[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.921 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
ephymerous schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

En terecht, het is onvoorstelbaar dat hij in de basis staat. Over veel zaken valt te discussiëren maar dat Dolberg al 2 jaar uit vorm is dat is een constatering.Hem opstellen is dan weer iets waardoor ETH mijn hart niet gaat stelen. Langzamerhand kunnen we constateren dat Dolberg één jaar extreem heeft gepiekt en nu op zijn normale niveau acteert.
Je maakt mij niet wijs dat Huntelaar zich niet gigantisch op zit te vreten op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
Dat Dolberg 1 jaar extreem heeft gepiekt is hier al heel heel vaak aangedragen.
Ajax moet m verkopen nu dat ene piek halfjaar nog aan m kleeft. Dan levert ie nog een leuk bedrag op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:17:
Dat Dolberg 1 jaar extreem heeft gepiekt is hier al heel heel vaak aangedragen.
Ajax moet m verkopen nu dat ene piek halfjaar nog aan m kleeft. Dan levert ie nog een leuk bedrag op
Verhuur hem aan een team in de middenmoot van Spanje die een speelstijl hebben die beter bij hem past. Als ie dan toch weer gaat presteren, wat ik best zie gebeuren, vang je alsnog een mooi bedrag (maar lang geen 50m ;)) voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:04:
PSV gaat hopelijk een herkansing hebben om een Oostenrijks team uit Europa te trappen :)
Als PSV deze ronde doorgaat mogen ze tegen Austria Wien of Apollon Limassol
Als Feyenoord deze ronde doorgaat krijgen ze IFK Norrköping of Hapoel Beer Sheva
AZ zou dan Royal Antwerp of Viktoria Plzen krijgen.

Geen heel schokkende namen in ieder geval.
Hier maak je een grote vergissing, Austria Wien is gewoon bijzonder taai Appollon uit is gewoon lastig, mega warm fanatiek publiek menig team heeft het daar lastig.

Feyenoord tja IFK ken ik niet Hapoel Beer Sheva zelfde verhaal fanatiek publiek erg warm en dit Feyenoord is gewoon niet beter.

AZ mag hopen op Antwerp maar ben bang dat het Viktoria Plzen word wat ook gewoon een zeer degelijke ploeg is waar je niet 1 2 3 van wint.

Ik ben er bang voor :(

bekijk zelf de resultaten via wiki maar even van de ploegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door milotic op 05-08-2019 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 21:49
Feyenoord had gisteren al de grootste moeite met Sparta, laat staan dat ze "even" winnen van FC Dinamo Tbilisi..
Ben Feyenoorder in hart en nieren, maar dit seizoen moet Feyenoord ze lekker bij de eredivisie laten, en zorgen dat je niet in het rechter rijtje zit aan einde van seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door mAiden88 op 05-08-2019 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
milotic schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:34:
[...]

Hier maak je een grote vergissing, Austria Wien is gewoon bijzonder taai Appollon uit is gewoon lastig, mega warm fanatiek publiek menig team heeft het daar lastig.

Feyenoord tja IFK ken ik niet Hapoel Beer Sheva zelfde verhaal fanatiek publiek erg warm en dit Feyenoord is gewoon niet beter.

AZ mag hopen op Antwerp maar ben bang dat het Viktoria Plzen word wat ook gewoon een zeer degelijke ploeg is waar je niet 1 2 3 van wint.

Ik ben er bang voor :(

bekijk zelf de resultaten via wiki maar even van de ploegen :)
Dan nog zijn het geen schokkend grote ploegen. Dat is iets heel anders dan 'we winnen wel even', dat claim ik ook helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:42:
[...]

Dan nog zijn het geen schokkend grote ploegen. Dat is iets heel anders dan 'we winnen wel even', dat claim ik ook helemaal niet.
ik denk 2 van de 3 eruit helaas, echt balen verder want we hebben punten nodig heel veel punten.

[ Voor 10% gewijzigd door milotic op 05-08-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 11:25

Typhone

Who Dares Wins

mAiden88 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:40:
Feyenoord had gisteren al de grootste moeite met Sparta, laat staan dat ze "even" winnen van FC Dinamo Tbilisi..
Ben Feyenoorder in hart en nieren, maar dit seizoen moet Feyenoord ze lekker bij de eredivisie laten, en zorgen dat je niet in het rechter rijtje zit aan einde van seizoen.
Ja dat gaat alleen niet helaas. Nu kunnen ze maar beter wat puntjes sprokkelen en langer actief zijn, in elk geval langer dan de Oostenrijkers is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Typhone schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:51:
[...]

Ja dat gaat alleen niet helaas. Nu kunnen ze maar beter wat puntjes sprokkelen en langer actief zijn, in elk geval langer dan de Oostenrijkers is voldoende.
precies, maar wat potjes op de donderdag avond in de maanden oktober november zijn ook zeer welkom. Je weet zelf anders kijk je met de vrouw weer naar rotzooi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:04:
Geen heel schokkende namen in ieder geval.
Volgens mij is ons grootste probleem tegenwoordig onderschatting, geen grote namen? Dat denken ze misschien wel van de Nederlandse ploegen. De club uit Plzen heeft aardig wat CL ervaring net als Basel afgelopen week, was ook geen probleem. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vincent Dave schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:55:
[...]

Volgens mij is ons grootste probleem tegenwoordig onderschatting, geen grote namen? Dat denken ze misschien wel van de Nederlandse ploegen. De club uit Plzen heeft aardig wat CL ervaring net als Basel afgelopen week, was ook geen probleem. :+
Jij je zin. Dan is Fc Oelieboeliewoelie uit Oezbekistan ook een grote naam.

Lees nou eens. Ik zeg net toch al dat grote/kleine naam helemaal niks zegt over makkelijk/niet makkelijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

milotic schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:54:
[...]

precies, maar wat potjes op de donderdag avond in de maanden oktober november zijn ook zeer welkom. Je weet zelf anders kijk je met de vrouw weer naar rotzooi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hehe scheelt dat ik nooit 'TV' kijk in de normale vorm.
Alles via uitzending gemist (dat wat ik wil zien) en de enige dingen die ik live kijk zijn wedstrijden die er toe doen (voetbal, golf, NHL, Formule 1) en de voetbalpraatprogramma's. TV-kijken met zappen en als avondvulling bestaat al even niet meer in huize Typhone.

Ik ben alleen bang dat het met die Europese punten op dit moment uitstel van executie is.

@Vincent Dave
Onderschatting en grote naam zijn twee verschillende dingen.
Zelfs als Qabala niet onderschat wordt is het geen grote naam.

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 05-08-2019 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Feyenoord zich laten focussen op de Eredivisie en als ze dan over een jaar of wat 'klaar zijn' voor Europa klagen dat er nog steeds eerst 3 voorrondes gespeeld moeten worden. Doe gewoon je stinkende best, meer kunnen we niet verwachten.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
OPSLAGHOND schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:01:
Feyenoord zich laten focussen op de Eredivisie en als ze dan over een jaar of wat 'klaar zijn' voor Europa klagen dat er nog steeds eerst 3 voorrondes gespeeld moeten worden. Doe gewoon je stinkende best, meer kunnen we niet verwachten.
Dat kan simpelweg niet in drie jaar moet je alles gaan omgooien, wat dat betreft doet AZ het uitmuntend !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
milotic schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:54:
[...]

Die kans heb je bij Feyenoord in de El ook.

De El groepsfase halen is ook belangrijk voor de ontwikkeling.
En de waarde van spelers en dat de jeugd blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Deadsy schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

Die kans heb je bij Feyenoord in de El ook.

De El groepsfase halen is ook belangrijk voor de ontwikkeling.
En de waarde van spelers en dat de jeugd blijft
zeker hoe hoger niveau hoe sneller de ontwikkeling, ajax een mooi voorbeeld van ;) mooi om te zien hoe de jong zich nu al laat zien bij barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:58:
[...]

Jij je zin. Dan is Fc Oelieboeliewoelie uit Oezbekistan ook een grote naam.

Lees nou eens. Ik zeg net toch al dat grote/kleine naam helemaal niks zegt over makkelijk/niet makkelijk? 8)7
Er staat inderdaad helemaal niets over onderschatting, neemt niet weg dat zulke uitspraken regelmatig hand in hand gaan. Wat als de heer Van Bommel tegen de spelersgroep zegt dat het geen schokkende namen zijn? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vincent Dave schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:12:
[...]

Er staat inderdaad helemaal niets over onderschatting, neemt niet weg dat zulke uitspraken regelmatig hand in hand gaan. Wat als de heer Van Bommel tegen de spelersgroep zegt dat het geen schokkende namen zijn? ;)
Dan heeft hij gelijk. Het zou slimmer zijn om er achter aan te voegen: als jullie niet presteren zitten jullie tot kerst niet meer in het eerste elftal maar bij Jong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vincent Dave schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:12:
[...]

Wat van Bommel hierover tegen z'n team zegt boeit me heel weinig. Het ging mij er puur om dat PSV ook Torino of Wolves had kunnen loten (die hebben elkaar nu geloot :X ). Feyenoord had Espanyol of Gent kunnen loten. AZ had Spartak Moskou, Strasbourg of zelfs Frankfurt kunnen loten.

Het enig wat ik stel is dat de loting dus nog heel erg veel lastiger had kunnen zijn dan ie nu is voor alle 3 de teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 19:56
OPSLAGHOND schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:01:
Dat gaan de supporters nooit accepteren. Die willen gewoon prijzen pakken en Ajax slopen. Liefst 4x per jaar als het kan. (ED/beker)

Feijenoord moet gewoon niet in paniek raken en vooral hun ziel niet verkopen voor kortdurende roem en poen.

Elke club raakt wel een keer in verval. Kijk naar MVV of FC Den Bosch. Soms duurt het een paar jaar, maar vaak genoeg duurt het een hele generatie of soms komt het nooit meer goed. RBC, BV Veendam, etc.

Ik blijf erbij, dat je met iets als een volksaandeel of hoe het ook heet een eind kan komen om poen binnen te harken. Dus geen beursaandeel of enge maffiafiguren uit het buitenland die een speeltje zoeken.

Verder moet Feijenoord gewoon elk jaar voor Europees voetbal gaan. Geen hoge verwachtingen koesteren, maar gewoon met dichtgeknepen billetjes afwachten of ze een ronde overleven.

Overigens mag wat mij betreft de lat voor AZ wat hoger gelegd worden. Minimaal poulefase EL. Dat aanschurken tegen de top heeft nu lang genoeg geduurd. Geen woorden, maar daden, zoals ze in Rotterdam zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:18:
[...]

Wat van Bommel hierover tegen z'n team zegt boeit me heel weinig. Het ging mij er puur om dat PSV ook Torino of Wolves had kunnen loten (die hebben elkaar nu geloot :X ). Feyenoord had Espanyol of Gent kunnen loten. AZ had Spartak Moskou, Strasbourg of zelfs Frankfurt kunnen loten.

Het enig wat ik stel is dat de loting dus nog heel erg veel lastiger had kunnen zijn dan ie nu is voor alle 3 de teams.
Ooit gehoord van impliceren? Iets zeggen zonder daadwerkelijke bewoording. In mijn ogen zeg je juist dat er sprake is van onderschatting want: Het had veel lastiger kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:23:
[...]

Dat gaan de supporters nooit accepteren. Die willen gewoon prijzen pakken en Ajax slopen. Liefst 4x per jaar als het kan. (ED/beker)

Feijenoord moet gewoon niet in paniek raken en vooral hun ziel niet verkopen voor kortdurende roem en poen.

Elke club raakt wel een keer in verval. Kijk naar MVV of FC Den Bosch. Soms duurt het een paar jaar, maar vaak genoeg duurt het een hele generatie of soms komt het nooit meer goed. RBC, BV Veendam, etc.

Ik blijf erbij, dat je met iets als een volksaandeel of hoe het ook heet een eind kan komen om poen binnen te harken. Dus geen beursaandeel of enge maffiafiguren uit het buitenland die een speeltje zoeken.

Verder moet Feijenoord gewoon elk jaar voor Europees voetbal gaan. Geen hoge verwachtingen koesteren, maar gewoon met dichtgeknepen billetjes afwachten of ze een ronde overleven.

Overigens mag wat mij betreft de lat voor AZ wat hoger gelegd worden. Minimaal poulefase EL. Dat aanschurken tegen de top heeft nu lang genoeg geduurd. Geen woorden, maar daden, zoals ze in Rotterdam zeggen.
Wauw, wat een wijze woorden ineens van je :o
Vincent Dave schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
[...]

Ooit gehoord van impliceren? Iets zeggen zonder daadwerkelijke bewoording. In mijn ogen zeg je juist dat er sprake is van onderschatting want: Het had veel lastiger kunnen zijn.
Is "nog heel erg veel lastiger had kunnen zijn dan ie nu is" echt niet duidelijk genoeg?
Schiet mij dan maar lek, ik weet niet hoe ik het nog duidelijker neer moet zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 05-08-2019 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door toolkist op 05-08-2019 15:27 . Reden: woops dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 10:44
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:18:
[...]

In het geval van Feyenoord klopt dat volgens mij niet, waren die clubs niet ook geplaatst?

Ik vind dat Feyenoord met deze loting gewoon de groepsfase moet halen. Niks geen excuses.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

In het geval van Feyenoord klopt dat volgens mij niet, waren die clubs niet ook geplaatst?

Ik vind dat Feyenoord met deze loting gewoon de groepsfase moet halen. Niks geen excuses.
Dat dachten we vorige jaar ook.
Maar toch vlogen ze er uit tegen een ploeg met een begroting van 1mln.

Feyenoord mist een leider in het veld, en er is gewoon de afgelopen jaren wanbeleid gevoerd.
Ja de titel, geweldig, maar qua selectie en aankoop beleid was het gewoon om te janken.

Bv er word al jaren gezegd dat er een goede vervanger moet komen voor Jorgenson zodat je niet in de problemen komt wanneer deze niet kan spelen.
Of een goede centrum verdediger.

Maar nee, v Geel vond het belangrijker dat het contract van een slechte verdediger werd verlengd. Want anders zou een slechte verdediger die je aan de straatstenen niet kwijt komt gratis weg gaan.

Bij elke andere club zou men blij zijn wanneer een speler die niet voldoet en men niet kan verkopen gratis weg gaat.

En met de huidige TD, waarvan men altijd zegt dat het geen TD is, word deze lijn gewoon door gezet.

Denk dat dit ook de reden is waarom de VVF bezig zijn met die Amerikanen.
Onder het motto van: De Amerikanen moeten ons naar het volgende niveau tillen, want we hebben niets geprobeerd en het lukt ons maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

Volgens mij wel, ik heb net de loting van de EL online herhaald om te kijken hoe het precies werkte.
Ze hadden 3 potten, hoe die gevuld waren weet ik zo niet. Ze trokken steeds 1 nummer en dat telde dan voor alle 3 de potten als het team wat geloot was.

Dit was de pot van Feyenoord:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Sparta Praha (CZE) or Trabzonspor (TUR)
Feyenoord (NED) or Dinamo Tbilisi (GEO)
AEK Larnaca (CYP) or Gent (BEL)
Luzern (SUI) or Espanyol (ESP)
Universitatea Craiova (ROU) or AEK (GRE)
Rijeka (CRO) or Aberdeen (SCO)
CSKA-Sofia (BUL) or Zorya Luhansk (UKR)
Norrköping (SWE) or H. Beer-Sheva (ISR)

1e wedstrijd die ze trokken was 5 tegen 1, oftewel Craiova/AEK Athene - Sparta Praag/Trabsonspor. In pot 3 was dit Torino-Wolves (of de teams waar ze in de voorronde tegen moesten).

Er leek echt geen enkele plaatsing oid binnen de poule te zijn.,

[edit]Damnit, je hebt gelijk :D
dit stukje had ik gemist:
For Groups 1 and 2, two bowls were prepared, one containing balls with slips of paper numbered 1 to 4 for the seeded pairings and the other containing balls with slips of paper numbered 5 to 8 for the unseeded pairings.
For Group 3, two bowls were prepared, one containing the balls with slips of paper numbered 1 to 5 for the seeded pairings and the other containing the balls with slips of paper numbered 6 to 10 for the unseeded pairings.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 05-08-2019 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
wie betaald / bepaald

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

offtopic:
En dan met een t in plaats van een d - tegenwoordige tijd, 3e persoon enkelvoud.
(8>

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Volgens mij wel, ik heb net de loting van de EL online herhaald om te kijken hoe het precies werkte.
Ze hadden 3 potten, hoe die gevuld waren weet ik zo niet. Ze trokken steeds 1 nummer en dat telde dan voor alle 3 de potten als het team wat geloot was.

Dit was de pot van Feyenoord:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Sparta Praha (CZE) or Trabzonspor (TUR)
Feyenoord (NED) or Dinamo Tbilisi (GEO)
AEK Larnaca (CYP) or Gent (BEL)
Luzern (SUI) or Espanyol (ESP)
Universitatea Craiova (ROU) or AEK (GRE)
Rijeka (CRO) or Aberdeen (SCO)
CSKA-Sofia (BUL) or Zorya Luhansk (UKR)
Norrköping (SWE) or H. Beer-Sheva (ISR)

1e wedstrijd die ze trokken was 5 tegen 1, oftewel Craiova/AEK Athene - Sparta Praag/Trabsonspor. In pot 3 was dit Torino-Wolves (of de teams waar ze in de voorronde tegen moesten).

Er leek echt geen enkele plaatsing oid binnen de poule te zijn.,

[edit]Damnit, je hebt gelijk :D
dit stukje had ik gemist:

[...]
Die hele loting maakt geen ruk uit.

Je moet gewoon winnen om door te gaan. Kijk naar FC Utrecht. Loten zogenaamd erg makkelijk, maar werden gewoon van de mat gevoetbald door een D-elftal uit een exotisch dwergland.

Ik durf zelfs te stellen, dat een gunstige loting voor Nederlandse ploegen het best zo zwaar mogelijk moet zijn. Dan moet je harder werken, anders weet je zeker dat je weggespeeld wordt.

Maar goed, ik begrijp dat niemand de CL of EL wilt winnen, behalve Ajax. Dat is dus een waardeloze instelling van de rest van de Nederlandse topclubs. -O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LZ86
mavaros schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:22:
[...]
Maar goed, ik begrijp dat niemand de CL of EL wilt winnen, behalve Ajax. Dat is dus een waardeloze instelling van de rest van de Nederlandse topclubs. -O-
Ja je hebt helemaal gelijk. Niemand wil in europa succesvol zijn behalve Ajax. Klopt als een bus. Snap ook niet zo goed waarom NL nog andere clubs heeft, de enige die wil winnen is natuurlijk Ajax. 7(8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Leon Zwiers schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Ja je hebt helemaal gelijk. Niemand wil in europa succesvol zijn behalve Ajax. Klopt als een bus. Snap ook niet zo goed waarom NL nog andere clubs heeft, de enige die wil winnen is natuurlijk Ajax. 7(8)7 ;w
Ho, ik zit nu niet pro Ajax te blaten.

Ajax is vaak genoeg door arrogantie uit een voorronde van een toernooi geschopt. Daar begonnen veel supporters ook over te klagen.

Gelukkig is er op dat vlak een verandering gekomen. Wel een volwaardig elftal opstellen was en is het begin. En verrek, het ging goed. Dat leverde Ajax een finaleplek EL, en een 1/2 finale CL op in 4 jaar tijd. Ja, daar zat nog een zeperd tussen, maar toch.

Maar goed, beticht me maar weer van ajaxfilie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:46:
[...]

Dat leverde Ajax een finaleplek EL, en een 1/2 finale CL op in 4 jaar tijd. Ja, daar zat nog een zeperd tussen, maar toch.

Die maar toch daar stond ook een waardig Ajax elftal. Wat keihard faalde. Waar lag dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Domme pech? Toch onderschatting? Slecht geslapen?

Het kan vanalles zijn, maar dat kan natuurlijk wel gebeuren. PSV kan er ook over meepraten.

Het is complexe materie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
mavaros schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:46:
[...]

Ho, ik zit nu niet pro Ajax te blaten.

Ajax is vaak genoeg door arrogantie uit een voorronde van een toernooi geschopt. Daar begonnen veel supporters ook over te klagen.

Gelukkig is er op dat vlak een verandering gekomen. Wel een volwaardig elftal opstellen was en is het begin. En verrek, het ging goed. Dat leverde Ajax een finaleplek EL, en een 1/2 finale CL op in 4 jaar tijd. Ja, daar zat nog een zeperd tussen, maar toch.

Lees die quote die ik van je maakte nog even door en vraag je eens af hoe dat overkomt. Als het niet je bedoeling is pro ajax te blaten en de andere clubs te schofferen moet je wellicht voordat je op "verstuur" drukt nog eens lezen hoe je post er staat en hoe die over kan komen. Komt namelijk enorm arrogant en trollerig over hoe je het neerzette.

De reden dat het nu bij Ajax goed gaat is natuurlijk ook dat er gewoonweg veel meer geld is dan bij PSV en Feyenoord.

Een Ajax kan Tadic halen, Blind halen en het zich veroorloven een bod van 40 miljoen op een Neres te weigeren. Die luxe hebben de anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Leon Zwiers schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:05:
[...]

Lees die quote die ik van je maakte nog even door en vraag je eens af hoe dat overkomt. Als het niet je bedoeling is pro ajax te blaten en de andere clubs te schofferen moet je wellicht voordat je op "verstuur" drukt nog eens lezen hoe je post er staat en hoe die over kan komen. Komt namelijk enorm arrogant en trollerig over hoe je het neerzette.

De reden dat het nu bij Ajax goed gaat is natuurlijk ook dat er gewoonweg veel meer geld is dan bij PSV en Feyenoord.

Een Ajax kan Tadic halen, Blind halen en het zich veroorloven een bod van 40 miljoen op een Neres te weigeren. Die luxe hebben de anderen niet.
Laatste reactie op dit geneuzel.

Je leest mijn reacties veel te letterlijk en gaat daar naar mijn idee te serieus mee om.

Zo moet ik nu weer gaan uitleggen, maar daar heb ik helemaal geen zin in.

Ik zal me aan de forumregels houden, maar als ik in andermans ogen onzin, arrogantie of andere zaken verkondig, dan moet men er maar mee leren leven.

Niet iedereen leeft als een puritein als het om woorden gaat. ;)

edit: Ik wil best discussieren, maar wil niet in een ellenlange nutteloze discussie terecht komen.

We hebben allemaal een eigen mening. Meer is er niet in het voetbal.

[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 05-08-2019 17:35 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
mavaros schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:17:
[...]

Laatste reactie op dit geneuzel.

Je leest mijn reacties veel te letterlijk en gaat daar naar mijn idee te serieus mee om.

Zo moet ik nu weer gaan uitleggen, maar daar heb ik helemaal geen zin in.

Ik zal me aan de forumregels houden, maar als ik in andermans ogen onzin, arrogantie of andere zaken verkondig, dan moet men er maar mee leren leven.

Niet iedereen leeft als een puritein als het om woorden gaat. ;)
Beetje omgekeerde wereld vind je ook niet? Het is dus de schuld van anderen dat we je geschreven woord te letterlijk kunnen nemen? En we moeten er maar mee leren leven? En het is dus geneuzel?

Je diskwalificeert jezelf zo nogal heel erg voor het voeren van enige normale discussie. ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:53
Typhone schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:51:
[...]

Die maar toch daar stond ook een waardig Ajax elftal. Wat keihard faalde. Waar lag dat aan?
Onderschat alsjeblieft niet wat voor impact het hele drama met Nouri toen heeft gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Het gaat mij er niet om dat er een doelpunt uit ontstaan is (je zit verdomme niet in de F'jes, zodra de bal in het spel is let je op de bal en ga je niet zeuren tegen de scheids). Maar dit is toch geen scheidsrechtersbal?

Uit de spelregels:

http://www.theifab.com/laws/chapter/29/section/79/
The ball is out of play when:
  • it has wholly passed over the goal line or touchline on the ground or in the air
  • play has been stopped by the referee
  • it touches a match official, remains on the field of play and:
    • a team starts a promising attack or
    • the ball goes directly into the goal or
    • the team in possession of the ball changes
In all these cases, play is restarted with a dropped ball.
Prima, is dus dus een scheidsrechtersball: dropped ball.

http://www.theifab.com/laws/chapter/28/section/77/
In all other cases, the referee drops the ball for one player of the team that last touched the ball at the position where it last touched a player, an outside agent or, as outlined in Law 9.1, a match official.
Dat is toch gewoon niet het geval hier, hij gooit de bal weg richting de helft van Vitesse.

Wel blij dat Van de Beek nog blijft tot na PAOK (althans dat zijn nu de berichten).

[ Voor 3% gewijzigd door PolarBear op 05-08-2019 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:04:
[YouTube: Highlights Vitesse - Ajax]

Het gaat mij er niet om dat er een doelpunt uit ontstaan is (je zit verdomme niet in de F'jes, zodra de bal in het spel is let je op de bal en ga je niet zeuren tegen de scheids). Maar dit is toch geen scheidsrechtersbal?

Uit de spelregels:

http://www.theifab.com/laws/chapter/29/section/79/

[...]

Prima, is dus dus een scheidsrechtersball: dropped ball.

http://www.theifab.com/laws/chapter/28/section/77/

[...]

Dat is toch gewoon niet het geval hier, hij gooit de bal weg richting de helft van Vitesse.

Wel blij dat Van de Beek nog blijft tot na PAOK (althans dat zijn nu de berichten).
Hij gooide em richting een speler van Vitesse ipv er nog een minuut of twee over te doen voordat de spelers van Ajax op afstand staan en doorhebben dat ze niet mee mogen doen aan de scheidsrechtersbal. Prima oplossing van hem.
Je zou toch verwachten dat er aan het begin van het seizoen bij Ajax wel even aandacht besteed is aan de gewijzigde spelregels, blijkbaar niet. Ze bleven maar doorpraten ipv een 'oh ja waar ook'...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47
Ik ben ook behoorlijk opgelucht dat ie tot na de dubbele confrontatie blijft, we hebben 'm tegen PAOK nog hard nodig. Die wedstrijden daarna (áls we die halen) ga ik er vanuit dat we zonder hem af kunnen en kijkende naar de potentiële tegenstanders zou dat ook wel moeten kunnen.
Maar goed, eerst morgenavond maar eens zien. Ik voorspel een voorzichtige 1-3.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[YouTube: Highlights Vitesse - Ajax]

Ik dacht precies hetzelfde. Hij geeft hem nog net niet zelf diep op de spits. (zeer gechargeerd, maar Nijhuis heeft bij mij sowieso een streepje achter)

[ Voor 6% gewijzigd door P.O. Box op 05-08-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Volgens de nieuwe regels een prima 'scheidsrechterbal' toch?
Stuiterbal: De stuiterbal of scheidsrechtersbal waarbij twee spelers om de bal strijden die de arbiter op de grond laat vallen, bestaat niet langer. Als de scheidsrechter het spel stillegt, bijvoorbeeld bij een ernstige blessure of als er iemand uit het publiek op het veld komt, dan hervat hij het spel door de bal aan de ploeg te geven die in balbezit was. Was de bal in het strafschopgebied op het moment dat de scheidsrechter het spel stillegde, dan geeft hij de bal nadien aan de keeper.

Hiermee wil de IFAB vooral voorkomen dat een wilde spelsituatie ontstaat bij een stuiterbal. Of dat de verdedigende ploeg de bal opeist en hem onsportief vlak bij de cornervlag op de helft van de tegenstander over de zijlijn schiet.
Zolang de speler maar niet gelijk een beslissende pass naar voren geeft of kan geven ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-08-2019 21:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vos schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:25:
Volgens de nieuwe regels een prima 'scheidsrechterbal' toch?

[...]

Zolang de speler maar niet gelijk een beslissende pass naar voren geeft of kan geven ;).
volgens dit artikel vond Nijhuis zelf ook dat hij het beter had kunnen aanpakken... wat "beter" dan precies is is me niet duidelijk:
https://www.ajaxshowtime....euwe-regel-een-leermoment
toolkist schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:20:
[...]

Je zou toch verwachten dat er aan het begin van het seizoen bij Ajax wel even aandacht besteed is aan de gewijzigde spelregels, blijkbaar niet. Ze bleven maar doorpraten ipv een 'oh ja waar ook'...
Maar vooral dit natuurlijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Waarom zit Nijhuis in alle praatprogramma’s en nooit andere scheidsrechters?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
P.O. Box schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:58:
[...]

volgens dit artikel vond Nijhuis zelf ook dat hij het beter had kunnen aanpakken... wat "beter" dan precies is is me niet duidelijk:
https://www.ajaxshowtime....euwe-regel-een-leermoment
Ik lees dit nergens. Ik kan mij niet voorstellen dat Bas zoiets heeft gezegd. Gisterenavond bij Veronica Inside was hij te gast. Hier gaf hij uitleg over de nieuwe spelregels en lichtte deze actie verder toe. Vitesse speler speelde de bal, bal kwam tegen Bas aan, bal beland bij Ajax spelers. Gevolg: Bas floot af, Ajax spelers in discussie en Bas hervat door een scheidsrechtersbal naar een Vitesse speler (bal moet weer naar ploeg die de bal in balbezit had voordat de scheids de bal raakte). Bas gaf nog aan dat het erg dom was van een aantal Ajax spelers om zo in discussie te gaan en hij er niet op reageerde, tevens kwamen er een aantal ook nog na de wedstrijd "verhaal halen" die zelfs een eigen vorm van de regel hadden 'dit geldt toch alleen in de 16?'
Zeker dat laatste vind ik echt vreselijk dom. Bas vertelde namelijk ook nog dat alle betaald voetbalclubs zijn bezocht door scheidsrechters om uitleg te krijgen over de nieuwe regels. De regels in het voetbal veranderen bijna nooit, hoe moeilijk is het dan om er even aandacht aan te besteden.... 8)7 Dit vind ik kwalijk van zowel spelers als technische staf. Juist met de nieuwe regels had je ook een leuk trucje kunnen verzinnen om tegenstanders te verassen. Zie de "uittrap"
Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:03:
Omdat hij zijn menig durft te geven :+

[ Voor 6% gewijzigd door Curva op 06-08-2019 07:07 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:03:
Er zitten er meerdere bij veronica inside. Bas meestal maar volgens mij heeft Kuipers er ook weleens gezeten, net als Makkelie.
Bij andere programma's zie ik er niet veel. Al stellen ze daar niet veel kritische vragen.

@Curva Schrok best wel dat sommige spelers echt weinig benul van de regels hebben. Misschien wordt het tijd voor een examen voordat je deel mag nemen aan betaald voetbal. :| Het is van de zotte dat je niet bekend bent met de regels in je eigen sport.
Zelfde geldt voor commentatoren die maar wat blèren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:48:
[...]

Misschien wordt het tijd voor een examen voordat je deel mag nemen aan betaald voetbal. :|
Dan kun je de helft van de spelers per direct wegstrepen. Ik vind dat gemaakte straattaaltje wat velen hanteren al een doorn in het oog en intellectueel niet bijster sterk overkomen. Dat had in de jaren '90 niemand. Of ze nu bij Feyenoord, PSV of Ajax speelden. Ik noem een Taument, van Gobbel, Numan, Stam, Vd Sar, Overmars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:48:
[...]Het is van de zotte dat je niet bekend bent met de regels in je eigen sport.
De meeste mensen zouden hun baan verliezen als ze zo amateuristisch te werk zouden gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Ik heb ooit ergens gelezen dat de KNVB scheidsrechters stuurt naar alle betaald voetbal clubs om de nieuwe regels voor het aankomende seizoen uit te leggen. Als dat nog steeds klopt, dan is het al helemaal schandalig dat spelers niet op de hoogte zijn.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PSV-EHV schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:58:
Ik heb ooit ergens gelezen dat de KNVB scheidsrechters stuurt naar alle betaald voetbal clubs om de nieuwe regels voor het aankomende seizoen uit te leggen. Als dat nog steeds klopt, dan is het al helemaal schandalig dat spelers niet op de hoogte zijn.
Dat zei Nijhuis gisteren ook bij Voetbal Inside, alle scheidsrechters hebben alle clubs bezocht.
Ik vraag me alleen af hoe dat gaat (met alle spelers ja/nee) in welke taal (taalbarrière) etc etc. En of de voetballers dat oppikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:01:
[...]

Dat zei Nijhuis gisteren ook bij Voetbal Inside, alle scheidsrechters hebben alle clubs bezocht.
Ik vraag me alleen af hoe dat gaat (met alle spelers ja/nee) in welke taal (taalbarrière) etc etc. En of de oF voetballers dat oppikken.
Aanwezigheid en of ze dat oppikken is hun eigen verantwoordelijkheid ('ik snap niet wat je zegt') en die van de club ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lol. Het lijkt erop dat Feyenoord de verkeerde verdediger aan het verkopen gaat

https://www.vi.nl/nieuws/...ste-buitenlandse-avontuur

Echt........donder op met die directie en die Troost. De verdedigers waar je vanaf moet hou je ineens aan heen contract terwijl die Troost ze al had geschoffeerd (Baco arie en Tapia) en st Juste mag ineens weg? De enige verdediger met potentie bij Feyenoord.........

wtf. Zou me echt verbazen als ze er meer dan 8 miljoen voor krijgen... en daar breek je dan je al fragiele verdediging verder voor af 7(8)7 Ben een beetje klaar met mijn club aan het raken.

[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 06-08-2019 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:42:

Echt........donder op met die directie en die Troost. De verdedigers waar je vanaf moet hou je ineens aan heen contract terwijl die Troost ze al had geschoffeerd (Baco arie en Tapia) en st Juste mag ineens weg? De enige verdediger met potentie bij Feyenoord.........

wtf. Zou me echt verbazen als ze er meer dan 8 miljoen voor krijgen... en daar breek je dan je al fragiele verdediging verder voor af 7(8)7 Ben een beetje klaar met mijn club aan het raken.
Ik mag aannemen dat er dan een flinke transfersom tegenover staat, anders snap ik hier echt helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:53:
[...]

Ik mag aannemen dat er dan een flinke transfersom tegenover staat, anders snap ik hier echt helemaal niks meer van.
Dat kan ik me dus absoluut niet voorstellen. Als Berghuis volgens een PSV maar 10 miljoen waard is.........
Men weet dat Feyenoord om geld zit te springen.

Ik ben blij dat v Geel weg is, maar Troost blijkt mogelijk nog schadelijker......Of hij plukt de vruchten van jaren wanbeleid van v Geel. Hoe dan ook. Er is een enorm enorm enorm!!!! probleem in de hogere lagen.

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 06-08-2019 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Dat kan ik me dus absoluut niet voorstellen. Als Berghuis volgens een PSV maar 10 miljoen waard is.........

Ik ben blij dat v Geel weg is, maar Troost blijkt mogelijk nog schadelijker......Of hij plukt de vruchten van jaren wanbeleid van v Geel.
Laten we maar ff afwachten tot er iets over de transfersom naar buiten komt.
Voor het zelfde geldt van je 15m ofzo of heeft ie een afgesproken bedrag in z'n contract staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Ik ben blij dat v Geel weg is, maar Troost blijkt mogelijk nog schadelijker......Of hij plukt de vruchten van jaren wanbeleid van v Geel. Hoe dan ook. Er is een enorm enorm enorm!!!! probleem in de hogere lagen.
Troost is toch ook maar tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:57:
[...]

Ja, maar dat je zover komt om iemand zonder netwerk, ervaring en die overduidelijk de capaciteit mist om de TD rol te vervullen aan te stellen. Ook al is het maar tijdelijk. Feyenoord is verdomme de 3e club van NL, qua historie en supportersschare de tweede club.

Dan moet je voordat je de oude TD eruit tyft toch een nieuwe klaar hebben staan? Korte termijn beleid zonder visie, en daar is Troost ook debet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Dolberg dus uit de basis vanavond. Met Tadic in de punt zal het ook beter lopen.
Moet mogelijk zijn om een goed resultaat neer te zetten daar in Griekenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ben even niet helemaal meer thuis bij Feyenoord (Alhoewel de Kuip 1 brug verder ligt..) Maar het valt me op dat de supporters vrij rustig nog zijn. Vroagâh hadden ze al het Maasgebouw bestormd...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Yogibeer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:02:
Dolberg dus uit de basis vanavond. Met Tadic in de punt zal het ook beter lopen.
Moet mogelijk zijn om een goed resultaat neer te zetten daar in Griekenland.
Dat denkt het AD, dus reken nog maar op 3 andere namen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Lijkt me ook wel vrij logisch. Neres zal wel starten met Tadic en Ziyech voorin.
Zal me ook niet verbazen als Mazraoui start ipv Marin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:57:
[...]

Dat is een schrale troost....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Slasher schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:04:
[...]

Dat is een schrale troost....
Haha!

Het schijnt trouwens dat Liam Kelly direct z'n hele familie mee heeft genomen naar Rotterdam hé.
The Kelly family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ben er niet heel rouwig om als Juste zou vertrekken. Op dit moment je beste verdediger maar dat is vooral vanuit aanvallend opzicht. Verdedigend is die jongen niet betrouwbaar en vaak ongeconcentreerd. Bovendien ook regelmatig geblesseerd.

Dat Feyenoord nu hem wil verkopen lijkt mij erop te wijzen dat ze in Argentinië de gewenste vervangers hebben gevonden. Mogelijk kan Karsdorp gehuurd worden. We gaan het zien. Ze zullen hem niet zomaar laten gaan.

Bovendien schijnt ook Hansson te vertrekken dus dat zorgt ook voor wat extra inkomsten. Prima, er moet nou eenmaal aan een compleet nieuw elftal gebouwd worden.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Illegal_Alien schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:03:
Ben even niet helemaal meer thuis bij Feyenoord (Alhowel de Kuip 1 brug verder ligt..) Maar het valt me op dat de supporters vrij rustig nog zijn. Vroagâh hadden ze al het Maasgebouw bestormd...
Ook wel omdat de aanstichter van de huidige malaise ( v Geel) weg is.
Alleen de (tijdelijke) vervanging gaat op dezelfde voet verder..... Denk dat als ie over een half jaar zegt dat ie nog een paar jaar doorgaat dat het Maasgebouw binnen de korste keren platgebrand is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Illegal_Alien schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:03:
Ben even niet helemaal meer thuis bij Feyenoord (Alhoewel de Kuip 1 brug verder ligt..) Maar het valt me op dat de supporters vrij rustig nog zijn. Vroagâh hadden ze al het Maasgebouw bestormd...
Wat wil je daarmee bereiken? Tegen wie willen ze zich keren?

@Leon Zwiers Klopt, alleen brokkelt die nostalgie hard af. Zeker als straks alles in Amerikaanse handen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Yogibeer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:04:
[...]

Lijkt me ook wel vrij logisch. Neres zal wel starten met Tadic en Ziyech voorin.
Zal me ook niet verbazen als Mazraoui start ipv Marin.
Neres is nog lang niet wedstrijd fit. Als Dolberg niet speelt zal Promes starten lijkt me. Mazraoui zie ik eerder op rechtsback starten dan ipv Marin op 't middenveld, al denk ik dat ie op de bank begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:14:
[...]

Wat wil je daarmee bereiken? Tegen wie willen ze zich keren?

@Leon Zwiers Klopt, alleen brokkelt die nostalgie hard af. Zeker als straks alles in Amerikaanse handen komt.
Iets in mij zegt dat die Amerikanen wellicht wel de bezem door het Maasgebouw gaan halen. Die willen tenslotte hun investering ook veilig stellen en garantie op winst hebben. Daar zou ik wel heel erg voor zijn.

Is dat het waard om je ziel te verkopen? Ik zou bijna gaan denken van wel hoe het de laatste maanden gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Leon Zwiers stel ff aan die Amerikanen voor dat jij, D-e-n, PWM, ph4ge en Repep de boel wel gaan runnen. Gaat geheid beter dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:21:
@Leon Zwiers stel ff aan die Amerikanen voor dat jij, D-e-n, PWM, ph4ge en Repep de boel wel gaan runnen. Gaat geheid beter dan nu.
@PWM kan wel geld binnenhalen bij de bookmakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

Iets in mij zegt dat die Amerikanen wellicht wel de bezem door het Maasgebouw gaan halen. Die willen tenslotte hun investering ook veilig stellen en garantie op winst hebben. Daar zou ik wel heel erg voor zijn.

Is dat het waard om je ziel te verkopen? Ik zou bijna gaan denken van wel hoe het de laatste maanden gaat.
Je ziel verkopen aan de duivel...
Ik hoor het van meer feyenoord fans. Er is gewoon heel weinig hoop op een betere toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Er komen ook maar zelden echt goede jeugdspelers door. Kongolo,etc waren de laatste spelers die daadwerkelijk het niveau hadden om Feyenoord iets beter te maken. Echter moesten ze noodgedwongen verkocht worden wegens de financiële pleuris daar.

Nu zijn ze al jaren Jari Schuurman,Dylan Vente en Wouter Burger aan het hypen, maar dat blijken dus ook maar vrij matige spelers te zijn.

Ik hoop ook niet dat Feyenoord in zee gaat met die Amerikanen, maar waarschijnlijk zien ze geen andere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Management van Juste heeft verregaande interesse bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:46:
Management van Juste heeft verregaande interesse bevestigd
Nou maar duimen dat er een leuk bedrag oversteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
DoeEensGek schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Nou maar duimen dat er een leuk bedrag oversteekt.
Zal me verbazen. Transfer record van Mainz is 10 miljoen. In de winterstop was er nog 12 geboden door een Russische club. Denk niet dat het zoiets gaat worden.

En met alles wat aan de strijkstok blijft hangen bij een transfer zou het me erg verbazen als hij netto meer dan 6 op gaat leveren als ie naar Mainz gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Ik lees nu weer geruchten dat Van de Beek naar Real Madrid gaat, maar pas ná de voorronde tegen PAOK. Dat zou ik me niet kunnen voorstellen, want als Ajax door de voorrondes heen komt en van de Beek heeft tegen PAOK gespeeld, dan mag hij voor Real Madrid niet meer spelen in de groepsfase. Als hij vanavond op de tribune zit, dan is het 100% zeker dat ie gaat, als ie speelt kan ik me niet voorstellen dat Real de transfer doorzet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:04
PSV-EHV schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:58:
Ik lees nu weer geruchten dat Van de Beek naar Real Madrid gaat, maar pas ná de voorronde tegen PAOK. Dat zou ik me niet kunnen voorstellen, want als Ajax door de voorrondes heen komt en van de Beek heeft tegen PAOK gespeeld, dan mag hij voor Real Madrid niet meer spelen in de groepsfase. Als hij vanavond op de tribune zit, dan is het 100% zeker dat ie gaat, als ie speelt kan ik me niet voorstellen dat Real de transfer doorzet.
Behalve dat je prima in de voorrondes mag spelen voor 1 team en de groepsfase voor een ander team ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Ik hoop dat Real vanavond Pogba presenteert :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:42:

Tja, denk niet dat je een club gaat vinden die geld wil betalen voor van Beek of die andere twee.

Leuke is, je gaat denk ik Max 15mln krijgen voor st juste, en het zal denk ik dichter tegen de 10 aanzitten.

Wat wil troost dan met dat geld doen? De man heeft geen netwerk en geen benul.
Die gaat karsdorp of Janmaat halen en de rest weg gooien aan een speler die niets gaat toevoegen.

Twee dagen later ligt karsdorp er voor maanden uit en dan sta je daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:00:
[...]

Behalve dat je prima in de voorrondes mag spelen voor 1 team en de groepsfase voor een ander team ;)
Alleen als de ploeg in de voorrondes uitgeschakeld wordt, voor zover ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Yogibeer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:01:
Ik hoop dat Real vanavond Pogba presenteert :P
Ik ook nog steeds, wanneer sluit de transfermarkt in de UK?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:04
PSV-EHV schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Alleen als de ploeg in de voorrondes uitgeschakeld wordt, voor zover ik heb begrepen.
Vroeger misschien, voor zover ik weet de voorrondes een "ander toernooi" dus tellen inschrijvingen niet voor beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Vroeger misschien, voor zover ik weet de voorrondes een "ander toernooi" dus tellen inschrijvingen niet voor beiden
https://www.trouw.nl/nieu...s-eerder-actief~b47aa426/

Voorheen mocht een speler helemaal niet meer uitkomen in de groepsfase nadat hij gespeeld had in de voorronde, nu mag dat wel indien die club in de voorronde uitgeschakeld wordt. Ik lees hier overigens verder niks over, ik kan ook geen recenter artikel vinden die dit tegenspreekt, vandaar dat ik het een beetje apart vindt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:07:
[...]

Donderdag om 18:00
PSV-EHV schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

41.06 As a rule, a player may not play in the UEFA Champions League and/or UEFA Europa League, for more than one club in the course of the same season. Exceptionally, however, a player who has been fielded in the first, second, third qualifying round or the play-offs of the UEFA Champions League or UEFA Europa League is entitled to play in the UEFA Champions League or UEFA Europa League for another club as from the group stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:07:
[...]

8 augustus om 18.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:30

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:44:
De meeste mensen zouden hun baan verliezen als ze zo amateuristisch te werk zouden gaan.
Ben wel benieuwd hoeveel procent van de werknemers daadwerkelijk alle regels uit het bedrijfsbeleid, voorwaarden en personeelshandboek 100% uit hun hoofd kennen. Ik denk dat het je nog wel gaat tegen vallen hoeveel hun baan daardoor verliezen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Toch maar even een 10tje gezet tegen Feyenoord a/s donderdag.
Dan ben ik zowieso winnaar ;) Of ze winnen en ik ben tevreden. Of ze verliezen en ik heb 65 euro winst @PWM nog goede odds ergens?

[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 06-08-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:00:
Ja, maar dat je zover komt om iemand zonder netwerk, ervaring en die overduidelijk de capaciteit mist om de TD rol te vervullen aan te stellen. Ook al is het maar tijdelijk. Feyenoord is verdomme de 3e club van NL, qua historie en supportersschare de tweede club.

Dan moet je voordat je de oude TD eruit tyft toch een nieuwe klaar hebben staan? Korte termijn beleid zonder visie, en daar is Troost ook debet aan.
Tja, Van Geel deed onderhand meer kwaad dan goed dus die laten zitten was sowieso geen optie meer. Volgens mij waren alle fans het daar ook wel over eens.
Dan is het inderdaad wel wenselijk dat je een knappe opvolger weet te vinden, maar als iedereen die beter is dan Troost er geen zin in heeft dan houdt het toch echt op.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:23:
[...]Ben wel benieuwd hoeveel procent van de werknemers daadwerkelijk alle regels uit het bedrijfsbeleid, voorwaarden en personeelshandboek 100% uit hun hoofd kennen. Ik denk dat het je nog wel gaat tegen vallen hoeveel hun baan daardoor verliezen. ;)
Dat zeg ik dan ook nergens, dus dat gaat niet tegenvallen. :)
Het gaat hier om een regel die onlangs is aangepast en zelfs van uitleg is voorzien.

De bakkerij heeft een nieuwe oven, de bakkers krijgen precies te horen en te zien hoe deze werkt en op de eerste dag van ingebruikname laat bakker B. Lind het brood aanbranden. :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:28:
Toch maar even een 10tje gezet tegen Feyenoord a/s donderdag.
Dan ben ik zowieso winnaar ;) Of ze winnen en ik ben tevreden. Of ze verliezen en ik heb 65 euro winst @PWM nog goede odds ergens?
tsk tsk tsk dat doe je toch niet :N ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:54:
Dat zeg ik dan ook nergens, dus dat gaat niet tegenvallen. :)
Het gaat hier om een regel die onlangs is aangepast en zelfs van uitleg is voorzien.

De bakkerij heeft een nieuwe oven, de bakkers krijgen precies te horen en te zien hoe deze werkt en op de eerste dag van ingebruikname laat bakker B. Lind het brood aanbranden. :F
Het zal je verbazen hoeveel mensen fouten maken bij iets wat net nieuw en net uitgelegd is. Zeker als het maar een klein detail is in een grote hoeveelheid regels en werkwijzen.
Sowieso, iemand ontslaan bij één foutje. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik doe alleen het echt onverwachte werk. Dat Feyenoord het laat schieten ligt in lijn der verwachting :+

Edit

Overigens wint PAOK vanavond, maar die odds zijn helaas niet schrikbarend.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 06-08-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
PAOK-AFC Ajax: 0-3.

Mijn voorspelling voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
@Gonadan En als de bakkerij in een vlammenzee de omliggende woningen/winkels meeneemt? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als je met dat soort absurde voorbeelden in een voetbal topic moet komen, weet je denk ik zelf ook wel dat je dit niet "gaat winnen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:19:
PAOK-AFC Ajax: 0-3.

Mijn voorspelling voor vanavond.
Neh 1-3. Ze krijgen er denk ik wel eentje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
En dolberg staat in de basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
Toch weer Dolberg. Waarom?
Nu verwacht ik 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Opstelling Ajax:
Onana; Veltman, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Mazraoui, Blind; Ziyech, Van de Beek, Tadic; Dolberg

Maar 1 wijziging zowaar tov wat het AD voorspelde, maar dan ook meteen de minst populaire: toch Dolberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoop dat hij er 3 maakt
Pagina: 1 ... 40 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.