Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:15:
[...]

Met ProMods 2.0 helaas ook nog dit probleem. Sommige borden hebben wel tekst, andere borden op de snelweg niet. Zal die FXAA fix eens proberen.
Bedoel je met NV Inspector? Met deze settings heb ik geen problemen.Ingame de scaling op 100 zetten en MLAA niet aanvinken. Bedoel je dit niet dan heb ik niks gezegd en ontken ik het bestaan van deze post :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RlFMZkp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een SweetFX gebruiken, ziet er gelijk een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/FEF/0000000000163FEF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/0FF/0000000000163FF0.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/C3E/0000000000163E3C.jpg

Jammer dat de truck te geel is in deze skin t.o.v. de trailer. Iemand toevallig bekend met een DHL skin die iets donkerder is?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom zit er geen boot van Bergen naar Newcastle in Promods eigenlijk ???

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
enchion schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:21:
Waarom zit er geen boot van Bergen naar Newcastle in Promods eigenlijk ???
teveel boten is niet leuk. dat zou er voor zorgen dat je overal kan komen zonder een km te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:34:
[...]

teveel boten is niet leuk. dat zou er voor zorgen dat je overal kan komen zonder een km te rijden.
jij moet in de regering komen :)

net zo als de a4 hier zo

ach we bouwen maar geen verbindingswegen , want dan maken ze geen km :) dat levert weer dieseltaks op als ze omrijden :D :D

tijd kost geld :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:28:
[...]

Geen zin in gezeik met dingen die niet compatible zijn en dan daaraan te lopen kloten telkens om iets werkend te krijgen. Ik weet het. Zit in m'n chagrijnig zeur bui vandaag :$.
Ik heb iets van 4 mods draaien, waaronder Promods. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die andere 3 geupdate heb, die blijven gewoon werken. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet direct moet updaten naar de nieuwste versie van ETS2 zodra deze beschikbaar is, maar even afwachten en dit topic checken of er mensen zijn die problemen hebben. Vaak duurt dat een weekje, misschien twee voor er een nieuwe versie van Promods, of een compatibility add-on voor Promods uit komt.
TweakTweet schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:59:
Zullen ze dan serieus dezelfde map pakken met EBS (hee das ook n busmaatschappij) XD en vervolgens alleen bussen dr inplaatsen?. Lijkt me niet veel werk! Kan nu ook al met een mod! En zitten heel aardige bussen in die de realiteit nabootsen.
Niet helemaal, ik meen me te herinneren dat SCS eens gezegd heeft dat het een DLC voor ETS2 wordt, met aparte missie's en vrachten. Dus geen losstaande game.

-------------------------------------------

Ik moet zeggen dat ik nog niet een keer een crash gehad heb met de huidige versie van Promods. Ik kom her en der wel wat schoonheidsfoutjes tegen:

- kwaliteit Polen (voorheen Poland Rebuilding) ver beneden Promods niveau, onzichtbare muren, blad van bomen dat half door het wegdek steekt etc.
- Als je in Ijsland van de boot komt, is er geen AI verkeer voor de eerste X aantal km's
- In Ijsland zit op de zuidelijke route een tankstation dat wel functioneert, maar het tanken is gratisj
- Roemenië heeft heel erg veel tankstations waar je niet kunt tanken omdat het tankicoon ontbreekt
- Hoewel het erg leuk gedaan is en het absoluut realisme toevoegt, vind ik die hobbelwegen in Roemenië en Ijsland (ben ze verder nog niet tegen gekomen) onmeunig irritant met force feedback.

Als ik zin en tijd heb zal ik waar nodig eens screenshots maken en coördinaten noteren.

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 28-12-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:23:
[...]

Ik heb iets van 4 mods draaien, waaronder Promods. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die andere 3 geupdate heb, die blijven gewoon werken. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet direct moet updaten naar de nieuwste versie van ETS2 zodra deze beschikbaar is, maar even afwachten en dit topic checken of er mensen zijn die problemen hebben. Vaak duurt dat een weekje, misschien twee voor er een nieuwe versie van Promods, of een compatibility add-on voor Promods uit komt.
Bedankt voor je antwoord.

Is het dan niet van belang dat je die andere 3 ook update?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:39:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Is het dan niet van belang dat je die andere 3 ook update?
Ligt er aan, de mods die ik heb zijn (heb het even gechecked)

- een Scania Torpedo waar ik eigenlijk nooit meer in rij
- Promods
- Hungary map, die ik ook al een tijd niet meer gespeeld heb
- een oude versie van de BDF Tandem truck die ik eigenlijk niet meer gebruik
- en de Baobab Tree, dat is een flink lange trailer met een gigantisch lange boom die 22 tot ~60 ton kan wegen en ook die gebruik ik niet vaak maar werkt wel altijd die ik nog nooit geupdate heb.

