Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.207 views

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:37:
[...]

Goede toonzetting van je beircht. De kern van de vraag is echter wat @Tomba als vergelijkbaar ziet.

Dat leeftijd een belangrijk component om de kostprijs van een speler over een bepaalde periode vast te kunnen stellen is een feit. De totale kostprijs van een speler wordt beinvloed door de potentiele doorverkoopwaarde. De potentiele doorverkoopwaarde is voor een oudere speler lager, een jongere speler kan je een deel van je investering terughalen middels een doorverkoop.

Dat de speler van 30 jaar oud dan niet direct vergelijkbaar is met een speler van 24 jaar oud lijkt me enigszins evident. Transferwaarde is één component van de kostprijs van de speler. Zowel door de afschijving van de transfersom alsmede dat de speler zich zal ontwikkelen. Waar de gemiddelde piek ligt durf ik niet met feiten te onderbouwen maar zal waarschijnlijk tussen de 27 en 29 liggen. De speler van 30 zal inboeten op kwaliteit waar de speler van 24 wellicht nog beter zal worden.

Naar mijn mening kan je de speler van 24 jaar oud niet vergelijken met 30 jaar oud door puur te kijken naar de transfersom. Zowel het kostenplaatje als de ontwikkeling in kwaliteit is verschillend.
Mooi verhaal, maar de vraag was:
Even een simpele vraag; wie is er beter dan Lozano en te krijgen voor 40 miljoen?
Beter en max 40m. Niet even oud, wie wordt er beter, of wat dan ook.

• Typhone
  • Laatst online: 16-11 12:33

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Spelers worden inderdaad graag gewisselt, ze zitten veel liever op de bank dan dat ze op het veld blijven staan. Zit in dit geval Lozano op de bank dan is zijn gedrag niet goed (wat ik onderken) staat hij in het veld en wordt hij vanwege een blessure gewisselt is het ook niet goed.

Wellicht is het het feit dat een speler door meerdere spelers beticht wordt van een bepaald gedrag terwijl hij in menig situatie daadwerkelijk geraakt wordt door zijn tegenstander. Het contact lijkt opeens geen rol meer te spelen omdat de conclusie al vaststaat alvorens de situatie zich afspeelt.
Het één heeft niks met het ander te maken. Het is ook wel typerend dat dhr. Lozano harder rolt als hij niet geraakt wordt dan wanneer hij écht geraakt wordt. Dat heet spelbederf en dan kun je rustig 20x per wedstrijd geraakt worden maar elke keer dat je het faked is er in dat geval één teveel en voor de rest loopt er een scheidsrechter. Als je dan als een luiwammes ongeïnteresseerd op de bank gaat zitten terwijl je al maanden geen knikker raakt dan moet je wellicht eens plaatsnemen naast Kasper Dolberg en samen de zonden gaan overdenken.

Geeft ook wel te denken dat wanneer hij een keer een balletje links of rechts afgeeft hij veel waardevoller is voor het team dan standaard alles zelf blijven doen.

gewisseld

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 13-08-2019 11:25 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PSV mag in zijn handjes knijpen als ze 20+ miljoen voor Lozano weten te vangen. Die speler was de eerste helft van vorig seizoen erg nuttig en dreigend maar stelt al maanden niets meer voor. Pas als hij gewisseld wordt begint PSV gevaarlijk te worden.

alles kan off-topic

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ankona schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:26:
Pas als hij gewisseld wordt begint PSV gevaarlijk te worden.
Dat vind ik ook. Die hele zogenaamde band Guti-Lozano na ADO-PSV vorig jaar bestaat niet meer (dat was toch ADO-PSV dacht ik?). En die jonge mannetjes van ze (Gakpo, Malen, Bergwijn) die trekken momenteel wel de kar.

[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 13-08-2019 11:36 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:54:
[...]Zit in dit geval Lozano op de bank dan is zijn gedrag niet goed (wat ik onderken) staat hij in het veld en wordt hij vanwege een blessure gewisselt is het ook niet goed.
Blessure of pijntje? Wat heeft hij nu dan? Een krasje? Schaafwondje? Ego gekrenkt?
Zijn herstelmogelijkheden en/of wederopstandingen zijn bijna van epische proporties.
Wellicht is het het feit dat een speler door meerdere spelers beticht wordt van een bepaald gedrag terwijl hij in menig situatie daadwerkelijk geraakt wordt door zijn tegenstander. Het contact lijkt opeens geen rol meer te spelen omdat de conclusie al vaststaat alvorens de situatie zich afspeelt.
Dus bij echt elk contact gaan liggen is in jouw ogen terecht? Ik zou me kapot schamen.
Ik heb hem zelden zien doorspelen. Zelfs bij minimaal contact, vandaar de 9,5/10.
Tagliafico zag ik afgelopen zondag tegen Emmen een tik krijgen(rand 16-meter), maar hij speelde door en daaruit viel een doelpunt. Ik durf te zeggen dat Lozano in hetzelfde geval 100% naar de grond was gegaan.

En dat zijn tegenstanders kaarten krijgen zegt echt helemaal niets, want dat is net zo veelzeggend als
Luuk kreeg die nooit mee
Luuk de Jong zou dan ook nooit een 9,5 scoren i.t.t. Lozano.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:17
Voorspelling:

Ajax-PAOK: 4-0.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 14:51
Probeer je het weer? Komen tot nu nog niet echt uit, die voorspellingen van je :+

Denk zelf aan een 3-1

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Ajax vs PAOK Saloniki
Winst Ajax
Winst PAOK Saloniki
Gelijkspel: Ajax door
Gelijkspel: PAOK Saloniki door
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402009&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• mavaros
Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:25:
[...]

Probeer je het weer? Komen tot nu nog niet echt uit, die voorspellingen van je :+

Denk zelf aan een 3-1
Nou, ik wilde eigenlijk 7-0 neertikken. ;)

Bijna al mijn mislukte voorspellingen van afgelopen weekend waren domme pech. Foute scheidsrechters, waardeloze VAR-ingrepen, onnodig lang laten doorspelen, dat soort dingen. En vergeet Feijenoord niet. Ik volgde gewoon netjes hun nieuwe norm. Dat ging dus weer helemaal mis.

Maar voor vanavond heb ik een goed gevoel. PAOK gaat vakkundig geslacht en opgediend worden aan het publiek. oOo

• toolkist
  • Niet online
Ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk gaat en we met 2-1 doorgaan.
Daarnaast wil ik er niet aan denken wat voor onrust er komt als we er vanavond uit zouden vliegen. Blijven Nico, Onana, Neres en Donny dan nog wel?

• mavaros
Is er bij uitschakeling niet gewoon een route naar de EL?

PSV lag er immers al een ronde eerder uit en ik weet dat de nummers 3 uit de CL poule, ook gewoon instroomt in de EL.

Het is niet de hoofdprijs, maar het is tegenwoordig wel een serieuze prijs en het levert ook best wat knaken op.

Maar goed, doemdenken is iets dat men beter niet kan gaan doen. Voor je het weet, komt het uit.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-11 10:47

Qu3st

mavaros schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:21:
Is er bij uitschakeling niet gewoon een route naar de EL?

PSV lag er immers al een ronde eerder uit en ik weet dat de nummers 3 uit de CL poule, ook gewoon instroomt in de EL.

Het is niet de hoofdprijs, maar het is tegenwoordig wel een serieuze prijs en het levert ook best wat knaken op.

Maar goed, doemdenken is iets dat men beter niet kan gaan doen. Voor je het weet, komt het uit.
Als Ajax vanavond niet weet te plaatsen voor de volgende ronde CL, dan gaan ze de Play-Off ronde in voor de EL.

• mavaros
Qu3st schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:23:
[...]

Als Ajax vanavond niet weet te plaatsen voor de volgende ronde CL, dan gaan ze de Play-Off ronde in voor de EL.
Nou, wat maken we ons dan druk.

Hup Ajax *O*

Prettige wedstrijd allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door mavaros op 13-08-2019 13:26 ]

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 13:31
PSV mag in zijn handjes knijpen als ze 20+ miljoen voor Lozano weten te vangen. Die speler was de eerste helft van vorig seizoen erg nuttig en dreigend maar stelt al maanden niets meer voor. Pas als hij gewisseld wordt begint PSV gevaarlijk te worden.
Ik durf wel te beweren dat die prijs zo hoog is mede door het succes van Ajax van afgelopen jaar. Zo werkt dat in voetbal nou eenmaal. Precies hetzelfde als met Berghuis. Daar kan nu ook meer voor gevraagd worden.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11 16:30

Baseman77

We move

Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:22:
Het is ook wel typerend dat dhr. Lozano harder rolt als hij niet geraakt wordt dan wanneer hij écht geraakt wordt. Dat heet spelbederf en dan kun je rustig 20x per wedstrijd geraakt worden maar elke keer dat je het faked is er in dat geval één teveel en voor de rest loopt er een scheidsrechter.
https://www.ed.nl/psv/psv...-dan-50-kaarten~a92d2925/
https://www.ad.nl/nederla...el-en-soms-rood~a4e4d849/
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=342946
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=340878
https://www.volkskrant.nl...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Het aantal kaarten dat wordt uitgedeeld na overtredingen op Lozano is niet gewoon hoog, het is bizar hoog.
En dit geldt niet alleen in de Eredivisie (elk seizoen dat Lozano daarin actief is), de CL liet gelijkwaardige statistieken zien.

Maar blijf vooral roepen dat Lozano een aansteller is.
Als je dan als een luiwammes ongeïnteresseerd op de bank gaat zitten
Nieuwe aankoop Baumgartl zat die wedstrijd ook zo op zijn stoel, ook meteen een luiwammes die er niets (meer) van kan en zijn zonden moet overdenken? Of ook een momentopname dat helemaal niets hoeft te zeggen?
Wat een zeldzame onzin |:(
DoeEensGek schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:31:
Ik durf wel te beweren dat die prijs zo hoog is mede door het succes van Ajax van afgelopen jaar.
_O-
Ik vind ook dat alles wat positief is te danken is aan Ajax en alles wat negatief is te wijten is aan eigen schuld PSV.

Studio Voetbal is niets vergeleken met de Ajax verheerlijking hier, het gaat echt nergens meer over 8)7

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:31:
[...]

Ik durf wel te beweren dat die prijs zo hoog is mede door het succes van Ajax van afgelopen jaar. Zo werkt dat in voetbal nou eenmaal. Precies hetzelfde als met Berghuis. Daar kan nu ook meer voor gevraagd worden.
Nah dat heeft niks te maken met Ajax (die link snap ik echt niet) maar met de absurde transferbedragen zoals bij Neymar.
Baseman77 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:42:
_O-
Ik vind ook dat alles wat positief is te danken is aan Ajax en alles wat negatief is te wijten is aan eigen schuld PSV.

Studio Voetbal is niets vergeleken met de Ajax verheerlijking hier, het gaat echt nergens meer over 8)7
Rustig maar, de mening van 1 persoon is zeker niet die van elke Ajax supporter hier...

Enneh Neymar wordt ook vaak wel geraakt en toch stoort iedereen (als ik het me goed herinner jijzelf ook) zich aan zijn gerollebol. Mag dat bij hem dan wel maar niet bij Lozano?

[ Voor 41% gewijzigd door toolkist op 13-08-2019 13:47 ]

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 13:31
toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:42:
[...]

Nah dat heeft niks te maken met Ajax (die link snap ik echt niet) maar met de absurde transferbedragen zoals bij Neymar.

[...]

Rustig maar, de mening van 1 persoon is zeker niet die van elke Ajax supporter hier...
Omdat de hele competitie meer waard is, omdat de concurrent meer vraagt. PSV kan zoveel vragen omdat Ajax zoveel vangt, feyenoord kan daardoor weer veel vragen, en zo kan elke club eronder meer vragen. En inderdaad door die rare bedragen voor spelers als Neymar kan Ajax zoveel vragen. Dat is marktwerking.

@Baseman77 Als je elke diepgang met gestrekt been onderuit haalt, moet je ook niet klagen dat die er niet is. Ik zeg volgens mij niks negatiefs over PSV. Sterker nog het is juist positief dat hun zoveel hebben afgedwongen!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:42:
[...]
https://www.ed.nl/psv/psv...-dan-50-kaarten~a92d2925/
https://www.ad.nl/nederla...el-en-soms-rood~a4e4d849/
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=342946
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=340878
https://www.volkskrant.nl...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Het aantal kaarten dat wordt uitgedeeld na overtredingen op Lozano is niet gewoon hoog, het is bizar hoog.
En dit geldt niet alleen in de Eredivisie (elk seizoen dat Lozano daarin actief is), de CL liet gelijkwaardige statistieken zien.

Maar blijf vooral roepen dat Lozano een aansteller is.
Je hebt gelijk!
We stellen allemaal onze mening meteen bij vanwege de mening van een paar anderen die stroken met jouw mening ... _O-
Ik vind hem een aansteller en dat heeft hij helemaal niet nodig.
Doodzonde en iets om je eerder voor te schamen i.p.v. het te verheerlijken.
En altijd maar met het aantal kaarten aankomen, die automatisch allemaal 100% terecht zijn.
Krijgt een PSV'er een kaart dan is het ineens anders, toch? Die zijn niet allemaal terecht.
Nieuwe aankoop Baumgartl zat die wedstrijd ook zo op zijn stoel, ook meteen een luiwammes die er niets (meer) van kan en zijn zonden moet overdenken? Of ook een momentopname dat helemaal niets hoeft te zeggen?
Baumgartl komt net kijken i.t.t. Lozano.

Begin maar weer over de zogenaamde Ajax-verheerlijking, maar ondertussen doe jij exact hetzelfde.
Heet dat dan hetzelfde of kun/wil je dat niet zien? :F

• mavaros
Wat een grappige discussie.

De ene loopt te roepen dat Suarez al lang niet meer iemand gebeten heeft, dus is gegroeid. Een ander beticht Lozano van matennaaierij en een of ander moeilijk woord. Weer iemand anders weidt het aan corrupte scheidsrechters, maar niemand noemt hier de Zuid Amerikaanse mentaliteit. Midden Amerika telt ook mee.

ZA voetbal is gewoonweg totaal anders. Daar zit zielevuur in, en dat kennen wij Europeanen niet. Wij zijn van de tactiek. Hun zijn goed in met alle mogelijke middelen een wedstrijd binnen te harken. Moet je dan iemand bijten, dan is dat geoorloofd. Moet je iemand onder het tapijt schoffelen, dan doet men dat. De scheidsrechter omkopen, dat is daar heel normaal. De bond omkopen is daar onderdeel van de officieuze statuten. Kortom, totaal anders dan hier.

Daarnaast komen er bij onze clubs niet meer de Ronaldo's of Romario's. Die gaan nu direct naar een of andere rijke club in Engeland of Spanje. Het is dus de B garnituur of zelfs nog minder goed.

Persoonlijk ben ik een groot voorstander dat die ZAse tuimelaars in onze competities komen spelen. Voetbal is immers geen tikkie takkie. Soms is het nodig om gemeen te spelen om het doel te behalen. Dat konden we in de jaren "70 ook goed, maar we trappen altijd in de val van de tegenstander. (NED-POR)

Nu kunnen we echt iets leren.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:08:
Ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk gaat en we met 2-1 doorgaan.
Daarnaast wil ik er niet aan denken wat voor onrust er komt als we er vanavond uit zouden vliegen. Blijven Nico, Onana, Neres en Donny dan nog wel?
Dat zou wat zijn. Dan speelt 'afdankertje' Wöber gewoon CL met Salzburg en mogen onze 'godenzonen' nog hun best doen om via EL überhaupt Europees te spelen. :D _O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
RIP DJ

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11 07:49
Ik ga er vanuit dat we vanavond met een (kleine) overwinning de wedstrijd afsluiten. Als je ziet wat voor team er op het veld staat mag je dat ook wel verwachten denk ik, ondanks dat het nog niet zo lekker draait.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 20:41
Ik ben er even niet meer zeker van, maar speelde Tadic vorig seizoen ook in de spits?
Draaide verdomdes goed met hem op die positie.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-11 23:35
Mosin schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:24:
Ik ben er even niet meer zeker van, maar speelde Tadic vorig seizoen ook in de spits?
Jep in CL speelde hij in de spits :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het gaat er niet zozeer om hoe vaak er een overtreding gemaakt wordt op hem die terecht is. Het gaat erom dat het vaak (vaker dan bij vergelijkbare spelers in de NL competitie) een minimale aanraking is waarbij hij ligt te rollen als Neymar om vervolgens op te springen en vrolijk door te gaan.

Dat er overtredingen op hem gemaakt worden en dat tegenstanders vaker geel en rood vangen als ze tegen hem spelen is zoals ik eerder al zei een andere discussie.

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:24:
Daar begon Ten Hag mee uit tegen 'jouw' Bayern ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

EA sports, it's in the game en Ié naar Feyenoord!

• Gonadan

Gonadan

Ik citeer:
Vorig seizoen stond Ié, die zijn opleiding genoot bij Barcelona, nog onder contract bij Lille in Frankrijk. Die club verhuurde hem de tweede seizoenshelft aan FC Nantes, maar dat werd geen onverdeeld succes. Trabzonspor lijfde hem deze zomer transfervrij in, maar is desondanks bereid om Ié alweer te verhuren.
Volgens mij hoor ik @D-e-n en @Leon Zwiers de messen alweer slijpen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Baseman77

Baseman77

We move

DoeEensGek schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:49:
@Baseman77 Als je elke diepgang met gestrekt been onderuit haalt, moet je ook niet klagen dat die er niet is.
Welke diepgang?
Zeggen dat PSV hogere prijzen krijgt voor haar spelers omdat Ajax 1 keer ver komt in de CL en 2 uitzonderlijke talenten verkoopt noem ik geen diepgang, dat noem ik onzinnig.
Ik ben heel rustig, het is alleen aan de inhoud van een aardig aantal posts duidelijk te merken dat hier weinig PSV'ers en veel Ajacieden reageren.
Enneh Neymar wordt ook vaak wel geraakt en toch stoort iedereen (als ik het me goed herinner jijzelf ook) zich aan zijn gerollebol. Mag dat bij hem dan wel maar niet bij Lozano?
Zo ongeveer heel de wereld stoort zich aan de extreme aanstellerij van Neymar, wel een logische vergelijking met Lozano ja.

Ik zeg overigens nergens dat Lozano zich nooit makkelijk laat vallen en zich nooit aanstelt. Ik geef alleen aan waarom Lozano zo vaak op de grond ligt, dat komt vooral door het ontzettend hoge aantal overtredingen dat hem op hem wordt gemaakt.
Het is maar waar je de nadruk op wil leggen, op de paar keer dat hij zich aanstelt of op het jaarlijkse recordaantal kaarten dat tegenstanders krijgen voor de overtredingen puur en alleen op Lozano.

Overigens mag iedereen zich rustig storen aan het gedrag van Lozano.
Maar als je roept dat PSV supporters zich zouden moeten schamen voor Lozano dan begrijp je er in mijn ogen heel weinig van en/of ben je heel subjectief.
Weet ik, maar fijn dat je dit nu zelf ook inziet d:)b
i.p.v. het te verheerlijken.
Wie doet dit en waar?
En altijd maar met het aantal kaarten aankomen, die automatisch allemaal 100% terecht zijn.
Dus het bizar hoge aantal kaarten voor tegenstanders na overtredingen op Lozano komt vooral tot stand door onterechte kaarten? Of zorgen de eventuele enkele onterechte kaarten niet meer voor een bizar hoog aantal?
En mijn excuses voor het blijven gebruiken van feiten en cijfers, helemaal als ze erg opvallend zijn. Emotie over ratio is natuurlijk veel prettiger in een discussie.
Begin maar weer over de zogenaamde Ajax-verheerlijking, maar ondertussen doe jij exact hetzelfde.
Volgens mij snap je niet helemaal wat de term verheerlijking inhoudt.
Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:38:
Het gaat erom dat het vaak (vaker dan bij vergelijkbare spelers in de NL competitie) een minimale aanraking is waarbij hij ligt te rollen als Neymar om vervolgens op te springen en vrolijk door te gaan.
Welke vergelijkbare spelers?
Die zijn er in mijn ogen niet in de Eredivisie, wat meteen een belangrijke reden is dat er zoveel overtredingen op hem gemaakt worden. En iemand die op volle snelheid ligt valt veel makkelijker na een duw/schop.

PS: Lozano rolt juist totaal niet zoals Neymar, hij blijft meestal liggen en lijkt regelmatig veel pijn te hebben wat meestal reuze meevalt.
Dat er overtredingen op hem gemaakt worden en dat tegenstanders vaker geel en rood vangen als ze tegen hem spelen is zoals ik eerder al zei een andere discussie.
Dus dat Lozano zich wel eens aanstelt heeft volgens jou geen relatie met het recordaantal kaarten dat tegenstanders jaarlijks krijgen voor overtredingen op hem?
Hoe is dit een andere discussie?

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:08:
Ik ben heel rustig, het is alleen aan de inhoud van een aardig aantal posts duidelijk te merken dat hier weinig PSV'ers en veel Ajacieden reageren.
Ja er reageren veel Ajacieden hier. Nee, ik heb er nog geen gezien die het eens is met @DoeEensGek mbt de hogere transfersommen. ;)
Zo ongeveer heel de wereld stoort zich aan de extreme aanstellerij van Neymar, wel een logische vergelijking met Lozano ja.

Ik zeg overigens nergens dat Lozano zich nooit makkelijk laat vallen en zich nooit aanstelt. Ik geef alleen aan waarom Lozano zo vaak op de grond ligt, dat komt vooral door het ontzettend hoge aantal overtredingen dat hem op hem wordt gemaakt.
Het is maar waar je de nadruk op wil leggen, op de paar keer dat hij zich aanstelt of op het jaarlijkse recordaantal kaarten dat tegenstanders krijgen voor de overtredingen puur en alleen op Lozano.

Maar als je roept dat PSV supporters zich zouden moeten schamen voor Lozano dan begrijp je er in mijn ogen heel weinig van en/of ben je heel subjectief.
Zoals dat ten tijde van Suarez z'n wangedrag ook richting Ajacieden geuit werd? ;)
Ik ben het overigens wel met je eens hoor, daar niet van. De supporters hoeven zich daar niet voor te schamen oid, hoogstens de club die in moet grijpen als het te erg wordt.

• D-e-n
  • Laatst online: 23:49
Gonadan schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:01:
Ik citeer:

[...]

Volgens mij hoor ik @D-e-n en @Leon Zwiers de messen alweer slijpen. :P
En weer een huurspeler. Zo kun je transfergeld ook opmaken natuurlijk. Alleen is dat volgend seizoen wel weg dus.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:08:
Maar die kaarten zijn allemaal terecht, ondanks dat jij nergens zegt dat Lozano zich nooit makkelijk laat vallen en zich nooit aanstelt? :X
Maar als je roept dat PSV supporters zich zouden moeten schamen voor Lozano
Waar heb ik dat geroepen? Niet hé?
Ik zei dat ik me ervoor kapot zou schamen.
Zo schaamde ik me ook kapot voor Joel Veltman tegen Sparta;
[YouTube: Most unsportsmanlike move of the year | Joel Veltman Ajax Amsterdam]
Of Suarez met zijn beten, zelfs toen het in het shirt van Uruguay was.
dan begrijp je er in mijn ogen heel weinig van en/of ben je heel subjectief.
Vanuit jouw objectieve hoek? _O-
Weet ik, maar fijn dat je dit nu zelf ook inziet d:)b
Volgens mij snap je niet helemaal wat de term sarcasme inhoudt. :+
Fijn dat je dit nu zelf ook inziet ... O-)
Wereld > Noord Brabant
Wie doet dit en waar?
Jij, het is altijd pro-PSV en de ander (lees: de rest) zeurt, klaagt, is subjectief etc. etc.
Dus het bizar hoge aantal kaarten voor tegenstanders na overtredingen op Lozano komt vooral tot stand door onterechte kaarten? Of zorgen de eventuele enkele onterechte kaarten niet meer voor een bizar hoog aantal?
Wie gaat bepalen welke en/of die kaarten (on)terecht zijn? Ik? Nee! Jij? Nee. Peter van de Jumbo uit Schijndel? Nee.
En mijn excuses voor het blijven gebruiken van feiten en cijfers, helemaal als ze erg opvallend zijn.
Jouw mening is geen feit, het als een feit verkondigen noem ik lachwekkend en onzinnig. :+
Emotie over ratio is natuurlijk veel prettiger in een discussie.
En dat zeg jij? 8)7
Volgens mij snap je niet helemaal wat de term verheerlijking inhoudt.
Ik snap dat jij denkt dat ik het niet snap. :(:)

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-08-2019 18:32 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:19:
[...]

Mooi verhaal, maar de vraag was:

[...]

Beter en max 40m. Niet even oud, wie wordt er beter, of wat dan ook.
Wellicht is het dan goed om het niet direct als gezeik te bestempelen. De vraag heb je inderdaad beantwoord en de vraag had wellicht wat specifieker gevraagd kunnen worden. Het is ontzettend jammer dat het direct als gezeik bestempeld wordt. Waar is dat voor nodig?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@OPSLAGHOND en @Baseman77 , willen jullie deze discussie, waar ik al bang voor was, elders uit het zicht kunnen verplaatsen of kunnen stoppen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Baseman77

Baseman77

We move

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:43:
Maar die kaarten zijn allemaal terecht, ondanks dat jij nergens zegt dat Lozano zich nooit makkelijk laat vallen en zich nooit aanstelt?
Man man, het hele punt ontgaat je echt volledig.
Tegenstanders krijgen een recordaantal kaarten voor overtredingen op Lozano, daar gaat het om. En ja, daar zullen vast wel onterechte kaarten bij zitten. Zoals er ook kaarten onterecht niet gegeven zijn.
Dat doet echter niets af aan de aantallen kaarten die uitgedeeld zijn.

Maar goed, dat moet je natuurlijk wel willen zien en daar gaat het bij jou nogal fout lijkt het.
Waar heb ik dat geroepen?
Hier:
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:07:
Doodzonde en iets om je eerder voor te schamen i.p.v. het te verheerlijken.
Eerder zei je inderdaad ik, daarna kwam je echter met deze aan.
Jij
Waar dan?
In tegenstelling tot jij kom ik namelijk wel met feiten, cijfers en bronnen.
Wie gaat bepalen welke en/of die kaarten onterecht zijn? Ik? Nee! Jij? Nee. Peter van de Jumbo uit Schijndel? Nee.
Waarom begin je er dan over?
Ik begin over het bizar hoge aantal kaarten dat tegenstanders krijgen na overtredingen op Lozano, waarna jij roept dat die vast niet allemaal terecht zijn (zonder bewijs hiervoor natuurlijk, dat zou ook wel heel vreemd zijn), om nu te concluderen dat jij niet kan bepalen of die kaarten onterecht zijn?

Snap je jezelf nog wel?
Je haalt je eigen bewering onderuit, scheelt mij wel weer de moeite.
Jouw mening is geen feit, het als een feit verkondigen noem ik lachwekkend en onzinnig.
Waar verkondig ik mijn mening als een feit?
Je haalt nu echt van alles door elkaar.
Outerspace schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:58:
@OPSLAGHOND en @Baseman77 , willen jullie deze discussie, waar ik al bang voor was, elders uit het zicht kunnen verplaatsen of kunnen stoppen?
Waarom?

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 13-08-2019 17:01 ]

• LZ86
D-e-n schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:36:
[...]

En weer een huurspeler. Zo kun je transfergeld ook opmaken natuurlijk. Alleen is dat volgend seizoen wel weg dus.
Ja, lekker al die ouwe lui zonder transfer waarde verlengen in binnenhouden, en verder maar huren. ik snap wel dat er geen geld is met zulk beleid

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
OK, ik ben niet @Outerspace, maar wat dacht je van "omdat 't niks toevoegt, de sfeer verziekt en een herhaling van zetten is "?

offtopic:
Sorry @OPSLAGHOND, maar moet je iedere week het bloed onder de nagels vandaan halen van mensen. De toon in je posts is op z'n zachts gezegd niet fijn en als je 't mij vraagt gewoon trollen. Je mening over Lozano is wel duidelijk, die van @Typhone ook. Je afkeer voor PSV intussen ook wel. Ga door en laten we ons focussen op nuttige en leuke discussies in plaats van proberen aan te tonen of Lozano wel of niet een gigantische duikelaar is 8)7

Een reden dat ik bijna niet meer in dit topic kom is ook de sfeer. Die is er niet beter op geworden met het frequente gestook. Het lijken bijna wel de reacties onder artikelen op VI.nl. Proberen de andere club zo goed mogelijk te kleineren en je eigen club er goed uit te laten zien.

[ Voor 34% gewijzigd door JanW op 13-08-2019 17:07 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:58:
Ik stop, maar hij gaat gewoon verder zoals je kunt zien. :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Omdat het de sfeer niet ten goede komt en jullie er nooit uit gaan komen. Een digitaal kratje bier voor jullie als dat wel lukt ;)

Verrek, die @JanW weet gewoon wat ik denk :+

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 13-08-2019 17:06 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-11 19:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

JanW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:04:
[...]

OK, ik ben niet @Outerspace, maar wat dacht je van "omdat 't niks toevoegt, de sfeer verziekt en een herhaling van zetten is "?

offtopic:
Sorry @OPSLAGHOND, maar moet je iedere week het bloed onder de nagels vandaan halen van mensen. De toon in je posts is op z'n zachts gezegd niet fijn en als je 't mij vraagt gewoon trollen. Je mening over Lozano is wel duidelijk, die van @Typhone ook. Je afkeer voor PSV intussen ook wel. Ga door en laten we ons focussen op nuttige en leuke discussies in plaats van proberen aan te tonen of Lozano wel of niet een gigantische duikelaar is 8)7

Een reden dat ik bijna niet meer in dit topic kom is ook de sfeer. Die is er niet beter op geworden met het frequente gestook. Het lijken bijna wel de reacties onder artikelen op VI.nl. Proberen de andere club zo goed mogelijk te kleineren en je eigen club er goed uit te laten zien.
QFT

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• LZ86
Maar die Ie is dus gehuurd van Trabzon, terwijl ie daar een paar weken geleden pas heeft getekend? Zegt weer genoeg

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 18:33
Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:20:
Maar die Ie is dus gehuurd van Trabzon, terwijl ie daar een paar weken geleden pas heeft getekend? Zegt weer genoeg
Ja een echte winnaar.
En dan ook nog gehuurd.

Dan moeten de spelers in de jeugd van Feyenoord toch wel zeer slecht zijn.

• D-e-n
  • Laatst online: 23:49
Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:21:
[...]

Bij die spelers stopt de ontwikkeling op hun 18e. Die moeten daarna speelminuten in eredivisie of eerste divisie maken, op welke manier dan ook. Ook wanbeleid.

Sommige supporters zijn overigens al net zo dom als de technische leiding. Als ik kijk op fansites: daar vinden sommigen supporters die kritiek hebben "zeikerds". Zucht :(

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-11 23:35
Wat een prietpraat weer :p

Wat denken we ervan vanavond??

Float like a butterfly, sting like a bee.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:13

gws24

Thinking is hard!

Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:21:
[...]
Waarschijnlijk niet eens slecht maar omdat Feyenoord niet in de voetbalpiramide zit gaan de echte talenten weg zoals begin dit jaar (https://www.voetbalprimeu...talenten-van-rivaal-.html). Er zit gewoon een gat in de ontwikkeling/opleiding van talenten bij Feyenoord. het is alsof ze de basisschool hebben voltooid en meteen universiteit moeten gaan doen terwijl bij bv ajax of psv ze eerst nog de middelbare school doen. Op de manier die Feyenoord hanteert kunnen echt alleen de allergrootste talenten die grote stap in 1 keer maken en die zijn er gewoon bijna niet, bij geen enkele club.

edit: wat @D-e-n zegt dus:
D-e-n schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:41:
[...]
Bij die spelers stopt de ontwikkeling op hun 18e. Die moeten daarna speelminuten in eredivisie of eerste divisie maken, op welke manier dan ook. Ook wanbeleid.
edit2:
Martinusz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:48:

2-1 met billen knijpen omdat we eerst 1-0 achter komen.

[ Voor 24% gewijzigd door gws24 op 13-08-2019 17:57 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Superkiwi
2-1 of 3-1.
Kleine overwinning zonder dat het echt billenknijpen wordt.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Geen probleem, 3-0.

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11 15:23

Sargan

Filmfreak...

2-1, in de 80e minuut scoort PAOK de 2-1 waardoor het nog heel even spannend dreigt te worden, maar Ajax blijft gemakkelijk overeind.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Qu3st

Qu3st

3-0 driemaal Dolberg :+

• Deadsy
gws24 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:54:
[...]
Waarschijnlijk niet eens slecht maar omdat Feyenoord niet in de voetbalpiramide zit gaan de echte talenten weg zoals begin dit jaar (https://www.voetbalprimeu...talenten-van-rivaal-.html). Er zit gewoon een gat in de ontwikkeling/opleiding van talenten bij Feyenoord. het is alsof ze de basisschool hebben voltooid en meteen universiteit moeten gaan doen terwijl bij bv ajax of psv ze eerst nog de middelbare school doen. Op de manier die Feyenoord hanteert kunnen echt alleen de allergrootste talenten die grote stap in 1 keer maken en die zijn er gewoon bijna niet, bij geen enkele club.
En grappig genoeg hebben ze er bij Feyenoord jaren over gedaan om hier de oplossing voor de bedenken.
Samen werken met een KKD club en daar spelers aan verhuren, doen ze geloof ik sinds begin van dit jaar.

Apart dat ze daar zo bizar lang voor nodig gehad hebben

• Baseman77

Baseman77

We move

Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:13:
En grappig genoeg hebben ze er bij Feyenoord jaren over gedaan om hier de oplossing voor de bedenken.
Samen werken met een KKD club en daar spelers aan verhuren, doen ze geloof ik sinds begin van dit jaar.

Ik vind het eerder apart (en bizar) dat Feyenoord nog steeds weigert mee te doen aan de voetbalpiramide.
Al kan ik me niet voorstellen dat de nieuwe AD en TD straks dezelfde vreemde mening als Van Geel hierover hebben.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:13:
[...]

Welke club is dat? Heb je misschien een linkje? Al gevonden, FC Dordrecht. In ieder geval dan een stap vooruit maar je mist dan wel dat spelers niet af en toe bij het eerste kunnen aansluiten en je de opleiding niet in eigen hand hebt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Deadsy
Baseman77 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:14:
[...]

Ik vind het eerder apart (en bizar) dat Feyenoord nog steeds weigert mee te doen aan de voetbalpiramide.
Al kan ik me niet voorstellen dat de nieuwe AD en TD straks dezelfde vreemde mening als Van Geel hierover hebben.
Ze denken dat als ze lang genoeg zeuren over dat ze onderin moeten instappen dat er dan een uitzondering voor ze gemaakt word.
Tenminste dat is het enige dat ik kan bedenken.

@gws24
Bij een samenwerking kun je bepaalde dingen afdwingen. Bv dat jouw spelers op bepaalde posities spelen en de club een bepaalde tactiek gebruikt.

En als de afstand tussen de clubs klein is kunnen de spelers af en toe zelfs nog meetrainen bij hun eigen club etc.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:18:
[...]
Welke club is dat? Heb je misschien een linkje? Al gevonden, FC Dordrecht. In ieder geval dan een stap vooruit maar je mist dan wel dat spelers niet af en toe bij het eerste kunnen aansluiten en je de opleiding niet in eigen hand hebt.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Bedankt voor het filmpje. Ik hoor een aantal redenen/excuses waarom ze niet in de voetbalpiramide stappen, en daar kan je over twisten, maar de opmerking "Wij kiezen voor kwaliteit en niet kwantiteit" is echt |:(

• Qu3st

Qu3st

Maar nu Jan de Jong weg is bij Feyenoord, blijft dit dan ook het standpunt van het huidige bestuur?

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022

Thuis gewoon redelijk makkelijk af maken
Ik denk 2-0 :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Deadsy
gws24 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:30:
[...]
Bedankt voor het filmpje. Ik hoor een aantal redenen/excuses waarom ze niet in de voetbalpiramide stappen, en daar kan je over twisten, maar de opmerking "Wij kiezen voor kwaliteit en niet kwantiteit" is echt |:(
Ik hoor alleen: We denken alleen aan de korte termijn en het kost geld.
Meedoen aan de piramide zal de weerstand verhogen voor de jeugd, zal ervoor zorgen dat sommige spelers minder vlug vertrekken en zal ervoor zorgen dat het 1e meer spelers zal hebben in de breedte en je dus niet spelers hoeft te gaan huren voor de bank ofzo.

• mavaros
Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 18:58:
[...]

Ik hoor alleen: We denken alleen aan de korte termijn en het kost geld.
Meedoen aan de piramide zal de weerstand verhogen voor de jeugd, zal ervoor zorgen dat sommige spelers minder vlug vertrekken en zal ervoor zorgen dat het 1e meer spelers zal hebben in de breedte en je dus niet spelers hoeft te gaan huren voor de bank ofzo.
Wij hebben daar een heel goede remedie tegen.

YouTube: Armin van Buuren - Blah Blah Blah (Official Lyric Video)

Iedereen lult maar een end raak en iedereen wil de nieuwe Jezus zijn. (8>

• Deadsy
mavaros schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:02:
[...]

Wij hebben daar een heel goede remedie tegen.

YouTube: Armin van Buuren - Blah Blah Blah (Official Lyric Video)

Iedereen lult maar een end raak en iedereen wil de nieuwe Jezus zijn. (8>
heb het gevoel dat de volgende grote baas en TD van hetzelfde type zullen zijn.
Alles opnieuw uitvinden etc.

Want ik betwijfel dat mensen met verstand van zaken zin hebben in Feyenoord op het moment.
Te veel macht bij de VVF en de kans dat die Amerikanen komen

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27

ST10©DE

Dus.............

Dolberg niet bij de selectie voor vanavond . Hij is toch niet geblesseerd ? Is dit het einde voor ‘m?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• mavaros
Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:05:
[...]

heb het gevoel dat de volgende grote baas en TD van hetzelfde type zullen zijn.
Alles opnieuw uitvinden etc.

Want ik betwijfel dat mensen met verstand van zaken zin hebben in Feyenoord op het moment.
Te veel macht bij de VVF en de kans dat die Amerikanen komen
Wie of wat is de VVF?

Die Amerikanen komen niet, wanneer de Feijenoordsupporters hard genoeg gaan morren.

Maar dat gaan ze niet doen. Die gaan de horlepiep dansen omdat er een grijpstuiver beschikbaar komt voor de club.

Ach, elke beschaving of voetbalclub gaat ooit tenonder en verdwijnt in de vergetelheid. Misschien is het nu de beurt aan Feijenoord. Je weet het niet.

• Gonadan

Gonadan

Vrienden van Feyenoord.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
ST10©DE schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:30:
Dolberg niet bij de selectie voor vanavond . Hij is toch niet geblesseerd ? Is dit het einde voor ‘m?
Dat moet haast wel, lijkt nu dat er maar 6 spelers op de bank zitten, terwijl je er 7 mag hebben.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:12
Lijkt me logisch als Promes en Huntelaar ook op de bank zitten, nu voorin iedereen blijft is er gewoon een gigantische concurrentie en is het voor iedereen beter als hij nog een transfer kan maken.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38

Vos

AFCA

dutchgio schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:54:
[...]

Dat moet haast wel, lijkt nu dat er maar 6 spelers op de bank zitten, terwijl je er 7 mag hebben.
Gewoon 7 op de bank hoor :)

Varela, Schuurs, Alvarez, KJH, Promes, Dest, De Wit

De reden van Dolberg op de tribune is nog niet bekend naar mijn weten.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 19:59 ]

• Qu3st

Qu3st

Wat ben ik toch een meester voorspeller :+

Snel maar editten in 3 maal Tadic :9

[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 13-08-2019 20:01 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
Vos schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:58:
[...]

Gewoon 7 op de bank hoor :)

Varela, Schuurs, Alvarez, KJH, Promes, Dest, De Wit

De reden van Dolberg op de tribune is nog niet bekend naar mijn weten.
Ah, Alvarez stond er bij mij nog niet bij. ;)
Op zich wel logisch, meer ruimte om iets te doen en Dolberg voegt niets toe.

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:54:
[...]

Er zijn voor zover ik kan zien geen berichten over een blessure, maar dat zegt niet alles natuurlijk.

• Deadsy
O leuk Jack van Gelder. :/

• mavaros
En deze mensen willen dus die Amerikanen binnenhalen?

Als dit zo is, dan heeft Feijenoord de verkeerde vrienden. Eruit schoppen met dat gajes en normale mensen aan het roer zetten, zou ik zeggen.

• Deadsy
mavaros schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:03:
[...]

En deze mensen willen dus die Amerikanen binnenhalen?

Als dit zo is, dan heeft Feijenoord de verkeerde vrienden. Eruit schoppen met dat gajes en normale mensen aan het roer zetten, zou ik zeggen.
Nja ze noemen zich Vrienden van Feyenoord maar heb ook zo af en toe mijn twijfels.
Ze willen veel te zeggen hebben binnen Feyenoord maar willen nul verantwoordelijkheid.

• Gonadan

Gonadan

Het etaleren voor verkoop is jammerlijk mislukt, dan maar op de tribune. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Volgens mij is het echt klaar met Dolberg...
Overmars; kan best weleens wat gebeuren met Dolberg.

[ Voor 38% gewijzigd door Origins op 13-08-2019 20:09 ]

• Deadsy
Zou hem verhuren.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Aangezien ie van Ajax is mag ik keihard zijn: ik mag hopen hem nooit meer te zien in Ajax shirt. Wegwezen, we zijn geen ballerina club waar je 2 jaar uit vorm mag zijn.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zo na 32 dagen op rij werken (horeca) eens goed gaan zitten voor de Paok Gyros extra gekruid met vlijmscherpe samb.. aanvallen van ajax :p

Wil ajax weer dan moet het winnen vanavond, het word een moeilijke wedstrijd maar een 2-1 met veel strijd moet kunnen, staan heerlijke erdingers klaar (50% wegens uit assortiment jumbo >:) ) 8 stuks om het te overleven O-)

Maar eerst nog ff necronomidol van vinyl :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• mavaros
Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:15:
[...]

Aangezien ie van Ajax is mag ik keihard zijn: ik mag hopen hem nooit meer te zien in Ajax shirt. Wegwezen, we zijn geen ballerina club waar je 2 jaar uit vorm mag zijn.
Als Ajacied mag ik je dus ook wijzen op raar gedrag.

Dolberg heeft het gewoon erg moeilijk. Dan ga je hem niet nog verder de vernieling intrappen. Dat doen andere supporters wel.

Dolberg kan echt wel voetballen.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:12
Gewoon een jaartje verhuren zou misschien niet eens zo gek zijn, heeft Daley toen ook goed gedaan.

• toolkist
  • Niet online
Mij lijkt een verhuur een prima oplossing. De stelling van @Typhone is me wat te. Hij zal er echt wel alles aan gedaan hebben, ookal leek het daar niet altijd op.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:20
Toch wel triest dat zo’n jong dat tot voor kort naar allerlei topclubs kon het nu volledig niet meer heeft.

Het gebeurd trouwens wel meer spelers die na één of twee goede seizoenen vervolgens volledig afglijden en geen schim meer zijn van wat ze ooit zijn geweest. Elia, van Rhijn, Tete, vd Wiel, Hoesen, Kishna, enz. enz.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:43
Sierd is meteen lekker in vorm. Heb er zin in :p

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Superkiwi
Hoor ik daar Sierd? Hopelijk is dat de enige teleurstelling deze avond :+

• Daan XVII
  • Laatst online: 04-12-2024
Maverick schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:28:
Sierd is meteen lekker in vorm. Heb er zin in :p
"We zien Overmars als enige van de 55.000 die niet met een vlaggetje zwaait, maar hij zit vanavond wel naast z'n vrouw."

Ehm wat? :?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 13:01
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:28:
Hoor ik daar Sierd? Hopelijk is dat de enige teleurstelling deze avond :+
Het had ook Leo Driessen kunnen zijn, dit is maar een kleine teleurstelling gelukkig

• Superkiwi
Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

Het had ook Leo Driessen kunnen zijn, dit is maar een kleine teleurstelling gelukkig
Sorry maar ik kan deze man echt niet uitstaan :X

• mavaros
Let's Roll.

• Deadsy
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:30:
[...]

Dat heb ik met Jack en Gullit

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

U
mavaros schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:20:
[...]

Als Ajacied mag ik je dus ook wijzen op raar gedrag.

Dolberg heeft het gewoon erg moeilijk. Dan ga je hem niet nog verder de vernieling intrappen. Dat doen andere supporters wel.

Dolberg kan echt wel voetballen.
Vast wel maar dat zien we al twee jaar niet. Dus geen idee waarom hij zou moeten blijven. We zijn professionals, geen liefdadigheidsinstelling. Wegwezen met die gast!

• mavaros
Zet Radio 1 op.

• Superkiwi
Fijne wedstrijd heren & dames! d:)b

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03:33

Hupske

AFCA

Ben toch wel weer gespannen.
Martinez laat zich de bal al bijna afsnoepen. Werkt niet mee haha.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-11 11:25

AcoLyte!

*evil grin*

Koekoek.

don't mistake lack of talent for genius.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 13:01
Hoorde ik daar nou Sierd over een oud Arsenal speler?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Veltman weer centraal, brrrr.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:30:
[...]

De Ajax app op je tv, tablet of telefoon installeren.
Live verslag vanuit de Arena.
Twee voor mij onbekende stemmen. ;)

• FDMK
  • Laatst online: 16-11 10:32
Commentaar loopt voor op het beeld?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05

tweakduke

Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:31:
U
[...]

Vast wel maar dat zien we al twee jaar niet. Dus geen idee waarom hij zou moeten blijven. We zijn professionals, geen liefdadigheidsinstelling. Wegwezen met die gast!
Als Dolberg eerst verhuurd wordt, kan hij wat langer de tijd krijgen om in vorm te komen. Bij Ajax is die tijd er niet.
Kan best zijn dat hij een half jaar wedstrijdritme op moet doen, voor hij eindelijk die vorm krijgt.

Is verder ook niet goed voor die jongen als je continu moet teleurstellen en nog niet op niveau bent of komt.

Tweakers Discord

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03:33

Hupske

AFCA

Sierd is nog niet op de hoogte van de nieuwe regel blijkbaar.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• toolkist
  • Niet online
Hebben we een nieuw type kansloze corner bedacht? Gooi em dan gewoon ineens voor als je em dan uiteindelijk toch hoog wil inspelen
Pagina: 1 ... 55 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.