Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Xbox One/Windows 10] Gears 5

Pagina: 1
Acties:

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:10

Inleiding

Deze topic is bedoeld voor alle Gears 5 fanleden om hun ervaringen te delen met ons wat ze van de game vinden. Ook is het mogelijk om lekker te discusseren over bepaalde dingen over de game zoals storyline of wapens of characters noem zo maar op.

Introductie van de game

Gears 5 is een direct vervolg op Gears of War 4.

De wereld staat op het punt van instorten. De Swarm heeft het robotleger van de Coalition gesaboteerd en daalt af naar de steden van de mensen. Kait Diaz probeert te achterhalen wat haar relatie met de vijand is. Zo ontdekt ze wie het grootste gevaar is voor Sera: zijzelf. Probeer het nieuwe en spannende speltype Escape: ontwijk de bom, wees de Swarm te slim af en ontsnap uit de Hive! In dit coöpspel moet je als teamlid van een zelfmoordcommando samenwerken om vijandelijke nesten van binnenuit uit te roeien. Gears 5 is de langverwachte, visueel verbluffende, sequel van een van de populairste game-franchises ooit en is beter dan ooit!

• Campaign Co-op voor drie spelers: vecht samen met drie vrienden, zowel online of in split-screen co-op
• Tours of Duty: Werk jezelf omhoog van nieuwe rekruut tot vier-sterren generaal in Gears Tours of Duty. Ga nieuwe en spannende uitdagingen aan, verdien fantastische beloningen en pronk met je loot.
• Boot Camp: Nieuw bij Gears of moet je opnieuw inkomen? Bootcamp is een leuke manier om de game onder de knie te krijgen, van de basis tot meer geavanceerde gevechtstechnieken.
• Speel als Jack: Je persoonlijke vliegende support bot die bondgenoten beschermt en vijanden belaagt - perfect voor spelers die Gears voor het eerst spelen
Foto's + video's

Wapens
Gears 5 brengt oude wapens terug en introduceert nieuwe. Daarnaast zijn er ook wapens die gegarandeerd niet meer terugkomen.

Terugkerende wapens
  • Boltok Pistol
  • Boomshot Grenade Launcher
  • Dropshot Munitions Launcher
  • Embar Railgun
  • Enforcer Submachine Gun
  • Frag Grenade
  • Gnasher Shotgun
  • Hammerburst Assault Rifle
  • Longshot Sniper Rifle
  • Markza MK1 Marksman Rifle
  • Mulcher
  • Overkill Shotgun
  • Retro Lancer MK1 Assault Rifle
  • Shock Grenade
  • Snub Pistol
  • Torque Bow
Niet terugkerende wapens
  • Lancer Assault Rifle
  • Hammer of Dawn
  • Mortar
  • Smoke Grenade
  • Incendiary Grenades
  • Buzzkill
  • Tri-Shot
  • Combat Knife
  • Salvo Rocket Launcher
Nieuwe wapens
  • Breaker Mace
  • "Claw" Light Machine Gun
  • Cryo Cannon
  • Flashbang
  • Lancer GL Assualt Rifle
  • Lancer MK3 Assault Rifle
  • Talon Autopistol

Cross play en Xbox Play Anywhere

Gears 5 ondersteunt cross play tussen de pc en Xbox One. Dit stelt je onder andere in staat om de save-file van de singleplayer in beide versies te gebruiken. Daarnaast maakt cross play samenspel tussen beide platformen mogelijk, waardoor een Xbox One-speler de campaign-, multiplayer- en Hordemodus met een pc-speler kan spelen.

Ook ondersteunt Gears 5 Xbox Play Anywhere. Als je de game digitaal koopt, dan kun je door Play Anywhere met één exemplaar de game op zowel pc als Xbox One spelen. Hier komen dan geen extra kosten bij.

Hardware specificaties benodigd voor PC

Systeemeisen (pc)

Minimum systeemeisen
  • Besturingssysteem: Windows 10 64-bit (version 1903)
  • Processor: AMD FX-6000 series | Intel 6th Gen Core i3
  • Videokaart: Radeon R9 280/RX 560 | GeForce GTX760/1050
  • Videogeheugen: 2GB
  • Werkgeheugen: 6GB
  • Harde schijfruimte: 80GB
Aanbevolen systeemeisen
  • Besturingssysteem: Windows 10 (version 1903)
  • Processor: AMD Ryzen 3 | Intel 6th Gen Core i5
  • Videokaart: Radeon RX570/5700 | GeForce GTX970/1660 Ti
  • Videogeheugen: 4GB
  • Werkgeheugen: 8GB
  • Harde schijfruimte: 80GB
Ideale systeemeisen
  • Besturingssysteem: Windows 10 (version 1903)
  • Processor: AMD Ryzen 7 | Intel 6th Gen Core i7
  • Videokaart: Radeon VII | GeForce RTX2080
  • Videogeheugen: 8GB
  • Werkgeheugen: 16 GB
  • Harde schijfruimte: SSD met 100GB

Releasedatum, speciale edities, pre-order bonus en DLC

De standaard editie van Gears 5 is vanaf 9 september speelbaar voor de pc en Xbox One. De Ultimate Edition geeft je al vanaf 6 september toegang tot de game en een digitale aankoop geeft je toegang tot zowel de pc- als de Xbox One-versie. In totaal komen er drie edities uit:

Standard Edition
  • Game
Ultimate Edition
  • Game
  • Ultimate Edition Character Pack
  • Gelimiteerde SteelBook
  • Vier dagen eerder speelbaar
  • 30 Days of Boost
  • Gears 5 sticker sheet
  • Terminator Dark Fate Character Pack
Collector's Edition Jack Drone
  • Game
  • Alle extra's van de Ultimate Edition
  • Limiteted Edition RC Jack Drone
  • Jack Drone Remote Controller
  • Custom Display Stand
  • Exclusive In-game Jack Skin
  • Jack Schematic Art Print
  • Embroidered DBi Patch
  • DBi Collectors Booklet
  • DBi ID Badge With Gears 5 Lanyard
  • Alex Ross Steel Book Case
  • Premium Collector's Box

Game Pass en Ultimate Game Pass

Bij de game pass is het mogelijk de standaard versie van Gears 5 te spelen.
• game

Als er gebruik word gemaakt van de ultimate game pass dan is er toegang tot de Gears 5 Ultimate Edition.
• game
• 30 Days of Boost
• Halo-Reach Character Pack

Bovenstaande gegevens gelden ook als de game digitaal word gekocht.

Leden van GoT die Gears 5 spelen

GoT-naamGamertagPlatformonline spelen?
@timmie271timmie271 PC & Xbox OneJa
@Ramonr4m0n4kir4PCJa
GoT-naamGamertagPlatformOnline spelen?

Als ik je moet toevoegen aan de player-tabel, stuur me even een DM met de relevante gegevens; hierdoor geef je wel automatisch toestemming dat andere GoT'ers jouw mogen toevoegen aan hun friendlist!

Disclaimer: informatie in dit topic is verzameld op internet en/of door GoT'ers aangeleverd. Correcties worden gemaakt/gecontroleerd wanneer dat mogelijk is. Vanzelfsprekend is het een topic wat constant aan veranderingen onderhevig is.

timmie271 wijzigde deze reactie 31-10-2019 18:42 (35%)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:08
Begonnen met de campaign, maar het pakt me nog niet. Alleen de eerste 2 Gears gespeeld en dit voelt aan als meer van hetzelfde en vind ik het hoofdpersonage afgrijselijk.

Hopelijk veranderd dat nog, ben pas bij act 1, level 3.

Grafisch ziet het er prachtig uit op de pc, met alle toeters en bellen.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:12
Fraaie startpost!

Vermaak mij uitstekend met deze Gears moet ik zeggen. Verhaal spreekt mij wel aan en grafisch is het echt heel fraai met momenten. Jammer dat je her en der wel leest dat men last heeft van bugs. Savegames die niet kloppen en achievements die niet onthouden worden. Hopelijk is dat snel opgelost.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• timmie271
kwdtje schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:57:
Begonnen met de campaign, maar het pakt me nog niet. Alleen de eerste 2 Gears gespeeld en dit voelt aan als meer van hetzelfde en vind ik het hoofdpersonage afgrijselijk.
Heb hem zelf nog niet opgestart dus daar kan ik geen mening over geven :+

Al schijnt er wel een soort van open wereld modus in te zitten wat dus voor variatie zou moeten zorgen, maar daar moet ik zelf ook nog even verder op in gaan lezen.
Bedankt :)
Vermaak mij uitstekend met deze Gears moet ik zeggen. Verhaal spreekt mij wel aan en grafisch is het echt heel fraai met momenten. Jammer dat je her en der wel leest dat men last heeft van bugs. Savegames die niet kloppen en achievements die niet onthouden worden. Hopelijk is dat snel opgelost.
Die bugs zijn bekend inderdaad. Als het goed is word vandaag de server herstart en komt er een kleine update om die problemen op te lossen. Vanaf morgen zouden daar dus geen problemen meer mee moeten zijn :)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:53

exactor it

Moderator Spielerij
Goede start inderdaad @timmie271 !

Is een tabelletje met spelers die kamaraden een horde zoeken iets?

Los van de irritante problemen met co-op en parties vind ik hem wel lekker spelen. Escape is best een geinige toevoeging. Hoop wel dat ze vlotjes nieuwe maps daarvoor toevoegen. Elke keer dezelfde map is wel saai.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• timmie271
Bedankt :)
Is een tabelletje met spelers die kamaraden een horde zoeken iets?
Kan er altijd ingevoegd worden inderdaad.
Los van de irritante problemen met co-op en parties vind ik hem wel lekker spelen. Escape is best een geinige toevoeging. Hoop wel dat ze vlotjes nieuwe maps daarvoor toevoegen. Elke keer dezelfde map is wel saai.
Komt als het goed is vandaag een update voor de servers vandaag :)

Enne nu je hier toch bent kan je de titel even aanpassen naar [Multi] Gears 5?
Blijkbaar hebben ze dat aangepast na de andere 5 games 8)7
Zie ook het topic-report :9

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

spoiler:
Gisteren eindelijk voorbij het stuk met de pouncers gekomen(act I chapter 3 op Insane).
Dat checkpoint heb ik misschien wel 30x geprobeerd :X
Het stuk daarna met de snatcher had ik geluk mee, hij bleef onder het balkon staan(leek of hij niet weg kon), en kon hem makkelijk afmaken. Klein bugje misschien, maar vond het niet erg na urenlang gegrind te hebben.

De sfeer in dit deel is echt top imo. Moest in deel 4 echt wennen aan die 'klinische' DeeBees, in deel 5 niet meer zo'n moeite mee. Alles oogt een stuk kleurrijker. Textures zien er goed uit, en de wereld zit veel meer vol met kleine details.
Het matchmaken om co-op te doen is ook een beetje wennen(je joined niet willekeurig meer maar je creëert een soort post waarop andere je kunnen joinen). Daarna moet je vanuit de lobby het checkpoint wat je wilt spelen starten. Werkt denk ik uiteindelijk wel beter dan soms ettelijke minuten naar een matchmaking scherm te kijken wat uiteindelijk terug timeout naar het hoofdmenu.

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
Is de game ook goed alleen te spelen voor het verhaal, zo ja kan ik beter eerst aan GOW 4 beginnen. Ik heb vroeger alleen GOW1 gespeelt op de pc maar die kan ik niet meer opstarten na het installeren omdat de servers offline zijn of zo?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• daltona
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 08-11 08:12
begonnen op de xbox one, vond het nog al lastig om snelle headshots te maken. Toen even geinstalleerd op de pc en damn wat speelt het dan lekker weg zeg!
aangezien het crossplay is zijn de xbox spelers dan niet enorm in het nadeel?

Ryzen 3600 @3.8Ghz 16Gb @3200Mhz GTX1070ti 1440p@144hz on a AOC AGON AG271QX

• Wom
Gekke Jantje schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:32:
Is de game ook goed alleen te spelen voor het verhaal, zo ja kan ik beter eerst aan GOW 4 beginnen. Ik heb vroeger alleen GOW1 gespeelt op de pc maar die kan ik niet meer opstarten na het installeren omdat de servers offline zijn of zo?
Het verhaal is een belangrijk onderdeel waarom Gears 5 doet wat het doet, dus zou wel aanraden om op zijn minst zo'n Youtube video te kijken zoals 'The Gears story so far' of 'See this before playing Gears 5'. Anders ga je belangrijke zaken echt niet snappen vrees ik.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wom schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:59:
[...]

Het verhaal is een belangrijk onderdeel waarom Gears 5 doet wat het doet, dus zou wel aanraden om op zijn minst zo'n Youtube video te kijken zoals 'The Gears story so far' of 'See this before playing Gears 5'. Anders ga je belangrijke zaken echt niet snappen vrees ik.
Is sowieso geen straf om deel 2,3, Judgment en deel 4 te doen.
Vrees dat je dan alleen over een jaar ofzo pas aan Gears 5 toekomt :+

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
kevlar01 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:56:
[...]

Is sowieso geen straf om deel 2,3, Judgment en deel 4 te doen.
Vrees dat je dan alleen over een jaar ofzo pas aan Gears 5 toekomt :+
Jammer dat die delen Xbox exclusieve zijn, behalve deel 1 en deel 4.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 21:05
Heb de campaign uit en moet zeggen dat ik deze minder vind dan bij Gears 4.Die soort van open stukken zijn niet passend.

jori040 wijzigde deze reactie 10-09-2019 14:46 (102%)

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:53
jori040 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:37:
Heb de campaign uit en moet zeggen dat ik deze minder vind dan bij Gears 4.Die soort van open stukken zijn niet passend.
Ik vind het juiste een prettige vernieuwing

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• StygMa
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-11 21:12
Ben nu ook net begonnen op de PC. Moet zeggen dat ik de vorige delen niet gespeeld hebt.
Visueel ziet het er mooi uit en draait best goed. Ben nog niet zo ver in het spel, maar de sfeer tot dusver vind ik wel sterk.

Maar waarom zijn er overal onzichtbare muren. Ik kan alleen maar springen over iets als je erachter kan schuilen. Sommige objecten kom ik niet overheen terwijl het lager is dan de schuilobjecten. Ik heb nog geen springknop gevonden (los van spacebar).

• bierkwadraat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-11 00:21
daltona schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:53:
begonnen op de xbox one, vond het nog al lastig om snelle headshots te maken. Toen even geinstalleerd op de pc en damn wat speelt het dan lekker weg zeg!
aangezien het crossplay is zijn de xbox spelers dan niet enorm in het nadeel?
Ja, alleen kunnen spelers dat voor ranked vermijden door crossplay uit te zetten.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
bierkwadraat schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:10:
[...]

Ja, alleen kunnen spelers dat voor ranked vermijden door crossplay uit te zetten.
Dat werkt nu nog leuk. Maar als ranked minder bevolkd wordt, gaat dat irritant worden ben ik bang. Een jaar na release was ranked op de One al nauwelijks bevolkt. Zeker in de minder populaire modusen.

Staat Cross play standaard aan voor versus? Dat zou wel een verklaring zijn voor hoeveel super snel draaiende gasten ik tegen kom. Meestal is het heel snel draaien en aimen en de movement van een slak. Wallbouncen bijvoorbeeld kom ik heel weinig tegen in vergelijking met deel 4. Maar goed, als ik 20 potjes versus heb gespeeld is het veel. Dus hoog anecdote gehalte.

• bierkwadraat
exactor it schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:44:
[...]

Dat werkt nu nog leuk. Maar als ranked minder bevolkd wordt, gaat dat irritant worden ben ik bang. Een jaar na release was ranked op de One al nauwelijks bevolkt. Zeker in de minder populaire modusen.

Staat Cross play standaard aan voor versus? Dat zou wel een verklaring zijn voor hoeveel super snel draaiende gasten ik tegen kom. Meestal is het heel snel draaien en aimen en de movement van een slak. Wallbouncen bijvoorbeeld kom ik heel weinig tegen in vergelijking met deel 4. Maar goed, als ik 20 potjes versus heb gespeeld is het veel. Dus hoog anecdote gehalte.
Staat inderdaad standaard aangevinkt. Ranked wordt stuk behapbaarder als je alleen tegen Xbox spelers speelt, want tegen pc zit je je echt af te vragen hoe-wat-waar wanneer ze dwars door je heen gaan. Dan ben je er ook gauw klaar mee :)

Wat vindt men van Escape mode? Tot nu toe alleen maar stoethaspels die elk hoekje willen verkennen ipv gang maken.

• Bartis
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:05
jori040 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:37:
Ik was ook sceptisch over deze stukken, maar ze zijn vrij simpel van opzet. Ik vind het geslaagd. De skiffs sturen erg leuk.

Ik speel enkel singleplayer overigens. Ik zit al de halve campaign met een dikke grijns op m’n gezicht. Als Gears fan van het eerste uur ben ik niet teleurgesteld. Ik speel ook voor het eerst op pc i.p.v. console. Bevalt me goed, loopt als een zonnetje bij mij, en wat een visuals!

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
bierkwadraat schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:03:
[...]

Staat inderdaad standaard aangevinkt. Ranked wordt stuk behapbaarder als je alleen tegen Xbox spelers speelt, want tegen pc zit je je echt af te vragen hoe-wat-waar wanneer ze dwars door je heen gaan. Dan ben je er ook gauw klaar mee :)

Wat vindt men van Escape mode? Tot nu toe alleen maar stoethaspels die elk hoekje willen verkennen ipv gang maken.
Ok. Ik vink hem straks weer uit.

Escape mode is wel grappig. Maar weinig repayable zolang er geen andere maps zijn. In de community maps krijg je geen xp (of dat was een bug afgelopen weekend) dus dan zit je voor character progressie vast aan één map. Wel een tof concept wat mij betreft behoeft alleen iets meer uitwerking.

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Zijn er mensen die vanavond samen willen spelen? Mijn gamertag is r4m0n4kir4.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• timmie271
* timmie271 heeft topic aangemaakt maar kan bijna nergens inhoudelijk op reageren _O- _O-

Wil nog even wachten tot neef tijd heeft om de campaign samen door te spelen. Hebben we ook gedaan met de andere Gears games :)

• ZuidJ
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16-11 18:33
Ik zit vast aan het einde van act 2. Speel op experienced in mijn eentje, toch wat te overmoedig misschien. Alhoewel het me tot dusver wel gemakkelijk af ging.
Moet nu dus een locust in het ijs zien te krijgen zodat hij bevriest. Dan kan ik hem op zijn rug schieten. Eind van de rit maakt hij me steeds dood.(krijg hem 2/3 dood). Mensen die nog tips hebben misschien?

• m0h4life
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:42
ZuidJ schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:26:
Ik zit vast aan het einde van act 2. Speel op experienced in mijn eentje, toch wat te overmoedig misschien. Alhoewel het me tot dusver wel gemakkelijk af ging.
Moet nu dus een locust in het ijs zien te krijgen zodat hij bevriest. Dan kan ik hem op zijn rug schieten. Eind van de rit maakt hij me steeds dood.(krijg hem 2/3 dood). Mensen die nog tips hebben misschien?
Rustig lopen in plaats van rennen en rollen, zo ver mogelijk er vandaan blijven en zeker niet de cryo-gun gebruiken. Op gegeven moment komt ze naar jou toe lopen, dat is het moment dat je met de gnasher het ijs onder d'r vandaan moet schieten.
Houd ook een beetje afstand wanneer ze bevroren is, soms kan ze random naar jou toe springen wanneer ze genoeg schade heeft gehad, of ze ontdooid is. (heeft me al meerdere levens gekost)

• Wom
Net wat potjes Arcade Deathmatch gedaan. Wat ben ik slecht, maar wat speelt het goed!

• ZuidJ
m0h4life schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:42:
[...]

Rustig lopen in plaats van rennen en rollen, zo ver mogelijk er vandaan blijven en zeker niet de cryo-gun gebruiken. Op gegeven moment komt ze naar jou toe lopen, dat is het moment dat je met de gnasher het ijs onder d'r vandaan moet schieten.
Houd ook een beetje afstand wanneer ze bevroren is, soms kan ze random naar jou toe springen wanneer ze genoeg schade heeft gehad, of ze ontdooid is. (heeft me al meerdere levens gekost)
Thanks, zal het direct even proberen!
Ik stond vaak direct achter de locust en gebruikte de cryo-gun regelmatig. Wist niet dat je met Shotgun het ijs kapot kon maken, dacht alleen met granaten. Ben benieuwd of je tips effect sorteren :+ .

Edit: gaat idd al een stuk beter, kom het eerste gedeelte makkelijker door. Laatste gedeelte blijft kunt omdat hij steeds ergens heen springt(regelmatig ook op mij van redelijke afstand).

ZuidJ wijzigde deze reactie 10-09-2019 22:30 (10%)

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20:15
Gears gekocht voor de pc .
Ziet er super uit en speelt erg soepel .
Net begonnen met de singleplayer maar het is meteen genieten.

Amd Ryzen 2700x 3600x Vega Vii 5700Xt Geforce 2080 Ti Vega 64 7+ game systems

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:56

Willybubba

Nut up or shut up.

Wom schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:59:
[...]

Onder extra's staan samenvattingen van zowel Gears 1-3 en een losse samenvatting van Gears 4.

Dat gezegd hebbende, Gears 1-4 spelen is geen straf :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Wom
Op de FP staat de review trouwens. Een verdiende 8/10 lijkt me.

reviews: Gears 5 - Multiplay vertrouwd, campagne verbeterd

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:53
Top cijfer, al had dat van mij toch nog wel wat hoger gemogen. Op wat bugs na ( die grotendeels al zijn verholpen ) niks aan te merken op Gears5

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:01
Dé Xbox (nu ook Windows) klassieker niet op de X reviewen... Man man man |:(

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
ZuidJ schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:53:
[...]

Thanks, zal het direct even proberen!
Ik stond vaak direct achter de locust en gebruikte de cryo-gun regelmatig. Wist niet dat je met Shotgun het ijs kapot kon maken, dacht alleen met granaten. Ben benieuwd of je tips effect sorteren :+ .

Edit: gaat idd al een stuk beter, kom het eerste gedeelte makkelijker door. Laatste gedeelte blijft kunt omdat hij steeds ergens heen springt(regelmatig ook op mij van redelijke afstand).
Dat is een lastig stuk met die Locust, je AI teammate voert ook geen reet uit.
Ik had gewoon die cryo-gun gebruikt en dan snel wisselen naar de shotgun.
En niet te lang op zijn rug schieten, beetje op save spelen.

Wat wel raar is dat, bij mij is de framerate capped op 60 FPS, terwijl in de opties ik het op unlimited heb staan.
https://forums.gearsofwar...pc-locked-at-60-fps/22333

nFo wijzigde deze reactie 11-09-2019 19:01 (10%)

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:21
Ik zit helemaal niet echt in het verhaal gezien ik volgens mij alleen deel 1 heb gespeeld. Deel 4 kon mij niet bekoren op een of andere manier, maar deel 5 speelt toch wel erg lekker! Ben er enthousiast over, besturing is fijn, ziet er goed uit. Ik vermaak me er nog wel even mee!

• ZuidJ
Ik vind de AI van je crew wel erg matig als je solo speelt. Ik speel op experienced maar je hebt echt niets aan ze:
- Ze gaan vaak down waardoor je ze moet helpen en vervolgens zelf down gaat.
- Terwijl je aan het schieten bent gaan ze ineens voor je langs lopen. Ze roepen dan “Hey! Watch your aim!”
- Er wordt niet actief meegeholpen aan het dood maken van een eindbaas. Ik heb het idee dat ik het grotendeels zelf moet doen.

Weet niet of jullie dit ook zo ervaren? Het spel leent zich echt het beste voor co-op. Alleen is het niet meer zoals vroeger dat iedereen eindeloos de tijd heeft om games te spelen, dat maakt het wat lastiger om co-op te spelen. Maar het gaat er vast nog van komen..

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

ZuidJ schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:39:
Ik vind de AI van je crew wel erg matig als je solo speelt. Ik speel op experienced maar je hebt echt niets aan ze:
- Terwijl je aan het schieten bent gaan ze ineens voor je langs lopen. Ze roepen dan “Hey! Watch your aim!”
- Er wordt niet actief meegeholpen aan het dood maken van een eindbaas. Ik heb het idee dat ik het grotendeels zelf moet doen.

Weet niet of jullie dit ook zo ervaren? Het spel leent zich echt het beste voor co-op. Alleen is het niet meer zoals vroeger dat iedereen eindeloos de tijd heeft om games te spelen, dat maakt het wat lastiger om co-op te spelen. Maar het gaat er vast nog van komen..
Je kan ze ook helpen door de ability van Jack te gebruiken (stim). Dan hoef je niet uit cover te gaan.

Voor de rest moet je het ook juist vooral zelf doen vind ik, anders is er geen eer te behalen ;) Ze helpen inderdaad niet veel mee.

Ben wel met je eens dat je het beste met 'echte' co-op kan spelen. Dan kan je ook nog overleggen hoe je zo'n eindbaas plat kan leggen (bijv de een cover fire geven of vanaf een andere kant aanvallen om hem weg te lokken o.i.d.)

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:08
ZuidJ schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:39:

Valt mij ook op, ik ben ook een echte soloplayer, maar daar valt weinig van te genieten met zulke AI. Je hebt inderdaad het gevoel dat je alles alleen moet doen en dat maakt het gevoel van grootschalige gevechten een stuk minder.

Blifjt toch altijd een raadsel waarom er in spellen geen deftige AI kan zijn, zelfs de AI uit Half-life is beter.

• bierkwadraat
Voor de mensen die alle componenten willen vinden aan de hand van een guide: veel guides hebben het over een lager aantal onderdelen dan dat er te vinden zijn. Ik vermoed dat de review versie minder aan boord heeft.

• Wom
Heb net een update van iets meer dan 300MB te pakken. Dit zal die update zijn voor de achievements. Versie is nu 1.1.67.0.

• StygMa
Had nog geen ervaring met de multiplayer van de GoW serie. Merk dat ik Versus TDM wel een leuke vind tot dusver. Ik zie dat mensen vaak hipfire doen met een shotgun, is dit de way to go? Heb de neiging (door Apex), om altijd eerst te aimen. Ben met de Lancer een stuk sterker iig, maar close is wel lastig.

En hoe wordt die score precies berekend? Niet perse op kills merk ik. Wordt accuraatheid ook meegenomen? Dus als ik bijv pre-fire of dekking geef gaat dit dan eraf. Qua kills loop ik vaak niet enorm achter, maar mijn score is vaak veel lager lijkt het. (: Nevermind, K/D ratio is relevant :+

StygMa wijzigde deze reactie 14-09-2019 12:10 (4%)

• timmie271
StygMa schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:07:
En hoe wordt die score precies berekend? Niet perse op kills merk ik. Wordt accuraatheid ook meegenomen? Dus als ik bijv pre-fire of dekking geef gaat dit dan eraf. Qua kills loop ik vaak niet enorm achter, maar mijn score is vaak veel lager lijkt het. (: Nevermind, K/D ratio is relevant :+
Advies: niet vaak doodgaan :+
Zelf ben ik daar doorgaan niet zo goed in en ga ik het vaakst dood van iedereen :P

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
StygMa schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:07:
Had nog geen ervaring met de multiplayer van de GoW serie. Merk dat ik Versus TDM wel een leuke vind tot dusver. Ik zie dat mensen vaak hipfire doen met een shotgun, is dit de way to go? Heb de neiging (door Apex), om altijd eerst te aimen. Ben met de Lancer een stuk sterker iig, maar close is wel lastig.

KD is niet relevant voor je score toch? Kills (en de manier waarop), downs, spots en assists bepalen je score in tdm. In objective modus krijg je veel extra punten voor de objectives.

• StygMa
exactor it schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 21:18:
[...]

KD is niet relevant voor je score toch? Kills (en de manier waarop), downs, spots en assists bepalen je score in tdm. In objective modus krijg je veel extra punten voor de objectives.
Ik haal nu wel een hogere score die matcht met de andere als ik een positievere K/D heb, dan als ik 2x zoveel kills heb met een negatieve K/D lijkt het (gevoel dat deaths minpunten zijn). Maar misschien is het toch niet relevant en doe ik iets anders goeds :o

En met spots bedoel je enemy marken? (dit probeer ik wel zoveel mogelijk te doen). En voor aparte finishing moves krijg je extra punten?

• Wom
Als je minder vaak dood haat betekend het wel dat de andere partij ook minder punten kan maken he. Gears vraagt een iets andere benadering dan de meeste shooters natuurlijk, iets meer vanuit de dekking dan dat je misschien gewend bent.

• swoutr
  • Registratie: december 2009
Ben op het einde van act 3, wel een toffe campaign, maar vind de enemies zo random, ze plempen een beetje willekeurig bosses neer zoals de carriers of pouncers, ze lijken uit het niks te komen, die niet echt gebonden zijn aan de setting. Vond dat beetje deeltje 4 wel een stuk beter, daar had je echt een introductie, hier komt de zoveelste "boss" voorbij waardoor de magie er een beetje vanaf is. Maar vermaak me er verder prima mee, wissel een beetje af tussen pc en xbox one X.

swoutr wijzigde deze reactie 16-09-2019 17:18 (28%)

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Wom
Campaign uitgespeeld, leukste act was in ieder geval act 2, maar de eerste keer die raketbasis zien aan de binnenkant was ook wel een momentje moet ik zeggen. Laatste act is een wervelwind aan actie, met een wat abrupt einde. Voelde niet helemaal klaar toen de credits voorbij kwamen, dus toen nog maar een potje versus gedaan, 'voor de smaak'.

Maar toffe game, verhaal wordt lekker uitgediept en ben al benieuwd naar het volgende deel. Zeker ook wel wat minpunten ontdekt, maar al met al heel positief eigenlijk. Heb de game ook op een One X gezien, en 4K met 60FPS op een OLED is wel echt heel knap hoor. Eén van de fraaiere Xbox games kwa graphics.

• ZuidJ
timmie271 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:47:
[...]

Advies: niet vaak doodgaan :+
Zelf ben ik daar doorgaan niet zo goed in en ga ik het vaakst dood van iedereen :P
Ik ben online meestal ook extreem slecht, ga ook erg vaak dood. Het vreemde is dat het ook zomaar 'ineens' heel soepel kan lopen. Ben er alleennog niet echt achter hoe dit komt.

• timmie271
ZuidJ schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:14:
[...]

Ik ben online meestal ook extreem slecht, ga ook erg vaak dood. Het vreemde is dat het ook zomaar 'ineens' heel soepel kan lopen. Ben er alleennog niet echt achter hoe dit komt.
Ik heb wel es een paar keer met @exactor it wat shooters gespeeld en ik word compleet in de pan gehakt door hem :+

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
timmie271 schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:22:
[...]

Ik heb wel es een paar keer met @exactor it wat shooters gespeeld en ik word compleet in de pan gehakt door hem :+
Inmiddels oud en versleten hoor. Dit weekend (beginnend donderdag) ben ik wel weer in gear modus. Tenminste als het weer een beetje werkt. :)

• timmie271
exactor it schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:16:
[...]

Inmiddels oud en versleten hoor. Dit weekend (beginnend donderdag) ben ik wel weer in gear modus. Tenminste als het weer een beetje werkt. :)
Maar nog altijd ben je mij slimmer af :+

Ik vertrek vrijdagochtend 8 uur met de motor richting Luxemburg dus gaat hem niet worden voor mij anders had ik hem ook opgestart :)

• be3a18
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17-11 10:36
Nét zo'n Game Pass gekocht voor 2 euro in de maand.

Dat ging allemaal goed. Echter:

bij een poging Gears 5 te downloaden en te spelen de melding dat er geen apparaat gekoppeld is om dit te kunnen doen. Dat is dus wel degelijk het geval, vanochtend nog gecontroleerd en een oude laptop verwijderd.

Oplossing volgens Microsoft is apparaat verwijderen en opnieuw toevoegen.

Dat heb ik een half uur achter mekaar geprobeerd maar wat ik ook doe, ontkoppelen en verwijderen ho maar. Mijn PC blijft er tussen staan. 5 Keer geprobeerd en PC herstart of opnieuw aanmelden, niks helpt.

[Update]
Na een pauze van een paar uur heb ik mijn PC eindelijk kunnen verwijderen. En weer toevoegen. Downloaden en installeren wilde echter nog steeds niet. Maar eens even naar de specs gekeken. Blijkt dat je versie 1903 van Windows moet draaien. Kan iemand mij uitleggen waarom specifiek versie 1903 nodig is voor deze game?

be3a18 wijzigde deze reactie 18-09-2019 10:30 (22%)

• be3a18
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17-11 10:36
Weet iemand waar de directory MSIXVC voor dient?

Deze staat in C:\Program Files\WindowsApps en is op het zelfde moment aangemaakt als de Gear5 programma directory. Neemt bijna 60GB in aan schijfruimte, een paar Gig minder dan die programma directory.

• ZuidJ
Ongelofelijk zojuist, zaten eind van wave 47 met 5 man. Ineens deed hij niets meer en werden mijn teamgenoten eruit gekickt. Vervolgens was het klaar, echt zo abnormaal zuur..

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 21:05
ZuidJ schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:58:
Ongelofelijk zojuist, zaten eind van wave 47 met 5 man. Ineens deed hij niets meer en werden mijn teamgenoten eruit gekickt. Vervolgens was het klaar, echt zo abnormaal zuur..
Voor ons was het gisteren met 4 man na wave 45 over. :(

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• swoutr
Meer mensen die met game pass op pc de "gears 5 error 0x80070020 code" krijgen?

Ik krijg de game niet meer geinstalleerd... Geen idee waarom. Handig, lekker betalen voor gamepass maar niet in staat zijn om te game te spelen.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Pff, na poging 82940249 om Act 2, chapter 4 op Insane te doen
spoiler:
(gedeelte waar de Carrier in het ijs valt)
, maar een nieuwe save aangemaakt.
Die Insane run doe ik wel een andere keer, wil nu de campaign afronden.

spoiler:
overigens gezien dat ik in die run een hoop Ultimate upgrades voor Jack heb gemist. Als ik de eastern Tower als laatste doe, dan maak ik denk ik meer kans als Jack wat meer gepimpt is

kevlar01 wijzigde deze reactie 25-09-2019 11:10 (31%)

• timmie271
swoutr schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:13:
Meer mensen die met game pass op pc de "gears 5 error 0x80070020 code" krijgen?

Ik krijg de game niet meer geinstalleerd... Geen idee waarom. Handig, lekker betalen voor gamepass maar niet in staat zijn om te game te spelen.
Een hard reboot van de xbox heeft ook niet geholpen?
Anders een keer je profiel verwijderen en opnieuw inladen.
Mocht dat ook allemaal niet helpen dan zul je helaas even contact moeten opnemen met Microsoft...

• swoutr
timmie271 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:26:
[...]

Een hard reboot van de xbox heeft ook niet geholpen?
Anders een keer je profiel verwijderen en opnieuw inladen.
Mocht dat ook allemaal niet helpen dan zul je helaas even contact moeten opnemen met Microsoft...
Bedoel op pc.

• timmie271
Helemaal over "PC" heen gelezen... Mijn excuses..

Als ik op die code zoek dan krijg ik informatie over het xbox 360 profiel downloaden :?

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Arcade is een erg leuke modus totdat je tegen pc spelers mag. Het is niet eens dat ze in het voordeel zijn (en dat zijn ze). Het is dat hun manier van spelen (anecdotal natuurlijk er zijn vast toffe rushende pc gamers natuurlijk) gears potjes verpest. Ze hangen allemaal terug met lancers en longe range meuk. Het is niet kampen maar op afstand houden van de tegenstander. In de controller lobbies straf je dat soort spel af met een rush en daarna een spawntrap. Spelers met een muis headshotten rustig twee wallbouncers met shotguns. Gelukkig kan crossplay wel uit in ranked. Tot nu toe vind ik het geen toevoeging aan het spel helaas.

Verder vermaak ik me opperbest met het spel!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

justifire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:48:
[...]

Zo jammer dat Microsoft Gears of War Ultimate Edition nooit X-enhanced heeft gemaakt.
Beste Gears uit de gehele reeks d:)b
Had beter nieuws geweest dan die buggy mess die ze met Gears 5 neergezet hebben }:|
Die buggy mess is volgens mij volledig gefixt. :)

Ik ben op zoek naar 2 en of 4 mensen die een keer een avondje gears willen spelen om wat achievements te halen:

In campaign heb ik 2 mensen nodig voor de volgende cheevo's.

-Jack of One Trade, complete an act of the Campaign as playable Jack
-It takes three to make a thing go right. complete an act of campaign in 3 player co-op

In escape heb ik 2 mensen nodig voor de volgende cheevo's.

-The three musketeers, inflict 9000 damage in escape while 3 ultimate abilities are active
-Indien het goed gaat ook Master of my domain (complete an escape hive on each difficulty) en Brought a knife to a gun fight (complete an escape hive without firing a shot on master difficulty.

In Horde heb ik 4 mensen nodig voor de volgende cheevo's.

-Withdrawal Symptoms, as a team collect power from all 4 power taps within one wave of horde
-And I'll form the head, kill a Boss in Horde while all 5 players have active abilities.

De horde achievements zijn vrij eenvoudig vanwege custom matches waar je meteen in wave 10 of wave 41 kunt starten.

Voeg me toe! :) Speel zelf op de Xbox, maar PC spelers zijn natuurlijk van harte welkom!

360Gamertag.....PSN ID

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:37
Ik vermaak me kostelijk met Gears 5. De campaign inmiddels uitgespeeld en dat zit prima in elkaar als je het mij vraagt. Leuke nieuwe mogelijkheden, en vooral act 2 en 3 doen het goed bij mij door de grote open wereld waar veel te doen is. Ook de multiplayer bevalt me goed. Escape is leuk en uitdagend, horde is weer iets van hetzelfde, maar nog steeds boeiend (afgezien van quiters) en de social quickplays doen me ook goed.
Ik begrijp al het gebitch op gears 5 ook niet online. Als ik bv naar reacties op facebook of de forums bekijk zie ik daar veel negativiteit wat het spel volgens mij niet verdiend. Ik ben ook erg blij met de keuze om enkel cosmetische meuk betaald te doen zijn!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

boomr schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:00:
Ik vermaak me kostelijk met Gears 5. De campaign inmiddels uitgespeeld en dat zit prima in elkaar als je het mij vraagt. Leuke nieuwe mogelijkheden, en vooral act 2 en 3 doen het goed bij mij door de grote open wereld waar veel te doen is. Ook de multiplayer bevalt me goed. Escape is leuk en uitdagend, horde is weer iets van hetzelfde, maar nog steeds boeiend (afgezien van quiters) en de social quickplays doen me ook goed.
Ik begrijp al het gebitch op gears 5 ook niet online. Als ik bv naar reacties op facebook of de forums bekijk zie ik daar veel negativiteit wat het spel volgens mij niet verdiend. Ik ben ook erg blij met de keuze om enkel cosmetische meuk betaald te doen zijn!
Zo kijk ik er ook tegen! Goede post! Als je een keer online Horde of Escape wil doen voor de achievements hoor ik het graag :P

360Gamertag.....PSN ID

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Die online community van Gears is al jarenlang kritisch en toxic.
Zijn gewoon veeleisend.

Ben het grotendeels met je eens, alleen vind ik het jammer dat Horde eigenlijk niet echt meer de focus heeft op het bouwen van fortifications. Mijn ervaring is dat het gewoon waves van AI locust is met elke 5 waves een boss er tussendoor.
In de oudere versies lag de focus veel meer op het bouwen van fortifications en het upgraden daarvan.

• Meister Sachs
  • Laatst online: 15-11 15:27
Ja, vond ik ook. Erg leuk gedaan die acts met een meer open wereld. Mijns inziens juist positief dat ze voor de franchise iets nieuws toevoegen. Sommige mensen zijn nooit tevreden. En, grafisch ziet het er allemaal toch prachtig uit. Zitten echt wow-momenten in.

@uchiha tijntje Inmiddels al de achievements gehaald? Als je nog voor iets een speler nodig hebt...

Ben trouwens bezig om alle Gears of War games nog eens allemaal door te spelen op insane difficulty. Bij de release van GOW en GOW2 heb ik samen met een kameraad deze games helemaal de pleuris gespeeld op insane. Moet wel zeggen dat als je alleen speelt, je in de eerste GOW toch af en toe helemaal gestoord wordt van Dom. Wat een beroerde AI zeg.

Meister Sachs wijzigde deze reactie 29-10-2019 10:56 (18%)

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Meister Sachs schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Ja, vond ik ook. Erg leuk gedaan die acts met een meer open wereld. Mijns inziens juist positief dat ze voor de franchise iets nieuws toevoegen. Sommige mensen zijn nooit tevreden. En, grafisch ziet het er allemaal toch prachtig uit. Zitten echt wow-momenten in.

@uchiha tijntje Inmiddels al de achievements gehaald? Als je nog voor iets een speler nodig hebt...

Ben trouwens bezig om alle Gears of War games nog eens allemaal door te spelen op insane difficulty. Bij de release van GOW en GOW2 heb ik samen met een kameraad deze games helemaal de pleuris gespeeld op insane. Moet wel zeggen dat als je alleen speelt, je in de eerste GOW toch af en toe helemaal gestoord wordt van Dom. Wat een beroerde AI zeg.
Heb de horde Achievements nog niet. Samen met @exactor it en @timmie271 zijn er dan met zijn vieren! One more!!

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
Meister Sachs schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Ik moet er ook nog een paar op insane dus misschien dat we er samen doorheen kunnen zagen? :Y)

En zoals @uchiha tijntje al zei de achievements van horde zijn nog niet binnen :)

• Meister Sachs
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:44:
[...]

Heb de horde Achievements nog niet. Samen met @exactor it en @timmie271 zijn er dan met zijn vieren! One more!!
@uchiha tijntje, @timmie271, @exactor it Prima wat mij betreft! Wanneer zijn jullie van plan online te gaan?

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Meister Sachs schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:55:
[...]

@uchiha tijntje, @timmie271, @exactor it Prima wat mij betreft! Wanneer zijn jullie van plan online te gaan?
Mijn kettingzaag is vooral in de avonden donderdag, vrijdag en zaterdag beschikbaar. Meestal vrijdag overdag ook wel een paar uurtjes tijd in de middag.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Meister Sachs schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:55:
[...]

Voor mij geldt het zelfde als voor @exactor it

360Gamertag.....PSN ID

• Meister Sachs
@exactor it, @uchiha tijntje Normaal gesproken vrijdagavond beschikbaar en zaterdag en zondag de hele dag. Doordeweeks verder eigenlijk niet. Ik woon in Hoogeveen, maar werk in Huizen. Ik heb dus redelijk lange dagen en duik vanwege het vroege opstaan (5:35 ga ik al richting snelweg) dan ook relatief vroeg het bed in. Valt niet mee soms :D. Komende vrijdagavond heb ik een etentje, maar zaterdag en zondag ben ik de hele dag beschikbaar.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Ik heb een DM groepje gemaakt voor verdere details. Als er meer deelnemers zijn voor zaterdag of een ander moment, geef even een gil!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True