Zegt de persoon die een half uur later pas aan komt kakken
Jeej, ik had gedacht dat het wel zomer 2016 ging worden, gelukkig maar...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Toch nog deze winter, gelukkig.
Ik hoop dat mods voor ETS2 ook nog werken in ATS.
Ik hoop dat mods voor ETS2 ook nog werken in ATS.
[ Voor 46% gewijzigd door Koenvh op 18-12-2015 12:49 ]
🠕 This side up
ATS Lijkt me erg leuk, ETS begint me een beetje saai te worden.
2x goed nieuws vandaag. Release date van ATS is bekend gemaakt, en mijn hypotheek aanvraag is geaccepteerd, eigen huis here I come
Voor 't einde van het jaar heb ik de sleutel
Alhoewel ik geen fan ben van Amerikaanse trucks wordt dit toch een nobrainer en zal ik deze meteen kopen. Screens zagen er erg mooi uit.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:24:
http://blog.scssoft.com/2...mulator-release-date.html
En omdat ik geen ezel ben, heb ik de reacties toch maar gelezen. Geen negatieve tot nu toe
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Nice! Hopelijk komt Promods 2.0 met kerst, dan hou ik het nog wel even vol tot Februari
Het zou mooi zijn als ATS te koppelen is aan ETS maar dat zal wel niet. Ik vind de Amerikaanse vrachtwagens niks eerlijk gezegd blijf dus bij ETS.
Het is een kwestie van (weinig) tijd of de eerste rjl scania voor ATS is er dus dan kan je lekker in een dikke Zweed door California trucken!CyberCow schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:05:
Het zou mooi zijn als ATS te koppelen is aan ETS maar dat zal wel niet. Ik vind de Amerikaanse vrachtwagens niks eerlijk gezegd blijf dus bij ETS.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja maar ben gehecht aan mijn MAN met de nodige KM op de klokAtlAntA schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:16:
[...]
Het is een kwestie van (weinig) tijd of de eerste rjl scania voor ATS is er dus dan kan je lekker in een dikke Zweed door California trucken!

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 18-12-2015 14:35 ]
Mja, Ik heb niks met die Amerikaanse trucks en trailers maar ga ATS natuurlijk wel meteen aanschaffen.
Das goed nieuws dat ATS volgend jaar Feb komt
. Ook binnenkort promods 2.0 dus ik kan zeer binnenkort weer wat kilometertjes rijden
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Werkt Promods 1.98 met de nieuwe update 1.22? Geen zin om mijn profiel te slopen dus vandaar ik het vraag
.
Volgens mij, van wat ik hierboven lees, werkt het wel gewoon alleen de vegetatie verdwijnt erdoor (omdat die ge-update is door SCS, maar nog niet door Promods).
Edit: Zie hier:
Edit: Zie hier:
Sn3gG3l schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:34:
[...]
Is reeds doorgegeven, Promods 1.98 werkt met 1.22 patch alleen geen bomen. Zelf nog niet getest want ik probeer 100% discovery te halen in mijn andere profiel. Dang, die laatste paar procenten daar zou een goldfarmer in WoW nog tranen van in z'n ogen krijgen. Maargoed nog ca 2% te gaan, einde in zicht!
[ Voor 58% gewijzigd door RoofTurkey op 18-12-2015 15:01 ]
Grillmeister
Verwijderd
Tsja, sommige mensen moeten altijd iets hebben om op af te geven. Helaas is het onmogelijk iemand anders te veranderen

Ik heb ook niks met de Amerikaanse trucks, ik denk dat ik voorlopig nog bij ETS blijf, misschien dat ATS in de summer sale me op andere ideeën brengt
Ik heb ook weinig met Amerikaanse trekkers maar ATS wordt zeker een instant buy hier. Lekker voor de afwisseling (vrijwel) kaarsrechte wegen ipv de slingerende Autobahn, ideaal icm een filmpje
Oh, ik denk dat ik ATS koop op het moment dat ie uit komt. Ik kan me in ETS2 helemaal dood ergeren aan extreem bochtige snelwegen waar je met 70 door moet. Hoop dat er in ATS van die lekker lange rechte snelwegen zitten, cruise control op 60mp/h en knallen maar, filmpje of tv-serie er bij, heerlijk 
^ Great minds think alike
Of de eerste mod die Canada in gaat, en dan lekker de Trans Canada rijden, Trucker Josh iemand?
Of de eerste mod die Canada in gaat, en dan lekker de Trans Canada rijden, Trucker Josh iemand?
[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 18-12-2015 15:55 ]
Eng ditFastFred schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:54:
Oh, ik denk dat ik ATS koop op het moment dat ie uit komt. Ik kan me in ETS2 helemaal dood ergeren aan extreem bochtige snelwegen waar je met 70 door moet. Hoop dat er in ATS van die lekker lange rechte snelwegen zitten, cruise control op 60mp/h en knallen maar, filmpje of tv-serie er bij, heerlijk
U vraagt, wij draaien ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Gummiebeer op 18-12-2015 15:59 ]
Hopelijk voordat het 2016 is.FastFred schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:03:
@ ScuL, enig idee wanneer we de volgende versie van Promods gaan krijgen? Of krijgen we eerst een tussen versie zodat Promods weer compatible is met de laatste versie van ETS2 c.q. hoever zijn jullie met de volgende versie van Promods?
Met de nieuwste content kun je nog wel langer rijden dan tot Februari. We hebben iets van 65 steden toegevoegd.Bramzel DRnl schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:34:
Nice! Hopelijk komt Promods 2.0 met kerst, dan hou ik het nog wel even vol tot Februari
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Overschat je de AI nu niet een heel klein beetjeFastFred schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:54:
...Hoop dat er in ATS van die lekker lange rechte snelwegen zitten, cruise control op 60mp/h en knallen maar, filmpje of tv-serie er bij, heerlijk
...
Ik zeg toch ook: knallen? In de breedste zin van het woord
En hoe bevalt de nieuwe verkeersdrukte? Ik ben er wel blij mee, eindelijk van die lege snelwegen verlost..
YouTube: ProMods Interview (ETS2 Map Mod Lead Developer)
Aah cool, ik wist niet dat de meeste mensen die aan ProMods werken uit Nederland kwamen. Wat een talent loopt er toch rond in dit kleine landje.
Aah cool, ik wist niet dat de meeste mensen die aan ProMods werken uit Nederland kwamen. Wat een talent loopt er toch rond in dit kleine landje.
Heb je met de 1.22 update g_traffic nog aangepast? Ik wil ook wel meer verkeer, maar niet dat ik eeuwen moet wachten bij een kruising.Odessa schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:01:
En hoe bevalt de nieuwe verkeersdrukte? Ik ben er wel blij mee, eindelijk van die lege snelwegen verlost..

🠕 This side up
Toen 1.22 uit kwam deze week, merkte ik meteen dat verkeersdrukte was aangepast. Ik heb vervolgens nog wat mods geïnstalleerd, maar ik heb nu het idee dat er weer veel minder verkeer op de weg rijd. Kan dit komen door het installeren van mods? Ik heb ook een traffic density mod maar die lijkt ook niet echt te werken als ik naar het verkeer kijk.
Ook de bomen zijn weg, maar dat kwam door promods las ik 1/2 pagina's terug.
Ook de bomen zijn weg, maar dat kwam door promods las ik 1/2 pagina's terug.
g_traffic staat bij mij sinds de beta op 3. ( was ik helemaal vergeten lol )
Ik gebruik daarnaast nog deze mod..
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=177&t=196584
Ik gebruik daarnaast nog deze mod..
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=177&t=196584
Weet iemand hoe lang het duurt voordat multiplayer word geupdate?
Was verdergegaan met de nieuwe patch in single player en daarna gedowngrade om weer multiplayer te kunnen doen. Maar toen kreeg ik de fout dat de savegame niet geladen kon worden dus kan ook niet downgraden. (kan wel wil ik niet
)
Jammer dat het zolang duurt
Was verdergegaan met de nieuwe patch in single player en daarna gedowngrade om weer multiplayer te kunnen doen. Maar toen kreeg ik de fout dat de savegame niet geladen kon worden dus kan ook niet downgraden. (kan wel wil ik niet
Jammer dat het zolang duurt
Was de jongen die die MP had gemaakt niet naar SCS vertrokken en heeft het project voor dood achtergelaten? (of doe ik nu iets met de klok en klepel
)
Ik had wel iets gelezen dat SCS met een eigen multiplayer bezig was o.i.d
Maar ik ben zelf pas 2 dagen voor die patch begonnen met spelen dus moet de dingen nog uitvinden
Maar ik ben zelf pas 2 dagen voor die patch begonnen met spelen dus moet de dingen nog uitvinden
Verwijderd
Vandaag begonnen met ets2. Beetje laat maarja. Wat een geweldige game. Mooi om zo alles te zien. Wel nog ff leren met sturen sinds ik granturismo ben gewend.
Iemand nog echt belangrijke beginner tips?
Rijden, geen haast maken, oppassen dat je je trailer niet aan gort rijdt en genietenVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:09:
Vandaag begonnen met ets2. Beetje laat maarja. Wat een geweldige game. Mooi om zo alles te zien. Wel nog ff leren met sturen sinds ik granturismo ben gewend.
🠕 This side up
Verwijderd
Dan doe ik het goed volgens mij
. Denk dat ik wel ff opnieuw ga beginnen sinds ik in t begin meteen 20k aan gort heb gereden.
Zou ik niet doen, gewoon doorrijden, die 20k verdien je snel genoeg terugVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:15:
Dan doe ik het goed volgens mij. Denk dat ik wel ff opnieuw ga beginnen sinds ik in t begin meteen 20k aan gort heb gereden.
Zelf heb ik nu meer geld dan ik uitgeven kan
Daarnaast, je rijdt op gegeven met je favoriete vrachtwagen, meer dan dat heb je niet nodig
🠕 This side up
Verwijderd
En dan nog een ding over het slapen. Na hoeveel uur krijg je die slaapmeldingen en wat is de max afstand(ongeveer) zonder tussendoor te slapen. Heb niet een duidelijk antwoord kunnen vinden. Slaap nu na elke rit maar denk dat dit overbodig is en ik zo (veel) geld misloop.
Je moet geloof ik iedere 11 of 12 uur slapen.
Volgens mij klopt het ingame wel aardig met de realiteit. Dus na 10 uur sturen 9 uur rust.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:28:
En dan nog een ding over het slapen. Na hoeveel uur krijg je die slaapmeldingen en wat is de max afstand(ongeveer) zonder tussendoor te slapen. Heb niet een duidelijk antwoord kunnen vinden. Slaap nu na elke rit maar denk dat dit overbodig is en ik zo (veel) geld misloop.
Promods 2.0 komt hoogstwaarschijnlijk nog deze week volgens Squirrel!
Om de 11 uur moet je pitten in Europa, afhankelijk van je route kun je in die tijd ongeveer 500 tot 800km afleggen.
En eigenlijk moet je in die 11 uur ook nog iedere zoveel uur een pauze van 30 minuten hebben ofzo?
En eigenlijk moet je in die 11 uur ook nog iedere zoveel uur een pauze van 30 minuten hebben ofzo?
Bedoel je nu ingame of IRL? Want IRL moet je minimaal 9 uur rusten na 9 uur rijden. Je mag wel 2x per week 10 uur rijden. Je moet elke 4 en een half uur minimaal 3 kwartier pauze maken welke mag worden opgebroken in 2 delen van 15 en 30 minuten (in die volgorde). En zo zijn er nog veel meer regeltjes zoals de maximale 2 wekelijkse rijtijd van 90 uur etcetera.FastFred schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:42:
Om de 11 uur moet je pitten in Europa, afhankelijk van je route kun je in die tijd ongeveer 500 tot 800km afleggen.
Ingame is het afaik gewoon 9 uur rust na 10 uur rijden.
Ingame is het 11 uur, IRL heb ik geen idee van dus ik deed op dat gebied alleen maar aannames
En als je gaat slapen wordt er 8 of 9 uur vooruit geteld, ongeacht hoeveel uur je nog mag rijden of hebt gereden.
En als je gaat slapen wordt er 8 of 9 uur vooruit geteld, ongeacht hoeveel uur je nog mag rijden of hebt gereden.
[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 20-12-2015 23:06 ]
Ah op die fiets. Nou het is wat mij betreft de grootste ergernis van het IRL rijden dus ik ben blij dat ik het in ETS2 gewoon uit kan zetten.FastFred schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:05:
Ingame is het 11 uur, IRL heb ik geen idee van dus ik deed op dat gebied alleen maar aannames
Mijn broer gaat morgen mijn computer formatteren en ik wil natuurlijk wel verder kunnen spelen met mijn huidige profiel. Ik neem aan dat ik alleen mijn save-games en mods moet bewaren op mijn : D schijf om woensdag weer verder te kunnen spelen?
Niet zo heel veel zin om een 3de keer opnieuw te moeten beginnen, zo vlak voor de nieuwe Pro Mods
Next question: Ik wil Track IR gaan kopen en dan het liefst die wat Squirrel ook gebruikt. Ik weet dat Squirrel in een stream zei dat de Track IR 5 €150 kost. Maar op bol.com kost hij 250 !!!
en op conrad €170. De site's waar hij €150 kost, kan je alleen met credit-card betalen. Weet iemand misschien waar ik hem voor €150 kan kopen?
https://www.conrad.nl/nl/...3908_pla-918897&WT.srch=1
Niet zo heel veel zin om een 3de keer opnieuw te moeten beginnen, zo vlak voor de nieuwe Pro Mods
Next question: Ik wil Track IR gaan kopen en dan het liefst die wat Squirrel ook gebruikt. Ik weet dat Squirrel in een stream zei dat de Track IR 5 €150 kost. Maar op bol.com kost hij 250 !!!

Maak een backup van de mod folder en de profiles folder en plaats deze terug zodra je het spel opnieuw hebt geïnstalleerd.GluonC schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:48:
Mijn broer gaat morgen mijn computer formatteren en ik wil natuurlijk wel verder kunnen spelen met mijn huidige profiel. Ik neem aan dat ik alleen mijn save-games en mods moet bewaren op mijn : D schijf om woensdag weer verder te kunnen spelen?
Zorg daarbij wel dat je het profiel pas weer start wanneer op de pc dezelfde versie weer is geïnstalleerd.ScuL schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:07:
[...]
Maak een backup van de mod folder en de profiles folder en plaats deze terug zodra je het spel opnieuw hebt geïnstalleerd.
Ik heb net even wat zitten lezen op de ProMods website. Maar zie overal staan project .... V2.xx. Wil dat zeggen dat al die dingen waar daar over word gesproken bij 2.0 aanwezig zal zijn. Roemenië, de Oekraïne, Baltische staten enz... ?
[ Voor 25% gewijzigd door CyberCow op 21-12-2015 12:47 ]
165,- euro inclusief de pro-clip, erg aan te raden!GluonC schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:48:
Niet zo heel veel zin om een 3de keer opnieuw te moeten beginnen, zo vlak voor de nieuwe Pro Mods![]()
Next question: Ik wil Track IR gaan kopen en dan het liefst die wat Squirrel ook gebruikt. Ik weet dat Squirrel in een stream zei dat de Track IR 5 €150 kost. Maar op bol.com kost hij 250 !!!en op conrad €170. De site's waar hij €150 kost, kan je alleen met credit-card betalen. Weet iemand misschien waar ik hem voor €150 kan kopen?
http://www.aviationmegast...action=prodinfo&art=87060
[ Voor 6% gewijzigd door Donnie op 21-12-2015 14:09 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hoe doe jij dat niet bedrijfsmatige dingen kopen zonder BTWDonnie schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:08:
[...]
165,- euro inclusief de pro-clip, erg aan te raden!
http://www.aviationmegast...action=prodinfo&art=87060
Je geeft zelf al een beetje het antwoord. V2.xx Dat zal dus V2.0 of versies hierna zijn. Ik denk niet dat alle topics in een keer klaar zullen zijn bij 2.0. Ongetwijfeld kan Scul of iemand anders van Promods hier wat meer over aangeven.CyberCow schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:19:
[...]
Zorg daarbij wel dat je het profiel pas weer start wanneer op de pc dezelfde versie weer is geïnstalleerd.
Ik heb net even wat zitten lezen op de ProMods website. Maar zie overal staan project .... V2.xx. Wil dat zeggen dat al die dingen waar daar over word gesproken bij 2.0 aanwezig zal zijn. Roemenië, de Oekraïne, Baltische staten enz... ?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Hoi, ben nieuw op dit forum, speel sinds meer dan een jaar ets en i like it!
Ik lees hier al een tijdje mee in dit topic, gezellig hier :-)
Nu zit ik met een vraagje, sinds de laatste update, 1.22, worden de km's niet meer opgeteld in het tabblad "mijn trucks", overal elders wel, zowel in de truck zelf als in je stats, gelukkig...
Ik heb verschillende trucks voor me zelf en alle chauffeurs ingehuurd die beschikbaar zijn, ik merkte dit toen ik weer eens een truck over de 100.000km had gereden.Ik speel vooral vanilla, maar run ook de mhpro map met de scania T (http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=151394) in een ander profiel, daar ook hetzelfde probleem, deze mods dateren van ná de update.
Wel heb ik vlak na die update het "cabin accessoires" dlc aangeschaft.
Iemand?
Dikke mercie alvast!!
Breakske
Ik lees hier al een tijdje mee in dit topic, gezellig hier :-)
Nu zit ik met een vraagje, sinds de laatste update, 1.22, worden de km's niet meer opgeteld in het tabblad "mijn trucks", overal elders wel, zowel in de truck zelf als in je stats, gelukkig...

Ik heb verschillende trucks voor me zelf en alle chauffeurs ingehuurd die beschikbaar zijn, ik merkte dit toen ik weer eens een truck over de 100.000km had gereden.Ik speel vooral vanilla, maar run ook de mhpro map met de scania T (http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=151394) in een ander profiel, daar ook hetzelfde probleem, deze mods dateren van ná de update.
Iemand?
Dikke mercie alvast!!
Breakske
[ Voor 3% gewijzigd door Breakske op 21-12-2015 16:18 ]
Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827
Er staat nu ineens een kerstboom naast mijn truck
IK heb wel gelezen dat het hele world of trucks veranderd word in 1.22. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft dat WoT het overneemt die kmstanden en deze dan zo blijven. Beweer niks en als andere een andere reden hebben zal dat het wel zijn. Gebruik zelf nog 1.21 vandaar ik het ook niet kan testen.Breakske schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:16:
Hoi, ben nieuw op dit forum, speel sinds meer dan een jaar ets en i like it!![]()
Ik lees hier al een tijdje mee in dit topic, gezellig hier :-)![]()
Nu zit ik met een vraagje, sinds de laatste update, 1.22, worden de km's niet meer opgeteld in het tabblad "mijn trucks", overal elders wel, zowel in de truck zelf als in je stats, gelukkig...![]()
Iemand?
Dikke mercie alvast!!![]()
Breakske
Gisteren de serie "vechtershart" gekeken op bnn. Weet iemand van het bestaan van een skin die lijkt op de poolse magnum in die aflevering? Die magnum zag er ziek uit.
[ Voor 9% gewijzigd door Cranzai op 21-12-2015 16:34 ]
Hoi CyberCow, bedankt voor de (zeer) snelle responceCyberCow schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:29:
[...]
IK heb wel gelezen dat het hele world of trucks veranderd word in 1.22. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft dat WoT het overneemt die kmstanden en deze dan zo blijven. Beweer niks en als andere een andere reden hebben zal dat het wel zijn. Gebruik zelf nog 1.21 vandaar ik het ook niet kan testen.
Dat was mijn vermoeden ook al, echter op het (Engelstalige) SCS forum vond ik hier niets over.
1.22 Vind ik persoonlijk alvast wel een verbetering, de handling, vering etc.. Ook zie je nu de Ai doorhangen in bochten en is het drukker geworden etc..
Sommige vallen over het nieuwe Volvo geluid, het zou te stil zijn..
Zelf vind ik het een stuk beter, het "oude" geluid dreunde zo, vooral door een 2.1 systeem.
Grtz,
Breakske.
Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827
Ja de truck is opeens wel klein tov de kerstboomNice Guy Eddie schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:28:
Er staat nu ineens een kerstboom naast mijn truck

Echt geweldig denk dat zonder jullie er mensen allang waren afgehaakt. Jij en je team een geweldige kerst en een subliem 2016. Maak er wat moois van!!! Dat moois zien we veel van terug weet ik zeker. En natuurlijk veel voorspoed en gezondheid!!
[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 22-12-2015 02:43 ]
Helemaal te gek, ik kan niet wachten!
De steam sale is nu gaande, dus ongetwijfeld komt die nog langs.
Ik zie nog geen winter sales hoor :\Ircghost schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:04:
De steam sale is nu gaande, dus ongetwijfeld komt die nog langs.
Hij zou vandaag moeten beginnen, laat ik het zo zeggen
. Waarschijnlijk dus pas later op de dag. Als je ETS2 op je wishlist zet in Steam, dan krijg je meteen bericht als het in de aanbieding is. Hoef je ook niet constant te kijken.
In de tussentijd kun je ook kijken in de Humbebundlestore bijvoorbeeld.
In de tussentijd kun je ook kijken in de Humbebundlestore bijvoorbeeld.
[ Voor 27% gewijzigd door Ircghost op 22-12-2015 10:12 ]
Getverdikke dat ziet goed uit ScuL.
Hulde voor het ProMods team
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Overzicht van ProMods 2.0
Denemarken
Nieuwe steden: Aarhus, Herning, Holstebro, Padborg, Viborg
Verbouwd: Aalborg, Hirtshals, Frederikshavn, E45 snelweg
Zweden
Nieuwe steden: Gävle, Haparanda, Karlstad, Kristianstad, Sundsvall, Söderhamn
Verbouwd: Södertälje (Scaniafabriek en demo centre), Stockholm, Linköping
Finland
ProMods 1.9x: Helsinki, Turku (haven), Kuopio, Varkaus, Jyväskylä, Mikkeli, Tampere, Lahti, Hämeenlinna, Porvoo
Nieuwe steden: Joensuu, Kärsämäki, Napapiiri (Poolcirkel), Oulu, Pori, Rovaniemi, Tornio, Vantaa, Viitasaari
Verbouwd: Turku, Helsinki, Kuopio
Frankrijk
ProMods 1.9x: Le Mans, Lorient, Caen, Cherbourg (haven), Le Havre, Rouen, Poitiers, Brest, Rennes, Nantes, Angers, Tours, Orléans, Bordeaux, Bayonne, Pau, Limoges
Nieuwe stad: Toulouse
Duitsland
ProMods 1.9x: Flensburg, Burg auf Fehmarn (haven), Rostock (haven), Oberhausen, Bad Oeynhausen
Nieuwe steden: Ulm
Verbouwd: Köln, Frankfurt, München, Berlin, Magdeburg
ARP is nu compleet in vrijwel geheel Noord-Duitsland, een groot deel van Oost-Duitsland, Hessen en Beieren.
Verenigd Koninkrijk
ProMods 1.9x: Croydon, Portsmouth (haven), Wick, Inverness, Oban, Fort William, Hull (haven)
Nieuwe stad: Chelmsford
Nederland
ProMods 1.9x: Zwolle, verebeterd Amsterdam + Rotterdam (geen wijzigingen in 2.00)
België
ProMods 1.9x: Antwerpen (geen wijzigingen in 2.00)
Liechtenstein
ProMods 1.9x: Vaduz (geen wijzigingen in 2.00)
Zwitserland
ProMods 1.9x: Basel (geen wijzigingen in 2.00)
Oostenrijk
ProMods 1.9x: Nieuwe Brennerautobahn & Karawankentunnel
Verbouwd: Innsbruck & Salzburg
Italië
ProMods 1.9x: Genova, Modena, Parma, Vicenza, Bologna (geen wijzigingen in 2.00)
Spanje
Nieuwe steden: Irun, San Sebastián/Donostia
(Je kunt ook de grens over bij Andorra voor een klein stukje)
Andorra
Nieuwe stad: Andorra la Vella
Estland
ProMods 1.9x: Tallinn, Pärnu, Tartu, Valga
Nieuwe stad: Narva
Letland
ProMods 1.9x: Valka
Nieuwe steden: Rīga, Ventspils (haven)
Litouwen
Nieuwe steden: Kaunas, Panevėžys
IJsland
ProMods 1.9x: Reykjavík, Reyðarfjörður, Seyðisfjörður, Keflavík Airport, Akureyri, Höfn, Vík, Blönduós, Borgarnes
Nieuwe steden: Akranes, Hólmavík
IJsland is volledig verbouwd ten opzichte van 1.9x
Faeröer Eilanden
ProMods 1.9x: Klaksvík, Tórshavn
De Faeröer Eilanden zijn volledig verbouwd ten opzichte van 1.9x
Slovenië
ProMods 1.9x: Ljubljana, Maribor (geen wijzigingen in 2.00)
Polen
Nieuwe steden: Gorzów Wielkopolski, Kielce, Płock, Siedlce, Zamość
Verbouwd: Bydgoszcz, Koszalin, Lublin, Łódź, Nowogard, Piła, Świnoujście, Szczecin, Warszawa, Wrocław
Poland Rebuilding is nu volledig geïntegreerd
Slowakije
Verbouwd: Košice
Hongarije
Verbouwd: Szeged
Roemenië
Nieuwe steden: Arad, Bacău, Baia Mare, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Oradea, Piatra Neamț, Satu Mare, Sibiu, Timișoara
Moldavië
Nieuwe steden: Bălți, Chișinău
Bulgarije
Nieuwe stad: Русе (Ruse)
Oekraïne
Nieuwe steden: Мукачеве (Mukacheve), Ужгород (Uzhorod)
Dank voor al het lof en de wensen.. dit is de dikste update die we ooit gedaan hebben
Hiermee zal iedereen wel eventjes zoet zijn!!

Nieuwe steden: Aarhus, Herning, Holstebro, Padborg, Viborg
Verbouwd: Aalborg, Hirtshals, Frederikshavn, E45 snelweg

Nieuwe steden: Gävle, Haparanda, Karlstad, Kristianstad, Sundsvall, Söderhamn
Verbouwd: Södertälje (Scaniafabriek en demo centre), Stockholm, Linköping

ProMods 1.9x: Helsinki, Turku (haven), Kuopio, Varkaus, Jyväskylä, Mikkeli, Tampere, Lahti, Hämeenlinna, Porvoo
Nieuwe steden: Joensuu, Kärsämäki, Napapiiri (Poolcirkel), Oulu, Pori, Rovaniemi, Tornio, Vantaa, Viitasaari
Verbouwd: Turku, Helsinki, Kuopio

ProMods 1.9x: Le Mans, Lorient, Caen, Cherbourg (haven), Le Havre, Rouen, Poitiers, Brest, Rennes, Nantes, Angers, Tours, Orléans, Bordeaux, Bayonne, Pau, Limoges
Nieuwe stad: Toulouse

ProMods 1.9x: Flensburg, Burg auf Fehmarn (haven), Rostock (haven), Oberhausen, Bad Oeynhausen
Nieuwe steden: Ulm
Verbouwd: Köln, Frankfurt, München, Berlin, Magdeburg
ARP is nu compleet in vrijwel geheel Noord-Duitsland, een groot deel van Oost-Duitsland, Hessen en Beieren.

ProMods 1.9x: Croydon, Portsmouth (haven), Wick, Inverness, Oban, Fort William, Hull (haven)
Nieuwe stad: Chelmsford

ProMods 1.9x: Zwolle, verebeterd Amsterdam + Rotterdam (geen wijzigingen in 2.00)

ProMods 1.9x: Antwerpen (geen wijzigingen in 2.00)

ProMods 1.9x: Vaduz (geen wijzigingen in 2.00)

ProMods 1.9x: Basel (geen wijzigingen in 2.00)

ProMods 1.9x: Nieuwe Brennerautobahn & Karawankentunnel
Verbouwd: Innsbruck & Salzburg

ProMods 1.9x: Genova, Modena, Parma, Vicenza, Bologna (geen wijzigingen in 2.00)

Nieuwe steden: Irun, San Sebastián/Donostia
(Je kunt ook de grens over bij Andorra voor een klein stukje)

Nieuwe stad: Andorra la Vella

ProMods 1.9x: Tallinn, Pärnu, Tartu, Valga
Nieuwe stad: Narva

ProMods 1.9x: Valka
Nieuwe steden: Rīga, Ventspils (haven)

Nieuwe steden: Kaunas, Panevėžys

ProMods 1.9x: Reykjavík, Reyðarfjörður, Seyðisfjörður, Keflavík Airport, Akureyri, Höfn, Vík, Blönduós, Borgarnes
Nieuwe steden: Akranes, Hólmavík
IJsland is volledig verbouwd ten opzichte van 1.9x

ProMods 1.9x: Klaksvík, Tórshavn
De Faeröer Eilanden zijn volledig verbouwd ten opzichte van 1.9x

ProMods 1.9x: Ljubljana, Maribor (geen wijzigingen in 2.00)

Nieuwe steden: Gorzów Wielkopolski, Kielce, Płock, Siedlce, Zamość
Verbouwd: Bydgoszcz, Koszalin, Lublin, Łódź, Nowogard, Piła, Świnoujście, Szczecin, Warszawa, Wrocław
Poland Rebuilding is nu volledig geïntegreerd

Verbouwd: Košice

Verbouwd: Szeged

Nieuwe steden: Arad, Bacău, Baia Mare, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Oradea, Piatra Neamț, Satu Mare, Sibiu, Timișoara

Nieuwe steden: Bălți, Chișinău

Nieuwe stad: Русе (Ruse)

Nieuwe steden: Мукачеве (Mukacheve), Ужгород (Uzhorod)
Dank voor al het lof en de wensen.. dit is de dikste update die we ooit gedaan hebben
Daaaaaaamn
Net nu ik verslaafd begon te raken aan Dirt Rally, doen jullie me dit aan!
Is er al een release date bekend ScuL?
Is er al een release date bekend ScuL?
Nog dit jaar maar we geven expres geen datum omdat anders de server instort.
http://whenisthenextsteamsale.com/
Ontopic: Dit ziet er echt heel goed uit! Hier ga ik wel weer wat uurtjes aan besteden, erg tof!
Ik speel nu al bijna 2 jaar ETS2 maar dan met internet uit (HAHAHA) ja ik weet het
. Zie nu toch wel dat er heel veel voordelen aan kopen zitten zoals de DLC's en ProMods bijv.
Nu las ik dat er wintersales komen bij Steam, ligt het aan mijn ogen of zie ik geen pakket met ETS2 + Going East + Scandinavia en moet ik deze allemaal los kopen??? Of zie ik dit verkeerd?
Nu las ik dat er wintersales komen bij Steam, ligt het aan mijn ogen of zie ik geen pakket met ETS2 + Going East + Scandinavia en moet ik deze allemaal los kopen??? Of zie ik dit verkeerd?
Scul en Promods, goed werk!
Ik besteed mijn gehele kerstgratificatie eraan om die dikke update van Promods 2 betaald te gaan downloaden
Fijne dagen
Ik besteed mijn gehele kerstgratificatie eraan om die dikke update van Promods 2 betaald te gaan downloaden
Fijne dagen
Teringjantje wat een changelist ScuL, respect! Ik heb echt onwijs veel zin om er mee aan de slag te gaan, ik ben vooral benieuwd naar Spanje en het verbouwde IJsland!
http://store.steampowered.com/sub/68366/TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:05:
Ik speel nu al bijna 2 jaar ETS2 maar dan met internet uit (HAHAHA) ja ik weet het. Zie nu toch wel dat er heel veel voordelen aan kopen zitten zoals de DLC's en ProMods bijv.
Deze zoek je denk ik?
Ton37 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:23:
Scul en Promods, goed werk!![]()
Ik besteed mijn gehele kerstgratificatie eraan om die dikke update van Promods 2 betaald te gaan downloaden![]()
Fijne dagen
Zorg ervoor dat je een stevige truck hebt als je de binnenlandse wegen wil verkennenBramzel DRnl schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:51:
Teringjantje wat een changelist ScuL, respect! Ik heb echt onwijs veel zin om er mee aan de slag te gaan, ik ben vooral benieuwd naar Spanje en het verbouwde IJsland!
Hier zou ik aanbevelen flink in je ophanging/suspension te investerenVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:57:
Wat een lijst man! Ik kan niet wachten tot het rijden in Bulgarije en Roemenië!
Ja maar dan moet je ETS2 zelf dus nog wel los erbij kopen toch?Olslov schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:02:
[...]
http://store.steampowered.com/sub/68366/
Deze zoek je denk ik?
Ik ben 29 december jarig je mag me die dag wel een linkje sturen waar ik Promods kan downloadenScuL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:48:
Voor welke versie is deze Promods geschikt? is dat 1.21 of al 1.22?
Die bewaar ik wel tot de 4x4 Scania G van GT-Mike / RJL uitkomtScuL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:11:
Zorg ervoor dat je een stevige truck hebt als je de binnenlandse wegen wil verkennen(Als je wilt weten waarom kijk dan de aflevering van Squirrel TV van 2 weken geleden)

Je kunt je huidige ETS2 key gewoon in Steam invoeren.
TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:34:
[...]
Ja maar dan moet je ETS2 zelf dus nog wel los erbij kopen toch?
Mocht het nodig zijn heb mijn systeem alvast geselecteerd wat het gaat worden. Gelukkig heb ik de meeste componenten al behalve de processor, moederbord PCIe SSD en videokaart. Maar dit zal het dan gaan worden.jip_86 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:36:
O man. Je zou er toch bijna een nieuwe pc voor kopen of niet dan
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 389,- | € 389,- |
1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
1 | Asus STRIX-GTX980TI-DC3OC-6GD5-GAMING | € 751,- | € 751,- |
1 | WD Green HDD, 2TB | € 74,50 | € 74,50 |
1 | WD Green HDD, 3TB | € 97,95 | € 97,95 |
1 | WD Green WD10EAVS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master HAF XM | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Asus PB287Q Zwart | € 439,- | € 439,- |
1 | Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse | € 79,- | € 79,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 107,95 | € 107,95 |
2 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 21,90 | € 43,80 |
1 | Cooler Master V Series V750 - 80+ Gold | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Samsung 950 Pro 512GB | € 329,12 | € 329,12 |
1 | Raidsonic Icy Box IB-864-B | € 24,38 | € 24,38 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.704,50 |
Met de hoop in UHD ETS2 te kunnen gaan draaien. Maar mocht ETS2 het doen op mijn oude systeem dan zal ik het zo lang mogelijk uitstellen
[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 22-12-2015 16:29 . Reden: lijst bijgewerkt ]
Ik heb dus nog geen keyjin schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:57:
Je kunt je huidige ETS2 key gewoon in Steam invoeren.
[...]

Eerst maar wachten of in de steam winter sale ETS2 in de sale komt
ETS2 komt eigenlijk altijd in de sale terug... Dus ik zou nog even 5 uur wachtenTweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:12:
[...]
Ik heb dus nog geen keymaargoed dat komt er dus op neer dat ik ETS2 los moet kopen en Scandinavia+Going East ook los bij Steam? Want bij ets2 zelf is er wel 1 pakket met die drie er in.
🠕 This side up
ik zou ook wachten inderdaad , want hij gaat altijd goed met de kerstsale wacht tot die special of day aanbieding is .. dan gaat hij vaak wel naar 70%Koenvh schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:17:
[...]
ETS2 komt eigenlijk altijd in de sale terug... Dus ik zou nog even 5 uur wachten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Volgens mij moet je de digital deluxe bundel hebben. Die heb ik toen ook gekocht. Is ets2 + beide uitbreidingen afaik.TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:12:
[...]
Ik heb dus nog geen keymaargoed dat komt er dus op neer dat ik ETS2 los moet kopen en Scandinavia+Going East ook los bij Steam? Want bij ets2 zelf is er wel 1 pakket met die drie er in.
Mooie bak, al snap ik de 3TB, 2TB, 1TB schijven niet helemaal? Wat is daar het nut van?CyberCow schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:03:
[...]
Mocht het nodig zijn heb mijn systeem alvast geselecteerd wat het gaat worden. Gelukkig heb ik de meeste componenten al behalve de processor, moederbord PCIe SSD en videokaart. Maar dit zal het dan gaan worden.
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i7-6700K Boxed € 389,- € 389,- 1 Asus Z170 PRO GAMING € 148,95 € 148,95 1 WD Green HDD, 2TB € 74,50 € 74,50 1 WD Green HDD, 3TB € 97,95 € 97,95 1 WD Green WD10EAVS, 1TB € 0,- € 0,- 1 Cooler Master HAF XM € 109,90 € 109,90 1 Asus PB287Q Zwart € 439,- € 439,- 1 Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse € 79,- € 79,- 1 Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 € 107,95 € 107,95 2 Asus DRW-24F1ST Zwart € 21,90 € 43,80 1 Cooler Master V Series V750 - 80+ Gold € 109,95 € 109,95 1 Samsung 950 Pro 512GB € 369,00 € 369,00 1 Raidsonic Icy Box IB-864-B € 24,38 € 24,38 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.993,38
Met de hoop in UHD ETS2 te kunnen gaan draaien. Maar mocht ETS2 het doen op mijn oude systeem dan zal ik het zo lang mogelijk uitstellen
Wat voor videokaart komt er in?
En je weet dat je daar geen PCI-e SSD hebt, maar een SSD met M.2 aansluiting? Zo gaat ie niet op je moederbord passen namelijk
Ja alleen de Deluxe bundel bevat nog veel meer andere romp slomp waar ik niks aan heb en waar je wel voor betaaldAtlAntA schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:59:
[...]
Volgens mij moet je de digital deluxe bundel hebben. Die heb ik toen ook gekocht. Is ets2 + beide uitbreidingen afaik.
http://store.steampowered.com/sub/64904/
Maarja aan de andere kant is die bundel maar € 1,- duurder dan de volledige bundel (ets2 + going east + scandinavia) bij ETS2 zelf.
Ik wacht de sale netjes af en ga dan wel even puzzelen
Ja, maar die bundel die je dan bedoelt is ook weer 20 euro goedkoper dan SCS (link) en dan heb je nog wat paint meuk ook. Van die andere rommel vind ik eigenlijk alleen de high-power cargo pack interessant. Die kun je dan ook wel los halen: http://store.steampowered.com/app/304214/TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:22:
[...]
Ja alleen de Deluxe bundel bevat nog veel meer andere romp slomp waar ik niks aan heb en waar je wel voor betaald
http://store.steampowered.com/sub/64904/
Maarja aan de andere kant is die bundel maar € 1,- duurder dan de volledige bundel (ets2 + going east + scandinavia) bij ETS2 zelf.
Ik wacht de sale netjes af en ga dan wel even puzzeleniig bedankt allemaal
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 22-12-2015 15:32 ]
Ja het lijstje is niet helemaal goed gegaan zal hem even bijwerken. De reden van de 1tb 2tb en 3tb is dat ik deze al heb. Door de jaren heen steeds dingen bijgeplaatst. Waarom dat er stat PCE expres weet ik ook niet maar het moet gewoon een M.2 aansluiting zijn. Het moederbord heeft wel de aansluiting ervoor. Heb zelfs test gelezen van de combinatie en komt goed uit de bus. Videokaart is ook weggevallen in de vergelijking maar de keus is gevallen op de ASUS Strix 980TI. Hier moet de vrachtwagen wel mee kunnen racen.FastFred schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:09:
[...]
Mooie bak, al snap ik de 3TB, 2TB, 1TB schijven niet helemaal? Wat is daar het nut van?
Wat voor videokaart komt er in?
En je weet dat je daar geen PCI-e SSD hebt, maar een SSD met M.2 aansluiting? Zo gaat ie niet op je moederbord passen namelijk
Ik heb inmiddels de lijst bijgewerkt en nogmaals gecontroleerd of het moederbord de aansluiting heeft voor deze SSD en dat blijkt zo te zijn. Het is een duur systeem alles bij elkaar maar het merendeel staat al hier. destijds de monitor dacht ohh lache UHD gaming maar dat trekt de pc echt niet. Gebruik ook bij alle spellen 1920x1080pixels en dat ziet er ook al mooi uit. Bedankt voor je advies verder.
[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 22-12-2015 16:32 ]
Volgens mij heeft squirrel 2 van die kaarten in sli draaien en die haalt met promods erbij op 1080p op sommige plaatsen niet eens 60FPS dus ik denk dat uhd te hoog gegrepen is. Je kan scaling misschien wel wat lager zetten op die resolutie maar dan nog.CyberCow schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:24:
[...]
Ja het lijstje is niet helemaal goed gegaan zal hem even bijwerken. De reden van de 1tb 2tb en 3tb is dat ik deze al heb. Door de jaren heen steeds dingen bijgeplaatst. Waarom dat er stat PCE expres weet ik ook niet maar het moet gewoon een M.2 aansluiting zijn. Het moederbord heeft wel de aansluiting ervoor. Heb zelfs test gelezen van de combinatie en komt goed uit de bus. Videokaart is ook weggevallen in de vergelijking maar de keus is gevallen op de ASUS Strix 980TI. Hier moet de vrachtwagen wel mee kunnen racen.
Idee, verspreiding via torrents? Ik heb bv. 100/100 Mbit glasvezel en kan wel een tijdje seeden.ScuL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:48:
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Leuk initiatief wil dat ook wel doen voor een paar dagen.Wasp schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:45:
[...]
Idee, verspreiding via torrents? Ik heb bv. 100/100 Mbit glasvezel en kan wel een tijdje seeden.Zo zijn er vast wel meer mensen die dat willen doen!
ik dacht dat ETS 2 geen snelle gfx kaart nodig had maar wel een goede cpu , ik draai hier met het onderstaande toch ook goede fpsAtlAntA schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:33:
[...]
Volgens mij heeft squirrel 2 van die kaarten in sli draaien en die haalt met promods erbij op 1080p op sommige plaatsen niet eens 60FPS dus ik denk dat uhd te hoog gegrepen is. Je kan scaling misschien wel wat lager zetten op die resolutie maar dan nog.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ziet er erg leuk uit, mijn complimenten. Ik kijk er al naar uit om lekker virtueel te gaan trucken.
Ik heb alleen 1 nieuwsgierige vraag, hopelijk mag ik hem stellen: komt de Deense stad Kolding nog in een latere versie of helemaal niet, omdat de stad in een vorige versie van Scandinavië voorkwam ben ik er wel benieuwd naar.
Ik heb alleen 1 nieuwsgierige vraag, hopelijk mag ik hem stellen: komt de Deense stad Kolding nog in een latere versie of helemaal niet, omdat de stad in een vorige versie van Scandinavië voorkwam ben ik er wel benieuwd naar.
Ik draai ETS2 triple screen op een AMD 9200 weliswaar met 16 gig aan ram maar ik haal gewoon framerates tussen de 40 en 50.
Elke beetje redelijke (zelfs die van 5 jaar geleden) pc kan ets2 wel draaien met goeie fps, Multiplayer is een ander verhaal
Maar er zijn zoveel spellen die datzelfde probleem hebben. (en dan vooral sims)
Hoe bepaal je trouwens wat voor chassis je nodig hebt? En bijvoorbeeld die tag lift dingen, Gaat dat tag liften automatisch? En 6x4 of 6x4/2 is dat simpelweg minder grip maar meer economie tegen meer grip minder eco? Of maakt je lading wat uit en het gewicht?
Hoe bepaal je trouwens wat voor chassis je nodig hebt? En bijvoorbeeld die tag lift dingen, Gaat dat tag liften automatisch? En 6x4 of 6x4/2 is dat simpelweg minder grip maar meer economie tegen meer grip minder eco? Of maakt je lading wat uit en het gewicht?
[ Voor 38% gewijzigd door h4ze op 22-12-2015 19:15 ]
Ets2 draait gewoon goed, zonder mods. Zodra je een stuk of 20 (of meer natuurlijk) mods gebruikt (bijna iedere tweaker in dit forum dus...) kakken je frames in, met name op drukke punten van ProMods.
Over ProMods gesproken, mooie vooruitgang Scul! Heb er zin in
Lord-The-Gamer (L-T-G)
🠕 This side up
Ik heb op dit moment geen mods (wacht op promods na herinstallatie laptop) maar krijg niet meer dan 20 fps met low settings. Over het algemeen rijd het wel goed (lees acceptabel bij gebrek aan beter) maar in de bochten is het dramatisch en verkeersborden zijn ook slecht leesbaar. Iemand ideeën hoe ik dat kan verbeteren? Ik draai ets op een laptop met Intel HD Graphics 4000 en een i5.pwillemske schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:18:
Ets2 draait gewoon goed, zonder mods. Zodra je een stuk of 20 (of meer natuurlijk) mods gebruikt (bijna iedere tweaker in dit forum dus...) kakken je frames in, met name op drukke punten van ProMods.
die i5 zal vast het probleem niet zijn, maar een laptop blijft geen ideale game machine, en hd graphics 4000, is nou niet echt een krachtpatser.
Voor video weergave is het een perfect ding, voor lichte taken als webbrowsen enzo ook, maar voor gamen toch minder dan ideaal.
Als je drivers up to date zijn, vrees ik dat je met deze machine niet veel kunt doen om het te verbetern (behalve je graphics terugschroeven, en het spel dus minder mooi maken)
Voor video weergave is het een perfect ding, voor lichte taken als webbrowsen enzo ook, maar voor gamen toch minder dan ideaal.
Als je drivers up to date zijn, vrees ik dat je met deze machine niet veel kunt doen om het te verbetern (behalve je graphics terugschroeven, en het spel dus minder mooi maken)
Thx!
Dus als ik deze:
http://store.steampowered.com/app/227300/
En deze:
http://store.steampowered.com/sub/68366/?snr=1_5_9__405
Heb ik ETS2 licentie (zodat ik niet meer mn internet steeds uit hoef te zetten
Voor € 13,- dus volledig klaar als k t goed begrijp?