Op Promods na doe ik nu al 5 ETS2 versie's zonder de mods te updaten, werkt prima nog. Zoveel gedoe heb je er niet mee imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:48:
[...]

Ligt er aan, de mods die ik heb zijn (heb het even gechecked)

- een Scania Torpedo waar ik eigenlijk nooit meer in rij
- Promods
- Hungary map, die ik ook al een tijd niet meer gespeeld heb
- een oude versie van de BDF Tandem truck die ik eigenlijk niet meer gebruik
- en de Baobab Tree, dat is een flink lange trailer met een gigantisch lange boom die 22 tot ~60 ton kan wegen en ook die gebruik ik niet vaak maar werkt wel altijd die ik nog nooit geupdate heb.

Op Promods na doe ik nu al 5 ETS2 versie's zonder de mods te updaten, werkt prima nog. Zoveel gedoe heb je er niet mee imo
Hmm.. oke. Verbaasd me dat je geen gebruik maakt van het bekende Rusmap.

Maaruh. Krijg je met mods geen gezeur met profielen enzo? Dus stel; ik voeg Promods toe. Moet ik dan niet helemaal overnieuw beginnen? En kan ik dan gewoon m'n profiel backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:51:
[...]

Hmm.. oke. Verbaasd me dat je geen gebruik maakt van het bekende Rusmap.

Maaruh. Krijg je met mods geen gezeur met profielen enzo? Dus stel; ik voeg Promods toe. Moet ik dan niet helemaal overnieuw beginnen? En kan ik dan gewoon m'n profiel backuppen?
Promods kun je gewoon toevoegen en weer verwijderen aan een bestaand of nieuw profiel, dat werkt zonder problemen. Je profiel van te voren even backuppen is nooit verkeerd, maar dat heb ik nog nooit gedaan en gaat al 2,5 jaar goed, knock on wood.

Volgens mij gaat het alleen niet zo heel erg lekker wanneer je een nieuw profiel start met Promods, je hoofdkantoor kiest in een stad die toegevoegd is door Promods en vervolgens Promods weer verwijdert, maar dat lijkt me logisch.

Je hoofdkantoor plaatsen in steden die door Promods aangepast zijn of worden geeft ook geen problemen. Ik heb in mijn hoofdprofiel mijn hoofdkantoor in Innsbruck zitten en die stad is al meerdere malen stevig verbouwd door het Promods team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:58:
[...]

Promods kun je gewoon toevoegen en weer verwijderen aan een bestaand of nieuw profiel, dat werkt zonder problemen. Je profiel van te voren even backuppen is nooit verkeerd, maar dat heb ik nog nooit gedaan en gaat al 2,5 jaar goed, knock on wood.

Volgens mij gaat het alleen niet zo heel erg lekker wanneer je een nieuw profiel start met Promods, je hoofdkantoor kiest in een stad die toegevoegd is door Promods en vervolgens Promods weer verwijdert, maar dat lijkt me logisch.

Je hoofdkantoor plaatsen in steden die door Promods aangepast zijn of worden geeft ook geen problemen. Ik heb in mijn hoofdprofiel mijn hoofdkantoor in Innsbruck zitten en die stad is al meerdere malen stevig verbouwd door het Promods team.
Ah oke. Nog 1 vraagje: is ProMods nou de mod die al die leuke dingetjes bevat zoals veel bergen, sneeuw, zandweggetjes en dat soort dingen? Of is dat Rusmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:01:
[...]

Ah oke. Nog 1 vraagje: is ProMods nou de mod die al die leuke dingetjes bevat zoals veel bergen, sneeuw, zandweggetjes en dat soort dingen? Of is dat Rusmap?
Promods is eigenlijk pas echt begonnen met veel hobbelwegen, zandwegen en sneeuw in de huidige 2.0 versie, Rusmap heb ik geen ervaring mee, maar die doen dat volgens mij al wat langer.

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 29-12-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:03:
[...]

