Als je snel bent kan je misschien de ETS2 1.59 post nog delen die vandaag uit komt
Je was te langzaam
https://blog.scssoft.com/...mulator-2-159-update.html
[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 06-05-2026 09:17 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als je snel bent kan je misschien de ETS2 1.59 post nog delen die vandaag uit komt
[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 06-05-2026 09:17 ]
Pykow schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 09:09:
[...]
Je was te langzaam
https://blog.scssoft.com/...mulator-2-159-update.html
The S in IOT stands for security.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Leuk" een onnodige extra dolly achterop waarmee vrijwel niemand achteruit mee kan rijden en een Truck zonder trekkracht die alles boven de 25t al bijna niet meer kan voort bewegen
Je vergeet het 30 Gallons op de 1 Mile verbruik. Maar dat is goed voor de US economiePykow schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 10:00:
[...]
"Leuk" een onnodige extra dolly achterop waarmee vrijwel niemand achteruit mee kan rijden en een Truck zonder trekkracht die alles boven de 25t al bijna niet meer kan voort bewegen
ATS is al klaar.Rivanov schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 09:53:
@ScuL Verwachten jullie lang bezig te zijn met Promods voor ATS en ETS 2 1.59?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 11% gewijzigd door FairPCsPlease op 08-05-2026 10:05 ]
Dus de update valt tegen omdat je liever TOFU voedsel eet en suplementen inneemt om gezond te blijven omdat je een burger tent ziet in een digitaal spelletje ?FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:03:
Ik heb geupdate naar versie 1.59 (na eerst nog even op de oude te blijven om een lange ProMods rit vanaf IJsland te voltooien), maar de eerste kennismaking is een onaangename: na een DAF te hebben gekocht in oranje kleuren en een trailer erachter in oranje kleuren start ik vanaf mijn garage in Amsterdam en het eerste wat ik zie is een hamburgertent: Angry Burger. 100% Meat! staat er op de gevel. Yikes!
Een zwaar leven heb ik inderdaad vanwege (onder andere) het leed dat er geschied door de vee-industrie, maar dat ik hier zwaar aan til is niet zo, dat is eerder schertsend bedoeld, mijn post. Ik zie echt wel in dat er geen één dier gesneuveld is door de pixels op het scherm net zoals ik inzie dat mijn 'truck' rijdt op de stroom uit de zonnepanelen op mijn dak in plaats van dat die 'truck' kooldioxide uitstoot. Het was dat inzicht dat mij ook overhaalde om ETS2 te gaan spelen en zo'n fan te worden van trucken: dit hier is puur virtueel. :-)Pykow schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:05:
[...]
Dus de update valt tegen omdat je liever TOFU voedsel eet en suplementen inneemt om gezond te blijven omdat je een burger tent ziet in een digitaal spelletje ?
Pfoe zwaar leven heb je
[ Voor 10% gewijzigd door FairPCsPlease op 08-05-2026 10:20 ]
Kijk ik kan begrijpen dat Angry Burger zeer vervelend is om in de BeNeLux rework tegen te komen.FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:09:
[...]
Een zwaar leven heb ik inderdaad vanwege (onder andere) het leed dat er geschied door de vee-industrie, maar dat ik hier zwaar aan til is niet zo, dat is eerder schertsend bedoeld, mijn post. Ik zie echt wel in dat er geen één dier gesneuveld is door de pixels op het scherm net zoals ik inzie dat mijn 'truck' rijdt op de stroom uit de zonnepanelen op mijn dak in plaats van dat die 'truck' kooldioxide uitstoot. Het was dat inzicht dat mij ook overhaalde om ETS2 te gaan spelen en zo'n fan te worden van trucken: dit hier is puur virtueel. :-)
*edit: maar ik waardeer het wel, de erkenning dat mijn leven inderdaad zwaar is, juist door de empathie met het leed dat bijvoorbeeld zoals in dit geval, de vee-industrie dat met zich mee brengt.
Ben pas net begonnen aan mijn tweede rit (vanaf Osnabrück, omdat ik vanaf Amsterdam geen binnenlandse rit vond) die mij terug via Nederland naar Brussel zal voeren, via de A50. Ik ben benieuwd hoe mijn eigen regio geportretteerd is. In de oude versie vond ik het altijd al mooi, met de brug bij Valburg over de Waal te gaan en dan de A73 te kunnen pakken langs Nijmegen (dat er niet was, maar de snelweg wel) richting Duitsland.Pykow schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:05:
Maar ondanks al dit gemis, moet ik zeggen dat SCS een geweldige Rework heeft afgeleverd en ik kan je zelfs aanraden om Bijvoorbeeld vanaf Groningen naar Luxembourg city te gaan.
Fantastisch om te zien hoe de strakke wegen en het mooie asfalt in Nederland, overgaat naar versleten en beschadigde wegdek in zuid België richting de ardennen!
De brug op de A50 die zat toch alleen in ProMods? Kan mij herinneren deze vroeger niet in het basisspel zat.FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:48:
[...]
Ben pas net begonnen aan mijn tweede rit (vanaf Osnabrück, omdat ik vanaf Amsterdam geen binnenlandse rit vond) die mij terug via Nederland naar Brussel zal voeren, via de A50. Ik ben benieuwd hoe mijn eigen regio geportretteerd is. In de oude versie vond ik het altijd al mooi, met de brug bij Valburg over de Waal te gaan en dan de A73 te kunnen pakken langs Nijmegen (dat er niet was, maar de snelweg wel) richting Duitsland.
[ Voor 12% gewijzigd door CyberCow op 08-05-2026 15:37 ]
Dat zou kunnen, misschien vergis ik mij. Het is moeilijk de details van 'vanilla' rijden te onthouden, omdat ik veel meer in ProMods rij. Eigenlijk alleen maar als er een Event is na een update en ProMods nog geen update heeft, maar ik die Event al wel wil voltooien.CyberCow schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 14:37:
[...]
De brug op de A50 die zat toch alleen in ProMods? Kan mij herinneren deze vroeger niet in het basisspel zat.
edit: Heb net over de brug gereden richting het zuiden. Maar helaas klopt de brug niet. Het is een 4 baans weg en geen 3. Jammer van die fout. De brug van ProMods die klopt wel.
Mensen zullen altijd persoonlijk dingen missen. Misschien ooit, Flight Simulator heeft ook al de hele wereld, als de resolutie ooit hoog genoeg wordt kun je daar ook van wat dichterbij overheen gaanPykow schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:04:
[...]
Wat ik persoonlijk een gemiste kans vindt is de A2 tussen Eindhoven en Amsterdam.
Sorry maar hoezo zie ik daar of herken ik daar niet de tunnel bij Utrecht ?
Ik snap dat Den bosch te dicht bij is voor de welbekende gele geluidswanden.
Of dat je het Blauwe ronde gebouw ziet (fletcher hotel ofzo iets) als je van de A2 richting amsterdam gaat.
Dat zijn de eerste eye catchers.
natuurlijk is de map klein en kan je niet alles op zijn plek krijgen.
Je rijd bij ridderkerk de A16 op direct zit je op de brug van moerdijk en direct daarachter zit je op de ring van Antwerpen.
Prima dat ze daar een hele stuk eruit hebben gehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 09-05-2026 08:31 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Volgens mij nog steeds alleen beschikbaar via Quick Jobs van max 350km (https://blog.scssoft.com/2025/10/daf-xf-electric-release.html)Dirtyrockers schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 15:32:
Hoe zit het nou met elektrische trucks in de game?
Ik zie namelijk ook fastnned staan. Kan je ze kopen? Hoe kan ik rijden erin?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ze zijn alleen via Snelle opdrachten nog te rijden of met mods kan je ze in eigenbeheer krijgen.Dirtyrockers schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 15:32:
Hoe zit het nou met elektrische trucks in de game?
