Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:24:
[...]

Thx!
Dus als ik deze:
http://store.steampowered.com/app/227300/
En deze:
http://store.steampowered.com/sub/68366/?snr=1_5_9__405

Heb ik ETS2 licentie (zodat ik niet meer mn internet steeds uit hoef te zetten :D) + DLC Going East + DLC Scandinavia en nog wat (voor mij) onzinnige extratjes op het gebied van skins.
Voor € 13,- dus volledig klaar als k t goed begrijp?
Correct :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vergeet deze ook niet
High Power Cargo Pack

http://store.steampowered.com/app/304214/

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 22-12-2015 20:40 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:14

Edd

Koop dan gewoon gelijk de Deluxe-pack
http://store.steampowered.com/sub/64904/

Krijg je een hoop meuk bij voor een paar euro's meer ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Tja voor die prijs kan je m niet laten staan eh. doen we die er ook maar meteen bij.
Is multiplayer geimplementeerd of ook een aparte DLC of mod (en waar te downloaden dan)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
MP is een apart programma.

https://ets2mp.com/index.php?l=nl

[ Voor 14% gewijzigd door martijnm71 op 22-12-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Edd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:44:
Koop dan gewoon gelijk de Deluxe-pack
http://store.steampowered.com/sub/64904/

Krijg je een hoop meuk bij voor een paar euro's meer ;)
Ja maar dat vind ik echt zulke enorme meuk dat ik € 3,- zelfs zonde vind. Weet namelijk zeker dat het geen toegevoegde waarde voor mij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:45:
[...]

Tja voor die prijs kan je m niet laten staan eh. doen we die er ook maar meteen bij.
als je er van houd kan je deze ook doen ... is een leuk extra voor je inrichting van je truck

http://store.steampowered.com/app/388470/

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
ravw schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:52:
[...]

als je er van houd kan je deze ook doen ... is een leuk extra voor je inrichting van je truck

http://store.steampowered.com/app/388470/
Mwah... nee niet mijn ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dus het beste is om dan te nemen

ETS 2
DLC Going East , scandinavia , en die heavy cargo pack
dan heb je alles voor de basic goed , straks promods er overheen en dan rijden maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:14

Edd

TweakTweet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:46:
[...]

Ja maar dat vind ik echt zulke enorme meuk dat ik € 3,- zelfs zonde vind. Weet namelijk zeker dat het geen toegevoegde waarde voor mij heeft.
Je hebt gelijk.. Kun je beter bewaren voor ATS in februari ;)

Voor mij hebben skins e.d. ook niet veel toegevoegde waarde en ga over het algemeen toch alleen voor de Maps e.d. Maar tijdens de vorige sale kon het toch niet laten om mijn ETS 2 collectie compleet te maken en heb dan ook alles gekocht (voornamelijk skins) die ik nog niet had. Ook omdat ik op die manier toch SCS wil ondersteunen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik binnenkort mijn ETS2 ook maar overzet op Steam, ik wil nog altijd een keer die High Power Cargo Pack hebben (meer voor de coole strepen onderop de bumper dan voor de vrachten, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:55

MsG

Forumzwerver

Sinds kort een MOMO stuurtje van Logitech en zelfbouw TrackIR dus ook Euro Truck Simulator 2 demo maar even geprobeerd, had Euro Truck Simulator 1 al. Het speelt heel lekker weg, alleen het achteruit parkeren van de trailer vind ik altijd zo vreselijk, ik stuur aldoor precies verkeerd om. Bij ETS2 kan je dat gelukkig skippen, bij deel 1 niet.

Als je een wat luxer stuurtje hebt met een echte shifter en koppeling, werkt dat dan ook echt in dit spel? Gezien de vrachtwagens soms wel 12 versnellingen hebben.

Dit kan nog interessant zijn trouwens voor mensen van dit spel: Het TrackIR-alternatieventopic

[ Voor 10% gewijzigd door MsG op 23-12-2015 15:52 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
MsG schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:37:
Sinds kort een MOMO stuurtje van Logitech en zelfbouw TrackIR dus ook Euro Truck Simulator 2 demo maar even geprobeerd, had Euro Truck Simulator 1 al. Het speelt heel lekker weg, alleen het achteruit parkeren van de trailer vind ik altijd zo vreselijk, ik stuur aldoor precies verkeerd om. Bij ETS2 kan je dat gelukkig skippen, bij deel 1 niet.

Als je een wat luxer stuurtje hebt met een echte shifter en koppeling, werkt dat dan ook echt in dit spel? Gezien de vrachtwagens soms wel 12 versnellingen hebben.
Ja dan kan je hem per 2 versnellingen laten schakelen of met een knopje naar de volgende serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MsG schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:37:

Als je problemen hebt met het parkeren van de vrachtwagen dan moet je eens kijken uit het raam. Camerapositie 5. Dan zie je precies waar je trailer heen gaat en vooral rustig doen. Het is niet moeilijk als je het eenmaal doorheb. Probeer ook de trailer achteruit aan de linkerkant in te draaien zodat je het zicht hebt door je zijruit en niet alleen op de spiegel hoeft te doen.

Met 12 versnellingen werkt super door een knop om over te schakelen naar een andere serie. In ETS2 heb je ook de keus hoe dat te doen. Bv de even versnellingen bij elkaar of 1 t/m6 bij elkaar.

Tevens voor de niet steam gebruikers is v1.22 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:52
Een beetje trucker stuurt zo'n trailer toch zo achteruit voor een dock? :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja ik ben dus geen geboren trucker blijkbaar :-P, op de een of andere manier voelt het onlogisch en wil ik gevoelsmatig precies andersom sturen. Het heeft me soms meer tijd gekost dan een rit zelf, zeker bij ETS1 waar je het niet kan skippen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het met trailer aangekoppeld het ook maar enkel kan vanuit het bovenaanzicht.

Zonder trailer doe ik het gewoon met de cockpit cam.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Parkeren doe ik eigenlijk altijd met de camera kijkend naar de voorkant van de vrachtwagen. Dan kan je precies de goede kant op sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Gwn niet vol je gas in knallen maar rustig aan, links is rechts en rechts is links you know the logic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:47:
[...]

Als je problemen hebt met het parkeren van de vrachtwagen dan moet je eens kijken uit het raam. Camerapositie 5. Dan zie je precies waar je trailer heen gaat en vooral rustig doen. Het is niet moeilijk als je het eenmaal doorheb. Probeer ook de trailer achteruit aan de linkerkant in te draaien zodat je het zicht hebt door je zijruit en niet alleen op de spiegel hoeft te doen.

Met 12 versnellingen werkt super door een knop om over te schakelen naar een andere serie. In ETS2 heb je ook de keus hoe dat te doen. Bv de even versnellingen bij elkaar of 1 t/m6 bij elkaar.

Tevens voor de niet steam gebruikers is v1.22 uit
Werkt prima, alleen hebben veel vrachtwagens tegenwoordig automaat :P

En aangezien ik overdag al genoeg schakel (beroepschauffeur) doe ik het avonds lekker met de automaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 17:21
Van de drie assen van de trailer is de middelste je draaipunt, goed op letten.
En als je toch verkeerd staat, dan een S-je maken naar voren naar de kant waar je heen wil.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:12:
[...]

Werkt prima, alleen hebben veel vrachtwagens tegenwoordig automaat :P

En aangezien ik overdag al genoeg schakel (beroepschauffeur) doe ik het avonds lekker met de automaat :)
Gelijk heb je door met een automaat te rijden dat is ook eigenlijk wel het meest realistisch. Sinds die adaptieve automaat goed werkt ben ik ook over gegaan naar de automaat. In de eerste versie was de automaat altijd aan het schakelen op vaste momenten en hield geen rekening met hoever je het pedaal intrapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Automaat in ETS2 is erg goed nagebootst. Goeie vriend van me rijdt in het echt met de vrachtwagen die ik in ETS2 gebruik en hoe de automaat schakelt komt akelig dicht in de buurt van de werkelijkheid.

Enige wat ik mis (en wat in werkelijkheid wel kan) is als het nodig is even zelf een versnelling lager te kiezen dan de game dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
martijnm71 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:28:
Automaat in ETS2 is erg goed nagebootst. Goeie vriend van me rijdt in het echt met de vrachtwagen die ik in ETS2 gebruik en hoe de automaat schakelt komt akelig dicht in de buurt van de werkelijkheid.

Enige wat ik mis (en wat in werkelijkheid wel kan) is als het nodig is even zelf een versnelling lager te kiezen dan de game dat doet.
Automatisch is inderdaad realistischer maar ik schakel liever met de H-shifter, met tussenknop 1 tm 6 en 7/12 :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:28:

Dat is wel de mogelijkheid moet je bij toetsenbord de instelling veranderen: "Handmatig een versnelling opschakelen/terugschakelen" instellen. Verder is er geen enkele andere game die goed overweg gaat met de automaat. dus doorschakelen als het kan en niet pas bij het einde van de toeren.

Ik rij zelf met de MAN en deze schakelt wel mooi soepel. Alleen bij het stoplicht bij het wegrijden lijkt het steeds alsof deze eerst af wil slaan en komt dan op gang.

De H shifter gebruik ik wel wanneer ik in de sneeuw moet rijden of een extreem steile berg omdat de automaat daarin moeilijk gaat doen met het eindeloze schakelen waardoor je stil komt te staan.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 23-12-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Sn3gG3l schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:31:
[...]

Automatisch is inderdaad realistischer maar ik schakel liever met de H-shifter, met tussenknop 1 tm 6 en 7/12 :)
Als ik me overdag al niet lam zou schakelen zou ik dat zeker ook doen, geeft een lekker gevoel om door de bak te gaan en helemaal als het zonder kraakgeluidjes gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:36:
[...]

Als ik me overdag al niet lam zou schakelen zou ik dat zeker ook doen, geeft een lekker gevoel om door de bak te gaan en helemaal als het zonder kraakgeluidjes gaat :P
Hahah, kan ik me ook weer voorstellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:36:
[...]

En in het spel hebben mensen er lang over lopen klagen er geen geluiden bij de knopjes waren. Maar in het echt moeten de geluiden dus juist weg :9

Heb ook maar eens een keer een avatar toegevoegd. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Met trots kan ik mededelen dat ik na 2 jaar steeds mijn internet uitzetten voordat ik ETS2 ging spelen dat ik eigenaar ben van een officiële licentie WOEHOE :D hold your mouth everyone ik ga spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Topicstarter
Net even in de steam sale de cabin accessories DLC gekocht voor €2,50.
Ben benieuwd :D

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:59:
[...]

En in het spel hebben mensen er lang over lopen klagen er geen geluiden bij de knopjes waren. Maar in het echt moeten de geluiden dus juist weg :9

Heb ook maar eens een keer een avatar toegevoegd. }:O
Geluid bij de knopjes hoort zo, maar als je als een lompe boer door de versnellingsbak gaat roeren dan hoor je kraakgeluiden, die wil je dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Hoe kan je ETSMP activeren als je ETS2 via steam hebt? want moet de 'directory file' vinden waar de .exe staat maar kan m niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:37:
Hoe kan je ETSMP activeren als je ETS2 via steam hebt? want moet de 'directory file' vinden waar de .exe staat maar kan m niet vinden
C:\Program Files\Steam\SteamApps\Common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64

Zoiets geloof ik.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Koenvh schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:41:
[...]

Zoiets geloof ik.
Raar, hij zegt nog steeds "Cannot find game executable file"'. Morgen maar weer s verder kijken.
Als je setup hebt gedaan moet je dan het multiplayer programma opstarten of gaat het allemaal automatisch bij ETS2 zelf opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:52:
[...]

Raar, hij zegt nog steeds "Cannot find game executable file"'. Morgen maar weer s verder kijken.
Als je setup hebt gedaan moet je dan het multiplayer programma opstarten of gaat het allemaal automatisch bij ETS2 zelf opstarten?
Ik speel geen MP, dus deze vraag kan iemand anders beter beantwoorden ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:41:
[...]

Zoiets geloof ik.
Bijna goed:
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\Common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64\eurotrucks2.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ik weet al waarom hij het niet doet, 1.22 is via steam uit maar de Multiplayer vereist 1.21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Nou heb eventjes gespeeld met ProMods, echt respect voor die gozers die dat maken. Heb spijt dat ik zo laat pas ben overgestapt naar betaald.
1.22 is ook mooier geworden, vooral de AI graphics

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_kerst1_zpsqg5j0yxl.png

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Van hetzelfde @ hierboven.

Heb de x-pacs ook maar gekocht (want Steam Sale), en heb de game vanavond eens wat beter onder handen genomen. Toch wel vermakelijk, ik bleef maar rijden :+

Inmiddels 2 DAF's gekocht en heb 1 chauffeur in dienst. Zou opzich wel meer willen maar heb al 400.000 geleend en durf eigenlijk niet meer te lenen.

De game voelt in het begin nog wel sloom aan. Dat wil zeggen; veel ritjes van en naar Engeland en weinig variatie naar andere landen. Hopelijk komt dat snel :) Al met al zeer vermakelijk, zelfs met een controller!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Las Vegas schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:29:
Van hetzelfde @ hierboven.

Heb de x-pacs ook maar gekocht (want Steam Sale), en heb de game vanavond eens wat beter onder handen genomen. Toch wel vermakelijk, ik bleef maar rijden :+

Inmiddels 2 DAF's gekocht en heb 1 chauffeur in dienst. Zou opzich wel meer willen maar heb al 400.000 geleend en durf eigenlijk niet meer te lenen.

De game voelt in het begin nog wel sloom aan. Dat wil zeggen; veel ritjes van en naar Engeland en weinig variatie naar andere landen. Hopelijk komt dat snel :) Al met al zeer vermakelijk, zelfs met een controller!
Gwn gaan levelen en je vaardigheden inzetten op 'lange afstand' en dan kan je snel naar andere landen en verdien je meer geld
En gewoon zonder leningen spelen, duurt het iets langer van, maar je moet dan tenminste werken voor je geld :)

Ik heb sinds vandaag vakantie en heb tot maandag niets op de planning staan, dus die tijd ga ik even eerlijk verdelen tussen Dirt Rally en ETS2 :) Morgen ga ik de 360.000km voorbij met mijn Scania. Totaal gereden km's met deze savegame staat nu op iets meer dan 665.000km 8)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Euro truck heeft een speciaal icoon op steam.. Is er iets speciaals aan de hand met Jobs anders ga ik nu meteen mijn g27 aansluiten :)

BTC €94.837,08

• TweakTweet
koelebobes schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:47:
Euro truck heeft een speciaal icoon op steam.. Is er iets speciaals aan de hand met Jobs anders ga ik nu meteen mijn g27 aansluiten :)
Volgens mij gewoon alleen kerst sale, alle pakketten en DLC's zijn enorm in prijs verlaagd. Dus denk alleen dat.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als je nu enkel de base game koopt kun je dan nog de oudere versie van promods draaien die niet de DLC vereist? Vind het hele pakket nog een beetje een beetje veel.

• TweakTweet
MsG schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:02:
Als je nu enkel de base game koopt kun je dan nog de oudere versie van promods draaien die niet de DLC vereist? Vind het hele pakket nog een beetje een beetje veel.
Ik kan je niks garanderen maar ikzelf heb ProMods 1.91 geloof ik met een patch voor ETS2 1.17/1.18 gespeeld zonder DLC, zaten echter wel wat nadelen aan hoor, in sommige steden de stoplichten volledig rood en gebouwen ook. Ik zou zeggen koop voor die 13 euries het hele ratteplan en je hebt er enorm veel profijt van. Heb het zelf ook gedaan sinds gisteren.
MsG schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:02:
Ja, dat kan. Echter is het nu goedkoper dan normaal, dus ik zou toch het volledige pakket overwegen ;)

In Hungary map met g_traffic op 3. Wat een verkeer :P :D

[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 24-12-2015 13:30 ]

🠕 This side up

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Kan iemand mij uitleggen hoe die world of trucks leveringen werken?
Ik kan alleen vanuit Graz leveringen beginnen en dan zie ik een onrealistische tijd, 17 uur voor Graz naar west frankrijk.
De eerste heb ik maar afgebroken.
jbbrans schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:55:
Kan iemand mij uitleggen hoe die world of trucks leveringen werken?
Ik kan alleen vanuit Graz leveringen beginnen en dan zie ik een onrealistische tijd, 17 uur voor Graz naar west frankrijk.
De eerste heb ik maar afgebroken.
17 uur? Dat betekent dat je tot 21:00 vanavond heb om die rit af te ronden ;)

De AI was hier trouwens ook weer handig bezig :X
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fJI_OtYUlmU]
(13:30)

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 24-12-2015 14:38 ]

🠕 This side up

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Ik heb een paar maanden geleden begonnen met ETS2 zonder mods te spelen.
Ben toch wel benieuwd hoe het is om met mods te spelen, welke mods raden jullie aan?

Heb een paar DLC:

-High Power Cargo Pack
-Going East
-Scandinavia
-Cabin Accessories
-Wat verschillende paint jobs.

[ Voor 28% gewijzigd door WahyuSchmidt op 24-12-2015 20:32 ]

PSN: Wahyu2304_

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Koenvh schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:05:
[...]

De AI was hier trouwens ook weer handig bezig :X
(13:30)
Zo werd ik vandaag ook smerig op de vluchtstrook gedrukt door een gekke deen.
WahyuSchmidt schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:18:
Ben toch wel benieuwd hoe het is om met mods te spelen, welke mods raden jullie aan?
De jazzycat trailer en traffic mods zijn een echte verrijking. Zelf vind ik het erg leuk om niet al tegen die vanilla auto's aan te kijken. Ook is de variatie in trailers leuk, zowel variatie in gewicht als in lengte zorgt keer op keer voor een uitdaging.

[ Voor 50% gewijzigd door Cranzai op 24-12-2015 20:29 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb een paar DLC:

-High Power Cargo Pack
-Going East
-Scandinavia
-Cabin Accessories
Ik speel het spel pas een dag actief, dus weet niet of je wat kan met mijn advies, echter heb ik vandaag Pro Mods gedownload en dat bevalt heel goed.

Binnenkort komt 2.0 uit met heel veel nieuwe steden en landen die je kunt bezoeken. Daarnaast ook toffe maps, dus helemaal mooi _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet

Heb een paar DLC:

-High Power Cargo Pack
-Going East
-Scandinavia
-Cabin Accessories
Las Vegas schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:29:
[...]

Ik speel het spel pas een dag actief, dus weet niet of je wat kan met mijn advies, echter heb ik vandaag Pro Mods gedownload en dat bevalt heel goed.

Binnenkort komt 2.0 uit met heel veel nieuwe steden en landen die je kunt bezoeken. Daarnaast ook toffe maps, dus helemaal mooi _/-\o_
En als je dan toch bezig bent. Doe RusMap dr ook nog even bij

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb ProMods 2.0 hedenmorgen (Nederlandse tijd) online gezet. Veel plezier en fijne feestdagen :*)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
ScuL schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:49:
Ik heb ProMods 2.0 hedenmorgen (Nederlandse tijd) online gezet. Veel plezier en fijne feestdagen :*)
Thanks! Heb nu een betaalde download aan staan. Fijne feestdagen o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bedankt voor dit kerstcadeau en een fijne kerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Hartelijk dank ProMods team! Het spel wordt weer een stuk beter! Betaalde download staat aan :D

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Hmmm... Mijn Promods profiel crashed nu steeds bij het laden. Heb zelfs nu even een nieuw profiel aangemaakt met alleen de Promods bestanden (incl. def) en dan nog crashed hij bij het laden. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nice Guy Eddie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:50:
Hmmm... Mijn Promods profiel crashed nu steeds bij het laden. Heb zelfs nu even een nieuw profiel aangemaakt met alleen de Promods bestanden (incl. def) en dan nog crashed hij bij het laden. Ben ik de enige?
Nope, hier ook :)

Heb geupdate op de manier zoals het op het forum staat. Dus de oude mods disablen bij Mod Manager, en dan pas de bestanden verwijderen.

Maar helaas constant crashes, dus vooralsnog tuf ik wel door met ProMods 1.98.

edit: Ah, ik moest even een nieuw .def bestandje aanmaken voor v2.0. Nu werkt 'ie weer :) Helaas wel een 1600+ km opdracht moeten afbreken nu :D

[ Voor 11% gewijzigd door London op 25-12-2015 11:24 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ga deze even dowloaden, Merry Xmas Scul en medetweakers!

Edit: downloading, meteen maar even een kersteuro via Paypal gedoneerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sn3gG3l op 25-12-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plaats de laatste regels van het game.log aub

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:15
Hier ook helaas. Zie in de game log heelveel missing prefabs errors. DIt zijn bij mij de laatste regels.

00:00:20.740 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/06_farming/farming2.ppd
00:00:20.740 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/06_farming/farming3.ppd
00:00:20.740 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/06_farming/farming4.ppd
00:00:20.740 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/06_farming/farming5.ppd
00:00:20.740 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/06_farming/farming6.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs1.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs2.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs3.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs4.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs5.ppd
00:00:20.741 : <ERROR> Missing prefab descriptor: /prefab/_specjalne/07_logs/logs6.ppd
00:00:20.748 : Loading traffic rule data ....
00:00:20.750 : Loading sign data ....
00:00:21.216 : Loading city data ....
00:00:21.245 : Loading traffic semaphore data ....
00:00:21.249 : Loading traffic signs data ....
00:00:21.263 : Loading hinges data ....
00:00:21.272 : Loading stamp data ....
00:00:21.289 : Loading movers data ....
00:00:21.305 : Loading ferry data ....
00:00:21.322 : Loading country data ....
00:00:21.355 : Loading sound item data ....
00:00:21.356 : Loading live stream data ....
00:00:21.372 : Loading game condition data ....
00:00:21.389 : Loading trigger action data ....
00:00:21.406 : Loading cutscene data ....
00:00:21.424 : Loading cargo data ....
00:00:21.448 : Loading company data ....
00:00:21.920 : Resources load time: 1653ms (200 MB)
00:00:21.920 : Map '/map/europe.mbd' loading started ....

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Bij mij hetzelfde, wel honderd+ regels in de log met missing prefab dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Okay ik geef mij gewonnen. Ik krijg Promods niet aan de praat.. Hopelijk later meer succes :)

Edit: Dat gevoel van nog 1 keer proberen en dan succes hebben.. *O* Promods 2.0 aan de praat

[ Voor 34% gewijzigd door Odessa op 25-12-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Waar kan ik ProMods 2.0 al downloaden?
Ik speel het spel zoveel, dat ik bereid ben te betalen voor de mod. Alleen al om mijn dankbaarheid te tonen voor het ProMods team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 11-09 20:26
GluonC schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:23:
Waar kan ik ProMods 2.0 al downloaden?
Ik speel het spel zoveel, dat ik bereid ben te betalen voor de mod. Alleen al om mijn dankbaarheid te tonen voor het ProMods team.
http://www.promods.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zie alleen ProMods [1.98] staan 2.0 is er nog niet ?

of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Daar was ik aan het kijken indd, maar ik kan alleen pro.mods 1.98 vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
GluonC schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:40:
[...]

Daar was ik aan het kijken indd, maar ik kan alleen pro.mods 1.98 vinden :*)
Account maken en dan naar de compatibility pagina daar heb je link naar 2.0.

Let wel op er zijn wat problemen in combinatie met ETS op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:42:
[...]

Account maken en dan naar de compatibility pagina daar heb je link naar 2.0.

Let wel op er zijn wat problemen in combinatie met ETS op het moment.
Als die problemen er zijn is het misschien wel verstandig om nog even te wachten me het downloaden van de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik ben hem nu aan het downloaden. Misschien maar betere even wachten met installeren inderdaad?
Ik draai een flink aantal mods en ben bang dat mijn profiel corrupt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nu even de gratis versie binnen gehaald zal eens kijken hoe het hier gaat ... wil toch opnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit echt wel te wachten op ProMods maar als het voor de rest totaal niet werkt dan wacht ik even met het installeren ervan. Snap alleen niet dat zoiets kan gebeuren bij de mannen van ProMods. Ze zullen zelf ook wel testen neem ik aan. Verder super dat ze hun best doen want als het eenmaal werkt is het een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier klapt het spel er uit , alleen Promods geinstaleerd .. dus het word even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenway
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:08
Hier geen probleem met Promods 2.0, zijn nu iets van 6 bestanden die in modmanager aan moeten. Voor degenen die de betaalde download hebben, denk om de assets uit het tweede zipbestand.

Eerste rit bergop naar Andorra zit er op, ziet er prachtig uit. Kijk er naar uit om de rest te verkennen (maar nu eerst kersrverplichtingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Fenway schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:02:
Hier geen probleem met Promods 2.0, zijn nu iets van 6 bestanden die in modmanager aan moeten. Voor degenen die de betaalde download hebben, denk om de assets uit het tweede zipbestand.

Eerste rit bergop naar Andorra zit er op, ziet er prachtig uit. Kijk er naar uit om de rest te verkennen (maar nu eerst kersrverplichtingen)
Dus alle scs bestanden in de mod-list zetten, en de oudere pro-mods files verwijderen, that's it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29

Ja bedankt was die nog helemaal vergeten. Het werkt nu ook bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Bedankt, dat was 'm. Ik dacht dat ze in één keer uitgepakt werden, maar je moet ze dus alletwee apart uitpakken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier werkt hij :) ja inderdaad even uitpakken , dat was ik ook vergeten .. maar hij werkt hier tot nu toe wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenway
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:08
GluonC schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:07:
[...]

Dus alle scs bestanden in de mod-list zetten, en de oudere pro-mods files verwijderen, that's it?
Ja, dat is alles. Kan zijn dat de volgorde nog iets uit maakt, maar ik heb ze vanuit mod manager gewoon toegevoegd en dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Geweldig, hier ga ik héél veel plezier aan beleven. Kan niet wachten om Andorra te gaan bezoeken, wat zag dat er prachtig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alles gedownload maar ik krijg alleen maar de bestanden promods-v200.7z.001 tm 006. Neem aan dat dit niet klopt. Heb ook geprobeerd om deze bestanden uit te pakken maar dat lukt niet. Graag had ik de betaalde variant gedaan als waardering maar ik heb geen paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
CyberCow schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:36:
Ik heb alles gedownload maar ik krijg alleen maar de bestanden promods-v200.7z.001 tm 006. Neem aan dat dit niet klopt. Heb ook geprobeerd om deze bestanden uit te pakken maar dat lukt niet. Graag had ik de betaalde variant gedaan als waardering maar ik heb geen paypal.
Die bestanden moet je even "rarren" Ik gebruik daar HJ split voor.Daarna de rar uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
bestanden uitpakken met bandizip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitpakken kan met o.a. 7-zip, maar WinRAR zou ook moeten werken. Gewoonweg alle bestanden selecteren en uitpakken. Onhandig dat de SFX er niet meer bij zit.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
CyberCow schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:56:
Het zijn geen bestanden die uitgepakt kunnen worden.
ik heb promods al werkend, en jij? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 18:36
Hier ook constant crash... damn :(

werkt toch normaal op 64-bit hé?

[ Voor 34% gewijzigd door zwammen op 25-12-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yosh1 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:01:
Hier ook constant crash... damn :(

werkt toch normaal op 64-bit hé?
hier op 64Bits met jazzcat mods :)
en wat een mooie mod weer mijn eerste rit gedaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Werkt allemaal perfect! Hulde aan de makers, heel mooi kerstcadeau dit.

Momenteel ook bezig met een rit van Angers naar Akranes (~3500km?) :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
En het werkt! :D _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door zwammen op 25-12-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Heel mooie update alleen jammer dat er tussen polen en rusland (rusmap) geen aansluiting meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:21:
Heel mooie update alleen jammer dat er tussen polen en rusland (rusmap) geen aansluiting meer is.
RusMap hoger zetten qua prioriteit ;)
Er komt nog een nieuwe versie van RusMap aan met meer grensovergangen

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 25-12-2015 14:41 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
welke versie is de nieuwste van rusmaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
1.5.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke dan zit ik goed :) wilde even weten kon nergens vinden of er als iets nieuws uit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:47:
oke dan zit ik goed :) wilde even weten kon nergens vinden of er als iets nieuws uit was
Er komt nog... Even geduld :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:52
Ik heb promods onder rusmap staan en dan werkt de connectie zoals het hoort. Maar helaas is dan die mapzoombug (of hoe het ook heet) terug. Als ik de promods def file voor die van rusmap laat laden werkt het wel allemaal prima. Ik heb wel rusmap aangevinkt bij het aanmaken van de DEF file.

Voor mensen die promods niet aan de praat krijgen, vergeet niet dat je in totaal 6 files moet activeren in de mod manager.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en hoe zit het met Poland Rebuilding izm rusmap en promods ?

Pagina: 1 ... 7 ... 162 Laatste