LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Bijvoorbeeld om dingen uit je download map te halen en ergens anders te plaatsen. Ik hoef niet alles wat ik download in die map te hebben. Soms wat organiseren is wel fijn. Kan ook via de pc natuurlijk maar ja die heb je ook niet altijd bij de hand.daffie82 schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:40:
[...]
En file manager heb ik niet. Heb nog geen reden gevonden om dit te gebruiken... Waar heb je dat echt voor nodig?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hangt er echt heel erg van af hoe je je telefoon gebruikt. Ik zou ook niet zonder willen, maar kan me goed voorstellen dat een ander voor bepaalde taken gewoon een laptop pakt - of er überhaupt geen behoefte aan heeft. Een zwik PDFjes organiseren in mappen bijvoorbeeld - dat moet je maar net nodig hebbendaffie82 schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:40:
En file manager heb ik niet. Heb nog geen reden gevonden om dit te gebruiken... Waar heb je dat echt voor nodig?
Heb altijd SMS Backup & Restore gebruikt. Nu zet hij de telefoongesprekken en smsjes wel terug alleen Berichten blijft leeg.
Dat doet helaas niets. Zoals ik zelf zei staat er een streepje onder dus denk dat die optie bij ambient display hoort..Titus schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:15:
[...]
Ambient screen opties en dan de optie when notifications come and the screen is off. Ik gok dat je de 2e optie zoekt, light up screen
Hier ambient display uit en die setting bepaalt of het scherm wel of niet aangaat voor mij.PostalDude schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 07:23:
[...]
Dat doet helaas niets. Zoals ik zelf zei staat er een streepje onder dus denk dat die optie bij ambient display hoort..
Zit op Android 10 en bij mij staat het bij 'Inactieve display & vergrendelscherm' > 'wanneer meldingen binnenkomen en het scherm uitgeschakeld is'.PostalDude schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:13:
Sinds de update naar Android 10 en Miui 11 gaat mijn scherm niet meer aan met meldingen.
Mijn vriendin heeft een Mi Mix 2 met Miui 11 maar Android 9. Daar heb je een optie bij “vergrendelscherm” in het instellingen menu met “ scherm ontwaken bij meldingen”.
Die optie is dus bij Android 10 verdwenen. Ik zie wel een soortgelijk iets staan maar die staat bij het gedeelte van “inactieve display”.
Iemand tips?
Staat bij mij op animatie weergeven, maar je kan ook kiezen voor scherm oplichten.
Alleen de bovenste 3 zijn voor 'Inactieve display', de rest eronder voor je vergrendelscherm.
Edit: beetje spuit 11
Edit 2: net even getest. Scherm oplichten werkt niet...maar de animaties wel. Vaag.
[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 12-11-2019 11:10 ]
Het probleem lijkt inmiddels verholpen, de apps updaten ging nu prima bij mij.golden1988 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 21:15:
[...]
heeft niemand last van dit probleem? ik heb het bij facebook, postnl app en nog een aantal apps. heb al factory reset gedaan, helpt allemaal niet.
Is dit normaal?
Edit : Dual GPS staat wel aan, maar als dat zoveel verschil gaat maken?
ambient display aan, blokada aan. Gsm ligt altijd op bureau dus ambient display is ook altijd actief.
enige 3 apps op autostart zijn Google Pay, Blokada en AccuBattery.
2 email accounts die synchen, eentje elke 30 minuten, de andere elk uur.
Mi 9T Pro V11.0.3.0 (QFKEUXM)
[ Voor 47% gewijzigd door daffie82 op 13-11-2019 22:33 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
@daffie82 heb je na updaten je telefoon een reset gegeven? fabriek reset?daffie82 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:38:
08u40 deze morgen mijn 9T Pro opgeladen tot 80%. Nu, 16u30 zit op 67% met enkel wat berichten sturen via whatsapp. Enkel WIFI aan, geen mobiele data, geen bluetooth. SOT van amper 15 minuten.
Is dit normaal?
ik had ergens gelezen dat veel mensen last hadden van snel leeg lopende batterij en de oplossing was handmatig opnieuw updaten dus naar je update scherm 3 streepjes onder elkaar aan tikken wordt je update opnieuw binnen gehaald als pakket(bestand) downloaden en opnieuw installeren en dat dat verschil maakte,
dit geldt vooral voor Mi9T/Pro gebruikers,
alleen weet niet meer waar ik dat las
[ Voor 8% gewijzigd door MrOsman op 12-11-2019 16:43 ]
Zojuist op m'n werk nog een USB-C kabel gevonden (voelt wel cheap aan), denk mooi... Kan de telefoon opladen.
Echter zie ik een batterij met daarin een knippert donder schokje, een Samsung van een collega van me laad wel op met dezelfde usb-kabel... Batterij/telefoon stuk of kan dit een andere oorzaak hebben?
Nope, geen fabriek reset gedaan.MrOsman schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:41:
[...]
@daffie82 heb je na updaten je telefoon een reset gegeven? fabriek reset?
ik had ergens gelezen dat veel mensen last hadden van snel leeg lopende batterij en de oplossing was handmatig opnieuw updaten dus naar je update scherm 3 streepjes onder elkaar aan tikken wordt je update opnieuw binnen gehaald als pakket(bestand) downloaden en opnieuw installeren en dat dat verschil maakte,
dit geldt vooral voor Mi9T/Pro gebruikers,
alleen weet niet meer waar ik dat las
Vraag me af of dit verbruik normaal is.
En als je dan handmatig je update opnieuw gaat installeren, best ervoor een factory reset doen? Daar heb ik namelijk helemaal geen zin in om dan alles weer in te stellen

Edit2 : ambient display aan, blokada aan. Gsm ligt altijd op bureau dus ambient display is ook altijd actief.
[ Voor 20% gewijzigd door daffie82 op 12-11-2019 18:23 ]

[ Voor 36% gewijzigd door Punkbuster op 12-11-2019 17:10 ]
automation fanboy
Voor die versie is dat de recentste systeemupdate. Je kunt dit hier bekijken: https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/Punkbuster schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:04:
MIUI11 is nog steeds niet beschikbaar voor mijn mi 9T Pro. Iemand anders ook nog geen update?
[Afbeelding]
Pixel 7a
Verkoopt Belsimpel dan verschillende versies? Maat van mij heeft precies dezelfde gekocht en zit al wel op MIUI 11jdan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:48:
[...]
Voor die versie is dat de recentste systeemupdate. Je kunt dit hier bekijken: https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/
automation fanboy
Eerste dagje verloopt goed zover. In de ochtend kwam ik op kantoor aan met 93%. Flitsmeister, bluetooth en Spotify in de auto.
Op m'n LG G6 was dat meestal 97, maar die liep gedurende dag sneller leeg.
die zal dan EUXM hebben en jij hebt de IXM allebei global alleen met EU krijgje voorrang op updates en met IXM moet je haal lang wachtwnPunkbuster schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:16:
[...]
Verkoopt Belsimpel dan verschillende versies? Maat van mij heeft precies dezelfde gekocht en zit al wel op MIUI 11
[ Voor 7% gewijzigd door MrOsman op 12-11-2019 19:15 ]
Bij mij niet, bij facebook krijg ik het nu in beeld tijdens het gebruik van de app. als ik op downloaden klik gebeurt er niets, en nee bedankt ook niet.knakworst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:02:
[...]
Het probleem lijkt inmiddels verholpen, de apps updaten ging nu prima bij mij.

[ Voor 7% gewijzigd door golden1988 op 12-11-2019 20:57 ]
Punkbuster schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:16:
[...]
Verkoopt Belsimpel dan verschillende versies? Maat van mij heeft precies dezelfde gekocht en zit al wel op MIUI 11
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Bedankt voor het meedenken. Hier animaties ook aangezet en die doen het inderdaad wel. Heb nu op internet ook wat afgezocht met de Engelse benaming van Titus en zie topics vol met dit probleem.Ari Gold schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:26:
[...]
Zit op Android 10 en bij mij staat het bij 'Inactieve display & vergrendelscherm' > 'wanneer meldingen binnenkomen en het scherm uitgeschakeld is'.
Staat bij mij op animatie weergeven, maar je kan ook kiezen voor scherm oplichten.
Edit 2: net even getest. Scherm oplichten werkt niet...maar de animaties wel. Vaag.
Waar zit die optie verstopt dan? Miui 11 zojuist binnenMrOsman schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:38:
MIUI 11 krijgt app drawer![]()
zie > [Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Niet dat ik die mis maar zou graag achterhalen wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn en o ja, alle instellingen staan correct.
Overigens na de update een factory reset gedaan dus weer clean begonnen aan Android 10.
Iemand een idee?
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die is hetzelfde gebleven dus heel erg goed.ByteMe_ schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:12:
Miui 10 nog hier... Is het wel of niet de moeite om naar 11 te gaan? Hoe zit het met de accuduur?
Verder is de "Dark Mode" in Android 10 goed uitgevoerd en werkt nu ook in Gmail.
Alleen WhatsApp heeft er geen alhoewel je in de app de achtergrond van de berichten zwart kan maken maar de berichten zelf houden de zwarte letters tegen witte achtergrond.
Zou gewoon updaten want ook de security updates worden dan verder iedere maand uitgerold en bij Miui 10 met Android 9 niet meer.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Gister na een auto rit van 2,5 uur had ik nog 34% over van de 100 en dan word de telefoon niet gebruikt.
Op internet las ik dat de autostart van alle apps word aangezet na de update. Dit zou ook van invloed zijn op de accu duur.
Dit heb ik vanochtend allemaal uitgezet en nu maar wachten wat de status aan het einde van de dag is.
Het xiaomi forum staat er ook vol mee... nooit meegemaakt bij een ander merk (Nokia, Samsung).
Ik heb dmv de debloat tool een aantal apps verwijderd, bij autostart heb ik het meeste uitgeschakeld na dat opeens alles aan stond. Tot nu toe gaat het goed... na twee keer verschrikkelijke drains te hebben gehad.... afwachten of het goed blijft gaan.
*fingers crossed
I intend to live forever. So far, so good.
Ik ben benieuwd hoe/waar je naar Android 10 upgrade? Bij Miui zegt ie up-to-date met patch van september, maar ik kan nergens vinden waar je Android dan update...snah001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:19:
[...]
Die is hetzelfde gebleven dus heel erg goed.
Verder is de "Dark Mode" in Android 10 goed uitgevoerd en werkt nu ook in Gmail.
Alleen WhatsApp heeft er geen alhoewel je in de app de achtergrond van de berichten zwart kan maken maar de berichten zelf houden de zwarte letters tegen witte achtergrond.
Zou gewoon updaten want ook de security updates worden dan verder iedere maand uitgerold en bij Miui 10 met Android 9 niet meer.
* ByteMe_ houdt met AccuBattery wel de apps in de gaten. Hoewel het lijkt dat deze juist uit de actieve applijst te worden gegooid.
De makkelijkste manier is door de Google messages app op je oude phone te installeren. Vervolgens via settings--> Google --> Backup een backup te maken. Als je vervolgens op je Xiaomi ook de messages app installeert zal hij de backup bij Google ophalen en als je sms'jes restorenAri Gold schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 01:08:
Iemand gelukt om smsjes over te zetten van een niet Xiaomi telefoon.
Heb altijd SMS Backup & Restore gebruikt. Nu zet hij de telefoongesprekken en smsjes wel terug alleen Berichten blijft leeg.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Android 10 zit in de MIUI 11 upgrades voor de Pro-versies.ByteMe_ schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:27:
[...]
Ik ben benieuwd hoe/waar je naar Android 10 upgrade? Bij Miui zegt ie up-to-date met patch van september, maar ik kan nergens vinden waar je Android dan update...
* ByteMe_ houdt met AccuBattery wel de apps in de gaten. Hoewel het lijkt dat deze juist uit de actieve applijst te worden gegooid.
Heb je een Non-Pro? Dan zit je (voorlopig) nog vast op Android 9.
Ze komen in ieder geval (bijna) altijd samen in één pakket bij Xiaomi/Redmi phones.
Soms niet, als ze eerder naar een nieuwe MIUI versie gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 13-11-2019 12:04 ]
Eat the bugs, live in a pod
https://www.guidingtech.c...otifications-not-working/
Update naar MIUI 11 en Android 10 zal vast wel komen, gewoon even geduld hebben ;)!
Verder werkt MIUI 10 hier prima, dus ik mis ook weinig aan de MIUI 11 denk ik
Non idd. Wel grappig: de AccuBattery app gaf zichzelf net al als de grootste drain aanHMC schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:03:
[...]
Android 10 zit in de MIUI 11 upgrades voor de Pro-versies.
Heb je een Non-Pro? Dan zit je (voorlopig) nog vast op Android 9.
Ze komen in ieder geval (bijna) altijd samen in één pakket bij Xiaomi/Redmi phones.
Soms niet, als ze eerder naar een nieuwe MIUI versie gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 13-11-2019 12:12 ]

Edit: Maar phone gaat makkelijk vier dagen op één lading van 80% naar 20%.
[ Voor 42% gewijzigd door HMC op 13-11-2019 12:16 ]
Het is inderdaad meer een veredelde wekker/krant. En een beetje Telegrammen.
Staat ook altijd op airplane tijdens de nacht.
In android 10 miui 11 zijn deze settings vrij radicaal veranderd. Staat meer bij elkaar nu.SolarOrbiter schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:04:
mocht je issues met notifications hebben die niet doorkomen. Deze guideline is heel handig:
https://www.guidingtech.c...otifications-not-working/
Blijven ze dan in je Google Messages staan of worden ze verplaatst naar je Berichten app?sunturion schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:50:
[...]
De makkelijkste manier is door de Google messages app op je oude phone te installeren. Vervolgens via settings--> Google --> Backup een backup te maken. Als je vervolgens op je Xiaomi ook de messages app installeert zal hij de backup bij Google ophalen en als je sms'jes restoren
Ik ga liever niet rotzooien met custom roms van andere partijen dus bij voorkeur iets van Xiaomi zelf. Maar ik wil geen advertenties en zo min mogelijk bloatware. Ik zag elders in dit topic al instructies om deze te verwijderen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een versie die vaak updates krijgt
Kan iemand mij de juiste boom aanwijzen?
ps: voor het flashen moet ik toch ook de BL unlocken?
Als je niet wilt flashen, hoef je ook niet te unlocken.
Als je gewoon updates afwacht, ga je gewoon blij zijn.
Grote kans dat de phone die je binnenkrijgt direct iets nieuws voor je klaar heeft staan.
Advertenties zet je uit in de initiële setup van de phone, en na een grote update, zoals die van laatst, dan wil je even kijken of dat stiekem allemaal weer aanstaat, wat bij mijn K20 Pro dus het geval was.
Al moet ik zeggen, dat het zelfs al aanstaand bij mij nog nooit advertenties in apps heeft opgeleverd.
Bloatware is, als ik het goed begrijp bij jullie Euro/Global Mi9 T wat minder, maar anders makkelijk eraf te halen. En ik moet eerlijk zeggen, het staat/stond erop, maar het draaide nooit.
Neemt dus alleen opslag in beslag, geen memory resources, of zo.
Behalve dus laatst na de grote update hier, ineens een MiHealth en nog iets (ff kwijt) op Autostart.
[ Voor 98% gewijzigd door HMC op 13-11-2019 14:20 ]
Een ding klopte niet helemaal in mijn vorige post. De methode die je kan gebruiken hangt ook af van of je de phone al operationeel hebt of dat je in de setup zit als je de phone voor de eerste keer aanzet. De eerder genoemde methode met Google messages werkt alleen als je al een backup hebt met de messages app en tijdens de initiële setup een Restore woot doen.Ari Gold schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:52:
[...]
Blijven ze dan in je Google Messages staan of worden ze verplaatst naar je Berichten app?
Als je je phone al in gebruik hebt moet je een andere methode gebruiken. Voor het overzetten moet je dan eerst een backup via een andere applicatie maken. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van super backup and restore.
Kort samenvattend:
1. Installeer Super Backup & Restore op oude phone
2. Maak backup van data en store die lokaal
3. Installeer de Google messages app
4. Installeer Super Backup & Restore op nieuwe telefoon
4. Restore je sms data
5. Open de Google messages app en dan zijn al je sms'jes zichtbaar
Als je ondertussen al sms'jes in de Google messages app hebt gekregen moet je eerst via de in mijn eerdere post de backup terugzetten en vervolgens bovenstaande stappen uitvoeren.
Ik hoop dat het nog te volgen is

[ Voor 66% gewijzigd door sunturion op 13-11-2019 20:17 ]
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Verwijderd
Iemand tips hoe ik dit kan oplossen ?
Bedankt.
Welkom!Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:04:
Vandaag mijn nieuwe 9t geüpdatet naar Xiaomi 11. Sindsdien werkt mijn 4g verbinding niet meer. Even getest in andere smartphone en daar werkt het wel. Moet dus iets met die update te maken hebben.
Iemand tips hoe ik dit kan oplossen ?
Bedankt.
Je probleem is bekend en al meerdere keren besproken in dit topic, zie onder andere Ari Gold in "[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie"
Hier nog aan toe te voegen : enige 3 apps op autostart zijn Google Pay, Blokada en AccuBattery.daffie82 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:38:
08u40 deze morgen mijn 9T Pro opgeladen tot 80%. Nu, 16u30 zit op 67% met enkel wat berichten sturen via whatsapp. Enkel WIFI aan, geen mobiele data, geen bluetooth. SOT van amper 15 minuten.
Is dit normaal?
ambient display aan, blokada aan. Gsm ligt altijd op bureau dus ambient display is ook altijd actief.
2 email accounts die synchen, eentje elke 30 minuten, de andere elk uur.
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Probleem intussen opgelost.MaNDaRK schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:22:
[...]
Welkom!
Je probleem is bekend en al meerdere keren besproken in dit topic, zie onder andere Ari Gold in "[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie"
Pas daarna deze aanbrengen en kijken of de FPR goed werkt.
Werkt het ook dan niet goed dan geen tempered glass gebruiken.
Bijna alle toestellen met in-screen FPR hebben last van dit fenomeen en ook af en toe met een folie als screenprotector.
Ik wil dit toestel zo graag hebben, maar wordt niet echt blij van de vele batterij drain ervaringen op de forums. Ik heb helemaal geen zin om constant het toestel te moeten tweaken om beetje fatsoenlijk SOT te behalen. Ben geen zware gebruiker, beetje internet, beetje YouTube en sporadisch een filmpje kijken. Is dat nou zoveel gevraagd als je phone met flagship specs koopt?IkWilbert schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:17:
Wel een gedoe hoor die battery drain meldingen met de Mi 9 serie telefoons.
Het xiaomi forum staat er ook vol mee... nooit meegemaakt bij een ander merk (Nokia, Samsung).
Ik heb dmv de debloat tool een aantal apps verwijderd, bij autostart heb ik het meeste uitgeschakeld na dat opeens alles aan stond. Tot nu toe gaat het goed... na twee keer verschrikkelijke drains te hebben gehad.... afwachten of het goed blijft gaan.
*fingers crossed
Same here, ik wil dit toestel als vervanger van mijn huidige telefoon (een Nokia 7 Plus), maar afgezien van het feit dat ik maar niet kan bepalen of MIUI een beperking is, zie ik hier ook dat er allerlei andere problemen zijn na de update naar MIUI 11.vuurpaard66 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 06:46:
[...]
Ik wil dit toestel zo graag hebben, maar wordt niet echt blij van de vele batterij drain ervaringen op de forums. Ik heb helemaal geen zin om constant het toestel te moeten tweaken om beetje fatsoenlijk SOT te behalen. Ben geen zware gebruiker, beetje internet, beetje YouTube en sporadisch een filmpje kijken. Is dat nou zoveel gevraagd als je phone met flagship specs koopt?
Wordt de ervaring veel beter als je er bijvoorbeeld Nova Launcher op installeert?
Een launcher veranderd niet veel aan hoe instellingen werken ed. Maar in welk opzicht ben je bang dat miui een beperking is?jeroen71974 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:35:
[...]
Same here, ik wil dit toestel als vervanger van mijn huidige telefoon (een Nokia 7 Plus), maar afgezien van het feit dat ik maar niet kan bepalen of MIUI een beperking is, zie ik hier ook dat er allerlei andere problemen zijn na de update naar MIUI 11.
Wordt de ervaring veel beter als je er bijvoorbeeld Nova Launcher op installeert?
Dank je voor de response.l3art schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:19:
[...]
Een launcher veranderd niet veel aan hoe instellingen werken ed. Maar in welk opzicht ben je bang dat miui een beperking is?
Ik lees overal dat het erg druk en onoverzichtelijk is, ik kom van Android One dus dat zal wennen zijn (maar daar heb ik me bij neegelegd). Daarnaast begrijp ik dat je bepaalde zaken (ads, etc) tijdens de setup al uit moet schakelen,
Vergeet die ads, die kom je hier niet tegen. Inderdaad bij de setup kan je aangeven dat je ze niet ziet en dan is het ook klaar.jeroen71974 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:23:
[...]
Dank je voor de response.
Ik lees overal dat het erg druk en onoverzichtelijk is, ik kom van Android One dus dat zal wennen zijn (maar daar heb ik me bij neegelegd). Daarnaast begrijp ik dat je bepaalde zaken (ads, etc) tijdens de setup al uit moet schakelen,
Het is allemaal erg persoonlijk. Een voordeel van miui en tegelijk voor sommigen ook een nadeel, is dat er zoveel in te stellen is. Hierdoor kan je apps compleet naar je hand zetten maar kan het ook zoeken zijn voor je het werkend hebt zoals jij het wil. Ik zag het als voordeel en heb dan ook geen problemen gehad met apps die niet automatisch wilde opstarten die ongewild afgesloten werden, etc. Maar je moet er wel even de tijd voor nemen.
Geen problemen met de Nova, vind ik veel fijner werken...jeroen71974 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:35:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door ByteMe_ op 14-11-2019 09:08 ]
WiFi hele dag
GPS ong 4 uur (alleen aan)
Spotify 3 uur
Flitsmeister 1 uur
Socials 1 uur
Sonos die 30 min actief was op de achtergrond.
Nog wat kleine dingetjes zoals browsen en instellingen checken.
Tot nu toe erg positief.
Eindelijk even de tijd gevonden, kwaliteit van het origineel is beter maar het volstaat. Plus nog wat foto's die ik gaandeweg heb geschoten. Is verder niks aan bewerkt. Mi 9T.Joshua... schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:26:
[...]
Is de time-lapse gelukt? Zo ja, hoe is de kwaliteit? Kunnen wij het filmpje ergens zien?

Daar gaan we weer: over welk toestel heb je het hier???Ari Gold schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:10:
Poeh. 7 uur SOT gisteren met nog 37% over.
WiFi hele dag
GPS ong 4 uur (alleen aan)
Spotify 3 uur
Flitsmeister 1 uur
Socials 1 uur
Sonos die 30 min actief was op de achtergrond.
Nog wat kleine dingetjes zoals browsen en instellingen checken.
Tot nu toe erg positief.
Meer mensen die hier last van hebben na de update?
Het rare is dat bij het registreren de fingerprint gewoon werkt. Maar bij het unlocken niet meer.snah001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:55:
Oplossing is eenvoudig: gebruik geen tempered glass bij het registreren van je vingerafdrukken.
Pas daarna deze aanbrengen en kijken of de FPR goed werkt.
Werkt het ook dan niet goed dan geen tempered glass gebruiken.
Bijna alle toestellen met in-screen FPR hebben last van dit fenomeen en ook af en toe met een folie als screenprotector.
1 op 1 die van jou.snah001 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:56:
[...]
Daar gaan we weer: over welk toestel heb je het hier???
Inderdaad, maar hij registreert het wel klein beetje bij beetje. Misschien is dat normaal.Droid schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:27:
[...]
Het rare is dat bij het registreren de fingerprint gewoon werkt. Maar bij het unlocken niet meer.
Met een TG is het momenteel bij mij 3/5 dat hij het niet pakt...maar het kan ook zo zijn dat hij het 10x achter elkaar wel doet.
Gisteren zag de Accubattery iets van 150mah aan verbruik wanneer ik alleen die app gebruik, nu registreert ie ruim 700-800. Daarbij zou deze app iets van 3% verbruiken per uur, nu 13%?
EDIT: het terugzetten naar kan dus niet zomaar

Update
We begonnen met:

Na een factory reset en bijna alles van de autostart uitzetten heb ik nu:

Wat een verschil

[ Voor 63% gewijzigd door ByteMe_ op 14-11-2019 13:42 ]
Wazig wordt of wazig blijft? Van zodra de cameralens eruit is, is het beeld in de viewer haarscherp. Met de standaard camera duurt dit inderdaad opmerkelijk langer dan de gcam die ik gebruik.pascalheister schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:12:
Vanmorgen de nieuwe update gedaan voor de Mi 9T Pro, wat me opvalt dat als de frontcamera eruit komt er een kleine waas over het scherm komt.
Meer mensen die hier last van hebben na de update?
Pixel 7a
Op basis van 20 sessies zit ik op 9%/uur actief, 1,2%/uur standby en 2,8%/uur gecombineerdByteMe_ schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:41:
Ok, nu zuipt de telefoon als een malle onder batterijbesparing. Ruim 11% eraf sinds een uur bij het laden tot 80%. Hier is echt iets niet goed. Ik ga eens een factory reset doen en terug naar 10. Als die 11 de veroorzaker is, blijf ik daar. Anders gaat ie terug. Dit wordt wel een groot probleem voor mij.
Gisteren zag de Accubattery iets van 150mah aan verbruik wanneer ik alleen die app gebruik, nu registreert ie ruim 700-800. Daarbij zou deze app iets van 3% verbruiken per uur, nu 13%?
EDIT: het terugzetten naar kan dus niet zomaarNa factory reset nog steeds op 11. Wat een waardeloze update zeg
Had ik hem maar nooit gedaan. Ik had een functie aangezet om de telefoon snachts uit te zetten, sindsdien is het echt waardeloos. Wellicht die autostart app waar ik over teruglees.
Update
We begonnen met:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een verschilDaarbij heb ik zo goed als bijna dezelfde apps/inrichting.
bij gemiddeld batterijverbruik zit ik dan te kijken.
Bij de standaard camera is hij bij mij alleen wazig tijdens het uitschuiven en daar is wat voor te zeggen want met een bewegende camera kun je slecht een fatsoenlijke selfie maken.jdan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:25:
[...]
Wazig wordt of wazig blijft? Van zodra de cameralens eruit is, is het beeld in de viewer haarscherp. Met de standaard camera duurt dit inderdaad opmerkelijk langer dan de gcam die ik gebruik.
Op het moment dat ie helemaal uitgeschoven is, is ie direct haarscherp.
Zoals eerder aangehaald, kan een factory reset helpen.ByteMe_ schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:41:
Ok, nu zuipt de telefoon als een malle onder batterijbesparing. Ruim 11% eraf sinds een uur bij het laden tot 80%. Hier is echt iets niet goed. Ik ga eens een factory reset doen en terug naar 10. Als die 11 de veroorzaker is, blijf ik daar. Anders gaat ie terug. Dit wordt wel een groot probleem voor mij.
EDIT: het terugzetten naar kan dus niet zomaarNa factory reset nog steeds op 11. Wat een waardeloze update zeg
Had ik hem maar nooit gedaan. Ik had een functie aangezet om de telefoon snachts uit te zetten, sindsdien is het echt waardeloos. Wellicht die autostart app waar ik over teruglees.
Update
We begonnen met:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een verschilDaarbij heb ik zo goed als bijna dezelfde apps/inrichting.
Je hebt een prima phone in handen, en bovendien is het een software ding, waar Xiaomi/Redmi zich perfect bewust van is.
Uiteraard is het je eigen keuze om 'em meteen terug te brengen, maar ik zou het nog even aanzien.
Het is echt een prima phone voor de bucks.
En anders...koop een Redmi K20 Pro. De phone zoals hij bedoeld was.
ik gebruik vanaf de eerste minuut een gehard glas screenprotector (zo vanuit de doos erop), sinds ook een tweede variant erop zitten en heb nooit last met de fingerprint reader (gehad). denk dus dat het toch ergens anders inzit idd zoals jij ook al vermoed.Droid schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:27:
[...]
Het rare is dat bij het registreren de fingerprint gewoon werkt. Maar bij het unlocken niet meer.
Dit is gewoon standaard Android geneuzel en het meest irritante is dat je er weinig aan kan doen, omdat je gelijk aan het rooten moet gaan en dergelijke en het dan nog steeds maar de vraag is of je het gefixt krijgt!ByteMe_ schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:41:
Ik ga eens een factory reset doen en terug naar 10. Als die 11 de veroorzaker is, blijf ik daar. Anders gaat ie terug. Dit wordt wel een groot probleem voor mij.

Ik heb dergelijke problemen gehad en gezien op meerdere telefoons : Samsung, LG, ZUK, Huawei... ze hebben er allemaal weleens last van!
Hou er ook nog eens rekening mee dat het soms simpelweg aan de app(s) ligt en vooral op het moment dat er bijvoorbeeld straks van Android 9 naar Android 10 wordt overgestapt...
Zo gingen er in het verleden een heleboel dingen mis met een heleboel algemeen bekende apps!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bedoel tijdens het uitschuiven van de camera zie je dit op de plaats waar de camera zitjdan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:25:
[...]
Wazig wordt of wazig blijft? Van zodra de cameralens eruit is, is het beeld in de viewer haarscherp. Met de standaard camera duurt dit inderdaad opmerkelijk langer dan de gcam die ik gebruik.
De camera zelf werkt goed.
Persoonlijk heb ik dit heel af en toe als er een 2e sim actief is. Met 1 sim actief heb ik het verschijnsel niet gehad. Sinds MIUI 11 nog niet gehad. Alleen de bekende battery drain door Whatsapp laatst, maar geen standaardissue meer wat ik met MIUI 10 hadByteMe_ schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:06:
Mijn vrouw heeft 2x deze week dat de 9T die zichzelf uitschakelt en niet aan wilt gaan, pas na 10 minuten ofzo. Vannacht weer, ik voelde net dat het ding loeiheet was, mijne heeft nergens last van. We hebben allebei nieuwste MIUI versie op 9. Ook dit lijkt een ding te zijn: iets op Android vreet de accu op (100% usage waarschijnlijk). Ik heb in 1,5 dag iets van 40% verbruikt, de mijne heeft dus niet die 'vreetapp'.
[...]
Geen problemen met de Nova, vind ik veel fijner werken...
Heb hem pas sinds 11 juli, maar het bevalt echt supergoed. Ook op vakantie was het een perfecte telefoon. Hele dag navigeren, foto's maken, whatsappen. En pas aan het einde van de dag weer hoeven opladen. Heerlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 14-11-2019 21:04 ]
Nah, hij gedraagt zich nu. Buiten dat afwijkende accugedrag is het een superding hoor. Maar gezien ik altijd problemen heb met apparaten die leeg raken zocht ik echt iets beters op dat gebied.HMC schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:02:
[...]
Zoals eerder aangehaald, kan een factory reset helpen.
Je hebt een prima phone in handen, en bovendien is het een software ding, waar Xiaomi/Redmi zich perfect bewust van is.
Uiteraard is het je eigen keuze om 'em meteen terug te brengen, maar ik zou het nog even aanzien.
Het is echt een prima phone voor de bucks.
En anders...koop een Redmi K20 Pro. De phone zoals hij bedoeld was.
Nu nog uitzoeken hoe het werkt met 'pulse' notificaties op het lockscreen (dat ledje op die popup zie je natuurlijk niet),op MUIU 10 leek het wel te werken, nu niet meer. En toch staan alle vinkjes aan.
Dit was daarvoor onder de 20%
Ik heb nog geen factory reset uitgevoerd of de update opnieuw gedaan.
Zouden die voor een nog beter resultaat zorgen?
[ Voor 18% gewijzigd door SolarOrbiter op 15-11-2019 11:02 ]
Alvast bedankt voor de reacties !
Wat ik me eerder afvraag bij iedereen die deze telefoons hebben: missen jullie geen optische stabilisatie op alle camera's?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Neuh, had ik op mijn oude toestel ook niet. Buiten is er dan meestal ook genoeg licht, kan je mooi met snelste sluitertijd schieten in de pro mode, een hogere ISO kan je nog altijd bewerken. Als ik voor de betere plaatjes ga, pak ik deze:Deathchant schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:16:
Over dat stof maak ik me persoonlijk minder druk om, hij zit ingeklapt in je zak. Wanneer je em gebruikt gebruik je die toch in de "open lucht" voor enkele seconden...
Wat ik me eerder afvraag bij iedereen die deze telefoons hebben: missen jullie geen optische stabilisatie op alle camera's?

Diafragma lekker open met lange sluitertijd.
In dit prijsgebied moet je overigens echt geluk hebben als je een toestel met OS hebt, dan moet je hoger gaan. Pixel 3a is dan de beste keuze.
Tis niet zo dat je altijd zo'n tripod bij je hebt natuurlijk. OIS maakt het allemaal een stuk makkelijker....ik zou dat wel een gemis vinden. Zeker bij een telelens. Bewerken....nah, dat doe ik met DSLR foto's, maar niet met GSM-foto's.ByteMe_ schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:03:
[...]
Neuh, had ik op mijn oude toestel ook niet. Buiten is er dan meestal ook genoeg licht, kan je mooi met snelste sluitertijd schieten in de pro mode, een hogere ISO kan je nog altijd bewerken. Als ik voor de betere plaatjes ga, pak ik deze:
[Afbeelding]
Diafragma lekker open met lange sluitertijd.
In dit prijsgebied moet je overigens echt geluk hebben als je een toestel met OS hebt, dan moet je hoger gaan. Pixel 3a is dan de beste keuze.
Ik vroeg me gewoon af of men OIS niet mist, alsmede de UFS3.0 storage speeds t.o.v. UFS2.0/2.1...Dat is wel samen met oxygenOS een enorm voordeel dat de OP7T heeft ten opzichte van deze Mi 9T Pro of RealMe X2 Pro...volgens velen zekerweten het verschil waard. Maar goed. Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen, of deze, of die X2 Pro of toch die OP7T....
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
OIS is wel zo fijn en zat zelfs op mijn € 300 kostende ZUK Z2 Pro destijds dus IMHO is dat wel echt een nadeel inderdaad!Deathchant schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:33:
Tis niet zo dat je altijd zo'n tripod bij je hebt natuurlijk. OIS maakt het allemaal een stuk makkelijker....ik zou dat wel een gemis vinden. Zeker bij een telelens. Bewerken....nah, dat doe ik met DSLR foto's, maar niet met GSM-foto's.
Ik vroeg me gewoon af of men OIS niet mist, alsmede de UFS3.0 storage speeds t.o.v. UFS2.0/2.1...Dat is wel samen met oxygenOS een enorm voordeel dat de OP7T heeft ten opzichte van deze Mi 9T Pro of RealMe X2 Pro...volgens velen zekerweten het verschil waard. Maar goed. Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen, of deze, of die X2 Pro of toch die OP7T....

Maar als je voor de OnePlus 7 Pro gaat kan je flink wat geld besparen t.o.v. de OnePlus 7T Pro en dan heb je nog een beter gekalibreerd scherm ook!
Die heeft trouwens ook weer een ander nadeel : "Edge scherm"

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Realme zou tegenvallen, bron heb ik even niet voor me op de tel, die 7t lijkt erg leuk, maar die zit ook een segment hoger en is weer een stuk duurder.Deathchant schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:33:
[...]
Tis niet zo dat je altijd zo'n tripod bij je hebt natuurlijk. OIS maakt het allemaal een stuk makkelijker....ik zou dat wel een gemis vinden. Zeker bij een telelens. Bewerken....nah, dat doe ik met DSLR foto's, maar niet met GSM-foto's.
Bij elke update trilt het toestel ook, behoorlijk irritant.
[ Voor 31% gewijzigd door DM89 op 15-11-2019 18:58 ]
Telkens als ik dan fb open dan begint een download voor fb maar die eindigt nooit. Even naar de Playstore gaan en dan stopt het direct maar geen trillen erbij.
Is begonnen na de Android 10 update.
Verder geen last van.
Media Volume Only: hiermee kan je de volume knoppen standaard koppelen aan volume control voor media.jdan schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:32:
[...]
Wat ik nog kan aanraden:
- een mooier startscherm mét app-lade erop plaatsen
- een gcam installeren
- Opera gebruiken in plaats van Chrome
Nog iemand een tip?
Zonder deze app kan je alleen het geluid van je media harder of zachter te zetten door een van de volume knoppen in te drukken en vervolgens op de drie puntjes te drukken en dan de media slider te gebruiken. Super omslachtig dus.
Vreemde is wel dat ik een andere kleur heb ingesteld naar dat hij standaard groen blijft.
Jdan, ik zie dat je vrij nieuw bent hier op tweakers. Wanneer je op- of aanmerkingen hebt over moderatie door een mod, dan doen we dat niet in het forum zelf, maar op een aparte plek. In deze kan je hier terecht: Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons
Extra tip:
Je kunt de site van elk forumlid bereiken met twee tikjes. Eentje op de avatar of gebruikersnaam linksboven een reactie. Daarna een tikje op de URL net onder Persoonlijke gegevens (bij Homepage).
Door kennis kosteloos te delen,
zal deze een extra aanstekelijke
uitwerking op ieder van ons hebben.
Karim Bennamar, Overvloed
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 16-11-2019 16:43 ]
Pixel 7a
Je zou die info ook natuurlijk gewoon direct hier kunnen delen ipv door te zetten naar een eigen website. Ik denk dat daarom de links zijn verwijderd.(verder geen oordeel van mij)jdan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:33:
Ik zie net dat een moderator twee links verwijderde uit een van mijn berichten omdat ze verwezen naar berichten op mijn eigen website. Vreemd dat hij of zij deze links spam noemt. Op de verwijderde links lees je bv. welke gcam ik aanraad voor de Mi 9T Pro - met downloadlinks én foto's enz. Zinvolle info dacht ik.
Extra tip:
Je kunt de site van elk forumlid bereiken met twee tikjes. Eentje op de avatar of gebruikersnaam linksboven een reactie. Daarna een tikje op de URL net onder Persoonlijke gegevens (bij Homepage).
Door kennis kosteloos te delen,
zal deze een extra aanstekelijke
uitwerking op ieder van ons hebben.
Karim Bennamar, Overvloed
Mi 9T Pro - V11.0.3.0. - QFKEUXM
Enige voorwaarden: beide toestellen moeten op hetzelfde wifi-netwerk zijn aangesloten & Bluetooth ingeschakeld.
Dit lukte makkelijk met MIUI10.
In MIUI 10:
Instellingen > Draadloos & netwerken > Meer > Draadloos scherm:
inschakelen.
In MIUI 11 (Android 10)
Instellingen > Verbinding & delen > Casten:
Casten inschakelen.
Maar de nieuwe cast-functie op de Mi 9T Pro vond mijn tv niet.
Na heel wat zoekwerk (trial and error) blijkt dat dit in MIUI 11 enkel lukt als beide toestellen op een 2.4 GHz-netwerk zijn aangesloten!
(Ja, ik plaatste deze tip ook op mijn website.)
Zoals ik hierboven schreef (om 14.33 uur):daffie82 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:54:
Zijn hier mensen veel met foto's bezig die kunnen zeggen wat de beste gcam versie op dit moment is voor de 9T Pro op MIUI 11 / Android 10?
Mi 9T Pro - V11.0.3.0. - QFKEUXM
"Op de verwijderde links lees je bv. welke gcam ik aanraad voor de Mi 9T Pro - met downloadlinks én foto's enz. Zinvolle info dacht ik." Er staan op mijn site ook een link naar mijn Gcam-ervaringen op Nokia 8 (met nog meer foto's).
[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 16-11-2019 21:56 ]
Pixel 7a
[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 16-11-2019 21:56 ]
Pixel 7a
Jup had ik gezien. Bedankt.jdan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:25:
[...]
Zoals ik hierboven schreef (om 14.33 uur):
"Op de verwijderde links lees je bv. welke gcam ik aanraad voor de Mi 9T Pro - met downloadlinks én foto's enz. Zinvolle info dacht ik." Er staan op mijn site ook een link naar mijn Gcam-ervaringen op Nokia 8 (met nog meer foto's).
Had echter graag ook nog wat andere meningen van foto freaks. Dus advies blijft welkom!
Heb ook via de site van Jdan geprobeerd Gcam te installeren, maar de gedownloade APK geeft bij het openen een parse error. Via deze site heb ik de APK gedownload: https://www.celsoazevedo....oogle-camera/dev-urnyx05/
@daffie82 ik ben er mee bezig om te kijken of Gcam beter is. Ik denk het wel want je kunt veel voorbeelden vinden tussen de stock camera en de Google camera.
Ik ben ondertussen wel klaar met de 9t.RenaldoN schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:11:
Nou na 6 weken de telefoon kwijt te zijn voor garantie deze 2 weken geleden terug mogen ontvangen en wat denk je ? gisteren is die weer weg gebracht omdat die weer kapot is (random uitvallers en battery drain problemen) ik kan dan alleen de telefoon herstarten door de aan en uit knop 20sec ingedrukt te houden.
maar aangegeven dat ik geen vertrouwen in dit toestel heb en dat ik graag een nieuwe ontvang. weet iemand of het whatsapp/camera vastloop probleem al is opgelost ?
Mijn gerepareerde telefoon valt constant uit met zwart scherm. Ondertussen een heel nieuw toestel gekregen en gewoon dezelfde problemen. Ik ga van de week maar eens met mobiel.nl bellen en vragen of ik een heel ander toestel kan uitzoeken.
Goede GCam, niet?Binnetie schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:37:
Zijn er ook mensen die Youtube Vance gebruiken? Een app die wat voordelen heeft ten opzichte van de gewone Youtube app.
Heb ook via de site van Jdan geprobeerd Gcam te installeren, maar de gedownloade APK geeft bij het openen een parse error. Via deze site heb ik de APK gedownload: https://www.celsoazevedo....oogle-camera/dev-urnyx05/
@daffie82 ik ben er mee bezig om te kijken of Gcam beter is. Ik denk het wel want je kunt veel voorbeelden vinden tussen de stock camera en de Google camera.
Omdat ik zelf steeds de nieuwste versie van de GCam van Urnyx05 download verwijs ik nu ook naar die pagina en de xda-pagina van Urnyx05. Daar staan extra instellingen voor die GCam en ervaringen van gebruikers. De foto's op mijn site zijn dus van verschillende versies van deze GCam.
Extra tips.
- Ik gebruik (meestal) HDR+ Verbeterd.
- Ik gebruik (meestal) niet de automatische focus. Ik tik in de viewfinder op het object dat ik wil scherpstellen. Als er een (groot) verschil is tussen donkere en lichtere delen, maak ik verschillende foto's met telkens eerst een tik op een andere plek.
Pixel 7a
Ik heb nog geen ervaring met Gcam omdat de APK niet wilde installeren.jdan schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:14:
[...]
Goede GCam, niet?
Omdat ik zelf steeds de nieuwste versie van de GCam van Urnyx05 download verwijs ik nu ook naar die pagina en de xda-pagina van Urnyx05. Daar staan extra instellingen voor die GCam en ervaringen van gebruikers. De foto's op mijn site zijn dus van verschillende versies van deze GCam.
Extra tips.
- Ik gebruik (meestal) HDR+ Verbeterd.
- Ik gebruik (meestal) niet de automatische focus. Ik tik in de viewfinder op het object dat ik wil scherpstellen. Als er een (groot) verschil is tussen donkere en lichtere delen, maak ik verschillende foto's met telkens eerst een tik op een andere plek.
Dank voor de extra instellingen. Ik zag ergens van de dev'er dat hij ook wat instellingen in het XDA forum had gepost.
Edit: Ik snap hem al. De versie 7.2 is alleen voor Android 10 en ik zit nog op 9
Edit 2: Ik zie dat de dev'er heeft gezegt dat er een fix komt: https://forum.xda-develop...?p=80921035&postcount=599 even afwachten nog.
[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 17-11-2019 14:24 ]
Ik gebruikte de eerste versie van de 7 op Android PIe.Binnetie schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:19:
[...]
Ik heb nog geen ervaring met Gcam omdat de APK niet wilde installeren.
Dank voor de extra instellingen. Ik zag ergens van de dev'er dat hij ook wat instellingen in het XDA forum had gepost.
Edit: Ik snap hem al. De versie 7.2 is alleen voor Android 10 en ik zit nog op 9. Ik ga eens kijken naar een goede versie voor Android 9.
Edit 2: Ik zie dat de dev'er heeft gezegt dat er een fix komt: https://forum.xda-develop...?p=80921035&postcount=599 even afwachten nog.
Pixel 7a
Same here.Droid schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:08:
Ik heb zojuist een kleine week mijn Mi 9T Pro. Nu zie ik in de accubattery app dat mijn battery health maar 92% is. Is dit normaal voor een nieuwe telefoon?
Lijkt mij dus "normaal".
Apart om het normaal te vinden voor gloednieuw toestel en ook te accepteren
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms