Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
ravw schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:52:
en hoe zit het met Poland Rebuilding izm rusmap en promods ?
Poland rebuilding zit bij Promods 2.0 in. Dus die kan je wel uit je mod lijst verwijderen. Ook de Promods+poland+rusmap map fixes etc. kunnen wel weg. De extra port connectie tussen rusmap en promods (finland geloof ik?) werkt nog wel. Dat wil zeggen hij staat er bij op de map. Of hij daadwerkelijk werkt weet ik nog niet.

Ik heb net mijn eerste WoT ritje geprobeerd af te ronden maar hij kan niet synchroniseren en zet me weer terug op het aflever punt. Servers te druk of zou het wat anders zijn??

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Las Vegas schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:07:
Werkt allemaal perfect! Hulde aan de makers, heel mooi kerstcadeau dit.

Momenteel ook bezig met een rit van Angers naar Akranes (~3500km?) :D
En nu zit ik vast in de sneeuw :o

Volgde gewoon m'n GPS en zit nu op een geheel besneeuwde weg waarbij ik echt niet vooruit kom. Nu is m'n vrachtwagen sowieso niet heel krachtig, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je bij een dergelijke opdracht vast komt te zitten puur omdat je vrachtwagen niet genoeg kracht heeft om een besneeuwde helling op te komen.

Weet iemand of dit zo hoort? :o

edit: Of is het de bedoeling dat ik nu de wegenwacht bel? :+

[ Voor 4% gewijzigd door London op 25-12-2015 16:33 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:56
Las Vegas schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:32:
[...]

En nu zit ik vast in de sneeuw :o

Volgde gewoon m'n GPS en zit nu op een geheel besneeuwde weg waarbij ik echt niet vooruit kom. Nu is m'n vrachtwagen sowieso niet heel krachtig, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je bij een dergelijke opdracht vast komt te zitten puur omdat je vrachtwagen niet genoeg kracht heeft om een besneeuwde helling op te komen.

Weet iemand of dit zo hoort? :o

edit: Of is het de bedoeling dat ik nu de wegenwacht bel? :+
Schakel je handmatig of automatisch? En misschien kun je je assen omlaag doen voor meer grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

henk1994 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:34:
[...]

Schakel je handmatig of automatisch? En misschien kun je je assen omlaag doen voor meer grip.
Automatisch. Ik speel gewoon simpel met een controllertje.

Wegenwacht hielp net wel, die zorgde er in ieder geval voor dat ik in het volgende dorp kwam.

Maar nu zit ik wéér op zo´n besneeuwde weg (in IJsland) die omhoog loopt, en kan ik weeral geen kant op.

Wel jammer na dik 3000km te hebben gereden, so close :P

edit: Met manual schakelen is het gelukt, dank!

[ Voor 4% gewijzigd door London op 25-12-2015 18:19 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt eigenlijk wel eens tijd dat de TS wordt aangepast. Er staat nog steeds dat versie 1.21 de meest recente versie is :P.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
Ik ga morgen even ProMods downloaden en spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:50:
Wordt eigenlijk wel eens tijd dat de TS wordt aangepast. Er staat nog steeds dat versie 1.21 de meest recente versie is :P.
Dan had je de oude TS moeten zien :P
Dit is al een hele verbetering.

Overigens, de correcte volgorde is (van boven naar beneden):
ProMods def
RusMap
ProMods

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 25-12-2015 19:24 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
Las Vegas schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:48:
[...]

Automatisch. Ik speel gewoon simpel met een controllertje.

Wegenwacht hielp net wel, die zorgde er in ieder geval voor dat ik in het volgende dorp kwam.

Maar nu zit ik wéér op zo´n besneeuwde weg (in IJsland) die omhoog loopt, en kan ik weeral geen kant op.

Wel jammer na dik 3000km te hebben gereden, so close :P

edit: Met manual schakelen is het gelukt, dank!
Volgens mij staat er op de kaart duidelijk bij dat het een besneeuwde weg is en iirc zelfs nog dat een 4x4 is aan te raden. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die sneeuw wegen laat ik nog wel links liggen met mijn Scania 350 :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 19:15:
[...]

Volgens mij staat er op de kaart duidelijk bij dat het een besneeuwde weg is en iirc zelfs nog dat een 4x4 is aan te raden. :p
werkt die fix van snelheid in de sneeuw van open spaces niet voor promods. Van mij mag de snelheid in de sneeuw gewoon op 80 zijn en dan de remweg 4x zo lang ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

AtlAntA schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 19:15:
[...]

Dat is waar, maar met manual schakelen is het (met 4km/h :*) ) gelukt :P

edit: Er zijn overigens nog wel vrij veel bugs bij v2.0. Zelf net ook eentje ondervonden, namelijk een crash toen ik Arad wilde binnen rijden.

Hopelijk fixen ze het :)

[ Voor 21% gewijzigd door London op 25-12-2015 20:36 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poland Rebuilding is onderdeel geworden van ProMods dus die hoef je niet extra erin te zetten. RusMap gaat volgens mij goed en heb je ook geen zoomfix meer voor nodig als je de ProMods def boven RusMap zet. OpenSpaces ben ik nog mee aan het proberen maar lijkt erop dat dat niet gaat werken. weer de zwarte vlakken in de sneeuw. En geen verbindingsweg meer tussen RusMap en OpenSpaces.

Zijn er mensen die ETS2 1.22 gebruiken icm IWR6 en werkend hebben gekregen? Wil deze mod wel blijven gebruiken eigenlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door CyberCow op 25-12-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ben nu onderweg van Lublin (PL) naar Zwolle (NL)

maar wat is die Poolse map gaaf ... krijg gewoon last van mijn handen van dat wegdek pppffff .. betalen ze daar geen wegenbelasting of worden het daar niet aan uitgegeven :(

iemand weet hoe je de H schakel bak werkend krijgt ?

een replay functie zou ook eens leuk zijn als ze die standaard ingaan voeren :)

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 25-12-2015 21:59 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:56:
Zo ben nu onderweg van Lublin (PL) naar Zwolle (NL)

maar wat is die Poolse map gaaf ... krijg gewoon last van mijn handen van dat wegdek pppffff .. betalen ze daar geen wegenbelasting of worden het daar niet aan uitgegeven :(

iemand weet hoe je de H schakel bak werkend krijgt ?

een replay functie zou ook eens leuk zijn als ze die standaard ingaan voeren :)
Ik denk dat de helft opgaat aan de drank van de wegwerkers daar en dan krijg je dit soort geintjes.

De H shifter is in te stellen onder opties en dan besturing. Hier zet je bovenin het type besturing op H-shifter. Onderaan bij H-shifter setup kan je het schakelpatroon wijzigen en de versnellingen toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo nog onderweg van Lublin (PL) naar Zwolle (NL) .. hier even een paar screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/rsyhjr.jpg
geen woorden meer nodig :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/33vovlw.jpg
mijn truck

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/whgsxl.jpg
half uur wachten voorde tolpoort en dan even 73 euro aftikken ... bloedhonden zijn het ...

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 25-12-2015 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk ProMods aan het draaien gekregen. Helaas OpenSpaces connectie met RusMap werkt niet meer dus moet omrijden via schotland. Maar het is allemaal wel mooi geworden zo gedetailleerd. Hebben ze mooi gedaan en dat zo met kerst ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Oeps is het al weer 1 uur geweest :+
Toch weer een paar uurtjes zoet mee geweest na het kerstdiner. Top d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:00:

Ik heb net mijn eerste WoT ritje geprobeerd af te ronden maar hij kan niet synchroniseren en zet me weer terug op het aflever punt. Servers te druk of zou het wat anders zijn??
WoT ritjes werken niet met map mods, alleen met de standaard kaart.
Las Vegas schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:01:

edit: Er zijn overigens nog wel vrij veel bugs bij v2.0. Zelf net ook eentje ondervonden, namelijk een crash toen ik Arad wilde binnen rijden.

Hopelijk fixen ze het :)
We hebben 6 weken lang getest en zelfs dan komt niet alles boven.
De crash naar desktop in Arad & Timisoara zijn door het spel zelf geïntroduceerd nadat ik de map opnieuw "berekend" (recompute) had in de map-editor, om een ander probleem in Polen op te lossen.
In totaal heb ik bijna 20 uur continu gewerkt (met 4 uur slaap) om het op Kerstmis klaar te krijgen.

Deze dingen worden ongetwijfeld gerepareerd in 2.01, maar dat duurt nog wel een week of 2.
Eerst de Kerstvakantie vieren en meerdere bugs identificeren.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik vind de physics van de trucks nogal ongeloofwaardig. Remmen gaat mij veel te snel, ik geloof haast niet dat een truck met vracht binnen een paar seconden stil staat.
Gebruikt er iemand een physics mod en zo ja, welke?

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:56
Frans92 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:43:
Ik vind de physics van de trucks nogal ongeloofwaardig. Remmen gaat mij veel te snel, ik geloof haast niet dat een truck met vracht binnen een paar seconden stil staat.
Je kan de remsterkte aanpassen in het menu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Gummiebeer schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:44:
[...]

Je kan de remsterkte aanpassen in het menu. ;)
Thanks! Heb het gevonden. Even testen wat nu een beetje fijn aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frans92 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:43:
YouTube: MERCEDES TRUCK BRAKE TEST.
YouTube: Volvo Trucks Emergency braking at its best 2014 Test HD Video

Het kan wel, maar als je de rem helemaal moet indrukken ben je al te laat. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ScuL schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 07:24:
[...]

WoT ritjes werken niet met map mods, alleen met de standaard kaart.

[...]

We hebben 6 weken lang getest en zelfs dan komt niet alles boven.
De crash naar desktop in Arad & Timisoara zijn door het spel zelf geïntroduceerd nadat ik de map opnieuw "berekend" (recompute) had in de map-editor, om een ander probleem in Polen op te lossen.
In totaal heb ik bijna 20 uur continu gewerkt (met 4 uur slaap) om het op Kerstmis klaar te krijgen.

Deze dingen worden ongetwijfeld gerepareerd in 2.01, maar dat duurt nog wel een week of 2.
Eerst de Kerstvakantie vieren en meerdere bugs identificeren.
Kan gebeuren, ben allang blij dat jullie zo hard hebben gewerkt om het met kerst klaar te krijgen! Ziet er allemaal top uit _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde eigenlijk net gaan updaten, maar denk dat meer mensen dat nu aan het doen zijn want ik kom het Promods forum niet op :P

Hij was gewoon heel erg langzaam, heb de bestanden binnen, alleen de installatie instructies kloppen niet, ik heb de .def file en de "promods-v200.7z.001" t/m 006 bestanden en ze staan allemaal in dezelfde map

Ik heb WinRAR geinstalleerd maar ik kan ze niet uitgepakt krijgen. In de instructies wordt gesproken over een "promods-v200.7z" bestand, maar die is er niet.

In de screenshots bij de instructies is geen "promods-v200.7z.001" bestand, dus heb dat bestand bij mij aangepast zodat die nu "promods-v200.7z" heet, het bestand wordt dan wel herkend door WinRAR, maar geeft aan dat er geen archieven zijn gevonden.

[ Voor 79% gewijzigd door FastFred op 26-12-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:01:
Ik wilde eigenlijk net gaan updaten, maar denk dat meer mensen dat nu aan het doen zijn want ik kom het Promods forum niet op :P

Hij was gewoon heel erg langzaam, heb de bestanden binnen, alleen de installatie instructies kloppen niet, ik heb de .def file en de "promods-v200.7z.001" t/m 006 bestanden en ze staan allemaal in dezelfde map

Ik heb WinRAR geinstalleerd maar ik kan ze niet uitgepakt krijgen. In de instructies wordt gesproken over een "promods-v200.7z" bestand, maar die is er niet.

In de screenshots bij de instructies is geen "promods-v200.7z.001" bestand, dus heb dat bestand bij mij aangepast zodat die nu "promods-v200.7z" heet, het bestand wordt dan wel herkend door WinRAR, maar geeft aan dat er geen archieven zijn gevonden.
Ik had gisteren hetzelfde probleem en heb dat opgelost door dat installer bestand van de vorige promods versie in de map te plaatsen van de download van pormods 2.0. Zorg wel dat de map alleen de bestanden van 2.0 bevat. Daarna de installer laten draaien en heeft netjes de bestanden van 2.0 uitgepakt. Deze bestanden geplaatst in de mod map. en gas erop. Het 6e bestand is je def file die je hebt aangemaakt in stap 1 bij de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, thanks, die heb ik geloof ik nog. Dat even proberen. Was al wat met die HJ splitter aan het prutsen die Odessa voorstelde, maar daar ben ik nog niet wakker genoeg voor :P

Heb die installer wel even moeten hernoemen naar "promods-v200.exe", maar het werkt :) Hij is nu bezig.

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 26-12-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 7-zip gaat het ook erg makkelijk. Open promods-v200.7z.001, en pak 'm uit. De rest gaat vanzelf :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het uitpakken is gelukt met de 7zip executable die met Promods v1.98 mee kwam. Die heb ik hernoemd van "promods-v198.exe" naar "promods-v200.exe" (anders werkt ie niet) en daarmee uitgepakt.

Nu eerst ETS2 updaten :)

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 26-12-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand ervaring met deze mod http://ets2.lt/en/improved-environment-sound/. Ik heb het net geprobeerd maar hoor totaal geen verschil in geluiden. Zou graag wel willen weten waar ik dan op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Hier nog een screen van mijn truck:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/359525062635013577/2D13A79DD58EEEB7EA603EC7A5CF62158E45D13A/

Promods 2.0 gister geinstalleerd, nog geen problemen ondervonden. Gebruik verder momenteel geen andere mods.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeey, het werkt. Ik ga nu rijden, super vet :) Heb de wereldkaart al even bekeken, wat is er veel moois bij gekomen :D

Ik meld me over 2 dagen wel weer ofzo als ik non-stop ETS2 gespeeld heb en alle nieuwe delen gehad heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
FastFred schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:01:
Jeey, het werkt. Ik ga nu rijden, super vet :) Heb de wereldkaart al even bekeken, wat is er veel moois bij gekomen :D

Ik meld me over 2 dagen wel weer ofzo als ik non-stop ETS2 gespeeld heb en alle nieuwe delen gehad heb :D
Plak er nog maar 5 dagen aan vast dan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelijk maar even een ritje naar Spanje gemaakt. wel heel druk daar al die afslagen zo door elkaar maar zeker mooi om te rijden. Heb er ook maar gelijk een kleine garage gekocht waar nu 3 chaufeurs werken. Dit maakt het totaal aantal chauffeurs 128. Toch wel een aardig bedrijf opgebouwd :). Nu een ritje naar Zweden moet toch wat doen tijdens de kerstdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Ik wil graag mijn eigen trailer ontwerpen maar SCS extractor om de 'base' file uit te pakken werkt niet. Ik denk dat dit aan Windows 10 ligt? want zie dat iedereen altijd Windows 7 gebruikt. Heeft iemand een oplossing of andere manier om een trailer te ontwerpen en in ETS2 te zetten? (compatibiliteitsweergave op windows 7 zetten werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Begin je het trucksim forum te missen... 30 nieuwe interessante pagina`s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Geweldig dat ijsland zeg!!
Net met m'n dikke Volvo 750pk trok hij maar net, lag dan wel een 24ton pijpleiding achterop :D
Zit nu vast in de sneeuw, extra midlift wielen werkte niet meer. Fantastisch hoe realistisch dat is ondanks dat ik vast zit. Tja moet ik ook maar niet met 24ton achter me express over een sneeuwweg rijden haha. Blijf elke dag verrast over ProMods en heb nog heel wat te ontdekken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henk1994
TweakTweet schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:25:
Geweldig dat ijsland zeg!!
Net met m'n dikke Volvo 750pk trok hij maar net, lag dan wel een 24ton pijpleiding achterop :D
Zit nu vast in de sneeuw, extra midlift wielen werkte niet meer. Fantastisch hoe realistisch dat is ondanks dat ik vast zit. Tja moet ik ook maar niet met 24ton achter me express over een sneeuwweg rijden haha. Blijf elke dag verrast over ProMods en heb nog heel wat te ontdekken!
Helemaal mee eens! Gisteren (vannacht) heb ik ook een ritje gedaan naar Ijsland en wat ik me afvroeg was of niet alle wegen op de kaart staan? Er zijn nl regelmatig zijwegen die niet afgesloten zijn. Kun je daar gewoon heen of loopt dat dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
henk1994 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:28:
[...]

Helemaal mee eens! Gisteren (vannacht) heb ik ook een ritje gedaan naar Ijsland en wat ik me afvroeg was of niet alle wegen op de kaart staan? Er zijn nl regelmatig zijwegen die niet afgesloten zijn. Kun je daar gewoon heen of loopt dat dood?
Ja klopt! Moet ik ook maar eens proberen, zijn smalle wegen volgens mij.
Lijkt me mooi als dat tussendoorwegen zijn, alleen zullen wel geen AI traffic rijden.

Ook mooi die bruggen die smaller zijn dan de wegen waardoor je soms in benarde posities komt en moet manoeuvreren. Leuker dan alle rechte en vlakkere (snel)wegen van ETS2 zelf. Een uitdagender spel is het geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:33:
Ik wil graag mijn eigen trailer ontwerpen maar SCS extractor om de 'base' file uit te pakken werkt niet. Ik denk dat dit aan Windows 10 ligt? want zie dat iedereen altijd Windows 7 gebruikt. Heeft iemand een oplossing of andere manier om een trailer te ontwerpen en in ETS2 te zetten? (compatibiliteitsweergave op windows 7 zetten werkt niet)
Probeer deze eens:
http://ftsoftware.eu/de/downloads/scsextractor ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Thx man!! die werkt, had m nog nergens gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Wil voor mijn garage op IJsland graag wat aangepast spul hebben. Ken de Scania van een paar posts terug al en de Tatra leek me ook wel toepasselijk :P

Verder nog aanraders die die ik in het bos van truckmods over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
Is er een centraal iets waar je bugs in ProMods kunt vermelden? Ik had namelijk net dat ik tegen een onzichtbare muur op de linkerrijstrook botste, op de rechterrijstrook is die er niet... (Ten noorden van Vaxjo net na het knooppunt, rijrichting: Karlskrona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
henk1994 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:26:
Is er een centraal iets waar je bugs in ProMods kunt vermelden?
Op hun site Promods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
CyberCow schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:40:
Heeft er iemand ervaring met deze mod http://ets2.lt/en/improved-environment-sound/. Ik heb het net geprobeerd maar hoor totaal geen verschil in geluiden. Zou graag wel willen weten waar ik dan op moet letten.
Vanmiddag gedownload, bij mij werkt ie gewoon na de bijgeleverde instructies te volgen :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Riqy schreef op zondag 27 december 2015 @ 01:28:
[...]

Vanmiddag gedownload, bij mij werkt ie gewoon na de bijgeleverde instructies te volgen :)
Ook even geprobeerd maar ik word gek van die vogels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:53
henk1994 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:26:
Is er een centraal iets waar je bugs in ProMods kunt vermelden? Ik had namelijk net dat ik tegen een onzichtbare muur op de linkerrijstrook botste, op de rechterrijstrook is die er niet... (Ten noorden van Vaxjo net na het knooppunt, rijrichting: Karlskrona.
F11 toch ingame?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook de nieuwe Promods opgehaald, via de betaalde link. In de tweede file zat de "promods-assets-v200" Weet iemand waar dit bestand voor dient? Ik gebruik verder geen mapmods. Maakt de volgorde van inladen in dat geval nog iets uit?

promods-def-v200
promods-assets-v200
promods-map-v200
promods-media-v200
promods-model1-v200
promods-model2-v200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50
De volgorde maakt niet uit, las wel ergens dat de 'def' het beste als eerste gaat.

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:56
Eerste Promods ritje gehad. Kwam ergens bovenin Polen uit, stadje is mij ontschoten door alle indrukken. :9

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5628/24000485325_bd5e69acfe_o.png

Met Bibendum :+

[ Voor 6% gewijzigd door Gummiebeer op 27-12-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:41:
Ik heb ook de nieuwe Promods opgehaald, via de betaalde link. In de tweede file zat de "promods-assets-v200" Weet iemand waar dit bestand voor dient? Ik gebruik verder geen mapmods. Maakt de volgorde van inladen in dat geval nog iets uit?

promods-def-v200
promods-assets-v200
promods-map-v200
promods-media-v200
promods-model1-v200
promods-model2-v200
Ik heb geen idee waar de bestanden voor zijn. Bij andere map mods is er geeneens een assets bestand. De volgorde maakt niet zoveel uit als de def maar bovenaan staat. Mocht je ook rusmap gebruiken die ook zeer aan te raden is moet je die onder de def plaatsen maar boven de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
henk1994 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:28:
[...]

Uhm ja net geprobeerd 1 van die zijwegen, was te nieuwsgierig en nu zit ik vast :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z1CNakCZzFlPgaIc5c64zLve/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BU8bnLV16bMgzcJFtqi29xYv/thumb.png
Ach ja , wel mooi uitzicht!

[ Voor 16% gewijzigd door TweakTweet op 27-12-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Op de scs blog (http://blog.scssoft.com/)werd een aankondiging gedaan:
With upcoming support through Steam Workshop - yes, here is a little pre-annoucement right here! ;)
Het lijkt er dus sterk op dat promods en anderen hun mods straks zullen kunnen aanbieden via de steam workshop :*)

Ook werd de release van blender tools 1.0 voorgesteld maar ik begrijp niet zo goed wat die blender tool precies inhoud.

TweakTweet schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:30:
[...]

Uhm ja net geprobeerd 1 van die zijwegen, was te nieuwsgierig en nu zit ik vast :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Ach ja , wel mooi uitzicht!
Ligt het aan mij of zijn je afbeeldingen heel klein? Ik kan er ook niet op klikken om ze groter te zien.

[ Voor 37% gewijzigd door MrInfamous op 27-12-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
ward3112 schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:30:

Het lijkt er dus sterk op dat promods en anderen hun mods straks zullen kunnen aanbieden via de steam workshop :*)
Zal wel handig zijn als het allemaal via Steam workshop gaat. Maar daar verdienen modders niets mee dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
ward3112 schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:30:
Op de scs blog (http://blog.scssoft.com/)werd een aankondiging gedaan:

[...]

Ook werd de release van blender tools 1.0 voorgesteld maar ik begrijp niet zo goed wat die blender tool precies inhoud.

[...]

Ligt het aan mij of zijn je afbeeldingen heel klein? Ik kan er ook niet op klikken om ze groter te zien.
Was foutje, nu kan je dr wel op klikken volgens mij. Ze zijn 1680x1050

Ben na veel geploeter er toch uitgekomen, met de handmatige versnelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Odessa schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:44:
[...]

Zal wel handig zijn als het allemaal via Steam workshop gaat. Maar daar verdienen modders niets mee dus.....
Ja dat is waar dan moeten modders hopen op donaties.

TweakTweet schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:44:
[...]

Was foutje, nu kan je dr wel op klikken volgens mij. Ze zijn 1680x1050

Ben na veel geploeter er toch uitgekomen, met de handmatige versnelling
Geen probleem ;) Toch bedankt om het uit te zoeken zodat ik er zelf niet in vast geraak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Nou, de hel van 2015 is geboren hoor. Heb een aantal zijwegen genomen en ben van beneden naar boven in Ijsland gereden waarbij ik de sneeuwwegen nam. Nu snap ik waarom er '4x4' autosymbolen staan. i.p.v een vrachtwagen met (maar) 11 ton achter zich.
Je komt toch wel op leuke bergjes met huisjes als je de zijwegen neemt die niet op de kaart staan, daarvan ga ik geen foto's plaatsen want dat moet je zelf maar ontdekken. 1 tip: koppel je trailer af voordat je die weggetjes op gaat! ;)

Hier nog een aantal foto's van de hel van 2015:

Steekwoorden van deze tocht:
Benzineslurpend
Smal
Glibberig
Handmatig
GEWELDIG!

[ Voor 25% gewijzigd door TweakTweet op 31-12-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IWR r6 lijkt niet te werken met ProMods 2.0. Heeft iemand anders hetzelfde probleem? Of misschien al een oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:27:
IWR r6 lijkt niet te werken met ProMods 2.0. Heeft iemand anders hetzelfde probleem? Of misschien al een oplossing ;)
Had ik ook al gemerkt :/
Oplossing: Wachten

Gisteren naar Moldavië gereden... Aan die wegen mag wel iets gedaan worden :p

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 27-12-2015 15:38 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt bij sommige mensen op Flickr heb ik gezien. Ik zal eens in de files duiken. Maar tot ik daar zin en tijd voor heb, gebruik ik maar de herfst mod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:33:
[...]

Had ik ook al gemerkt :/
Oplossing: Wachten

Gisteren naar Moldavië gereden... Aan die wegen mag wel iets gedaan worden :p
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:27:
Ik had dit eergisteren al opgemerkt maar door de stormloop aan berichten in dit topic is dat ondergesneeuwd. hopen dat er snel een IWR7 komt of weer een patch zoals de laatste keer met de zonsondergang -opkomst tijden.

Zijn er mensen die OpenSpaces 2.4 wel aan RusMap 1.5.2 gekoppeld krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roemenië, binnenland van Ijsland, topje van Zweden en nu weer onderweg naar Roemenië. Nu eerst ff wat anders, misschien vanavond weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:17
Wat een heerlijke sim, ook maar aangeschaft in de Steam sale.

Gelijk los met Promod2 en Rusmaps. Net een route van Vitebsk naar Valday kreeg waarbij ik dood leuk gewoon 'even' een rivier moest door kruisen. Geen probleem opzich, alleen het heuveltje op komen was een ander verhaal :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TcNSDn2SOGzO0RP9BQDN1BPp/thumb.jpg

Heeft er iemand een beetje realistische instellingen voor de Logitech G27?
Ben van race games gewend dat het stuur zich automatisch voor centreert tijdens het rijden, echter hier moet ik het stuur weer zelf 'recht' zetten. Heb al wat met de FFB settings in de game zitten spelen en de Profiler van Logitech op 900 graden gezet maar het is nog niet geweldig.

