• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:00
Wat een grap dit, nu is er weer een update en crashed het zooitje meteen weer als ik een locatie moet kiezen met laden game....

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:19
lord_fh schreef op maandag 15 december 2025 @ 10:17:
Wat een grap dit, nu is er weer een update en crashed het zooitje meteen weer als ik een locatie moet kiezen met laden game....
99% zeker een mod die moeilijk doet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• lord_fh
Rivanov schreef op maandag 15 december 2025 @ 10:22:
[...]

99% zeker een mod die moeilijk doet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXuvpWTQLDLCsL8Nvsh3TDRJfis=/800x/filters:strip_exif()/f/image/roEGyWu4O79V3N24oP69m4sm.png?f=fotoalbum_large

zat zal inderdaad, maar de errors gaan over de XMAS road... (van het event)

geen idee waar ik het dan moet zoeken, ik heb nl alleen company packs, maar geen navigatie of andere map verandering...

//het is de traffic density mod uit de steam workshop, die moet even bijgewerkt worden (zonder die werkt het )

[ Voor 7% gewijzigd door lord_fh op 15-12-2025 10:53 ]

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-12 13:12
lord_fh schreef op zondag 14 december 2025 @ 22:14:
mn sim dash app is up to date zodat ik de trailer vering daar ook op kan bedienen nu, dankzij een mede tweaker 😁😁 dus we gaan vd week maar is naar het noorden met de v8.
Hier ben ik wel benieuwd naar, ik gebruik nu nog de 'oude' ETS2/ATS Telemetry Web Server + Mobile Dashboard, met 2 dashboards (t-board en de Jobmonitor), maar aangezien zowel de server als de dashboard EOL zijn sta ik open voor wat anders.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

• lord_fh
JPD68 schreef op maandag 15 december 2025 @ 11:01:
[...]

Hier ben ik wel benieuwd naar, ik gebruik nu nog de 'oude' ETS2/ATS Telemetry Web Server + Mobile Dashboard, met 2 dashboards (t-board en de Jobmonitor), maar aangezien zowel de server als de dashboard EOL zijn sta ik open voor wat anders.
Het werkt echt goed, ik heb op mijn tablet (een oudje maar het werkt nog steeds) het dashboard en die met een beugel aan mijn stuur frame gemaakt. Tablet connecten via USB (kan ook via Wifi maar voor mij werkt dit beter ivm de ouderdom van de tablet) en gassen maar!

Credits naar Tweaker Sharkey , want zonder hem had ik deze template nu niet, aangezien ik het niet goed voor elkaar krijg alles te configureren op dat tablet scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LtYM_HL_2zbEgy8JF04WxZ8zIW8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/m07Bo2Aia9ia1H2DqhG8suha.png?f=user_large

alle nodige dingen staan hierop, de rest bedien ik via het stuur (zoals cruise control etc.)

https://www.stryder-it.de/simdashboard/pcinstall
de app is gratis maar als je de Pro koopt voor een paar euro, werkt echt alles zoals je zou willen :)

[ Voor 6% gewijzigd door lord_fh op 15-12-2025 11:46 ]

• lord_fh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3iV9w9KGYNVGbwGOMUYbB58q48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XtyeG51CxKqpRCRB0LxcuDIu.jpg?f=fotoalbum_large

Ondertussen de 1e pomp net over de grens bij Denemarken, onderweg naar Zweden. Blijft toch leuk om naar plekken te rijden die je kent , afgelopen zomer waren wij in Faaborg op vakantie, langs Odense kom ik iig, even herkenning zoeken haha !

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:44
De Christmas Event van SCS is begonnen en heet dit jaar "Woven Wonders of Winter Wonderland":

https://blog.scssoft.com/...interland-event-2025.html

Ik wou net even wat trucken om wat spanning kwijt te raken, maar ik moet nu eerst dus even wachten voor de update klaar is (en na updaten blijft ETS2 bij mij heel lang hangen, ik denk vanwege het bijwerken van de steam profile backup folders, want die zijn bij ettelijke gigabytes aan data vanwege honderden saves per profiel).

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:40

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Waarom gooi je die backup folders dan niet weg? :+

Signatures zijn voor boomers.

• FairPCsPlease
Maasluip schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:16:
Waarom gooi je die backup folders dan niet weg? :+
Dat vind ik leuk om door terug te bladeren, die oude saves, want die vertellen het verhaal door de jaren heen van al mijn getruck - en sommigen zijn daarbij ook nog herinneringen aan dingen in het echte leven, zoals het aanschaffen van een nieuwe gpu of nieuw stuur met verwoording in de naam van de savegame van de impact die dat had op het spel. Ook zijn ze een reminder van verleden events en probeer ik mede daarom altijd mooie thumbnails te generen door externe camera te selecteren en truck en omgeving op een mooie manier in beeld te brengen voor ik op save klik - het is net een prentenboek zo, door die savegames bladeren!

[ Voor 21% gewijzigd door FairPCsPlease op 15-12-2025 14:32 ]

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

FairPCsPlease schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:31:
[...]

Dat vind ik leuk om door terug te bladeren, die oude saves, want die vertellen het verhaal door de jaren heen van al mijn getruck - en sommigen zijn daarbij ook nog herinneringen aan dingen in het echte leven, zoals het aanschaffen van een nieuwe gpu of nieuw stuur met verwoording in de naam van de savegame van de impact die dat had op het spel. Ook zijn ze een reminder van verleden events en probeer ik mede daarom altijd mooie thumbnails te generen door externe camera te selecteren en truck en omgeving op een mooie manier in beeld te brengen voor ik op save klik - het is net een prentenboek zo, door die savegames bladeren!
Doe je dat terugbladeren regelmatig? Anders zou ik die gewoon even op een externe opslag ofzo bewaren, wegens tijdwinst enzo ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
FairPCsPlease schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:59:
De Christmas Event van SCS is begonnen en heet dit jaar "Woven Wonders of Winter Wonderland":

https://blog.scssoft.com/...interland-event-2025.html

Ik wou net even wat trucken om wat spanning kwijt te raken, maar ik moet nu eerst dus even wachten voor de update klaar is (en na updaten blijft ETS2 bij mij heel lang hangen, ik denk vanwege het bijwerken van de steam profile backup folders, want die zijn bij ettelijke gigabytes aan data vanwege honderden saves per profiel).
Vanavond pas toch? :)

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:16

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Vanavond pas toch? :)
Nee hij is er al ...
En zo te zien in het filmpje dit keer met verkeer in de winter map, dat is wel leuker

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:56
Chantal_NL schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:06:
[...]

Nee hij is er al ...
[YouTube: World of Trucks: Woven Wonders of Winterland Event 2025]

En zo te zien in het filmpje dit keer met verkeer in de winter map, dat is wel leuker
Wat ik echt een heel grappig detail vind; de skins zijn kersttruien :+

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
Chantal_NL schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:06:
[...]

Nee hij is er al ...
[YouTube: World of Trucks: Woven Wonders of Winterland Event 2025]

Nice, twee ritjes gereden alvast. Leuk gedaan, en inderdaad verkeer nu :)

• FairPCsPlease
rockhopper schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:40:
[...]

Doe je dat terugbladeren regelmatig? Anders zou ik die gewoon even op een externe opslag ofzo bewaren, wegens tijdwinst enzo ;)
Nee, ik laat ze lekker gesynchroniseerd met de Steam cloud zo, al kost dat synchroniseren tijd. Ik heb ze ooit in een ver verleden offline gebackupped en zo ook terug gezet, bleken alle saves niet meer in tijdsvolgorde te staan. Laat je het netjes aan Steam over, staat alles in volgorde, ook al kost dat even tijd bij in gebruik nemen van een nieuwe PC of na een update. Ik zit er niet mee, ik calculeer in dat het tijd kost. Alleen op een dag als vandaag voelt dat als pech, als er een update komt als ik me onrustig voel. Maar normaal vind ik het niet erg, te wachten en ga ik wel even wat anders doen.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

FairPCsPlease schreef op maandag 15 december 2025 @ 22:44:
[...]

Nee, ik laat ze lekker gesynchroniseerd met de Steam cloud zo, al kost dat synchroniseren tijd. Ik heb ze ooit in een ver verleden offline gebackupped en zo ook terug gezet, bleken alle saves niet meer in tijdsvolgorde te staan. Laat je het netjes aan Steam over, staat alles in volgorde, ook al kost dat even tijd bij in gebruik nemen van een nieuwe PC of na een update. Ik zit er niet mee, ik calculeer in dat het tijd kost. Alleen op een dag als vandaag voelt dat als pech, als er een update komt als ik me onrustig voel. Maar normaal vind ik het niet erg, te wachten en ga ik wel even wat anders doen.
Ja dat is dan wel minder ja, ik heb er ook moeite mee als de tijdslijn niet meer goed is. Nou ja, gelukkig ga je er goed mee om.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Pagina: 1 ... 164 165 Laatste