De verkeerde "ez" een kaart.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 28-08-2019 21:25 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 28-08-2019 21:25 ]
Arm vrij hoog geheven met dus het nodige risico, prima uit te leggen gele kaart.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:25:
Wat is dit dan weer voor een scheids? Nog niet misschien een kaart
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Rustig blijven, voegt niks toeST10©DE schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:22:
[...]
Dat is enkelvoud, geen meervoud. Daarbij is het geen kans. Het zou een kans geweest zijn als de keeper niet op tijd was en Klaas Jan die stap meer niet nodig had, maar naast geschoten zou hebben.
Ik heb alleen nog maar mogelijkheden gezien, geen kansen.
http://taalprof.blogspot....ijkheid-van-een-kans.html
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 28-08-2019 21:55 ]
Hoog? Tegen z'n lichaam, geen elleboog vooruit oid. Hij kan z'n arm niet even afknippen en op de grond leggen ofzo he.Napo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:26:
[...]
Arm vrij hoog geheven met dus het nodige risico, prima uit te leggen gele kaart.
Zeker als je hem constant tagt.DoeEensGek schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:29:
Niet reageren, weten we nog?
Zo heeft @Outerspace ook een leuke avond!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Uitgestoken arm die op hoogte van de nek van de tegenspeler komt. Als elleboog zou ik het ook niet direct bestempelen, was de arm lager geweest en dus niet op hoogte van de nek dan was het prima.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:28:
[...]
Hoog? Tegen z'n lichaam, geen elleboog vooruit oid. Hij kan z'n arm niet even afknippen en op de grond leggen ofzo he.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En daarom voelt ie niet aan z'n nek maar aan z'n borstkas.Napo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:30:
[...]
Uitgestoken arm die op hoogte van de nek van de tegenspeler komt. Als elleboog zou ik het ook niet direct bestempelen, was de arm lager geweest en dus niet op hoogte van de nek dan was het prima.
Dan heb ik het wellicht verkeerd gezien? Het moment dat ik zag was een arm op hoogte van de nek, waar de speler vervolgens voelt en of hij last heeft is mijn inziens weinig relevant.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:31:
[...]
En daarom voelt ie niet aan z'n nek maar aan z'n borstkas.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 28-08-2019 21:35 ]
Mogelijkheidsnmght schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:34:
Deze was in elk geval duidelijker!
Is een vrije trap nou een kans of een mogelijkheid?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik kan me niet meer herinneren wanneer hij er 1 schootDoeEensGek schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:37:
Die vrije trap van Ziyech valt toch tegen als je hem van achter ziet.
Wacht nog ff 6 minuten.Hupske schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:39:
Iig verdiend Ajax een applaus voor de eerste helft. Gewoon goed gespeeld.
Zelfs niet eens een ‘mogelijkheid’ weg gegeven.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:27:
[...]
Ik zat er al op te wachten... Mierenneuken 1e klas.
Ben je de broer van Napo ofzo?
Een speler die een kans mist, krijgt na de wedstrijd op zijn kop van de trainer, maar een mogelijkheid is wat anders. Een mogelijkheid, daar moet je nog maar een kans van zien te maken, en als dat lukt is het mooi, maar het wordt je niet aangerekend als je mogelijkheden laat liggen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kans!Deadsy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:41:
die had erin gemogen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ICE ICE Baby
Schittert in afwezigheid!!Exocet schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:42:
Ik durf niet te juichen met de var...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat was met de Ligt ook wel.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:43:
Hey iemand die kan koppen. Onze corners kunnen weer zinvol worden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bankzitter ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat was ik hoorTyphone schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
Veltman geel. Ik had 38e minuut gekozen @OPSLAGHOND
Arm tegen gezicht? Ook weer een verklaarbare kaart.Hupske schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
Nou de scheids is duidelijk niet voor Ajax.
Lijkt me handig, Veltman pakt er zo nog een, en dan ga je...toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:48:
In de rust dus wisselen, Veltman eruit voor Marin of Schuurs.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 28-08-2019 21:49 ]
Veltman is wel dissonant ja, plus geel. Maar voor wie? Schuurs?Harribo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:49:
Ok goed maar tis nog niet gebeurd.
Zou Veltman er uit halen.
Geen Marin
Dicht timmeren en counteren
[ Voor 21% gewijzigd door snmght op 28-08-2019 21:51 ]
Dicht timmeren en counteren is niet vaak een sterk punt van Nederlandse ploegen en Ajax in het bijzonder. Volgens mij kan Ajax beter voetballend de voorsprong proberen uit te bouwen.Harribo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:49:
Geen Marin
Zeker niet dichttimmeren, doorgaan met het spel wat je laat zien. De ruimte die apoel nu dicht kon houden kunnen ze nu niet meer, ze zullen moeten aanvallen. Meer verdedigend opstellen ga je het over jezelf afroepen. Continueren van het huidige spel lijkt mij de beste optie.Harribo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:49:
Geen Marin
Inderdaad, gewoon door blijven gaan zoals ze het in de 1e helft gedaan hebben.ST10©DE schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:51:
[...]
Dicht timmeren en counteren is niet vaak een sterk punt van Nederlandse ploegen en Ajax in het bijzonder. Volgens mij kan Ajax beter voetballend de voorsprong proberen uit te bouwen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq