Haha, het is ook wel een beetje love-it-or-hate-it, ik wilde bewust iets bijzonders hebben nu je op elke hoek van de straat een model 3 ziet. En ik heb ook nog een Audi cabrio gehadSmobbo schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:24:
[...]
Oef, smaken verschillen zullen we maar zeggen![]()
De kleur en het stiksel past wat mij betreft bij een mini/audi cabrio van een hoogblonde dame![]()
Heb je overigens bewust de middenarmsteun en armsteun in de deur niet mee laten nemen?
Het normale nepleer wordt inderdaad wel warm in de zomer, maar gelukkig denk ik er (bijna) altijd aan om de auto vooraf op temperatuur te laten komen , dan valt het wel mee

Zoals ik hierboven al schreef in de edit, de middenarmsteun wilde men niet meenemen, omdat die bij eerdere pogingen vrijwel altijd kapotgingen (en dan kan je x maanden op het onderdeel gaan wachten). Die krengen zijn blijkbaar niet te demonteren zonder ze te slopen. Toen leek het me mooier om de armsteun dan ook maar origineel te laten. Doet Tesla inmiddels zelf ook in het black&white interieur.
Vervolgens hebben ze trouwens alsnog de armsteun gesloopt door 'm in valet mode uit het slot te trekken/forceren. Nu gaat ie niet meer lekker open omdat de knop vastzit aan één kant. Dus ik kan alsnog naar Tesla om dit weer te fixen
Ik kreeg het origigele interieur er ook weer bij, dus mocht iemand vreselijk spijt hebben van black&white dan heb ik nog een zwarte set originele bekleding te koop
[ Voor 8% gewijzigd door RonJ op 02-09-2019 11:52 ]
All-electric.