ik hoop het eerste..-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:39:
[...]
Ik moet ook wachten tot 1 November, er gaan 2 verhalen:
Ze gaan 2 weken voor restrictie zoeken voor je (voorraad + Matching)
Ze gaan na de rescrictie datum zoeken voor je (voorraad + Matching)
Nog steeds geen idee welke waarheid is.
Zijn genoeg voorbeelden hier geweest van mensen met restrictie die voor die datum een VIN kregen. En soms zelfs de auto-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:39:
[...]
Model 3
Dat is al jaren zoInspired schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:25:
[...]
Je kunt tot nu tot zien dat de meeste afleveringen plaats vinden richting einde kwartaal. Kan best in het laatste kwartaal wat eerder gaan. Maar de eerste maand hoef je niet veel te verwachten in ieder geval. December zal ook dit kwartaal toch weer de drukste maand worden waarschijnlijk.
Q2;
04/2019 - ~ 450
05/2019 - ~ 400
06/2019 - ~ 2500
Q3;
07/2019 - ~ 600
08/2019 - ~ 1200
09/2019 - ~ 5800

[ Voor 6% gewijzigd door EvaluationCopy op 02-10-2019 13:41 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
1e bestelling (LR RWD die niet meer geleverd ging worden) was ergens in Juli.
Vervolgens een SR+ besteld:
Besteld: 09/08
Bevestigingsmail Tesla: 14/08
Restrictie: 1/10
Restrictie verwijderd: Ergens tussen 23/08 en 03/09
Wel RN, (nog) geen VIN.
Config:
SR+ Blauw
Zwart
19 inch
Trekhaak
Wel RN, (nog) geen VIN.
Config:
SR+ Blauw
Zwart
19 inch
Trekhaak
[ Voor 22% gewijzigd door Klitse op 02-10-2019 13:42 ]
Klopt, dus gewoon wachten en duimen draaien. Maar als je restrictie eind november pas is hoef je zeker nog geen VIN te verwachten.ElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:41:
[...]
Zijn genoeg voorbeelden hier geweest van mensen met restrictie die voor die datum een VIN kregen. En soms zelfs de auto
Restrictie laten verwijderen is geen optie?
Zeker als je restricitie eind november is, dat is wel spannend voor eind 2019! Met mijn 1 November durf ik het nog wel aan.
Mister Green: Ik heb ze maandag gebeld dat ik een hele rij auto's zie staan als direct beschikbaar op de Tesla nl website. Toen hebben ze Tesla gebeld en werd 5 minuten later teruggebeld dat het voor elkaar was en ik aan 1 van de beschikbare auto's gekoppeld ben. Volgende dag VIN in mijn mailbox.
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Oooo, dat veranderd de zaak, dat zijn die modellen die net als de rest nog in Amerika staan? Ik dacht dat je een auto gekoppeld kreeg en dat alleen de LM die zag, maar dit is dus die beschikbare modellen.RobbyNitroz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:44:
[...]
Mister Green: Ik heb ze maandag gebeld dat ik een hele rij auto's zie staan als direct beschikbaar op de Tesla nl website. Toen hebben ze Tesla gebeld en werd 5 minuten later teruggebeld dat het voor elkaar was en ik aan 1 van de beschikbare auto's gekoppeld ben. Volgende dag VIN in mijn mailbox.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
naar aanleiding van dit forum direct PON gebeld en restrictie verwijderd...CRoNiXX schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:43:
[...]
Restrictie laten verwijderen is geen optie?
Heb hierover trouwens Maandag Tesla gebeld, en alhoewel de (niet zo vriendelijke) meneer niet eens om mijn RN vroeg, kon hij me wel 'garanderen' dat ik mijn auto nog dit jaar krijg.Xplosivv schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:28:
Ook even nog een config op de hoop gooien:
Model 3 Standard Range Plus achterwielaandrijving
Lakkleur Solid Black
18'' Aero velgen
Gedeeltelijk premium interieur, volledig zwart
Autopilot
Eind Juli besteld bij LeasePlan Direct (zakelijk), op 22/08 restrictie er af, op 23/08 een RN gekregen. Verder nog helemaal niets
Had liever wat meer details gehad, maar daar moet ik maar blij mee zijn.
Fijn dat dat kan! Mijn LM geeft geen sjugge en zegt dat ik maar gewoon moet wachten! Zo lastig, want wachten is zo bah!
Verwijderd
Even voor de zekerheid, maar de VIN is toch in dit deel of kijk ik verkeerd:
/**
* Request Callback.
*
* Form:
* - tesla_request_callback_form
* Url:
* - /inventory/callback/5YXXXXXXXXXXXXXX
* Called from:
* - tesla_test_drive/tesla_test_drive.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.main.inc
* - tesla_request_callback/templates/callback-standalone.tpl.php
* - tesla_request_callback/templates/call-back-standalone.tpl.php
* - tesla_test_drive/templates/thank-you-form.tpl.php
* - tesla_request_callback/js/request_callback.js
* - tesla_enterprise/tesla_enterprise.callback_form.inc
* - tesla_enterprise/js/callback_form/callback_form.js
*/
/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* Called from:
*/
Goeie combi! Heb ik ook :-)Klitse schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:41:
1e bestelling (LR RWD die niet meer geleverd ging worden) was ergens in Juli.
Wel RN, (nog) geen VIN.
Config:
SR+ Blauw
Zwart
19 inch
Trekhaak
Besteld op 19/09 (privé, meteen RN) geen vin nog
Laten we dan maar hopen dat er minstens 2 op de volgende boot staanMrBasta schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:55:
[...]
Goeie combi! Heb ik ook :-)
Besteld op 19/09 (privé, meteen RN) geen vin nog
3 graag!Klitse schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:56:
[...]
Laten we dan maar hopen dat er minstens 2 op de volgende boot staan
Je kijkt verkeerdVerwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:55:
Even voor de zekerheid, maar de VIN is toch in dit deel of kijk ik verkeerd:
/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* Called from:
*/
Juni maar dus restrictie tot 1 November, hoopt wel dat hij op de Oktober boot staat
Zit ergens een stukje tussen als dit:
"vin":null,"insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,
null is dan wel een waarde.....
Of "Tesla VIN Finder" als Chrome extensie
geen restrictieElonDusk schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:15:
[...]
Geen restrictie?
Ik hoop dat ze echt snel een boot volgooien met wit interieur
Dit is standaard bij elk account. Werkt gewoon niet. Ik had al eerder een account aangemaakt met mijn privé-emailadres, krijg daar precies hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:04:
Nog even over mijn account:
Als ik mijn voorkeuren opsla krijg ik deze foutmelding:
Tesla Account couldn't be created for secondary account.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Dat komt omdat je dan door de LM bent aangevinkt als secundaire (bestuurder), dan mag je dus niet zoveel.Devster schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:29:
[...]
Dit is standaard bij elk account. Werkt gewoon niet. Ik had al eerder een account aangemaakt met mijn privé-emailadres, krijg daar precies hetzelfde.
Ik heb gewoon direct een account gekregen en kon zelf een wachtwoord maken bij openen link uit mail. LM heeft hun contact gegevens als primair staan maar meer ook niet. Verder zie ik alles. Blij dat dat wel oke is
Ik heb 1 uur geleden de mail gekregen:
Beste ........,
Welkom bij de Tesla familie. Wij doen er alles aan om uw Tesla zo spoedig mogelijk te leveren.
enz.
Worden die random uitgestuurd of op een bepaald moment?
Beste ........,
Welkom bij de Tesla familie. Wij doen er alles aan om uw Tesla zo spoedig mogelijk te leveren.
enz.
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Wanneer besteld en welke config?RobbyNitroz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:01:
Beste ........,
enz.
Gefeliciteerd!!!!
Volgens mij krijg je die als er een RN aan je mailadres is gekoppeld.RobbyNitroz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:01:
Beste ........,
enz.
23/09 - Besteld
24/09 - RN en Tesla account
30/09 - LM gebeld om te koppelen een voorraad model
01/10 - VIN nummer van LM gekregen via mail (zie geen VIN in tesla account)
02/10 - Welkom bij de Tesla familie mail
Morgen smsje? :-)
Wit/zwart/LR/18
24/09 - RN en Tesla account
30/09 - LM gebeld om te koppelen een voorraad model
01/10 - VIN nummer van LM gekregen via mail (zie geen VIN in tesla account)
02/10 - Welkom bij de Tesla familie mail
Morgen smsje? :-)
Wit/zwart/LR/18
[ Voor 3% gewijzigd door RobbyNitroz op 02-10-2019 15:22 ]
Zo gaat snel allemaal... ben benieuwd wanneer ik mijn eerste mailtje krijg. LM zou hem vandaag bestellen, dus hoop snel op terugkoppeling.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Bij de proefrit zei de Tesla medewerker zelfs: kies lekker voor de LR, ook iets meer comfort.Frome schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:42:
[...]
Ik heb gisteren in de Performance gereden en hoop hetzelfde te ervaren in de LR, want die vind ik fiscaal wel iets aantrekkelijker. Maar als ik jouw reactie zo zie is dat zeker het geval
Ik heb er geen spijt van dat ik voor LR heb gekozen, maar de rode remklauwen en het spoilertje hadden wel nice geweest.
Sega till I die!
Nee, dit account is nooit doorgegeven geweest aan een LM (account op privemail). Maak maar eens een account aan met een willekeurig adresCRoNiXX schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:42:
[...]
Dat komt omdat je dan door de LM bent aangevinkt als secundaire (bestuurder), dan mag je dus niet zoveel.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
https://evannex.com/produ...-covers-for-tesla-model-3BDT schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:27:
[...]
Maar de rode remklauwen en het spoilertje hadden wel nice geweest.
Die spoiler kun je ook zo vinden en opplakken
GruwelijkCyBeRSPiN schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:31:
[...]
https://evannex.com/produ...-covers-for-tesla-model-3
Die spoiler kun je ook zo vinden en opplakken
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Ik weet niet waarvan deze gemaakt zijn etc; maar je kan ook van die 'brembo' cover kopen voor elke willekeurige auto. Mij werd altijd aangeraden: Doet het niet. Ze kunnen smelten, je remmen kunnen niet goed koelen etc.. Zelf schilderen is ook een optie.
Small edit: deze zijn van alu, niet plastic
[ Voor 14% gewijzigd door Recci op 02-10-2019 15:43 ]
Die foutmelding kun je oplossen door in je account bij "contact" een secondary contact aan te maken.... Ding checkt blijkbaar niet of er een secondary contact is, maar probeert er wel een wijziging op te posten... Beetje sloppy programming.Devster schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:31:
[...]
Nee, dit account is nooit doorgegeven geweest aan een LM (account op privemail). Maak maar eens een account aan met een willekeurig adres
Ik kreeg zojuist ook de welkomstmail terwijl in augustus mijn account al was aangemaakt en ik al een RN had.
Beste.....
Bestelling:
Graag willen we u bekend maken met de stappen die gaan leiden naar de uiteindelijke levering van uw Tesla. Via uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat wij uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. Twee weken voor deze gewenste leverdatum kijken wij of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering.
Als u uw gewenste leverdatum of configuratie wenst aan te passen dient u contact op te nemen met uw leasemaatschappij. Wanneer ons Enterprise team dit heeft verwerkt zullen zij een bevestiging naar uw leasemaatschappij sturen. Indien u een aanpassing aan uw configuratie maakt, kan dit invloed hebben op uw levertermijn.
Leverdatum:
Zodra wij een inschatting kunnen maken wanneer uw Tesla aankomt in Nederland, ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leveringsperiode.
Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.
Wanneer deze planning wordt gemaakt krijgt u direct van ons bericht. Wij hebben geen extra informatie over uw leveringsindicatie en leverdatum voor dit moment. Wij willen u daarom vriendelijk vragen onze berichten hierover af te wachten.
Houd er rekening mee dat deze data altijd nog kunnen veranderen. Wij willen u vragen uw leveringsafspraak via SMS te bevestigen.
Indien de geplande leverdatum niet voor u uitkomt kan de levering maximaal 7 dagen worden uitgesteld, vanaf de dag dat uw Tesla klaar staat.
Levering:
Wij hebben alles geregeld met uw leasemaatschappij, u hoeft geen details aan te vullen op uw Tesla Account. Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen. Zodra uw kenteken en meldcode bekend is, delen wij deze met de leasemaatschappij.
Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven.
Algemene informatie
Instructievideo's: Model S, Model X en Model 3
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
Vanwege het geringe aantal parkeerplaatsen willen wij u vriendelijk vragen om met het openbaar vervoer te komen of u te laten afzetten. We kunnen helaas geen ex-lease auto's innemen.
U kunt ons ten alle tijden bereiken via e-mail voor verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
Uw Tesla Delivery Team
DeliveryNL@tesla.com
Onderstaande stappen zijn wel aangepast. Eerst was alleen de eerste stap afgevinkt.:
Volgende stappen
Dit is wat u kunt verwachten voor de levering
Bestel
Plaats de bestelling van uw Tesla
Voorbereiden voor levering
Voer uw contactgegevens en betalingsinformatie in
Betaling
Controleer uw gegevens en verzend uw betaling
Levering
De levering
Beste.....
Bestelling:
Graag willen we u bekend maken met de stappen die gaan leiden naar de uiteindelijke levering van uw Tesla. Via uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat wij uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. Twee weken voor deze gewenste leverdatum kijken wij of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering.
Als u uw gewenste leverdatum of configuratie wenst aan te passen dient u contact op te nemen met uw leasemaatschappij. Wanneer ons Enterprise team dit heeft verwerkt zullen zij een bevestiging naar uw leasemaatschappij sturen. Indien u een aanpassing aan uw configuratie maakt, kan dit invloed hebben op uw levertermijn.
Leverdatum:
Zodra wij een inschatting kunnen maken wanneer uw Tesla aankomt in Nederland, ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leveringsperiode.
Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.
Wanneer deze planning wordt gemaakt krijgt u direct van ons bericht. Wij hebben geen extra informatie over uw leveringsindicatie en leverdatum voor dit moment. Wij willen u daarom vriendelijk vragen onze berichten hierover af te wachten.
Houd er rekening mee dat deze data altijd nog kunnen veranderen. Wij willen u vragen uw leveringsafspraak via SMS te bevestigen.
Indien de geplande leverdatum niet voor u uitkomt kan de levering maximaal 7 dagen worden uitgesteld, vanaf de dag dat uw Tesla klaar staat.
Levering:
Wij hebben alles geregeld met uw leasemaatschappij, u hoeft geen details aan te vullen op uw Tesla Account. Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen. Zodra uw kenteken en meldcode bekend is, delen wij deze met de leasemaatschappij.
Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven.
Algemene informatie
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
Vanwege het geringe aantal parkeerplaatsen willen wij u vriendelijk vragen om met het openbaar vervoer te komen of u te laten afzetten. We kunnen helaas geen ex-lease auto's innemen.
Met vriendelijke groet,
Uw Tesla Delivery Team
DeliveryNL@tesla.com
Onderstaande stappen zijn wel aangepast. Eerst was alleen de eerste stap afgevinkt.:
Volgende stappen
Bestel
Betaling
Levering
De levering
[ Voor 6% gewijzigd door lekzzz op 02-10-2019 16:14 ]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ik ben benieuwd of het zou kunnen zijn dat er toch nog auto's op de Kade in NL/BE staan en in de komende 2 weken geleverd zou kunnen worden als je nu de "welkom bij de tesla familie" mail krijgt?
Nee die mail betekent niets. Je moet de mail krijgen met de titel "bereid u voor op de levering van uw Model 3". De mail met welkom bij de familie heb ik ook een tijd geleden gehad maar geen vervolg.RobbyNitroz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:13:
Ik ben benieuwd of het zou kunnen zijn dat er toch nog auto's op de Kade in NL/BE staan en in de komende 2 weken geleverd zou kunnen worden als je nu de "welkom bij de tesla familie" mail krijgt?
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Zou de datum 9 november zijn of 11 september
[ Voor 4% gewijzigd door lekzzz op 02-10-2019 16:44 ]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Hoi Lekzzz,lekzzz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:44:
Zou de datum 9 november zijn of 11 september
Er staat wel bij dat ze vanaf die data mogen gaan leveren.
Dat houd dus in dat ze niet eerder mogen leveren van de LM.
-
Micha
- Micha
Toen ik deze mail kreeg had ik ook opeens een VIN in mijn account, is dit ook bij jullie?lekzzz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:09:
Ik kreeg zojuist ook de welkomstmail terwijl in augustus mijn account al was aangemaakt en ik al een RN had.
Beste.....
Bestelling:
Leverdatum:
Levering:
Algemene informatie
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
Met vriendelijke groet,
Uw Tesla Delivery Team
DeliveryNL@tesla.com
Volgende stappen
Bestel
Betaling
Levering
De levering
Hopelijk zijn ze bezig met het koppelen van VIN's aan vers geproduceerde M3's.
Volgens mij doet Tesla dan maar wat, want ik kreeg eerst de mail "bereid u voor op de levering van uw Model 3" En een paar dagen later die van "Welkom bij de Tesla familie".GAEvakYD schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:43:
[...]
Nee die mail betekent niets. Je moet de mail krijgen met de titel "bereid u voor op de levering van uw Model 3". De mail met welkom bij de familie heb ik ook een tijd geleden gehad maar geen vervolg.
De mail ”bereid u voor op de levering van uw Model 3" kreeg ik 6 september, daarna niets en stilGAEvakYD schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:43:
[...]
Nee die mail betekent niets. Je moet de mail krijgen met de titel "bereid u voor op de levering van uw Model 3". De mail met welkom bij de familie heb ik ook een tijd geleden gehad maar geen vervolg.
Denken jullie dat een Model 3 STD Range + wit met trekhaak nog voor eind van het jaar geleverd kan worden? Op de Tesla site staat verwachte leveren november. Via mail vernam ik voor 7e besteld = levering voor eind jaar, maar een contact bij mijn leasebedrijf verwacht dat het niet gaat lukken...
Zou zeker moeten lukken, Tesla zelf is er volledig van overtuigd dat het lukt. Afgelopen maandag stuurde ze nogmaals een bericht hierover uit. Maar goed 100% heb je nooitluuksnijmegen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:57:
Denken jullie dat een Model 3 STD Range + wit met trekhaak nog voor eind van het jaar geleverd kan worden? Op de Tesla site staat verwachte leveren november. Via mail vernam ik voor 7e besteld = levering voor eind jaar, maar een contact bij mijn leasebedrijf verwacht dat het niet gaat lukken...
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
**100% garantieFrome schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:06:
[...]
Zou zeker moeten lukken, Tesla zelf is er volledig van overtuigd dat het lukt. Afgelopen maandag stuurde ze nogmaals een bericht hierover uit. Maar goed 100% heb je nooit
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Tesla zelf zegt van wel. Ik heb 3 dagen geleden besteld en Tesla meld al dat ze in november gaan leveren.luuksnijmegen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:57:
Het is wel een gokje van 130 euro extra per maand door de extra bijtelling. Ik ga Tesla morgen eens bellen
We hebben samen wel aardig wat autos besteld maar uiteindelijk zijn het er ook niet zoveel dat het niet te leveren valt. Tesla NL heeft echt wel besproken met de overkant dat alles wat voor de 7de wordt besteld moet worden geleverd.
Dus eind van de week weet Tesla welk gedeelte van de productie op de boot moet uiterlijk eerste dagen van december om alles geleverd te krijgen.
Kan me niet voorstellen dat dat een probleem wordt.
Dus eind van de week weet Tesla welk gedeelte van de productie op de boot moet uiterlijk eerste dagen van december om alles geleverd te krijgen.
Kan me niet voorstellen dat dat een probleem wordt.
Hi!
Hoera! (denk ik) ik heb vandaag van mijn LM een bestelbevestiging gekregen voor de Tesla M3. Nu las ik echter, heel braaf, de openingspost in dit topic waar alles mooi beschreven staat (dank) en heb hierdoor de volgende vraag:
De LM heeft nu vóór 7 Oktober (uiterste bestel datum voor ‘garantie’ levering dit jaar) besteld. Is dit genoeg of moet je een RN ontvangen voor 7 Oktober? (In de openingspost staat dat je een RN ontvangt wanneer de €2000 is aanbetaald, ik ben hiervoor afhankelijk van de LM).
Kortom: is een bestelbevestiging van de LM dus voldoende of moet de aanbetaling zijn afgerond?
Alvast bedankt :-)
Hoera! (denk ik) ik heb vandaag van mijn LM een bestelbevestiging gekregen voor de Tesla M3. Nu las ik echter, heel braaf, de openingspost in dit topic waar alles mooi beschreven staat (dank) en heb hierdoor de volgende vraag:
De LM heeft nu vóór 7 Oktober (uiterste bestel datum voor ‘garantie’ levering dit jaar) besteld. Is dit genoeg of moet je een RN ontvangen voor 7 Oktober? (In de openingspost staat dat je een RN ontvangt wanneer de €2000 is aanbetaald, ik ben hiervoor afhankelijk van de LM).
Kortom: is een bestelbevestiging van de LM dus voldoende of moet de aanbetaling zijn afgerond?
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Welkom bij de clubb_ridder schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:58:
Hi!
Ik kreeg 1,5 uur na de bevestiging mail van mijn LM (Mistergreen) een welkoms mail van Tesla dat ik kon inloggen in mijn account. Toen was direct mijn RN zichtbaar.
Aah! Bedankt voor je reactie. Mijn vraag is hiermee nog niet helemaal beantwoord maar wel goed om te horen dat jij meteen een RN hebt gekregen. Ik heb de bevestiging ook pas 1,5 uur geleden gekregen, even rustig wachten dus ;-)Dannosz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 20:13:
[...]
Welkom bij de club
Ik kreeg 1,5 uur na de bevestiging mail van mijn LM (Mistergreen) een welkoms mail van Tesla dat ik kon inloggen in mijn account. Toen was direct mijn RN zichtbaar.
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Verwijderd
Toch maar een account gemaakt. Was het al een paar dagen aan het volgen 
Ik zou hem eerst afgelopen maandag geleverd krijgen, maar dat werd vrijdagavond om 19.00 uur helaas afgebeld.
Vandaag gebeld en direct een nieuwe VIN toegewezen gekregen en kan hem a.s. dinsdag al ophalen in Amsterdam! Super blij met de service van Tesla! Geweldig onder zulke druk als je het mij vraagt!
Iedereen die nog even moet wachten, sterkte!!
Ik zou hem eerst afgelopen maandag geleverd krijgen, maar dat werd vrijdagavond om 19.00 uur helaas afgebeld.
Vandaag gebeld en direct een nieuwe VIN toegewezen gekregen en kan hem a.s. dinsdag al ophalen in Amsterdam! Super blij met de service van Tesla! Geweldig onder zulke druk als je het mij vraagt!
130 extra? Of bedoel je 130 euro ipv 60 euro in de maand?luuksnijmegen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:38:
Het is wel een gokje van 130 euro extra per maand door de extra bijtelling. Ik ga Tesla morgen eens bellen
Ongeveer 100 extra (130 was een foutje). 8% over 45000 en dan 22 over 6148 (trekhaak)
Edit: foutje in bedragen
Edit: foutje in bedragen
[ Voor 23% gewijzigd door luuksnijmegen op 02-10-2019 22:53 ]
Als ik jou config pak kost de Tesla 51148 is ongeveer 71 bijtelling in 2019 en in 2020 157 bijtellingluuksnijmegen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:05:
Ingeveer 100 extra (foutje). 8% over 45000 en dan 22 over 1148 (trekhaak)
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
Tof!Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 20:21:
Toch maar een account gemaakt. Was het al een paar dagen aan het volgen
Ik snap echt niet hoe mensen het wachten vol kunnen houden. Ik wacht pas anderhalve week. En kijk 4x per dag (minimaal) of ik een VIN in de broncode kan vinden 😄!
Hebben jullie daar ook last van (gehad) ?
Van harte met je Tesla!
- Micha
Is ook afhankelijk van je belastingschaal, dus kan verschillenHypofyze schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:33:
[...]
Als ik jou config pak kost de Tesla 51148 is ongeveer 71 bijtelling in 2019 en in 2020 157 bijtelling
Gewoon met beide voetjes op de grond blijven is mijn tactiek.MichaMols schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:40:
[...]
Tof!
Ik snap echt niet hoe mensen het wachten vol kunnen houden. Ik wacht pas anderhalve week. En kijk 4x per dag (minimaal) of ik een VIN in de broncode kan vinden 😄!
Van harte met je Tesla!
Bij welke LM besteld?b_ridder schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:58:
Hi!
Zeker maar minder dan dit gaat het niet worden tenminste denk niet dat iemand in de laagste belastingschaal een model 3 gaat leasenMarvaa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:44:
[...]
Is ook afhankelijk van je belastingschaal, dus kan verschillen
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
5/9 besteld bij LP
9/9 doorgezet van LP naar tesla (bleek 11/9 te zijn obv order excel)
14/9 welkomstmail tesla
19/9 vin
20/9 SMS
26/9 Geplande ophaaldatum in Tilburg, verplaatst
30/9 Auto opgehaald in Tilburg
Wit/Wit performance
9/9 doorgezet van LP naar tesla (bleek 11/9 te zijn obv order excel)
14/9 welkomstmail tesla
19/9 vin
20/9 SMS
26/9 Geplande ophaaldatum in Tilburg, verplaatst
30/9 Auto opgehaald in Tilburg
Wit/Wit performance
Verwijderd
Valt niet mee idd. Ik heb ook last van het Tesla check syndroom...Marvaa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:45:
[...]
Gewoon met beide voetjes op de grond blijven is mijn tactiek.
Bij Arval
Bij mij was het de eerste variant, precies twee weken voor de restrictiedatum kreeg ik het leverings smsje.-Morris- schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:39:
[...]
Verwijderd
Als ik VIN zoek in de broncode zijn er flink wat hits, maar niet veel wat op een VIN-nummer lijkt. Vind ik het VIN-nummer hier: <input class="VinName" type="hidden" name="common_vin_name" value="" />
Het is vast al eens vaker gevraagd maar kon het niet terug vinden... thanks!
zie startpostVerwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:30:
Als ik VIN zoek in de broncode zijn er flink wat hits, maar niet veel wat op een VIN-nummer lijkt. Vind ik het VIN-nummer hier: <input class="VinName" type="hidden" name="common_vin_name" value="" />
Zoeken op 5y
Of in chrome tesla vin extentie installeren
Of in chrome tesla vin extentie installeren
[ Voor 66% gewijzigd door RobbyNitroz op 02-10-2019 22:47 ]
Zoek op 5yj en nee die niet met een X erachter.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Dank :-) ik zou ook gek worden als ik al in juli had besteld! Ik heb 2 weken terug besteld (wel zelf zakelijk, zonder LM)MichaMols schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:40:
[...]
Tof!
Van harte met je Tesla!
Heb jij na de bestel bevestigingsmail van Arval een mailtje van Tesla gekregen?
Mijn bestelling is maandag gedaan, het mailtje van Arval heb ik, maar nog steeds niks gehoord van Tesla.
Klopt dat wel?Hypofyze schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:33:
[...]
Als ik jou config pak kost de Tesla 51148 is ongeveer 71 bijtelling in 2019 en in 2020 157 bijtelling
Waarde = 50000+ trekhaak a 1148. Belastingschaal 42%.
2019:
4% over 50000 = 2000. 22% over 1148 = 252,56. Totaal 2252.56/12 = 187,7 pm bruto = 78,83 netto.
2020:
8% over 45000 = 3600. 22% over 6148 = 1352,56.
Totaal 4952,57/12 = 412,71 pm bruto = 173 netto.
Verschil valt mee, maar zou zonde zijn als hij niet voor 2020 geleverd kan worden.
Zal een trekhaak niet voor vertraging zorgen? En wanneer staat ie echt op mijn naam, als ik hem van het leasebedrijf in ontvangst neem?
Edit: ik reken met 42%, ik weet niet hoe ik hierbij kom... 40,2 moet het zijn volgens mij.
[ Voor 5% gewijzigd door luuksnijmegen op 02-10-2019 23:10 ]
Nee nog niet helaas, mocht ik hem binnen hebben dan hoor je het. Andersom verneem ik het ook graag!RickvS schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:57:
[...]
Mijn bestelling is maandag gedaan, het mailtje van Arval heb ik, maar nog steeds niks gehoord van Tesla.
Ah ok, hopelijk zien we die snel tegemoet!b_ridder schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:05:
[...]
Nee nog niet helaas, mocht ik hem binnen hebben dan hoor je het. Andersom verneem ik het ook graag!
Thx, zal ik doen!
Verwijderd
Ik zit bij Atlon en heb vandaag met Tesla gebeld. Ook geen welkomstmail namelijk. Volgens Tesla komt dat omdat 99% van de leasemaatschappijen de auto op een eigen account bestellen. Zij krijgen zelf de welkomstmail van Tesla binnen met RN.RickvS schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:57:
[...]
Op het moment dat de leaasemij jou toevoegt als secundaire contact kun je meekijken. Als je van de leasemij een RN nummer ontvangt, kan Tesla dat ook doen.
Jou toevoegen als secundaire contact, kan wat tijd overheen gaan.
Verklaart wel dat Atlon al een leverweek van Tesla heeft ontvangen en doorgegeven aan mij (49). Maar ik nog geen welkomstmail heb gezien...
https://www.rijksoverheid...telsel-inkomstenbelastingluuksnijmegen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:00:
[...]
Klopt dat wel?
2019:
4% over 50000 = 2000. 22% over 1148 = 252,56. Totaal 2252.56/12 = 187,7 pm bruto = 78,83 netto.
2020:
Verschil valt mee, maar zou zonde zijn als hij niet voor 2020 geleverd kan worden.
Zal een trekhaak niet voor vertraging zorgen? En wanneer staat ie echt op mijn naam, als ik hem van het leasebedrijf in ontvangst neem?
Edit: ik reken met 42%, ik weet niet hoe ik hierbij kom... 40,2 moet het zijn volgens mij.
@BlakHawk 99% klopt echt niet. Bij de meeste krijg je gewoon wel een account zelf. Maar goed, als de bestelling maar gelukt is.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Verwijderd
Bijtelling heeft ook invloed op je heffingskortingen.luuksnijmegen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:00:
[...]
Klopt dat wel?
2019:
2020:
Dit jaar 92 euro:
https://www.berekenhet.nl...tml?berekening=lxPvLU5WuE
Volgend jaar 202 euro:
https://www.berekenhet.nl...tml?berekening=m7doqSxD8y
Verwijderd
Ik weet het ook niet precies, hij had het erover dat of de leasemaatschappij een secondair contact aanmaakt onder jouw account, of Tesla.Inspired schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:14:
@BlakHawk 99% klopt echt niet. Bij de meeste krijg je gewoon wel een account zelf. Maar goed, als de bestelling maar gelukt is.
Maar het hoofdaccount staat op de eigenaar, LM dus.
Boot vertrekt morgen naar Zeebrugge!
waar staat datcarpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:25:
Boot vertrekt morgen naar Zeebrugge!

Model 3
🔴BREAKING🔴
Grand Dahlia is tomorrow leaving for Zeebrugge, Belgium 🇧🇪with a mix of RHD/LHD #Tesla #Model3's and S/X.
@EVNewsDaily @alex_avoigt @BarkMSmeagol @TeslaArmy @ronhuiskamp @SteveHamel16 @tesla_truth @nasalahe @jpr007 @TeslaDiehardFan @vincent13031925 @TeslaOwnersUK https://twitter.com/morte...79507606970351617/photo/1
Grand Dahlia is tomorrow leaving for Zeebrugge, Belgium 🇧🇪with a mix of RHD/LHD #Tesla #Model3's and S/X.
@EVNewsDaily @alex_avoigt @BarkMSmeagol @TeslaArmy @ronhuiskamp @SteveHamel16 @tesla_truth @nasalahe @jpr007 @TeslaDiehardFan @vincent13031925 @TeslaOwnersUK https://twitter.com/morte...79507606970351617/photo/1
Verwijderd
Hallo allemaal,
Volg dit topic nu een paar dagen en heb nu ook maar een account aangemaakt.
Mijn config:
SR+
Zwart
Zwart interieur
19" velgen
Trekhaak
13-8 besteld met leaserestrictie tot 26/8
16-8 welkom bij tesla
16-8 "De stappen naar uw levering van RNXXXX
Verder radiostilte, geen VIN in broncode zichtbaar
Besteld via LM.
Inmiddels wel een mattenset geleverd gekregen via LM. Heb ik toch wat 🤣
Volg dit topic nu een paar dagen en heb nu ook maar een account aangemaakt.
Mijn config:
SR+
Zwart
Zwart interieur
19" velgen
Trekhaak
13-8 besteld met leaserestrictie tot 26/8
16-8 welkom bij tesla
16-8 "De stappen naar uw levering van RNXXXX
Verder radiostilte, geen VIN in broncode zichtbaar
Besteld via LM.
Inmiddels wel een mattenset geleverd gekregen via LM. Heb ik toch wat 🤣
Oke nice dus over een week of 2 kunnen we nieuwe VINS verwachtencarpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:30:
🔴BREAKING🔴

Model 3
Als het goed is wel inderdaad.
Een boot naar Zeebrugge (Belgie) is dus ook positief nieuws voor Nederland?
Wel voor de mensen die een Tesla willen ja.Xplosivv schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:57:
Een boot naar Zeebrugge (Belgie) is dus ook positief nieuws voor Nederland?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ja, alle eerdere leveringen gingen ook via Zeebrugge.
Is er trouwens een site die ook de leveringen per schip bijhoudt? Dus wanneer er steeds een boot is aangekomen in Zeebrugge de afgelopen maanden?carpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:30:
🔴BREAKING🔴
https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0Zebesco030 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:05:
[...]
Is er trouwens een site die ook de leveringen per schip bijhoudt? Dus wanneer er steeds een boot is aangekomen in Zeebrugge de afgelopen maanden?
Model 3
Ja juli is ook al aardig lang. De eersten moesten al helemaal lang wachten.Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:57:
[...]
Dank :-) ik zou ook gek worden als ik al in juli had besteld! Ik heb 2 weken terug besteld (wel zelf zakelijk, zonder LM)
Ik heb de mijne ook zonder LM besteld.
Hoop dat ik ook snel wat te horen krijg!
Ga nu richting de 2 weken.
- Micha
Ik ben echt zo benieuwd of ze nu wel echt gekeken hebben naar wie wat eerst besteld heeft en deze op de boot gedaan. Anders word ik wel gek
Model 3
Was bij mij ook een probleem begin september, bleek dat mijn email adres weg was gevallen van de order.Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:02:
[...]
Ik zit bij Atlon en heb vandaag met Tesla gebeld. Ook geen welkomstmail namelijk. Volgens Tesla komt dat omdat 99% van de leasemaatschappijen de auto op een eigen account bestellen. Zij krijgen zelf de welkomstmail van Tesla binnen met RN.
Op het moment dat de leaasemij jou toevoegt als secundaire contact kun je meekijken. Als je van de leasemij een RN nummer ontvangt, kan Tesla dat ook doen.
Jou toevoegen als secundaire contact, kan wat tijd overheen gaan.
Verklaart wel dat Atlon al een leverweek van Tesla heeft ontvangen en doorgegeven aan mij (49). Maar ik nog geen welkomstmail heb gezien...
even Athlon bellen en verrifieren.
ik had 02/09 besteld kreeg ook week 49, echter de auto al 24-09 afgeleverd gekregen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.