Als Feyenoord zijnde snap ik de hoge vraagprijs wel, is 1 van de dragende spelers, en hij zou dan naar de concurrent gaan.Baseman77 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:08:
[...]
Ik vind Berghuis een uitstekende speler en ik begrijp de interesse van PSV.
Maar ik verwacht dat hij te duur gaat zijn, gezien zijn leeftijd zou PSV maximaal een 10 miljoen moeten betalen en ik denk niet dat Feyenoord daarmee akkoord gaat.
[...]
Ik zelf ben nog steeds van mening, dat als er een prijs van 20 miljoen gevraagd wordt, PSV beter kan zoeken naar een jong talent van ongeveer zelfde prijs, maar die uiteindelijk met een goede prijs doorverkocht kan worden.
Al haal je met Berghuis wel wat meer zekerheid binnen.
De transferpot van PSV is nu weer wat gespekt inderdaad Mooi gerucht weer over Napoli, dat is net als bij De Ligt ook al maanden bezig. Ook die vage media uitingen van Napoli dat Lozano de 2e keus zou zijn opeens.Nee, PSV heeft een potje. Al is niet duidelijk hoeveel er in dat potje zit.
Daarbij is Luuk nu verkocht, is de transfer van Angelino een zekerheid (helaas) en gaat Lozano ook vertrekken (bevestiging vanuit Napoli over de verregaande interesse: https://www.voetbalprimeu...sfer-naar-napoli-90-.html).
Dat PSV niet verder zou gaan om Alvarez binnen te halen verbaasd me wel, het is achterin zeker harder nodig dan voorin![...]
PSV heeft met Lammers en Malen de vervangers voor Luuk al binnen, een nieuwe spits is niet nodig. Of het moet een type stormram zijn voor plan B.
Bruma kan trouwens zowel links als rechts prima uit de voeten.
Zolang Bergwijn nog PSV'er is, is een nieuwe aanvaller niet nodig.
PSV heeft momenteel vooral nieuwe verdedigers nodig.