On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Hoe kan je het toch zover laten komen. Ook voor de marketing/product placement/schnabbels die de meeste voetballers doen, lijkt me dit niet marktwaarde verhogend.
EDIT:
Natuurlijk wel:
Dan kan natuurlijk nogKarsdorp was bij de product presentatie van het nieuwe LV product: Coltruien voor het hele jaar
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 07-08-2019 12:02 ]
Las dat die Johnson bij liverpool 1 de voorbereiding mee heeft gedaan. Niet gered, maar dat is niet zo gek met de verdediging die ze daar hebben staan. In Engeland breken jonge jongens zo goed als niet door.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:58:
[...]
Geen enkele speler die nu wordt gehaald doet donderdag mee en de week erop ook niet. Karsdorp is niet fit, Johnson is er qua niveau nog niet klaar voor en van Wolfswinkel mag niet spelen.
Voor 3 ton en een doorverkoop percentage een prima probeersel.
Karsdorp heeft gewoon de voorbereiding bij Roma meegedraait, dus die zal er niet tot december uitliggen lijkt me.
Wolfswinkel zie ik liever niet komen, maarja....Troost
Grapjas. Die verprutst al 2 jaar zijn kans. Het is een keer klaar he. Ajax fans zijn er in grote getale ook klaar mee. Dat ie zo lekker traint hartstikke leuk, maar in wedstrijden bakt ie er niets vanVerwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:59:
Dolberg moet dit seizoen gewoon een kans krijgen toch?
Hij heeft nu de hele voorbereiding mee gedaan en het daar best aardig gedaan.
Tegen Vitesse was het helaas minder, maar dat was vrijwel iedereen.
Overigens komen Traore en Brobbey er natuurlijk aan waar ze veel vertrouwen in hebben. Een aankoop lijkt me dan ook niet logisch.
[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2019 12:05 ]
Welkom bij de beste reveladatie centrum van Nederland. Blessure gehad? Lang niet meer gespeeld en wil je weer fit worden?
Kom dan naar Feyenoord. Wij lappen je weer op, maken je weer fit zodat je verder kan gaan met je carrière!
In wat is dit beleid anders dan onder van Geel dan?Agent47 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:00:
[...]
Nee juist niet. Van Geel heeft een bende achter gelaten.
Een niet-fitte oude-Feyenoorder, een oud-eredivisiespeler met "liefde voor de club" van dertig en een jeugdspeler die voor een grijpstuiver wordt geloosd door Liverpool en toevallig in het adresboekje van een jeugdtrainer stond. Dat is dezelfde bende. Allemaal sentiment, nul scouting.
Onbegrijpelijk dat de kritische aanhang zich nu wederom door sentimenten laat leiden en dan toch plots weer positief is als ik het zo her en der lees. En als je dan kritiek hebt op Kuijt ben je een "zeikerd". En over een paar maanden "zeiken" diezelfde lieden weer met me mee. Treurig.
Daar doen ze de voorbereiding met veertig man ofzo, en als de grote jongens terugkomen gaan al die jonkies er weer af. Dus dat zegt niks. Dat transferbedrag zegt wel wat natuurlijk. En het feit dat het Feyenoord is.....Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:02:
[...]
Las dat die Johnson bij liverpool 1 de voorbereiding mee heeft gedaan. Niet gered, maar dat is niet zo gek met de verdediging die ze daar hebben staan. In Engeland breken jonge jongens zo goed als niet door.
[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2019 12:09 ]
[ Voor 96% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2019 12:08 ]
Lekker naar je eigen cluppie kijken, heb al wel een gedachte voor wie je bent, ga er geen woorden aan vuil maken.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:06:
[...]
In wat is dit beleid anders dan onder van Geel dan?
Een niet-fitte oude-Feyenoorder, een oud-eredivisiespeler met "liefde voor de club" van dertig en een jeugdspeler die voor een grijpstuiver wordt geloosd door Liverpool en toevallig in het adresboekje van een jeugdtrainer stond. Dat is dezelfde bende. Allemaal sentiment, nul scouting.
Onbegrijpelijk dat de kritische aanhang zich nu wederom door sentimenten laat leiden en dan toch plots weer positief is als ik het zo her en der lees. En als je dan kritiek hebt op Kuijt ben je een "zeikerd". En over een paar maanden "zeiken" diezelfde lieden weer met me mee. Treurig.
[...]
Daar doen ze de voorbereiding met veertig man ofzo, en als de grote jongens terugkomen gaan al die jonkies er weer af. Dus dat zegt niks. Dat transferbedrag zegt wel wat natuurlijk. En het feit dat het Feyenoord is.....
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat doet ie nu al, dus guess againAgent47 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Lekker naar je eigen cluppie kijken, heb al wel een gedachte voor wie je bent, ga er geen woorden aan vuil maken.
Die kans heeft ie vorig seizoen al gehad, keihard gefaald.Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:59:
Dolberg moet dit seizoen gewoon een kans krijgen toch?
Hij heeft nu de hele voorbereiding mee gedaan en het daar best aardig gedaan.
Tegen Vitesse was het helaas minder, maar dat was vrijwel iedereen.
Overigens komen Traore en Brobbey er natuurlijk aan waar ze veel vertrouwen in hebben. Een aankoop lijkt me dan ook niet logisch.
Nou staan daar geen bedragen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dat <300k was. Blijkbaar denkt Liverpool er op deze manier meer uit te halen. We gaan het zien, maar deze schrijf ik niet in 1x af
Feyenoord is mijn cluppie. Ik zie echter dat het al jaren door kutbeleid van trainers en directeuren naar de kloten wordt geholpen.Agent47 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Lekker naar je eigen cluppie kijken, heb al wel een gedachte voor wie je bent, ga er geen woorden aan vuil maken.
@D-e-n is gewoon Feyenoorder. Hij is het voorbeeld van een kritische supporter die al jarenlang wanbeleid om de oren krijgen.Agent47 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Wat nu gehaald wordt moet een eerlijke kans krijgen, maar wees eerlijk. De kans dat dit toppers zijn is vrij klein, huren is kapitaalvernietiging (en wat heeft Feyenoord nodig? geld.....) en blijkt die verdediger toch een topper mag je 30% afstaan aan Liverpool.
Korte termijn visie weer, zo los je de problemen niet op
Ik vind het juist een beetje treurig om spelers af te zeiken voordat ze uberhaupt een minuut het shirt aan hebben gehad. We zien allemaal liever Messi de Kuip binnen wandelen maar dat is niet realistisch.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:06:
In wat is dit beleid anders dan onder van Geel dan?
Er wordt altijd geklaagd over bord op schoot scouting, maar als er dan een keer een onbekende naam binnenkomt kan hij er ook bij voorbaat niks van. Gek genoeg zie je dat bij andere clubs niet.
Een doorkooppercentage zegt wat. Als ze niet zouden denken dat hij doorverkocht zou worden hadden ze om meer geld gevraagd. Hij had ook nog maar een jaar contract.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:06:
Daar doen ze de voorbereiding met veertig man ofzo, en als de grote jongens terugkomen gaan al die jonkies er weer af. Dus dat zegt niks. Dat transferbedrag zegt wel wat natuurlijk. En het feit dat het Feyenoord is.....
We gaan het meemaken. Ik neem aan dat jij ook hoopt dat je geen gelijk hebt.
Ik vind een doorkooppercentage een prima middel om geld te creëren wat je niet hebt. Je krijgt een forse korting op het transferbedrag en als die speler niks is boeit dat doorverkooppercentage ook niet. Overigens is maar de vraag in hoeverre het echt 30% is, misschien is het wel minder.Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:16:
Wat nu gehaald wordt moet een eerlijke kans krijgen, maar wees eerlijk. De kans dat dit toppers zijn is vrij klein, huren is kapitaalvernietiging (en wat heeft Feyenoord nodig? geld.....) en blijkt die verdediger toch een topper mag je 30% afstaan aan Liverpool.
Als hij wel wat is heb je op zo'n manier zonder noemenswaardige investering een paar jaar een goede speler in huis gehaald en nog steeds een leuke winst.
We moeten ook gewoon realistisch zijn. Er gaan geen spelers gehaald worden die heel Nederland/Europa op de radar heeft, want dat kan je niet betalen.
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 07-08-2019 12:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit soort gasten laten ze bewust wat potjes mee doen in de voorbereiding. Net als Sandler bij Manchester City. Vervolgens geven ze daar in de media wat aandacht aan, waardoor clubs automatisch geïnteresseerd raken. Het is allemaal marketing en zegt werkelijk niets over de kwaliteit.Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:02:
[...]
Las dat die Johnson bij liverpool 1 de voorbereiding mee heeft gedaan. Niet gered, maar dat is niet zo gek met de verdediging die ze daar hebben staan. In Engeland breken jonge jongens zo goed als niet door.
Voor 3 ton en een doorverkoop percentage een prima probeersel.
Karsdorp heeft gewoon de voorbereiding bij Roma meegedraait, dus die zal er niet tot december uitliggen lijkt me.
Wolfswinkel zie ik liever niet komen, maarja....Troost
[...]
Grapjas. Die verprutst al 2 jaar zijn kans. Het is een keer klaar he. Ajax fans zijn er in grote getale ook klaar mee. Dat ie zo lekker traint hartstikke leuk, maar in wedstrijden bakt ie er niets van
Echter hebben we ook wel eens leuke spelers gezien. Bijvoorbeeld die middenvelders van Chelsea die Vitesse de afgelopen jaren gehuurd heeft. Dus wie weet.
Een fitte Van Wolfswinkel is natuurlijk ook beter dan Dylan Vente, maar of dit nou een speler is waar ze ECHT iets aan hebben. Mwa, denk het niet.
Zolang de kuip niet eens een keer instort gewoon met volle moed doorgaanD-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:15:
[...]
Feyenoord is mijn cluppie. Ik zie echter dat het al jaren door kutbeleid van trainers en directeuren naar de kloten wordt geholpen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Vorig seizoen de voorbereiding gemist en nooit echt een langdurige kans gehad.toolkist schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Dat doet ie nu al, dus guess again
[...]
Die kans heeft ie vorig seizoen al gehad, keihard gefaald.
Heeft afgelopen seizoen ook nog een aantal prima doelpuntjes gemaakt overigens.
Is het wel realistisch om (potentiele) toppers te verwachten, liggen de verwachtingen dan ook niet wat te hoog?Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:16:
[...]
Wat nu gehaald wordt moet een eerlijke kans krijgen, maar wees eerlijk. De kans dat dit toppers zijn is vrij klein, (...)
Feyenoord zou al baat hebben bij het aantrekken van een aantal goede spelers; als daarmee het gemiddelde niveau omhoog gaat kunnen ze vanuit daar weer verder kijken.
De weg terug naar de top is een lange.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zeik de speler niet af. Ik zeik het beleid af. Dit is toch geen doordacht beleid? Leuk dat ze een overbodige speler van Liverpool gratis ophalen maar dit presenteren alsof dit de oplossing is voor het defensieve probleem is natuurlijk onzin. De timing is crap. Dit soort spelers haal je in de zomer omdat je denkt dat het wat is voor de toekomst.ph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:16:
[...]
Ik vind het juist een beetje treurig om spelers af te zeiken voordat ze uberhaupt een minuut het shirt aan hebben gehad.
Ik heb niet de indruk dat dit scouting is, meer "netwerken". Ik neem niet aan dat onze scouts bij de jeugd van Liverpool scouten.Er wordt altijd geklaagd over bord op schoot scouting, maar als er dan een keer een onbekende naam binnenkomt kan hij er ook bij voorbaat niks van.
Ik ben realistisch. Maar het is in mijn ogen realistisch te verwachten dat Feyenoord, net als Ajax, PSV, AZ, Utrecht enz.. een schaduwlijstje heeft van spelers dat iets verder reikt dan oud-spelers of het adresboek van de staf.We moeten ook gewoon realistisch zijn. Er gaan geen spelers gehaald worden die heel Nederland/Europa op de radar heeft, want dat kan je niet betalen.
De weg naar boven is een weg omhoog, een weg van telkens iets meer ontvangen dan je uitgeeft. En dan moet je waarde creëren op het veld. Dat doet Ajax, dat doet AZ. Waarom kan de club ertussen in dat niet?
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2019 12:36 ]
Dit lijkt inderdaad een gevalletje 'Kuijt belt Liverpool of ze nog een leuke speler in de aanbieding hebben'D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:34:
Ik heb niet de indruk dat dit scouting is, meer "netwerken". Ik neem niet aan dat onze scouts bij de jeugd van Liverpool scouten.
Misschien, maar waarschijnlijk is dit wat er simpelweg overblijft met de huidige financiele mogelijkheden van Feyenoord.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:34:
[...]
Ik ben realistisch. Maar het is in mijn ogen realistisch te verwachten dat Feyenoord, net als Ajax, PSV, AZ, Utrecht enz.. een schaduwlijstje heeft van spelers dat iets verder reikt dan oud-spelers of het adresboek van de staf.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat ben ik helemaal met je eens hoor.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:34:
[...]
De weg naar boven is een weg omhoog, een weg van telkens iets meer ontvangen dan je uitgeeft. En dan moet je waarde creëren op het veld. Dat doet Ajax, dat doet AZ. Waarom kan de club ertussen in dat niet?
Mijn post was meer gericht op het verwachten van toppers, ik denk dat je dan de lat even te hoog legt.
Het creeëren van waarde kan ook een langdurig proces zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De begroting van Feyenoord zit nog altijd dicht tegen die van PSV aan en is veel hoger dan die van AZ. Het heeft dus niks met geld te maken. AZ maakt keer op keer winst met hun transfers, moet Feyenoord toch ook kunnen met een groter salarisbudgetBossie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:37:
[...]
Misschien, maar waarschijnlijk is dit wat er simpelweg overblijft met de huidige financiele mogelijkheden van Feyenoord.
Ik verwacht geen wereldtoppers. Maar iemand zoals Jorgensen, een buitenlandse speler die is gevolgd en bij de club blijkt te passen, moet je toch vaker kunnen verwachten.dvdkiwi schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:41:
[...]
Dat ben ik helemaal met je eens hoor.
Mijn post was meer gericht op het verwachten van toppers, ik denk dat je dan de lat even te hoog legt.
Het creeëren van waarde kan ook een langdurig proces zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2019 12:45 ]
Begroting zegt weinig over wat er aan transfers besteed kan worden?D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:43:
[...]
De begroting van Feyenoord zit nog altijd dicht tegen die van PSV aan en is veel hoger dan die van AZ. Het heeft dus niks met geld te maken. AZ maakt keer op keer winst met hun transfers, moet Feyenoord toch ook kunnen met een groter salarisbudget
Maar dat volgt uiteindelijk wel uit die begroting natuurlijk. AZ en Ajax creëren geld door spelers voor veel meer geld te verkopen dan ze hebben gekost.Vos schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:44:
[...]
Begroting zegt weinig over wat er aan transfers besteed kan worden?
Dat weet je helemaal niet hoe die dingen gaan, bovendien doen veel clubs een moord voor goede connecties met dit soort clubs. En wie zegt dat scouts van Feyenoord dit soort spelers niet in de gaten houden? Die komen elkaar op zn minst tegen op allerlei jeugdtoernooien. Afvallers van Nederlandse topclubs hebben vaak ook zo weer een ploeg daar onder.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:34:
Ik zeik de speler niet af. Ik zeik het beleid af. Dit is toch geen doordacht beleid? Leuk dat ze een overbodige speler van Liverpool gratis ophalen maar dit presenteren alsof dit de oplossing is voor het defensieve probleem is natuurlijk onzin. De timing is crap. Dit soort spelers haal je in de zomer omdat je denkt dat het wat is voor de toekomst.
[...]
Ik heb niet de indruk dat dit scouting is, meer "netwerken". Ik neem niet aan dat onze scouts bij de jeugd van Liverpool scouten.
Wie zegt dat niet zo is? Maar het moet ook allemaal maar uitkomen. Als bijv. Ajax een speler op het lijstje heeft en die blijkt 5 miljoen euro duurder geworden dan verwacht dan lachen ze daar om, maar bij Feyenoord houdt het dan gelijk op.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:34:
Ik ben realistisch. Maar het is in mijn ogen realistisch te verwachten dat Feyenoord, net als Ajax, PSV, AZ, Utrecht enz.. een schaduwlijstje heeft van spelers dat iets verder reikt dan oud-spelers of het adresboek van de staf.
Transfers doe je niet vanuit de begroting, dat doe je vanuit het kapitaal dat je al hebt. Je kan daarom waarschijnlijk hogere salarissen betalen dan AZ, maar lagere transfersommen.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:43:
De begroting van Feyenoord zit nog altijd dicht tegen die van PSV aan en is veel hoger dan die van AZ. Het heeft dus niks met geld te maken. AZ maakt keer op keer winst met hun transfers, moet Feyenoord toch ook kunnen met een groter salarisbudget
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En hoe maken clubs dat kapitaal? Door spelers met dikke dikke winst te verkopen. Dan moet je wel spelers halen die je met dikke winst kunt verkopen. En ik tel toch echt weer een huurling en een dertiger. Dus we blijven in hetzelfde cirkeltje ronddraaien omdat we hetzelfde beleid hanteren.ph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:49:
[...]
Transfers doe je niet vanuit de begroting, dat doe je vanuit het kapitaal dat je al hebt. Je kan daarom waarschijnlijk hogere salarissen betalen dan AZ, maar lagere transfersommen.
Je hebt helemaal gelijk.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:55:
[...]
En hoe maken clubs dat kapitaal? Door spelers met dikke dikke winst te verkopen. Dan moet je wel spelers halen die je met dikke winst kunt verkopen. En ik tel toch echt weer een huurling en een dertiger. Dus we blijven in hetzelfde cirkeltje ronddraaien omdat we hetzelfde beleid hanteren.
Welke spelers heeft Feyenoord aangetrokken?
Fer met een contract van 1 jaar en optie op verlenging.
Narsingh.
Kelly.
En nu dus Karsdorp huren
Een 30 jarige spits.
Geruchten gaan over het huren van een verdediger die in Turkije speelt.
Meeste van deze spelers vangen voor Feyenoord begrippen een top salaris en alleen op Kelly kun je financieel ene klapper maken als hij voldoet. De rest heeft geen tot bijna geen rest waarde.
En dan word het contract van Toornstra ook nog verlengd. Geruchten gaan dat hij financieel ook een flinke opwaardering heeft gekregen.
Dus een top salarissen post op een failiette selectie.
Je wekt ook niet echt de indruk blij te zijn met de aankoop van de 20 jarige speler. Ik denk/hoop ook dat er aan gedacht is dat Karsdorp definitief overgenomen kan worden.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:55:
En hoe maken clubs dat kapitaal? Door spelers met dikke dikke winst te verkopen. Dan moet je wel spelers halen die je met dikke winst kunt verkopen. En ik tel toch echt weer een huurling en een dertiger. Dus we blijven in hetzelfde cirkeltje ronddraaien omdat we hetzelfde beleid hanteren.
Ik ben ook niet gelukkig met de huidige situatie, maar het wordt niet beter door met zn allen alleen maar negatiever en zuurder te worden.
Zoals ik zeg: zo'n speler kun je halen als bonus maar het lijkt nu vooral een gevalletje "we moeten nog wat dus laat Dirk eens naar Liverpool bellen".ph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:04:
[...]
Je wekt ook niet echt de indruk blij te zijn met de aankoop van de 20 jarige speler.
Staan dadelijk ene mr. Yellow en mr. Comfort aan het roer.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klinkt als een mooi achtergrond verhaal voor een cult held. Past mooi bij Pelle die de zoon van Koeman tegen kwam op het strand en Guidetti die al rond was met Twente.D-e-n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:11:
Zoals ik zeg: zo'n speler kun je halen als bonus maar het lijkt nu vooral een gevalletje "we moeten nog wat dus laat Dirk eens naar Liverpool bellen".
Daarmee kan het voor Feyenoord nog steeds een aanwinst zijn overigens. Kijk maar naar Miyachi destijds, die deed het hartstikke goed bij Feyenoord en daarna nooit meer iets gepresteerd. Misschien komt deze jongen wel helemaal tot bloei zonder de druk van buitenaf om jezelf te spiegelen aan andere Liverpool spelers zoals Virgil van Dijk. Nu hoeft ie alleen maar beter te spelen dan Jan-Arie, dat is niet zoveel gevraagd,
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Of andersom. Dat wij de volgende Ziyech weer mislopen door vieze spelletjes van een Twenteph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:45:
[...]
Klinkt als een mooi achtergrond verhaal voor een cult held. Past mooi bij Pelle die de zoon van Koeman tegen kwam op het strand en Guidetti die al rond was met Twente.
Edit: Johnson zou nu ineens weer huur zijn volgens AD. Wow

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2019 14:01 ]
Hoeft niet erg te zijn, als die optie tot koop er dan maar bij zit.Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:49:
[...]
Of andersom. Dat wij de volgende Ziyech weer mislopen door vieze spelletjes van een Twente
Edit: Johnson zou nu ineens weer huur zijn volgens AD. Wow
Het is inderdaad wel heel negatief.ph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:04:
[...]
Je wekt ook niet echt de indruk blij te zijn met de aankoop van de 20 jarige speler. Ik denk/hoop ook dat er aan gedacht is dat Karsdorp definitief overgenomen kan worden.
Ik ben ook niet gelukkig met de huidige situatie, maar het wordt niet beter door met zn allen alleen maar negatiever en zuurder te worden.
Er zitten bij Feyenoord jongens aan te komen die in de toekomst voor veel geld verkocht kunnen worden mits ze zich ook doorontwikkelen. Denk aan Kokcu, Burger en Sini. Over een paar jaar komen daar misschien ook wel Azarkan en Bannis bij en die andere Turkse/Marokkaanse middenvelder waar ik de naam even niet meer van weet.
Ja het is nog niet op het niveau van PSV en Ajax maar er wordt wel werk van gemaakt. Onder Van Geel was deze weg nooit ingeslagen.
PSN: Finally_Chris
Ik zou 't bizar vinden. Dan huur je straks 3 verdedigers. Kan je volgend jaar weer opnieuw beginnen.toolkist schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:10:
[...]
Hoeft niet erg te zijn, als die optie tot koop er dan maar bij zit.
We krijgen bijna huursubsidie
Zou raar zijn want hij heeft maar een contract tot volgend jaar. Of Liverpool moet intern uitgesproken hebben dat ze hem alsnog willen verlengen.toolkist schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:10:
[...]
Hoeft niet erg te zijn, als die optie tot koop er dan maar bij zit.
Ja leuk. Maar zonder jong team in de piramide blijf je achter de feiten aanlopen.CR1691 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:15:
[...]
Het is inderdaad wel heel negatief.
Er zitten bij Feyenoord jongens aan te komen die in de toekomst voor veel geld verkocht kunnen worden mits ze zich ook doorontwikkelen. Denk aan Kokcu, Burger en Sini. Over een paar jaar komen daar misschien ook wel Azarkan en Bannis bij en die andere Turkse/Marokkaanse middenvelder waar ik de naam even niet meer van weet.
Ja het is nog niet op het niveau van PSV en Ajax maar er wordt wel werk van gemaakt. Onder Van Geel was deze weg nooit ingeslagen.
Oops dubbel
Het AD heeft er trouwens wel vaker naast gezeten, net als Rijnmond trouwens. Mediapartner zegt mij niks. Meerdere bronnen praten over een definitieve overgang. Tot die tijd ga ik daar maar ook gewoon van uit. Tot Feyenoord zelf de transfer bevestigt.
[ Voor 38% gewijzigd door CR1691 op 07-08-2019 14:30 ]
Allemaal op basis van dezelfde bron, een Engelse journalist die volger van Liverpool is. Ik vind huur niet zo erg als er inderdaad ook maar een optie is om hem langer te binden als hij bevalt.Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:17:
En het AD is media partner. Loop je lekker voor lul als 't niet klopt. Alle andere media melden 3 ton en 30% doorverkoop
Overigens wordt een speler genaamd "Ie" (past wel bij Rotterdam, snappie?) ook overal genoemd. Als ik het goed begrijp is deze verdediger deze zomer transfervrij van Lille naar Trabzonspor gegaan als onderdeel van de transfer van Yazıcı de andere kant op. Hij speelde vorig seizoen voor Nantes.
Het lijkt geen paniek aankoop te zijn want ook hij zou gehuurd worden.
Lekker op tijd.
Denk dat niemand zich de illusie hoeft te maken dat Feyenoord de groepsfase haalt, aangezien de td daar zelf al totaal niet bij stilstaat.
8x je inzet als Feyenoord verliest in de Kuip. Dat zie je echt zelden.
Knap dat jij ander beleid ziet. Ik zie het niet. Vilhena en Clasie zijn één op één vervangen door twee andere middenvelders, een oudere transfervrije speler en iemand die met de trainer meekomt. Verder wordt er nu voornamelijk gesproken over huur en oud-eredivisie spelers. Dat is gewoon standaard van Geel beleid.CR1691 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:15:
[...]
Onder Van Geel was deze weg nooit ingeslagen.
Dat er jonge spelers als Kokcu en Burger aankwamen is totaal niet naar gekeken want dan had je Kelly lekker in Engeland gelaten. Het is Jaap Stam die die spelers nu opstelt, dat is het verschil.
Paniek huur. Is dat niet erger? Vraag me wel af waar die transfersom van St Juste dan blijft. Ik hoop in een potje want als die nu opgaat aan huur is dat echt kwalijk.ph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:40:
[...]
Het lijkt geen paniek aankoop te zijn want ook hij zou gehuurd worden.
Weten we meteen hoeveel verstand van voetbal de bookmakers hebbenLekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:57:
Volgens de bookmakers is Feyenoord extreem favoriet tegen Dinamo Tbilisi. Ik vind het nogal verrassend. Maar geld inzetten dat Feyenoord niet gaat winnen heb ik nooit gedaan. Gaan we ook niet doen ook
Ik wel, voor het eerst.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:57:
Volgens de bookmakers is Feyenoord extreem favoriet tegen Dinamo Tbilisi. Ik vind het nogal verrassend. Maar geld inzetten dat Feyenoord niet gaat winnen heb ik nooit gedaan. Gaan we ook niet doen ook
Wou m net plaatsenQu3st schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:46:
Toch fijn voor Feyenoord dat er weer wat geïnvesteerd kan worden.
De Speld is ook weer scherp
En Feyenoord moet natuurlijk in eigen huis Tbilisi kunnen afmaken maar na afgelopen zondag zou ik niet zo snel mn geld op winst zetten voor ze.
''George Johnston has completed a permanent transfer to Feyenoord.''
https://www.liverpoolfc.c...erpool-transfer-confirmed
Alles wat Feyenoord nu haalt is pure kapitaalvernietiging. Komt allemaal uit het 'netwerk van' en er lijkt geen sprake van scouting. Oftewel paniek. Die piramide met Jong Feyenoord komen ze ook niet zo makkelijk meer in. Dan moet je volgens mij in de laagste divisie beginnen en dan omhoog werken. Dat kost dus minimaal een aantal seizoenen. Feyenoord mist gewoon constant de boot. Zonde, wat eens een topclub was is nu een subtopper. Qua achterban nog steeds een topclub, maar het beleid zorgt ervoor dat je daar nooit meer gaat komen met de huidige ontwikkelingen.
Ben je mediapartner geworden, ga je alsnog onwaarheden de ether inslingeren. Wat een sukkelsCR1691 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:08:
Lol, AD weer slecht geïnformeerd:
''George Johnston has completed a permanent transfer to Feyenoord.''
https://www.liverpoolfc.c...erpool-transfer-confirmed
Formerly known as Ragdoll
In totaal zou de selectie dan wel versterkt zijn.
Achterin blijft het dan nog steeds dunnetjes, die Ié zal het ook nog maar moeten waarmaken (als die komt).
Het volledige bericht is dat Marc Overmars inzet op contractverlenging.DoeEensGek schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:45:
Schijnt dat Ajax een bod van 60miljoen voor Neres heeft afgewezen.
Lijkt me een niet te weigeren aanbod. Maja als van de Beek en Ziyech ook nog vertrekken, kan ik me voorstellen dat het wel even genoeg is zo. Aan de andere Neres verlengen zal ook niet makkelijk worden.DoeEensGek schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:45:
Schijnt dat Ajax een bod van 60miljoen voor Neres heeft afgewezen.
Laat die jongens daar maar lekker zitten of vertrekken naar andere clubs. Hadden toch niet de ambitie om bij Feyenoord te slagen.
Er hoeft niks verkocht te worden. Er is totaal geen nood aan de man. Volgens de heer van de Gijp zou Ajax geen een meer moeten opstellen en alles verkopen. Volgens mij is juist de truuk om telkens een beetje te verkopen en daar hoog op in te zetten. Ja er is een kans dat er 1 geblesseerd raakt, of uit vorm. Maar die verdien je via alle andere gewoon weer terug.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:53:
[...]
Lijkt me een niet te weigeren aanbod. Maja als van de Beek en Ziyech ook nog vertrekken, kan ik me voorstellen dat het wel even genoeg is zo. Aan de andere Neres verlengen zal ook niet makkelijk worden.
Hij heeft nog een contract tot 2022. Zit nog wel een 20% doorverkoop percentage op.strafschop schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:53:
[...]
Het volledige bericht is dat Marc Overmars inzet op contractverlenging.
Dan moeten ze hun kans maar zelf pakken als ze die krijgen. Die krijgen ze nu namelijk genoeg.Deadsy schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:00:
Ach met het huren van al die spelers en kopen van matige spelers zullen de jeugd spelers ook niet blij worden
Juist, maar dat maakt de berichtgeving niet onjuist. Er zal genoeg ruimte liggen om zowel financieel op te waarderen als in lengte.DoeEensGek schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:01:
Hij heeft nog een contract tot 2022. Zit nog wel een 20% doorverkoop percentage op.
Vd Beek heeft ook een contract tot 2022, die heeft een contractverlenging afgewezen vanwege een mogelijke transfer naar Real Madrid.
Minder wanneer er alles spelers gehaald worden.CR1691 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:02:
[...]
Dan moeten ze hun kans maar zelf pakken als ze die krijgen. Die krijgen ze nu namelijk genoeg.
Bron: https://www.ajaxshowtime....ny-de-vervanger-van-neres
[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-08-2019 17:55 ]
Dan zit Overmars tijd te rekken of hij wil meer dan 60mln eruit halen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:50:
Ajax schijnt een 19-jarige Braziliaan te willen kopen van Sao Paulo mocht Neres vertrekken en zelfs 30 miljoen Euro willen betalen!
Bron: https://www.ajaxshowtime....ny-de-vervanger-van-neres
More David. ♥
— AFC Ajax (@AFCAjax) 7 augustus 2019
More samba. 🇧🇷
More party. 🕺#ExtendingNeres
[ Voor 46% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2019 18:06 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[Overdrijf]Tijd voor een standbeeld naast Johan
Idem, dacht dat hij weg wilde.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:09:
Bijzonder knap om hem te verlengen. Had ik zeker niet verwacht.
Ja inderdaad, die regeling hebben ze volgens mij ook met Onana en Tagliafico afgesproken bij hun contractverlenging.Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:14:
Zal wel een garantie aan die verlenging zitten dat ze na dit seizoen meewerken aan een transfer
zeur niet zo, we hebben Dolberg.toolkist schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:32:
Als Overmars nou toch nog eens met een nieuwe spits aan zou komen zetten... *Droomt verder*
Met blessure beter dan zonder?
Jij droomt toch altijd groots?mavaros schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:45:
Nu Van de Beek nog laten verlengen en we kunnen weer groots dromen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moeilijk te zeggen met het aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft sinds hij bij Feyenoord vertroktoolkist schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:11:
Als ie snel fit is een prima versterking lijkt me.
En v Beek lozen.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:21:
Mooi dat er verdedigend wat versterkingen zijn. Nu v/d Heijden nog even verkopen en Guidetti bellen
Guidetti? Dan ga je nog achteruit?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:21:
Mooi dat er verdedigend wat versterkingen zijn. Nu v/d Heijden nog even verkopen en Guidetti bellen
Ik kan geen speler bedenken die ik liever in een Feyenoord shirt zie dan hij. Al zou hij nog maar 1 been hebben zou ik hem nog opstellen.
Dolberg misschien?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:39:
[...]
Ik kan geen speler bedenken die ik liever in een Feyenoord shirt zie dan hij. Al zou hij nog maar 1 been hebben zou ik hem nog opstellen.
Jullie hoeven hem niet te kopen, maar gewoon huren. Kan hij wat aan zijn vertrouwen werken en jullie hebben in potentie een moordwapen in de voorhoede.
Hahaha laten we dat maar niet doen. Ik kan sinds kort wennen aan het feit dat Vermeer onze eerste keeper is. Ik zie liever geen spelers meer die ooit iets hebben betekend voor Ajax. Dan maar geen nieuwe spits. Stam speelde 2 jaar voor Ajax dat zullen we maar als een vergissing beschouwen.mavaros schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:43:
[...]
Dolberg misschien?
Jullie hoeven hem niet te kopen, maar gewoon huren. Kan hij wat aan zijn vertrouwen werken en jullie hebben in potentie een moordwapen in de voorhoede.
Ik ben niet tegen oud Ajacieden. Maar Dolberg hoef ik niet. Laat die maar lekker vertrouwen opdoen bij Utrecht ofzo.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:49:
[...]
Hahaha laten we dat maar niet doen. Ik kan sinds kort wennen aan het feit dat Vermeer onze eerste keeper is. Ik zie liever geen spelers meer die ooit iets hebben betekend voor Ajax. Dan maar geen nieuwe spits. Stam speelde 2 jaar voor Ajax dat zullen we maar als een vergissing beschouwen.
Volgens Karsdorp wilde hij eigenlijk vorig jaar al terug. En hij schijnt ook fit te zijn
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2019 19:51 ]
Geef hem gewoon een kans!Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:51:
[...]Ik ben niet tegen oud Ajacieden. Maar Dolberg hoef ik niet.
Nee! Ik heb m al genoeg kansen zien verprutsen de afgelopen 2,5 jaar
Zit het zo diep?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:49:
[...]
Hahaha laten we dat maar niet doen. Ik kan sinds kort wennen aan het feit dat Vermeer onze eerste keeper is. Ik zie liever geen spelers meer die ooit iets hebben betekend voor Ajax. Dan maar geen nieuwe spits. Stam speelde 2 jaar voor Ajax dat zullen we maar als een vergissing beschouwen.
Hebben jullie geen buitenlandse dependance? Wij hebben volgens mij Ajax Capetown.
aanvulling: Dan kan je wat makkelijker nieuwe talenten spotten.
[ Voor 5% gewijzigd door mavaros op 07-08-2019 19:57 ]
Desondanks heeft Dolberg heeft een beter doelpuntengemiddelde in de Eredivisie dan Jörgensen.Leon Zwiers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:54:
[...]
Nee! Ik heb m al genoeg kansen zien verprutsen de afgelopen 2,5 jaar
Jörgensen 38 doelpunten in 6220 speelminuten = 1 per 164
Dolberg 33 doelpunten in 4836 speelminuten = 1 per 146
Volgens de statistieken van transfermarkt heeft Dolberg sinds 2016/17 205 blessuredagen gehad. Jörgensen staat pas op 113.Russel88 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:03:
Sorry Dolberg past niet in onze topsport klimaat. Eerst moet hij een jaar uit de roulatie zijn vanwege een blessure, daarna zullen we hem een jaartje huren.
Het lijkt me dat Dolberg de ideale spits voor Feyenoord 1 is.
Hij scoort ook regelmatig in de Kuip..
[ Voor 38% gewijzigd door strafschop op 07-08-2019 20:16 ]
Ik vind het zelf ook belachelijk dat sommigen jeugd spelers niet gewoon bij hun club blijven om daar uiteindelijk in de basis te komen. Die irritatie begrijp ik dan ook wel.CR1691 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:59:
Ja goed signaal naar de rest van de jeugd. Als je vertrekt en hopeloos faalt kun je altijd weer terugkomen.
Laat die jongens daar maar lekker zitten of vertrekken naar andere clubs. Hadden toch niet de ambitie om bij Feyenoord te slagen.
Alleen mocht een Zirkzee of Chong haalbaar zijn, dan kunnen ze het proberen. Neemt niet weg dat je daarmee niet alle problemen oplost. Als ze komend seizoen met een leuk team op de proppen komen, scheelt dat al weer iets. Mocht bijv. een Zirkzee of Chong dan goed gepresteerd hebben, kun je ze wel voor wat extra knaken de deur uit doen.
Feit blijft wel dat je alsnog niet weet of ze gaan presteren..

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 07-08-2019 20:34 ]
Of je het er mee eens bent of niet, spitsen in de Kuip moeten altijd meer brengen dan goals maken. Vrijwel alle succesvolle spitsen bij Feyenoord zijn geen type fantoom/pure goal getter maar ook belangrijk in het veldspel. Makaay was ook geen succes. Als scoren een keer niet lukt dan kan je met hard werken nog veel compenseren.strafschop schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:09:
[...]
Desondanks heeft Dolberg heeft een beter doelpuntengemiddelde in de Eredivisie dan Jörgensen.
Jörgensen 38 doelpunten in 6220 speelminuten = 1 per 164
Dolberg 33 doelpunten in 4836 speelminuten = 1 per 146
[...]
Volgens de statistieken van transfermarkt heeft Dolberg sinds 2016/17 205 blessuredagen gehad. Jörgensen staat pas op 113.
Het lijkt me dat Dolberg de ideale spits voor Feyenoord 1 is.
Hij scoort ook regelmatig in de Kuip..
Jorgenson is ook belangrijk in het spel van Feyenoord terwijl Dolberg eigenlijk de hele wedstrijd niet mee lijkt te doen en aast op zn kansjes.
Los van dat Dolberg het niveau niet heeft past hij dus ook helemaal niet bij de club, en dan ook nog eens een huurling en een achtergrond die je niet populair maakt.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 07-08-2019 20:41 ]
Dan verander je toch gewoon de tactiek.ph4ge schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:38:
[...]
Of je het er mee eens bent of niet, spitsen in de Kuip moeten altijd meer brengen dan goals maken. Vrijwel alle succesvolle spitsen bij Feyenoord zijn geen type fantoom/pure goal getter maar ook belangrijk in het veldspel. Makaay was ook geen succes. Als scoren een keer niet lukt dan kan je met hard werken nog veel compenseren.
Jorgenson is ook belangrijk in het spel van Feyenoord terwijl Dolberg eigenlijk de hele wedstrijd niet mee lijkt te doen en aast op zn kansjes.
Los van dat Dolberg het niveau niet heeft past hij dus ook helemaal niet bij de club, en dan ook nog eens een huurling en een achtergrond die je niet populair maakt.
Voor Feijenoord zou het geen ruk verschil maken op dit moment.
Dat werken voor het team is ook maar een mythe, gezien de resultaten uit het recente verleden.
Feijenoord moet eerst maar eens het elftal op orde krijgen, voordat men gaat zeiken over afkomst of werklust. Die luxe hebben jullie niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-08-2019 22:48 . Reden: Verloren ipv gewonnen ]
Juist wel. Niet voor niets werden ze met een type Kuyt kampioen.mavaros schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:30:
Dat werken voor het team is ook maar een mythe, gezien de resultaten uit het recente verleden.
Tegen de kleintjes kon men dat vorig jaar niet opbrengen en zie het resultaat.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Andersom bedoel je. Basel heeft verloren en dat is slecht voor Nederland.OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:29:
Basel heeft de eerste wedstrijd tegen het Oostenrijkse LASK Linz gewonnen, slecht nieuws voor het Nederlands voetbal helaas.
Danke PSV
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.