Zo. Dit had ik niet verwacht. Echt lekker.
Maar sterker dan Trencin.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:22:
[...]
En de tegenstander zwakker dan Sparta is
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
is leuk om Advocaat zo ontspannen te zien
Hmm, heb gelezen dat Feyenoord flink gaat verassen dit seizoen, dat blijkt vanavond wel. Waar ik het artikel las..? Geloof het AD.
Nou ik wil een wedstrijd tegen deze tegenstander nog niet echt als maatstaf gebruiken, maar het was geen verkeerde pot. Ik hoop ook dat ze weer beter gaan draaien. Goed voor de competitie en leuk voor Stam.Sjah schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:34:
Hmm, heb gelezen dat Feyenoord flink gaat verassen dit seizoen, dat blijkt vanavond wel. Waar ik het artikel las..? Geloof het AD.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als Jorgensen terug is en de verdediging beter staat zou Feyenoord dit seizoen PSV wel moeten kunnen pakken. Die zijn echt schrikbarend slecht tot nu toeGonadan schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:37:
[...]
Nou ik wil een wedstrijd tegen deze tegenstander nog niet echt als maatstaf gebruiken, maar het ras geen verkeerde pot. Ik hoop ook dat ze weer beter gaan draaien. Goed voor de competitie en leuk voor Stam.
Apart dat een trainer daadwerkelijke antwoorden geeft waar je iets aan hebt
Hij heeft meer inhoudelijke antwoorden gegeven dan Gio in vier jaarDeadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:42:
Apart dat een trainer daadwerkelijke antwoorden geeft waar je iets aan hebt
Ik verwacht nog steeds niks van Feyenoord dit jaar. Maar als je dit lucky vind, kan je beter korfbal gaan kijken. Alleen in de eerste helft had men al 6-0 voor moeten staan.
Maar goed, het gaat er uiteindelijk om wie de bal over de lijn schopt en dat doen er nog niet veel helaas.
Maar goed, het gaat er uiteindelijk om wie de bal over de lijn schopt en dat doen er nog niet veel helaas.
Eindelijk wat positiefs. Dat konden we erg goed gebruiken. Groepsfase is echter nog ver genoeg weg.
Of van BommelD-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:44:
[...]
Hij heeft meer inhoudelijke antwoorden gegeven dan Gio in vier jaar
Jaap hebben ze in Rotterdam een hele goede aan
[ Voor 11% gewijzigd door DoeEensGek op 08-08-2019 21:53 ]
Een winnende coach doet het toch 'altijd' goed.DoeEensGek schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:50:
[...]Of van Bommel.
Jaap hebben ze in Rotterdam een hele goede aan.
Van Bommel begon net als Stam en volgens velen waren het ook vooral wijze woorden die hij destijds uitsprak.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee dat over de wasmachine en automaat vonden we allemaal lachwekkend dom.OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:32:
[...]
Een winnende coach doet het toch 'altijd' goed.
Van Bommel begon net als Stam en volgens velen waren het ook vooral wijze woorden die hij destijds uitsprak.
Waarom heeft ie dan niet gescoordSjah schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:45:
Goede spits, die Boadu van AZ, jong nog ook.
Hij heeft gescoord , met de hand...en hee don't fuck with me, ik herken kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 08-08-2019 23:05 ]
Zaterdag om 19:30 Ajax - Emmen en Zondag om 20:00 PSV-ADO op Fox Sports 1.
Dat moest wel na alle kritiek.
[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2019 23:44 ]
Heeft daar niks mee te maken? Ajax speelt dinsdag weer, PSV speelde donderdag. Heel logisch dus die volgorde. Of had je liever Ajax op zondagavond gehad?OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:42:
Heeft daar niks mee te maken?toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:01:
[...]Heeft daar niks mee te maken? Ajax speelt dinsdag weer, PSV speelde donderdag. Heel logisch dus die volgorde. Of had je liever Ajax op zondagavond gehad?
Het gaat om het feit dat er weer wedstrijden van de grote 3 op Fox Sports 1 te zien zijn.
Daar was kritiek op nadat o.a. bij KPN de zender gratis te bekijken was en op hetzelfde moment de wedstrijden van de grote 3 niet meer automatisch op Fox Sports 1 te zien waren.
Zaterdag dus Emmen dat toevallig tegen Ajax moet, en PSV speelt zo laat dat er geen andere wedstrijden meer zijn om uit te zenden.
Ook vorige weekend was er tijdens Feyenoord - Sparta geen andere wedstrijd. Maar moest de programmering van fox sports 2 versterkt worden.
Programmering staat al vast voor het hele seizoen. Denk je nou echt dat ze naar de mensen luisterenOPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:42:

Eredivisie speelronde 2
vrijdag
09.08. 20:00
Sparta - VVV-Venlo
zaterdag
10.08. 18:30
FC Groningen - FC Twente
10.08. 19:45
Ajax - FC Emmen
10.08. 20:45
Willem II - Vitesse
zondag
11.08. 12:15
Fortuna Sittard - Heracles
11.08. 14:30
scHeerenveen - Feyenoord
RKC - AZ
11.08. 16:45
FC Utrecht - PEC Zwolle
11.08. 20:00
PSV - ADO Den Haag
vrijdag
Sparta - VVV-Venlo
zaterdag
FC Groningen - FC Twente
Ajax - FC Emmen
Willem II - Vitesse
zondag
scHeerenveen - Feyenoord
RKC - AZ
FC Utrecht - PEC Zwolle
PSV - ADO Den Haag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Onjuist!Thunder00x schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:01:
[...]Programmering staat al vast voor het hele seizoen. Denk je nou echt dat ze naar de mensen luisteren

Bron: https://www.voetbalprimeu...iek-nog-even-wennen-.htmlMaarten van Rooijen, zegsman van FOX, gaf eerder al aan dat de aangepaste programmering een bewuste keuze is. "Ook dit seizoen zijn er regelmatig wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV te zien op FOX Sports 1, maar inderdaad minder dan voorheen, waarmee we de programmering van FOX Sports 2 versterken."
In gesprek
Goed nieuws: de duels van Ajax, PSV en Feyenoord worden tijdens speelronde twee wél uitgezonden op het hoofdkanaal. FOX en KPN gaan niettemin in gesprek. "We nemen natuurlijk de reacties van de kijkers en de media mee. Maar het is natuurlijk ook voor iedereen nog wennen", stelt Schnitzler.
Hoe haal ik hieruit dat de programmering niet vaststaat? KPN en Fox gaan in gesprek, maar dat zegt verder helemaal niks. Voor hetzelfde geld gaat het om feedback voor de programmering voor volgend seizoen. Ik zou eerder tussen de regels door lezen dat de heer Schnitzler zegt tegen de kijkers: wen er maar aan!OPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:12:
[...]
Onjuist!![]()
[...]
Bron: https://www.voetbalprimeu...iek-nog-even-wennen-.html
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Waar zeg ik dat?
De shitstorm is natuurlijk wel terecht. Eerst zorgen dat mensen Fox 1 inbegrepen krijgt om zo wat mensen te verleiden over te stappen en dan op een later tijdstip de topwedstrijden naar kanaal 2 bonjouren.PSV-EHV schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:39:
[...]
Hoe haal ik hieruit dat de programmering niet vaststaat? KPN en Fox gaan in gesprek, maar dat zegt verder helemaal niks. Voor hetzelfde geld gaat het om feedback voor de programmering voor volgend seizoen. Ik zou eerder tussen de regels door lezen dat de heer Schnitzler zegt tegen de kijkers: wen er maar aan!
Je kon het zien aankomen, zoals hier al gemeld enige tijd terug, maar het is natuurlijk wel een smerige streek.
@Leon Zwiers
Zie daar de reden om altijd flexibel te blijven met abonnementen in welke vorm dan ook.
Zie daar de reden om altijd flexibel te blijven met abonnementen in welke vorm dan ook.
Ach, ze werken zo de illegale streaming dik in de hand. En ik kan het nog wel begrijpen. Ik heb Fox ook de deur uitgedaan (Ziggo klant) 18 euro de maand was een beetje te gek aan het worden, zeker als je een Emmen vs PEC zat te kijken op de achtergrond. Vorig jaar heb ik nog een half jaar gratis gekregen na een belletje, maar dat kon er bij Ziggo nu ook niet meer vanaf.Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:29:
@Leon Zwiers
Dan maar via "andere manieren" kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2019 11:32 ]
Feyenoord was zeker beter, maar ik twijfel wel over het niveau van de tegenstander. Het zat ook niet tegen met (en vanaf) de rode kaart, maar dat hebben ze ook wel zelf afgedwongen. Tot (en ook na) de 1-0 kan je zien dat er weinig vertrouwen is. Na de 2-0 en 3-0 merk je wel dat er ook vertrouwen komt en er meer lukt.PWM schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:46:
Ik verwacht nog steeds niks van Feyenoord dit jaar. Maar als je dit lucky vind, kan je beter korfbal gaan kijken. Alleen in de eerste helft had men al 6-0 voor moeten staan.
Qua spelersmateriaal staat het middenveld naar mijn idee goed op deze manier, je ziet ook het verschil nu met Tapia/ Fer voor de verdediging, dat die best wel ontlast worden, dat scheelt ook al flink. Ja de tegenstander is ook niet 'je van het', maar dat is Sparta (met alle respect) ook niet, waarbij je zag dat het vertrouwen en de balans totaal niet klopte. Dat lijkt op deze manier/ met deze opstelling beter te kloppen.Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:20:
Zo zie je maar, Feyenoord kan prima voetballen. Zolang de verdediging maar niet mee hoeft te doen
Ik vind het altijd jammer dat (maar dat hoort er blijkbaar bij tegenwoordig) iedereen als het niet loopt alles loopt af te kraken en andersom als het even goed gaat alles ophemelt, of het bagatelliseert. Als ik gisteren zowel naar Feyenoord als PSV kijk, schrik ik echt van PSV in negatieve zin. Zoveel beter was de tegenstander van hun niet dan de tegenstander van Feyenoord, dat vond ik vooral te zien uit de momenten dat PSV ze min of meer de gang liet gaan, er wordt dan redelijk gevoetbald, maar echt tot kansen lijdt dat niet.
Daarbij vond ik zowel Stam als Berghuis in hun interviews best realistisch: Het lek is er zeker nog niet gedicht, maar er werd wel leuk gevoetbald, meer drive naar voren en dit biedt in elk geval perspectief. Dat was de afgelopen weken (ook met de oefenwedstrijden erbij) totaal niet het geval, daar werd niet goed gevoetbald, 0 vertrouwen getankt en er was ook geen progressie geboekt (zo leek het in ieder geval).
Als je dan tegen een team dat al diep in de competitie zit, en op elkaar is ingespeeld met een niet op elkaar ingespeeld team zo voor de dag komt mag je vind ik wel stellen dat er wat meer positieve aanknopingspunten zijn.
Ik zocht gisteren PSV en dat bleek opeens op SBS9 te zitten. Kwam ik pas achter nadat ik inmiddels Feyenoord aan het kijken was. Ik mis de goede oude tijd dat CL/EL gewoon publiek was en de Eredivisie bij Canal+ zat
18 Euro in de maand vind ik echt wel meevallen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:32:
[...]
Ik heb Fox ook de deur uitgedaan (Ziggo klant) 18 euro de maand was een beetje te gek aan het worden (...)
Ik kijk naast Ajax, waar ik dus 4,50 per wedstrijd voor betaal vrijwel niets, op enkele toppers zoals PSV-Feyenoord na.
Vooral als je meerdere wedstrijden per weekend kijkt is 18 euro toch een lachertje?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tjah, die exhorbitante bedragen voor de voetbalwereld moeten ergens van betaald worden. Dus gaat alles naar verschillende (de meest biedende) zenders toe. Dan kunnen we in de toekomst tenminste voor een speler een miljard neerleggen om die te kopen van een andere club, wat gezien de snelheid van de groei van de transferbedragen niet eens zo ver weg meer lijkt.Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:35:
Ik zocht gisteren PSV en dat bleek opeens op SBS9 te zitten. Kwam ik pas achter nadat ik inmiddels Feyenoord aan het kijken was. Ik mis de goede oude tijd dat CL/EL gewoon publiek was en de Eredivisie bij Canal+ zat
Wij (de consument) die gek zijn op het voetbalspelletje zullen daar flink aan meebetalen, omdat we toch wel geld uit willen geven om het te kunnen zien.
Niet als hetzelfde pakket bij de concurrenten dus een tientje goedkoper is. ( inmiddels 8 euro goedkoper).dvdkiwi schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:41:
[...]
18 Euro in de maand vind ik echt wel meevallen.
Ik kijk naast Ajax, waar ik dus 4,50 per wedstrijd voor betaal vrijwel niets, op enkele toppers zoals PSV-Feyenoord na.
Vooral als je meerdere wedstrijden per weekend kijkt is 18 euro toch een lachertje?
Het is dat Ziggo als enige echt snel internet bied en ik hier geen glasvezel heb, anders was ik er al lang weg
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 09-08-2019 11:43 ]
Je posts worden steeds langer met al die verschillende aanvangstijden.Hackus schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:04:
Eredivisie speelronde 2
vrijdag
Sparta - VVV-Venlo
zaterdag
FC Groningen - FC Twente
Ajax - FC Emmen
Willem II - Vitesse
zondag
scHeerenveen - Feyenoord
RKC - AZ
FC Utrecht - PEC Zwolle
PSV - ADO Den Haag

PSN: Curvaa_
Groningen - Twente is een mooie, Willem 2 - Vitesse erg nieuwsgierig naar en Heerenveen - Feyenoord ook een leuke om te volgen na gister.Hackus schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:04:
Eredivisie speelronde 2
vrijdag
Sparta - VVV-Venlo
zaterdag
FC Groningen - FC Twente
Ajax - FC Emmen
Willem II - Vitesse
zondag
scHeerenveen - Feyenoord
RKC - AZ
FC Utrecht - PEC Zwolle
PSV - ADO Den Haag
Zal het doorgeven aan de organisatieCurva schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:43:
[...]
Je posts worden steeds langer met al die verschillende aanvangstijden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Genoten van karsGOD haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ieder voor zich natuurlijk maar 8 euro is niet een dermate groot verschil dat ik (de moeite van) overstappen zou overwegen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:42:
[...]
Niet als hetzelfde pakket bij de concurrenten dus een tientje goedkoper is. ( inmiddels 8 euro goedkoper).
Ik zit al jaren bij Ziggo en zit daar eigenlijk wel prima. Moet wel zeggen dat ik ook wel regelmatig naar Ziggo Sport kijk voor Golf, F1 en topwedstrijden uit oa Spanje en Engeland.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 09-08-2019 11:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb hier T-Mobile voor FOX 1 , 2, 3 slechts 7,50 per maand.Leon Zwiers schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:42:
[...]
Niet als hetzelfde pakket bij de concurrenten dus een tientje goedkoper is. ( inmiddels 8 euro goedkoper).
Het is dat Ziggo als enige echt snel internet bied en ik hier geen glasvezel heb, anders was ik er al lang weg
Het is dat ik Ziggo Sport al heb afgenomen van hun, anders was Fox gratis als zenderpakket.
T-Mobile
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja, ik kijk de F1 ook. De rest boeit me daar niet zo. Maar op jaarbasis 100 euro meer betalen dan bij de concurrentie is gewoon krom.dvdkiwi schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:50:
[...]
Ieder voor zich natuurlijk maar 8 euro is niet een dermate groot verschil dat ik (de moeite van) overstappen zou overwegen.
Ik zit al jaren bij Ziggo en zit daar eigenlijk wel prima. Moet wel zeggen dat ik ook wel regelmatig naar Ziggo Sport kijk voor Golf, F1 en topwedstrijden uit oa Spanje en Engeland.
https://www.vi.nl/nieuws/...eredivisie-onrechtvaardig
Zullen we de bijdrage van het Europees voetbal dan ook maar weer terugdraaien?
Verwijderd
Ik lees eigenlijks gewoon een valide argument. Ten opzichte van de rest van Europa is het in Nederland niet echt eerlijk verdeeld. Ja de top ploegen trekken meer kijkcijfers, maar zonder tegenstanders (of met zwakke tegenstanders) wordt het alleen maar minder interessant om te kijken. Wat weer als gevolg heeft dat de algehele pot minder gevuld wordt tov andere landen.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:19:
https://www.vi.nl/nieuws/...eredivisie-onrechtvaardig
Ik vraag me ten zeerste af of 1 miljoen meer voor Fortuna ertoe gaat leiden dat er meer mensen naar Heerenveen-Fortuna gaan kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:24:
[...]
Ik lees eigenlijks gewoon een valide argument. Ten opzichte van de rest van Europa is het in Nederland niet echt eerlijk verdeeld. Ja de top ploegen trekken meer kijkcijfers, maar zonder tegenstanders (of met zwakke tegenstanders) wordt het alleen maar minder interessant om te kijken. Wat weer als gevolg heeft dat de algehele pot minder gevuld wordt tov andere landen.
Sterker nog, ik denk van niet. Dan worden er nog meer middelmatige buitenlandse spelers gehaald en die vreemdelingen legioenen (zie Roda) trekken nou ook niet echt veel bekijks.
Tenzij Feyenoord, PSV en Ajax wedstrijden gaan afwerken met 5 andere ploegen tegen elkaar. Dan heb je alle clubs van NL met een degelijke fanbase en commercie te pakken met als gevolg dat die pot heel snel veel groter wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:24:
[...]
Ik lees eigenlijks gewoon een valide argument. Ten opzichte van de rest van Europa is het in Nederland niet echt eerlijk verdeeld. Ja de top ploegen trekken meer kijkcijfers, maar zonder tegenstanders (of met zwakke tegenstanders) wordt het alleen maar minder interessant om te kijken. Wat weer als gevolg heeft dat de algehele pot minder gevuld wordt tov andere landen.
Verwijderd
Tja.. dat is meer een beleidskwestie, ik denk dat kleinere clubs met een structureel grotere begroting meer kunnen klaarspelen voornamelijk op het gebied van (jeugd)opleiding, begeleiding en faciliteiten, zoals echt gras ipv kunstgras.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:44:
[...]
Ik vraag me ten zeerste af of 1 miljoen meer voor Fortuna ertoe gaat leiden dat er meer mensen naar Heerenveen-Fortuna gaan kijken.
Sterker nog, ik denk van niet. Dan worden er nog meer middelmatige buitenlandse spelers gehaald en die vreemdelingen legioenen (zie Roda) trekken nou ook niet echt veel bekijks.
Roda heeft na mijn weten ook geen jeugdopleiding, dus dat is een beetje een apart geval..
Dit zou een goede oplossing kunnen zijn om het beschikbare geld beter te verdelen en het algehele niveau omhoog te trekken. Echter alleen als FC Groningen erbij hoortTyphone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:14:
[...]
Tenzij Feyenoord, PSV en Ajax wedstrijden gaan afwerken met 5 andere ploegen tegen elkaar. Dan heb je alle clubs van NL met een degelijke fanbase en commercie te pakken met als gevolg dat die pot heel snel veel groter wordt.
Die Rotterdammers zijn aan het doorslaan.
Weggehaald.
Ik zag gisteren een team dat met een man meer in staat was, om van een veredeld b-team te winnen, met een man meer. Dat was absoluut niet slecht, maar om nu hosanna te gaan zingen lijkt me wat voorbarig.
Laat het maar zien, het komende weekend en volgende week. Wie weet, staan ze straks toch op de Coolsingel. Je weet het niet.
Weggehaald.
Ik zag gisteren een team dat met een man meer in staat was, om van een veredeld b-team te winnen, met een man meer. Dat was absoluut niet slecht, maar om nu hosanna te gaan zingen lijkt me wat voorbarig.
Laat het maar zien, het komende weekend en volgende week. Wie weet, staan ze straks toch op de Coolsingel. Je weet het niet.

[ Voor 18% gewijzigd door mavaros op 09-08-2019 14:54 . Reden: commentaar ]
Kom eens met bronnen als je met van die trol claims aan komt kakken?mavaros schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:02:
Er gaan allemaal verhalen dat dit Feijenoord de halve finale van de EL kan halen en dat ze kampioen kunnen worden. Dat dit de norm is voor het moderne voetbal. Het nieuwe totaalvoetbal.
![]()
Geen enkele fan roept dat.mavaros schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:02:
Er gaan allemaal verhalen dat dit Feijenoord de halve finale van de EL kan halen en dat ze kampioen kunnen worden. Dat dit de norm is voor het moderne voetbal. Het nieuwe totaalvoetbal.
![]()
Het was een ploeg qua niveau top KKD, niks meer niks minder.
Laat eens een voorbeeld zienmavaros schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:02:
EDIT: Lol, great minds think a like
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 09-08-2019 14:12 ]
Bron?mavaros schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:02:
![]()
Nu.nl.
Ja sorry, maar in de reacties daar werd serieus over dit gelult. En ja, het is maar een forum op internet, dus geen echte steekproef.
Zal ik de reactie maar weghalen?
Ja sorry, maar in de reacties daar werd serieus over dit gelult. En ja, het is maar een forum op internet, dus geen echte steekproef.
Nu.nl is net de Telegraaf. Berghuis roept zelf al dat kampioen worden moeilijk wordt:mavaros schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:21:
Nu.nl.
https://www.fr-fans.nl/ni...oen-worden-wordt-moeilijk
Ik ben het met Berghuis eens. Het zou fijn zijn als we de Europa League groepsfase bereiken en misschien zelfs overleven, maar kampioen worden we niet. Daarvoor is gewoon de kwaliteit niet aanwezig bij Feyenoord.
Dat wordt dan een nauw harnas, van waaruit men kan opereren.Leon Zwiers schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:34:
[...]
Zou t maar doen, en voortaan iets verder denken voordat je dit soort zooi post, niet onderbouwd dus
Ook Ziyech verlengd zijn contract met een jaar, tot 2022!
Bizar wat Overmars voor elkaar krijgt, overigens sluit ik niet uit dat wanneer we geen CL halen dit seizoen dat ze als nog mogen vertrekken, maar laten we daar maar niet vanuit gaan.
You asked for magic? 🎩#ExtendingZiyech pic.twitter.com/TsQ6rIr0kc
— AFC Ajax (@AFCAjax) 9 augustus 2019
Bizar wat Overmars voor elkaar krijgt, overigens sluit ik niet uit dat wanneer we geen CL halen dit seizoen dat ze als nog mogen vertrekken, maar laten we daar maar niet vanuit gaan.
[ Voor 76% gewijzigd door Gynnad op 09-08-2019 17:51 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Raar dat er geen club geweest is waar hij zin in had.Gynnad schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:49:
[Twitter]
Had toch wel verwacht dat een Bayern ofzo zou aankloppen.
Vraag me af wat voor salaris hij krijgt.
Dan toch maar dat standbeeld?Gynnad schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:49:
[Twitter]

@Deadsy 4m bruto. Geen idee mbt bonussen
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 09-08-2019 18:00 ]
Wel benieuwd naar volgend jaar. Dan ga je de helft uitzwaaien, tel er zo 5 die dan waarschijnlijk zullen gaan.
Er zijn al spelers aangetrokken die er over een jaar moeten staan, dus ik maak me daar nu nog niet zo druk over.Wackmack schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:02:
Wel benieuwd naar volgend jaar. Dan ga je de helft uitzwaaien, tel er zo 5 die dan waarschijnlijk zullen gaan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eens en verwacht in de winter weer aankopen.Gynnad schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:06:
[...]
Er zijn al spelers aangetrokken die er over een jaar moeten staan, dus ik maak me daar nu nog niet zo druk over.
Ziyech scheen bovenaan het lijstje van Bayern te staan na de blessure van Sané.Deadsy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:58:
[...]Raar dat er geen club geweest is waar hij zin in had.
Had toch wel verwacht dat een Bayern ofzo zou aankloppen.
Staat hij nu misschien nog steeds. Alleen zal de transfersom nu 2x zo hoog moeten zijnOPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:10:
[...]
Ziyech scheen bovenaan het lijstje van Bayern te staan na de blessure van Sané.
PSN: Curvaa_
Als Donny nu gaat en het gaat mis bij Ajax kunnen we hem mooi de schuld geven.
Die zal wel wat druk voelen nu ...
Die zal wel wat druk voelen nu ...
Klopt, maar dan moet je ook wel echt de beurs gaan trekken. Hadden ze €100000000,- geboden, dan was ie verkocht. Bayern zit op de krenten.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:10:
[...]
Verder heel goed dat Ajax ook deze speler kan houden. Nu Van de Beek nog. Als dat lukt, dan is het passen, meten en bijschaven, maar dan gaan we weer Europa bestormen.

Zo bescheiden die @mavaros ...
zie onder
[ Voor 96% gewijzigd door mavaros op 09-08-2019 18:26 ]
Het heeft niks met "bescheiden" te maken.
2 van de 3 twijfelgevallen blijven dit seizoen. Dan heb je dus in feite je oude elftal rondlopen. We hebben een Zuid Amerikaanse/ Midden Amerikaanse slager gekocht en nog wat grut.
Dan ga je niet voor de poulefase of overwintering. Dan ga je voor de hoofdprijs.
Dit is een ongekende luxe tegenwoordig.
Nee dat is het doorpakken waar Ajax mee bezig is en wat verantwoord kan door de verkoop van zo’n beetje elke speler die weggaat. De jeugd staat weer op, ervaring loopt rond enz enz.
Als het een klein beetje gaat draaien dan slacht Ajax in de competitie iedereen. Mits de belangrijke wedstrijden dit keer niet allemaal rondom belangrijke CL duels zitten. Ik vraag me af hoe het met de revalidatie van Bandé is inmiddels. Die loopt er ook nog rond maar volgens mij kunnen we die afschrijven.
Als het een klein beetje gaat draaien dan slacht Ajax in de competitie iedereen. Mits de belangrijke wedstrijden dit keer niet allemaal rondom belangrijke CL duels zitten. Ik vraag me af hoe het met de revalidatie van Bandé is inmiddels. Die loopt er ook nog rond maar volgens mij kunnen we die afschrijven.
Overmars heeft tot nu toe tegen bijna 100 miljoen aan transfers een dikke “nee” verkocht door Ziyech en Neres langer vast te leggen. Als Donny nou ook nog blijft zou het erg knap en mooi zijn. De groepsdruk en het vooruitzicht dat hij bij Real weinig kans krijgt lijkt voor mij voldoende maar je weet het nooit.
Maar laten we wel zijn, doordat Ajax al voor 160-ish miljoen verkocht heeft kán het ook nee zeggen en salaris bieden dat die gasten in het buitenland ook verdienen. Je blijft het mannetje, je kent de club en mensen, je weet wat je omgeving is en je huis etc. Ik zou ook blijven.
Klein nadeeltje: ik kan niet voetballen
maar ben wel erg blij met Ziyech
Maar laten we wel zijn, doordat Ajax al voor 160-ish miljoen verkocht heeft kán het ook nee zeggen en salaris bieden dat die gasten in het buitenland ook verdienen. Je blijft het mannetje, je kent de club en mensen, je weet wat je omgeving is en je huis etc. Ik zou ook blijven.
Klein nadeeltje: ik kan niet voetballen
ik ken er in ieder geval 1 die vind dat ze goede kans maken op het kampioenschap en "gewoon" meedoen, dat werd nog erger nadat ajax afgelopen weekend punten verspeelde (het eigen puntverlies deed er minder toe). Je weet wel, van het niveau waardoor al 20 jaar de verwachtingen van die kleine groep als een molensteen op de nekken van de spelers drukken.
Marc Tovermars?
Ok ok, die is wel heel erg slecht
2 vd 3 spelers waarvan ik eigenlijk zeker was dat ze zouden gaan, die gewoon nog minimaal een jaar blijven
Ok ok, die is wel heel erg slecht
2 vd 3 spelers waarvan ik eigenlijk zeker was dat ze zouden gaan, die gewoon nog minimaal een jaar blijven
Als Feyenoord ons nu eens verlost van Labyad ben ik blij.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:51:
Marc Tovermars?
Ok ok, die is wel heel erg slecht![]()
Dat kun je Feyenoord niet aan doen.
Hopelijk komt er een club uit het Midden Oosten voor hem. Wij blij, hij blij.
@mavaros
Je slaat, net als die zogenaamde Feyenoorders die denken dat de club kampioen wordt, weer eens door. Ajax is veruit favoriet voor de titel maar is natuurlijk wel degelijk iets verzwakt.
Een team is meer dan zomaar elf spelers en de twee belangrijkste radertjes in Ajax elf zijn natuurlijk wel vertrokken. Europees heeft dat wel effect natuurlijk. En met de Ligt en de Jong won je de CL ook niet
Je slaat, net als die zogenaamde Feyenoorders die denken dat de club kampioen wordt, weer eens door. Ajax is veruit favoriet voor de titel maar is natuurlijk wel degelijk iets verzwakt.
Een team is meer dan zomaar elf spelers en de twee belangrijkste radertjes in Ajax elf zijn natuurlijk wel vertrokken. Europees heeft dat wel effect natuurlijk. En met de Ligt en de Jong won je de CL ook niet
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2019 19:01 ]
Daarom hebben we De Jong naar Barcelona en De Ligt naar Juventus laten gaan, maken we meer kans op de CL!
En dan krijgen ze Dolberg er gratis bij.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:56:
Dat kun je Feyenoord niet aan doen.
Mooi nieuws, hopelijk zet Real niet door om Van de Beek binnen te halen, dan kan het nog eens wat worden.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 09-08-2019 19:06 ]
Gelukkig zijn er clubs die de CL niet winnen met Messi, Ronaldo, Dybala, Chiellini enz. Zo lang dat niet gebeurt maak ik me geen zorgen om vertrekkende spelers. We wonnen ooit met Danny Hoesen (wie?) van FC Barcelona!D-e-n schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:57:
@mavaros
Als ik Donny was zou ik sowieso gaan twijfelen, als de berichten die we lezen waar zijn.
Perez zou hem willen, Zidane niet. Modric, James Rodriguez, Isco, ze zijn er allemaal nog en concurrenten voor zijn plek.
Na een jaartje banken is het ook maar de vraag of ie mee mag naar het EK volgend jaar.
Perez zou hem willen, Zidane niet. Modric, James Rodriguez, Isco, ze zijn er allemaal nog en concurrenten voor zijn plek.
Na een jaartje banken is het ook maar de vraag of ie mee mag naar het EK volgend jaar.
Die hebben voordat de markt open ging bizar veel betaald voor een centrum verdediger en zeuren sindsdien dat al die clubs teveel geld vragen voor hun spelers.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:10:
[...]
Dus heb het gevoel dat die Ziyech voor een appel en een ei wilden ophalen.
Zijn nu bezig met Perisic.
Transfer beleid van Bayern is weer eens raar en matig.
Zonder Messi, maar met die r*t van een Neymar...Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Gelukkig zijn er clubs die de CL niet winnen met Messi, Ronaldo, Dybala, Chiellini enz. Zo lang dat niet gebeurt maak ik me geen zorgen om vertrekkende spelers. We wonnen ooit met Danny Hoesen (wie?) van FC Barcelona!
Dolberg is fit ...
Zou EtH hem gewoon weer opstellen?

Blessure ...Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:54:
[...]Als Feyenoord ons nu eens verlost van Labyad ben ik blij.

[ Voor 60% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-08-2019 19:37 ]
Ik zie Ribery nog wel een jaar bijtekenen.Deadsy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:14:
[...]
Die hebben voordat de markt open ging bizar veel betaald voor een centrum verdediger en zeuren sindsdien dat al die clubs teveel geld vragen voor hun spelers.
Dus heb het gevoel dat die Ziyech voor een appel en een ei wilden ophalen.
Zijn nu bezig met Perisic.
Transfer beleid van Bayern is weer eens raar en matig.
Dolberg is zo langzamerhand de unicorn van Ajax. Zal best hoog knuffel gehalte hebben, maar blijft een fabeltje dat ie nog eens veel gaat scoren.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:36:
Dolberg is fit ...![]()
[...]
Blessure ...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Inderdaad, weg met Dolberg. Morgen zal ie weer twee keer scoren en dan staat ie weer tijdje basis.... zzzz. En net als je dan hoop krijgt... faalt ie weer keihard.
Als wat Krabbendam bij VI vertelde klopt dan kun je het qua inkomende transfers echt vergeten bij Feyenoord.
Troost lijkt dus vrijwel niets te doen. Onderhandelingen en inkomende transfers zouden via een bevriende zaakwaarnemer gaan, Rob Janssen.
Troost lijkt dus vrijwel niets te doen. Onderhandelingen en inkomende transfers zouden via een bevriende zaakwaarnemer gaan, Rob Janssen.
Huh, Fer, Narsing, Karsdorp en ik mis er vast nog een paar.Deadsy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:14:
Als wat Krabbendam bij VI vertelde klopt dan kun je het qua inkomende transfers echt vergeten bij Feyenoord.
Ja dat zou volgens Martijn Krabbendam dus via Janssen gaan.DeKever schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:29:
[...]
Huh, Fer, Narsing, Karsdorp en ik mis er vast nog een paar.
Toen Mainz St Juste wilde kopen hadden ze volgens hem moeite om de verantwoordelijke bij Feyenoord te pakken te krijgen.
De onderhandelingen met Mainz werden namens Feyenoord via Janssen gedaan en niet Troost.
Ondertussen laat Scherpen bij jong Ajax zien waarom iedereen het een opmerkelijke transfer vindt :’)
XXXVI
Transferjosti: PSV wil Ribéry inlijven.
Grinnik
Grinnik
Geloof het of niet, er zitten mensen op dit forum die in hem de toekomstige eerste keeper zien.ephymerous schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:45:
Ondertussen laat Scherpen bij jong Ajax zien waarom iedereen het een opmerkelijke transfer vindt :’)
deal tussen feyenoord en basel omtrent van wolfswinkel is afgeketst
heb zelf 20 jaar gekeept waaronder bij de graafschap en bij de eagles, deze jongen heeft zeker potentie maar goed een keeper van 19 mag geen fouten maken aangezien het bij een spits of middenvelder niet opvalt. Deze jongen heeft de potentie om een absolute ere divisie waardige ajax 1 keeper te worden.Tweaking Art schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 23:25:
[...]
Geloof het of niet, er zitten mensen op dit forum die in hem de toekomstige eerste keeper zien.
Potentie is zo'n mooi veilig woord, daar zit je altijd goed mee.
Dan verschillen we daarin van mening, ik vind scherpen bij lange na niet het niveau hebben voor het eerste team, en zelfs als zou hij die potentie hebben dan moet hij heel veel beter worden, zeker voetballend, hij zit naar mening niet eens in de buurt van het niveau van Jasper Cillessen toen hij nog bij NEC speelde en toen Jasper naar Ajax kwam zat hij op de bank.milotic schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 23:29:
[...]
heb zelf 20 jaar gekeept waaronder bij de graafschap en bij de eagles, deze jongen heeft zeker potentie maar goed een keeper van 19 mag geen fouten maken aangezien het bij een spits of middenvelder niet opvalt. Deze jongen heeft de potentie om een absolute ere divisie waardige ajax 1 keeper te worden.
Ik heb er geen vertrouwen in, ik zou als Onana vertrekt gewoon een nieuwe gevestigde keeper kopen als dat nodig is, Ajax heeft geld zat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.