Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.223 views

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:59
Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:50:
[...]

Tot het eind van het jaar waar voor ons twee punten meer vervallen dan voor Oostenrijk. Waarom vergeet iedereen die steeds? :?
Omdat de hele voetbalbusiness in het nu leeft en niet op lange termijn kijkt en werk denk ik. Ik ben het overigens volledig met je eens, er voorbij op enig moment in dit seizoen telt niet, je moet er aan het eind van het seizoen voorbij zijn, op het moment dat het ertoe gaat.
Bij alle sporten gaat het om het eindresultaat, niet om het tussentijdse resultaat, dat zouden ze rondom de coëfficiënten ook eens moeten doen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:15:

[...]

En ze zijn nog niet uitgewinkeld, Jahanbakhsh zit nog in de pijplijn. Bron
Er was 1 Twitter account die dit gerucht nieuw leven in blies. Daarop zijn een aantal PSV supporters die clubwatcher van het ED gaan mentionen. Die heeft daarop wat reacties gegeven. Dit artikel lijkt me echt veel te voorbarig en uit de lucht gegrepen. Volgens degene die ik ken en die dicht op het vuur zit is dit gewoon onzin. Echt artikelen tikken om artikelen te tikken.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-11 10:59

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:50:
[...]

Tot het eind van het jaar waar voor ons twee punten meer vervallen dan voor Oostenrijk. Waarom vergeet iedereen die steeds? :?
Het is aan alle Nederlandse clubs om dus dat verschil goed te maken, en voor die Heidi's en Gunthers te blijven :P
Curva schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:56:
[...]

Hehe, eindelijk iemand die het ook ziet. :D Als ik de rest van de opstellingen hier voorbij zie komen, lijkt het wel alsof Van Bommel meerdere accounts heeft . Alleen maar lopers en behoudende/verdedigende middenvelders opstellen.
*;
Het wordt onderhand de grote Ren-je-rot-show met dit middenveld!
[...]

Eens. Het enige wat er mist, is een creatieve middenvelder. Ondanks dat Tadic en Ziyech dat zijn, krijgen ze continu een andere rol en vervullen ze die ook erg goed.
Die mist dus niet, alleen onze trainer zet ze nog niet waar ze het hardste nodig zijn ;)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:00:
Het is aan alle Nederlandse clubs om dus dat verschil goed te maken, en voor die Heidi's en Gunthers te blijven :P
Precies, dus pas als we in het lopende seizoen ruim twee punten meer behaald hebben dan Oostenrijk is het tijd voor een feestje.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
[...]

[...]

Eens. Het enige wat er mist, is een creatieve middenvelder. Ondanks dat Tadic en Ziyech dat zijn, krijgen ze continu een andere rol en vervullen ze die ook erg goed.
Niet mee eens hoor. Ik vind een centrum met Veltman - Martinez ook ver onder de maat.
Zeker op Europees niveau.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 16:18
CR1691 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:37:
Senesi lijkt eindelijk naar Feyenoord te komen. Clubs lijken er nu uit te zijn. Hopen dat die jongen zo goed is als iedereen in Argentinië zegt.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357693

Nu nog een spits!! Liefst die Gaich al is dat een dure jongen.
Hoe dan. Die gast moet 7 miljoen kosten? Ik dacht dat Feyenoord geen cent te makken had?
Nu een schimmige constructie met "investeerders?"

Snap dat het hard nodig is om Jan Arie te vervangen, maar om de club weer in gevaar te brengen?

• Yogibeer
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:17:
[...]

Hoe dan. Die gast moet 7 miljoen kosten? Ik dacht dat Feyenoord geen cent te makken had?

Snap dat het hard nodig is om Jan Arie te vervangen, maar om de club weer in gevaar te brengen?
Externe investeerders?

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

Precies, dus pas als we in het lopende seizoen ruim twee punten meer behaald hebben dan Oostenrijk is het tijd voor een feestje.
Zeker, Club Brugge heeft ons al een pleziertje gedaan om Linz met een half beentje uit de CL te gooien, scheelt toch weer 4 punten. Ajax moet volgende week woensdag gewoon hun werk doen! Dan pakken Ajax en RB Salzburg pakken allebei die 4 bonuspunten, die we weer tegen elkaar af kunnen strepen. Plus een winst voor Ajax levert nog weer 1 extra punt op.

Ik vind wel dat PSV, Feyenoord en AZ die groepsfase moeten kunnen halen. Dan hebben we 4 om 3 ploegen. Bij Oostenrijk zijn Sturm Graz en Austria Wien al afgevallen, Linz, RB Salzburg, Wolfsberger AC zijn al wel zeker van groepsfase.

Er dan vanuit gaande dat 'we' allemaal 4 minimaal 1 keer winnen, is het toch weer 4 punten erbij. En lopen we met deze laatste voorrondes weer een heel punt in.

(Het wordt allemaal wel een leuke rekensom, hopelijk snappen jullie wat ik bedoel hehe :P)

Het is gewoon heel belangrijk om met z'n 4en die groepsfase te halen!

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 22-08-2019 13:27 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 17:31
[...]

Senesi.
65 wedstrijden. 14 keer geel. Dat in de Argentijnse competitie. Hoeveel gaat hij dan hier pakken?

Pfff. Ik vind het veel geld. Maar het is beter dan huren. Ik word daar wel een beetje moe van. Jaar in jaar uit spelers huren voor dezelfde positie.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:59
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:25:
[...]

Zeker, Club Brugge heeft ons al een pleziertje gedaan om Linz met een half beentje uit de CL te gooien, scheelt toch weer 4 punten. Ajax moet volgende week woensdag gewoon hun werk doen! Dan pakken Ajax en RB Salzburg pakken allebei die 4 bonuspunten, die we weer tegen elkaar af kunnen strepen. Plus een winst voor Ajax levert nog weer 1 extra punt op.

Ik vind wel dat PSV, Feyenoord en AZ die groepsfase moeten kunnen halen. Dan hebben we 4 om 3 ploegen. Bij Oostenrijk zijn Sturm Graz en Austria Wien al afgevallen, Linz, RB Salzburg, Wolfsberger AC zijn al wel zeker van groepsfase.

Er dan vanuit gaande dat 'we' alle 4 minimaal 1 keer winnen, is het toch weer 4 punten erbij. En lopen we met deze laatste voorrondes weer een heel punt in.

(Het wordt allemaal wel een leuke rekensom, hopelijk snappen jullie wat ik bedoel hehe :P)

Het is gewoon heel belangrijk om met z'n 4en die groepsfase te halen!
Dat het belangrijk is zijn we allemaal wel eens denk ik, maar ik denk eerlijk gezegd dat zowel PSV als AZ het wel gaan halen, alleen Feyenoord niet, die zijn zo in slechte doen dat ik ze niet van BeerSheeva zie winnen, al hoop ik natuurlijk van wel.
Het zou wel mooi zijn als we dit seizoen meer punten pakken dan de Zwitsers, Oostenrijkers dat is de laatste seizoenen wel vaker gelukt, dat zou super mooi zijn en ook enorm helpen op de wat langere tijd.
Russel88 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:41:
[...]

Senesi.
65 wedstrijden. 14 keer geel. Dat in de Argentijnse competitie. Hoeveel gaat hij dan hier pakken?

Pfff. Ik vind het veel geld. Maar het is beter dan huren. Ik word daar wel een beetje moe van. Jaar in jaar uit spelers huren voor dezelfde positie.
Tjah, als ik naar van der Heijden en Botteghin kijk dan lijkt me dat niet eens zo verkeerd, die pakken geen kaarten doordat ze echt een overtreding maken, maar doordat ze onhandig doen/ zijn. Vooral vdH die overschat zichzelf verschrikkelijk, Botteghin is ook niet meer wat het was, maar wel een stuk minder erg dan vdH. En er mag wel eens wat meer pit in de verdediging komen wat mij betreft.

[ Voor 20% gewijzigd door jbdeiman op 22-08-2019 09:50 . Reden: Oeps @ Qu3st ]

• Qu3st

Qu3st

jbdeiman schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

Dat het belangrijk is zijn we allemaal wel eens denk ik, maar ik denk eerlijk gezegd dat zowel PSV als AZ het wel gaan halen, alleen Feyenoord niet, die zijn zo in slechte doen dat ik ze niet van BeerSheeva zie winnen, al hoop ik natuurlijk van wel.
Het zou wel mooi zijn als we dit seizoen meer punten pakken dan de Zwitsers, dat is de laatste seizoenen wel vaker gelukt, dat zou super mooi zijn en ook enorm helpen op de wat langere tijd.
Zwitserland is niet zo'n groot gevaar voor ons op het moment, die staan 8 punten achter op plek 21 :+
Het gaat erom die verrekte Oostenrijkers te verslaan! En als Hapoel Be'er Sheva Feyenoord verslaat, kunnen ze zich gewoon het beste uitschrijven want dat zou grote schande zijn.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 17:06
[...]

Senesi.

Lisandro Martinez bij Ajax
7 wedstrijden 3 gele kaarten :/

Float like a butterfly, sting like a bee.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
[...]

Senesi.

In Argentinië worden hij en Lisandro Martínez van ajax de toekomst genoemd van het nationale team. Dus dan zou een investering van 7 miljoen zich echt wel terug betalen na een paar seizoenen (mist Feyenoord eindelijk eens de verwachtingen gaat waarmaken hehehe)

• Qu3st

Qu3st

jbdeiman schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

Tjah, als ik naar van der Heijden en Botteghin kijk dan lijkt me dat niet eens zo verkeerd, die pakken geen kaarten doordat ze echt een overtreding maken, maar doordat ze onhandig doen/ zijn. Vooral vdH die overschat zichzelf verschrikkelijk, Botteghin is ook niet meer wat het was, maar wel een stuk minder erg dan vdH. En er mag wel eens wat meer pit in de verdediging komen wat mij betreft.
Van der Heijden en Botteghin kunnen niet eens een overtreding maken joh, die zijn te traag om te reageren. Als ze bedenken om een overtreding te maken ligt de bal al in het netje :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Martinusz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

Lisandro Martinez bij Ajax
7 wedstrijden 3 gele kaarten :/
In Argentinie was dat 56 wedstrijden 9 keer geel, ligt dus redelijk in lijn met die Senesi.

7 miljoen voor een 22 jarige verdediger uit Argentinie is in ieder geval veelbelovend, beter dan weer de bekende weg bewandelen en een speler bij Heerenveen of Utrecht wegplukken.

• Yogibeer
Onana
Mazraoui - Alvarez - Vertonghen - Tagliafico
Van de Beek - Blind - Martinez
Ziyech - Tadic - Neres

Dit zou echt m'n gewenste droomopstelling zijn. En het is niet eens zo heel onrealistisch. Al moeten we de kwaliteit van Alvarez nog maar afwachten.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die is er toch gewoon binnen de huidige selectie? Plemp Tadic en Ziyech op het middenveld, samen met vd Beek, zet Neres en Promes op de vleugels en Huntelaar in de spits. Dan heb je in mijn ogen een opstelling waarmee je prima mee kan in Europa en nationaal met kop en schouders overal boven uit steekt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Yogibeer
Han schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:08:
[...]

Die is er toch gewoon binnen de huidige selectie? Plemp Tadic en Ziyech op het middenveld, samen met vd Beek, zet Neres en Promes op de vleugels en Huntelaar in de spits. Dan heb je in mijn ogen een opstelling waarmee je prima mee kan in Europa en nationaal met kop en schouders overal boven uit steekt :)
Mijn inziens ook bullshit dat we een creatieve middenvelder missen.
Blind speelt bijna alles naar voren en Van de Beek is altijd onder de spits.
Daarnaast zwerven Ziyech, Tadic en Neres waar ze maar willen.

Mijn inziens gaat er meer mis in de omschakeling, omdat we dan juist vaak met te veel mensen voor de bal staan.
Frenkie creerde altijd een overtal situatie, maar deed dat ook veelal in de opbouw (en dus vanaf eigen helft).
Blind vult dit volgens mij alleraardigst in.

[ Voor 9% gewijzigd door Yogibeer op 22-08-2019 10:12 ]

• Yogibeer
'Restverdediging' is zo'n populair woord tegenwoordig. Nou daar schort het behoorlijk aan.

• Martinusz
Yogibeer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

Mijn inziens ook bullshit dat we een creatieve middenvelder missen.
Blind speelt bijna alles naar voren en Van de Beek is altijd onder de spits.
Daarnaast zwerven Ziyech, Tadic en Neres waar ze maar willen.

Mijn inziens gaat er meer mis in de omschakeling, omdat we dan juist vaak met te veel mensen voor de bal staan.
Frenkie creerde altijd een overtal situatie, maar deed dat ook veelal in de opbouw (en dus vanaf eigen helft).
Blind vult dit volgens mij alleraardigst in.
Eens, Blind moet als hij op het middenveld staat op 6 (in het midden) staan en niet op linkshalf.
Daarnaast staat Donny eigenlijk alle wedstrijden tot nu toe haast in de spits en doet hij verdedigend niet altijd lekker mee. Marin zit er nog niet lekker in, dat merk je dan in opbouw maar ook in verdedigend opzicht. Wat mij betreft moet er iemand anders op de plek linkshalf op dit moment.

• Qu3st

Qu3st

[...]

Tadic en Ziyech? Mwah ik zou nog wel een controlerende middenvelder willen zien. Met het huidige middenveld heb je nu al een enorm gat met verdediging en aanval, dat zou met Tadic én Ziyech alleen maar groter worden.

Mijn ideale opstelling zou zijn:
11

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 22-08-2019 10:28 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Blind heeft helaas niet het gogme en de snelheid van Frenkie de Jong. Daardoor valt er in de omschakeling een gat tussen het middenveld en de verdediging. Blind kan het niet belopen zoals Frenkie de Jong dat wel kon. De afgelopen wedstrijden waren Blind en Marin ook nog eens zeer slordig in de passing waardoor er te vaak balverlies werd geleden tijdens de opbouw en Ajax dus onnodig in de problemen kwam. In plaats van voetballend opbouwen bleef men door slordig balverlies continue onder druk. De verdediging durft niet meer aan te sluiten bij het middenveld en zodoende lag er continue ruimte tussen de laatste linies van Ajax.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st

Qu3st

Han schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:29:
Blind heeft helaas niet het gogme en de snelheid van Frenkie de Jong. Daardoor valt er in de omschakeling een gat tussen het middenveld en de verdediging. Blind kan het niet belopen zoals Frenkie de Jong dat wel kon. De afgelopen wedstrijden waren Blind en Marin ook nog eens zeer slordig in de passing waardoor er te vaak balverlies werd geleden tijdens de opbouw en Ajax dus onnodig in de problemen kwam. In plaats van voetballend opbouwen bleef men door slordig balverlies continue onder druk. De verdediging durft niet meer aan te sluiten bij het middenveld en zodoende lag er continue ruimte tussen de laatste linies van Ajax.
En daarom moet je niet Blind op het middenveld willen hebben! En ook niet Mazraoui, die heeft ook niet die snelle omschakeling. Van Alvarez hebben we niet echt iets kunnen zien, geef hem die kans!

• Martinusz
Daarom staat hij dus ook verkeerd op links, Frenkie stond links-mid, schöne stond op 6.
Blind moet op 6 (of Alvarez), daar kan hij prima uit de voeten, alleen moet je Marin niet op links-mid hebben denk ik. (met de punt naar achteren dus en niet met de punt in de spits met Donny)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 22-08-2019 11:01 ]

• Yogibeer
Martinusz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:58:
[...]

Daarom staat hij dus ook verkeerd op links, Frenkie stond links-mid, schöne stond op 6.
Blind moet op 6 (of Alvarez), daar kan hij prima uit de voeten, alleen moet je Marin niet op links-mid hebben denk ik.
Ik zou voor Martinez op LM gaan. Hij heeft controle, is fel, maar heeft ook drang naar voren en kan best aardig voetballen. Voor de balans lijkt hij mij een betere optie, omdat hij completer is dan Marin.

Daarentegen lijkt het me tegen de 'kleine clubs' weer overbodig. Dan zou je prima met Ziyech of Promes op het middenveld kunnen spelen.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:16
Een speler als de Jong gaan we toch niet op het middenveld kunnen zetten op het moment. Die verloor bijna nooit de bal, ook al werd hij tussen drie tegenstanders aangespeeld en als hij al een keer de bal verloor, dan heroverde hij die vaak ook nog met een goede tackle. Gecombineerd met het feit dat hij vrij makkelijk een paar man voorbij liep is dat nu precies waar je probleem ligt. Als het al een keer fout ging stond de Ligt er in ieder geval nog achter.

Het huidige middenveld is veel kwetsbaarder in opbouwend opzicht, of je daar nou Blind, Marin of Mazraoui hebt staan. Je ziet ook dat het veel lastiger is om overtal situaties te creëeren als je niet een de Jong hebt die een paar man op het middenveld achter zich laat en vervolgens naar voren passt.
Dan moet men voorin gaan breien en ondanks de goede loopacties van vd Beek en de kwaliteiten van Ziyech en Tadic blijkt het dan nog best lastig om te scoren als de tegenstander maar blijft hangen in de eigen zestien.

Veltman centraal is naast verdedigend (en dan met name bij spelhervattingen / hoge ballen) ook in de opbouw vrij problematisch. In de tweede helft tegen Apoel wist hij zowaar nog een paar aardige dieptepasses op vd Beek te geven, maar als hij gewoon over de grond moet opbouwen of indribbelen om wat te forceren, dan zie je dat hij niet de kwaliteiten heeft die de Ligt wel had. Als er nou nog een de Jong voor had gestaan, dan had hij nog gewoon een alle-ballen-op-Frenkie-taktiek kunnen hanteren, maar nu is het vaak tikkie breed / terug of naar voren draven en er dan achter komen dat hij niet de kwaliteit heeft voor een inspeelpass en dus maar weer een tikkie terug geven.

Ik vind het idee om Blind gewoon weer in de verdediging te posteren en Martinez een linie naar voren te schuiven wel een interessant experiment.
Daarnaast moet je in mijn ogen echt wel wat lengte en voetballend vermogen hebben in het centrum, dus ik snap niet waarom Schuurs na een prima voorbereiding opeens op de bank zit ten faveure van Veltman.
Een centrum Blind / Schuurs met daarvoor Martinez / Alvarez.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Gonadan

Gonadan

Nou met die mazzel 1-0 van Brugge moet ik het nog zien hoor, als LASK wat gas geeft ligt Brugge er gewoon uit.

Er dan vanuit gaande dat 'we' alle 4 minimaal 1 keer winnen, is het toch weer 4 punten erbij. En lopen we met deze laatste voorrondes weer een heel punt in.
Je krijgt in de EL al een minimum van 3 punten, dus minimaal 1 keer winnen levert je niets op. :P
Yogibeer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:17:
'Restverdediging' is zo'n populair woord tegenwoordig. Nou daar schort het behoorlijk aan.
Het is een duur woord voor 'meeverdedigen met je luie flikker'.
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:30:
En daarom moet je niet Blind op het middenveld willen hebben! En ook niet Mazraoui, die heeft ook niet die snelle omschakeling. Van Alvarez hebben we niet echt iets kunnen zien, geef hem die kans!
Nee, je moet gewoon niet zo achterlijk slordig balverlies lijden en ook een beetje de aansluiting zoeken. Blind op het middenveld kan briljant werken, mits de andere twee daar dan ook wat voor doen en men gewoon knap de bal naar de juiste shirts past.

Het is net als een Schöne. Houd je wat rekening met zijn gebrek aan snelheid en speel je netjes dan werkt het erg prettig. Maak je er een kansloze ren-en-vliegwedstrijd van met continu dom balverlies dan rendeert hij niet meer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:04:
[...]

Nee, je moet gewoon niet zo achterlijk slordig balverlies lijden en ook een beetje de aansluiting zoeken. Blind op het middenveld kan briljant werken, mits de andere twee daar dan ook wat voor doen en men gewoon knap de bal naar de juiste shirts past.

Het is net als een Schöne. Houd je wat rekening met zijn gebrek aan snelheid en speel je netjes dan werkt het erg prettig. Maak je er een kansloze ren-en-vliegwedstrijd van met continu dom balverlies dan rendeert hij niet meer.
Ja dat is de basis van het voetbal natuurlijk, dat je gewoon een simpele bal bij je medespeler kan inleveren. En natuurlijk het liefst een pass die een goal oplevert :p

Met Marin en Van de Beek heb je niet die spelers die echt keihard mee helpen, en dan met de snelheid van Blind redt je het dan niet.

[...]

[...]
Amen!
[...]

Nou met die mazzel 1-0 van Brugge moet ik het nog zien hoor, als LASK wat gas geeft ligt Brugge er gewoon uit.

[...]

Je krijgt in de EL al een minimum van 3 punten, dus minimaal 1 keer winnen levert je niets op. :P
Ik heb Linz-Brugge nog minder gezien dan APOEL-Ajax dus het is een beetje scorebordjournalistiek :P
Had Linz zoveel kansen?

En voor de EL krijg je toch geen bonuspunten?

[ Voor 28% gewijzigd door Qu3st op 22-08-2019 11:21 ]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
Yogibeer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:15:
[...]

Niet mee eens hoor. Ik vind een centrum met Veltman - Martinez ook ver onder de maat.
Zeker op Europees niveau.
Mee eens. Alleen voor deze posities zijn opties zat om er kwalitatief op vooruit te gaan.
Yogibeer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:06:
Onana
Mazraoui - Alvarez - Vertonghen - Tagliafico
Van de Beek - Blind - Martinez
Ziyech - Tadic - Neres

Dit zou echt m'n gewenste droomopstelling zijn. En het is niet eens zo heel onrealistisch. Al moeten we de kwaliteit van Alvarez nog maar afwachten.
Hey Mark, volgens mij maak je de opstelling voor de verkeerde club :+
Dit is toch ludiek? Er staan 7 verdedigend ingestelde spelers, inclusief keeper. :? Wie gaat de opbouw verzorgen? Wie geeft er een steekpass op de 3 voorste mannen?
Donny staal al naast Tadic en Blind en Martinez staan strak naast de 2 CV's. Op deze manier mogen we blij zijn als we het 2e worden in de groepsfase EL.
[...]

Klopt. Alleen gebruikt Ten Hag ze niet voor het middenveld. Vandaar dat ik aangaf dat hier best een versterking bij zou kunnen. Mijn voorkeur is ook om Ziyech naar het middenveld te halen. Maar helaas is mijn campagne op het forum nog niet doorgedrongen tot Ten Hag :'(

PSN: Curvaa_

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:19:
Ja dat is de basis van het voetbal natuurlijk, dat je gewoon een simpele bal bij je medespeler kan inleveren. En natuurlijk het liefst een pass die een goal oplevert :p

Met Marin en Van de Beek heb je niet die spelers die echt keihard mee helpen, en dan met de snelheid van Blind redt je het dan niet.
Klopt. Daarom blijf ik er ook op hameren dat Blind op het middenveld niet zozeer het probleem is, het is de balans.
Donny is vorig jaar zo verwend geraakt dat hij de middellijn niet meer over komt, die moet weer helemaal wennen dat hij de bal moet gaan halen. Marin is nog niet de echte verbindingsspeler die je zoekt en Mazraoui is altijd kwijt en kan er gewoon niet zoveel van.
Geef Blind een hardwerkende verbindingsspeler die ook meeverdedigt en dan zal je zien dat hij heel sterk zal zijn en positioneel heel belangrijk.
Ik heb Linz-Brugge nog minder gezien dan APOEL-Ajax dus het is een beetje scorebordjournalistiek :P
Had Linz zoveel kansen?
Van de samenvatting vond ik dat Brugge goed weg kwam en met een zeer discutabele strafschop feitelijk gewoon hele dikke mazzel had.
En voor de EL krijg je toch geen bonuspunten?
Geen bonuspunten, maar wel een gegarandeerd minimum van drie punten als je de groepsfase haalt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Klopt. Daarom blijf ik er ook op hameren dat Blind op het middenveld niet zozeer het probleem is, het is de balans.
Donny is vorig jaar zo verwend geraakt dat hij de middellijn niet meer over komt, die moet weer helemaal wennen dat hij de bal moet gaan halen. Marin is nog niet de echte verbindingsspeler die je zoekt en Mazraoui is altijd kwijt en kan er gewoon niet zoveel van.
Geef Blind een hardwerkende verbindingsspeler die ook meeverdedigt en dan zal je zien dat hij heel sterk zal zijn en positioneel heel belangrijk.
Dan Donny gewoon een dikke schop onder zijn kont geven, en hem uit die spits positie halen! :9
[...]

Van de samenvatting vond ik dat Brugge goed weg kwam en met een zeer discutabele strafschop feitelijk gewoon hele dikke mazzel had.
Hebben ze geluk dat het niet Grieken waren, want dan was je hele social media kanaal vervuilt met tsatsiki- eters :P
Geen bonuspunten, maar wel een gegarandeerd minimum van drie punten als je de groepsfase haalt.
Oke, maar dan leveren toch nog de laatste wedstrijden van Feyenoord, AZ en PSV ook nog punten op? Als ze die allemaal winnen kun je daar nog 6 punten bijschrijven? Wat voor het coëfficiënt 1,2 punt oplevert voor Nederland?

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:32:
Dan Donny gewoon een dikke schop onder zijn kont geven, en hem uit die spits positie halen! :9
Da's het nare, aan de inzet van Donny ligt het niet, wel aan de positionering.
Oke, maar dan leveren toch nog de laatste wedstrijden van Feyenoord, AZ en PSV ook nog punten op? Als ze die allemaal winnen kun je daar nog 6 punten bijschrijven? Wat voor het coëfficiënt 1,2 punt oplevert voor Nederland?
Ja dat klopt, die krijg je nog wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 00:20
[...]

St Juste? Vilhena? Er is nog niks gekocht toch? Alleen een paar ton voor een jeugdspeler van Liverpool

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:36:
[...]

Da's het nare, aan de inzet van Donny ligt het niet, wel aan de positionering.
Ten Hag moet even wakker worden! Als ie nou onze goed bedoelde adviezen eens zou lezen, komt het allemaal goed :9
[...]

Ja dat klopt, die krijg je nog wel.
En dat was ook mijn initiële punt :p

• Martinusz
Grappig ik zat opstelling terug te zoeken van bijv. Ajax tegen Real Madrid.
Volgens het plaatje staat Schöne Rechts en Donny in het midden, maar feitelijk stond Schöne gewoon op 6 in het midden voor de CV's, Frenkie hield ook niet zo de linkerkant aan, Donny zwierf een beetje rechts en in het midden achter de spitsen.

Afbeeldingslocatie: https://ajaxfanzone.nl/wp-content/uploads/2019/02/0213opstelling.jpg

Nu staat Blind dus op Frenkie zijn positie, maar Blind speelt wel meer naar links dan dat Frenkie deed, Frenkie stond vaak naast Schöne om de bal op te halen en dan het middenveld op te draven.
Marin speelt verder naar voren dan dat Schöne dat deed, dus feitelijk ben je van 2 middenvelders die verder naar achter stonden (Frenkie + Schöne) gegaan naar 1 middenvelder Blind die dan ook nog te veel links staat.

• Gonadan

Gonadan

Die plaatjes kloppen inderdaad vaak niet echt. Heel vaak zie je ook van die plaatjes met meer linies dan drie.
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:43:
En dat was ook mijn initiële punt :p
Uit jouw bericht las ik minimaal één keer winnen tijdens de groepsfase. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:49:

[...]

Uit jouw bericht las ik minimaal één keer winnen tijdens de groepsfase. ;)
Er stond zelfs nog voorronde in, je bent toe aan weekend :+

• Joster
[...]

Oneens, het gaat er om hoe je staat op het moment dat je balverlies lijdt. Staan er 3 belangrijke spelers voor de verdedigende omschakeling 20 meter te ver naar voren dan kan je nog zo hard proberen mee te verdedigen, maar dan ben je te laat.

• Martinusz
Joster schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

Oneens, het gaat er om hoe je staat op het moment dat je balverlies lijdt. Staan er 3 belangrijke spelers voor de verdedigende omschakeling 20 meter te ver naar voren dan kan je nog zo hard proberen mee te verdedigen, maar dan ben je te laat.
idd, het gaat erom hoe het staat voordat je balverlies lijdt :)

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Nee?
Iemand huren om het tijdelijke verlies van Lammers op te vangen en een type speler in de selectie te hebben dat ontbreekt.

Mitroglou is een verrassende, maar ook een bekende en grote naam. Hij loopt in zijn carrière zo ongeveer 1 op 2 met clubs als Olympiakos Piraeus, Benfica en Olympique Marseille achter zijn naam. Alleen bij Fulham is hij totaal geflopt en bij zijn laatste club Gala viel hij tegen, waardoor hij haalbaar werd voor PSV.

Ik ben positief verrast door deze actie van PSV!
Mitrogol is ervaren, groot, (kop)sterk, een bewezen doelpuntenmaker en een aanspeelpunt. Hierdoor heeft PSV nu een alternatief voor Malen of een plan B.
Joster schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:59:
Dit artikel lijkt me echt veel te voorbarig en uit de lucht gegrepen. Volgens degene die ik ken en die dicht op het vuur zit is dit gewoon onzin. Echt artikelen tikken om artikelen te tikken.
VI meldt het ook: https://www.vi.nl/nieuws/...mogelijke-opvolger-lozano
Dus er lijkt toch een kern van waarheid in te zitten.

• Joster
Baseman77 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:41:
[...]

Nee?
Iemand huren om het tijdelijke verlies van Lammers op te vangen en een type speler in de selectie te hebben dat ontbreekt.

Mitroglou is een verrassende, maar ook een bekende en grote naam. Hij loopt in zijn carrière zo ongeveer 1 op 2 met clubs als Olympiakos Piraeus, Benfica en Olympique Marseille achter zijn naam. Alleen bij Fulham is hij totaal geflopt en bij zijn laatste club Gala viel hij tegen, waardoor hij haalbaar werd voor PSV.

Ik ben positief verrast door deze actie van PSV!
Mitrogol is ervaren, groot, (kop)sterk, een bewezen doelpuntenmaker en een aanspeelpunt. Hierdoor heeft PSV nu een alternatief voor Malen of een plan B.
Met name met het dik gedrukte ben ik het wel eens ja. En dat is prettig, mits hij die pinchhitter rol accepteert en niet gaat lopen muiten.
[...]

VI meldt het ook: https://www.vi.nl/nieuws/...mogelijke-opvolger-lozano
Dus er lijkt toch een kern van waarheid in te zitten.
Ja, dan is het afgelopen 24 uur toch weer concreet geworden wellicht. Zo ver ik heb gehoord had hij echt nog geen trek in een terugkeer naar de Eredivisie en wilde hij vol voor zijn kansen gaan bij Brighton. Misschien dat zijn afgelopen 2 tribuneplaatsen daar toch verandering in hebben gebracht.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01
@Baseman77
Dan komen ze er wel laat achter dat ze een type als hem missen.

En de statistieken had ik al gezien, deze zijn vrij goed.
Waardoor ik wel een beetje verrast was dat hij toch zo vaak van club wisselt ondanks de statistieken.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Deadsy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:56:
@Baseman77
Dan komen ze er wel laat achter dat ze een type als hem missen.

[...]
Als je @Baseman77 ‘s hele post gelezen had had je gezien dat PSV daar Lammers al voor had en die viel geblesseerd uit tijdens een oefenpotje (en ligt er dus maanden uit...)

Goede huur actie in ieder geval, hopelijk knalt ie er flink wat in :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:03:
Er stond zelfs nog voorronde in, je bent toe aan weekend :+
Dat sowieso. Je schreef overigens zelf nota bene dat je hoopte dat we je post zouden snappen. :D
Joster schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:10:
Dat is die term nog kanslozer dan ik dacht, vroeger noemde je dat gewoon voorbereid zijn op de omschakeling. Er staan namelijk vaak zat spelers maar die maken er een potje van. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:00:
[...]

Als je @Baseman77 ‘s hele post gelezen had had je gezien dat PSV daar Lammers al voor had en die viel geblesseerd uit tijdens een oefenpotje (en ligt er dus maanden uit...)

En dan heb je een maand nodig om een vervanger te vinden? Ze hebben mag ik hopen toch wel wat lijstjes klaar. Als een vervanger voor Lozano zoeken ook een maand kost heb je die pas in januari beschikbaar.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:05:
[...]

En dan heb je een maand nodig om een vervanger te vinden? Ze hebben mag ik hopen toch wel wat lijstjes klaar. Als een vervanger voor Lozano zoeken ook een maand kost heb je die pas in januari beschikbaar.
Het echte leven werkt helaas niet zoals FM19, je hebt te maken met beschikbaarheid, budget, etc. Ik vind dat er nog relatief snel iemand gevonden is...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:01:
[...]

Dat sowieso. Je schreef overigens zelf nota bene dat je hoopte dat we je post zouden snappen. :D
Haha ja ik ben ook al toe aan mijn weekend :p

Maar ik quote mijzelf even:
[...]

<knip>

Er dan vanuit gaande dat 'we' allemaal 4 minimaal 1 keer winnen, is het toch weer 4 punten erbij. En lopen we met deze laatste voorrondes weer een heel punt in.

<knip>
Lezen :9

• LZ86
D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:37:
[...]

St Juste? Vilhena? Er is nog niks gekocht toch? Alleen een paar ton voor een jeugdspeler van Liverpool
Het geld van Vilhena was al op door de contractverlengingen en salarisverhogingen. Ook kreeg hij zelf een stuk mee van de transfersom.

Geld van st Just is besteed aan het huren / kopen van die Ié, Jonhston en Fer. Volgens Stam was het nagenoeg op allemaal.

Ik weet dat die VVF dude pas bezig was met iets met private investeerders om toch nog de markt op te kunnen. Straks krijgen we Twente taferelen, daar zit ik echt niet op te wachten. Die bestuurlijke crisis in Rotterdam wordt erger en erger zo. \

Ik hoop echt dat ze snel een normale directie aan kunnen stellen, de huidige situatie is zo erorm slecht voor de club.

Zodra het Twente taferelen gaan worden haak is vrees ik na 30 jaar af als Feyenoordfan, dat gaat me dan echt te ver.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-11 16:20

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Welke club ga je dan supporten?

Steam ID = Ackerfiets

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:21
SP-AR-TA! De échte club van Rotterdam ;)

• LZ86
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:49:
[...]

Zwitserland is niet zo'n groot gevaar voor ons op het moment, die staan 8 punten achter op plek 21 :+
Het gaat erom die verrekte Oostenrijkers te verslaan! En als Hapoel Be'er Sheva Feyenoord verslaat, kunnen ze zich gewoon het beste uitschrijven want dat zou grote schande zijn.
Tja, als iedereen groepsfase haalt, maar vervolgens er niet doorheen komt en 1 Oostenrijkse ploeg wel houdt het ook alweer op.

Het huidige Ajax gaat toch niets beginnen in de groepsfase CL? Afhankelijk van de poule zal zelfs de 3e plaats nog moeilijk kunnen worden.
iig niet Sparta >:)
Heb een zwak voor Grunn, was bij de bekerfinale tussen Grunn en Zwolle, dus dan die maar :+

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2019 13:56 ]

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:55:
[...]

Tja, als iedereen groepsfase haalt, maar vervolgens er niet doorheen komt en 1 Oostenrijkse ploeg wel houdt het ook alweer op.

Het huidige Ajax gaat toch niets beginnen in de groepsfase CL? Afhankelijk van de poule zal zelfs de 3e plaats nog moeilijk kunnen worden.
Nee, dit Ajax zal geen potten breken tegen Real, PSG, Barca of een andere grootmacht, maar ze hebben wel gelijk 4 punten erbij als groepsfase wordt gehaald. En tegen de nummer 4 van de groep moet toch wel wat puntjes gehaald worden toch?
En komt Ajax, als ze groepsfase halen, niet in Pot 2 terecht? Wat een makkelijkere loting zou moeten geven t.o.v. RB Salzburg?

Maar het huidige Feyenoord en PSV gaan ook nog niet zo snel makkelijk door naar de volgende ronde EL. Elke ploeg moet hun best doen om die belangrijke punten binnen te slepen.

[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 22-08-2019 14:09 ]

• LZ86
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

Nee, dit Ajax zal geen potten breken tegen Real, PSG, Barca of een andere grootmacht, maar ze hebben wel gelijk 4 punten erbij als groepsfase wordt gehaald. En tegen de nummer 4 van de groep moet toch wel wat puntjes gehaald worden toch?
En komt Ajax, als ze groepsfase halen, niet in Pot 2 terecht? Wat een makkelijkere loting zou moeten geven t.o.v. RB Salzburg?

Maar het huidige Feyenoord en PSV gaan ook nog niet zo snel makkelijk door naar de volgende ronde EL. Elke ploeg moet hun best doen om die belangrijke punten binnen te slepen.
Die 4 punten van het halen van de groepsfase kan je wegstrepen, die heeft RB Salzburg ook al binnen.
Als RB wel de groepsfase overleeft, en Ajax niet gaat het erg lastig worden om Oostenrijk voor te blijven.
Vorig jaar ging het al ternauwernood goed toen RB ook plots overwinterde.

Als in de EL er ook 1 overwintert houdt het snel op dit seizoen.
Ik zie Feyenoord ook niet makkelijk doorkomen, maar PSV zal echt nog wel beter gaan draaien lijkt me. Met die Mitroglou iig weer een spits

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Die 4 punten van het halen van de groepsfase kan je wegstrepen, die heeft RB Salzburg ook al binnen.
Als RB wel de groepsfase overleeft, en Ajax niet gaat het erg lastig worden om Oostenrijk voor te blijven.

Als in de EL er ook 1 overwintert houdt het snel op dit seizoen.
Ik zie Feyenoord ook niet makkelijk doorkomen, maar PSV zal echt nog wel beter gaan draaien lijkt me. Met die Mitroglou iig weer een spits
Inderdaad, maar dan moet Ajax echt wel die CL halen! Dat is echt belangrijk. Anders sta je wel dik achter. En met een Pot 2 is het toch beter vertoeven dan een Pot 3.
Leuke zou zijn als Ajax en RB Salzburg elkaar treffen in de CL :p

Gelukkig hebben we ook AZ nog!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-11 16:20

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:29:
[...]

Leuk? Dan snoept Oostenrijk ons direct de punten af in Europa! 8)7 :N

Steam ID = Ackerfiets

• LZ86
Family Guy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:33:
[...]

Is RB zo goed dan? Kijk, dat Ajax nu matigjes is vergeleken met vorig seizoen is logisch. Maar het zal toch nog wel wat beter op elkaar ingespeeld raken lijkt me de komende weken? Wanneer begint de CL... oktober?

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:34:
[...]

Is RB zo goed dan? Kijk, dat Ajax nu matigjes is vergeleken met vorig seizoen is logisch. Maar het zal toch nog wel wat beter op elkaar ingespeeld raken lijkt me de komende weken? Wanneer begint de CL... oktober?
Laatste keer tegen RB ging het niet zo goed :+

• D-e-n
  • Laatst online: 00:20
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:40:
[...]
Geld van st Just is besteed aan het huren / kopen van die Ié, Jonhston en Fer. Volgens Stam was het nagenoeg op allemaal.
Als dat op is is dat gewoon wanbeleid en dan moet mogen de heren van mij financieel worden aangeklaagd. Dan betaalt Kuyt de boel maar uit zijn spaarpot.

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Er wordt teveel gefocust op die vier bonuspunten. Voorgaande seizoenen kwam RBS tot respectievelijk 5, 3 en 3 punten in de voorronden zonder zich te plaatsen. Dit seizoen speelt RBS dus geen voorronden.

Tenzij LASK zich plaatst voor de CL dan begint Nederland met meer punten voor dit seizoen aan de groepfase dan Oostenrijk ongeacht wat Ajax doet.
RBS overwinterde niet plots, ze wonnnen al hun wedstrijden in de EL groep. Het seizoen daarvoor kwam het zelfs tot de halve finale EL.
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:29:
[...]

En met een Pot 2 is het toch beter vertoeven dan een Pot 3.

Gelukkig hebben we ook AZ nog!
AZ komt bij een loting voor de EL in pot 4..

• Qu3st

Qu3st

Family Guy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:33:
[...]

Ach, toch mooi in een man tegen man gevecht? En wie dan de beste is wint. En wie weet spelen ze de rest van de groep prut en Ajax weer niet, er is nog niks zinnigs over te zeggen :9

@strafschop, over de potten had ik het over Ajax. Maar pot 4 voor AZ, damn....

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 22-08-2019 15:12 ]

• Deadsy
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:00:
[...]

Ik heb de hele post gelezen.

Zoals @toolkist al zegt, daar heb je dan een maand voor nodig?

Natuurlijk heb je te maken met beschikbaarheid etc maar als TD hoor je gewoon een schaduwlijst te hebben voor elke positie.
En als dit de vervanger is voor Lammers dan is 1 maand gewoon zeer veel tijd.

Vind het gewoon vrij jammer dat je eigenlijk iemand gaat huren voor de bank.
Een fout die Ajax in het verleden ook al vaker gemaakt heeft.

En nu komen ze aan met iemand waarvan de huidige club na 6 maanden huren al zegt: Neh laat maar gaan naar PSV.

• LZ86
Mitroglou is binnen voor PSV. Jaartje huren. Op zich mooie oplossing tot Lammers weer fit is.

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:11:
[...]

@strafschop, over de potten had ik het over Ajax. Maar pot 4 voor AZ, damn....
Daar ben ik mij van bewust. Ik reageerde op "gelukkig hebben we AZ nog"

PSV komt bij een EL loting in pot 2 en Feyenoord normaal gesproken in pot 3.

• Gonadan

Gonadan

Ja maar dat kan je net zo goed indirect bedoelen, ik vind het allemaal maar verwarrend hoor. :>

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Ja maar dat kan je net zo goed indirect bedoelen, ik vind het allemaal maar verwarrend hoor. :>
:(:)
Het blijven die klote coëfficiënten! Bij de UEFA zelf snappen ze er al bijna niks van denk ik :P

• LZ86
Martinusz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:52:
[...]

Laatste keer tegen RB ging het niet zo goed :+
Ohja :P

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:38
Mijn voorspellingen:

Iedereen gaat door, maar dat mogen we nog niet weten, want volgende week.

PSV-Limas: 3-0
AZ-tegenstander: 5-1
Feijenoord-Beer She.: 2-0

Hup Nedelandse ploegen.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
===============================================================================

:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Poll: Feyenoord vs Hapoel Beer Sheva
Winst Feyenoord
Winst Hapoel Beer Sheva
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402036&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Az vs Antwerp
Winst AZ
Winst Antwerp
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402037&layout=6&sort=prc

Poll: PSV vs Apollon Limassol
Winst PSV
Winst Apollon Limassol
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402038&layout=6&sort=prc

[ Voor 82% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-08-2019 18:36 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:20:
[...]

Het echte leven werkt helaas niet zoals FM19, je hebt te maken met beschikbaarheid, budget, etc. Ik vind dat er nog relatief snel iemand gevonden is...
Het echte leven _O- _O- _O-

Gewoon slecht voorbereid dus.

• Deadsy
Ié in de basis bij Feyenoord.
Hoop dat deze wel volledig fit is en dus niet na 70min al kramp krijgt.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:34:
[...]

Ze knikkerden vorig jaar de grote broer (RB Leipzig) uit de EL groepsfase en haalden de halve finale in 2018. Wonnen afgelopen seizoen thuis 3-1 van Napoli, seizoen ervoor knikkerden ze er o.a. ook Lazio en Dortmund uit de EL. Dus ja, die loot ik liever niet ;)

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:39:
[...]

Ze knikkerden vorig jaar de grote broer (RB Leipzig) uit de EL groepsfase en haalden de halve finale in 2018. Wonnen afgelopen seizoen thuis 3-1 van Napoli, seizoen ervoor knikkerden ze er o.a. ook Lazio en Dortmund uit de EL. Dus ja, die loot ik liever niet ;)
Inderdaad, het is dan "maar" een ploeg uit Oostenrijk maar er zit wel bizar veel geld achter en een goed beleid.
En 1 van de redenen waarom Oostenrijk zo hoog staat.

• LZ86
Hoera! Jan Arie mag weg! En hij zit niet meer bij de wedstrijdselectie.
Dank voor de mooie scharen en het kampioenschap. Nu nog wat geld in het laatje brengen aub

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:46:
Hoera! Jan Arie mag weg! En hij zit niet meer bij de wedstrijdselectie.
Dank voor de mooie scharen en het kampioenschap. Nu nog wat geld in het laatje brengen aub
Geld?
Kleingeld misschien.

• LZ86
alle beetjes helpen atm. En het scheelt dat je geen salaris meer voor m kwijt bent.

Nu Botteghin nog

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2019 18:54 ]

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:54:
[...]

alle beetjes helpen atm. En het scheelt dat je geen salaris meer voor m kwijt bent.

Nu Botteghin nog
Vraag me af welke club zich voor hem gaat melden, of wat voor een club.
Club uit de categorie waanhopig of slechte scouting?

Probleem is dan wel dat Ié gehuurd is en je dan echt moet uitkijken naar versterking voor volgend seizoen.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Botta nog jaartje houden zodat Senesi kan wennen. Na dit seizoen ook afscheid van nemen.

PSN: Finally_Chris

• Qu3st

Qu3st

@Leon Zwiers al aan het kijken op SBS9? Ziet ze er goed uit in de zon he?! ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

SBS69 :+

• Deadsy
Helene bij Feyenoord, dus die pot ga ik kijken.

• LZ86
Yum yum!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 20:45
Deadsy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:07:
Helene bij Feyenoord, dus die pot ga ik kijken.
Valt Helene op vrouwen dan? :+

• LZ86
Oh snap :P

Gelukkig Kokcu in de basis.
En VI meld nu ook dat Feyenoord serieus bezig is met Senesi

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2019 19:15 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:14:
[...]

Oh snap :P

Gelukkig Kokcu in de basis.
En VI meld nu ook dat Feyenoord serieus bezig is met Senesi
Die zijn daar ook lekker op tijd mee :+ had krabbendam zich verslapen?

• Deadsy
Geen idee.
Aangezien ik toch geen kans maak mag het van mij :P

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hopelijk gelijk strijd vanaf minuut 1. Die gasten gelijk het gevoel geven dat er niks te halen valt.

• toolkist
  • Niet online
Vreemde bezetting van de bank bij Feyenoord. 3 verdedigers, 1 middenvelder en 2 pure aanvallers.
Is dat door blessures ofzo?

• Deadsy
Vol is anders

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 17:31
Kom op Feyenoord. Hopelijk gaat het beter bet Ie in de verdediging.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Geertruida kan ook als defensieve middenvelder spelen

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft Feyenoord nog een UEFA straf of is het gewoon niet uitverkocht?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Dan moeten er vakken leeg, niet losse stoeltjes.

• PolarBear
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:33:
Dan moeten er vakken leeg, niet losse stoeltjes.
Er zijn toch hele vakken leeg in de 2e ring?

• LZ86
Bah, die ziggo go app loopt weer te kutten

• Deadsy
PolarBear schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:34:
[...]

Er zijn toch hele vakken leeg in de 2e ring?
En in de andere vakken redelijk wat lege stoeltjes.

• PolarBear
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:35:
[...]

En in de andere vakken redelijk wat lege stoeltjes.
Je kan inderdaad gewoon nog kaartjes kopen voor deze wedstrijd. Vrij bizar een belangrijke Europese thuiswedstrijd op een vriendelijke tijd en niet uitverkocht.

• Qu3st

Qu3st

PolarBear schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:45:
[...]

Je kan inderdaad gewoon nog kaartjes kopen voor deze wedstrijd. Vrij bizar een belangrijke Europese thuiswedstrijd op een vriendelijke tijd en niet uitverkocht.
Laten we het er maar op houden dat ze nog massaal op vakantie zijn

• Deadsy
Ze geven wel vrij veel ruimte weg.
Bedoel, ze staan niet met 8 man rondom de eigen 16, dus als Feyenoord dit goed kan uitspelen dan moeten ze toch wel met een paar goals kunnen winnen

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-11 04:49
Is het niet verplicht om de namen in het Westerse schrift te hebben op de shirts in Europese wedstrijden? Volgens mij staan de namen in het Hebreeuws op de shirts? :S

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• PolarBear
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:49:
Is het niet verplicht om de namen in het Westerse schrift te hebben op de shirts in Europese wedstrijden? Volgens mij staan de namen in het Hebreeuws op de shirts? :S
Zijn namen überhaupt verplicht?

/edit 1
Nee:
Article 53 Numbers and names
53.01 From the group stage, player names must be shown on the back of shirts (see the
UEFA Equipment Regulations).
53.02 From the group stage, all registered players, including those registered at a later
stage, must wear set numbers (on shirts and shorts) between 1 and 99. If the
number 1 is used, it must be worn by a goalkeeper. No player may wear more
than one number for the same team.
/edit 2
Wel een verplichting voor Latijns schrift:
Article 11 Player shirt names
11.01 Players may be identified on their shirts by means of their surname and/or first
name, or a UEFA-approved nickname.
11.02 The name by which a player is identified on their shirt must correspond with the
name entered on the player list.
11.03 When player names are displayed on shirts, they must be placed on the back of
the shirt, above the number.
11.04 Names must be written in a single colour, using the Latin alphabet (upper and/or
lower case).
11.05 Names must be free of manufacturer identification, sponsor advertising and
decorative elements.
11.06 Each letter must be no more than 7.5cm high.
24 II – Base colours and elements of playing attire
max. 7.5 cm PLAYER
11.07 For the sake of legibility, letters may be surrounded by a shadow outline, 3D
effect or contrasting key line of a decorative colour. Key lines may be around the
outside of the letter or just inside. Shadow outlines, 3D effects or contrasting key
lines are however not taken into account when measuring letter height.
11.08 The letters must clearly contrast with the background colour(s) of the shirt.

[ Voor 89% gewijzigd door PolarBear op 22-08-2019 19:55 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.