Promods is eigenlijk pas echt begonnen met veel hobbelwegen, zandwegen en sneeuw in de huidige 2.0 versie, Rusmap heb ik geen ervaring mee, maar die doen dat volgens mij al wat langer.
Oke. Misschien ga ik wel eens een keer de overweging maken d:)b. Bedankt voor je info! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
- kwaliteit Polen (voorheen Poland Rebuilding) ver beneden Promods niveau, onzichtbare muren, blad van bomen dat half door het wegdek steekt etc.
Ik vind Polen juist erg goed, ik ben vooral in het zuiden, veel op de snelwegen en ik heb nooit last van gras op de weg. Niet minder vaak dan in de rest van de map. Vooral de hoeveelheid kleine stadjes en plattelandswegen vind ik erg 'vermakelijk'. Ook de animatieborden en de verkeersongelukken vind ik erg leuk.
[...]
- Hoewel het erg leuk gedaan is en het absoluut realisme toevoegt, vind ik die hobbelwegen in Roemenië en Ijsland (ben ze verder nog niet tegen gekomen) onmeunig irritant met force feedback.
Dan heb je je FFB wel erg sterk ingesteld, in het echt zou je de kuilen nauwelijks voelen door alle elektronische systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Ben vandaag vanuit Roemenië helemaal omhoog gereden naar Letland, wat ik zag beviel me wel. Geloof een keer een boom gezien die een beetje door de weg stak. Wel weer leuke dingen als wegwerkzaamheden, de eerder genoemde reclameborden en die lampjes in de weg).

Was verder een beetje een rampenrit, maar dat kwam meer door de veel te grote lading die ik bij me had (nl de panzer tank: filmpje van iemand anders). XP die ik had kunnen verdienen was ik zowel kwijt aan schade als aan te laat leveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow is jarig vandaag! Gaat zijn verjaardag lekker vieren met leuke ritjes in de nieuwe ProMods!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:36:
CyberCow is jarig vandaag! Gaat zijn verjaardag lekker vieren met leuke ritjes in de nieuwe ProMods!!!
Mocht je 'm nog spreken feliciteer 'm dan namens mij :P
[...]

- Als je in Ijsland van de boot komt, is er geen AI verkeer voor de eerste X aantal km's
- In Ijsland zit op de zuidelijke route een tankstation dat wel functioneert, maar het tanken is gratisj
- Roemenië heeft heel erg veel tankstations waar je niet kunt tanken omdat het tankicoon ontbreekt

Als ik zin en tijd heb zal ik waar nodig eens screenshots maken en coördinaten noteren.
- De kwaliteit van Polen is anders, maar naar mijn mening niet per se slechter. Wat me wel opvalt is hoe scherp sommige rijstroken ophouden e.d, maar de situaties (ongelukken en dergelijke) vind ik wel weer erg leuk gemaakt.
- Gratis tanken... Ik zie het probleem niet :+
- Niet kunnen tanken in Roemenië had ik ook al last van... Geen bewuste keuze dunkt me.
- FFB lager zetten, of lekker genieten van het getril :P. Ik heb die van mij ook erg (te) hoog staan :+

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:47:
- FFB lager zetten, of lekker genieten van het getril :P. Ik heb die van mij ook erg (te) hoog staan :+
Koenvh = vrouw confirmed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mijn progress wordt niet gesynchroniseerd met World of Trucks. Ik heb m'n account gekoppeld, wanneer ik een game start gaat hij ook inloggen. En wanneer ik ETS 2 afsluit dan komt er ook kort in beeld; Synchronising World of Trucks

Maar als ik dan op My Page kijk op de website zie ik geen statistieken. Screenshots upload hij wel netjes naar m'n Gallery. Mis ik een handeling?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Koenvh schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:56:
[...]

Op dit moment:
- Boot naar St. Petersburg
- Over land door Polen

Er komen er nog drie bij met de update van RusMap :)
http://savepic.ru/8181885.htm
Thanks! Nog even wachten dus en dan wordt het een stuk makkelijker :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rivanov schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 07:42:
Mijn progress wordt niet gesynchroniseerd met World of Trucks. Ik heb m'n account gekoppeld, wanneer ik een game start gaat hij ook inloggen. En wanneer ik ETS 2 afsluit dan komt er ook kort in beeld; Synchronising World of Trucks

Maar als ik dan op My Page kijk op de website zie ik geen statistieken. Screenshots upload hij wel netjes naar m'n Gallery. Mis ik een handeling?
Die stats gelden enkel voor de WoT contracts; er wordt onderscheid gemaakt tussen de reguliere opdrachten en de WoT opdrachten. Nu weet ik niet wat voor opdracht je hebt gedaan (?)
Gefeliciteerd! Was ik jou maar... ik moet nog een uur of 12 wachten tot ik weer kan vlammen. Wél in een spiksplinternieuwe Scania V8, dat dan weer wel :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:18
Gefeliciteerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gefeliciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:06:
[...]

Die stats gelden enkel voor de WoT contracts; er wordt onderscheid gemaakt tussen de reguliere opdrachten en de WoT opdrachten. Nu weet ik niet wat voor opdracht je hebt gedaan (?)
Dat verklaart het dan! Heb geen WoT contracts gedaan. :)
Dacht dat hij gewoon alles wat je in ETS 2 doet synct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
RusMap 1.6 is ook gereleased, met naast de koppelingen met ProMods 2.0 verschillende andere nieuwe goodies :)

http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=186595

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:29
Pas verhuisd, wacht nog op mijn bureau om weert ETS te kunnen gaan spelen :)
Zojuist wel mijn ETS2 verzameling uitgebreid (steam sale FTW!) met Alle DLC. :D

Can't wait to play ETS2 again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je het leuk vindt om even in een winters landschap te rijden, Frosty 5.6 is nu compatible met Promods 2.0. Daarnaast heeft Weather Improvements ook een PM 2.0 fix gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bramzel DRnl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:04:
RusMap 1.6 is ook gereleased, met naast de koppelingen met ProMods 2.0 verschillende andere nieuwe goodies :)

http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=186595
Kan niet wachten! Ben vandaag (helaas) de hele dag weg, maar ik kan niet wachten tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:04
Ik wilde al een tijdje ETS2 gaan spelen en nu met de Steam sale eindelijk aangeschaft :-)
Gelijk met North en East dlc.

Ik speel voorlopig met een xbox360 controller, eerste twee ritten gingen prima hiermee. Misschien nog wat knoppen herindelen (richtingaanwijzer bv.) en kijken of ik ook de feedback (vibration) aan krijg. Die werkte gisteren met standaardinstellingen in ieder geval niet.

Ik ben ook naar de mods aan het kijken en de link naar The Dutch Map en http://www.thedutchmapets2.nl/ forward nu naar http://www.frlmiauw.nl/

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net even mijn motor een boost gegeven van 340 pk jaar 730 pk gegaan :)
gelijk even een mooi en nieuw kleurtje gegeven

nu nog even sparen voor extra achteras en dan ben ik klaar voor de bergen en sneeuw

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/sc759d.jpg

hier rij ik over de IJssel heen vanuit Zwolle op weg naar de Europoort

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 29-12-2015 12:24 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Heb nog geen rit kunnen rijden ben aan het stoeien met die NV inspector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:53

K-Jay

Klaas Jan

Dat ik heb ook regelmatig ja, wil je een avond gaan trucken, zit je eerst de halve avond te rommelen met mods/instellingen/facetracking/enz. Part of the game...

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd.
Lolled way too hard _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaja... Die FFB moet iets te doen hebben :$
Mijn truck is gelukkig nog niet roze :+

Overigens herken ik wel wat FastFred zegt, het effect is even leuk, maar na een tijdje is het wel genoeg.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Spelen jullie eigenlijk allemaal online? of spelen jullie offline met alle mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:30:
Spelen jullie eigenlijk allemaal online? of spelen jullie offline met alle mods?
Bijna iedereen (behalve ik tot nu toe })) speelt met mods.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-12-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:33:
[...]

Had ik ook al gemerkt :/
Oplossing: Wachten

Gisteren naar Moldavië gereden... Aan die wegen mag wel iets gedaan worden :p
een doos met paracetamol mee nemen zal geen verkeert iets zijn inderdaad...

mijn kip kerry ligt ook weer ergens in de wagen terug .... dus zal hem binnen kort maar weer eens grondig schoon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:29
Een tijd geleden (kreeg het niet meer gevonden), noemde iemand hier wat HW voor gezicht tracking.
Zo kwam ik online al o.a. FaceTrackNoIR, maar iemand hier had een soortvan mini-headset die hij hiervoor moest opzetten.

Weet iemand hoe dit apparaatje heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Gefeliciteerd en niet te veel drinken tijdens het trucken he ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:31:
[...]

Gefeliciteerd en niet te veel drinken tijdens het trucken he ;)
Ga me best doen maar moet eerst weer ETS aan de gang krijgen. Ben weer wezen stoeien met die NV Inspector en ook met ProMods weather ding. Gevolg spel knalt er steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Wat is nv inspector precies? En staat die nv voor nvidia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
scorpion-biker schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:09:

Ik speel voorlopig met een xbox360 controller, eerste twee ritten gingen prima hiermee. Misschien nog wat knoppen herindelen (richtingaanwijzer bv.) en kijken of ik ook de feedback (vibration) aan krijg. Die werkte gisteren met standaardinstellingen in ieder geval niet.
Dat werkt niet standaard. Zie hier hoe je het werkend krijgt: jip_86 in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ward3112 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:45:
NV inspector is volgens mij een tool waarmee je je videokaartdriver aan kan passen. Ik weet het ook niet precies en weet ook niet of je het er handmatig bij op moet starten of als het ingesteld is dat de instellingen dan zo blijven. Heb wel het idee dat daardoor het allemaal wat vloeiender loopt.

Die weathermod van ProMods wanneer moet deze ingeladen worden?

Kan nu eindelijk vanuit Moldavie naar Frankrijk vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ward3112 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:45:
NV staat inderdaad voor Nvidia. Hiermee kun je software-matig rechstreeks in de driver diverse zaken instellen zoals AA etc. Dit werkt vaak beter dan de AA implementatie van een game. Je hoeft NVinspector niet actief te hebben tijdens het spelen, je slaat het namelijk in de driver op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:04
jip_86 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:47:
[...]

Dat werkt niet standaard. Zie hier hoe je het werkend krijgt: jip_86 in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"
Bedankt, ga ik vanavond mee aan de slag :)

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
jip_86 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:47:
[...]

Ik wilde de tool downloaden uit de eerdere post, maar als ik op de links klik krijg ik een 'malicious software' waarschuwing van Chrome. Krijgen jullie die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
De nieuwe Rusmap nu 4x gedownload en elke keer weer een foutmelding tijdens het uitpakken. Deugt deze versie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Hij werkte bij mij niet met WinRAR, maar wel met 7zip. Rechtermuisklik op de 001 file > extract to folder en hij pakte hem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 20:43
Ozymandias1965 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:06:
De nieuwe Rusmap nu 4x gedownload en elke keer weer een foutmelding tijdens het uitpakken. Deugt deze versie wel?
Geen problemen hier, gebruik je wel 7zip? Winrar geeft hier ook een fout aan namelijk, maar 7zip pakt zonder problemen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozymandias1965 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:06:
Mocht je het hebben over 1.5.2 dan moet het werken.

http://ets2.lt/en/rus-map-v-1-5-2/

Je moet deze inladen onder je promods def bestand maar boven de andere van promods. Dan werkt het en heb je ook de verbindingsweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:33:
[...]

Ga me best doen maar moet eerst weer ETS aan de gang krijgen. Ben weer wezen stoeien met die NV Inspector en ook met ProMods weather ding. Gevolg spel knalt er steeds uit.
Hier alleen jazzycat en promods, werkt prima. Crashte in begin ook, snapte er niks van. Bleek dat ik die 2e rar nog uit moest pakken in promods (dacht dat dit automatisch ging) 8)7

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen die deze mod gebruiken?

http://ets2.lt/en/improved-environment-sound-v-1-1/

Ik heb namelijk wel extra vogeltjes wat ik hoor maar de auto's hoor ik niet meer de motor van. Kan dat ermee te maken hebben dat het overige verkeer van die Jazzycat autotjes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:11:
[...]

Mocht je het hebben over 1.5.2 dan moet het werken.

http://ets2.lt/en/rus-map-v-1-5-2/

Je moet deze inladen onder je promods def bestand maar boven de andere van promods. Dan werkt het en heb je ook de verbindingsweg.
1.6 is inmiddels uit, incl. verbinding met ProMods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
Ik heb nog nooit 7ZIP hoeven te gebruiken om iets uit te pakken. Werkt altijd met winrar. Maar zal het eens op die manier gaan proberen.

Geen problemen hier, gebruik je wel 7zip? Winrar geeft hier ook een fout aan namelijk, maar 7zip pakt zonder problemen uit.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:17:
[...]

Ohhh beter maar dat wist ik niet ga deze gelijk downloaden. Mijn dagje trucken dat word niks denk ik. Ook word mijn pc te warm processor 70 graden. Dus moet weer ff met de compressor de boel weer schoonblazen. Bedankt voor het melden van 1.6

en het linkje voor de liefhebber: http://ets2mods.org/maps/rusmap-v1-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:17:
[...]

Maar nog steeds is die map probleem niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die kaart staat niet goed zeg maar...grote kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 20:43
ravw schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:31:
[...]

die kaart staat niet goed zeg maar...grote kaart
Zorg dat je promods def file hoger staat in de lijst dan de def van rusmap in dat geval :) En bij het aanmaken van de promods def even aanvinken dat je rusmap wil gebruiken, dit ivm het verruimen van de "schuif" ruimte op je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het bestand van RusMap 1.6 probeer uit te pakken dan krijg ik daarna 1 bestand van 441MB groot. Volgens mij moet ik een def, map en model krijgen? Hoe hebben jullie het uit kunnen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Bramzel DRnl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:04:
[...]

Ik wilde de tool downloaden uit de eerdere post, maar als ik op de links klik krijg ik een 'malicious software' waarschuwing van Chrome. Krijgen jullie die ook?
Heb eigenlijk geen idee of ik het destijds ook had. Wellicht heb ik het risico genomen omdat je in het topic op steamcommunity niet echt waarschuwingen ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:46:
Als ik het bestand van RusMap 1.6 probeer uit te pakken dan krijg ik daarna 1 bestand van 441MB groot. Volgens mij moet ik een def, map en model krijgen? Hoe hebben jullie het uit kunnen pakken?
Alle 3 de gecomprimeerde bestandjes selecteren, rechtermuisknop, 7-zip, extract files, dan naar je mod map. Dan voegt ie ze automatisch samen in die 3 of 4 bestandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ik wil graag wat drukker en/of agressiever AI verkeer. Dat je af en toe een file hebt of wat langer bij de tol poortjes moet wachten. wat is daarvoor de 'beste' mod voor 1.22? linkje graag als t kan, dankje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozymandias1965
TweakTweet schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:06:
[...]

Alle 3 de gecomprimeerde bestandjes selecteren, rechtermuisknop, 7-zip, extract files, dan naar je mod map. Dan voegt ie ze automatisch samen in die 3 of 4 bestandjes.
Het is gelukt met 7zip. Bedankt voor het advies allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:06:
[...]

Dit is echt niet te geloven. Ik download de 3 bestanden. Plaats deze in een map. Selecteer de 3 bestanden en kies ervoor om ze uit te pakken. Selecteer daarna een map en dan word er 1 bestand ingeplaatst van ruim 400MB groot. Doe precies wat er ook gezegd word maar toch gaat het ergens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:14:
[...]

Dit is echt niet te geloven. Ik download de 3 bestanden. Plaats deze in een map. Selecteer de 3 bestanden en kies ervoor om ze uit te pakken. Selecteer daarna een map en dan word er 1 bestand ingeplaatst van ruim 400MB groot. Doe precies wat er ook gezegd word maar toch gaat het ergens fout.
je heb 3 bestanden

1in zipbestand en de andere 2 als witte bestanden

ga op die van die zipbestand staan en doe rechtermuis en dan ga je naar uitpakken in map .... dan pakt hij hem zelf uit in een map en dan moet het goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:24:
[...]

je heb 3 bestanden

1in zipbestand en de andere 2 als witte bestanden

ga op die van die zipbestand staan en doe rechtermuis en dan ga je naar uitpakken in map .... dan pakt hij hem zelf uit in een map en dan moet het goed zijn
Ja maar dat gaat dus fout. Ik snap er totaal niks van waar het mis gaat. Ga nu maar eens met een andere computer eens proberen de bestanden te downloaden in een andere browser. Ik ben zelf ITer en mag toch niet zo zijn ik een halve dag doe over een bestandje uit te pakken. Bedankt voor je hulp verder de frustratie is niet tegen jou gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:27:
[...]

Ja maar dat gaat dus fout. Ik snap er totaal niks van waar het mis gaat. Ga nu maar eens met een andere computer eens proberen de bestanden te downloaden in een andere browser. Ik ben zelf ITer en mag toch niet zo zijn ik een halve dag doe over een bestandje uit te pakken. Bedankt voor je hulp verder de frustratie is niet tegen jou gericht.
ik ben geen Iter maar snap je frustraties wel hoor ,, heb soms ook wel de neiging om het spul zo het raam uit te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:29:
[...]

ik ben geen Iter maar snap je frustraties wel hoor ,, heb soms ook wel de neiging om het spul zo het raam uit te gooien :)
Zie nu met het downloaden op een andere computer dat de bestandsgrote ook anders is. Ik moet 2 bestanden hebben van 200mb en ik had 1 van 200 en die andere was 137mb. Misschien dat mijn download corrupt was oid. Ik ga het nogmaals even proberen en laat het wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:32:
[...]

Zie nu met het downloaden op een andere computer dat de bestandsgrote ook anders is. Ik moet 2 bestanden hebben van 200mb en ik had 1 van 200 en die andere was 137mb. Misschien dat mijn download corrupt was oid. Ik ga het nogmaals even proberen en laat het wel even weten.
En dat nog wel op je verjaardag 8)7 moet toch niet gekker worden he!! Gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:32:
[...]

ja doe dat en ze werken niet met PAR bestanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe de eerste download was schijnbaar onvolledig. Wel raar ik dan van 7z geen foutmeldingen krijg met uitpakken. Maar goed het werkt nou en heb even gekeken als ik een vrachtwagen in Moskou plaats het allemaal goed gaat.

