Nog een paar dagen wachten en dan lekker Star Wars! Heb er veel zin in.
Zelf ben ik eventjes klaar met Gears Versus. Mijn god wat is dat spel irritant af en toe. Met name als je echt idiote teamies hebt. Als je een team hebt dan een beetje samenwerkt en gelijkwaardig is aan de tegenstander, dan is het spel echt briljant.
Verder kan ik echt iedereen Lonely Mountain: Downhill aanraden. Zit in gamepass en is echt een hele toffe en mooie game.
En ik heb Subnautica gedownload. Hoor er best wel goede verhalen over. Ook in gamepass uiteraard...
---------
Edit:
Human Fall Flat heeft trouwens wederom een nieuw gratis level. Grappig om te doen en zit in gamepass. En Portal Bridge Constructor krijgt volgende week ook een nieuwe DLC. De base game zit ook in gamepass.
Gamepass
---------
Edit 2:
Heeft iemand hier trouwens Control gespeeld? Dat is de eerste Remedy game die ik niet bij launch heb gespeeld... Was nog niet helemaal overtuigd van de beelden.
---------
Edit 3:
Moest nog 1 achievement halen in The Outer Worlds vanwege de verschillende verhaallijnen. Dacht dat me dat wel uren ging duren, maar gelukkig is The Outer Worlds een echte RPG, zonder veel vaste setpieces die je verplicht bent om te doen... De speedrun van The Outer Worlds staat nu ook op iets van 20 minuten zonder glitches volgens mij
In plaats van missies uitvoeren om iemand tevreden te stellen om zo een sleutel te krijgen om zo naar een ander gebied te komen, leg je diegene gewoon om en jat je zijn sleutel. 3 uur versus 1 minuut.
[
Voor 50% gewijzigd door
uchiha tijntje op 09-11-2019 15:18
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.