[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:37
Gonadan schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:30:
[...]

Juist wel. Niet voor niets werden ze met een type Kuyt kampioen.
Tegen de kleintjes kon men dat vorig jaar niet opbrengen en zie het resultaat.
Toen ze kampioen werden zat meneer Kuyt ook va(a)k(er) op de bank :p vind nog steeds dat hij te veel credits krijgt voor het kampioenschap van Feyenoord, of ligt dat aan mij O-)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Martinusz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:36:
[...]

Toen ze kampioen werden zat meneer Kuyt ook va(a)k(er) op de bank :p vind nog steeds dat hij te veel credits krijgt voor het kampioenschap van Feyenoord, of ligt dat aan mij O-)
Een type zoals hem missen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:52
[...]

Maar dat zijn volgens mij uitzonderingen. Sowieso zijn Kuyt en Van Persie voor Feijenoord een soort reddende engel geweest.

Het huidige type speler denkt vaak dat het na een paar wedstrijden tot de groten der aarde behoort, en dat is gewoon niet realistisch. Da's overigens geen Feijenoordprobleempje hoor. Je ziet het overal en bij elke club.

Dolberg is een geslagen speler. Ik geloof niet, dat hij ineens niet meer kan voetballen, want hij kon het eerder wel best aardig. De druk en lat bij Feijenoord ligt een stuk lager, neem ik aan. Daarom leek het me ook wel een mooie kans voor Feijenoord.

Maar goed, het was hypothetisch en in Rotterdam gaan ze liever in de Keukendivisie voetballen, dan een Ajacied een kans te geven. (Wat ik wel weer snap.)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10 21:58

Qu3st

Naar verluidt heeft Ziyech een verbeterd contract in beraad. Met dat nieuwe contract zou hij de best betaalde speler van de Eredivisie worden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hopelijk gaat ie dan ook snel zo spelen. :p

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik dacht trouwens dat de UEFA altijd rekening hield met meerdere ploegen in hetzelfde toernooi en de aanvangstijden van de wedstrijden. Nu spelen er 3 Nederlandse clubs: 2 om 19:00 en 1 om 19:30. Dat betekent dat ze niet allemaal tegelijk uitgezonden kunnen worden. Ik dacht dat er dan in ieder geval eentje om 21:00 startte...

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07:47

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Curva schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:12:
Ik dacht trouwens dat de UEFA altijd rekening hield met meerdere ploegen in hetzelfde toernooi en de aanvangstijden van de wedstrijden. Nu spelen er 3 Nederlandse clubs: 2 om 19:00 en 1 om 19:30. Dat betekent dat ze niet allemaal tegelijk uitgezonden kunnen worden. Ik dacht dat er dan in ieder geval eentje om 21:00 startte...
Vanaf de groepsfase ja, maar de voorrondes zijn de moeite niet lijkt me.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Qu3st schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:36:
Naar verluidt heeft Ziyech een verbeterd contract in beraad. Met dat nieuwe contract zou hij de best betaalde speler van de Eredivisie worden.
Meer als Berghuis? Ajax gaat failliet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:16
[...]

Dat had minder met werklust van spelers te maken maar meer met een goed plan om die zich ingravende kleintjes onder druk te zetten. En Kuijt was gewoon ook een goede voetballer die het team beter maakte en waar spelers zich aan op konden trekken. Ook al speelde hij niet altijd zoals @Martinusz terecht opmerkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Family Guy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:25:
[...]

De moeite niet? Vertel dat PSV en Utrecht even :X

En moeite voor de UEFA is het helemaal niet, je stelt wat parameters in en hatseflats een schema.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

PSV wordt live uitgezonden op SBS9.
AZ wordt gestreamed.

En Utrecht? Die doen niet meer mee hoor.

[ Voor 82% gewijzigd door Family Guy op 08-08-2019 08:06 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 15:38
D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:50:
[...]

Dat had minder met werklust van spelers te maken maar meer met een goed plan om die zich ingravende kleintjes onder druk te zetten. En Kuijt was gewoon ook een goede voetballer die het team beter maakte en waar spelers zich aan op konden trekken. Ook al speelde hij niet altijd zoals @Martinusz terecht opmerkt.
Maar Jorgenson speelde het grootste gedeelte van het seizoen in de spits, en ondanks dat hij de nodige wedstrijd mistte en veel scoorde had hij ook een belangrijk aandeel in het veldspel. Kuijt, Pelle, Guidetti, Van Persie, Van Hooijdonk, Tomasson etc. waren allemaal vrij goede doelpuntenmakers, maar waren tactisch ook erg belangrijk met andere kwaliteiten naast het afmaken van kansen. Met een type Dolberg speel je gewoon met een man minder, dan kan je beter Vente opstellen. De enige min of meer recente spits van Feyenoord die qua type op Dolberg leek was Makaay en dat was ook geen succes.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Curva schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:12:
21.01 The venues, dates (in accordance with the calendar in Annex C) and kick-off times
for matches in the qualifying phase and the play-offs are fixed by the home clubs
and must be confirmed to the UEFA administration in writing by their respective
associations by the deadline set by the UEFA administration.

Er wordt vandaag op 12 verschillende tijdstippen afgetrapt.

Haugesund speelt vanavond om 19.00 thuis tegen PSV, Molde speelt zijn thuiswedstrijd tegen Aris ook om 19.00.

Vorig seizoen had Trencin zijn thuiswedstrijd tegen Feyenoord in eerste instantie op 20:30 gezet. Die wedstrijd is later ondanks bezwaren van Feyenoord bij de UEFA vervroegd naar 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:05:
[...]

Maar Jorgenson speelde het grootste gedeelte van het seizoen in de spits, en ondanks dat hij de nodige wedstrijd mistte en veel scoorde had hij ook een belangrijk aandeel in het veldspel. Kuijt, Pelle, Guidetti, Van Persie, Van Hooijdonk, Tomasson etc. waren allemaal vrij goede doelpuntenmakers, maar waren tactisch ook erg belangrijk met andere kwaliteiten naast het afmaken van kansen. Met een type Dolberg speel je gewoon met een man minder, dan kan je beter Vente opstellen. De enige min of meer recente spits van Feyenoord die qua type op Dolberg leek was Makaay en dat was ook geen succes.
Het was hier niet mijn bedoeling voor Dolberg te pleiten (want dat speelt niet eens). Het ging me meer om het begrip "werklust". Daar krijg ik jeuk van. Natuurlijk moet je wat werklustige types in een elftal hebben maar bij Feyenoord overdrijven ze die eigenschap schromelijk, net als "clubliefde" . Dan heb je nu weer van die types die Karsdorp verwelkomen met "echte Feyenoorder". Sorry, dat het een clubman is zal me aan mijn reet roesten. Hij moet fit zijn en zijn niveau halen.

Als we naar spits zoeken moet hij uiteindelijk gewoon goed kunnen voetballen. En natuurlijk moet die in het systeem passen maar als een echte topper naar ons zou willen komen en we moeten daarvoor het systeem aanpassen? Gelijk doen. Dat het met Makaay niet lukte lag aan zoveel meer dan Makaay. De spitsen die jij noemt zijn ook allemaal andere types dus qua type kan er heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 15:38
D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Het was hier niet mijn bedoeling voor Dolberg te pleiten (want dat speelt niet eens). Het ging me meer om het begrip "werklust". Daar krijg ik jeuk van. Natuurlijk moet je wat werklustige types in een elftal hebben maar bij Feyenoord overdrijven ze die eigenschap schromelijk, net als "clubliefde" . Dan heb je nu weer van die types die Karsdorp verwelkomen met "echte Feyenoorder". Sorry, dat het een clubman is zal me aan mijn reet roesten. Hij moet fit zijn en zijn niveau halen.

Als we naar spits zoeken moet hij uiteindelijk gewoon goed kunnen voetballen. En natuurlijk moet die in het systeem passen maar als een echte topper naar ons zou willen komen en we moeten daarvoor het systeem aanpassen? Gelijk doen. Dat het met Makaay niet lukte lag aan zoveel meer dan Makaay. De spitsen die jij noemt zijn ook allemaal andere types dus qua type kan er heel veel.
Er kan heel veel, maar geen traditionele balletjes afwachter. Of we het er mee eens zijn of niet, dat gaat het Legioen ook nooit accepteren. Een ideale schoonzoon, een gladjanus, een straatvechter kan allemaal. Een werker, een technicus, een kapstok, een hangende spits, het kan allemaal. Maar een type Dolberg kan niet, het Legioen gaat geen spits accepteren die glazig voor zich uit loopt te staren als het even niet loopt en dat past ook totaal niet bij de selectie die alleen iets kan presteren als het hele team zich vol overgave inzet.

Met sentiment richting een speler die van Ajax komt of een andere speler die echt een clubman is heb ik ook niks (al zou je natuurlijk niet moeten opleiden voor Ajax).

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 08-08-2019 08:38 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Persoonlijk vind ik dat men Dolberg te kort doet, die jongen heeft het afgelopen seizoenen in de Eredivisie, muv 17-18 ivm blessures, echt niet slecht gedaan. Zeker niet als hij niet altijd basis is geweest.

29 - 16
23 - 6
25 - 11

Dat is nog steeds bijna 1 goal op zo'n 2 / 2,5 wedstrijd. Om dan te zeggen dat je met 10 man rondloopt vind ik persoonlijk overtrokken en niet kloppend. Maar goed, iets met een .jpg, internet en dat iemand verkeerd zit.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:36:
Maar in vanaf de bank bracht hij inzet over op het team. Daarnaast heeft hij natuurlijk met gecoacht dan Gio dus die credits snap ik wel. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Het filmpje wat bij het contract verlenging van Neres verspreid werd is al een week geleden opgenomen.

https://twitter.com/afcajax/status/1156978613587271682?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 16:24
DoeEensGek schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:29:
Het filmpje wat bij het contract verlenging van Neres verspreid werd is al een week geleden opgenomen.

https://twitter.com/afcajax/status/1156978613587271682?s=21
Ja maar is niet specifiek opgenomen voor die verlenging. Zijn de GIFs en stikcers die Ajax jaarlijks maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:00
Outerspace schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:07:
Persoonlijk vind ik dat men Dolberg te kort doet, die jongen heeft het afgelopen seizoenen in de Eredivisie, muv 17-18 ivm blessures, echt niet slecht gedaan. Zeker niet als hij niet altijd basis is geweest.

29 - 16
23 - 6
25 - 11

Dat is nog steeds bijna 1 goal op zo'n 2 / 2,5 wedstrijd. Om dan te zeggen dat je met 10 man rondloopt vind ik persoonlijk overtrokken en niet kloppend. Maar goed, iets met een .jpg, internet en dat iemand verkeerd zit.
11 doelpunten in 25 wedstrijden in een team dat 120 keer scoort is niet zo heel veel. Maar het gaat als spits bij Ajax natuurlijk om meer dan alleen scoren. Je ziet op het moment dat Huntelaar erin komt gelijk al dat het balvaster wordt. Als Dolberg een bal aangespeeld krijgt, dan springt ie drie meter van z'n voet, door de lucht wint hij geen duel en ga zo maar door. Huntelaar houdt de bal vast, versiert vrije trappen en is door de lucht aan te spelen.
Bij de variant Neres / Tadic / Ziyech heb je een voorhoede die kan voetballen, waardoor de boel een stuk dynamischer wordt en je veel meer kansen creëert.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Huntelaar wordt af en toe iets te veel opgehemeld. Dat balvaste is ook maar zo-zo, Huntelaar heeft ook een groot aantal wedstrijden waarbij hij nauwelijks zichtbaar is, loopt te zwijnen en domme overtredingen maakt.

Mijn inziens is het grote 'probleem' dat onder ten Hag een systeem wordt gevoetbald met Donny wat eigenlijk weinig ruimte laat voor een spits. De Tadic variant is juist succesvol gebleken omdat hij zich laat inzakken.

Daarbij bij Ajax is het, hoe de 4-3-3 ook wordt ingevuld, gebruikelijk dat iedereen behalve de keeper doelpunten meepakt. Ajax spelers worden maar zelden topscoorder (wat dat betreft is Tadic echt een uitzondering vorig jaar). Eerder dat er 10 Ajaxcieden 15 doelpunten maken dan dat er een 30 maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Dat laatste is een heel groot voordeel als iemand wegvalt.

Huntelaar zakt trouwens ook vaak uit hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41

Typhone

Who Dares Wins

Ekkelenkamp verlengt ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27
PolarBear schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:52:
Mijn inziens is het grote 'probleem' dat onder ten Hag een systeem wordt gevoetbald met Donny wat eigenlijk weinig ruimte laat voor een spits.
Ik weet niet precies hoe ik het woordje probleem tussen aanhalingstekens moet interpreteren maar ik zie het probleem (ook) niet echt. De afgelopen seizoenen heeft Ajax laten zien prima af te kunnen zónder spits daar de complete voorhoede redelijk vrij (beetje op z'n Barca's) speelde, wat resulteerde in veel verschillende doelpuntenmakers. Persoonlijk ben ik wel fan van deze speelwijze.
De keren dat Huntelaar gebracht werd om een goal te forceren bleek het team ook in staat om hem in stelling te brengen (nu staat Huntelaar ook wel vaak op het juiste moment op de juiste plek), wat dan weer moed geeft voor als het aanvallend niet zo lekker loopt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:07:

29 - 16
23 - 6
25 - 11

Afgelopen jaar had hij minimaal het dubbele aantal moeten scoren in zo'n goed draaiend team. En kijk eens een keer een wedstrijd terug en volg dan alleen Dolberg. Dan begrijp je de opmerking 'met 10 man rondlopen' waarschijnlijk wat beter.
Kijk hoe hij druk zet. Kijk hoe hij zich beweegt in de 16. Kijk hoe hij "probeert" vrij te lopen...
Hij past gewoon echt totaal niet bij Ajax. Zet hem in een team wat dieper op eigen helft speelt en waar hij gelanceerd kan worden en het zal hem een stuk beter af gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:19:
[...]

Afgelopen jaar had hij minimaal het dubbele aantal moeten scoren in zo'n goed draaiend team. En kijk eens een keer een wedstrijd terug en volg dan alleen Dolberg. Dan begrijp je de opmerking 'met 10 man rondlopen' waarschijnlijk wat beter.
Kijk hoe hij druk zet. Kijk hoe hij zich beweegt in de 16. Kijk hoe hij "probeert" vrij te lopen...
Hij past gewoon echt totaal niet bij Ajax. Zet hem in een team wat dieper op eigen helft speelt en waar hij gelanceerd kan worden en het zal hem een stuk beter af gaan.
Ik kan je deels volgen hoor. Alleen als je weet dat het een spits is die je een dieptepass moet geven, dan moet die pass er ook wel komen. Tegen PAOK zag ik het weer: Ziyech draait zich vrij, Dolberg loopt al vrij met een stuk ruimte achter de verdedigers en Ziyech speelt de bal niet af. Dan kan je inderdaad zeggen, hij loopt niet etc.. maar dan moet hij ze wel krijgen.

We gaan het zien dit seizoen. Ik denk dat als de prestaties hetzelfde blijven, wij volgend jaar een andere spits hebben. Misschien al na de winterstop.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Ik kan je deels volgen hoor. Alleen als je weet dat het een spits is die je een dieptepass moet geven, dan moet die pass er ook wel komen. Tegen PAOK zag ik het weer: Ziyech draait zich vrij, Dolberg loopt al vrij met een stuk ruimte achter de verdedigers en Ziyech speelt de bal niet af. Dan kan je inderdaad zeggen, hij loopt niet etc.. maar dan moet hij ze wel krijgen.

We gaan het zien dit seizoen. Ik denk dat als de prestaties hetzelfde blijven, wij volgend jaar een andere spits hebben. Misschien al na de winterstop.
Ik hoop serieus nog voor eind augustus, maar vrees van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 12-10 09:37
Family Guy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:25:
[...]

Voor de AZ fans, er is een livestream op az.nl, service van AZ en Talpa

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

loekf2 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:14:
[...]

Voor de AZ fans, er is een livestream op az.nl, service van AZ en Talpa
Had even 4 posts verder gekeken dan de post die je quote :D :P

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gaat Feyenoord nog meer geld binnenhalen?
Summerville (17) mogelijk naar Wolverhampton voor 2 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
Ondertussen op Twitter door eene Mike:

[quote]
BREAKING 2: #Donny van de Beek blijft naar alle waarschijnlijkheid toch bij #Ajax. Speler kreeg bij onderhandelingen te horen dat hij vooral als rotatiespeler gebruikt zou worden en stemt daar niet mee in. Morgen meer op (link: http://www.telesport.nl) telesport.nl
[/quote]

Dat zou erg mooi zijn :)

Zie net dat het een fake account is :X

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 08-08-2019 14:50 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:48:

[quote]
BREAKING 2: #Donny van de Beek blijft naar alle waarschijnlijkheid toch bij #Ajax. Speler kreeg bij onderhandelingen te horen dat hij vooral als rotatiespeler gebruikt zou worden en stemt daar niet mee in. Morgen meer op (link: http://www.telesport.nl) telesport.nl
[/quote]

Wel de verkeerde Mike :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
ephymerous schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:48:

[quote]
[/quote]

Speler kreeg bij onderhandelingen te horen dat hij vooral als rotatiespeler gebruikt zou worden en stemt daar niet mee in. Morgen meer op (link: http://www.telesport.nl) telesport.nl

Als je dit leest, moeten toch al je fake news alarmbellen afgaan. Dit is geen schrijfstijl van journalist. Morgen meer... Op Twitter, als televaag wacht tot morgen hebben alle andere media al het nieuws verspreid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
DoeEensGek schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:12:
[...]

Speler kreeg bij onderhandelingen te horen dat hij vooral als rotatiespeler gebruikt zou worden en stemt daar niet mee in. Morgen meer op (link: http://www.telesport.nl) telesport.nl

Als je dit leest, moeten toch al je fake news alarmbellen afgaan. Dit is geen schrijfstijl van journalist. Morgen meer... Op Twitter, als televaag wacht tot morgen hebben alle andere media al het nieuws verspreid.
Sorry maar als fan wil je vooral dit soort nieuws lezen. Ik voel me bijna aangevallen door je post 8)7

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
ephymerous schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:41:
[...]

Sorry maar als fan wil je vooral dit soort nieuws lezen. Ik voel me bijna aangevallen door je post 8)7
Je zal waarschijnlijk een grote glimlach gehad hebben toen je het las. ;) Je zal ook niet de enigste zijn geweest die erin trapte.
Excuses als je het persoonlijk opvatte, totaal niet zo bedoeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Voorspelling:

FC Haugesund-PSV: 0-2
FC Mariopol-AZ: 1-3
Feijenoord-Tbilisi: 1-0

edit: Ik wilde eigenlijk 0-6 tikken bij de eerste voorspelling, maar dat geldt pas bij de terugwedstrijd. Het totaal gaat 8-0 voor PSV worden.

Ik heb gewoon nog altijd goede hoop voor PSV, al is het mijn club niet. Van Bommel gaat nog toveren met hoge hoeden en konijnen.

[ Voor 62% gewijzigd door mavaros op 08-08-2019 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:16:
Voorspelling:

FC Haugesund-PSV: 0-2
FC Mariopol-AZ: 1-3
Feijenoord-Tbilisi: 1-0

edit: Ik wilde eigenlijk 0-6 tikken bij de eerste voorspelling, maar dat geldt pas bij de terugwedstrijd. Het totaal gaat 8-0 voor PSV worden.

Ik heb gewoon nog altijd goede hoop voor PSV, al is het mijn club niet. Van Bommel gaat nog toveren met hoge hoeden en konijnen.
De return van Feyenoord gaat voor ons extra leuk worden.
Tblisi moet van de UEFA met een leeg stadion spelen als straf.

Handig dat de UEFA hier zo laat mee komt, de kaart verkoop was al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:49:
[...]

De return van Feyenoord gaat voor ons extra leuk worden.
Tblisi moet van de UEFA met een leeg stadion spelen als straf.

Handig dat de UEFA hier zo laat mee komt, de kaart verkoop was al begonnen.
Gelukkig maar.

Ja, niet van het feit dat jullie al kaarten hebben gekocht. Die poen komt wel terug.

Feijenoord moet straks in een schurkenstaat gaan voetballen. (Daarnaast heeft Rusland er nog altijd een oogje op.) Daar knuppelt de politie je neer, omdat je voor de tegenstander bent. Daarna verdwijn je in een donker politiehol, waar je een week later weer uit losgelaten wordt, want westerling.

De volgende ronde mogen jullie hopelijk wel gewoon naar de uitwedstrijd. Helaas doen er nogal veel clubs mee uit exotische oorden, dus dikke kans dat het bij de volgende ronde weer zo'n voormalig Sovjetland wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
@mavaros Deadsy is geen Feyenoorder. ;)
Hij is Ajacied! *O*
En pro-Nederland in Europa!! :)F

[ Voor 40% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2019 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
OPSLAGHOND schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:14:
@mavaros Deadsy is geen Feyenoorder. ;)
Hij is Ajacied! *O*
En pro-Nederland in Europa!! :)F
Dan las ik het niet goed. Dat ons bleef hangen. -O-

Mijn excuses.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
mavaros schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:21:
[...]

Dan las ik het niet goed. Dat ons bleef hangen. -O-

Mijn excuses.
Ach, die fout maken we bij @Leon Zwiers ook weleens. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Met ons bedoelde ik toeschouwers in Nederland.

Kunnen we met wat mazzel horen wat Stam staat te schreeuwen.

edit:
Baumgartl staat meteen basis bij PSV.
Tja, de Jong, had nu maar iets beter je werk gedaan. Dan zat PSV misschien nog in de CL.

[ Voor 38% gewijzigd door Deadsy op 08-08-2019 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:57
Feyenoord over een uurtje.. durf bijna niet te kijken. Hoeveel kan je winnen? @Leon Zwiers :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:22:
Feyenoord over een uurtje.. durf bijna niet te kijken. Hoeveel kan je winnen? @Leon Zwiers :p
130 euro >:) Rustig beginnen ;) En alsnog hopen dat Feyenoord wint. Mij krijgen ze vanavond niet stuk in ieder geval.

En nog ergens een 10tje ingezet op een 20 x ploeg. Die zal wel verliezen, maar zo niet: *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Opstelling Feyenoord

Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Fer, Tapia, Kökcü; Sinisterra, Berghuis, Narsingh.

Tapia basis, staat Troost weer eens voor paal.

Als die man slim was had hij Tapia een verlenging van 1 jaar aangeboden met de afspraak dat hij voor x bedrag weg mag komende zomer met zijn EU paspoort. Gaat hij niet verlengen dan is de kans klein dat hij zal spelen.

Maar nee, Troost heeft de relatie tussen hem en Tapia volledig om zeep geholpen en Tapia speelt toch en zal dus gewoon gratis weg gaan.

Top TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, veel punten te halen vanavond. Hopelijk winnen ze allemaal. Ik ga eerst PSV kijken en als dat niks is dan schakel ik wel over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@Deadsy
@Leon Zwiers
Wel een kleine pre dat hij schijnt heeft aan de TD dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:50:
@Deadsy
@Leon Zwiers
Ja. Ik zou als Stam zijnde ook schijt hebben aan de hele directie. Die lui tonen al wat jaren aan compleet incompetent te zijn.

Wel weer jammer dat Baco en Botteghin weer centraal staan. Dat is garantie op tegengoals

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:50:
@Deadsy
@Leon Zwiers
Denk dat iedereen bij Feyenoord dit nu wel heeft. En dat de vvf en directie spijt hebben dat ze hem de functie gegeven hebben.

Denk niet dat er veel mensen zijn die deze situatie zo slecht hadden afgehandeld.

edit:
Karsdorp: Er staat een goed team.
Hij volgde dus niet de Eredivisie in Italie

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 08-08-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hopelijk is het alleen een start offensief en zijn de Noren zo moe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
gatver helemaal vergeten dat SBS9 bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ojee, het gaat maar weer net goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:52:
[...]
Karsdorp: Er staat een goed team.
Hij volgde dus niet de Eredivisie in Italie
Heb je die knul gezien. Die heeft ze niet allemaal op een rijtje. En dan ook helemaal vol met nek tattoos. Lekker als ie ooit nog ander werk moet doen :+

PSV bijna achter. Had hier ook een 10tje moeten zetten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voetbal van PSV lijkt nog nergens op. Geen leuke combinaties of snel spel. Veel balverlies en geklungel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:12:
[...]

Heb je die knul gezien. Die heeft ze niet allemaal op een rijtje. En dan ook helemaal vol met nek tattoos. Lekker als ie ooit nog ander werk moet doen :+

PSV bijna achter. Had hier ook een 10tje moeten zetten _O-
Vind het geeneens mooie nektattoos, tenminste als deze er al zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:50
Wat een armoede weer bij PSV, ongelofelijk wat een verschrikkelijk onrustig en zwak gefrot zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Leon Zwiers
@Deadsy
Wat betreft de tattoo's : worden jullie ook niet een beetje oud? ;)

Karsdorp overdrijft natuurlijk een beetje maar tattoo's zijn niet meer zo zeldzaam als vroeger heb ik het idee. Ben zelf overigens een oudje zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Het komt wel goed.

Effe warmdraaien en dan het gas erop.

Hup Van Bommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:17:
@Leon Zwiers
@Deadsy

Karsdorp overdrijft natuurlijk een beetje maar tattoo's zijn niet meer zo zeldzaam als vroeger heb ik het idee. Ben zelf overigens een oudje zonder ;)
Ben oud geboren.
Vind het gewoon niet mooi, heb het dan niet over het gekozen design maar over de kwaliteit.
Maar dat heb ik vaak bij mensen die een groot deel van het lichaam vol hebben, dat ik de kwaliteit vrij slecht tot matig vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:17:
@Leon Zwiers
@Deadsy

Oh die dingen kunnen best mooi zijn. Ik ben nog onder de 35, dus semi oud zullen we maar zeggen. Maar als je die dingen tot op je knokkels en in je nek gaat plaatsen heb je naar mijn idee ze niet allemaal op een rijtje.

edit: Dat was een pingel voor PSV

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 08-08-2019 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeejj, pingel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 13:28
Mazzeltje voor PSV maar man o man wat zijn ze slecht.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Nu wel hands gezien. Al de 2e. Geen VAR in de voorronden is schandalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Daarom is de nieuwe handsbalregel totaal waardeloos.

Maar goed, het staat 0-1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:23:
Nu wel hands gezien. Al de 2e. Geen VAR in de voorronden is schandalig
Want het belang bij de voorrondes is zelfs nog groter.
Want hier word beslist wie naar de groepsfases gaat en dus gegarandeerd een zak met geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10

Vos

AFCA

mavaros schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:24:
Daarom is de nieuwe handsbalregel totaal waardeloos.

Maar goed, het staat 0-1.
Die is in verdedigend opzicht niet aangepast? Of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Handig dat ze de uit goal hebben want ik zie ze nog wel een goal tegen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n wedstrijd als dit is puur instelling. PSV is 3 klassen beter, maar dat komt alleen tot uiting als ze er voor zouden gaan. Nu is het wat half half allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
jammer dat Helene dat jasje aan heeft anders zou ik daar naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, PSV heb ik wel gezien, na de potjes die ze tot nu toe gespeeld hebben in de voorbereiding, Europa en in de ED ben ik niet overtuigt dat die wel zomaar 2e gaan worden. Wellicht een kans voor AZ om dit seizoen 2e te eindigen?

Op naar een echte club. Die wordt tenminste ook op een echte zender uitgezonden :P

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 08-08-2019 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:57
Nou daar gaan we... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:28:
Nou, PSV heb ik wel gezien, na de potjes die ze tot nu toe gespeeld hebben in de voorbereiding, Europa en in de ED ben ik niet overtuigt dat die wel zomaar 2e gaan worden. Wellicht een kans voor AZ om dit seizoen 2e te eindigen?

Op naar een echte club. Die wordt tenminste ook op een echte zender uitgezonden :P
Je leest Helene en bent direct weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Twijfel twijfel, PSV of Feyenoord kijken.

Ken redelijk wat namen in Europa, maar bij Tbilisi ken ik niemand :p

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 08-08-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 13:28
Bergwijn scoort nu dan wel maar ik heb de afgelopen wedstrijden amper reden gezien waarom deze man zoveel waard zou moeten zijn.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:30:
[...]

Je leest Helene en bent direct weg
Vooral dat ja <3
Vos schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:30:
Twijfel twijfel, PSV of Feyenoord kijken.

Ken redelijk wat namen in Europa, maar bij Tbilisi ken ik niemand :p
De namen van Tsibili kan ik niet lezen van die shirts :P

[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 08-08-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Faddermakker schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:31:
Bergwijn scoort nu dan wel maar ik heb de afgelopen wedstrijden amper reden gezien waarom deze man zoveel waard zou moeten zijn.
Is niet bepaald in vorm nee. Voor de winterstop speelde hij wel goed.

Die keeper bij Tbilisi moet je dus onder vuur nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 08-08-2019 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:41

Typhone

Who Dares Wins

Scoor dan man! Larsson schele!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Potverdomme Larsson. Gaan we een Dolbergje doen? Die had moeten zitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
PSV moet bij de omschakeling niet met 6 man achter blijven hangen.

Ze moeten hun ballen is uit hun broek halen. Verder dichter bij elkaar spelen en het tempo omhoog. De standaard klachten over een Nederlandse club in Europa.

PSV is niet echt slecht, maar het kan echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Denk dat we een verdediging gevonden hebben die nog slechter is dan die van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:37:
Denk dat we een verdediging gevonden hebben die nog slechter is dan die van Feyenoord.
Wacht even tot die Georgiers in de 16 van Feyenoord komen. Daarna pas oordeel 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:37:
[...]

Wacht even tot die Georgiers in de 16 van Feyenoord komen. Daarna pas oordeel 8)
Gaan die dan ook even een solo langs 3 verdedigers van Feyenoord doen?
Nja zou best eens kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord tot nu toe complete controle. Ook wel eens leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Heeft PSV geen spelers op rechts?

Zelfs de Noren hebben het door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:44:
Feyenoord tot nu toe complete controle. Ook wel eens leuk om te zien.
Je ziet dat ze het niet gewend zijn. Want bij elke goede pas weten ze niet wat ze moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:50
Kunnen ze Zoet niet gratis weggeven met een paar zakken geld erbij? wat een grabbelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Leon Zwiers Bijna compleet, maar ze spelen leuk. Alleen Berghuis laat juist niet echt zien dat hij er bovenuit zou steken.
Ik denk wel enige invloed van Stam te zien. Ze zijn niet vies van een beukje of een duwtje links of rechts. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 08-08-2019 19:47 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh oh oh Botteghin. Wat ben je slecht geworden. Die staat niet lang meer in de basis.
Tapia ook matig. Voorhoede wel gevaarlijk, maar zonder te bijten. Scorend vermogen is er amper lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nou Feyenoord, doe jezelf eens belonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Heeft Feyenoord weer een speler gehuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als ze zo doorgaan ga je denk ik wel wat kaarten pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vincent Dave schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:57:
[...]

Heeft Feyenoord weer een speler gehuurd?
https://www.voetbalprimeu...-publiek-al-juichen-.html :*)

Sinisterra doet het leuk btw. Dat is er eentje die over een paar jaar wel wat op gaat leveren. Had ik niet verwacht na vorig jaar.

Je merkt dat ze een spits missen. Gaat tot in de 16 eigenlijk prima, maar daarna stokt het.
Of Feyenoord nu plots zo goed speelt, of dat de tegenstander gewoon zo slecht is weet ik niet. Maar het is zowaar wel leuk om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Haha Berghuis ging al bij voorbaat. Mazzel dat hij nu pas met de kaarten begint. Ik heb wel wat meer mogelijkheden gezien. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Pfff Berghuis, had m op je pantoffel genomen. Sinisterra had m niet verwacht zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:08:
Pfff Berghuis, had m op je pantoffel genomen. Sinisterra had m niet verwacht zo.
Ze gaan nog niet echt lekker met de kansen om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:10:
[...]

Zoals gezegd, ze zijn dit niet gewend.

Gol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nice eindelijk beloning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Eindelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
DoeEensGek schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:10:
[...]

Je mist echt een 9. Zou die Bannis eringooien voor Larsson.

YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:13:
[...]

Je mist echt een 9. Zou die Bannis eringooien voor Larsson.

YES!
Bam ;) .
Pagina: 1 ... 47 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.