Han schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:25:
[...]
Probleem is alleen dat je de Litmanen's, Petterson's en Zlatan's van deze tijd niet meer kan krijgen. Een Frenkie de Jong is daar een
Uitzondering met een dikgedrukte hoofdletter
'u' op, maar vandaag de dag zijn onontdekte toekomstige pareltje een uitzondering. Die zijn allang in het sleepnet van de machtige clubs terecht gekomen. Kijk maar eens naar spelers zoals Mike van Beijnen, Ludovit Reis of een Philippe Sandler. Talenten uit een categorie welke normaliter door zouden stromen richting de top3 clubs maar nu rechtstreeks naar topclubs in het buitenland gaan. Waar het vroeger nog om talenten ging die vanuit de jeugdopleiding van die zelfde top3 werden weg gevist gaat het nu om talenten die nog een stadium vroeger zitten.
Tegelijk zijn die lui dus nu alweer verhuurd, of hebben te horen gekregen dat ze niet mee op trainingskamp mogen.
Die lui verpieteren een paar jaar en dan vervolgens komen ze bij een laagvlieger / middenmoter in de ED terug en halen ze nooit echt de top. Handige keus maar niet heus
Verder is er nog niets zeker natuurlijk. Ajax heeft een matig bezette spits en verdediging atm. Alleen Tagliafico is echt goed, de rest ben ik heel benieuwd naar zonder de Ligt en de Jong, vooral Mazraoui gaat denk ik hard door de mand vallen. Middenveld en aanvallende flanken wel top natuurlijk, al is het de vraag nog of Ziyech wel blijft.
Wat PSV aan het doen is, geen idee. Die lijken het nu al aardig verkloot te hebben met transfers terwijl het seizoen nog niet eens is begonnen. Zonder de Jong die toch meehielp met directe betrokkenis bij 36 goals moet ik het ook nog maar zien, maar wellicht staat er iemand op daar.
Feyenoord

, Ik sluit me volledig aan bij @
Russel88. Daar hoef je dit seizoen niets van te verwachten, ik hoop dat ze dit zoveelste tussenjaar zien als kans om vanuit een betere postitie dan de afgelopen jaren (financieel dan) te gaan bouwen. Nieuw jeugdcomplex, trainingscomplex en accomedaties zijn er. Stadion...tja, tbc zullen we maar zeggen. Nu de organisatie nog (TD en doekoes voor het 1e elftal) en we kunnen weer een voorzichtige gooi gaan doen naar plek 2