Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:38:
Ik heb een hekel aan dat hele steam gebeuren. Rij liever gewoon zelf mijn eigen rondjes zonder alles te gaan uploaden en afhankelijk van hun te zijn. Nu wil ik Scandinavia gaan aanschaffen maar https://sites.fastspring....stant/ets2dlc_scandinavia aardig aan de prijs. Kan ik niet een steam aanbieding pakken en deze koppelen aan mijn niet steam ETS2 DVD?

Sorry dat ik mijn eigen post niet heb aangevuld had er even niet op gelet mijn excuus.
Nee, da's niet mogelijk :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dank je wel dan koop ik wel de versie daar. Vind dat steam echt maar onzin. Schijnt wel zo te zijn dat je niet steam versies uiteindelijk wel toe moet kunnen voegen aan steam. Eerst wilde ik wachten op mijn verjaardag aan het eind van de maand. Maar gisteren heeft de goede Sint mij een waardebon gegeven om ETS2 Scandinavia te kopen. Dat gaan we dus nou ook maar doen ook. Foto's volgen later. Bedankt voor je snelle antwoord!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik vind steam dan weer geweldig :) Betaal soms ook graag n paar euro meer als ik m dan in mn steam library heb. Gewoon op elke pc toegang tot mn spellen, alles wordt bijgehouden, makkelijk om met vrienden te kunnen spelen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb liever het systeem van o.a. Humble Bundle.. Zowel een Steam key als standalone download. :P

Enfin, ik heb nu twee nieuwe monitoren, dus ik kan nu met 3× 1080p trucken. :9

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand een oplossing voor de koppeling tussen Rusmap 1.52 en Open spaces 2.3 of 2.4. Ik heb vanalles al geprobeerd in de volgorde ook de patch map20 ertussen geplaats in alle mogelijke volgorden. Maar de map koppelt zich niet. Het heeft wel altijd gewerkt maar de nieuwe versies gaat er iets mis maar wat??

Hebben andere dat ook dat met Scandinavia het bijna altijd donker is. Tegen een uur of 10 in de ochtend word het licht en om 3 uur alweer donker. Is het allemaal mooi geworden kan je er weer niks van zien. Nu word het helemaal niet meer licht.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hbItlDQ.png

Iemand waar het fout kan gaan?

[ Voor 34% gewijzigd door CyberCow op 07-12-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

CyberCow schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:25:
Heeft er iemand een oplossing voor de koppeling tussen Rusmap 1.52 en Open spaces 2.3 of 2.4. Ik heb vanalles al geprobeerd in de volgorde ook de patch map20 ertussen geplaats in alle mogelijke volgorden. Maar de map koppelt zich niet. Het heeft wel altijd gewerkt maar de nieuwe versies gaat er iets mis maar wat??

Hebben andere dat ook dat met Scandinavia het bijna altijd donker is. Tegen een uur of 10 in de ochtend word het licht en om 3 uur alweer donker. Is het allemaal mooi geworden kan je er weer niks van zien. Nu word het helemaal niet meer licht.

[afbeelding]

Iemand waar het fout kan gaan?
Is het niet zo dat ze inmiddels een aanpassing hebben gedaan zodat het dag/nacht verhaal meer de reallife cyclus volgt. In scandinavie is het nu ook later licht en eerder donker voor zover ik weet.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:34:
[...]

Is het niet zo dat ze inmiddels een aanpassing hebben gedaan zodat het dag/nacht verhaal meer de reallife cyclus volgt. In scandinavie is het nu ook later licht en eerder donker voor zover ik weet.
Dat klopt maar volgens mij is het niet dag en nacht donker daar. Ook in de winter is het in Ijsland overdag ook wel eens licht. Maar ik zal eens naar het zuiden van Europa karren. Ik ben nu in Antwerpen het is 14:33 en compleet donker. Ook komt er geen schemer meer en blijft het compleet donker. Ik heb overal gezocht op internet maar kan er niets over vinden. Ik gebruik IWR en heb deze uitgeschakeld. Ook geen resultaat.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 08-12-2015 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik krijg de late autumn mod maar niet werkend, ik heb de mod bovenaan de mod-lijst geplaatst, maar hij blijft crashen. Meer mensen hier problemen mee?

EDIT:
Een andere versie van de mod deed het wel gelukkig. Maakt het toch weer een stukje realistischer. :)

[ Voor 27% gewijzigd door GluonC op 08-12-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Ik zou het toch top vinden als je echt kon laden en lossen. Dat zou het spel echt af maken voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maffie500 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:02:
Ik zou het toch top vinden als je echt kon laden en lossen. Dat zou het spel echt af maken voor mij.
Het lijkt mij leuk als je ook echt daadwerkelijk in de steden kan rijden, in plaats van alleen industriegebieden.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of meer mensen het probleem hebben gehad met dat het altijd donker is sinds Scandinavia erbij zit. Ik heb gelukkig vandaag de oplossing gevonden door http://improved-weather.ets2mods.ru/ en dan de patch daarvan eraan toe te voegen. Deze patch moet een hogere prioriteit hebben dan de IWR. Ik had niet door dat deze nog aanstond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het altijd 'grappig' om te lezen hoe mensen gaan vragen aan SCS (voornamelijk in de reacties op hun blogposts) of ze het niet mogelijk kunnen maken om uit je vrachtwagen te kunnen stappen bij je bestemming en dan langs de vrachtwagen naar achter te lopen om de deuren of zeilen open te zetten, vervolgens kunt instappen in een heftruckje en daarmee door een warenhuis rijden om te laden of lossen. Of dat je in een haven kunt komen aanrijden en vervolgens in de kraan kunt klimmen waarmee je de zeecontainer van het schip op je vrachtwagen plaatst

Dat is een beetje als vragen aan Mojang/Microsoft of ze van de broncode van Minecraft niet een opvolger kunnen bouwen van Flight Simulator X. Of aan GIANTS Software vragen of ze van Farming Simulator niet een Battlefield of Call of Duty concurrent kunnen maken.

Een game engine is vaak specifiek ontworpen om zo optimaal mogelijk te presteren voor een bepaald spel, of een bepaald soort spel (first person shooter, flight sim, truck sim, rpg, citybuilding etc.) en het is vaak - en zeker voor een kleinschalig bedrijf als SCS - onmogelijk om op de huidige engine zulke dingen te gaan toevoegen, dat zou jaren kosten. En aangezien het succes dat ze nu hebben met ETS2 en ATS op dezelfde engine, denk ik niet dat ze snel afscheid zullen nemen van deze engine.

Dat moest er even uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
Een vrachtwagenchauffeur mag vaak niet eens laden/lossen. Op het bedrijf waar ik werk hebben we ook een laaddock. Bij het opstellen/updaten van arboregels zou officieel in moeten staan dat de chauffeur tijdens het laden niet in zijn cabine mag zitten en zelfs zijn sleutels moet inleveren ;w

Waar ik op zit te wachten is toch die combo trucks of lzv 's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleutels inleveren is standaard als de wagen aan een loadingdock staat inderdaad. Maar in de cabine zitten lijkt me geen probleem? Bij ons gaan ze gewoon op kantoor zitten met een bak koffie of sjorren ze de lading vast.

De Polen, Roemenen, Hongaren en al dat andere oostblok volk die pakken hier vaak zo'n camping brandertje uit hun wagen en gaan naast de vrachtwagen hun potje zitten koken als ze moeten wachten tot ze geladen of gelost kunnen worden, true story

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 08-12-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
Veel hierboven snap ik, maar niet waarom je je sleutels moet inleveren als de wagen aan het dock staat. Wat is daar de gedachte achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyRolls
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-07 21:34

RoyRolls

Ik ben Roy

De game veel gespeeld, nu net begonnen met een nieuwe game met controller. Wordt een beetje zat van de mods, telkens met een update verknalt het mijn savegame, iemand misschien tips daarvoor?

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyRolls schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
De game veel gespeeld, nu net begonnen met een nieuwe game met controller. Wordt een beetje zat van de mods, telkens met een update verknalt het mijn savegame, iemand misschien tips daarvoor?
Mods ook updaten. Mijn profiel stamt van versie 1.2, en werkt nog prima ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:52:
Veel hierboven snap ik, maar niet waarom je je sleutels moet inleveren als de wagen aan het dock staat. Wat is daar de gedachte achter?
Om te voorkomen dat de chauffeur weg rijd terwijl ze met een heftruck half in de trailer/half in het loading dock staan en dat soort dingen.

