via de xbox store zelf gaat, die kun je idd terugvragen binnen 14 dagen en je mag hem niet meer dan 2uur gespeeld hebben.
zie https://www.techadvisor.c...-windows-10-game-3657866/

hier de officiële MS site erover: https://support.xbox.com/...oods-subscriptions-refund
-edit-
Yes, thanks. Dat ik het niet bij Pepper aanschaf begrijp ik, het werd me alleen op zowel Pepper als de MS store niet direct duidelijk dat het een digitale aanschaf was. Met wat hulp via jouw links heb ik uiteindelijk een chat kunnen starten en een refund kunnen krijgen. Dank je wel :)

Het is dan maar 9 Euro maar ik wil onder geen beding de digitale markt stimuleren :+

• MRE-Inc

MRE-Inc

Het "XBox All Access" programma wordt weer gestart en komt naar meer landen. In het kort: je kunt een Xbox nu per maand betalen vanaf $20 per maand voor een One S All Digital, $23 voor een normale One S en $31 voor een One X.

Bovenstaande inclusief Game Pass Ultimate en voor een vaste duur van 24 maanden en optionele upgrade naar Project Scarlett. Voorlopig alleen USA, UK en Australie.

Bron: XBox Wire en Amazon.com

MRE-Inc wijzigde deze reactie 28-10-2019 15:34 (20%)

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:31:
Het "XBox All Access" programma wordt weer gestart en komt naar meer landen. In het kort: je kunt een Xbox nu per maand betalen vanaf $20 per maand voor een One S All Digital, $23 voor een normale One S en $31 voor een One X.

Bovenstaande inclusief Game Pass Ultimate en voor een vaste duur van 24 maanden en optionele upgrade naar Project Scarlett. Voorlopig alleen USA, UK en Australie.

[Afbeelding]
12 month upgrade option, dus Scarlett komt binnen nu en 12 maanden uit?

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21:49
Homeland schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:40:
[...]

12 month upgrade option, dus Scarlett komt binnen nu en 12 maanden uit?
18 maanden toch pas als ik naar de afbeeldingen kijk?

De Scarlett zal volgend jaar rond deze periode uitkomen denk ik. In ieder geval voor de feestdagen. Dan moet je als je gebruik van all acces maakt dus nog een half jaar wachten.

Darow wijzigde deze reactie 28-10-2019 16:02 (26%)
Reden: Toevoeging release Scarlett

• MRE-Inc

MRE-Inc

Scarlett komt uit Holiday 2020. Dat is dus rond (mid-eind) november ongeveer. Vaak ivm Black Friday, Cyber Monday, Halloween etc.
Players in the U.S. and U.K. who purchase an Xbox One console with Xbox All Access have the option to upgrade to Project Scarlett once it’s available Holiday 2020 and they’ve made 18 payments.
Dus je kan na 18 maanden upgraden, je moet dus aan 18 termijn betalingen hebben voldaan alvorens je kan upgraden. Tijdelijk bij de duurste optie dus 12 maanden.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 28-10-2019 16:11 (59%)

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Xbox All Access is maar een apart iets, je sluit dus gewoon een lening af en die betaal je maandelijks af, het is geen abonnement op de console welke je op kan zeggen.

• wes-
MRE-Inc schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:48:
[...]

Meteen een paar vraagjes dan:

Welke koelpasta heb je gebruikt ?
Ging het openen moeilijk of makkelijk ?
Welk gereedschap heb je gebruikt ?

Hoor mijne nu ook steeds vaker, maar volgens mij zit mijne nog tot ergens in januari 2020 in garantie. Nieuwe Xbox die volgend jaar gaat komen, koop ik sowieso op release dag, dus nog hooguit een jaartje met de One X doen.

Vanavond maar eens deze bekijken: YouTube: replace thermal paste xbox one x
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/...und-wit/9200000008853503/ gekocht en heb alleen Torx T9 gebruikt en een platte schroevendraaier voor het loswrikken van de X beugel aan de onderkant van de printplaat.
Aan de teardown van ifixit had ik genoeg, op zich is het allemaal niet zo moeilijk, 1 flatcabletje is vrij fragiel maar de rest kan wel tegen een stootje.
De topcase weer terugzetten op de Xbox duurde het langst bij mij.
Homeland schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:18:
Xbox All Access is maar een apart iets, je sluit dus gewoon een lening af en die betaal je maandelijks af, het is geen abonnement op de console welke je op kan zeggen.
Apart vind ik het niet, net als 90% hun telefoon via een 1 of 2-jarig abonnement, nu alleen met een console ipv telefoon :P

Als je niet met acties meedoet qua gamepass/XBL, valt het an sich nog wel mee, die staat voor $15 in de maand, dus 16 in de maand voor de console is een kleine 400 dollar. Wordt tientjeswerk als je die acties mee gaat rekenen, zoals die eerste 3 maanden gratis vouchers die je nu bij een console krijgt.

Alleen raar dat je 18 maanden moet betalen bij een 12 maanden upgrade option, dat loopt toch ergens scheef :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21:49
SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:38:
[...]

Apart vind ik het niet, net als 90% hun telefoon via een 1 of 2-jarig abonnement, nu alleen met een console ipv telefoon :P

Als je niet met acties meedoet qua gamepass/XBL, valt het an sich nog wel mee, die staat voor $15 in de maand, dus 16 in de maand voor de console is een kleine 400 dollar. Wordt tientjeswerk als je die acties mee gaat rekenen, zoals die eerste 3 maanden gratis vouchers die je nu bij een console krijgt.

Alleen raar dat je 18 maanden moet betalen bij een 12 maanden upgrade option, dat loopt toch ergens scheef :P
Zoals ik het begrijp zijn het allemaal 24 maanden contracten met de optie op na 18 maanden te upgraden. Of ik begrijp het verkeerd :)

• quorumz
n4speed heat

Sea of Thieves Halloween 2019

quorumz wijzigde deze reactie 28-10-2019 19:01 (38%)

Darow schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:46:
[...]

Zoals ik het begrijp zijn het allemaal 24 maanden contracten met de optie op na 18 maanden te upgraden. Of ik begrijp het verkeerd :)
Zoals ik het dacht te begrijpen was dat je 24 maanden betaalt en dan een Xbox hebt. Maar als je dan je oude xbox 'gratis' mag omruilen voor de nieuwe versie lijkt me dat een slechte deal voor Microsoft. Of gaat dan een nieuw contract lopen voor nog eens 24 maanden? Dat lijkt me dan weer een slechte deal voor spelers.

MRE-Inc schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:31:

[Afbeelding]
In NL zal dat wel weer niet doorgaan, gezien de manier waarop nu telefoons geregistreerd moeten worden

• quorumz

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:47:
[...]

In NL zal dat wel weer niet doorgaan, gezien de manier waarop nu telefoons geregistreerd moeten worden
Dat is volledig terecht.

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:19
Ik weet niet of 'Bad North - Jotunn Edition' al voorbij is gekomen. Deze game zit sinds kort in de Game Pass. Ik heb het spel gisteren een uurtje gespeeld. Ik vind het erg vermakelijk!

Het is een soort van Viking game, waarbij je met je 'generals' een eiland moet verdedigen. Jij bezet het eiland en de tegenstanders komen in bootjes (waves) je eiland overvallen. Tot nu toe kan ik kiezen tussen soldaten met zwaarden, speren of pijl en boog. Iedere klasse heeft weer voor- en nadelen.

Klein stukje gameplay:

Fijn dat je dit wekelijks doet. (Mag ook wel eens gezegd worden. :))
[...]

Je kunt in NL zat zaken op afbetaling kopen / leasen toch? Telefoons inderdaad maar ook witgoed, electonica als tv's en zelfs Sonos gaat een speaker lease systeem doen. Ik denk niet dat kredietregistratie een blokkerend probleem gaat zijn.

exactor it wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:15 (36%)

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Geen idee. Het is natuurlijk een soort van abo vorm. Ik was toevallig even bij coolblue aan het kijken bij witgoed. Blijkt dat je daar ook gewoon een abo dienst op een wasmachine/vaatwasser kan nemen. Voor 14 euro heb je een "cheap-ass" wasmaschine en voor 30 euro de state of the art top shizzle samsung/miele etc. En die dure wasmachines komen toch echt in de buurt qua prijs van een iPhone 11 Pro Max met 512Gb opslag.

Geen idee of er vanuit enige overheidsinstantie voorwaarden voor zijn, naast een registratie bij het BKR boven een bepaald bedrag (250 euro dacht ik). Maar verder zie ik niet waarom XBox/Microsoft dit niet kan aanbieden in Nederland.

@wes- aka Jules Winnfield _/-\o_ Heb even wat filmpjes gekeken van het vervangen van de koelpasta. Komt nog aardig wat bij kijken. Sommigen deden het met vloeibaar metaal shizzle zooi etc. Hoe lang ben je er mee bezig geweest ? Ga vanavond eens kijken wat mijn X doet bij een kleine (niet zware) indie game en bv wat die doet bij Forza Horizon 4.

Ik kon in de filmpjes zo 1 2 3 niet zien of er een of andere zegel was die verbroken moet worden bij het openen van je console waardoor de garantie vervalt. Ben jij dat tegen gekomen ? Verder vond ik de iFixit video een beetje karig. Heb zelf de wat langere video's gekeken van anderen zodat je wat beter kan zien hoe eea los te krijgen is.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:13:
[...]

Fijn dat je dit wekelijks doet. (Mag ook wel eens gezegd worden. :))

[...]
Helemaal eens! altijd fijn om even doorheen te neuzen, maar deze week geen x360 sales?

• wes-
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:13:
[...]

@wes- aka Jules Winnfield _/-\o_ Heb even wat filmpjes gekeken van het vervangen van de koelpasta. Komt nog aardig wat bij kijken. Sommigen deden het met vloeibaar metaal shizzle zooi etc. Hoe lang ben je er mee bezig geweest ? Ga vanavond eens kijken wat mijn X doet bij een kleine (niet zware) indie game en bv wat die doet bij Forza Horizon 4.

Ik kon in de filmpjes zo 1 2 3 niet zien of er een of andere zegel was die verbroken moet worden bij het openen van je console waardoor de garantie vervalt. Ben jij dat tegen gekomen ? Verder vond ik de iFixit video een beetje karig. Heb zelf de wat langere video's gekeken van anderen zodat je wat beter kan zien hoe eea los te krijgen is.
Ik heb niet gekozen voor liquid metal want als je daar teveel van gebruikt kun je kortsluiting veroorzaken. Dit was voor mij de eerste keer dat ik koelpasta moest aanbrengen. Ik ben er alles bij elkaar denk ik een klein uurtje mee bezig geweest.
Aan de rechterachterkant zit een schroefje die onder een makkelijk verwijderbaar stickertje zit. Zag er niet echt als zegel uit maar deze kun je gewoon weer terug plakken en hoeft dus niet verbroken te worden.

Ik zou zeggen, neem je tijd en ruimte en zorg er voor dat je weet waar de schroeven oorspronkelijk horen te zitten.

• quorumz
Sagat schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Helemaal eens! altijd fijn om even doorheen te neuzen, maar deze week geen x360 sales?

nee die zag ik niet staan

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:12:
[...]

nee die zag ik niet staan
kon het zelf ook niet een twee drie vinden, maar op zich ook niet heel vreemd, er was de laatste tijd (lees 2-3 jaar i guess) al veel herhaling en ik geloof dat het beleid ook was dat het altijd spul moest zijn wat ook BC was......

Bovendien nog genoeg te spelen met gamepass en backlog, dus zelfs al waren er wel goede aanbiedingen had ik wsl nog niets gekocht :D

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:07
Meneer iCy schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Nee. Heb hem geannuleerd. Wou eindelijk een keer de elite controller bestellen, maar mijn nieuwe hobby viel iets duurder uit dus hem de elite controller geannuleerd.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van iedereen hier :+
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:34:
[...]

Nee ik haal hem op release bij de Mediamarkt. Geen gedoe met eventuele garanties. :)
Ik heb net contact opgenomen met de webshop omdat 4 november op een maandag valt en het dan spannend word of ik hem maandag wel binnen krijgt, heb net goed bericht terug dat ze hem donderdag op de post doen. Kans is dus groot dat ik hem vrijdag al in ontvangst mag nemen *O* *O*

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:50
G_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:11:
[...]

[...]

Ik heb net contact opgenomen met de webshop omdat 4 november op een maandag valt en het dan spannend word of ik hem maandag wel binnen krijgt, heb net goed bericht terug dat ze hem donderdag op de post doen. Kans is dus groot dat ik hem maandag in ontvangst mag nemen *O* *O*
Veel plezier er mee dan 8)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:07
Dank je :) laat je mijn ervaring nog wel even weten!

• wes-
Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:36:
Is de meeste lawaai na een tijdje dan niet gewoon van stof wat zich ophoopt?
Bij mij iig niet, ik had nauwelijks stof in m'n Xbox, maar ik denk ook als je een stof probleem hebt dat de fan dan continu (dus ook als ie nauwelijks iets aan het doen is) harder gaat want hij kan z'n warmte niet kwijt. Bij mij is het vooral heel hard blazen en dan weer bijna niet. De koelpasta die er bij mij op zat was echt hard geworden dus dan geleid de warmte niet goed door naar het koelblok. Gevolg, bij hoge load staat wordt de CPU heet, de sensor zegt "blazen en hard!" terwijl de CPU het nog steeds te heet heeft onder hoge load.
Nu ie de warmte beter naar het koelblok kan geleiden kan ie ook de warmte beter wegblazen.

• quorumz
Destiny 2 "halloween"..

Red Ded Redemption 2 Online Fear the Dark

[Video: https://media-rockstargames-com.akamaized.net/rockstargames-newsite/gifs//3c6b570.mp4]

quorumz wijzigde deze reactie 29-10-2019 18:25 (32%)

• quorumz
en gratiez 2 nieuwe levels..

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True