Bij mij werkte het trillen ook een keer niet meer. Na een reboot en de instellingen nog een keer langslopen, werkte het weer. Het vinkje bij trillen in stille modus moet wel aan staan (was bij mij blijkbaar automatisch uitgezet).drxevdb schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:17:
Na lang wikken en wegen toch voor de MI 9T Pro ipv de OP7 gegaan. Even wennen aan de pop-up camera, vooral het geluid van het motortje. Maar verder kan ik er denk ik wel aan wennen. Alleen iets waar ik nog niet helemaal uitkwam;
Ik wou de telefoon volledig op tril hebben, behalve WhatsApp (en eventuele sociale media). Whatsapp blijft maar trillen. Nu heb ik de telefoon op trillen gezet, en weet niet welke opties gebruikt, en WhatsApp trilt niet meer. Alleen in de notificatiebalk zie je normaliter op welke stand die staat; stil/tril/DND etc. Alleen het tril logo staat er bij mij niet, wat best vervelend is? Ik kan op werk niet echt gebruiken dat het geluid aan staat, maar ik kan in m'n scherm dus niet zien of die op tril of geluid staat. Op stil krijg je wel dat belletje belletje met de / erdoor. Is de notificatie van tril er niet meer?
Nou, het trillen werkt nu wel volgens mij. En Whatsapp trilt niet, goddank. Maar dit:

Trillen staat aan, niet zichtbaar in notificatiebalk. Dit zie je normaal toch? Telefoontje met 2/3 trillingen als animatie.

Trillen staat aan, niet zichtbaar in notificatiebalk. Dit zie je normaal toch? Telefoontje met 2/3 trillingen als animatie.
Ik zet hem altijd op stille modus (belletje met streep erdoor) en dan trilt hij bij mij ook standaard. Hij trilt ook even als ik stille modus aan zet.drxevdb schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:32:
Nou, het trillen werkt nu wel volgens mij. En Whatsapp trilt niet, goddank. Maar dit:
[Afbeelding]
Maar het gaat mij erom, dat de modus waarin die in zit niet zichtbaar is in de notificatie balk? Terwijl die wel zoals zichtbaar op de foto is, op trillen staat.PleXtor schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:40:
[...]
Ik zet hem altijd op stille modus (belletje met streep erdoor) en dan trilt hij bij mij ook standaard. Hij trilt ook even als ik stille modus aan zet.
Ik wil mijn telefoon op trillen of stil, welke maakt mij niet uit. Zolang bij bellen de telefoon maar trilt. dat doet die nu wel! Alleen vind ik het donders vervelend dat ik niet zie waar die in staat. Bij stil zie ik inderdaad wel het belletje met de streep erdoor, alleen in stil krijg ik niet de optie om bellen wel te laten trillen en whatsapp daadwerkelijk op stil.
@drxevdb
De modus waar 'ie in staat is iets anders dan trillen aan- of uitzetten.
Als je in de notificatiebalk wilt zien in welke modus de phone staat, gaat dat via het menu'tje van de volumeknop.
Als je volume omhoog of omlaag indrukt, dan kan je onderin op de 3 puntjes klikken om het geluidsmenu uit te klappen.
DND/Silent, etc kun je daar kiezen, en dan zie je ook wat je gekozen hebt in de notificatiebalk.
Zoiets?
Edit: En als ik het goed begrijp, zou jij dan bijvoorbeeld DAAR DND kunnen aanzetten, EN dan ook nog het trillen aanzetten in het pull-down menu.
De modus waar 'ie in staat is iets anders dan trillen aan- of uitzetten.
Als je in de notificatiebalk wilt zien in welke modus de phone staat, gaat dat via het menu'tje van de volumeknop.
Als je volume omhoog of omlaag indrukt, dan kan je onderin op de 3 puntjes klikken om het geluidsmenu uit te klappen.
DND/Silent, etc kun je daar kiezen, en dan zie je ook wat je gekozen hebt in de notificatiebalk.
Zoiets?
Edit: En als ik het goed begrijp, zou jij dan bijvoorbeeld DAAR DND kunnen aanzetten, EN dan ook nog het trillen aanzetten in het pull-down menu.
[ Voor 14% gewijzigd door HMC op 12-12-2019 10:08 ]
Eat the bugs, live in a pod
Ik gebruik altijd dat belletje met een streep erdoor. Op je foto langs de trillen knop. Dat zie ik WEL in de notificatiebalk.drxevdb schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:32:
[Afbeelding]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Ik snap jullie beiden, alleen krijg ik mijn uitleg niet helemaal juist. Als je mijn foto ziet, zie je een telefoon met 2 streepjes ernaast, de trilstand. Op elke voorgaande telefoon welke ik heb gehad is dit dus een modus geweest. Dit zie je dan ook altijd terug in de notificatiebalk. Mijn notificatiebalk is leeg. Is dit dan wellicht geen modus (of is die eruit) in MIUI / XIOAMI?
Vraag 2:
Als ik hem nu op silent zet, zodat ik het wel terugzie in de notificatiebalk, hoe kan ik dan mijn settings zo krijg dat:
1) whatsapp NIET trilt (en in principe alle andere meldingen)
2) inkomende oproepen WEL trilt
Deze settings krijg ik gewoon niet juist. Het is niet dat ik een ei ben met smartphones, maar het lijkt gewoon niet te werken bij mij. En ik wil niet rebooten en weer alles opnieuw moeten instellen.
Vraag 2:
Als ik hem nu op silent zet, zodat ik het wel terugzie in de notificatiebalk, hoe kan ik dan mijn settings zo krijg dat:
1) whatsapp NIET trilt (en in principe alle andere meldingen)
2) inkomende oproepen WEL trilt
Deze settings krijg ik gewoon niet juist. Het is niet dat ik een ei ben met smartphones, maar het lijkt gewoon niet te werken bij mij. En ik wil niet rebooten en weer alles opnieuw moeten instellen.
@drxevdb Je kan voor WhatsApp ook de trilfunctie in de app zelf uitzetten.
gedaan. Blijft die trillen.Ari Gold schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:51:
@drxevdb Je kan voor WhatsApp ook de trilfunctie in de app zelf uitzetten.
ik snap werkelijk waar niet waar het misgaat. Of dat die alles overruled.
Anders whatsapp erop nieuw opzetten wellicht.

Dit is m'n oude. Is deze optie gewoon weg uit MIUI? Kan niemand dit nagaan???
Je kan ook even bij Instellingen > Apps en dan WhatsApp kijken daar kan je trillen ook uitzetten. Bij mij onthoudt hij in ieder geval de instelling van WhatsApp. Die staat uit.drxevdb schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:07:
[...]
gedaan. Blijft die trillen.
ik snap werkelijk waar niet waar het misgaat. Of dat die alles overruled.
Anders whatsapp erop nieuw opzetten wellicht.
[Afbeelding]
Dit is m'n oude. Is deze optie gewoon weg uit MIUI? Kan niemand dit nagaan???
Over het icoontje... volgens mij is deze eruit gehaald..al heel wat MIUI versies geleden.
Ben sinds 1 dag op MIUI dus vandaar de vraag over het icoontje, het kan heel goed dat die weg is. Dan is het vanaf nu inderdaad het belletje met /. Baal gewoon ervan dat ik dan die settings niet goed krijg. Oxygen had ik dit namelijk niet. Even wennenAri Gold schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:20:
[...]
