Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:15
De x1 sales: https://www.trueachieveme...roundup-november-5th-2019

ok weird, op mijn werk laptop refreshed trueachievements niet met de 360 sales maar bij deze:

https://www.trueachieveme...roundup-november-5th-2019

quorumz wijzigde deze reactie 05-11-2019 06:48 (40%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 06:29:

ok weird, op mijn werk laptop refreshed trueachievements niet met de 360 sales maar bij deze:

Denk dat ze de 360 echt aan het afstoten zijn nu, met de redenen die ik vorige week al noemde, 2 games is natuurlijk ook byzonder karig op de hele lib van de 360.

Aan de andere kant, scarlet staat al redelijk op de deur te kloppen, dus dan mag het ook wel een keer, hoe jammer ik het ook vind.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:07
quorumz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 06:29:

Snap alleen niet waarom er bij F1 2019 staat nog 2 uur resterend?
De deals beginnen vandaag pas 8)7

G_Dragon wijzigde deze reactie 05-11-2019 08:05 (7%)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

haha zag hem ook, maar recent nog sc6 gekocht en al helemaal 0 mins gespeeld, dus moet nog even rustig aan doen van mezelf ;)

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:23
G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:04:
[...]

Snap alleen niet waarom er bij F1 2019 staat nog 2 uur resterend?
De deals beginnen vandaag pas 8)7

[Afbeelding]
F1 2019 was al in de aanbieding in verband met de free play days afgelopen weekend. Zaterdag stond erbij dat de aanbieding geldig is/was tot 5 november.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• G_Dragon
skreppiedoe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:45:
[...]

F1 2019 was al in de aanbieding in verband met de free play days afgelopen weekend. Zaterdag stond erbij dat de aanbieding geldig is/was tot 5 november.
Oh dan heb ik dit gemist, want mijn onderbuurman zat te wachten op een aanbieding.

Trouwens, nieuwe gameplay Cyberpunk:

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Elite controller Series 2 teardown en vergelijking met Series 1

Zo te zien hebben ze de problemen die Series 1 had redelijk opgelost.

En nog wat tips en tricks. Ik wist serieus niet dat je en peddle als shift toets kon programmeren zodat je voor je andere buttons een 2e mapping eraan kan hangen. Eens proberen of dat ook met de huidige Elite series 1 kan.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 05-11-2019 17:28 (36%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 18:28
Sagat schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 07:26:
[...]

Denk dat ze de 360 echt aan het afstoten zijn nu, met de redenen die ik vorige week al noemde, 2 games is natuurlijk ook byzonder karig op de hele lib van de 360.

Aan de andere kant, scarlet staat al redelijk op de deur te kloppen, dus dan mag het ook wel een keer, hoe jammer ik het ook vind.
Zo groot is die nu ook weer niet ;)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Henkje.doc schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:03:
[...]

Zo groot is die nu ook weer niet ;)
pas niet op mijn interne 360 hd, i.t.t. jouw huis :P

• gunghir
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 10-11 13:04
Even een TIP voor mensen die de xbox one elite v2 controller willen kopen,
Ik heb hem hier.

1. De controller werkt niet samen draadloos met de mayflash for switch adapter. (de xbox one s controller doet dit wel.

2. De ipad pro herkent de controller ook niet. (de xbox one s controller werkt wel)

3. Het schakelen naar andere apparaten is erg omslachtig.

Helaas :(

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
gunghir schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:22:
Even een TIP voor mensen die de xbox one elite v2 controller willen kopen,
Ik heb hem hier.

1. De controller werkt niet samen draadloos met de mayflash for switch adapter. (de xbox one s controller doet dit wel.
- Adapter zal wel een update krijgen.

2. De ipad pro herkent de controller ook niet. (de xbox one s controller werkt wel)
- Misschien update nodig van iPad Pro?

3. Het schakelen naar andere apparaten is erg omslachtig.
- Werkt toch hetzelfde als met alle bluetooth apparaten 8)7

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:21
Iemand hier die iets kan zeggen over de blu ray functie, huidige stand der zaken?

Ik wil UHD BR schijfjes gaan afspelen. Dus of een standalone speler of de Xbox.
Online lees ik nogal wisselende reacties.

TK: Lenzers LEW102 horloge

• gunghir
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 10-11 13:04
harrytasker schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:39:
[...] Werkt toch hetzelfde als met alle bluetooth apparaten
Ja en nee.
De xbox one controler zet als je op het icoontje drukt automatisch je xbox aan.
Niet zo handig natuurlijk als je met iets anders wilt syncen.

Logitech heeft bijvoorbeeld een 3 standen knop die je even indrukt en dan sync je direct met een ander apparaat. Erg handig dit.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:31
gunghir schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:47:
[...]

Ja en nee.
De xbox one controler zet als je op het icoontje drukt automatisch je xbox aan.
Niet zo handig natuurlijk als je met iets anders wilt syncen.

Logitech heeft bijvoorbeeld een 3 standen knop die je even indrukt en dan sync je direct met een ander apparaat. Erg handig dit.
Xbox controller connect altijd met het laatste apparaat waar die mee verbonden was. Dat kan de Xbox, telefoon of pc zijn.... En als het de Xbox was dan gaat de Xbox automatisch aan. Dus punt 3 hebben alle controllers.

Over de rest kan ik niks zeggen want ik ga geen elite controller halen :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:18
Van het weekend drie Minecraft games uitgespeeld* (W10, Switch en XB1). Gelijk mijn hele (TA) friend feed ondergespamt met circa ~260 achievements :+ Zowel Xbox Live als TA vonden het niet leuk, met iedere achievement die ik unlockte duurde het steeds ietsjes langer voordat de *plunk* kwam.

*Op de 100 dagen cheevo na.
MRE-Inc schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:14:
En nog wat tips en tricks. Ik wist serieus niet dat je en peddle als shift toets kon programmeren zodat je voor je andere buttons een 2e mapping eraan kan hangen. Eens proberen of dat ook met de huidige Elite series 1 kan.
Dat is wel gaaf. Is het dan ook mogelijk om een aangepaste curve te gebruiken voor de analoge sticks? Zodat de sticks bijvoorbeeld trager/preciezer zijn als je een flipper indrukt?

Zou toch vreemd zijn als dit niet mogelijk is met de V1?

Caayn wijzigde deze reactie 06-11-2019 08:47 (21%)

Wij, @timmie271, @exactor it, @Meister Sachs, een team van ontzettende skillvolle gears 5 spelers, zoeken voor aanstaande vrijdagavond nog 1 extra speler voor met name horde en wat versus.

Wij bieden ontzettend goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je mag bijvoorbeeld Timmie en Exactor uitlachen als ze weer eens knullig geowned worden en je ziet een pro speler in actie (mij dus). Daarnaast ontvang je minimaal twee achievements!

Ben jij diegene die wij zoeken! Stuur me dan een DM!

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
Caayn schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:43:
Van het weekend drie Minecraft games uitgespeeld* (W10, Switch en XB1). Gelijk mijn hele (TA) friend feed ondergespamt met circa ~260 achievements :+ Zowel Xbox Live als TA vonden het niet leuk, met iedere achievement die ik unlockte duurde het steeds ietsjes langer voordat de *plunk* kwam.

*Op de 100 dagen cheevo na.
Hier W10, XB1, Kindle Fire en Android op 100% gezet gisteren voor de zoveelste keer. iOS moet even wachten aangezien de iPad van broertje te ver weg is op het moment :+
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:22:
Wij, @timmie271, @exactor it, @Meister Sachs, een team van ontzettende skillvolle gears 5 spelers, zoeken voor aanstaande vrijdagavond nog 1 extra speler voor met name horde en wat versus.

Wij bieden ontzettend goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je mag bijvoorbeeld Timmie en Exactor uitlachen als ze weer eens knullig geowned worden en je ziet een pro speler in actie (mij dus). Daarnaast ontvang je minimaal twee achievements!

Wie had ook alweer het vaakst het einde van de escape gehaald? B) }:O :Y)

timmie271 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:26:
[...]

Hier W10, XB1, Kindle Fire en Android op 100% gezet gisteren voor de zoveelste keer. iOS moet even wachten aangezien de iPad van broertje te ver weg is op het moment :+

[...]

Wie had ook alweer het vaakst het einde van de escape gehaald? B) }:O :Y)
De AI in gears is vrij intelligent en ze proberen altijd de sterkste spelers als eerste te elimineren :+

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:30:
[...]

De AI in gears is vrij intelligent en ze proberen altijd de sterkste spelers als eerste te elimineren :+
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:18
timmie271 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:26:
[...]

Heb je tips om de 100 dagen achievement te versnellen? Eventueel pak ik de Android versie nog heb, iPad zou kunnen maar niet zoveel zin om weer geld neer te leggen voor dezelfde game. Heb ondertussen de game al zeker vijf keer gekocht (360, Java+W10, XB1, Switch, Android).

Caayn wijzigde deze reactie 06-11-2019 11:35 (18%)

• timmie271
Caayn schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:32:
[...]
Heb je tips om de 100 dagen achievement te versnellen? Eventueel pak ik de Android versie nog heb, iPad zou kunnen maar niet zoveel zin om weer geld neer te leggen voor dezelfde game. Heb ondertussen de game al zeker vijf keer gekocht (360, Java+W10, XB1, Switch, Android).
Versneld gaat hem niet worden helaas. Je zult die 36 uur oid toch echt helemaal uit moeten zitten :+
Wel kan je bijvoorbeeld een gat maken in de grond en daar de hele nacht in blijven zitten. Controller mag gewoon uitvallen. Zo heb ik het althans gedaan. Sneller kan gewoon niet vanwege de ingametijd.....

Heb een vraagje over de elite 2.

Hoe werkt dat “shift” precies? Lijkt mij leuk om aan een knop de actie record that te koppelen. Maar krijg ik nog niet helemaal voor elkaar icm shift.

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:22:

lekker de dm regel negeren, gelijk al duidelijk dat ik niet kan lezen en dus afgevallen :+ maar... hoe laat? En enig skill level vereist? Oftewel if no1 else can help, call the sagat aka n00b team!

Oftwel aanmelding als absolute last ditch mogelijkheid, jullie zijn wsl beter af met zijn 4-en ;w maar lijkt met een gezellige club!

• timmie271
Sagat schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:30:
[...]

lekker de dm regel negeren, gelijk al duidelijk dat ik niet kan lezen en dus afgevallen :+ maar... hoe laat? En enig skill level vereist? Oftewel if no1 else can help, call the sagat aka n00b team!

Oftwel aanmelding als absolute last ditch mogelijkheid, jullie zijn wsl beter af met zijn 4-en ;w maar lijkt met een gezellige club!
Beter af met 4 man zou ik niet zeggen aangezien we er 5 nodig hebben :+

Hoe laat goeie vraag? @exactor it gooi jij onze grote vriend in het diepe zwarte gat }) })

Sagat schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:30:
[...]

Je bent welkom! :)

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

cool! maar dus afhankelijk van de tijd (later is beter) en even kijken hoe de planning is hier, huis word as i speak gesloopt hier :X

Dus nogmaals als anderen willen, die hebben voorrang.

• Meister Sachs
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-11 16:06
Sagat schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:06:
[...]

cool! maar dus afhankelijk van de tijd (later is beter) en even kijken hoe de planning is hier, huis word as i speak gesloopt hier :X

Dus nogmaals als anderen willen, die hebben voorrang.
@uchiha tijntje @timmie271 @exactor it @Sagat In mijn geval ook iets om mee rekening te houden. Vorige keer moest ik jullie al teleurstellen. Elke keer wordt er van alles voor mij in het weekend ingepland. Het moge duidelijk zijn wie bij mij in huis de broek aan heeft :| :D .

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10-11 21:52
Is er een eigenlijk een actuele lijst met Xbox Live namen van Tweakers? Heb al sinds jaar en dag dezelfde vier personen in mijn friendslist en zou eigenlijk beetje willen volgen wat iedereen uit het topic hier zoal uitspookt :+

Mij toevoegen mag uiteraard ook, al speel ik zeer weinig multiplayer :) -> Wom83

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• timmie271
Wom schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:04:
Is er een eigenlijk een actuele lijst met Xbox Live namen van Tweakers? Heb al sinds jaar en dag dezelfde vier personen in mijn friendslist en zou eigenlijk beetje willen volgen wat iedereen uit het topic hier zoal uitspookt :+

Mij toevoegen mag uiteraard ook, al speel ik zeer weinig multiplayer :) -> Wom83
Een lijst is er niet echt, maar zou altijd gemaakt kunnen worden indien mensen daar geen problemen mee hebben natuurlijk :)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:02

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

timmie271 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:06:
[...]

Een lijst is er niet echt, maar zou altijd gemaakt kunnen worden indien mensen daar geen problemen mee hebben natuurlijk :)
Ik heb er geen issues mee maar worden ze ook direct meegenomen naar alle games?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• timmie271
Touchdomex schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:13:
[...]

Ik heb er geen issues mee maar worden ze ook direct meegenomen naar alle games?
Hoe bedoel je?

De lijst zou dan alleen opgenomen worden in het starttopic hier en niet in de losse topics van games. Bij Forza hebben we ook sinds FH3 een lijst met gamers indien de betreffende gamer dit wil. Echter kan je niet zomaar iedereen daar neerzetten, want niet iedereen speelt het :)

Begrijp ik zo al wat je bedoelt? :P

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:02

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

timmie271 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:17:
[...]

Hoe bedoel je?

De lijst zou dan alleen opgenomen worden in het starttopic hier en niet in de losse topics van games. Bij Forza hebben we ook sinds FH3 een lijst met gamers indien de betreffende gamer dit wil. Echter kan je niet zomaar iedereen daar neerzetten, want niet iedereen speelt het :)

Begrijp ik zo al wat je bedoelt? :P
Ja dat voeg je per spel toe en niet in het algemeen? Ook op de Xbox zelf? Of haal ik wat door elkaar :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• timmie271
Touchdomex schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:28:
[...]

Ja dat voeg je per spel toe en niet in het algemeen? Ook op de Xbox zelf? Of haal ik wat door elkaar :+
Op de xbox voeg je iemand toe en dan staat ie in je vriendenlijst :+

Ieder spel dat ie speelt kun je dan zien :P

Wom schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:04:

Als het goed is zwerft er ergens een google doc in de rondte met tweakers en games die ze spelen, volgens mij ooit gestart door @Martinspire ?
Actueel zal hij echter niet meer zijn :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:51:
Mooie aanbiedingen bij bol.com
The Division 2 voor twee tientjes
Red Dead Redemption 2 voor drie tientjes
Code Vein voor vier tientjes
:)
The division 2 voor hoeveel content die bevat en dan slechts 2 tientjes is geen geld. Ik vind het geen game om 200+ uur te gaan spelen of zo, maar je bent er wel lang mee bezig (uur of 50) en als de setting je ligt is het wel zeker een aanrader.

Ik verwacht overigens dat ie rond de blackfriday of kerst-sales wel dezelfde prijs zal hebben, voor wie wellicht liever een digitale versie bemacht.
justifire schreef op woensdag 6 november 2019 @ 17:17:
[...]

Als het goed is zwerft er ergens een google doc in de rondte met tweakers en games die ze spelen, volgens mij ooit gestart door @Martinspire ?
Actueel zal hij echter niet meer zijn :+
Was van iemand anders, maar volgens mij wordt dat niet echt bijgehouden en halen mensen hun account er ook niet uit als ze te weinig gamen. Verder kun je gewoon de clubs joinen van diverse games door gewoon op "tweakers <afkorting of naam van game>" te zoeken. Soms GoT of iets dergelijks, maar dat werkt meestal beter dan handmatig lijstjes bijhouden

Martinspire wijzigde deze reactie 06-11-2019 23:36 (33%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• quorumz
Voor de dansers onder ons:

Hitman 2: 1 year ann, 1 month free content:

quorumz wijzigde deze reactie 07-11-2019 06:44 (38%)

• Meister Sachs

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Heb ik (mocht het doorgaan) toch een functie, vergeleken met mij ziet IEDEREEN er als een pro uit in die game :+

• G_Dragon
Zijn er mensen die Nfs Heat besteld hebben en thuis zijn?
Ben benieuwd of het trucje met nieuw zeeland werkt :)
Zag dat het er nu 20:42 donderdag 7 november 2019 is.

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:34
justifire schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:51:
Mooie aanbiedingen bij bol.com
The Division 2 voor twee tientjes
Red Dead Redemption 2 voor drie tientjes
Code Vein voor vier tientjes
:)
Ik had nog een code gekregen van Bol.com met 2,50 korting dus voor 17,50 The division 2 aangeschaft!
Ga ik mij zeker mee vermaken, 2 weken geleden al kort gespeeld in het free-to-play weekend.

• quorumz
stijn1309 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:29:
[...]

Ik had nog een code gekregen van Bol.com met 2,50 korting dus voor 17,50 The division 2 aangeschaft!
Ga ik mij zeker mee vermaken, 2 weken geleden al kort gespeeld in het free-to-play weekend.
Scheelt je een hoop frustratie, dan merk je niet dat alles generfed is :)

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 10-11 23:29
Wat is een leuke partygame voor de Xbox? Op mijn Switch speel ik met vrienden regelmatig splitscreen Mario Kart/Donkey Kong. Dit weekend staat weer een borrel georganiseerd waarbij de Xbox waarschijnlijk wordt aangezet voor extra vermaak. Supermarket Shriek staat er al op, ik hoor graag wat jullie er bij pakken :)

• SanderL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-11 11:13

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

Blaauw87 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:22:
Wat is een leuke partygame voor de Xbox? Op mijn Switch speel ik met vrienden regelmatig splitscreen Mario Kart/Donkey Kong. Dit weekend staat weer een borrel georganiseerd waarbij de Xbox waarschijnlijk wordt aangezet voor extra vermaak. Supermarket Shriek staat er al op, ik hoor graag wat jullie er bij pakken :)
Ik speel vaak Overcooked, Marooners, Ultimate Chicken Horse en Big Crown: Showdown :)

Allemaal zijn ze met vier spelers te spelen (Overcooked zelfs met maar twee controllers) en hebben al veel hilarische momenten opgeleverd :D

Niet pessimistisch, maar realistisch!

G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:44:
Zijn er mensen die Nfs Heat besteld hebben en thuis zijn?
Ben benieuwd of het trucje met nieuw zeeland werkt :)
Zag dat het er nu 20:42 donderdag 7 november 2019 is.
Twijfel om vanavond een maandje ea acces te nemen voor de 10 uur trial.
Done, vanavond eens kijken of het wat is :)
Lees erg uiteenlopende ervaringen, van GotY tot het is een drol in vergelijk met Forza Horizon 4......
Met ea acces krijg je 10 procent korting op de game dus dat verdiend zichzelf terug mocht ik tot aankoop overgaan.

En na een lange avond vol plezier en flashbacks naar Need For Speed Most Wanted _/-\o_ meteen de deluxe edition van Need For Speed Heat gekocht :9

justifire wijzigde deze reactie 08-11-2019 00:41 (16%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• G_Dragon
justifire schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:24:
[...]

Twijfel om vanavond een maandje ea acces te nemen voor de 10 uur trial.
Done, vanavond eens kijken of het wat is :)
Lees erg uiteenlopende ervaringen, van GotY tot het is een drol in vergelijk met Forza Horizon 4......
Met ea acces krijg je 10 procent korting op de game dus dat verdiend zichzelf terug mocht ik tot aankoop overgaan.

En na een lange avond vol plezier en flashbacks naar Need For Speed Most Wanted _/-\o_ meteen de deluxe edition van Need For Speed Heat gekocht :9
Ik moet nog ff wennen aan de game, ben zeker postief.
Maar de overstap van F1 2019 naar Nfs Heat valt me zwaar, liep me meer te irriteren aan mijn eigen bochtenwerk en het niet eerste kunnen worden. Even weer back naar de Arcade besturing :D :D

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:26:
[...]

Maar de overstap van F1 2019 naar Nfs Heat valt me zwaar, liep me meer te irriteren aan mijn eigen bochtenwerk en het niet eerste kunnen worden. Even weer back naar de Arcade besturing :D :D

Na de eerste nachtrace moest je naar een safehouse rijden, maar zag in de verte politie aankomen.
Ik bedenk me niet en wrooemm de auto de berm in en daag politie _/-\o_
Wat hebben ze dat heerlijk uitgewerkt!
Vond NFS 2015 al top, als deze ongeveer vergelijkbaar is, dan wil ik hem toch ook wel gaan halen denk ik.
FH4 compleet uitgespeeld. Hopelijk komen daarvan de uitbreidingen in de aanbieding met Black Friday, dan kan ik daar nog even mee verder.
Wordt tijd dat T10 weer een nieuwe Forza uitbrengt. :P

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Blaauw87 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:22:
Gangbeasts!
G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:26:
[...]

Na de eerste nachtrace moest je naar een safehouse rijden, maar zag in de verte politie aankomen.
Ik bedenk me niet en wrooemm de auto de berm in en daag politie _/-\o_
Wat hebben ze dat heerlijk uitgewerkt!
Ja het is meer lekker-over-the-top-arcade-racen dan een racesim :P
Moet even wennen aan de minimap, bochten komen later dan ik gewend ben in andere racers.
Ook de handrem is wennen dat deze niet doorslipt na het loslaten, normaal is een snel tikje voldoende om te driften, in Heat moet je hem ingedrukt houden en laat je hem los dan is de drift meteen ten einde.
Wederom hartstikke tevreden met de elite controller, lekker op en neer schakelen met de paddles.
HDR in dit spel is echt supergelikt, en de nachtraces halen echt het beste naar boven van de oled :9

Wat ik nog wel het grootste pluspunt vind aan Heat is dat @Bullet NL het niet speelt.
Gewoon eens een keer een race uit kunnen rijden zonder vlak voor de finish van de baan te worden gerost is ook wel eens fijn :)

• G_Dragon
justifire schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:08:
[...]

Ja het is meer lekker-over-the-top-arcade-racen dan een racesim :P
Moet even wennen aan de minimap, bochten komen later dan ik gewend ben in andere racers.
Ook de handrem is wennen dat deze niet doorslipt na het loslaten, normaal is een snel tikje voldoende om te driften, in Heat moet je hem ingedrukt houden en laat je hem los dan is de drift meteen ten einde.
Wederom hartstikke tevreden met de elite controller, lekker op en neer schakelen met de paddles.
HDR in dit spel is echt supergelikt, en de nachtraces halen echt het beste naar boven van de oled :9

Wat ik nog wel het grootste pluspunt vind aan Heat is dat @Bullet NL het niet speelt.
Gewoon eens een keer een race uit kunnen rijden zonder vlak voor de finish van de baan te worden gerost is ook wel eens fijn :)
Haha ja klopt, moet gewoon even weer wennen aan de lekker-over-the-top-arcade-racen.
Paar maand terug The Crew 2 gehaald voor 10 euro, maar kon er niet doorheen komen vanwege de besturing. Hoop dat dit bij Nfs heat niet het geval gaat worden en dat ik er snel aan wen :)

Heb gisteren dan ook maar een uurtje gespeeld, waarvan ik een half uur bezig was met de stickers op mijn auto >:). Trouwens 2 keer RT in drukken is ook driften he?

Hoezo @Bullet NL ?
G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:12:
[...]

Haha ja klopt, moet gewoon even weer wennen aan de lekker-over-the-top-arcade-racen.
Paar maand terug The Crew 2 gehaald voor 10 euro, maar kon er niet doorheen komen vanwege de besturing. Hoop dat dit bij Nfs heat niet het geval gaat worden en dat ik er snel aan wen :)

Heb gisteren dan ook maar een uurtje gespeeld, waarvan ik een half uur bezig was met de stickers op mijn auto >:). Trouwens 2 keer RT in drukken is ook driften he?

Hoezo @Bullet NL ?
Goede tip over die RT, dat wist ik niet (y)

Neem aan dat je nog nooit met @Bullet NL op dezelfde server hebt gezeten ?

• G_Dragon
justifire schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:10:
[...]

Goede tip over die RT, dat wist ik niet (y)

Neem aan dat je nog nooit met @Bullet NL op dezelfde server hebt gezeten ?
Haha geen dank, dat werd uitgelegd in de aller eerste race die je doet.
Nee ik heb nog nooit met iemand van Tweakers een spel gespeeld :P

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

timmie271 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:32:
[...]

Beter af met 4 man zou ik niet zeggen aangezien we er 5 nodig hebben :+

Hoe laat goeie vraag? @exactor it gooi jij onze grote vriend in het diepe zwarte gat }) })
Sorry guys, vanwege de verbouwing en wat hmmm hoe zeg je dit politiek correct, rest frustratie bij mij en mevrouw Sagat ^) ga ik vanaaf toch even de familie man uithangen.
Sorry voor de late afzegging, en in indien ik nog welkom ben de volgende keer graag een rainchat raincheck, of zelfs in de party/mixer en meekijken lijkt me al leuk.

• timmie271
Sagat schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:16:
[...]

Sorry guys, vanwege de verbouwing en wat hmmm hoe zeg je dit politiek correct, rest frustratie bij mij en mevrouw Sagat ^) ga ik vanaaf toch even de familie man uithangen.
Sorry voor de late afzegging, en in indien ik nog welkom ben de volgende keer graag een rainchat, of zelfs in de party/mixer en meekijken lijkt me al leuk.
@uchiha tijntje @Meister Sachs @exactor it we moeten een ander slachtoffer vinden :'( :'( :'( deze is al geslacht :+

• G_Dragon
justifire schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:13:
[...]

Oh tutorial gezever.... WIL RACEN !!! mashed op de A button

Genieten :*)
[Afbeelding]
WOW!! _/-\o_
Xbox One X?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Sorry voor de late afzegging, en in indien ik nog welkom ben de volgende keer graag een rainchat raincheck, of zelfs in de party/mixer en meekijken lijkt me al leuk.
Verbaast me _niets_ >:)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ja beetje zoals jij met Death Stranding straks, alleen in dit spel gebeuren er wel per minuut meer acties dan bij DS in een uur vrees ik ;)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:09:
[...]

Ja beetje zoals jij met Death Stranding straks, alleen in dit spel gebeuren er wel per minuut meer acties dan bij DS in een uur vrees ik ;)
Als we maar genieten van het bier eh :>

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:50
Voeg mij maar gerust toe, maar mijn huidige standaard riedeltje bestaat op het moment eigenlijk uit Fifa, COD MW, PUBG en soms Rocket League.

Fifa zal volgend jaar vast minder worden. :+ :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Meister Sachs
[...]

@timmie271 @uchiha tijntje @exactor it @Sagat Ik moet helaas voor vrijdagavond ook afzeggen, wordt een latertje hier in Huizen. Misschien is het handiger als ik voortaan aangeef wanneer ik beschikbaar ben als ik het zeker weet. In plaats van hoe het nu elke keer gaat. Wordt een beetje een vicieuze cirkel zo :P .

Meister Sachs wijzigde deze reactie 08-11-2019 15:44 (3%)

• timmie271
Meister Sachs schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:43:
[...]

@timmie271 @uchiha tijntje @exactor it @Sagat Ik moet helaas voor vrijdagavond ook afzeggen, wordt een latertje hier in Huizen. Misschien is het handiger als ik voortaan aangeef wanneer ik beschikbaar ben als ik het zeker weet. In plaats van hoe het nu elke keer gaat. Wordt een beetje een vicieuze cirkel zo :P .
Je weet dat het al vrijdag is he :+
Zijn er nu dus al 2 geslacht. Gaat lekker zo :P

Zelf heerlijk bezig met AC odyssey en wat een machtig groot/mooi spel is dat :D
Wel op een Xbox videorecorder :+

timmie271 wijzigde deze reactie 08-11-2019 15:55 (3%)

• Meister Sachs
timmie271 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:54:
[...]

Ik ben gewoon keihard afgemaakt :P .

timmie271 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:54:
[...]

Speel je als Darius of Kassandra? Accent van Kassandra is echt briljant (humor dat ze 'dialect' cursief zetten - zoals die malaka - maar ze gewoon at random 'fuck' gebruikt). Ergens in DLC zit mijn absoluut favoriete 'fuck' moment van Kassandra :P

Minpunt.. Ubisoft is gestopt met ontwikkeling van evt DLC (hoewel geruchten nog gaan dat er toch nog 1 eind dit jaar komt), dus hele DLC einde is ook wat vaag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• timmie271
SinergyX schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:59:
[...]

Speel je als Darius of Kassandra? Accent van Kassandra is echt briljant (humor dat ze 'dialect' cursief zetten - zoals die malaka - maar ze gewoon at random 'fuck' gebruikt). Ergens in DLC zit mijn absoluut favoriete 'fuck' moment van Kassandra :P

Minpunt.. Ubisoft is gestopt met ontwikkeling van evt DLC (hoewel geruchten nog gaan dat er toch nog 1 eind dit jaar komt), dus hele DLC einde is ook wat vaag.
Kassandra natuurlijk O+

Nu net Episode 3 klaar. Dus ben nog wel even zoet :+

• quorumz
timmie271 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:41:
[...]

Kassandra natuurlijk O+

Nu net Episode 3 klaar. Dus ben nog wel even zoet :+
Ze dan ook een erg lekkere chick en helemaal als je later wit costuum met goud randje erom heen krijgt (te lang geleden gespeeld om te weten hoe het heet) :P :9

Jammer dat het spel is afgelopen, zo hoort een spel te zijn..

• Kalkie
  • Laatst online: 14:55

Kalkie

NLMP

"Even" Blair Witch opgestart, 5 uur later uitgespeeld. Prima game om even tussendoor te spelen. Geen vloeiende 60fps übermooie 4K HDR, maar vooral in de donkere stukken goed te doen.

XBL: Kalkie PSN: KalkieNL

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:23
One S User hier :). Wil gaan voor Game Pass Ultimate.

Mocht je games verwijderen en weer installeren heb je dan je saved games terug?
Stimulate14 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:48:
One S User hier :). Wil gaan voor Game Pass Ultimate.

Mocht je games verwijderen en weer installeren heb je dan je saved games terug?
Ja. Save games worden online opgeslagen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• quorumz
exactor it schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 00:20:
[...]

Ja. Save games worden online opgeslagen.
Wat meer handige weetjes https://support.xbox.com/...779c14f7eada5b041170a3c27
Nog een paar dagen wachten en dan lekker Star Wars! Heb er veel zin in.

Zelf ben ik eventjes klaar met Gears Versus. Mijn god wat is dat spel irritant af en toe. Met name als je echt idiote teamies hebt. Als je een team hebt dan een beetje samenwerkt en gelijkwaardig is aan de tegenstander, dan is het spel echt briljant.

Verder kan ik echt iedereen Lonely Mountain: Downhill aanraden. Zit in gamepass en is echt een hele toffe en mooie game.

En ik heb Subnautica gedownload. Hoor er best wel goede verhalen over. Ook in gamepass uiteraard...

---------

Edit:

Human Fall Flat heeft trouwens wederom een nieuw gratis level. Grappig om te doen en zit in gamepass. En Portal Bridge Constructor krijgt volgende week ook een nieuwe DLC. De base game zit ook in gamepass.

Gamepass O+ O+

---------

Edit 2:

Heeft iemand hier trouwens Control gespeeld? Dat is de eerste Remedy game die ik niet bij launch heb gespeeld... Was nog niet helemaal overtuigd van de beelden.

---------

Edit 3:

Moest nog 1 achievement halen in The Outer Worlds vanwege de verschillende verhaallijnen. Dacht dat me dat wel uren ging duren, maar gelukkig is The Outer Worlds een echte RPG, zonder veel vaste setpieces die je verplicht bent om te doen... De speedrun van The Outer Worlds staat nu ook op iets van 20 minuten zonder glitches volgens mij :)

In plaats van missies uitvoeren om iemand tevreden te stellen om zo een sleutel te krijgen om zo naar een ander gebied te komen, leg je diegene gewoon om en jat je zijn sleutel. 3 uur versus 1 minuut. :+

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 09-11-2019 15:18 (50%)

360Gamertag.....PSN ID

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Rivanov

Apple freak

De mensen met een Elite 2 controller. Grote aanrader (even los van de prijs).
Ik heb 'm gereserveerd bij de Mediamarkt en kan 'm daar afhalen, twijfel nog.
Echt een grote upgrade ook voor een casual gamer? :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Rivanov schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:50:
Ik redelijk casual (speel soms maanden niet) maar ben erg blij met de Elite! Ooit zitten twijfelen om de V1 te halen maar las als snel de problemen met het rubber, verwacht ik niet met deze versie dus ben overstag gegaan.

Het voelt echt wel goed in je handen en tot nu toe nog niet extra bij hoeven laden (level 46 in COD 8) ).

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Is het voor racegames ook nog extra interessant met de paddles? :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Uiteindelijk is het voor iedereen persoonlijk natuurlijk...
Ik heb zelf een v1 en zou als je die al hebt zeggen dat het het niet waard is. Heb je alleen een reguliere controller, dan zou ik zeggen doen. Maar hoeveel geld het is is ook voor iedereen anders.
Zelf speel ik effectief met mijn elite v1 ook redelijk casual, omdat ik ook een PS4 en PC heb (en op de PC de controller alleen voor bepaalde games gebruik) dus bij mij ligt hij ook vaak hele tijden ongebruikt te wezen. Toch ben ik er erg blij mee. Hij voelt inderdaad heel fijn (en ik verwacht dat dat niet minder is bij de v2) en de paddles zijn in veel games erg handig (ik vind het vooral fijn om stick indrukken er aan te binden bij games die dat gebruiken). En zoals al eerder door ik meen Tijntje genoemd hou ik het ook bij 2 paddles, 4 paddles is me te ingewikkeld.

edit:
Rivanov schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:05:
Is het voor racegames ook nog extra interessant met de paddles? :)
JA! Ik kreeg het zelf nooit voor mekaar om handmatig te schakelen met de knoppen bovenop de controller, maar met de paddles is het second nature.
De hogere stick is ook fijn met sturen.

Finraziel wijzigde deze reactie 09-11-2019 18:09 (14%)

Gamertag: Finraziel42

Zeker grote aanrader! Echt een verademing als je van een normale controller afkomt.

360Gamertag.....PSN ID

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Heb m net opgepikt! Thanks voor ieders reactie! Had enkel de normale controller van de One X en nog geen Elite v1 dus ben benieuwd! :)

Ook maar even een Elite V2 gehaald. Had tenslotte toch een nieuwe auto en wilde nog even een ritje doen. Ziet er mooi uit, voelt goed en die lader is ook wel in orde. Hou hem niet in het doosje trouwens, die leg ik wel ergens in de kast. Dat ie magnetisch is op die lader is ook wel aardig gevonden. Net even Battlefield gedaan en kan toch nog niet echt wennen aan die extra triggers onderop, maar wellicht dat ik ze binnenkort er nog eens op zet. Heb ook nooit dat ik bepaalde knoppen niet kan indrukken of zo. Maar goed, nu even helemaal opladen, dan zien we straks wel verder

Martinspire - PC, PS4, X1

• Schimanski
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 10-11 17:11
Martinspire schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:07:
Ook maar even een Elite V2 gehaald. Had tenslotte toch een nieuwe auto en wilde nog even een ritje doen. Ziet er mooi uit, voelt goed en die lader is ook wel in orde. Hou hem niet in het doosje trouwens, die leg ik wel ergens in de kast. Dat ie magnetisch is op die lader is ook wel aardig gevonden. Net even Battlefield gedaan en kan toch nog niet echt wennen aan die extra triggers onderop, maar wellicht dat ik ze binnenkort er nog eens op zet. Heb ook nooit dat ik bepaalde knoppen niet kan indrukken of zo. Maar goed, nu even helemaal opladen, dan zien we straks wel verder
Ik gebruik niet alle paddles, meestal eentje in een racegame. Met alle vier eronder voelt het te druk.
In battlefield 5 gebruik ik de ingekorte RT en LT.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Jeetje wat een settings allemaal. Iemand wat voorbeelden van configuraties? Weet niet waar ik moet beginnen qua trigger of stick instellingen. :+

• D-Ed
  • Nu online
Rivanov schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:54:
Jeetje wat een settings allemaal. Iemand wat voorbeelden van configuraties? Weet niet waar ik moet beginnen qua trigger of stick instellingen. :+
Zoals al eens eerder van iemand de tip gekregen die voor mij goed werkt:
De vier paddles onderop eerst beginnen met twee, en die twee mappen naar twee van je buttons (ik heb rechts rood -> crouch in shooter en links groen -> Jump). Voor de rest standaard en nog niet gebruikt in andere games buiten COD (weinig tijd en vind die game wel prima voorlopig)..
Hangt ook heel erg van de game af natuurlijk... Een van de eerste games die ik met de mijne speelde was GTA V. Daar druk je beide sticks in om je special te activeren. Een van je characters heeft als special als ik me niet vergis tijdens het rijden de tijd vertragen en kan dan ook veel strakker de bocht om. Dat is erg handig maar wordt gebalanceerd door het feit dat het lastig is om beide sticks in te drukken terwijl je ook nog nauwkeurig stuurt. Maar dat is dus geen enkel probleem als je twee pedals aan het indrukken van de twee sticks bind :)

Bij andere games kan het weer compleet anders zijn... Bij sky force, een ouderwetse shooter waarbij je je vliegtuig van boven ziet en gestaag omhoog vliegt terwijl waves met vijanden op je af komen, moet je de hele tijd a of de rechter trigger ingedrukt houden om te schieten. Daar heb ik a dus gewoon gebonden aan beide pedals zodat ik kan afwisselen en zelfs even met één hand door kan spelen. Bij Diablo 3 kan diezelfde setup handig zijn afhankelijk van je build.

Gamertag: Finraziel42

• timmie271
Ik hoor het al. Moet maar gewoon bij mn standaard controller blijven met al die settings :+

Overigens laat ik dat ding ook te vaak op de grond donderen....

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

D-Ed schreef op zondag 10 november 2019 @ 00:32:
[...]

Zoals al eens eerder van iemand de tip gekregen die voor mij goed werkt:
De vier paddles onderop eerst beginnen met twee, en die twee mappen naar twee van je buttons (ik heb rechts rood -> crouch in shooter en links groen -> Jump). Voor de rest standaard en nog niet gebruikt in andere games buiten COD (weinig tijd en vind die game wel prima voorlopig)..
Ga het zometeen eens proberen! Welke sticks gebruik jij met COD? En de trigger sensitiviteit op de achterzijde? Standaard, middelste of onderste?

Rivanov wijzigde deze reactie 10-11-2019 09:23 (6%)

• D-Ed
  • Nu online
Rivanov schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:23:
[...]

Ga het zometeen eens proberen! Welke sticks gebruik jij met COD? En de trigger sensitiviteit op de achterzijde? Standaard, middelste of onderste?
Rechts heb ik die 360 controller stick ( de korte met die bolling), Ik heb de duimsticks op de één na of strakste stand staan (ben daar mee aan het experimenteren, de strakste stand vind ik wel handig omdat ik af en toe nogal.. Euh.. onhandig ben door te snel met mijn duim te bewegen als er teveel actie op het scherm is :+ )

De triggers ook op kortste stand zodat ik het snelste kan schieten d:)b

Let wel, mijn K/D zit nog onder de 1 dus mochten er andere specialisten reageren, vooral naar hen luisteren O-)

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:23
Tips voor een headset? Black Friday komt er aan :9~.
Stimulate14 schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:54:
Tips voor een headset? Black Friday komt er aan :9~.
Heb zelf een Turtlebeach 700. Ben ik wel tevreden over. Maar zit stiekem te kijken naar de volgende:

https://steelseries.com/g...1jjgU9EAQYASABEgLBJvD_BwE

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 10-11-2019 13:14 (3%)

360Gamertag.....PSN ID

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Zojuist ook maar even de Stealth 600 opgepikt. Heb de HyperX Cloud II ook, maar die heeft geen fijne mic-monitoring. Dus was altijd lastig in een party. En deze is natuurlijk volledig wireless.

Toen straks ook paar potjes COD gedaan met de Elite 2 controller. Damn, speelt echt fijn! :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

uchiha tijntje schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:10:
[...]

Heb zelf een Turtlebeach 700. Ben ik wel tevreden over. Maar zit stiekem te kijken naar de volgende:

https://steelseries.com/g...1jjgU9EAQYASABEgLBJvD_BwE
Welke Sound Mode heb jij je 700 staan?

Signature Sound
Bass Boost
Bass+Treble Boost
Vocal Boost

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 20:13
Noemt het luxe maar ik heb twee Elite V1’s en behoudens de aangepaste RT en LT voor shooters heb ik nog nooit iets aangepast aan de controller of de paddles gebruikt. De enige reden dat ik de Elite heb is omdat ie zo ontzettend lekker in de hand ligt.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kalkie
  • Laatst online: 14:55

Kalkie

NLMP

Omdat ik gisteren bijna in slaap viel bij Kingdom Come Deliverance, ‘even’ Prey uit 2006 opgestart. De credits rollen nu over het scherm. Graphics nog prima te doen en wat een lekkere game! Z’n tijd destijds ver vooruit. Veel elementen een jaartje later overgenomen in Portal.

XBL: Kalkie PSN: KalkieNL

App op je telefoon.

Edit @Rivanov ik heb ook de 700. Hij staat op signature sound hier. Zet wel dat super human hearing aan voor cod en battlefield. Scheelt wel iets met voetstapjes. Voor de meeste games laat ik hem op signature staan (met dolby atmos/windows sonic erbij).

exactor it wijzigde deze reactie 10-11-2019 16:21 (42%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

exactor it schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:19:
[...]

App op je telefoon.

Edit @Rivanov ik heb ook de 700. Hij staat op signature sound hier. Zet wel dat super human hearing aan voor cod en battlefield. Scheelt wel iets met voetstapjes. Voor de meeste games laat ik hem op signature staan (met dolby atmos/windows sonic erbij).
Oke, dat is dus 1 biepje. De eerste stand. :)
Had 'm vanmiddag op Bass + Treble Boost staan. Klonk ook niet verkeerd.
Zal Signature eens proberen straks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True