Vroegáh, toen ik net 15 was, werkte ik bij een internationaal transportbedrijf, iedere zaterdagochtend van 7 tot 12 vrachtwagens wassen. De wasstraat (eigendom van transportbedrijf) was niet op dezelfde locatie als waar we inklokten. Dan gingen we na het inklokken met ons groepje van 5 of 6 man achter in de vrachtwagen zitten en dan ongeveer een km over het industrieterrein naar de wasstraat :P

Wagenpark van toen zo'n 60 vrachtwagens, voornamelijk bakwagens en een paar trekker/trailer combinaties. Deden we ongeveer 3 zaterdagen over om het hele wagenpark te wassen. Daar was toen niks geautomatiseerd aan, 2 hogedrukspuiten met water, 2 spuiten met schuim, een paar handborstels en emmers met sop (voor de velgen etc.) en een hele grote verrijdbare borstel die we na het schuim spuiten langs de bakwagen of oplegger trokken.

De wasstraat was dan niet lang genoeg voor een volledig oplegger, dus het deel van de oplegger dat buiten stond moest met een trapje en een handborstel gebeuren :X Zelfde voor de cabine, allemaal met een trapje en een emmer sop :P

Naast de wasstraat zat de werkplaats waar het onderhoud aan de wagens gedaan werd, daar heb ik in 2006 nog 2 weken stage gelopen (deed toen nog voertuigentechniek), banden op druk brengen, vloeistoffen checken, lampen vervangen, V-snaren vervangen dat werk. Ben toen ook nog een dag bezig geweest om een roze geworden cabine weer rood te polijsten

[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 08-12-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Lol, ik ben nu 16 en doe ook onderhoud aan vrachtwagens (DAF, Iveco en opleggers/aanhangers). Ga regelmatig naar bedrijven toe om olie te peilen (service van de zaak 8) ) maar de sleutels zitten er ALTIJD op (en dat doen we gewoon als het ons uit komt op een zaterdag, zonder afspraak te maken met de klant).

An sich wel leuk om mensen te horen op tweakers die ongeveer dezelfde richting doen/hebben gedaan dan je zelf doet, terwijl en niks tot niet veel met IT te maken heeft :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maffie500 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:02:
Meh, laden en lossen daar heb je doorgaans andere mensen voor. Als ik aan kom op plaats van bestemming, dan wil ik koffie en een koekje :P
RoyRolls schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
Zonde om je profiel te slopen hierdoor. Ik doe al bijna drie jaar met mijn profiel. Ik update pas de game wanneer mijn must have mods compatible zijn en dan speel ik eerst een aantal uur in mijn testprofiel, met exact dezelfde modset als mijn 'gewone' profiel. En maak altijd een backup van je profiel voordat je een update installeert of iets doet met mods; mods toevoegen of verwijderen. Sla daarnaast nooit een gameversie over, zéker als je mods gebruikt! Ben laatst van 1.19 naar 1.20 gegaan (terwijl 1.21 al lang uit was) zonder mods en heb een aantal opdrachten voltooid. Toen aan het testen gegaan met mods in mijn testprofiel binnen 1.21. Alles OK en toen pas met mijn gewone profiel naar 1.21 gegaan. En nu staat 1.22 al weer voor de deur, open beta is al een tijdje uit. Het is soms een beetje gedoe maar je houdt je profiel wel heel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Wat ik zelf wel mooi zou vinden, is dat je net als een eigen truck ook een eigen trailer kan aanschaffen. Dat maakt het spel volgens mij een stuk realistischer. Verschillende typen trailers zorgen er dan alleen wel voor dat je specifieke type lading kan vervoeren, maar dat is in het echt ook zo.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gamedatum is hard afgeregeld als 21 juni. Dit is voor iedereen gelijk.
Dat betekent dat je (door de laatste klimaat update) in IJsland, Finland en Scandinavië heel erg lange dagen krijgt (boven de Poolcirkel gaat de zon totaal niet meer onder).

Het lijkt mij dat je een mod gebruikt die de gamedatum heeft omgezet naar 21 december.. conflict in game_data waarschijnlijk

Zet de ProMods def eens op de 1e plek en dan zal het waarschijnlijk weer licht zijn

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:37:
[...]

De gamedatum is hard afgeregeld als 21 juni. Dit is voor iedereen gelijk.
Dat betekent dat je (door de laatste klimaat update) in IJsland, Finland en Scandinavië heel erg lange dagen krijgt (boven de Poolcirkel gaat de zon totaal niet meer onder).

Het lijkt mij dat je een mod gebruikt die de gamedatum heeft omgezet naar 21 december.. conflict in game_data waarschijnlijk

Zet de ProMods def eens op de 1e plek en dan zal het waarschijnlijk weer licht zijn
Bedankt voor je reactie maar ik had een reactie later al opgemerkt het een probleem bleek te zijn in IWR. Dacht dat ik deze had uitgeschakeld maar dat was niet zo. Heb toen een ander bestandje van IWR gedownload met een nieuwere datum en dat erbij geplaatst nu word het wel weer licht. Ijsland wel typerend je daar midden in de zomer rijd met de zon in het noorden en toch ligt er overal sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:11:
Wat ik zelf wel mooi zou vinden, is dat je net als een eigen truck ook een eigen trailer kan aanschaffen. Dat maakt het spel volgens mij een stuk realistischer. Verschillende typen trailers zorgen er dan alleen wel voor dat je specifieke type lading kan vervoeren, maar dat is in het echt ook zo.
Dat gaat er ook komen op het moment dat de bakwagens (of 'rigids' ) geïntroduceerd worden. Die zijn heel stiekem al eens aangekondigd, zie hun blog over de "kentekenplaat" update.

Als je een combi bakwagen gaat rijden dan zul je zelf de extra aanhanger erbij moeten aanschaffen als je 2 bakken mee wil nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 09-12-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scandinavia werkte eindelijk en dacht laat ik het maar eens goed aanpakken met opruimen van de MOD map. Stond wel iets van 5 verschillende versies van ProMods in en nog een heleboel koppelingen van bv versie 1.14 of nog wel ouder. Wel even een hoop werk maar heb nu mijn wereldje wel aardig op orde kunnen krijgen. Projects Balkans+ Rusmap + PolandRebuilding + ProMods + Rusian Open Spaces. Daarbij de vrachten en auto's van de Jazzycat en het weer van IWR. Ik ben weer een tevreden mens en ga zo nog ff lekker een uurtje sturen. Iemand nog aanvullingen voor dit?

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Even wat nieuws gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_ets2_00014_zpsencfu2dg.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_ets2_00015_zpsa7lwi0do.png

En om een beetje in de Kerstsfeer te komen:
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_ets2_00004_zpslchbs7md.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_ets2_00001_zpsxoqgdkaz.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_ets2_00008_zpsc1gfjwvh.png

Hoop dat ik het goed gedaan heb.En of het mag zo maar neem aan dat ik het dan wel te horen krijg.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Verwijderd

Topicstarter
Mooie combo hoor en leuk al die winterse plaatjes. Zie je op WoT nu ook veel d:)b

Verwijderd

Mooie combo's!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 10-09 19:25

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
Ik vind ETS2 een zeer leuke en goede simulator en speel het vaak maar vind de trucks te sloom, ja sorry (ook de snelste trucks) ik wil gwn wat sneller en flexibeler rijden. Nu ben ik al heel wat auto mods afgegaan maar er is altijd wel wat mee
- klapt in n bocht om als je boven de 100 rijd (jeep grand cherokee)
- piept als je boven 120 komt (bmw x6)

Maargoed, ik zoek dus eigenlijk n auto/busje die goed werkt op het gebied van physics, beetje snelheid ook en sounds zou ook mooi zijn

• Odessa
  • Niet online
Vraag ik me toch af wat je zo leuk vindt aan ETS.. Kan je dan niet beter een race game gaan spelen?
FastFred schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:43:
[...]

een roze geworden cabine weer rood te polijsten
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t1ulbir.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Odessa op 10-12-2015 21:20 ]

• Hazelnoot
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:07
TweakTweet schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:43:
Ik vind ETS2 een zeer leuke en goede simulator en speel het vaak maar vind de trucks te sloom, ja sorry (ook de snelste trucks) ik wil gwn wat sneller en flexibeler rijden. Nu ben ik al heel wat auto mods afgegaan maar er is altijd wel wat mee

Maargoed, ik zoek dus eigenlijk n auto/busje die goed werkt op het gebied van physics, beetje snelheid ook en sounds zou ook mooi zijn
YouTube: A2 Racer - Gameplay (Davilex) dit wat :9 :)

Tja, hoewel ik het ook leuk zou vinden om in een auto te rijden, blijft het Euro Truck Simulator 2... Niks aan te doen ;)

🠕 This side up

• TweakTweet
Odessa schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:11:
Vraag ik me toch af wat je zo leuk vindt aan ETS.. Kan je dan niet beter een race game gaan spelen
Nee want ik wil een realistische simulator en geen race game op een parcours ofzo.
komt in de buurt maar toch nog niet helemaal perfect :9
Koenvh schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:24:
[...]

Tja, hoewel ik het ook leuk zou vinden om in een auto te rijden, blijft het Euro Truck Simulator 2... Niks aan te doen ;)
Nouja, dr zijn niet voor niets vele auto mods te vinden.

Alleen ik vraag me dus af of er een soort van 'perfecte' auto/busjes mod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of eens kijken naar City Car Driving Zijn ook veel mods voor trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:38
Ow gut dat heb ik vroeger echt zooooo veel gespeeld O-)

Zelf kan ik me ook wel regelmatig vermaken met BeamNG, ook een simulator...maar toch wel heel anders 8)

City Car Driving ken ik ook maar dat is niet echt geweldig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Is er dan wel een combinatie van een leuke truck met een krachtige (mod) engine? dat je gewoon lekker snel weg bent bij het stoplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
TweakTweet schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:40:
Is er dan wel een combinatie van een leuke truck met een krachtige (mod) engine? dat je gewoon lekker snel weg bent bij het stoplicht
http://ets2.lt/en/5000hp-engine/

5000hp genoeg voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nooberke schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:30:
[...]

Ow gut dat heb ik vroeger echt zooooo veel gespeeld O-)

Zelf kan ik me ook wel regelmatig vermaken met BeamNG, ook een simulator...maar toch wel heel anders 8)

City Car Driving ken ik ook maar dat is niet echt geweldig :|
City Car Driving vind ik nog best leuk, maar grafisch stelt het niet zo veel voor :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om er een filmpje van te zien, zeer mooie truck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:28
Met 10 fps zou ik toch wat instellingen veranderen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Weet iemand wanneer we promods 2.0 mogen verwachten?
Ik meen dat Squirrel zei dat hij deze week een release zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
Daar om was het ook een test. :)
Sn3gG3l schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 11:21:
[...]

Met 10 fps zou ik toch wat instellingen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
jalihaag schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:03:
Daar om was het ook een test. :)
[...]
Ahh dacht dat het was om de truck de showen, die overigens erg goed gelukt is! Alleen zag het er idd wat schokkerig uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 17:21
Oude profiel weer werkend gekregen. *O*
Het probleem was dat de werknemers vaak mijn oude trekker kregen en dat was vaak een mod die nu niet meer werkt, of niet geüpdatet . Dus al die trekkers verkocht en vanilla trucks ervoor terug gekocht en nu werkt het weer prima.

Kan ik weer mooi in de ohaha XF rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:27:
Oude profiel weer werkend gekregen. *O*
Het probleem was dat de werknemers vaak mijn oude trekker kregen en dat was vaak een mod die nu niet meer werkt, of niet geüpdatet . Dus al die trekkers verkocht en vanilla trucks ervoor terug gekocht en nu werkt het weer prima.

Kan ik weer mooi in de ohaha XF rijden :)
Dat verklaart een heleboel.

Helaas gaat dat nog niet automatisch.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
ATS heet dus vanaf nu ATS: California.

http://www.rockpapershotg...C+Shotgun%3A+Steam+RSS%29

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Hopelijk krijgen we nog een dikke update voor de kerst van SCS, zou mooi zijn als Promods ook rond die tijd uitkomt. Vorig jaar was promods ook een grote update voor de kerst als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:07:
[...]

Hopelijk krijgen we nog een dikke update voor de kerst van SCS, zou mooi zijn als Promods ook rond die tijd uitkomt. Vorig jaar was promods ook een grote update voor de kerst als ik het me goed herinner.
Volgens mij klopt dat wel dat ik naar IJsland kon gaan karren tijdens de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Sorry hoor maar ik snap niet heel veel van alle mods op het gebied van maps maar zou wel graag leuke extra landen/steden/wegen willen hebben.
Kunnen jullie mij een grote mod of mods aanbevelen waar nieuwe landen/wegen/steden goed gerealiseerd zijn zonder dat ik DLC nodig heb? of zijn die er simpelweg niet?

