Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
RobbyNitroz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:32:
Volgens mij hebben we volgende maand allemaal een M3 met de in-motion low speed warning sound speaker ;(
Die gaat er dan direct uit wat mij betrefd. (danwel onklaargemaakt worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Zebesco030 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:52:
Keuze is gemaakt. SR+ inc 19" en Sunset Red. Mijn werkgever gaat het hem vandaag bestellen. Ben benieuwd hoe krap dit gaat worden XD.
Da's nu al krap, afhankelijk van de snelheid van je werkgever/LM. Bij mij heeft de LM de bestelling ook nog niet doorgezet naar Tesla, vandaag, uiterlijk morgen. :X Ze blijven volhouden dat het geen probleem is voor 2019.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
EvaluationCopy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:57:
[...]

Da's nu al krap, afhankelijk van de snelheid van je werkgever/LM. Bij mij heeft de LM de bestelling ook nog niet doorgezet naar Tesla, vandaag, uiterlijk morgen. :X Ze blijven volhouden dat het geen probleem is voor 2019.
Ja ik weet gewoon niet in hoeverre we hierop kunnen vertrouwen. Maar we gaan het zien, ik hou iniedergeval rekening met het ergste :P

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Bij mij precies het zelfde. Bestelling zou vandaag doorgezet worden.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij wel af of er net zo veel bestellingen aankomen als Q3. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
Rembrand20 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:09:
[...]

Dan zullen we elkaar vaker zien in dit topic _/-\o_

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:29:
Ik vraag mij wel af of er net zo veel bestellingen aankomen als Q3. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen
Als ze (na 6 a 7 oktober) niet meer kunnen garanderen dat hij in 2019 op keneteken word gezet denk ik dat de bestellingen wel even gaan teruglopen.
Tevens vraag ik mij af of ze zo'n garantie wel kunnen stellen. Want je moet dat wel dubbel geborgt zwart op wit hebben anders zou ik dat risico nooit nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:29:
Er van uitgaande dat veel lease-rijders gewend zijn aan levertijden van minstens 3 maanden, zou je kunnen denken dat de grootste bulk bestellingen al is geweest. Zeker met de op hande zijnde belastingwijziging.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:47
Nieuwe boot bij pier 80!

#GrandDahlia arrived at Pier 80.
Very fast start of Q4

#2 ship in Q4
#43 ship in 2019

#Tesla #Model3 #TeslaCarriers
http://bit.ly/TeslaCarriers https://twitter.com/FMoss...79248061115195392/photo/1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
[...]

Bijzonder dat ze dat soort dingen volhouden terwijl er nu ook al een hoop mensen zijn die nog zitten te wachten op uitlevering Model 3. (heb half juli/eind juli via LM besteld!!)
Als er veel van die mensen zoals ik zijn (en die indruk krijg ik hier op het forum) dan gaan ze alleen dat al niet met 1 a 2 boten redden. Ofwel ze moeten een kenteken trucje doen. Dus kentekenen op 2019 en pas in jan/feb 2020 uitleveren. Bij Athlon of Leaseplan zal dat geen punt zijn. Die kunnen ze gewoon in December 2019 op kenteken knallen. Die modellen raken ze toch wel kwijt gezien het bijtellingsvoordeel wat een berijder daarvan gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
RichardC79 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Bijzonder dat ze dat soort dingen volhouden terwijl er nu ook al een hoop mensen zijn die nog zitten te wachten op uitlevering Model 3. (heb half juli/eind juli via LM besteld!!)
Als er veel van die mensen zoals ik zijn (en die indruk krijg ik hier op het forum) dan gaan ze alleen dat al niet met 1 a 2 boten redden. Ofwel ze moeten een kenteken trucje doen. Dus kentekenen op 2019 en pas in jan/feb 2020 uitleveren. Bij Athlon of Leaseplan zal dat geen punt zijn. Die kunnen ze gewoon in December 2019 op kenteken knallen. Die modellen raken ze toch wel kwijt gezien het bijtellingsvoordeel wat een berijder daarvan gaat hebben.
Ja en als het weer gaat zoals in sept. Dan krijgen de laatste bestellingen als eerst hun auto :+ en niet die het langst wachten.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25
Rembrand20 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:09:
[...]

Welke LM hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardC79 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:45:
Als ze (na 6 a 7 oktober) niet meer kunnen garanderen dat hij in 2019 op keneteken word gezet denk ik dat de bestellingen wel even gaan teruglopen.
Tevens vraag ik mij af of ze zo'n garantie wel kunnen stellen. Want je moet dat wel dubbel geborgt zwart op wit hebben anders zou ik dat risico nooit nemen.
Nou ja, ik heb mijn bevestiging sinds gisteren en ga er toch wel vanuit dat ik ze kan houden aan de belofte.
Laat ik het zo zeggen, al lever je dat ding in maart 2020, als het kenteken maar op 2019 staat vind ik het prima!
RichardC79 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Gaat dat dan vooral om SR of ook LR modellen?

Je mag van mij de velgen ook naleveren, geen probleem :+
Als dat kenteken maar 2019 is!

LR AWD, Pearl White, zwart int, 19" velgen en trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:51:
Ja en als het weer gaat zoals in sept. Dan krijgen de laatste bestellingen als eerst hun auto :+ en niet die het langst wachten.
Nou ja als het echt rustiger wordt, denk ik dat iedereen zijn auto gewoon dit jaar nog heeft. We houden hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:51:
[...]

Ja klopt, dat is het rare bij Tesla. Nouja dat geeft eigenlijk des te meer aan dat het een rommeltje is, want dat klopt natuurlijk niet. Maar in de praktijk is dit wel het geval ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
en ja wat ik wel hoop is dat er soort van een bestel stop shizzle komt na 7 okt. En dat ze dan focussen op hun belofte en daarna weer aan de bestellingen beginnen vanaf 7 okt

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over mijn account:
Als ik mijn voorkeuren opsla krijg ik deze foutmelding:
Tesla Account couldn't be created for secondary account.

Ik heb nog geen welkomstmail van Tesla, wel zelf een account aangemaakt (op aanraden van mensen hier en op het Tesla forum) met het email adres dat bij de bestelling maandag is meegegeven.

Ik probeerde Tesla te bellen, maar die menu's...
Moet ik gewoon sales hebben hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:04:

Ik heb nog geen welkomstmail van Tesla, wel zelf een account aangemaakt (op aanraden van mensen hier en op het Tesla forum) met het email adres dat bij de bestelling maandag is meegegeven.

Gewoon afwachten, je leasemaatschappij heeft je account ingesteld en je kan niet alles zelf veranderen maar helpt ook niet als je tesla gaat bellen hiervoor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:04:

Dat hebben volgens mij alle mensen die via LM bestellen

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:06:
Oh okee, dus het is wel een teken dat zeker bij Tesla besteld is?
Aangezien ik nog geen bevestigingsmail vanuit Tesla heb.

Mensen kregen die hier vaak binnen 24 uur begreep ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:08:
[...]

Oh okee, dus het is wel een teken dat zeker bij Tesla besteld is?
Aangezien ik nog geen bevestigingsmail vanuit Tesla heb.

Mensen kregen die hier vaak binnen 24 uur begreep ik....
heeft bij mij ook een week geduurd.
Momenteel is het druk bij Tesla order intake lijkt het dus zou mij proberen niet teveel zorgen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:10:
heeft bij mij ook een week geduurd.
Momenteel is het druk bij Tesla order intake lijkt het dus zou mij proberen niet teveel zorgen te maken
Dat snap ik, maar in het kader van 7 oktober, wil het liefste uiterlijk vrijdag die welkomstmail, maar misschien is het maar een gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb nooit een welkomsmail gehad omdat ik al een account had. Als je RN maar zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:13:
Ik heb nooit een welkomsmail gehad omdat ik al een account had. Als je RN maar zichtbaar is.
Ik zie niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen mail gehad. Ik had reeds een account. Vervolgens was er "ineens" een auto met RN toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
Zebesco030 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:29:
[...]

Dan zullen we elkaar vaker zien in dit topic _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
Bij mij is het Leaseplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:47:
Nieuwe boot bij pier 80!

#GrandDahlia arrived at Pier 80.
Very fast start of Q4

#2 ship in Q4
#43 ship in 2019

#Tesla #Model3 #TeslaCarriers
http://bit.ly/TeslaCarriers https://twitter.com/FMoss...79248061115195392/photo/1
Even ter check: Laden 2 dagen en als hij vertrekt kan je zien waar hij naartoe gaat? En als dat Zeebrugge of Rotterdam is dan duurt het vanaf vertrek 3 weken?

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05-2021
Gister avond deze mail gekregen van Delivery:

Beste ........,

Welkom bij de Tesla familie. Wij doen er alles aan om uw Tesla zo spoedig mogelijk te leveren.

Bestelling:
Graag willen we u bekend maken met de stappen die gaan leiden naar de uiteindelijke levering van uw Tesla. Via uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat wij uw Tesla vanaf 19/09/2019 mogen leveren. Twee weken voor deze gewenste leverdatum kijken wij of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering.

Als u uw gewenste leverdatum of configuratie wenst aan te passen dient u contact op te nemen met uw leasemaatschappij. Wanneer ons Enterprise team dit heeft verwerkt zullen zij een bevestiging naar uw leasemaatschappij sturen. Indien u een aanpassing aan uw configuratie maakt, kan dit invloed hebben op uw levertermijn.

Leverdatum:
Zodra wij een inschatting kunnen maken wanneer uw Tesla aankomt in Nederland, ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leveringsperiode.

Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.

Wanneer deze planning wordt gemaakt krijgt u direct van ons bericht. Wij hebben geen extra informatie over uw leveringsindicatie en leverdatum voor dit moment. Wij willen u daarom vriendelijk vragen onze berichten hierover af te wachten.

Houd er rekening mee dat deze data altijd nog kunnen veranderen. Wij willen u vragen uw leveringsafspraak via SMS te bevestigen.

Indien de geplande leverdatum niet voor u uitkomt kan de levering maximaal 7 dagen worden uitgesteld, vanaf de dag dat uw Tesla klaar staat.

Levering:
Wij hebben alles geregeld met uw leasemaatschappij, u hoeft geen details aan te vullen op uw Tesla Account. Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen. Zodra uw kenteken en meldcode bekend is, delen wij deze met de leasemaatschappij.

Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven.
Algemene informatie
Instructievideo's: Model S, Model X en Model 3
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
Vanwege het geringe aantal parkeerplaatsen willen wij u vriendelijk vragen om met het openbaar vervoer te komen of u te laten afzetten. We kunnen helaas geen ex-lease auto's innemen.

U kunt ons ten alle tijden bereiken via e-mail voor verdere vragen.

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team
DeliveryNL@tesla.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:41
Dannosz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:25:
Gister avond deze mail gekregen van Delivery:

Beste ........,

Welkom bij de Tesla familie. Wij doen er alles aan om uw Tesla zo spoedig mogelijk te leveren.

Bestelling:
Graag willen we u bekend maken met de stappen die gaan leiden naar de uiteindelijke levering van uw Tesla. Via uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat wij uw Tesla vanaf 19/09/2019 mogen leveren. Twee weken voor deze gewenste leverdatum kijken wij of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering.

Als u uw gewenste leverdatum of configuratie wenst aan te passen dient u contact op te nemen met uw leasemaatschappij. Wanneer ons Enterprise team dit heeft verwerkt zullen zij een bevestiging naar uw leasemaatschappij sturen. Indien u een aanpassing aan uw configuratie maakt, kan dit invloed hebben op uw levertermijn.

Leverdatum:
Zodra wij een inschatting kunnen maken wanneer uw Tesla aankomt in Nederland, ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leveringsperiode.

Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.

Wanneer deze planning wordt gemaakt krijgt u direct van ons bericht. Wij hebben geen extra informatie over uw leveringsindicatie en leverdatum voor dit moment. Wij willen u daarom vriendelijk vragen onze berichten hierover af te wachten.

Houd er rekening mee dat deze data altijd nog kunnen veranderen. Wij willen u vragen uw leveringsafspraak via SMS te bevestigen.

Indien de geplande leverdatum niet voor u uitkomt kan de levering maximaal 7 dagen worden uitgesteld, vanaf de dag dat uw Tesla klaar staat.

Levering:
Wij hebben alles geregeld met uw leasemaatschappij, u hoeft geen details aan te vullen op uw Tesla Account. Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen. Zodra uw kenteken en meldcode bekend is, delen wij deze met de leasemaatschappij.

Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven.
Algemene informatie
Instructievideo's: Model S, Model X en Model 3
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
Vanwege het geringe aantal parkeerplaatsen willen wij u vriendelijk vragen om met het openbaar vervoer te komen of u te laten afzetten. We kunnen helaas geen ex-lease auto's innemen.

U kunt ons ten alle tijden bereiken via e-mail voor verdere vragen.

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team
DeliveryNL@tesla.com
Die kreeg ik ook ;). Met de datum van vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
RobbyNitroz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Even ter check: Laden 2 dagen en als hij vertrekt kan je zien waar hij naartoe gaat? En als dat Zeebrugge of Rotterdam is dan duurt het vanaf vertrek 3 weken?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Heb jij ook alle vinkjes behalve de aflevering af gevinkt bij "overzicht" in je account?
Recci schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Die kreeg ik ook ;). Met de datum van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:04
ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Nope. Bij MisterGreen heb ik een volledig eigen account. Kan al mijn gegevens zelf aanpassen en ook een tweede contactpersoon opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
AutoLease Vitesse (Lokale LM in Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
OllieMongollie schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

Nope. Bij MisterGreen heb ik een volledig eigen account. Kan al mijn gegevens zelf aanpassen en ook een tweede contactpersoon opgeven.
Ah oke.. nou ja misschien Athlon en nog paar andere dan

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:04
Jup. Alphabet doet hetzelfde. Op zich niet zo'n probleem, tenzij je ooit een eigen Tesla, of een via een andere LM aan je account wilt koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:41
Dannosz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:36:
Heb jij ook alle vinkjes behalve de aflevering af gevinkt bij "overzicht" in je account?

[...]
Nee, ik kan geen aanpassingen doen. Dan krijg ik de foutmelding die eerder op deze pagina ook werd genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Ik heb ook een eigen account bij een LM Twente, je kan je account gewoon verhuizen als je dat zou willen na de lease periode zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OllieMongollie schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:54:
Jup. Alphabet doet hetzelfde. Op zich niet zo'n probleem, tenzij je ooit een eigen Tesla, of een via een andere LM aan je account wilt koppelen.
Maar die foutmelding wil dus zeggen dat mijn Account door Tesla is geverifieerd?
Ik snap niet zo goed waar ik in "het proces" zit en waar het vanaf hangt.

Moet ik uiterlijk vrijdag de welkomstmail hebben ivm 7 oktober? Of is de foutmelding voldoende bewijs dat hij door tesla is geaccepteerd (de bestelling)?

Ik had dus gewoon een eigen account aangemaakt, met hetzelfde email adres dat is doorgegeven aan Tesla door de leasemij en nu krijg ik een foutmelding bij aanpassen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2019 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Dannosz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:36:

[...]
Bij mij nog geen VIN en geen tweede vinkje voor contact opnemen, althans dat is nog niet gedaan en dus de volgende stap. Maar heb het idee dat de LR sneller gaat dan de SR+ en dan zeker de SR+ met een andere kleur dan wit of zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Maar die foutmelding wil dus zeggen dat mijn Account door Tesla is geverifieerd?
Ik snap niet zo goed waar ik in "het proces" zit en waar het vanaf hangt.

Moet ik uiterlijk vrijdag de welkomstmail hebben ivm 7 oktober? Of is de foutmelding voldoende bewijs dat hij door tesla is geaccepteerd (de bestelling)?

Ik had dus gewoon een eigen account aangemaakt, met hetzelfde email adres dat is doorgegeven aan Tesla door de leasemij en nu krijg ik een foutmelding bij aanpassen.
Die fout heeft ermee te maken dat je LM een account voor je heeft aangemaakt, dus je zal een dezer dagen wel een RN krijgen, die welkom's mail is er alleen als je nog geen account had.

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 02-10-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-04-2021
ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:48:
[...]

Ah oke.. nou ja misschien Athlon en nog paar andere dan
Ik zit bij Athlon en heb ook een eigen account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
En er is een 4e boot geregisseerd en onderweg naar San Francisco, Gentle Leader en komt aan 14 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Ik bedoel gewoon als je in je account op beheren klikt en daarna op "overzicht klikt" onder je afbeelding van je configuratie. Volgens mij kun je dat ook niet zelf doen, dat doet Tesla.
Recci schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:56:
[...]

Nee, ik kan geen aanpassingen doen. Dan krijg ik de foutmelding die eerder op deze pagina ook werd genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Bij mij nog geen VIN en geen tweede vinkje voor contact opnemen, althans dat is nog niet gedaan en dus de volgende stap. Maar heb het idee dat de LR sneller gaat dan de SR+ en dan zeker de SR+ met een andere kleur dan wit of zwart.
Heb je een restrictiedatum? Zo ja krijg je de aankomende tijd nog geen VIN nummer. Ik heb in Juni mijn bestelling gedaan maar 1 November loopt mijn huidige lease pas af, dus ik krijg hopelijke eind Oktober een VIN.

VIN kan ook eerder verschijnen in de source van je account. Is een Chrome plugin voor die het voor je checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:01:
[...]

Heb je een restrictiedatum? Zo ja krijg je de aankomende tijd nog geen VIN nummer. Ik heb in Juni mijn bestelling gedaan maar 1 November loopt mijn huidige lease pas af, dus ik krijg hopelijke eind Oktober een VIN.

VIN kan ook eerder verschijnen in de source van je account. Is een Chrome plugin voor die het voor je checkt.
Nope, geen restrictiedatum. In de broncode staat er ook geen. Maar goed de LM heeft hem ook pas de 19e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Ja precies, ik heb het idee dat er nog aardig wat auto's op de kade staan en dat ze gewoon een lijst aan het afwerken zijn op volgorde van bestel data.
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
deusmagnus schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Ik zit bij Athlon en heb ook een eigen account
Ik heb wel een account, maar ik kan bijv :X contact gegevens niet wijzigen

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:03:
[...]

Kan je wel een 2de contactpersoon aanmaken? Kan je jezelf toevoegen. SMS moet toch wel ergens heen staan. Mijn 06 stond er eerst niet in. Ook maar even gedaan. Zou wel LM als eerste contact persoon houden, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:01:
En er is een 4e boot geregisseerd en onderweg naar San Francisco, Gentle Leader en komt aan 14 oktober.
Hopelijk hebben we vanaf eind oktober elke week een boot dat aankomt! :X

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:06:
[...]

Hopelijk hebben we vanaf eind oktober elke week een boot dat aankomt! :X
1e week November denk ik, dan week 2 uitleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Ben bang van ook, mijn verwachte leverdatum is eerste week November. Maar vraag me dus af of dat haalbaar is. Dat zou inhouden dat er eind oktober een boot moet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:46
Dannosz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:38:
M3 LR AWD, Black, Black, 19"

17-09 bestelling geplaatst bij LM
19-09 LM Tesla besteld
19-09 RN Zichtbaar
1-10 VIN in broncode zichtbaar

Tesla laat nog niks los over de leverdatum van de volgende vloot M3's.
Wat is een RN?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Lees even de openingspost door, daar staat alles in.
Had namelijk de zelfde vraag als jij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 02-10-2019 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recci schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:56:
[...]

Ik heb even gebeld met Tesla en het zit zo:

die foutmelding wil zeggen dat de LM je account heeft "overgenomen". Jij ziet geen updates meer, jij ziet geen RN meer.

Als het RN beschikbaar is, moet je die van je leasemij doorkrijgen, dan kan ik een mailtje sturen met het RN en belt hij mij terug. Dan kan hij mij als secundary contact toevoegen en vanaf dan zie ik ook alles.

Oh en hij verwacht eind oktober een boot en begin november... Ondanks de eerdere leververwachting van week 49, ziet hij geen reden om aan te nemen dat die van mij niet gewoon eerder geleverd zou worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat klopt niet helemaal, ik zie wel degelijk een RN, maar krijg die foutmelding ook omdat de LM het 1ste account heeft, waar ik maar een aantal wijzigingen zelf kan doen, zoals mijn adres enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:11:
Dat klopt niet helemaal, ik zie wel degelijk een RN, maar krijg die foutmelding ook omdat de LM het 1ste account heeft, waar ik maar een aantal wijzigingen zelf kan doen, zoals mijn adres enzo.
Als je het RN ziet, ben je al toegevoegd als secundairy contact, dat kan de LM of Tesla doen.
Zo legde hij het uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:12:
[...]

Als je het RN ziet, ben je al toegevoegd als secundairy contact, dat kan de LM of Tesla doen.
Zo legde hij het uit...
Dat zou een hoop verklaren! Maar als het goed is kan je nu de LM bellen of zij een RN hebben voor je? Want als je die hebt is je bestelling definitief binnen zeg maar, en geld de Tesla belofte van dit jaar leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:03:
[...]

MMMM inderdaad!!!! daar had ik nog niet naar gekeken :) Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 16:19

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Op dit moment is er nog geen chassisnummer gekoppeld aan uw bestelling. Dit zal ook niet op korte termijn gebeuren, omdat uw leasemaatschappij heeft aangegeven dat de auto niet voor 1 december geleverd mag worden.

Soms... Leasemaatschappij direct verzocht dit te verwijderen; maar goed dat ik even mailde.

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
RobinJB schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:21:
Op dit moment is er nog geen chassisnummer gekoppeld aan uw bestelling. Dit zal ook niet op korte termijn gebeuren, omdat uw leasemaatschappij heeft aangegeven dat de auto niet voor 1 december geleverd mag worden.

Soms... Leasemaatschappij direct verzocht dit te verwijderen; maar goed dat ik even mailde.
Pffff, goed dat je er nog op tijd achter kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
RobinJB schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:21:

Is je huidige lease al afgelopen? Ik heb op 1 November staan dat er geleverd mag worden. Eerder loopt mijn huidige lease contract ook niet af dus opzich begrijpelijk... toch?

[ Voor 13% gewijzigd door -Morris- op 02-10-2019 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 16:19

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:05:
[...]

Is je huidige lease al afgelopen? Ik heb op 1 November staan dat er geleverd mag worden. Eerder loopt mijn huidige lease contract ook niet af dus opzich begrijpelijk... toch?
Gaan we afkopen; maakt me dus weinig uit wanneer hij precies komt, zolang het maar voor 31 december is. :*)

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
RobinJB schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Gaan we afkopen; maakt me dus weinig uit wanneer hij precies komt, zolang het maar voor 31 december is. :*)
Ah lekker! Ik moet perse wachten tot het einde van mijn lease... zucht. Van die mensen die perse de regels willen volgen ipv wat extra's te doen. Op de ene plek lees ik dat ze 2 weken voor de restrictie datum gaan zoeken en op de andere plek op de datum wanneer de restrictie eraf is. Zou dus mooi klote zijn als er eind oktober een bood aankomt die allemaal al uitgegeven zijn en ik dan pas vanaf 1 November aan de beurt ben. Moet ik dus mooi wachten op de boot erna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Er zijn nu al 4 boten geregistreerd (niet allemaal EU natuurlijk), ik denk dat er wel een goede lading aankomt. Is nog nooit zo druk geweest begin van het kwartaal volgens mij. Denk dat er in november wel genoeg uitgedeeld kunnen worden.

[ Voor 10% gewijzigd door carpebios op 02-10-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
https://www.alphabet.com/nl-nl/bestelling-tesla#bestelling, Alphabet geeft aan dat ze einde van een kwartaal leveren. Dat zou dus pas December zijn. Klopt dus ook niet helemaal? Zit zelf niet bij Alpha maar goed, grote speler enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25
Waar kan ik nagaan welke email adres is gebruikt door de LM bij de bestelling, ik heb het vermoeden dat ze een typo hebben gemaakt.
Is dit bij Tesla na te gaan en welke info heb je dan nodig zodat ze dit kunnen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

cronixx

krieuw

Samplex schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:18:
Waar kan ik nagaan welke email adres is gebruikt door de LM bij de bestelling, ik heb het vermoeden dat ze een typo hebben gemaakt.
Is dit bij Tesla na te gaan en welke info heb je dan nodig zodat ze dit kunnen checken?
bij de LM als het goed is.. Als zij inloggen @ tesla.com dan hebben zij daar jouw gegevens gekoppeld als secundaire account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT10
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:44
Ik heb vorige week een model 3 performance blauw/zwart mogen bestellen via alphabet. Daar kreeg ik half november als inschatting. Verder rn binnen en ben secundaire bestuurder op de account van tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Samplex schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:18:
Dit is te checken bij je LM, even je contactpersoon bellen en die kunnen het zien neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
SRT10 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:22:
Ik heb vorige week een model 3 performance blauw/zwart mogen bestellen via alphabet. Daar kreeg ik half november als inschatting. Verder rn binnen en ben secundaire bestuurder op de account van tesla.
Oke, dus de per kwartaal regel is dus niet waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Oke, dus de per kwartaal regel is dus niet waar..
Je kunt tot nu tot zien dat de meeste afleveringen plaats vinden richting einde kwartaal. Kan best in het laatste kwartaal wat eerder gaan. Maar de eerste maand hoef je niet veel te verwachten in ieder geval. December zal ook dit kwartaal toch weer de drukste maand worden waarschijnlijk.

Q2;

04/2019 - ~ 450
05/2019 - ~ 400
06/2019 - ~ 2500

Q3;

07/2019 - ~ 600
08/2019 - ~ 1200
09/2019 - ~ 5800

[ Voor 11% gewijzigd door Inspired op 02-10-2019 11:28 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

Lees even de openingspost door, daar staat alles in.
Had namelijk de zelfde vraag als jij ;)
Thnx! Ik heb het idd gevonden. Ik heb een RN nummer gekregen van de LM maar ik heb nog geen account van ze gekregen. Ik heb zelf in het verleden een account aangemaakt maar ik kan nergens zelf het RN nummer in mijn account zetten zoals ik het nu zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Met hetzelfde e-mail adres? Bij mij duurde het een week (iets langer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:40:
Met hetzelfde e-mail adres? Bij mij duurde het een week (iets langer)
Dat weet ik niet. Dat ga ik even navragen. Wel gaf de LM aan dat Tesla aangeeft dat ze in november de auto gaan leveren. Dat is vrij vlot aangezien ze hem 30 september aan het eind van de dag pas hebben besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Zei tesla tegen mij ook. Ik denk dat er nu wat grote boten aankomen en dat je hem dan binnen 4 tot 8 weken vanaf nu heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sunri5e schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

Dat weet ik niet. Dat ga ik even navragen. Wel gaf de LM aan dat Tesla aangeeft dat ze in november de auto gaan leveren. Dat is vrij vlot aangezien ze hem 30 september aan het eind van de dag pas hebben besteld.
Tesla kan de vraag in NL prima bijhouden. En met een redelijk gangbare config is november prima haalbaar inderdaad. Grotere schepen geloof ik even niet. Zijn al grote schepen. 4/5k auto's is meer dan genoeg. Afgelopen kwartaal zijn het nog geen twee schepen vol voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Ah lekker! Ik moet perse wachten tot het einde van mijn lease... zucht. Van die mensen die perse de regels willen volgen ipv wat extra's te doen. Op de ene plek lees ik dat ze 2 weken voor de restrictie datum gaan zoeken en op de andere plek op de datum wanneer de restrictie eraf is. Zou dus mooi klote zijn als er eind oktober een bood aankomt die allemaal al uitgegeven zijn en ik dan pas vanaf 1 November aan de beurt ben. Moet ik dus mooi wachten op de boot erna...
Nou als ik zie hoeveel mensen nu zonder leveringsrestrictie of met een restrictie maar reeds verlopen in de wacht zitten dan denk ik niet dat je moet verwachten dat jou auto bij de eerste ladingen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Inspired schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:57:
[...]

Tesla kan de vraag in NL prima bijhouden. En met een redelijk gangbare config is november prima haalbaar inderdaad. Grotere schepen geloof ik even niet. Zijn al grote schepen. 4/5k auto's is meer dan genoeg. Afgelopen kwartaal zijn het nog geen twee schepen vol voor NL.
Weet je het heel zeker? Want ik en enkele anderen hier hebben wit of zwart awd's compleet standaard in bestelling maar nog steeds geen auto. Die van mij bijvoorbeeld had dan echt al geleverd moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardC79 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Weet je het heel zeker? Want ik en enkele anderen hier hebben wit of zwart awd's compleet standaard in bestelling maar nog steeds geen auto. Die van mij bijvoorbeeld had dan echt al geleverd moeten zijn...
Er zullen uitzonderingen zijn maar veel in het topic hebben gewoon binnen 1 a 1 1/2 maand nog gewoon een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Inspired schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 12:00:
[...]

Er zullen uitzonderingen zijn maar veel in het topic hebben gewoon binnen 1 a 1 1/2 maand nog gewoon een auto.
Dat zijn volgens mij voornamelijk de mensen die bestellen zonder enige restrictie en waar direct een reeds aanwezige auto op gematched kan worden. Dus dat is dan wel een kwestie van geluk hebben lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Inspired schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:57:
[...]

Hier:

SR+, witte lak, zwart interieur, 19 inch velgen en luxe kentekenplaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Sunri5e op 02-10-2019 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardC79 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 12:02:
[...]

Dat zijn volgens mij voornamelijk de mensen die bestellen zonder enige restrictie en waar direct een reeds aanwezige auto op gematched kan worden. Dus dat is dan wel een kwestie van geluk hebben lijkt het.
Als je met restrictie besteld dan is het sowieso niet van toepassing. Dan gaan ze niks matchen. Daarbij moet je bij Tesla altijd "geluk" hebben dat je config onderweg is. Ze produceren niet op bestelling dus je bent altijd afhankelijk van wat er in SFO staat.

[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 02-10-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conifeer
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-09 23:26
Long Range All-Wheel Drive
Lakkleur Deep Blue Metallic
18'' Aero velgen
Zwart en wit premium interieur
Trekhaak

zijn er meer met deze bestelling?
besteld in Juli maar nog geen bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Conifeer schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:14:
18'' Aero velgen
Trekhaak

Geen restrictie?

Ik hoop dat ze echt snel een boot volgooien met wit interieur 8)7

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Geen restrictie?

Ik hoop dat ze echt snel een boot volgooien met wit interieur 8)7
Wit interieur, is idd allemaal wel welkom hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Conifeer schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:14:
18'' Aero velgen
Trekhaak

Prive, eigen zaak of lease via werkgever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Op de website van tesla nederland staat nu nog maar 1 auto onder direct beschikbaar. Dat waren er eergisteren nog 30.

Als ik hem vandaag mag ophalen dan doe ik het voor elke kleur exterieur/interieur...

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Ook even nog een config op de hoop gooien:

Model 3 Standard Range Plus achterwielaandrijving
Lakkleur Solid Black
18'' Aero velgen
Gedeeltelijk premium interieur, volledig zwart
Autopilot

Eind Juli besteld bij LeasePlan Direct (zakelijk), op 22/08 restrictie er af, op 23/08 een RN gekregen. Verder nog helemaal niets :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Xplosivv op 02-10-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Direct beschikbaar in San Francisco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
Besteld 16/07

Welcome en RN 19/07
Lease restrictie 01/11

LR AWD
zwart/zwart
18 inch.

Geen VIN en nog niets vernomen verder, ga ervan uit dat het dit jaar zal zijn.
Geduld is een schone zaak... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Michiel 3 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:31:
Besteld 16/07

Welcome en RN 19/07
Lease restrictie 01/11

LR AWD
zwart/zwart
18 inch.

Geen VIN en nog niets vernomen verder, ga ervan uit dat het dit jaar zal zijn.
Geduld is een schone zaak... |:(
zit je lease restrictie er nog op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Besteld 23/09

Welcome en RN 24/09
VIN van LM gekregen 31/09

LR AWD
wit/zwart
18 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
Ja nog steeds (via PON)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Ik heb zojuist een aanvraag bij de LM gedaan. Deze is snel teruggekomen met een offerte, maar hij moet ook nog langs twee andere LM. Ik hoop dat deze een beetje vlot zijn, zodat de order uiterlijk vrijdag geplaatst is. Dat wordt nog spannend.

LR AWD
Blauw
19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
RobbyNitroz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:34:
Besteld 23/09

Welcome en RN 24/09
VIN van LM gekregen 31/09

LR AWD
wit/zwart
18 inch
Zie je hem wel in je sourcecode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
carpebios schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Zie je hem wel in je sourcecode?
Nee daar zie ik hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
CRoNiXX schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

zit je lease restrictie er nog op?
Ja via PON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En welke leasemaatschappij heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Ik moet ook wachten tot 1 November, er gaan 2 verhalen:

Ze gaan 2 weken voor restrictie zoeken voor je (voorraad + Matching)
Ze gaan na de rescrictie datum zoeken voor je (voorraad + Matching)

Nog steeds geen idee welke waarheid is.
Pagina: 1 ... 76 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.