| |||
| |||
|
[Voor 255% gewijzigd door Koenvh op 04-04-2017 18:04]
| |||
| |||
|
[Voor 255% gewijzigd door Koenvh op 04-04-2017 18:04]
EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
🠕 This side up
Jij ook hier?RobinHood schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:26:
Fipo!![]()
Goede topicstart, een nieuw topic was ook wel nodig, na een paar honderd bladzijdes.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik speel het in vlagen. Dan een paar maanden niet, dan weer een maand of 2 behoorlijk no-lifen met ETS2, en daarna weer een tijdje niet.AnonymousWP schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:50:
[...]
Jij ook hier?
Had jou nooit verwacht hier.
EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
[Voor 9% gewijzigd door FastFred op 03-11-2015 22:16]
Je kunt sorteren op bestemming hèFastFred schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:15:
Jeey, nieuw topic, ziet er goed uit
Helaas had ik helemaal geen tijd meer om aan de nieuwe TS mee te werken. En als morgen de krabbel gezet is heb ik een huis gekocht, dus dat wordt de komende tijd ook niks... Ik geloof dat ik oorspronkelijk het verhaal over de map moest doen.
Vanavond weer flink wat km's gereden en mijn Scania nadert de 318.000kmNog steeds "maar" iets van 80% van de map ontdekt en ben nog niet in Uppsala (Zweden) geweest. Ik kom alleen in steden die ik nog ontdekken moet als ik daar moet afleveren, anders niet. Een van mijn achterlijke regels die ik verzonnen heb
🠕 This side up
[Voor 28% gewijzigd door FastFred op 03-11-2015 22:34]
[Voor 11% gewijzigd door cornfed99111 op 03-11-2015 22:45]
Ik heb / had garages expres in steden geplaatst met het meeste aantal bedrijven en dan iig ook een chemiebedrijf. Dan heb je ook de meeste kans dat de chauffeurs ook een ritje terug hebben naar de standplaats (lijkt mij).cbr600f4i schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:29:
Vraagje:
Het viel mij op toen ik even de financien aan het bekijken was, dat mijn best lopende garages een mix hebben van merken. Herkennen jullie dit?
En je krijgt er nog acht andere spellen bij. Bij twee daarvan zelfs meerdere keys.cornfed99111 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:38:
Bij Humble Bundle kan je Eurotrucksim 2 krijgen voor $5,60 (average price). Dat is ongeveer €5,10.
Volgens mij een goede deal, buitenom de Steam sales.
https://www.humblebundle.com/
[Voor 5% gewijzigd door Tackleberry op 03-11-2015 23:38]
Maar wat moet je daarmee als rechtgeaarde trucker?Tackleberry schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:38:
[...]
En je krijgt er nog acht andere spellen bij. Bij twee daarvan zelfs meerdere keys.
[Voor 19% gewijzigd door cornfed99111 op 03-11-2015 23:47]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Same for meScuL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 06:53:
Ik plaats even een post zodat het topic in m'n lijst komt
XBL: DonFrans
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
[Voor 4% gewijzigd door Roadrunner op 04-11-2015 10:56]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
It's all about the Tyres/Tires
Today we would like to introduce one of the features that you can expect with the upcoming Euro Truck Simulator 2 update 1.22 - Tyre grades. We have already mentioned that we are looking into it in one of our earlier blogs. We are happy that it finally came to its fruition.
Inspired by actual European regulations, we tried to adapt reality to fit our game. All tyres are now graded based on three parameters: fuel efficiency, wet grip, and noise levels. The game takes tyre properties into account, so real life tyre grades correspond with in-game behaviour. Off course by long wear or damage, tyre quality may degrade.
http://blog.scssoft.com/2...all-about-tyrestires.html
Zou het niet meer willen spelen zonder mijn 360 controller. Stuurtje was mij net iets te gek, maar met toetsenbord is absoluut af te raden.iCy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:46:
Is dit spel wel leuk te spelen zonder stuur, maar met een controller? Heb een Logitech F310 en ben een beetje huiverig. Wil de bundle aanschaffen vanwege dit spel.
Ik ben toch benieuwd hoe je dat doet dan, ik heb dit namelijk ook geprobeerd maar kom gewoon knoppen tekort. Ik had voor ogen de laptop aan de tv te hangen en dan op m'n gemakje rond te touren, of zit jij met de controller voor je laptop/keyboard en gebruik je beide als het ware?jip_86 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:15:
[...]
Zou het niet meer willen spelen zonder mijn 360 controller. Stuurtje was mij net iets te gek, maar met toetsenbord is absoluut af te raden.
Mooi voldoende informatie, nu afwachten of ze paypal betalingen fixen bij de humble bundle. Anders maar niet hoorjip_86 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:15:
[...]
Zou het niet meer willen spelen zonder mijn 360 controller. Stuurtje was mij net iets te gek, maar met toetsenbord is absoluut af te raden.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Wauw goed bezig bij scs. Nu maar hopen dat deze update de mods niet allemaal weer breekt. Ik heb sinds de 1.21 al nauwelijks tijd gehad om te spelen en heb weinig zin om mijn kostbare speeltijd te verknoeien aan het updaten van mods. Kan natuurlijk ook de update even links laten liggen maar dat stukje met die banden lijkt me wel tof.Carfanatic schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:31:
360 controller voldoet voor mij prima.![]()
nieuwe DLC
[...]
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3
Heb de meest relevante knoppen gemapped. Dingen als richtingaanwijzer, ontkoppelen, ruitenwisser enz kan ik met de controller. Andere dingen als lichten doe ik wel met het toetsenbord die voor mij op het bureau ligt.JapieTalent schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:09:
[...]
Ik ben toch benieuwd hoe je dat doet dan, ik heb dit namelijk ook geprobeerd maar kom gewoon knoppen tekort. Ik had voor ogen de laptop aan de tv te hangen en dan op m'n gemakje rond te touren, of zit jij met de controller voor je laptop/keyboard en gebruik je beide als het ware?
*empty*
Dank je wel, het is in een team effort.
[Voor 50% gewijzigd door NoFearWizz op 04-11-2015 14:15]
Heb je toevallig ook ervaring met de G25 of G27? Ik gebruik nu een G27 en vraag mij af hoe deze zich verhoudt tot de G29, vooral qua force feedback. (Ook voor een groot deel afhankelijk van de game natuurlijk) Ik weet het... ben een beetje verwendPollieRacing schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:36:
Eerst een tijd met keyboard gespeeld.
Nu met een Logitech G29. Wil echt niet meer zonder
Is er überhaupt iets aan de FFB veranderd? Volgens mij is die grotendeels nog hetzelfde (gear driven). Als je een upgrade wilt zou ik voor Fanatec of Thrustmaster gaan.Roadrunner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:32:
[...]
Heb je toevallig ook ervaring met de G25 of G27? Ik gebruik nu een G27 en vraag mij af hoe deze zich verhoudt tot de G29, vooral qua force feedback. (Ook voor een groot deel afhankelijk van de game natuurlijk) Ik weet het... ben een beetje verwend
Mooi ding, zou 'm graag willen. Is een buttonbox geen oplossing? Of anders http://www.roccat.org/en-...Software/Power-Grid/Home/MR_VIPER schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:42:
Ieder zijn voorkeur qua bediening. Ik kan ook niet meer zonder mijn t500rs met th8a shifter. Geeft gewoon zoveel meer realisme voor mij. Echter heb ik voor sommige dingen nog wel mijn keyboard nodig. Daar moet ik nog steeds een goede steun voor maken dat ik die wat makkelijker kan bedienen vanaf mijn playseat.
[Voor 34% gewijzigd door Koenvh op 04-11-2015 16:42]
🠕 This side up
Heb idd ook naar de Thrustmaster zitten kijken. De T300 TS lijkt mij ook erg mooi en is zelfs nog goedkoper. Die heeft alleen geen clutch. Voor ETS niet zo boeiend maar voor racegames weer veel. De T500 TS is helemaal grandioos maar ook grandioos duur. Keuzes, keuzesKoenvh schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:39:
[...]
Is er überhaupt iets aan de FFB veranderd? Volgens mij is die grotendeels nog hetzelfde (gear driven). Als je een upgrade wilt zou ik voor Fanatec of Thrustmaster gaan.
Ja ik gebruik steam en zal die regel toevoegen.Roadrunner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:27:
Gebruik je Steam? In dat geval in de properties, onder 'Launch options' -64bit toevoegen.
[Voor 17% gewijzigd door jbbrans op 04-11-2015 17:29]
Gebruik je Steam? In dat geval in de properties, onder 'Launch options' -64bit toevoegen.jbbrans schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:25:
Hoe kan ik ETS altijd in de 64 bit versie op laten starten?
