Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.219 views

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-11 20:30

Qu3st

Fleximex schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Ik heb er ook niet happig in om je speelwijze opeens om te gooien en proberen à la Liverpool te spelen. Al is het in principe geen groot probleem. Want kansen worden heus wel gecreëerd. De effectiviteit is nog om te huilen maar dat komt vanzelf.

Ik zou zelf het liefste Sam Lammers (maar ja geblesseerd) in de spits zien met daarachter Malen. Bruma en Bergwijn op de flanken en dan heb je ten minste de extra optie om via een voorzet/lange nog gevaar te stichten en kan je variatie in je spel houden. Dat is er nu niet.

Maar nogmaals, veel belangrijker: Rosario er uit en voor zijn plek een middenvelder kopen met diepgang maar die ook goed kan verdedigen. Rosario kan beide niet. Dat is een groot probleem. En dat is het ook nog je (tweede) aanvoerder...
Maar de huidige tactiek is voor tegenstanders makkelijk te verdedigen.
Dat Lammers geblesseerd is geraakt is natuurlijk pech en kan een TD niks aan doen. Maar achter de hand is er niks, behalve wat er nu staat die geen echte potten kunnen breken.

Een beter voetballende middenvelder erbij is ook hard nodig. Maar dat dan Doan mogelijk wordt gehaald, gaat niet het verschil maken, er is uiteindelijk niemand die een voorzet er zomaar in kan koppen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Harribo schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:12:
Ik zou mij wel zorgen baren als ik Feyenoord of Psv zou zijn.
Verschrikkelijk gewoon, zo slecht

Gelukkig hebben we Ajax en Az nog
Gelukkig hebben we AZ nog bedoel je want buiten deze ploeg waren het voor de overige 3 echt wel drama wedstrijden (en met dichtgeknepen billen door naar de volgende ronde voor PSV en iets mindere mate Ajax deze week).

PS echt heel grappig om AZ Haags kwartietje te horen zingen _/-\o_

Edit:Typo

[ Voor 3% gewijzigd door rikoos op 16-08-2019 10:59 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vraag me af of ze in Den Haag wel zo blij zijn met de volgende Europese tegenstander voor AZ. Antwerp en ADO fans schijnen elkaar niet zo lief te vinden en er gingen al 3000 Antwerp fans mee naar Tjechie...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

Vos

AFCA

Ajax mag nog als excuus hebben dat ze tegen een enigszins lastige ploeg speelden ;).

Laten we blij zijn dat deze week alle ploegen door zijn. Wordt wel weer spannend volgende week!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Als ik PSV was geweest had ik Bas Dost proberen te halen, prima spits voor de Nederlandse competitie

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 15:21
Onderzoeksraad voor de veiligheid is er (al) uit:

https://www.ad.nl/binnenl...-dak-az-stadion~a03c7457/

Slechte lasverbindingen...

Afbeeldingslocatie: https://images1.persgroep.net/rcs/3E5Qfp0szFIu1ifuyZleIVwiAMo/diocontent/154373417/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Afbeeldingslocatie: https://images2.persgroep.net/rcs/Tro405SXJXTMjRh3qnXHSP-0_Fs/diocontent/154373644/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

EDIT: met foto's ... dank u AD.nl and OVV

[ Voor 54% gewijzigd door loekf2 op 16-08-2019 12:03 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
milotic schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:11:
Als ik PSV was geweest had ik Bas Dost proberen te halen, prima spits voor de Nederlandse competitie
Ja bijvoorbeeld

Vorig seizoen viel het mij op dat als Psv er niet combinerend uit kwam, wat ook ergens wel een minpunt is, de lange bal op Luuk gehanteerd werd.
Die is er nu niet meer.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21
Harribo schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Ja bijvoorbeeld

Vorig seizoen viel het mij op dat als Psv er niet combinerend uit kwam, wat ook ergens wel een minpunt is, de lange bal op Luuk gehanteerd werd.
Die is er nu niet meer.
Ja, dat deden ze inderdaad regelmatig. Wat mij betreft is het daarom juist goed dat ze nu geen de Jong hebben, want het combinatiespel laat echt te wensen over (vorig jaar ook). Door die lange ballen wordt dat probleem een beetje gecamoufleerd. Dus tijd dat ze nu eens leren hoe ze een normale aanval opzetten.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Harribo schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Ja bijvoorbeeld

Die is er nu niet meer.
Komt wel vaker voor dat je er combinerend niet door komt. Heeft ook te maken met de manier van verdedigen van tegenstanders. Die parkeren een bus, zetten een handbalverdediging op etc. Daarom moet elke club minimaal een spits achter de hand hebben die door de lucht in de 16 aanspeelbaar en gevaarlijk is. Maar ja, in NL moet je 4-3-3 combinatie voetbal spelen anders speel je laf en lelijk.

alles kan off-topic

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:11
loekf2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat geldt dan waarschijnlijk voor de hele dakconstructie lijkt me. En als dat zo is dan heeft az een bijzonder groot probleem.

In other news.
Het Spaanse Sport meldt dat Ajax zich bij Dinamo Zagreb heeft gemeld voor Dani Olmo, een 21-jarige Spaanse vleugelaanvaller. Beide clubs zouden in onderhandeling zijn over een transfersom. Dinamo zou 40 miljoen euro willen hebben voor Olmo, maar daar wil Ajax niet aan voldoen. De Amsterdammers zouden een bod hebben uitgebracht die een aantal bonussen bevat en bovendien ook een doorverkooppercentage bij een toekomstige transfer. Hoeveel Ajax precies geboden zou hebben, wordt niet gemeld.

Volgens het medium zal het management van de aanvaller deze week met Ajax in gesprek gaan over de persoonlijke voorwaarden. Dinamo Zagreb hoopt ondertussen dat Olmo een nieuw contract bij de Kroatische club wil tekenen, maar hij heeft al aangegeven daar geen interesse in te hebben. Olmo heeft nog een contract voor twee jaar in Zagreb.

Edit 22:24: Volgens El Mundo Deportivo heeft Ajax een bod uitgebracht van 22 miljoen euro met een doorverkooppercentage van 40 procent. Olmo zou zelf openstaan voor een vertrek naar Amsterdam, terwijl Dinamo Zagreb ook overtuigd lijkt door het bod.

Edit 16-08 12:24: Volgens de Italiaanse journalist Nicolò Schira nadert Ajax een akkoord over de transfer van Dani Olmo naar Amsterdam. Ook hij maakt melding van een bedrag van 22 miljoen euro met een doorverkooppercentage van 40 procent voor Dinamo Zagreb. De Spaanse vleugelaanvaller kan in Amsterdam een contract tot 2024 gaan tekenen.
22 miljoen en een doorverkooppercentage van 40%, klinkt als een beetje veel imo.

[ Voor 48% gewijzigd door Henkie_NtA op 16-08-2019 12:31 ]

• toolkist
  • Niet online
En als dat bij AZ het geval is, dan maakt Utrecht zich wellicht ook zorgen. Zelfde bouwer.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

loekf2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zou er dan toch een kern van waarheid in zitten in de bericht dat er bewust bespaart is om kosten te drukken?

Vraag me af of dit makkelijk en snel te repareren is. Vrees voor ze dat hele dakconstructie vervangen moet worden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• loekf2
Player1S schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:44:
[...]

Zou er dan toch een kern van waarheid in zitten in de bericht dat er bewust bespaart is om kosten te drukken?

Vraag me af of dit makkelijk en snel te repareren is. Vrees voor ze dat hele dakconstructie vervangen moet worden.
Ik kreeg al visioenen van bv. de recente verbouwing van CS in Utrecht, overal blauwe stalen tijdelijke balken om het dak te stutten.

Vraag me wel af wat anders is aan het dak van AZ ivm bv. Hercales en Den Haag, waar ook een overdekte volledige ring is. Utrecht heeft losse tribunes. Stadion van Heerenveen heeft nog steunen tussen het publiek dus dak hangt niet vanaf de buitenkant.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:28
Die lasnaden zijn al een tijdje kapot/vertonen breuken want die roestvlekken zijn niet van overnacht.. iets zegt me dat AZ dit seizoen niet meer thuis gaat spelen en dat de miljoenen van Til wel eens heel erg van pas gaan komen. Volledig nieuw dak inclusief aanbesteding en vergunningen etc gaan enorm veel tijd kosten (en dan ga ik er vanuit dat het hele stikstof debacle hier niet geldt)

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:51:
Die lasnaden zijn al een tijdje kapot/vertonen breuken want die roestvlekken zijn niet van overnacht.. iets zegt me dat AZ dit seizoen niet meer thuis gaat spelen en dat de miljoenen van Til wel eens heel erg van pas gaan komen. Volledig nieuw dak inclusief aanbesteding en vergunningen etc gaan enorm veel tijd kosten (en dan ga ik er vanuit dat het hele stikstof debacle hier niet geldt)
Je hoeft het dak niet tijdens het seizoen al te vervangen, alleen weghalen is voldoende.

Verwijderd

Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:51:
Het lijkt me dat er verkeerd is gelast dat ze dit wel ergens kunnen verhalen op de bouwer.

Het dak voorlopig weghalen is dan de beste oplossing inderdaad.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:01:
[...]

Het lijkt me dat er verkeerd is gelast dat ze dit wel ergens kunnen verhalen op de bouwer.

Helaas is die bouwer inmiddels failliet.

WoT stats

• loekf2
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:01:
[...]

Ik ben geen expert, maar vind het vreemd dat de dragende balken hol zijn en als het waren over een uitsteeksel in de "knie" van de verticale staander geklikt zijn. Kijk maar naar de foto van de verdachte verbinding en de boel op de grond.

Had verwacht dat je daar een massieve balk voor pakt en deze met bouten vast zet.

