O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, ze houden de competitie liever spannendcarpebios schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:47:
Zou PSV ooit trainen op het afmaken maken een goal?
Dat heb je soms. Beter veel missen dan niks creërencarpebios schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:47:
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 11-08-2019 21:48 ]
De emoties zegt ie
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 11-08-2019 21:50 ]
Verwijderd
Denk dat ze dezelfde trainer daarin hebben als Ajaxcarpebios schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:47:
Wel kut voor mijn pool. 3e pot dit weekend die in de verlenging verpest wordt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Toch gek, je speelde in Heerenveen immers...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Soms vraag ik me af wat de waarheid is maar deze situatie wordt er niet beter op met de winden waarop Nijhuis meevaart.toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:27:
[...]
Nijhuis is rustig verder met het gebruiken van z'n eigen regels.![]()
Zou toch zo fijn zijn als de KNVB een keer zegt dat ie de vastgestelde regels moet volgen ipv z'n eigen
Iets zit er nog niet helemaal goed in de samenwerking tussen scheidrechter en VAR. Voorop gesteld dat mensen fouten kunnen maken maar dit soort gevallen zouden - zoals van Egmond* ook aangeeft - afgevangen moeten worden dankzij de VAR. Iets wat blijkbaar alsnog niet altijd goed gebeurt.Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond baalt van Bas Nijhuis. Abdou Harroui, middenvelder van Sparta Rotterdam, duwde vrijdagavond Roel Janssen van VVV-Venlo met twee handen in de rug om vervolgens Ragnar Ache te laten scoren. Nijhuis bestrafte de duw niet en ook de VAR greep niet in.
'Ik ben niet helemaal gelukkig met de gang van zaken bij Sparta', trapt Van Egmond af bij FOX Sports. 'Bij andere zaken probeer ik wel de nuance te zoeken, want als het ergens verkeerd gaat, betekent het niet dat andere scheidsrechters het ook verkeerd moeten doen.'
Waar Van Egmond het meest van baalt? 'Hier moet Bas gewoon zelf fluiten. Hier moet hij geen VAR nodig hebben om te constateren dat het een overtreding is. Maar als hij dan door laat gaan, zoals in dit geval, dan moet de VAR zeggen "Dit is duwen, hier moet je voor fluiten".'
Nijhuis zelf gaf na afloop van de wedstrijd aan achter zijn beslissing te staan. Van Egmond: 'Daar was ik wel een beetje verbaasd over. Maar ik heb Bas ook gesproken en hij zei zelf "Na de wedstrijd wist ik al dat ik het anders had moeten doen, maar ik wilde de VAR ook niet afvallen. Dus dat bleef een lastig punt voor mij, maar als ik zo terugkijk had ik dat natuurlijk anders moeten doen".'
*waarbij van Egmond helaas soms ook de nuance mist en in zijn rol daadwerkelijk invloed zou moeten kunnen hebben lijkt het hem ook op vlakken niet te lukken. Hij zou wellicht ook de hnad in eigen boezem kunnen steken
Neemt niet weg dat ik een signaal zie in de tekst waar we voor moeten oppassen. Als scheidsrechter en zijn videoassistent terughoudend gaan zijn in het beoordelen van elkaars beslissingen dan mis je het doel een beetje.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat ik overigens ook frappant vind is de buitenspelregel; bij PEC Zwolle werd er iemand de diepte ingestuurd en werd er gefloten voor buitenspel zonder dat die speler de bal beroerde. Bij PSV staat iemand meters buitenspel en wordt er pas gefloten op het moment dat de speler (Malen in dit geval) de bal aanneemt. Dat vind ik altijd wel een vreemd iets om te zien en niet conform de regels.
Die bobo die zich nu weer laat horen moet natuurlijk helemaal stil zijn; uiteindelijk stelt hij het scheidsrechterskorps op dus eindverantwoordelijk. Openbaar scheidsrechters afvallen is ernstig dom getuige het gemiddelde publiek wat in voetbalstadions zit.
VAR moet wat mij betreft gewoon blijven. Je kunt wel stellen dat, als de VAR het niet snel kan beslissen, dan de beslissing van de scheids blijft staan.
Ik erger me altijd kapot aan een kleinigheidje (die wel vaak de snelheid uit het spel haalt): een bal die in de lengterichting langs de zijlijn rolt wordt echt bijna altijd ten onrechte uit gegeven door de grensrechters. Wat schertste mijn verbazing (positief): vrouwelijke grensrechters lieten op het afgelopen WK zien dat zij wél snappen wat "helemaal over de lijn" betekent. Het kan dus wel.Typhone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:34:
Wat ik overigens ook frappant vind is de buitenspelregel; bij PEC Zwolle werd er iemand de diepte ingestuurd en werd er gefloten voor buitenspel zonder dat die speler de bal beroerde. Bij PSV staat iemand meters buitenspel en wordt er pas gefloten op het moment dat de speler (Malen in dit geval) de bal aanneemt. Dat vind ik altijd wel een vreemd iets om te zien en niet conform de regels.
Haha ja dat is tegenwoordig ook altijd uit. Lekker veilig ook voor de grensrechter. Snap niet dat Ajax, PSV en Feyenoord daar nog geen technologie voor hebben.P.O. Box schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:53:
[...]
Ik erger me altijd kapot aan een kleinigheidje (die wel vaak de snelheid uit het spel haalt): een bal die in de lengterichting langs de zijlijn rolt wordt echt bijna altijd ten onrechte uit gegeven door de grensrechters. Wat schertste mijn verbazing (positief): vrouwelijke grensrechters lieten op het afgelopen WK zien dat zij wél snappen wat "helemaal over de lijn" betekent. Het kan dus wel.
Wat verwacht je dat ze zeggenOPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:12:
[...]
Onjuist!![]()
[...]
Bron: https://www.voetbalprimeu...iek-nog-even-wennen-.html
Drie dagen later verwacht ik niets meer, want ze hebben al lang geantwoord?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
66 jaar ...man man..Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:49:
https://www.dvhn.nl/groni...-opspeelden-24724722.html
De emoties zegt ieWat een gek
Dan ben je toch gewoon een pannenkoek? En zo "discutabel" waren de rode kaarten ook al niet.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:49:
Niet? Heel die wedstrijd was discutabelDoeEensGek schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:27:
[...]