Zijn snelheids boetes trouwens random, of zie ik steeds een paal over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:52:
Wat een heerlijke sim, ook maar aangeschaft in de Steam sale.

Gelijk los met Promod2 en Rusmaps. Net een route van Vitebsk naar Valday kreeg waarbij ik dood leuk gewoon 'even' een rivier moest door kruisen. Geen probleem opzich, alleen het heuveltje op komen was een ander verhaal :9

[afbeelding]

Heeft er iemand een beetje realistische instellingen voor de Logitech G27?
Ben van race games gewend dat het stuur zich automatisch voor centreert tijdens het rijden, echter hier moet ik het stuur weer zelf 'recht' zetten. Heb al wat met de FFB settings in de game zitten spelen en de Profiler van Logitech op 900 graden gezet maar het is nog niet geweldig.

Zijn snelheids boetes trouwens random, of zie ik steeds een paal over het hoofd?
Ik gebruik deze instellingen voor de G27. Mijn stuur centreert zich netjes. En daarbij in configuratiescherm staat pedalen en stuur gecombineerd oid uit.

Snelheidsboetes zijn altijd en overal even hoog. Je krijgt ze alleen bij flitspalen die van tevoren worden aangekondigd :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CyW8Vjc.png

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 27-12-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn 128GB SSD'tje begint aardig vol te raken na de laatste update van Promods, 4,25GB 8)7

Moet maar eens een grotere gaan scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:03:
Mijn 128GB SSD'tje begint aardig vol te raken na de laatste update van Promods, 4,25GB 8)7

Moet maar eens een grotere gaan scoren
Ik kom van een 80GB SSD. Kun je nagaan... Heb nu een 256GB SSD als c shijf en nog een 500GB SSD voor games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:21:
[...]

[...]

Ik had dit eergisteren al opgemerkt maar door de stormloop aan berichten in dit topic is dat ondergesneeuwd. hopen dat er snel een IWR7 komt of weer een patch zoals de laatste keer met de zonsondergang -opkomst tijden.

Zijn er mensen die OpenSpaces 2.4 wel aan RusMap 1.5.2 gekoppeld krijgen?
Ik kreeg dit bericht van iemand:

"to solve it , you have to delete the climate.sii and the climate folder in the promods def"

Klinkt logisch, ga het morgen testen.

Edit: dit sloeg natuurlijk op IWR met ProMods 8)7

Maar als je wat door de forumpagina's van Open Spaces spit, vind je wel wat. Ik had het ooit werkend, maar toen heb ik Open Spaces verwijderd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben druk geweest

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UZM1z3iTgl5wccRtmpKqXNRD/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/K5HFU6AaLmk4gXD7DGPhbmJ0/medium.png

De 380.000km zal ook niet heel lang meer duren.

En de eerste wagens in mijn vloot zijn inmiddels ook de 400.000 voorbij 8)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uuvvocdUjhzGfXckflohbXJE/medium.png

Ja, ik speel echt weer teveel ETS2 :/

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 28-12-2015 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:04
370k met 1 truck _/-\o_ nooit de neiging om eens met wat anders te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 10-09 19:25
Wat is PM 2.0 heerlijk zeg. Ik heb elk spaarzame vrije moment tijdens de feestdagen gebruikt om er in te duiken, en heb inmiddels het (ver)nieuw(d)e San Sebastian, Andorra, Toulouse, Södertalje en Stockholm gezien. Momenteel ben ik op weg naar de Finse poolcirkel, waarna ik richting IJsland of Roemenië hoop te vertrekken. Maar wat een detail zeg, puur genieten geblazen. Door de bergen richting Andorra rij je van panorama naar panorama, fantastisch wat een werk.

ScuL en collega's, diepe buiging en grote dankbaarheid voor wat jullie weer hebben geflikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hoe komen jullie allemaal aan die mooie skins voor je truck en oplegger? Zelf maken of zijn deze ergens te vinden? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rivanov schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:52:
Hoe komen jullie allemaal aan die mooie skins voor je truck en oplegger? Zelf maken of zijn deze ergens te vinden? :)
Google: "ets 2 mods" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ah verrek. :+
Zie ze nu inderdaad staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op maandag 28 december 2015 @ 06:36:
370k met 1 truck _/-\o_ nooit de neiging om eens met wat anders te rijden?
Ik wissel het veel af, heb ook een DAF XF Euro 6 met 140.000 op de teller en een Volvo FH, mijn eerste truck in deze savegame was een Scania R die de nodige km's achter de rug had, die heb ik ingeruild op deze Scania Streamline :) Totaal aantal km's met dit profiel gaat al aardig richting de 700.000km

Iemand anders in dit topic had geloof ik 450.000km op een MAN gezet, hoe je dat volhoud weet ik ook niet...

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 28-12-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:21:
[...]

Ik wissel het veel af, heb ook een DAF XF Euro 6 met 140.000 op de teller en een Volvo FH, mijn eerste truck in deze savegame was een Scania R die de nodige km's achter de rug had, die heb ik ingeruild op deze Scania Streamline :) Totaal aantal km's met dit profiel gaat al aardig richting de 700.000km

Iemand anders in dit topic had geloof ik 450.000km op een MAN gezet, hoe je dat volhoud weet ik ook niet...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LS9HiUE.png
Het loopt al aardig richting de 450.000km. Denk ook dat je mij ermee bedoelde ;)

424.712km heb ook nog een Scania met 30.000km en een Volvo met 9.000km. Maar de MAN blijft mijn favoriet.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 28-12-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:21:
[...]
Totaal aantal km's met dit profiel gaat al aardig richting de 700.000km

Wow dude... en hoeveel km had je ook alweer met je vorige profiel? Want een tijdje terug had je geloof ik een nieuwe aangemaakt (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
hmm... :( mijn pc is binnen voor reparatie hoop dat ik hem snel terug heb, heb nog geen minuut op promods 2.0 kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb nog maar 150000 met mijn Volvo. Mijn MAN heeft ongeveer 50000. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste tijd ben ik ook best wel fanatiek met ETS bezig. In het begin vond ik het allemaal maar klein en saai. Totdat ik ruim een jaar geleden dit forum ben tegengekomen en daar kwam ik al snel erachter dat er heel veel mods zijn. Deze mods toen gaan testen en beviel me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:52:
[...]

Wow dude... en hoeveel km had je ook alweer met je vorige profiel? Want een tijdje terug had je geloof ik een nieuwe aangemaakt (?)
Dit is mijn hoofdprofiel. Nu bijna 2,5 jaar oud. Ik ben een tijdje terug begonnen in de Hungary Map, maar daar ben ik nog niet heel ver mee. Heb nog een 3e profiel recent aangemaakt met de uitdaging om volledig zonder leningen te spelen. Dat betekende bijna een week van alleen maar quick jobs voordat ik voldoende geld had om een DAF XF Euro 6 aan te schaffen met 460pk, inmiddels heb ik in dat profiel volgens mij 2 chauffeurs in dienst met identieke vrachtwagens...

Dit hoofdprofiel is mijn 2e ETS2 profiel eigenlijk. Ik had al eens een profiel met 200.000km, maar die ben ik vergeten te backuppen na een herinstallatie van Windows, en toen begon dus mijn huidige profiel :)

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 28-12-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eens benieuwd hoe het nieuwe ProMods is. Heb nu een rit van Maribor (Slovenie) naar Bălți (Moldavië). Hoor iedereen over Moldavie ben benieuwd.

update:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/plk3Q7x.png

Leuk daar in Moldavië met de slechte wegen en betonplaten. Had alleen ook zandpaden verwacht maar zeker een leuke afwisseling. Mooi ook door Roemenië heen te knallen met de vrachtwagen over de binnenwegen. _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door CyberCow op 28-12-2015 18:49 . Reden: rit afgemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50
Let er wel op dat er bugs zijn in Roemenie: Game crashes in Arad, Timisoara and Cluj

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer gaat SCS Software nou eens een keer zulke dingen doen zoals ProMods doet en al die andere mod-makers!?! :( zoals zandwegen, sneeuw, grote bergen waar je kan rijden, enzovoorts, enzovoorts..

Ik weiger namelijk om mods te gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-12-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:24:
Wanneer gaat SCS Software nou eens een keer zulke dingen doen zoals ProMods doet en al die andere mod-makers!?! :( zoals zandwegen, sneeuw, grote bergen waar je kan rijden, enzovoorts, enzovoorts..

Waarom als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen zin in gezeik met dingen die niet compatible zijn en dan daaraan te lopen kloten telkens om iets werkend te krijgen. Ik weet het. Zit in m'n chagrijnig zeur bui vandaag :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:24:

Toch jammer, want je mist echt wat... Allicht bedenk je je met workshopintegratie ;) Alleen ProMods moet te overzien zijn :P

En waarom? Volgens mij is SCS helemaal niet veel meer met de map bezig. Toch jammer, want sommige stukken zijn echt verouderd. :/ Ik kan me wel voorstellen dat ze sommige dingen niet doen, zoals de sneeuwwegen in IJsland. Daar kom je sommige wegen niet op met 320pk en een automaat, en daar zullen klachten over komen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:34:
[...]

Toch jammer, want je mist echt wat... Allicht bedenk je je met workshopintegratie ;)

En waarom? Volgens mij is SCS helemaal niet veel meer met de map bezig. Toch jammer, want sommige stukken zijn echt verouderd. :/ Ik kan me wel voorstellen dat ze sommige dingen niet doen, zoals de sneeuwwegen in IJsland. Daar kom je sommige wegen niet op met 320pk en een automaat, en daar zullen klachten over komen.
Inderdaad. Dat is het punt (dat ik wat mis).

Dan pak je toch gewoon een vrachtwagen van 730/750 pk? 8).

Kan je me toevallig vertellen waarom SCS niks meer doet aan de map?

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-12-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:36:
[...]

Inderdaad. Dat is het punt (dat ik wat mis).

Dan pak je toch gewoon een vrachtwagen van 730/750 pk? 8).

