Mooi hoe Karsdorp zich bijna niet kan inhouden
Nu eroverheen en er nog 2 maken.
Oooeeeehhhh Kokcu
Oooeeeehhhh Kokcu
[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 08-08-2019 20:15 ]
Nu AZ nog even.
[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2019 20:15 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat vooral ja. Zoveel kansen, maar niet allemaal afmakenLeon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:14:

De goal psv (0-1)
Bergwijn schiet PSV op voorsprong! 🔥#HAUPSV 0-1! ⚡️ #veronicainside pic.twitter.com/FoOe1NT40n
— Vandaag Inside (@vandaaginside) 8 augustus 2019
[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 08-08-2019 20:17 ]
Jeugdige naïviteit. Gewoon gaan liggen ipv nog proberen de bal te spelen. Dan is het 100 procent een penalty en rood (of geel met de nieuwe regels?)Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:14:
Oooeeeehhhh Kokcu
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker hoor. Goed de rust bewaard en prima aanval. Hopelijk de tweede helft uitbouwen zodat de return niet te spannend wordt.
Aan het begin zat ik mij weer te verbazen over die criminele types op de tribune. Kijk ik goed is het helemaal geen Georgiër.Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:13:
Mooi hoe Karsdorp zich bijna niet kan inhouden

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sinisterra maakt het voor nu prima. Narsingh dus bankklant? Die jongen moet je nu echt een paar wedstrijden gaan laten staan. Vertegenwoordigd toch wel wat kapitaal als ie nu definitief doorbreekt
Ftfy.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Over welke calimero's heb je het?Vos schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:16:
Ze denken weer aan Ajax, lief hoor!
Of Larsson banken. Narsingh gaf zondag de belangrijke assistLeon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:18:
Sinisterra maakt het voor nu prima. Narsingh dus bankklant? Die jongen moet je nu echt een paar wedstrijden gaan laten staan. Vertegenwoordigd toch wel wat kapitaal als ie nu definitief doorbreekt
Het juichen van Kasdorp is ook oprecht.
Eens, Larsson speelt als een natte krant.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:19:
[...]
Of Larsson banken. Narsingh gaf zondag de belangrijke assist
Sini is in tegenstelling tot z'n concurrentie echt een potentiële topper. Al vind ik Larsson en Berghuis ook niet slecht spelen.Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:18:
Als ze iets meer samenspelen en vertrouwen krijgen loopt er op het middenveld en voorin best wat potentie.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ja zoals gezegd, hij kan zich nauwelijks inhouden.DoeEensGek schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:20:
[Streamable]
Het juichen van Kasdorp is ook oprecht.
De 1-0 van Feyenoord.
Voor wie hem gemist heeft
Sinisterra rondt af na een schitterende aanval! 🔥#FEYDIN 1-0! 💥#veronicainside pic.twitter.com/0HQv1CLS68
Voor wie hem gemist heeft
8 á 9 miljoen?Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:18:
Stam ook zag ik. Nog nooit zo uit zijn bol zien gaanDeadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:21:
[...]
ja zoals gezegd, hij kan zich nauwelijks inhouden.
Oei Lozano
Ik had het even gemist. Maar wat was er met de schoenen van de grensrechter?
Ik had het op mute staan.
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Lozano speelt erg geïrriteerd haha. Dacht dat hij zich misschien wel wou bewijzen, maar krijgt zo nog rood.
de rechter is kapotDNA_Saint schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:25:
Ik had het even gemist. Maar wat was er met de schoenen van de grensrechter?
Hoe doet AZ het btw?
PSV nog steeds op 0-1 zo te zien?
heb nooit echt het gevoel gehad dat hij het type is dat zich zou willen bewijzen.Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:25:
Lozano speelt erg geïrriteerd haha. Dacht dat hij zich misschien wel wou bewijzen, maar krijgt zo nog rood.
Denk dat als hij deze zomer niet weg gaat dat hij wel eens zeer vervelend zou kunnen gaan doen
Verwijderd
Ben er ook bang voor. Wie weet verbaast hij onsDeadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:26:
[...]
heb nooit echt het gevoel gehad dat hij het type is dat zich zou willen bewijzen.
Denk dat als hij deze zomer niet weg gaat dat hij wel eens zeer vervelend zou kunnen gaan doen
Verder gaat deze wedstrijd erg gelijk op, wat vreemd is, want die Noren zijn net amateurs.
Hopelijk gaat PSV het volhouden, zoveel beter zijn ze niet volgens mij.
psv is waardeloos, dit wordt een seizoen van drie keer niks
Over 2 wedstrijden zullen zij dit wel winnen, maar poeh het is niet best spel van Psv.OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:29:
Hopelijk gaat PSV het volhouden, zoveel beter zijn ze niet volgens mij.
Heb het gevoel dat sommige spelers zich echt aanpassen aan het niveau van hun tegenstander, hoe raar het ook klinkt.Grindtegel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:30:
psv is waardeloos, dit wordt een seizoen van drie keer niks
En dat sommigen puur doen wat ze moeten doen, ongeacht tegen wie ze spelen. Zelfs als er ruimte is om meer te kunnen doen.
Ze missen die Luuk de Jong hard. Die eerste seizoenshelft vorig jaar is een extreme piek gebleken. Wellicht is het niveau wat ze nu laten zien hun echte niveau. Was natuurlijk na de winterstop vorig seizoen al een enorm negatief verschil in het spel gekomen.Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:34:
[...]
Heb het gevoel dat sommige spelers zich echt aanpassen aan het niveau van hun tegenstander, hoe raar het ook klinkt.
En dat sommigen puur doen wat ze moeten doen, ongeacht tegen wie ze spelen. Zelfs als er ruimte is om meer te kunnen doen.
Als de clubs die geïnteresseerd zijn in Lozano en Bergwijn vanavond gekeken hebben dan zullen die echt geen 30mln+ meer gaan bieden ben ik bang. Als je nog geen kans kunt creëren tegen dit team dan is het toch niet best gesteld met het talent van deze heren.
En mijn god wat is Dumfries een slechte voetballer zeg....
En mijn god wat is Dumfries een slechte voetballer zeg....
[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 08-08-2019 20:41 ]
Nieuwkoop alweer geblesseerd. Goed dat die Karsdorp er nu is. Ga je niet op achteruit
Moeilijk hebben tegen de nr 8 (!!) van Noorwegen

ze schijnen kans op kans te creeren maar scoren ho maar... ergo 0-0Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:26:
Hoe doet AZ het btw?
Feyenoord gaat die tweede nog wel maken
Lozano loopt ook rond als een zak aardappelen.
Ik help je duimen. Hij hangt wel in de lucht, maar het gebrek aan scorend vermogen kan je nog wel eens gaan opbreken.OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:47:
Feyenoord gaat die tweede nog wel maken
Kokcu een verademing vergeleken met Vilhena
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 08-08-2019 20:50 ]
Met die verdediging zou je uit inderdaad nog eens kunnen verliezen.Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:49:
[...]
Ik help je duimen. Hij hangt wel in de lucht, maar het gebrek aan scorend vermogen kan je nog wel eens gaan opbreken.
Dus ze moeten proberen sowieso de nul te houden
Kökcü maakt er nog twee! ✌Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:49:
[...]Ik help je duimen. Hij hangt wel in de lucht, maar het gebrek aan scorend vermogen kan je nog wel eens gaan opbreken.
Lullig reclamebord in De Kuip van prijsvrij.nl ...
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2019 20:53 ]
Psv heeft het niet moeilijk met de nr8, psv heeft het moeilijk met zichzelf.Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:44:
Moeilijk hebben tegen de nr 8 (!!) van Noorwegen
AZ stukgelopen op een muur lees ik, zat kansen. Jammer!
Slechtste wedstrijd van PSV tot nu toe. Niet qua spel, maar zo'n wedstrijd op de mat leggen tegen een amateurteam...
En de slechtste speler op het veld vandaag is je aanvoerder

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 08-08-2019 20:53 ]
Stond ie erin dan? Wist niet dat ie al fit wasFleximex schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:52:
Slechtste wedstrijd van PSV tot nu toe. Niet qua spel, maar dit op de mat leggen tegen een amateurteam...
Auw, m’n ogen...
Ik heb 90 minuten naar PSV zitten kijken (nadat ik eerst SBS 9 had moeten vinden
), dus ik meld me bij deze aan voor de zelfkastijdingaward seizoen 19/20
Keeper die er niks van kan, verdediging en middenveld wat er niks van bakt en een aanval wat zomaar wat rond loopt en pingelt, aangevuld met een trainer die het echt helemaal kwijt is. Als er niet snel iets veranderd wordt het helemaal niks dit seizoen, lekker 4e worden ofzo.
Wat had ik soms een hekel aan het spel onder Cocu, maar wat zou ik die toch weer graag terug hebben zeg...

Keeper die er niks van kan, verdediging en middenveld wat er niks van bakt en een aanval wat zomaar wat rond loopt en pingelt, aangevuld met een trainer die het echt helemaal kwijt is. Als er niet snel iets veranderd wordt het helemaal niks dit seizoen, lekker 4e worden ofzo.
Wat had ik soms een hekel aan het spel onder Cocu, maar wat zou ik die toch weer graag terug hebben zeg...
Haha.Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:53:
[...]
Stond ie erin dan? Wist niet dat ie al fit was
Maar serieus. Slechtste linie vorig seizoen en op Afellay na geen enkele speler voor die linie gehaald. Dat wordt wat dit seizoen pffff.
Die wacht tot PSV weer gaat draaien denk ik.Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:55:
Was Afelay deze keer wel meegegaan?
*knip* hier stond een trollOPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:56:
[...]
Die wacht tot PSV weer gaat draaien denk ik.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Tsibili nog bijna de gelijkmaker. Mooie redding Vermeer
Als hij er weer niet bij was dan zegt dat denk ik genoeg over de instelling of sfeer binnen de groepOPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:56:
[...]
Die wacht tot PSV weer gaat draaien denk ik.
Rosario: "Goed resultaat. Je gaat hier met 3 punten weg".
Nee en het is een knock-out fase. De aanvoerder.
Nee en het is een knock-out fase. De aanvoerder.
Dat kan toch niet anders dan dat die intens slecht is. Je ziet je keeper alles doorlaten, je hebt 2 spelers die eigenlijk wel dachten een toptransfer te maken maar er toch nog zijn, en je hebt een trainer die spelers van basis naar tribune zet, daarna weer basis en dan weer bank (etc., etc.). Dat kan echt niet gezellig zijn daar en waarom zou je nog een stap teveel zetten. Beter kun je wat pingelen om jezelf in de kijker te spelen (maar 999 van de 1000 keer raak je de bal kwijt).Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:01:
[...]
Als hij er weer niet bij was dan zegt dat denk ik genoeg over de instelling of sfeer binnen de groep
Nu tegen 10man moet je toch echt gas gaan geven
Mooi!
Vol erop inderdaad!! Afmaken.
Vol erop inderdaad!! Afmaken.
[ Voor 75% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2019 21:05 ]
Beetje flauw dit, die eerste gele kaart was geeneens een overtreding maar Haps die gewoon schrok dat er iemand ineens achter em stond.
Zag die reporter die smerige trap niet?
Hij ging op zijn voet staan
Hij ging op zijn voet staan
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 08-08-2019 21:07 ]
Die tweede kaart was inderdaad wel een smerige.
En gefeliciteerd met de overwinning
En gefeliciteerd met de overwinning
Wat een zooitje. Maar goed voor Feyenoord.
[ Voor 44% gewijzigd door DoeEensGek op 08-08-2019 21:08 ]
Het is echt om je diep diep diep te schamen als psv' er, volgens mij heeft psv in 20jaar tijd nog niet zo'n wardeloos team en instelling gehad als nu, misschien wel het slechtste ever. Derksen is vaak zuur en een ouwe zeiksnor, maar hij heeft helemaal gelijk, linksback kan niet voetballen, rechtback loppt als een idioot aan te vallen zonder vernuft, middenveld speelt als een oud wijf, geen creativiteit en ga zo maar door. Van Bommel moet snell maar raad gaan vragen bij zijn schoonpappie want zelf kan ie er helemaal niks van op arrogante chagrijnige opmerkingen maken naar kritische journalisten
10 10 10
min. nog
min. nog
Toen PSV Dumfries haalde dacht ik nog, shit waarom haalt Ajax hem niet.Grindtegel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:08:
Het is echt om je diep diep diep te schamen als psv' er, volgens mij heeft psv in 20jaar tijd nog niet zo'n wardeloos team en instelling gehad als nu, misschien wel het slechtste ever. Derksen is vaak zuur en een ouwe zeiksnor, maar hij heeft helemaal gelijk, linksback kan niet voetballen, rechtback loppt als een idioot aan te vallen zonder vernuft, middenveld speelt als een oud wijf, geen creativiteit en ga zo maar door. Van Bommel moet snell maar raad gaan vragen bij zijn schoonpappie want zelf kan ie er helemaal niks van op arrogante chagrijnige opmerkingen maken naar kritische journalisten
Maar hij is echt slecht, en niet pas dit jaar.
kan niet verdedigen of aanvallen, alleen rennen
3-0
3xDeadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:07:
Dus ze naaien zichzelf 2x in 5min
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je slaat de spijker hier op zjn kop, of nouja Derksen slaat op zijn kop.Grindtegel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:08:
Penalty Feyenoord.
Zoals die gast daar stond te glimlachen, heb opeens flashbacks van Ajax in de CL.
Dit had ik echt niet verwacht van Feyenoord. Had gedacht dat dit echt een kak wedstrijd zou worden. Maar ze spelen gewoon een goeie pot.
Verwijderd
Haha, hoeveel geluk kan je als club hebben. Gelukkig rood, eigen goal en een lucky van 11 meter.
Mijn hemel wat een slechte tegenstander, Spakenburg geeft meer tegenstand

XXXVI
Kan Boskamp tenminste met een glimlach naar huis
4-0
4-0
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 08-08-2019 21:13 ]
Hoho.. hij kan ook heel boos en verongelijkt kijken...Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:09:
[...]
Toen PSV Dumfries haalde dacht ik nog, shit waarom haalt Ajax hem niet.
3-0
Feijenoord aan het begin van Europese zegetocht! Waar eindigt dit.
Een willekeurig krantenartikel van morgenvroeg.
Een willekeurig krantenartikel van morgenvroeg.
De 2-0 van Feyenoord.
Feyenoord loopt uit via een eigen doelpunt! 💥#FEYDIN 2-0! ⚡️#veronicainside pic.twitter.com/dBBkZRiFlq
En denken dat hij aanvoerder kan worden.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:13:
[...]
Hoho.. hij kan ook heel boos en verongelijkt kijken...
Hij begon anders goed, heeft ook goede interlands gespeeld.Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:09:
[...]
Toen PSV Dumfries haalde dacht ik nog, shit waarom haalt Ajax hem niet.
Wordt toch een lekker Europees avondje zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
dat heb ik ook ingevuldVerwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:16:
En zondag gewoon met 3-1 verliezen van Heerenveen
@D-e-n
Klopt, maar de concurrentie is er ook totaal niet op zijn positie.
Als Dest doorbreekt dit seizoen hoop ik dat Koeman hem direct erbij haalt.
Zeker. Even afwachten of dit de "jonge talenten dip" is en ie zich er doorheen speelt of dat ie Tete en Riedewald achterna gaat.D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:16:
[...]
Hij begon anders goed, heeft ook goede interlands gespeeld.
Moet stiekem bekennen dat ik er wel een klein beetje van geniet
Zeg ik dat die Kökcü er twee gaat maken, scoort iedereen behalve hij ...
Ik moet 'm niet meer!
Ik moet 'm niet meer!
Die gaat niet doorbreken, tenzij Veltman nog verkocht wordt en er geen vervanger voor Donny gehaald wordt als die echt vertrekt.Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:17:
[...]
dat heb ik ook ingevuld
@D-e-n
Snel zijn dan want hij is jeugdinternational van de Verenigde Staten.Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:17:
[...]
dat heb ik ook ingevuld
@D-e-n
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zo zie je maar, Feyenoord kan prima voetballen. Zolang de verdediging maar niet mee hoeft te doen
De 4-0.
Feyenoord stoot genadeloos door! ⚡️#FEYDIN 4-0! 🌪 pic.twitter.com/X6mN0ALKQQ
En de tegenstander zwakker dan Sparta isLeon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:20:
Zo zie je maar, Feyenoord kan prima voetballen. Zolang de verdediging maar niet mee hoeft te doen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.