Een brug van Calais naar Dover was me al wel gelukt ;) en ik speel het offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:31:
Sorry hoor maar ik snap niet heel veel van alle mods op het gebied van maps maar zou wel graag leuke extra landen/steden/wegen willen hebben.
Kunnen jullie mij een grote mod of mods aanbevelen waar nieuwe landen/wegen/steden goed gerealiseerd zijn zonder dat ik DLC nodig heb? of zijn die er simpelweg niet?

Een brug van Calais naar Dover was me al wel gelukt ;) en ik speel het offline
Momenteel zijn er weinig mods die niet 1 of 2 DLC's nodig hebben (Scandianvia of Going East). Je zou wel kunnen proberen om een oude Promods nog ergens te downloaden of oude versies van Rusmap of Poland Rebuilding. Echter toen Going East uitkwam hadden deze gelijk de DLC nodig. Verder is het zeker die 2 tientjes wel waard om de DLC's te kopen want het maakt ETS2 zoveel uitgebreider en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Fijne update zeg, mijn profiel werkt niet meer. Hij sluit het spel gelijk af als ik mijn profiel probeer te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
GluonC schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:03:
Fijne update zeg, mijn profiel werkt niet meer. Hij sluit het spel gelijk af als ik mijn profiel probeer te openen
Als je mods gebruikt kunnen die roet in het eten gooien als je naar de laatste versie hebt geïnstalleerd.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Aah verdomme, kan ik er ook achter komen welke mods de problemen veroorzaken?
Ik heb namelijk een flink aantal mods geïnstalleerd.

EDIT:
Ik heb een aantal mods uitgeschakeld, en nu kan ik gelukkig weer verder spelen.
Ik weet dus niet welke mod het probleem veroorzaakt, maar ik voeg nu gewoon elke speelsessie een mod toe, dan kom ik er vanzelf wel achter welke mod corrupt is. :P

[ Voor 49% gewijzigd door GluonC op 15-12-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Nieuwe update geinstalleerd, schoon profiel, opdracht aangenomen op World of Trucks, spel opgestart en nu beginnen aan wat leuke opdrachten.

[ Voor 99% gewijzigd door Ozymandias1965 op 15-12-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vandaag 2 updates
Eerst de 1.22.1 en net binnen de 1.22.1.1
Ze zijn goed bezig daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
De BCS Real Company mod zorgt er bij mij helaas voor dat ik het spel niet verder kan spelen. Dat word dus even zonder deze mod verder spelen. :)

Maken jullie een nieuw profiel aan om opdrachten voor World of Trucks te doen?

[ Voor 22% gewijzigd door GluonC op 15-12-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat mij niet eens om het de WoT opdrachten, het gaat mij juist om alle andere fixes. Ik speel toch liever offline met leuke map mods. De WoT opdrachten functioneren nu toch nog niet in beide map DLC's, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Laatst online: 16-07 19:56
GluonC schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:24:
De BCS Real Company mod zorgt er bij mij helaas voor dat ik het spel niet verder kan spelen. Dat word dus even zonder deze mod verder spelen. :)

Maken jullie een nieuw profiel aan om opdrachten voor World of Trucks te doen?
Of gewoon even een versie terug zetten.... kan je tenminste ook nog van Promods, Poland rebuilding, Rusmap en Open spaces genieten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Weet iemand waar ik oudere versies van Promods (1.91) en ETS2 1.18 kan vinden? zo kan ik eerst kijken of ik het wat vind voordat ik werkelijk tot aanschaf over ga.

[ Voor 4% gewijzigd door TweakTweet op 15-12-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 18:26
TweakTweet schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:46:
Weet iemand waar ik oudere versies van Promods (1.91) en ETS2 1.18 kan vinden? zo kan ik eerst kijken of ik het wat vind voordat ik werkelijk tot aanschaf over ga.
Die kun je vinden op de website van ProMods
http://www.promods.net/compat.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:41:
[...]

Of gewoon even een versie terug zetten.... kan je tenminste ook nog van Promods, Poland rebuilding, Rusmap en Open spaces genieten. _/-\o_
Heb jij de openspaces goed werken ook in de sneeuw? Ik dacht dat ik alles goed had totdat ik de sneeuw inging. Daar knalde deze eruit. Welke volgorde gebruik je en welke versies? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Oke bedankt! Alleen nu hebben alle auto's een rood vlak voor de auto die meeschuift, zijn alle stoplichten volledig rood en een aantal gebouwen ook.

Iemand die weet wat dat is en hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt de 1.18 patch vergeten (1.91 is bestemd voor 1.17)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
ScuL schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:33:
Je hebt de 1.18 patch vergeten (1.91 is bestemd voor 1.17)
Ik heb al deze gedownload op http://www.promods.net/compat.php daarna uitgepakt en in de mod folder geplaatst, is dat fout? Zit ook die patch bij en heb m geactiveerd in mod manager

Download v1.91 Part 1
Download v1.91 Part 2
Download v1.91 Part 3
Download v1.91 Part 4
Download v1.91 Def
Download patch for 1.17/1.18

[ Voor 4% gewijzigd door TweakTweet op 16-12-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
-Dubbel-

[ Voor 97% gewijzigd door TweakTweet op 16-12-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht moet de prioriteit van de patch hoger, dit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet hoe het werkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Saybia schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:41:
[...]

Ik kan 1.22 gewoon spelen met Promods en Rusmap?
Poland rebuilding en Open Spaces ben ik nu aan het downloaden. Open Spaces kon ik nog niet, ty voor de tip :)

EDIT:
Als ik Poland Rebuilding wil activeren in de mod list, staat er onbruikbaar. :-(
Dat word dus even wachten op de nieuwe versie van promods.

[ Voor 15% gewijzigd door GluonC op 16-12-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poland Rebuilding en Promods zijn samen gegaan, dus volgens mij met de volgende versie van Promods krijg je er automagisch Poland Rebuilding bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Aah kijk eens aan, das mooi. Dan kan ik beter nog even wachten ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leuk die geluiden , maar als je net een een truck zit met hoge rendement ramen hoor je niets net zo als ETS 2 :)
daar hebben ze allemaal Hoge redemens ramen :) want je hoort niets van af binnen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:43:
[...]

Wow, Akula heeft zijn vriendjes meegenomen.. :X
Ja, ik heb het mezelf inderdaad ook aangedaan de reacties te lezen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:57:
[...]

Ja, ik heb het mezelf inderdaad ook aangedaan de reacties te lezen.. |:(
Ik dacht dat een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stootte :+

Ik heb de reacties niet gelezen, ga ik ook niet doen. De geluiden zijn leuk, maar hoeveel je er echt van hoort...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:02:
[...]

Ik dacht dat een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stootte :+

Ik heb de reacties niet gelezen, ga ik ook niet doen. De geluiden zijn leuk, maar hoeveel je er echt van hoort...
Ik ben blij dat je Key1999 quote hehe
Nu is het nog even wachten op Fastfred..maar die's altijd "late to the party " :+

Ga weer even trucken. Heb nu die MAN waar die oude eekhoorn afgelopen zondag mee aan het rijden was.Wel een leuk truckje.

[ Voor 12% gewijzigd door Odessa op 16-12-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:02:
[...]

Ik heb de reacties niet gelezen, ga ik ook niet doen.
Misschien maar goed ook :+ Wat een zeikerds zeg, al valt het deze keer nog wel mee :o

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Sn3gG3l
pwillemske schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:13:
[...]

Misschien maar goed ook :+ Wat een zeikerds zeg, al valt het deze keer nog wel mee :o
Ik lees die reacties op die blogs nooit, meestal toch 13 jarige internet heroes...

Vind het wel mooi dat er hier commentaar word gegeven over reacties bij het spel. Terwijl dat hier op een forum eigenlijk hetzelfde is. Moet wel zeggen dat de mensen hier wel normaal reageren en het best een leuk forum is met leuke mensen :).
CyberCow schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:34:
Vind het wel mooi dat er hier commentaar word gegeven over reacties bij het spel. Terwijl dat hier op een forum eigenlijk hetzelfde is. Moet wel zeggen dat de mensen hier wel normaal reageren en het best een leuk forum is met leuke mensen :).
Uiteraard, de techniek is goed.
Dan is er echter het puntje: Gebruiker :> O-)

🠕 This side up

• Saybia
  • Laatst online: 16-07 19:56
CyberCow schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:35:
[...]