Dan ben je toch gewoon een pannenkoek? En zo "discutabel" waren de rode kaarten ook al niet.
Wat een puinhoop zeg.
Ja met het antwoord dat iedereen wilt horenOPSLAGHOND schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:36:
[...]
Drie dagen later verwacht ik niets meer, want ze hebben al lang geantwoord?
Je bedoelt dat hij goed past in het team en zal meehelpen prijzen te pakken.Typhone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:10:
Nicolas Kühn is het grootste talent onder de 19 jaar geworden in Duitsland. Die is door Ajax gekocht bij Red Bull Leipzig voor 2 miljoen euro. Als je dat rijtje ziet met spelers dan zitten daar weinig 'geflopten' tussen. Laten we hopen dat dit ook weer een toekomstige cash cow gaat worden!
Wist anders namelijk niet dat Ajax een investeringsmaatschappij was.
Waarom krijgt zo'n infantiel zo'n luchtig stukje in zijn schoot geworpen? Dit soort idioten moet je doodzwijgen. Het zou je vader of opa maar zijnLeon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:49:
Wat had jij dan verwacht?Thunder00x schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:51:
[...]Ja met het antwoord dat iedereen wilt horen
Dat denk ik ook.of dat strookt met de werkelijkheid merk je vanzelf wel
Verwijderd
Misschien de de rode kaarten ansich niet, maar dan dat dit soort kaarten bij de andere acht wedstrijden met soort gelijke momenten niet worden getrokken wel. Daarbij kan elk duel wel in slomo worden afgespeeld door de VAR, waarbij alles snel op een moordaanslag gaat lijken. Tis dan ook vooral de willekeur waar de kritiek op is, mijn inziens.DoeEensGek schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:27:
[...]
Dan ben je toch gewoon een pannenkoek? En zo "discutabel" waren de rode kaarten ook al niet.
Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik mag hopen dat de constructie bij Utrecht ook goed is, die constructie ziet er in mijn ogen aan alle vier de zijden uit als een klapstoel zonder rugleuning.
https://www.telegraaf.nl/...-niet-meedoen-om-de-titel
Premium, dus via https://www.voetbalprimeu...meedoen-om-de-titel-.html is een samenvatting terug te lezen.
Heeft alleen niks te maken met de instorting bij AZ, ze willen schermen aan het dak hangen en daarvoor is een onderzoek nodig.OPSLAGHOND schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:15:
NAC gaat het dak nu ook laten controleren.
Ik mag hopen dat de constructie bij Utrecht ook goed is, die constructie ziet er in mijn ogen aan alle vier de zijden uit als een klapstoel zonder rugleuning.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Vind het zo zielig voor Jaap om dit na 2 wedstrijden te moeten concluderen, en ja dat had ik hem ook kunnen zeggen.SmashCruiser schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:19:
[...]
https://www.telegraaf.nl/...-niet-meedoen-om-de-titel
Premium, dus via https://www.voetbalprimeu...meedoen-om-de-titel-.html is een samenvatting terug te lezen.
Toch triest,
Maart dit jaar Stam naar Feyenoord.
Vervolgens stapt iedereen op.
Wat een club
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
AZ is wel degelijk de aanleiding aangezien ze ook 2000 zonnepanelen hebben liggen op het dak.PSV-EHV schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:24:
[...]
Heeft alleen niks te maken met de instorting bij AZ, ze willen schermen aan het dak hangen en daarvoor is een onderzoek nodig.
Float like a butterfly, sting like a bee.
https://nos.nl/artikel/22...voor-nieuwe-schermen.htmlMartinusz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
AZ is wel degelijk de aanleiding aangezien ze ook 2000 zonnepanelen hebben liggen op het dak.en dus ook nog schermen eraan willen hangen.
In het artikel staat dat het nodig is om een vergunning te krijgen voor de videoschermen. Heb je een bron die bewijst dat het wél met AZ te maken heeft?
[ Voor 17% gewijzigd door PSV-EHV op 12-08-2019 14:44 ]
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Niks? Geloof je het zelf?PSV-EHV schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:24:
[...]Heeft alleen niks te maken met de instorting bij AZ, ze willen schermen aan het dak hangen en daarvoor is een onderzoek nodig.
Volgens de club (NAC) heeft het daar niks mee te maken.
Als ze zouden zeggen dat het daar wel mee te maken zou hebben na de eerdere berichten over o.a. de brandveiligheid, betonrot en scheuren in de constructie dan kan dat wel eens voor paniek zorgen.
[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-08-2019 14:54 ]
Pfff geen idee meer, vast een Brabants nieuwssite, er stond iets van dat het vorig jaar nog gecontroleerd was, maar dat ze toch even kijken hoe het zit, omdat ze dus net als AZ veel zonnepanelen op het dak hebben. Maar idd ook dat ze het opnieuw moeten laten keuren ivm videoschermen.PSV-EHV schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:43:
[...]
https://nos.nl/artikel/22...voor-nieuwe-schermen.html
In het artikel staat dat het nodig is om een vergunning te krijgen voor de videoschermen. Heb je een bron die bewijst dat het wél met AZ te maken heeft?
Ik denk dat iedere stadioneigenaar wel even wat checks gaat doen
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 12-08-2019 15:10 ]
Overigens heb ik de winnende opstelling van Ajax bepaald:
1
2
3
4
5
| ---------- Onana ---------- -Dest-Alvarez-Blind-Nico- -----Martinez----- ----Vd Beek ---Ziyech --Neres--Tadic---Promes- |
[ Voor 43% gewijzigd door Typhone op 12-08-2019 15:06 ]
Great minds think alike, idiots think a like.Typhone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:02:
Vertonghen in onmin met Pochettino. Hup kopen Ajax! Zoals een wijs man laatst zei: dan haal je de Ligt kwaliteit voor 20-25 miljoen.
[edit]Leuke opstelling, maar Promes mag wat mij betreft (voorlopig) banken. De lat ligt duidelijk hoger bij Ajax dan bij Oranje!
[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-08-2019 15:13 ]
Vertonghen op plek Blind en Blind op plek MartinezTyphone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:02:
Vertonghen in onmin met Pochettino. Hup kopen Ajax! Zoals een wijs man laatst zei: dan haal je de Ligt kwaliteit voor 20-25 miljoen.
code:
1 2 3 4 5 ---------- Onana ---------- -Dest-Alvarez-Blind-Nico- -----Martinez----- ----Vd Beek ---Ziyech --Neres--Tadic---Promes-
Martinusz zeg niet zulke sexy dingen... ik krijg het er warm vanMartinusz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:11:
[...]
Vertonghen op plek Blind en Blind op plek Martinez![]()
Blind op 6 was tegen PAOK niet best, wat een gaten ontstonden er! En zijn snelheid is matig. Die pot was zijn inzet ook matig.Martinusz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:11:
[...]
Vertonghen op plek Blind en Blind op plek Martinez![]()
Denk dat Blind op 4 beter rendeert.
Stond hij niet linkshalf en mazraoui centraal?Vos schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:24:
[...]
Blind op 6 was tegen PAOK niet best, wat een gaten ontstonden er! En zijn snelheid is matig. Die pot was zijn inzet ook matig.
Vertonghen? Nah niet meer nodig nu er al diverse verdedigers gehaald zijn. Dest mag van mij nog gewoon banken ipv Mazraoui en Blind en Martinez omwisselen. Martinez heeft welgeteld 3 minuten op 6 gestaan tegen een uitgeteld Fc Emmen. En dan Ziyech van z'n favoriete plek halen? Doe je je best om de competitie nog spannend te maken ofzo?Typhone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:02:
code:
1 2 3 4 5 ---------- Onana ---------- -Dest-Alvarez-Blind-Nico- -----Martinez----- ----Vd Beek ---Ziyech --Neres--Tadic---Promes-
Engels voetbal dan begrijp ik? Alles op de lange bal?Typhone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:02:
code:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De media moet je met een flinke scheut zout nemen, zeker krantjes als de Telegraaf. Alles in de media is negatief op dit moment.Mars18 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:26:
[...]
Vind het zo zielig voor Jaap om dit na 2 wedstrijden te moeten concluderen, en ja dat had ik hem ook kunnen zeggen.
Toch triest,
Maart dit jaar Stam naar Feyenoord.
Vervolgens stapt iedereen op.
Wat een club
Stam moet gewoon de spelers opstellen die hij wil, daar is hij voor aangesteld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Helaas is het achterin nog steeds gatenkaas, zelfs Emmen kreeg nog een paar kansjes. Wat mij betreft mag er dus nog wel een goede verdediger bij. Blind sowieso achterin, waar hij het hardst nodig is. Is ook niet snel genoeg voor het middenveld.toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:44:
[...]
Vertonghen? Nah niet meer nodig nu er al diverse verdedigers gehaald zijn. Dest mag van mij nog gewoon banken ipv Mazraoui en Blind en Martinez omwisselen. Martinez heeft welgeteld 3 minuten op 6 gestaan tegen een uitgeteld Fc Emmen. En dan Ziyech van z'n favoriete plek halen? Doe je je best om de competitie nog spannend te maken ofzo?
Elk team zal altijd wel kansen tegen Ajax krijgen, ook Fc Bal op het Dak. Gebeurde vorig jaar met De Ligt Blind centraal net zo goed. Dat is nou eenmaal de consequentie van de speelwijze van Ajax.Erapaz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:58:
[...]
Helaas is het achterin nog steeds gatenkaas, zelfs Emmen kreeg nog een paar kansjes. Wat mij betreft mag er dus nog wel een goede verdediger bij. Blind sowieso achterin, waar hij het hardst nodig is. Is ook niet snel genoeg voor het middenveld.
Nog een verdediger halen, of10, gaat daar echt niks aan veranderen. Zelfs niet als je ze allemaal tegelijk opstelt.
https://nos.nl/artikel/22...undqvist-geseponeerd.html
vraag me dan gelijk af waar de VAR voor is...
Zolang je er altijd 1 meer scoort dan je tegenstander is er niks aan de handtoolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:03:
[...]
Elk team zal altijd wel kansen tegen Ajax krijgen, ook Fc Bal op het Dak. Gebeurde vorig jaar met De Ligt Blind centraal net zo goed. Dat is nou eenmaal de consequentie van de speelwijze van Ajax.
Nog een verdediger halen, of10, gaat daar echt niks aan veranderen. Zelfs niet als je ze allemaal tegelijk opstelt.
Die kan nog zo hard tegen de scheids roepen dat het niks is (er was tenslotte lang genoeg contact tussen scheids en VAR), als de scheids er niet aan wil...rik86 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:25:
Lunqvist dus inderdaad geen rood
https://nos.nl/artikel/22...undqvist-geseponeerd.html
vraag me dan gelijk af waar de VAR voor is...
Hoezo, met een wervelend middenveld? Lijkt me niet. Legio opties voorin zo.Gonadan schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:52:
[...]
Engels voetbal dan begrijp ik? Alles op de lange bal?
Note: ik ben geen Ten Hag hè
Tenzij je een rode kaart of 5 krijgt...Martinusz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:26:
[...]
Zolang je er altijd 1 meer scoort dan je tegenstander is er niks aan de hand
De spirit van Bosz is echter duidelijk nog aanwezig in Amsterdam
Dan zal je Donny en Ziyech moeten leren om de bal op te komen halen, ik zie niet zoveel opbouw van achteruit zo.Typhone schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:54:
Hoezo, met een wervelend middenveld? Lijkt me niet. Legio opties voorin zo.
Note: ik ben geen Ten Hag hè.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was Mazraoui niet veel meer het probleem?Vos schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:24:
[...]
Blind op 6 was tegen PAOK niet best, wat een gaten ontstonden er! En zijn snelheid is matig. Die pot was zijn inzet ook matig.
Alles om hem heen. Verdediging stond te wachten, aanvallers kwamen niet terug en Mazraoui was kwijt.Leon Zwiers schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:24:
Was Mazraoui niet veel meer het probleem?
Blind was niet rap, maar hij was verre van 'het probleem'.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is het roddelblad, maar als ze ook maar enigzins gelijk krijgen mag PSV zich heel heel heel hard in de handen wrijven.
Wat een ongekend belachelijke prijs voor een Lozano. Zeker na de laatste maanden......
Daar gaat wel nog aardig wat vanaf.Leon Zwiers schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:32:
https://www.telegraaf.nl/...no-naar-napoli-bijna-rond
Het is het roddelblad, maar als ze ook maar enigzins gelijk krijgen mag PSV zich heel heel heel hard in de handen wrijven.
Wat een ongekend belachelijke prijs voor een Lozano. Zeker na de laatste maanden......
Mwoah valt wel mee. Als ie weer in vorm en gemotiveerd is heb je daar een hele goede speler aan.Leon Zwiers schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:32:
Ik kijk altijd naar de CL wedstrijden voor de waarde van een speler. En vorig jaar in de CL vond ik hem echt slecht.toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:34:
[...]
Mwoah valt wel mee. Als ie weer in vorm en gemotiveerd is heb je daar een hele goede speler aan.
En die wedstrijden hebben zijn waarde denk ik echt geen goed gedaan.
Had echt gedacht dat hij voor rond de 30 weg zou gaan, maar denk dat er gewoon paniek is bij de clubs, en dat komt PSV goed uit.
Hun 1e keus komt niet en nu komt de deadline steeds dichterbij dus krijg je paniek aankopen.
In het vorige seizoen (tot aan de winterstop excl. CL) was hij wel aardig/goed, tweede seizoenshelft matig. 6/10
Balvaardigheid 8,0/10
Verdediging 4,0/10
Passen 7,0/10
Schot 7,5/10
Gedrag 5,0/10
Cabotineren 9,5/10
Tja hij deed het goed in de Eredivisie.OPSLAGHOND schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:05:
In het eerste seizoen was hij goed. 8,0/10
In het vorige seizoen (tot aan de winterstop excl. CL) was hij wel aardig/goed, tweede seizoenshelft matig. 6/10
Balvaardigheid 8,0/10
Verdediging 4,0/10
Passen 7,0/10
Schot 7,5/10
Gedrag 5,0/10
Cabotineren 9,5/10
Tegen de verdediging van Willem II of tegen de verdediging van Tottenham is toch even een verschil.
In de CL lukte het hem op snelheid, voetbal intelligentie en techniek niet om langs de verdedigers van Barca, Inter en Tottenham te komen.
Alhoewel dit ook deels was omdat er geen nr10 was die hem kon lanceren met een diepte pas.
Zo kom je aardig in de buurtOPSLAGHOND schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:05:
In het eerste seizoen was hij goed. 8,0/10
Balvaardigheid 8,0/10
Verdediging 4,0/10
Passen 7,0/10
Schot 7,5/10
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Of gaat dit niet elk jaar?
Want ze blijven maar zeuren dat ze niet in de KKD kunnen instromen maar onderaan moeten beginnen etc.
Ja nou en, in de KKD kun je uiteindelijk wel komen, maar je moet wel die 1e stap zetten.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nee hoor, maar het is gewoon flauw en het zijn vaak dezelfde mensen die de grappen maken. Dan valt het enigzins op en dan kan/mag/hoor ik toch ook gewoon aangeven hoe de vork in de steel zit?Faddermakker schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:30:
Gaan we tegenwoordig zo benauwd doen ja? Gewoon een grapje met een grote kern van waarheid imo.
Of is men nu benauwd omdat ik gewoon iets aankaart? Goed, doorgaan over moderatie zal ik hier niet doen, het feedbacktopic heeft al gezorgd dat er minder ingrepen nodig zijn
ADO is uit El Khayati kwijt. Weg smaakmaker, weg assists. Ik ben benieuwd of ze er iemand terug voor weten te vinden. Voorin ben ik er niet echt op gerust, Becker is ook al weg.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Gedrag lijkt me geen grap en gewoon serieus. Kijk alleen maar hoe ie vorige week op de bank zat. Je mag het beestje toch gewoon bij de naam noemen? Dat ie nogal eens het meeste probeert te maken van overtredingen op hem kun je ook moeilijk ontkennen.Outerspace schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 23:23:
[...]
Nee hoor, maar het is gewoon flauw en het zijn vaak dezelfde mensen die de grappen maken. Dan valt het enigzins op en dan kan/mag/hoor ik toch ook gewoon aangeven hoe de vork in de steel zit?
Of is men nu benauwd omdat ik gewoon iets aankaart? Goed, doorgaan over moderatie zal ik hier niet doen, het feedbacktopic heeft al gezorgd dat er minder ingrepen nodig zijn
ADO is uit El Khayati kwijt. Weg smaakmaker, weg assists. Ik ben benieuwd of ze er iemand terug voor weten te vinden. Voorin ben ik er niet echt op gerust, Becker is ook al weg.
Precies, net als Suarez die cabotineert er ook regelmatig op los. En dat mag gezegd worden.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 06:53:
[...]
Gedrag lijkt me geen grap en gewoon serieus. Kijk alleen maar hoe ie vorige week op de bank zat. Je mag het beestje toch gewoon bij de naam noemen? Dat ie nogal eens het meeste probeert te maken van overtredingen op hem kun je ook moeilijk ontkennen.
Statistieken van Lozano zijn overigens meer dan prima te noemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 13-08-2019 07:05 ]
Inderdaad belachelijk, 40 miljoen is een koopje voor zo'n speler. Er is geen speler in de Eredivisie waar de tegenstander zoveel overtredingen nodig heeft als jegens onze lichtvoetige Mexicaanse topper. Ik ga hem missen, benieuwd wie PSV gaat halen als vervanging. Hopelijk een 10 ivm blessure Pereiro maar vooral zodat Bergwijn daar weg kan; die is daar echt niet voor geschikt.....Leon Zwiers schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:32:
Ik geloof niet dat er clubs zijn die meer gaan betalen voor een speler omdat er zoveel overtredingen op hem gemaakt worden. Dan zou Luuk de Jong 50m gekost hebben met alle keren dat hij vastgehouden werd.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:08:
[...]
Inderdaad belachelijk, 40 miljoen is een koopje voor zo'n speler. Er is geen speler in de Eredivisie waar de tegenstander zoveel overtredingen nodig heeft als jegens onze lichtvoetige Mexicaanse topper. Ik ga hem missen, benieuwd wie PSV gaat halen als vervanging. Hopelijk een 10 ivm blessure Pereiro maar vooral zodat Bergwijn daar weg kan; die is daar echt niet voor geschikt.....
Vooralsnog is Lozano meer te vergelijken met Dolberg. 1 goed seizoen, 1 seizoen waarin ie goed begon maar later afzakte en 1 seizoen waarin ie zwak begint.
Luuk kreeg die alleen nooit meetoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:31:
[...]
Ik geloof niet dat er clubs zijn die meer gaan betalen voor een speler omdat er zoveel overtredingen op hem gemaakt worden. Dan zou Luuk de Jong 50m gekost hebben met alle keren dat hij vastgehouden werd.
Vooralsnog is Lozano meer te vergelijken met Dolberg. 1 goed seizoen, 1 seizoen waarin ie goed begon maar later afzakte en 1 seizoen waarin ie zwak begint.
Daarnaast ook wel een verschil dat ie voor Mexico een vaste kracht is en daar ook sterkhouder is. (En dat Dollie er als een zoutzak bijloopt terwijl Lozano ook als ie niet scoort gevaarlijk is en dus op zijn minst ruimte vrij maakt voor de rest van het team)
Anyway, wat mij betreft is Chucky echt een van de beste spelers in de Eredivisie van de afgelopen jaren, die echt veel moois heeft laten zien. Helaas door een wat minder laatste half jaar (door blessures toch een terugval gehad) nu slechts 40 miljoen. Gezien zijn leeftijd, snelheid, doelgerichtigtheid heeft Napoli echt een koopje denk ik.
De hele "Dolberg krijgt geen aanvoer meer en daarom scoort ie minder" ontkracht. Artikel snijdt mooi de problemen aan met hem.
Hopen voor hem dat ie weg kan bij Ajax en bij een middenmoter kan gaan werken aan zijn zelfvertrouwen
Doet me toch heel erg aan Dolberg denken, alleen dan met belachelijk gedrag de laatste tijd. 25 miljoen zou zat zijn voor m, want hij kan echt wel ballen. Maar voor 40 kan je beter kopen. Maar prima voor PSV als ze het ervoor weten te krijgen. Hoeveel blijft daar van over als het daadwerkelijk 40 miljoen wordt?Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:41:
[...]
Helaas door een wat minder laatste half jaar (door blessures toch een terugval gehad) nu slechts 40 miljoen. Gezien zijn leeftijd, snelheid, doelgerichtigtheid heeft Napoli echt een koopje denk ik.
De helft ofzo?
[ Voor 49% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2019 09:47 ]
PSV houdt er tussen de 30 en 40 miljoen aan over.Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:45:
[...]
Doet me toch heel erg aan Dolberg denken, alleen dan met belachelijk gedrag de laatste tijd. 25 miljoen zou zat zijn voor m, want hij kan echt wel ballen. Maar voor 40 kan je beter kopen. Maar prima voor PSV als ze het ervoor weten te krijgen. Hoeveel blijft daar van over als het daadwerkelijk 40 miljoen wordt?
De helft ofzo?
Dolberg 78 wedstrijden, 33 doelpunten, 8 assists, betrokken bij 0,52 doelpunten per wedstrijd in de Eredivisie
Lozano 60 wedstrijden, 34 doelpunten, 16 assists, betrokken bij 0.83 doelpunten per wedstrijd. in de Eredivisie
Waarbij Dolberg het gros in zijn eerste jaar scoorde (18 van de 41 doelpunten), Lozano verdeelt t netjes over 2 seizoenen (beide jaargangen exact 16 doelpunten/8 assists) Niet echt een vergelijk dus imho.
Even een simpele vraag; wie is er beter dan Lozano en te krijgen voor 40 miljoen?
Perisic, om maar een heel recent voorbeeld te geven.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:55:
[...]
PSV houdt er tussen de 30 en 40 miljoen aan over.
Dolberg 78 wedstrijden, 33 doelpunten, 8 assists, betrokken bij 0,52 doelpunten per wedstrijd
Lozano 60 wedstrijden, 34 doelpunten, 16 assists, betrokken bij 0.83 doelpunten per wedstrijd.
Waarbij Dolberg het gros in zijn eerste jaar scoorde (18 van de 41 doelpunten), Lozano verdeelt t netjes over 2 seizoenen (beide jaargangen exact 16 doelpunten/8 assists) Niet echt een vergelijk dus imho.
Even een simpele vraag; wie is er beter dan Lozano en te krijgen voor 40 miljoen?
BerghuisTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:55:
[...]
Hahaha goede grap
Die gast is 30 jaar oud, das toch geen vergelijk?toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:56:
[...]
Perisic, om maar een heel recent voorbeeld te geven.
[ Voor 29% gewijzigd door Tomba op 13-08-2019 09:59 ]
Heeft ook niks met de aanvoer maken, maar met speelstijl. Hij maakte naam in de EL, waarin we nogal eens onder druk stonden en hij dan vanaf eigen helft kon komen. Dat is zijn kracht, niet wachten op de voorzet. Zet hem bij een club uit de middenmoot in Spanje en hij gaat weer goed presteren. Verhuur em dus maar eens aan zo'n ploeg.Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:45:
https://nos.nl/artikel/22...paok-zijn-topjaar-in.html
De hele "Dolberg krijgt geen aanvoer meer en daarom scoort ie minder" ontkracht. Artikel snijdt mooi de problemen aan met hem.
Feyenoord hoeft niet langer naar een spits te zoeken, die kopte je mooi in zeg.
Krijgen we dit gezeik weer? Volgende excuus is zeker ja maar geen Mexicaan. dan geen international. Dan geen CL gespeeld. Dan slechtere statistieken, dan de volgende reden?Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:57:
[...]
Hahaha goede grapDie is iedere wedstrijd in de Eredivisie (in de afgelopen 3 seizoenen + begin dit seizoen) betrokken bij 0,7 doelpunt.
[...]
Die gast is 30 jaar oud, das toch geen vergelijk?
Je vraagt om een vleugelspeler van <40m die beter is en je krijgt er binnen een paar minuten 1...
[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 13-08-2019 10:03 ]
Tsja als de leeftijd niet meegenomen mag worden in de aanschaf van 40 miljoen (restwaarde is een logisch aandeel in een transfersom net als hoe lang iemand nog een contract heeft) dan houdt het wel op jatoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:00:
[...]
Krijgen we dit gezeik weer? Volgende excuus is zeker ja maar geen Mexicaan. dan geen international. Dan geen CL gespeeld. Dan slechtere statistieken, dan de volgende reden?
Je vraagt om een vleugelspeler van <40m die beter is en je krijgt er binnen een paar minuten 1...
M.a.w. geen excuus, maar wel een duidelijke reden waarom zo iemand waarschijnlijk minder kost dan een Lozano.
Dat zal vast van invloed zijn maar dat betekent niet dat je als een zoutzak op het veld hoeft te staan, ballen van de voet laat springen en 100% kansen hoeft te missen.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:00:
Heeft ook niks met de aanvoer maken, maar met speelstijl. Hij maakte naam in de EL, waarin we nogal eens onder druk stonden en hij dan vanaf eigen helft kon komen. Dat is zijn kracht, niet wachten op de voorzet. Zet hem bij een club uit de middenmoot in Spanje en hij gaat weer goed presteren. Verhuur em dus maar eens aan zo'n ploeg.
XXXVI
Malen.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:55:
[...]
Zijn uitstraling is er één van ik heb er helemaal geen plezier in, als je zelfs wanneer je wel scoort niet blij bent is er toch iets mis, die gelatenheid is niet normaal.
Nu Kristensen en Schone ook nog weg zijn zie ik het alleen maar somberder voor hem in.
Goede toonzetting van je beircht. De kern van de vraag is echter wat @Tomba als vergelijkbaar ziet.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:00:
[...]
Krijgen we dit gezeik weer? Volgende excuus is zeker ja maar geen Mexicaan. dan geen international. Dan geen CL gespeeld. Dan slechtere statistieken, dan de volgende reden?
Dat leeftijd een belangrijk component om de kostprijs van een speler over een bepaalde periode vast te kunnen stellen is een feit. De totale kostprijs van een speler wordt beinvloed door de potentiele doorverkoopwaarde. De potentiele doorverkoopwaarde is voor een oudere speler lager, een jongere speler kan je een deel van je investering terughalen middels een doorverkoop.
Dat de speler van 30 jaar oud dan niet direct vergelijkbaar is met een speler van 24 jaar oud lijkt me enigszins evident. Transferwaarde is één component van de kostprijs van de speler. Zowel door de afschijving van de transfersom alsmede dat de speler zich zal ontwikkelen. Waar de gemiddelde piek ligt durf ik niet met feiten te onderbouwen maar zal waarschijnlijk tussen de 27 en 29 liggen. De speler van 30 zal inboeten op kwaliteit waar de speler van 24 wellicht nog beter zal worden.
Naar mijn mening kan je de speler van 24 jaar oud niet vergelijken met 30 jaar oud door puur te kijken naar de transfersom. Zowel het kostenplaatje als de ontwikkeling in kwaliteit is verschillend.
Dan heb je weinig verstand van zaken als groepsprocessen, mentaliteit en leiderschap.Leon Zwiers schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:18:
Met de ambitie die PSV heeft voor europees voetbal en het bijhouden/achterhalen van Ajax (en het voorblijven van Feyenoord) vind ik dit een onbegrijpelijke move.
Ajax heeft altijd zeer talentvolle spelersgroepen gehad, maar een belangrijke reden dat PSV de afgelopen jaren meestal kampioen werd is de samenstelling van de groep. Met alleen maar jongetjes wordt het erg lastig, je hebt ook kerels nodig. Niet voor niets is Ajax enorm veel gaan investeren in spelers als Tadic, Blind, Ziyech, Tagliafico en Promes. Zij fungeren als het cement in de groep, als aanspreekpunten, rustpunten, degenen die het goede voorbeeld geven en die de jonkies ontzien en laten groeien.
Bij PSV waren dit vorig seizoen Zoet, Luuk en Schwaab.
Eentje zit in een vormcrisis (al haalde hij tegen Ado eindelijk een fatsoenlijk niveau), eentje is verkocht en de ander wilde PSV behouden maar vertrok vanwege trieste privé omstandigheden (ernstig ziek kind). Nu blijken die privé omstandigheden een stuk verbeterd te zijn, waardoor PSV toch weer een optie is.
Schwaab gaat normaal gesproken geen hoofdrol spelen op het veld, maar in de kleedkamer is hij van enorme waarde. Dat is een rol die zeker niet te onderschatten valt.
Daarbij is hij beter dan Luckassen en Sainsbury, dus als backup gaat PSV er ook op vooruit.
Hoe begrijpelijk wil je het hebben?
Lees bijv. ook dit stuk over Schwaab:
Waarom is Schwaab zo populair bij PSV?
Hij behoort niet tot de vijf beste verdedigers uit de PSV-historie. En de snelste of meest kleurrijke zal hij ook niet zijn. Toch zien trainer, medespelers en fans Daniel Schwaab maar wat graag terugkeren. Die populariteit, waarin zit ‘m dat?
’s Ochtends voor elke training warmt hij zichzelf alvast op in de gym. Inmiddels doet Daniel Schwaab dat in gezelschap van bijna al zijn medespelers. Maar drie jaar geleden? Toen was hij bij PSV zo’n beetje de enige die consequent ‘pré-activatieoefeningen’ deed.
Ploeggenoten keken eerst met verbazing naar een haast Arjen Robben-achtige toewijding. Daarna met bewondering. En vervolgens ging het zoals het vaker gaat: goed voorbeeld doet goed volgen.
,,Een echte prof, die we qua leeftijd en ervaring nodig hebben in de groep,’’ zegt Nick Viergever over de man die vorig seizoen zijn kompaan was in het hart van de PSV-verdediging.
Daniel Schwaab terug in Eindhoven. Dan praat je niet over een moderne Franz Beckenbauer die het rood-witte shirt weer aantrekt. Wel over een speler naar wie wordt geluisterd in de kleedkamer. En die betrouwbaar is bij wat hij doet op het veld. ‘Altijd op zoek naar dat ene procentje beter, dat typeert hem in één zin,’’ klinkt binnen PSV.
Vorig seizoen kwam statistiekenbureau Opta eens met een lijstje. Dat ging over het trackrecord van Schwaab in Nederland. In augustus 2016 debuteerde hij in de eredivisie en sindsdien maakte niemand zo weinig overtredingen als hij in een vergelijking met alle veldspelers over die periode in minstens 75 competitieduels. Schwaab kreeg in bijna drie jaar tijd ook pas twee gele kaarten.
Een van zijn schaarse overtredingen was vorig seizoen overigens wel een peperdure. Schwaab veroorzaakte uit tegen Ajax een penalty bij een 1-1 stand tegen 10 man. Die ging raak en PSV verloor een sleutelwedstrijd in de titelrace.
Extra cru voor hem: het was zijn enige overtreding in 90 minuten. ,,Neres stond op de achterlijn. Er kon niets gebeuren. Toch ga ik naar de grond en dat mag iemand met mijn ervaring nooit gebeuren,’’ trok hij meteen publiekelijk het boetekleed aan.
Die open houding typeert hem ook op andere momenten. PSV heeft bij thuisduels dit seizoen iets nieuws. Een fanplein met allerlei activiteiten, bedoeld om supporters eerder naar het stadion te krijgen. Afgelopen zondag was de primeur tegen ADO en bij PSV werd geopperd: Zullen we vragen of Schwaab naar het fanplein wil? Die vond dat prima, snapt dat het erbij hoort. ,,Komt iemand me ophalen of moet ik er zelf heen?’’ was zijn enige vraag. Als ze het bij PSV hadden gewild, was hij gerust anderhalf uur blijven poseren voor een praatje en een foto met fans.
Deze week wordt de afgestuurde econoom officieel voor de tweede keer gepresenteerd als nieuwe PSV-speler. Nieuw, maar eigenlijk dus niet weggeweest. Sinds zijn afscheid bij PSV-Heracles drie maanden geleden hield Schwaab telefonisch contact met iedereen. ,,Ik ben ook als toeschouwer bij Basel – PSV geweest,’’ zei hij zondag. ,,De gedachte aan PSV liet me de afgelopen tijd niet los.’’
Het waren moeilijke familie-omstandigheden die hem deze zomer deden besluiten naar Duitsland terug te keren. Anders had hij al eerder zijn contact verlengd. Die omstandigheden zijn intussen zodanig verbeterd, dat zijn gezin het ziet zitten dat hij nog een jaar bij PSV speelt. Hij trainde met de selectie van Bundesligaclub Freiburg, zijn oude werkgever, dus lijkt fit. Hij kon ook tekenen bij Hamburger SV, maar gesprekken daar brachten niet het juiste gevoel.
De gedachte aan PSV liet me de afgelopen tijd niet los
En natuurlijk geldt: pak ‘m beet Peter Bosz had Schwaab nu niet nodig op het niveau Bayer Leverkusen. Maar voor PSV, in de eredivisie en wellicht de Europa League-poulefase, is de bijna 31-jarige een goede kracht. Eén die dus al samenspeelde met Nick Viergever, maar ook met de nieuwe centrale verdediger Timo Baumgartl. Schwaab was eerder diens mentor in een reeks van Bundesliga-wedstrijden bij VfB Stuttgart.
Baumgartl kan evengoed links centraal spelen en Viergever zou bij PSV ook uit de voeten kunnen als linksback.
Wat Schwaab ook meebrengt, is kopkracht bij corners. Zonder hem en Luuk de Jong was PSV op dat vlak veel scorend vermogen kwijt. Zijn eerste goal voor PSV maakte hij in zijn eerste seizoen uit een corner, op bezoek bij VVV. Na die wedstrijd zei Schwaab in de kleedkamer: ‘Het is lekker weer, vanavond vier ik dit doelpunt met een spontane barbecue. Iedereen is welkom bij mij thuis.’ Trainer Phillip Cocu en zijn staf waren benieuwd: hoeveel gaan er op deze korte termijn afzeggen met een smoes? Maar typerend: van Joshua Brenet tot aan Luuk de Jong kwam iedereen langs.
https://www.ad.nl/nederla...opulair-bij-psv~a39ce615/
Alle andere spelers worden niet ouder? En sinds wanneer is ervaring niet meer belangrijk?Deadsy schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:38:
Nu zitten ze met een huurspeler, een speler die volgende zomer weer weg gaat en een ouder wordende Viergever in de verdediging.
Daarbij is Obispo niet voor niets verhuurd, die komt volgend seizoen weer terug.
Slechts 32.000 man op een capaciteit van 35.000, een dramatische bezetting inderdaad.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:10:
Het stadion is zo leeg dat stilte creëren niet zo moeilijk zal zijn.
Man man, wat een berg drogredenen zie ik weer voorbij komen. Het seizoen is weer begonnen
Wij zitten wel gewoon in het stadion tijdens wedstrijden
Je begint nogal een drama queen te worden met je grote uitspraken.Leon Zwiers schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:32:
"Ongekend belachelijke prijs"
Dit is een niet meer dan normale prijs voor iemand met de kwaliteiten, uitstraling en marketingwaarde van Lozano.
Zijn 2 goals, 1 assist, vele gele kaarten voor tegenstanders na overtredingen op hem en de rode kaart voor Lloris na een overtreding op hem hadden inderdaad helemaal niets met de kwaliteiten van Lozano te maken.Deadsy schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:07:
In de CL lukte het hem op snelheid, voetbal intelligentie en techniek niet om langs de verdedigers van Barca, Inter en Tottenham te komen.
Ik had gehoopt dat op dit forum de realiteit nog behouden kon blijven, in tegenstelling tot de media waarin Ajax de kampioensschaal al op kan gaan halen en de CL winst slechts een kwestie van tijd is. Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd.
Een 60 miljoen voor Neres is belachelijk weinig, maar 40 miljoen voor Lozano is belachelijk veel en die kan er ook helemaal niets van. Tuurlijk
[ Voor 39% gewijzigd door Baseman77 op 13-08-2019 10:42 ]
Ik bedoel het niet eens grappig.Outerspace schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:07:
[...]Zo kom je aardig in de buurtWaar de een een grap in ziet kan je een ander weer opzadelen met irritatie. Zou je er op willen letten?
Ik vind cabotineren minder geladen dan acteerwerk. Ik twijfelde namelijk om het woord schmieren te gebruiken, maar dat lijkt ten eerste veel op smerig en ten tweede zou men kunnen vallen over de Duitse afkomst van het woord.
Mijn woordkeuze is in mijn ogen weloverwogen.
Ik zou niet weten waarom het beestje niet bij de naam genoemd mag worden.
Suarez heeft al jaren niet meer gebeten maar heeft bij velen nog steeds de reputatie als bijtgrage gek, Lozano ging afgelopen weekend nog (zwaar)gewond het veld af en het valt (bijna vanzelfsprekend) weer mee achteraf.
Als Berghuis bij Ajax had gespeeld had ie ook 30 op kunnen leveren. Feyenoord mag blij zijn als ze de helft ervoor krijgen.
Zo zit de voetbalwereld toch in elkaar.Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:43:
Eerlijk is eerlijk. Ik zou voor Neres ook geen 60 miljoen betalen. Is ook een belachelijke prijs. Maar om de een of andere manier kan een speler doordat ie een Ajax shirt aanheeft ineens 15 miljoen meer waard zijn.
Als Berghuis bij Ajax had gespeeld had ie ook 30 op kunnen leveren. Feyenoord mag blij zijn als ze de helft ervoor krijgen.
Als PSV afgelopen seizoen net zover was gekomen als Ajax, dan hadden de clubs ook de hoofdprijs geboden voor de beste spelers van PSV. Zelfs de mindere goden leveren dan nog goed op.
Of dit allemaal nu zo geweldig is voor diezelfde wereld, weet ik niet. Persoonlijk vind ik de transferbedragen absurd en bijna misdadig, maar het mag.
Spelers worden inderdaad graag gewisselt, ze zitten veel liever op de bank dan dat ze op het veld blijven staan. Zit in dit geval Lozano op de bank dan is zijn gedrag niet goed (wat ik onderken) staat hij in het veld en wordt hij vanwege een blessure gewisselt is het ook niet goed.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Suarez heeft al jaren niet meer gebeten maar heeft bij velen nog steeds de reputatie als bijtgrage gek, Lozano ging afgelopen weekend nog (zwaar)gewond het veld af en het valt (bijna vanzelfsprekend) weer mee achteraf.
Wellicht is het het feit dat een speler door meerdere spelers beticht wordt van een bepaald gedrag terwijl hij in menig situatie daadwerkelijk geraakt wordt door zijn tegenstander. Het contact lijkt opeens geen rol meer te spelen omdat de conclusie al vaststaat alvorens de situatie zich afspeelt.
Ja, Real Madrid is er toen mee begonnen met Bale. Vervolgens die debiele 220 miljoen voor Neymar via een schimmige constructie en het ging los. De UEFA zal ooit moeten ingrijpen (gaan ze niet doen, want corrupt to the bone) om het voetbal te redden. Vergelijkje. De Braziliaanse Ronaldo werd door PSV gekocht voor 6 miljoen, en verkocht voor 15. Hoogste prijs voor die man was 48 miljoen (inter naar madrid). Met hedendaagse prijzen had die man een Neymar achtig bedrag opgeleverdmavaros schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:50:
[...]
Zo zit de voetbalwereld toch in elkaar.
Als PSV afgelopen seizoen net zover was gekomen als Ajax, dan hadden de clubs ook de hoofdprijs geboden voor de beste spelers van PSV. Zelfs de mindere goden leveren dan nog goed op.
Of dit allemaal nu zo geweldig is voor diezelfde wereld, weet ik niet. Persoonlijk vind ik de transferbedragen absurd en bijna misdadig, maar het mag.
Vroegah had je in Europees verband nog veel verrassingen en de knockout fase. Dat gebeurt nu amper meer.
Zoiets zei ik eerder deze zomer ook:Martinusz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:31:
Dolberg past gewoon niet in het team, dat is echt een einzelgänger, dat zie je terug in alles. Als je beetje social media volgt van Ajax zie je dat overal in terug, als hij naar het trainingsveld loopt of uit de bus etc.
Zijn uitstraling is er één van ik heb er helemaal geen plezier in, als je zelfs wanneer je wel scoort niet blij bent is er toch iets mis, die gelatenheid is niet normaal.
Nu Kristensen en Schone ook nog weg zijn zie ik het alleen maar somberder voor hem in.
Het leek wel een klein beetje beter te worden maar ik heb ook het gevoel dat het gewoon niet past en niet gaat lukken.Gonadan schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:13:
Tijdens de voorbereiding zit ik de foto's en filmpjes van Ajax af en toe eens te bekijken, maar ik vind Dolberg er niet goed uit zien. Nu is het natuurlijk al niet zo'n lachebekje maar zoals hij er nu bij loopt zou ik bijna denken dat hij wat psychologische begeleiding kan gebruiken. Wellicht komt er dan ook weer meer uit?
Die jongen moet gewoon een nieuwe uitdaging op een plek waar hij echt goed past qua speelstijl. Op deze manier aanmodderen gaat gewoon je carrière kosten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.