Je kan ook even bij Instellingen > Apps en dan WhatsApp kijken daar kan je trillen ook uitzetten. Bij mij onthoudt hij in ieder geval de instelling van WhatsApp. Die staat uit.
Over het icoontje... volgens mij is deze eruit gehaald..al heel wat MIUI versies geleden.
update: Volgens mij ' Instellingen > Apps en dan WhatsApp' helpt deze. Ik weet niet waarom ik hier telkens niet in kwam, want dit zocht ik ook
Toch een beetje een ei
[ Voor 11% gewijzigd door drxevdb op 12-12-2019 12:52 ]
Oke probleem aardig verholpen. Nu doen de automatische updates het niet? Cache gewist, alles staat juist? Iemand nog tips daarvoor?
Binnen 24uur graag je bericht aanpassen in plaats van kicken middels een nieuw bericht. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenanders
Binnen 24uur graag je bericht aanpassen in plaats van kicken middels een nieuw bericht. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenanders
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 13-12-2019 07:24 ]
Waze werkt al de hele tijd niet meer goed bij mij. In Android Auto start ik Waze op, bereken een route, maar het lukt Waze niet om een gps-signaal te bemachtigen. Iedere zoveel tijd update de locatie op de kaart, de snelheid wordt niet accuraat weergegeven.
De oplossing die ik heb gevonden is het opstarten van Google Maps. Daarna houdt Waze een gps-signaal vast en lukt het om met die app te navigeren. Durf ik te stoppen onderweg dan moet ik hetzelfde trucje opnieuw toepassen wanneer ik terug vertrek.
De app heeft geen batterij-beperkingen en kreeg alle permissies, maar het probleem blijft hetzelfde. Iemand anders hier die hetzelfde probleem had en dat heeft verholpen?
De oplossing die ik heb gevonden is het opstarten van Google Maps. Daarna houdt Waze een gps-signaal vast en lukt het om met die app te navigeren. Durf ik te stoppen onderweg dan moet ik hetzelfde trucje opnieuw toepassen wanneer ik terug vertrek.
De app heeft geen batterij-beperkingen en kreeg alle permissies, maar het probleem blijft hetzelfde. Iemand anders hier die hetzelfde probleem had en dat heeft verholpen?
Waze werkt al de hele tijd niet meer goed bij mij. In Android Auto start ik Waze op, bereken een route, maar het lukt Waze niet om een gps-signaal te bemachtigen. Iedere zoveel tijd update de locatie op de kaart, de snelheid wordt niet accuraat weergegeven.
[/quote]
Ik heb hetzelfde meegemaakt gisteren met Waze, pakt het GPS signaal niet meer goed op. Navigeren loopt achter of staat gewoon stil. Natuurlijk net op onoverzichtelijke situaties. Ben daarna ergens gestopt en opnieuw opgestart maar weer geen juiste navigatie aanwijzing. Ben maar overgegaan op mijn ingebouwde navigatie van VW Golf 7. Alle rechten aanstaan en autostart.
Heb de nieuwste Android Auto en Waze geïnstalleerd.
Het heeft altijd goed gewerkt.
Ben ook benieuwd wat hiervan de oorzaak is.
[/quote]
Ik heb hetzelfde meegemaakt gisteren met Waze, pakt het GPS signaal niet meer goed op. Navigeren loopt achter of staat gewoon stil. Natuurlijk net op onoverzichtelijke situaties. Ben daarna ergens gestopt en opnieuw opgestart maar weer geen juiste navigatie aanwijzing. Ben maar overgegaan op mijn ingebouwde navigatie van VW Golf 7. Alle rechten aanstaan en autostart.
Heb de nieuwste Android Auto en Waze geïnstalleerd.
Het heeft altijd goed gewerkt.
Ben ook benieuwd wat hiervan de oorzaak is.
Ligt ook niet aan de telefoon, mijn Nokia 7 plus had het ook al (en mijn 9T Pro dus ook). Bij mij is het na een herstart meestal weer goed, maar Waze i.c.m. AA is inmiddels een beetje brak. Maps heeft nergens last van.Flying schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:33:
Het is al sinds meerdere updates zo helaas.
[ Voor 0% gewijzigd door jeroen71974 op 15-12-2019 20:19 . Reden: Typo ]
https://support.google.com/androidauto/thread/17860576?hl=enjeroen71974 schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:19:
[...]
Ligt ook niet aan de telefoon, mijn Nokia 7 plus had het ook al (en mijn 9T Pro dus ook). Bij mij is het na een herstart meestal weer goed, maar Waze i.c.m. AA is inmiddels een beetje brak. Maps heeft nergens last van.
Het lijkt een bekend probleem waar zeer binnenkort een fix voor komt.
Nog even terugkomend op bovenstaande verhaal, ik heb na de tip van @knakworst de Wallet op HCE gezet. Dit werkte uiteindelijk en het heeft een week perfect gewerkt. Nu krijg ik echter de melding bij elke pin terminal, "Volg instructies op toestel." Mijn telefoon begint op dat moment ook te trillen.ReVision. schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:05:
Zijn er mensen die mobiel betalen van ING gebruiken?
Volgens de ING app hoeft enkel het scherm aan te staan maar dit werkt bij mij niet
Ook als ik het toestel unlock werkt het niet, ING app actief of niet maakt ook geen verschil
Mobiel betalen staat aan, NFC staat aan, ben ik iets vergeten?
Andere Wallet instellen? Tap & Pay aanpassen. Wie kan mij helpen?
Ik gebruik de Mi 9T (non Pro)
Ik vermoed dat ik dan een pincode of iets dergelijks moet invullen, maar behalve trillen gebeurt er niets op
het toestel, er komt geen pop-up of iets op het scherm om een pincode in te vullen.Ik zie gewoon mijn home screen verder niets.
Dit gebeurt nu dus altijd en bij elk bedrag, ook onder de 25 euro.
Iemand dit wel eens gehad en hier een oplossing voor heeft. Zit bij ING
hoi
Iemand die weet hoe je gewoon alle meldingen op trillen kan zetten, dus ook inkomende telefoontjes?
Momenteel werkt alles zo'n beetje met tril meldingen, echter wanneer ik gebeld wordt via whatsapp gebeurt er niks en zie ik allen het scherm oplichten.
Ik heb mijn telefoon op tril staan en "silence"staat uit.
Momenteel werkt alles zo'n beetje met tril meldingen, echter wanneer ik gebeld wordt via whatsapp gebeurt er niks en zie ik allen het scherm oplichten.
Ik heb mijn telefoon op tril staan en "silence"staat uit.
Hier ook een trotse bezitter van de Xiaomi Mi 9T Pro. Het enige wat ik erg irritant vind is de volumeregeling. Als ik bijvoorbeeld muziek luister via mijn Sonos of Stream naar mijn Chromecast vanaf mijn telefoon. Ondertussen bijvoorbeeld een spelletje of een filmpje kijk op mijn telefoon, dan kan ik het volume niet meer regelen via de volumeknoppen. Oftewel, als ik het geluid zachter probeer te zetten gaat het geluid van de Sonos zachter ipv het geluid op de telefoon zelf.
Heeft iemand een idee hoe ik het geluid kan aanpassen van de 'juiste' bron?
Dat is standaard android behaviour tegenwoordig. Je kan gewoon als je op een volume knop drukt onder de visuele weergave drukken op de ... knop en dan kan je alle volumes aanpassen die er zijn (notificatie, media, alarm en chromecast)webber87 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:40:
Hier ook een trotse bezitter van de Xiaomi Mi 9T Pro. Het enige wat ik erg irritant vind is de volumeregeling. Als ik bijvoorbeeld muziek luister via mijn Sonos of Stream naar mijn Chromecast vanaf mijn telefoon. Ondertussen bijvoorbeeld een spelletje of een filmpje kijk op mijn telefoon, dan kan ik het volume niet meer regelen via de volumeknoppen. Oftewel, als ik het geluid zachter probeer te zetten gaat het geluid van de Sonos zachter ipv het geluid op de telefoon zelf.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Ben ik weer, nog meer mensen last van battery drain op Android 10 en MIUI 11? Loopt binnen 4 uurtjes zo voor meer als de helft leeg, ook als de telefoon niet gebruikt wordt. In het begin heb k de telefoon eventjes gebruikt met MIUI 10, maar daar was het probleem niet aanwezig. Is er iets bekend over een update die dit probleem kan verhelpen oid? Zie online dat veel meer mensen er last van hebben...
(Auto start apps en dergelijke al gecheckt, lijkt echt een probleem in MIUI 11 te wezen).
(Auto start apps en dergelijke al gecheckt, lijkt echt een probleem in MIUI 11 te wezen).
Ik had exact hetzelfde met een Mi5 en heb het helaas nooit werkend gekregen. Werkt dus ook niet altijd feilloos bij de 9T Pro, jammer want vind het verder wel een erg interessant toestel.ReVision. schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:59:
[...]
Nog even terugkomend op bovenstaande verhaal, ik heb na de tip van @knakworst de Wallet op HCE gezet. Dit werkte uiteindelijk en het heeft een week perfect gewerkt. Nu krijg ik echter de melding bij elke pin terminal, "Volg instructies op toestel." Mijn telefoon begint op dat moment ook te trillen.
Ik vermoed dat ik dan een pincode of iets dergelijks moet invullen, maar behalve trillen gebeurt er niets op
het toestel, er komt geen pop-up of iets op het scherm om een pincode in te vullen.Ik zie gewoon mijn home screen verder niets.
Voordat je gebruikt, open ING betalen en vul eventueel pincode in als het kan. Werkt het dan wel?ReVision. schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:59:
[...]
Nog even terugkomend op bovenstaande verhaal, ik heb na de tip van @knakworst de Wallet op HCE gezet. Dit werkte uiteindelijk en het heeft een week perfect gewerkt. Nu krijg ik echter de melding bij elke pin terminal, "Volg instructies op toestel." Mijn telefoon begint op dat moment ook te trillen.
Heb precies hetzelfde probleem. Het werkte flawless voordat ik de Miui updates installeerde. Het probleem is dat Miui je banking app van de autostart haalt. Je moet dus elke keer autostart opnieuw aanzetten.ReVision. schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:59:
[...]
Nu is het bij mij 50/50. Als ik met m'n mobiel betaal en ik krijg niet het scherm om m'n pincode in te toetsen, dan long press ik op de banking app en kies ik mobile payment. Dan kan ik direct mijn pincode invoeren
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Weet niet of er ook andere gebruikers zijn die gebruik maken van de Ambient Display en een Kaleidoscope of iets anders enabled hebben?

Ben me gek aan het zoeken en misschien ben ik gewoon veel te vroeg maar zijn er al custom themes beschikbaar made by users? Het is leuk wat default beschikbaar is maar zou wel iets anders willen hebben.

Ben me gek aan het zoeken en misschien ben ik gewoon veel te vroeg maar zijn er al custom themes beschikbaar made by users? Het is leuk wat default beschikbaar is maar zou wel iets anders willen hebben.
Naast het probleem dat ik geluiden niet stil krijg in niet storen modus als oproepen toegelaten worden valt het mij ook op dat filmpjes standaard stoppen als ik tijdens het afspelen m'n telefoon draai. Meer mensen last van? Lijkt niet op bufferen, maar gewoon een soort crash.
Bv hier op Tweakers of nu.nl.
Heb ik ook, nog geen oplossing voor gevonden helaas.Meivogeltje schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:56:
Naast het probleem dat ik geluiden niet stil krijg in niet storen modus als oproepen toegelaten worden valt het mij ook op dat filmpjes standaard stoppen als ik tijdens het afspelen m'n telefoon draai. Meer mensen last van? Lijkt niet op bufferen, maar gewoon een soort crash.
Mi 9T
I intend to live forever. So far, so good.
Net getest met het filmpje op https://tweakers.net/nieuws/161264/ met een Mi 9T pro maar niet kunnen reproduceren. Bij het draaien van het scherm naar landscape en terug blijft het filmpje gewoon lopen.Meivogeltje schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:56:
Zit laatste paar dagen met ene probleem dat als ik de camera app probeer te openen dat ik dan de volgende melding krijg: "Camerafout: Kan geen verbinding maken met de camera".
Als ik in whatsapp een foto wil maken krijg ik wel beeld en als ik wil switchen van camera dan gaat ie niet naar front camera, maar naar de macro (ingezoomde) camera). Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Een reboot hielp niet, en ik heb ook al zitten googelen, maar kom niemand tegen met hetzelfde probleem
.
De camera-app heeft verder alle permissies behalve om te bellen.
Ik heb ook al geprobeerd om alle gegevens te wissen van de camera-app, maar ook dit hielp niet.
Als ik in whatsapp een foto wil maken krijg ik wel beeld en als ik wil switchen van camera dan gaat ie niet naar front camera, maar naar de macro (ingezoomde) camera). Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Een reboot hielp niet, en ik heb ook al zitten googelen, maar kom niemand tegen met hetzelfde probleem
De camera-app heeft verder alle permissies behalve om te bellen.
Ik heb ook al geprobeerd om alle gegevens te wissen van de camera-app, maar ook dit hielp niet.
erhmm.
Bedankt, Ik heb nu weer autostart aangezet ik zag tevens dat notifications van ING opeens uit stondsunturion schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:39:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem. Het werkte flawless voordat ik de Miui updates installeerde. Het probleem is dat Miui je banking app van de autostart haalt. Je moet dus elke keer autostart opnieuw aanzetten.
Nu is het bij mij 50/50. Als ik met m'n mobiel betaal en ik krijg niet het scherm om m'n pincode in te toetsen, dan long press ik op de banking app en kies ik mobile payment. Dan kan ik direct mijn pincode invoeren
Die heb ik weer aangezet en ga het vanavond nog een keer testen
hoi
Bij mij ook mi 9tIkWilbert schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:57:
[...]
Heb ik ook, nog geen oplossing voor gevonden helaas.
Mi 9T
Volgens mij het ergst als er reclame voor zit
[ Voor 22% gewijzigd door Meivogeltje op 17-12-2019 12:21 ]
Nou, eindelijk de knoop doorgehakt en voor de mi 9t pro gekozen!
Twijfelde erg tussen de OP7(T) Pro en de Mi 9T Pro.
Heb al talloze merken gehad en geprobeerd en ben erg benieuwd naar hoe deze topper mij in de praktijk gaat bevallen want het is momenteel toch wel de smartphone met beste prijs/prestatie verhouding.
Wat zijn de eerste zaken om op te letten/eventueel direct te wijzigen?
Ben erg bekend binnen het Android OS maar MIUI is nog onbekend terrein..
Twijfelde erg tussen de OP7(T) Pro en de Mi 9T Pro.
Heb al talloze merken gehad en geprobeerd en ben erg benieuwd naar hoe deze topper mij in de praktijk gaat bevallen want het is momenteel toch wel de smartphone met beste prijs/prestatie verhouding.
Wat zijn de eerste zaken om op te letten/eventueel direct te wijzigen?
Ben erg bekend binnen het Android OS maar MIUI is nog onbekend terrein..
@BigF25
Weet niet waar je de telefoon hebt gehaald maar als het niet bij een (bekende) Nederlandse webshop is dan zou ik direct een nieuwe rom downloaden van de mi.com site en deze opnieuw installeren.
Vervolgens zou ik daarna de telefoon debloaten en alle (onnodige) Xiaomi applicaties disablen/verwijderen. (instructies kan je vinden in dit topic)
Als je reclamevrij wilt surfen dan zou ik de 3rd party app "Blokada" installeren. Ben er tevreden over en zo te lezen ook andere mensen in dit topic.
Gebruik vooral de zoek functie want alle tips & trucs en zo'n beetje elke standaardvraag is alreeds hier voorbij gekomen.
Weet niet waar je de telefoon hebt gehaald maar als het niet bij een (bekende) Nederlandse webshop is dan zou ik direct een nieuwe rom downloaden van de mi.com site en deze opnieuw installeren.
Vervolgens zou ik daarna de telefoon debloaten en alle (onnodige) Xiaomi applicaties disablen/verwijderen. (instructies kan je vinden in dit topic)
Als je reclamevrij wilt surfen dan zou ik de 3rd party app "Blokada" installeren. Ben er tevreden over en zo te lezen ook andere mensen in dit topic.
Gebruik vooral de zoek functie want alle tips & trucs en zo'n beetje elke standaardvraag is alreeds hier voorbij gekomen.
Herkenbaar. Daarnaast heb ik ook zeer regelmatig dat filmpjes na een aantal seconden vanaf het begin ineens stoppen, het bufferen begint en dan na een aantal tellen weer door gaat en daarna wel continu blijft doorspelen.Meivogeltje schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:56:
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Krijg het niet voor elkaar om mijn Galaxy watch active 2 verbinding te laten houden met de 9T pro.. als ik weg loop en de verbinding verbreekt, maakt hij daarna niet vanzelf weer verbinding met de watch.
Krijg ook erg vaak gewoon geen melding op de watch binnen. Hier heb ik met de Note 10+ geen last van.
Heb alles al een keer opnieuw met elkaar verbonden.
Wat kan het zijn?
Krijg ook erg vaak gewoon geen melding op de watch binnen. Hier heb ik met de Note 10+ geen last van.
Heb alles al een keer opnieuw met elkaar verbonden.
Wat kan het zijn?
Dat heb ik hier op alle Android telefoons i.c.m. YouTube voornamelijk, want Pi-Hole actief op het netwerk die de ads blokkeert!PaT schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:20:
Herkenbaar. Daarnaast heb ik ook zeer regelmatig dat filmpjes na een aantal seconden vanaf het begin ineens stoppen, het bufferen begint en dan na een aantal tellen weer door gaat en daarna wel continu blijft doorspelen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb ook al gezocht maar kon zo snel niets vinden. Ik gebruik die klok met daaronder de aarde en de stand van de zon. Lekker donker, en een gaaf idee naar mijn mening. (Digital 24h)N97 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:24:
Weet niet of er ook andere gebruikers zijn die gebruik maken van de Ambient Display en een Kaleidoscope of iets anders enabled hebben?
[Afbeelding]
&
Hmm, dat zou goed kunnen, ik gebruik Brave browser veel op de smartphone en die blokkeert ook ads. Eens kijken of dat via Chrome ook zo is.nero355 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:40:
[...]
Dat heb ik hier op alle Android telefoons i.c.m. YouTube voornamelijk, want Pi-Hole actief op het netwerk die de ads blokkeert!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Besteld bij belsimpelN97 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:02:
@BigF25
Die gebruik ik ook. Sober maar goedWeltschmerz schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:49:
[...]
Ik heb ook al gezocht maar kon zo snel niets vinden. Ik gebruik die klok met daaronder de aarde en de stand van de zon. Lekker donker, en een gaaf idee naar mijn mening. (Digital 24h)
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Ik gebruik sinds een week de Mi 9T Pro.
Echter haal ik hem wel eens uit mijn broekzak en constateert ik dat hij uit staat?
Is dit een instelling of bekend fenomeen?
Echter haal ik hem wel eens uit mijn broekzak en constateert ik dat hij uit staat?
Gebruik zelf de Kaleidoscope met alleen batterij status, doe handmatig de kaleidoscope wisselen als ik er op uitgekeken ben.Weltschmerz schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:49:
[...]
Ik heb ook al gezocht maar kon zo snel niets vinden. Ik gebruik die klok met daaronder de aarde en de stand van de zon. Lekker donker, en een gaaf idee naar mijn mening. (Digital 24h)
MIUI 11 is pas uit en hoewel je het kan enablen voor LCD telefoons is het echt bedoelt voor de OLED telefoons vanwege de batterij. Denk dat we een aantal maanden geduld moeten hebben.
Wat ik wel heb gevonden maar dat zal je vast ook gezien hebben is die APK om een custom image te gebruiken. Krijg je een extra optie om eigen plaatjes te gebruiken maar gezien die statisch is en dus niet steeds van plek op het scherm wisselt, ben ik huiverig voor een burn in.
Vreemd.AcIDeR schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:02:
Ik gebruik sinds een week de Mi 9T Pro.
Zou dit helpen:
Instellingen > Inactieve display en vergrendelscherm > Broekzakmodus: inschakelen.
Pixel 7a
Wat bedoel je met geduld hebben? Zowel de 9T en 9T pro hebben een OLED scherm.N97 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:12:
[...]
MIUI 11 is pas uit en hoewel je het kan enablen voor LCD telefoons is het echt bedoelt voor de OLED telefoons vanwege de batterij. Denk dat we een aantal maanden geduld moeten hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Mother_lepard op 18-12-2019 10:24 ]
@AcIDeR
Ik had dit voornamelijk met mijn OnePlus 3 en (te) strakke broeken. Nog niet meegemaakt met mijn Mi 9T Pro.
@Mother_lepard
Yes maar alle andere Xiaomi telefoons hebben een LCD display. Correct me if I am wrong maar die ambient display is een MIUI 11 dingentje en gezien die pas sinds november officieel gereleasd is, zullen we geduld hebben tot de custom themes voor de ambient display binnenkort komen.
Hoewel de K20 (pro) in India zeer populair is dus vermoed dat we niet zo lang hoeven we te wachten.
Ik had dit voornamelijk met mijn OnePlus 3 en (te) strakke broeken. Nog niet meegemaakt met mijn Mi 9T Pro.
@Mother_lepard
Yes maar alle andere Xiaomi telefoons hebben een LCD display. Correct me if I am wrong maar die ambient display is een MIUI 11 dingentje en gezien die pas sinds november officieel gereleasd is, zullen we geduld hebben tot de custom themes voor de ambient display binnenkort komen.
Hoewel de K20 (pro) in India zeer populair is dus vermoed dat we niet zo lang hoeven we te wachten.
..snah001 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:39:
[...]
Gat ie weer: over welk toestel hebben wij het hier en op welke Rom draait de telefoon?
MI9T met nieuwse EU rom.
Begint redelijk irritant te worden, geluid komt nu weer uit de earspeaker.
Na aanleiding van deze thread maar even google assistant uitgezet,ben benieuwd:
https://xiaomi.eu/communi...g-mi-9t-9-10-17-v2.52865/
[ Voor 24% gewijzigd door Rev! op 18-12-2019 11:30 ]
Vraag: is het de Xiaomi.EU rom of de Global EU rom?
De Xiaomi.eu rom is een afgeleide van de Chinese rom en is feitelijk een custom rom geschikt gemaakt voor de Eu markt maar kent ook zijn nukken daardoor.
De Xiaomi.eu rom is een afgeleide van de Chinese rom en is feitelijk een custom rom geschikt gemaakt voor de Eu markt maar kent ook zijn nukken daardoor.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Misschien staat stereogeluid aan. Kun je vinden bij Geluid & trillen > Aanvullende instellingen.Rev! schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:19:
Ik heb al een tijdje het weirde probleem dat na verloop van tijd al mijn geluid uit de earspeaker komt, enige wat het oplost is een reboot. Soms doet het zich voor na een halve dag, soms pas na een week. Met google vind ik niet meer mensen met dit probleem, toevallig hier iemand die dit probleem ook ondervind?
Dames en heren met een mi9t, heeft een van jullie vannochtend (18 december) de update "systeem service plugin" 9.10.22 gehad van de systeem-apps updater? Zo ja, werkt jullie internet nog? Ik krijg het niet meer voor mekaar om mobiel internet te krijgen terwijl hij wel aangeeft bovenin vol 4G bereik te hebben en ook inkomend en uitkomend verkeer pijltjes lijken te reageren. Toch geven alle apps aan dat ze offline zijn.
Ook na het handmatig instellen van de apn instellingen en meerde reboots will het nog niet meezitten. Iemand tips of ideeën?
Ook na het handmatig instellen van de apn instellingen en meerde reboots will het nog niet meezitten. Iemand tips of ideeën?
Sinds afgelopen zondag van de iPhone 8 overgestapt naar de Mi9T pro en ben wel onder indruk
Heb meerdere Samsung toestellen gehad maar hoofdzakelijk Apple
Dit toestel is eigenlijk wel de eerste android toestel wat mij tot nu toe bevalt
Hij is lekker vlot en heb niet echt problemen kunnen ontdekken
Hopelijk blijft dat zo
Heb meerdere Samsung toestellen gehad maar hoofdzakelijk Apple
Dit toestel is eigenlijk wel de eerste android toestel wat mij tot nu toe bevalt
Hij is lekker vlot en heb niet echt problemen kunnen ontdekken
Hopelijk blijft dat zo
Die update heb ik ook gehad gisteravond. Hier gewoon 4g op dit moment.Skrymger schreef op donderdag 19 december 2019 @ 01:23:
Dames en heren met een mi9t, heeft een van jullie vannochtend (18 december) de update "systeem service plugin" 9.10.22 gehad van de systeem-apps updater? Zo ja, werkt jullie internet nog? Ik krijg het niet meer voor mekaar om mobiel internet te krijgen terwijl hij wel aangeeft bovenin vol 4G bereik te hebben en ook inkomend en uitkomend verkeer pijltjes lijken te reageren. Toch geven alle apps aan dat ze offline zijn.
Provider is Simpel.
De mi 9T Pro nu amper een dag in gebruik maar man man man, dat ze dit kunnen leveren voor zo'n bedrag.. mag wel zeggen dat ik redelijk onder de indruk ben!
Heb de afgelopen jaren genoeg telefoons gebruikt, vaak high end/duurder segment maar dit is qua feel en smoothness werkelijk geen verschil.
Camera is in het donker niet al te top maar over het algemeen valt hij me reuze mee, heb meteen Nova er op geknald en Gcam geïnstalleerd, dit komt de resultaten enkel ten goede voor mij.
Direct ook een update naar Android 10, draai nu MIUI Global 11.0.3 (QFKEUXM)
Beveiligingspatch is nog niet up-to-date.. staat op 10-2019
Heb de afgelopen jaren genoeg telefoons gebruikt, vaak high end/duurder segment maar dit is qua feel en smoothness werkelijk geen verschil.
Camera is in het donker niet al te top maar over het algemeen valt hij me reuze mee, heb meteen Nova er op geknald en Gcam geïnstalleerd, dit komt de resultaten enkel ten goede voor mij.
Hoe zet ik die G Cam erop ?BigF25 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:09:
De mi 9T Pro nu amper een dag in gebruik maar man man man, dat ze dit kunnen leveren voor zo'n bedrag.. mag wel zeggen dat ik redelijk onder de indruk ben!
Had de APK gedownload maar kon niet installeren
Ben een leek op dit gebied
Is niet heel moeilijk, je download de benodigde APK via de site, had het in mijn geval via https://www.thecustomdroid.com/boeffie1964 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:03:
[...]
Hoe zet ik die G Cam erop ?
Had de APK gedownload maar kon niet installeren
Ben een leek op dit gebied
Daar even op mi 9t pro gcam zoeken en je krijgt resultaten. Afhankelijk van waar je toestel op draait (Android (9/10) gewenste APK downloaden en installeren (wel onbekende bronnen toegang geven) staan er meerdere van verschillende developers..
[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 19-12-2019 09:11 ]
Gcam. Gebruik de zoekfunctie bovenaan om alle info hierover op dit forum te vinden. Voor Mi 9T(pro) kies Dit topic. Voor mijn bijdragen over gcam, klik op [Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
[ Voor 7% gewijzigd door jdan op 19-12-2019 11:01 ]
Pixel 7a
Welke gcam gebruik jij precies?BigF25 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:10:
[...]
Is niet heel moeilijk, je download de benodigde APK via de site, had het in mijn geval via https://www.thecustomdroid.com/
Daar even op mi 9t pro gcam zoeken en je krijgt resultaten. Afhankelijk van waar je toestel op draait (Android (9/10) gewenste APK downloaden en installeren (wel onbekende bronnen toegang geven) staan er meerdere van verschillende developers..
Na gisteren dus de hele dag zonder mobiel internet werkte het vannochtend spontaan weer zonder reboot of updates oid. Vreemd. Provider is hier Tele2. Ben iig blij dat het weer werktIkWilbert schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:51:
[...]
Die update heb ik ook gehad gisteravond. Hier gewoon 4g op dit moment.
Provider is Simpel.
Verwijderd
hallo hier volledig nieuw op tweakers forum.... hopelijk kan ik hier mijn antwoord vinden over toch wel een vervelend punt van mijn mi9t pro deze wil namelijk niet verbinden met mijn fossil smartwatch bij het koppelen vind de mi9 wel de watch maar wanneer deze een promt verbinding wil maken krijg ik telkens de melding "cannot connect because off wrong password or passkey" de 'gewone' bluethoot verbindingen zoals speakers en car kit lukken dan wel. iemand een idee? toestel al harde reset gedaan zowel phone en watch zonder enig succes.
Werkt super dankjejdan schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:56:
Gcam. Gebruik de zoekfunctie bovenaan om alle info hierover op dit forum te vinden. Voor Mi 9T(pro) kies Dit topic. Voor mijn bijdragen over gcam, klik op [Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Ik denk dat ik via jullie nog veel kan leren over Android
Kijk even of de app Autostart mag gebruiken (in Instellingen).Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:13:
hallo hier volledig nieuw op tweakers forum.... hopelijk kan ik hier mijn antwoord vinden over toch wel een vervelend punt van mijn mi9t pro deze wil namelijk niet verbinden met mijn fossil smartwatch bij het koppelen vind de mi9 wel de watch maar wanneer deze een promt verbinding wil maken krijg ik telkens de melding "cannot connect because off wrong password or passkey" de 'gewone' bluethoot verbindingen zoals speakers en car kit lukken dan wel. iemand een idee? toestel al harde reset gedaan zowel phone en watch zonder enig succes.
Kijk ook hier: Instellingen > Wachtwoorden & beveiliging > Privacy > Speciale app-toegang > Toegang tot meldingen - geef Wear OS toestemming.
(Tip: plak de woorden in vetjes in de zoekfunctie van de instellingen-app)
Als dat niets oplevert ...
- Deïnstalleer de app. (Ik neem aan dat het Wear OS is)
- Herstart de telefoon.
- Download de app opnieuw van de Play Store (= ben je zeker dat je de laatste update hebt).
- Open de app en geef de app de nodige toestemmingen.
- Enz.
https://www.fossil.com/us...rtwatch-with-android.html
Ook nuttig:
https://support.google.com/wearos/answer/7179897
Pixel 7a
Had T-Mobile niet een fikse storing gisteren?Skrymger schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:45:
[...]
Na gisteren dus de hele dag zonder mobiel internet werkte het vannochtend spontaan weer zonder reboot of updates oid. Vreemd. Provider is hier Tele2. Ben iig blij dat het weer werkt
Van het netwerk van deze provider (is ook eigenaar van Tele2) maakt Tele2 gebruik.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Verwijderd
bedankt voor de reactie maar die geeft helaas geen oplossing deze stappen reeds(enkele malen) geprobeerd zonder succes. De chache is gewist en dit heeft ook geen oplossing na wat te googlen lijkt dit een probleem die wel wat vaker voorkomt maar niets te vinden als oplossing
jdan schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:32:
[...]
Kijk even of de app Autostart mag gebruiken (in Instellingen).
Kijk ook hier: Instellingen > Wachtwoorden & beveiliging > Privacy > Speciale app-toegang > Toegang tot meldingen - geef Wear OS toestemming.
(Tip: plak de woorden in vetjes in de zoekfunctie van de instellingen-app)
Als dat niets oplevert ...
- Deïnstalleer de app. (Ik neem aan dat het Wear OS is)
- Herstart de telefoon.
- Download de app opnieuw van de Play Store (= ben je zeker dat je de laatste update hebt).
- Open de app en geef de app de nodige toestemmingen.
- Enz.
https://www.fossil.com/us...rtwatch-with-android.html
Ook nuttig:
https://support.google.com/wearos/answer/7179897
Nogmaals een paar keer een test gedaan, ik krijg het werkend maar het is redelijk omslachtig.ReVision. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:52:
Bedankt, Ik heb nu weer autostart aangezet ik zag tevens dat notifications van ING opeens uit stond
Die heb ik weer aangezet en ga het vanavond nog een keer testen
- Ik moet handmatig de ING app openen als ik de melding krijg op de pinterminal.
- Inloggen in de ING app met mijn vingerafdruk (zoals altijd)
- Dan vervolgens mijn telefoon bij de pin terminal weghalen en mijn 4 cijferige code invullen.
- Daarna de telefoon weer tegen de pin terminal aan plaatsen. Om de betaling te voltooien.
Het werkt dus wel, maar uiteindelijk wel veel gedoe en dan is een pinpas toch makkelijker en sneller.
Erg jammer in dit geval.
hoi
Bij mij (Mi T9) werkt ING contactloos betalen zonder problemen. Na een update een maand(?) geleden, heb ik wel iets gewijzigd omdat het toen ineens niet meer werkte.ReVision. schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:15:
[...]
Nogmaals een paar keer een test gedaan, ik krijg het werkend maar het is redelijk omslachtig.
- Ik moet handmatig de ING app openen als ik de melding krijg op de pinterminal.
- Inloggen in de ING app met mijn vingerafdruk (zoals altijd)
- Dan vervolgens mijn telefoon bij de pin terminal weghalen en mijn 4 cijferige code invullen.
Instellingen> apps> apps beheren> bankieren (ING)> andere toestemmingen> "pop up vensters weergeven terwijl het op de achtergrond uitgevoerd wordt". Verder is in dat rijtje aangevinkt "NFC" en "permanente melding".
Ik durf niet te beweren dat dit in jouw situatie ook de oplossing is, maar het is misschien de moeite waard om te testen. Autostart voor de ING app staat overigens bij mij uit 🙃
Ik heb nu mijn al bijna 2 maanden in bezit en ben er erg blij mee!
Enige waaraan ik twijfel is of ik wel genoeg meldingen/notificaties binnenkrijg..
Ik heb mijn oud toestel, een geroote Samsung S5 Neo, nog in bezit en daar krijg ik van specifieke apps wél meldingen binnen. De in-app notificatie-instellingen zijn hetzelfde als op mijn Xiaomi.
Welke instellingen in MIUI moet ik configureren om (alle) meldingen/notificaties juist te ontvangen?
Ik heb al gekeken naar;
- dit topic, gezocht op "notificaties" en "meldingen"
- autostart (aan), en batterijbesparing (geen beperkingen).
- https://c.mi.com/thread-1545043-1-1.html (stap 1 t/m 3 uitgevoerd)
Ik maak ook gebruik van Blokada, zou deze te streng zijn ingesteld?
Overige info staat in mijn handtekening.
Enige waaraan ik twijfel is of ik wel genoeg meldingen/notificaties binnenkrijg..
Ik heb mijn oud toestel, een geroote Samsung S5 Neo, nog in bezit en daar krijg ik van specifieke apps wél meldingen binnen. De in-app notificatie-instellingen zijn hetzelfde als op mijn Xiaomi.
Welke instellingen in MIUI moet ik configureren om (alle) meldingen/notificaties juist te ontvangen?
Ik heb al gekeken naar;
- dit topic, gezocht op "notificaties" en "meldingen"
- autostart (aan), en batterijbesparing (geen beperkingen).
- https://c.mi.com/thread-1545043-1-1.html (stap 1 t/m 3 uitgevoerd)
Ik maak ook gebruik van Blokada, zou deze te streng zijn ingesteld?
Overige info staat in mijn handtekening.
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Meldingen en notificaties is wel zo'n dingetje.
Van Gmail, Facebook en Linkedin zie ik wel de melding in de statusbar maar geen notificatie geluid.
Wel van Whatsapp.
Soms werkt het in 1 keer wel maar meestal niet.
Op zich niet vervelend want dan stoort dat ding mij tenminste niet en check ik de meldingen eens in de zoveel uur maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is dat het notificatie geluid het meestal bij die apps niet doet.
Afwachten op de volgende (security)update voor november en dan zien of het ineens wel weer werkt.
Edit: bij Miui 10 (Android 9) werkte het wel gewoon goed.
Van Gmail, Facebook en Linkedin zie ik wel de melding in de statusbar maar geen notificatie geluid.
Wel van Whatsapp.
Op zich niet vervelend want dan stoort dat ding mij tenminste niet en check ik de meldingen eens in de zoveel uur maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is dat het notificatie geluid het meestal bij die apps niet doet.
Afwachten op de volgende (security)update voor november en dan zien of het ineens wel weer werkt.
Edit: bij Miui 10 (Android 9) werkte het wel gewoon goed.
[ Voor 7% gewijzigd door snah001 op 20-12-2019 23:14 ]
Heb dit ook op de galaxy watch active 2.. meldingen komen gewoon niet door.snah001 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:36:
Meldingen en notificaties is wel zo'n dingetje.
Wel van Whatsapp.
Met de note 10+ heb ik er totaal geen last van.
Goede tip! Ik zag bij mij dat deze uit stond en zelfs bij toegang tot NFC stond een vraagteken. Heb overigens desondanks vandaag succesvol een NFC betaling gedaan. Nu allemaal gecorrigeerd. Hoop dat ik nu altijd probleemloos m'n mobiel kan gebruikenYfka schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:27:
[...]
Bij mij (Mi T9) werkt ING contactloos betalen zonder problemen. Na een update een maand(?) geleden, heb ik wel iets gewijzigd omdat het toen ineens niet meer werkte.
Instellingen> apps> apps beheren> bankieren (ING)> andere toestemmingen> "pop up vensters weergeven terwijl het op de achtergrond uitgevoerd wordt". Verder is in dat rijtje aangevinkt "NFC" en "permanente melding".
Ik durf niet te beweren dat dit in jouw situatie ook de oplossing is, maar het is misschien de moeite waard om te testen. Autostart voor de ING app staat overigens bij mij uit 🙃
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Vanmorgen werkte de notificatie voor Gmail weer zoals het hoort en luid en duidelijk.
Blijft vreemd dat dan weer wel en dan weer niet het meldingsgeluid het doet.
Blijft vreemd dat dan weer wel en dan weer niet het meldingsgeluid het doet.
Hoi lieve mensen,
Klein misschien ietwat dom vraagje.
Op achterkant van mijn 9t pro zit een sticker met imei nr en dergelijke.
In de handleiding staat dat ik deze sticker niet maf verwijderen ivm garantie ed.
Nu kan ik natuurlijk een niet doorzichtig hoesje pakken, maar vind het beetje stom.
Hoe gaan jullie hiermee om? Zit de sticker er bij jullie nog op en gewoon hoesje eroverheen of sticker eraf ( en dan al dan niet hoesje eromheen)?
In de handleiding staat dat ik deze sticker niet maf verwijderen ivm garantie ed.
Nu kan ik natuurlijk een niet doorzichtig hoesje pakken, maar vind het beetje stom.
Hoe gaan jullie hiermee om? Zit de sticker er bij jullie nog op en gewoon hoesje eroverheen of sticker eraf ( en dan al dan niet hoesje eromheen)?
Ik zou hem eraf halen99ruud99 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:36:
Hoi lieve mensen,
Heeft volgens mij niks met garantie te maken
Bij mij en ik denk de meesten is het eraf
Zijn er gebruikers hier die True Edge gebruiken?
Deze laat de rand van het schermen oplichten bij meldingen. Ik gebruikte een tijdje NotifyBuddy maar overweeg om wat anders te nemen. Ik krijg namelijk alleen maar een groene ledkleur als notificatieled. Andere kleuren werken niet (heb de betaalde versie)
Referral verwijderd en gewonen link rechtstreeks naar playstore van gemaakt.
Deze laat de rand van het schermen oplichten bij meldingen. Ik gebruikte een tijdje NotifyBuddy maar overweeg om wat anders te nemen. Ik krijg namelijk alleen maar een groene ledkleur als notificatieled. Andere kleuren werken niet (heb de betaalde versie)
Referral verwijderd en gewonen link rechtstreeks naar playstore van gemaakt.
[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 23-12-2019 18:48 ]
Voor diegene die problemen ondervinden met het vastlopen van video's zodra je, naar landscape mode draait.
Ga in Chrome naar Chrome://flags en disable
Hardware-accelerated video encode
Dit hielp mij in ieder geval. (Mi9T pro, 10.3.1)
Ga het proberen!Azz-Kikr schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:41:
Voor diegene die problemen ondervinden met het vastlopen van video's zodra je, naar landscape mode draait.
Zou die er gewoon afhalen want alle info staat ook op de verpakking en bij die van mij zat er helemaal niks op de achterkant van het toestel.99ruud99 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:36:
Hoi lieve mensen,
Na een botsing met een traphekje, is het glas voor de middelste en belangrijkste camera gebarsten. Iemand al ervaring met het vervangen van het glas plaatje? Online zie ik wel een vervangend exemplaar, maar die mist een opening voor de sensor in het midden.

[ Voor 23% gewijzigd door mathy_ op 22-12-2019 11:55 ]
Voor de mensen die Nova Launcher gebruiken en misschien wel willen upgraden naar Prime. Hij staat nu voor 60 cent in de Play Store ipv 5 euro.
Prime heb ik al jaren en dit is een goede tip voor velen hier!!
Verwijderd
Als ik n filmpje upload die ik zelf gemaakt heb via Whatsapp dan is het filmpje schokkerig en heeft n lage resolutie. Wat doe ik verkeerd?
Ook kan ik het filmpje niet bijknippen in de standaard galerij. Hij lijkt het filmpje bij te knippen maar ik kan niet opslaan drukken
Ook kan ik het filmpje niet bijknippen in de standaard galerij. Hij lijkt het filmpje bij te knippen maar ik kan niet opslaan drukken
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2019 12:04 ]
Ik heb iets ondervonden wat ik een beetje vreemd vind
Ik had in huis erg weinig bereik
En had om mijn Xiaomi mi9T pro een leuk hoesje
Heb er meerdere en ja kan wisselen
Maar vandaag eens een originele uit de doos gehaald en vreemd veel meer bereik
Ons huis is nieuw en zo geïsoleerd dat ik slecht bereik binnen niet vreemd vind
Zijn er mensen die me kunnen vertellen waarom ik met het originele hoesje meer ontvangst heb ?
Ik had in huis erg weinig bereik
En had om mijn Xiaomi mi9T pro een leuk hoesje
Heb er meerdere en ja kan wisselen
Maar vandaag eens een originele uit de doos gehaald en vreemd veel meer bereik
Ons huis is nieuw en zo geïsoleerd dat ik slecht bereik binnen niet vreemd vind
Zijn er mensen die me kunnen vertellen waarom ik met het originele hoesje meer ontvangst heb ?
Dat is wel 10 cent meer dan vorig jaar!Ari Gold schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:59:
Voor de mensen die Nova Launcher gebruiken en misschien wel willen upgraden naar Prime. Hij staat nu voor 60 cent in de Play Store ipv 5 euro.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb dit ook. Wat ik weet is dat Whatsapp zijn bestanden altijd verstuurd in lagere kwaliteit, dan wat je met je camera in de galerij schiet...Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:03:
Als ik n filmpje upload die ik zelf gemaakt heb via Whatsapp dan is het filmpje schokkerig en heeft n lage resolutie. Wat doe ik verkeerd?
Heb nu een week de Mi9T pro en is echt een fijn toestel
Natuurlijk zijn er kleine dingetjes die ik graag anders zou zien
Maar al die jaren bij Apple waren ook niet 100%
Gewoon hopen op updates die de kleine foutjes er nog uit halen
Heb al intussen met de Note 9 en S10+ gewerkt maar na 2 dagen was het met mij wel klaar
Deze is echt een android toestel om mee verder te gaan
Maar al die jaren bij Apple waren ook niet 100%
Gewoon hopen op updates die de kleine foutjes er nog uit halen
Heb al intussen met de Note 9 en S10+ gewerkt maar na 2 dagen was het met mij wel klaar
Deze is echt een android toestel om mee verder te gaan
Wat zijn de dingetjes die je graag anders zou willen zien? Misschien dat Tweakers hier oplossingen hebbenboeffie1964 schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:51:
Heb nu een week de Mi9T pro en is echt een fijn toestel
[..]
What a fine day for Science! | Specs
Bijv ik heb ABN AMRO maar weet niet hoe ik draadloos ermee kan betalen en soms geen geluid bij meldingenHarmsen schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:54:
[...]
Wat zijn de dingetjes die je graag anders zou willen zien? Misschien dat Tweakers hier oplossingen hebben
Voor ABN AMRO: De bank stopt met de mogelijkheid om te kunnen betalen via een Android telefoon, dus daar kunnen we helaas niet meer bij helpen...boeffie1964 schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:26:
[...]
Bijv ik heb ABN AMRO maar weet niet hoe ik draadloos ermee kan betalen en soms geen geluid bij meldingen
Meer info: https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/apps/wallet/index.html
What a fine day for Science! | Specs
Op zich geen ramp en geloof wel dat alles goed komt met geluidjesHarmsen schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:28:
[...]
Voor ABN AMRO: De bank stopt met de mogelijkheid om te kunnen betalen via een Android telefoon, dus daar kunnen we helaas niet meer bij helpen...
Meer info: https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/apps/wallet/index.html
Verder heb ik geen klachten over deze telefoon
Reden genoeg om van bank te switchen imo.Harmsen schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:28:
[...]
Voor ABN AMRO: De bank stopt met de mogelijkheid om te kunnen betalen via een Android telefoon, dus daar kunnen we helaas niet meer bij helpen...
Als ik zie hoe ze de app pushen i.p.v. de reader voor internetbankieren dan ben ik er wel blij mee eerlijk gezegd, want alle bankzaken hebben niks te zoeken op mijn telefoon!daffie82 schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:09:
Reden genoeg om van bank te switchen imo.
Dat doe ik wel lekker thuis achter mijn PC en de pinpas volstaat verder prima!
/EDIT :
NOPE!N97 schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:36:
Ik lees hier een reactie van iemand die bij de introductie van internetbankieren met een randomreader natuurlijk had geroepen dat de bankzaken niks te zoeken hebben op een privé computer.
Dat doet hij/zij wel lekker bij de lokale bank, contact met een persoon volstaat verder prima.
Daar ben ik ietsje te jong voor, maar ik zie telefoons gewoon nog steeds als speelgoed en geen serieus fatsoenlijk beveiligd apparaat en dat zouden best wel wat meer mensen mogen doen!
[ Voor 42% gewijzigd door nero355 op 23-12-2019 14:47 ]
Beetje overdreven, vindt je ook niet?daffie82 schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:09:
[...]
Reden genoeg om van bank te switchen imo.
Of je haalt die NFC kaart van mastercard pay uit de horlogeband en frut deze in je hoesje. Dat is wel het enige nadeel, je moet een cover hebben want dat NFC kaartje plakken aan de achterkant van je telefoon plakken is ook geen gezicht.
Ik lees hier een reactie van iemand die bij de introductie van internetbankieren met een randomreader natuurlijk had geroepen dat de bankzaken niks te zoeken hebben op een privé computer.nero355 schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:34:
[...]
Als ik zie hoe ze de app pushen i.p.v. de reader voor internetbankieren dan ben ik er wel blij mee eerlijk gezegd, want alle bankzaken hebben niks te zoeken op mijn telefoon!
Dat doe ik wel lekker thuis achter mijn PC en de pinpas volstaat verder prima!
Dat doet hij/zij wel lekker bij de lokale bank, contact met een persoon volstaat verder prima.
[ Voor 39% gewijzigd door N97 op 23-12-2019 14:42 ]
Heb sinds kort ook een Mi9T Pro. Een vriend van me woont in Hong Kong, dus heb de versie die hier niet te koop is. Namelijk de 8GB ram en 256 opslag 
Het was even wennen na een Oneplus 3T. Er is echter 1 waar ik niet uit kom. Wellicht weten jullie het antwoord:
Als ik Google Maps navigatie aan het staan, of W.app maakt een back-up en ik doe het scherm uit, blijft het scherm constant oplichten. Alsof er continue notificaties binnenkomen.
Uiteraard moet dit wel gebeuren bij normale W.app berichten, of als Google Maps me een update geeft, maar niet als ik het scherm uit wil zetten tijdens de navigatie!
Het was even wennen na een Oneplus 3T. Er is echter 1 waar ik niet uit kom. Wellicht weten jullie het antwoord:
Als ik Google Maps navigatie aan het staan, of W.app maakt een back-up en ik doe het scherm uit, blijft het scherm constant oplichten. Alsof er continue notificaties binnenkomen.
Uiteraard moet dit wel gebeuren bij normale W.app berichten, of als Google Maps me een update geeft, maar niet als ik het scherm uit wil zetten tijdens de navigatie!
Is er een manier om ronde icons te krijgen ipv vierkante?
Heb je zelf al gezocht naar een oplossing? Dit verwachten we namelijk wel van onze gebruiker van het forum.
Heb je zelf al gezocht naar een oplossing? Dit verwachten we namelijk wel van onze gebruiker van het forum.
[ Voor 50% gewijzigd door 13art op 24-12-2019 08:54 ]
Gebruik Nova of Evie launcher, al of niet met een icon pack. knip, eerder genoeg promotie voor je website gemaakt.init schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:33:
Is er een manier om ronde icons te krijgen ipv vierkante?
[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 23-12-2019 18:46 ]
Pixel 7a
Ik had gewoon een link gekopieerd uit een forum, wist niet dat het een referral was, excuses.Binnetie schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:20:
Zijn er gebruikers hier die True Edge gebruiken?
[MBR] Referral verwijderd en gewonen link rechtstreeks naar playstore van gemaakt. [/]
Inmiddels True Edge gebruikt, maar ben er nog niet kapot van. Heel veel zaken werken alleen in de betaalde versie.
Omdat ik graag mijn alarmtijd op het scherm wil zien, heb ik verschillende clock-widgets geprobeerd. Echter laten ze allemaal niet de alarmtijd zien die ik ingesteld hebt, maar een alarmtijd die ik niet terug kan vinden in de klok app. Hoe krijg ik dit goed?
Ik gebruikt de default klok applicatie, maar met andere clock apps gebeurt hetzelfde.
Ik gebruikt de default klok applicatie, maar met andere clock apps gebeurt hetzelfde.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Reacties/feedback op moderatie graag hier: Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoonsjdan schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:43:
[...]
Gebruik Nova of Evie launcher, al of niet met een icon pack. [mbr]knip, eerder genoeg promotie voor je website gemaakt. [/]
[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 24-12-2019 08:38 ]
Pixel 7a
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms