Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMAV_NL
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2023
Joe Dancen schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:21:
[...]

Mijn m3 (LR/w/zw/18/th) 2-8 besteld. Zat een leverrestrictie op tot 16-10. Maandag leverrestrictie laten verwijderen en 27e vrijdag mail over afleveren 30e maandag. Ik lag toch echt op de oude stapel?
Ook een combinatie van beschikbare/bestelde configuratie ga ik vanuit..
Ach, speculeren hoort bij de voorpret.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hypofyze
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21-08 08:04
Recci schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:55:
[...]

Oh great. Dan blijf ik er af.
Heb dit ook gehad. Tesla zegt wij zien LM als hoofd en daardoor mogen zijn alleen aanpassen. Op pc lukte het mij ook niet maar op telefoon inloggen en je kan de vinkjes wel zetten zonder foutmelding althans dat was bij mij zo :)

Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2021
Joe Dancen schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:13:
Neem aan dat als jullie trekhaak erbij bestellen je dat hier in de specs zetten? Zie nml weinig trekhaken voorbij komen.
Ik heb ook met trekhaak.:
Wit/zwart/18/trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:41
Hypofyze schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:34:
[...]

Heb dit ook gehad. Tesla zegt wij zien LM als hoofd en daardoor mogen zijn alleen aanpassen. Op pc lukte het mij ook niet maar op telefoon inloggen en je kan de vinkjes wel zetten zonder foutmelding althans dat was bij mij zo :)
In de Tesla app kan ik alleen nog maar video's kijken en uitloggen. Verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

[...]

Mijn m3 (LR/w/zw/18/th) 2-8 besteld. Zat een leverrestrictie op tot 16-10. Maandag leverrestrictie laten verwijderen en 27e vrijdag mail over afleveren 30e maandag. Ik lag toch echt op de oude stapel?
[...]

[...]

Super toch, welke configuratie had je?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 14:45
Marvaa schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:35:
[...]

Ik heb ook met trekhaak.:
Wit/zwart/18/trekhaak
Ik heb er ook zo één besteld (via werkgever op 18-09):
SR+ Wit/zwart/18/trekhaak
RN is beschikbaar, geen VIN nog, dus nu wachten. :P

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
Weet iemand ook of Athlon via een referral link besteld en je dus 1500km Supercharging krijgt? (Als ik in dit topic zoek dan kom ik er niet helemaal uit).

Mocht dat niet het geval zijn, is het ook mogelijk achter aan code toe te (laten) voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMAT
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:44
Recci schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:31:
Weet iemand ook of Athlon via een referral link besteld en je dus 1500km Supercharging krijgt? (Als ik in dit topic zoek dan kom ik er niet helemaal uit).

Mocht dat niet het geval zijn, is het ook mogelijk achter aan code toe te (laten) voegen?
Helaas 2 x nee. 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Frome schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:38:
[...]

Super toch, welke configuratie had je?
1 x LR/w/zw/18"/TH
1 x SR/w/w/18"/TH

Beide besteld 2-8. LR leveren maandag 30-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Recci schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:31:

Het is mij al meerdere keren gelukt om na bestelling maar voor aflevering een code toe te laten voegen.

Ik zit inmiddels al boven de 60.000 kilometer superchargertegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:18:
[...]

Het is mij al meerdere keren gelukt om na bestelling maar voor aflevering een code toe te laten voegen.

Ik zit inmiddels al boven de 60.000 kilometer superchargertegoed.
Wat is de beste manier op dit te laten toevoegen? Telefoon, mail, langs bij een dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
Ik kwam via de search wel uit bij deze pagina:
https://www.tesla.com/nl_...nederland4977?redirect=no

Pagina even laten laden, na een tijdje krijg je 3 tesla's te zien met het aantal referrals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2ttVJCK/Screenshot-1.png

Tesla tenaamstellingen de afgelopen 3 jaar (per kwartaal). De Model 3 is echt een absurde hit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleymaur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:52
Ik krijg net een sms dat ik de auto vanavond mag ophalen ipv morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Dat is lekker op tijd hahaha

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

mrwolf schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:06:
[...]

Dat is bij echt anders. Kenteken is al een tijdje bekend (ZR-xxx-R), en alle datums bij de RDW staan op 1 augustus 2019. Dus er is iets aan de hand met die auto (kwijt geweest, schade, geen idee), maar Tesla kan of wil dat niet zeggen. Ben heel benieuwd wat ik morgen aantref :X
Zoek eens op YouTube naar reviews van Tesla model 3 en controleer het kenteken... Ik heb ook een review model toegewezen gekregen...

Afgelopen dinsdag besteld uit de voorraad, maandag ophalen, eerst zou het in Tilburg zijn maar vandaag telefoon gehad dat ik naar Amsterdam moet.

[ Voor 13% gewijzigd door Gé Brander op 27-09-2019 18:40 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easy-cloud schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:12:
[...]

Nee, Athlon deed erg moeilijk haha! Dus nu bij Riemersma besteld, kreeg net bevestiging dat de order is gedaan bij Tesla
Wat deed Athlon moeilijk dan?
Maandag bestellen we de mijne bij Atlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Taigu schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:08:
[...]

Vanmorgen SMS ontvangen van Tesla, auto is niet gereed om uit te leveren. Verplaatst naar 30-09 :(
Levering weer uitgesteld, auto is nog niet gerepareerd. Overstappen op een andere VIN met dezelfde config (op voorraad!) gaat niet omdat de auto al op naam staat. Nieuwe uitleverdatum onbekend :(

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
Taigu schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:23:
[...]

Levering weer uitgesteld, auto is nog niet gerepareerd. Overstappen op een andere VIN met dezelfde config (op voorraad!) gaat niet omdat de auto al op naam staat. Nieuwe uitleverdatum onbekend :(
Welke config? En hoezo reparatie???? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:19
En waarom al op naam? Ik zou weigeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mocht gisteren mijn auto ophalen in Amsterdam. Ik had gisteren uiteraard geen tijd om hier even een update te plaatsen, dus bij deze:

Het is toch best goed geregeld daar. Ik was 30min te vroeg, moest mij melden in de grote tent, papierwerk mee gekregen, bij het 3e tentje staat uw auto ergens in de rij klaar.

De app werkte nog niet maar zou binnen 48u actief worden, uiteindelijk duurde dit 30min, precies dus om 15.30 de tijd van mijn afspraak (toeval?)

Na een grondige inspectie gemerkt dat een van de koplampen er niet netjes in zat. Een kier aan de bovenkant en stak uit ten opzichte van de bumper. De eerste vriendelijke man vertel met droge ogen dat dit door de keuring in de USA en NL was gekomen dus prima was. Bij de poort nogmaals gemeld voor het wegrijden en aangegeven dat dit het enige was wat niet netjes was. Hij vond dat ook en ze gingen een service afspraak inplannen.

Accu was 40% vol. Eenmaal onderweg werden de camera's gekalibreerd, dit duurde ongeveer 10min. En thuis moest ik nog een update uitvoeren. Maar de rit naar huis was super, zelfs file rijden is leuk in zo'n auto!

Voor mij dus een prima ervaring en echt een top auto!

28/8: besteld via LM
29/8: Tesla account met RN nummer
04/9: VIN in source
17/9: SMS voor aflevering op 27/9 in Amsterdam
27/9: opgehaald

Config: LR AWD wit, Zwart 18" (Michelin)

• Hypofyze
Recci schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:36:
[...]

In de Tesla app kan ik alleen nog maar video's kijken en uitloggen. Verder niets.
Inloggen via browser op tel op tesla.com

• Hypofyze
Recci schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:22:
[...]

Wat is de beste manier op dit te laten toevoegen? Telefoon, mail, langs bij een dealer?
Hier ben ik ook benieuwd naar 😊

• Altazar
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-08 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 07:29:
Ik mocht gisteren mijn auto ophalen in Amsterdam. Ik had gisteren uiteraard geen tijd om hier even een update te plaatsen, dus bij deze:

Het is toch best goed geregeld daar. Ik was 30min te vroeg, moest mij melden in de grote tent, papierwerk mee gekregen, bij het 3e tentje staat uw auto ergens in de rij klaar.

De app werkte nog niet maar zou binnen 48u actief worden, uiteindelijk duurde dit 30min, precies dus om 15.30 de tijd van mijn afspraak (toeval?)

Na een grondige inspectie gemerkt dat een van de koplampen er niet netjes in zat. Een kier aan de bovenkant en stak uit ten opzichte van de bumper. De eerste vriendelijke man vertel met droge ogen dat dit door de keuring in de USA en NL was gekomen dus prima was. Bij de poort nogmaals gemeld voor het wegrijden en aangegeven dat dit het enige was wat niet netjes was. Hij vond dat ook en ze gingen een service afspraak inplannen.

Accu was 40% vol. Eenmaal onderweg werden de camera's gekalibreerd, dit duurde ongeveer 10min. En thuis moest ik nog een update uitvoeren. Maar de rit naar huis was super, zelfs file rijden is leuk in zo'n auto!

Had jij wel een frunk mat geleverd gekregen? Of is dat niet meer zo? Bij mij vertelde ze dat het er nu niet meer bij zat. Zelfs niet op LR AWD of performance versies.
Altazar schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 07:57:
[...]

Had jij wel een frunk mat geleverd gekregen? Of is dat niet meer zo? Bij mij vertelde ze dat het er nu niet meer bij zat. Zelfs niet op LR AWD of performance versies.
Hebben ze weer iets gevonden waar een paar EUR op te besparen valt? Wel wat sneu als dit waar is. Ik kan trouwens niks (meer?) vinden op de Tesla site inzake matten. Staat verder ook niet bij premium vermeld. Weet niet of het er ooit stond?

[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 28-09-2019 08:38 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Ik heb inderdaad ook geen Frunk mat gehad en een collega ook niet. Maar ff bellen maandag..

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 07:29:

Eigenlijk een bijna identieke ervaring.
We waren met de auto naar de maltaweg 3 gereden. Daar is een parkeerplaats. Vanaf daar is het 100m naar een grote witte tent met een stuk of 6 balies en medewerkers die je een voor een helpen. Ik moest denk ik 5min wachtten voor we werden geholpen door een engels sprekende jongedame.
We waren er een half uur te vroeg maar dat was geen probleem. Alles was geregeld en in orde en we konden de auto gaan zoeken in rij vier. Staat allemaal prima aangegeven trouwens dus als het goed is hoef je je geen zorgen te maken dat je je auto niet gaat vinden.
Ze vertelden dat er 1200 tesla's op het terrein stonden (ook S en X maar denk 90% 3). Dus verwacht begin oktober ook wellicht nog wat leveringen of ze moeten flink de schouders er onder zetten de komende paar dagen :)
De auto grondig bekeken en niets vreemds gezien. Na al die verhalen hier over uitlijningen en weet ik veel wat was dat best spannend maar kon echt niets vreemds vinden. Misschien heb ik niet het getrainde oog er voor maar na een half uurtje konden we weg.
Kon nog niet in de app op dat moment en dat kon inderdaad 48 uur duren.
Daarna door gereden naar de Supercharger in Leiden en daar deed de app het (dus een half uur na de officiële tijd van activatie zeg maar.
Was met mijn broertje en die wilde snel weer weg ivm files dus heb de auto niet volledig opgeladen. Kreeg hem trouwens met iets van 240km nog in de "tank".

De ervaring was prima. Enige wat ik vreemd vond is dat mijn stuur best wel trilde op sommige stukken snelweg. En ik reed netjes tussen de 100 en 130. Iemand anders hier ook ervaring mee? In mijn huidige auto (lexus ct200h) is dit absoluut niet. Dit lijkt mij echt niet moeten kunnen. Ga daar ook nog contact over opnemen met Tesla want dat mag niet met een auto van 60k.

Oh en de app lijkt nu niet meer te verbinden. Doe ik wat fout? Had begrepen dat deze eigenlijk altijd connected is. Ben gekoppeld met bluetooth met de auto en de kaart/sleutel is met mijn telefoon gekoppeld. Maar als ik nu in mijn huis zit (verbonden met wifi met mijn telefoon uiteraard) dan kan hij niet connecten met de auto (geen wifi verbinding maar dat zou niet moeten uitmaken toch?).

Heb trouwens een witte LR AWD met zwart interieur en 19inch sportvelgen
16-8 bestelling LM gedaan
18-8 tesla account en RN
25-9 mail met bevestiging van levering op 27-9
27-9 opgehaald zonder problemen

Geen SMS gehad. Wellicht heeft de LM die gehad ofzo

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

thewizard2006 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:38:
[...]

De ervaring was prima. Enige wat ik vreemd vond is dat mijn stuur best wel trilde op sommige stukken snelweg. En ik reed netjes tussen de 100 en 130. Iemand anders hier ook ervaring mee? In mijn huidige auto (lexus ct200h) is dit absoluut niet. Dit lijkt mij echt niet moeten kunnen. Ga daar ook nog contact over opnemen met Tesla want dat mag niet met een auto van 60k.
Collega van mij had ook een trillend stuur, heb je de banden al opgepompt?

• thewizard2006
sjoe schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:54:
[...]

Collega van mij had ook een trillend stuur, heb je de banden al opgepompt?
Nee nog niet gedaan. Zal daar vanmiddag eens naar kijken. Las hier boven ergens 2.8 bar? (absoluut geen verstand van :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
thewizard2006 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:13:
[...]

Nee nog niet gedaan. Zal daar vanmiddag eens naar kijken. Las hier boven ergens 2.8 bar? (absoluut geen verstand van :D)
Je kan het even in het menu checken wat de huidige spanning is. Daarnaast is juiste bandenspanning te vinden op de middenpilaar bij de bestuurdersdeur.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
thewizard2006 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:13:
[...]

En als dat niet helpt, misschien de banden (eigenlijk: wielen) laten uitlijnen?

• thewizard2006
Ga vanmiddag de hele dag toeren en dingen proberen. Tnx voor de input.
En iemand ook problemen met connecten met de app? Het heeft gewoon gewerkt maar nu kan ik niet meer de status zien enzo. Verbind niet met de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
thewizard2006 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:47:
Ga vanmiddag de hele dag toeren en dingen proberen. Tnx voor de input.
En iemand ook problemen met connecten met de app? Het heeft gewoon gewerkt maar nu kan ik niet meer de status zien enzo. Verbind niet met de auto.
Kijk even in het tesla topic hiervoor, staat vast genoemd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Moons schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:36:
[...]

En als dat niet helpt, misschien de banden (eigenlijk: wielen) laten uitlijnen?
Banden balanceren helpt dan waarschijnlijk beter ;)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• tricker89
Boot K.Asian Beauty lijkt in San Francisco aangekomen te zijn of zie ik het verkeerd? Mogelijk dat deze naar NL komt?

• carpebios
  • Nu online
tricker89 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:55:
Boot K.Asian Beauty lijkt in San Francisco aangekomen te zijn of zie ik het verkeerd? Mogelijk dat deze naar NL komt?
Zijn auto’s met het stuur aan de rechterkant die klaar staan blijkbaar.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaag
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoe zit het bij jullie wat lak betreft? Met name dan de binnen panelen, bij de kofferbak lijken delen niet gespoten. Maar als je de voordeur opent en dan naar binnenkrijgt lijkt er heel weinig verf aanwezig. Meer mensen met dit "probleem"?

https://imgshare.io/image/img-2055.8Jb0y

[ Voor 15% gewijzigd door Swaag op 28-09-2019 12:42 ]

• tricker89
carpebios schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:13:
[...]

Zijn auto’s met het stuur aan de rechterkant die klaar staan blijkbaar.
Jammer.. Maar waar haal je die info vandaan trouwens?

• carpebios
  • Nu online
Via twitter, op de pier 80 van Tesla, staan rechts gestuurde auto's klaar.

Er wordt ook gezegd door iemand die de pier spot:

It could simply be an excess of RHD parts in stock they wished to be rid of at the factory. 500 cars won't change the % all that much. They may be the first boat out in Q4.

[ Voor 174% gewijzigd door carpebios op 28-09-2019 13:39 ]

Verwijderd

Altazar schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 07:57:
[...]

Nee heb ik niet geleverd gekregen idd.

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 14:25
Swaag schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:40:
Hoe zit het bij jullie wat lak betreft? Met name dan de binnen panelen, bij de kofferbak lijken delen niet gespoten. Maar als je de voordeur opent en dan naar binnenkrijgt lijkt er heel weinig verf aanwezig. Meer mensen met dit "probleem"?

https://imgshare.io/image/img-2055.8Jb0y
Lijkt heel normaal bij de model 3. Mijn huidige VAG (Skoda Octavia) product heeft trouwens hetzelfde.

• Marvaa
Voor frunk matten: deze is top en was er snel :
https://m.ebay.nl/itm/Car...718019?_mwBanner=1&_rdt=1

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:58

Fab1Man

Live life to the fullest

Begin het onderhand wat vreemd te vinden dat mijn LM maar geen RN lijkt te ontvangen (of mij niet wil geven).
In ieder geval, Model 3 Performance, blauw/zwart:
17-09 bestelling door LM geplaatst bij Tesla

Sindsdien niks gehoord, geen account, geen RN. Gisteren nog Tesla gebeld die niet eens willen kijken of ze iets kunnen vinden, want de orderverwerking zou achter lopen.
Nou lekker dan, 7 oktober komt dichtbij en dit is gewoonweg vreemd. Of is het raar dat ik inmiddels wel een mailtje/account/RN verwacht?

• Marvaa
Fab1Man schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 16:27:
Begin het onderhand wat vreemd te vinden dat mijn LM maar geen RN lijkt te ontvangen (of mij niet wil geven).

Sindsdien niks gehoord, geen account, geen RN. Gisteren nog Tesla gebeld die niet eens willen kijken of ze iets kunnen vinden, want de orderverwerking zou achter lopen.
Nou lekker dan, 7 oktober komt dichtbij en dit is gewoonweg vreemd. Of is het raar dat ik inmiddels wel een mailtje/account/RN verwacht?
Ik had het tesla account incl. meteen RN ook pas na 12 dgn ongeveer. Dat is geen gekke tijd. Gewoon begin vd week even rustig afwachten.

• MrDuckeers
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik wil ook wel een kleine update delen: Al langere tijd stond de levering gepland op vandaag. Gister kreeg ik ineens een SMS dat ik de auto al vrijdagavond op kon halen. Ik was toevallig al in de buurt en heb dat gedaan. Toen ik daar aan kwam, bleek dat ze mij helemaal niet hadden verwacht en de auto ook nog helemaal niet klaar stond. Dus ik moest wat langer wachten dan de andere mensen.

Ook nog wel een leuk (of eigenlijk vreemd) detail: ik had van de LM al een mooi welkomstpakket ontvangen met alle relevante documenten (machtiging, groene kaart, enz.) op kenteken G-9xx-xx. Bij aanmelding ontvangen je het echte te naamstellingformulier van de RDW, blijk dat het kenteken G-0xx-xx te zijn. Dus ik weet wat mij maandag te doen staat...

Verder de auto bekeken, maar zag er verder goed uit. In de regen is het toch lastig om 'foutjes' te ontdekken. Het was nog even zoeken naar de trekhaak, maar uiteindelijk was alles aanwezig. Ik heb alleen nog problemen met de AutoPilot, deze wil niet worden geactiveerd (na kalibratie), ga ik nog verder uitzoeken.

• _Erik_
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:41
Fab1Man schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 16:27:

Zojuist ook pas een RN ontvangen, kan even duren. Ik logde elke dag even in om te kijken of deze er al was, werd ook wat zenuwachtig.
Ter indicatie:
13-09: akkoord op offerte LM
19-09: contract ontvangen en ondertekend retour aan LM
24-09: bestelbevestiging LM en Tesla account (geen RN)
28-09: RN in account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkFl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-05 11:51
Update:

05/09 - Model 3 Performance (gray / black) besteld bij de LM.
06/09 - Bericht van de LM ontvangen dat de auto besteld is bij Tesla.
09/09 - Welkomstbericht van Tesla met een RN.
11/09 - VIN in broncode
16/09 - SMS voor delivery 27/09
27/09 - LM heeft de auto opgehaald en is rechtstreeks naar mijn huis gereden.

Beetje jammer dat er tegenwoordig geen frunk mat aanwezig is maar de auto ziet er goed uit en rijd top!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
Stikt opeens van de voorraadmodellen. Zijn de in NL?

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 20:28
dijkmans93 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:55:
Mijn config staat er echt veel tussen. Zelf nog steeds geen vin helaas. Mensen ervaring met omzetten van bestelling naar voorraad?

• Hunkaroglu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 20:19
Het kan zijn dat de lease nog niet afgelopen is van de personen die al hebben besteld. En het dus niet kunnen ophalen. Tesla wacht dan niet totdat ze het ophalen en zet ze gewoon op de site. Ik had ook zo'n eentje kunnen bemachtigen.
Als je niet wilt wachten en je configuratie staat er tussen, zou ik gewoon zo'n voorraad model nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hunkaroglu op 28-09-2019 20:22 ]

• Swaag
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03-2024
Seacara schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:47:
[...]

Lijkt heel normaal bij de model 3. Mijn huidige VAG (Skoda Octavia) product heeft trouwens hetzelfde.
Thanks.

Nou hopelijk roest de boel niet aan stukken in 5 jaar ;-)

De experience van de wagen vind ik trouwens een soort (pretpark)attractie, echt een super auto!

ik had trouwens matten liggen in mijn sd+ ?? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Swaag op 28-09-2019 20:23 ]

• Altazar
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-08 12:15
Thx! Deze ga ik eens proberen.

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:24

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Gisteren net als vele ook mijn 3 opgehaald. Erg goed geregeld incl. shuttle service vanaf het station.
Eenmaal aangekomen moesten we ons in een grote witte tent melden en werden we 10 min te vroeg naar de auto gewezen. Na een controle met behulp van de Tesla Bro’s checklist besloten we maar lekker te gaan rijden!

Eerste krappe 500 kms zijn gereden: top wagen!
Bij ProLease heb ik de FSD op After Delivery laten zetten maar voor zover ik zelf kan beoordelen ontbreekt deze optie. Ik heb wel autopilot en adaptive cruise maar geen summon, creep forward/backward, auto park of auto lane change. Kortom, even contact zoeken met ProLease en Tesla, kijken wat er uit komt.

Age of the Geek, baby!

• carpebios
  • Nu online
Als het after Delivery is, en je hebt hem gisteren opgehaald (en het is nu weekend) dan is het toch logisch dat het nog niet geactiveerd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Emptyy schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:07:
[...]

Mijn config staat er echt veel tussen. Zelf nog steeds geen vin helaas. Mensen ervaring met omzetten van bestelling naar voorraad?
dijkmans93 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:55:
Hunkaroglu schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:20:
Het kan zijn dat de lease nog niet afgelopen is van de personen die al hebben besteld. En het dus niet kunnen ophalen. Tesla wacht dan niet totdat ze het ophalen en zet ze gewoon op de site. Ik had ook zo'n eentje kunnen bemachtigen.
Als je niet wilt wachten en je configuratie staat er tussen, zou ik gewoon zo'n voorraad model nemen.
Het is al vaker aan bod gekomen, maar er zit geen relatie tussen de voorraadmodellen en de auto’s die in NL “over” zijn, als die er überhaupt al zijn.

Een voorraad Auto kan ook gewoon op de boot staan en zelfs in USA op de kade.

Met zo veel bestellingen per dag kan ik mij ook niet voorstellen dat er iets over is hier in NL.

Uitgegezonderd modellen met 13000 of 16000 km dat zijn ex demo wagens. Wel apart dat die niet bij occasions staan, maar bij “nieuw”

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2019 21:27 ]

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 18:42
Mijn configuratie staat er ook veel tussen en heb sinds vandaag een RN nummer! Thuis even kijken of er een vin staat anders kijken of ik hem kan omzetten naar een voorraad auto!

• carpebios
  • Nu online
Als je vandaag een RN nog maar hebt, lijkt mij een VIN nihil

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

carpebios schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:03:
Als het after Delivery is, en je hebt hem gisteren opgehaald (en het is nu weekend) dan is het toch logisch dat het nog niet geactiveerd is?
Ik snap dat het in essentie een OTA update is/kan zijn, maar automated services hebben geen concept van weekend toch? 🤪

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:19

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Ik heb afgelopen week de aflevering gehad in Amsterdam, alles foutloos verlopen en geen afwijkingen op de auto gevonden :)

Het is al meerdere keren gezegd maar het was het wachten waard.... wat een auto!
Net alsof je van een Nokia overstapt op een iPhone :)

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:27

OMX2000

By any means necessary...

Valt me toch heel mee dat mensen FSD meeleasen. Ik vind het echt een hele dure optie, waarvan ik effectief alleen summon optie en het herkennen van verkeerslichten nuttig vind. Mijn leasemij schrijft dat ding zo ongeveer helemaal af. Dus bijna 130 euro
per maand.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:31:
Valt me toch heel mee dat mensen FSD meeleasen. Ik vind het echt een hele dure optie, waarvan ik effectief alleen summon optie en het herkennen van verkeerslichten nuttig vind. Mijn leasemij schrijft dat ding zo ongeveer helemaal af. Dus bijna 130 euro
per maand.
Dat snap ik ook niet helemaal.
Veel geld voor een optie die mogelijk pas na je leaseperiode echt bruikbaar wordt.

De kans dat in 4 jaar volledig zelfstandige besturing kan plaatsvinden acht ik klein. Sowieso is op hogere levels van autonome besturing de hardware m.i. niet toereikend.

ACC icm lane positioning system zal misschien best goed gaan werken in 4 jaar, maar dan zou het enige voordeel zijn: automatic lane change. En dan nog maar de vraag hoe bruikbaar dat in het drukke Nederland wordt!

Het is nu nog te duur, maar een toevoeging van lidar lijkt mij wenselijk voor autonoom level 3 en essentieel voor autonoom level 4 en 5.

Ook verwacht ik dat EU of nl nog met aanvullende regels gaan komen, kans op vertraging is aanzienlijk.

Al met al -voor mij- niet de moeite om deze optie te kiezen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk mijn bestelling opgehaald.......

12 july besteld SR+ zwart / zwart 19 inch zakelijke aankoop zonder LM
Ik had in mijn account een tijd: 16 uur in Amsterdam
Kreeg ik een mail van Delivery dat de plaats was aangepast naar Tilburg.Plaats was ook meteen uit mijn account. Tijd bleef staan.
Ik naar Tilburg: foutje bedankt!!!! Zeiden ze daar : de auto staat in Amsterdam.
Niemand daar wist hoe het kon dat ik de wijziging mail had gekregen maar ik kon mooi helemaal naar 020 rijden. Kwam uit Dordrecht.
Daar boden ze hun excuus aan.

Auto geïnspecteerd. alleen een klein krasje bij de laadpoort. Wordt afspraak voor gemaakt.
Wauw wat een auto. Echt het wachten waard.

"Het kopen van een Tesla is net als een zwangerschap......heel erg leuk allemaal dat wachten, je ziet naar de bevalling en je kado uit. Doet pijn, gaat niet altijd helemaal goed. Je wordt ongeduldig. Maar wat ben je blij als je hem/haar eenmaal in je armen mag sluiten. Dan ben je alle pijn, het wachten en alle stress snel weer vergeten".

Succes allemaal voor degene die in verwachting zijn van een Tesla. Geniet ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
nog meer mensen die voor tilburg stonden morgen en nu toch naar amsterdam moeten?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

OMX2000 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:31:
per maand.
Als je alles vergoed krijgt en de bijtelling (in dit geval daar dus niet voor) prima is maakt het weinig uit, zoals mijn geval is. Ik betaal per maand los vd bijtelling 21 euro netto zelf omdat ik naast FSD ook 19” velgen wou.
Als je er zelf alsnog krom voor moet liggen, tsja, eigen keus. Ik wil liever 5 jaar met een dikke smile er in rijden met alles wat mogelijk is.

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anti elppa schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:00:
nog meer mensen die voor tilburg stonden morgen en nu toch naar amsterdam moeten?
Wanneer heb je dit te horen gekregen?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
Inspired schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:47:
[...]

Wanneer heb je dit te horen gekregen?
vrijdag einde van de dag

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
De K.Asian Beauty kan gaan aanmeren aan pier 80 zo te zien. De boot die daar gisteren lag is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
anti elppa schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:00:
Die van mij staat nogsteeds op maandag 11:00 in Tilburg.

Stond eerst op afgelopen donderdag maar kreeg de dinsdag ervoor een smsje dat t verplaatst werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Morgen om 13 uur in Tilburg mijn model X ophalen. Nu maar hopen dat hij niet stiekem in Amsterdam staat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:27

OMX2000

By any means necessary...

ReSpawN schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:41:
[...]

Als je alles vergoed krijgt en de bijtelling (in dit geval daar dus niet voor) prima is maakt het weinig uit, zoals mijn geval is. Ik betaal per maand los vd bijtelling 21 euro netto zelf omdat ik naast FSD ook 19” velgen wou.
Als je er zelf alsnog krom voor moet liggen, tsja, eigen keus. Ik wil liever 5 jaar met een dikke smile er in rijden met alles wat mogelijk is.
Ik volg je redenering. Maar ik kan het voor mijzelf niet rechtvaardigen. Het is persoonlijk en niet per se rationeel. We weten niet eens wat er mag van de wetgever. Maar ik gun het je zeker. Had het een paar tientjes extra gekost had ik het overwogen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
ReSpawN schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:41:
[...]

“Met alles wat mogelijk is” waarom dan ook niet de performance genomen?;)

Performance > LR met FSD (wat toch nog lang niet werkt) imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 05:06:
[...]

Dat snap ik ook niet helemaal.
Veel geld voor een optie die mogelijk pas na je leaseperiode echt bruikbaar wordt.

De kans dat in 4 jaar volledig zelfstandige besturing kan plaatsvinden acht ik klein. Sowieso is op hogere levels van autonome besturing de hardware m.i. niet toereikend.

ACC icm lane positioning system zal misschien best goed gaan werken in 4 jaar, maar dan zou het enige voordeel zijn: automatic lane change. En dan nog maar de vraag hoe bruikbaar dat in het drukke Nederland wordt!

Het is nu nog te duur, maar een toevoeging van lidar lijkt mij wenselijk voor autonoom level 3 en essentieel voor autonoom level 4 en 5.

Ook verwacht ik dat EU of nl nog met aanvullende regels gaan komen, kans op vertraging is aanzienlijk.

Al met al -voor mij- niet de moeite om deze optie te kiezen.
Ach ja......kost me geen bijtelling en paste ook makkelijk in de leaseprijs. Of ik het ga gebruiken weet ik niet maar als ik het nu niet in de offerte had meegenomen , had ik het ook niet gehad de komende 5 jaar.

Daarnaast een finianciele stimulans voor
tesla en als advanced user wat hoger op de ranglijst bij hen geworden. En wie weet koop ik de auto wel van de LM over na 5 jaar....

Dat dus....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
Ik heb gister mijn M3 LR AWD Midnight Silver in ontvangst mogen nemen in Amsterdam. De beleving daar is eerder al door mede-tweakers goed weergegeven met foto's en uitgebreide verslagen. Ik sluit mij daar volledig bij aan.

Ik was bewust eerder heen gegaan (levering stond voor 13:00 maar was er 12:00 al). Op dat moment stond de auto nog niet klaar maar gingen ze direct in orde maken voor mij. Na 10 minuten wachten kwam de enorm aardige Engels talige Tesla medewerkster naar mij toe met de melding dat al het papierwerk in orde was en de auto klaar stond.

Eenmaal bij de auto alles gecontroleerd. Hier en daar wat lijmresten die zo weg te poetsen waren (tip: neem een poetsdoek mee!). Daarnaast zit er geen frunk mat meer bij het premium interieur, beetje jammer vond ik. Schijnt al een tijdje zo te zijn maar heb ik niet mee gekregen. Wat ook even nieuw was en ik niet wist is dat je maar 1 achteruitrijlicht hebt, rechts. Wij dachten eerst dat er eentje stuk was dus dit aangegeven bij de Tesla medewerker die met een grijns uitlegde dat ik al de zoveelste was die daar mee kwam die dag, en dat het normaal was. Hij sprong zelfs even in de auto naast die van mij om het te laten zien dat het echt zo bij alle auto's was :+
Enige puntje dat wat aandacht nodig had was wat lijmresten op het dakraam, waarschijnlijk iets van hars van het plaatsen van het raam. Dit moesten ze in de "detailing tent" fixen met wat ontvetter en een poetsmachine. Hiervoor moesten wij even wachten in de tent, maar na 5 minuten was de auto alweer klaar en konden we eindelijk op weg.

Wij hadden ongeveer 215km bereik (zo'n 50% accu), ruim voldoende dus. Bij het wegrijden van het terrein werd nog even het VIN nummer en RDW tenaamstellingsbewijs gecontroleerd om er zeker van de zijn dat ik de juiste auto had. Schijnt al een aantal keer gebeurd te zijn dat mensen met de verkeerde auto weg gingen :+

Al met al een top ervaring, zowel de voorpret, het afleveren en uiteraard het rijden. Dit is mijn laatste post in dit topic. Jullie allen nog heel veel succes met het wachten, maar dit is het dubbel en dwars waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
revolution-nl schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:15:
Ik heb afgelopen week de aflevering gehad in Amsterdam, alles foutloos verlopen en geen afwijkingen op de auto gevonden :)

Het is al meerdere keren gezegd maar het was het wachten waard.... wat een auto!
Net alsof je van een Nokia overstapt op een iPhone :)
Precies dezelfde ervaring! De stap van budget-EV (Zoe 24kWh) naar Model 3 vind ik (minstens) even groot als de stap van ICE naar Zoe!

Zoe is overigens (met veel tevredenheid) nog steeds mijn daily-driver, maar zit voor mijn werk soms in een Model 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
Lisadr schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:48:
Members only:
Zijn nieuwe auto's als alle andere. Mijn vraag was vooral of iemand enige indicatie heeft op de op de kade in Amsterdam staan of niet.

Ik ga maandag maar eens bellen wil best 30e last minute even langskomen :P

[ Voor 6% gewijzigd door dijkmans93 op 29-09-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

kreature schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:02:
[...]

“Met alles wat mogelijk is” waarom dan ook niet de performance genomen?;)

Performance > LR met FSD (wat toch nog lang niet werkt) imho :)
Verhoogde bijtelling en dat extra vermogen boeit me vrij weinig. Heb ze beide back to back getest en los van de rode calipers en mini taartschep achterop was ik net zo impressed als met de LR. ;) Bijtelling scheelt wel veel!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Vrijdag bericht gekregen dat mijn M3 ergens in de komende 2 weken geleverd gaat worden. Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk zo gaat zijn. Zal tijd worden. Zou oorspronkelijk week 30 geleverd zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
PdeBie schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:13:
Vrijdag bericht gekregen dat mijn M3 ergens in de komende 2 weken geleverd gaat worden. Zal mij benieuwen of het ook daadwerkelijk zo gaat zijn. Zal tijd worden. Zou oorspronkelijk week 30 geleverd zijn....
Wat is je configuratie en wanneer heb je precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Heb via de LM een voorraad model besteld. LR MSM 18” zwart interieur.

Bestelling was al ergens in mei of zo. Is al zo lang geleden, dat ik het niet precies meer weet.

[ Voor 41% gewijzigd door PdeBie op 29-09-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:48:
Members only:
Het is al redelijk vaak naar voren gekomen hier. De voorraad modellen kunnen ook gewoon in US op de kade staan. Er zit geen relatie tussen modellen in NL en voorraadmodellen op de site.

Hier het bewijs dat hij niet eens in de US klaar hoeft te staan:
PdeBie schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:21:
Heb via de LM een voorraad model besteld. LR MSM 18” zwart interieur.