Iedereen bedankt net voor het meedenken. Ik ga nu eten en daarna maar eindelijk eens een rondje karren.

Niet helemaal want er ligt daar een bord op de weg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PdHxJ7e.png

[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 29-12-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:52:
Hehe de eerste download was schijnbaar onvolledig. Wel raar ik dan van 7z geen foutmeldingen krijg met uitpakken. Maar goed het werkt nou en heb even gekeken als ik een vrachtwagen in Moskou plaats het allemaal goed gaat.

Iedereen bedankt net voor het meedenken. Ik ga nu eten en daarna maar eindelijk eens een rondje karren.

[afbeelding]
Da's geniaal. :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:52:

[afbeelding]
Haha, dat soort momenten maakt dit spel zo geniaal he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaah maar daaraan zie je ook dat er snelle ontwikkeling is en updates eruit worden gedaan die nog niet helemaal af zijn of net niet goed gecontroleerd. Vind dat persoonlijk ook niet zo erg. En in het echte leven is ook niet alles goed geplaatst.

Hoop alleen dat Rusland niet al teveel foutjes heeft want zoals op het kaartje ook te zien is heb ik alleen de vrachtwagen daarneer gezet en ben niet gaan rijden. Vind dat niet leuk om een vrachtwagen maar ergens neer te planten en dan gas te gaan geven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mi7zXOz.jpg
Deze vond ik ook wel leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:59

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Hmm, ik heb zojuist ook de nieuwe promods en rusmap geinstalleerd, maar nu is Brest verdwenen en daarmee de efficientste route naar Rusland... Hebben jullie hier ook last van, of heb ik iets fout gedaan?

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:17:
Zijn er meer mensen die deze mod gebruiken?

http://ets2.lt/en/improved-environment-sound-v-1-1/

Ik heb namelijk wel extra vogeltjes wat ik hoor maar de auto's hoor ik niet meer de motor van. Kan dat ermee te maken hebben dat het overige verkeer van die Jazzycat autotjes zijn?
Ik gebruik deze mod en ben er erg tevreden mee. Als het gaat regenen, zet ik de radio even uit om naar de regen te luisteren. Kom helemaal tot rust met ETS2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Brest is er nog gewoon. heb je wel de files in de juiste volgorde ? zie readme van rusmap .
BdK9001 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:39:
Hmm, ik heb zojuist ook de nieuwe promods en rusmap geinstalleerd, maar nu is Brest verdwenen en daarmee de efficientste route naar Rusland... Hebben jullie hier ook last van, of heb ik iets fout gedaan?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
GluonC schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:47:
[...]

Ik gebruik deze mod en ben er erg tevreden mee. Als het gaat regenen, zet ik de radio even uit om naar de regen te luisteren. Kom helemaal tot rust met ETS2 :D
Ik werd zot van die vogels... :)

En damn, Nieuwe Rusmap. Dat word weer........Kilometervreter!! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Odessa op 29-12-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:59

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

jin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:05:
Brest is er nog gewoon. heb je wel de files in de juiste volgorde ? zie readme van rusmap .

[...]
Thanks! De maps.scs van rusmap stond te laag

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Coming home. :+

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/6DB/0000000000164BD6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/1DB/0000000000164BD1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Maar het blijft wel raar dat je een FedEx trailer thuisbrengt naar een DHL depot :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Was een World of Truck contract en dat was helaas geen DHL trailer. :+

Ben overigens sinds dit weekend fanatiek bezig met ETS 2.. heb het spel al heel lang maar nooit ingedoken. Dankzij dit topic ben ik zo enthousiast geraakt! :+
Heb nu diverse mods draaien waaronder Promods, Rusmap Mod en diverse andere mods die het spel verbeteren. Echt geweldig. :)

/edit: Weten jullie misschien de beste mod / methode om de traffic density te verhogen? Vind het soms wat rustig op de weg.

[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 29-12-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Rivanov schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:34:
Was een World of Truck contract en dat was helaas geen DHL trailer. :+

Ben overigens sinds dit weekend fanatiek bezig met ETS 2.. heb het spel al heel lang maar nooit ingedoken. Dankzij dit topic ben ik zo enthousiast geraakt! :+
Heb nu diverse mods draaien waaronder Promods, Rusmap Mod en diverse andere mods die het spel verbeteren. Echt geweldig. :)
Wat voor mods gebruik je daar dan zo voor? Ben namelijk ook opzoek naar wat mods die het spel verbeteren, draai nu ProMods en Rusmap. Verder zoek ik nog naar een Ai traffic mod die het wat drukker maakt of files creëert (bij tol) zo nu en dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Jullie prachtige verhalen hebben mij ook promods doen downloaden. Morgen ff tweede profiel maken met promods en scania rjl. Mijn eerste profiel is ong een jaar oud en helemaal zonder cheats en leningen (1tje verplicht vanwege schade....), dit tweede profiel gooi ik denk k een cheatengine over voor de broodnodige scania v8 power ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:08:
[...]

Ik werd zot van die vogels... :)

En damn, Nieuwe Rusmap. Dat word weer........Kilometervreter!! :)
[video]
voor proefje voor de aankomende trucksim

YouTube: Gary Allan - Highway junkie

YouTube: Rhett Akins - Drivin' My Life Away

YouTube: CW McCall Convoy

YouTube: Gerard de vries Teddybeer

YouTube: Giddy Up Go - Gerard de Vries

YouTube: bb band - stille willy

dit zijn lekkere nummers als weer eens een lange rit heb

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 29-12-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
Ligt het nou aan mij of loopt er bij Dover een stuk weg door de zee?? De rest van de map klopt wel.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
ravw schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:52:
[...]

]

dit zijn lekkere nummers als weer eens een lange rit heb
Haha ja met die laatste 3 ben ik opgegroeid :) . Dit nummertje vind ik persoonlijk heel mooi
Henk Wijngaard - 2 nummerplaten
TweakTweet schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:37:
[...]

Verder zoek ik nog naar een Ai traffic mod die het wat drukker maakt of files creëert (bij tol) zo nu en dan
Ik heb in mijn config de" g_traffic' op 5 staan.
Je kan ook deze mod proberen Traffic Density

Zo Rusmap klaar...daar gaan we dan!!

[ Voor 30% gewijzigd door Odessa op 29-12-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:08:
[...]

Haha ja met die laatste 3 ben ik opgegroeid :) . Dit nummertje vind ik persoonlijk heel mooi
Henk Wijngaard - 2 nummerplaten

Zo Rusmap klaar...daar gaan we dan!!
zeker een mooi nummer

hier nog een oudje

YouTube: Cornelis Vreeswijk - Bakker de Baksteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
AtlAntA schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:53:
Ligt het nou aan mij of loopt er bij Dover een stuk weg door de zee?? De rest van de map klopt wel.
Ja, zie het hier net ook tussen Riga en Parnu. Geen water te zien als ik er overheen rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doe ik iets fout: ik heb Rusmap 1.6 gedownload en de mods in de juiste volgorde gezet maar de verbindingen tussen St.-Petersburg en Helsinki enz. krijg ik maar niet te zien. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:54:
Volgens mij doe ik iets fout: ik heb Rusmap 1.6 gedownload en de mods in de juiste volgorde gezet maar de verbindingen tussen St.-Petersburg en Helsinki enz. krijg ik maar niet te zien. Wat moet ik doen?
Rusmap vinkje in de promods def gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:56:
[...]

Rusmap vinkje in de promods def gezet?
Nee, ik heb het gevonden. Ik heb het oude connectiemod gebruikt. De nieuwe connectiemod, die geloof ik meekwam met de nieuwe Rusmap(?), heb ik over het hoofd gezien. Maar alles is in orde nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:26:
Jaah maar daaraan zie je ook dat er snelle ontwikkeling is en updates eruit worden gedaan die nog niet helemaal af zijn of net niet goed gecontroleerd. Vind dat persoonlijk ook niet zo erg. En in het echte leven is ook niet alles goed geplaatst.

Hoop alleen dat Rusland niet al teveel foutjes heeft want zoals op het kaartje ook te zien is heb ik alleen de vrachtwagen daarneer gezet en ben niet gaan rijden. Vind dat niet leuk om een vrachtwagen maar ergens neer te planten en dan gas te gaan geven.

[afbeelding]
Deze vond ik ook wel leuk :).
Je noemt dit een foutje, maar dit was de intentie ;) Dit gebeurt niet per ongeluk namelijk.
Foutjes zijn het wanneer je onzichtbare muren hebt midden op de weg.

Voor de rest heeft RusMap veel leuke details, maar is grotendeels gewoon een goede map.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:47:
[...]

Maar hoor jij wel het motorgeluid van de andere auto's met de Jazzycat mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:07:
[...]

Maar hoor jij wel het motorgeluid van de andere auto's met de Jazzycat mod?
Ik gebruik beide mods en ja, ik hoor het geluid. Ik heb de sound mod helemaal boven in de mod manager staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mis ik niet een deel Noorwegen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o6BrI50.png?1

Heb Scandinavian DLC, Promods en Rusmap geinstalleerd.

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 29-12-2015 23:40 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 162 Laatste