Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Wat het ook voor spel wordt, ik ben 52,99 lichter. (EA Access+gamepass quests a tien euro. The gifts that keep on giving. :))

Dutch: That is a fine place for it, the best...

exactor it schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Wat het ook voor spel wordt, ik ben 52,99 lichter. (EA Access+gamepass quests a tien euro. The gifts that keep on giving. :))
Heb hem aangeschaft via de link die hier gepost was.
Totaal geen fan van Star Wars maar wel gek op aanbiedingen :)
Na wat zoekwerk te weten gekomen dat er stamina, healing, bonfires en souls-lite battle in zit, lijkt dus geen miskoop te zijn geweest.
Mocht het nou toch tegenvallen dan weet ik in ieder geval wel wie de emmer met stront over zich heen krijgt >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Rivanov

Apple freak

G_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:11:
[...]

[...]

Ik heb net contact opgenomen met de webshop omdat 4 november op een maandag valt en het dan spannend word of ik hem maandag wel binnen krijgt, heb net goed bericht terug dat ze hem donderdag op de post doen. Kans is dus groot dat ik hem vrijdag al in ontvangst mag nemen *O* *O*
Welke webshop? Game-outlet?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:07
Rivanov schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Welke webshop? Game-outlet?
Toevallig wel, heb nog wel een screenshot van het gesprek dat ze hem donderdag gaan versturen. Jij hem daar ook besteld?

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:46
Ik ben benieuwd, zou toch wat zijn als ik hem vrijdag al krijg :+

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• G_Dragon
LuisjeNL schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:47:
Ik ben benieuwd, zou toch wat zijn als ik hem vrijdag al krijg :+
Waar heb je hem besteld?

• LuisjeNL
@G_Dragon

Zelfde plek als jij, game-outlet

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Rivanov

Apple freak

G_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:04:
[...]

Toevallig wel, heb nog wel een screenshot van het gesprek dat ze hem donderdag gaan versturen. Jij hem daar ook besteld?
Nog niet, maar is dan misschien wel een optie. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• G_Dragon
Rivanov schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 06:40:
[...]

Nog niet, maar is dan misschien wel een optie. ;)
Je zou het kunnen proberen, maar blijft een gok aangezien ik zelf denk dat ze aangeleverd krijgen op hun eigen bestellingen en de levering al onderweg is. Of je start even een chat met hun om 9 uur en vraagt het gewoon

• Schaap360
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 14:36
justifire schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:35:
[...]

Heb hem aangeschaft via de link die hier gepost was.
Totaal geen fan van Star Wars maar wel gek op aanbiedingen :)
Na wat zoekwerk te weten gekomen dat er stamina, healing, bonfires en souls-lite battle in zit, lijkt dus geen miskoop te zijn geweest.
Mocht het nou toch tegenvallen dan weet ik in ieder geval wel wie de emmer met stront over zich heen krijgt >:)
Ik weet het niet. Doe niet meer aan pre orderen. Vind het wel een gemis dat je met de lightsaber geen dismemberments meer kan maken, dat haalt het effect van een lightsaber wel een stuk naar beneden. Ja het moet natuurlijk wel in Disney's straatje passen.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-11 21:52
Goelan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:44:
Ik weet niet of 'Bad North - Jotunn Edition' al voorbij is gekomen. Deze game zit sinds kort in de Game Pass. Ik heb het spel gisteren een uurtje gespeeld. Ik vind het erg vermakelijk!

Het is een soort van Viking game, waarbij je met je 'generals' een eiland moet verdedigen. Jij bezet het eiland en de tegenstanders komen in bootjes (waves) je eiland overvallen. Tot nu toe kan ik kiezen tussen soldaten met zwaarden, speren of pijl en boog. Iedere klasse heeft weer voor- en nadelen.

Klein stukje gameplay:

[YouTube: Bad North: Jotunn Edition Gameplay (PC Game)]
Deze is tof! Leuke sfeer en speelt makkelijk weg voor een paar levels tussen door. Bedankt voor de tip :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:19
Wom schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Deze is tof! Leuke sfeer en speelt makkelijk weg voor een paar levels tussen door. Bedankt voor de tip :)
Ik vind het ook prettig dat de learning curve vrij klein is. Soms kan het spel wel genadeloos zijn en ben je in één klap al je generals kwijt (als je er voor kiest ze allemaal op 1 eiland in te zetten).

Gisteren nog even een potje gedaan, nadat ik de dag ervoor vrij gemakkelijk de levels doorliep. Ik werd op mijn eerste eiland direct kansloos in de pan gehakt.

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:08
Goelan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Ik vind het ook prettig dat de learning curve vrij klein is. Soms kan het spel wel genadeloos zijn en ben je in één klap al je generals kwijt (als je er voor kiest ze allemaal op 1 eiland in te zetten).

Gisteren nog even een potje gedaan, nadat ik de dag ervoor vrij gemakkelijk de levels doorliep. Ik werd op mijn eerste eiland direct kansloos in de pan gehakt.
Ziet er geinig uit. Zal hem ook eens proberen, al lijkt me dit fijner spelen op de Ipad

PSN ID Binloading_nl

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Had Jedi The Fallen order graag gespeeld maar naar het zien van wat gameplay beelden gaat het hem helaas niet worden met mijn zware arachnafobie, persoonlijk vind ik het erg jammer dat ze weer met gigantische spinnen op de proppen komen, gaat hem niet worden voor mij helaas maar goed, niet de eerste game die ik moet laten schieten daardoor.

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 10:04
Praktische vraag, ik kan de Xbox 360 spelletjes niet downloaden met Games with Gold.

Er staat add a payment option. Als ik daar dan op klik word ik geleid naar de xbox website, maar daar kan ik mijn creditcard (die nodig is ondanks dat het spelletje gratis is) niet toevoegen, omdat mijn billing country vast staat op Groot-Brittannië. Dat heb ik ooit per ongeluk aangeklikt om de voertaal op de Xbox op Engels te krijgen, maar nu is dat dus een probleem. In mijn profiel heb ik het overigens gewoon naar NL veranderd, maar dat lijkt voor de store niet uit te maken.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Zou graag Ninja Gaiden downloaden.

• Reintji
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 08-11 21:06

Reintji

(2 x dad)²

Via de xbox app op je telefoon?

Nintendo speler sinds '94. En vergeet de MSX niet!

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:15
tsja wat zal ik zeggen..(final station zat al in de mixer pot 2 jaar geleden beetje cheap, sherlock holmes is leuk als je fan bent maar al vaak voor geen 2 tientjes voorbij geweest)

quorumz wijzigde deze reactie 30-10-2019 17:18 (39%)

Schaap360 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:39:
[...]

Ik weet het niet. Doe niet meer aan pre orderen. Vind het wel een gemis dat je met de lightsaber geen dismemberments meer kan maken, dat haalt het effect van een lightsaber wel een stuk naar beneden. Ja het moet natuurlijk wel in Disney's straatje passen.
Alleen menselijke tegenstanders kan je niet "dismemberen"
Alle andere wezens vliegen in stukken over het scherm.
Ach in Dark Souls heb je ook geen dismembers, zolang de combat maar op orde is ! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

quorumz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:15:
tsja wat zal ik zeggen..(final station zat al in de mixer pot 2 jaar geleden beetje cheap, sherlock holmes is leuk als je fan bent maar al vaak voor geen 2 tientjes voorbij geweest)

[YouTube: Xbox - November 2019 Games with Gold]
Ze zetten veel meer in op Gamepass de laatste tijd. Ik zou niet verbaasd zijn als de stekker uit GWG gaat bij release van de nieuwe Xbox. Ligt natuurlijk wel aan welke abonnement ze willen verkopen op dat moment maar ik gok dat Gamepass als een tierelier geld oplevert als je ziet hoeveel mensen er positief over praten.

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:07
Heey guys and girls
Wat is de chillste fijnste gear voor controller aansluiten op phone, er zijn er zoveel lol.. welke raden jullie aan

En seriously mijn backlog is sick long
Ik kom er niet aan toe... Zo zonde..
exactor it schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:41:
[...]

Ze zetten veel meer in op Gamepass de laatste tijd. Ik zou niet verbaasd zijn als de stekker uit GWG gaat bij release van de nieuwe Xbox. Ligt natuurlijk wel aan welke abonnement ze willen verkopen op dat moment maar ik gok dat Gamepass als een tierelier geld oplevert als je ziet hoeveel mensen er positief over praten.
Verschil is wel dat voor GamePass je echt apart betaald en GWG een gratis ding is bij het hebben van Gold om Multiplayer mee te doen e.d. Dus wellicht dat GWG stopt, maar denk niet dat ze Gold gratis gaan maken of zo. Bovendien hebben ze dat abonnement samen met GamePass, dus laten vallen kan ook niet echt want dan betaal je meer voor minder

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:20:
[...]

Verschil is wel dat voor GamePass je echt apart betaald en GWG een gratis ding is bij het hebben van Gold om Multiplayer mee te doen e.d. Dus wellicht dat GWG stopt, maar denk niet dat ze Gold gratis gaan maken of zo. Bovendien hebben ze dat abonnement samen met GamePass, dus laten vallen kan ook niet echt want dan betaal je meer voor minder
Eens. Maar speculatief gedacht: GWG eruit en dan 5 euro voor live. Tientje of 12 voor gamepass. 15 voor beide. Volgens mij blijven we braaf betalen zonder te veel gezeur. Vooral omdat gamepass veel meer biedt dan die geleasde GWG games nu je ze toch al niet mag houden.

Als ik bereken hoeveel spellen ik toch al gespeeld had zonder gamepass en daar de spellen bij optel die ik misschien wel gekocht had, zou ik zomaar 30 in de maand willen betalen voor gamepass. Maar ik ben ook wel een grootgebruiker. :)

exactor it schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Eens. Maar speculatief gedacht: GWG eruit en dan 5 euro voor live. Tientje of 12 voor gamepass. 15 voor beide. Volgens mij blijven we braaf betalen zonder te veel gezeur. Vooral omdat gamepass veel meer biedt dan die geleasde GWG games nu je ze toch al niet mag houden.

Als ik bereken hoeveel spellen ik toch al gespeeld had zonder gamepass en daar de spellen bij optel die ik misschien wel gekocht had, zou ik zomaar 30 in de maand willen betalen voor gamepass. Maar ik ben ook wel een grootgebruiker. :)
Zou zo een abo nemen als ze alle spellen inclusief dlc in de library zetten voor zeg 50 euro in de maand :9

justifire schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:50:
[...]

Zou zo een abo nemen als ze alle spellen inclusief dlc in de library zetten voor zeg 50 euro in de maand :9
Ik zou er twee nemen!

Ik zou er drie nemen!

Maar even serieus. Als er een gamepass zou uitkomen met daarin alle gamereleases en DLC. Dan zou ik er makkelijk tussen de 50 en 100 euro per maand voor over hebben.

360Gamertag.....PSN ID

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21:49
Bij mij is hij vandaag al bezorgd. Ook besteld bij game-outlet.

• LuisjeNL
@Darow de mijne komt vandaag ook binnen, dus dat is wel lekker!

• G_Dragon
Darow schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:31:
[...]

Bij mij is hij vandaag al bezorgd. Ook besteld bij game-outlet.
Yes de mijnde word vandaag bezorgt bij een afhaalpunt :)
HEB ER ZIN IN *O* *O*

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:09
Is halo MCC/5 zo uitgestorven?
Momenteel is er geen potje te vinden en wanneer dat wel gebeurd kom ik in een “East US 2” potje terecht. Dat is toch niet de bedoeling neem ik aan.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Aquila schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:53:
Momenteel is er geen potje te vinden en wanneer dat wel gebeurd kom ik in een “East US 2” potje terecht. Dat is toch niet de bedoeling neem ik aan.
COD is uit, daar zal het gros wel zitten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:31
Is in europa al aardig uitgestorven helaas. Je word vrijwel gelijk naar de US servers gezet, omdat daar nog mensen het spel spelen... Ben blij dat ik bij beide games alle achievements al heb gehaald (op eentje na dan :+) en over kan na andere games.

Hoewel ik geen ster ben in MP games... Gisteren een potje Gears 5 gedaan en werd helemaal afgeslacht.... :|

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

DennisCle schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:16:
Praktische vraag, ik kan de Xbox 360 spelletjes niet downloaden met Games with Gold.

Er staat add a payment option. Als ik daar dan op klik word ik geleid naar de xbox website, maar daar kan ik mijn creditcard (die nodig is ondanks dat het spelletje gratis is) niet toevoegen, omdat mijn billing country vast staat op Groot-Brittannië. Dat heb ik ooit per ongeluk aangeklikt om de voertaal op de Xbox op Engels te krijgen, maar nu is dat dus een probleem. In mijn profiel heb ik het overigens gewoon naar NL veranderd, maar dat lijkt voor de store niet uit te maken.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Zou graag Ninja Gaiden downloaden.
Ik heb hetzelfde, ik log via een browser in (met de app gaat het bij mij ook niet!) op xbox.com en dan lukt het wel. Of nog via een x360 (heb er nog 2 aangesloten staan, old skool is best skool :+ )
quorumz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:15:

[YouTube: Xbox - November 2019 Games with Gold]
Je mag zeggen dat het beste leuk spellen zouden kunnen zijn MAAR dat het kwa 'namen' vet tegenvalt! Ik vond het de laatste maanden ok, maar dit is (imho) weer matig.

Maar idd, kan me voorstellen dat gwg misschien binnenkort stopt, zal sony ook niet erg vinden kunnen ze plus ook zonder games leveren en inzetten op ps now.....

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
timmie271 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:57:
[...]

Is in europa al aardig uitgestorven helaas. Je word vrijwel gelijk naar de US servers gezet, omdat daar nog mensen het spel spelen... Ben blij dat ik bij beide games alle achievements al heb gehaald (op eentje na dan :+) en over kan na andere games.

Hoewel ik geen ster ben in MP games... Gisteren een potje Gears 5 gedaan en werd helemaal afgeslacht.... :|
Vorige week (en de maanden daarvoor) nog geregeld gespeeld met een vriend en nog genoeg goede matches gevonden.. Maar met COD snap ik dat wel ja :)

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21:49
Ik laat hem gewoon in de case zitten dan blijft hij nieuw :+

• G_Dragon
Daar is die dan :)

• JSTPS
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:04
Sinds kort gebruik ik de Xbox one X voor Netflix en om films via de nas te kijken omdat de beeldkwaliteit beter is dan direct via de tv (meer diepte/scherpte). Misschien dankzij de rekenkracht van de X.

Maar nu merk ik dat het geluid constant op een soort "nachtmodus" staat, wat betekent dat het dynamische bereik van het geluid gelimiteerd is. Het volume verandert niet. Dit is in te stellen en dus uit te zetten als je blu rays afspeelt, maar blijkbaar niet bij de rest. Ik heb alles onder Audio al geprobeerd, maar hier is niet veel aan te passen. Weet iemand hier meer van?

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:18
Sommige oudere spellen lijken al een tijdje vrij instabiel te zijn waardoor ze willekeurig crashen. In eerste instantie dacht ik het aan de XB1X lag maar op mijn XB1S zijn ze ook instabiel. Opnieuw installeren lijkt geen effect te hebben. Dit is mij tot nu toe bij Need for Speed Rivals en FH2:FF opgevallen :(

Wel komisch dat ik gelijk een aantal achievements unlocked bij het aanzetten van mijn XB1S nadat die een lang tijd uit stond :+ Stuck achievements?

Caayn wijzigde deze reactie 01-11-2019 09:21 (21%)

• D-Ed
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:27:
Iemand al fysieke winkels gespot waar ze de elite 2 hebben?
UPS heeft zojuist de elite hier geleverd (rechtstreeks van Microsoft _/-\o_ ).

Vandaag een thuiswerkdag met genoeg te doen dus zit nog in de doos -O-

• D-Ed
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:59:
Sta ik dan nog met lege handen omdat ik zo nodig de Mediamarkt wilde sponsoren :P
En ik zit hier op de bank nadat ik dat ding heb uitgepakt met de gedachte..: “What the fuck heb ik nou in m’n handen..?” :+

Wat een apparaat zeg! _/-\o_
Levering dus voor beschikbaarheid, had ik nu maar een preorder gedaan :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:47
D-Ed schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:25:
[...]

En ik zit hier op de bank nadat ik dat ding heb uitgepakt met de gedachte..: “What the fuck heb ik nou in m’n handen..?” :+

Wat een apparaat zeg! _/-\o_
Een mooie controller ;)

• D-Ed
  • Nu online
Yep, echt een mooi ding. Zo direct maar eens de instellingen langs gaan lopen

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:56
Het is niet best maar het heeft ook een beetje met je level te maken. Ik zit met Halo 5 op +/- 45 en dan val je overal een beetje tussen. Je moet dan de search preferences aanpassen. Ik gok met MCC vergelijkbaar.
Ik verwacht eigenlijk dat je met MCC meer hits moet krijgen maar dan idd op US servers. EU is te rustig helaas.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• G_Dragon

OMG Is het al Januari? *O* *O*
Ik ga denk ik een winterslaap houden :Z

G_Dragon wijzigde deze reactie 01-11-2019 13:41 (25%)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ben wel benieuwd hoe de nieuwe triggers zijn. Daar zit nu profiel op, maar ik heb zelf het idee dat die binnen de kortste keren vol "vuil" komen te zitten en dat die lastig schoon te maken zijn.

Van het weekend maar eens mijn PS4 slim 1TB op marktplaats gooien. Dan nog even twijfel of ik de opbrengst daarvan op zij ga zetten voor de nieuwe Xbox Scarlett of dat ik dan een nieuwe Elite 2 ga kopen. Ook omdat nu de binnenste rubbers van mijn huidige Elite los gaan laten.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• G_Dragon
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:02:
[...]

Ben wel benieuwd hoe de nieuwe triggers zijn. Daar zit nu profiel op, maar ik heb zelf het idee dat die binnen de kortste keren vol "vuil" komen te zitten en dat die lastig schoon te maken zijn.

Van het weekend maar eens mijn PS4 slim 1TB op marktplaats gooien. Dan nog even twijfel of ik de opbrengst daarvan op zij ga zetten voor de nieuwe Xbox Scarlett of dat ik dan een nieuwe Elite 2 ga kopen. Ook omdat nu de binnenste rubbers van mijn huidige Elite los gaan laten.
Mijn vriendin heeft de eerste elite controller en wat mij al direct opviel is dat de D-pad geen ijzer meer is maar plastic, verder voelt de controller erg fijn aan en voor mijn gevoel zelfs lichter dan de eerste elite. Heb nog maar 3 uurtjes erop gespeeld dus kan verder nog niet veel meer erover zeggen.

Bijvoorbeeld bij Call of Duty Modern Warfare merk ik dat de middelste stand van de triggers erg fijn is, miste dat bij de eerste elite altijd dat er geen tussenweg was. Bij F1 2019 heb ik de linker duimstick aangepast om wat minder gevoelig de bochten in te sturen.

• D-Ed
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:13:
[...]

Mijn vriendin heeft de eerste elite controller en wat mij al direct opviel is dat de D-pad geen ijzer meer is maar plastic, verder voelt de controller erg fijn aan en voor mijn gevoel zelfs lichter dan de eerste elite. Heb nog maar 3 uurtjes erop gespeeld dus kan verder nog niet veel meer erover zeggen.

Bijvoorbeeld bij Call of Duty Modern Warfare merk ik dat de middelste stand van de triggers erg fijn is, miste dat bij de eerste elite altijd dat er geen tussenweg was. Bij F1 2019 heb ik de linker duimstick aangepast om wat minder gevoelig de bochten in te sturen.
Ik zojuist een half uurtje COD gespeeld maar voor iemand die nog nooit met een Elite heeft gespeeld is het flink, flink wennen _O-

Ik map de dingen onder de controller naar de buttons met het is echt nog wennen, toevallig nog goede tips? ;)
D-Ed schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:52:
[...]

Ik zojuist een half uurtje COD gespeeld maar voor iemand die nog nooit met een Elite heeft gespeeld is het flink, flink wennen _O-

Ik map de dingen onder de controller naar de buttons met het is echt nog wennen, toevallig nog goede tips? ;)
Probeer maximaal 2 normale buttons te remappen naar de achterkant van de controller. Vier vind ik zelf gewoon te veel. Ik gebruik altijd de 2 bovenste (de kleinste). Dan kan ik de controller nog erg fijn vasthouden zonder dat ik per ongeluk die onderste twee indruk.

En vooral... Wennen. :)

360Gamertag.....PSN ID

• D-Ed
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:20:
[...]

Probeer maximaal 2 normale buttons te remappen naar de achterkant van de controller. Vier vind ik zelf gewoon te veel. Ik gebruik altijd de 2 bovenste (de kleinste). Dan kan ik de controller nog erg fijn vasthouden zonder dat ik per ongeluk die onderste twee indruk.

“Less is more”.. I like! Vanavond ronde twee
D-Ed schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:52:
[...]

“Less is more”.. I like! Vanavond ronde twee
Bij mij ook maar twee achterop. Maar dan op A en B. Dit zodat je kunt springen en liggen zonder thumbsticks los te laten (in cod). Wapen wissel en herladen doe ik toch meestal uit de actie.

In gears is roadie run op de achterkant top. Kun je om je heen kijken terwijl je op iemand afrent met de retro lancer. :)

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:18
Mijn elite v1 functioneert nog prima, geen reden om een v2 aan te schaffen. Helemaal nu je de batterij niet eenvoudig kan vervangen.

Wennen is een Elite controller zeker. Zelf gebruik ik alle 4 de pedels en heb ik A,B,X en Y daarnaar toe gemapped. Was even wennen, maar het is speelt fantastisch omdat ik mijn duimen vrijwel nooit meer van de sticks af hoef te halen.

Caayn wijzigde deze reactie 01-11-2019 17:17 (37%)

• G_Dragon
https://www.google.com/am...-speed-underground-2/amp/

Need for speed underground 2 remaster?!

• sekeroglan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:06

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Voor de geïnteresseerden Battlefield 1943

YTFTQ-4PFT4-MHPR4-D6WG9-D4QXZ

:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Gisteren Outer Worlds uitgespeeld op Supernova. Heb me er prima mee vermaakt, maar merk wel dat ik in dit soort games de eerste uren echt alle logs en boeken lees, maar dat dat in de loop van de game wat minder wordt. :)

Moet nu nog 1 achievement omdat je niet alle achievements kon halen in 1 playthrough. Dat vind ik wel jammer in dat soort spellen, want zoveel verschil maakt het eigenlijk ook niet echt uit. Dus vlieg er nu door heen op de meest simpele moeilijkheidsgraad.

-------

Edit:

En na Outer Worlds weer drie games gedownload van gamepass. Bloodstained, Afterparty en Downhill.

Blijf het zeggen. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 02-11-2019 13:11 (15%)

360Gamertag.....PSN ID

De mediamarkt heeft de controller liggen. Althans in Amersfoort.

Oja en Downhill is echt een toffe game!

Edit:

De elite controller is binnen en nu aan het opladen! Wat een mooi apparaat! _/-\o_ _/-\o_

Oja, voor de geinteresseerden hier. Een 14 daagse code voor xbox game pass ultimate.

PVMQT . WQPGV . XY9X6 . 9CWY2 . TC3WZ.

Als je hem gebruikt hebt, graag een reply in dit topic. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 02-11-2019 18:59 (58%)

360Gamertag.....PSN ID

• Mack80
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 19:53
Ik dank je vriendelijk😀
Zo, ik heb afgelopen weekend even een upgrade gedaan aan mijn TV, de Xbox hangt aan een Sony (hoe treffend ook) AG9, wat een heerlijke tv...… Oled is vanaf LCD echt een enorme stap.

Net name donkere games zijn een enorme verandering, zwart is gewoon zwart.

Wat vinden jullie op dit moment grafisch het beste/mooiste spel voor op de xbox?

Bullet NL wijzigde deze reactie 03-11-2019 10:18 (30%)

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:17:
Zo, ik heb afgelopen weekend even een upgrade gedaan aan mijn TV, de Xbox hangt aan een Sony (hoe treffend ook) AG9, wat een heerlijke tv...… Oled is vanaf LCD echt een enorme stap.

Wat vinden jullie op dit moment grafisch het beste/mooiste spel voor op de xbox?
Ik vind zelf de The Division games grafisch erg mooi, vooral hoeveel zooi er in beeld is, is ongekend. Maar blijkbaar ben ik daar in de minderheid. Verder de laatste Call of Duty singleplayer is erg mooi (vooral in de cutscenes), Gears 5 mag er ook zijn en Wreckfest vind ik persoonlijk ook wel mooi al is het voornamelijk voor de crashes, niet zozeer de banen of zo. Wellicht dat Battlefront 2 of Ryse: Son of Rome nog wel iets voor je is. Verder ben ik de laatste maanden niet echt van mn sokken geblazen qua graphics, maar misschien dat iemand anders nog wat heeft...

Martinspire - PC, PS4, X1

Gears 5 en dan met name de lichteffecten (flashlight) van Jack. :)

360Gamertag.....PSN ID

• D-Ed
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:20:
[...]

Beste tip van de week! Dank d:)b
D-Ed schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:51:
[...]

Beste tip van de week! Dank d:)b
Graag gedaan!

De backflips zijn wel kleiner dan de vorige Elite dus op zich zitten ze niet echt in de weg. Dat is een pluspunt!

360Gamertag.....PSN ID

• D-Ed
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:06:
[...]

Graag gedaan!

De backflips zijn wel kleiner dan de vorige Elite dus op zich zitten ze niet echt in de weg. Dat is een pluspunt!
Eerst nog maar eens een weekje wat wennen maar gaat verbazend lekker zo met twee.. Volgend weekend probeer ik de twee andere toe te voegen 8)
D-Ed schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:15:
[...]

Eerst nog maar eens een weekje wat wennen maar gaat verbazend lekker zo met twee.. Volgend weekend probeer ik de twee andere toe te voegen 8)
Zie deze foto die ik net gemaakt heb voor het verschil in grootte:

360Gamertag.....PSN ID

• ducolwd
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21:51

Hunter - Call of the wild.
Die scènes zijn zo mooi gemaakt. Spel zelf is lekker sloom :)
Bedankt allemaal, ik zal eens kijken.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:30

sjaool

Every life should have 9 cats

De Xbox One X bundels zijn nu wel heel leuk geprijsd bij Gamemania. Ze hebben keuze uit verschillende soorten met 2 games voor €379,-. Het is dat ik het even niet heb en op zich heel tevreden ben met mijn Xbox One S 1TB maar anders wist ik het wel. :P

"When you grow up your heart dies"

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:26
Vandaag al lekker met de Series 2 Elite controller kunnen gamen (serieus, gisteren besteld). Ben er blij mee, en was toch al toe aan een nieuwe. Standaard controller had ik in tweeën gebroken. :X

Het voelt allemaal in elk geval een stuk degelijker aan. Heb de Series 1 ook gehad tot dat het rubber begon los te laten. Toen een nieuwe gekregen en meteen verkocht. Bij de Series 2 is het ook erg relaxed dat je 3 presets hebt ipv 2. Had aan 2 altijd te weinig. Heb een setting voor race, open world en shooter. Sticks zijn ook prima. Heb ze echter niet zwaarder ingesteld. Vind dat vooralsnog niet echt relaxed, maar wie weet probeer ik het nog eens uit. :)

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

Gears 4, Mortal Kombat 11 en Inside zijn toch wel de games waar oled zijn zwarte spierballen laat rollen.

• quorumz
Veel tekst, en lopen maar simpel adventure achtig en erg funny -> oh en in de game pass!

quorumz wijzigde deze reactie 04-11-2019 08:07 (7%)

• G_Dragon
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:35:
De mediamarkt heeft de controller liggen. Althans in Amersfoort.

Oja en Downhill is echt een toffe game!

Edit:

De elite controller is binnen en nu aan het opladen! Wat een mooi apparaat! _/-\o_ _/-\o_

Oja, voor de geinteresseerden hier. Een 14 daagse code voor xbox game pass ultimate.

PVMQT . WQPGV . XY9X6 . 9CWY2 . TC3WZ.

Oh ? mijn controller was helemaal vol en is nog steeds vol :D
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:22:
[...]

Oh ? mijn controller was helemaal vol en is nog steeds vol :D
Het zou best kunnen dat de mijne ook vol was... Maar ik ben nog misschien van de oude stempel van de jaren 90... Eerst helemaal opladen en daarna pas gebruiken. :+

Edit:

Ik zat me gisteren weer te verbazen over de waarde van Gamepass. Ik keek even welke vijf games ik als laatste heb opgestart en veel heb gespeeld.