Heb jij de openspaces goed werken ook in de sneeuw? Ik dacht dat ik alles goed had totdat ik de sneeuw inging. Daar knalde deze eruit. Welke volgorde gebruik je en welke versies? Alvast bedankt.
Ik moet gelijk weer weg dus de volgorde hou je nog even te goed van mij. Maar ik wilde toch even reageren, anders zit je misschien lang op een antwoord te wachten. Versie is volgens mij 2.3.1 en ik gebruik ook de snow fix. Ik gebruik niet de taal patch om alles in het Engels te zetten. Daarnaast draai ik momenteel ook de winter mod van Grimes en volgens mij heeft de snow fix hier wel invloed op. Maar dat weet ik niet helemaal zeker, het was meer een gevoel. Ik weet wel dat als ik de snow fix niet gebruikte dat er bij een rit van Rotterdam naar Amsterdam het spel al vastliep en crashte.

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ben ik nou gek of mis ik ineens een heleboel bomen. Goed voor mijn framerate daar niet van, maar ik mis wel wat :P

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:11:
Ben ik nou gek of mis ik ineens een heleboel bomen. Goed voor mijn framerate daar niet van, maar ik mis wel wat :P
Is reeds doorgegeven, Promods 1.98 werkt met 1.22 patch alleen geen bomen. Zelf nog niet getest want ik probeer 100% discovery te halen in mijn andere profiel. Dang, die laatste paar procenten daar zou een goldfarmer in WoW nog tranen van in z'n ogen krijgen. Maargoed nog ca 2% te gaan, einde in zicht!

• martijnm71
Sn3gG3l schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:34:
[...]

Is reeds doorgegeven, Promods 1.98 werkt met 1.22 patch alleen geen bomen. Zelf nog niet getest want ik probeer 100% discovery te halen in mijn andere profiel. Dang, die laatste paar procenten daar zou een goldfarmer in WoW nog tranen van in z'n ogen krijgen. Maargoed nog ca 2% te gaan, einde in zicht!
Ah, is dus een promods dingetje?
Hetzelfde effect zul je zien met welke map mod dan ook.

SCS heeft in 1.22 de bomen/beplanting aangepast. Maps die zijn gebouwd voor 1.21 of ouder laten dan dus geen vegetatie meer zien.

Alle maps moeten weer worden geüpdate, OF je kunt een mod gebruiken (volgens mij heet hij 1.22 vegetation fix) die alle bomen weer terug brengt.

Na een week of wat voornamelijk GTA 5, Terratech en Dirt Rally spelen weer terug bij ETS2.

Deze screenshots zijn alweer van maandagavond, maar toch wilde ik jullie deze km-stand mijlpaal niet onthouden. Beter laat dan nooit. De persoon die me kan vertellen waar de 'CHOPPED' vandaan komt op de kentekenplaat achter de voorruit, krijgt een koekje! :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9b1WyHWqWUUjMu01Kq2S3JKH/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/J7xVi4xv3jWmu05TJP3ELvqx/medium.png

@ ScuL, enig idee wanneer we de volgende versie van Promods gaan krijgen? Of krijgen we eerst een tussen versie zodat Promods weer compatible is met de laatste versie van ETS2 c.q. hoever zijn jullie met de volgende versie van Promods? :)

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 17-12-2015 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
Chopped is toch van mighty car mods?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:53:
Hetzelfde effect zul je zien met welke map mod dan ook.

SCS heeft in 1.22 de bomen/beplanting aangepast. Maps die zijn gebouwd voor 1.21 of ouder laten dan dus geen vegetatie meer zien.

Alle maps moeten weer worden geüpdate, OF je kunt een mod gebruiken (volgens mij heet hij 1.22 vegetation fix) die alle bomen weer terug brengt.
Bedankt voor de tip en sterkte met het vervangen van de bomen.

Blijf bewondering voor jullie hebben dat jullie stug door blijven gaan met promods ondanks dat ik het gevoel heb dat SCS het het allemaal niet makkelijker op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.scssoft.com/2...mulator-release-date.html

En omdat ik geen ezel ben, heb ik de reacties toch maar gelezen. Geen negatieve tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Release date American Truck Simulator is bekend!

http://blog.scssoft.com/2...tor-release-date.html?m=1

Kak, Key1999 was me voor...

En de eerste negatieve reactie is er al.... :(

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 18-12-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Odessa schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:37:
[...]

Nu is het nog even wachten op Fastfred..maar die's altijd "late to the party " :+
hehe :)
Pagina: 1 ... 5 ... 162 Laatste