Deruxian schreef op zondag 14 december 2025 @ 15:19:
Jarenlang deze game op de pc en toch maar eens opgestart. Mede doordat ik nu een gamepad heb. Wat is dit een gaaf spel.
De drivingschool gespeeld tot halverwege het achteruit inparkeren. Vooral voor mijn eigen gezondheidXD
Nu aan de Carriere begonnen. Ik kon mij herinneren dat ik een vrachtwagen moest kiezen... Of was dat alleen voor driving school? Ik heb Groningen als beginpunt en ik heb een garage maar als het goed is toch geen vrachtwagen? Is het handig op de game wat te leren via de 'snelle opdrachten'?
-En is er een manier op de actieradius te zien? Met I blader is door dashboard. Of heeft niet elke truck realtime actiradius in KM?
-Ik zie erg veel herkbare dingen op de weg / gebrouwen /Aflsuitduik! etc. Is er een manier om iets nauwkeuriger te laten zien wat je precies ziet zeg maar..? In navigatie kan ik uitzoomen en grofweg zien waar ik ongeveer zit (stad).
-Online modus staat uit. Eerst wat uren SP spelen?
De BeNeLux is op dit moment zo'n beetje het slechtste deel van de hele game, samen met het VK en bepaalde stukje Noord-Frankrijk en Noord-Italië.
Andere minder goede delen zijn vooral Polen, Tsjechië, Slowakije en Hongarije. ook Italië vind ik zelf maar meh..
Sommige trucks hebben inderdaad een actieradius, andere niet . Overigens is dat met quick jobs niet nodig om naar te kijken. Die behoren gewoon voldoende diesel te hebben, muv als je een heel lange trip hebt.Langer dan een Istanbul - Wenen ofzo, en ook dan hangt het van truck af.
Sowieso moet je in het begin quick jobs doen, want je hebt geen geld, en met een dikke lening is het ook niet heel erg profitable nog met je eigen truck, zeker als je schade rijdt.
Op dit moment zou ik echt ergens anders starten dan Groningen.
De BeNeLux gaat wel vernieuwd worden:
https://blog.scssoft.com/...-rework-water-bodies.html
[
Voor 3% gewijzigd door
GAIAjohan op 14-12-2025 20:40
]