Bestelling was al ergens in mei of zo. Is al zo lang geleden, dat ik het niet precies meer weet.
dijkmans93 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:30:
[...]

Zijn nieuwe auto's als alle andere. Mijn vraag was vooral of iemand enige indicatie heeft op de op de kade in Amsterdam staan of niet.

Ik ga maandag maar eens bellen wil best 30e last minute even langskomen :P
Je kent het bedrijf “Tesla” blijkbaar nog niet zo goed :+

Alles gaat in vaste procedures en stramienen, soms geen kaas van te maken. Afwijken van die standaard (soms wat aparte) processen doen ze nauwelijks. Sommige uitzonderingen daargelaten.

Ik zou zeggen: probeer het!
Als het lukt zou het mij verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
Je kent het bedrijf “Tesla” blijkbaar nog niet zo goed :+

Alles gaat in vaste procedures en stramienen, soms geen kaas van te maken. Afwijken van die standaard (soms wat aparte) processen doen ze nauwelijks. Sommige uitzonderingen daargelaten.

Ik zou zeggen: probeer het!
Als het lukt zou het mij verrassen!
Via de LM afgelopen week net misgegrepen. Als hij in NL staat willen zij wel toeslaan. Ga morgenochtend gewoon even vragen, zij willen ook graag leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
PdeBie schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:13:
Dat klinkt alsof hij toch ergens op een europese kade moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Ik heb aardig wat terug gelezen maar kan mijn vraag niet zo snel beantwoorden met aanwezige comments. Mijn excuses als ik dit wel had kunnen vinden. Heb de volgende vraag, mijn restrictiedatum staat op 1 November (dan loop lease contract af bij LM). Ik heb begrepen dat Tesla 2 weken van tevoren gaat kijken naar voorraad. Dat wil zeggen dat ze rond 21 oktober gaan zoeken. Is het iemand al voorgekomen dat de auto al voor de restrictiedatum op voorraad is en geleverd wordt? Ik ben van 23 tot 25 oktober op vakantie en ben stiekem beetje bang dat ik mis ga grijpen als ze toch ineens al sneller leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door -Morris- op 29-09-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nou, ik denk dat dan pas de eerste schepen binnenkomen, dus verwacht de 1ste leveringen pas eind oktober / begin november weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
carpebios schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:58:
Nou, ik denk dat dan pas de eerste schepen binnenkomen, dus verwacht de 1ste leveringen pas eind oktober / begin november weer.
Hoe werkt dat met de schepen dan? Ik heb namelijk nog niks gehoord vanuit Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nou, nu is er een voorraad die uitgegeven wordt in Amsterdam. Daarna is het wachten op nieuwe voorwaarden vanuit San Francisco die per boot onze kant op komen. Vanuit Tesla ga je dus pas wat horen als er een auto voor jou is.

[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 29-09-2019 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Deze zou ik dus gewoon kunnen opzoeken. Begreep inderdaad dat er een record aantal Tesla's uitgeleverd worden deze week. Gaaf hoor! Thanks voor de hulp. Heeft bellen met Tesla nog zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nee, want er zijn geen auto's meer toe te kennen aan de accounts ;) Even afwachten dus tot er weer een boot gaat vertrekken. Staat nu op 2 oktober gepland volgens mij, maar we weten nog niet waar die heen gaat. Zal de komende week wel duidelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Kan ik deze informatie ook zelf ergens terug vinden? Hoef ik niet steeds hier mensen lastig te vallen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Vraag me af hoe Tesla kan garanderen dat je je auto in november krijgt als je nu nog besteld, als ik het aantal schepen bekijk en lees dat er soms wel 400 tot 500 Tesla's in een dag worden geleverd in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
In de openingspost staat een link naar de boten, lees die eens door inzake RN, VIN, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
-Morris- schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:16:
Kan ik deze informatie ook zelf ergens terug vinden? Hoef ik niet steeds hier mensen lastig te vallen, haha.
In het eerste bericht op de eerste pagina staat al deze informatie. Inclusief een linkje naar een live Google sheet met de Tesla schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dnz0 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:21:
Vraag me af hoe Tesla kan garanderen dat je je auto in november krijgt als je nu nog besteld, als ik het aantal schepen bekijk en lees dat er soms wel 400 tot 500 Tesla's in een dag worden geleverd in Amsterdam.
Die 500 houdt ook een keer op, als de terreinen leeg zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Morris-
Dank @carpebios en @Marvaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Heb je in het weekend vrij vat F5'n van de Tesla pagina om te zien of je een VIN gekregen hebt?

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
RobbyNitroz schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:06:
Heb je in het weekend vrij vat F5'n van de Tesla pagina om te zien of je een VIN gekregen hebt?
Wie is je en wat is vat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
"Je" ben ik. Vat = van

Ik bedoel heeft het zin om ingelogd op de tesla website in het weekend de pagina te verversen om te zien of er een VIN bijgezet wordt.

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
O, nu snap ik hem pas hahaha, volgens mij ben je op zondag vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Nouja, dat heeft sowieso niet zoveel zin, ook doordeweeks niet.... maar 't kan wel leuk zijn ;)
Pagina: 1 ... 72 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.