Wanneer heb je besteld? Ben benieuwd, omdat ik dezelfde configuratie heb besteld op 27/8Hatsjoe schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:34:
Ik heb gister mijn M3 LR AWD Midnight Silver in ontvangst mogen nemen in Amsterdam. De beleving daar is eerder al door mede-tweakers goed weergegeven met foto's en uitgebreide verslagen. Ik sluit mij daar volledig bij aan.
Ik was bewust eerder heen gegaan (levering stond voor 13:00 maar was er 12:00 al). Op dat moment stond de auto nog niet klaar maar gingen ze direct in orde maken voor mij. Na 10 minuten wachten kwam de enorm aardige Engels talige Tesla medewerkster naar mij toe met de melding dat al het papierwerk in orde was en de auto klaar stond.
Eenmaal bij de auto alles gecontroleerd. Hier en daar wat lijmresten die zo weg te poetsen waren (tip: neem een poetsdoek mee!). Daarnaast zit er geen frunk mat meer bij het premium interieur, beetje jammer vond ik. Schijnt al een tijdje zo te zijn maar heb ik niet mee gekregen. Wat ook even nieuw was en ik niet wist is dat je maar 1 achteruitrijlicht hebt, rechts. Wij dachten eerst dat er eentje stuk was dus dit aangegeven bij de Tesla medewerker die met een grijns uitlegde dat ik al de zoveelste was die daar mee kwam die dag, en dat het normaal was. Hij sprong zelfs even in de auto naast die van mij om het te laten zien dat het echt zo bij alle auto's was
Enige puntje dat wat aandacht nodig had was wat lijmresten op het dakraam, waarschijnlijk iets van hars van het plaatsen van het raam. Dit moesten ze in de "detailing tent" fixen met wat ontvetter en een poetsmachine. Hiervoor moesten wij even wachten in de tent, maar na 5 minuten was de auto alweer klaar en konden we eindelijk op weg.
Wij hadden ongeveer 215km bereik (zo'n 50% accu), ruim voldoende dus. Bij het wegrijden van het terrein werd nog even het VIN nummer en RDW tenaamstellingsbewijs gecontroleerd om er zeker van de zijn dat ik de juiste auto had. Schijnt al een aantal keer gebeurd te zijn dat mensen met de verkeerde auto weg gingen
Al met al een top ervaring, zowel de voorpret, het afleveren en uiteraard het rijden. Dit is mijn laatste post in dit topic. Jullie allen nog heel veel succes met het wachten, maar dit is het dubbel en dwars waard!
Mijn restrictiedatum stond op 30 september (zelf voor gekozen) en ik heb afgelopen vrijdag de auto opgehaald.-Morris- schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:56:
Ik heb aardig wat terug gelezen maar kan mijn vraag niet zo snel beantwoorden met aanwezige comments. Mijn excuses als ik dit wel had kunnen vinden. Heb de volgende vraag, mijn restrictiedatum staat op 1 November (dan loop lease contract af bij LM). Ik heb begrepen dat Tesla 2 weken van tevoren gaat kijken naar voorraad. Dat wil zeggen dat ze rond 21 oktober gaan zoeken. Is het iemand al voorgekomen dat de auto al voor de restrictiedatum op voorraad is en geleverd wordt? Ik ben van 23 tot 25 oktober op vakantie en ben stiekem beetje bang dat ik mis ga grijpen als ze toch ineens al sneller leveren.
4 dagen eerder dan jij op 23/8Nexz schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:38:
[...]
Wanneer heb je besteld? Ben benieuwd, omdat ik dezelfde configuratie heb besteld op 27/8
Ben wel nieuwsgierig of met de drukte de afhandeling van de X ook want soberder is. Dus wel ff vertellen hoe ging.Proggy schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:38:
Morgen om 13 uur in Tilburg mijn model X ophalen. Nu maar hopen dat hij niet stiekem in Amsterdam staat !
Welke configuratie heb je?
[ Voor 4% gewijzigd door OMX2000 op 29-09-2019 19:05 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Long rangeOMX2000 schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:05:
[...]
Ben wel nieuwsgierig of met de drukte de afhandeling van de X ook want soberder is. Dus wel ff vertellen hoe ging.
Welke configuratie heb je?
Midnight Silver Metallic
22" Onyx Black Turbine velgen
6 Seats volledig zwart
Standaard auto pilot
Gisteren de aflevering gehad, de papieren waren nog niet helemaal op orde dus moest even een half uurtje wachten maar verder ging het top.
Wat rijdt de auto top! Heb wel 2 scheurtjes in het rubber tussen het raam en de deurpost. Hoe kan ik die het beste melden? Gewoon via de app of een mail naar delivery. Heb ze helaas niet gezien bij afleveren
Wat rijdt de auto top! Heb wel 2 scheurtjes in het rubber tussen het raam en de deurpost. Hoe kan ik die het beste melden? Gewoon via de app of een mail naar delivery. Heb ze helaas niet gezien bij afleveren
Bedoel je zoals dit:incomer schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:06:
Gisteren de aflevering gehad, de papieren waren nog niet helemaal op orde dus moest even een half uurtje wachten maar verder ging het top.

??
Very nice! Ik alles standaard met 7 zits optie. En ik kan echt niet wachten. Die 22 inchers zijn eigenlijk wel een must voor dd looks, maar buiten mijn budget.Proggy schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:58:
[...]
Long range
Midnight Silver Metallic
22" Onyx Black Turbine velgen
6 Seats volledig zwart
Standaard auto pilot
Midnight Silver is trouwens wel een hele mooie kleur. Maar in een gekke bui wrap ik hem misschien nog, en laat ik de velgen powdercoaten of spuiten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
7 zits is eigenlijk de betere keus, maar vind de 6 seats zo mooi. Hoop dat de kleur is zoals ik verwacht, laat hem wel snel voorzien van een nano/glas coating. Wilde heel graag de performance versie, maar die viel zwaar boven mijn budget. Hoop dat aflevering soepel loopt morgen en de auto is zoals ik verwacht.OMX2000 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:15:
[...]
