Zeg ik dat dan? Dat is heel wat anders dan een correlatie zien tussen 2 goals vanaf links die ontstaan zijn omdat hij er af zou zijn.Exocet schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:11:
[...]
Je moet wel enorme PSV oogkleppen op hebben om niet te zien dat hij slecht speelde
Penal Duitsers..
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
?kwiebus schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:12:
Domme handbal van de Ligt.
Belachelijke penalty.
Want voor niet Ajacieden speelt hij wel goed?
XXXVI
tel um maar cillissen in het goal
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Cillesen op doel.
2-2 voor de Duitsers dus!
2-2 voor de Duitsers dus!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is wel heel zuur.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bah, dit moet haast wel de meest makkelijk gegeven handspenalty zijn uit de geschiedenis van Nederland-Duitsland.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heel makkelijk gegeven. Scheids voelt de wedstrijd zeer slecht aan..
Idem voor jou:ephymerous schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:13:
Belachelijke penalty.
[...]
Want voor niet Ajacieden speelt hij wel goed?
Fleximex schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:12:
[...]
Zeg ik dat dan? Dat is heel wat anders dan een correlatie zien tussen 2 goals vanaf links die ontstaan zijn omdat hij er af zou zijn.
nieuwe regel. Hands is hands.Jorgen schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:13:
Bah, dit moet haast wel de meest makkelijk gegeven handspenalty zijn uit de geschiedenis van Nederland-Duitsland.
Opa is allang overleden, maar ik voel zijn haat weer opborrelen.....
[Streamable: https://streamable.com/7etvt]
https://streamable.com/7etvt
2-2 Penalty...
https://streamable.com/7etvt
2-2 Penalty...
[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 06-09-2019 22:19 ]
Misschien is het beter als ze deze scheidsrechter even van de lijst halen voor interlands.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Want als hij hem goed aanvoelt is het geen handsbal? De bal valt op zijn hand en indien dat niet zou gebeuren had de speler van Duitsland wellicht de bal kunnen spelen.BeToBe schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:13:
Heel makkelijk gegeven. Scheids voelt de wedstrijd zeer slecht aan..
Terechte strafschop mijn inziens.
Ik hoop dat Nederland nog een echt doelpunt maakt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan is het maar snel tijd om de regels terug te draaien. De Duitsers hadden zonder hands ook niks met de bal gekund en Matthijs kan hier absoluut niks aan doen. De bal valt gewoon op zijn hand.
Volgens de regels zal het hands zijn, maar het past totaal niet bij het moderne voetbal.
Dat is toevallig! Ik ookcarpebios schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:15:
sorry
Zonder hands was de bal gewoon voor de voeten van De Ligt gevallen die, hem kennende, de bal een flinke ros naar voren had gegeven.Napo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:15:
[...]
Want als hij hem goed aanvoelt is het geen handsbal? De bal valt op zijn hand en indien dat niet zou gebeuren had de speler van Duitsland wellicht de bal kunnen spelen.
Terechte strafschop mijn inziens.
Matthijs zag de bal niet eens...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Inderdaad, het is net alsof hij continu negatief is op 1 of andere manier. Nu zegt hij weer dat Nederland probeert de draad op te pakken. Nederland is gewoon aan het vlammen.. een klote penalty tegen oke.. maar gelijk weer zo negatief.P.O. Box schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:11:
[...]
frank snoeks is gewoon een hele hele slechte commentator. al wint nederland met 1-10, het blijft een pijniging om 90 minuten naar hem te luisteren.
...
Toch grappig, ik vermoedt dat wanneer een Duutser hem zo had aangetikt met zijn pols, 90% had gezegd dat het een penalty was
Er is sowieso geen VAR dus aan terugkijken om naar de situatie te kijken heb je nietsBeToBe schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:16:
[...]
Dan is het maar snel tijd om de regels terug te draaien. De Duitsers hadden zonder hands ook niks met de bal gekund en Matthijs kan hier absoluut niks aan doen. De bal valt gewoon op zijn hand.
Volgens de regels zal het hands zijn, maar het past totaal niet bij het moderne voetbal.
Hoeft van mij niet eens een echt doelpunt zijn, als hij maar telt!carpebios schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:15:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Vroeger mikten sommige snode aanvallers 1:1 in de 16 op de handen van de persoon.BeToBe schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:16:
[...]
Ik verwacht dat deze regel over een jaar of 5 weer veranderen zal omdat dit nu weer een optie is en als aanvallers de smaak te pakken krijgen, gewoon zorgen dat het niet te opzichtig is. Penalty.
★ What does that mean? ★
De speler haalt geen voordeel uit de aanraking, met de schouder of hoofd had hetzelfde effect gehad. De Jong zag de bal niet eens.FabianGTI schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:16:
Toch grappig, ik vermoedt dat wanneer een Duutser hem zo had aangetikt met zijn pols, 90% had gezegd dat het een penalty was
Nee hoor. Heb je de nieuwe regel wel gelezen? Hands is hands geldt alleen in aanvallende situaties.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 06-09-2019 22:18 ]
Laten wij eens in de laatste minuut scoren of zo.
Begrijp ik, maar hij stond op en kon hier werkelijk niks aan doen. Nou ja, helaas, en weer verder.
Ik weet dat, jij weet dat, denk zelfs dat iedere Duitser die het gezien heeft dat zal zeggen.Jorgen schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:18:
[...]
Begrijp ik, maar hij stond op en kon hier werkelijk niks aan doen. Nou ja, helaas, en weer verder.
Maar uiteindelijk is het die domme regel die voor de penalty zorgt en de Duitsers nemen die graag.
Ik zou Luuk in brengen, dan heb je kans op een goal in de extra tijd.
Zo dan dat was netjes !
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lekker uitgespeeld zeg
Elect a clown, expect a circus.
Malen gewoon basis de volgende keer? En Dumfries op de tribune?
Die regel bestaat niet! Nogmaals!Deadsy schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:20:
[...]
Ik weet dat, jij weet dat, denk zelfs dat iedere Duitser die het gezien heeft dat zal zeggen.
Maar uiteindelijk is het die domme regel die voor de penalty zorgt en de Duitsers nemen die graag.
Malen!
JA.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Super dit, Malen en Propper maken superveel verschil, maar wie staat nu rechtsback?
[ Voor 22% gewijzigd door Luxicon op 06-09-2019 22:21 ]
...
Mijn fout.Maarten_E schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:10:
[...]
Je heet De Kever, dan heb je de schijn al een beetje tegen.
Maleeeen!
O M F G
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Malen is echt goed bezig. Mooie goal
Zo kan je elke handsbal wel bagatelliserenMaarten_E schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:18:
[...]
De speler haalt geen voordeel uit de aanraking, met de schouder of hoofd had hetzelfde effect gehad. De Jong zag de bal niet eens.
Dit heeft ie bij PSV nog niet zo vaak gedaan...
...scoren
...scoren
Net op tijd aangezet, was het vergeten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HEER-LIJK Donyell. Dit voelt als gerechtigheid.
Is dit nu zijn debuut?
Is dit nu zijn debuut?
Dumfries mag zelfs thuisblijven van mij.Deadsy schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:21:
Malen gewoon basis de volgende keer? En Dumfries op de tribune?
Donyell Malen: Gerechtigkeit JawohlDeadsy schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:20:
[...]
Ik weet dat, jij weet dat, denk zelfs dat iedere Duitser die het gezien heeft dat zal zeggen.
Mooi passje
Mooi afgewerkt.. 10/10
Mooi afgewerkt.. 10/10
★ What does that mean? ★
Nederland krijgt de goals makkelijk tegen. Maar die Duitsers maken het ook bont zeg.
die fahrräder zurück!!
Dit lijkt wel een fout, Ake erin? Waarom als het aanvallend zo goed gaat. Ik snap het niet zo, maar oke.
...
Het blijft een laffe coach imho. Op zoek naar die vierde! Nu komt er ruimte.Sempy schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:22:
Nu niet die Duitsers laten komen, waardeloze wissel
XXXVI
Inderdaad, speel je goed, ga je het omgooienLuxicon schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:23:
Dit lijkt wel een fout, Ake erin? Waarom als het aanvallend zo goed gaat. Ik snap het niet zo, maar oke.
Er is een verschil tussen dit en de hand van God, of van Suarez tegen Nigeria(?) op het WK 2014.
Dit ziet er opeens wel goed uit, geweldige goal van Malen en hopen dat de voorsprong vast te houden is.
Hmm.. Over 10 minuten weten we of Koeman gelijk heeft, maar dit lijkt me geen al te beste wissel. Waarom nu verdedigen? Daar zijn wij juist niet goed in. Druk zetten!
't Is een verdediger hè?ephymerous schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:23:
[...]
Het blijft een laffe coach imho. Op zoek naar die vierde! Nu komt er ruimte.
valt niet mee om een bal uit te trappen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
1 goal voorsprong met nog 10 minuten is niks tegen Duitsland. Billenknijpen dus.
Daarom denk ik dus nog een verdediger.tweakduke schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:24:
1 goal voorsprong met nog 10 minuten is niks tegen Duitsland. Billenknijpen dus.
Inderdaad, gewoon door blijven voeballen! Die twee - twee kwam ook doordat we inzakten. Daarna gingen we weer voetballen en geen mogelijkheid meer voor DE.Luxicon schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:23:
I know, daarom vind ik het geen fijne wissel. Hele organisatie wordt zo omgegooid.
XXXVI
Gewoon 7-2-1 gaan spelen nu, zorgen dst de Duitsers niet eens fysiek ruimte hebben om er doorheen te komen.
dat is toch een pingel?
[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 06-09-2019 22:26 ]
Geen pingel, maar een overtreding daarvoor toch>?
Mbt die penalty snap ik dat de scheids em geeft, het lijkt alsof ie bewust met de hand naar de bal gaat en de scheids heeft geen herhaling. Als de var aanwezig was geweest had ie de penalty ongetwijfeld wel laten vervallen.
Echt een thuisfluiter...
4d chess Van Dijk. Net als met die voorzet via de lat tegen Everton.
Nou, die Ake doet ook niet heel veel.
De bal nakijkencarpebios schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:28:
Virgil maakt geen fouten, was gewoon bewust.
Het is geen Rudi Dil.carpebios schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:28:
Gelukkig hebben we in ieder geval geen Onana op doel, dat is iets.
pff, moet naar het toilet, ben bang dat het 3-3 staat als ik terug kom.....
Promes.Luxicon schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:30:
Wie staat er nu op de rechtsback?
Gewoon affluiten. Net als de 1e helft...
kan nl ineens geen bal meer vasthouden? wat een zenuwpezen zeg
In principe niet verkeerd geweest. Die sprokkelt zo wat minuutjes bij elkaar.Maarten_E schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:30:
Gelukkig hebben we in ieder geval geen Onana op doel, dat is iets.![]()
Nou, er uit komen gebeurt niet meer bij Nederland. Tegenhouden en billenknijpen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.