Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Remcom00 schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:06:
Kan iemand met een Fanatec stuur zijn settings delen?
FFB is heel dood, alleen effecten zoals als je op gravel rijd maar verder bar weinig, heb met de settings in de opties gespeeld maar alleen de effecten (engine, collision etc) lijken wat te veranderen en stifness, centering etc niet.

En welke mods raden jullie verder aan?
Heb al aardig wat uurtjes gespeeld maar heb het een half jaar of langer op zij gezet, speel nu met Promods, Rusmap, Poland Rebuilding, aantal Jazzycat packs en 2 gemodde trucks.
IWR voor meer weer, trailerpack van Fred_be, AI Traffic van Jazzycat en natuurlijk de Tweakers trailer

Waarom vandaag doen wat je morgen ook kunt uitstellen?

• henk1994
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20:15
Grmpf, een hele rit gemaakt van Finland naar Oostenrijk voor maar ruim €400,-. Moet niet gekker worden :/

U vraagt, wij WebMaken

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:11
quote:
henk1994 schreef op maandag 09 november 2015 @ 01:08:
Grmpf, een hele rit gemaakt van Finland naar Oostenrijk voor maar ruim €400,-. Moet niet gekker worden :/
[afbeelding]
Ach ja, toch weer aardig wat XP erbij! :D

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

quote:
henk1994 schreef op maandag 09 november 2015 @ 01:08:
[afbeelding]
Gebruik jij een mod waarmeee je minder geld verdient ofzo??
Nee, is een bugje dat af en toe voorkomt. Heb al eens iets vergelijkbaars gehad.

@henk1994, de game berekende zeker ook geen route, of wel?

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• Bramzel DRnl
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08-07 22:20
Zo, ook maar eens een account aangemaakt om hier mee te kunnen praten ipv alleen maar te lezen :)
Ik ben de afgelopen tijd behoorlijk fan geworden van ETS2, ik vind het een heerlijke vorm van ontspanning. Of zoals m'n vrouw zegt: "Ik heb je nog nooit zo rustig gezien als je een spelletje aan het doen bent" :P

De meeste tijd ben ik te vinden in een MAN of DAF, altijd in de kleuren van KTG:

Bramzel DRnl wijzigde deze reactie 09-11-2015 15:01 (7%)

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 13:22
Welkom :) Mooie truckjes heb je daar! ETS is idd een echte zen game. Op wat momentjes met de AI na dan. Dan stijgt de bloeddruk wel eens >:)

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 05-09 07:43

AtlAntA

BANAAN!

quote:
Roadrunner schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:30:
Welkom :) Mooie truckjes heb je daar! ETS is idd een echte zen game. Op wat momentjes met de AI na dan. Dan stijgt de bloeddruk wel eens >:)
Jup. Zodra je leert om te genieten van de reis in plaats van de bestemming wordt het alleen maar beter.

Avatar does not reflect reality. *much*

• BdK9001
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 05-09 15:15

BdK9001

50cc Prutser

quote:
haha die AI momentjes jongen, ik kan daar echt leip van worden. Laatst vanuit Talinn naar Caen, helemaal probleemloos, precies volgens tijdschema en zonder schade, knalt er 50 km voor het einde een of andere Fransoos op mn trailer, hupsakee 5%/5% schade |:(

Maar buiiten dat is het echt heerlijk relaxt spelen, geen spanning, maar wel heerlijk als een jongetje je droomvrachtwagen in elkaar draaien en er mee door Europa crossen. Mijn huidige tactiek is nu om zoveel mogelijk ritten te doen die eindigen in "onbekend" gebied en dan daar wat korte ritjes in de regio te doen, wel exploreren en ook geld verdienen :D

Zo rij ik nu in Ijsland (ProMods) wat ik een leuke regio vind, maar om de een of andere manier lukt het mn XF Euro 6 niet om met z'n 510pk/2300Nm een beetje fatsoenlijk over een besneeuwde weg te cruisen, met maximale toeren in z'n 8 is 26-32km/h het beste wat ik haal, terwijl ik constant ingehaald wordt door medetrucks die doodleuk 60 rijden. Wat doe ik verkeerd? :?

Hebben de Scania V8 trucks trouwens die heerlijke roffel? Ik ben er nu voor aan het sparen, maar misschien dat ik eerst maar een Volvo FH of een MAN haal

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt | Als je rechts ingehaald kon worden, had je ook rechts kunnen rijden!

In de sneeuw kun je niet harder rijden. Als je een lift as achterop hebt, zet die dan omhoog. Met de nog overgebleven as heb je dan meer grip ;)

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:14
Of anders met het handje schakelen. Er is daar ook ergens een mijn waar ik niet eens binnen kwam met de automaat omdat die steeds doorslipte :p

• Roadrunner
quote:
BdK9001 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:22:
[...]
Hebben de Scania V8 trucks trouwens die heerlijke roffel? Ik ben er nu voor aan het sparen, maar misschien dat ik eerst maar een Volvo FH of een MAN haal
Standaard hebben ze geen roffel maar je zou Bennekeben's Sneepels V8 of Kriechbaum's V8 sound mods kunnen gebruiken. Die zijn echt geweldig en komen echt in de buurt van een echte V8. Kriechbaum ken ik alleen uit filmpjes. De Sneepels mod gebruik ik wel. Zware lading en dan vol gas optrekken... heerlijk 8)

• henk1994
quote:
FastFred schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:41:
Nee, is een bugje dat af en toe voorkomt. Heb al eens iets vergelijkbaars gehad.

@henk1994, de game berekende zeker ook geen route, of wel?
Klopt inderdaad, ik moest zelf de route berekenen.

U vraagt, wij WebMaken

• Bramzel DRnl
quote:
Zeer herkenbaar inderdaad :D Of om het anders te zeggen; ETS2 is zeer realistisch, in het spel kunnen de andere mensen op de weg óók niet rijden.
quote:
jip_86 schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:24:
Of anders met het handje schakelen. Er is daar ook ergens een mijn waar ik niet eens binnen kwam met de automaat omdat die steeds doorslipte :p
Da's een goeie, die ga ik de volgende keer proberen. Ik merkte ook al dat de automaat regelmatig doorschakelt wanneer hij eigenlijk nog even toeren moet houden.
Ik heb net een patch van 14 mb gedownload (wat echt enorm traag ging. Paar kb/s). Waren dat de paintjobs?

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

Odessa

"Das Beste oder nichts"

quote:
AnonymousWP schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:21:
Ik heb net een patch van 14 mb gedownload (wat echt enorm traag ging. Paar kb/s). Waren dat de paintjobs?
Yep als voorbereiding op de Japanse paintjob DLC

#44 "The best crowd ever" #77 ...Beard...

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:37
Leuk, weer een paintjob... :O
quote:
henk1994 schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:04:
[...]

Klopt inderdaad, ik moest zelf de route berekenen.
Vermoede ik al, heb ik ook gehad, maar dan van Reykjavik naar Milaan ofzo :P
quote:
Handmatig schakelen doe ik altijd al, maar ik kom in de sneeuw op vlakke ondergrond niet boven de 40km/h uur. Bult af volgas red ik een keer 60, maar dat is het dan ook.

FastFred wijzigde deze reactie 09-11-2015 22:18 (45%)

quote:
FastFred schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:16:
[...]

Vermoede ik al, heb ik ook gehad, maar dan van Reykjavik naar Milaan ofzo :P

[...]

Handmatig schakelen doe ik altijd al, maar ik kom in de sneeuw op vlakke ondergrond niet boven de 40km/h uur. Bult af volgas red ik een keer 60, maar dat is het dan ook.
De AI trekt zich niks van de ondergrond aan, en kachelt rustig door :P

• jip_86
Over ondergrond gesproken. Volledig verrast in een mijn, gleed flink hard door over het zand tegen de toegangspoort aan. Leek wel sneeuw ofzo :X

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16-09 19:38

Nivida_intel

In future permantly offline

This is my daily job. Het is gewoon geweldig om te zien dat scs het realistisch probeert te maken.
Ik zelf speel het eigenlijk niet meer, maar blijf het zeker volgen voor mijn vakantie in januari.

One day you'll leave this world behind, so live a life you will remember

Handmatig schakelen werkt beter op sneeuw, meer tractie :) De automaat laat de wielen doorslippen

ProMods ETS2 uitbreiding

• BdK9001

BdK9001

50cc Prutser

quote:
FastFred schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:40:
In de sneeuw kun je niet harder rijden. Als je een lift as achterop hebt, zet die dan omhoog. Met de nog overgebleven as heb je dan meer grip ;)
Dat ga ik zeker proberen, haha dat ding zit niet voor niets op mn truck
quote:
Dit was al met het handje, ben benieuwd of het beter gaat als er geen 23 ton aan vislollies achter me hangt :+
quote:
Roadrunner schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:42:
[...]

Standaard hebben ze geen roffel maar je zou Bennekeben's Sneepels V8 of Kriechbaum's V8 sound mods kunnen gebruiken. Die zijn echt geweldig en komen echt in de buurt van een echte V8. Kriechbaum ken ik alleen uit filmpjes. De Sneepels mod gebruik ik wel. Zware lading en dan vol gas optrekken... heerlijk 8)
Die ga ik zeker proberen, dat is toch wel de meerwaaarde van zo'n truck wat mij betreft O+
quote:
Mja, zit ik ook niet echt op te wachten, heb liever meer wegen om te verkennen en meer soorten vracht. Of een uitbreiding met bakwagens ofzo.

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt | Als je rechts ingehaald kon worden, had je ook rechts kunnen rijden!

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:37
quote:
BdK9001 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:51:

Mja, zit ik ook niet echt op te wachten, heb liever meer wegen om te verkennen en meer soorten vracht. Of een uitbreiding met bakwagens ofzo.
Bakwagens en aanhangers sowieso. De hele wereld van SCS bestaat uit trekkers en trailers terwijl in de 'echte wereld' het eerder andersom is. Juist ook omdat het een simulator is snap ik niet waarom daar niet wat meer de nadruk op ligt. In feite heb je maar 1 keuze mogelijkheid, uiteraard is ieder merk anders maar het mooie aan vrachtwagens is dat je de verscheidenheid haalt uit het type vrachtwagen.

• La_FuAzz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23-02-2018
Welkom Bramzel! Leuk om je hier ook te zien.
Ik ben nu onderweg naar Ijsland met een 480 PK Renault Magnum 4x2 automaat. Ik hoop dat dat goed komt :)

• BdK9001

BdK9001

50cc Prutser

quote:
Key1999 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:18:
Welkom Bramzel! Leuk om je hier ook te zien.
Ik ben nu onderweg naar Ijsland met een 480 PK Renault Magnum 4x2 automaat. Ik hoop dat dat goed komt :)
Succes! Ik kwam de sneeuw tegen op de noordelijke route naar Reykjavik, ben nu net weer op de terugweg via het zuiden, benieuwd wat ik daar aan ga treffen. Ze hebben trouwens wel veel rotondes daar zeg :o

• Bramzel DRnl
Als je de zuidelijke ring pakt heb je weinig last, op de noordelijke ring heb je wat meer kans op glibberigheden ;)
De zuidelijke route vind ik helemaal geweldig. Cruise control op 80 of ergens daar in de buurt en gaan.

De noordelijke route is me teveel geslingerd en gedoe

Zo schiet het wel lekker op met de ritten:

Daarna kwam er nog een rit richting Tórshavn maar die bracht niets op. Maar vanuit Torshavn weer een dikke rit.

Bij deze rit zelfs bijna 2 levels omhoog.

• BdK9001

BdK9001

50cc Prutser

quote:
CyberCow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:08:

[afbeelding]

Daarna kwam er nog een rit richting Tórshavn maar die bracht niets op. Maar vanuit Torshavn weer een dikke rit.

[afbeelding]

Kudos! _/-\o_ _/-\o_ Kom ik aan met mn lvl 19 :P

quote:
BdK9001 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:17:
[...]

Kudos! _/-\o_ _/-\o_ Kom ik aan met mn lvl 19 :P
Level 19 had ik ook ergens eind 2012. Ik speel het wel niet zo enorm veel maar wel al vanaf het begin en nooit een corrupt profiel gehad. Maar je komt er vanzelf wel en word je misschien ook wel een goddelijke kampioen :P.

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:41

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nice! Hoe komt het dat je de ADR classificatie pas op 2 hebt staan?

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16:22
quote:
Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:44:
[...]

Inderdaad en dan wel lvl 106. Rara wat klopt hier niet? :p

Steam: Sneggel

quote:
Sn3gG3l schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:01:
[...]

Inderdaad en dan wel lvl 106. Rara wat klopt hier niet? :p
quote:
Ircghost schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:44:
[...]

De lading was helium. Helium is een gas en dat valt onder de 2e ADR classificatie. Ik heb ze natuurlijk allemaal al gehaald.

ADR 1 = explosieven
ADR 2 = gassen
ADR 3 = brandbare vloeistoffen
ADR 4 = brandbare stoffen
ADR 6 = giftige en besmettelijke stoffen
ADR 8 = bijtende stoffen

;)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

quote:
CyberCow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:
[...]

[...]

De lading was helium. Helium is een gas en dat valt onder de 2e ADR classificatie. Ik heb ze natuurlijk allemaal al gehaald.

ADR 1 = explosieven
ADR 2 = gassen
ADR 8 = bijtende stoffen

;)
Owja, dat was hoe het zat! 8)7 Ik heb al een tijdje niet meer gereden haha!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online

Net vertrokken vanuit Stavanger, op weg naar Keflavik. Scandinavië is echt een mooi gebied om rond te rijden.
quote:
FastFred schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:38:
Zo te zien ook Rusmap actief? Ik heb nog nooit ritten van 7000km gehad...
Rusmap erbij en de lange ritten komt door de OpenSpaces mod.

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16:22
quote:
CyberCow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:
[...]

[...]

ADR 1 = explosieven
ADR 2 = gassen
ADR 8 = bijtende stoffen

;)
You win :D

Steam: Sneggel

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

Hier dan mijn laatste ritje voorlopig in deze Volvo. Ik heb flink gespaard en heb nu een dikke Scania T gekocht. Ik wou graag een 6x4 maar helaas werd mijn vrachtkeuze daardoor enorm beperkt door die rare bug die die hebben. Ik heb nu een 10x4 gedaan. Als de assen omhoog staan en ik hang er een een trailer achter begint ie alsnog te steigeren maar met de assen naar beneden gaat het nog best. :p

quote:
AtlAntA schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:03:
Hier dan mijn laatste ritje voorlopig in deze Volvo. Ik heb flink gespaard en heb nu een dikke Scania T gekocht. Ik wou graag een 6x4 maar helaas werd mijn vrachtkeuze daardoor enorm beperkt door die rare bug die die hebben. Ik heb nu een 10x4 gedaan. Als de assen omhoog staan en ik hang er een een trailer achter begint ie alsnog te steigeren maar met de assen naar beneden gaat het nog best. :p

[video]
Ligt het aan mij of is je TrackIR niet gecentreerd? :P

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

quote:
Koenvh schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:24:
[...]

Ligt het aan mij of is je TrackIR niet gecentreerd? :P
Ja die is wel gecentreerd maar dit was mijn 3e ritje al die avond en ik ben langzaam aan wat scheef gaan zitten in mijn stoel. ;)

• Roadrunner
Je kunt in je TrackIR settings een sneltoets definieren om instant je TrackIR te centreren. Idd handig als je wat scheef bent gaan zitten ;)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

quote:
Roadrunner schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:04:
Je kunt in je TrackIR settings een sneltoets definieren om instant je TrackIR te centreren. Idd handig als je wat scheef bent gaan zitten ;)
Inderdaad! Mijn standaard key is de Apps knop op mijn muis, erg praktisch gezien ik daar toch al vaak aan zit.
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

103 nog maar? O-)

:9

Dat profiel is dan ook al meer dan 2 jaar oud en heb er bijna 900 ingame dagen in gereden. Bijna 700.000km totaal ook

En helemaal zonder cheats ook, volgens mij ook maar 1 lening van 100k genomen in t begin

FastFred wijzigde deze reactie 12-11-2015 12:56 (28%)

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

quote:
Ircghost schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:09:
[...]

Inderdaad! Mijn standaard key is de Apps knop op mijn muis, erg praktisch gezien ik daar toch al vaak aan zit.
Ja ik heb daar ook een knop op mijn stuur voor ingesteld. Dezelfde als mijn toeter. ;). Maar als ik scheef zit Is het imho logischer dat ik ingame ook wat scheef zit toch? Meestal centreer ik aan het begin van de rit een keer. Ik zit ook best dicht op een 40 inch scherm dus de noodzaak om te centreren is er ook niet altijd.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

quote:
AtlAntA schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:19:
[...]

Ja ik heb daar ook een knop op mijn stuur voor ingesteld. Dezelfde als mijn toeter. ;). Maar als ik scheef zit Is het imho logischer dat ik ingame ook wat scheef zit toch? Meestal centreer ik aan het begin van de rit een keer. Ik zit ook best dicht op een 40 inch scherm dus de noodzaak om te centreren is er ook niet altijd.
Het is inderdaad logisch als je scheef zit dat dit ook wordt weergegeven ingame, mijn ervaring is echter vaak (vooral met flight sims) dat als je een paar keer wat extremer beweegt de focus niet meer helemaal juist is. Dan ga je dus soms ongemerkt je gezicht / lichaam aanpassen om de hoek weer recht te zetten, en dan zit je soms net wat minder comfortabel.
Heb je er dan geen last van dat als je op je telefoon kijkt, de weg niet meer kunt zien? Lijkt me wel gevaarlijk
O wacht... Dat is meestal zo :+

Koenvh wijzigde deze reactie 12-11-2015 14:45 (9%)

• La_FuAzz
Ik heb nu ook de Russia Open Spaces map, en de RusMap, maar ik vind het irritant om weer helemaal terug te rijden naar Polen als ik naar het gebied in Open Spaces wil rijden. Is hier ook een fix voor?

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13:10
quote:
Key1999 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:25:
Ik heb nu ook de Russia Open Spaces map, en de RusMap, maar ik vind het irritant om weer helemaal terug te rijden naar Polen als ik naar het gebied in Open Spaces wil rijden. Is hier ook een fix voor?
ja, even googlen op teleport/teleporting.
Je kunt ook garages kopen op diverse plekken van de map en je truck van de ene garage naar de andere laten transporteren.

ProMods ETS2 uitbreiding

quote:
Key1999 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:25:
In Open Spaces zijn er verschillende vliegvelden waar je met het vliegtuig weer terug kan naar bijvoorbeeld polen.
In de Open Spaces map heb je heel weinig mogelijkheden om te gaan slapen met dit als gevolg.

Ongeveer 100km voor Novomoskovsk. Gelukkig maar 3% schade.

• henk1994
quote:
CyberCow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:12:
In de Open Spaces map heb je heel weinig mogelijkheden om te gaan slapen met dit als gevolg.

[afbeelding]

Zo kun je ook gaan slapen :) :z

U vraagt, wij WebMaken

quote:

[afbeelding]

Andere manier van "op één oor liggen" :P

Ook een leuk iets voor erbij of in plaats van ROCCAT POWER-GRID (Voor toetsen op je mobiel om je vrachtwagen te besturen) is iets als VoiceAttack of GAVPI. Dan kun je stembesturing gebruiken voor je vrachtwagen :P

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:19

Fuelke

Forza Ferrari

quote:

[afbeelding]

"Dommelen"

Ik heb het ook eens gehad, wou net de parking opdraaien van het hotel om te gaan rusten, zwart scherm en reed pardoes tegen het gebouw aan. :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17:55
quote:
Fuelke schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:27:
[...]

"Dommelen"

Ik heb het ook eens gehad, wou net de parking opdraaien van het hotel om te gaan rusten, zwart scherm en reed pardoes tegen het gebouw aan. :D
Als dat bij mij gebeurt druk ik volledig de rem in, staat zo stil dat ding :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Als je op tijd bent wel, maar als het beeld eenmaal zwart is en er staat 'dommelen' in beeld dan reageert je truck nergens meer op

• henk1994
Daarom zet ik de vermoeidheid uit.

U vraagt, wij WebMaken

Ik heb een kleine applicatie gemaakt die werkt in combinatie met ETS2 Telemetry Server. Hij begint te piepen als je te snel rijdt :P. Wel pas na 5 seconden, en wanneer meer dan 3 km/h over de limiet. (Zoals TomTom dat ook doet)

Download:
http://www.mediafire.com/...9hqhmfvowaz/ETS2_John.zip

Ik wil nog meer toe gaan voegen, maar dit is er alvast :P

Voorbeeldje:

Lag kwam omdat ik nog te veel open had staan, en daardoor mijn geheugen vol raakte

Koenvh wijzigde deze reactie 14-11-2015 01:32 (34%)

• 88Weighed
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-09 10:40
Mooi gedaan!! Weet niet of ik hem ga gebruiken ... ik rijd graag door op de snelweg :9

• sjoerdpolder
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18-09 21:23
als ik de nederlandse map wil downloaden, waar moet ik naartoe? in de topic opening staat http://www.thedutchmapets2.nl/ , maar als ik daar naartoe ga kom ik bij een kledingwinkel terecht 8)7 8)7
waar kan ik de nieuwste versie wel vinden?
quote:
sjoerdpolder schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:43:
als ik de nederlandse map wil downloaden, waar moet ik naartoe? in de topic opening staat http://www.thedutchmapets2.nl/ , maar als ik daar naartoe ga kom ik bij een kledingwinkel terecht 8)7 8)7
waar kan ik de nieuwste versie wel vinden?
Dat is wel de goede site, maar blijkbaar gaat er ergens wat mis :P

http://etsmods.net/dutch-map/ zou moeten werken, al weet ik niet of 1.21 ondersteund wordt

• jin
  • Laatst online: 11-09 02:21
Dutchmap werkt niet met 1.2x.x ze werken aan een nieuwe versie.

Twitch

Nieuwe toevoeging: Nu gaan de alarmlichten automatisch aan bij een noodstop of wanneer je je vrachtwagen kantelt:

Mocht iemand nog suggesties hebben voor meer dingen, hoor ik het graag :)

Koenvh wijzigde deze reactie 14-11-2015 14:35 (13%)

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:11
quote:
Koenvh schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:31:
Nieuwe toevoeging: Nu gaan de alarmlichten automatisch aan bij een noodstop of wanneer je je vrachtwagen kantelt:

[video]

Mocht iemand nog suggesties hebben voor meer dingen, hoor ik het graag :)
Een soort van flitsmeister? Dus waar alle flitsers staan, dat deze zoveel meter een waarschuwing krijgt..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

quote:
harmpie21 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:41:
[...]

Een soort van flitsmeister? Dus waar alle flitsers staan, dat deze zoveel meter een waarschuwing krijgt..
Ik zou het doen als ik zou weten waar ze staan. Op dit moment kan de kaart nog niet uitgelezen worden, dus weet ik dat nog niet. Wanneer SCS dat toevoegt, zal ik het zeker doen.

• La_FuAzz
Wow bedankt Koenvh! Zal ik zeker gaan gebruiken!
Enig idee waarom teleporting niet werkt? Iedere keer als ik in de console 'goto london' in type (zonder de tekens) gebeurt er niks.
quote:
Key1999 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:15:
Wow bedankt Koenvh! Zal ik zeker gaan gebruiken!
Enig idee waarom teleporting niet werkt? Iedere keer als ik in de console 'goto london' in type (zonder de tekens) gebeurt er niks.
Geen idee, hier werkt alles gewoon(1.20). Welke versie gebruik je?

Ik dacht gewoonweg dat er nog wel dingen waren die toegevoegd konden worden aan ETS2, en toen dacht ik: Waarom maak ik het niet zelf? :P
Mocht je nog goede ideeën hebben hoor ik 't uiteraard graag :)

Koenvh wijzigde deze reactie 14-11-2015 23:40 (21%)

• jip_86
quote:
Koenvh schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:27:
[...]
Ik zou het doen als ik zou weten waar ze staan. Op dit moment kan de kaart nog niet uitgelezen worden, dus weet ik dat nog niet. Wanneer SCS dat toevoegt, zal ik het zeker doen.
Kun je wel het weer doorkrijgen? Dan zou je de ruitenwissers aan kunnen doen bij regen :)

jip_86 wijzigde deze reactie 14-11-2015 23:40 (62%)

quote:
jip_86 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:39:
[...]

Kun je wel het weer doorkrijgen? Dan zou je de ruitenwissers aan kunnen doen bij regen :)
Hmm.. Helaas niet, want dat is wel een goed idee :P
Dit is alles wat ik qua gegevens gebruiken kan.

Overigens zie je ook de selectie voor de spraak... Ik kan dus ook Microsoft's tekst-naar-spraak engine gebruiken om dingen voor te lezen. Ik kan echter geen dingen gebruiken die externe input vereisen, want dan verliest ETS2 focus :/ (zit nog te zoeken naar een oplossing)

(Wel al mee bezig geweest, in principe kan hij namelijk voorlezen hoe lang je nog moet etc... Gaat niet heel vloeiend overigens :+ )

Koenvh wijzigde deze reactie 15-11-2015 01:05 (33%)

• La_FuAzz
quote:
Koenvh schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:39:
[...]

Geen idee, hier werkt alles gewoon(1.20). Welke versie gebruik je?

Ik dacht gewoonweg dat er nog wel dingen waren die toegevoegd konden worden aan ETS2, en toen dacht ik: Waarom maak ik het niet zelf? :P
Mocht je nog goede ideeën hebben hoor ik 't uiteraard graag :)
Bedankt voor je reply!
Ik ben op 1.21 :)
Maar voor zover ik weet lukte het ook niet op andere updates, zit er al enkele maanden mee namelijk.
Ik zal het een dezer dagen nog een keer proberen. En dan ook meteen zonder mods.

• AtlAntA

AtlAntA

BANAAN!

quote:
CyberCow schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:59:
Is het mogelijk om Scandinavia op een CD te kopen?
Beetje flauw maar: https://www.google.nl/sea...-hp..1.1.49.3.2Rkfy0oASPQ

• jin
https://sites.fastspring....stant/ets2dlc_scandinavia

kan je de non-steam versie kopen. CD is niet meer van deze tijd, zal altijd een digitale download zijn met een key die je in ets2 moet invoeren....

Twitch

• AntonV
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Ondanks dat het niet wordt vermeld, lijkt dit mij ook gewoon een Steam code. Voor zover ik weet kunnen er in ets2 zelf geen codes worden ingevoerd.

De niet-Steam versie is dus wel te downloaden via de officiële website.

AntonV wijzigde deze reactie 16-11-2015 10:00 (32%)

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13:10
quote:
AntonV schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:37:
Ondanks dat het niet wordt vermeld, lijkt dit mij ook gewoon een Steam code. Voor zover ik weet kunnen er in ets2 zelf geen codes worden ingevoerd.
het staat er zelfs bij
quote:
DLC - Scandinavia € 17,95
Digital Edition
quote:
CyberCow schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:00:
[...]

Dat heb ik gedaan maar heb het niet kunnen vinden. Maar ook niet dat het er niet is
kan niet ineens een nederlandse shop vinden, maar amazon heeft hem bijvoorbeeld wel.
http://www.amazon.de/Euro...candinavia/dp/B00LTVVX3M/

of ebay.de
http://www.ebay.de/itm/Eu...ddon-2015-DVD-Box-Neu-Ovp-

Carfanatic wijzigde deze reactie 16-11-2015 09:49 (41%)

• AntonV
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Inderdaad, nu zie ik het zelf ook. De niet-steam versie is daar verkrijgbaar via de officiële website van ets2.

• Ozymandias1965
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14:22
quote:
Carfanatic schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:42:
[...]

het staat er zelfs bij

[...]

[...]

kan niet ineens een nederlandse shop vinden, maar amazon heeft hem bijvoorbeeld wel.
http://www.amazon.de/Euro...candinavia/dp/B00LTVVX3M/

of ebay.de
http://www.ebay.de/itm/Eu...ddon-2015-DVD-Box-Neu-Ovp-
Gamemania verkoopt de code ook. Ik heb die daar ook gekocht.

• jin
Dit is dus ook via de officiele ets2 site :)
quote:
jin schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:07:
https://sites.fastspring....stant/ets2dlc_scandinavia

kan je de non-steam versie kopen. CD is niet meer van deze tijd, zal altijd een digitale download zijn met een key die je in ets2 moet invoeren....

Twitch

• Ton37
  • Laatst online: 14-04 17:02
Beste Truckers, ik wil een kopie maken van een van mijn ETS2-profielen. Ik heb geprobeerd het via kopieren en plakken te doen in Documents en Profiles. Maar dan ziet de Launcher hem niet.
Als ik een nieuw profiel aanmaak, welke bestanden moet ik dan vanuit een bestaand profiel kopieren om eenzelfde profiel te krijgen (dus met alle chauffeurs, garages en geld enz uit een bestaand profiel.)?
Tenminste als dat kan??
quote:
Ton37 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:22:
Beste Truckers, ik wil een kopie maken van een van mijn ETS2-profielen. Ik heb geprobeerd het via kopieren en plakken te doen in Documents en Profiles. Maar dan ziet de Launcher hem niet.
Als ik een nieuw profiel aanmaak, welke bestanden moet ik dan vanuit een bestaand profiel kopieren om eenzelfde profiel te krijgen (dus met alle chauffeurs, garages en geld enz uit een bestaand profiel.)?
Tenminste als dat kan??
Kopieer het mapje met je profiel erin (een of ander nummer heeft het). Start bij je schone installatie ETS2 op. Sla meteen het spel op. Sluit het spel af. Vervang het mapje in documenten met het mapje dat net is ontstaan omdat je net hebt opgeslagen. Start ETS 2 op. En hij detecteert een verandering.

Misschien dat dit je helpt: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=9&t=9128

AnonymousWP wijzigde deze reactie 16-11-2015 20:36 (4%)

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Ton37
Bedankt voor jouw antwoord @AnonymousWP.
Ik heb het waarschijnlijk niet goed uitgelegd wat ik wil.
Ik heb 3 profielen in mijn ETS2, waarbij er 1 profiel is waarbij ik diverse garages en chauffeurs en aardig wat geld bijeen heb gereden (Noem dit profiel A)
Ik wil graag een 4e profiel aanmaken (noem dit profiel 'B'), waarbij ik de behaalde credits van profiel A wil gebruiken om in dat profiel niet helemaal opnieuw te hoeven beginnen.
Dat (nieuwe) profiel B wil ik gebruiken voor mijn kleinkids om in te 'rommelen', dan hebben ze een leuk beginnetje ;-))
Hoop dat dit iets duidelijker is, waarbij ik niet weet of dat 'zomaar' kan?
Bvd

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:28

Jelte,89

Woodworking

Dat kan,

Maak een nieuw profiel aan en sla deze 1x op,
Maar hierna een kopie van jouw voortgang en plak deze over het net aangemaakte profiel.

Revive the guild!

quote:
Ton37 schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:30:
Bedankt voor jouw antwoord @AnonymousWP.
Ik heb het waarschijnlijk niet goed uitgelegd wat ik wil.
Ik heb 3 profielen in mijn ETS2, waarbij er 1 profiel is waarbij ik diverse garages en chauffeurs en aardig wat geld bijeen heb gereden (Noem dit profiel A)
Ik wil graag een 4e profiel aanmaken (noem dit profiel 'B'), waarbij ik de behaalde credits van profiel A wil gebruiken om in dat profiel niet helemaal opnieuw te hoeven beginnen.
Dat (nieuwe) profiel B wil ik gebruiken voor mijn kleinkids om in te 'rommelen', dan hebben ze een leuk beginnetje ;-))
Hoop dat dit iets duidelijker is, waarbij ik niet weet of dat 'zomaar' kan?
Bvd
Nieuw profiel aanmaken, en inhoud van het oude profiel kopiëren en plakken.

• Ton37
Helaas het lukt mij niet. Ik maak een nieuw profiel aan... dat bestaat uit een heleboel cijfers. Dan ga ik naar het gewenste profiel en kopieer daaruit: alle files. Die plaats ik in het nieuwe profiel (met behoud van de aangemaakte cijfers). Als ik daarna de Launcher open zie ik het Nieuwe profiel niet staan.
Waars. doe ik iets niet goed? :?

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:28

Jelte,89

Woodworking

Het kan zijn dat je met het nieuwe profiel ook even 1 ritje moet doen, misschien dat dit verschil maakt?

Revive the guild!

Je moet inderdaad eerst 1 ritje maken, zodat hij het automatisch opslaat (en dus een nieuwe map aanmaakt).

• Ton37
Dank jullie voor het meedenken. Maar het lukt mij niet. Diverse keren geprobeerd. Simpel kopieren en plakken is toch geen optie. Misschien kan het niet wat ik wil?

• nathan1992
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09-12-2017
Blijft een heerlijke game. Vanmiddag een rit gedaan van Mahilyow naar Tampere, via West-Rusland. Erg leuk om er te trucken. Ik zat net even te kijken op wegenwiki en kwam er achter dat de Ring van Praag (R 1) in januari a.s. omgenummerd gaat worden naar D 0. Ben benieuwd of dat SCS dit ook gaat aanpassen. ;)

• La_FuAzz
Toevallig, ben net onderweg naar Mahilyow. Het spawnen is niet nodig, ik gebruik nu een map mod die ROS en Rusmap met elkaar verbindt. En de rare stations bij Duitsland/Polen verwijderd. Gebruik nu ook een map mod zodat je van Rusland naar Estland kan rijden, zonde boot.
quote:
Key1999 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:58:
Toevallig, ben net onderweg naar Mahilyow. Het spawnen is niet nodig, ik gebruik nu een map mod die ROS en Rusmap met elkaar verbindt. En de rare stations bij Duitsland/Polen verwijderd. Gebruik nu ook een map mod zodat je van Rusland naar Estland kan rijden, zonde boot.
Welke map mod is dat om naar Rusland en Estland te rijden? Ik ben namelijk geïnteresseerd :P

Ik zag die mod ook voorbij komen, over een paar maanden is hij tamelijk zinloos omdat we in ProMods 2.0 die verbinding ook gebouwd hebben (in samenwerking met RusMap).
We hebben o.a. Narva toegevoegd en een weg van Riga (LV) naar Pskov (RU).

ProMods ETS2 uitbreiding

Pagina: 1 2 3 ... 113 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True