[Voor 51% gewijzigd door Roadrunner op 04-11-2015 17:28]
Same here!NoFearWizz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:39:
Ik zou niet meer zonder mijn G27 willen hoor!!
Steam: Sneggel
Heb over button box zitten nadenken. Maar gok dat een TB steuntje net zo makkelijk is. Kan ik ook de trackball een plaats geven.Koenvh schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:39:
[...]
Is er überhaupt iets aan de FFB veranderd? Volgens mij is die grotendeels nog hetzelfde (gear driven). Als je een upgrade wilt zou ik voor Fanatec of Thrustmaster gaan.
[...]
Mooi ding, zou 'm graag willen. Is een buttonbox geen oplossing? Of anders http://www.roccat.org/en-...Software/Power-Grid/Home/
*empty*
Maar 1.22 is nog niet live toch? Haal je dat uit die blogpost of ben je zelf beta tester bij SCS? Er staat inderdaad dat er een grote fabrikant bij komt als DLC maar dat betekent toch niet dat die niet gratis is?FastFred schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:10:
Mixed feelings over 1.22
Deels gratis update, maar de "Michelin" update is dan weer DLC.
Ach ja, die DLC's kosten vaak toch niks.
Ik heb de game, Scandinavië DLC en Going East DLC en dat heeft me minder dan de helft gekost dan bijvoorbeeld Call of Duty. En hier vermaak ik me aanzienlijk langer mee![]()
Gewoon kopen dus, de High Power Cargo Pack DLC wil ik ook nog steeds, maar die is Steam-only
Voor het weggeven van keys hebben we een heel mooi topic op GoT.cornfed99111 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:42:
[...]
Maar wat moet je daarmee als rechtgeaarde trucker?
Ik ken die andere spellen in ieder geval niet. Weggeven aan iemand anders? Bijna Sinterklaas...![]()
Prijs is nu $5,62. Blijkbaar stijgt het bedrag dat mensen willen geven. Logisch, nu ETS2 erbij zit...
Nee helaas, heb geen ervaring met de G25 of G27. Alleen nog maar met de G29.Roadrunner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:32:
[...]
Heb je toevallig ook ervaring met de G25 of G27? Ik gebruik nu een G27 en vraag mij af hoe deze zich verhoudt tot de G29, vooral qua force feedback. (Ook voor een groot deel afhankelijk van de game natuurlijk) Ik weet het... ben een beetje verwend
Het beste kies je voor instellingen die je zelf het fijnste vindtPollieRacing schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:01:
[...]
Nee helaas, heb geen ervaring met de G25 of G27. Alleen nog maar met de G29.
Als ik de reviews op het internet zo lees zit daar niet echt een groot verschil in. Als je de G27 hebt is het niet de moeite waard op te upgraden naar de G29.
Vindt overigens wel dat de FFB overuren maakt. Maar dat zal wel liggen aan de instellingen daarvan. Nog gewoon op de standaard waarden laten staan. Iemand een idee hoe ik die het beste kan instellen?
🠕 This side up
Ik ben geen beta tester, maar als je goed leest staat het gewoon in de blogpost van SCS. Het nieuwe banden/velgen/wielen systeem komt met de update naar 1.22. Maar wil je ook de realworld merken op je banden hebben staan, is daar de DLC voor.AtlAntA schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:23:
[...]
Maar 1.22 is nog niet live toch? Haal je dat uit die blogpost of ben je zelf beta tester bij SCS? Er staat inderdaad dat er een grote fabrikant bij komt als DLC maar dat betekent toch niet dat die niet gratis is?
Ja klopt dat staat er inderdaad. Maar dat hoeft (hopelijk) nog niet te betekenen dat dit betaalde DLC wordt. Alhoewel ik het wel verwacht na er nog even over hebben nagedacht. Ik koop het wel hoor want ik wil SCS graag steunen.FastFred schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:16:
[...]
Ik ben geen beta tester, maar als je goed leest staat het gewoon in de blogpost van SCS. Het nieuwe banden/velgen/wielen systeem komt met de update naar 1.22. Maar wil je ook de realworld merken op je banden hebben staan, is daar de DLC voor.
Er is helemaal niks mis met het stuur vande Logitech GT, ding werkt perfect! Het enige slechtere aan een GT zijn de belabberde pedalen. Maar na wat gewenning gaat dat prima.AnonymousWP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:37:
Iedereen hier met z'n dure stuurtjes. Kom ik aan, die van plan is om een Logitech GT te kopen..
Wauw!! dit is een uitkomst, gebruik nu een Razer Tartarus als keypad. Maar dit is echt super voor ETS2, en je kan lekker veel knoppen kwijt en er ook gewoon een goed icoontje aan hangen!!Koenvh schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:39:
Mooi ding, zou 'm graag willen. Is een buttonbox geen oplossing? Of anders http://www.roccat.org/en-...Software/Power-Grid/Home/
[Voor 13% gewijzigd door MarcRvB op 05-11-2015 12:35]
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Ik heb nog een oude MomoAnonymousWP schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:37:
Iedereen hier met z'n dure stuurtjes. Kom ik aan, die van plan is om een Logitech GT te kopen..
Succes! Mocht je het nog makkelijker willen:NoFearWizz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:12:
[...]
Wauw!! dit is een uitkomst, gebruik nu een Razer Tartarus als keypad. Maar dit is echt super voor ETS2, en je kan lekker veel knoppen kwijt en er ook gewoon een goed icoontje aan hangen!!
Ik ga het eens proberen.. Dank je wel Koen!!
🠕 This side up
Je bent een held! Hopelijk kan ik het vanavond ff proberen!Koenvh schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:08:
[...]
Succes! Mocht je het nog makkelijker willen:
http://www.racedepartment...-roccat-powergrid.107931/ of
http://www.roccat.org/en-...ids/Games/Simulation/205/
Daar is een community toch voor?NoFearWizz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:37:
[...]
Je bent een held! Hopelijk kan ik het vanavond ff proberen!
Klopt. Ik gebruik m'n knoppen aan het stuur en m'n toetsenbord, maar als ik een goede locatie had voor m'n tablet, zou ik 'm ook gebruiken.jin schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:48:
@Koenvh bedankt voor de links. heb de eerste gepakt ...ideaal met een tablet werken ipv toetsenbord /knoppen aan stuur.
🠕 This side up
Zou je je eigen distributiecentrum kunnen maken. Met de hoop je onderweg ook wel eens een keer een collega treft. Rij ik ergens in Duitsland ineens een vrachtwagen voor me met CyberCow distribution.Cranzai schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:28:
Verschillende types banden lijkt mij een erg gave toevoeging aan de game.
Zelf heb ik nog steeds de hoop op tandems, het schijnt dat er al "models" voor gevonden zijn in de game folders (gepost in vorige forum versie). Ook lijkt het mij gaaf als je je eigen trailers kan kopen en dan zelf inladen.
Nog een stapje verder maar je snap hem inderdaad 100%CyberCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:30:
[...]
Zou je je eigen distributiecentrum kunnen maken. Met de hoop je onderweg ook wel eens een keer een collega treft. Rij ik ergens in Duitsland ineens een vrachtwagen voor me met CyberCow distribution.
Misschien in Ets3?? De engine mag ook wel weer is geupdate worden (ondersteuning voor meerdere cores zal wel fijn zijn...)CyberCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:30:
[...]
Zou je je eigen distributiecentrum kunnen maken. Met de hoop je onderweg ook wel eens een keer een collega treft. Rij ik ergens in Duitsland ineens een vrachtwagen voor me met CyberCow distribution.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Zou van de andere kant wel zonde zijn van al het werk wat in ETS2 zit.pwillemske schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:42:
[...]
Misschien in Ets3?? De engine mag ook wel weer is geupdate worden (ondersteuning voor meerdere cores zal wel fijn zijn...)
Hoezo zonde, vooruitgang is niet mogelijk als er niets is.CyberCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:54:
[...]
Zou van de andere kant wel zonde zijn van al het werk wat in ETS2 zit.
Mooiste zou zijn als de wegen van ETS2 in ETS3 gebruikt zouden kunnen worden alleen dan andere plaatjes aanspreken in de code waardoor het allemaal een stukje mooier gaat worden. zeker dat je niet alleen chauffeur bent maar ook een soort van planner.Cranzai schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:04:
[...]
Hoezo zonde, vooruitgang is niet mogelijk als er niets is.
Ze kunnen vast wel het een en ander aan modellen van ETS2 hergebruiken, sommige stukken code zullen ook wel mee kunnen. Een ets3 met eigen distributiecentra en het zelf inladen lijkt mij erg gaaf.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Noorwegen is inderdaad leuk om door te rijden. Moet ik ook weer 'ns doen.cbr600f4i schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:24:
Even weer Zweden en Noorwegen verkent, leuke scenery met mooie vergezichten, tunnels zoals ik ze nog niet eerder ben tegengekomen en veel stuurwerk. Nu een mooie combinatie met Krone oplegger, zometeen op de boot en richting Mannheim.
[afbeelding]
🠕 This side up
Als het "no texture found" rood is niet neeCyberCow schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:53:
Is het normaal dat de verkeerslichten in Zweden rood/oranje zijn?
🠕 This side up
Dan is er bij mij iets mis gebruik ETS2 1.19 en promods 1.91. Hoop met me verjaardag eind van het jaar de Scandinavië DLC te krijgen vandaar de oude versies.Koenvh schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:00:
[...]
Als het "no texture found" rood is niet nee
ProMods 1.91 werkt toch maar t/m 1.18?CyberCow schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:06:
[...]
Dan is er bij mij iets mis gebruik ETS2 1.19 en promods 1.91. Hoop met me verjaardag eind van het jaar de Scandinavië DLC te krijgen vandaar de oude versies.
🠕 This side up
Nee bij mij werkt het verder prima op die verkeerslichten na.
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Automatisch tol betalen in Noorwegen vind ik ook zeer handig, jammer dat ze het niet voorzien hebben in de originele map.Koenvh schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:27:
[...]
Noorwegen is inderdaad leuk om door te rijden. Moet ik ook weer 'ns doen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat Italië ook niet helemaal gevuld is: Ze moesten ergens stoppen. (Of de hele wereld maken, mag ookFuelke schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:27:
[...]
Automatisch tol betalen in Noorwegen vind ik ook zeer handig, jammer dat ze het niet voorzien hebben in de originele map.
Ik zag dat de rest van Frabkrijk overigens als mod kan, weet iemand waarom Frankrijk in de oorspronkelijke game maar half werd voorzien? Er ontbreken redelijk wat steden.
🠕 This side up
Revive the guild!
Kan kloppen, want dat is niet de juiste locatieJelte,89 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:40:
Ik krijg de promods maar niet draaiend, Heb de mod gedownload, in m'n folder gezet (/Program files/SCS Software/Euro truck simulator 2 - Going east) maar kan de mod niet activeren via mn profile
🠕 This side up
Roze toch?Koenvh schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:00:
[...]
Als het "no texture found" rood is niet nee
Volgens mij heb je de woorden "rood" en "roze" verkeerd aangeleerd
🠕 This side up
En zo is het!Koenvh schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:14:
[...]
Volgens mij heb je de woorden "rood" en "roze" verkeerd aangeleerd![]()
Jouw vrachtwagen was roze, en de kleur van "no textures" is rood
[Voor 9% gewijzigd door Odessa op 07-11-2015 15:22]
Zal ik dan maar in de TS een stukje erover aanmaken?
🠕 This side up
Nou, vooruit. De screenshot hieronder is van mijn allereerste eigen truck in ETS2 (het is zelfs de allereerste screenshot die ik ooit in ETS2 gemaakt heb). Screenshot is gemaakt op 31 oktober 2012. Op de foto is duidelijk te zien dat de truck ROOD is, maar daar was Odessa het op 4 november 2012 om 01:41 niet mee eens.jip_86 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:49:
Doe maar, begin zo onderhand wel benieuwd te worden hoe dat ding er uit ziet
DusOdessa schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:54:
[...]
Ah, niet heel ernstig hoor. Slaat telkens vast en/of start niet op.Ik denk iets te veel bezig geweest met mods en zelf ook nog wat aan het proberen gegaan.Gewoon weer opnieuw installeren zal het wel verhelpen.
FastFred... lol, ja okay nu heb ik hem door.
[Voor 34% gewijzigd door FastFred op 08-11-2015 02:07]
Mooi he.Fuelke schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:31:
Over een brugje rijdende ergens in Noorwegen.
[afbeelding]
Prachtige screenie!Fuelke schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:31:
Over een brugje rijdende ergens in Noorwegen.
[afbeelding]
Denemarken, de tolbrug tussen Odense en KøbenhavnAtlAntA schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:53:
Over mooie bruggen gesproken! Ik weet niet echt meer waar het was maar het was wel een mooi bruggetje!
[afbeelding]
Heb ook nog ff een klein filmpje gemaakt.
[video]
🠕 This side up
In het echt net zo imponerend.Koenvh schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:25:
[...]
Denemarken, de tolbrug tussen Odense en København
*empty*
hoidoei
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details