Nu lijkt die horizontale drage balk (waar het dak op ligt) erop geschoven zit en dan met een last verbinding vastgezet is.

Beetje "el cheapo" constructie. Denk dat ze het dak zo licht mogelijk hebben geprobeerd te maken.

Ja, die 18 miljoen voor Til kunnen het dak "in".

• Holk
Een holle balk kan meer dragen dan een massieve balk. Los van het gewicht is een last beter te verdelen als de balk hol is.

Dak weghalen lijkt me inderdaad de beste optie voor nu, alleen moet dat ook weer doorgerekend worden, de structuur is neem ik aan berekend inclusief dak, maar dat is een aanname.

Die taskforce die ze drie jaar geleden ingevoerd hadden moeten hebben zal nu wel na het weekend klaar staan om een rondje door de stadions te gaan.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Zouden de verhalen over dat het zo goedkoop mogelijk moest misschien kloppen?

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Player1S schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:44:
[...]

Sterker nog, met Dirk Scheringa in het achterhoofd zou ik de verzekeringspapieren er graag bij naslaan.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:32
Als je massieve I.P.V. holle balken had gebruikt had het dak nog een halve seconde zonder ondersteuning gekunt. Dan had het bezweken onder eigen gewicht. Maar de combinatie van dynamische belasting met extra gewicht is gewoon een belangrijk punt bij dit instorten geweest.

Het dak zal er nu waarschijnlijk helemaal af moeten, de foto's tonen verbindingen bovenin het stadion. Een best groot probleem.

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:44
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:29:
Zouden de verhalen over dat het zo goedkoop mogelijk moest misschien kloppen?
Er zal bij een eventuele aanbesteding vast naar de prijs zijn gekeken. Daarbij hebben ze met deze prijs vast de garantie gekregen dat het aan alle veiligheidseisen zou voldoen. Ik denk niet dat AZ daarop aangekeken moet worden, of weggezet worden als krenten.

• toolkist
  • Niet online
SmashCruiser schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:32:
[...]

Er zal bij een eventuele aanbesteding vast naar de prijs zijn gekeken. Daarbij hebben ze met deze prijs vast de garantie gekregen dat het aan alle veiligheidseisen zou voldoen. Ik denk niet dat AZ daarop aangekeken moet worden, of weggezet worden als krenten.
Is het stadion überhaupt wel van AZ en niet van de gemeente?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:33:
[...]

Is het stadion überhaupt wel van AZ en niet van de gemeente?
Is van AZ
https://www.google.com/am...-koopt-stadion-terug.html

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:13:
Jammer dat PSV en Feyenoord niet gewonnen hebben, dan had je namelijk al nagenoeg gelijk gestaan met Oostenrijk op de ranglijst.
Maar we gaan ze inhalen denk ik, zeker wanneer Ajax CL haalt.
We moeten wel, want na dit seizoen verdampen weer twee punten voorsprong die we hadden. We moeten dus dit jaar minimaal twee punten meer scoren dan Oostenrijk om überhaupt dichterbij te komen.
Hackus schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:44:
Eredivisie speelronde 3
vrijdag
16.08. 20:00
Vitesse - PEC Zwolle
zaterdag
17.08. 18:30
ADO Den Haag - Sparta
VVV-Venlo - Ajax
17.08. 20:45
FC Emmen - scHeerenveen
zondag
18.08. 12:15
Fortuna Sittard - Willem II
18.08. 14:30
FC Twente - RKC
18.08. 16:45
AZ - FC Groningen
Feyenoord - FC Utrecht
18.08. 20:00
Heracles - PSV
Oh crap, plastic uit. -O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

SmashCruiser schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:32:
[...]

Ik denk niet dat AZ daarop aangekeken moet worden, of weggezet worden als krenten.
Huidige AZ niet. Het AZ van Scheringa waarschijnlijk wel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:44
Player1S schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:55:
[...]

Huidige AZ niet. Het AZ van Scheringa waarschijnlijk wel.
Hoe dan ook... Of ze nou gekozen hebben voor een normale constructie en niet een project dat 10x zo duur was. De constructie moet deugen. Zolang niet exact duidelijk is hoe het is ontstaan en waar de schuld ligt heeft het niet zo heel veel zin om er over te discussieren.

Het zal hoe dan ook een flinke financiële tegenslag zijn voor AZ. Net nu ze Feyenoord definitief voorbij leken te zijn voor de komende jaren.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Henkie_NtA schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:10:
22 miljoen en een doorverkooppercentage van 40%, klinkt als een beetje veel imo.
Dat is het echt niet... Mocht Ajax daadwerkelijk Dani Olmo van Dinamo Zagreb overnemen dan zou dat echt een mega stunt zijn. Echt een geweldige speler. Overigens gaat het om 40% van het aankoopbedrag (dus een kleine 9 miljoen bij verkoop), dat betekend dat alles boven de 31 miljoen bij verkoop winst is. Die Dani Olmo is echt een topper in spé, ploegen als Tottenham Hotspur, Liverpool en Atlético Madrid. Bayern München en Manchester United liggen ook in de markt voor hem. Maar voor Manchester en Tottenham heeft hij bedankt omdat deze twee geen CL spelen. Dus zal Ajax de aankomende weken zich moeten kwalificeren voor de CL... anders kan AJax zijn komst vergeten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone
  • Laatst online: 07:32

Typhone

Who Dares Wins

Dani wie?
Die naam hoor ik nu pas voor het eerst. :P

• Henkie_NtA
Han schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Dat is het echt niet... Mocht Ajax daadwerkelijk Dani Olmo van Dinamo Zagreb overnemen dan zou dat echt een mega stunt zijn. Echt een geweldige speler. Overigens gaat het om 40% van het aankoopbedrag (dus een kleine 9 miljoen bij verkoop), dat betekend dat alles boven de 31 miljoen bij verkoop winst is. Die Dani Olmo is echt een topper in spé, ploegen als Tottenham Hotspur, Liverpool en Atlético Madrid. Bayern München en Manchester United liggen ook in de markt voor hem. Maar voor Manchester en Tottenham heeft hij bedankt omdat deze twee geen CL spelen. Dus zal Ajax de aankomende weken zich moeten kwalificeren voor de CL... anders kan AJax zijn komst vergeten.
Helder, moet ook eerlijk zeggen dat ik hem niet kende.
Dergelijke bedragen klinken nog steeds als een erg groot risico wat mij betreft.
Die 40% klinkt ook apart, eigenlijk betaal je dus 31 miljoen voor hem via deze constructie.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Gonadan plastic fantastic, moet verboden worden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:28
Typhone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:27:
Dani wie?
Die naam hoor ik nu pas voor het eerst. :P
Je weet wel Dani....waar je vrouw vroeger blij van werd :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Deadsy
  • Nu online
[...]

Tottenham speelt gewoon CL, zijn 4e geworden.

Heb Olmo gehaald in mijn laatste FM game met Ajax. Leuke speler, zeer solide. Als hij in het echt zich net zo goed ontwikkelt dan zie ik hem graag komen.

• D-e-n
  • Laatst online: 15:24
SmashCruiser schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:08:
[...]

Net nu ze Feyenoord definitief voorbij leken te zijn voor de komende jaren.
Dat is ook populistisch korte termijn geklets.

Feyenoord eindigde vorig jaar, ondanks veel puntverlies tegen ploegen uit het rechter rijtje, toch nog makkelijk boven AZ en heeft een begroting die een heel heel stuk hoger is. Ja, AZ voert prima technisch beleid en ze hebben goed kunnen scoren met de verkoop van spelers en zullen met Stengs en Boadu ook gaan doen. En Feyenoord heeft een manke achterhoede waar nog wat aan moet gebeuren. Dus derde worden is voor Feyenoord zo absoluut geen garantie.

Maar dat betekent niet dat AZ er nu ineens "voorbij" is. Een paar verstandige besluiten in De Kuip (ja, ik weet het......) en AZ staat weer ruim achter op Feyenoord. Voorlopig staat AZ bovenaan maar als dat maatgevend is dan zijn ze Ajax en PSV ook "voorbij" :)
[...]

Volgens mij barst Ajax al van de goede vleugelspelers. Promes is momenteel al bankzitter, Neres en Ziyech voldoen volgens mij aardig en Tadic kan er ook spelen. Lijkt me niet de zwakte van Ajax momenteel

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 16-08-2019 14:51 ]

• Holk
Lees op de site van de NOS dat Vitesse in zwaar financieel weer zit, maar de passage
huur GelreDome opgezegd
Verbaasde me enigszins. Waar willen ze dan gaan spelen?

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:00:
Lees op de site van de NOS dat Vitesse in zwaar financieel weer zit, maar de passage

[...]

Ze hebben zeker gezien wat het eventuele stadionnetje tijdens het Songfestival zou kosten en gaan dat nu zelf neerzetten?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:38

gws24

Thinking is hard!

Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:00:

[...]

Huur kan je ook per een bepaalde datum in de toekomst opzeggen natuurlijk ;) . Ze zullen per aflopen overeenkomst, in 2023, hebben opgezegd (dus niet stilzwijgend verlengen) om druk te zetten op de verhuurder om een lagere huur voor elkaar te krijgen (denk ik). Gewoon een spel dat gespeeld wordt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:48:
Volgens mij barst Ajax al van de goede vleugelspelers. Promes is momenteel al bankzitter, Neres en Ziyech voldoen volgens mij aardig en Tadic kan er ook spelen. Lijkt me niet de zwakte van Ajax momenteel
Olmo is meer aanvallende middenvelder dan vleugelspeler als Neres/Promes.
Ik denk dat ze hem willen halen vervanger voor vd Beek als die naar Real gaat.

• Deadsy
  • Nu online
@D-e-n
Olmo is geen vleugel speler.
Zou er in het systeem van Ajax wel kunnen spelen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ben benieuwd wie morgen in de verdediging staan. Ten Hag kennende wisselt ie niet zoveel.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:17:
Ben benieuwd wie morgen in de verdediging staan. Ten Hag kennende wisselt ie niet zoveel.
Tagliafico, Martinez, Schuurs, Dest.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
  • Nu online
gws24 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:08:
[...]

Huur kan je ook per een bepaalde datum in de toekomst opzeggen natuurlijk ;) . Ze zullen per aflopen overeenkomst, in 2023, hebben opgezegd (dus niet stilzwijgend verlengen) om druk te zetten op de verhuurder om een lagere huur voor elkaar te krijgen (denk ik). Gewoon een spel dat gespeeld wordt.
Ze hebben elkaar nodig. De een gaat geen andere bespeler van het stadion vinden de ander geen andere plek om te spelen.

Maar dit is gewoon het gevaar als je op de manier groeit zoals Vitesse dit heeft gedaan

• Holk
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:23:
[...]

Ze hebben elkaar nodig. De een gaat geen andere bespeler van het stadion vinden de ander geen andere plek om te spelen.

Maar dit is gewoon het gevaar als je op de manier groeit zoals Vitesse dit heeft gedaan
Jup. Maar als ik morgen de huur van m’n woning opzeg en die over een maand weer wil betrekken gaat bij mij de prijs omhoog... Als de eigenaar van het stadion z’n poot stijf houdt dan haalt de tijd Vitesse in en bij het begin van het seizoen moeten ze wel. Blijf het rare bluf vinden

• Extigo
  • Laatst online: 14:48
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Jup. Maar als ik morgen de huur van m’n woning opzeg en die over een maand weer wil betrekken gaat bij mij de prijs omhoog... Als de eigenaar van het stadion z’n poot stijf houdt dan haalt de tijd Vitesse in en bij het begin van het seizoen moeten ze wel. Blijf het rare bluf vinden
In jouw situatie kan de verhuurder makkelijk een andere huurder vinden. In de situatie van Vitesse is het voor de verhuurder toch lastiger. Aan wie kan de verhuurder het stadion nog verhuren dan?

• Holk
demo31051987 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

In jouw situatie kan de verhuurder makkelijk een andere huurder vinden. In de situatie van Vitesse is het voor de verhuurder toch lastiger. Aan wie kan de verhuurder het stadion nog verhuren dan?
Klopt, maar werkt ook andersom. Paar concerten brengen ook nog wat op

• Extigo
  • Laatst online: 14:48
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:33:
[...]

Klopt, maar werkt ook andersom. Paar concerten brengen ook nog wat op
Maar lang niet zoveel als een voetbalclub die minimaal 18 wedstrijden speelt.

• Deadsy
  • Nu online
demo31051987 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

Maar lang niet zoveel als een voetbalclub die minimaal 18 wedstrijden speelt.
En welk stadion is het alternatief voor Vitesse

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:47
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:37:
[...]

Iets kleiners zowieso. De bezettingsgraad in het Gelredome is laag. Zou me verbazen als het op meer dan 75% zit

edit: Het is zelfs maar 65% 71%

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 16-08-2019 15:42 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:37:
[...]

Ik zag laatst een foto van het stadion in Wageningen waarbij beweerd werd dat deze in uitstekende staat verkeerd >:)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Henkie_NtA
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:40:
[...]

Iets kleiners zowieso. De bezettingsgraad in het Gelredome is laag. Zou me verbazen als het op meer dan 75% zit
71,3%

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik denk dat het opzeggen van de huur vooral een juridisch formaliteit is om, in geval van faillissement, niet verweten te kunnen worden moedwillig langdurige contracten aangegaan te zijn in tijden van zwaar weer.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:38

gws24

Thinking is hard!

Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:23:
[...]

Daarom ook dat ik het een spel noem ;) . Ze hebben elkaar inderdaad nodig dus imo is het vooral een manier om de publieke opinie te bespelen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Deadsy
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:40:
[...]

edit: Het is zelfs maar 65% 71%
Uiteraard, maar waar?

Nieuw stadion bouwen? Dat gaat niet gebeuren.

• DoeEensGek
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:51:
[...]

Uiteraard, maar waar?

Ze kunnen alvast het dak van AZ overnemen voor oud ijzer prijs.

• LZ86
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:51:
[...]

Uiteraard, maar waar?

Misschien kan Chelsea een stadion voor ze kopen wat ze kunnen huren :+

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
P.O. Box schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:44:
Ik denk dat het opzeggen van de huur vooral een juridisch formaliteit is om, in geval van faillissement, niet verweten te kunnen worden moedwillig langdurige contracten aangegaan te zijn in tijden van zwaar weer.
De huur is naar mijn weten opgezegd omdat anders het contract automatisch verlengd zou worden tegen dezelfde voorwaarden, iets dat Vitesse dus niet wilde.

Overigens vind ik het bericht van NOS onnodig onrust veroorzaken. De club zit al jaren in financieel zwaar weer, op een kleine uitschieter na (jaar na de bekerwinst) is Vitesse volledig afhankelijk van de Russische eigenaar. Dat is niet nieuw dus.

Voor Vitesse zou het eerlijk gezegd goed zijn als er wel een nieuw kleiner stadion zou komen (zeg ik als Vitesse supporter). Beginjaren waren leuk, en het is een comfortabel stadion, maar het ademt totaal geen sfeer uit. Uit het Gelredome wordt op dit moment voor Vitesse te weinig aan inkomsten gehaald, en zelfs als het in eigendom zou komen (wat ik niet meer snel zie gebeuren), is het gewoon een duur stadion om te bespelen. Dak openen, en veld verschuiven kost heel wat aan energie heb ik ooit vernomen.

Aangezien ik niet verwacht dat de gemeente of de eigenaar meewerkt aan een nieuw stadion, zal Vitesse hoe dan ook de huur moeten zien te verlagen. Inderdaad een gok die ze hebben genomen door het contract op te zeggen, maar aan de andere kant, zonder Vitesse kan ik mij niet voorstellen dat de eigenaar vh Gelredome genoeg inkomsten uit het stadion haalt. Door de komst van het ziggodome merk je al dat er minder concerten in Arnhem worden gehouden.

Vitesse moet gewoon op het veld gaan presteren. Met een begroting van deze orde is de 4de plek en uiteindelijk Europees voetbal eigenlijk een must.

• toolkist
  • Niet online
thobe schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:11:
Vitesse moet gewoon op het veld gaan presteren. Met een begroting van deze orde is de 4de plek en uiteindelijk Europees voetbal eigenlijk een must.
Dat inderdaad, maar nog meer: blijkbaar moeten ze beter leren begroten en daar de uitgaven op aanpassen. Oftewel, spelerssalarissen omlaag.

• Deadsy
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:03:
[...]

Dat inderdaad, maar nog meer: blijkbaar moeten ze beter leren begroten en daar de uitgaven op aanpassen. Oftewel, spelerssalarissen omlaag.
De mensen die konden rekenen werden als eerste weg bezuinigd.

• LZ86
thobe schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:11:
[...]
Begroting zegt ook niet alles. AZ is Vitesse in alles voorbij, kortzichtig beleid doet de club redelijk de das om.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:13
En als je een eigenaar hebt die blijkbaar wil (en bijstort wanneer nodig) dat t spelersbudget gelijk blijft, dan ga je daar ook niet op bezuinigen

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Leon Zwiers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:31:
[...]

Begroting zegt ook niet alles. AZ is Vitesse in alles voorbij, kortzichtig beleid doet de club redelijk de das om.
Klopt. Als ik de transfers van AZ zie dan kan ik daar alleen maar jaloers op zijn.

Vitesse daarentegen verkoopt een jeugdspeler met potentie aan een concurrent (Mitchel van Bergen aan Heerenveen), en haalt er een speler voor terug die na iedere 20 minuten een jaar geblesseerd is (Gong).

• Henkie_NtA
Stadion van AZ moet per direct sluiten van de gemeente en volgens een hoogleraar van TU Delft gaat het herstel zeker een jaar duren...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het enige wat niet klopt is het percentage van Feyenoord volgens mij.
Er mogen tegenwoordig ik dacht maximaal 48.000 toeschouwers in De Kuip, als er dan gemiddeld 45.067 komen kom ik uit op een bezettingsgraad van 93,9% i.p.v. 88,1%.
Scheelt toch bijna 6%.

Max. capaciteit was 51.117;
51.117 = 100%
511,17 = 1%
45.067/511, 17 = 88,164 ~ 88,2% (dus ook nog eens slecht afgerond ...)

Max. capaciteit is 48.000;
48.000 = 100%
480 = 1%
45.067/480 = 93,889 ~ 93,9%

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• DoeEensGek
Ze zullen binnenkort wel gaan stutten. Als het hele stadion dicht is ipv. Alleen het tribune gedeelte stapelen de problemen zich wel op. Zonde van AZ, dat het nogsteeds met die problemen van Dirk Scheringa opgescheept zit. Alle verantwoordelijke zijn met de noorderzon vertrokken of failliet, en de gene die de boel weer op de rit hebben gekregen mogen het nu weer opknappen.

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:39:
[...]

Het enige wat niet klopt is het percentage van Feyenoord volgens mij.
Er mogen tegenwoordig ik dacht maximaal 48.000 toeschouwers in De Kuip, als er dan gemiddeld 45.067 komen kom ik uit op een bezettingsgraad van 93,9% i.p.v. 88,1%.
Scheelt toch bijna 6%.

Max. capaciteit was 51.117;
51.117 = 100%
511 = 1%
45.067/511 = 88,194 ~ 88,2% (dus ook nog eens slecht afgerond ...)

Max. capaciteit is 48.000;
48.000 = 100%
480 = 1%
45.067/480 = 93,889 ~ 93,9%
En dan rond je zelf ook nog eens onnodig af :p
Waarom niet gewoon 45067/51117?

Frenkie trouwens meteen in de basis :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:27
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:36:
[...]

Frenkie trouwens meteen in de basis :)
Dat wel, helaas weer die randdebiel als commentator...

• Holk
DoeEensGek schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:42:
Ze zullen binnenkort wel gaan stutten. Als het hele stadion dicht is ipv. Alleen het tribune gedeelte stapelen de problemen zich wel op. Zonde van AZ, dat het nogsteeds met die problemen van Dirk Scheringa opgescheept zit. Alle verantwoordelijke zijn met de noorderzon vertrokken of failliet, en de gene die de boel weer op de rit hebben gekregen mogen het nu weer opknappen.
Bouwers vallen zo makkelijk om dat het niet grappig meer is. Een bouwbedrijf kan zich maandag failliet verklaren en dinsdag onder een nieuwe naam weer opstarten zonder problemen en schuld. Daar valt niets te halen.

Zonde voor de club, ze hadden het voor elkaar na de klap van het faillissement van Schering en co. en dan nu dit. KNVB gaat ook een probleem krijgen, waar speel je alle AZ thuis potjes, kan me niet voorstellen dat het ADO stadion dit kan dragen, los van het overlappende programma (het is geen AC / Inter verhaal). Thuispotjes maar uit spelen?

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:37:
[...]

Dat wel, helaas weer die randdebiel als commentator...
Nee joh, leuk! Bedenk me alleen nu dat dit in het andere topic hoort :p
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:38:
Bouwers vallen zo makkelijk om dat het niet grappig meer is. Een bouwbedrijf kan zich maandag failliet verklaren en dinsdag onder een nieuwe naam weer opstarten zonder problemen en schuld. Daar valt niets te halen.
Zo makkelijk gaat dat nou ook weer niet en sowieso geldt dat niet alleen voor bouwbedrijven ;)

[ Voor 45% gewijzigd door toolkist op 16-08-2019 20:40 ]

• DoeEensGek
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:38:
[...]

Zonde voor de club, ze hadden het voor elkaar na de klap van het faillissement van Schering en co. en dan nu dit. KNVB gaat ook een probleem krijgen, waar speel je alle AZ thuis potjes, kan me niet voorstellen dat het ADO stadion dit kan dragen, los van het overlappende programma (het is geen AC / Inter verhaal). Thuispotjes maar uit spelen?
Opzich kan het toch, met een paar uurtjes is het stadion omgetoverd. AZ op zondag en ado op vrij of zaterdag. Of uit. Ado verdient er trouwens aan.

Andere optie is ergens noodtribunes plaatsen rondom een veld in noord Holland.

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Nou met 0-0 de rust in bij Vitesse - PEC

• Deadsy
  • Nu online
Zoals het bij VI verteld word krijg je toch gewoon het gevoel dat er bij de bouw en ontwerp periode van het AZ stadion dingen gebeurd zijn die niet in orde zijn.
Een rapport welke zegt dat dingen niet in orde zijn werd ter zijde geschoven.
Diverse keren van ontwerper gewisseld, de laatste wist de kosten met 10mln omlaag te halen etc.

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:50:
[...]

Opzich kan het toch, met een paar uurtjes is het stadion omgetoverd. AZ op zondag en ado op vrij of zaterdag. Of uit. Ado verdient er trouwens aan.

Andere optie is ergens noodtribunes plaatsen rondom een veld in noord Holland.
ADO steeds op vrijdag zullen ze zelf, terecht, niet willen. Dan wisselt AZ desnoods maar tussen het ADO en Volendam stadion ofzo.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:36:
[...]En dan rond je zelf ook nog eens onnodig af :p
Onnodig? Alle percentages in dat bericht zijn afgerond op één cijfer achter de komma.
Waarom zou ik dan een uitzondering maken?
Waarom niet gewoon 45067/51117?
Omdat het geen fluit uitmaakt, beide manieren zijn mogelijk.
Ik had het alleen afgerond om het overzichtelijk te houden. :)

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:01:
[...]

Onnodig? Alle percentages in dat bericht zijn afgerond op één cijfer achter de komma.
Waarom zou ik dan een uitzondering maken?

[...]

Omdat het geen fluit uitmaakt, beide manieren zijn mogelijk.
Ik had het alleen afgerond om het overzichtelijk te houden. :)
Omdat je altijd pas op het einde afrondt en niet halverwege.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:03:
[...]

Omdat je altijd pas op het einde afrondt en niet halverwege.
Sorry, verkeerd gelezen. ;)

• Yemoke
en 1-0 voor vitesse uit een penalty

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:09
Vreemd hoor, penalty wordt gestopt en de rebound wordt gescoord door Linsen. Die bleek vervolgens te vroeg ingelopen en de goal wordt afgekeurd. Linsen krijgt geel en Vitesse mag nog eens aanleggen? :?

XXXVI

• Yemoke
ephymerous schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:19:
Vreemd hoor, penalty wordt gestopt en de rebound wordt gescoord door Linsen. Die bleek vervolgens te vroeg ingelopen en de goal wordt afgekeurd. Linsen krijgt geel en Vitesse mag nog eens aanleggen? :?
echt zuur voor die keepert

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 20:15
Ik vraag me af of de penalty ook over moest als hij wel had gezeten. Anders kun je, mits je geel kunt hebben, beter altijd te vroeg inlopen, als de penalty dan mis is krijg je mogelijk nog een kans.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:59
Mensen meer last van commentaar dat voor lijkt te lopen op het beeld bij Bilbao Barça?

Irritant beetje wel... :F

• toolkist
  • Niet online
Klinkt als een scheids die de regels verkeerd toepast?

• Yemoke
volgens mij moest de penalty over omdat die gast dus al in de 16 stond voordat de penalty getrapt werd

damn, 2-0

[ Voor 5% gewijzigd door Yemoke op 16-08-2019 21:26 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:28
Dat klopt toch niet, als de scheids de penalty terug draait ivm keeper te vroeg van zijn lijn, dan kun je toch niet bestraffen voor te vroeg inlopen :? Dat doet er dan toch niet meer toe :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Yemoke
aha omdat pec spelers bij de penalty ook in de 16 stonden, moest hij over. als het alleen vitesse speler was geweest had pec een vrije trap gekregen.

aldus de commentator bij nader inzien :P

[ Voor 12% gewijzigd door Yemoke op 16-08-2019 21:33 ]

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 20:15
Dan vind ik het vreemd dat alleen Linssen geel krijgt, er zijn dus meerderen die exact dezelfde overtreding begaan...

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:26:
[...]

Dat klopt toch niet, als de scheids de penalty terug draait ivm keeper te vroeg van zijn lijn, dan kun je toch niet bestraffen voor te vroeg inlopen :? Dat doet er dan toch niet meer toe :?
Dan zou de keeper geel gekregen hebben, of moeten krijgen.

• Yemoke
ParaDroid2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:34:
Dan vind ik het vreemd dat alleen Linssen geel krijgt, er zijn dus meerderen die exact dezelfde overtreding begaan...
haha ja blijft een rare situatie! :D

hele mooie aanval van vitesse, 3-0

[ Voor 6% gewijzigd door Yemoke op 16-08-2019 21:43 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Goedmakertje nog voor Zwolle voor de wederopstanding in mijn pool!

• Outerspace
  • Laatst online: 13:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Titelfix uitgevoerd adhv Outerspace in "Sport Feedback"

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:09
Yemoke schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:32:
aha omdat pec spelers bij de penalty ook in de 16 stonden, moest hij over. als het alleen vitesse speler was geweest had pec een vrije trap gekregen.

aldus de commentator bij nader inzien :P
Check, dat klinkt logisch :)

XXXVI

• Terranova
Dus CL praat enzo in dat andere topic als ik het goed begrijp?

• Outerspace

Outerspace

Terranova schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:00:
[...]

Dus CL praat enzo in dat andere topic als ik het goed begrijp?
(y) Inderdaad.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Terranova
Oef, dat is voor mij geen verbetering, nou moet ik 2 topics in de gaten gaan houden. Alhoewel dit topic dan uitgestorven is tijdens die europese wedstrijden van Nederlandse ploegen.

• Yemoke
ik check meestal welke in de actieve topics staat op dat moment :P

• Outerspace

Outerspace

Terranova schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:06:
[...]

Oef, dat is voor mij geen verbetering, nou moet ik 2 topics in de gaten gaan houden. Alhoewel dit topic dan uitgestorven is tijdens die europese wedstrijden van Nederlandse ploegen.
De keuze is weloverwogen geweest. Het is even wennen, maar in AT of MyReact zie je wel welke het actiefste is :)

• Terranova
Outerspace schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:10:
[...]

De keuze is weloverwogen geweest. Het is even wennen, maar in AT of MyReact zie je wel welke het actiefste is :)
Oh dat zal best wel, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen dan

• Holk
En AZ On Tour gaat verder in Enschede. Tegen Antwerpen gaan ze richting het oosten des lands.

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:46:
En AZ On Tour gaat verder in Enschede. Tegen Antwerpen gaan ze richting het oosten des lands.
Dat zal dan wel komen door de link ADO-Club Brugge-Antwerp, waarom anders zo ver van huis gaan spelen?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:39
ADO - Antwerp is schijnbaar ook geen combi (je vraag je af wat wel), vandaar was Den Haag geen optie.
Zal er al een club zijn die overweegt het stadion te verkopen en alleen maar uitduels in gehuurde stadions gaat spelen? :+
Pagina: 1 ... 67 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.