Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMAV_NL
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2023
ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:19:
Ik ben echt zo benieuwd of ze nu wel echt gekeken hebben naar wie wat eerst besteld heeft en deze op de boot gedaan. Anders word ik wel gek
+1

Zou wel zo eerlijk zijn. Ik heb al sinds 06/08 een RN. Restrictie is er een week later afgehaald.
Laat eerst die VIN maar is komen..

SR+/Wit/Zwart/Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
iMAV_NL schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:27:
[...]

+1

Zou wel zo eerlijk zijn. Ik heb al sinds 06/08 een RN. Restrictie is er een week later afgehaald.
Laat eerst die VIN maar is komen..

SR+/Wit/Zwart/Aero
Snap niet dat jij hem niet hebt gekregen. Je hebt gewoon standaard config. Mensen na jou met die configuratie hebben hem al ontvangen 8)7

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMAV_NL
  • Laatst online: 11-04-2023
ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Snap niet dat jij hem niet hebt gekregen. Je hebt gewoon standaard config. Mensen na jou met die configuratie hebben hem al ontvangen 8)7
I know.. En toch zegt Tesla en de LM dat alles in orde is, geen restrictie en het nu wachten is op een VIN. Moeilijk te geloven, maar kan er zelf weinig aan doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 14:48
Het is gewoon volledige willekeur. Ik heb het refreshen van de Tesla acc. pagina opgegeven en wacht gewoon (on)geduldig op het verlossende SMSje/mailtje. Blijf de boot nog wel in de gaten houden natuurlijk... ;-).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
Nexz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:35:
Het is gewoon volledige willekeur. Ik heb het refreshen van de Tesla acc. pagina opgegeven en wacht gewoon (on)geduldig op het verlossende SMSje/mailtje. Blijf de boot nog wel in de gaten houden natuurlijk... ;-).
Jap me 2.

Pas als er weer VIN uitgedeeld worden en ik nog niks heb dan ga ik beginnen met bellen elke dag

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Zijn er nog meer tweakers die een Model 3 via Hitachi Capital Mobility (voormalig NoordLease) hebben besteld? Hoe loopt de communicatie tijdens het bestelproces?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurienW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-09 15:47
Devster schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:39:
Zijn er nog meer tweakers die een Model 3 via Hitachi Capital Mobility (voormalig NoordLease) hebben besteld? Hoe loopt de communicatie tijdens het bestelproces?
Die van mij is via Hitachi besteld.
Heeft bij mij bijna 2 maanden geduurd vanaf eerste moment dat er een offerte is aangevraagd en de auto besteld kon worden. Had te maken met vakanties , nieuw computer systeem, koppelen van geautoriseerd persoon enz.
Na akkoord binnen paar dagen een mail van Tesla met een RN gekregen.
Nu afwachten zoals zo velen.
Config: Witte SR+ / zwart / aero met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
iMAV_NL schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

I know.. En toch zegt Tesla en de LM dat alles in orde is, geen restrictie en het nu wachten is op een VIN. Moeilijk te geloven, maar kan er zelf weinig aan doen..
Same here. Alles zou echt goed moeten zijn, dus ik ben wel heel benieuwd hoeveel auto's dan op die boot worden geladen die nu naar Zeebrugge gaat. Want volgens mij zijn er echt heel veel mensen die bij de grotere LM een model 3 in bestelling hebben staan zonder restrictie en aan het wachten zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:01:
[...]

Same here. Alles zou echt goed moeten zijn, dus ik ben wel heel benieuwd hoeveel auto's dan op die boot worden geladen die nu naar Zeebrugge gaat. Want volgens mij zijn er echt heel veel mensen die bij de grotere LM een model 3 in bestelling hebben staan zonder restrictie en aan het wachten zijn...
Yup en en al die mensen die afgelopen weken hebben besteld. Gun iedereen zijn auto maar hoop echt dat het op volgorde gaat |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram_Ram schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:23:
[...]

Was bij mij ook een probleem begin september, bleek dat mijn email adres weg was gevallen van de order.
even Athlon bellen en verrifieren.

ik had 02/09 besteld kreeg ook week 49, echter de auto al 24-09 afgeleverd gekregen.
Zojuist Athlon gebeld.
Zijn hebben de order bij tesla ingediend. Echter door tesla nog niet bevestigd, daar kan soms wel een week overheen gaan zegt Athlon.

Bij die bevestiging komt een RN nummer die idd niet aan mijn account wordt gekoppeld, maar aan die van Athlon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:02:
[...]

Yup en en al die mensen die afgelopen weken hebben besteld. Gun iedereen zijn auto maar hoop echt dat het op volgorde gaat |:(
Ja dat is wel echt een enorme frustratiefactor, ook bij mij. Ik heb in Juli al besteld maar er zat eerst bij mij nog een leveringsrestrictie op. Die heb ik er vrij snel erna eraf kunnen laten halen in samenspraak met de LM, maar dan gaat het klaarblijkelijk fout. Want ik zit nu ook in de wacht terwijl mijn config zo standaard als wat is. (maw: het meest gemakkelijk om te leveren)
Achteraf gezien krijg ik sterk de indruk dat als ik die hele order eind augutus of begin september zonder restrictie had gedaan had ik hem denk ik al wel gehad.
Maarja hoe moet je dat weten? Ieder weldenkend mens verwacht immers dat het op volgorde van bestellen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
Het is volledig willekeurig.
Collega's van mij die 2 weken geleden hebben besteld rijden er al in.
3 andere collega''s ( inclusief ikzelf ) wachten al sinds eind juli.
De LM geeft aan geen idee te hebben hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Wat zeggen de Tesla medewerkers hierover? Want je kan toch letterlijk de namen opnoemen van collegas die later besteld hebben en eerder gekregen? Ze kunnen toch moeilijk zeggen dat het aan je configuratie lag?

Bij mij is dat misschien wel het geval aangezien ik nog steeds niemand hier met mijn configuratie heb gezien.

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kemalism
Tesla zegt niets behalve je eigen RN informatie, snap ik ook wel.
De LM ( LP ) geeft aan dat het te maken heeft met de 19 inch wielen. Ze kunnen zien dat iedereen met een 19 inch velgen nog steeds wacht terwijl de AERO people geleverd zijn.

Totale onzin want bij ons in de garage zie ik al verscheiden ( zelfs rode ) model 3 met 109 inch wielen.
Als ik ze dit vertel krijg ik te horen dat Tesla direct met de gebruiker communiceerd en dat ze niet veel voor me kunnen doen.
De LM zijn helemaal niet klaar voor dit fenomeen. Wij zijn de grondleggers, de mensen na ons zullen onze namen dragen.
Ik eis een vergaderruimte met mijn naam binnen het bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:11:
Het is volledig willekeurig.
Collega's van mij die 2 weken geleden hebben besteld rijden er al in.
3 andere collega''s ( inclusief ikzelf ) wachten al sinds eind juli.
De LM geeft aan geen idee te hebben hoe dit kan.
Dat is toch bizar. Nogal frustrerend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

JurienW schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Die van mij is via Hitachi besteld.
Heeft bij mij bijna 2 maanden geduurd vanaf eerste moment dat er een offerte is aangevraagd en de auto besteld kon worden. Had te maken met vakanties , nieuw computer systeem, koppelen van geautoriseerd persoon enz.
Na akkoord binnen paar dagen een mail van Tesla met een RN gekregen.
Nu afwachten zoals zo velen.
Config: Witte SR+ / zwart / aero met trekhaak
Voor mij duurde het ook lang, omdat wij van leaseintermediair gewisseld zijn en er eerst allerlei zaken afgestemd moesten worden. Bestelling is uiteindelijk 1-10 gedaan bij Hitachi.

Voor mij dus ook afwachten. Ik heb trouwens precies dezelfde config :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:

Totale onzin want bij ons in de garage zie ik al verscheiden ( zelfs rode ) model 3 met 109 inch wielen.

Ik denk eerder een mooie witte kamer met ditto vestje 8)7 :*)

Vroeger ook wel gehoord hoor bij het bestellen van een VW, die velgen moet je niet bestellen dan duurt de levering van je auto nog 4 maanden langer....schijnt dus niet zo heel vreemd te zijn in de autobranche.
En Tesla doet ook niet alles volgens het boekje en op volgorde lijkt het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
De LM ( LP ) geeft aan dat het te maken heeft met de 19 inch wielen. Ze kunnen zien dat iedereen met een 19 inch velgen nog steeds wacht terwijl de AERO people geleverd zijn.

Als ik ze dit vertel krijg ik te horen dat Tesla direct met de gebruiker communiceerd en dat ze niet veel voor me kunnen doen.
De LM zijn helemaal niet klaar voor dit fenomeen. Wij zijn de grondleggers, de mensen na ons zullen onze namen dragen.
Klopt want mijn config is zo standaard als wat.
Dus daar klopt geen reet van wat de LM daar zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk

Ja dikke onzin ja en anders hoop ik dat ze gewoon een kijken naar de autos die besteld zijn en die eerst leveren _/-\o_

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
Dat doen ze dus niet bij Tesla.
Ze bouwen bulk en voeden zo de behoefte.
De vraag is, wanneer gaan ze net dat model bouwen waar jij op wacht ? Niemand weet dat.

Tesla bouwt nu meer Performance modellen. Niet omdat hier op dit moment de meeste vraag naar is maar omdat het model aan de beurt is.
De vraag is wanneer de 19 inch wielen worden gebouwd. Niemand weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:32:
De vraag is, wanneer gaan ze net dat model bouwen waar jij op wacht ? Niemand weet dat.

Tesla bouwt nu meer Performance modellen. Niet omdat hier op dit moment de meeste vraag naar is maar omdat het model aan de beurt is.
Nee dat snap ik en ik heb daar weinig problemen mee. Maar ik volg het hier lang genoeg en zie veel mensen met standaard configuratie langer wachten dan iemand die half sept heeft besteld en die meteen krijgt.

Dat vind ik onbegrijpelijk. En ze hebben beloofd dat iedereen die voor 7 okt heeft besteld het dit jaar nog krijgt.. dus ja ben benieuwd |:(

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Nee dat snap ik en ik heb daar weinig problemen mee. Maar ik volg het hier lang genoeg en zie veel mensen met standaard configuratie langer wachten dan iemand die half sept heeft besteld en die meteen krijgt.

Dat vind ik onbegrijpelijk. En ze hebben beloofd dat iedereen die voor 7 okt heeft besteld het dit jaar nog krijgt.. dus ja ben benieuwd |:(
Ja precies. Die van mij is 18 juli reeds besteld zag ik.
Dus dat lijkt me ruim voor 7 oktober....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Dat mag ik toch echt wel hopen. Heb eind Juli zakelijk besteld, op 22/08 een RN en restrictie er af gekregen. Als ik hem niet voor 1 Jan 2020 heb dan loop ik tegen aardig wat issues aan met de bijtelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Xplosivv schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:40:
[...]

Dat mag ik toch echt wel hopen. Heb eind Juli zakelijk besteld, op 22/08 een RN en restrictie er af gekregen. Als ik hem niet voor 1 Jan 2020 heb dan loop ik tegen aardig wat issues aan met de bijtelling.
Ga je dat accepteren dan? Mag hopen van niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 18:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qfhkISZ1NvARHWPxKtXAAQ1m/thumb.png

Ze zijn wel verzekerd van hun zaak! Staat zelfs nu in de configurator

[ Voor 19% gewijzigd door easy-cloud op 03-10-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
ik betaal zoveel eigen bijdrage dat het mij geen cent extra kost volgend jaar haha. Maar ik wil die **** auto gewoon. Ben een auto liefhebber en volg al jaren Tesla.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoachCoach
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 10:42
easy-cloud schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:43:
[Afbeelding]

Toch wel geruststellend.. Of niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
easy-cloud schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:43:
[Afbeelding]

Vraag is wel hoeveel je daar uiteindelijk aan gaat hebben.
Want als dat nergens zwart op wit staat verder zullen ze zich vast beroepen op overmacht tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Zojuist Athlon gebeld.
Zijn hebben de order bij tesla ingediend. Echter door tesla nog niet bevestigd, daar kan soms wel een week overheen gaan zegt Athlon.

Bij die bevestiging komt een RN nummer die idd niet aan mijn account wordt gekoppeld, maar aan die van Athlon...
o.a @Samplex

Om verwarring te voorkomen, besteldatum is leidend voor levering dit jaar en niet de RN datum!

Reactie vanuit Tesla:

Beste BlakHawk,

Dit Klopt inderdaad.
Ik heb begrepen dat er ongv 10 dagen overheen zullen gaan .

Gelukkig gaat de bestel datum in op het moment dat de leasemaatschapij een mail stuurt.
Dus uw bestelling gaat zeker mee voor dit jaar.

Dit gaat helemaal goed komen.

Met vriendelijke groet,

<*********** ************> | Inside Delivery Advisor

Ik heb de vraag gesteld dat er een bestelling is gedaan, maar nog niet bevestigd door Tesla, bij bevestiging krijg je pas een RN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:05
ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:43:
ik betaal zoveel eigen bijdrage dat het mij geen cent extra kost volgend jaar haha. Maar ik wil die **** auto gewoon. Ben een auto liefhebber en volg al jaren Tesla.
Hehe dat is bij mij ook zo idd, door een part time component (36 uur vs 40). Zelfs de dubbele bijtelling volgend jaar zou me maar 3 tientjes extra kosten per maand. Maar ja, 60x30 = 1800 euro, toch zonde.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
Toch krijg ik wel sterk de indruk dat de leasemaatschappijen hier ook wel grijze haren van krijgen.
Lijkt me ook geen pretje om daar te werken en al die gefrustreerde klanten te woord moeten staan dat ze het ook niet weten en niets kunnen zeggen over leveringen.
En dat je vervolgens als klant dan zelf maar weer tesla moet gaan bellen, mailen om een antwoord te krijgen waarvan het dan ook wederom maar weer de vraag is of er ook maar iets van klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05-2021
Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:32:

Mijn configuratie is ook met 19" velgen maar ik heb wel een VIN toegewezen gekregen.
Die wordt toch alleen gekoppeld zodra je configuratie in elkaar is geflanst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

Mijn configuratie is ook met 19" velgen maar ik heb wel een VIN toegewezen gekregen.
Dan is er inderdaad een bestaande Tesla met dat specifieke VIN nummer aan jouw RN gekoppeld.

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
[...]

Of hij staat ergens in Nederland al

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 18:43

BCC

"vin":null
:X

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Vraag is wel hoeveel je daar uiteindelijk aan gaat hebben.
Want als dat nergens zwart op wit staat verder zullen ze zich vast beroepen op overmacht tegen die tijd.
Sterker nog. Je ondertekent dat je akkoord gaat met hogere machten.
Kortom, er is een kans ( heel klein ) dat je bijtelling straks 8% wordt. Ik heb bij mijn wagenpark beheer niet kunnen afdingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
[...]

Welke kleur EXT en INT heb je gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

Sterker nog. Je ondertekent dat je akkoord gaat met hogere machten.
Kortom, er is een kans ( heel klein ) dat je bijtelling straks 8% wordt. Ik heb bij mijn wagenpark beheer niet kunnen afdingen
Nee, maar ik neem wel aan dat als je in juli besteld hebt ze daar niet echt mee weg kunnen komen.
Zeker niet gezien het feit dat er heel veel mensen zijn die dan later besteld hebben en wel geleverd hebben gekregen. Dus dan ga je een leuke discussie krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-10-2021
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

o.a @Samplex

Om verwarring te voorkomen, besteldatum is leidend voor levering dit jaar en niet de RN datum!

Reactie vanuit Tesla:

Beste BlakHawk,

Dit Klopt inderdaad.
Ik heb begrepen dat er ongv 10 dagen overheen zullen gaan .

Gelukkig gaat de bestel datum in op het moment dat de leasemaatschapij een mail stuurt.
Dus uw bestelling gaat zeker mee voor dit jaar.

Dit gaat helemaal goed komen.

Met vriendelijke groet,

<*********** ************> | Inside Delivery Advisor

Ik heb de vraag gesteld dat er een bestelling is gedaan, maar nog niet bevestigd door Tesla, bij bevestiging krijg je pas een RN.
Ah top!

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZKVGD1v/Knipsel.png

Dit is mijn config sinds eind juli.
Weliswaar geen standaard maar alsnog zie ik dit soort configd ronrijden.
Nu ik nog...

[ Voor 38% gewijzigd door Kemalism op 03-10-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Laat hem me vandaag ophalen dan zou ik zelfs witte bekleding accepteren :P

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:43:
[Afbeelding]

Dit is mijn config sinds eind juli.
Weliswaar geen standaard maar alsnog zie ik dit soort configd ronrijden.
Nu ik nog...
Exact dezelfde config heb ik, sinds 13 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
RobbyNitroz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:47:
Laat hem me vandaag ophalen dan zou ik zelfs witte bekleding accepteren :P
En zelfs dat maakt geen zak uit. Het is echt volledige willekeur volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Kemalism schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

Welke kleur EXT en INT heb je gekozen ?
LR AWD, zwart, zwart,19”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Mijn auto is op 20 sept besteld (morgen zijn we 3 weken verder) door de LM en ze geven nu aan dat de bestelling nog steeds niet bevestigd is vanuit Tesla.

Waar kan dit aan liggen? Alleen een andere kleur (blauw) dan de default gekozen meer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn advies is toch 1x per week een belletje wagen. Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb op woensdag 2 x geluk gehad met bellen en een VIN toegewezen gekregen. De eerste levering kon helaas niet doorgaan, maar de 2e staat voor a.s. dinsdag gepland.

Ik heb LR zwart zwart met 19inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:59:
Mijn advies is toch 1x per week een belletje wagen. Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb op woensdag 2 x geluk gehad met bellen en een VIN toegewezen gekregen. De eerste levering kon helaas niet doorgaan, maar de 2e staat voor a.s. dinsdag gepland.

Dat zou dan echt des te meer aangeven dat het echt een puinhoop is bij Tesla en dat als je het hardst roept je het eerste aan de beurt bent....
Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk. Want ik weet zeker dat die config sommige mensen ook al sinds juli/augustus in bestelling hebben staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz

Ondanks dat mijn LM heeft besteld heb ik Tesla Delivery NL / Sales ook paar keer gespamd via de mail en kreeg toen uiteindelijk ook een VIN toegewezen, it might work!! Situatie: 3 weken wachtende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:03:
[...]

Dat zou dan echt des te meer aangeven dat het echt een puinhoop is bij Tesla en dat als je het hardst roept je het eerste aan de beurt bent....
Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk. Want ik weet zeker dat die config sommige mensen ook al sinds juli/augustus in bestelling hebben staan!
Het zou ook kunnen komen door die voorraad modellen die opeens vanaf zaterdag op de site verschenen, die zijn er inmiddels allemaal af gehaald en paar mensen in dit fora inclusief mijzelf hebben paar dagen later een VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:04:
[...]

Ondanks dat mijn LM heeft besteld heb ik Tesla Delivery NL / Sales ook paar keer gespamd via de mail en kreeg toen uiteindelijk ook een VIN toegewezen, it might work!! Situatie: 3 weken wachtende.
Welk telefoon nummber heb je gebeld dan? Het nummer wat ik kan vinden heeft alleen maar automatische antwoorden, en dan wordt de verbinding verbroken.

Emailen lijkt ook geen zin te hebben; vorige week een mailtje gestuurd naar DeliveryNL, en alleen een auto-reply gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
dijkmans93 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Mijne is nu gekoppeld maar ik zie het niet in de broncode. Hebben het over eind oktober. Is gebeurd door deliverynl@ te mailen.
Intussen een VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 11:58

Wanneer besteld? Ik heb exact dezelfde configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Hoe lang moest je wachten op een antwoord van deliverynl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 00:33
Krijgen jullie reactie van deliverynl / support op de website?

Heb de schade aan de rubbers naar deliverynl gestuurd op maandag en woensdag volgens mij een suport request ingeschoten via de website.

Op beide tot op heden geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
incomer schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:20:

Heb de schade aan de rubbers naar deliverynl gestuurd op maandag en woensdag volgens mij een suport request ingeschoten via de website.

Vragen over levering binnen een paar uur, vraag om mijn gegevens aan te passen, geen reactie.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
carpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:20:
[...]

Vragen over levering binnen een paar uur, vraag om mijn gegevens aan te passen, geen reactie.
Ook hier willekeur, ik heb nog geen reactie op een email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 18:42
carpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:20:
[...]

Geen reactie op de 2 mails die ik verstuurd heb, zowel engels als nederlands gemaild! Welke taal mailen jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Gewoon Nederlands. Heb zojuist eens een mail verstuurd met de vraag wanneer er VIN's toegekend gaan worden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
Xplosivv schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:19:
[...]

Hoe lang moest je wachten op een antwoord van deliverynl?
Ik geloof 1 x enkele dagen en laatst enkele uren. Nu was parallel mogelijk ook de LM bezig.

[ Voor 8% gewijzigd door dijkmans93 op 03-10-2019 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
incomer schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:20:

Schade aan rubbers?
Boek dan gewoon een service afspraak via de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

easy-cloud schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Geen reactie op de 2 mails die ik verstuurd heb, zowel engels als nederlands gemaild! Welke taal mailen jullie?
Gewoon Nederlands gemaild, kreeg dezelfde dag een antwoord (*was vorige week ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
CRoNiXX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Gewoon Nederlands gemaild, kreeg dezelfde dag een antwoord (*was vorige week ergens)
Letterlijk met de vraag wanneer er een vin gekoppeld zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:18:
[...]

Wanneer besteld? Ik heb exact dezelfde configuratie.
14 sept. Ik had wel een flinke aanbetaling zelf gedaan al en financiering etc. helemaal rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:41:
[...]

Letterlijk met de vraag wanneer er een vin gekoppeld zou worden?
Nope ik had de vraag of er een restrictie aanwezig was... Eigenlijk meer als extra check, er zou geen restrictie moeten zijn.

Kreeg een mail terug met daarin de melding dat er geen restrictie is en dat het "helemaal goed gaat komen met mijn Tesla dit jaar".

Dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

14 sept. Ik had wel een flinke aanbetaling zelf gedaan al en financiering etc. helemaal rond.
Niet verrassend, maar wel bizar. Mijn bestelling is van 4-7 met een restrictie. Die restrictie heb ik 14-8 laten verwijderen. Die van mij is wel via een LM.

Als de mijne niet op de volgende boot staat, ga ik me wel zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

ElonDusk schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:19:
Wat zeggen de Tesla medewerkers hierover? Want je kan toch letterlijk de namen opnoemen van collegas die later besteld hebben en eerder gekregen? Ze kunnen toch moeilijk zeggen dat het aan je configuratie lag?

Bij mij is dat misschien wel het geval aangezien ik nog steeds niemand hier met mijn configuratie heb gezien.
Ben nu wel benieuwd naar je configuratie

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Frome schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Ben nu wel benieuwd naar je configuratie
SR+ Wit / Wit / 19" O-)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Niet verrassend, maar wel bizar. Mijn bestelling is van 4-7 met een restrictie. Die restrictie heb ik 14-8 laten verwijderen. Die van mij is wel via een LM.

Als de mijne niet op de volgende boot staat, ga ik me wel zorgen maken.
Exact mijn verhaal. Hier dus dezelfde situatie.

Heb jij al wel een VIN?
Ik niet namelijk....

[ Voor 5% gewijzigd door RichardC79 op 03-10-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:08:
[...]

Het zou ook kunnen komen door die voorraad modellen die opeens vanaf zaterdag op de site verschenen, die zijn er inmiddels allemaal af gehaald en paar mensen in dit fora inclusief mijzelf hebben paar dagen later een VIN.
Dan had ik ook een VIN moeten krijgen want bij mij hebben ze ook een auto gekoppelt gaf men aan.
Maar tot op heden nog steeds geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Blijkbaar krijgen mensen in Ierland met een performance wel vin's toegekend. Ik vraag mij toch af hoe dat nu gaat. Voor dat je auto op de boot is, of tijdens, amerikanen voegen die toe, Nederlandse tak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02-2020
Slechs 6 leveringen op 1 oktober. Het is echt even pauze daar. Zou de dock in Amsterdam nu dan ongeveer leeg zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 16:19

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

De restrictie zou er nu af moeten zijn bij mij; ben benieuwd!

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:08:
[...]

Dan had ik ook een VIN moeten krijgen want bij mij hebben ze ook een auto gekoppelt gaf men aan.
Ik heb 2x een VIN toegewezen gekregen, terwijl ik ze gebeld had. Als ik niet belde gebeurde er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
RobinJB schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:09:
De restrictie zou er nu af moeten zijn bij mij; ben benieuwd!
Verwacht daar niet teveel van... was bij mij en anderen hier in dit topic ook maar lijkt niet echt iets uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

bakafish schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:09:
Slechs 6 leveringen op 1 oktober. Het is echt even pauze daar. Zou de dock in Amsterdam nu dan ongeveer leeg zijn?
Dat vroeg ik me ook net af of er nog M3's in Amsterdam of Tilburg staan....

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:14:
[...]

Ik moet die van mij dinsdag in Amsterdam halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Frome schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:14:
[...]

Misschien handig als iemand even een foto maakt als die toch zijn auto gaat halen in tilburg of amsterdam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Weer een schip toegevoegd. De "Gentle Leader" is nu onderweg vanuit Zuid Amerika naar San Francisco. Komt over 10 dagen aan. De "Grand Dahlia" zou trouwens ieder moment moeten kunnen vertrekken (staat alleen nog geen bestemming ingevoerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zal niet heel veel meer in Tilburg/Amsterdam staan. Ze hebben alles op alles gezet om zoveel mogelijk in q3 af te leveren. Oktober zal rustig worden.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

MrBasta schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:22:
Weer een schip toegevoegd. De "Gentle Leader" is nu onderweg vanuit Zuid Amerika naar San Francisco. Komt over 10 dagen aan. De "Grand Dahlia" zou trouwens ieder moment moeten kunnen vertrekken (staat alleen nog geen bestemming ingevoerd)
Volgens @mortenlund89 (Twitter) komt de Dahlia naar Zeebrugge.

https://twitter.com/mortenlund89/status/1179507606970351617

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Deel die laatste 124 op de dok gewoon aan ons uit dan wordt het hier ook lekker rustig *O*

Performance ook goed; tik ik die 5k wel bij de dok af; klaar met wachten <+:)

[ Voor 31% gewijzigd door RobbyNitroz op 03-10-2019 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakafish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02-2020
Als je in Okt/Nov nog niet aan de beurt bent, begin je toch wel peentjes te zweten, ondanks de 'belofte' van levering voor 1 januari. Als gaan er in december natuurlijk weer duizenden geleverd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
bakafish schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:31:
Als je in Okt/Nov nog niet aan de beurt bent, begin je toch wel peentjes te zweten, ondanks de 'belofte' van levering voor 1 januari. Als gaan er in december natuurlijk weer duizenden geleverd worden.
Helemaal als je zakelijk least :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:08:
[...]

Oké apart, misschien is je account nog niet up to date? Bij mij was ook eerst niks te zien. Na een paar keer heen en weer te hebben gemaild met delivery “omdat zij beweerden dat mijn VIN bij hun wel zichtbaar was” werd mijn account savonds bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 23:02
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
Mar.tin schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:36:
[...]

Zal allemaal wel loslopen toch? :).

Ik moet nog overleggen met de baas over het bestellen van mijne :+ Ga het allemaal wel beleven, kan bij te late levering altijd lekker privé door blijven karren in mijn Leaf.
Wel belangrijk dat je dan een voorwaarde opneemt dat je hem mag weigeren als die na 31-12 wordt geleverd. Ik lees dat dit bij sommigen niet mogelijk is, waarmee je toch een financieel risico loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Xplosivv schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Welk telefoon nummber heb je gebeld dan? Het nummer wat ik kan vinden heeft alleen maar automatische antwoorden, en dan wordt de verbinding verbroken.

Emailen lijkt ook geen zin te hebben; vorige week een mailtje gestuurd naar DeliveryNL, en alleen een auto-reply gekregen.
Ik heb niet gebeld, alleen gemaild. Als je niks terug krijgt gewoon weer een mail sturen dan antwoorden ze vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 23:02
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Ik heb niet gebeld, alleen gemaild. Als je niks terug krijgt gewoon weer een mail sturen dan antwoorden ze vanzelf.
Thanks, zal ik maar proberen dan. Wat had je precies gevraagd trouwens? Gewoon naar de status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
Mar.tin schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:38:
[...]

Je kan bij Tesla toch gewoon annuleren? Wij doen zakelijk niet aan leasemaatschappijen, dus een eventuele financiering zal gewoon door de huisbank voldaan worden, dus de soep wordt niet zo heet gegeten :)
Met een dergelijke constructie kan dat zeker. Die van mij is via de LM en omdat die in juli is besteld heb ik er niets over afgesproken. Ben afhankelijk van de gratie van de LM of ze daar mee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:41
Xplosivv schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:40:
[...]

Thanks, zal ik maar proberen dan. Wat had je precies gevraagd trouwens? Gewoon naar de status?
Ik ben ook gekoppeld aan een voorraadmodel, die eind okt. binnen zouden komen. Nog geen VIN zichtbaar. Ik kan wel gaan mailen, maar volgens mij hebben ze het druk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Ik ben ook gekoppeld aan een voorraadmodel, die eind okt. binnen zouden komen. Nog geen VIN zichtbaar. Ik kan wel gaan mailen, maar volgens mij hebben ze het druk zat.
Nou ik doe dat wel gewoon. Druk of niet, ik had die auto allang moeten hebben in mijn geval he.
En klaarblijkelijk werkt het als ik het zo lees, anders heb je tegen 2020 straks nog steeds niets volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
b_ridder schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:05:
[...]

Nee nog niet helaas, mocht ik hem binnen hebben dan hoor je het. Andersom verneem ik het ook graag!
Heb maandag (toen Arval hem besteld heeft) gelijk een Tesla account aangemaakt. Kon alleen niet inloggen via de APP, kreeg steeds een melding van 'Er zijn geen producten gekoppeld'.

Net nog eens geprobeerd in te loggen, toen kon het opeens en zag ik de geconfigureerde auto staan (plaatje) met de tekst 'Beste R. Welkom bij de Tesla-familie'. Mijn referral zag mij er ook tussen staan onder 'vrienden hebben besteld' met de de status besteld vandaag (03/10/2019).

Verder heb ik van Arval of Tesla niks gehoord, geen mailtje. En is de status bij Arval nog steeds 'in afwachting productie'. Maar goed, de bestelling lijkt iig verwerkt door Tesla :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:53:
[...]

Nou ik doe dat wel gewoon. Druk of niet, ik had die auto allang moeten hebben in mijn geval he.
En klaarblijkelijk werkt het als ik het zo lees, anders heb je tegen 2020 straks nog steeds niets volgens mij!
Mijn LM heeft de 26ste september besteld en toen kreeg ik direct een RN. Afgelopen maandag gemailed over de voorraad modellen. Met als antwoord: "Deze modellen komen eind oktober binnen, ik heb er een gekoppeld, zodra levering dichterbij komt zullen we je contacten"

Dus ik wacht rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 00:33
bottom line schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Schade aan rubbers?
Boek dan gewoon een service afspraak via de app?
Wordt het dan ook onder afleverschade gerepareerd :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzl
  • Laatst online: 10-09 12:54
RickvS schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:58:
[...]

Heb maandag (toen Arval hem besteld heeft) gelijk een Tesla account aangemaakt. Kon alleen niet inloggen via de APP, kreeg steeds een melding van 'Er zijn geen producten gekoppeld'.

Net nog eens geprobeerd in te loggen, toen kon het opeens en zag ik de geconfigureerde auto staan (plaatje) met de tekst 'Beste R. Welkom bij de Tesla-familie'. Mijn referral zag mij er ook tussen staan onder 'vrienden hebben besteld' met de de status besteld vandaag (03/10/2019).

Verder heb ik van Arval of Tesla niks gehoord, geen mailtje. En is de status bij Arval nog steeds 'in afwachting productie'. Maar goed, de bestelling lijkt iig verwerkt door Tesla :P
Heb eveneens maandag een Tesla SR+ bij Arval besteld en kreeg gisterenavond de orderbevestiging. Tot op heden nog geen mail vanuit Tesla gekregen dat mijn account is aangemaakt.
Als ik het goed begrijp heb jij dus zelf een account aangemaakt met het e-mailadres wat Arval ook gebruikt? Moet ik anders ook maar is gaan doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Mijn LM heeft de 26ste september besteld en toen kreeg ik direct een RN. Afgelopen maandag gemailed over de voorraad modellen. Met als antwoord: "Deze modellen komen eind oktober binnen, ik heb er een gekoppeld, zodra levering dichterbij komt zullen we je contacten"

Dus ik wacht rustig af!
Al eerder gezegd, maar het proces is toch heel raar. Er verschijnt voorraad op de website en na een mail krijg je op een bestaande bestelling een voorraadmodel gekoppeld. Waarom is dat niet automatisch gegaan zoals ze zeggen dat het zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:11:
[...]

Al eerder gezegd, maar het proces is toch heel raar. Er verschijnt voorraad op de website en na een mail krijg je op een bestaande bestelling een voorraadmodel gekoppeld. Waarom is dat niet automatisch gegaan zoals ze zeggen dat het zou moeten gaan.
I have no idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Venzl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Heb eveneens maandag een Tesla SR+ bij Arval besteld en kreeg gisterenavond de orderbevestiging. Tot op heden nog geen mail vanuit Tesla gekregen dat mijn account is aangemaakt.
Als ik het goed begrijp heb jij dus zelf een account aangemaakt met het e-mailadres wat Arval ook gebruikt? Moet ik anders ook maar is gaan doen.. :)
Ja, dan kun je het net iets eerder zien dan dat je wacht op de welkoms-mail van Tesla, althans dat was bij mij het geval.
Pagina: 1 ... 78 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.