Scorebord journalistiek? Dan kijk je echt puur en alleen naar de resultaten van het algehele team en niet naar de specifieke kwaliteiten van een speler. Natuurlijk valt een speler uit het team van de kampioen meer op en zal hoger op het lijstje staan. Het houdt echter niet in dat een speler van de tweede club - die op maar 3 punten afstand eindigde in de competitie - opeens maar 15m waard zou zijn zoals je ons wil doen geloven.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:26:
[...] hetzelfde bedrag voor spelers die in datzelfde seizoen overal naast hebben gegrepen? Op basis van enkel hun Eredivisie statistieken dan? Nee toch?
En dat is geen scorebordjournalistiek?Napo schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:36:
[...]
Scorebord journalistiek? Dan kijk je echt puur en alleen naar de resultaten van het algehele team en niet naar de specifieke kwaliteiten van een speler. Natuurlijk valt een speler uit het team van de kampioen meer op en zal hoger op het lijstje staan. Het houdt echter niet in dat een speler van de tweede club - die op maar 3 punten afstand eindigde in de competitie - opeens maar 15m waard zou zijn zoals je ons wil doen geloven.

Kampioen vs 3 punten afstand in de competitie.
+
KNVB Bekerwinnaar vs Tweede ronde KNVB-Beker.
+
Kwartfinale CL (12 punten groepsfase) vs Groepsfase CL (2 punten groepsfase).
Het hele seizoen telt toch?
Als ik anders net zo selectief mag zijn dan zou ik graag de eerste seizoenshelft van PSV wegstrepen tegenover de CL en KNVB-beker resultaten van Ajax.

Sta je ineens 5 punten achter i.p.v. 3.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Of we geven hem gewoon het voordeel van de twijfel en we gaan hem komend seizoen afrekenen op zijn prestaties bij PSV. Luuk de Jong heeft na Twente eigenilijk ook niets klaargespeeld tot hij weer bij PSV kwam. Dat is ook niet heel verkeerd gelopen.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:07:
Afellay is vergane glorie. Mede door blessures nooit de topper geworden die hij had kunnen zijn. Ik denk dat @Deadsy het redelijk bij het rechte eind heeft. Je moet m meer afrekenen op zijn periode ná Barca. Daarin heeft ie nou niet echt iets meer laten zien.
Regeren is vooruitschuiven
Makkelijkere oplossing want je bent ontzettend goed in een herhaling van zetten en het oprakelen van dezelfde discussies:
Napo in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2019/2020"
Vind ik ookLeon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:07:
Afellay is vergane glorie. Mede door blessures nooit de topper geworden die hij had kunnen zijn. Ik denk dat @Deadsy het redelijk bij het rechte eind heeft. Je moet m meer afrekenen op zijn periode ná Barca. Daarin heeft ie nou niet echt iets meer laten zien.
Daarom vind ik het ook vrij bizar dat v Bommel al aangeeft dat hij de aanvoerder is.
Stel hij is straks fit en mag spelen en laat dan zien dat het in de verste verte niet meer de oude Afellay is en dat hij zelf tot de zwaksten behoort.
Dan heb je toch de kans dat de spelers hem als aanvoerder niet serieus nemen.
Of zijn ze bij PSV qua karakter allemaal zo zwak dat er echt niemand is die v Bommel aanvoerder wilde maken?
@T-MOB
Is toch een andere situatie.
Dat Luuk de Jong bij Newcastle en Gladbach niets liet zien en bij PSV wel weer was eigenlijk vrij voorspelbaar.
Toen hij naar Gladbach ging zei ik al direct dat het niets zou worden omdat hij als speler totaal niet bij Gladbach past, idem bij Newcastle.
Hij is een speler die bij een aanvallende ploeg moet spelen en in de 16 wil zijn. Gladbach was een counter ploeg die een snelle spits nodig hadden.
Bij PSV daar integen paste hij als speler wel. De vraag toen was alleen of hij mentaal nog de oude was of dat hij mentaal kapot gegaan was in het buitenland.
Bij Afellay heb je te maken met een paar zware blessures.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 24-07-2019 20:16 ]
Je wijst naar mij maar je linkt naar allemaal reacties van jezelf waarover ik precies hetzelfde kan zeggen.Napo schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:12:
[...]Makkelijkere oplossing want je bent ontzettend goed in een herhaling van zetten en het oprakelen van dezelfde discussies:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat Fer speelt is denk ik toch wel een teken dat ze hem erbij willen hebben. Of zitten ze zo dun op die positie?
We kunnen hetzelfde blijven plaatsen maar om één of andere reden moet je de waarde van Lozano en Bergwijn erbij halen terwijl het over de transfer van Berghuis gaat. Er wordt gesprongen van de gewenste transfersom van Berghuis naar waarom hij niet nodig zou zijn.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:16:
[...]
Je wijst naar mij maar je linkt naar allemaal reacties van jezelf waarover ik precies hetzelfde kan zeggen.
Dat je er vervolgens weer voor kiest om dezelfde sprong te maken naar een gewenste transfersom van Bergwijn en Lozano en dat je daar niet mee eens bent want prestaties Ajax is simpelweg een stap die weinig constructief is. Zeker aangezien je blijkbaar puur focust op team aspecten en niet op individuele aspecten.
De link naar mijn posts geven mijn perspectief aan over exact dezelfde discussie.
Heb je wat moeite met waardebepalingen van spelers van andere clubs en de onderbouwing die door meerdere personen wordt gegeven? De voornaamste minpunten die je blijft geven focussen zich op de prestaties van het algehele team.
Kunnen jullie niet ff een dm gesprek opzetten ofzo? Man man man wat is dit vermoeiend en het is al zo warm.
Zou als ik de trainers was effe het veld op gaan en diverse van de eigen spelers een schop onder de kont geven.
Dit gedrag is toch nergens voor nodig, het is een vriendschappelijk duel en het is warm.
Dit gedrag is toch nergens voor nodig, het is een vriendschappelijk duel en het is warm.
Dan wordt hier een afbeelding van het DM-gesprek geplaatst, dan is ook je winst wegtoolkist schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:31:
Kunnen jullie niet ff een dm gesprek opzetten ofzo? Man man man wat is dit vermoeiend en het is al zo warm.
Neh hier verliezen we allemaal.Napo schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:50:
[...]
Dan wordt hier een afbeelding van het DM-gesprek geplaatst, dan is ook je winst weg
Zat me al af te vragen wat die pose van Berghuis voor nut had. Echt een neusje voor de goal
Alleen was Luuk nog jong. Afellay is 33 en zeer blessuregevoelig gebleken..... nogal een verschil.T-MOB schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:11:
[...]
Of we geven hem gewoon het voordeel van de twijfel en we gaan hem komend seizoen afrekenen op zijn prestaties bij PSV. Luuk de Jong heeft na Twente eigenilijk ook niets klaargespeeld tot hij weer bij PSV kwam. Dat is ook niet heel verkeerd gelopen.
In de eerste helft wat leuke acties, maar sinds de laatste 10min van de 1e helft onzichtbaar.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:22:
Die Vente heeft het ook echt neit he.
Kramer deed het nog beter.......
Kelly vind ik ook absoluut geen versterking. Aan de bal is hij veel te traag en als de opbouw via jouw gaat is dat niet handig.
En Sinisterra, vraag me echt af op basis van wat V Geel hem toen heeft gehaald.
Die Kelly staat net (samen met v Beek) aan de basis van de 2-2......Deadsy schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:24:
[...]
In de eerste helft wat leuke acties, maar sinds de laatste 10min van de 1e helft onzichtbaar.
Kelly vind ik ook absoluut geen versterking. Aan de bal is hij veel te traag en als de opbouw via jouw gaat is dat niet handig.
En Sinisterra, vraag me echt af op basis van wat V Geel hem toen heeft gehaald.
Wat een armoe. Wat een kul. Dit seizoen gaat zo kut worden.
Dus wat je wil zeggen is: aankoop beleid is net zo goed als vorige jarenLeon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:26:
[...]
Die Kelly staat net (samen met v Beek) aan de basis van de 2-2......
Wat een armoe. Wat een kul. Dit seizoen gaat zo kut worden.
Het geeft ook geen hoop dat ook Stam weer kennelijk zijn lievelingetjes en eigen systemen heeft.
Wtf. Zo moeilijk is het ook niet. Als je zo nodig met Berghuis op het middenveld wilt spelen zet je hem toch gewoon op tien en zet je Kokcu en Toornstra of Fer erachter? Heb je die hele verzonnen positie voor de defensie niet nodig. Voegt niks toe zo.
En kap met die Vente. Probeer dan die jongere knul maar of experimenteer met iemand anders in de spits.
Wtf. Zo moeilijk is het ook niet. Als je zo nodig met Berghuis op het middenveld wilt spelen zet je hem toch gewoon op tien en zet je Kokcu en Toornstra of Fer erachter? Heb je die hele verzonnen positie voor de defensie niet nodig. Voegt niks toe zo.
En kap met die Vente. Probeer dan die jongere knul maar of experimenteer met iemand anders in de spits.
Vraag me echt af wat Stam aan Troost verteld heeft zodat deze Kelly ging halen.
Sinesterra moet denk ik wekelijks spelen. Dus die zou ik verhuren en niet bij de selectie houden voor de bank.
Sinesterra moet denk ik wekelijks spelen. Dus die zou ik verhuren en niet bij de selectie houden voor de bank.
Ja, gek he, zonder echte TD.Deadsy schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:27:
[...]
Dus wat je wil zeggen is: aankoop beleid is net zo goed als vorige jaren
Dit jaar gaat helemaal niets worden. Hopen maar dat ze nu schoon schip maken en die Eenhoorn en een goede TD binnen gaan halen. Weer beginnen vanaf 0, voor de tweede keer in 10 jaar

Betwijfel het als je ziet dat er direct een Kelly, Narsingh en denk dan nog Fer gehaald worden.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:37:
[...]
Ja, gek he, zonder echte TD.
Dit jaar gaat helemaal niets worden. Hopen maar dat ze nu schoon schip maken en die Eenhoorn en een goede TD binnen gaan halen. Weer beginnen vanaf 0, voor de tweede keer in 10 jaar
Niet echt de beste manier om schoon schip te maken.
En ja Troost is geen echte TD maar doet het net zo goed als de vorige TD
En uiteindelijk heeft men hem wel de functie gegeven dus dan mogen de mensen die dit gedaan hebben er ook op afgerekend worden net als Troost zelf.
Er zit gewoon nul directie of leiding bij Feyenoord.
De VVF willen de leiding maar heb het gevoel dat ze niet de verantwoordelijkheid willen dragen die daarbij hoort.
En als je ziet dat hun bezig zijn om de Amerikanen erbij te halen dan ga je vind ik alweer de verkeerde kant op.
Lol comment op de appgroep hier:
Van Beek verdedigt als die dikke die iedereen wel in de klas had met schoolvoetbal
spot on!
Maar zonder gekheid. Als Berghuis echt weg is, wie moet dan de goals gaan maken? Zonder Berghuis gewoon plek 5 t/m 10. Stam wil er in elke linie een versterking bij, maar hij komt met een faalhaas als die Kelly aanzetten......
Van Beek verdedigt als die dikke die iedereen wel in de klas had met schoolvoetbal
spot on!
Maar zonder gekheid. Als Berghuis echt weg is, wie moet dan de goals gaan maken? Zonder Berghuis gewoon plek 5 t/m 10. Stam wil er in elke linie een versterking bij, maar hij komt met een faalhaas als die Kelly aanzetten......
[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 24-07-2019 21:46 ]
Elke linie: ik vind het ook supportersgelul. Het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit. Zo'n Kelly is echt niet beter dan Ayoub of Burger. Stel die dan op en zorg dat je iemand haalt die de goals van v Persie compenseert.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:44:
Stam wil er in elke linie een versterking bij, maar hij komt met een faalhaas als die Kelly aanzetten......
Net als in de vorige pot gaan ze echt beter spelen zodra al die jonge spelers erin komen.
Natuurlijk zijn hun uitgerust en spelen tegen spelers die al 80min spelen met dit weer maar toch is er gewoon meer durf in hun spel
Natuurlijk zijn hun uitgerust en spelen tegen spelers die al 80min spelen met dit weer maar toch is er gewoon meer durf in hun spel
Wel apart om hier een @Leon Zwiers te zien die nog net niet semi-depressief wordt van Feyenoord en dan bij de VI een geluidsfragment met de volgende titel te zien
Moet zeggen dat ik het fragment niet geluisterd heb, maar mij lijkt wel meer nodig dat een "relatief kleine investering" als ik op jullie en de wedstrijden die ik nu zo zie af ga.
.'Bij Feyenoord kun je met relatief kleine investering Champions League halen'
Moet zeggen dat ik het fragment niet geluisterd heb, maar mij lijkt wel meer nodig dat een "relatief kleine investering" als ik op jullie en de wedstrijden die ik nu zo zie af ga.
Tja wat is klein.Pompi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:58:
Wel apart om hier een @Leon Zwiers te zien die nog net niet semi-depressief wordt van Feyenoord en dan bij de VI een geluidsfragment met de volgende titel te zien
[...]
.
Er moet denk ik zoveel geld in gepompt worden dat je niet door de FFP regels komt en dus niet Europa in mag.
Relatief kleine investering vergeleken met een competitie als in Engeland. Als je in NL er 25 miljoen instopt achterhaal je PSV met gemak, zo groot is het verschil niet namelijk.Pompi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:58:
[...]
.
In Engeland, Spanje of Frankrijk ben je een veelvoud daarvan kwijt. Dat is de context van het fragment, enorme clickbait titel (ik heb het dus geluisterd)
Enige voordeel is dat de transferbedrag van Berghuis nu met 5 mil verhoogd is na z'n hattrick....
Pppffff nu nog een aantal kansloze aankopen en we kunnen er weer tegenaan.
Op die fiets, maar alles tussen de 25 en 50 miljoen is geen kleine investering voor Nederlandse begrippen. En met 25 miljoen kan je nauwelijks de spelers halen die je verder zou brengen, zeker omdat je er een paar nodig hebt.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:00:
[...]
Relatief kleine investering vergeleken met een competitie als in Engeland. Als je in NL er 25 miljoen instopt achterhaal je PSV met gemak, zo groot is het verschil niet namelijk.
In Engeland, Spanje of Frankrijk ben je een veelvoud daarvan kwijt. Dat is de context van het fragment, enorme clickbait titel (ik heb het dus geluisterd). Vooral ook een waarschuwing voor shady investeerders.
En dan moet je ook nog hun salaris betalen.Pompi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Op die fiets, maar alles tussen de 25 en 50 miljoen is geen kleine investering voor Nederlandse begrippen. En met 25 miljoen kan je nauwelijks de spelers halen die je verder zou brengen, zeker omdat je er een paar nodig hebt.
En het is niet zo alsof je de mindere spelers zo snel kwijt raakt, dus hun salaris mag je gewoon door betalen
Voor NL is dat een flink bedrag ja, maar dat is dus ook precies het punt van dat stuk. In Engeland koop je daarmee de kleine teen van Maguire.Pompi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Op die fiets, maar alles tussen de 25 en 50 miljoen is geen kleine investering voor Nederlandse begrippen. En met 25 miljoen kan je nauwelijks de spelers halen die je verder zou brengen, zeker omdat je er een paar nodig hebt.
Nouja, het budget vorig jaar van Feyenoord was 67 miljoen en dat van PSV 73 miljoen. Dus met een relatief kleine investering kan je daar boven komen en in potentie de nr 2 positie (CL dus) overnemen. Dus een enorme leugen is die titel niet.Pompi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Alleen moet je dan wel scouts kopen, en al die faalhazen de laan uitsturen. En vervolgens de halve selectie op e-bay zetten.
Denk dat als het huidige Feyenoord een 2 leuke CV aan kan trekken je al een eind komt. Jorgensen blessure is zuur, dus daar wil je wel een goed back up voor hebben, Vente voldoet niet, denk dat ie bij pec niet eens in de basis zou staan.
nvm. of verkeerd gelezen, of je edit was te snel
[ Voor 91% gewijzigd door toolkist op 24-07-2019 22:14 ]
Ik zeg ook budgettoolkist schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:13:
nvm. of verkeerd gelezen, of je edit was te snel
Spelersbudgetten liggen flink lager inderdaad. Zal eens zoeken of ik die kan vinden.
Edit: niet te vinden, mijn google skills zijn niet goed genoeg. Komt constant maar die totaalbudgetten tegen.
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 24-07-2019 22:21 ]
Wow, dat kostte mij 5 secondenLeon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:15:
[...]
Ik zeg ook budget
Spelersbudgetten liggen flink lager inderdaad. Zal eens zoeken of ik die kan vinden.
Edit: niet te vinden, mijn google skills zijn niet goed genoeg. Komt constant maar die totaalbudgetten tegen.
Google eens op jaarcijfers Feyenoord, dan de 3e hit.
Salarissen per club (2017-2018)
Ajax € 52.836.000
PSV € 34.557.000
Feyenoord € 34.747.00
Dat zou mooi zijn, dan is-tie te duur voor PSV en blijft-ie gewoon bij Feyenoord.Russel88 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:02:
Enige voordeel is dat de transferbedrag van Berghuis nu met 5 mil verhoogd is na z'n hattrick....
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verdiend Berghuis zoveel?toolkist schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:35:
[...]
Wow, dat kostte mij 5 seconden
Ajax € 52.836.000
PSV € 34.557.000
Feyenoord € 34.747.00
Vrijwel gelijk met PSV, maar dat zie je niet terug.
Is het dan PSV dat slim aankopen doet, of Feyenoord dat heel veel verkwist?toolkist schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:35:
[...]
Ajax € 52.836.000
PSV € 34.557.000
Feyenoord € 34.747.00
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSV heeft wél scouts en een goede TD gehadMaarten_E schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:00:
[...]
Is het dan PSV dat slim aankopen doet, of Feyenoord dat heel veel verkwist?
Ik begreep de titel dan ook wel. Met een begroting van 75 miljoen ben je hier een titelkandidaat. In Engeland ben je niks.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:11:
[...]
Nouja, het budget vorig jaar van Feyenoord was 67 miljoen en dat van PSV 73 miljoen. Dus met een relatief kleine investering kan je daar boven komen en in potentie de nr 2 positie (CL dus) overnemen. Dus een enorme leugen is die titel niet.
Zo zwart wit is het niet. Spelers trekken zich ook op aan betere spelers. Spelers gaan ook beter spelen als zwakke plekken in een elftal worden opgelost. Ik haal Mazroui nog maar eens aan: hoe had die zich ontwikkeld wanneer hij vorig jaar bij Feyenoord was ingestroomd?En vervolgens de halve selectie op e-bay zetten.
Zet een snelle man naast Botteghin en het staat al veel rustiger. Dat zou je ook nog met een rechtsback kunnen oplossen want St Juste is gewoon een CV. Voorin heb je gewoon iemand nodig die in elk ook in de spits kan spelen. Je wilt daarbij die verloren doelpunten van v Persie compenseren.Denk dat als het huidige Feyenoord een 2 leuke CV aan kan trekken je al een eind komt. Jorgensen blessure is zuur, dus daar wil je wel een goed back up voor hebben, Vente voldoet niet, denk dat ie bij pec niet eens in de basis zou staan.
Maar goed, iedereen roept dat hier eigenlijk dus ik snap de prioriteiten van Feyenoord echt niet. Dan lees je dat Kuyt en Jansen erbij betrokken zijn maar dat bevestigt alleen maar wat ik over Kuyt denk: nul visie.
Feyenoord moet allereerst creatiever omgaan met wat er al is. Op zich vind ik het centraal zetten van Berghuis dus ook geen slecht idee. Een nieuwe van Persie krijg je toch niet dus zorg dan maar dat Berghuis een vrijere rol krijgt. Maar doe het dan goed en ga hem niet als een middenvelder in een 433 met de punt naar achter zetten.
Schokkend eigenlijk. Maar dat zegt dan toch genoeg? Feyenoord onderpresteert dus enorm gezien het budget.toolkist schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:35:
[...]
Ajax € 52.836.000
PSV € 34.557.000
Feyenoord € 34.747.00
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 24-07-2019 23:06 ]
Of Feyenoord heeft contracten met flinke bonussen als er een prijs (KNVB beker) gewonnen wordtLeon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:01:
[...]
PSV heeft wél scouts en een goede TD gehad
Je kan je afvragen wat de houdbaarheid van Stam is nu de mensen die m aangesteld hadden weg zijn.D-e-n schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:03:
[...]
Ik begreep de titel dan ook wel. Met een begroting van 75 miljoen ben je hier een titelkandidaat. In Engeland ben je niks.
[...]
Zo zwart wit is het niet. Spelers trekken zich ook op aan betere spelers. Spelers gaan ook beter spelen als zwakke plekken in een elftal worden opgelost. Ik haal Mazroui nog maar eens aan: hoe had die zich ontwikkeld wanneer hij vorig jaar bij Feyenoord was ingestroomd?
[...]
Zet een snelle man naast Botteghin en het staat al veel rustiger. Dat zou je ook nog met een rechtsback kunnen oplossen want St Juste is gewoon een CV. Voorin heb je gewoon iemand nodig die in elk ook in de spits kan spelen. Je wilt daarbij die verloren doelpunten van v Persie compenseren.
Maar goed, iedereen roept dat hier eigenlijk dus ik snap de prioriteiten van Feyenoord echt niet. Dan lees je dat Kuyt en Jansen erbij betrokken zijn maar dat bevestigt alleen maar wat ik over Kuyt denk: nul visie.
Feyenoord moet allereerst creatiever omgaan met wat er al is. Op zich vind ik het centraal zetten van Berghuis dus ook geen slecht idee. Een nieuwe van Persie krijg je toch niet dus zorg dan maar dat Berghuis een vrijere rol krijgt. Maar doe het dan goed en ga hem niet als een middenvelder in een 433 met de punt naar achter zetten.
Een man met zijn carriere gun je een goede kans, maar in de voorbereiding is het alweer 3 x niks. De vraag is alleen: Komt dat door het materiaal of door de tactiek van Stam?
https://www.transfermarkt...otterdam/kader/verein/234dutchgio schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:55:
[...]
Verdiend Berghuis zoveel?
Vrijwel gelijk met PSV, maar dat zie je niet terug.
17/18 he. Van Persie, El ahmadi, Boetius, Vilhena en Berghuis speelden niet voor een broodje kaas en een paar bonnen van de blokker
Denk dat bepaalde spelers van Feyenoord voor hun kunnen gewoon bizar veel verdienen. Dat Feyenoord ze op die manier heeft weten te halen, door een hoog salaris te bieden.toolkist schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:05:
[...]
Of Feyenoord heeft contracten met flinke bonussen als er een prijs (KNVB beker) gewonnen wordt
Heu de KNVB gaat de specifieke situatie waarom het spel stil ligt in het stadion tonen. Handig wanneer de supporters weten of ze moeten cheeren of fluiten
En uitleg geven over de speakers over de genomen beslissingTyphone schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:44:
Heu de KNVB gaat de specifieke situatie waarom het spel stil ligt in het stadion tonen. Handig wanneer de supporters weten of ze moeten cheeren of fluiten
Float like a butterfly, sting like a bee.
En op de tv komt het ook dacht ik te lezen.
Aan de ene kant wel een goede ontwikkeling. Anderzijds kost het alleen maar weer extra tijd.. De scheids is de baas, niet zeiken, maar voetballen
Aan de ene kant wel een goede ontwikkeling. Anderzijds kost het alleen maar weer extra tijd.. De scheids is de baas, niet zeiken, maar voetballen
PSN: Curvaa_
Dat zal altijd pas ná de beslissing zijn lijkt me.Typhone schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:44:
Steam ID = Ackerfiets
Nou als de scheids een penalty toekent aan Ajax en opeens teruggefloten wordt dan begint het massale gefluit al in het stadionFamily Guy schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:00:
[...]
Dat zal altijd pas ná de beslissing zijn lijkt me.
Als ze thuis spelen...
Dat spelersbudget zal hooguit een miljoen of 5, 6 zijn. Misschien 10, maar niet veel meer. Of je moet ergens een suikeroom hebben, zoals Roda jarenlang heeft gehad.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:15:
[...]
Ik zeg ook budget
PSV heeft een heel goed verleden als het om scouting gaat.Maarten_E schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:00:
[...]
Is het dan PSV dat slim aankopen doet, of Feyenoord dat heel veel verkwist?
Vroeger had je meneer De Visser. Die ritselde Romario voor PSV, waardoor de deur naar Zuid Amerika werd opengetrapt en er dus later makkelijker ZA'se spelers aangetrokken konden worden voor relatief een bescheiden bedrag.
Ook vandaag de dag heeft PSV een redelijk scoutingteam. Niet meer zo goed als vroeger, maar daar zijn meerdere factoren voor aan te voeren, die buiten PSV liggen.
Feijenoord heeft/had een hele goede jeugdopleiding. Internationaal hoog aangeschreven. Maar ook voor Feijenoord geldt; de voetbalwereld is veranderd. Nu is het normaal om al rond de 12e jaar spelertjes weg te kopen voor poen. Dan komt er dus wat lieden voor een spelertje langs, en lullen wat met pa en ma, waarna het hele gezin naar Manchester verkast. Daar sta je dan als Feijenoord, WillemII, AZ of noem maar een andere club.
Krijgen we ook VAR bij de kleinere clubs in de beker? Zoals bij Noordwijk of Spakenburg?Martinusz schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:45:
[...]
En uitleg geven over de speakers over de genomen beslissingwel alleen in de Beker voorlopig.
Pas vanaf kwartfinales geloof ik, dus de KNVB gaat er vanuit dat er niet zoveel amateurs meer erin zittenQu3st schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:35:
[...]
Krijgen we ook VAR bij de kleinere clubs in de beker? Zoals bij Noordwijk of Spakenburg?
Als ze bij de amateurs met een VAR gaan werken, dan gaat een gemiddelde wedstrijd 6 uur duren, of de wedstrijd wordt gestaakt, want er staat niemand meer op het veld.
Dan krijg je een soort Nederland-Portugal. Als die wedstrijd nog een kwartier langer had geduurd, kom je op de stakingsregels. Je mag maar een x aantal rode kaarten in een wedstrijd oplopen. Overschrijd men dat, dan is het einde wedstrijd.
Dan krijg je een soort Nederland-Portugal. Als die wedstrijd nog een kwartier langer had geduurd, kom je op de stakingsregels. Je mag maar een x aantal rode kaarten in een wedstrijd oplopen. Overschrijd men dat, dan is het einde wedstrijd.
Ah ja natuurlijk, net als vorig jaar. Zou wel leuk zijn als er een amateurploeg zo ver komt haha.Martinusz schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:56:
[...]
Pas vanaf kwartfinales geloof ik, dus de KNVB gaat er vanuit dat er niet zoveel amateurs meer erin zitten
Ajax was toch best ver gekomen afgelopen jaar?Qu3st schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:37:
[...]
Ah ja natuurlijk, net als vorig jaar. Zou wel leuk zijn als er een amateurploeg zo ver komt haha.
Ja, maar die hadden geluk met de loting. Zelfs nog mede-amateurs in de halve finale getroffen.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:21:
[...]
Ajax was toch best ver gekomen afgelopen jaar?
De begrotingen van PSV en Feyenoord zijn redelijk gelijkwaardig, mits PSV geen CL speelt (indien wel, dan komt er een 20 miljoen bij en is deze redelijk gelijkwaardig aan Ajax).
Ook de salarisbudgetten ontlopen elkaar niet veel.
Desondanks is er een wereld van verschil tussen beide clubs.
Feyenoord komt dichter in de buurt van de subtop dan van de top, qua salarissen en qua transferbedragen.
PSV en Ajax ontvangen veel meer geld voor hun spelers en kunnen daarom ook veel hogere bedragen uitgeven, ook hebben PSV en Ajax de financiële ruimte om de (top)spelers beter te belonen. Dus iets doet Feyenoord erg verkeerd, gezien de begroting.
Waar Feyenoord nu op zoek lijkt naar een externe financier lijkt het mij juist vele malen belangrijker om op zoek te gaan naar een goede directie en structuur.
Na het laatste kampioenschap investeerde Feyenoord 30 miljoen (!) in nieuwe spelers, daar is echter zo goed als niets van terug te zien. De waarde van dat geld is dus grotendeels verdampt en alleen dat al zorgt voor een grote afstand met de top. Verder doet Feyenoord met Jong Feyenoord niet mee met de voetbalpiramide, waardoor de spelers na de A jeugd het risico lopen in een groot gat te vallen. De stap van de jeugd naar het 1e is enorm en zowel Jong PSV als Jong Ajax tonen aan hoe ontzettend waardevol meedoen aan de KKD is. Ook is de scouting van Feyenoord erg matig, onbegrijpelijk dat zo'n grote club als Feyenoord instemde met de ontzettend achterhaalde ideeën van Van Geel om zo goed als alleen spelers te halen uit Nederland en Scandinavië.
PSV kan in al deze punten een groot voorbeeld zijn.
Onder Reker werd PSV afgebroken en ging men richting een faillissement, wat echter dankzij zijn opvolger Sanders werd afgewend. Door het geweldige en innovatieve werk van eerst Sanders en daarna Gerbrands is PSV een topclub gebleven en is de Eredivisie een van de weinige competities waarin de veruit rijkste club niet standaard kampioen wordt.
Feyenoord kiest echter voor doorgaan op de huidige (bewezen niet effectieve) weg en voor een externe investeerder te gaan. Daar heb ik enig begrip voor, maar snappen doe ik het niet.
PS: Wat betreft Berghuis, ik begrijp de interesse van PSV juist wel.
De spelersgroep van PSV bestaat momenteel vooral uit jongere spelers en met name de aanval kent veel jonkies. Dan is investeren in een volwassen en ervaren aanvaller die ieder seizoen bij 20 à 25 goals direct betrokken is vrij logisch. Helemaal als die speler een heel ander type is dan de rest van de aanvallers en op een positie speelt die onderbezet is.
Berghuis is linksbenig, technisch, heeft een uitstekende voorzet, een sterke pass, een prima afstandschot en komt graag van buiten naar binnen. Als een soort spelmaker op rechtsbuiten past hij dan ook perfect bij het huidige PSV, dat voorin vooral de beschikking heeft uit hele snelle en diepgaande spelers.
PSV lijkt hem echter vooral als nummer 10 te willen halen. Daar ligt nu een hiaat (Ihattaren kan dit geweldig maar is nog pas 17 en Afellay is nog niet fit), waardoor Lammers en Bergwijn als soort noodverbanden worden gebruikt. Berghuis lijkt me als 10 beter dan zowel Lammers als Bergwijn, maar hij lost het risico bij balverlies niet op. Hij is en blijft vooral een aanvaller, geen middenvelder die makkelijk omschakelt en oog heeft voor de organisatie en restverdediging.
Dus ik zie Berghuis op zich graag komen!
Een bedrag rond de 10 miljoen vind ik prima. Hij heeft minder restwaarde, maar compenseert dat met zijn ervaring en kwaliteiten.
Ervan uitgaande dat Lozano vertrekt heeft PSV dan een aanval bestaande uit Bruma-Malen-Bergwijn met Berghuis hierachter als 10. Dat is in balbezit echt een geweldige aanval.
Het allerliefst zie ik Berghuis alleen komen als Bergwijn ook wordt verkocht en dat voor de 10 positie een scorende middenvelder wordt gehaald (type Van Ginkel/Vanaken). Maar dat verwacht ik niet.
Ook de salarisbudgetten ontlopen elkaar niet veel.
Desondanks is er een wereld van verschil tussen beide clubs.
Feyenoord komt dichter in de buurt van de subtop dan van de top, qua salarissen en qua transferbedragen.
PSV en Ajax ontvangen veel meer geld voor hun spelers en kunnen daarom ook veel hogere bedragen uitgeven, ook hebben PSV en Ajax de financiële ruimte om de (top)spelers beter te belonen. Dus iets doet Feyenoord erg verkeerd, gezien de begroting.
Waar Feyenoord nu op zoek lijkt naar een externe financier lijkt het mij juist vele malen belangrijker om op zoek te gaan naar een goede directie en structuur.
Na het laatste kampioenschap investeerde Feyenoord 30 miljoen (!) in nieuwe spelers, daar is echter zo goed als niets van terug te zien. De waarde van dat geld is dus grotendeels verdampt en alleen dat al zorgt voor een grote afstand met de top. Verder doet Feyenoord met Jong Feyenoord niet mee met de voetbalpiramide, waardoor de spelers na de A jeugd het risico lopen in een groot gat te vallen. De stap van de jeugd naar het 1e is enorm en zowel Jong PSV als Jong Ajax tonen aan hoe ontzettend waardevol meedoen aan de KKD is. Ook is de scouting van Feyenoord erg matig, onbegrijpelijk dat zo'n grote club als Feyenoord instemde met de ontzettend achterhaalde ideeën van Van Geel om zo goed als alleen spelers te halen uit Nederland en Scandinavië.
PSV kan in al deze punten een groot voorbeeld zijn.
Onder Reker werd PSV afgebroken en ging men richting een faillissement, wat echter dankzij zijn opvolger Sanders werd afgewend. Door het geweldige en innovatieve werk van eerst Sanders en daarna Gerbrands is PSV een topclub gebleven en is de Eredivisie een van de weinige competities waarin de veruit rijkste club niet standaard kampioen wordt.
Feyenoord kiest echter voor doorgaan op de huidige (bewezen niet effectieve) weg en voor een externe investeerder te gaan. Daar heb ik enig begrip voor, maar snappen doe ik het niet.
PS: Wat betreft Berghuis, ik begrijp de interesse van PSV juist wel.
De spelersgroep van PSV bestaat momenteel vooral uit jongere spelers en met name de aanval kent veel jonkies. Dan is investeren in een volwassen en ervaren aanvaller die ieder seizoen bij 20 à 25 goals direct betrokken is vrij logisch. Helemaal als die speler een heel ander type is dan de rest van de aanvallers en op een positie speelt die onderbezet is.
Berghuis is linksbenig, technisch, heeft een uitstekende voorzet, een sterke pass, een prima afstandschot en komt graag van buiten naar binnen. Als een soort spelmaker op rechtsbuiten past hij dan ook perfect bij het huidige PSV, dat voorin vooral de beschikking heeft uit hele snelle en diepgaande spelers.
PSV lijkt hem echter vooral als nummer 10 te willen halen. Daar ligt nu een hiaat (Ihattaren kan dit geweldig maar is nog pas 17 en Afellay is nog niet fit), waardoor Lammers en Bergwijn als soort noodverbanden worden gebruikt. Berghuis lijkt me als 10 beter dan zowel Lammers als Bergwijn, maar hij lost het risico bij balverlies niet op. Hij is en blijft vooral een aanvaller, geen middenvelder die makkelijk omschakelt en oog heeft voor de organisatie en restverdediging.
Een bedrag rond de 10 miljoen vind ik prima. Hij heeft minder restwaarde, maar compenseert dat met zijn ervaring en kwaliteiten.
Ervan uitgaande dat Lozano vertrekt heeft PSV dan een aanval bestaande uit Bruma-Malen-Bergwijn met Berghuis hierachter als 10. Dat is in balbezit echt een geweldige aanval.
Het allerliefst zie ik Berghuis alleen komen als Bergwijn ook wordt verkocht en dat voor de 10 positie een scorende middenvelder wordt gehaald (type Van Ginkel/Vanaken). Maar dat verwacht ik niet.
Verwijderd
Iemand die koeienshirtjes van Feyenoord al gezien? Zum kotzen 
https://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16462
Lol waar zijn die van dan?Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:52:
Iemand die koeienshirtjes van Feyenoord al gezien? Zum kotzen
Eens, Feyenoord moet zich wat harder opstellen, de directie verversen en weer een scoutingsapparaat opzetten wat echt kan scouten.Baseman77 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:40:
Dan strookt je hele verhaal verder niet echt he? Feyenoord doet iets verkeerd en krijgt te weinig voor hun spelers, en dan maar 10 miljoen aan een versterking van datzelfde Feyenoord (notabene de beste speler in de selectie) overhebben? Wat kan je in deze markt voor 10 miljoen terughalen? Feyenoord heeft 2 verdedigers en een spits nodig, dat krijg je niet voor zo'n lachwekkend laag bedrag.Baseman77 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:40:
Van mij mag PSV heel hard opzouten zolang ze met lage bedragen aankomen zetten. Met de huidige selectie zonder Berghuis mag Feyenoord blij zijn als ze linkerrijtje halen.
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 25-07-2019 13:02 ]
Jullie lopen maar maandje achter @Verwijderd @Typhone 
Martinusz schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:11:
@Leon Zwiers je kan je beter druk maken over die inloopshirts van Feyenoord
Vraag is of de juiste scouting het probleem is. Ajax scoort dan nu mogelijk weer met Neres, maar die stond op het moment dat Ajax hem kocht echt wel bij half Europa op de scoutingslijsten, alleen wie neemt op dat moment de gok (en heeft het geld) om 12 miljoen af te tikken voor een tiener met 8 wedstrijden in het eerste elftal op zijn naam?Leon Zwiers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:01:
[...]
Eens, Feyenoord moet zich wat harder opstellen, de directie verversen en weer een scoutingsapparaat opzetten wat echt kan scouten.
Feyenoord moet dus in de lagere budgetklasse een gok nemen zoals met Sinistera en daar koop je standaard jongens die (nog) niet klaar zijn voor top eredivisie. Die moet je zelf opleiden en zo die extra marktwaarde creëren, maar dat is zo goed als onmogelijk als je niet in de voetbalpiramide zit. Dat lijkt me de enige eerste stap die Feyenoord kan nemen als ze hogerop willen.
Dat is niet het probleem van PSV.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:01:
Feyenoord heeft 2 verdedigers en een spits nodig, dat krijg je niet voor zo'n lachwekkend laag bedrag.
Ik kan me goed voorstellen dat Feyenoord een 10 miljoen te weinig vindt, maar ik vind Berghuis niet veel meer waard. De vraagprijs van 15 miljoen vind ik te hoog. Als Feyenoord niet wil zakken, dan hoop ik dat PSV verder kijkt.
Maar Feyenoord heeft zichzelf in een lastige situatie gemanoeuvreerd.
Ze hebben dringend geld nodig, Tapia kan iets opbrengen maar wil Nederland nog niet verlaten, Berghuis is daarom een logische keuze en hij wil ook naar PSV, maar PSV wil (voorlopig?) niet voldoen aan de vraagprijs. Waar PSV ook geen haast heeft, aangezien Lozano nog niet is verkocht.
PS: Feyenoord kocht Berghuis trouwens voor 6,5 miljoen, waarom noem je 10 miljoen eigenlijk lachwekkend laag? Dat is nogal overdreven.
[ Voor 7% gewijzigd door Baseman77 op 25-07-2019 14:10 ]
Vraagprijs? Er is geen vraagprijs, Feyenoord heeft keer op keer aangegeven dat ie niet te koop is.Baseman77 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:09:
[...]
Dat is niet het probleem van PSV.
Ik kan me goed voorstellen dat Feyenoord een 10 miljoen te weinig vindt, maar ik vind Berghuis niet veel meer waard. De vraagprijs van 15 miljoen vind ik te hoog. Als Feyenoord niet wil zakken, dan hoop ik dat PSV verder kijkt.
Maar Feyenoord heeft zichzelf in een lastige situatie gemanoeuvreerd.
Ze hebben dringend geld nodig, Tapia kan iets opbrengen maar wil Nederland nog niet verlaten, Berghuis is daarom een logische keuze en hij wil ook naar PSV, maar PSV wil (voorlopig?) niet voldoen aan de vraagprijs. Waar PSV ook geen haast heeft, aangezien Lozano nog niet is verkocht.
PS: Feyenoord kocht Berghuis trouwens voor 6,5 miljoen, waarom noem je 10 miljoen eigenlijk lachwekkend laag? Dat is nogal overdreven.
10 miljoen is lachwekkend laag om een speler aan een concurrent te verkopen, zeker aangezien ie sinds het overnemen prijzen heeft gepakt en gewoon zeer goede statistieken heeft in de ED. Al helemaal als je ziet voor welke bedragen zulke presterende spelers verder verkassen.
@Leon Zwiers, kan Feyenoord niet Vermeer verkopen en gratis Michel Vorm ophalen? Want Vorm is nog steeds transfervrij en van redelijk vergelijkbaar niveau als Vermeer volgens mij, dan komen er nog wat inkomsten binnen en verbreken jullie niet de "traditie" van het gratis binnenhalen van oudere spelers.
Vermeer is een prima keeper. Het gaan nu vooral om een spits en verdediging.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:35:
@Leon Zwiers, kan Feyenoord niet Vermeer verkopen en gratis Michel Vorm ophalen? Want Vorm is nog steeds transfervrij en van redelijk vergelijkbaar niveau als Vermeer volgens mij, dan komen er nog wat inkomsten binnen en verbreken jullie niet de "traditie" van het gratis binnenhalen van oudere spelers.
Vente is totaal niet geschikt, en met v Beek en Botteghin de competitie ingaan is zelfmoord. Middenveld is prima bezet, want daar koopt Feyenoord altijd 12 packs van geloof ik.
Snap ik, maar als je een vergelijkbare speler gratis binnen kan halen en dan Vermeer verkoopt heb je toch geld dat je kan investeren in de mindere posities zonder dat je de echt belangrijke spelers moet verkopen.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:38:
[...]
Vermeer is een prima keeper. Het gaan nu vooral om een spits en verdediging.
Vente is totaal niet geschikt, en met v Beek en Botteghin de competitie ingaan is zelfmoord. Middenveld is prima bezet, want daar koopt Feyenoord altijd 12 packs van geloof ik.
Ik zou eerder een middenvelder slijten. Die hebben we meer dan genoeg, en er zijn er een stel die nooit in Feyenoord 1 hadden mogen spelen.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:39:
[...]
Snap ik, maar als je een vergelijkbare speler gratis binnen kan halen en dan Vermeer verkoopt heb je toch geld dat je kan investeren in de mindere posities zonder dat je de echt belangrijke spelers moet verkopen.
Vermeer is 33 en heeft een contract voor nog een jaar, denk niet dat je daar nog een leuke transfersom voor kan vangen.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:39:
[...]
Snap ik, maar als je een vergelijkbare speler gratis binnen kan halen en dan Vermeer verkoopt heb je toch geld dat je kan investeren in de mindere posities zonder dat je de echt belangrijke spelers moet verkopen.
Keer op keer?Leon Zwiers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:17:
Vraagprijs? Er is geen vraagprijs, Feyenoord heeft keer op keer aangegeven dat ie niet te koop is.
Volgens mij alleen die Troost een keer en die zegt wel meer dat niet klopt. Maar we komen er vanzelf wel achter.
Voor welke bedragen verkassen zulke presterende spelers dan?10 miljoen is lachwekkend laag om een speler aan een concurrent te verkopen, zeker aangezien ie sinds het overnemen prijzen heeft gepakt en gewoon zeer goede statistieken heeft in de ED. Al helemaal als je ziet voor welke bedragen zulke presterende spelers verder verkassen.
Luuk ging voor 15 miljoen naar Sevilla, de vraagprijzen voor Bergwijn, Lozano en Neres liggen een stuk hoger maar die zijn dan ook veel jonger, actief op Europees niveau en international.
Voordat Feyenoord tientallen miljoenen kan gaan vragen voor spelers, zullen ze eerst exceptionele talenten moeten hebben en/of internationaal presteren.
https://www.veronicainsid...adion-van-vincent-janssen
Die Janssen komt wel in een mooi sfeertje terecht voor die 2,5 miljoen op jaarbasis 😅
Die Janssen komt wel in een mooi sfeertje terecht voor die 2,5 miljoen op jaarbasis 😅
Twente komt eraan!
Baumgartl naar PSV is nu dus officieel
https://www.vi.nl/nieuws/...national-baumgartl-binnen
Ook slecht nieuws voor PSV, zoals verwacht speelt de zaakwaarnemer van Pereiro een spelletje. Had ook al een zeer dubieuze handelswijze bij de transfer naar PSV.
https://www.vi.nl/nieuws/...dt-om-pereiro-te-verkopen
https://www.vi.nl/nieuws/...national-baumgartl-binnen
Ook slecht nieuws voor PSV, zoals verwacht speelt de zaakwaarnemer van Pereiro een spelletje. Had ook al een zeer dubieuze handelswijze bij de transfer naar PSV.
https://www.vi.nl/nieuws/...dt-om-pereiro-te-verkopen
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Haha in deze tijden van warmte hitte hellraised temperatures kom je de voetbalhumor ook tegen bij het KNMI. Omdat hij na deze week weer een klein beetje actueel is.

Volgens mij heeft Berghuis meer prijzen, meer interlands en/of meer Europese wedstrijden gespeeld dan de namen die jij noemt. Ook is hij statistisch simpelweg beter, en dat in een minder team. Ja, hij is ouder, maar daar staan ook pluspunten tegenover. Minder dan 10 miljoen Euro is gewoon belachelijk. Zelfs Luuk De Jong en Pereiro gingen voor 50% meer.Baseman77 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:22:
[...]
Keer op keer?
Volgens mij alleen die Troost een keer en die zegt wel meer dat niet klopt. Maar we komen er vanzelf wel achter.
[...]
Voor welke bedragen verkassen zulke presterende spelers dan?
Luuk ging voor 15 miljoen naar Sevilla, de vraagprijzen voor Bergwijn, Lozano en Neres liggen een stuk hoger maar die zijn dan ook veel jonger, actief op Europees niveau en international.
Voordat Feyenoord tientallen miljoenen kan gaan vragen voor spelers, zullen ze eerst exceptionele talenten moeten hebben en/of internationaal presteren.
En daar bovenop komt nog een premie voor een speler verkopen aan een concurrent, je gaat natuurlijk niet voor hetzelfde geld dat je ook elders kan ontvangen aan een concurrent verkopen.
Ik snap overigens prima dat PSV zn geld liever aan andere posities uitgeeft want buitenspelers hebben ze genoeg. Maar laat Berghuis dan lekker met rust.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Effe gefixedph4ge schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:02:
[...]
Volgens mij heeft Berghuis meer prijzen, meer interlands en/of meer Europese wedstrijden gespeeld dan de namen die jij noemt. Ook is hij statistisch simpelweg beter, en dat in een minder team. Ja, hij is ouder, maar daar staan ook pluspunten tegenover. Minder dan 10 miljoen Euro is gewoon belachelijk. Zelfs Luuk De Jong en Pereiro gingen voor 50% meer.
Verwijderd
Dat kan, want zoals ik al zei volg ik Feyenoord niet. Zag het shirt vandaag langs komen en schrok er van.Martinusz schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:21:
Jullie lopen maar maandje achter @Verwijderd @Typhone![]()
[...]
Nieuwe manier om sponsors binnen te halen.Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:05:
[...]
Dat kan, want zoals ik al zei volg ik Feyenoord niet. Zag het shirt vandaag langs komen en schrok er van.
Denk dat ze proberen om Melkunie als sponsor te krijgen, dat of defensie.
Met welke spelers vergelijk je ze nu? L. de Jong, Bergwijn, Lozano en Neres?ph4ge schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:02:
[...]
Volgens mij heeft Berghuis meer prijzen, meer interlands en/of meer Europese wedstrijden gespeeld dan de namen die jij noemt. Ook is hij statistisch simpelweg beter, en dat in een minder team. Ja, hij is ouder, maar daar staan ook pluspunten tegenover.
Hadden jullie dezelfde gedachtes bij al die transfer perikelen over De Ligt als ik nu heb bij Berghuis. Want damn, is dat nog steeds bezig hier.....
Omdat je zelf al zegt: betrokken bij 20-25 doelpunten per jaar. En doelpunten kosten geld, flink geld.Baseman77 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:09:
Als je Hendrix voor 7m lijkt te kunnen verkopen en Pereiro voor 15, dan is die 15m voor Berghuis heel reëel.
Berghuis bij Feyenoord: 120 44 37
Pereiro bij PSV: 146 47 21
Pereiro is jonger maar heeft een 1-jarig contract, Berghuis dus ouder maar een opslag ivm van directe concurrent en dat compenseert het leeftijdsverschil wel.
Je zou zelfs kunnen stellen dat Berghuis dus nog wel wat meer dan 15m mag kosten ivm langere contractduur.
Voor je claim mbt statistieken, graag een onderbouwing want ik geloof er niks van. Als je bv naar Neres kijkt, 80-27-22 dus als je dat doortrekt naar het aantal wedstrijden van Berghuis is dat gelijkwaardig.ph4ge schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:02:
Volgens mij heeft Berghuis meer prijzen, meer interlands en/of meer Europese wedstrijden gespeeld dan de namen die jij noemt. Ook is hij statistisch simpelweg beter, en dat in een minder team.
Alleen is Neres Braziliaans international dus sowieso een premium en speelt ie bij Ajax dus krijg je door die naam nog een keer een premium in het buitenland (terecht of niet oordeel ik niet over, is alleen wel een feit).
[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 25-07-2019 16:27 ]
Hoe zien jullie de kansen voor FC Utrecht over een uurtje en AZ later vanavond? Van Utrecht heb ik niet echt een goed beeld dus hoop gewoon dat ze winnen voor de punten en van AZ verwacht ik tegen een Zweeds team toch wel echt de winst anders zou het wel beetje schande zijn.
Geen idee, beide teams nog redelijk wat nieuwe of andere gezichten.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:17:
Hoe zien jullie de kansen voor FC Utrecht over een uurtje en AZ later vanavond? Van Utrecht heb ik niet echt een goed beeld dus hoop gewoon dat ze winnen voor de punten en van AZ verwacht ik tegen een Zweeds team toch wel echt de winst anders zou het wel beetje schande zijn.
Hoop op beide winst. Goed voor NL.
Wie zend eigenlijk uit? RTL?
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 25-07-2019 17:19 ]
Volgens mij is alleen AZ op Veronica en Utrecht weet ik niet.Leon Zwiers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:19:
[...]
Geen idee, beide teams nog redelijk wat nieuwe of andere gezichten.
Hoop op beide winst. Goed voor NL.
Wie zend eigenlijk uit? RTL?
Als van de 5 clubs er 4 de groepsfase halen mogen we denk ik wel feest vieren.
Het is een beetje net zoals bij PSV, kansen niet benutten en ook niet echt tot grote kansen komen. Maar het kwaliteitsverschil is wel duidelijk zichtbaar dus heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen voor Utrecht.
Zo te zien is Bergrstrom ook klaar voor een vechtpartij aangezien hij met een bitje speelt.
Edit:
Zucht, zucht, zucht....
Zo te zien is Bergrstrom ook klaar voor een vechtpartij aangezien hij met een bitje speelt.
Edit:
Zucht, zucht, zucht....
[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 25-07-2019 19:05 ]
Utrecht 0-1 achter..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Voelde dit al aankomen. Utrecht ontbeert killer instinct. Die spits vind ik ook zeer matig.
Ondanks dat ze beter speelden. Jammer maar ze krijgen weer een lesje in afmaken
Ondanks dat ze beter speelden. Jammer maar ze krijgen weer een lesje in afmaken
Had zomaar 2 0 kunnen zijn.
En had een penalty voor Utrecht mogen zijn.
En had een penalty voor Utrecht mogen zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door DoeEensGek op 25-07-2019 19:16 ]
John van de Brom is meer bezweet dan menig FC Utrecht speler.
Steam ID = Ackerfiets
De supporters ook denk ik.Family Guy schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:21:
John van de Brom is meer bezweet dan menig FC Utrecht speler.
Ik ben benieuwd wanneer ze bij Utrecht Cerny zat gaan zijn met zijn gedraai waar niks uit komt. Net wel een goede steekpass maar voor de rest is hij moeilijk aan het doen.
[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 25-07-2019 19:33 ]
D-e-n schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:54:
Feyenoord zit qua begroting dichter tegen PSV aan dan PSV tegen Ajax. Dus zeker na het kampioenschap kun je alleen maar stellen dat Feyenoord onderpresteert ten opzichte van het budget.
Waarom blijf je jezelf dit wijs maken? Aangezien PSV dicht bij Ajax zat ondanks een groot verschil in budget is het logischer om te stellen dat PSV boven verwachting presteert.D-e-n schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:03:
Schokkend eigenlijk. Maar dat zegt dan toch genoeg? Feyenoord onderpresteert dus enorm gezien het budget.
Eindelijk deed Feyenoord het gewoon netjes door die derde plek uiteindelijk met afstand te pakken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helene zit er weer prima bij. Lekker geel en zomers 
Zou wel een extra knoopje open mogen om de outfit helemaal top te maken
Utrecht doet nog wel een PSVtje. Die maken nog wel minimaal 1 goal.
Zou wel een extra knoopje open mogen om de outfit helemaal top te maken
Utrecht doet nog wel een PSVtje. Die maken nog wel minimaal 1 goal.
Derksen brandde Cerny helemaal af maar ik vond hem helemáál niet zo slecht.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Lijkt wel alsof Utrecht er nu al door heen zit, gesjok en slechte aannames, erg jammer als dat zo is want dan wordt het nog lastig maar wel te begrijpen in deze temperaturen.
Er was 1 leuke steekpass, voor de rest was ie alleen maar moeilijk aan het draaien.Faddermakker schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:43:
Derksen brandde Cerny helemaal af maar ik vond hem helemáál niet zo slecht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.