Very nice! Ik alles standaard met 7 zits optie. En ik kan echt niet wachten. Die 22 inchers zijn eigenlijk wel een must voor dd looks, maar buiten mijn budget.
Midnight Silver is trouwens wel een hele mooie kleur. Maar in een gekke bui wrap ik hem misschien nog, en laat ik de velgen powdercoaten of spuiten.
Weet iemand hoe je nu precies auto pilot achteraf kan toevoegen?
Je bedoelt FSD?Proggy schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:42:
[...]
7 zits is eigenlijk de betere keus, maar vind de 6 seats zo mooi. Hoop dat de kleur is zoals ik verwacht, laat hem wel snel voorzien van een nano/glas coating. Wilde heel graag de performance versie, maar die viel zwaar boven mijn budget. Hoop dat aflevering soepel loopt morgen en de auto is zoals ik verwacht.
Weet iemand hoe je nu precies auto pilot achteraf kan toevoegen?
Kort verslag van mijn ophaalsessie: ik moest even goed zoeken op station Sloterdijk. Bleek achteraf dat ik meteen de goede kant op was gelopen maar ik dacht dat de rode teslavlaggen geen rode teslavlaggen waren. Mea Culpa. Pak zoals in de SMS staat gewoon de 'halen en brengen' uitgang, de Tesla vlaggen staan aan de rechterkant voorbij de zee aan fietsen.Thomas H schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:04:
Gister SMS gekregen, 28ste ophalen in Amsterdam. SR+ wit, partial premium black, 18" Aero, trekhaak.Zal me benieuwen hoe dat gaat! Is men heel punctueel? Ofwel wat als ik te vroeg of te laat kom? Ik moet vóór die tijd nog een huurauto inleveren op Schiphol en dan met het OV naar Amsterdam West reizen. Moeilijk timen allemaal dus. Die middag heb ik nog verplichtingen dus ik zou liever wat te vroeg arriveren...
- 19/07 bestelling bij LM, restrictie op 23/9
- 20/07 Tesla account
- 23/07 RN
- 15/08 LM gecontacteerd om de restrictie een week te vervroegen naar 16/9
- 03/09 gebeld met Tesla hoe het ervoor stond. Goed geholpen! Bleek een puinhoopje, restrictie stond op 29/09. Direct verwijderd aangezien een te vroege levering vrijwel onmogelijk was.
- 09/09 VIN in source
- 16/09 SMS 28e ophalen in Amsterdam om 12:30
Toen ik eenmaal de vlaggen gevonden had, stond er nog een nieuwe Tesla rijder te wachten. Net toen het begon te regenen kwamen er twee busjes aanrijden met een grote T op de zijkant. Gezien de regen werden we meteen meegenomen en vlak voor de deur gedropt. In de grote witte tent was het niet zo bijzonder druk en werden we beide meteen geholpen. Dat was allemaal heel vriendelijk.
Mijn auto stond redelijk dichtbij, tussen de buien door de buitenkant bekeken en gedurende de buien de binnenkant. Auto was helemaal compleet. Ik dacht de trekhaak te missen maar die lag in de frunk
Daarna naar een verjaardag, wat mensen rondgereden die allemaal erg onder de indruk waren van de looks en de performance. Helaas nog geen laadpas, dus ik moest 25 minuten heen en weer terug rijden naar de dichtstbijzijnde supercharger om weer thuis te komen. Na ja. Hopen dat dat snel geregeld wordt door de LM. Ik heb trouwens bij het laden de 100 kW aangetikt, onder de 50% SoC zeg maar. Dat maakt het laden wel een snelle gebeurtenis.
Nee het zijn de rubbers aan de kant van de auto.CRoNiXX schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:12:
[...]
Bedoel je zoals dit:
[Afbeelding: RaamScheur]
??
Zal vanavond even een foto maken.
Er ligt eindelijk een boot aan pier 80. Nu afwachten wat er geladen wordt en wat de bestemming wordt.
De 1ste boot lijkt naar Korea te gaan.
De 1ste boot lijkt naar Korea te gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door carpebios op 30-09-2019 09:06 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is het adres in Amsterdam voor het ophalen? Ik zie alleen een tijd en datum in mijn account staan. Ik had eerst Tilburg staan maar ben afgelopen vrijdag gebeld dat het Amsterdam zou gaan worden. Maar ze hebben dus geen adres afgegeven. Hang al een uur in de wacht dus dat schiet ook niet op.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Koopman Car Terminal, Maltaweg 3 AmsterdamGé Brander schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:47:
Wat is het adres in Amsterdam voor het ophalen? Ik zie alleen een tijd en datum in mijn account staan. Ik had eerst Tilburg staan maar ben afgelopen vrijdag gebeld dat het Amsterdam zou gaan worden. Maar ze hebben dus geen adres afgegeven. Hang al een uur in de wacht dus dat schiet ook niet op.
Kijk, daar kan Tesla wat van leren. Dat is nog eens een snel antwoord op een simpele vraag. Muchas Gracias!Herax10NL schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:49:
[...]
Koopman Car Terminal, Maltaweg 3 Amsterdam
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zag gister nog een voorstukje trouwens, van Radar over de Service van Tesla (vanavond in de uizending), gaat geen positief bericht worden kreeg ik het idee
Of dat uur kon je gebruiken om de pagina's van dit topic af te gaan, want dat adres is hier een paarGé Brander schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:51:
[...]
Kijk, daar kan Tesla wat van leren. Dat is nog eens een snel antwoord op een simpele vraag. Muchas Gracias!
Voor diegenen die hun Tesla ophalen en die dag gebruik maken van de Supercharger.
Ik heb na het ophalen in Amsterdam eerst de supercharger in Badhoevedorp gebruikt en bij thuiskomst nog even een test gedaan bij de Supercharger in Emmeloord.
Beide zie ik niet terug onder mijn account. Die van de dagen erna wel.
Dus de hele 1e dag is gratis gebruik van Supercharger.
Ik heb na het ophalen in Amsterdam eerst de supercharger in Badhoevedorp gebruikt en bij thuiskomst nog even een test gedaan bij de Supercharger in Emmeloord.
Dit heb ik ook, eerst in Apeldoorn en daarna in Emsbüren bij de supercharger ge"tankt". Waar zou je de supercharger sessies kunnen zien in je account? Of komt dit pas tevoorschijn wanneer je opnieuw bij een supercharger laad? Verder alleen nog maar bij Allego aan het laden geweest.ShadowFrys schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:05:
Voor diegenen die hun Tesla ophalen en die dag gebruik maken van de Supercharger.
Vraagje, Liggen er nu helemaal geen matten meer in de Tesla LR/PR? Of alleen de Frunk mat? Kan de matten niet meer vinden op de website
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
In mijn LR AWD (vrijdag opgehaald) in de auto zelf gewoon matten. In de frunk/trunk niet. Trunk hoort ook niet geloof ik, frunk was eerder dus wel.Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:15:
Vraagje, Liggen er nu helemaal geen matten meer in de Tesla LR/PR? Of alleen de Frunk mat? Kan de matten niet meer vinden op de website
Op dit moment geen frunk mat meer blijkbaar. Maar zie niks (meer?) op de Tesla site staan inzake matten. Dus wellicht voorraad opmaken en straks helemaal geen matten meer? Toch weer een paar tientjes extra per auto.Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:15:

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Trunk en Frunk:Inspired schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:21:
[...]
Op dit moment geen frunk mat meer blijkbaar. Maar zie niks (meer?) op de Tesla site staan inzake matten. Dus wellicht voorraad opmaken en straks helemaal geen matten meer? Toch weer een paar tientjes extra per auto.
https://shop.tesla.com/en...-3-all-weather-cargo-mats
Interieur:
https://shop.tesla.com/en...all-weather-interior-mats
Wat mij trouwens opvalt, keek net op de tesla site voorraad modellen, er staan er nu heeel veel op!
[ Voor 8% gewijzigd door Hypofyze op 30-09-2019 10:23 ]
Viel mij ook op, mijn config staat er 2x opHypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:23:
Wat mij trouwens opvalt, keek net op de tesla site voorraad modellen, er staan er nu heeel veel op!

Dit is meer iets voor het Tesla topic.CRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:58:
Zag gister nog een voorstukje trouwens, van Radar over de Service van Tesla (vanavond in de uizending), gaat geen positief bericht worden kreeg ik het idee
Mijne wel meer dan 2x toch maar is bellen 😂mauwz schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:26:
[...]
Viel mij ook op, mijn config staat er 2x op
Die van mij ook, dan zullen we wel snel een VIN krijgen toch?mauwz schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:26:
[...]
Viel mij ook op, mijn config staat er 2x op
Mag hopen van niet, ik ga toch geen auto zonder matten meenemen?Inspired schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:21:
[...]
Op dit moment geen frunk mat meer blijkbaar. Maar zie niks (meer?) op de Tesla site staan inzake matten. Dus wellicht voorraad opmaken en straks helemaal geen matten meer? Toch weer een paar tientjes extra per auto.
Tevens heb je er wel voor betaald!
Mag hopen dat Tesla ze dan gaat naleveren voor niets.
Mijne staat er niet tussen. Nu hopen dat we dan deze week VIN krijgen!
Model 3
Heb je het ergens staan dan? Ging ook zo met de USB kabels en de kortere Type 2 laadkabel. Beetje geld schrapen blijkbaar.RichardC79 schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:30:
[...]
Mag hopen van niet, ik ga toch geen auto zonder matten meenemen?
Tevens heb je er wel voor betaald!
Mag hopen dat Tesla ze dan gaat naleveren voor niets.
Die van mij ook. Die kunnen ze dus zo aan mij toewijzen want ik heb geen leveringsrestrictie meer maar Tesla zou niet kunnen leveren. Wie het nog weet mag het zeggen?Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:29:
[...]
Mijne wel meer dan 2x toch maar is bellen 😂
Volgens mij is het gewoon een rommeltje.
Matten lijken mij normaal in een auto. Heb nog nooit een auto zonder matten gehad.Inspired schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:32:
[...]
Heb je het ergens staan dan? Ging ook zo met de USB kabels en de kortere Type 2 laadkabel. Beetje geld schrapen blijkbaar.
USB kabeltjes kan ik nog wel inkomen.
In de SR+ zaten zitten ze ook niet. Dus zo normaal is het bij Tesla niet.RichardC79 schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:33:
[...]
Matten lijken mij normaal in een auto. Heb nog nooit een auto zonder matten gehad.
USB kabeltjes kan ik nog wel inkomen.
Of de autos en vin zijn weer verdeeld (maar nog niet zichtbaar) en dit is de rest die op de volgende boot staatRichardC79 schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:32:
[...]
Die van mij ook. Die kunnen ze dus zo aan mij toewijzen want ik heb geen leveringsrestrictie meer maar Tesla zou niet kunnen leveren. Wie het nog weet mag het zeggen?

Model 3
Zojuist even contact opgenomen per e-mail met Tesla Delivery, ze reageren tot op heden heel snel, dus ik ben benieuwd.Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:29:
[...]
Mijne wel meer dan 2x toch maar is bellen 😂
Vandaag moet ik eventueel voor een maand vervangend vervoer regelen / leasen. Dus het zou fijn zijn als ze hier even snel uitsluitsel over kunnen geven
Er komt dan een optie Geschiedenis in je Tesla Account er bij.Herax10NL schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:15:
[...]
Dit heb ik ook, eerst in Apeldoorn en daarna in Emsbüren bij de supercharger ge"tankt". Waar zou je de supercharger sessies kunnen zien in je account? Of komt dit pas tevoorschijn wanneer je opnieuw bij een supercharger laad? Verder alleen nog maar bij Allego aan het laden geweest.
Naast Home en Account.
Ik zou tegen het einde van de maand overigens voor geen geld willen werken bij Tesla, wat een baklading aan telefoontjes en e-mailtjes zouden ze daar wel niet krijgen ter beantwoording. Allemaal veel te enthousiaste klanten die in de wachtkamer zitten
Ook maar gemaild... Een brutaal mens heeft de halve wereld, right?mauwz schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:35:
[...]
Zojuist even contact opgenomen per e-mail met Tesla Delivery, ze reageren tot op heden heel snel, dus ik ben benieuwd.
Vandaag moet ik eventueel voor een maand vervangend vervoer regelen / leasen. Dus het zou fijn zijn als ze hier even snel uitsluitsel over kunnen geven

Overigens lijkt het erop dat de K.Asian Beauty naar Korea gaat varen (volgens MyShipTracking). Bummer!
ja kan ook kijken op je scherm in je M3 als je op je batterij logo klikt, zie je de kosten en het aantal KWH geladen.Herax10NL schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:15:
[...]
Dit heb ik ook, eerst in Apeldoorn en daarna in Emsbüren bij de supercharger ge"tankt". Waar zou je de supercharger sessies kunnen zien in je account? Of komt dit pas tevoorschijn wanneer je opnieuw bij een supercharger laad? Verder alleen nog maar bij Allego aan het laden geweest.
Interessant, waar zag je die informatie ?Hypofyze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:23:
Op de Tesla site zelf of elders ?
[ Voor 6% gewijzigd door GerardFianen op 30-09-2019 11:00 ]
Hmm net Tesla gebeld. Zij geven aan dat je je eigen order niet om mag zetten, ook weer iets nieuws. Dan is het cancel order en nieuwe plaatsen met de kans dat je weer terug in de wachtrij wordt geplaatst.
Tesla site zelf; https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3?redirect=noGerardFianen schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:59:
[...]
Interessant, waar zag je die informatie ?
Op de Tesla site zelf of elders ?
En jawel, we zijn de 5000 voorbij geracedMoons schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:21:
[...]
Toch weer 537 afgeleverd gister! Dus blijkbaar is de voorraad niet op![]()
Maandag zijn er in ieder geval in Tilburg afleveringen gepland. Waarschijnlijk is de Koopman Terminal dan leeg en gaan ze verder met uitleveren van wat er in Tilburg staat.
T/m gister totaal 4736 deze maand.
Dat afleveren in Amsterdam komt trouwens op mij over als super-efficiënt. Gewoon lossen vanaf de boot, geen additioneel transport per car carrier, en geen gebouwen nodig. Alleen balietje met papierwerk in een tent, en vrolijke medewerkers voor de sfeer
Vrijdag 446 Model 3'en afgeleverd, en zaterdag ook nog 258. Normaal op zaterdag maar een handje vol...
T/m de 28e 5523 deze maand. En met nog 1 afleverdag te gaan deze maand, gaan we richting de 6000 - als er genoeg wagens zijn.
Iemand een update hoeveel er nog in Amsterdam te zien waren?
Zal je net zien, reageren uitgerekend op deze mail te laat, of nietNexz schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:42:
[...]
Ook maar gemaild... Een brutaal mens heeft de halve wereld, right?.
Overigens lijkt het erop dat de K.Asian Beauty naar Korea gaat varen (volgens MyShipTracking). Bummer!

Woei! Na bijna 4 weken eindelijk goedkeuring gekregen van de baas dat de Model 3 besteld mag worden 
Hoop dat ik em nog voor het einde van het jaar kan rijden, volgens de leasemaatschappij heeft Tesla "gegarandeerd" dat bestellingen die voor a.s. vrijdag worden gedaan nog dit jaar uitgeleverd gaan worden, natuurlijk wel met de nodige mitsen en maren, maar ik heb niet zo'n spannende configuratie, dus hopelijk pak ik die 4% nog mee
Hoop dat ik em nog voor het einde van het jaar kan rijden, volgens de leasemaatschappij heeft Tesla "gegarandeerd" dat bestellingen die voor a.s. vrijdag worden gedaan nog dit jaar uitgeleverd gaan worden, natuurlijk wel met de nodige mitsen en maren, maar ik heb niet zo'n spannende configuratie, dus hopelijk pak ik die 4% nog mee
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Heb je wat info? Mijn zwart/zwart/lr/18inch staat ook meerdere keren als voorraad maar geen levertijd bekend. Bestelt 1-08RichardC79 schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:32:
[...]
Die van mij ook. Die kunnen ze dus zo aan mij toewijzen want ik heb geen leveringsrestrictie meer maar Tesla zou niet kunnen leveren. Wie het nog weet mag het zeggen?
De bestelling is uiteindelijk vrijdag geplaatst bij de Leaseintermediair, dus ik heb er goede hoop op dat de bestelling vandaag bij de LM gedaan wordt. Verder helemaal geen last van FOMO of zo...CRoNiXX schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:19:
[...]
Aww dat is wel zonde ja, mijn LR AWD wit/wit/19" afgelopen vrijdag (13-9) ingediend bij de LM en gisteren de welkomstmail van Tesla met RN/auto zichtbaar in de account etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Devster op 30-09-2019 11:40 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Zoals al eerder hierboven gemeld: Als je zo'n "voorraad"-model besteld, zien ze dat als een hele nieuwe bestelling....Met Lease sowieso niet handig.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:35:
[...]
Heb je wat info? Mijn zwart/zwart/lr/18inch staat ook meerdere keren als voorraad maar geen levertijd bekend. Bestelt 1-08
Ik vrees dat de zwart/zwart config door het wijzigen naar wit als standaard kleur de 'RWD LR' treatment krijgt....
Laatste post in dit topic:
Afgelopen zaterdag (nadat de afspraak 3 x verzet was) de M3 SR+ opgehaald.
Ophalen
Vanaf station Sloterdijk met shuttlebusje naar de locatie. Daar even kort in de rij voor één van de vier balies. Na een korte check kreeg ik te horen in welke rij ik de auto kon zoeken. Na 5 minuten gevonden. Alles zag er redelijk keurig uit (niet brandschoon overigens).
Aflever-issue
Er was wel één defect: raam van portier links-achter deed het niet - en dat is wel cruciaal om uberhaupt de deuren te openen. De ramen openen en sluiten immers automatische en paar centimeter bij het openen c.q. sluiten van de deur. Ik sprak één van de aardige Tesla-dames aan; zij haalde een service-collega erbij. Na 20 minuten wachten was het - gelukkig! - gefixt. 'Calibration issue', aldus de medewerker.
Rij-ervaring
Anyway, na e.e.a. ingesteld te hebben reed ik weg. Het rijdt top. Wegligging en 'stuur-directheid' is boven verwachting goed (en ik ben op dat gebied best wat gewend). Acceleratie uiteraard goed. Audio klinkt best aardig - maar niet subliem uiteraard (zoals op de LR). Superchargen werkt fantastisch. Inpluggen en met 700km/u laden.
Al met al: bevalt uitstekend!
Afgelopen zaterdag (nadat de afspraak 3 x verzet was) de M3 SR+ opgehaald.
Ophalen
Vanaf station Sloterdijk met shuttlebusje naar de locatie. Daar even kort in de rij voor één van de vier balies. Na een korte check kreeg ik te horen in welke rij ik de auto kon zoeken. Na 5 minuten gevonden. Alles zag er redelijk keurig uit (niet brandschoon overigens).
Aflever-issue
Er was wel één defect: raam van portier links-achter deed het niet - en dat is wel cruciaal om uberhaupt de deuren te openen. De ramen openen en sluiten immers automatische en paar centimeter bij het openen c.q. sluiten van de deur. Ik sprak één van de aardige Tesla-dames aan; zij haalde een service-collega erbij. Na 20 minuten wachten was het - gelukkig! - gefixt. 'Calibration issue', aldus de medewerker.
Rij-ervaring
Anyway, na e.e.a. ingesteld te hebben reed ik weg. Het rijdt top. Wegligging en 'stuur-directheid' is boven verwachting goed (en ik ben op dat gebied best wat gewend). Acceleratie uiteraard goed. Audio klinkt best aardig - maar niet subliem uiteraard (zoals op de LR). Superchargen werkt fantastisch. Inpluggen en met 700km/u laden.
Al met al: bevalt uitstekend!
Ik heb Tesla een mail gestuurd omdat ook mijn configuratie er meerder malen op stond (LR AWD Black, Black 19").
Krijg vervolgens geen antwoord van een medewerker maar wel een mail van Tesla Delivery met "bereid je voor op de levering van uw Model 3.
Maar als ik dan op de linkjes klik van leveringslocatie etc dan kom ik op mijn Tesla account terecht waar nu mijn RN in rode letters staat maar voor de rest geen VIN of andere info te vinden. Alleen "Wij hebben uw bestelling ontvangen. Wij zullen contact met u opnemen om de leverdatum af te spreken."
Iemand die weet wat gaande is?
Krijg vervolgens geen antwoord van een medewerker maar wel een mail van Tesla Delivery met "bereid je voor op de levering van uw Model 3.
Maar als ik dan op de linkjes klik van leveringslocatie etc dan kom ik op mijn Tesla account terecht waar nu mijn RN in rode letters staat maar voor de rest geen VIN of andere info te vinden. Alleen "Wij hebben uw bestelling ontvangen. Wij zullen contact met u opnemen om de leverdatum af te spreken."
Iemand die weet wat gaande is?
Ik heb ook een zwart/zwart/lr/18inch in bestelling staan (restrictie eraf sinds 1-9). En ik heb net gebeld met Tesla over deze voorraad-modellen. Hij gaf aan dat dit auto's zijn die onderweg zijn van Amerika naar NL. Komen aan op 30-10. Ik kan binnen enkele dagen een koppeling in mijn account verwachten. Hij kon helaas niet een voorraad-auto koppelen aan mijn account, omdat dit niet kan vanwege de leasemaatschappij.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:35:
[...]
Heb je wat info? Mijn zwart/zwart/lr/18inch staat ook meerdere keren als voorraad maar geen levertijd bekend. Bestelt 1-08
Ik vind het wel vreemd dat deze auto's al op de boot zouden staan. Een boot doet er toch twee weken over? Dan zouden ze nog niet op de boot kunnen staan. Misschien staan deze nog op de kade in Amerika en kijken ze in welke land de auto's worden verkocht en afhankelijk daarvan gaan ze op de boot naar het juiste land.
Boot vanaf de West kust doet er drie weken over. Maar ze zullen daar gewoon nog op de kade staan. Schip zal dan binnen nu en een week oid vertrekken richting Zeebrugge.JackRyan schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:20:
[...]
Ik heb ook een zwart/zwart/lr/18inch in bestelling staan (restrictie eraf sinds 1-9). En ik heb net gebeld met Tesla over deze voorraad-modellen. Hij gaf aan dat dit auto's zijn die onderweg zijn van Amerika naar NL. Komen aan op 30-10. Ik kan binnen enkele dagen een koppeling in mijn account verwachten. Hij kon helaas niet een voorraad-auto koppelen aan mijn account, omdat dit niet kan vanwege de leasemaatschappij.
Ik vind het wel vreemd dat deze auto's al op de boot zouden staan. Een boot doet er toch twee weken over? Dan zouden ze nog niet op de boot kunnen staan. Misschien staan deze nog op de kade in Amerika en kijken ze in welke land de auto's worden verkocht en afhankelijk daarvan gaan ze op de boot naar het juiste land.
Op de kade staan momenteel zo’n 500 tesla met het stuur rechts. En er is 1 boot aan het laden blijkbaar
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zal vast niet alles zijn. Plus, er komen dagelijks treinen met Tesla's aan.carpebios schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:23:
Op de kade staan momenteel zo’n 500 tesla met het stuur rechts. En er is 1 boot aan het laden blijkbaar
Zojuist m'n M3 LR AWD besteld, blauw, trekhaak, aero velgen (range is always king) en zwart interieur (mooier vanwege houtstrip en kleine man in auto die alles vies en kapot maakt.)
Zag in het weekend op hun website dezelfde auto direct beschikbaar als ik via LM heb besteld, dus deze gelijk gekocht en aan LM RN-nummer en VIN doorgegeven. Als zij de auto hebben gekoppeld, besteld en betaald krijg ik mijn 2000 Euro aanbetaling weer terug van Tesla. Kan wel maandje duren..
Auto dobbert nu ergens rond... Het (hopelijk niet al te lange) wachten kan beginnen...en dan..Miep miep zoef...
Zag in het weekend op hun website dezelfde auto direct beschikbaar als ik via LM heb besteld, dus deze gelijk gekocht en aan LM RN-nummer en VIN doorgegeven. Als zij de auto hebben gekoppeld, besteld en betaald krijg ik mijn 2000 Euro aanbetaling weer terug van Tesla. Kan wel maandje duren..
Auto dobbert nu ergens rond... Het (hopelijk niet al te lange) wachten kan beginnen...en dan..Miep miep zoef...
Stonden er nog erg veel, alleen die van mij stond er niet 😞Moons schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:09:
Iemand een update hoeveel er nog in Amsterdam te zien waren?
--
[ Voor 99% gewijzigd door Modder3 op 25-11-2021 19:44 ]
Lease? Als het mijn eigen auto was had ik hem retour gedaan. Vind dit wel veel "puntjes".Modder3 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:34:
Vorige week mijn LR, wit/zwart, 19'' opgehaald.
Beetje de standaard customer experience:
Op het terrein een 'Genius' aangesproken ivm enkele onvolkomenheden.
Reactie; 'Valt binnen de toleranties van Tesla' doen wij niets aan, bel maar naar een service center..'
puntjes;
Carkit-microfoon werkt niet.
Audiosysteem werkt niet, alleen tweeters voorin doen het.
Kofferbak-klep zit scheef, steekt aanzienlijk uit in de hoogte rechtsachter bij aansluiting raamstijl.
Usb/Laadkabels telefoon ontbreken.
Wielen/Stuur trilt licht bij >100kmh
Afwijkende kieren bij spatborden, frunk, koplampen, en aansluiting A stijl.
Dakruit zit beschadiging langs rand buitenzijde bestuurderszijde.
Lijm? resten aan binnenzijde a-stijl rechtsvoor.
Frunk mat ontbreekt.
Lak nog niet kunnen controleren ivm weersomstandigheden.
Rijcomfort valt iets tegen (in tegenstelling van wat ik hier veelal lees). Het komt waanzinnig snel van z'n plek, wat natuurlijk wel een attractie op zich is, maar het mist de verfijning van een grote middenklasser.
Iemand al met de bandenspanning aan het testen?? Nu staan ze alle vier op 2,9 bar. Mogelijk dat iets minder druk wat meer rust brengt?
Als dit mijn auto zou zijn geweest, had ik direct de LM gebeld met de melding dat ze hem kunnen laten staan. Een niet-werkende microfoon van de carkit is als ondernemer sowieso een no-go, de auto is mijn 'bel hut'. De beschadigingen en missende aansluitingen die je noemt klinken gewoon heel slordig, daar moeten ze echt wat aan doen vind ik.Modder3 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:34:
Vorige week mijn LR, wit/zwart, 19'' opgehaald.
Beetje de standaard customer experience:
Op het terrein een 'Genius' aangesproken ivm enkele onvolkomenheden.
Reactie; 'Valt binnen de toleranties van Tesla' doen wij niets aan, bel maar naar een service center..'
puntjes;
Carkit-microfoon werkt niet.
Audiosysteem werkt niet, alleen tweeters voorin doen het.
Kofferbak-klep zit scheef, steekt aanzienlijk uit in de hoogte rechtsachter bij aansluiting raamstijl.
Usb/Laadkabels telefoon ontbreken.
Wielen/Stuur trilt licht bij >100kmh
Afwijkende kieren bij spatborden, frunk, koplampen, en aansluiting A stijl.
Dakruit zit beschadiging langs rand buitenzijde bestuurderszijde.
Lijm? resten aan binnenzijde a-stijl rechtsvoor.
Frunk mat ontbreekt.
Lak nog niet kunnen controleren ivm weersomstandigheden.
Rijcomfort valt iets tegen (in tegenstelling van wat ik hier veelal lees). Het komt waanzinnig snel van z'n plek, wat natuurlijk wel een attractie op zich is, maar het mist de verfijning van een grote middenklasser.
Iemand al met de bandenspanning aan het testen?? Nu staan ze alle vier op 2,9 bar. Mogelijk dat iets minder druk wat meer rust brengt?
Lease idd. Als je dit prive wil aanschaffen dan moet je wel héél erg graag elektrisch willen rijden..Inspired schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:37:
[...]
Lease? Als het mijn eigen auto was had ik hem retour gedaan. Vind dit wel veel "puntjes".
Voor 62k zou ik persoonlijk een passat kopen en voor 10k een stuk bos om te compenseren
Die kabels voor de telefoon zitten er sowieso toch niet bij? Of ben ik nu mis? Verder heel slordig en lijkt het wel een maandag model.
Klopt USB kabels en Frunk mat zit er niet meer bij.carpebios schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:44:
Die kabels voor de telefoon zitten er sowieso toch niet bij? Of ben ik nu mis? Verder heel slordig en lijkt het wel een maandag model.
Ik zou overleggen met de LM.
[ Voor 4% gewijzigd door Inspired op 30-09-2019 12:45 ]
Zo op de website is dat lijstje van de voorraadmodellen echt lang. Geen 1 SR+ dus ben benieuwd of deze dan al gekoppeld zijn.
Zijn er mensen die ineens een VIN hebben?
Model 3
Verwijderd
Hmmm Athlon snapt niets van een referral link. Hoe werkt dit bij de leasemij? Moeten zij die bij Tesla doorgeven?
19 September mijn model 3 opgehaald, zat er geen type 2 stekker bij. Deze zal na een week geleverd worden. Tot op heden nog niks vernomen. Vorige week met Tesla support gebeld, zeiden dat ik naar een service center moest rijden om te kijken of ik daar de kabel op kon halen. Ik gebeld naar Tesla Duiven, meneer vertelde me dat de kabel daar zou liggen en dat ik die kon ophalen. Kom ik daaraan, werd mij doodleuk verteld dat ze die kabels daar helemaal niet hadden. Op de vraag hoe ik 'Mobile Services' kon bereiken kon geen duidelijk antwoord gegeven worden. Alleen dat ik de support pagina moest spammen over mijn situatie.
Doordat ik niet thuis en werk kan laden (alleen publiek) ben ik verplicht elke dag langs een fastned te rijden om daar een half uur te laden. Leasemaatschappij kan mij niet helpen zeggen ze. Iemand nog een suggestie?
Doordat ik niet thuis en werk kan laden (alleen publiek) ben ik verplicht elke dag langs een fastned te rijden om daar een half uur te laden. Leasemaatschappij kan mij niet helpen zeggen ze. Iemand nog een suggestie?
nein, nog nietElonDusk schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:45:
Zo op de website is dat lijstje van de voorraadmodellen echt lang. Geen 1 SR+ dus ben benieuwd of deze dan al gekoppeld zijn.
Neen geen VIN gevonden in de code!
Verwijderd
Kan dit anders achteraf nog?Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:46:
Hmmm Athlon snapt niets van een referral link. Hoe werkt dit bij de leasemij? Moeten zij die bij Tesla doorgeven?
De lr awd zwart zwart 18 inch voorraadmodellen staan allemaal nog in de US hoorde ik net via de helpdesk.
[ Voor 3% gewijzigd door Emptyy op 30-09-2019 12:55 ]
Bel naar de leasemaatschappij dat jij in dat geval zelf een kabel gaat kopen, en dat je de kosten gaat doorsturen naar hun.DoMiNaTiOnZ schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:47:
19 September mijn model 3 opgehaald, zat er geen type 2 stekker bij. Deze zal na een week geleverd worden. Tot op heden nog niks vernomen. Vorige week met Tesla support gebeld, zeiden dat ik naar een service center moest rijden om te kijken of ik daar de kabel op kon halen. Ik gebeld naar Tesla Duiven, meneer vertelde me dat de kabel daar zou liggen en dat ik die kon ophalen. Kom ik daaraan, werd mij doodleuk verteld dat ze die kabels daar helemaal niet hadden. Op de vraag hoe ik 'Mobile Services' kon bereiken kon geen duidelijk antwoord gegeven worden. Alleen dat ik de support pagina moest spammen over mijn situatie.
Het is hun eigendom, dus hun mogen wel eens de moeite doen om je een andere kabel te geven of om Tesla te pushen voor de kabel.
@BlakHawk
Nein
Verwijderd
Hoe kan Athlon dan de referral gebruiken?
Zij zullen op een andere manier bestellen dan via de website gok ik.
Of kan het helemaal niet bij leasebestelling?
Dat is wat ik ook zou doen..bottom line schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:55:
[...]
Bel naar de leasemaatschappij dat jij in dat geval zelf een kabel gaat kopen, en dat je de kosten gaat doorsturen naar hun.
Het is hun eigendom, dus hun mogen wel eens de moeite doen om je een andere kabel te geven of om Tesla te pushen voor de kabel.
@BlakHawk
Nein
[ Voor 3% gewijzigd door Gé Brander op 30-09-2019 12:57 ]
Fingers crossed!Emptyy schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:54:
De lr awd zwart zwart 18 inch voorraadmodellen staan allemaal nog in de US hoorde ik net via de helpdesk.
Staat een blauwe SR+ tussen.ElonDusk schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:45:
Dat vroeg ik enkele pagina's ook. Toen was het antwoord onduidelijk. De 1 zegt ja, de ander zegt nee.
Zoals ik het begreep kon dat in het verleden wel (op een redelijk standaard manier, namelijk m.b.v. een mailtje) maar kan dat nu niet meer.Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:04:
[...]
Dat vroeg ik enkele pagina's ook. Toen was het antwoord onduidelijk. De 1 zegt ja, de ander zegt nee.
Verwijderd
Maar de leasemaatschappij, athlon weet niet wat ze met de referral moeten?Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:04:
[...]
Neem aan gewoon doorgeven bij de bestelling?
Dat is jammer, Athlon zegt niet zo veel te kunnen met een referral. Ik snap best dat zij niet via de website bestellen.CRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:06:
[...]
Zoals ik het begreep kon dat in het verleden wel (op een redelijk standaard manier, namelijk m.b.v. een mailtje) maar kan dat nu niet meer.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2019 13:07 ]
v.w.b. dat athlon stukje, daar durf ik niets over te zeggen... ik weet wel dat het bij onze LM (Aspire) wel gewoon met Ref. wordt besteld.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:06:
[...]
Maar de leasemaatschappij, athlon weet niet wat ze met de referral moeten?
[...]
Dat is jammer, Athlon zegt niet zo veel te kunnen met een referral. Ik snap best dat zij niet via de website bestellen.
Normaal gesproken kan een LM bij de bestelling naar Telsa dit gewoon doorgeven. Zo doen vele andere LMs het ook. Beetje gek dat Athlon het niet snapt. Zo klein zijn ze toch ook niet.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:06:
[...]
Maar de leasemaatschappij, athlon weet niet wat ze met de referral moeten?
[...]
Dat is jammer, Athlon zegt niet zo veel te kunnen met een referral. Ik snap best dat zij niet via de website bestellen.
Athlon doet wel iets met referrals:Inspired schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:09:
[...]
Normaal gesproken kan een LM bij de bestelling naar Telsa dit gewoon doorgeven. Zo doen vele andere LMs het ook. Beetje gek dat Athlon het niet snapt. Zo klein zijn ze toch ook niet.
Ik kwam via de search wel uit bij deze pagina:
https://www.tesla.com/nl_...nederland4977?redirect=no
Pagina even laten laden, na een tijdje krijg je 3 tesla's te zien met het aantal referrals.
EDIT: Link werkt niet meer. Vorige week wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Recci op 30-09-2019 13:13 ]
Wij (leasemaatschappij) bestellen rechtstreeks bij Tesla fleetsales. Hierbij kunnen wij de refferal opnemen als accessoire in de bestelling of na confirmatie alsnog een referral laten koppelen. Dit kan echter maar tot een paar dagen (onduidelijk precies hoeveel) na bevestiging van de bestelling.Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:04:
[...]
404Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:13:
[...]
Athlon doet wel iets met referrals:
Ik kwam via de search wel uit bij deze pagina:
https://www.tesla.com/nl_...nederland4977?redirect=no
Pagina even laten laden, na een tijdje krijg je 3 tesla's te zien met het aantal referrals.
EDIT: Link werkt niet meer. Vorige week wel.
EDIT: Owww was je zelf ookal opgevallen...
[ Voor 5% gewijzigd door cronixx op 30-09-2019 13:16 ]
Net als anderen hier kon ik het niet laten om ook even te mailen met Delivery over de voorraad modellen op de site. Ik kreeg binnen 20min. een reactie.
De voorraad modellen staan momenteel nog in Amerika en komen eind oktober binnen. Ze hebben mijn bestelling gekoppeld.
De voorraad modellen staan momenteel nog in Amerika en komen eind oktober binnen. Ze hebben mijn bestelling gekoppeld.
Nice, mijn config staat niet tussen de voorraad, dus hopelijk is dat zo omdat hij al gekoppeld isRecci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:17:
Net als anderen hier kon ik het niet laten om ook even te mailen met Delivery over de voorraad modellen op de site. Ik kreeg binnen 20min. een reactie.
Dit is precies wat ik dus ook hoop. Oprecht ik weet niet wat ik ga doen als mijn M3 niet op de eerst volgende boot zitCRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:18:
[...]
Nice, mijn config staat niet tussen de voorraad, dus hopelijk is dat zo omdat hij al gekoppeld is(op de achtergrond)
Model 3
Nóg langer wachten, denk ik.....ElonDusk schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:20:
[...]
Dit is precies wat ik dus ook hoop. Oprecht ik weet niet wat ik ga doen als mijn M3 niet op de eerst volgende boot zit
Wat was jouw config ookal weer?
Nice, hier nog geen reactie helaas. Ik ga ze zo even bellen, ondertussen neemt de 'voorraad' online zienderogen af.Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:17:
Ik hoop dat mijn SR+ ook op de Eind Oktober boot staat. 1 November Restrictie datum dus fingers crossed!
Ha, bij mij doen ze er inmiddels al 3 uur over...Recci schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:17:

Lease, Athlon heeft het besteld. Gemailed vanaf m'n werkadres.. Mazzeltje?Nexz schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:23:
[...]
Ha, bij mij doen ze er inmiddels al 3 uur over.... Lease je of betaal je contant/financiering?
Verwijderd
Blijkbaar miscommunicatie, hij is opgenomen als accesoire idd, maar ze kunnen geen garanties geven mbt de voordelen oid.Inspired schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:09:
[...]
Normaal gesproken kan een LM bij de bestelling naar Telsa dit gewoon doorgeven. Zo doen vele andere LMs het ook. Beetje gek dat Athlon het niet snapt. Zo klein zijn ze toch ook niet.
Maakt niet uit, mooi meegenomen als het lukt, nu de bevestiging afwachten.
SR+ Wit / Wit/ 19"CRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:22:
[...]
Nóg langer wachten, denk ik.....
Wat was jouw config ookal weer?
Model 3
LR AWD Wit / Wit / 19"
Toch een béétje hetzelfde....
Wanneer heb jij besteld?CRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:37:
[...]
LR AWD Wit / Wit / 19"
Toch een béétje hetzelfde....
Model 3
Ooh, pas veeeeeeeeeeeel later dan jij joh, 13 sept.
Ik had een SR+ besteld maar deze laten aanpassen naar een LR AWD. De nieuwe config staat onder direct leverbaar. Zit met smart te wachten wanneer de LM alles doorgeeft aan Tesla.
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Nou ja misschien sturen ze 1 boot met aantal van deze combinaties en krijgen we het alsnog tegelijkertijd binnenCRoNiXX schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:40:
[...]
Ooh, pas veeeeeeeeeeeel later dan jij joh, 13 sept.

Model 3
Zouden de voorraad modellen niet overblijfselen zijn van de gemaakte bestellingen? Dus VIN nummers worden binnenkort gekoppeld aan de reeds bestaande bestellingen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.