Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eeen Tesla account aangemaakt, maar hier staat verder niets in, betekent dit dat de bestelling door Tesla nog niet is geaccepteerd? Gisteren heeft Athlon hem doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:52:
Ik heb nu eeen Tesla account aangemaakt, maar hier staat verder niets in, betekent dit dat de bestelling door Tesla nog niet is geaccepteerd? Gisteren heeft Athlon hem doorgezet.
Toen Athlon die van mij bestelde kreeg ik de bevestiging van Athlon, enkele uren later gevolgd door een mail van Tesla om mijn account aan te vullen met een wachtwoord. Vervolgens zag ik daar 'mijn' Tesla staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
In september zijn er 5778 M3 op kenteken gezet, een absoluut record voor Tesla. Het totaal aantal voor dit jaar (Jan - Sep) staat op 13.605. Een geweldige prestatie van Tesla en alle medewerkers!

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardC79 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:41:
[...]

Ik heb exact dezelfde config en half juli besteld.
Heb omdat ik die voorraad zag op de wesbite maar weer eens een mail gestuurd en kreeg zowaar binnen een half uur een antwoord dat ze nu een auto aan mijn bestelling hadden gekoppelt. Dus dat was nog niet eens gedaan?!?!? WTF!
Maw op de volgende boot moet die erbij zitten maar dan word het wel pas eind oktober/begin november.

Dat is dan alsnog veel te laat want ik had hem allang moeten hebben!
Ik krijg de indruk dat als je veel belt je meer voor elkaar krijgt en als je niets doet er nooit wat gebeurd. Heel slecht. Het lijkt erop dat het gewoon een puinhoop is bij Tesla omdat ze het niet aan kunnen.
Ik heb dezelfde mail ontvangen nadat ik gemaild heb. Auto is toegewezen en komt met eerstvolgende lading (eind oktober)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21-08 08:04
Ik krijg niet eens meer reactie vanuit deliverynl@tesla.com ook geen auto reply meer mensen last van?

Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 18:42
Hypofyze schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:28:
Ik krijg niet eens meer reactie vanuit deliverynl@tesla.com ook geen auto reply meer mensen last van?
Yep same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
Lol volgens mij lezen ze mee kreeg gelijk een email. Referral wordt ook toegevoegd ze zijn vrolijk vandaag! Iedereen mailen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
Hypofyze schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:30:
Lol volgens mij lezen ze mee kreeg gelijk een email. Referral wordt ook toegevoegd ze zijn vrolijk vandaag! Iedereen mailen!!!!
Hoe laat had je gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
10:22 reactie op 11:20

[ Voor 78% gewijzigd door Hypofyze op 01-10-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
Hypofyze schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:30:
Tuurlijk. Het is nu een maandje dat ze terug op hun gemak kunnen komen en allerlei zaken kunnen bijwerken (omdat de telefoon niet meer roodgloeiend staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20-10-2024
Onderstaande configuratie besteld door LM op 12 september:
M3P Rood, Black int, Basic AP

Tot op heden geen Tesla account (mail) ontvangen en ook LM heeft nog geen RN nummer ontvangen. Hoe veel tijd zit er doorgaans tussen bestellen en Tesla account/RN nummer?

Tesla dealer in Eindhoven gaf aan uiterlijk 1 oktober aan te houden v.w.b. bestelling i.v.m. zekerheid voor levering nog in 2019. Is de bestelling op 12 september voldoende of moet ik daadwerkelijk een RN nummer hebben ontvangen voor 1 oktober om zonder spanning af te hoeven wachten tot eind dit jaar? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
Ik gister om 11:25 geen reactie, vandaag 11:08 maar weer mailtje aan gewaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
Het grote Tesla huilie huilie niet leveren topic. Wie maakt em aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

cronixx

krieuw

Kemalism schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:03:
Het grote Tesla huilie huilie niet leveren topic. Wie maakt em aan ?
Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recci schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

Toen Athlon die van mij bestelde kreeg ik de bevestiging van Athlon, enkele uren later gevolgd door een mail van Tesla om mijn account aan te vullen met een wachtwoord. Vervolgens zag ik daar 'mijn' Tesla staan.
Ging daar veel tijd overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik zag dit weekend mijn config ook staan tussen de direct leverbaar modellen. Mijn LM MisterGreen gebeld en die hebben Tesla gebeld en een VIN geregeld _/-\o_

VIN staat niet in mijn Tesla account nog, maar heb hem wel al in mijn mail staan. VIN betekend dus dat er een Tesla gekoppeld is aan mijn RN (bestelling)....maar weet dan niet of direct beschikbaar betekend dat hij klaarstaat in Adam of Tilburg of dat hij dan ook nog gewoon op een parking in de US kan staan!?

