Welke diepgang?
Zeggen dat PSV hogere prijzen krijgt voor haar spelers omdat Ajax 1 keer ver komt in de CL en 2 uitzonderlijke talenten verkoopt noem ik geen diepgang, dat noem ik onzinnig.
Rustig maar, de mening van 1 persoon is zeker niet die van elke Ajax supporter hier...
Ik ben heel rustig, het is alleen aan de inhoud van een aardig aantal posts duidelijk te merken dat hier weinig PSV'ers en veel Ajacieden reageren.
Enneh Neymar wordt ook vaak wel geraakt en toch stoort iedereen (als ik het me goed herinner jijzelf ook) zich aan zijn gerollebol. Mag dat bij hem dan wel maar niet bij Lozano?
Zo ongeveer heel de wereld stoort zich aan de extreme aanstellerij van Neymar, wel een logische vergelijking met Lozano ja.
Ik zeg overigens nergens dat Lozano zich nooit makkelijk laat vallen en zich nooit aanstelt. Ik geef alleen aan waarom Lozano zo vaak op de grond ligt, dat komt vooral door het ontzettend hoge aantal overtredingen dat hem op hem wordt gemaakt.
Het is maar waar je de nadruk op wil leggen, op de paar keer dat hij zich aanstelt of op het jaarlijkse recordaantal kaarten dat tegenstanders krijgen voor de overtredingen puur en alleen op Lozano.
Overigens mag iedereen zich rustig storen aan het gedrag van Lozano.
Maar als je roept dat PSV supporters zich zouden moeten schamen voor Lozano dan begrijp je er in mijn ogen heel weinig van en/of ben je heel subjectief.
Weet ik, maar fijn dat je dit nu zelf ook inziet

i.p.v. het te verheerlijken.
Wie doet dit en waar?
En altijd maar met het aantal kaarten aankomen, die automatisch allemaal 100% terecht zijn.
Dus het bizar hoge aantal kaarten voor tegenstanders na overtredingen op Lozano komt vooral tot stand door onterechte kaarten? Of zorgen de eventuele enkele onterechte kaarten niet meer voor een bizar hoog aantal?
En mijn excuses voor het blijven gebruiken van feiten en cijfers, helemaal als ze erg opvallend zijn. Emotie over ratio is natuurlijk veel prettiger in een discussie.
Begin maar weer over de zogenaamde Ajax-verheerlijking, maar ondertussen doe jij exact hetzelfde.
Volgens mij snap je niet helemaal wat de term verheerlijking inhoudt.
Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:38:
Het gaat erom dat het vaak (vaker dan bij vergelijkbare spelers in de NL competitie) een minimale aanraking is waarbij hij ligt te rollen als Neymar om vervolgens op te springen en vrolijk door te gaan.
Welke vergelijkbare spelers?
Die zijn er in mijn ogen niet in de Eredivisie, wat meteen een belangrijke reden is dat er zoveel overtredingen op hem gemaakt worden. En iemand die op volle snelheid ligt valt veel makkelijker na een duw/schop.
PS: Lozano rolt juist totaal niet zoals Neymar, hij blijft meestal liggen en lijkt regelmatig veel pijn te hebben wat meestal reuze meevalt.
Dat er overtredingen op hem gemaakt worden en dat tegenstanders vaker geel en rood vangen als ze tegen hem spelen is zoals ik eerder al zei een andere discussie.
Dus dat Lozano zich wel eens aanstelt heeft volgens jou geen relatie met het recordaantal kaarten dat tegenstanders jaarlijks krijgen voor overtredingen op hem?
Hoe is dit een andere discussie?