Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05-2021
Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Mijn LM heeft de 26ste september besteld en toen kreeg ik direct een RN. Afgelopen maandag gemailed over de voorraad modellen. Met als antwoord: "Deze modellen komen eind oktober binnen, ik heb er een gekoppeld, zodra levering dichterbij komt zullen we je contacten"

Dus ik wacht rustig af!
Lol mij vertelde ze dat ze mij nog niks konden vertellen over levertijd etc.

Ik had wel een paar vragen gesteld over het koppelen van voorraadmodellen die op de website verschenen maar geen direct antwoord van Tesla. Later kreeg ik wat standaard mailtjes en toen stond er opeens een VIN in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
Venzl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Heb eveneens maandag een Tesla SR+ bij Arval besteld en kreeg gisterenavond de orderbevestiging. Tot op heden nog geen mail vanuit Tesla gekregen dat mijn account is aangemaakt.
Als ik het goed begrijp heb jij dus zelf een account aangemaakt met het e-mailadres wat Arval ook gebruikt? Moet ik anders ook maar is gaan doen.. :)
Ah leuk! Klopt ja, ik heb er zelf eentje aangemaakt met mijn werk e-mail (die Arval gebruikt). Van Tesla geen mail gekregen lost van het registratiemailtje. Misschien zie jij het er gelijk al bij staan, laat maar weten of jij de auto gelijk al ziet! Zou kunnen als jouw bestelling vandaag ook verwerkt is :) Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:11:
[...]

Al eerder gezegd, maar het proces is toch heel raar. Er verschijnt voorraad op de website en na een mail krijg je op een bestaande bestelling een voorraadmodel gekoppeld. Waarom is dat niet automatisch gegaan zoals ze zeggen dat het zou moeten gaan.
Vraag me ook af of dat dit echt zo is of dat dit een zoethoudertje is.
Want dan zou dat proces echt helemaal nergens op slaan.

Bij mij hebben ze dat ook gezegd maar dat zou toch heel raar zijn als je een auto in juli besteld en er dan via dit topic achterkomt dat jou config op de tesla site staan als voorraad model en er dan opeens (als je daar een vraag over gaat stellen) een auto word gekoppelt.
In mijn geval (en sommige anderen) had ik allang een auto moeten hebben he. De auto is in juli besteld en de restrictie is er half augustus afgehaald. Voor zover die er was want dat werd later tegengesproken.

Echter zijn er mensen die begin september een autio hebben besteld en deze nu rijden?!?!
Wie is hier dan gek...

[ Voor 37% gewijzigd door RichardC79 op 03-10-2019 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:18
BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Wel belangrijk dat je dan een voorwaarde opneemt dat je hem mag weigeren als die na 31-12 wordt geleverd. Ik lees dat dit bij sommigen niet mogelijk is, waarmee je toch een financieel risico loopt.
Wat voor risico bedoel je precies? Dat je voor een bijtelling waar je amper een ICE Up van kunt leasen nog steeds een hele dikke bak rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
RichardC79 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Vraag me ook af of dat dit echt zo is of dat dit een zoethoudertje is.
Want dan zou dat proces echt helemaal nergens op slaan.
Heb het vaak genoeg gehoord. Klinkt alsof ze dat dus echt doen. 8)7

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

anboni schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:21:
[...]

Wat voor risico bedoel je precies? Dat je voor een bijtelling waar je amper een ICE Up van kunt leasen nog steeds een hele dikke bak rijdt?
Dat vroeg ik me dus ook al af, dan ga je annuleren en dan?
Kan me wel voorstellen dat je misschien een SR+ had gekozen ipv een AWD of Performance als je in de 2020 regeling gaat vallen. Maar denk dat veel LM en werkgevers dat risico mooi bij de werknemer neerleggen.

PS. is de nieuwe 2020 regeling nou al door de eerste kamer btw, nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 11:58
anboni schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:21:
[...]

Voor mij is het een verschil van (ik dacht ongeveer) 6500 euro over 60 maanden. Ik heb nu voor de Tesla gekozen, mede omdat die >200 euro goedkoper is dan mijn alternatief (Skoda Kodiaq of vergelijkbaar). Daarmee heb ik wel de keuze gemaakt om geen 7 zitplaatsen te hebben en niet met een caravan op vakantie te kunnen gaan. Allemaal niet zo'n probleem, maar als het verschil kleiner wordt, maak ik misschien toch een andere keuze.

(ps ik ben echt wel Tesla fan, dus vind het echt niet vervelend, maar een 7-zitter zou in ons gezin wel heel praktisch zijn)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:41
Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:16:
[...]

Lol mij vertelde ze dat ze mij nog niks konden vertellen over levertijd etc.

Ik had wel een paar vragen gesteld over het koppelen van voorraadmodellen die op de website verschenen maar geen direct antwoord van Tesla. Later kreeg ik wat standaard mailtjes en toen stond er opeens een VIN in mijn account.
Update: Ik zal al die tijd op de verkeerde pagina te zoeken! Ik heb een VIN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:43:
[...]

Haha oprechte interesse..... waar keek je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
incomer schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:05:
[...]

Wordt het dan ook onder afleverschade gerepareerd :)?
Waarom niet?
Zoiets is meestal niet veroorzaakt na enkele weken gebruik.
Tesla is daar veel beter/schappelijker in als een ander automerk.

Mijn lak hebben ze ook 'verbeterd' na enkel een afspraak via de app ingepland te hebben.
Moet je delivery echt niet mee lastig vallen.

[ Voor 17% gewijzigd door bottom line op 03-10-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:43:
[...]

Haha lekker!!😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
CRoNiXX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:48:
[...]

Haha oprechte interesse..... waar keek je dan?
Ik logde telkens in, klikte op 'manage' en kwam op /teslaaccount/profile?rn=RN[nummer] uit.

Maar je moet schijnbaar op /nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN[nummer] zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Argh ik keek ook verkeerd....heb ook een VIN nummer :D

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

RobbyNitroz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:00:
Argh ik keek ook verkeerd....heb ook een VIN nummer :D
Hahaha mooi dingen dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Ik logde telkens in, klikte op 'manage' en kwam op /teslaaccount/profile?rn=RN[nummer] uit.

Maar je moet schijnbaar op /nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN[nummer] zijn
Mijne is juist alleen zichtbaar als ik op manage klik. Begint je VIN wel met 5YJ3E?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Op de "nieuwe" pagina sloeg mijn Chrome Tesla VIN checker extentie ook gelijk alarm :*)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:03:
[...]

Mijne is juist alleen zichtbaar als ik op manage klik. Begint je VIN wel met 5YJ3E?
als je op manage klikt kom je toch juist hier https://www.tesla.com/nl_...ount/product-finalize?rn=

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 11:58
Volgens mij zit hier een verschil of je via de LM bestelt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Als ik op manage klik dan kom ik op /profile pagina. Ik weet nog niet hoe ik vanuit de website zelf op de /product-finalize kan komen. Heb de link maar even opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
RobbyNitroz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:05:
Op de "nieuwe" pagina sloeg mijn Chrome Tesla VIN checker extentie ook gelijk alarm :*)
Nog steeds geen vin hier, ook niet op de "nieuwe site"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
Ja gewoon in je overzicht van je account met je RN aan de rechterzijde (desktop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:57
Hier ook op die andere site gaan VIN helaas :(
En bij type staat er modelS ipv model 3.

[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 03-10-2019 15:12 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-04-2021
Same here,

Helaas geen VIN inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
BytePhantomX schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Volgens mij zit hier een verschil of je via de LM bestelt of niet.
Ik heb via LM mistergreen besteld. Volgens MG krijg je zelf volledig controle over je account, dus het kan kloppen dat misschien dat de rede is. Als je zelf een auto besteld is de inrichting wss hetzelfde als ik heb dan. Is er iemand zonder LM om te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tesla-owners,

Zojuist iets heel vaags meegemaakt:
- 17 september Tesla Model 3 Performance Pearl White, zwart interieur, 20 inch, besteld bij Athlon LM
- 20 september bevestiging Athlon
- 21 september welkom email Tesla + RN nummer
- 24 september VIN in source van het portal (view page source rechtermuisknop)
- 29 september email gestuurd naar Tesla omdat ik in de voorraad exact mijn configuratie zag staan, geen reactie
- 3 oktober, vandaag dus, keek ik in het portal, opeens was de VIN uit de source verdwenen. Tesla een mail gestuurd om 14:53, werd ik 10 minuten later gebeld door Tesla Tilburg dat ze een auto met mijn specificaties in Amsterdam hebben staan. Gevraagd waarom mijn VIN verdwenen was uit het portal, die auto stond blijkbaar in Spanje. Ze zei dat er blijkbaar een error in het systeem zat. Als ik niet had gemaild hadden ze mijn reservering niet met de auto die nu in Amsterdam staat kunnen matchen, oftewel had ik volgens haar nog zo'n 3 weken moeten wachten. Dit is een van de laatste auto's die in Amsterdam staat zei ze.

Ik kan de auto 9 oktober ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
Net een reactie van Tesla op mijn VIN koppel vraag gehad.

Geachte heer,

Allereerst bedankt voor de bestelling van uw Tesla.

Op dit moment hebben wij geen Model 3 beschikbaar in de door u gewenste configuratie. Zodra deze beschikbaar is, zal deze aan uw account gekoppeld worden en zult u een uitnodiging ontvangen voor de levering ervan. Tot er een VIN gekoppeld is kunnen wij geen gedetailleerde schatting maken van de leverdatum.

CONFIG:
LR AWD pearl white, zwart, Aero.
Besteld op 26/9 via Athlon
Login/welkom bij Tesla mail ontvangen op: 26/9
Verwachtte levering volgens Tesla via Athlon week 46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
deusmagnus schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:28:

Geachte heer,

Op dit moment hebben wij geen Model 3 beschikbaar in de door u gewenste configuratie. Zodra deze beschikbaar is, zal deze aan uw account gekoppeld worden en zult u een uitnodiging ontvangen voor de levering ervan. Tot er een VIN gekoppeld is kunnen wij geen gedetailleerde schatting maken van de leverdatum.

CONFIG:
Ik heb dezelfde config begin september besteld dus je zult (mag ik hopen voor mijzelf) sws na mij zijn :p tesla kennende hoeft dat niet altijd zo te zijn though..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deusmagnus
deusmagnus schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:28:

Geachte heer,

CONFIG:
Tevens nog een reactie op mijn vraag of ik de auto nog kan ontvangen in 2019 het volgende antwoord:

100% zekerheid kunnen we daar niet in geven, maar als extreme situaties als een gezonken boot of een staking in het Panamakanaal zich niet voordoen zal dit gewoon moeten lukken.

Dus inderdaad vrij zeker van hun zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
tricker89 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:34:
[...]

Ik heb dezelfde config begin september besteld dus je zult (mag ik hopen voor mijzelf) sws na mij zijn :p tesla kennende hoeft dat niet altijd zo te zijn though..
Misschien wel gewoon in de zelfde batch! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
Yes en eindigt op 532XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Als ik nu op het i-tje bij Overzicht klik krijg ik ook een ander stappenplan te zien.

Op de (nieuwe) /product-finalize pagina krijg je dit stappenplan:

Volgende stappen
Dit is wat u kunt verwachten voor de levering

checked - BestelPlaats de bestelling van uw Tesla
checked - Voorbereiden voor leveringVoer uw contactgegevens en betalingsinformatie in
checked - BetalingControleer uw gegevens en verzend uw betaling
nog niet checked - De levering

Op de (oude) /profile pagina krijg ik dit stappenplan:

Volgende stappen

checked - Bestel. Plaats de bestelling van uw Tesla
niet checked - Voorbereiden voor levering. Wij zullen contact met u opnemen om de leverdatum af te spreken
niet checked - Levering

Is toch een soort bug in de website dat sommigen naar /profile en anderen naar /product-finalize gaan als ze op de knop account beheren klikken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee is gewoon een andere routing. Finalize is al iets verder in het proces. Dus doet voor de gene die het niet hebben niet veel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
deusmagnus schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:35:
[...]

Misschien wel gewoon in de zelfde batch! d:)b
Beter regelen ze dat idd ;p!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
RobbyNitroz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:38:
Als ik nu op het i-tje bij Overzicht klik krijg ik ook een ander stappenplan te zien.

Volgende stappen

checked - Voorbereiden voor leveringVoer uw contactgegevens en betalingsinformatie in

Volgende stappen

niet checked - Voorbereiden voor levering. Wij zullen contact met u opnemen om de leverdatum af te spreken
niet checked - Levering

Is toch een soort bug in de website dat sommigen naar /profile en anderen naar /product-finalize gaan als ze op de knop account beheren klikken!?
Bij mij staan ze al bijna 2 maanden op checked behalve levering dan ;w

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22

Volgende stappen

Volgende stappen

niet checked - Levering

Ik heb de auto bij LeasePlan besteld, en vanaf dag 1 dat ik toegang had tot de account kon ik naar product-finalize. Stond trouwens ook dezelfde status als jij, alles aangevinkt behalve levering natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
carpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:45:
Nee is gewoon een andere routing. Finalize is al iets verder in het proces. Dus doet voor de gene die het niet hebben niet veel.
Maar toch raar dat ik alleen op die pagina kan komen als ik hem zelf in browser invul en dan dus ook een VIN heb en er niet direct kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 11:55
deusmagnus schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:34:
[...]

Tevens nog een reactie op mijn vraag of ik de auto nog kan ontvangen in 2019 het volgende antwoord:

100% zekerheid kunnen we daar niet in geven, maar als extreme situaties als een gezonken boot of een staking in het Panamakanaal zich niet voordoen zal dit gewoon moeten lukken.

Dus inderdaad vrij zeker van hun zaak.
Het is ook in Tesla haar belang dat er veel auto's geleverd worden. Zeker nu met licht tegenvallende cijfers over Q3 en de uitspraak dat Q4 winstgevend moet zijn. Weet iemand of het vooral Europa is waar de vraag groter is dan het aanbod of is dit in de US ook zo ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
knights16 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:48:
[...]

Het is ook in Tesla haar belang dat er veel auto's geleverd worden. Zeker nu met licht tegenvallende cijfers over Q3 en de uitspraak dat Q4 winstgevend moet zijn. Weet iemand of het vooral Europa is waar de vraag groter is dan het aanbod of is dit in de US ook zo ?
Ja als ze nu een x gewoon op tijd beginnen met de leveringen :P
Maar volgens mij zijn ze in heeeeeeeeel veel landen niet eens beschikbaar

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Zijn er in ieder wel een hoop afgeleverd maar zie dat er ook een aantal nog zoek zijn ;)
In the third quarter, we achieved record production of 96,155 vehicles and record deliveries of approximately 97,000 vehicles.
https://ir.tesla.com/news-releases/news-release-details/tesla-q3-2019-vehicle-production-deliveries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannosz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:04:
[...]

Ondanks dat mijn LM heeft besteld heb ik Tesla Delivery NL / Sales ook paar keer gespamd via de mail en kreeg toen uiteindelijk ook een VIN toegewezen, it might work!! Situatie: 3 weken wachtende.
Jij hebt ten minste al een RN, ik wacht nog steeds op een RN...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Ik gok dat het na 7 oktober best snel kan gaan met RN’s, updates, VIN’s en levering. Ik denk dat ze voor zichzelf even een stop zetten op de verwerking van bestellingen na 7 oktober en eerst gaan bijwerken. Daar gaat het op dit moment fout als jullie berichten lees.

En hoe leuk? Een auto krijgen in je schoen? 👞 <+:)

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Nou, het is meer matten en alle dingen die er niet bijzitten bij een auto van 50.000 + in mijn schoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
[...]

Licht tegenvallende cijfers. :? Begin je ook al de nieuwsberichten over te nemen?

Een productie van 7300 model 3's per week! Een jaar geleden was iedereen nog aan het klagen over dat Tesla nog steeds niet aan 6000 stuks kon geraken. En via een uitgelekte mail hoopte iedereen op 100.000 stuks, en nu het er 3000 stuks minder zijn is Tesla weer ineens gedoemd, ook al ligt het hoger als vorig kwartaal.

Ze kunnen ook niets goed doen blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:51
[...]
In Europa wordt er nog gesubsidieerd, in USA zijn ze dat al aan het afbouwen en zelfs extra belastingen aan het bespreken voor EVs. Ik schat dus dat het voor nu vooral Europa is, totdat daar ook de subsidies afgebouwd worden. Daarna krijg je de normale concurrentie dus dan is het net de vraag waar de Tesla het beste bevalt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
tricker89 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Nog steeds geen vin hier, ook niet op de "nieuwe site"
Nieuwe site ? Wat is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001

OMX2000

By any means necessary...

redwing schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

In Europa wordt er nog gesubsidieerd, in USA zijn ze dat al aan het afbouwen en zelfs extra belastingen aan het bespreken voor EVs. Ik schat dus dat het voor nu vooral Europa is, totdat daar ook de subsidies afgebouwd worden. Daarna krijg je de normale concurrentie dus dan is het net de vraag waar de Tesla het beste bevalt :)
Maar ze gaan ook produceren voor China. Dus misschien gaan ze juist weer meer produceren. Wie weet.

Ik denk dat ze ook stapje voor stapje hun productieproces kunnen gaan optimaliseren, en auto's goedkoper produceren. En ik geloof echt dat er allerlei op software gebaseerde diensten rond Tesla gebouwd kunnen worden, omdat de hele auto als platform gezien kan worden. Dus modulaire software, maar in de toekomst misschien ook een modulaire inrichting van de binnenkant.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emptyy
  • Laatst online: 17-09 20:28
RobbyNitroz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:07:
[...]

Als ik op manage klik kom ik al automatisch op die 2e. Nog steeds geen vin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:52
OMX2000 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:02:
[...]

Maar ze gaan ook produceren voor China. Dus misschien gaan ze juist weer meer produceren. Wie weet.
Nee, GigaFactory 3 is pas geopend in China en is nu in bedrijf. Ze stoppen juist met produceren in de US voor deze markt.
Nuance: Blijkbaar per voorlopig aleen Standard Range en vanaf 13-10.

[ Voor 9% gewijzigd door MasterMaceMichu op 03-10-2019 17:38 . Reden: Nuance aangegeven ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend stonden er 12 auto's in de Direct beschikbaar inventory met mijn configuratie. Afgelopen weekend gelijk gemaild naar Delivery of ze een van deze VIN's aan mijn account konden koppelen. Nog geen reactie tot nu toe. Dinsdag gebeld met Delivery. Kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ze dit absoluut niet gaan doen.

Ik zie hier op het forum diverse die maandag Delivery gebeld en gemaild hebben, waarbij VIN probleemloos gekoppeld is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:10
Samplex schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:58:
Mijn auto is op 20 sept besteld (morgen zijn we 3 weken verder) door de LM en ze geven nu aan dat de bestelling nog steeds niet bevestigd is vanuit Tesla.

Waar kan dit aan liggen? Alleen een andere kleur (blauw) dan de default gekozen meer niet..
Dat is wel heel vreemd. Mijn leasemaatschappij kreeg 1 uur na bestelling al een bevestiging met een RN code er in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Awww Grand Dahlia staat nu ook op Zeebrugge @ Googledoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:10
Ik heb nog geen Teslaaccount gekregen van mijn LM. Echter hebben ze 1 uur na het bestellen al wel een orderbevestiging gekregen van Tesla met een RN code. Stel, ik maak een account aan met het mailadres van waar ik verwacht dat de LM deze heeft doorgegeven aan Tesla. Wat gebeurd er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
RickvS schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Ah leuk! Klopt ja, ik heb er zelf eentje aangemaakt met mijn werk e-mail (die Arval gebruikt). Van Tesla geen mail gekregen lost van het registratiemailtje. Misschien zie jij het er gelijk al bij staan, laat maar weten of jij de auto gelijk al ziet! Zou kunnen als jouw bestelling vandaag ook verwerkt is :) Succes!
Account aangemaakt maar krijg helaas nog dat melding dat er nog geen producten aangekoppeld zijn. Nog even geduld dus.

Mijn verwachte leveringsdatum is in de week van 15 november. Heb jij al iets hierover gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Sunri5e schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:46:
Ik heb nog geen Teslaaccount gekregen van mijn LM. Echter hebben ze 1 uur na het bestellen al wel een orderbevestiging gekregen van Tesla met een RN code. Stel, ik maak een account aan met het mailadres van waar ik verwacht dat de LM deze heeft doorgegeven aan Tesla. Wat gebeurd er dan?
Dan is je RN daarin ook te zien en krijg je later alsnog het welkom bij de Tesla familie mailtje, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nog een tip voor mensen die meerdere auto's moeten/willen bestellen, b.v. voor collega's: zorg er maar voor dat de auto direct wordt besteld vanuit het account van de uiteindelijke berijder (en dus niet alle auto's op één account).

Ik heb mijn eigen auto en die van een collega op mijn account besteld. Meerdere malen met Tesla gemaild, gebeld en gechat en ze gaven aan dat het geen probleem was om later te wijzigen.

Nu zijn de auto's geleverd en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Verschillende instructies, andere e-mail adressen waar ik vanalles naar moet mailen, maar één ding is iig elke keer gelijk: je krijgt nul komma nul reactie. Met als gevolg dat mijn collega de app niet eens kan gebruiken en ik 2 auto's in mijn account heb.

Ik word echt zo schijtziek van dit soort bagger. Betaal je 2x 70K aan auto's, krijg je niet eens een minuscuul beetje ondersteuning.

Wat dat betreft is Tesla echt een K*T bedrijf.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Bananeman schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:28:
Nog een tip voor mensen die meerdere auto's moeten/willen bestellen, b.v. voor collega's: zorg er maar voor dat de auto direct wordt besteld vanuit het account van de uiteindelijke berijder (en dus niet alle auto's op één account).

Ik heb mijn eigen auto en die van een collega op mijn account besteld. Meerdere malen met Tesla gemaild, gebeld en gechat en ze gaven aan dat het geen probleem was om later te wijzigen.

Nu zijn de auto's geleverd en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Verschillende instructies, andere e-mail adressen waar ik vanalles naar moet mailen, maar één ding is iig elke keer gelijk: je krijgt nul komma nul reactie. Met als gevolg dat mijn collega de app niet eens kan gebruiken en ik 2 auto's in mijn account heb.

Ik word echt zo schijtziek van dit soort bagger. Betaal je 2x 70K aan auto's, krijg je niet eens een minuscuul beetje ondersteuning.

Wat dat betreft is Tesla echt een K*T bedrijf.
Lukt mij elke keer gewoon via accountsupportemea@tesla.com

Meestal binnen 2 dagen is het gefixt mits je de juiste gegevens aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:31:
[...]

Lukt mij elke keer gewoon via accountsupportemea@tesla.com

Meestal binnen 2 dagen is het gefixt mits je de juiste gegevens aanlevert.
Die heb ik idd meerdere malen gemaild. Ik heb bewijs van eigendom aangeleverd, wat uberhaupt niet eens zou hoeven want ze kunnen exact zien dat de auto naar het account van een collega moet; het bedrijf blijft te allen tijde de eigenaar.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34
Kreeg eind van de dag te horen van de LM dat toch het email adres niet correct was (spelfout) en daardoor geen welkoms mail heb ontvangen. Het is nu aangepast alleen krijg ik nog wel een welkoms mail?

Ik heb op dit moment nog geen tesla account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samplex schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:17:
Kreeg eind van de dag te horen van de LM dat toch het email adres niet correct was (spelfout) en daardoor geen welkoms mail heb ontvangen. Het is nu aangepast alleen krijg ik nog wel een welkoms mail?

Ik heb op dit moment nog geen tesla account.
Password reset gedaan?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
@Inspired xxx@xxx.nl is geen geregistreerd e-mailadres. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende stappen

Volgende stappen

niet checked - Levering

ik heb inderdaad hetzelfde. op de "nieuwe" pagina lijkt het alsof een levering niet erg lang op zich kan laten wachten, echter op de eigen pagina is de voorbereiding voor levering nog niet aangevinkt.
Ik denk dat ik morgen toch ook maar eens ga bellen. ik snap niet zo goed dat Tesla niet begrijpt dat iedereen wel gebaad is mij een beetje duidelijkheid. Door iedereen (ook de LM) in het ongewisse te laten helpt niet echt.. just my 2 cents

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:35:
[...]

ik heb inderdaad hetzelfde. op de "nieuwe" pagina lijkt het alsof een levering niet erg lang op zich kan laten wachten, echter op de eigen pagina is de voorbereiding voor levering nog niet aangevinkt.
Ik denk dat ik morgen toch ook maar eens ga bellen. ik snap niet zo goed dat Tesla niet begrijpt dat iedereen wel gebaad is mij een beetje duidelijkheid. Door iedereen (ook de LM) in het ongewisse te laten helpt niet echt.. just my 2 cents
Volgens mij heb ik onnodig onrust lopen zaaien met de 'nieuwe' pagina. Ik kwam die URL tegen op andere fora omdat ik wilde weten waar ik mijn VIN precies kon vinden omdat ik nergens iets over een VIN zag op mijn accountpagina. Volgens mij zijn beide stappen exact hetzelfde, alleen is 1 voor de LM en de ander voor de eindgebruiker? Oftewel, de contactgegevens zijn gevuld en de betaling is gedaan. Vervolgens komt de levering, en op mijn 'eigen' pagina de 'voorbereiden op levering'.

Ik heb een VIN in de source en een mail met een indicatie van eind oktober.

Ik kan wel bellen en mailen, maar voor mij heeft dat geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Vanmorgen is het contract van werkgever naar LM gestuurd, vanmiddag al bevestiging dat de bestelling bij de dealer was gedaan door LM :*)

Komt er vanavond een update dat de te verwachten afleverdatum (jaha onder voorbehoud maar toch) op 15-11 staat _/-\o_

SR+ Deep Blue, zwart, 18" Aero.

Config heel standaard dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Morgen maar is even contact opnemen met Mn LM. Ben toch even benieuwd wat Mij te wachten staat

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mijn leasemaatschappij (Leaseplan) zegt dat Tesla de leverdatum laat weten en niet de LM. Tevens zei Tesla een week geleden, november. SR+ grey, zwart 18" Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
carpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:23:
Mijn leasemaatschappij (Leaseplan) zegt dat Tesla de leverdatum laat weten en niet de LM. Tevens zei Tesla een week geleden, november. SR+ grey, zwart 18" Aero
Mijn LM zegt dat ze niks weten, en dat Tesla mij iets laat weten over leverdatum. Ik hoor echter 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk4 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:08:
Vanmorgen is het contract van werkgever naar LM gestuurd, vanmiddag al bevestiging dat de bestelling bij de dealer was gedaan door LM :*)

Komt er vanavond een update dat de te verwachten afleverdatum (jaha onder voorbehoud maar toch) op 15-11 staat _/-\o_

SR+ Deep Blue, zwart, 18" Aero.

Config heel standaard dus :P
Dus jij hebt nu al een RN?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
de vraag is, heeft hij al een VIN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
RN is gewoon een reseveringsnummer die je krijgt als je bestelling bij Tesla “geplaatst” is.
Sure dat er geen restrictie datum op je bestelling zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
carpebios schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:23:
Oe das mijn configuratie 😏. Hoe kom je aan die info?

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Nee alleen nog maar simpele info van LM, RN krijg je van Tesla zelf toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
b_ridder schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:03:
[...]

Oe das mijn configuratie 😏. Hoe kom je aan die info?
Via de mail van delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Weet iemand hoelang de laadkabel is die je bij de M3 meegeleverd krijgt?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
Recci schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Kijk dit zijn bruikbare tips. Bedankt!
Bij mij werkte dit ook nooit maar met de aanpassing die jij aangeeft in de URL heb ik wel opeens een VIN zichtbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Als ik nu inlog zie ik ineens het Tesla Referral Programma. Ook werkt de lootbox op mijn app.
Maar nog altijd geen VIN. Meer mensen waarbij dit ineens werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Klitse schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:48:
Als ik nu inlog zie ik ineens het Tesla Referral Programma. Ook werkt de lootbox op mijn app.
Ja na het krijgen van een RN. Vrijwel direct dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
Klitse schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:48:
Ja ik nu ook ineens, zal wel een update van de site zijn ofzo. Verder geen changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
RichardC79 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:38:
[...]

Kijk dit zijn bruikbare tips. Bedankt!
Bij mij werkte dit ook nooit maar met de aanpassing die jij aangeeft in de URL heb ik wel opeens een VIN zichtbaar. :)
Configuratie? O-)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Hoe kom ik aan het RN als de LM mijn email adres vekeerd heeft getypt bij de bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Samplex schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:58:
Hoe kom ik aan het RN als de LM mijn email adres vekeerd heeft getypt bij de bestelling?
Je leasemaatschappij krijgt het RN nummer ook door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
M3 LR AWD Zwart/zwart 18 inch aero. (geen trekhaak)
Ten tijden van bestellen de meest standaard configuratie...
Nu zou dat wit zijn met dezelfde config verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Laatst online: 17-09 20:28
RichardC79 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:06:
[...]

Wanneer heb je besteld? Ik heb de zelfde config, maar nog geen VIN (28 aug besteld). Heb er ook FSD bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
RichardC79 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:06:
[...]

Wanneer had je hem besteld dan?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
Venzl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:02:
[...]

Account aangemaakt maar krijg helaas nog dat melding dat er nog geen producten aangekoppeld zijn. Nog even geduld dus.

Mijn verwachte leveringsdatum is in de week van 15 november. Heb jij al iets hierover gehoord?
Zal de komende dagen wel verschijnen. Bij mij was het maandag besteld en donderdags kon ik het inzien, en heb ik ook mijn RN gekregen (zelf achter gekomen want was dus geen communicatie van LM of Tesla).

Mijn verwachte leverdatum is de week van 18 november. Zullen die van ons misschien bij dezelfde lading zitten? We wachten in spanning af! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

Frome schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 06:08:
In het begin was het 7,5m, maar nu is het 4m. Ik hoor ook verhalen over nog korter, maar of dat echt is of een gerucht weet ik niet.

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Emptyy schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:08:
[...]

Wanneer heb je besteld? Ik heb de zelfde config, maar nog geen VIN (28 aug besteld). Heb er ook FSD bij.
Ik heb geen FSD en de besteldatum bevestiging is van 18 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
doc schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:20:
[...]

In het begin was het 7,5m, maar nu is het 4m. Ik hoor ook verhalen over nog korter, maar of dat echt is of een gerucht weet ik niet.
Zag pas een vrij nieuwe M3 staan en ik kreeg de indruk dat die kabel maar 2,5 meter was....
Echt bizar kort.

Beetje verkeerde besparing als je het mij vraagt. Ik heb overigens een kabel van 7 a 8 meter nodig anders ga ik het niet redden naar mijn laadpaal thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
RichardC79 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:27:
[...]

Zag pas een vrij nieuwe M3 staan en ik kreeg de indruk dat die kabel maar 2,5 meter was....
Echt bizar kort.

Beetje verkeerde besparing als je het mij vraagt. Ik heb overigens een kabel van 7 a 8 meter nodig anders ga ik het niet redden naar mijn laadpaal thuis.
Mijn laadkabel is ook erg kort!

Meeste laadpalen in Amsterdam kan ik vanuit het parkeervak niet bij, op de gracht je auto andersom neerzetten is ook echt geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ja, in Amsterdam willen ze niet te veel plastic enzo voor de laadkabels. Ze willen het bij de grachten zelfs terugbrengen naar een laadkabel van 30 cm! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Net even contact opgenomen met mijn LM.

Tesla's delivery afdeling is dus druk bezig om aanbetaling mailtjes uit te doen, Zij vertelde mij dat ik vandaag of Maandag zeker een mailtje kan verwachten met een RN.

Dus ben benieuwd.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie kabel voor de Tesla; https://www.evchargeking....arging-cable-triphase-16a

Heb je ook een "Tesla-knop".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al enige tijd dit forum te volgen, wil ik ook mijn ervaringen delen.
Op 13/9 heb ik mijn LR AWD / Black / Black / 18" Aero besteld (zonder restricties)
Diezelfde dag nog een RN gekregen en vanaf dat moment niks meer gehoord. Ook nog steeds geen VIN bij mij bekend.
Vanaf dag 1 van de LM (Ter Berg Business Lease) te horen gekregen dat zij geen indicatieve leverdatum kunnen geven.
Hierover met Tesla gebeld, maar ook niet veel duidelijker geworden. Ze verwachten dat mijn auto ergens in november geleverd zal worden. Ik hoop dat de mijne op de eerstvolgende boot zit!
Afgelopen week nog een mail gestuurd naar DeliveryNL (over levertermijn), maar daar geen reactie op gehad.

Vandaag op mijn Tesla account gekeken en daar valt me op dat de prijs opeens gedaald is naar €59.100,-, waar deze voorheen €60.118,- was. Meer mensen die dit opgevallen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 18:42
Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:07:
Op 13/9 heb ik mijn LR AWD / Black / Black / 18" Aero besteld (zonder restricties)
Diezelfde dag nog een RN gekregen en vanaf dat moment niks meer gehoord. Ook nog steeds geen VIN bij mij bekend.
Vanaf dag 1 van de LM (Ter Berg Business Lease) te horen gekregen dat zij geen indicatieve leverdatum kunnen geven.
Hierover met Tesla gebeld, maar ook niet veel duidelijker geworden. Ze verwachten dat mijn auto ergens in november geleverd zal worden. Ik hoop dat de mijne op de eerstvolgende boot zit!
Afgelopen week nog een mail gestuurd naar DeliveryNL (over levertermijn), maar daar geen reactie op gehad.

Vandaag op mijn Tesla account gekeken en daar valt me op dat de prijs opeens gedaald is naar €59.100,-, waar deze voorheen €60.118,- was. Meer mensen die dit opgevallen is?
Jep hier ook 1000 euro +- eraf gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
Ik heb inmiddels 68.000,- euro overgemaakt voor de auto. 530 voor een lader op kantoor. 35 aan een frunk mat. Kabeltje had gewoon wel iets langer mogen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
Yup de prijs is gedaald. Zal wel te maken hebben met dat mensen nu minder snel neigen te bestellen nu 7 oktober nadert.
Ik verwacht ook dat wanneer de gekte voorbij is de prijs verder zal dalen, maargoed dan gaat ook de bijtelling omhoog ( dubbel ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:07:

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd of ze mij meer info kunnen geven over VIN en verwachte leverdatum. Zal de reactie (mocht ik een reactie krijgen) hier delen.

Besteldatum van mij : 13/8. Leaserestrictie tot: 26/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kemalism schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:53:
Yup de prijs is gedaald. Zal wel te maken hebben met dat mensen nu minder snel neigen te bestellen nu 7 oktober nadert.
Ik verwacht ook dat wanneer de gekte voorbij is de prijs verder zal dalen, maargoed dan gaat ook de bijtelling omhoog ( dubbel ).
Op de Tesla site is de prijs niet aangepast toch?
vhrgamer schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:38:
[...]

Ik heb inmiddels 68.000,- euro overgemaakt voor de auto. 530 voor een lader op kantoor. 35 aan een frunk mat. Kabeltje had gewoon wel iets langer mogen zijn toch?
Tja, het is niet anders. Dan had je een e-tron moeten kopen. Daar zit één van 6m bij. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Inspired op 04-10-2019 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doc
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

RichardC79 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:27:
[...]

Echt bizar kort.

De mijne is van afgelopen vrijdag en is 4m volgens de verpakking (maar lijkt korter, door het oprollen. Zal hem eens nameten :) )

[ Voor 4% gewijzigd door doc op 04-10-2019 10:11 ]

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 16:13
Frome schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 06:08:
Blijkbaar is op dit moment de std lengte 2.5M.
Pagina: 1 ... 79 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.