Hier gaan veel mensen blij mee zijn
improved truck's chassis geometry and adjusted fifth wheel position for most of 6x2, 6x4 chassis's to decrease under steering under full throttle
De eerste stap naar multiplayer? Ja! Geweldig
Hier gaan veel mensen blij mee zijn
improved truck's chassis geometry and adjusted fifth wheel position for most of 6x2, 6x4 chassis's to decrease under steering under full throttle
🠕 This side up
Uhm, ik dacht meer aan instelbare verkeersdrukte. Wat het dus niet is.Ik heb wel het idee dat er nu meer verkeer op de weg is ( kan een placebo effect zijn maar toch...)FastFred schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:38:
Ik ben nu in ieder geval al een groot fan van deze change. Hoe vaak het wel niet gebeurd is dat ik op een 3-baans snelweg van baan wil veranderen en ik bots met een AI wagen...User defined traffic density, defined by multiplier to default (g_traffic)
Ik vind ook nog steeds dat de functie terug moet komen dat de AI je voor laat gaan als je je richtingaanwijzer aan hebt om van baan te wisselen. Niet echt realistisch, ik weet het, maar scheelt heel erg veel frustratie, AI die achterop je trailer klapt geeft veel schade namelijk.Improved navigation, lane switching, spawning and obstacle checking
Oh, ik ga bij iedere blogpost al standaard op zoek naar zijn reacties zodat ik me weer aan hem kan ergerenOdessa schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:20:
En kan die Akula niet in een kast zonder internet worden opgesloten![]()
Ja ik weet het, ik zou de comments niet meer lezen
Des te beter de truck, des te efficiënter ze gaan werken. Dus dat zal neerkomen op dingen als soort cabine, motorvermogen, retarder en chassis configuratie omdat dat vrij algemene dingen zijn waar ze in de code gemakkelijk op kunnen focussen.Saybia schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:14:
"Hired drivers are more efficient when equipped by good truck"
Wat is SCS's definitie van een good truck? Of ik heb er overheen gelezen?
[ Voor 37% gewijzigd door FastFred op 25-11-2015 21:39 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ach, liever dat SCS blijft verbeteren dan dat altijd alle mods blijven werken... Al passen ze 't de laatste tijd wel erg vaak aan.ScuL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:49:
1.22 is alweer in open beta.
Werkt wederom niet met huidige map mods
(zo irritant dat SCS dit keer op keer doet)..
We zijn bezig met een update.
🠕 This side up
*empty*
Zonder mods zouden ze hun eigen doodsvonnis tekenen, dus ik denk niet dat ze mods actief tegenwerken.MR_VIPER schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:33:
Zou bijna zeggen dat dit de volgende nagel aan de doodskist word voor het modden. Denk dat we meer gevalletjes van accessory pack DLC's gaan zien. SCS ziet ook dat add-on mods het erg goed doen. Ik krijg gezien de stappen die nu genomen worden SCS een stukje van de mod scene tot een verdien model willen gaan maken. Frustreer de modders. Neem de ideeën over en verkoop het.
Het tempo waarmee nu kleine updates doorkomen waar een groot aantal modders last van hebben is best wel groot in mijn ogen.
We zullen zien wat het gaat worden. Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren als ATS uit is.
🠕 This side up
Dit zal vast gekoppeld zijn aan een DLC, net zoals de cabin accessories, maar is wel iets waar een hoop mensen blij van gaan worden. Bijv. eenvoudig de kleur van de safety-ring van je velg aanpassen, of van de hub?Along with it comes a little cosmetic improvement that will allow the players to apply color to designated parts of the tyre. In fact this too is only a start of a more extensive push to have richer customization options for wheels, with more cool stuff being prepared for future game updates.
Dus SCS is echt niet opzettelijk de modders aan het treiteren. En het levert de modders ook weer geld op natuurlijk (opnieuw downloaden)The good news is that SCS did add a batch conversion script for this in the patch conversion instructions, which makes the conversion process a TON easier.
So, +1 for SCS for preventing a potential conversion headache
Daar zat ik op te wachten! Eindelijk weer m'n Promods profiel aanslingerenKoenvh schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:46:
D'r is nu trouwens korting op ETS2 en DLC:
http://store.steampowered.com/app/227300/?snr=1_5_9__300
Scandinavië voor bijv. €8,99
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je oude truck kan je verkopen door een nieuwe te kopen en deze in te ruilen. Het aan echte mensen verkopen van je truck heeft denk ik weinig nut. Neem aan dat iedereen voldoende budget heeft om alle trucks te kopen die er zijn.Saybia schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:46:
Mijn drie wensen voor een update of dlc:
Als ze dan toch met die good truck update komen, laat ze dan ook een tweedehands markt implementeren met oude roestige trucks met de nodige kilometers. Waar mensen hun oude truck kunnen verkopen aan anderen.
Ook zit ik te wachten op het zelf laden van de trucks optie. Wil wel graag ff hangen in een loods op een heftruck of ept.
En natuurlijk wil ik ook grondverzet en containerterminals eindelijk wel eens zien in ETS.
Zoveel wensen.....
Lijkt mij toch wel leuk om als iets optioneels te hebben, net als het wel of niet automatisch parkeren. Bij de één gaat het puur en alleen om het rijden maar kan mij goed voorstellen dat er veel spelers zijn die het leuk vinden om daarnaast zo nu en dan nog wat meer nog wat meer te doen hebben.CyberCow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]
Het zelf laden van een truck dan schiet je het doel voorbij van een trucksimulator. Dan word het meer transport/logistiek simulator.
Het lijkt mij ook super leuk daar niet van maar denk dat de makers van het spel ETS2 niet op die manier bedoelen. Vroeger heeeeeeeeeeeeel vroeger in HardTruck was het wel mogelijk om verschillende ladingen te kiezen en deze dan naar de juiste bestemming te brengen. Je kon dan ook kiezen hoeveel van wat je meenam. Het ene was heel zwaar en het andere was bijvoorbeeld heel kostbaar. Dat zou wel leuk zijn. Dan nog dat je de lading af kan leveren in 1 van je garages zodat een van je chauffeurs het weg kan brengen en je eigenlijk je eigen distributie zou hebben. Lijkt mij allemaal prachtig maar denk niet dat het er komt.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:04:
[...]
Lijkt mij toch wel leuk om als iets optioneels te hebben, net als het wel of niet automatisch parkeren. Bij de één gaat het puur en alleen om het rijden maar kan mij goed voorstellen dat er veel spelers zijn die het leuk vinden om daarnaast zo nu en dan nog wat meer nog wat meer te doen hebben.
Hoe kan je kiezen hoeveel verkeer je hebt? En kan je dat dan ook voor bepaalde regionen instellen?Odessa schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:59:
Mja in vergelijking met de voorgaande titels is ETS2 een "dumbed down" versie.Veel features zijn verdwenen in ruil voor....ja voor wat eigenlijk?!
Maar goed, we gaan zien wat de toekomst brengt.
Ik heb nu die traffic multiplier naar 1.5 gebracht.Lijkt wel of ik nu minder verkeer hebwe knutselen door..
Ik hoop dat dat wel goed werkt... Niet dat de snelweg nog steeds leeg is en de stad zo vol dat je drie rondes voor het verkeerslicht moet wachten.Odessa schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:59:
Mja in vergelijking met de voorgaande titels is ETS2 een "dumbed down" versie.Veel features zijn verdwenen in ruil voor....ja voor wat eigenlijk?!
Maar goed, we gaan zien wat de toekomst brengt.
Ik heb nu die traffic multiplier naar 1.5 gebracht.Lijkt wel of ik nu minder verkeer hebwe knutselen door..
🠕 This side up
Zou wel mooi zijn dat er ook een ProMods server kwam waarbij iedereen Promods+PolandRebuilding+Rusmap(+open spaces) rond kan karren.Nice Guy Eddie schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:51:
Ik neem dus aan dat die online contracts alleen samenwerken met een profiel zonder (map)mods? (dus een vanilla profile).
Verwijderd
Kwestie van de economie aanpassen. En ik snap dat de meesten gewoon willen rijden hoor maar als vrachtwagenchauffeur ben je niet alleen aan het rijden. Ik hou nu eenmaal van realisme. Ik stoor mij ook aan die idiote afslagen van 2 naar 1 baan. Of dat ik in het "oude" gebied nog steeds niet kan doorrijden bij de tol. Ach ja een mens moet wat te zeuren hebbenCyberCow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]
Je oude truck kan je verkopen door een nieuwe te kopen en deze in te ruilen. Het aan echte mensen verkopen van je truck heeft denk ik weinig nut. Neem aan dat iedereen voldoende budget heeft om alle trucks te kopen die er zijn.
Het zelf laden van een truck dan schiet je het doel voorbij van een trucksimulator. Dan word het meer transport/logistiek simulator.
Mooie foto!Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:56:
Dat zou geweldig zijn!
En dan met dit soort taferelen, met verschillende VTC´s maar ook met traffic
[afbeelding]
Ik reed hier trouwens 30, de Citroën stond een paar meter verderop stil
🠕 This side up
Wat een vreselijk mooi plaatje[b]Key1999 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:56:
Ik zou die lightningmod ook wel willen hebben. Echt super mooi.Nice Guy Eddie schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:01:
[...]
Wat een vreselijk mooi plaatjeMooie belichting ook, zal niet de standaard lighting zijn van de game?
🠕 This side up
Nu al?
🠕 This side up
Veel plezier en we zien graag de foto's uit het noorden.
Verwijderd
Ik heb nog niet zo lang geleden met de Sprinter mod gereden, maar ik vind de map behoorlijk klein voor hoge snelheden. Anderen in auto's lijkt me leuk maar ik hou het op trucksKoenvh schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:02:
[...]
Ik zou ook graag online met verkeer zien... Maar misschien dan ook dat je een auto besturen kan
Kan ik met 130 over de snelweg rijden en vrachtwagens afsnijden
Mooie screenie uit ProModsVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:56:
Dat zou geweldig zijn!
En dan met dit soort taferelen, met verschillende VTC´s maar ook met traffic
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Vanavond de eerste rit maken naar Zweden!
[ Voor 28% gewijzigd door Gummiebeer op 27-11-2015 15:46 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Doe 'ns gekGummiebeer schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:31:
Ik had de uitbreidingen veel eerder moeten hebben, wat mooi rijden in Scandinavië!
Nu het ETS2 vuurtje weer is aangewakkerd heb ik gelijk maar de hele bups aangeschaft, inclusief de paints.
🠕 This side up
[ Voor 51% gewijzigd door Gummiebeer op 28-11-2015 20:13 ]
Ik heb gisteren ook nog een zooi paint jobs gekocht, moet er nu nog 2 geloof ik. Toch altijd leuk om een beetje te wisselen. De helft gebruik ik niet eens maar is meer support richting SCS.Gummiebeer schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:31:
Ik had de uitbreidingen veel eerder moeten hebben, wat mooi rijden in Scandinavië!
Nu het ETS2 vuurtje weer is aangewakkerd heb ik gelijk maar de hele bups aangeschaft, inclusief de paints.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Verwijderd
Wie goed doet, die goed ontmoet.
ik betwijfel of het veel helpt bij ets2AtlAntA schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:43:
Heeft iemand van jullie ervaring met het spelen van ets2 op een 27inch G-sync monitor? Helpt het echt met de stuttering tussen de 30fps en de 60fps? Zit te denken aan een 1440p scherm maar ik wil wel erg graag een soepele game ervaring krijgen/houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Odessa op 29-11-2015 13:45 ]
Ik heb ergens in dit topic uitgelegd hoe je betere graphics met hogere framerate kan krijgen via NVinspector. Je Zal door de betere AA geen verschil meer kunnen zien tussen 400% schaling en 100% schaling. Ik draai ongeveer 40-60 fps met dips tot 30 in de stad met bijna alle settings op het hoogst. Ik heb gras en schaduwen op medium gezet. Dit met Promods+Rusmap+Poland Rebuilding en wat truck mods en alle jazzycat meuk aan.Odessa schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:42:
Ik heb gisteren mijn pc een upgrade gegeven. 16gb ram ( had 8gb ) en mijn GTX780Ti omgewisseld met een GTX 980Ti. Alle opties full gaf me dat 50fps op scaling 400%. ( 2560x1600 ). Met scaling 300% geen moeite om boven de 60 fps te blijven.Daarna een zooitje mods gedownload en nu zit ik tussen de 20 en de 40 fps.. Met een hoop stutters. Denk dat ik weer wat mods ga verwijderen.
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 29-11-2015 14:10 ]
Klopt, ik toen ook aangegeven dat we daar in het verleden ook al mee bezig waren.
[ Voor 4% gewijzigd door Odessa op 29-11-2015 14:35 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-11-2015 14:43 ]
Owja dat was jij. Nog bedankt daarvoor!Odessa schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:33:
[...]
Klopt, ik toen ook aangegeven dat we daar in het verleden ook al mee bezig waren.![]()
Maar let even op de resolutie, 1920x1080 versus 2560x1600...Daar is kennelijk heel veel PK voor nodig met dit spel ( als je mods wil gebruiken iig ). Ik had met NVinspector ook moeite om redelijke fps te behouden ( geloof dat ik toen een GTX 570 en GTX680 had ).
GA wel eens kijken welke mods de meeste inpact geven..
Edit: ongeveer dezelfde mods als die jij hebt
Zou als ik jou was wat geld erbij doen en een GTX980Ti kopen. ( AMD weet ik niet veel van )AtlAntA schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:48:
[...]
Maar goed ook dat ik dat nu besef. Ik had bijna de knoop doorgehakt op een 2ekansje van coolblue.![]()
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
🠕 This side up
Had jij niet 2 Kaarten?Koenvh schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:59:
Mijn R9 290 haalt ongeveer gelijke resultaten.. Schaling staat echter op 125%. (Op 4700×1080)
Drie schermen, maar niet twee kaarten
Ligt eraan... Op gegeven moment zit je bovenaanAnonymoussaurus schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:35:
Nooit, maar dan ook echt nooit, aan CFx of SLI beginnen. Verpats gewoon je huidige kaart, en koop een nieuwe. Is goedkoper, en beter.
🠕 This side up
"nooit aan CFx of SLI beginnen". Waarom niet?Koenvh schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:40:
Ligt eraan... Op gegeven moment zit je bovenaan
Als je nu een GTX 970 hebt, kun je d'r best nog een tweede bijzetten.
Geen idee wat de prestaties in ETS2 zijn, maar aan de huidige optimalisaties te zien zal 't weinig uitmakenAnonymoussaurus schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:43:
[...]
"nooit aan CFx of SLI beginnen". Waarom niet?
-Veel meer kans op nóg meer micro stuttering in Euro Truck Simulator 2
-Veel vaker driver problemen
Minder efficiënt
🠕 This side up
Prestaties gaan er inderdaad op vooruit. Maarja.. Om nou 2 x 350 euro te hebben betaald.. Je kan ook gewoon de 970 verkopen voor 150 euro (verkoop prijs hangt af van een paar aspecten). Dan koop je een 980ti voor 150 euro minder.Koenvh schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:47:
[...]
Geen idee wat de prestaties in ETS2 zijn, maar aan de huidige optimalisaties te zien zal 't weinig uitmaken
Minder efficiënt klopt, maar de prestaties gaan wel omhoog (in spellen die het ondersteunen). Driverproblemen zou kunnen, voor zover ik weet kun je ook profielen aanmaken per spel, en SLI uit- of aanzetten.
http://www.guru3d.com/art...tx-970-sli-review,21.html
Dan zie je dat het qua FPS wel een hele vooruitgang is.
Volgens mij is een 980 Ti even duur als twee keer een GTX 970, maar met mindere prestatiesAnonymoussaurus schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:53:
[...]
Prestaties gaan er inderdaad op vooruit. Maarja.. Om nou 2 x 350 euro te hebben betaald.. Je kan ook gewoon de 970 verkopen voor 150 euro (verkoop prijs hangt af van een paar aspecten). Dan koop je een 980ti voor 150 euro minder.
🠕 This side up
Ja zat ik ook al aan te denken alleen ik heb mijn gtx970 pas sinds 2 maand dus vind het zonde om hem alweer weg te doen. En daarbij komt dat de gtx970 per FPS aardig goedkoper is dan een gtx980ti. Nu zou ik inderdaad een 2e gtx970 bij kunnen steken en dan SLI kunnen draaien en dan de eventuele micro stuttering oid op kunnen lossen met een G-sync monitor (als dat zo werkt weet ik niet zeker). Maar ik heb nog een antiek moederbordje erin zitten die geen SLI ondersteund. Maw ik kan dan net zo goed een compleet nieuwe build gaan doen.Odessa schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:53:
[...]
Zou als ik jou was wat geld erbij doen en een GTX980Ti kopen. ( AMD weet ik niet veel van )
Ik ben nu ook weer bezig met NVinspector.. Gaat wel beter nu behalve in steden maar dat blijf je denk ik wel houden.
uhm ik denk dat jij de gewone GTX980 bedoeldAtlAntA schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:37:
[...]
. En daarbij komt dat de gtx970 per FPS aardig goedkoper is dan een gtx980ti.
Nah, het zijn meer die mods die het duur makenDure hobby dat ets2...
[ Voor 18% gewijzigd door Odessa op 29-11-2015 18:28 ]
Het zijn inderdaad de mods die zo op de performance inhakken. Maar ik zou echt niet graag zonder Promods+Poland+rusmap willen rijden. De wereld ziet er zo veel beter uit. Ach het is ook gewoon een kwestie van tijd voordat de rauwe graphics power deze problemen verleden tijd maakt.Odessa schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:56:
[...]
uhm ik denk dat jij de gewone GTX980 bedoeld![]()
Maar genoeg over GFX cards....
[...]
Nah, het zijn meer die mods die het duur maken
Edit: Ik vraag me af hoe het staat met de rigid trucks. Nooit meer iets van gehoord. Zou willen dat SCS een roadmap zou uitbrengen met wat er in de toekomst gepland staat
We zullen zien.. Ik ben benieuwd naar ATS, maar volgens mij ligt daar niet de prioriteit van SCS, anders was die er al wel geweestAtlAntA schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:56:
[...]
Het zijn inderdaad de mods die zo op de performance inhakken. Maar ik zou echt niet graag zonder Promods+Poland+rusmap willen rijden. De wereld ziet er zo veel beter uit. Ach het is ook gewoon een kwestie van tijd voordat de rauwe graphics power deze problemen verleden tijd maakt.
En ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de roadmap van SCS. Ik ben helaas wel een beetje bang dat ze ets2 na de release van ATS niet zo fanatiek gaan doorontwikkelen zoals men nu doet ook al hebben ze wel anders beweert.
🠕 This side up
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 09:10 ]
Zou eens tijd worden maar beter laat dan nooit.AtlAntA schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:42:
Ik lees net op het SCS forum dat men AdBlue heeft toegevoegd aan de game.
Dat zat er toch al in, of kan je dat straks apart tanken?AtlAntA schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:42:
Ik lees net op het SCS forum dat men AdBlue heeft toegevoegd aan de game.
Ik ben het topic nog aan het doorlezen maar volgens mij zat dit er nog niet in. Ik ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen. Als ik het goed gelezen heb wordt dit automatisch getankt als je brandstof tankt. Wat dus zou betekenen dat je tankbeurten gewoon wat duurder zijn geworden.Nice Guy Eddie schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:40:
[...]
Dat zat er toch al in, of kan je dat straks apart tanken?
[ Voor 33% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 30-11-2015 12:46 ]
Wait whut echt waar??Nice Guy Eddie schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:43:
AdBlue zat al in de game, dus wat is er dan nieuw aan? Dus alleen iets duurder afrekenen bij tanken...
[ Voor 11% gewijzigd door AtlAntA op 30-11-2015 13:00 ]
[ Voor 21% gewijzigd door FSXnoob op 30-11-2015 12:54 ]
Mijn MAN TGX680 tankt helemaal geen Adblue volgens mij en dat is toch een Euro5.FastFred schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:50:
Adblue zit er inderdaad al in, echter gaat Adblue in het eggie vele duizenden km's mee en dat is nu nog niet zo. Als je met de XF 106 een hele tank diesel leeg rijd dan heb je nog de helft van je Adblue over.
Plus dat als je diesel tankt, er ook automatisch Adblue getankt wordt, ik hoop dat hier nog een aparte pomp voor komt en dat je bijvoorbeeld milieu boetes of iets dergelijks krijgt als je zonder Adblue gaat rijden.
Jawel, maar een Euro 5 motor verbruikt een stuk minder AdBlue dan een Euro 6 motorCyberCow schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:17:
[...]
Mijn MAN TGX680 tankt helemaal geen Adblue volgens mij en dat is toch een Euro5.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
laat die Macks en KW maar komenpwillemske schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:33:
[...]
(Tenzij je met een dikke v8 open pijp gaat rijden; want dan rij je Euro 0)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Het zou mij niks verbazen als over een heel aantal jaren er wel een Euro7 norm komt. Deze norm gaat dan niet alleen over de uitstoot maar ook over de materiaalkeuzes, aerodynamica, hybride/elektrisch/waterstof enz en duurzaamheid van de vrachtwagen. Verder klopt het wel dat het puur op uitstoot geen Euro7 norm komt.pwillemske schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:33:
[...]
Jawel, maar een Euro 5 motor verbruikt een stuk minder AdBlue dan een Euro 6 motor. Overigens voor degene die het zich afvragen; Euro 7 gaat er (zoals het er nu uit ziet) nooit komen. Uit metingen is bewezen dat de banden en remblokken (+schijven) meer schadelijke stoffen uitstoten dan de motor
. (Tenzij je met een dikke v8 open pijp gaat rijden; want dan rij je Euro 0
)
Met die kaart kun je ook prima op 1920 x 1080 spelen. Misschien net een tandje lager in de settings. Ging voor mij een wereld open toen ik de overstap maakte van 1280 x 1024.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:08:
Jullie met jullie dure videokaarten
Ik heb een oude 6850 1 GB DDR5, ik speel op een antiek scherm (1280x1024) en ongeveer 20 gig aan mods en prima graphics (ik heb dingen zoals spiegelkwaliteit op medium staan en de schaling op 200%, voor de rest alles op ultra of high. Meestal heb ik gewoon 40 fps, behalve in steden zoals Hamburg, daar kom ik rond de twintig.
Niks op tegen, maar triple screen is wel leukerVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:08:
Jullie met jullie dure videokaarten
Ik heb een oude 6850 1 GB DDR5, ik speel op een antiek scherm (1280x1024) en ongeveer 20 gig aan mods en prima graphics (ik heb dingen zoals spiegelkwaliteit op medium staan en de schaling op 200%, voor de rest alles op ultra of high. Meestal heb ik gewoon 40 fps, behalve in steden zoals Hamburg, daar kom ik rond de twintig.
Edit: op het plaatje had ik ± 35, heb je een vergelijkingspunt.
🠕 This side up
Verwijderd
Ik zal het eens overwegen, ik denk alleen dat ik, voordat ik dat doe, liever een andere videokaart neem. Want als ik nu een groter scherm koop, moeten ook de settings bij GTA V (nog!!) lagerTackleberry schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:37:
[...]
Met die kaart kun je ook prima op 1920 x 1080 spelen. Misschien net een tandje lager in de settings. Ging voor mij een wereld open toen ik de overstap maakte van 1280 x 1024.
Koenvh schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 00:28:
[...]
Niks op tegen, maar triple screen is wel leuker
Ach, wat ik allemaal nog wil doen, volgens mij kan ik beter een vrachtwagen kopen
Ieder z'n ding natuurlijk maar 1680 x 1050 is ook al behoorlijk prehistorisch volgens mij. Wel voordeel dat je amper je gpu hoeft te updaten op zulke resolutiesFastFred schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:11:
Oh man, de dag dat ik van een 1280x1024 schermpje ben overgestapt op 1680x1050Inmiddels heb ik deze schermen al weer 5,5 jaar
Iyama Prolite E1908WS, 19" breed
[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 01-12-2015 18:18 ]
Ben ik ook mee bezig. Afgelopen weekend de 60% gehaald, dus dat gaat nog wel even duren.Sn3gG3l schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:21:
[...]Gisteren weer paar uur lopen trucken, probeer nu op mijn vanilla profiel 100% map te halen (zonder teleporten of met 150 km/h de map door te sjezen) Potver dat is me toch wel een karwei hoor, ben er al lang mee bezig. Meeste grote wegen op een paar na heb ik nu gehad maar moet nog veel van die kleintjes, opritten, tankstations en dergelijke. Zit nu geloof ik op 91% , eind is in zicht!
Met ETS merkte ik opvallend weinig verschil in performance met de overstap naar 1920 x 1080. Ik vrees dat je voor GTA V idd wel problemen gaat hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:20:
Ik zal het eens overwegen, ik denk alleen dat ik, voordat ik dat doe, liever een andere videokaart neem. Want als ik nu een groter scherm koop, moeten ook de settings bij GTA V (nog!!) lager
[ Voor 11% gewijzigd door Tackleberry op 01-12-2015 20:15 ]
En nu naar mijn scherm! De LG29UM57-P, lekker gamen met Ultra-Wide (21:9) op 2560*1080, heel erg betaalbaar en fijne ervaring!FastFred schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:13:
Hó ff! Ik ging toen wel van 2x 17" CRT 1280x1024 naar 2x 19" LCD 1680x1050 breedbeeld, dat was toen een wereld van verschil!
Tot die tijd (ja, 2010) sjouwde ik nog een 17" CRT mee naar LAN party's, soms allebei
Succes! Laatste paar procenten gaan erg traag, gisteren weer 3 uur ofzo en 1 of 2 % erbij, we komen er welMRCL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:19:
[...]
Ben ik ook mee bezig. Afgelopen weekend de 60% gehaald, dus dat gaat nog wel even duren.
He sinds wanneer heb jij een rood naampje?Ircghost schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:21:
[...]
En nu naar mijn scherm! De LG29UM57-P, lekker gamen met Ultra-Wide (21:9) op 2560*1080, heel erg betaalbaar en fijne ervaring!
De 29" valt dus wel mee omdat het een ultra wide is, hij is daar daardoor niet heel hoog. Het kijkt ook heel natuurlijkFastFred schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:08:
[...]
He sinds wanneer heb jij een rood naampje?
Ik vind 29" iets teveel van het goede. Als ik eind deze maand de sleutels krijg van m'n eerste eigen huis dan komt er waarschijnlijk 2x 22" of 24". Daar heb ik nu simpelweg geen ruimte voor.
Kan wel kloppen met een Franse DLC... Maar dat laat nog wel even op zich wachtenOdessa schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:06:
Tsss Glorious 30" Master Race in tha house yo!
Ze hebben trouwens nieuwe company skins gevonden in de ETS files...Allemaal Franse namen
Da's inderdaad (in verhouding) niet duur... Leuk scherm. Koop er anders nog twee bijIrcghost schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:10:
[...]
De 29" valt dus wel mee omdat het een ultra wide is, hij is daar daardoor niet heel hoog. Het kijkt ook heel natuurlijk. En gefeliciteerd met je eerste huis!
Ik ben al meer dan een jaar promod (grijze ondertitel gehad), en nu sinds een maand of 2 geupgrade naar Powermod (FP).
🠕 This side up
Leuke Michelin-mannetjes op je dak
🠕 This side up
Je moet ook met de mods geen versies overslaan dan komt het allemaal goed. Ik heb ook het profiel al vanaf het begin en nooit problemen mee.Gummiebeer schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:56:
^^I'm with stupid![]()
Heb al de papieren maar het wil nog niet zo vlotten, dus dan maar een simulator om het niet te verleren. Al is het irl toch een stuk anders, maarja, het komt in de buurt.
Helaas genoodzaakt om te starten aan een nieuw profiel aangezien m'n oude profiel constant crasht. Komt door de vele mods die ik daarvoor had gebruikt en niet meer goed werken.profiel vanaf release
Uitstoot zullen inderdaad niet veel meer omlaag kunnen schroeven want de hudige uitstoot van roet en Nox is echt belachelijk laag.CyberCow schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:45:
[...]
Het zou mij niks verbazen als over een heel aantal jaren er wel een Euro7 norm komt. Deze norm gaat dan niet alleen over de uitstoot maar ook over de materiaalkeuzes, aerodynamica, hybride/elektrisch/waterstof enz en duurzaamheid van de vrachtwagen. Verder klopt het wel dat het puur op uitstoot geen Euro7 norm komt.
Je verhaal klopt zeker maar ik doelde eigenlijk meer op dat de Euro7 norm hier bepaalde verplichtingen aan gaat stellen.Dirk33 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:47:
[...]
Uitstoot zullen inderdaad niet veel meer omlaag kunnen schroeven want de hudige uitstoot van roet en Nox is echt belachelijk laag.
En materiaalkeuzes en aerodynamica, ik kan je verzekeren dat elke fabrikant daar volop mee bezig is. De truckindustrie heeft namelijk een groot voordeel, en dat is dat de klanten zo min mogelijk diesel willen tanken. Dus naar een laag verbruik toe is normaal.
En hybride trucks bestaan, maar dan betaal je je scheel aan t accupakket, dat hebben vervoerders er niet voor over. Net als met waterstof, daar rijden al lang trucks mee rond maar ja je kunt nergens tanken...
Overigens zijn ze in Brussel wel bezig met wetgeving zodat trucks 75cm langer mogen zijn MITS dit ten behoeve komt aan aerodynamica en niet aan meer laadruimte. Maar dit vinden bedrijven als Volvo en Mercedes natuurlijk niet leuk want die hebben net compleet nieuwe cabines ontwikkeld en dat kost een paar centjes.
[ Voor 10% gewijzigd door CyberCow op 06-12-2015 12:48 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq