Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 18 november 2015 @ 01:01:
Ik zag die mod ook voorbij komen, over een paar maanden is hij tamelijk zinloos omdat we in ProMods 2.0 die verbinding ook gebouwd hebben (in samenwerking met RusMap).
We hebben o.a. Narva toegevoegd en een weg van Riga (LV) naar Pskov (RU).
Weet ik, maar ik wil die paar maanden graag overbruggen :P

Toch kan ik 'm niet vinden.. Ben ik nou blind of is die onvindbaar? :+
EDIT: Of is het deze? http://www.ets2world.com/estonia-rusmap-connecting-map-mod/

[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 18-11-2015 01:14 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502431

Inderdaad, dat is hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:20

Meneer iCy

swarma

Zo eindelijk vanavond eens uitproberen. Doordat humble problemen had met paypal moest mijn bundle eerst gecleared worden via mijn bankrekening. Heb vanacht eindelijk de keys gekregen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Topicstarter
Blijkt een trailer in de Jazzycat pack te zitten die wel erg goed bij mij past :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zEIwxV4l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
1 van jullie gaat de verkeerde kant op.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Odessa op 18-11-2015 21:15 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:02
Anoniem: 238040 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:07:
Blijkt een trailer in de Jazzycat pack te zitten die wel erg goed bij mij past :)

[afbeelding]
Lijkt sprekend inderdaad :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
ik heb onlangs jazzycats trailer pack ingeruild voor SCS Trailer Patch v1.4. ben sindsdien van een heleboel errors af, zoals vrachtwagens die zonder trailer reden.
Carfanatic schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:26:
ik heb onlangs jazzycats trailer pack ingeruild voor SCS Trailer Patch v1.4. ben sindsdien van een heleboel errors af, zoals vrachtwagens die zonder trailer reden.
Zonder trailer komt in het echt toch ook voor? In vanilla rijden ze soms ook zonder trailer

🠕 This side up

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-04 18:27
Ik gebruik ook de SCS Trailer Patch v1.4 en bij mij rijden nog steeds af en toe vrachtwagens zonder trailer. Dit stoort me echter niet, zoals Koen aangeeft gebeurt dat in het eggie ook.

Overigens heeft je trailer pack daar volgens mij minder mee te maken, en zitten dat soort issues vooral in de gebruikte traffic packs?

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
Koenvh schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:35:
[...]

Zonder trailer komt in het echt toch ook voor? In vanilla rijden ze soms ook zonder trailer
Klopt, maar ik kwam helemaal geen trailers meer tegen. :)

heb nog wel wat geëxperimenteerd met in/uitschakel en prioriteit van mods maar daar werd het niet beter van, alle ai reed vervolgens met een en dezelfe trailer rond.
Carfanatic schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:45:
[...]

Klopt, maar ik kwam helemaal geen trailers meer tegen. :)

heb nog wel wat geëxperimenteerd met in/uitschakel en prioriteit van mods maar daar werd het niet beter van, alle ai reed vervolgens met een en dezelfe trailer rond.
Je kunt ook nog overwegen om de Tweakers trailer toe te voegen: http://www.mediafire.com/...o52k/Tweakers_Trailer.scs

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Waarom maak ik nou toch telkens de fout om de comments van de blog te lezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20
Zie op dit moment het nut er nog niet echt van in. Maar kan me voorstellen dat je hierbij ook challenges kan implementeren of bedrijven kan oprichten met echte mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 07:45:
Zie op dit moment het nut er nog niet echt van in. Maar kan me voorstellen dat je hierbij ook challenges kan implementeren of bedrijven kan oprichten met echte mensen.
Op dit moment heb ik hetzelfde... Waarom een job van WOT halen in plaats van de job market?

We zullen wel zien hoe 't uitpakt. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 18-05 17:32
Koenvh schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:05:
Ik heb een kleine applicatie gemaakt die werkt in combinatie met ETS2 Telemetry Server. Hij begint te piepen als je te snel rijdt :P. Wel pas na 5 seconden, en wanneer meer dan 3 km/h over de limiet. (Zoals TomTom dat ook doet)

Download:
http://www.mediafire.com/...9hqhmfvowaz/ETS2_John.zip

Ik wil nog meer toe gaan voegen, maar dit is er alvast :P

Voorbeeldje:
[video]
Lag kwam omdat ik nog te veel open had staan, en daardoor mijn geheugen vol raakte
Wat zit het beeld dicht op je stuur. Is dat altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 06:33:
[...]

Waarom maak ik nou toch telkens de fout om de comments van de blog te lezen :(
Dat presteer ik dus ook iedere keer opnieuw. Het is het ultieme bewijs dat veel mensen de Engelse taal niet beheersen en dat wat SCS ook doet, je niet iedereen te vreden kunt houden.

Ik vind het wel een goede ontwikkeling, natuurlijk zie ik veel liever rigid trucks. Maar dit kan maar zo het begin zijn van "Gathering of Tweakers Logistics" of zoiets dergelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
lifeguard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:14:
[...]

Hij gebruikt drie schermen, waardoor hij zijn spiegels op de andere schermen heeft staan _/-\o_

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
pwillemske schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:21:
[...]

Hij gebruikt drie schermen, waardoor hij zijn spiegels op de andere schermen heeft staan _/-\o_
Ah zo, ok! Dat is wel heel tof :)
Zelf speel ik het op een 27 inch scherm, wat ook wel leuk spelen is hoor :)

Alleen is mijn stuur nu kapot denk ik. Bij het sturen hoor en voel ik hem schokken.
Ook met force feedback uit hoor en voel ik dat hij langs vanalles schaaft. Normaal had ik dat alleen wanneer ik over het centreeerpunt kwam, zodat ik voelde dat mijn stuur in het midden is.
Nu, wanneer ik stuur is het takketaketak zowel links als rechts. Lastig uitleggen :(
Terwijl het zo hoort te klinken :)
YouTube: Volante Logitech Formula Force GP | L'unboxing più faticoso e divertente!

[ Voor 11% gewijzigd door lifeguard op 21-11-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik speel zelf op 40". Op dit moment nog FHD (1920x1080) maar zodra er een nieuwe videokaart is op UHD (3840x2160).

Ook wil ik binnenkort (sinterklaas :+ ) een nieuw stuurwiel kopen van om en nabij 150 euro. Ik heb de Logitech driving force gt al meerdere malen aangekeken maar het feit dat deze al vrij oud is (2008 oid) en nogal wat herrie maakt houden me tegen. Heeft iemand suggesties?? Het gene wat ik zoek;

- het liefst schakelflippers, pookje is ook goed
- niet mega veel herrie
- max 200 euro
- nieuw
- minimaal 900 graden draaien ivm ETS2 :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lifeguard schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:14:
[...]

Nee, een mod om dichter bij het stuur te zitten. Ik heb drie schermen, en anders krijg je het idee vanuit een groothoeklens te spelen. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

De thrustmaster t150 ? ik heb tijden met de logitect gt driving force gereden, en is een prima stuur hoor...
pwillemske schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:36:
Ik speel zelf op 40". Op dit moment nog FHD (1920x1080) maar zodra er een nieuwe videokaart is op UHD (3840x2160).

Ook wil ik binnenkort (sinterklaas :+ ) een nieuw stuurwiel kopen van om en nabij 150 euro. Ik heb de Logitech driving force gt al meerdere malen aangekeken maar het feit dat deze al vrij oud is (2008 oid) en nogal wat herrie maakt houden me tegen. Heeft iemand suggesties?? Het gene wat ik zoek;

- niet mega veel herrie
- max 200 euro
- nieuw

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
jin schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:05:
De thrustmaster t150 ? ik heb tijden met de logitect gt driving force gereden, en is een prima stuur hoor...

[...]
Logitech Wingman Force GT
Die gebruik ik. Prima stuurtje hoor, alleen dat stoekeren tijdens het sturen wat ik sinds vandaag heb is erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
jin schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:05:

[...]
Met welk stuur rij je nu dan als ik vragen mag?? De thrustmaster...hmm, leuk stuurtje zover ik kan zien op papier, kwaliteit geen idee maar heb slechte ervaringen met andere thrustmaster producten :'(

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:13

jbbrans

Koenvh schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:48:
[...]

Nee, een mod om dichter bij het stuur te zitten. Ik heb drie schermen, en anders krijg je het idee vanuit een groothoeklens te spelen. ;)
Mag ik vragen wat jouw grafische instellingen zijn?

Ik speel ook op 3 schermen (eyefinity), maar mijn framerate stort soms helemaal in (<30) en ik kom er maar niet achter waar het aan kan liggen.
Verder heb ik 2 x R9 290 (crossfire heb ik werkend, tenminste beide kaarten trekken 100-150 watt elk), op 1 kaart trekt ie het al helemaal niet.
Windows is een vrij kaal en pas geinstalleerd systeem, de processor is een i7 4790 met 16 gb geheugen en zowel windows als ETS staan op een ssd. Ik draai de 64 bits directx versie van ETS.

Soms begin ik op een framerate van ~80fps maar dat zakt ineens in naar 30fps.
Schaling heb ik al geprobeerd te verlagen van 200 naar 150%, maar dit leek niet veel uit te maken. Bij een nog lagere schaling wordt het beeld er niet mooier op.
Geheugen gebruik is wel vreemd, ondanks dat ik 16 GB heb wordt er 4-5GB intern geheugen gebruikt en 8 GB wisselbestand geheugen. Videoram wordt er ~3300MB gebruikt.
Temperaturen van processor, gpu en VRM worden niet te hoog.

Heb jij ook van dit soort lage framerates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jbbrans schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:34:
[...]

Mag ik vragen wat jouw grafische instellingen zijn?

Ik speel ook op 3 schermen (eyefinity), maar mijn framerate stort soms helemaal in (<30) en ik kom er maar niet achter waar het aan kan liggen.
Verder heb ik 2 x R9 290 (crossfire heb ik werkend, tenminste beide kaarten trekken 100-150 watt elk), op 1 kaart trekt ie het al helemaal niet.
Windows is een vrij kaal en pas geinstalleerd systeem, de processor is een i7 4790 met 16 gb geheugen en zowel windows als ETS staan op een ssd. Ik draai de 64 bits directx versie van ETS.

Soms begin ik op een framerate van ~80fps maar dat zakt ineens in naar 30fps.
Schaling heb ik al geprobeerd te verlagen van 200 naar 150%, maar dit leek niet veel uit te maken. Bij een nog lagere schaling wordt het beeld er niet mooier op.
Geheugen gebruik is wel vreemd, ondanks dat ik 16 GB heb wordt er 4-5GB intern geheugen gebruikt en 8 GB wisselbestand geheugen. Videoram wordt er ~3300MB gebruikt.
Temperaturen van processor, gpu en VRM worden niet te hoog.

Heb jij ook van dit soort lage framerates?
Soms, maar ik heb eigenlijk constant 40fps (enkele R9 290). Probleem is dat ETS2 niet echt geoptimaliseerd is. (of eigenlijk helemaal niet :P).. Die framerate zul je zelfs met vier GTX 980's houden ;)

Daarnaast alles hoog, behalve vegatiedichtheid (op laag).. 125% schaling.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 22:03
Ik heb de mod RJB geinstalleerd maar ik mis nog wel wat items. Zoals de decals voor op de zijkant en voorop. Ook op lampen gebied nog wel wat items missing. Ik doe iets fout maar kom er ff niet meer uit.

Mod uitgepakt en in de mods folder gezet:

Scania_R_Streamline_modifications_v1.4.1_by_RJL
Cabin_Accessories_DLC_compatibility_addon_by_RJL
en de template map 1.4.1

Alles in deze order geactiveerd in ets2.

Doe ik wat fout??

Met de vorige versie geen probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:50
pwillemske schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:36:

- niet mega veel herrie
- max 200 euro
- nieuw
Ik zou kijken naar een 2e hands g27 als ik jouw was. Hou er wel rekening mee dat veel g27's kapot gaan door een kapotte centreer ring diep in het stuur. Dit is relatief makkelijk te repareren maar het is wel even een klusje. Ik heb het de eerste keer fout gedaan waardoor ik mijn eerste g27 vernield heb.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:33:
[...]

Ik zou kijken naar een 2e hands g27 als ik jouw was. Hou er wel rekening mee dat veel g27's kapot gaan door een kapotte centreer ring diep in het stuur. Dit is relatief makkelijk te repareren maar het is wel even een klusje. Ik heb het de eerste keer fout gedaan waardoor ik mijn eerste g27 vernield heb.
Tweedehands G27 is inderdaad een goede keuze... Iets anders dan een DFGT is er niet met 900 graden. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Koenvh schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:44:
[...]

Tweedehands G27 is inderdaad een goede keuze... Iets anders dan een DFGT is er niet met 900 graden. :/
G27 is echt een ideaal stuur voor dit spel. Beter dan de g29 imho vanwege de knoppen bij de schakelpook. Zo kan je schakelen tussen hoog en laag zonder dat je je hand ver van de pook af hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G27 is een mooi stuur maar zou er dan ook oordoppen bij kopen. Mijn stuur ratelt best wel hoorbaar en zeker op de klinkerwegen in bijvoorbeeld Rusland Open Spaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
CyberCow schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:59:
G27 is een mooi stuur maar zou er dan ook oordoppen bij kopen. Mijn stuur ratelt best wel hoorbaar en zeker op de klinkerwegen in bijvoorbeeld Rusland Open Spaces.
Afaik hoort dat ratelend geluid wel een beetje bij tandwiel aangedreven stuurwielen. Hoe ouder en meer gebruikt je stuur des te erger het wordt. Wat wel weer handig Is om te weten als je een 2e hands zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 22:18
Plus dat je de g27 relatief makkelijk kan "modden" tenminste ben met de mijne bezig om er een echte vrachtwagen schakelpook op te bouwen. Later nog meer dingen maar moet daar eerst ff voor sparen :p Moet nog even wachten op een schakelaar uit Engeland (aangezien ze hier in Nederland belachelijke prijzen vragen voor verzendkosten voor een ding van €1,60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

pwillemske schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:21:
[...]

Met welk stuur rij je nu dan als ik vragen mag?? De thrustmaster...hmm, leuk stuurtje zover ik kan zien op papier, kwaliteit geen idee maar heb slechte ervaringen met andere thrustmaster producten :'(
Rij nu met een thrustmaster ts300 omdat ik hem ook voor de ps4 kan/wil gebruiken (en toen was de t150 er nog niet...)

erg stevig product, goede ervaring mee.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 22 november 2015 @ 00:38:
[...]

Afaik hoort dat ratelend geluid wel een beetje bij tandwiel aangedreven stuurwielen. Hoe ouder en meer gebruikt je stuur des te erger het wordt. Wat wel weer handig Is om te weten als je een 2e hands zoekt.
De G25 is tandwiel aangedreven. Volgens mij is de G27 voorzien van een aandrijfriem en zou een stuk stiller moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ben er toch vrij zeker van dat de G27 ook nog tandwielen heeft. Volgens mij zijn ze wel wat beter dan die van een G25, maar hij heeft ze nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:24:
[...]

De G25 is tandwiel aangedreven. Volgens mij is de G27 voorzien van een aandrijfriem en zou een stuk stiller moeten zijn.
Helaas niet.. Hij is volgens mij wel stiller.
De Thrustmaster heeft een aandrijfriem.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRCL schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:47:
Ben er toch vrij zeker van dat de G27 ook nog tandwielen heeft. Volgens mij zijn ze wel wat beter dan die van een G25, maar hij heeft ze nog wel.
FastFred schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:24:
[...]

De G27 heeft tandwielen dat kan je merken en na een tijd ook horen. Schijnt wel dat tandwielen wel langer meegaan. De G29 is wel weer een stille variant maar weer erg duur. In dat geval zou ik voor een Trustmaster gaan. De G25 zou ik nooit kopen als ik een stuur moet kopen. Het schijnt dat de schakelpook niet zo heel stevig is en er zitten heel weinig knopjes op het stuur zelf.

Ik zeg het wel steeds over het geluid van de G27 wat erg jammer is maar dat weggenomen is het een geweldig stuur wat mij al jaaaaaaaaaaaaaaren lang (vanaf het uitkwam) trouwe dienst heeft bewezen. Destijds bij een winkel gekocht die geen idee had wat hij verkocht voor 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:13

jbbrans

Koenvh schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:00:
[...]

Soms, maar ik heb eigenlijk constant 40fps (enkele R9 290). Probleem is dat ETS2 niet echt geoptimaliseerd is. (of eigenlijk helemaal niet :P).. Die framerate zul je zelfs met vier GTX 980's houden ;)

Daarnaast alles hoog, behalve vegatiedichtheid (op laag).. 125% schaling.
Bedankt. Nu weet ik in iedergeval dat ik er niet al teveel energie in moet steken om een hogere framerate te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik heb mezelf een nieuwe Scania gebouwd. Gezien de framerate discussie hierboven heb ik fraps ook maar even laten draaien. Ik heb alle settings op het hoogste behalve schaling die heb ik op 100%. Ik heb met NVinspector 4xAA geforceerd waardoor de game er veel beter uit ziet met deze settings dan met schaling op 400% en de ingame AA. Met als resultaat dat ik veel hogere framerates haal terwijl de de beeldkwaliteit minstens zo goed zo niet beter is geworden.

http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=111&t=173373

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Poeh eej, ik zou helemaal gek worden van dat geluid. Leuk voor een heel kort ritje maar een lange rit...geef mij de rustig zoemende motor maar. :)

En ScuL is zijn oranje titel kwijt op het SCS forum..Was dat geen SCS kleur?
Al bijgelezen.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Odessa op 22-11-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:32:
Ik heb mezelf een nieuwe Scania gebouwd. Gezien de framerate discussie hierboven heb ik fraps ook maar even laten draaien. Ik heb alle settings op het hoogste behalve schaling die heb ik op 100%. Ik heb met NVinspector 4xAA geforceerd waardoor de game er veel beter uit ziet met deze settings dan met schaling op 400% en de ingame AA. Met als resultaat dat ik veel hogere framerates haal terwijl de de beeldkwaliteit minstens zo goed zo niet beter is geworden.

[video]
Waar zou ik dat programma kunnen vinden. Ik heb wel iets gevonden maar dat is meer de samenvatting van de prestaties van mijn videokaart. Kan daar verder niets in veranderen. Het klinkt wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Odessa schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:45:
Poeh eej, ik zou helemaal gek worden van dat geluid. Leuk voor een heel kort ritje maar een lange rit...geef mij de rustig zoemende motor maar. :)

En ScuL is zijn oranje titel kwijt op het SCS forum..Was dat geen SCS kleur?
Al bijgelezen.. :)
Zou mooier zijn als je een virtuele klep in de uitlaat open en dicht zou kunnen zetten. ;) Moet zeggen dat het op de snelweg met 85 in de 12 best meevalt. Ik krijg elke keer een beetje kippenvel als ik optrek met dit geluid.
CyberCow schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:52:
[...]

Waar zou ik dat programma kunnen vinden. Ik heb wel iets gevonden maar dat is meer de samenvatting van de prestaties van mijn videokaart. Kan daar verder niets in veranderen. Het klinkt wel ideaal.
http://www.guru3d.com/fil...a-inspector-download.html

Als je het programma opent staat er ergen een klein Tandwielen knopje. Die moet je hebben. Als het niet werkt of de instellingen worden niet opgeslagen dan zou ik als ik jou was even een clean driver install doen.

Ow en dat systeem wat je hieronder gepost hebt is meer dan capabel voor ets2.

[ Voor 36% gewijzigd door AtlAntA op 22-11-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 x Icy Box IB-864-B Cardreader
1 x Cooler Master HAF XM, Midi tower behuizing
1 x Cooler Master G750M, Voeding
1 x ASUS DRW-24F1MT, DVD-brander
1 x Samsung 850 EVO, 500 GB SSD
1 x Kingston HyperX 16 GB DDR3-1866 Kit
1 x Intel® Core i7-4790K, 4,0 GHz (4,4 GHz Turbo Boost) 1150 processor
2 x Western Digital Green, 3 TB Harde schijf
1 x ASUS STRIX-GTX980TI-DC3OC-6GD5, (als de prijs wat zakt een tweede bijprikken)
1 x ASUS Z85-PRO GAMER, socket 1150 moederbord

Dit lijkt mij een heel erg mooi systeem voor ETS2 waarmee nog een aantal jaren meer vooruit kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:13:
1 x Icy Box IB-864-B Cardreader
1 x Cooler Master HAF XM, Midi tower behuizing
1 x Cooler Master G750M, Voeding
1 x ASUS DRW-24F1MT, DVD-brander
1 x Samsung 850 EVO, 500 GB SSD
1 x Kingston HyperX 16 GB DDR3-1866 Kit
1 x Intel® Core i7-4790K, 4,0 GHz (4,4 GHz Turbo Boost) 1150 processor
2 x Western Digital Green, 3 TB Harde schijf
1 x ASUS STRIX-GTX980TI-DC3OC-6GD5, (als de prijs wat zakt een tweede bijprikken)
1 x ASUS Z85-PRO GAMER, socket 1150 moederbord

Dit lijkt mij een heel erg mooi systeem voor ETS2 waarmee nog een aantal jaren meer vooruit kan gaan :)
Dus als ik het goed begrijp. Wil je dat systeem bouwen om alleen maar ETS2 op te spelen? :/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:44:
[...]

Dus als ik het goed begrijp. Wil je dat systeem bouwen om alleen maar ETS2 op te spelen? :/
Eigenlijk is dat wel hetgeen wat ik het belangrijkste vind. Verder de spellen die ik ProjectCars, Flightsimulator, SimCity en F1 2015. Veel schijfruimte is vooral voor virtualisatiesoftware. Heb mijn eigen netwerk op mijn eigen pc.

[ Voor 12% gewijzigd door CyberCow op 22-11-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:48:
[...]

Eigenlijk is dat wel hetgeen wat ik het belangrijkste vind. Verder de spellen die ik ProjectCars, Flightsimulator, SimCity en F1 2015.
Waarom wil je dan een overklokbare i7? Je gaat er geen performance winst uit halen. Ik denk dat je die build nog eens even moet laten nakijken in het Desktop Aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:50:
[...]

Waarom wil je dan een overklokbare i7? Je gaat er geen performance winst uit halen. Ik denk dat je die build nog eens even moet laten nakijken in het Desktop Aankoopadvies.
Ohh voor deze processor is alleen een K versie beschikbaar. Overklokken is misschien nu nog niet aan de orde maar in de toekomst sluit ik dat niet uit. De systeemvereisten worden ook steeds zwaarder en dan kan het nog wel eens het verschil gaan maken tussen wel en geen nieuwe pc aanschaffen zijn. een ASUS ROG moederbord is me wat teveel van het goede en de gamer variant heeft voor mij mogelijkheden genoeg. Voltages blijf ik liever vanaf.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberCow op 22-11-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03-2024
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00017_zps6o3nu0ys.png

Ook maar even aan het verven gegaan.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

[video]
Ik qoute mezelf maar even voor een ietwat beter overzicht. Als je bovenstaande methode gebruikt dan zijn ineens alle wegwijzer borden in Promods blanco. Dus geen text. Als ik promods uitschakel dan staat de tekst er wel weer. Zet ik de AA settings in NVinspector weer op default dan staat alle tekst in promods wel weer gewoon op de borden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:33:
[...]

Ik qoute mezelf maar even voor een ietwat beter overzicht. Als je bovenstaande methode gebruikt dan zijn ineens alle wegwijzer borden in Promods blanco. Dus geen text. Als ik promods uitschakel dan staat de tekst er wel weer. Zet ik de AA settings in NVinspector weer op default dan staat alle tekst in promods wel weer gewoon op de borden.
Heeft dat niets te maken met de scaling die je hebt verlaagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
CyberCow schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:41:
[...]

Heeft dat niets te maken met de scaling die je hebt verlaagt?
Nee de scaling kan ik op elke setting zetten maar zolang ik AA forceer via NVinspector krijg ik geen tekst op de borden in Promods. Wel in de base game dus het is echt een Promods dingetje. Zet ik die AA in NVinspector weer uit dan is die tekst er ook weer. Maar ik wil echt niet terug naar de standaard ingame AA icm 400% scaling want dat ziet er gewoon veel slechter uit en de framerate kakt daardoor veel te veel in.

Ik heb ook een topic aangemaakt hierover op het Promods forum in de hoop dat men daar een idee heeft hoe dit op te lossen. En anders misschien Scul hier.

EDIT: Als je de anti aliasing compatibility wijzigt in 0x000010C5 en je forceert daarna FXAA ook dan heb je de borden in promods weer zoals het hoort maar helaas wel een iets minder goeie AA. Maar alsnog beter dan 400% scaling.

[ Voor 13% gewijzigd door AtlAntA op 22-11-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou... lekker weer.. had ik met DDU alles verwijderd, om nieuwste drivers te installeren van Nvidia.

Ge-reboot etc. Start ik ETS2 op, na een paar seconden blijft hij ineens hangen.. lekker dan..

Edit: Black Ops 2 werkt helemaal vlekkeloos met de nieuwste driver (392.00?).

Edit 2: vanmiddag heb ik de nieuwste versie van RivaStaticsTuner geïnstalleerd. Het lijkt erop dat de nieuwe versie, Euro Truck Simulator 2 doet crashen. Want als ik de waardes begin te zien rechtsboven, freezed ETS 2. Met Black Ops 2 geen problemen. Zojuist zonder RivaStaticsTuner geprobeerd (processen afgesloten). Dan werkt het wel. Dus mij lijkt het dat het een probleem is bij RST :/.

[ Voor 58% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-11-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online

[video]
Mooie truck! Welke sound mod heb je daarvoor gebruikt?? Klinkt heerlijk :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
pwillemske schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:21:
[...]

http://ets2.lt/en/scania-...aum-fixed-for-scania-rjl/

Werkt alleen voor de RJL mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik zit nu naar de stream van Squirrel te kijken en ik kan echt niet wachten op promods 2.0! Ten eerste is het al super dat Poland rebuilding en Rusmap erbij in zitten en als je ziet wat ze allemaal nog meer hebben toegevoegd dan is het wat mij betreft de enige map mod die nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
pwillemske schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:21:
[...]

jij nozem! :+
AtlAntA schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:00:
Ik zit nu naar de stream van Squirrel te kijken en ik kan echt niet wachten op promods 2.0! Ten eerste is het al super dat Poland rebuilding en Rusmap erbij in zitten
Rusmap ook? Ik dacht alleen een verbinding ( land )

[ Voor 43% gewijzigd door Odessa op 22-11-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Odessa schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:06:
[...]

jij nozem! :+

[...]

Rusmap ook? Ik dacht alleen een verbinding ( land )
Ik dacht dat ik vanmiddag zoiets gelezen had op het promods forum maar kan het nu niet meer terug vinden dus met zekerheid durf ik het niet meer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
In een ver ver verleden zijn we daar ook mee bezig geweest.....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39177611

oops had eigenlijk nog bij mijn andere post gemoeten...ach ja.. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Odessa op 22-11-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Odessa schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:13:
[...]

In een ver ver verleden zijn we daar ook mee bezig geweest.....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39177611

oops had eigenlijk nog bij mijn andere post gemoeten...ach ja.. :P
Ik snap niet dat er dan niet meer over te vinden is. Of dat er geen officiele ondersteuning voor is gekomen. De game ziet er echt veel beter uit en ik denk dat ik wel 20fps win t.o.v 400% scaling. oOo

Edit: LOL ik heb net Fallout4 gewonnen bij de raffle van Paul. :p

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 22-11-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Whoops, lees het nu pas :P Maar vind het echt heerlijk dat geroffel _/-\o_

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rusmap zit niet in 2.0 maar er zit wel een verbinding bij die de maps op 4 plaatsen koppelt.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:44:
Rusmap zit niet in 2.0 maar er zit wel een verbinding bij die de maps op 4 plaatsen koppelt.
Da's goed nieuws. Eerst moest je nog via Polen door Wit-Rusland... Nu kun je met de boot naar St. Petersburg en straks dus ook via land...

Zijn de grensovergangen ook in de stijl die RusMap hanteert? (Dubbele tolpoorten)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, de grenscontrole bij Narva is uniek in het spel.

De volgende 4 overgangen komen er aan:
E18 Helsinki - Vyborg - St. Petersburg (zeer complex grens station waar snelweg in 1x1 weg veranderd)
E20 Narva - Ivangorod - St. Petersburg (dubbele grenspost met voorsorteren, stopzone & langzaam verkeer)
E77 Riga - Pskov (dubbele grenspost)
en de oude overgang vanuit Polen richting Brest (Wit-Rusland)

Zodra Litouwen verder vordert gaan we daar ook koppelingen naar Wit-Rusland maken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:59:

E18 Helsinki - Vyborg - St. Petersburg (zeer complex grens station waar snelweg in 1x1 weg veranderd)
E20 Narva - Ivangorod - St. Petersburg (dubbele grenspost met voorsorteren, stopzone & langzaam verkeer)

Zodra Litouwen verder vordert gaan we daar ook koppelingen naar Wit-Rusland maken.
Ben benieuwd. Die grensovergangen vind ik altijd een van de leukste dingen in 't spel (vooral ook omdat je niet zoals in het echt lang hoeft te wachten :P)

ProMods 2.0 gaat sowieso mooi te worden :D

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 22-11-2015 23:08 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:59:

Jullie zijn daar echt goed bezig mannen en misschien ook wel vrouwen. Eigenlijk zouden jullie geld moeten krijgen van ETS2 zelf. Ik kan het me prima voorstellen dat mensen de game kopen puur om van de Promod te kunnen genieten. Ga zo door!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 09:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

CyberCow schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:32:
[...]

Jullie zijn daar echt goed bezig mannen en misschien ook wel vrouwen. Eigenlijk zouden jullie geld moeten krijgen van ETS2 zelf. Ik kan het me prima voorstellen dat mensen de game kopen puur om van de Promod te kunnen genieten. Ga zo door!!!
Gezien de huidige acties binnen SCS en forum aldaar zal dat never gebeuren, als er al ooit over gedacht is. Denk dat we al blij mogen zijn dat grote community projecten nog doorgang vinden. Al loopt het niet meer via de SCS forums. Gok dat daar de komende tijd nog wel meer community ontwikkelaars zullen verdwijnen. Nog sterker, het kan best zijn dat enkele ontwikkelaars volledig afhaken. Ik weet dat er al 1 was gestopt. Weet niet of dat er inmiddels al meer zijn.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

@koenvh nice pictures. gebruik je nog een speciale weather mod ?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:17
Ik heb de Scandinavië DLC nog niet dus ik kan al een tijdje niet met Promods :'(
Waar zijn de goedkopere adressen voor Steam versie? Of komt er binnenkort weer een Steam sale?
Going East heb ik al wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:06:
@koenvh nice pictures. gebruik je nog een speciale weather mod ?
Ja, IWR.
Gummiebeer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:45:
Ik heb de Scandinavië DLC nog niet dus ik kan al een tijdje niet met Promods :'(
Waar zijn de goedkopere adressen voor Steam versie? Of komt er binnenkort weer een Steam sale?
Steam Sale lijkt me 't makkelijkst ;)

Komt binnenkort weer als 't goed is.

[ Voor 19% gewijzigd door Koenvh op 24-11-2015 18:26 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gummiebeer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:45:
Bij Game Mania kost de Steam versie € 9,98. In het doosje zit dan alleen een downloadcode. Of anders inderdaad wachten op de Steam Sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCS producten kosten toch al geen drol, en dan wil je nog voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, echt :F

Voor AA games wordt rustig 50 euro neer gelegd, DLC's kosten zowat net zoveel als de game zelf en na 4, hooguit 5 updates komt er een nieuwe game en bloed de oude dood.

Maar een tientje voor een DLC van een dik 3 jaar oude game die nog altijd volop ondersteund en ontwikkeld wordt is te veel :')

[ Voor 58% gewijzigd door FastFred op 24-11-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-04 21:49
FastFred schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:00:
SCS producten kosten toch al geen drol, en dan wil je nog voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, echt :F
En daar is niks mis mee. Steam komt zoals vertrouwd binnenkort met de kerstsale en ik ben er al klaar voor. Waarom zou je in het leven altijd meer (dan nodig) geld uitgeven om hetzelfde doel te bereiken? Ja ik steun ook SCS maar ik ben toch niet gek? ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:00:

Voor AA games wordt rustig 50 euro neer gelegd, DLC's kosten zowat net zoveel als de game zelf en na 4, hooguit 5 updates komt er een nieuwe game en bloed de oude dood.

Maar een tientje voor een DLC van een dik 3 jaar oude game die nog altijd volop ondersteund en ontwikkeld wordt is te veel :')
Iemand mag toch zelf bepalen hoe hij/zij z'n geld uitgeeft? Dat mensen €50 over hebben voor een of andere AA game is niet mijn probleem, 't is hun goed recht, maar ik doe 't niet.

Elke euro kun je maar een keer uitgeven, dan is 't toch zonde om onnodig veel uit te geven? :)
Ik wilde de Scandinavië DLC snel hebben, dus heb 'm een kwartier nadat die uitkwam gekocht, echter kan ik me ook goed voorstellen dat je eerst de prijs wil laten zakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 24-11-2015 21:37 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:17
Elk dubbeltje kan goed besteed worden sinds er een kleine spruit hier rond kruipt, vandaar. ;)
Inderdaad even wachten op de kerstsale dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:21:
Hmmm, misschien ben ik dan toch geen echte Nederlander die op alles wil besparen...
Misschien niet :p

Ik met mate. Dit soort dingen koop ik wel direct op Steam, maar toch gebruik ik voor de meeste hardware wel de pricewatch.

Anyway: Gebruikt er hier iemand EAA?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dingen die ik echt mooi vind koop ik altijd wel en mag ook wel wat kosten. Ik weeg het wel altijd af. Hoe meer tijd ik het gebruik hoe meer het mag kosten. De reden dat ik Scandinavia nog niet heb gekocht is dat ik die wil hebben voor me verjaardag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502431

Koenvh schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:40:
[...]
Anyway: Gebruikt er hier iemand EAA?
Het is Euro Truck Simulator :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 502431 op 25-11-2015 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Australië deed ook mee met het Eurovisiesongfestival, dus waarom Brazilië niet in ETS2? :p

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Is dit wat ik denk dat het is.. :9~
User defined traffic density, defined by multiplier to default (g_traffic)
En kan die Akula niet in een kast zonder internet worden opgesloten :(
Ja ik weet het, ik zou de comments niet meer lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lol die Akula. Ik durf er een emmer vergif op in te nemen dat ie ondertussen doodleuk met een illegale versie speelt zoals zoveel van die trollende kids. :')

Deze is ook leuk...

''Hired drivers are more efficient when equipped by good truck.''

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 25-11-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Jammer dat ik geen gebruik kan maken van World of Trucks. Kan mijn Key niet zien op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je de game selecteert in Steam, heb je dan niet rechts in het menu een optie voor je CD key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-05 12:31
Mooie update weer. Gaan we vanavond eens mee aan de gang.
Leuk dat de werknemers nu eindelijk baat hebben bij een betere truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazelnoot
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:26
Odessa schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:48:
Jammer dat ik geen gebruik kan maken van World of Trucks. Kan mijn Key niet zien op Steam.
?? Ben gewoon aan het rijden! Wel max 90km/h :( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Eindelijk een officiële fix voor het onderstuur probleem!

Iemand al getest of deze update alle mods weer breekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:48:
Op WOT kun je inloggen met je Steam account, dan is die direct geactiveerd :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 09:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik gok dat de world of trucks update alleen gaat werken voor offiële map en DLC maps. Denk niet dat er ritten in zullen met andere maps. Anders gaat dat hele rare ritten opleveren voor mensen die map mods niet hebben.

En ik weet wel zeker dat er weer een aantal mods kapot gaan. Is elke versie nog geweest. Ik blijf voorlopig dus weer even zitten op de oude versie.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
"Hired drivers are more efficient when equipped by good truck"

Wat is SCS's definitie van een good truck? Of ik heb er overheen gelezen?

[ Voor 4% gewijzigd door Saybia op 25-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 20:31
Saybia schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:14:
"Hired drivers are more efficient when equipped by good truck"

Wat is SCS's definitie van een good truck? Of ik heb het niet gelezen?
Ik gok dat het de trucks zijn die duurder zijn of meer assen e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
NoFearWizz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:16:
[...]

Ik gok dat het de trucks zijn die duurder zijn of meer assen e.d.
Dat zou dan niet echt realistisch zijn. In rl heb je voor iedere klus een andere truck. Lange afstanden heb je vaak wel een slaapcabine, voor korte stukjes niet. ADR vrachtwagens hebben ook weer andere specificaties.
Als ik winkeldistributie wil rijden ga ik dit niet doen met een kipper (jammer genoeg nog niet standaard opgenomen qua vrachtwagens in het spel). Wel leuk als je gaat lossen, ik zie nu al de gezichten voor me van het winkelpersoneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:27:
[...]

Dat zou dan niet echt realistisch zijn. In rl heb je voor iedere klus een andere truck. Lange afstanden heb je vaak wel een slaapcabine, voor korte stukjes niet. ADR vrachtwagens hebben ook weer andere specificaties.
Als ik winkeldistributie wil rijden ga ik dit niet doen met een kipper (jammer genoeg nog niet standaard opgenomen qua vrachtwagens in het spel). Wel leuk als je gaat lossen, ik zie nu al de gezichten voor me van het winkelpersoneel.
Porseleinwinkel zeker? :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:03:
[...]

Op WOT kun je inloggen met je Steam account, dan is die direct geactiveerd :)
Soms kan jij best wel nuttig zijn :+ thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:47:
[...]

Soms kan jij best wel nuttig zijn :+ thx
Is dat een belediging of een compliment? :+

Maar je dacht toch niet dat SCS alle Steamgebruikers in de kou zou laten staan? Da's volgens mij (heb geen grafiek) wel waar de meeste gebruikers zitten ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
YouTube: Bier lossen gaat helemaal mis maar dan op grotere schaal :+ Eeuwig zonde :+

[ Voor 3% gewijzigd door Saybia op 25-11-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Realistisch zou zijn dat ze het alleen van de motor laten afhangen denk ik vanwege de euro normen.

[ Voor 92% gewijzigd door Saybia op 25-11-2015 17:57 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 161 Laatste