Kan je me toevallig vertellen waarom SCS niks meer doet aan de map?
Nah, een andere vrachtwagen pakken is niks. Geen zin in gezeik met dingen die niet compatible zijn en dan daaraan te lopen kloten telkens om iets werkend te krijgen. :P :+

Waarom? Meerdere redenen:
- Ze zijn bezig met ATS, die nu meer aandacht krijgt
- De wegen en steden die er al zijn, zijn er. Ze verdienen weinig aan het opnieuw maken van deze wegen
- Ze zijn bezig met DLC (nu zijn er al sporen van Frankrijk aangetroffen, maar voorheen ook al van Ierland)
- Euro Bus Simulator (ja, die komt (ooit))
- World of Trucks integratie.

Kortom, SCS is met (te) veel bezig, en update de map daarom niet. Jammer.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euro Bus Simulator :D:D:D. Hyped.

Re-makes van wegen boeit me niets eigenlijk. Meer de omgeving en nieuwe dingen zoals je ook in ProMods vindt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:43:
Euro Bus Simulator :D:D:D. Hyped.

Re-makes van wegen boeit me niets eigenlijk. Meer de omgeving en nieuwe dingen zoals je ook in ProMods vindt enzo.
Ik bedoelde het totaalpakket. Wegen leggen is het minste werk :P

Euro Bus Simulator komt er ooit, maar ze zeggen zelf dat dat nog wel even gaat duren.

http://blog.scssoft.com/2...e-are-working-on-too.html

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:46:
[...]

Ik bedoelde het totaalpakket. Wegen leggen is het minste werk :P

Euro Bus Simulator komt er ooit, maar ze zeggen zelf dat dat nog wel even gaat duren.

http://blog.scssoft.com/2...e-are-working-on-too.html
Gaat mij vooral om de natuur er omheen. Zoals sneeuw wegen. Kort gezegd: gewoon alles wat al die mods van jullie bevatten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euro Bus Simulator ??

hoe moet ik dat zien ... breng met een bus toeristen van Amsterdam naar lloret de mar ?

of breng een stel krijskinderen naar de bobbejaanland..... :)

of haal een paar vluchtelingen op vanuit Spanje en breng ze naar Duitsland

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 28-12-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:48:
Euro Bus Simulator ??

hoe moet ik dat zien ... breng met een bus toeristen van Amsterdam naar lloret de mar ?

of breng een stel krijskinderen naar de bobbejaanland..... :)
lol
Zoiets zal 't wel worden. Let maar eens op het aantal bushaltes e.d. je in steden tegenkomt. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:47:
[...]

Gaat mij vooral om de natuur er omheen. Zoals sneeuw wegen. Kort gezegd: gewoon alles wat al die mods van jullie bevatten :P.
net zo iets als dit

Scania driving sim
http://www.scaniadrivergame.com/en/gallery.php

nu op steam voor een leuk prijsje

http://store.steampowered.com/app/258760/

goed om je skills te testen

dan kan je ook deze nemen er bij

http://store.steampowered.com/app/302060/

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 28-12-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Zullen ze dan serieus dezelfde map pakken met EBS (hee das ook n busmaatschappij) XD en vervolgens alleen bussen dr inplaatsen?. Lijkt me niet veel werk! Kan nu ook al met een mod! En zitten heel aardige bussen in die de realiteit nabootsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
AtlAntA schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:51:
[...]

Nee de scaling kan ik op elke setting zetten maar zolang ik AA forceer via NVinspector krijg ik geen tekst op de borden in Promods. Wel in de base game dus het is echt een Promods dingetje. Zet ik die AA in NVinspector weer uit dan is die tekst er ook weer. Maar ik wil echt niet terug naar de standaard ingame AA icm 400% scaling want dat ziet er gewoon veel slechter uit en de framerate kakt daardoor veel te veel in.

Ik heb ook een topic aangemaakt hierover op het Promods forum in de hoop dat men daar een idee heeft hoe dit op te lossen. En anders misschien Scul hier.

EDIT: Als je de anti aliasing compatibility wijzigt in 0x000010C5 en je forceert daarna FXAA ook dan heb je de borden in promods weer zoals het hoort maar helaas wel een iets minder goeie AA. Maar alsnog beter dan 400% scaling.
Met ProMods 2.0 helaas ook nog dit probleem. Sommige borden hebben wel tekst, andere borden op de snelweg niet. Zal die FXAA fix eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag van Berlijn (het nieuwe Berlijn is echt 10/10!) naar Wroclaw (ik ben eigenlijk enorm blij met de integratie van Poland Rebuilding), Warsaw en Mukacheve gereden. Ukraine is erg mooi gemaakt! Kan niet wachten om morgen naar Roemenië, Moldavië en Bulgarije te rijden. Ik zal de steden waarin ik CTD's kan verwachten omzeilen, maar sommige mensen hebben nergens last van.

Eerder deze week heb ik ook de verkeerde afslag genomen, ik merkte het pas toen ik van de wereld viel:
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1533/23687112770_e863081288.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Welke connecties zijn er allemaal tussen ProMods 2.0 en Rusmap? Ik heb er zelf maar één bij Sint Petersburg. Is het mogelijk om meerdere connecties te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frans92 schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:40:
Welke connecties zijn er allemaal tussen ProMods 2.0 en Rusmap? Ik heb er zelf maar één bij Sint Petersburg. Is het mogelijk om meerdere connecties te maken?
Op dit moment:
- Boot naar St. Petersburg
- Over land door Polen

Er komen er nog drie bij met de update van RusMap :)
http://savepic.ru/8181885.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 28-12-2015 21:00 ]

🠕 This side up

Pagina: 1 ... 8 ... 162 Laatste