Wanneer heb je besteld? Ben benieuwd, omdat ik dezelfde configuratie heb besteld op 27/8Hatsjoe schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:34:
Ik heb gister mijn M3 LR AWD Midnight Silver in ontvangst mogen nemen in Amsterdam. De beleving daar is eerder al door mede-tweakers goed weergegeven met foto's en uitgebreide verslagen. Ik sluit mij daar volledig bij aan.
Ik was bewust eerder heen gegaan (levering stond voor 13:00 maar was er 12:00 al). Op dat moment stond de auto nog niet klaar maar gingen ze direct in orde maken voor mij. Na 10 minuten wachten kwam de enorm aardige Engels talige Tesla medewerkster naar mij toe met de melding dat al het papierwerk in orde was en de auto klaar stond.
Eenmaal bij de auto alles gecontroleerd. Hier en daar wat lijmresten die zo weg te poetsen waren (tip: neem een poetsdoek mee!). Daarnaast zit er geen frunk mat meer bij het premium interieur, beetje jammer vond ik. Schijnt al een tijdje zo te zijn maar heb ik niet mee gekregen. Wat ook even nieuw was en ik niet wist is dat je maar 1 achteruitrijlicht hebt, rechts. Wij dachten eerst dat er eentje stuk was dus dit aangegeven bij de Tesla medewerker die met een grijns uitlegde dat ik al de zoveelste was die daar mee kwam die dag, en dat het normaal was. Hij sprong zelfs even in de auto naast die van mij om het te laten zien dat het echt zo bij alle auto's was
Enige puntje dat wat aandacht nodig had was wat lijmresten op het dakraam, waarschijnlijk iets van hars van het plaatsen van het raam. Dit moesten ze in de "detailing tent" fixen met wat ontvetter en een poetsmachine. Hiervoor moesten wij even wachten in de tent, maar na 5 minuten was de auto alweer klaar en konden we eindelijk op weg.
Wij hadden ongeveer 215km bereik (zo'n 50% accu), ruim voldoende dus. Bij het wegrijden van het terrein werd nog even het VIN nummer en RDW tenaamstellingsbewijs gecontroleerd om er zeker van de zijn dat ik de juiste auto had. Schijnt al een aantal keer gebeurd te zijn dat mensen met de verkeerde auto weg gingen
Al met al een top ervaring, zowel de voorpret, het afleveren en uiteraard het rijden. Dit is mijn laatste post in dit topic. Jullie allen nog heel veel succes met het wachten, maar dit is het dubbel en dwars waard!
Model S Plaid (2023) - Ultra Red | AMD Ryzen 7800X3D | ASUS TUF B650-PLUS | 32GB DDR5-6000 | PNY RTX4080 Super