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Iemand al in Performance en LR gereden? Ben benieuwd naar het verschil in ervaring van de acceleratie.
Beide zijn uiteraard snel, maar twijfel nog. Heb in de Performance gezeten, dat is niet normaal. Eigenlijk hoop ik dat deze zelfde ervaring ook in de LR is te beleven.

Hoor graag jullie ervaringen

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 20:28
RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:14:
Ik zag dit weekend mijn config ook staan tussen de direct leverbaar modellen. Mijn LM MisterGreen gebeld en die hebben Tesla gebeld en een VIN geregeld _/-\o_

VIN staat niet in mijn Tesla account nog, maar heb hem wel al in mijn mail staan. VIN betekend dus dat er een Tesla gekoppeld is aan mijn RN (bestelling)....maar weet dan niet of direct beschikbaar betekend dat hij klaarstaat in Adam of Tilburg of dat hij dan ook nog gewoon op een parking in de US kan staan!?
Alle LR voorraad modellen staan nog in de US en komen pas eind oktober aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Wit/zwart LR besteld inderdaad. Mmh in de US nog aj, tot zover direct beschikbaar. Komende 3,5 week geen boot meer?

VIN in je account erbij gebeurt pas als de levering dichtbij komt?

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:47
De huidige boot gaat maar Korea. Verder nog geen info over tesla met het stuur links.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Fab1Man

Live life to the fullest

Fab1Man schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 16:27:
Begin het onderhand wat vreemd te vinden dat mijn LM maar geen RN lijkt te ontvangen (of mij niet wil geven).
In ieder geval, Model 3 Performance, blauw/zwart:
17-09 bestelling door LM geplaatst bij Tesla

Sindsdien niks gehoord, geen account, geen RN. Gisteren nog Tesla gebeld die niet eens willen kijken of ze iets kunnen vinden, want de orderverwerking zou achter lopen.
Nou lekker dan, 7 oktober komt dichtbij en dit is gewoonweg vreemd. Of is het raar dat ik inmiddels wel een mailtje/account/RN verwacht?
Inmiddels duidelijkheid en vandaag een RN ontvangen. Ik heb een achteraf optie genomen bij de LM om de ruiten en het dak nog wat donkerder te tinten. Schijnbaar moet er dan iets in de bestelling meegegeven worden over dat er vanuit Tesla fabrieksaf niks geplaatst wordt. Hier moest DeliveryNL nog eerst op antwoorden.
Collega van mij had 'm vrijdag besteld en kreeg gisteren al een account + RN, dus dat vond ik wel erg vreemd aangezien ik precies twee weken geleden besteld heb. Na nogmaals met LM gebeld te hebben en doorverbonden te zijn met de afdeling Bestellingen, kwam ik achter bovenstaand verhaal.

Tesla account is gekoppeld (had ik zelf al aangemaakt) en kreeg tevens het mailtje dat de aanbetaling voldaan moet worden. Doorgestuurd naar LM.

Nu rustig afwachten, ik ben gerustgesteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LizzieS
  • Laatst online: 01-10-2019
Idd ook geen reactie meer ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Laatst online: 21-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:52:
Nee dat betekent niets. Gewoon even geduld!
Ik kreeg zes dagen na de bestelling van de LM bij Tesla vanzelf (zonder al een account te hebben gemaakt) een welkomstmail van Tesla met daarin een link naar de aanmaak van een account met daarin al meteen het RN nummer en de verdere bestelgegevens.

[ Voor 5% gewijzigd door Marvaa op 01-10-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
Hypofyze schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:28:
Een autoreply krijg je vaak maar één keer van een emailadres. Zodat je als een collega ofzo of welke reden dan ook met vakantie is of een andere reden van een out of office je niet bedolven blijft worden onder die mails.
Dat je er geen meer krijgt zegt niets helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marvaa schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

Ik kreeg zes dagen na de bestelling van de LM bij Tesla vanzelf (zonder al een account te hebben gemaakt) een welkomstmail van Tesla met daarin een link naar de aanmaak van een account met daarin al meteen het RN nummer en de verdere bestelgegevens.
Maar 6 dagen is te laat ivm 7 oktober :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Hallo,

Op 26-9-2019 is mijn Tesla M3 pearl white, black interieur, black rims, LR AWD besteld bij de LM;
Zelfde dag nog de welkom bij Tesla mail gehad en vanuit de LM het bericht dat de verwachte door tesla opgegeven leverweek week 46 wordt.

Nu heb ik ook gekeken of er al een VIN gekoppeld is, maar deze is nog niet bekend. Heeft iemand een idee hoe betrouwbaar de aangegeven leverweek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25
Apart collega kreeg net al een welkoms email terwijl deze een paar dagen later is besteld bij de zelfde LM, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
deusmagnus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:00:
Hallo,

Op 26-9-2019 is mijn Tesla M3 pearl white, black interieur, black rims, LR AWD besteld bij de LM;
Zelfde dag nog de welkom bij Tesla mail gehad en vanuit de LM het bericht dat de verwachte door tesla opgegeven leverweek week 46 wordt.

Nu heb ik ook gekeken of er al een VIN gekoppeld is, maar deze is nog niet bekend. Heeft iemand een idee hoe betrouwbaar de aangegeven leverweek is?
Ja niet dus. Ik had ook een leverweek erin staan maar dat klopt dus eigenlijk nooit.
Heb je geen leveringsrestrictie verder?
Dan heb je kans dat ie bij de eind oktober/begin november batch zit, maar houd het echt goed in de gaten want ik krijg de indruk dat als je er zelf niet achterheen gaat ze helemaal niets doen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Marvaa schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

Klopt was bij mij ook. Het enige wat je dan hebt is een bestelnummer verder helemaal niets.
Dus verder ook geen enkele zekerheid in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Samplex schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:45:
Apart collega kreeg net al een welkoms email terwijl deze een paar dagen later is besteld bij de zelfde LM, hoe kan dat?
Dat hoeft opzich niets te betekenen, iets speciaals aan jouw auto of een last minute wijziging.
of externe aanpassing (zoals ramen laten tinten o.i.d.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
RichardC79 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:53:
[...]

Ja niet dus. Ik had ook een leverweek erin staan maar dat klopt dus eigenlijk nooit.
Heb je geen leveringsrestrictie verder?
Dan heb je kans dat ie bij de eind oktober/begin november batch zit, maar houd het echt goed in de gaten want ik krijg de indruk dat als je er zelf niet achterheen gaat ze helemaal niets doen... :/
Nee gelukkig niet verder....Dus eigenlijk is het gewoon hopen dat die in november komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25
@CRoNiXX Rode kleur en velgen SR en ik alleen blauwe kleur SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Samplex schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:00:
@CRoNiXX Rode kleur en velgen SR en ik alleen blauw kleur SR
Dan wel apart, even ervan uitgaande dat de LM alles gewoon (op tijd) ingediend heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
deusmagnus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Nee gelukkig niet verder....Dus eigenlijk is het gewoon hopen dat die in november komt?
Dat verwacht ik wel, maar ik zou zeker dat in de gaten houden en dus Tesla trakteren op de nodige mails (krijg je vrijwel nooit antwoord op) en af en toe even bellen. Dat laatste kost veel tijd maar geeft wel beter resultaat krijg ik het idee. (afgaande op de reacties heir in het forum)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
RichardC79 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Dat verwacht ik wel, maar ik zou zeker dat in de gaten houden en dus Tesla trakteren op de nodige mails (krijg je vrijwel nooit antwoord op) en af en toe even bellen. Dat laatste kost veel tijd maar geeft wel beter resultaat krijg ik het idee. (afgaande op de reacties heir in het forum)
Advies opgevolgd, alvast een mail naar Tesla eruit gedaan. Beter een keer teveel dan te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDT
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Frome schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:14:
Iemand al in Performance en LR gereden? Ben benieuwd naar het verschil in ervaring van de acceleratie.
Beide zijn uiteraard snel, maar twijfel nog. Heb in de Performance gezeten, dat is niet normaal. Eigenlijk hoop ik dat deze zelfde ervaring ook in de LR is te beleven.

Hoor graag jullie ervaringen
Heb beiden gereden. Performance was mijn eerste ervaring. De LR is een soort van Performance- om zo maar te zeggen. Iedereen die in mijn LR meerijd heeft zoiets van: DAMN. Gisteren nog een vriend die een Alfa Guila Veloce heeft. Die vond het bizar machtig mooi

Sega till I die!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
tweakurk schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:14:
In september zijn er 5778 M3 op kenteken gezet, een absoluut record voor Tesla. Het totaal aantal voor dit jaar (Jan - Sep) staat op 13.605. Een geweldige prestatie van Tesla en alle medewerkers!
Zeker een geweldige prestatie!
September is namelijk meer dan het dubbele van de vorige beste maand (juni: 2483)
En het 3e kwartaal (7532) is ook meer dan het dubbele van het vorige beste kwartaal (2e kwartaal: 3360).

Ik weet niet of december en/of het 4e kwartaal weer gaat verdubbelen - maar een gekkenhuis wordt het zeker! Goed dat Tesla het grootschalig afleveren intussen (redelijk) onder de knie lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Als ik geplande boten zie deze maand vergeleken met afgelopen maand dan liggen ze meteen behoorlijk achter op schema voor kwartaal 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Laatst online: 17-09 20:28
RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:10:
Als ik geplande boten zie deze maand vergeleken met afgelopen maand dan liggen ze meteen behoorlijk achter op schema voor kwartaal 4...
Zou me ook niks verbazen als er straks meerdere boten tegelijk gaat vetrekken vanaf de west- en oostkust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
Als je nu gaat configureren staat het nog steeds op november, dus of ze nemen geen risico en gaan inderdaad alles proberen te leveren in november of de datum klopt voor geen meter haha!

Ik heb nog steeds geen antwoord van Tesla en de voorraad van mijn type is weg van de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easy-cloud schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:18:
Als je nu gaat configureren staat het nog steeds op november, dus of ze nemen geen risico en gaan inderdaad alles proberen te leveren in november of de datum klopt voor geen meter haha!

Ik heb nog steeds geen antwoord van Tesla en de voorraad van mijn type is weg van de site..
Net bevestiging binnen van Athlon, leverweek volgens Tesla: 49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:27
RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:10:
Waarom zou je de geplande boten van nu moeten vergelijk met die van vorige maand?
Normaal vergelijk je de boten in oktober met die van juli. En dan loopt Tesla voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:24:
[...]

Waar kan je de leverweek van Tesla zien dan? Of hebben ze dat tegen Athlon gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
[...]

Die van mij is ook besteld via Athlon inderdaad! Ik heb week 46 gekregen als leverweek volgens Tesla. Ben benieuwd of ze dit gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Waar kan je de leverweek van Tesla zien dan? Of hebben ze dat tegen Athlon gezegd?
volgens mij is dat inderdaad iets dat Athlon doorgeeft aan haar klanten, waar overigens weinig van klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Mister Green ook gevraagd vanochtend naar een leverweek en die moesten een beetje lachen en zeiden daar wagen we ons niet meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Mijn LM geeft '15 december' aan nu (net besteld), maar dat komt vermoedelijk uit de dikke duim. Het staat zelfs tussen aanhalingstekens. :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Mbt de Frunk mat. Had dit ook aangegeven aan een SC. Krijg een SMS met daar in de punten die ik had aangegeven (stuur trilt, achterklep sluit niet goed, mat ontbreekt).
In de SMS geven ze aan "Sinds ongeveer een maand worden de frunk matten niet meer geleverd bij Tesla. Ook niet bij het premium pakket welk u geselecteerd heeft"

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
Als ik Athlon mag geloven dan heeft Tesla ze een zekerheid gegeven dat auto's besteld voor 6 oktober nog dit jaar op kenteken gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

deusmagnus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:42:
Als ik Athlon mag geloven dan heeft Tesla ze een zekerheid gegeven dat auto's besteld voor 6 oktober nog dit jaar op kenteken gezet worden.
Dat klopt, die garantie gaf Tesla zelf iedereen via de mailinglist, ongeveer een maandje geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deusmagnus
CRoNiXX schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Dat klopt, die garantie gaf Tesla zelf iedereen via de mailinglist, ongeveer een maandje geleden.
Kijk dat is in ieder geval voor de Echte Hollander in mij goed Bijtelling nieuws
Wel jammer dat ik misschien nog langer moet wachten maja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:36
Moons schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Zeker een geweldige prestatie!
September is namelijk meer dan het dubbele van de vorige beste maand (juni: 2483)
En het 3e kwartaal (7532) is ook meer dan het dubbele van het vorige beste kwartaal (2e kwartaal: 3360).

Ik weet niet of december en/of het 4e kwartaal weer gaat verdubbelen - maar een gekkenhuis wordt het zeker! Goed dat Tesla het grootschalig afleveren intussen (redelijk) onder de knie lijkt te hebben.
Ik ben vooral benieuwd wat er volgend jaar gebeurt als de bijtelling omhoog gaat. Bij de Prius (welke ook vooral groot werd door de lage bijtelling) ging het daarna hard naar beneden. Nu verwacht ik dat dat bij Tesla wat minder zal zijn, maar het zal wel aangeven hoe ze daadwerkelijk in de markt staan vergeleken met de andere merken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
[...]

Ik kreeg vorige week ook te horen van Athlon dat levering pas in week 49 zou plaats vinden....

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Volg dit forum al een tijdje en vond het nu tijd mijn ervaring tot nu toe met de Tesla familie te delen:

M3, LR, grijs/zwart, FSD, via LM (ALD)

31/07: besteld bij LM
03/09: mail van Tesla" welkom bij de familie", account en RN
17/09: verzoek ingediend bij LM voor verwijderen restrictie (niet leveren voor 07/11)
18/09: LM verzekerd mij dat RN nummer genoeg is en dat de auto voor eind dit jaar geleverd gaat worden door "afspraken" van LM met Tesla
18/09: verzoek ingediend bij LM om FSD na oplevering te laten activeren
01/10: mail van Tesla Delivery team "de stappen naar uw levering", waarin aangeven wordt dat er een leveringsrestrictie tot 07/11 op zit, en dat er "2 weken voor deze datum gekeken gaat worden of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering" (VIN??)
01/10: nogmaals verzoek tot activatie van FSD na oplevering

En we gaan maar door met het lange wachten ;w

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 14:25
Snarf70 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:06:
Volg dit forum al een tijdje en vond het nu tijd mijn ervaring tot nu toe met de Tesla familie te delen:

M3, LR, grijs/zwart, FSD, via LM (ALD)

31/07: besteld bij LM
03/09: mail van Tesla" welkom bij de familie", account en RN
17/09: verzoek ingediend bij LM voor verwijderen restrictie (niet leveren voor 07/11)
18/09: LM verzekerd mij dat RN nummer genoeg is en dat de auto voor eind dit jaar geleverd gaat worden door "afspraken" van LM met Tesla
18/09: verzoek ingediend bij LM om FSD na oplevering te laten activeren
01/10: mail van Tesla Delivery team "de stappen naar uw levering", waarin aangeven wordt dat er een leveringsrestrictie tot 07/11 op zit, en dat er "2 weken voor deze datum gekeken gaat worden of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering" (VIN??)
01/10: nogmaals verzoek tot activatie van FSD na oplevering

En we gaan maar door met het lange wachten ;w
Vreemd. mijn restrictie van 12-11 moest er juist af van LM op verzoek van Tesla omdat 2019 niet meer gegarandeerd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Hebben ze tegen Tesla gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Seacara schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:13:
[...]

Vreemd. mijn restrictie van 12-11 moest er juist af van LM op verzoek van Tesla omdat 2019 niet meer gegarandeerd kon worden.
Quote LM: "Dat wij een RN nummer hebben is de garantie dat de auto dit jaar nog geleverd wordt. Dat staat in het contract dat wij hebben met Tesla, hier hoef je je dus geen zorgen om te maken".

Hier moet ik dan maar vanuit gaan..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
Snarf70 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:17:
[...]

Quote LM: "Dat wij een RN nummer hebben is de garantie dat de auto dit jaar nog geleverd wordt. Dat staat in het contract dat wij hebben met Tesla, hier hoef je je dus geen zorgen om te maken".

Hier moet ik dan maar vanuit gaan..... 8)7
Welke LM zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:58
Ik kreeg net weer een herinneringsmail dat als je voor 7 oktober bestelt de auto nog dit jaar geleverd wordt.

Ze zijn blijkbaar erg zeker van hun zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
thewizard2006 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:38:
Mbt de Frunk mat. Had dit ook aangegeven aan een SC. Krijg een SMS met daar in de punten die ik had aangegeven (stuur trilt, achterklep sluit niet goed, mat ontbreekt).
In de SMS geven ze aan "Sinds ongeveer een maand worden de frunk matten niet meer geleverd bij Tesla. Ook niet bij het premium pakket welk u geselecteerd heeft"
Bij mij zat die mat er wel bij gisteren. Geluk gehad dus

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Volgens mij hebben we volgende maand allemaal een M3 met de in-motion low speed warning sound speaker ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:08
RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:32:
Volgens mij hebben we volgende maand allemaal een M3 met de in-motion low speed warning sound speaker ;(
Stiekem ben ik daar wel blij mee.
Is wel een stukje extra veiligheid op parkeerterreinen enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

BDT schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:47:
[...]

Heb beiden gereden. Performance was mijn eerste ervaring. De LR is een soort van Performance- om zo maar te zeggen. Iedereen die in mijn LR meerijd heeft zoiets van: DAMN. Gisteren nog een vriend die een Alfa Guila Veloce heeft. Die vond het bizar machtig mooi
Ik heb gisteren in de Performance gereden en hoop hetzelfde te ervaren in de LR, want die vind ik fiscaal wel iets aantrekkelijker. Maar als ik jouw reactie zo zie is dat zeker het geval :)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:32:
joke_name schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:40:
[...]

Stiekem ben ik daar wel blij mee.
Is wel een stukje extra veiligheid op parkeerterreinen enzovoort.
Ik heb met mijn PHEV die ik heel veel in EV mode rijd echt nooit problemen op parkeerterreinen. Je let wat meer op, je kijkt om je heen. Mensen horen je minder goed, maar daar anticipeer je zelf op, waardoor je automatisch zachter gaat rijden.

Ik zit echt niet te wachten op een geluidje.

Het is een non-probleem, dat opgelost wordt. Verzonnen door mensen die nog nooit een EV hebben gereden. Als je het alleen op parkeer terreinen te gebruiken is, alsnog prima, maar PWS staat gewoon altijd aan tot 30/31km/h. Er zijn zat situaties dat ik blij ben met geen geluid. 's avonds om 00:00 uur als ik nog even de auto verplaats van of naar de lader. Lekker stil, niemand die er dan last van heeft. Straks krijg je een onzinnig geluidje, dat enkel handig is bij parkeerterreinen, omdat daar nog wel eens asfalt gebruikt wordt.

Ik merk het bij mijn PHEV ook, alleen op lage snelheden op asfalt ben je muisstil, al horen mensen dan ook wel banden geluid, of je airco blazen (staat nooit uit). In woonwijken heb je doorgaans geen asfalt en ben je ook zonder geluiden wel hoorbaar door je banden geluid.

Dit zijn echt mensen zonder EV, die achter hun bureau verzinnen dat zoiets nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Wat een afschuwelijk geluid 8)7 Hoor je dat ín de auto goed?

-edit-

En wát een gemiste kans ook, had DIT er dan van gemaakt: YouTube: Tesla Motors Pedestrian Protection System - The Jetson Sound Engine
:+

[ Voor 62% gewijzigd door EvaluationCopy op 01-10-2019 17:10 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:06:
Wat een afschuwelijk geluid 8)7 Hoor je dat ín de auto goed?

-edit-

En wát een gemiste kans ook, had DIT er dan van gemaakt: YouTube: Tesla Motors Pedestrian Protection System - The Jetson Sound Engine
:+
Vooruit heel klein beetje, achteruit wel hoorbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
CRoNiXX schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Vandaag kreeg ik dezelfde mail ook weer

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Frome schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:42:
[...]

Ik heb gisteren in de Performance gereden en hoop hetzelfde te ervaren in de LR, want die vind ik fiscaal wel iets aantrekkelijker. Maar als ik jouw reactie zo zie is dat zeker het geval :)
Leuke test waar je het verschil kan zien; tussen 0-40 is de Performance sneller daarna weinig verschil --> https://www.youtube.com/watch?v=qcPPQIdrMjU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:54:
[...] heb je doorgaans geen asfalt en ben je ook zonder geluiden wel hoorbaar door je banden geluid.

Dit zijn echt mensen zonder EV, die achter hun bureau verzinnen dat zoiets nodig is...
Mijn vrouw zou het bandengeluid *niet* horen zelfs met gehoorapparaten in, maar zal het warning system wel horen. Onzinnig is het dus zeker niet.
Wat mij betreft mag het er dus zeker in, maar graag wel een fatsoenlijk geluid ipv dit vage piepsysteem ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:04:
[...]

Mijn vrouw zou het bandengeluid *niet* horen zelfs met gehoorapparaten in, maar zal het warning system wel horen. Onzinnig is het dus zeker niet.
Wat mij betreft mag het er dus zeker in, maar graag wel een fatsoenlijk geluid ipv dit vage piepsysteem ^_^
Er zijn ook zat goed geisoleerde benzine auto's die je bijna niet hoort bij stapvoets rijden.
Ik baseer mijn stelling op mijn ervaring met mijn PHEV die ik bijna altijd in EV mode rijd.

Op basis van mijn ervaringen is het echt een non issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:06:
[...]
Er zijn ook zat goed geisoleerde benzine auto's die je bijna niet hoort bij stapvoets rijden.
Ik baseer mijn stelling op mijn ervaring met mijn PHEV die ik bijna altijd in EV mode rijd.

Op basis van mijn ervaringen is het echt een non issue.
Is dat dan een reden om het niet te verplichten? Dit is hoe dan ook een verbetering, alleen 1 die ze ook al eerder hadden kunnen doorvoeren.
We gaan hier overigens off topic, dus we kunnen in het andere topic wel verder discussiëren als je wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
Vandaag bericht gekregen. Vrijdag krijg ik mijn M3 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
PdeBie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:40:
Vandaag bericht gekregen. Vrijdag krijg ik mijn M3 oOo
Nice! Welke krijg je? En wanneer had je besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
M3 LR Midnight Silver, 18”, zwart interieur, standaard autopilot.

Ergens in mei ofzo besteld. Weet het niet exact meer. Is via de LM gegaan.

Is een voorraadmodel.

Wordt vrijdagochtend thuis bij mij afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
tricker89 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:49:
[...]

Deze gaat toch helemaal niet naar EU?
Korea gaat deze heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Dacht ik al ja

[ Voor 16% gewijzigd door tricker89 op 01-10-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 09:46
Ik kreeg zojuist een mail binnen dat als je voor 7 oktober besteld Tesla het garandeert dat ze voor 1 januari 2020 leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 09:46
PdeBie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:45:
M3 LR Midnight Silver, 18”, zwart interieur, standaard autopilot.

Ergens in mei ofzo besteld. Weet het niet exact meer. Is via de LM gegaan.

Is een voorraadmodel.

Wordt vrijdagochtend thuis bij mij afgeleverd.
Dat heeft wel lang geduurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:30

OMX2000

By any means necessary...

Sunri5e schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:55:
Ik kreeg zojuist een mail binnen dat als je voor 7 oktober besteld Tesla het garandeert dat ze voor 1 januari 2020 leveren.
Die mail is eerder verstuurd. Dus is een beetje een “last call”. Ik denk dat Tesla er dit jaar op gebrand is om een record te verbreken in aantal geproduceerde auto’s.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk nummer bellen jullie als het gaat om lopende bestellingen?

Ik heb geen geduld inzake mijn account 😬

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2019 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Sunri5e nogal. Ging van alles mis met de bestelling en het op kenteken zetten schijnbaar. Gebeurde voor mij allemaal achter de schermen, dus ik kon niets anders dan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05-2021
M3 LR AWD, Black, Black, 19"

17-09 bestelling geplaatst bij LM
19-09 LM Tesla besteld
19-09 RN Zichtbaar
1-10 VIN in broncode zichtbaar

Tesla laat nog niks los over de leverdatum van de volgende vloot M3's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Er staan weer veel Tesla's klaar in San Francisco, zowel links als rechts het stuur.

Pier 80 SFO. Pic 1 yesterday, pic 2 today. These guys can fill it up when they decide to. Arrivals continue. Strong mix RH/LH observed. Q4 off to a good start. https://twitter.com/whitf...79099340003926016/photo/1

Nu wachten op een boot om te laden.

[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 01-10-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Dannosz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:38:
M3 LR AWD, Black, Black, 19"

17-09 bestelling geplaatst bij LM
19-09 LM Tesla besteld
19-09 RN Zichtbaar
1-10 VIN in broncode zichtbaar

Tesla laat nog niks los over de leverdatum van de volgende vloot M3's.
wat bedoel je met VIN in broncode zichtbaar?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Precies zoals hij/zij zegt, in de broncode van zijn tesla account staat de VIN code van zijn Tesla nu, zoals te lezen in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Om een VIN aan mijn account te koppelen, moet ik daarvoor contact opnemen met Tesla? Of kan dat via de site?

Ik had al een account namelijk en heb nu via de LM de VIN ontvangen. (Krijg vrijdag de auto zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Aan die vin heb je zelf niet veel. Die koppelt Tesla’s zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb nu alle gegevens van de auto. Kenteken, VIN etc. maar die moet dus aan mijn account gekoppeld worden. Dat kan Tesla dan toch doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:39:
Welk nummer bellen jullie als het gaat om lopende bestellingen?

Ik heb geen geduld inzake mijn account 😬
Ik zou eerst je LM bellen en een bevestiging van hun gedane bestelling bij Tesla aan ze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
Kun je een VIN in broncode ook checken op je mobiel (iphone)? Het lukt mij niet, iemand tips?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marvaa schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Ik zou eerst je LM bellen en een bevestiging van hun gedane bestelling bij Tesla aan ze vragen.
Die heb ik juist binnen van Athlon. Bevestiging van de bestelling:

Geachte heer Blackhawk,
Offertenummer
###########
Contactpersoon
############**************************
Gefeliciteerd met uw nieuwe leaseauto! Hierbij bevestigen wij uw bestelling bij Athlon. In deze brief vindt u alle benodigde informatie over de bestelling.
Overzicht bestelling
U heeft gekozen voor een Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 4D 350kW met de volgende opties en/of accessoires:
• Kleur: Multi-Coat: Pearl White[PPSW]
• Bekleding: Black PUR Interior[IN3PB]
• Trekhaak
• 19'' Sport wheels
• Refferal link https://ts.la/*************
• Geen laadoplossing
• Winterbanden via bandenfitter
• Auto 5 dagen voor aflevering aanmelden
De CO2 uitstoot is 0 gr/km
Gegevens leverancier
U ontvangt rechtstreeks bericht van de leverancier over de aflevering. De leverancier
verwacht dat de aflevering kan plaatsvinden vanaf week 49 2019. Met uw werkgever hebben we afgesproken dat de aflevering niet eerder is dan week 39 2019.

Maar dus nog geen mail van Tesla ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:01:
[...]

Die heb ik juist binnen van Athlon. Bevestiging van de bestelling:

Geachte heer Blackhawk,
Offertenummer
###########
Contactpersoon
############**************************
Gefeliciteerd met uw nieuwe leaseauto! Hierbij bevestigen wij uw bestelling bij Athlon. In deze brief vindt u alle benodigde informatie over de bestelling.
Overzicht bestelling
U heeft gekozen voor een Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 4D 350kW met de volgende opties en/of accessoires:
• Kleur: Multi-Coat: Pearl White[PPSW]
• Bekleding: Black PUR Interior[IN3PB]
• Trekhaak
• 19'' Sport wheels
• Refferal link https://ts.la/*************
• Geen laadoplossing
• Winterbanden via bandenfitter
• Auto 5 dagen voor aflevering aanmelden
De CO2 uitstoot is 0 gr/km
Gegevens leverancier
U ontvangt rechtstreeks bericht van de leverancier over de aflevering. De leverancier
verwacht dat de aflevering kan plaatsvinden vanaf week 49 2019. Met uw werkgever hebben we afgesproken dat de aflevering niet eerder is dan week 39 2019.

Maar dus nog geen mail van Tesla ontvangen.
Aha ok. De bestelling ligt dus in ieder geval bij Tesla.
Ik snap je zenuwen wel hoor, maar komt vast goed en idd waarom niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Marvaa schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:43:
Kun je een VIN in broncode ook checken op je mobiel (iphone)? Het lukt mij niet, iemand tips?
:)
Via shortcuts. Zoek maar in dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
De volgende boot zal wss naar zeebrugge gaan en daarna naar Engeland omdat er veel links en rechts gestuurde tesla’s staan. Nu afwachten tot de volgende boot aanmeert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Hoop eentje die 23 knp gemiddeld haalt }:O

[ Voor 6% gewijzigd door RobbyNitroz op 01-10-2019 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Keuze is gemaakt. SR+ inc 19" en Sunset Red. Mijn werkgever gaat het hem vandaag bestellen. Ben benieuwd hoe krap dit gaat worden XD.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Pagina: 1 ... 75 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.