"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:52:Over vrouwenvoetbal , zullen we met een GoT all stars team eens een oefenwedstrijd tegen het damesteam spelen ?
Close enough
[adhd alert]
Kijk die overtreding van Patrick Pothuizen hier

Dat lijkt me een hele stap voorwaarts tov van die Mexicaanse club. En Sevilla krijgt dan hun eigen luchtmacht
Dat zal verschillen per talent. Een Ronaldo (die uit Portugal) zal het overal wel redden. Bij jongens als De Jong of Kluivert doet begeleiding en speeltijd er nog zeker wel toe volgens mij. Frenkie was er overigens helemaal niet vroeg bij voor wat betreft een basisplaats dus hij lijkt me niet het typische voorbeeld van "vroeg vertrouwen" geven.Gonadan schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:03:
[...]
De vraag is dan of die toppers uit het verleden de kans hebben gekregen omdat zij een topper waren, of dat zij een topper zijn geworden omdat zij de kans kregen.
Een Kluivert die je als voorbeeld neemt liet het blijkbaar al zien, aangezien hij zo vroeg het vertrouwen kreeg. Net als nu een De Ligt en een Frenkie.
Het is ook veel te makkelijk om te zeggen dat de toppers het wel redden. Als er meerdere potentiële toppers in één selectie zitten zullen ze niet allemaal speeltijd kunnen krijgen. Om Kluivert en Ronaldo sr. er maar weer bij te pakken. Speelt Ronaldo tegelijk met Kluivert bij Ajax dan komt Kluivert veel minder aan de bak. Die beroemde CL invalbeurt had hij mogelijk helemaal niet gehad en een vroeg debuut in Oranje ook niet. Allemaal ervaringen die ook Kluivert hebben gemaakt tot topper.
Vraag me meer af of Zoet al weg is bij PSV. Zie veel keepersnieuws voorbij komen vanuit Eindhoven maar meende dat Jeroen er nog gewoon zat.. Ambitie heeft hij al jaren natuurlijk maar zijn ze zover in de gesprekken dat hij al bijna de deur uit is of loopt z'n contract af oid?
Dit is dus precies waarom ik het schieten met hagel noem.toolkist schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:00:
Dan heeft hij een jaar lang veel geleerd van Blind en de kans gehad om te laten zien of hij beter is/wordt dan Blind. Lukt dat niet, is ie 19/20 met Ajax op z'n cv dus genoeg leuke teams die hem dan willen hebben.
Zoals ik al eerder aangaf: "Ajax haalt jonge(re) Nederlandse spelers voor relatief weinig geld en ziet wel wat er van komt. Redden ze het niet dan pech, redden ze het wel dan mooi meegenomen en zijn de pechgevallen meteen gecompenseerd."
Zoals Schuurs afgelopen seizoen?Ik verwacht ook niet dat ie wekelijks in de basis staat nee, maar dat ie best wel wat minuten krijgt als Blind rust krijgt/geschorst is etc
Die heeft een imponerende 9 minuten speeltijd gekregen in de Eredivisie en was basisspeler bij 3 bekerwedstrijden.
Natuurlijk is het afwachten en kan het meevallen, maar ik verwacht weinig speeltijd voor Pierie komend seizoen. Of hij moet zich spectaculair verbeteren en die regelmatige fouten uit zijn spel halen, al gaat dit normaal gesproken nooit zo snel.
De Ligt is een uitzonderlijk talent en een wereldtopper in wording, hij zit daar op zijn 19e al dicht tegenaan. Maar zelfs hij maakte in het begin bijna wekelijks een grote fout, laat staan iemand met minder talent. Dat is ook het lastige van die positie en een belangrijke reden waarom talenten op die positie (CV) minder speeltijd krijgen.
Er wordt niet voor niets gesproken over het halen van een vervanger van De Ligt en niet over het halen van een backup.Ajax had allang een andere speler gehaald als vervanger voor De Ligt als ze geen vertrouwen hebben in Magellan.
Afgelopen seizoen heeft Magallan maar liefst 1 hele wedstrijd gespeeld in de beker, 64 minuten gespeeld in de Eredivisie (verdeeld over 2 wedstrijden) en een indrukwekkende 8 minuten gespeeld in de CL. En dat voor een 25 jarige speler waar een 9 miljoen voor betaald is.
Jij denkt echt dat hij nog niet afgeschreven is?
Maar ze spelen niet op dezelfde positie.Lozano wacht niet af, Napoli wacht af. Die moeten kiezen tussen hem en Rodriguez en hebben de voorkeur uitgesproken voor Rodriguez. Die gaan niet 2 spelers halen voor 1 plek.
Rodriguez is een aanvallende middenvelder en Lozano een buitenspeler.
Daarbij is voorzitter Laurentiis van Napoli vooral tactisch met zijn uitspraken in de media.
Eerder sprak hij uit zowel Lozano als Rodriguez te willen halen, waarbij Napoli al langer achter Lozano aan zit en de club en Lozano er onderling al uit zouden zijn. Maar we zien het vanzelf wel.
Ik ook!Ik denk zeker dat PSV de komende weken het nodige kan en zal gaan investeren ja. Ben benieuwd wie ze voor LB en CV op het oog hebben.
Ik zie Álvarez (Mexicaanse CV) heel graag komen en er zou een Nederlandse club een serieus bod hebben gedaan, ik hoop echt dat dit PSV betreft en niet Ajax.
Al zou PSV ook nog steeds proberen om Lyanco te halen.
Goed, als we semantisch doen laatje het woordje 'vroeg' weg. Feit is dat hij een potentiële topper is en wel degelijk de kans heeft gekregen. Als je je als talent écht laat zien dan zijn er ook bij Ajax gewoon nog mogelijkheden.D-e-n schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:11:
Dat zal verschillen per talent. Een Ronaldo (die uit Portugal) zal het overal wel redden. Bij jongens als De Jong of Kluivert doet begeleiding en speeltijd er nog zeker wel toe volgens mij. Frenkie was er overigens helemaal niet vroeg bij voor wat betreft een basisplaats dus hij lijkt me niet het typische voorbeeld van "vroeg vertrouwen" geven.
De lat licht wellicht wat hoger, zeker qua tijd die je krijgt. Dat houdt ook in dat spelers een zeker realisme moeten hebben en gewoon ergens anders kijken als ze het niet lijken te redden.
Dat weet je dus niet, kom ik weer op hetzelfde. Is Kluivert een topper geworden door die ervaringen, of was hij sowieso al een topper in wording en was hij het via een andere route net zo geworden?Het is ook veel te makkelijk om te zeggen dat de toppers het wel redden. Als er meerdere potentiële toppers in één selectie zitten zullen ze niet allemaal speeltijd kunnen krijgen. Om Kluivert en Ronaldo sr. er maar weer bij te pakken. Speelt Ronaldo tegelijk met Kluivert bij Ajax dan komt Kluivert veel minder aan de bak. Die beroemde CL invalbeurt had hij mogelijk helemaal niet gehad en een vroeg debuut in Oranje ook niet. Allemaal ervaringen die ook Kluivert hebben gemaakt tot topper.
Een ander carrièrepad betekent niet dat het pertinent minder is. Je doet nu net alsof je per se bij Ajax zelf moet slagen want anders mislukt je carrière. Ik kan mij niet voorstellen dat je dat bedoelt.
Overigens denk ik dat het doelpunt meer voor Kluivert heeft gedaan dan de invalbeurt op zich. Had hij niet gescoord en Milan gewoon gewonnen dan was niemand zo lyrisch geweest en had je nog maar moeten zien hoe het zich ontwikkeld had qua kansen die hij krijgt.
Het leven is soms van kleine details afhankelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mee eensHolkers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:18:
Luuk naar Sevilla, goed voor die jongen, gun hem dat wel. Na z'n eerste avontuur in het buitenland weer vorm (en doelpunten) opgedaan in de eredivisie en nu even cashen / spelen in een warm land.
Daarbij lijkt het mij voor PSV ook niet verkeerd, met Lammers en Malen zijn de (hele interessante) vervangers al in huis.
Zoet zijn contract loopt nog 2 jaar.Vraag me meer af of Zoet al weg is bij PSV. Zie veel keepersnieuws voorbij komen vanuit Eindhoven maar meende dat Jeroen er nog gewoon zat.. Ambitie heeft hij al jaren natuurlijk maar zijn ze zover in de gesprekken dat hij al bijna de deur uit is of loopt z'n contract af oid?
Hij heeft ambitie, maar hij wil niet voor een rol als 2e keeper gaan. Die kans kreeg hij de afgelopen 2 seizoenen in het buitenland, maar die sloeg hij af. Als hij gaat, dan wil hij een serieuze kans op een basisplaats. Hij zit nu te goed om 'zomaar' te vertrekken. Dus ik verwacht niet dat hij nog vertrekt, ook omdat Unnerstall helaas nog niet fit is.
@Baseman77 heb jij hier licht op of moet ik de kranten maar weer gewoon gebruiken om de kachel aan te steken?

@Martinusz waar heb je het over?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De keepers die achter Zoet staan zijn niet echt goed genoeg. Robin Ruiter is van de week gecontracteerd, maar hij is toch geen vervanger voor Zoet? Was ook meer een aanschaf, omdat Jurjus weer wordt verhuurd aan De Graafschap.Holkers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:18:
Luuk naar Sevilla, goed voor die jongen, gun hem dat wel. Na z'n eerste avontuur in het buitenland weer vorm (en doelpunten) opgedaan in de eredivisie en nu even cashen / spelen in een warm land.
Vraag me meer af of Zoet al weg is bij PSV. Zie veel keepersnieuws voorbij komen vanuit Eindhoven maar meende dat Jeroen er nog gewoon zat.. Ambitie heeft hij al jaren natuurlijk maar zijn ze zover in de gesprekken dat hij al bijna de deur uit is of loopt z'n contract af oid?
Zoet lijkt me nog niet weg te gaan, maar kan nog veel gebeuren tot 1 september
@Gonadan, ik kon nergens die hoofdprijs vinden, maar serieus 10 miljoen? Dat is toch bijna kleingeld in de huidige markt?
[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 28-06-2019 08:47 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ruim boven de 10 miljoen, dat is net weer iets anders dan minimaal 10 miljoen. Ruim begripMeervoudig Europa League-winnaar Sevilla past in dat plaatje, maar zal een bedrag van ruim boven de tien miljoen moeten neertellen wil PSV zijn goedkeuring geven aan de transfer.
Hahaha, de kachel ermee aansteken zijn ze in ieder geval altijd goed voor.Gonadan schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:45:
@Baseman77 heb jij hier licht op of moet ik de kranten maar weer gewoon gebruiken om de kachel aan te steken?
Maar Luuk zou rond de 15 miljoen moeten kosten, waarbij PSV blijkbaar nog een klein percentage moet afstaan aan BMG.
Geen echte hoofdprijs, maar PSV heeft afspraken gemaakt met Luuk over een eventuele transfer en dat bedrag is goed genoeg. Prima oplossing lijkt me.
Bij het halen van deze speler was al het idee om hem eerst een half jaar te laten wennen aan Ajax en NL. Bovendien stond het blok de Ligt/Blind als een huis. Dan is het dus logisch dat je weinig speelt. Dat hij nog geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten zegt dus ook nog helemaal niets. Kijk naar een Neres, die in zijn eerste half jaar ook niet veel speelde en ook de nodige kritiek te verwerken kreeg. Niets geks aan dat spelers pas na een half of een heel seizoen hun draai vinden. Ik kan me nog ene Zlatan herinneren bijvoorbeeld, zelfde verhaal. En zo zijn er nog tig voorbeelden te geven. Het gebeurt maar weinig dat een nieuwe speler er direct staat, zeker als ze uit een ander land, andere cultuur hier komen spelen.Baseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:30:
[...]
Afgelopen seizoen heeft Magallan maar liefst 1 hele wedstrijd gespeeld in de beker, 64 minuten gespeeld in de Eredivisie (verdeeld over 2 wedstrijden) en een indrukwekkende 8 minuten gespeeld in de CL. En dat voor een 25 jarige speler waar een 9 miljoen voor betaald is.
Jij denkt echt dat hij nog niet afgeschreven is?
[...]
Ik beweer niet dat Magallán de verlosser van Ajax is, maar afschrijven is nog véél te vroeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorizzz op 28-06-2019 09:19 ]
Verwijderd
Feyenoord kan echter vragen wat het wil toch? Die hoeven niet te verkopen.
Waarom geen 40 dan..Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:43:
Wanneer je menige site op internet mag geloven zou PSV nog steeds belangstelling hebben voor Berghuis van Feyenoord maar zou het de vraagprijs van ca. €20,- miljoen te gortig vinden.
Het niet moeten verkopen werkt tot een bepaald moment want als de speler weg wil dan zal de club redelijke wijze mee moeten werken, anders stappen ze naar de commissie / CAS en dat verliest de club 9 van de 10 keer.
Véél te vroeg zou ik het niet willen noemen. Ik verwacht dat hij komend seizoen en zeker in de voorbereiding nog wel een kans krijgt, in die zin is hij nog niet afgeschreven.Jorizzz schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:17:
Bij het halen van deze speler was al het idee om hem eerst een half jaar te laten wennen aan Ajax en NL. Bovendien stond het blok de Ligt/Blind als een huis. Dan is het dus logisch dat je weinig speelt. Dat hij nog geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten zegt dus ook nog helemaal niets. Kijk naar een Neres, die in zijn eerste half jaar ook niet veel speelde en ook de nodige kritiek te verwerken kreeg. Niets geks aan dat spelers pas na een half of een heel seizoen hun draai vinden. Ik kan me nog ene Zlatan herinneren bijvoorbeeld, zelfde verhaal. En zo zijn er nog tig voorbeelden te geven. Het gebeurt maar weinig dat een nieuwe speler er direct staat, zeker als ze uit een ander land, andere cultuur hier komen spelen.
Ik beweer niet dat Magallán de verlosser van Ajax is, maar afschrijven is nog véél te vroeg.
Hij heeft echter ook niet 100% overtuigd want dan zou hij in mijn ogen al wel meer speeltijd gehad hebben. De komende maanden zal hij het moeten laten zien, anders wordt hij wel degelijk afgeschreven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ziyech naar Sevilla, althans die wordt er zeer concreet aan gelinkt nu. Ik denk dat hij dat bedoelt
Overigens zei Ziyech een jaar geleden dat 'Sevilla niet tot de clubs behoort waar hij zijn positie bij Ajax voor zou inleveren'. Dus dat stemt me -eventjes- gerust. De volgende kaper zal al voor de kust liggen gok ik.
[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 28-06-2019 10:19 ]
Je hebt mazzel dat je een lap tekst hebt, waardoor de "dit bericht is voor x% gewijzigd" niet komt te staan

@Typhone hij maakte een foutje in zijn bericht
Ohja over Magallan, hij is er ook pas net 5 maanden toch
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ze doen het alleen maar omdat er een verplichte terugkoop clausule van 18 miljoen is over 2 jaar, dus ze verdienen 5 miljoen om hem 2 jaar te "huren", want volgens mij was Standard Luik helemaal niet zo rijk.Typhone schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:30:
Standard Luik legt ook even 12,7 miljoen neer voor Vanheusden waar Ajax ook ooit interesse in scheen te hebben. Verschil is dat hij maar iets meer dan 1 miljoen euro per jaar gaat verdienen. Arm zijn ze bepaald niet, die Belgische clubs.
De afgelopen weken zijn er veel transfers gedaan om de FFP te omzeilen. Cillessen en Neto was eigenlijk ruil met gesloten beurzen maar omdat Valencia voor 40 miljoen moet verkopen voor 1 Juli om te voldoen aan FFP koopt Barca Neto voor 1 Juli en dan doet Valencia het na 1 Juli. Zelfde met Madrid die voor 1 Juli alle aankopen moesten doen om aan de FFP te voldoen. Juventus die Cancelo voor dezelfde reden wil/moet verkopen terwijl ze hem vorig jaar voor 40 miljoen aangeschaft hebben, de clubs in Milaan die volgens geruchten voor 2 jaar willen huren met verplichte koopclausule alleen maar om de financiële boeken goed te krijgen. En deze "transfer" van Vanheusden is ook alleen maar omdat Inter geld nodig heeft op de rekening voor FFP en dat ze hem daarom niet gewoon voor 2 jaar konden verhuren en het dus zo oplossen. Al deze dingen was niet waarom FFP bedacht was, waarschijnlijk kan er niks aangedaan worden maar hoop dat de Uefa toch een onderzoek gaat doen.
Contractueel wel. Maar onderwater wordt de speler gek gemaakt en staat de club met in de ene hand een contract en in de andere hand een ongemotiveerde speler. Een club met ballen schrijft die speler dan tot 0 af en laat hem lekker met het jong team mee ballen gedurende de looptijd van het contract. Maar om dit soort kapitaal vernietiging te voorkomen komen de clubs er meestal wel uit en wordt er verkocht.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:43:
Wanneer je menige site op internet mag geloven zou PSV nog steeds belangstelling hebben voor Berghuis van Feyenoord maar zou het de vraagprijs van ca. €20,- miljoen te gortig vinden.
alles kan off-topic
Zou trouwens wel heel tof voor Groningen zijn mocht Robben daar naar toe gaan
[ Voor 25% gewijzigd door Holk op 28-06-2019 11:00 ]
Een club met ballen én geld genoeg zou dat doen, maar Feyenoord kan de centjes goed gebruiken in dit geval. Ik hoop zelf overigens dat PSV hier niet mee doorgaat, ik vind Berghuis niks toevoegen aan de huidige selectie. Bovendien is elk bedrag wat betaald wordt direct afgeschreven, want Berghuis ga je niet meer met winst verkopen.Ankona schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:40:
[...]
Contractueel wel. Maar onderwater wordt de speler gek gemaakt en staat de club met in de ene hand een contract en in de andere hand een ongemotiveerde speler. Een club met ballen schrijft die speler dan tot 0 af en laat hem lekker met het jong team mee ballen gedurende de looptijd van het contract. Maar om dit soort kapitaal vernietiging te voorkomen komen de clubs er meestal wel uit en wordt er verkocht.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Daar zit het dubbele. Het is keiharde kapitaal vernietiging. Maar je geeft ook een signaal af dat het contract wel waarde heeft en spelers maar niet zo te halen zijn.PSV-EHV schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:25:
[...]
Een club met ballen én geld genoeg zou dat doen, maar Feyenoord kan de centjes goed gebruiken in dit geval.
Dus ja, Feyenoord zal het zich niet kunnen permitteren om de poot te lang stijf te houden. Maar daarmee zet je wel je toekomstige transfer waarde onder druk.
alles kan off-topic
Dan is jouw definitie van hagel anders dan die van mij. 2 spelers halen noem ik niet met hagel schieten.Baseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:30:
[...]
Dit is dus precies waarom ik het schieten met hagel noem.
Zoals ik al eerder aangaf: "Ajax haalt jonge(re) Nederlandse spelers voor relatief weinig geld en ziet wel wat er van komt. Redden ze het niet dan pech, redden ze het wel dan mooi meegenomen en zijn de pechgevallen meteen gecompenseerd."
Gek he, met een 19 jarige de Ligt voor hem die alles speelt/moet spelen om maar zoveel mogelijk minuten te maken. Hij was ook niet gehaald om meteen Eredivisie te spelen.Zoals Schuurs afgelopen seizoen?
Die heeft een imponerende 9 minuten speeltijd gekregen in de Eredivisie en was basisspeler bij 3 bekerwedstrijden.
Ik lees helemaal niks over het halen van een vervanger, backup, whatever, maar al zouden die berichten er zijn het is nog steeds niet Ajax die roept dat ze een vervanger zoeken.Natuurlijk is het afwachten en kan het meevallen, maar ik verwacht weinig speeltijd voor Pierie komend seizoen. Of hij moet zich spectaculair verbeteren en die regelmatige fouten uit zijn spel halen, al gaat dit normaal gesproken nooit zo snel.
De Ligt is een uitzonderlijk talent en een wereldtopper in wording, hij zit daar op zijn 19e al dicht tegenaan. Maar zelfs hij maakte in het begin bijna wekelijks een grote fout, laat staan iemand met minder talent. Dat is ook het lastige van die positie en een belangrijke reden waarom talenten op die positie (CV) minder speeltijd krijgen.
[...]
Er wordt niet voor niets gesproken over het halen van een vervanger van De Ligt en niet over het halen van een backup.
[/Q]Afgelopen seizoen heeft Magallan maar liefst 1 hele wedstrijd gespeeld in de beker, 64 minuten gespeeld in de Eredivisie (verdeeld over 2 wedstrijden) en een indrukwekkende 8 minuten gespeeld in de CL. En dat voor een 25 jarige speler waar een 9 miljoen voor betaald is.
Jij denkt echt dat hij nog niet afgeschreven is?[/q]
Dat denk ik niet, daar ben ik 100% overtuigd van. Die jongen is in de winterstop gehaald om te wennen. Niet om Blind of De Ligt te vervangen.
Mag je mij overtuigen waarom een voorzitter van een club aan zou geven dat hij liever iemand anders heeft dan een speler waar hij al een akkoord mee heeft maar waarvoor die speler nog moet beslissen of hij wil of niet? Die beslissing zal lekker positief beinvloed worden door zo'n opmerking.Maar ze spelen niet op dezelfde positie.
Rodriguez is een aanvallende middenvelder en Lozano een buitenspeler.
Daarbij is voorzitter Laurentiis van Napoli vooral tactisch met zijn uitspraken in de media.
Eerder sprak hij uit zowel Lozano als Rodriguez te willen halen, waarbij Napoli al langer achter Lozano aan zit en de club en Lozano er onderling al uit zouden zijn. Maar we zien het vanzelf wel.
Om de prijs voor Lozano proberen te drukken natuurlijk.toolkist schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:30:
Mag je mij overtuigen waarom een voorzitter van een club aan zou geven dat hij liever iemand anders heeft dan een speler waar hij al een akkoord mee heeft maar waarvoor die speler nog moet beslissen of hij wil of niet? Die beslissing zal lekker positief beinvloed worden door zo'n opmerking.
Napoli wil Lozano, ze proberen vanzelfsprekend de transfersom naar beneden te krijgen, PSV houdt echter vast aan hun bedrag, waarna de voorzitter van Napoli ineens tegen de media zegt dat Lozano 2e keuze is na Rodriguez en daarom misschien helemaal niet aangetrokken wordt. Puur toeval natuurlijk.
Daarbij is Lozano nog aan het afwachten of andere clubs komen voor hem, hij heeft geen haast.
PSV daarentegen wel, dus hopelijk komt dit binnenkort rond.
PSV heeft geen haast met deze transfer denk ik, ze hebben de vervanger immers al binnengehaald.Baseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:38:
[...]
Daarbij is Lozano nog aan het afwachten of andere clubs komen voor hem, hij heeft geen haast.
Verwijderd
Dat Berghuis kan mokken is vorig seizoen in menige wedstrijd wel gebleken. Goedemorgen, jongen leek meerdere wedstrijden wel een klein kind die zijn zin niet direct kreeg.Ankona schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:40:
[...]
Contractueel wel. Maar onderwater wordt de speler gek gemaakt en staat de club met in de ene hand een contract en in de andere hand een ongemotiveerde speler. Een club met ballen schrijft die speler dan tot 0 af en laat hem lekker met het jong team mee ballen gedurende de looptijd van het contract. Maar om dit soort kapitaal vernietiging te voorkomen komen de clubs er meestal wel uit en wordt er verkocht.
Benieuwd wat Berghuis en Feyenoord gaan doen.
Nee, Sam SchreckHolkers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:59:
Robben naar Groningen? De twittert van de FC doet kek mee met de hippe aankondigingen van ACHTung, transfer incomming
[ Voor 45% gewijzigd door Tomba op 28-06-2019 11:50 ]
Het is niet Robben geworden, helaas voor Groningen.Holkers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:59:
Robben naar Groningen? De twittert van de FC doet kek mee met de hippe aankondigingen van ACHTung, transfer incomming
⚠️ DONE DEAL ⚠️
— FC Groningen (@fcgroningen) 28 juni 2019
Sam Schreck is speler van FC Groningen! 🇩🇪 Hij krijgt rugnummer 8️⃣! #trotsvanhetnoorden 💚 pic.twitter.com/mnC6Iqz3ch
Ze waren toch al rond met PSV?Baseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:38:
[...]
Om de prijs voor Lozano proberen te drukken natuurlijk.
Napoli wil Lozano, ze proberen vanzelfsprekend de transfersom naar beneden te krijgen, PSV houdt echter vast aan hun bedrag, waarna de voorzitter van Napoli ineens tegen de media zegt dat Lozano 2e keuze is na Rodriguez en daarom misschien helemaal niet aangetrokken wordt. Puur toeval natuurlijk.
Volgens mij was Napoli rond met Lozano, maar Napoli nog niet met PSV.
Ik denk dat PSV gezien de interesse bijna zeker weet dat een van de twee vertrekt, maar dat er nog niks concreet/zeker is. Ze hebben snel gehandeld met Bruma en hem kunnen kopen voor een betrekkelijk laag bedrag. Zodra je Lozano verkoopt voor 50 miljoen en je moet zijn vervanger nog halen, dan gaat Leipzig natuurlijk extra geld vragen. Hiermee loopt PSV een risico, maar het lijkt toch wel heel zeker dat Bergwijn en/of Lozano gaat vertrekken, dus ik denk een goede keuze van John de Jong.
Deadsy schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:05:
Bruma is dus binnen. Vraag ik me af wie er al zo goed als verkocht is. Lozano of Bergeijk.
Inderdaad - laat Berghuis lekker in Rotjeknor blijven, hij levert volgens mij niets aan extra capaciteiten voor PSV.Tomba schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:47:
Ik hoop iig dat PSV Berghuis lekker in Rotterdam laat. Zeker als Luuk vertrekt zie ik geen enkele meerwaarde. Bruma ben ik wel benieuwd naar; het lijkt er in t eerste opzicht op dat we doelpunten inleveren of ie nou Bergwijn of Lozano moet vervangen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bruma vervangt Lozano/Bergwijn en Lammers kan Luuk vervangen, wie is er backup spits?
Ik denk dat ze Bergwijn niet meer laten gaan, mocht Lozano ook al zo goed als zeker vertrekken.
Zoals @PSV-EHV aangeeft zijn Napoli en Lozano in grote lijnen rond, maar Napoli nog niet met PSV.toolkist schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:03:
Ze waren toch al rond met PSV?
Als een club de prijs wil betalen voor Bergwijn, dan is hij ook weg.Martinusz schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:41:
Bruma vervangt Lozano/Bergwijn en Lammers kan Luuk vervangen, wie is er backup spits?
Ik denk dat ze Bergwijn niet meer laten gaan, mocht Lozano ook al zo goed als zeker vertrekken.
Lammers en Malen zijn de opvolgers van Luuk, Bruma is de opvolger van Lozano, Piroe is er nog als extra backup voor de spits, Gakpo is de backup voor linksbuiten en Aboukhlal voor rechtsbuiten.
Mocht Bergwijn ook vertrekken dan zal PSV nog een rechtsbuiten aantrekken, al kan Malen ook op die positie uit de voeten. Niet voor niets heeft PSV interesse in Berghuis (een prima speler, maar ook van mij hoeft hij niet te komen). Het ideaal scenario zou Robben zijn, die kan zo tekenen maar heeft nog steeds last van zijn blessure. De kans is daarom groot dat hij toch stopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 28-06-2019 14:50 ]
Malen en Gakpo hebben ze ook voor die posities. Alleen dan is het geen ‘ballen hoog voor de pot’ meer want dat hoofd van Luuk gaan ze dan nog missen (letterlijk en figuurlijk)Martinusz schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:41:
Stel Lozano en Bergwijn gaan nog, dan is de complete voorhoede ontmanteld
Miljoen of 40 voor Bergwijn is moeilijk nee zeggen inderdaad, en daar kunnen ze vast wel iets voor terughalen.Baseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:48:
[...]
Zoals @PSV-EHV aangeeft zijn Napoli en Lozano in grote lijnen rond, maar Napoli nog niet met PSV.
[...]
Als een club de prijs wil betalen voor Bergwijn, dan is hij ook weg.
Lammers en Malen zijn de opvolgers van Luuk, Bruma is de opvolger van Lozano, Piroe is er nog als extra backup voor de spits, Gakpo is de backup voor linksbuiten en Aboukhlal voor rechtsbuiten.
Mocht Bergwijn ook vertrekken dan zal PSV nog een rechtsbuiten aantrekken, al kan Malen ook op die positie uit de voeten. Niet voor niets heeft PSV interesse in Berghuis (een prima speler, maar ook van mij hoeft hij niet te komen). Het ideaal scenario zou Robben zijn, die kan zo tekenen maar heeft nog steeds last van zijn blessure. De kans is daarom groot dat hij toch stopt.
Ben benieuwd of het nu duidelijk wordt hoe belangrijk Luuk voor PSV was, naast het scoren was hij natuurlijk aanspeelpunt in een bepaalde tactiek. Lammers speelt toch wat anders volgens mij?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Luuk is/was sowieso belangrijk; als aanspeelpunt, als topscoorder, als breekijzer, als leider en als aanvoerder.Martinusz schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:01:
Ben benieuwd of het nu duidelijk wordt hoe belangrijk Luuk voor PSV was, naast het scoren was hij natuurlijk aanspeelpunt in een bepaalde tactiek. Lammers speelt toch wat anders volgens mij?
Maar hij heeft natuurlijk ook zijn beperkingen, met name op voetballend gebied. En juist daarin is Lammers ijzersterk, ook is hij sneller (al kan het ook niet veel langzamer dan Luuk
Lammers laat zich graag wat uitzakken om de combinatie aan te gaan, waarbij hij door zijn volledige tweebenigheid en prima schot altijd dreigend is rondom de 16. Ook heeft hij een aardige individuele actie in huis.
Malen is snel en erg doelgericht, hij gaat dan ook graag de diepte in. Hij kan zowel in de spits als op de vleugels spelen.
Dus PSV gaat er qua fysiek, kopkracht en leiderschap op achteruit, maar op voetballend gebied en snelheid op vooruit. Dat kan leuk worden!
[ Voor 18% gewijzigd door Baseman77 op 28-06-2019 15:12 ]
Als PSV echt zo gek is om 15+ miljoen voor m te betalen mogen ze m van mij hebben. Komend seizoen wordt toch kansloos, met of zonder Berghuis, en Feyenoord kan de centen goed gebruiken.Ramzzz schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:28:
[...]
Inderdaad - laat Berghuis lekker in Rotjeknor blijven, hij levert volgens mij niets aan extra capaciteiten voor PSV.
Waarom hebben ze ook in hemelsnaam Toornstra verlengd. Gast is 30+ en je krijgt er dus helemaal niets meer voor straks.
PSV-EHV schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:24:
Volgens mij was Napoli rond met Lozano, maar Napoli nog niet met PSV.
Ik was ervan overtuigd dat ik gelezen had dat ze het eens zouden zijn over 40m plus bonussen. Maar jullie volgen PSV ongetwijfeld beter dan ik, dus dan zullen jullie wel gelijk hebbenBaseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:48:
Zoals @PSV-EHV aangeeft zijn Napoli en Lozano in grote lijnen rond, maar Napoli nog niet met PSV.
Wat voor percentage moet PSV nog afstaan aan de vorige club van Lozano? Dat was best veel dacht ik?toolkist schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:34:
[...]
[...]
Ik was ervan overtuigd dat ik gelezen had dat ze het eens zouden zijn over 40m plus bonussen. Maar jullie volgen PSV ongetwijfeld beter dan ik, dus dan zullen jullie wel gelijk hebben
[ Voor 20% gewijzigd door Qu3st op 28-06-2019 15:47 ]
Apart want T/ten Hag zei eerder vanmiddag nog op zijn persconferentie dat hij Magallan en Veltman als opties ziet om de Ligt te vervangen als RCV. Maar ook niet heel gek, want het originele plan van beide kanten was natuurlijk dat hij vorig jaar weg zou gaan en toen raakte hij geblesseerd dus moest Veltman wel blijven.Qu3st schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:45:
Ajax wil het contract van Veltman mogelijk niet verlengen. @Harribo zal nu wel een rondje door de tuin rennen
Da's wel raar dan ja. Dat ze vorig jaar die intenties hadden klopt, maar nu komt het een beetje over alsof Ajax hem wil dumpen.Pompi schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:48:
[...]
Apart want T/ten Hag zei eerder vanmiddag nog op zijn persconferentie dat hij Magallan en Veltman als opties ziet om de Ligt te vervangen als RCV. Maar ook niet heel gek, want het originele plan van beide kanten was natuurlijk dat hij vorig jaar weg zou gaan en toen raakte hij geblesseerd dus moest Veltman wel blijven.
Kan ook een manier zijn om zijn eisen voor een nieuw contract te counteren.Qu3st schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:54:
[...]Da's wel raar dan ja. Dat ze vorig jaar die intenties hadden klopt, maar nu komt het een beetje over alsof Ajax hem wil dumpen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Geen idee, de percentages die bij de transfer naar PSV gemeld werden gingen van 0 tot 25 ofzo?Leon Zwiers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:37:
[...]
Wat voor percentage moet PSV nog afstaan aan de vorige club van Lozano? Dat was best veel dacht ik?
Ik gun Veltman nog wel een leuk buitenlands avontuur. Al mag zijn contract zeker ook wel verlengd worden. Het is geen klager en voert zijn taak degelijk uit. Blinkt niet uit, maar hij is wel een erg nuttige speler.
PSN: Curvaa_
Vind je dat echt? Ik denk dat Robben sporadisch van belang kan zijn maar ik vrees wel dat die zo vaak geblesseerd gaat zijn dat hij als ideaal scenario niet zo ‘ideaal’ gaat zijn. Nu ken ik Bruma niet maar als de Jong weggaat dan is het rendement (zoek maar eens zo’n kopsterke spits) vrees ik een stuk lager als het echt draait vanaf de flanken met een Bruma en een Robben. Vorig jaar stokte de hele aanvoer een wedstrijd of 5-6 voor het einde en was er geen echte voorhoede meer.Baseman77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:48:
[...]
Het ideaal scenario zou Robben zijn, die kan zo tekenen maar heeft nog steeds last van zijn blessure. De kans is daarom groot dat hij toch stopt.
Aan de andere kant gaan er dalijk zoveel bij PSV weg dat het een ideaal scenario is om ander spel te gaan creëeren. Ik voorspel dat wanneer Bergwijn en/of Lozano weggaan en De Jong ook vertrekt PSV het lastiger gaat krijgen puur met de tactiek en het voetbal wat ze willen spelen. Kwaliteitsverlies is logisch maar het was veel meer een plan A dan een B en of C. Die speelstijl werd vorig jaar dodelijk effectief uitgevoerd tot de winterstop. Als er andere spelers zouden vertrekken zou dat een stuk minder erg zijn voor het voetbal denk ik. Maar een ‘De Jong’ vind je zomaar niet.
Laat Lammers zich maar eens bewijzen. Liever bij PSV dan Heerenveen. En we hebben broodnodig een spits nodig bij het NL elftal!
Aan de andere kant. Heel PSV donderde na de winterstop ineen mét de Jong in de spits. Dus onmisbaar lijkt ie me niet. Denk dat het juist wel goed is dat ze ervan geleerd hebben en weer wat schwung in het elftal trachten te krijgen.Typhone schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:51:
[...]
Vind je dat echt? Ik denk dat Robben sporadisch van belang kan zijn maar ik vrees wel dat die zo vaak geblesseerd gaat zijn dat hij als ideaal scenario niet zo ‘ideaal’ gaat zijn. Nu ken ik Bruma niet maar als de Jong weggaat dan is het rendement (zoek maar eens zo’n kopsterke spits) vrees ik een stuk lager als het echt draait vanaf de flanken met een Bruma en een Robben. Vorig jaar stokte de hele aanvoer een wedstrijd of 5-6 voor het einde en was er geen echte voorhoede meer.
Aan de andere kant gaan er dalijk zoveel bij PSV weg dat het een ideaal scenario is om ander spel te gaan creëeren. Ik voorspel dat wanneer Bergwijn en/of Lozano weggaan en De Jong ook vertrekt PSV het lastiger gaat krijgen puur met de tactiek en het voetbal wat ze willen spelen. Kwaliteitsverlies is logisch maar het was veel meer een plan A dan een B en of C. Die speelstijl werd vorig jaar dodelijk effectief uitgevoerd tot de winterstop. Als er andere spelers zouden vertrekken zou dat een stuk minder erg zijn voor het voetbal denk ik. Maar een ‘De Jong’ vind je zomaar niet.
Laat Lammers zich maar eens bewijzen. Liever bij PSV dan Heerenveen. En we hebben broodnodig een spits nodig bij het NL elftal!
Ajax gaat ook echt nog wel spelers kwijtraken. Schijnt nu dat Real Donny v.d Beek wel ziet zitten.
Ben wel beniewd naar wat Promes kan brengen. Je zou zeggen dat ie de jeugd in de weg gaat staan.
Dat denk ik niet. Mits het behalen van de EL/CL groepsfase gaat Ajax weer genoeg wedstrijden spelen. Er loopt op dit moment nog geen buitenspeler rond bij de jeugd die direct mee kan doen op het gewenste niveau. De kans dat Promes direct mee kan doen schat ik vrij hoog in. Natuurlijk zal het systeem even wennen zijn, maar hij is wel wat gewend in Rusland en Spanje.Leon Zwiers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:58:
Ajax gaat ook echt nog wel spelers kwijtraken. Schijnt nu dat Real Donny v.d Beek wel ziet zitten.
Ben wel beniewd naar wat Promes kan brengen. Je zou zeggen dat ie de jeugd in de weg gaat staan.
Ik vond afgelopen jaar dat de spoeling vrij summier was op de flanken/aanval. Als er 1 of 2 (langdurig) geblesseerde waren, had het een probleem geweest.
Eerder vrij summier op de backs. Een matige Mazraoui kon zich door de kwaliteit voor en naast m nog best staande houden. Maar kan hij dat ook nog zonder de Ligt? Vraag het me ernstig af. En dan zal Ziyech mogelijk nog weggaan, die nog veel voor m corrigeerde met zijn harde werken en weergaloze niveau vorig seizoen.Curva schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:11:
[...]
Dat denk ik niet. Mits het behalen van de EL/CL groepsfase gaat Ajax weer genoeg wedstrijden spelen. Er loopt op dit moment nog geen buitenspeler rond bij de jeugd die direct mee kan doen op het gewenste niveau. De kans dat Promes direct mee kan doen schat ik vrij hoog in. Natuurlijk zal het systeem even wennen zijn, maar hij is wel wat gewend in Rusland en Spanje.
Ik vond afgelopen jaar dat de spoeling vrij summier was op de flanken/aanval. Als er 1 of 2 (langdurig) geblesseerde waren, had het een probleem geweest.
Aan de andere kant die die Argentijn waarvan ik de naam even kwijt ben, daarachter heb je eigenlijk geen vervanging.
Daarnaast is het enige wat Promes echt gewend was is Spanje het harde hout van de bank
Plus: Het is maar de vraag of Ajax zich uberhaupt kwalificeert. Lukte het jaar na de finale EL ook niet tenslotte.
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 28-06-2019 19:18 ]
Het elftal van nu is niet het elftal van de EL finale. Ik weet 100% zeker dat we een Europese groepsfase behalen, ik hoop natuurlijk op de CL, maar dat ligt toch echt aan de hoeveelheid basisspelers die blijven. De aankopen en spelers zijn beter dan toen vind ik.Leon Zwiers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:17:
[...]
Eerder vrij summier op de backs. Een matige Mazraoui kon zich door de kwaliteit voor en naast m nog best staande houden. Maar kan hij dat ook nog zonder de Ligt? Vraag het me ernstig af. En dan zal Ziyech mogelijk nog weggaan, die nog veel voor m corrigeerde met zijn harde werken en weergaloze niveau vorig seizoen.
Aan de andere kant die die Argentijn waarvan ik de naam even kwijt ben, daarachter heb je eigenlijk geen vervanging.
Daarnaast is het enige wat Promes echt gewend was is Spanje het harde hout van de bank
Plus: Het is maar de vraag of Ajax zich uberhaupt kwalificeert. Lukte het jaar na de finale EL ook niet tenslotte.
Promes was topscoorder van Rusland dacht ik. Hij prikte ze er aardig en bereidde ze goed voor daar.
Ik ben het wel met je eens over Mazraoui en Tagliafico. Laatstgenoemde blijft sowieso nog een jaar, volgend jaar mag ie weg voor een bepaald (relatief) laag bedrag dacht ik. Mazraoui vind ik ook tekort komen. Zo'n andere Argentijn is, Martinez ofzo, is gehaald voor de linkerkant. Ik hoop inderdaad dat er nog een goede rechtsback komt.
Het gemis van De Ligt, mits die weggaat, kun je niet zomaar opvangen. Die zal zeker gemist worden.
Totdat ie volgend jaar tekent bij Groningen.Qu3st schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:45:
Ajax wil het contract van Veltman mogelijk niet verlengen. @Harribo zal nu wel een rondje door de tuin rennen
Of bij PSV, net zoals die mislukte Viergeverdutchgio schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:32:
[...]
Totdat ie volgend jaar tekent bij Groningen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er zijn er 2 (zo goed als) weg bij Ajax (De Jong, de Ligt), en het is logisch dat er minimaal nog 1 volgt. ( Ziyech/Neres/vd Beek ). Het hart uit de ploeg is gewoon weg, en ze gaan heel wat kwaliteit inleveren met de zekere 2 en zodra er 1 van die andere 3 weg is.Gynnad schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:01:
Wel grappig om te zien dat iedereen het over de leegloop van Ajax heeft, terwijl er al 3 basisspelers weg zijn bij PSV..
Dus ja, bij PSV zijn er wat basisspelers weg. Maar bij Ajax komt het nog wel, maak je daar geen zorgen over
Ik wacht het gewoon rustig af... voorlopig is er maar 1 echt vertrokken en hebben minimaal 1 basisspeler teruggekocht, nota bene een Oranje international. Kortom, je kan pas oordelen tot er 1) vervangers zijn aangetrokken voor die potentiële vertrekkers en 2) je ze in actie hebt gezien in echte wedstrijden. Tot die tijd blijft het gissenLeon Zwiers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:05:
Dus ja, bij PSV zijn er wat basisspelers weg. Maar bij Ajax komt het nog wel, maak je daar geen zorgen over
Ik heb een rotsvast vertrouwen in Overmars, die flikt het wel, net als vorig seizoen met Tadic en Blind, dat heeft ook prima uitgepakt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Traoré
Bandé
Martinez
Magallan (wacht maar ff af)
Marin
Pierie
Scherpen
Gravenberch (!)
Ik maak me vooralsnog weinig zorgen en zal nog wat vergeten ook.
Ik had verwacht dat je toch wat beter op de hoogte zou zijn van de selectie van AjaxLeon Zwiers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:17:
[...]
Eerder vrij summier op de backs. Een matige Mazraoui kon zich door de kwaliteit voor en naast m nog best staande houden. Maar kan hij dat ook nog zonder de Ligt? Vraag het me ernstig af. En dan zal Ziyech mogelijk nog weggaan, die nog veel voor m corrigeerde met zijn harde werken en weergaloze niveau vorig seizoen.
Mazraoui en Veltman op rechts. Geen wereldtop, wel nuttig. We kunnen niet alleen maar toppers hebben helaas
Nico en Martinez op links, met ook nog Blind en Pierie die je daar neer zou kunnen zetten. Best bezette positie in het hele elftal dus.
Promes speelde vorig seizoen in 56 wedstrijden voor Sevilla. 3500 minuten dus lang niet elke wedstrijd volledig, maar veel op de bank zitten? Nah niet bepaald.
En vervangers ervoor heeft Ajax de afgelopen 6 maanden al binnen gehaald.
Ja natuurlijk ga je er op achteruit, dat is logisch.
Hoop is dat er spelers opstaan en men zich weet aan te passen.
https://www.vi.nl/nieuws/...t-nooit-redden-onmogelijk
Hangt natuurlijk wel een bepaalde "air" omheen als je je door Raiola laat vertegenwoordigen, maar heeft die Fransman een punt?
(Also: 1 extra auto als je 10-20 miljoen meer krijgt....... wat voor auto is dat in hemelsnaam? )
Dat zegt nog helemaal niks om eerlijk te zijn:Typhone schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:19:
En er zit nog wat op de bank:
Traoré
Bandé
Martinez
Magallan (wacht maar ff af)
Marin
Pierie
Scherpen
Gravenberch (!)
Ik maak me vooralsnog weinig zorgen en zal nog wat vergeten ook.
Traoré - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Bandé - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Martinez - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Magallan (wacht maar ff af) - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Marin - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Pierie - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Scherpen - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Gravenberch (!) - Moet zich nog bewijzen in de Eredivisie
Tja, ik heb vooralsnog geen rotsvast vertrouwen in de aankopen van dit jaar. Op Youtube lijkt het wel wat, maar men moet ook maar eens kunnen wennen bij Ajax en spelen in de Eredivisie.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Vind ik niet, ik lees vooral een hele zure reactie omdat hij niet naar PSG gaat. En sowieso is PSG wel de eerste club waar ze hun mond moeten houden over teveel geld. Oh, en de italiaanse competitie lijkt me voor de Ligt ook beter voetbaltechnisch dan de franse dus dat punt vind ik ook nergens opslaan.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:53:
Leuk discussie stukkie op vi.nl
Hangt natuurlijk wel een bepaalde "air" omheen als je je door Raiola laat vertegenwoordigen, maar heeft die Fransman een punt?
(Also: 1 extra auto als je 10-20 miljoen meer krijgt....... wat voor auto is dat in hemelsnaam? )
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zou je ze er allemaal inzetten dan zie ik het net zo somber inOuterspace schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:38:
[...]
Dat zegt nog helemaal niks om eerlijk te zijn:
Tja, ik heb vooralsnog geen rotsvast vertrouwen in de aankopen van dit jaar. Op Youtube lijkt het wel wat, maar men moet ook maar eens kunnen wennen bij Ajax en spelen in de Eredivisie.
Aan de andere kant heeft Ten Hag afgelopen seizoen weinig wisselingen gedaan dus ik vrees dat iedereen snel in de picture moet staan willen ze kans maken.
Nou dat is wel heel overdreven, de Belgische competitie kun je gewoon vergelijken met de eredivisie.Outerspace schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:38:
[...]
Bande en Marin hebben ervaring in de Belgische competitie, Pierie en Scherpen hebben eredivisie ervaring.
Kijk ze moeten zich allemaal nog bewijzen bij Ajax, maar dat moet iedere speler, maar om nou te zeggen dat de namen hierboven het niveau van de eredivisie niet aan zouden kunnen of dat moeten bewijzen lijkt mij wat overdreven.
Bande is natuurlijk wel afwachten na zijn blessures, Scherpen moet nog heel veel leren voordat die bij Ajax in de goal mag staan.
Jurgen Ekkelenkamp..groggy schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:45:
Carl eiting..
Snap niet helemaal wat je wilt bediscussiëren!?
Moet zich nog bewijzen in de eredivisie.Qu3st schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:56:
[...]
Jurgen Ekkelenkamp..
Snap niet helemaal wat je wilt bediscussiëren!?
Degene die vandaag de middenlijn heeft gezet had denk ik wat flessen pils op, die lijn gaat alle kanten op

Ja en nee. Had hem ook gelezen, het is een zure Fransman (pleonasme), maar ik snap de frustratie ergens ook wel.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:53:
Leuk discussie stukkie op vi.nl
Ze probeerden juist met veel geld om hem naar PSG krijgen, maar hij wilde dan wel een afkoopclausule. Ik snap dat het voelt alsof hij niet 100% committeert, maar ik snap ook dat je niet wilt dat PSG je vijf jaar lang in Frankrijk vast kan houden. Nu lijkt Juventus met bereid te zijn tot gunstige voorwaarden en lint hij daarmee verder te gaan.
Dus ergens snap ik wel waar de irritatie vandaan komt, maar ik vind het vooral hypocriet. PSG was juist de eerste die hem probeerde financieel te paaien omdat Barcelona sportief gunstiger is. Nu dat niet geholpen heeft is kiezen voor het financiële ineens slecht?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben het zeker met je eens dat iedereen zich nog bij Ajax moet bewijzen. Een paar hebben wel al op niveau gevoetbald wat met de eredivisie te vergelijken is. Maar waar ik wel blij mee ben is dat er überhaupt opvolgers zijn. Ajax heeft nu de middelen (geld) en gebruikt ze. Jaren achtereen werden er spelers verkocht maar kwam er niks voor terug.Outerspace schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 01:38:
[...]
Dat kan, maar in zijn post zat totaal geen uitleg bij. Hopelijk is ie goed terug gekomen van zijn blessure.
De Jong lijkt echt de weg naar Sevilla te gaan bewandelen. PSV heeft toestemming gegeven om te gaan praten.
Vn mij mag Scherpen per direct de plaats van Onana overnemen, kunnen we nog wat lachen komend seizoen.Martinusz schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:39:
[...]
Nou dat is wel heel overdreven, de Belgische competitie kun je gewoon vergelijken met de eredivisie.
Bande en Marin hebben ervaring in de Belgische competitie, Pierie en Scherpen hebben eredivisie ervaring.
Kijk ze moeten zich allemaal nog bewijzen bij Ajax, maar dat moet iedere speler, maar om nou te zeggen dat de namen hierboven het niveau van de eredivisie niet aan zouden kunnen of dat moeten bewijzen lijkt mij wat overdreven.
Bande is natuurlijk wel afwachten na zijn blessures, Scherpen moet nog heel veel leren voordat die bij Ajax in de goal mag staan.
Maar de topclubs in België zijn qua niveau toch een flink stukkie minder dan Ajax en PSV. Die competitie kent veel overeenkomsten, maar is zeker niet 1 op 1 vergelijkbaar met de ED.
Weet iemand hoe het werkt met een Feyenoord seizoenskaart? Ik dacht dat ik mijn eigen stoel moest "kopen" zodra het in de verkoop komt; Maar ik zie bij Feyenoord - Southampton al dat mijn plek bezet is. Is het dan gewoon een kwestie van naar de ingang van De Kuip lopen en mijn seizoenskaart te laten zien?
* polopolo150 heeft voor het eerst een seizoenskaart gehaald.
Geen idee hoor, maar zit er niet een verschil tussen de nederlandse competitie waar je een seizoenskaart voor hebt en de europese die blijkbaar apart is?polopolo150 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:53:
Had eigenlijk niet verwacht dat dit een gelijkspel zou worden tussen Ajax - Aalborg.
Weet iemand hoe het werkt met een Feyenoord seizoenskaart? Ik dacht dat ik mijn eigen stoel moest "kopen" zodra het in de verkoop komt; Maar ik zie bij Feyenoord - Southampton al dat mijn plek bezet is. Is het dan gewoon een kwestie van naar de ingang van De Kuip lopen en mijn seizoenskaart te laten zien?
* polopolo150 heeft voor het eerst een seizoenskaart gehaald.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
" Magallán maakte in één duel drie overtredingen op Andersen en de bal ging op de stip."
Dat is toch best knap
Weet niet welke 'reporter' half heeft zitten kijken of zweetdruppels in z'n ogen had?Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:17:
Ik quote VI:
" Magallán maakte in één duel drie overtredingen op Andersen en de bal ging op de stip."
Dat is toch best knap. Die gast is toch een dikke miskoop? Wat gaan Ajax de Ligt missen zeg.
Klopt het wel dat er na een fout van Scherpen Ajax erg goed wegkwam? Was wel te verwachten dat ie het Emmen niveau zou voortzettentoolkist schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:20:
[...]
Weet niet welke 'reporter' half heeft zitten kijken of zweetdruppels in z'n ogen had?Ja hij maakte uiteindelijk 1 overtreding dus de penalty was terecht, maar in diezelfde actie speelde hij eerst de bal.
Ik weet dat die oefenduels niets zeggen, maar Overmars moet toch ook wel even slikken. Nog veel werk te verrichten. De reserves lijken er nog niet echt klaar voor.
Niemand is er klaar voor, geen enkel elftal van geen enkele club, want ze zitten in de 1e week van de voorbereiding. Natuurlijk moeten die spelers wel gaan laten zien dat ze er klaar voor zijn, maar dat is nu nog te vroeg.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:22:
[...]
Klopt het wel dat er na een fout van Scherpen Ajax erg goed wegkwam? Was wel te verwachten dat ie het Emmen niveau zou voortzetten
Ik weet dat die oefenduels niets zeggen, maar Overmars moet toch ook wel even slikken. Nog veel werk te verrichten. De reserves lijken er nog niet echt klaar voor.
Ik hoorde de commentator inderdaad zeggen dat Scherpen een flinke fout maakte, maar niet zelf gezien. Heb alleen de 1e helft helemaal gekeken (en dat viel niet mee).
Eens hoor, alleen zit er wel een verschil tussen er nog niet klaar voor zijn omdat je aan het opbouwen bent voor een nieuw seizoen (conditioneel, en focus) of gewoon (net zoals vorig seizoen) lompe beginnersfouten die je bij een club als Ajax gewoon niet hoort te maken. Je verwacht een bepaald basis niveau waar men niet onder zakt om het zo maar te zeggen.toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:27:
[...]
Niemand is er klaar voor, geen enkel elftal van geen enkele club, want ze zitten in de 1e week van de voorbereiding. Natuurlijk moeten die spelers wel gaan laten zien dat ze er klaar voor zijn, maar dat is nu nog te vroeg.
Ik hoorde de commentator inderdaad zeggen dat Scherpen een flinke fout maakte, maar niet zelf gezien. Heb alleen de 1e helft helemaal gekeken (en dat viel niet mee).
Die Magellan speelde in afgelopen seizoen al waardeloos, en gaat daar nu rustig mee verder, Scherpen idem. Geeft toch wel een signaal richting ten Hag lijkt me.
Ondertussen bij mijn club angstvallige stilte, op de uitgaande transfer na en de onverklaarbare verlenging van Toornstra.
Knappe conclusie na 160 speelminuten vorig seizoen, je zou trainer of TD bij Feyenoord moeten worden als je zo snel ziet of iemand goed is of nietLeon Zwiers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:32:
Die Magellan speelde in afgelopen seizoen al waardeloos, en gaat daar nu rustig mee verder, Scherpen idem. Geeft toch wel een signaal richting ten Hag lijkt me.
160 minuten mogen invallen in een zeer goed draaiend team, en toch negatief op kunnen vallen. Schept weinig hoop voor zijn niveau als het team niet lekker draait en op elkaar ingespeeld moet raken.toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:47:
[...]
Knappe conclusie na 160 speelminuten vorig seizoen, je zou trainer of TD bij Feyenoord moeten worden als je zo snel ziet of iemand goed is of niet
Ik zie het nog niet, maar van mij mag ie basis hoor, samen met Scherpen en Pierie.

Ja je moet wat om er dit seizoen nog van te kunnen genietenpolopolo150 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:13:
Ik merk wel een beetje dat de commentator bij Putten - Feyenoord een borreltje op heeft
zo lelijk?Martinusz schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:11:
@Leon Zwiers je kan je beter druk maken over die inloopshirts van Feyenoord
Ik hoop dat Feyenoord deze warmloopshirts alleen vandaag aan heeft omdat het bloedheet is. pic.twitter.com/YCd6YaLnVK
— Sinclair Bischop (@sinclairbischop) 29 juni 2019
Ja, tegen amateurs. Dat kan zelfs de Graafschap dik winnen.polopolo150 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:24:
@Leon Zwiers deze wedstrijd valt toch wel mee?
Shirts lijken wel NL elftal shirts die met chloor zijn gewassen
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 29-06-2019 17:27 ]
Zie jij redenen om blij te zijn bij Feyenoord nu dan?polopolo150 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:26:
@Leon Zwiers ik vind je onnodig zuur vandaag man
We hebben niet eens een normale TD
Hopelijk heeft Stam er niet teveel last van.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.