Pykow schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:57:
[...]
Daarover is nog niets bekend.
uiteraard worden het steeds aparte DLC's.
Een continue stroom van geld impulsen.
Want iedere dag koopt er wel weer iemand een DLC of bij een aanbieding kopen ze meerdere DLC's tegelijk.
Zakelijk natuurlijk veel intressanter om zo money flow te hebben.
Ik denk niet dat zodra ze in New England zijn, dus Maine, Connecticut, Massachusetts, Vermont, Rhode Island en New Hampshire, dat dat 5 DLC's worden. Daarvoor zijn die staten veel te klein. MA, VT, NH zijn allen per stuk slechts de helft van Nederland (ongeveer Slovenië), RI en CT nog veel kleiner. Ik denk dus dat die staten samen 1 DLC wordt, of misschien niet eens. Die 5 staten samen zijn net zo groot als Portugal of Hongarije.. En zulke landen krijgen we ook niet 'apart verkocht'. Griekenland is bv al 40% groter. Alleen Maine is een beetje van formaat.
Sterker nog, deze 5 staten + Maine, is samen kleiner dan bv Kansas. Dus daarom is een New England DLC best wel realistisch denk ik. Sterker nog, zelfs als je New Jersey en Delaware toevoegt is het kleiner dan
En wat betreft North en South Dakota, tsja, als Montana al eentonig is.. Ik had ze gewoon graag in 1 gezien, want zoveel valt daar toch niet te beleven.
Maar goed, aangekondigd zijn:
Iowa, South Dakota, Louisiana en Illinois..
De grootste tot nu toe is natuurlijk Texas, 695km², maar ook bv Montana is 380km² de kleinste is Louisiana (135km²)
Als ik gewoon naar grondoppervlak kijk van wat er al geleverd is als losse DLC, verwacht ík dan van (noord naar zuid):
1. North Dakota 183km²
2. Minnesota 225km²
3. Wisconsin 170km²
4. Michigan 250km²
5. New York 140km²
6. New England (Maine 92km², Vermont 25km², Rhode Island 4km², Connecticut 14km², New Hampshire 24km², Massachusetts 27km²) samen 186km²
7. Indiana (95km²) + Ohio (116km²) samen 211km²
8. Pennsylvania (119km²) Potentieel samen met Delaware 6,5km², New Jersey 22km² en Maryland 32km²) samen 177km²
9. Kentucky (104km²) + Tennessee(109km²) samen 213km²
10. Virginia's (WV 62km² + VA 110km²) samen dus 172km²
11. Mississippi 125km²
12. Alabama 136km²
13. Georgia 154km²
14. Florida 170km²
15. Carolina(s) NC 139km², SC 83km² samen 221km²
Vallen op deze manier allemaal mooi tussen de huidige min/max in, behalve Mississippi die wel kleiner is dan alles tot nu toe geleverd. Kleiner dan Griekenland en Arkansas en Louisiana..
En op heul lange termijn nog Alaska

Hawaii lijkt me uitgesloten
ander nieuws, IJsland nu echt announced:
Betekent natuurlijk ook dat de Faeroe eilanden erbij moeten zitten, ivm ferry.
Hiermee daalt het oppervlakte wel naar 105km² voor hierboven, maar is natuurlijk zeer speciaal qua weer, natuur en alles.
On an other note, ben vandaag even de achievement voor het rijden met alle merken in ETS2 even aan het halen, en rij nu met een minimale MAN TGX GN, dus 330pk, en eigenlijk rijdt ie best lekker.. Misschien zelfs lekkerder dan de dikste DAF en Renault..

Best een leuk digitaal dashboard ook
[
Voor 79% gewijzigd door
GAIAjohan op 14-06-2025 17:15
]