-Gears 5
-Lonely Mountains: Downhill
-The Outer Worlds
-Forza Horizon 4
-A Plague Tale: Innocence

Deze games hebben op de MS store een totale waarde van 250. Ik heb deze games nu kunnen spelen voor 51 euro. :P Bizar.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-11-2019 08:34 (35%)

360Gamertag.....PSN ID

• quorumz

het probleem is dat je snel went aan dingen... dus als ik terug kijk of wat mooi was en nog steeds is:

* Forza Horizon 4
* Anthem (denk dat deze het mooiste er uit ziet alsof je in Imax natuur film zit)
* Destiny 2
* Assassins Creed Odyssey & Origins
* The Division 2 (1 eigenlijk ook met de sneeuw)
* Borderlands 3 met de manier van tekenen
* Hitman 2
* Tom Clancy's Wildlands (ik vind deze mooier door de diversiteit EN onweer dan Breakpoint)
uchiha tijntje schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:23:
[...]

Het zou best kunnen dat de mijne ook vol was... Maar ik ben nog misschien van de oude stempel van de jaren 90... Eerst helemaal opladen en daarna pas gebruiken. :+

Edit:

Ik zat me gisteren weer te verbazen over de waarde van Gamepass. Ik keek even welke vijf games ik als laatste heb opgestart en veel heb gespeeld.

-Gears 5
-The Outer Worlds
-Forza Horizon 4

Deze games hebben op de MS store een totale waarde van 250. Ik heb deze games nu kunnen spelen voor 51 euro. :P Bizar.
A Plague Tale: Innocence is toch geen game pass titel?

quorumz wijzigde deze reactie 04-11-2019 09:19 (28%)

• G_Dragon
uchiha tijntje schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:23:
[...]

Edit:

-Gears 5
-The Outer Worlds
-Forza Horizon 4

Dat klinkt alsof je heel oud bent, dat valt toch wel mee?
Bij oude stempel denk ik aan 40+ :9
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:52:
[...]

Dat klinkt alsof je heel oud bent, dat valt toch wel mee?
Bij oude stempel denk ik aan 40+ :9
Dat is gelukkig nog niet zo! :P
quorumz schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:28:

A Plague Tale: Innocence is toch geen game pass titel?
Klopt! Vandaar ook 51 euro. 50 voor A Plague Tale en 1 euro voor gamepass :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-11-2019 09:57 (33%)

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:22:
[...]

Zie deze foto die ik net gemaakt heb voor het verschil in grootte:

[Afbeelding: Elite]
Neem aan dat ze wel onderling uitwisselbaar zijn ? Dus de oude peddles op de nieuwe Elite en de nieuwe paddles op de oude Elite ?

Wat ik zelf nogal klote vind aan de thumbsticks is dat het profiel zo snel slijt. Het liefst zou ik het rubber van de thumbsticks ook in aluminium hebben zodat het niet slijt en dus altijd profiel heb. Bij mijn super duper Battlefield 5 piloten moves kan ik het absoluut niet gebruiken dat mijn duimen van de sticks afglijden omdat de sticks weer eens profiel loos zijn.

Verder ben ik wel erg benieuwd naar die thumbstick instelling om ze zwaarder te zetten. In een dog fight in BF5 moet schiet ik soms nog wel eens mis omdat mijn aim reticle dan te snel gaat en over het doelwit heen gaat ipv erop te blijven.

Enne maak even een close-upje van de triggers.... :P

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

MRE-Inc schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:02:
[...]

Neem aan dat ze wel onderling uitwisselbaar zijn ? Dus de oude peddles op de nieuwe Elite en de nieuwe paddles op de oude Elite ?

Wat ik zelf nogal klote vind aan de thumbsticks is dat het profiel zo snel slijt. Het liefst zou ik het rubber van de thumbsticks ook in aluminium hebben zodat het niet slijt en dus altijd profiel heb. Bij mijn super duper Battlefield 5 piloten moves kan ik het absoluut niet gebruiken dat mijn duimen van de sticks afglijden omdat de sticks weer eens profiel loos zijn.

Verder ben ik wel erg benieuwd naar die thumbstick instelling om ze zwaarder te zetten. In een dog fight in BF5 moet schiet ik soms nog wel eens mis omdat mijn aim reticle dan te snel gaat en over het doelwit heen gaat ipv erop te blijven.

Zal vanavond wel ff kijken.

De peddles zijn onderling uitwisselbaar. Daarnaast heb ik zelf geen last gehad van het profiel dat slijt op de thumbsticks. Die zijn echter niet onderling uitwisselbaar met de vorige elite.

Ik heb de thumbstick instellingen op de "zwaarste" stand gezet. Dat bevalt me wel prima. Het is wel een genuanceerd verschil trouwens.

Het grootste verschil zit hem vind ik vooral (in shooters) in de triggerlocks. Met name de nieuwe triggerlock ten opzichte van de vorige elite. Die bevalt me echt uitstekend in gears. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-11-2019 11:05 (6%)

360Gamertag.....PSN ID

Ze wilde bij MM gisteren echt geen Serie 2 meegeven, zelfs op een dag bleven ze moeilijk doen.

• G_Dragon
SinergyX schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:33:
Ze wilde bij MM gisteren echt geen Serie 2 meegeven, zelfs op een dag bleven ze moeilijk doen.
Pff dat is dus de laatste keer dat je daar iets hebt besteld denk ik ? :D ;w

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:09
SinergyX schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:03:
[...]

COD is uit, daar zal het gros wel zitten :P
Jupp en BF1 is ook zo rot als wat.. Ik heb ‘t me mooi beken met die spellen :') :9

@timmie271
Ik heb nog niks klaar gemaakt in Halo :+
Dat is ‘t eerste probleem al en het tweede is dat ik ook altijd kapot geknald wordt, maar ik speel Halo door te rennen en knallen. Sta automatisch op plek 1 kwa deaths :w
Bbfreak schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:38:
[...]Het is niet best maar het heeft ook een beetje met je level te maken. Ik zit met Halo 5 op +/- 45 en dan val je overal een beetje tussen. Je moet dan de search preferences aanpassen. Ik gok met MCC vergelijkbaar.
Ik verwacht eigenlijk dat je met MCC meer hits moet krijgen maar dan idd op US servers. EU is te rustig helaas.
Super jammer, hopelijk is het op de PC een ander verhaal. Ik gebruik de XBOX nu in de woonkamer en dan is het na mijn werk fijner om effe op de bank te ploffen. Maar ik heb net t probleem dat ik vaak nergens in kom met Halo of BF. Bij BF valt ‘t nog mee, maar komt wel vaker voor dan voorheen.

Aquila wijzigde deze reactie 04-11-2019 11:41 (10%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

SinergyX schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:33:
Hmm, apart. In Amersfoort lagen ze zaterdag gewoon al in de schappen...

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:36:
[...]

Hmm, apart. In Amersfoort lagen ze zaterdag gewoon al in de schappen...
Omdat voorraad op de site voor alle vestigingen op 'onbekend' stond, wilde ze in Alphen niet meegaan, had eerder rondje gelopen maar had ze daar nog niet in de schappen gezien.
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:35:
[...]

Pff dat is dus de laatste keer dat je daar iets hebt besteld denk ik ? :D ;w
Dat is beetje probleem, we hebben niet veel meer waar je zulke zut bij launch kan halen.

• G_Dragon
SinergyX schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:44:
[...]

Omdat voorraad op de site voor alle vestigingen op 'onbekend' stond, wilde ze in Alphen niet meegaan, had eerder rondje gelopen maar had ze daar nog niet in de schappen gezien.

[...]

Dat is beetje probleem, we hebben niet veel meer waar je zulke zut bij launch kan halen.
Ja dan snap ik het, online bestellen en thuis laten afleveren zie je niet zitten?

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:31
@Aquila daarom sla ik de MP zo snel mogelijk over :+

Afgelopen dag nog met @exactor it en @uchiha tijntje gears 5 online gespeeld. Ben het vaakst de MVP die onderaan de lijst staat :Y)

timmie271 wijzigde deze reactie 04-11-2019 13:47 (56%)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:12

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Als je Game pass hebt: Shadow of the Tomb Raider. De belichting in die game vond ik echt watertandend mooi!
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:45:
[...]

Ja dan snap ik het, online bestellen en thuis laten afleveren zie je niet zitten?
Meer het principe, ik wil dat ding nu hebben en blijkbaar heeft PostNL de gave precies langs te komen wanneer ik niet thuis ben :P

MRE-Inc schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:02:
[...]

Ik preek al jaren voor een volledig uit titanium opgetrokken controller.
Met dat schuurpapier op mijn klauwen verdwijnen die ouwe-wijven-rubbertjes als sneeuw voor de zon.

justifire schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:49:
[...]

Met dat schuurpapier op mijn klauwen verdwijnen die ouwe-wijven-rubbertjes als sneeuw voor de zon.
Misschien voor elke gamesessie even een manicure? :P

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik vond devil may cry 5 (ook uit gamepass) ook een mooie game.

Verder op mijn peasant 1080p tv idd ook genoten van de gfx van TR!

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

justifire schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:49:
[...]

Je kan die schuurpapier klauwen van jou ook gewoon even langs de bandschuurmachine houden.
Ik heb totaal geen probleem met rubbers van mijn elite controller.
De pookjes, die worden op een gegeven moment te los, dat is een reden om hem te vervangen, maar qua rubberpads is er niets aan de hand.

Net opgehaald bij de MM (stond er even een jochie freaking jaloers te kijken :P), als het begrip porno een fysieke vorm zou moeten hebben, dan had ik het nu in m'n handen. Wat een stukje briljant werk hebben ze hier weer geleverd.

• D-Ed
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:45:
Net opgehaald bij de MM (stond er even een jochie freaking jaloers te kijken :P), als het begrip porno een fysieke vorm zou moeten hebben, dan had ik het nu in m'n handen. Wat een stukje briljant werk hebben ze hier weer geleverd.
Haha, mooie omschrijving!

Ik ben er ook zéér content mee _/-\o_ Voor het eerst in jaren dat ik in de middag al weer zin heb om te gamen. Zal vast ook met COD te maken hebben 8)
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True