denk t niet @CRoNiXXCRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:18:
[...]
Nice, mijn config staat niet tussen de voorraad, dus hopelijk is dat zo omdat hij al gekoppeld is(op de achtergrond)
Dat hoop ik inderdaad dus ook!Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:59:
Zouden de voorraad modellen niet overblijfselen zijn van de gemaakte bestellingen? Dus VIN nummers worden binnenkort gekoppeld aan de reeds bestaande bestellingen?
Eerdaags misschien wel?
[ Voor 22% gewijzigd door cronixx op 30-09-2019 14:01 ]
LIJKT me het meest logische.Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:59:
Zouden de voorraad modellen niet overblijfselen zijn van de gemaakte bestellingen? Dus VIN nummers worden binnenkort gekoppeld aan de reeds bestaande bestellingen?
Maar we gaan dan een van deze dagen wel merken
Model 3
Zo. Er staan in Tilburg nog flink wat auto’s. Vraag me af of die vandaag allemaal nog de weg op gaan. Collega auto opgehaald vandaag. Hij had nog geluk. Met Frunk mat. (LR)
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Verwijderd
Afgelopen zaterdag (binnen 4 weken) mijn Tesla Model 3 LR bij Koopman in Amsterdam afgehaald. Er staan daar wel honderden Tesla Model 3's op de kade op hun berijder te wachten. Wel grappig om te zien. Ontvangst was prima. Al vrij snel had ik mijn auto gevonden. Een paar kleine krasjes werden weggepoetst en een licht beschadigd midden console wordt binnenkort vervangen. En 'nee, we leveren geen Frunk mat meer uit'. Erg apart. Verder deed alles zoals het hoort. Iemand van Tesla wist me te vertellen dat de vorige dag (vrijdag) 500 Tesla's op kenteken waren gezet.....
En dan wegrijden. Wat een genot. In 10 seconden op de 200 km per uur ;)….
Veel verder dan 100 km/uur kom je echter niet in Amsterdam. Veel te druk. Bij Breukelen even de SC geprobeerd. Al in 15 minuten was de accu van 20 naar 80% geladen. Erg geestig om daar veel M3's te zien staan met een kenteken wat begint met een 'G'. Na het uitwisselen van wat ervaringen met mede-M3 rijders, weer verder. Die dag moesten we naar Weert toe. En jawel, waar ik al bang voor was, geen laadpaal te bekennen. In welke eeuw leven die gasten daar. Bij het station stond er 1 die bezet was. Dan maar niet laden. Eenmaal weer thuis had ik nog 10% capaciteit over. Voor mij het bewijs dat ik er zeer goed aan heb gedaan om de LR uitvoering te nemen en niet de SR+, want dat was anders wel huilen (lees lopen) geworden.
Al met al een positieve eerste-dag-ervaring met een EV. Nog even over het laden. Wel apart gevoel om in de stromende regen een stekker met tientallen dodelijke stroomampères vast en los te koppelen aan je EV. Ik zag het water de stekker en de laadpaal in stromen. In dat geval zijn rubberzolen wel handig
)
En dan wegrijden. Wat een genot. In 10 seconden op de 200 km per uur ;)….
Veel verder dan 100 km/uur kom je echter niet in Amsterdam. Veel te druk. Bij Breukelen even de SC geprobeerd. Al in 15 minuten was de accu van 20 naar 80% geladen. Erg geestig om daar veel M3's te zien staan met een kenteken wat begint met een 'G'. Na het uitwisselen van wat ervaringen met mede-M3 rijders, weer verder. Die dag moesten we naar Weert toe. En jawel, waar ik al bang voor was, geen laadpaal te bekennen. In welke eeuw leven die gasten daar. Bij het station stond er 1 die bezet was. Dan maar niet laden. Eenmaal weer thuis had ik nog 10% capaciteit over. Voor mij het bewijs dat ik er zeer goed aan heb gedaan om de LR uitvoering te nemen en niet de SR+, want dat was anders wel huilen (lees lopen) geworden.
Al met al een positieve eerste-dag-ervaring met een EV. Nog even over het laden. Wel apart gevoel om in de stromende regen een stekker met tientallen dodelijke stroomampères vast en los te koppelen aan je EV. Ik zag het water de stekker en de laadpaal in stromen. In dat geval zijn rubberzolen wel handig
Is er trouwens ergens een lijst (of is het handig om die te maken) met zaken waar je op moet letten bij ontvangst?
Ik begrijp dat een frunk mat niet meer standaard is, ook de oplaadkabels voor je telefoon in de middenconsole worden niet meer geleverd? Hoe zit het met de matten in de auto zelf?
Verder:
- Alignment kofferbak
- Afwerking rubbers rondom de deur/ramen
- Lijmresten
- Werkende ramen
- Werkende 'sleutels'
- Oplaadkabels aanwezig
Ik begrijp dat een frunk mat niet meer standaard is, ook de oplaadkabels voor je telefoon in de middenconsole worden niet meer geleverd? Hoe zit het met de matten in de auto zelf?
Verder:
- Alignment kofferbak
- Lijmresten
- Werkende ramen
- Werkende 'sleutels'
- Oplaadkabels aanwezig
Verwijderd
Zeker aan te raden om aan de hand van een Tesla Checklist je Tesla te controleren. Je gaat anders echt zaken over het hoofd zien.
De startpost bevat het één en ander.Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:14:
Is er trouwens ergens een lijst (of is het handig om die te maken) met zaken waar je op moet letten bij ontvangst?
Had deze ooit een keer opgeslagen in mijn favorieten:Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:14:
Verder:
- Alignment kofferbak
- Lijmresten
- Werkende ramen
- Werkende 'sleutels'
- Oplaadkabels aanwezig
https://docs.google.com/d...PKSJAl1eLPsJU/mobilebasic
Hoppa! Thanks.CRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:18:
[...]
Had deze ooit een keer opgeslagen in mijn favorieten:
https://docs.google.com/d...PKSJAl1eLPsJU/mobilebasic
Verwijderd
Ook een LR/Zwart/Zwart/18inch.JackRyan schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:20:
[...]
Ik heb ook een zwart/zwart/lr/18inch in bestelling staan (restrictie eraf sinds 1-9). En ik heb net gebeld met Tesla over deze voorraad-modellen. Hij gaf aan dat dit auto's zijn die onderweg zijn van Amerika naar NL. Komen aan op 30-10. Ik kan binnen enkele dagen een koppeling in mijn account verwachten. Hij kon helaas niet een voorraad-auto koppelen aan mijn account, omdat dit niet kan vanwege de leasemaatschappij.
Ik vind het wel vreemd dat deze auto's al op de boot zouden staan. Een boot doet er toch twee weken over? Dan zouden ze nog niet op de boot kunnen staan. Misschien staan deze nog op de kade in Amerika en kijken ze in welke land de auto's worden verkocht en afhankelijk daarvan gaan ze op de boot naar het juiste land.
Wachtende sinds 13-08 (RN)
Geen VIN en verder niks vernomen!
Mag hopen op midden November.
Zoals de chatmevrouw me kon vertellen, verkeerde config
Verwijderd
Ja en ook ik mag mij geen voegen tussen iedereen die genoegen zal gaan nemen met een matig afgewerkte auto ivm de super lage bijtelling.
Want laten we eerlijk zijn, als je prive een auto koopt van ruim 60k dan verwacht je iets meer dan het standaard niveau zoals de deurrubbers.
15/9 bestelling geplaatst bij LM
30/9 RN nummer ontvangen (geen mail)
30/9 VIN in broncode
LR/Grijs/Zwart/19"/FSD (achteraf)/TrekHaak/getinte ramen (achteraf)/ middenconsole wrap (achteraf)
Want laten we eerlijk zijn, als je prive een auto koopt van ruim 60k dan verwacht je iets meer dan het standaard niveau zoals de deurrubbers.
30/9 VIN in broncode
LR/Grijs/Zwart/19"/FSD (achteraf)/TrekHaak/getinte ramen (achteraf)/ middenconsole wrap (achteraf)
Het is gelukkig niet zo dat je alleen maar bij je begin- en eindpunt kunt laden. Het is natuurlijk prima om onderweg even een bakkie koffie te halen en ondertussen dat ding aan supercharger te hangen. Zoals je al zegt: in een kwartiertje weer naar 80%.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:14:
Eenmaal weer thuis had ik nog 10% capaciteit over. Voor mij het bewijs dat ik er zeer goed aan heb gedaan om de LR uitvoering te nemen en niet de SR+, want dat was anders wel huilen (lees lopen) geworden.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
De afwerking binnen valt me echt enorm mee. Alles wat in het zicht zit als de deuren gesloten zijn, en wat je aanraakt, is gewoon goed qua gevoel en visuele afwerking. Zeker niet “auto van 60k onwaardig”, allesbehalve.
Overigens had ik bij aflevering op 24-9 nog gewoon een Frunk-mat.
[ Voor 13% gewijzigd door MrAcid op 30-09-2019 15:10 ]
Volgens mij even medewerkers naam weghalen. Zie startpost.RomeoLives1 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:39:
Na lang te lezen, kan ik eindelijk zelf wat feedback geven.
Bestelling online (Belgie) van een Model 3 op 31/7 (meteen een RN ontvangen)
Wat? Long Range AWD, 18 inch aero, zwart interieur, Midnight Metallic met trekhaak
(ter vervanging van een Range Rover evoque 2WD)
Op 1/8 een bevestiging ontvangen voor een proefrit die zou doorgaan op 31/7Best grappig.
Op 2/8 een bericht ontvangen dat ik de levering mag verwachten eind augustus of begin september.
Op 3/8 kwam online de invoice al tervoorschijn met VIN (zonder vermelding leveringsdatum).
Op 6/8 kwam er een nieuwe invoice online (met een ander invoice nummer, maar dezelfde VIN) met leveringsdatum 30/8 (= afhaling Sint Martens Latem Gent)
De bestelling was op de zaak, en daarom al meteen het volledige bedrag overgeschreven en een mailtje gestuurd met de opmerking dat een vroegere levering fijn zou zijn.
Tot nu toe gaat alles heel vlot, maar er kan uiteraard nog veel fout lopen. Wel valt het me op dat de layout van de Tesla factuur er heel ouderwets uitziet. Het lijkt wel getypt op een ouderwetste typmachine ipv een moderne pdf. Zelfs het factuurnummer kopieren leek niet mogelijk.
Ook wil ik even vermelden dat ik oorspronkelijk een volkswagen ID3 op pre-order had, maar uiteindelijk toch heb gekozen voor een Tesla Model 3. Volgens mij de beste keuze
Of even opladen bij de SC in Breukelen, Zaltbommel, Rosmalen, of Eindhoven (er van uitgaande dat je van Amsterdam af kwam).Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:14:
Die dag moesten we naar Weert toe. En jawel, waar ik al bang voor was, geen laadpaal te bekennen. In welke eeuw leven die gasten daar. Bij het station stond er 1 die bezet was. Dan maar niet laden. Eenmaal weer thuis had ik nog 10% capaciteit over. Voor mij het bewijs dat ik er zeer goed aan heb gedaan om de LR uitvoering te nemen en niet de SR+, want dat was anders wel huilen (lees lopen) geworden.
Signatures zijn voor boomers.
Het letterlijke commentaar dat ik kreeg van van de Tesla medeweker was "het is toch dicht meneer, hier moet U het mee doen"Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:03:
Ja en ook ik mag mij geen voegen tussen iedereen die genoegen zal gaan nemen met een matig afgewerkte auto ivm de super lage bijtelling.
30/9 VIN in broncode
Daar sta je dan in de stromende regen..
Het lijk wel of de LR versies direct of snel een VIN krijgen, misschien dat daar nog voorraad van is?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb de auto afgelopen vrijdag opgehaald. In de stromende regen en kon dus niet goed zien of er schade was. Dat was gelukkig niet het geval. Ook ik had geen frunk mat (wat wel mag voor een LR AWD). Ik zie dat ze nu te koop staan voor €36 op de Tesla site.... het voelt niet goed.
Verder is de auto fantastisch. Ik wens iedereen veel voorpret in deze thread.
Verwijderd
Mag ik vragen wat je hiervoor gereden hebt?MrAcid schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:09:
De afwerking binnen valt me echt enorm mee. Alles wat in het zicht zit als de deuren gesloten zijn, en wat je aanraakt, is gewoon goed qua gevoel en visuele afwerking. Zeker niet “auto van 60k onwaardig”, allesbehalve.
Een 30 jaar oude Lada?
Even serieus nu, al dat plastic, de deur ontgrendelingsknopjes, de knopjes om de ramen te bedienen, het stuur, de knopjes in het stuur etc.
Allemaal erg basic zonder enige feeling van een premium merk. Merken als BMW, Mercedes, Audi en Volvo doen er alles aan om zachte materialen te gebruiken, een luxe gevoel mee te geven. Dit mist de Model 3 gewoon. Maar die afdekplaat in de kofferbak slaat echt alles. Een kartonnen losliggende plaat, bekleed met stof.
Pics:
Hard plastic, simpele knopjes op het stuur:

Raam knopjes:

Losliggende plaat:

Een simpele A3 heeft al een oplossing die een stuk fijner aandoet in look en feel:

Ook de kofferbak in een A4 kun je een vak onder de laadvloer, prima afdekken zonder een losse plaat te gebruiken, maar hem te verwerken in de afdeklaag:

Ook het stuur, heeft ieder merk bijna een strakkere implementatie van knopppen:

ze kunnen het bij Tesla ook wel:

Alleen niet in de Model 3...
Maar ook de cupholders (die je overigens gewoon heen en weer kunt bewegen, zitten soort van los in de bekleding

Maar ook ik ben gezwicht voor de lage bijtelling
Ik heb sinds 09-08 een RN, LR/Zwart/Zwart/19inch. Vandaag begrepen dat hij gekoppeld is (via Sales) en eind Oktober geleverd wordt. Gezien jouw configuratie ook bij de voorraadmodellen te vinden is kan je aannemen dat bij jou hetzelfde van toepassing is.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:56:
[...]
Ook een LR/Zwart/Zwart/18inch.
Wachtende sinds 13-08 (RN)
Geen VIN en verder niks vernomen!
Mag hopen op midden November.
Zoals de chatmevrouw me kon vertellen, verkeerde config
Verwijderd
Tja, lees het vaker terug idd, dat is toch besparen op de verkeerde zaken...Wesleymaur schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:50:
Ik heb de auto afgelopen vrijdag opgehaald. In de stromende regen en kon dus niet goed zien of er schade was. Dat was gelukkig niet het geval. Ook ik had geen frunk mat (wat wel mag voor een LR AWD). Ik zie dat ze nu te koop staan voor €36 op de Tesla site.... het voelt niet goed.
Wat is de volgende stap? Laadkabels optioneel?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2019 16:05 ]
Hmm welk email adres? Ik kreeg alleen een automatische reply en verder niks!Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:17:
Net als anderen hier kon ik het niet laten om ook even te mailen met Delivery over de voorraad modellen op de site. Ik kreeg binnen 20min. een reactie.
De voorraad modellen staan momenteel nog in Amerika en komen eind oktober binnen. Ze hebben mijn bestelling gekoppeld.
Die voorraad modellen zijn er dus even snel als de andere modellen uit de fabriek? Want de eerste lading wordt ook pas verwacht over een maand.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
DeliveryNL@tesla.com. Ik kreeg ook een auto-respons en 20min. later een antwoord.easy-cloud schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:06:
[...]
Hmm welk email adres? Ik kreeg alleen een automatische reply en verder niks!
Waarom niet?Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:04:
[...]
Tja, lees het vaker terug idd, dat is toch besparen op de verkeerde zaken...
Wat is de volgende stap? Laadkabels optioneel?
Bij de Porsche Taycan Turbo (vanaf €157.844) moet je al verplicht een optie van €1.185 betalen voor de kabels erbij te nemen.
En kijk eerst eens de VW ID3. Die prijs is ook echt hoog voor wat het interieur je lijkt aan te bieden.
Hier na 4 uur geen antwoord hahaRecci schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:09:
[...]
DeliveryNL@tesla.com. Ik kreeg ook een auto-respons en 20min. later een antwoord.
Hier na 4 weken 1 antwoord waar ik vrij weinig aan had.
Model 3
Verwijderd
Gekoppeld en daardoor ook een VIN gekregen, of heeft dat niks te maken met een VIN?bg1337 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:57:
[...]
Ik heb sinds 09-08 een RN, LR/Zwart/Zwart/19inch. Vandaag begrepen dat hij gekoppeld is (via Sales) en eind Oktober geleverd wordt. Gezien jouw configuratie ook bij de voorraadmodellen te vinden is kan je aannemen dat bij jou hetzelfde van toepassing is.
Dat vraag ik mij ook af. Bij voorraad denk ik aan levertijd van maximaal drie weken.carpebios schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:08:
Die voorraad modellen zijn er dus even snel als de andere modellen uit de fabriek? Want de eerste lading wordt ook pas verwacht over een maand.
Ik was een hele reactie aan het typen maar toen zag ik dat jij het was.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:57:
[...]
Mag ik vragen wat je hiervoor gereden hebt?
Een 30 jaar oude Lada?![]()
Even serieus nu, al dat plastic, de deur ontgrendelingsknopjes, de knopjes om de ramen te bedienen, het stuur, de knopjes in het stuur etc.
Allemaal erg basic zonder enige feeling van een premium merk. Merken als BMW, Mercedes, Audi en Volvo doen er alles aan om zachte materialen te gebruiken, een luxe gevoel mee te geven. Dit mist de Model 3 gewoon. Maar die afdekplaat in de kofferbak slaat echt alles. Een kartonnen losliggende plaat, bekleed met stof.
Pics:
Hard plastic, simpele knopjes op het stuur:
[Afbeelding]
Raam knopjes:
[Afbeelding]
Losliggende plaat:
[Afbeelding]
Een simpele A3 heeft al een oplossing die een stuk fijner aandoet in look en feel:
[Afbeelding]
Ook de kofferbak in een A4 kun je een vak onder de laadvloer, prima afdekken zonder een losse plaat te gebruiken, maar hem te verwerken in de afdeklaag:
[Afbeelding]
Ook het stuur, heeft ieder merk bijna een strakkere implementatie van knopppen:
[Afbeelding]
ze kunnen het bij Tesla ook wel:
[Afbeelding]
Alleen niet in de Model 3...
Maar ook de cupholders (die je overigens gewoon heen en weer kunt bewegen, zitten soort van los in de bekleding:
[Afbeelding]
Maar ook ik ben gezwicht voor de lage bijtelling
Voor die prijs heeft deze altijd op de site gestaan, bij SR+ heeft ie namelijk nooit ingezeten.Wesleymaur schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:50:
Ik weet niet wat er in de voorwaarden bij aankoop staat (niet iets van 'Tesla behoudt zich het recht variaties op meegeleverde extra accesoires te wijzigen oid)? Zo niet dan zou het wel netjes zijn als ze bij de afleverpunten met een stapel frunkmatten klaar staan voor de LR rijders die besteld hebben voor de wijziging.
Nav de 'voorraad-modellen' (AWD LR zwart/zwart) toch maar even een mailtje aan gewaagd: Binnen 2 uur antwoord dat er een model gekoppeld is, komt blijkbaar eind Oktober 'al' binnen.....In mijn account ook direct een VIN beschikbaar......
Verwijderd
Ik kan slecht tegen reacties als: "Net zoals bij iedere andere auto van 60k".MrAcid schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:27:
[...]
Ik was een hele reactie aan het typen maar toen zag ik dat jij het was.Dit is in het Tesla topic al uitgebreid besproken en uitgekauwd.
Het klopt gewoon niet, dan moet je echt even uit de Tesla bubbel komen naar mijn mening.
Het werkt allemaal best wel prima, het is ook weer niet behelpen. Maar de algehele look en feel is gewoon lager dan een ICE van 60k...
Verwijderd
Wanneer besteld?MasterMaceMichu schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:32:
Nav de 'voorraad-modellen' (AWD LR zwart/zwart) toch maar even een mailtje aan gewaagd: Binnen 2 uur antwoord dat er een model gekoppeld is, komt blijkbaar eind Oktober 'al' binnen.....In mijn account ook direct een VIN beschikbaar......
Netjes! VIN heb ik nog niet in mijn account, schijnt wel gekoppeld te zijn aan een 'voorraad' model.MasterMaceMichu schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:32:
Lol bij mij lukte dat vanmiddag weer niet.. echt zo random bij Tesla.MasterMaceMichu schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:32:
Via de telefoon lukte het me ook niet eerder op de dag.....Echt willekeur ja!
Ik ben blij dat er goedkope knopjes in zitten maar wel de beste batterijen die ze nu kunnen maken, levenslange software updates verzorgen en een volledig dekkend snellaadnetwerk hebben. Ieder merk en ieder persoon heeft zo zijn prioriteiten.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:32:
[...]
Ik kan slecht tegen reacties als: "Net zoals bij iedere andere auto van 60k".
Het klopt gewoon niet, dan moet je echt even uit de Tesla bubbel komen naar mijn mening.
Het werkt allemaal best wel prima, het is ook weer niet behelpen. Maar de algehele look en feel is gewoon lager dan een ICE van 60k...
Helaas, nu hap ik alsnog.
Heeft 'ie je toch mooi te pakken!DaCoTa schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:58:
[...]
Ik ben blij dat er goedkope knopjes in zitten maar wel de beste batterijen die ze nu kunnen maken, levenslange software updates verzorgen en een volledig dekkend snellaadnetwerk hebben. Ieder merk en ieder persoon heeft zo zijn prioriteiten.
Verwijderd
Nee hoor, ik ben het absoluut met je eens! Op bepaalde vlakken ligt Tesla mijlenver voor. Maar dan hoef je nog niet te doen alsof de rest er niet is, of het afdoen als onzin. Er zijn al genoeg Amerikanen op de wereld, geen reden voor ons om het gedrag van Amerikanen over te nemen!DaCoTa schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:58:
[...]
Ik ben blij dat er goedkope knopjes in zitten maar wel de beste batterijen die ze nu kunnen maken, levenslange software updates verzorgen en een volledig dekkend snellaadnetwerk hebben. Ieder merk en ieder persoon heeft zo zijn prioriteiten.
Het infotainment vind ik wel echt gaaf, steeds meer Nederlanders krijgen nu ook V10, met Youtube en Netflix ondersteuning!
Zojuist besteld:
Tesla Model 3 Standard Range Plus
Pearl White
Black PUR Interior
19’’ Sport wheels
Tesla Model 3 Standard Range Plus
Pearl White
Black PUR Interior
19’’ Sport wheels
[ Voor 3% gewijzigd door Sunri5e op 30-09-2019 17:09 ]
Mijn model 3 zou 25 sept geleverd worden. Dag ervoor krijgt de LM een bericht dat het niet doorgaat. Vandaag maar gebeld hoe of wat. Blijkt er opeens geen voorradig te zijn en niet ik wachten op een nieuwe lading
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Hoe gaat dat nu eigenlijk verder met dat VIN nummer? Mijn leasemaatschappij heeft zojuist de bestelling uitgezet bij Tesla. Ik heb een Tesla account aangemaakt. Hoe gaan ze dat aan elkaar koppelen?
Leuk voor je. Zelfde config en vergelijkbare besteldata, maar nog geen VIN....MasterMaceMichu schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:32:
Zeer bijzonder inderdaad want bij mij hetzelfde laken en pakdijkmans93 schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:27:
[...]
Leuk voor je. Zelfde config en vergelijkbare besteldata, maar nog geen VIN....
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Verwijderd
Moet je die zelf aanmaken?Sunri5e schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:27:
Hoe gaat dat nu eigenlijk verder met dat VIN nummer? Mijn leasemaatschappij heeft zojuist de bestelling uitgezet bij Tesla. Ik heb een Tesla account aangemaakt. Hoe gaan ze dat aan elkaar koppelen?
Ik dacht dat je een account bij de welkomstmail zou krijgen
Hier ook vandaag besteld bij de leasemij.
Je Lm geeft een email door, en deze wordt aan je account gekoppeld.Sunri5e schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:27:
Moet je wel een account aanmaken met het zelfde emailadres.
zelf aanmakenVerwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:34:
[...]
Moet je die zelf aanmaken?
Ik dacht dat je een account bij de welkomstmail zou krijgen![]()
Hier ook vandaag besteld bij de leasemij.
Nog geen VIN in mijn account, maar volgens mij kan dat wel even duren.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:14:
[...]
Gekoppeld en daardoor ook een VIN gekregen, of heeft dat niks te maken met een VIN?
Ik heb zelf niets aangemaakt, ik kreeg op mijn werk e-mail een mailtje van Tesla om een wachtwoord in te stellen. Dus de LM zal mijn e-mailadres hebben ingevuld.
Nog maar weer een waarschuwing om goed de auto te inspecteren bij de aflevering.
Zag vandaag bij een SeC iemand die bij de aflevering schade had aan de middenconsole en dorpel. Dit was blijkbaar niet goed gecommuniceerd waardoor hij zelf voor de kosten mocht opdraaien. De Tesla medewerker gaf nogmaals aan dat ze een coulanceregeling hebben voor de eerste 100 kilometer, wat natuurlijk nergens op slaat. Maar wil je dit soort discussies dus voorkomen, maak overal foto's van en stem 't duidelijk af. Ook al vind men het binnen de marges vallen die Tesla hanteert.
Zag vandaag bij een SeC iemand die bij de aflevering schade had aan de middenconsole en dorpel. Dit was blijkbaar niet goed gecommuniceerd waardoor hij zelf voor de kosten mocht opdraaien. De Tesla medewerker gaf nogmaals aan dat ze een coulanceregeling hebben voor de eerste 100 kilometer, wat natuurlijk nergens op slaat. Maar wil je dit soort discussies dus voorkomen, maak overal foto's van en stem 't duidelijk af. Ook al vind men het binnen de marges vallen die Tesla hanteert.
Als je niets ziet op je profiel van de auto van de website, zou ik je gewoon aanraden om langs te gaan bij een SeC.
De salesguys daar kunnen je wel verder helpen
Die Sec zitten toch niet voor iedereen in de buurt? lees: 1,5 uur rijden
Ik lees op het teslamotorforum dat er over 2-3 weken weer VIN's gekoppeld gaan worden.
Ik lees op het teslamotorforum dat er over 2-3 weken weer VIN's gekoppeld gaan worden.
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 30-09-2019 20:35 ]
En auto al opgehaald? Zo ja, hoe was het. En hoe bevalt ie?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Afgelopen dinsdag besteld vandaag opgehaald. Blauw/wit. Long range. Tweede hands/ demo model met 16.000 op de teller tegen leuke korting.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Gefeliciteerd en fijn dat je geen levertijd hebt.Gé Brander schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:03:
Afgelopen dinsdag besteld vandaag opgehaald. Blauw/wit. Long range. Tweede hands/ demo model met 16.000 op de teller tegen leuke korting.
[ Voor 9% gewijzigd door Lisadr op 30-09-2019 23:31 ]
GoT, You have to love it!
Hallo Tweakers!
Aangezien ik nu al een tijd dit draadje aan het volgen ben is het nu tijd om mijn ervaringen ook met jullie te delen. Daarom heb ik een account aangemaakt en hierbij mijn eerste reactie.
7 dagen geleden heb ik de bestelling geplaatst. Dus zodra er nieuws is zal ik dat plaatsen.
Model 3 Long range
+ Wit interieur
27-12-2018 Reserveringsaanbetaling (Direct een RN gekregen)
25-01-2019 Testrit 1 Tilburg
26-02-2019 Testrit 2 Tilburg
23-09-2019 Bestelling geplaatst
Mijn originele plan was om te wachten op de standard range. Maar uiteindelijk ben ik toch voor de longrange gegaan. Dat is de reden dat de bestelling zo laat is geplaatst.
Groeten Micha
Aangezien ik nu al een tijd dit draadje aan het volgen ben is het nu tijd om mijn ervaringen ook met jullie te delen. Daarom heb ik een account aangemaakt en hierbij mijn eerste reactie.
7 dagen geleden heb ik de bestelling geplaatst. Dus zodra er nieuws is zal ik dat plaatsen.
Model 3 Long range
+ Wit interieur
Mijn originele plan was om te wachten op de standard range. Maar uiteindelijk ben ik toch voor de longrange gegaan. Dat is de reden dat de bestelling zo laat is geplaatst.
Groeten Micha
- Micha
Gefeliciteerd, dat is wel heel lang wachten tussen proefritten en bestellen! Now the long waitMichaMols schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:00:
Hallo Tweakers!
Model 3 Long range
+ Wit interieur
Groeten Micha
En voor de goede orde, we zijn hier altijd vriendelijk, hallo en groeten zijn impliciet bij ieder bericht
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 30-09-2019 23:05 ]
Yes opgehaald. Was een chaos in Tilburg vandaag. Gelukkig had ik de auto niet besteld via een leasemaatschappij, want dan moest je echt lang wachten.OMX2000 schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:48:
[...]
En auto al opgehaald? Zo ja, hoe was het. En hoe bevalt ie?
Auto had hele grote en lelijke hologrammen door slecht poetsen, wordt later opgelost. Hoe dat werkt, geen idee! Auto rijdt uiteraard super, net heerlijk gespeeld met alle instellingen, profielen enz. Helaas nog geen v10 software beschikbaar.
Sterkte allemaal nog met wachten!
Hey Dacota,DaCoTa schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:04:
[...]
Gefeliciteerd, dat is wel heel lang wachten tussen proefritten en bestellen! Now the long waitBen benieuwd of je voorrang krijgt vanwege je vroege aanbetaling.
En voor de goede orde, we zijn hier altijd vriendelijk, hallo en groeten zijn impliciet bij ieder bericht
thanks! En wat betreft de normen en dus ook waarden in dit geval. Daar ben ik het helemaal mee eens!
- Micha
Vandaag 2x M3 LR AWD opgehaald in Amsterdam (ok, ik 1 en m'n collega de andere). Ging vlotjes, beide auto's geïnspecteerd en bij mij zit er een kleine beschadiging in een leren paneel waar direct een melding van is gemaakt, wordt z.s.m. vervangen.
Meteen een kleine 200km mee gereden, rijdt super. Morgen voor het eerst opladen bij een supercharger.
Iedereen hier succes met wachten
Meteen een kleine 200km mee gereden, rijdt super. Morgen voor het eerst opladen bij een supercharger.
Iedereen hier succes met wachten
ook gisteren de auto opgehaald in Amsterdam. Zeer vlotte en positieve ervaring. Denk dat ik nog geen 20min bezig was in totaal. Alles loopt nu echt op rolletjes daar. Ik heb wel een mat in the frunk. Wel appart omdat ik veel mensen hier hoor dat ze dat niet hadden.
Verder natuurlijk een super auto, maar dat wist ik al door de proefrit.
Verder natuurlijk een super auto, maar dat wist ik al door de proefrit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Wat ik niet helemaal begrijp is het aantal ok van de Model 3 LR AWD.
Op de leaseoffette staat expliciet 350Kw.
Autoweek geeft bij specs dit aan:
https://www.autoweek.nl/a...a-model-3-long-range-awd/
258Kw en 351pk.
Zijn er meerdere versies van de AWD?
258Kw en 351pk.
12-7 Besteld
30-7 VIN in source
09-8 Mail van LM met verwachte levertijd
09-8 Mail van Tesla met verwachte levertijd: 27 augustus 2019 - 3 september 2019
22-8 VIN uit source
28-8 nieuwe VIN in source
16-9 E-mail en SMS levering 25-09 Amsterdam
Kan dan helaas niet, dus verzoek tot uitstel maandag 30-9
25-9 Laten afhalen middels het machtiging formulier
28-9 Zelf in ontvangst mogen nemen
Model 3 Long Range AWD Black Black 18" Aero
Ik heb volgens mij geen mat in de frunk, links achter is de chroom strip van het raam niet goed uitgelijnd en zitten er daardoor nu ook krassen in het raam denk ik. Moet ik nog even achteraan.
Fantastische auto, veel wennen nog dat je soms wat anders moet denken, nieuwe handellingen en routines. Rijden is zalig, altijd een response van het gaspedaal en one pedal driving is zalig.
Ik merk dat de rekening van Tesla Supercharge niet naar mijn werkgever of leasemaatschappij (Van Mossel) gaat, maar dat ik die zelf moet declareren. Is dat bij andere lease rijders ook zo?
30-7 VIN in source
09-8 Mail van Tesla met verwachte levertijd: 27 augustus 2019 - 3 september 2019
22-8 VIN uit source
Ik heb volgens mij geen mat in de frunk, links achter is de chroom strip van het raam niet goed uitgelijnd en zitten er daardoor nu ook krassen in het raam denk ik. Moet ik nog even achteraan.
Fantastische auto, veel wennen nog dat je soms wat anders moet denken, nieuwe handellingen en routines. Rijden is zalig, altijd een response van het gaspedaal en one pedal driving is zalig.
Ik merk dat de rekening van Tesla Supercharge niet naar mijn werkgever of leasemaatschappij (Van Mossel) gaat, maar dat ik die zelf moet declareren. Is dat bij andere lease rijders ook zo?
Van harte met je Model 3!cyspoz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:45:
12-7 Besteld
30-7 VIN in source
22-8 VIN uit source
Naar mijn weten is het opladen via een Supercharger gekoppeld aan het Tesla Account. Daarom krijg jij die factuur.
Klopt dat wat ik denk?
- Micha
- Micha
Ja, bij mij (Leasplan) werkt dat ook zo blijkbaar....Kan verschillen per LM en zelfs bedrijf
Er bestaat ook een "base performance": software van een P, maar niet de uiterlijke franje (spoiler, remmen, velgen)Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:30:
Wat ik niet helemaal begrijp is het aantal ok van de Model 3 LR AWD.
258Kw en 351pk.
Ik heb exact dezelfde config en half juli besteld.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:35:
[...]
Heb je wat info? Mijn zwart/zwart/lr/18inch staat ook meerdere keren als voorraad maar geen levertijd bekend. Bestelt 1-08
Heb omdat ik die voorraad zag op de wesbite maar weer eens een mail gestuurd en kreeg zowaar binnen een half uur een antwoord dat ze nu een auto aan mijn bestelling hadden gekoppelt. Dus dat was nog niet eens gedaan?!?!? WTF!
Maw op de volgende boot moet die erbij zitten maar dan word het wel pas eind oktober/begin november.
Dat is dan alsnog veel te laat want ik had hem allang moeten hebben!
Ik krijg de indruk dat als je veel belt je meer voor elkaar krijgt en als je niets doet er nooit wat gebeurd. Heel slecht. Het lijkt erop dat het gewoon een puinhoop is bij Tesla omdat ze het niet aan kunnen.
Dat hebben ze bij mij nu ook gedaan. Wel een beetje laat want ik heb half/eind juli al besteld via de LM en de aflevering oktober moeten zijn. Heb er meerdere mail aan gespendeert en een keer gebeld dat ze tijdig moesten koppelen zodat ik echt begin oktober kon rijden.Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:17:
Net als anderen hier kon ik het niet laten om ook even te mailen met Delivery over de voorraad modellen op de site. Ik kreeg binnen 20min. een reactie.
De voorraad modellen staan momenteel nog in Amerika en komen eind oktober binnen. Ze hebben mijn bestelling gekoppeld.
Hebben ze geen zak mee gedaan en nu moet ik dus noodgedwongen straks tijdelijk in een andere auto.
Met Tesla valt dus geen enkele afspraak te maken lijkt het.
Als ik nu terugkijk op het proces had ik beter niet kunnen bestellen en pas vorige maand direct een bestelling zonder enige restrictie kunnen doen. Dan denk ik dat ik hem nu namelijk wel had gehad.
Eerder bestellen heeft dus eigenlijk geen zin en werkt voornamelijk vertragend lijkt het.
Want ik zie hier veel mensen die later hebben besteld en gewoon binnen 4 weken een auto hebben.
Ik kan gewoon bij SuC laden en dan wordt het (als het goed is) doorbelast aan mijn LM want die hebben hun CC gekoppeld. Zolang ik dat niet zelf ga doen zou het goed moeten gaan volgens mijn contactpersoon bij de LM.cyspoz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:45:
Maar vraag het ff bij je LM na. Dit zal niet overal het zelfde werken?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Mijn werkgever vertelde dat ik de Supercharger niet kan gebruiken met de laadpas (logisch) en dat die kosten voor mijzelf zijn. Net als dat ouderwets tanken langs de snelweg bij ons ook geblokkeerd is.thewizard2006 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:16:
[...]
Ik kan gewoon bij SuC laden en dan wordt het (als het goed is) doorbelast aan mijn LM want die hebben hun CC gekoppeld. Zolang ik dat niet zelf ga doen zou het goed moeten gaan volgens mijn contactpersoon bij de LM.
Hmm de K. Asian Beauty gaat richting Korea, volgens @fmossotto op Twitter, geen Zeebrugge dus...
Hopelijk de Grand Dahlia en/of de Grand Pioneer wel!
Ook stom, aangezien SuC zo'n beetje het goedkoopste alternatief is voor thuis laden...Recci schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:22:
[...]
Mijn werkgever vertelde dat ik de Supercharger niet kan gebruiken met de laadpas (logisch) en dat die kosten voor mijzelf zijn. Net als dat ouderwets tanken langs de snelweg bij ons ook geblokkeerd is.
jammer dit. Het lijkt erop dat in nov en dec extreem veel autos geleverd gaan wordenCRoNiXX schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:26:
Hmm de K. Asian Beauty gaat richting Korea, volgens @fmossotto op Twitter, geen Zeebrugge dus...
Model 3
update;
Heb mij gisteren al bij het SC mogen melden. Uiterst vriendelijk ontvangen en de punten worden onderzocht en opgelost.
Geen 'toleranties van Tesla' discussie in het SC in ieder geval. Afwijkingen in plaatwerk worden opgepakt!
Nu met een leenauto op pad.
Wordt vervolgd!
Heb mij gisteren al bij het SC mogen melden. Uiterst vriendelijk ontvangen en de punten worden onderzocht en opgelost.
Geen 'toleranties van Tesla' discussie in het SC in ieder geval. Afwijkingen in plaatwerk worden opgepakt!
Wordt vervolgd!
Modder3 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:34:
Vorige week mijn LR, wit/zwart, 19'' opgehaald.
Beetje de standaard customer experience:
Op het terrein een 'Genius' aangesproken ivm enkele onvolkomenheden.
Reactie; 'Valt binnen de toleranties van Tesla' doen wij niets aan, bel maar naar een service center..'
puntjes;
Carkit-microfoon werkt niet.
Audiosysteem werkt niet, alleen tweeters voorin doen het.
Kofferbak-klep zit scheef, steekt aanzienlijk uit in de hoogte rechtsachter bij aansluiting raamstijl.
Usb/Laadkabels telefoon ontbreken.
Wielen/Stuur trilt licht bij >100kmh
Afwijkende kieren bij spatborden, frunk, koplampen, en aansluiting A stijl.
Dakruit zit beschadiging langs rand buitenzijde bestuurderszijde.
Lijm? resten aan binnenzijde a-stijl rechtsvoor.
Frunk mat ontbreekt.
Lak nog niet kunnen controleren ivm weersomstandigheden.
Rijcomfort valt iets tegen (in tegenstelling van wat ik hier veelal lees). Het komt waanzinnig snel van z'n plek, wat natuurlijk wel een attractie op zich is, maar het mist de verfijning van een grote middenklasser.
Iemand al met de bandenspanning aan het testen?? Nu staan ze alle vier op 2,9 bar. Mogelijk dat iets minder druk wat meer rust brengt?
Ik heb een zelfde config als een aantal andere hier.
- Half juli besteld met restrictie op 3 novembver
- Eind augustus restrictie aangepast naar 1 september
- Tot nu toe alleen RN nummer en nog geen VIN gehad
Verwachtte leverdatum was eind sept/begin okt maar dat zal nu eind okt/begin november worden denk ik...
Heb nog geen contact opgenomen met Tesla. Wacht nog wel even af of er deze week een VIN gekoppeld gaat worden.
Verwachtte leverdatum was eind sept/begin okt maar dat zal nu eind okt/begin november worden denk ik...
Heb nog geen contact opgenomen met Tesla. Wacht nog wel even af of er deze week een VIN gekoppeld gaat worden.
Wát is de leenauto er voor een....?Modder3 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:42:
update;
Wordt vervolgd!
[...]
Zelfde verhaal hier.. Heb jij ook FSD erbij? Bij mij gaf 1 van de service desk mensen aan dat er niet veel auto's waren die dit "standaard" hadden, en hij even ging kijken of dat goed ging. Zou niks uit moeten maken lijkt me, aangezien het gewoon software update is.PatrickvZ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:44:
Hier idem, Rond 24 september verzoek van LM om restrictie van 12-11-2019 te verwijderen zodat levering in 2019 nog kon plaatsvinden.PatrickvZ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:44:
Nu wachten op een VIN e.d.
Je gooit nu al voor de tweede keer een link naar het Tesla topic neer die alleen naar een pagina verwijst en daardoor nergens naar verwijst. Bij mij beginnen de artikelen op die pagina vanaf zondag 18 augustus 2019 19:03, ongetwijfeld een stuk ouder dan wat je bedoelt.
Als je een link naar een specifieke post wil maken moet je even de url van die postdatum pakken.
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat een bepaald onderwerp dat hier besproken wordt, eigenlijk in dat topic thuis hoort...Maasluip schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:50:
[...]
Je gooit nu al voor de tweede keer een link naar het Tesla topic neer die alleen naar een pagina verwijst en daardoor nergens naar verwijst. Bij mij beginnen de artikelen op die pagina vanaf zondag 18 augustus 2019 19:03, ongetwijfeld een stuk ouder dan wat je bedoelt.
Als je een link naar een specifieke post wil maken moet je even de url van die postdatum pakken.
Mijne is nu gekoppeld maar ik zie het niet in de broncode. Hebben het over eind oktober. Is gebeurd door deliverynl@ te mailen.PatrickvZ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:44:
@CRoNiXX Ik heb geen idee, dan link je naar de startpost en niet naar pagina 15.
Beetje gek. Bij een publieke laadpaal (die vaak duurder is) mag je wel laden?Recci schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:22:
[...]
Mijn werkgever vertelde dat ik de Supercharger niet kan gebruiken met de laadpas (logisch) en dat die kosten voor mijzelf zijn. Net als dat ouderwets tanken langs de snelweg bij ons ook geblokkeerd is.
Verwijderd
Dat lijkt mij sterk toch voor deze prijs:anboni schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:30:
[...]
Er bestaat ook een "base performance": software van een P, maar niet de uiterlijke franje (spoiler, remmen, velgen)
https://www.athlon.com/nl...3?makemodel=tesla_model-3
Consumentenprijs
58.980,00
Acceleratie
0-100 km/u in 4.6 sec.
Vermogen
476 PK
Verder in prijs en acceleratie gewoon een AWD.
@BlakHawk Dat is een gewone LR AWD idd. Je LM heeft het aantal PKs niet juist.
Dat heb ik gedaan, die geven aan dat ik zelf moet declareren via MTC portal. Nadeel is dat Tesla per sessie een factuur maakt, dus dat is wel wat werk...thewizard2006 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:16:
Ik kan gewoon bij SuC laden en dan wordt het (als het goed is) doorbelast aan mijn LM want die hebben hun CC gekoppeld. Zolang ik dat niet zelf ga doen zou het goed moeten gaan volgens mijn contactpersoon bij de LM.
Bij de meeste (grotere) LMs moet je het inderdaad zelf doen. Dus; eigen CC koppelen en dan declareren bij WG of MTC afhankelijk van de situatie. Tesla zou hier nog eens iets aan gaan doen maar zal geen hoge prio hebben. In de US speelt dit niet dus denk niet dat we hier snel verbetering in zullen zien.cyspoz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:10:
[...]
Dat heb ik gedaan, die geven aan dat ik zelf moet declareren via MTC portal. Nadeel is dat Tesla per sessie een factuur maakt, dus dat is wel wat werk...
Ja maf. Ik hoorde ook zoiets. Maar superchargen is goedkoper dan trage publieke palen, waar ik wel overal kan laden met mijn pas. Dus ik ga gewoon de supercharge kosten declareren in ons systeem en kijk wel hoe dat gaat. Thuisladen moet ik toch ook op een zelfde manier doen.Recci schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:22:
[...]
Sega till I die!
Nee ik heb geen FSD maar zou inderdaad wel vreemd zijn omdat dit om een software aanpassing gaat.Emptyy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:46:
[...]
Zelfde verhaal hier.. Heb jij ook FSD erbij? Bij mij gaf 1 van de service desk mensen aan dat er niet veel auto's waren die dit "standaard" hadden, en hij even ging kijken of dat goed ging. Zou niks uit moeten maken lijkt me, aangezien het gewoon software update is.
BDT schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:32:
[...]
Ja maf. Ik hoorde ook zoiets. Maar superchargen is goedkoper dan trage publieke palen, waar ik wel overal kan laden met mijn pas. Dus ik ga gewoon de supercharge kosten declareren in ons systeem en kijk wel hoe dat gaat. Thuisladen moet ik toch ook op een zelfde manier doen.
Klopt, met de NewMotion laadpas kan ik bij (veel) publieke palen laden. Maar de Supercharger dus niet.Inspired schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:56:
[...]
Beetje gek. Bij een publieke laadpaal (die vaak duurder is) mag je wel laden?
Note: Ik heb mijn Tesla nog niet, maar heb de info. al wel opgevraagd.
[ Voor 4% gewijzigd door Recci op 01-10-2019 10:50 ]
Wat is het mail adres eigenlijk van deliverynl@
@tesla.comConifeer schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:50:
Wat is het mail adres eigenlijk van deliverynl@
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.