Willem 2 kampioen
Hmm na de gelijkmaker had ik nog wel 3 punten verwacht voor PSV, maar toch niet gebeurd. Valse start PSV en Ajax.
Edit: wel 10 punten voor mijn voorspelling
Edit: wel 10 punten voor mijn voorspelling
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 03-08-2019 22:38 ]
Hahaha en dan gaat het waarschijnlijk alsnog tussen Ajax en PSV dit jaar, wat hebben we toch een kaboutercompetitie tegenwoordig. Maar wel neer blijven kijken op de andere 'kleine' landen.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zit totaal geen idee achter het spel van PSV, ongelooflijk!
Lozano die helemaal niet speelt... Die zal dan wel ver zijn met een transfer?
Mwah, Ajax geeft die twee goals te makkelijk weg (overigens wel ter verdienste van Vitesse, die speelden best goed) en mist wat in de afronding maar laat wel redelijk tot goed spel zien.Gonadan schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:37:
Hahaha en dan gaat het waarschijnlijk alsnog tussen Ajax en PSV dit jaar, wat hebben we toch een kaboutercompetitie tegenwoordig. Maar wel neer blijven kijken op de andere 'kleine' landen.![]()
PSV laat 75 minuten niets zien en wordt dan wakker, maar daarna is het niveau nog steeds niet al te best.
Of het echt tussen Ajax en PSV gaat dit seizoen, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd.
Flabbergasted, brengt van Bommel eindelijk (2x zelfs) een creatieve middenvelder en zet ie ze tot 2x toe op rechtsbuiten... Bergwijn en Malen bakken er werkelijk waar niks van en i.p.v. hen te wisselen, vervang je vervolgens je enige middenvelder met een beetje passing voor een verdediger....
En (ik zeg t nog maar eens); hopelijk is Unnerstal heel snel weer fit want Zoet houdt werkelijk geen enkele bal meer tegen...
Gelukkig toch nog wel iets sportief positiefs vandaag; de eerste Pole van Max
En (ik zeg t nog maar eens); hopelijk is Unnerstal heel snel weer fit want Zoet houdt werkelijk geen enkele bal meer tegen...
Gelukkig toch nog wel iets sportief positiefs vandaag; de eerste Pole van Max
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 03-08-2019 22:54 ]
PSV gelijk. Toch nog mooi punten in de poule gepakt vandaag 
De competitie begint weer lekker, heerlijk!
De competitie begint weer lekker, heerlijk!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik vind het ook wel apart hoe de spelers zelf het idee hebben dat ze voldoende kansen hebben gehad. Ik kan me geen grote kans voor de geest halen...
Zwaar ondermaats weer, maar goed, hopen dat het allemaal wat soepeler loopt als ze wat op elkaar ingespeeld zijn. Maar er lijkt niet echt een idee achter het aanvallen te zitten atm.
Zwaar ondermaats weer, maar goed, hopen dat het allemaal wat soepeler loopt als ze wat op elkaar ingespeeld zijn. Maar er lijkt niet echt een idee achter het aanvallen te zitten atm.
Dat dus, zouden ze dat nou echt zelf geloven? T was echt letterlijk kansloos vandaag....Snowdog schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:57:
Ik vind het ook wel apart hoe de spelers zelf het idee hebben dat ze voldoende kansen hebben gehad. Ik kan me geen grote kans voor de geest halen...
Donny bevestigt dat Real contact heeft opgenomen met Ajax
Van Bommel 😂
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Die kan een rondje nog kaarsrecht lullen.carpebios schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:02:
Van Bommel 😂
PSV wat is dit nou, normaal gesproken moeten we vanaf dag 1 in de achtervolging

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ohjee, zelfs een PSV'er gaat hem afvallen? Dat komt nooit meer goed met die man.carpebios schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:02:
Van Bommel 😂
Hebben we vanavond weer gezien, met Dolberg wordt het niet meer wat.PolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
[...]
Dolberg is fit en gaat een goed comeback seizoen draaien bij Ajax. /voorspelling
[...]
XXXVI
Grappig hoe iedereen hier na 1 wedstrijd al weet wie er wel en niet landskampioen wordt
.
Kan je precies zeggen wie niet.jaapstobbe schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 00:25:
Grappig hoe iedereen hier na 1 wedstrijd al weet wie er wel en niet landskampioen wordt.
Vvv
Ajax (42.000) en PSV (28.000) hebben evenveel seizoenskaarten verkocht als vorig seizoen, Feyenoord 1.000 minder dan vorig seizoen (31.000).
Ik ben benieuwd of dat wat doet met de plannen voor Feyenoord City.
Uitbreiden naar 65.000 lijkt me niet slim als de verkoop van seizoenskaarten daalt.
31.000 seizoenskaarten op 65.000 is minder dan 50% aan seizoenskaarten.
Hopen ze dat dit omhoog gaat zodra het nieuwe stadion af is?
Ze (Feyenoord) zitten nu op;
31.000 seizoenskaarten op 47.000: +/- 66%
Ajax zit op;
42.000 seizoenskaarten op 55.000: +/- 76,5%
PSV zit op;
28.000 seizoenskaarten op 35.000: +/- 80%
Bron: https://www.nu.nl/economi...seizoenkaarten-dalen.html
Uitbreiden naar 65.000 lijkt me niet slim als de verkoop van seizoenskaarten daalt.
Ajax zit op;
PSV zit op;
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren aan Dolberg. Ik hoop dat ie snel z'n draai vind of dat Ten Hag Huntelaar of Traore er in zet.
Na de dubbele wissel waarbij Ziyech eruit ging, miste ik toch wel creativiteit. Donny loopt veel, maar creëert zelf niet veel. Ik hoop wel dat hij blijft. Al zijn de antwoorden in interviews niet heel hoopgevend.
Ik hoop dat Ten Hag snel een vaste elftal creëert met spelers die dus gewoon blijven. Wil je weg? Ga dan maar banken. Geldend voor Donny, Veltman en Schone. Ik juich alle 3 hun vertrek zeker niet toe, maar als je weg wil...
Daarbij vond ik Veltman niet zo sterk op de rechtsback helaas..
Na de dubbele wissel waarbij Ziyech eruit ging, miste ik toch wel creativiteit. Donny loopt veel, maar creëert zelf niet veel. Ik hoop wel dat hij blijft. Al zijn de antwoorden in interviews niet heel hoopgevend.
Ik hoop dat Ten Hag snel een vaste elftal creëert met spelers die dus gewoon blijven. Wil je weg? Ga dan maar banken. Geldend voor Donny, Veltman en Schone. Ik juich alle 3 hun vertrek zeker niet toe, maar als je weg wil...
PSN: Curvaa_
Dolberg jonge... echt wegwezen met die vent.Curva schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 08:30:
Wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren aan Dolberg. Ik hoop dat ie snel z'n draai vind of dat Ten Hag Huntelaar of Traore er in zet.
Die houdt geen bal vast waar het zou moeten.
Ik moest met een schuin oog kijken vanavond, want bezoek, maar ik hoorde Ten Hag zeggen dat het team voor het eerst weer samenspeelde. Dat snap ik niet. En Veltman vond ik ook weer vanouds matig. Zet Dest rechtsback!
De jeugd, de toekomst!
PSV heb ik ook met een half oog zitten loeren maar daar kan ik niet zoveel over zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 04-08-2019 08:55 ]
Brobbey een kans geven en anders Huntelaar meer tijd gunnen. Niet die Dolberg 80 minuten laten klooien, maar na 60 minuten wisselen Erik! Die +/- 70e minuut wissel is echt debiel voorspelbaar.
Haal spelers eruit die niets toevoegen, weg willen of slecht in het spel zitten.
Zit nu te breien met spelers die mogelijk nog weggaan en/of net als vorig seizoen niet het niveau halen ...
Haal spelers eruit die niets toevoegen, weg willen of slecht in het spel zitten.
Zit nu te breien met spelers die mogelijk nog weggaan en/of net als vorig seizoen niet het niveau halen ...
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-08-2019 09:18 ]
Feyenoord city heeft niets/niks/nada met het echte feyenoord te maken, helaas. Het is een prestige project cq droom van wat mannen en de gemeente. De prijzen voor seizoenkaarten zullen ook fors omhoog gaan. Ik snap wel dat Feyenoord fans het idee verafschuwen.OPSLAGHOND schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 00:39:
Ajax (42.000) en PSV (28.000) hebben evenveel seizoenskaarten verkocht als vorig seizoen, Feyenoord 1.000 minder dan vorig seizoen (31.000).
Ajax zit op;
PSV zit op;
Dat wist iedereen voor die eerste wedstrijd toch ook al?jaapstobbe schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 00:25:
Grappig hoe iedereen hier na 1 wedstrijd al weet wie er wel en niet landskampioen wordt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd en we hoeven de RKC supporters er niet de hele tijd aan te herinneren dat zij het niet zullen zijnGonadan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:29:
[...]
Dat wist iedereen voor die eerste wedstrijd toch ook al?
Het blijft een beetje kansen gunnen in de hoop dat hij zich herpakt, maar hoe lang nog. Dit gaat m gewoon niet meer worden. 1 magistraal seizoen gedraaid onder Bosz maar na een lange blessure nooit meer dat niveau aangetikt.Typhone schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 08:54:
[...]
Dolberg jonge... echt wegwezen met die vent.
Die houdt geen bal vast waar het zou moeten.
Ik moest met een schuin oog kijken vanavond, want bezoek, maar ik hoorde Ten Hag zeggen dat het team voor het eerst weer samenspeelde. Dat snap ik niet. En Veltman vond ik ook weer vanouds matig. Zet Dest rechtsback!
De jeugd, de toekomst!
PSV heb ik ook met een half oog zitten loeren maar daar kan ik niet zoveel over zeggen.
Gewoon Tadic in de spits met Huntelaar als backup.
Hij noemde eerst het team, maar daarna verbeterde hij zichzelf en benoemde specifiek Tagliafico en Martinez.
Martinez viel sowieso een beetje door de mand, leek niet erg geschikt centraal achterin.
Magistraal? Vanwege die paar mooie acties? Het was een prima seizoen, maar ook weer niet magistraal te noemen.dutchgio schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:51:
Het blijft een beetje kansen gunnen in de hoop dat hij zich herpakt, maar hoe lang nog. Dit gaat m gewoon niet meer worden. 1 magistraal seizoen gedraaid onder Bosz maar na een lange blessure nooit meer dat niveau aangetikt.
De conclusie na één wedstrijd in een nooit eerder gebruikte opstelling.Hij noemde eerst het team, maar daarna verbeterde hij zichzelf en benoemde specifiek Tagliafico en Martinez.
Martinez viel sowieso een beetje door de mand, leek niet erg geschikt centraal achterin.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dolberg is gewoon klaar, het spel van Bosz was toen ook echt meer reactie voetbal soort van Shotgun, daarin had Dolberg onwijs veel ruimte en dan kan hij wat, als hij geen ruimte heeft dan wordt het lastig voor hem, loopt hij andere in de weg, en jaagt totaal niet af.dutchgio schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:51:
[...]
Het blijft een beetje kansen gunnen in de hoop dat hij zich herpakt, maar hoe lang nog. Dit gaat m gewoon niet meer worden. 1 magistraal seizoen gedraaid onder Bosz maar na een lange blessure nooit meer dat niveau aangetikt.
Hij noemde eerst het team, maar daarna verbeterde hij zichzelf en benoemde specifiek Tagliafico en Martinez.
Je moet Dolberg nog proberen te slijten deze transferwindow, en Tadic/Huntelaar of Traore het laten doen.
Martinez speelde ongelukkig gisteren maar vorige week juist weer heel goed, en dat zag je in momenten van gisteren ook wel zo nu en dan dat hij er fel op zit.
Het is een mannetje die enorm veel risico in zijn spel heeft, en dat moet nog iets teruggedraaid worden.
Schuurs speelde gisteren ook niet bepaald goed.
En eerlijk, Ajax miste zoveel kansen dat had echt een uitslag van 2-7 kunnen zijn als Ajax scherp was.
Beide spelers komen er wel, al ben ik wel erg benieuwd naar Alvarez.
[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 04-08-2019 10:28 ]
Net lieten ze alles zien bij Fox Sports met dat nieuwe programma met Milan en Hans Kraay van Dolberg... ongelofelijk gewoon.
Dat kan echt niet meer. Maar Ziyech kwam er ook niet goed vanaf.
Vind de setting van het programma wel leuk, scheidsrechter, speler van Vitesse, 2 analisten en presentator. Scheidsrechters mogen van mij vaker langskomen zolang ze niet policor gaan lullen.
Dat kan echt niet meer. Maar Ziyech kwam er ook niet goed vanaf.
Vind de setting van het programma wel leuk, scheidsrechter, speler van Vitesse, 2 analisten en presentator. Scheidsrechters mogen van mij vaker langskomen zolang ze niet policor gaan lullen.
Het is toch allemaal vrij duidelijk? Dolberg staat tot 1 september in de basis, daarna is het klaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik mag hopen van niet!Gonadan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:36:
Het is toch allemaal vrij duidelijk? Dolberg staat tot 1 september in de basis, daarna is het klaar.
Waarom heeft Ten Hag Dest niet opgesteld gisteren? Over die Martinez discussie hierboven: hem niet zien spelen afgelopen wedstrijden en voorbereiding? Nieuwe beest hoor. Al ben ik ook blij met Schuurs. Lekker dat die zijn kans pakt, krijgt en goed op de been blijft.
Nou wie wordt er titelkandidaat vandaag Feyenoord of Sparta?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ook gelijkspelMartinusz schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:18:
*checkt de poule even...Martinusz schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:18:
Leon heeft gelijk, wordt een gelijkspel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoe the fuck smokkel je een kip een stadion in

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Misschien was het een haan, "I just have a big cock on me"?wontcachme schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:19:
Hoe the fuck smokkel je een kip een stadion in![]()
Dat was wel een smerige overtreding zeg :x
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Suppoost die niet in durft te grijpen?wontcachme schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:19:
Hoe the fuck smokkel je een kip een stadion in![]()
Mag in ieder geval hopen dat Heracles hier een flinke boete voor krijgt en ze die 1 op 1 doorberekenen naar die figuren die het nodig vinden om zo te protesteren tegen iets doms als een stadion naam.
Het is iig geen vuurwerk.toolkist schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:12:
[...]
Suppoost die niet in durft te grijpen?
Mag in ieder geval hopen dat Heracles hier een flinke boete voor krijgt en ze die 1 op 1 doorberekenen naar die figuren die het nodig vinden om zo te protesteren tegen iets doms als een stadion naam.
What's next, een kip en eier verbod in de stadions?
Also
YouTube: BREAKING NEWS | #Berghuis2022
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 04-08-2019 13:19 ]
Een koe tegen het kunstgrasLeon Zwiers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:18:
[...]
Het is iig geen vuurwerk.![]()
What's next, een kip en eier verbod in de stadions?
Also
YouTube: BREAKING NEWS | #Berghuis2022
De media maken er gretig gebruik van. Ik citeer:
Scheidsrechter is er als de kippen bij om geel te trekken
Heracles van de leg na de snelle 0-3
Heracles van de leg na kip op het veld
Leon Zwiers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:36:
De media maken er gretig gebruik van. Ik citeer:

Vooralsnog nog is een 4-0 al genoeg om de koppositie te pakken vanmiddag. Ik zie mogelijkheden
Berghuis dus langer bij Feyenoord (of duurder voor PSV). Goed voor beide partijen, Berghuis zal er wel een paar centjes bij hebben gekregen en misschien een clausule voor een gelimiteerd bedrag.
Moet wel zeggen dat het media dingetje een beetje ‘meh’ is. Ja PSV was geïnteresseerd maar nu laat je jezelf een beetje kennen in mijn ogen. Blijf bij je eigen club en bericht ook daarna, dit heeft niemand nodig.
Moet wel zeggen dat het media dingetje een beetje ‘meh’ is. Ja PSV was geïnteresseerd maar nu laat je jezelf een beetje kennen in mijn ogen. Blijf bij je eigen club en bericht ook daarna, dit heeft niemand nodig.
Volgens mij was hij wel een van de weinigen die eens lekker van afstand scoordeGonadan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:13:
[...]
Magistraal? Vanwege die paar mooie acties? Het was een prima seizoen, maar ook weer niet magistraal te noemen.
Dolberg moet je lekker laten lopen. Balletje erover en gaan. Maar bij hem krijg ik wel eens het idee dat hij het op 3% ook wel prima vind
Heracles afgegaan met 4-0. Daar gaat wederom, een voorspelling. Maar goed. Het seizoen is nog jong. Even een paar potjes afwachten zodat alles een beetje settled.
Edit:
Potverdomme Vente. Schiotterende aanval en hij verneukt het weer. We hebben zo hard een spits nodig.
En ze hebben die hersenlozen weer debiele spandoeken mee laten nemen het stadion in
Edit:
Potverdomme Vente. Schiotterende aanval en hij verneukt het weer. We hebben zo hard een spits nodig.
En ze hebben die hersenlozen weer debiele spandoeken mee laten nemen het stadion in

[ Voor 39% gewijzigd door LZ86 op 04-08-2019 14:36 ]
Burger, Kokcu en Vente. Wat een verandering, een trainer die wel jeugd opstelt.
Kokcu speelt goed. Vente is geen verademing, die is zwaar ongeschikt, en dat weet Stam ook. Alleen is de enige andere spits die Feyenoord heeft een 17 jarige Bannis, daar is het nog te vroeg voor.toolkist schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:42:
Burger, Kokcu en Vente. Wat een verandering, een trainer die wel jeugd opstelt.
Die kans die hij net finaal mistte had Dolberg zelfs gemaakt. Als Jorgensen fit is kan je dag zeggen tegen Vente
[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 04-08-2019 14:46 ]
Als hij als overbrugging totdat Jorgensen weer fit is een paar keer basis moet dan moet dat maar hoor. Leert hij alleen maar van.Leon Zwiers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:44:
[...]
Alleen is de enige andere spits die Feyenoord heeft een 17 jarige Bannis, daar is het nog te vroeg voor.
Alles beter dan Vente. Net ook weer een kansloze aanname en meteen balverliesD-e-n schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:48:
[...]
Als hij als overbrugging totdat Jorgensen weer fit is een paar keer basis moet dan moet dat maar hoor. Leert hij alleen maar van.
En Larsson erbij en Berghuis in de spits? Of is dat bij voorbaat kansloos?
Pff wat is het toch altijd billenknijpen met de verdediging van Feyenoord. Dat is echt niks. Moet er spontaan van huilen.
Nu weet ik niet of het Berghuis moet zijn maar je zou verwachten dat er eens een experiment met een "niet-spits" in de spits gaat komen.toolkist schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:51:
En Larsson erbij en Berghuis in de spits? Of is dat bij voorbaat kansloos?
Hans Andersgroggy schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:39:
Wie of wat is shirtsponsor van Willem 2? Want dat dat valt niet op / is slecht leesbaar
Kaart voor Fer is toch wel op zijn plaats
Moet zeggen dat Sinisterra toch goed speelt. Was het gebrekkiige spel vorig jaar dat nog gewenning? Had al 2 assists kunnen hebben als die Vente zou opletten
Moet zeggen dat Sinisterra toch goed speelt. Was het gebrekkiige spel vorig jaar dat nog gewenning? Had al 2 assists kunnen hebben als die Vente zou opletten
[ Voor 65% gewijzigd door LZ86 op 04-08-2019 15:01 ]
Bij de NOS kunnen ze wel een kilo zout gebruiken.
De linkerkant van Feyenoord ziet er overigens smakelijk uit, met Haps en Burger...

Wat knullig
Wat een gepruts zeg.... 
Vermeer had em toch kunnen hebben?

Vermeer had em toch kunnen hebben?
[ Voor 40% gewijzigd door Qu3st op 04-08-2019 15:39 ]
Of Feyenoord gaat een heel zwaar seizoen krijgen OF Sparta gaat mee doen voor de top 5.
Maar ben al lang blij dat er wat jonge talenten in staan. Mis je alleen nog een goede spits en goede verdediging.
Maar het is tenminste een stap vooruit qua toekomst
Maar ben al lang blij dat er wat jonge talenten in staan. Mis je alleen nog een goede spits en goede verdediging.
Dit. Liever nu een paar keer op je bek en dan groeien dan blijven aanmodderen en niet verder komen.Deadsy schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:42:
Of Feyenoord gaat een heel zwaar seizoen krijgen OF Sparta gaat mee doen voor de top 5.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo zwart wit is het niet. Maar nu blijkt wat iedereen al maanden wist, behalve degenen die erover gaan. Je hebt scorend vermogen nodig en een snelle man achterin. Maar toch maar middenvelders kopen.Deadsy schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:42:
Ik heb weinig hoop voor komend seiuzoen
[ Voor 79% gewijzigd door LZ86 op 04-08-2019 15:49 ]
Nou Berghuis
Rennen er spelers naar het toiletLeon Zwiers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:49:
Ik heb weinig hoop voor komend seiuzoen
Of verkeerde topic?
Ik was op tijd met fixenDeadsy schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:49:
[...]
Rennen er spelers naar het toilet?
Of verkeerde topic?
Feyenoord tja, heb het al voorspeld zeer matige selectie Utrecht,AZ,Vitesse hebben gewoon meer kwaliteit.
Dan heb ik angst voor de EL wedstrijd van Feyenoord als je ziet hoe AZ en Utrecht erbij zatenmilotic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:52:
Feyenoord tja, heb het al voorspeld zeer matige selectie Utrecht,AZ,Vitesse hebben gewoon meer kwaliteit.
Die gaan ze nog wel winnen erna is het Basta maar wat wil je met spelers als Toornstra, Van der Heijden, Bottaghin, Haps, Toornstra, Vente, Fer wat gewoon een waardeloze speler is die denkt dat die kan voetballen terwijl die het gewoon niet kan.
En het meest trieste is Vermeer die Bijlow is echt niet minder hoor.
En het meest trieste is Vermeer die Bijlow is echt niet minder hoor.
Als Jorgensen erbij is heeft Feyenoord gewoon de derde selectie van Nederland. Ja, dat centrum is modaal maar kijk eens wat er daar bij de subtop loopt.milotic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:52:
Modaal? Wat denk je van pure armoeD-e-n schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:02:
[...]
Als Jorgensen erbij is heeft Feyenoord gewoon de derde selectie van Nederland. Ja, dat centrum is modaal maar kijk eens wat er daar bij de subtop loopt.
Dat is bij de clubs eronder toch niet zoveel anders.
Je bent aan het verliezen van SPARTAD-e-n schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:04:
[...]
Dat is bij de clubs eronder toch niet zoveel anders.
Ja maar Sparta staat boven ze aan het einde van deze wedstrijd
Dat was voorspelbaar. Je begint leuk maar hebt voorin geen spits dus scoort niet. Zelfvertrouwen daalt daardoor en bij de eerste snelle tegenaanval heb je een probleem met de te ver naar voren staande trage defensie.
Edit:
Ik snap Stam ook niet. Hij probeert volgens mij meer te voetballen dan Gio maar die durft dan kennelijk ook niet buiten de gebaande paden te denken.
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 04-08-2019 16:12 ]
Nette sliding, mooi gepakt.
Aanvallende wissel.
Andere trainers: O kan dat ook?
Twee minuten voor tijd kennelijk wel....Deadsy schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:19:
Aanvallende wissel.
wedden om een etentje voor 2 personen dat az en vitesse erboven staan einde van het seizoenD-e-n schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:02:
[...]
Als Jorgensen erbij is heeft Feyenoord gewoon de derde selectie van Nederland. Ja, dat centrum is modaal maar kijk eens wat er daar bij de subtop loopt.
ja het had eerder gemogen maar bij Gio zag je zoiets nooit
Zonder er een oordeel over te vellen, dat was het grootste kritiekpunt toen ie bij Reading zat. Ook toen het niet draaide de hele tijd vast blijven houden aan eigen z'n tactiek.D-e-n schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:10:
Edit:
Ik snap Stam ook niet. Hij probeert volgens mij meer te voetballen dan Gio maar die durft dan kennelijk ook niet buiten de gebaande paden te denken.
Totaal andere competitie en totaal niet te vergelijken (Y)
Tja het is een trainer die zich nog nergens bewezen heeft.toolkist schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:21:
[...]
Zonder er een oordeel over te vellen, dat was het grootste kritiekpunt toen ie bij Reading zat. Ook toen het niet draaide de hele tijd vast blijven houden aan eigen z'n tactiek.
Dus als er mensen dachten dat ze een topper binnen haalden dan zal dit denk ik een verassing voor ze zijn
Dat zegt niet alles over de selectie. Voor hetzelfde geld is Jorgensen het hele seizoen geblesseerd. Ook clubs als AZ kan dat overkomen overigens.milotic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:21:
[...]
wedden om een etentje voor 2 personen dat az en vitesse erboven staan einde van het seizoen
Een coach is zo goed als ze selectie is, denk jij dat valverde bij barca ook maar een keer die jongens gaat zeggen wat ze moeten doen? nee joh die zegt veel plezier jongens ga je gang
En pakt goed uit ookDeadsy schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:19:
Aanvallende wissel.
Net zoals Ajax en PSV
Maar tegen fucking Sparta in de Kuip? Schande, al had ik niet veel anders verwacht van dit seizoen met deze selectie en leioding
Ben zelf vitesse fan dus de jaren van irritatie zijn al zon 20 jaar voorbij :-)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.