Ik zie namelijk ook fastnned staan. Kan je ze kopen? Hoe kan ik rijden erin?
Ik weet van heel veel mensen dat de R5 helemaal prima is in de TSW Bundel.GarBaGe schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:43:
Zijn hier mensen die een Moza Trucking Bundle in hun Sim Rig gebruiken voor ETS/ATS?
Hoe zwaar is dan de base die je gebruikt?
Ik zie een bundle met een R5, maar ook gezien de diameter van je truck wiel zo groot is (in verhouding tot de kleinere diameter race sturen), wil je (denk ik) juist wat meer kracht.
Ik zat wat te twijfelen tussen R9 of R12, maar hoor graag wat jullie hebben en wat jullie ervaring is met zo'n groot stuurwiel.
Bedankt voor de info.Pykow schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:28:
Ik weet van heel veel mensen dat de R5 helemaal prima is in de TSW Bundel.
Je voelt genoeg oneffenheden in het stuur en zeker voor een Simulator game.
(Je gaat de truck wheel alleen gebruiken in Trucks en Bus games)
Het heeft er ook mee te maken waar je vandaan komt.
Ik ken dus veel mensen die van Logitech af komen of van een instap model Thrustmaster.
Het is al prachtig dat je stuur meer dan 900 graden kan draaien.
Daarnaast zou ik zeker niet voor de R12 gaan als je de base NIET vastschroeft.
De R5 heeft al veel meer kracht dat een Logitech G wheel even als vergelijking.
Verder ligt het helemaal aan de gebruiker of hij er het geld voor over heeft.
Er zijn ook opties zoals de HORI truck wheel, dat ik alleen kan aanraden als je echt alleen maar het stuur gaat gebruiken voor Trucking of bussen en tja net als Logitech G serie is de kwaliteit misschien niet meer het beste zoals het geweest was.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dan zal ik al niet hoger gaan dan de R5.GarBaGe schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:43:
[...]
Bedankt voor de info.
Ik heb nu een Logitech G923.
Ik wil overstappen naar een GT Omega Apex wheelstand met daarop een Moza met trucking wheel.
Ik heb geen flauw idee hoe krachting de G923 in verhouding tot een R5 (of hoger).
Jep, en sinds gisteravond de nieuwe Volvo voor ATS al beschikbaarRivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 08:25:
Illinois vandaag. Ben benieuwd. Van wat er van gezien heb ziet het er goed uit.
Nice extratje.... ETS krijgt een bugfix...Rivanov schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:58:
Jep. Direct aangeschaft voor m'n fleet.
[Afbeelding]
Hopelijk voor het geluid, navigatie en geluid van de richtingaanwijzer valt regelmatig weg.HMaster_II schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:17:
[...]
Nice extratje.... ETS krijgt een bugfix...![]()
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
It's not a bug, it's a featureJPD68 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:33:
[...] geluid van de richtingaanwijzer valt regelmatig weg.
Dan rij je géén BMWJPD68 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:33:
[...]
...geluid van de richtingaanwijzer valt regelmatig weg.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
De eerste DLC (voor zover mij bekend) die het bij de release moet doen zonder release Event:ravw schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:05:
Illinois is uit
Ja dat is erg jammer inderdaadFairPCsPlease schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:50:
[...]
De eerste DLC (voor zover mij bekend) die het bij de release moet doen zonder release Event:
https://blog.scssoft.com/2026/03/world-of-trucks-refuelling-our-events.html
Best jammer, want dan zijn er dus ook geen speciale Illinois paintjob en cabin items?
Ik heb ook een beetje het idee dat de interesse in ATS wat aan het terugzakken is, of is dat alleen mijzelf? ETS2 heeft mooie updates gehad en DLC gehad de laatste tijd, en er komen toffe aan: UK, Ierland, IJsland, terwijl de VS voor mijn gevoel wellicht ook niet snel genoeg gaat en mogelijk wat in saai gebied zit.FairPCsPlease schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:50:
[...]
De eerste DLC (voor zover mij bekend) die het bij de release moet doen zonder release Event:
Best jammer, want dan zijn er dus ook geen speciale Illinois paintjob en cabin items?
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 14-05-2026 22:22 ]
Ik doe beide: ik heb een profiel met ProMods (dat ik het meeste gebruik) en ik heb een profiel zonder ProMods, dat ik vooral gebruik voor de Events en om na een ETS2 update direct te kunnen spelen (*). Wat je ook kunt doen, is in Steam met de rechtermuisknop op de game klikken (in plaats van met de linkermuisknop, wat je doet als je kiest voor spelen) en dan naar het tabblad 'Beta's' gaan om te kiezen voor spelen in de vorige versie, dus in dit geval '1.58 voor incompatible mods' en in de oude versie blijven totdat ProMods de nieuwe versies beschikbaar heeft.SuperCrisz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:55:
spelen jullie ETS2 met of zonder promods? Door de 1.59 kan ik mn huidige savegame (die ik met promods speel) niet meer gebruiken. Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuwe savegame starten zonder promods? en die savegame later gebruiken om promods in te voegen? Geen idee wat wijsheid is..
[ Voor 7% gewijzigd door FairPCsPlease op 15-05-2026 06:29 ]
Haalt de lol er wel een beetje vanaf. Kon gisteravond ook bijna geen WoT jobs vinden naar Illinois. Maar de eerste rit is gemaakt.FairPCsPlease schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:50:
[...]
Dat deze staten minder leuk zijn is volgens mij ook de reden dat het best lang heeft geduurd voordat SCS ze heeft ontwikkeld. Het wordt ook best een duur spel als je voor elke staat €12,- moet gaan betalen.GAIAjohan schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:19:
[...]
Ik heb ook een beetje het idee dat de interesse in ATS wat aan het terugzakken is, of is dat alleen mijzelf? ETS2 heeft mooie updates gehad en DLC gehad de laatste tijd, en er komen toffe aan: UK, Ierland, IJsland, terwijl de VS voor mijn gevoel wellicht ook niet snel genoeg gaat en mogelijk wat in saai gebied zit.
Verder zijn er allerlei andere zaken als bussen, road trip, gedoe over de HUD, die het allemaal best vertroebelen. Ook de staat van de wereld en de VS helpen wellicht niet mee
Hier ook weer een dikke euro lichterSuperCrisz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:33:
Yeah! promods is beschikbaar voor 1.59! Upgraden maar ☺️
Ik maak geregeld nieuwe profiel clonen aan. Vooral voor het Beta testen en Map combo's. En ik heb profiel clonen voor Convoy en de Halloween en Kerst events.SuperCrisz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:55:
spelen jullie ETS2 met of zonder promods? Door de 1.59 kan ik mn huidige savegame (die ik met promods speel) niet meer gebruiken. Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuwe savegame starten zonder promods? en die savegame later gebruiken om promods in te voegen? Geen idee wat wijsheid is..
Hoeveel mensen werken eigenlijk aan het promods project? :-)ScuL schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:27:
We doen het met plezier
Ik gok deze.Kebas53 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:24:
Wat bedoel met de profiel tool? Ben bang, dat ik die niet ken 😒
Ja dieRivanov schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:15:
[...]
Ik gok deze.
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=334400
Features
- Modify load weight
- Modify load trailer
- Unlock trailers in restricted areas
- Create customized color license plate
- Repair truck
- Repair all trucks
- Repair trailer
- Repair all trailers
- Infinite fuel on current truck
- Fill fuel
- Fill all trucks fuel
- Set custom engines and transmission
- Add infinite money
- Add level 100
- Unlock garages
- Unlock all cities
- Unlock all dealerships
- Unlock skills
- Profile backup
- Clone profile
- Clone config
- Clone config between games
- Enable console and developer mode
- Change convoy mode slots to 128
Hangt er vanaf of je alleen de developers rekent of ook de moderators, translators etc.SuperCrisz schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:40:
[...]
Hoeveel mensen werken eigenlijk aan het promods project? :-)

Serieus goed ja, ik ga toch binnenkort maar weer eens (tis alweer 2 jaar geleden haha) op nieuwe PC jacht, weer even hogere specs en dan gaat promods erop.ScuL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 02:03:
Er zijn de laatste tijd steeds vaker mensen die zeggen "SCS doet alle uitbreidingen prima dus ProMods is nu overbodig".
Nou, laat me hier een klein overzicht geven wat er o.a. in de Benelux door ons is veranderd (er is nog veel meer dat niet in deze post staat)
1) Echte spoorwegovergangen
[Afbeelding]
2) Geïsoleerde rijrichtingen bij diverse stoplichten
[Afbeelding]
[Afbeelding]
3) Stoplichten (met werkende sirene) bij Zijkanaal C
[Afbeelding]
4) Diverse straatlantaarns (ook correct qua lamp type en kleur)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
5) Stroomtorens/pylons
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
6) Spoor infrastructuur
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PS5 Pro
ScuL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 02:03:
Er zijn de laatste tijd steeds vaker mensen die zeggen "SCS doet alle uitbreidingen prima dus ProMods is nu overbodig".
Nou, laat me hier een klein overzicht geven wat er o.a. in de Benelux door ons is veranderd (er is nog veel meer dat niet in deze post staat)
Die is uit..Kebas53 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:17:
Echt super hoor 👌👌
Zodra Promods voor de nieuwe versie van ETS2 uit is, rij ik met Promods 👍😊
Ik moet ook maar eens ProMods gaan proberen.. Met 1.59 is vanilla ets2 er echt wel heel erg op vooruit gegaan. Maar ik mist toch altijd dingen die het helemaal af zouden maken. En dat soort dingen zie ik hier..ScuL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 02:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
5) Stroomtorens/pylons
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
6) Spoor infrastructuur
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan kijk je helemaal je ogen uit als je de Rijnland-map-mod pakt._Eend_ schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:29:
[...]
Ik moet ook maar eens ProMods gaan proberen.. Met 1.59 is vanilla ets2 er echt wel heel erg op vooruit gegaan. Maar ik mist toch altijd dingen die het helemaal af zouden maken. En dat soort dingen zie ik hier..
Dan ga ik die ook maar eens proberen. Op sommige Griekse eilandjes heb je nog wel eens een verdwaald smal steegje waar je doorheen moet. Dat is ook wel mooi.. En Oekraïne klinkt ook wel goed..HMaster_II schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:
[...]
Dan kijk je helemaal je ogen uit als je de Rijnland-map-mod pakt.
Ik ben wat bezig met testen van maps en heb een stuk Dombas in Ukraine gereden. Dat is even wennen als je al die geparkeerde trucks in de straten ziet staan, waar je om heen moet slingeren.
Ik zie op het world wide Web meerdere download linkjes van oude versies. Wil je mij / ons misschien een linkje sturen van de versie die jij gebruikt? En die gebruik je met Promods? Of verkeerd gelezen?HMaster_II schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:
[...]
Dan kijk je helemaal je ogen uit als je de Rijnland-map-mod pakt.
Ik ben wat bezig met testen van maps en heb een stuk Dombas in Ukraine gereden. Dat is even wennen als je al die geparkeerde trucks in de straten ziet staan, waar je om heen moet slingeren.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Rhineland Map 142 for 159Milan1NL schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:31:
[...]
Ik zie op het world wide Web meerdere download linkjes van oude versies. Wil je mij / ons misschien een linkje sturen van de versie die jij gebruikt? En die gebruik je met Promods? Of verkeerd gelezen?
minder gas geven? Je kan je gas respons in de instellingen configureren. Gebruik je stuur/toetsenbord/gamecontroller? Met toetsenbord vind ik 't zelf onspeelbaar.tsjiller schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:14:
Omdat ik binnenkort in het echt op mag voor mijn aanhanger rijbewijs bedacht om vast te oefenen met een auto met caravan met ETS.
Alles netjes geïnstalleerd en kan er ook mee rijden, alleen wanneer ik gas geef ga ik meteen wel heel hard. Is er een manier om stapvoets / langzaam te rijden?
|>
Misschien ook eens kijken bij de Driving Academy. Okee de trailers is ietsje groter, maar probeer de opdrachten met spiegels only te doen.tsjiller schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 09:14:
Omdat ik binnenkort in het echt op mag voor mijn aanhanger rijbewijs bedacht om vast te oefenen met een auto met caravan met ETS.
Alles netjes geïnstalleerd en kan er ook mee rijden, alleen wanneer ik gas geef ga ik meteen wel heel hard. Is er een manier om stapvoets / langzaam te rijden?
Helaas ben ik er daar 1 van, zelfs na het zien van deze post ben ik nog niet overtuigd.ScuL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 02:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
5) Stroomtorens/pylons
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
6) Spoor infrastructuur
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ow zeker, het werk wat Promods aflevert is fantastisch en ik kan het iedereen zeker aanraden om het eens te proberen of zelfs dit team te supporten. zelf heb ik altijd de betaalde versie van promods gebruikt, alleen de laatste 3 updates heb ik alleen Promods gehaald om heel af en toe toch eens met mijn VTC een promods convoy te kunnen spelen, maar meer dan dat is het helaas voor mij niet meer.CyberCow schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:34:
Gelukkig voor iedereen is er wat te vinden. Vind het fantastisch werk van ProMods en het is zeker mooier dan het originele spel. Al is het verschil wel steeds kleiner geworden. Dat heeft niks met de kwaliteiten van ProMods te maken maar wel met de bouwers van SCS Software. Binnenkort ga maar weer eens kijken met ProMods hoop dat hun de brug bij Ewijk laten zoals hun deze hadden. Hier komen de rijstroken wel overeen met de realiteit.
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Het beste wat je kunt doen als je geld leent is garage kopen en rijders met truck 1 a 2 is in he begin genoeg ... die gaan al redelijk snel de geld stroom om hoog gooien.mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:
Hallo
Ik moest hellemaal opnieuw beginnen maar dat gaat niet goed met het geld.
Ik heb ook steeds geen geld om snel te rijzen en met ritjes doen verdien ik telkens niet genoeg voor reparraties en snel rijzen ik kom niet rond met het geld wat ik verdien. Is er een oprie om wat geld te krijgen met een cheat ding? Heb het maximum geld geleend van de bank en daar heb ik een vrachtwagen van gekocht dat was niet slim denk ik.
Ik hoor graag of er wat te doen is ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mijn zoon is ook van het snelle geld, hij gebruikt deze mod:mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:
Hallo
Ik heb ook steeds geen geld om snel te rijzen en met ritjes doen verdien ik telkens niet genoeg voor reparraties en snel rijzen ik kom niet rond met het geld wat ik verdien. Is er een oprie om wat geld te krijgen met een cheat ding? Heb het maximum geld geleend van de bank en daar heb ik een vrachtwagen van gekocht dat was niet slim denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Just-Be op 30-05-2026 19:54 ]
Installeren was erg moeilijk heb het opgegeven. Bedankt voor de moeite.Just-Be schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:
[...]
Mijn zoon is ook van het snelle geld, hij gebruikt deze mod:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1656517571
Abonneer in de steam workshop (library - workshop) en zet hem actief in het mod menu van je game. Dan levert een snelle opdracht je 250k op, sorteer op routelengte en je kan met relatief korte ritjes veel geld verdienen.
Daarna lekker een hoop garages kopen en die vol zetten met trucks en chauffeurs dan kan je deze mod ook weer uitschakelen.
edit: Bovenstaande is voor Euro Truck mocht je American Truck spelen dan kan je onderstaande link gebruiken:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=3327934933
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Speel je het spel via Steam? Dan zijn het 3 stappen die je moet volgen:mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:51:
[...]
Installeren was erg moeilijk heb het opgegeven. Bedankt voor de moeite.
:strip_exif()/f/image/Xlli0dg0t7pjKFAVdrqXNb9j.png?f=user_large)
Ik ben voor de 1.59 beta begonnen met een leeg profiel en kon na enkele snelle opdrachten met de lening (100K) van de bank een tweedehands Volvo FH4 kopen, die weliswaar hier en daar wat rammelde maar voldeed voor een aantal WoT contracten. Na van Groningen, via alle nederlandse steden, België, Luxemburg naar Osnabrück te zijn gereden (denk stuk of 15 contacten), een nieuwe lening (400K) afgesloten en daarvan een garage en een nieuwe FH6 gekocht. De oude truck in Groningen aan een chauffeur gegeven, zonder te repareren.mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:
Hallo
Als je de used-truck-markt goed bijhoud en op let wat er in de sale is, dan kan je snel een hele goede truck vinden met weinig kilometers en voor een redelijk lage prijs. Zo ben ik ook begonnen. 2ehands Scania R420 en zo opgebouwd naar beter en ook garages aangeschaft en goed gekeken naar welke 2e hands truck is ging kopen voor een rijder. Nu ga ik geregeld voor de splinternieuwe trekkers voor mijn chauffeurs als ik er een goed gevoel over heb.JPD68 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 09:42:
[...]
Ik ben voor de 1.59 beta begonnen met een leeg profiel en kon na enkele snelle opdrachten met de lening (100K) van de bank een tweedehands Volvo FH4 kopen, die weliswaar hier en daar wat rammelde maar voldeed voor een aantal WoT contracten. Na van Groningen, via alle nederlandse steden, België, Luxemburg naar Osnabrück te zijn gereden (denk stuk of 15 contacten), een nieuwe lening (400K) afgesloten en daarvan een garage en een nieuwe FH6 gekocht. De oude truck in Groningen aan een chauffeur gegeven, zonder te repareren.
Alles aaneengesloten gereden, dus niet snel reizen, geen reparaties uitgevoerd anders dan versnelling, motor en chassis. Inmiddels kan ik de lening aflossen en eventueel bijlenen, maar daar zie ik het nut niet van in. Of ik nou 1 of 50 chauffeurs in dienst hebt maakt voor de hoofdmoot van het spel, rijden met een truck niet uit.
Je kan niet in één keer de zilvervloot binnenhalen, zonder cheats. De enige cheat die ik wel eens heb toegepast is beginnen met een historische truck met een heel goedkope custom skin. Die koste misschien iets van 50K ofzo in totaal. Maar dan rij je wel in een oud barrel. Helaas zijn er weinig goede mods meer voor historische trucks. In veel van die mods kon je als je de *.scs opende ook nog eens de prijs van de truck verlagen
Kan ook, maar ik zag dat ik genoeg verdiende om de 400K lening af te betalen. Rijdt wel alleen maar korte ritjes, dus dan heb je voldoend cashflow al zijn de verdiensten op lange termijn lager.HMaster_II schreef op zondag 31 mei 2026 @ 10:10:
[...]
Als je de used-truck-markt goed bijhoud en op let wat er in de sale is, dan kan je snel een hele goede truck vinden met weinig kilometers en voor een redelijk lage prijs. Zo ben ik ook begonnen. 2ehands Scania R420 en zo opgebouwd naar beter en ook garages aangeschaft en goed gekeken naar welke 2e hands truck is ging kopen voor een rijder. Nu ga ik geregeld voor de splinternieuwe trekkers voor mijn chauffeurs als ik er een goed gevoel over heb.
Gewoon veel meer quick jobs doen, dan hoef je niet snel te reizen en te repareren.mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:
Hallo
Ik heb dat vroeger in 2012 toen ik zo snel mogelijk geld genoeg wilde hebben voor de MAN V8 te kunnen betalen deze methode gebruikt.mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:
Hallo
[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 31-05-2026 23:42 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Bart ® op 01-06-2026 12:03 ]
Welkom bij de nieuwe interface van ETS2 / ATS!Albert020 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 22:53:
Hoe krijg ik deze hint popup weg, komt elk keer wanneer ik geparkeerd heb.
Als ik bij optie Contextual hints' (of 'Contextuele tips') uit zet krijg ik weer andere popup te zien....?
[Afbeelding]
Ze zijn met hele mooie dingen bezig bij SCS.JeroenV_ schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:52:
Het zal vast allemaal met de aanstaande console release te maken hebben, maar het wordt er idd zeker niet beter op met wat ze nu verzinnen.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Helemaal mee eens; hoeveel spellen worden na zoveel jaar nog ondersteund, vernieuwd etc. Ben daar ook echt wel blij mee hoor, en ik koop ook gewoon iedere uitbreiding om ze te supporten, maar inderdaad maken ze nu ook gewoon rare keuzes...Pykow schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:00:
[...]
Ze zijn met hele mooie dingen bezig bij SCS.
Nieuwe rust/pauze opties, mooie touring bussen, leuke auto's om mee te exploren.
Alle reworks en nieuwe maps zijn fantastisch en heel veel updates zijn ook zeker weer een stap vooruit.
ja gestart en er zijn juist heel weinig interieur updates.HMaster_II schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 11:54:
Iemand van jullie de 1.60 beta test al opgestart voor ATS?
Vooral veel interieur updates zo te lezen.
[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 04-06-2026 12:35 ]
[ Voor 45% gewijzigd door simon op 05-06-2026 09:03 ]
|>
Ik heb gewoon de snelle opdrachten gedaan waarmee ik geld verdiende om zelf een truck te kopen. Daarmee heb ik opdrachten met de truck gedaan en uiteindelijk een gastrailer gekocht. Daar heb je geen cheat voor nodig, het gaat snel genoeg, zeker als je 100.000 kunt lenen.mmxmmx schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:
Hallo
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die post je ook op het SCS forum?Dirtyrockers schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:58:
ik heb meteen een bug in 1.60
nieuw profiel aangemaakt.. en eerste rit.. als ik bij de poort sta voor afleveren.. en de keuze wil maken om te parkeren... klapt de hele game er gewoon uit.
is al bekend bij ze... forum staat al vol met dezelfde crash/bug
de poort ?Dirtyrockers schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:58:
ik heb meteen een bug in 1.60
nieuw profiel aangemaakt.. en eerste rit.. als ik bij de poort sta voor afleveren.. en de keuze wil maken om te parkeren... klapt de hele game er gewoon uit.

---RAWE CEEK!!!---
Ik zelf doe het liever met een Streamdeck, want dan kan je mooie plaatjes instellenNoFearCreations schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:20:
Ook weer eens verder gegaan met ATS. Was niet tevreden meer met mijn oude button box, dus aan de slag gegaan om een nieuwe te maken.
Waar de oude van triplex was, ben ik nu in het bezit van 2 3d printers. Na een uurtje ontwerpen, en een paar uur printen, was dit de eerste versie.
[Afbeelding]
Was niet tevreden met de text, dus aan de slag gegaan om er logo's onder te zetten. Helaas kon ik nergens 3d bestanden vinden, dus heb ik alle logo's zelf moeten maken. Ben zeer tevreden met versie 2. Ook nog 3 knoppen aan de zijkant toegevoegd, want je kan er nooit genoeg hebben.
[Afbeelding]
je hebt ook een mooie api voor streamdeck die je kan gebruiken.Pykow schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:19:
[...]
Ik zelf doe het liever met een Streamdeck, want dan kan je mooie plaatjes instellen