Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:40
Even voor de goede orde, het was niet mijn bedoeling om verwarring of paniek te zaaien. Ik zei alleen maar dat er een mail was met vaag bericht over supercharger netwerk erin. Hier een stukje uit de mail (zonder namen of gegevens natuurlijk):

"Door middel van facturatie tussen Tesla en LeasePlan zou de verrekening hiervan middels het brandstofcomponent kunnen plaatsvinden. Echter is er vorige week een mailing vanuit Tesla uitgegaan waarin wordt vermeld dat deze optie is komen te vervallen en dat de Tesla rijders zelf moeten gaan betalen bij het Superchargersnetwerk. Als dit niet gebeurd dan zal de auto worden uitgesloten van deelname hieraan."

Ik wist niet goed hoe ik dit moest lezen, dus vandaar mijn vraag hier. Ik was in de veronderstelling dat ik met mijn laaddruppel van Leaseplan dus gewoon kon laden bij het Tesla supercharger netwerk. Als ik dit lees uit de mail, dan is dat dus niet meer automatisch gekoppeld?

Ik heb wel een brandstof component via Leaseplan namelijk, vandaar dat ik het me afvraag

[Voor 4% gewijzigd door Tarz op 18-06-2020 23:11]

• -Splash-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07:21
Tarz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:07:
Even voor de goede orde, het was niet mijn bedoeling om verwarring of paniek te zaaien. Ik zei alleen maar dat er een mail was met vaag bericht over supercharger netwerk erin. Hier een stukje uit de mail (zonder namen of gegevens natuurlijk):

"Door middel van facturatie tussen Tesla en LeasePlan zou de verrekening hiervan middels het brandstofcomponent kunnen plaatsvinden. Echter is er vorige week een mailing vanuit Tesla uitgegaan waarin wordt vermeld dat deze optie is komen te vervallen en dat de Tesla rijders zelf moeten gaan betalen bij het Superchargersnetwerk. Als dit niet gebeurd dan zal de auto worden uitgesloten van deelname hieraan."

Ik wist niet goed hoe ik dit moest lezen, dus vandaar mijn vraag hier. Ik was in de veronderstelling dat ik met mijn laaddruppel van Leaseplan dus gewoon kon laden bij het Tesla supercharger netwerk. Als ik dit lees uit de mail, dan is dat dus niet meer automatisch gekoppeld?

Ik heb wel een brandstof component via Leaseplan namelijk, vandaar dat ik het me afvraag
We kunnen weer ademhalen, gelukkig we schrokken al. Dit is wat er standaard gebeurd met leaserijders. Supercharging gaat niet via je brandstofpas maar via een creditcard. Blijkbaar wil leaseplan iets anders (en alle leaserijders met hun) maar Tesla niet. Als ze lang doorgaan met dit gezeur dan gaan auto's dus uitgesloten worden.

Voor de normale leaserijders die niet bij leaseplan zitten is dit dus geen issue.

• Cruiser90
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 03-07 16:16
Dan is het toch gewoon zelf betalen en declareren bij leaseplan?

Ik betaal zelf ook voor super chargen en kan dit achteraf dan declareren. Maar in de 3 maanden dat ik de auto heb heb ik hiervan nog maar 2 keer gebruik gemaakt waarvan ze beiden eigenlijk helemaal niet nodig waren.

En ja op vakanties is het wel handig maarja die kosten mag ik sowieso niet zakelijk declareren.

SR+ Deep Blue Metallic

• Tarz
-Splash- schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:14:
[...]

We kunnen weer ademhalen, gelukkig we schrokken al. Dit is wat er standaard gebeurd met leaserijders. Supercharging gaat niet via je brandstofpas maar via een creditcard. Blijkbaar wil leaseplan iets anders (en alle leaserijders met hun) maar Tesla niet. Als ze lang doorgaan met dit gezeur dan gaan auto's dus uitgesloten worden.

Voor de normale leaserijders die niet bij leaseplan zitten is dit dus geen issue.
Voor "normale" leaserijders? En bedankt he :'( :+

• -Splash-
Tarz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:16:
[...]

Voor "normale" leaserijders? En bedankt he :'( :+
Nou ja niet leaseplan rijders dus. :+
Ik kan het declareren bij mijn werkgever. Maar dit soort geneuzel is wel een teruggang van een tankpas natuurlijk die overal geldig is in Nederland.

[Voor 17% gewijzigd door -Splash- op 18-06-2020 23:19]

• Tarz
-Splash- schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:18:
[...]

Ik kan het declareren bij mijn werkgever. Maar dit soort geneuzel is wel een teruggang van een tankpas natuurlijk die overal geldig is in Nederland.
Ik zal het eens navragen bij mijn werkgever. Zal wel loslopen en anders idd creditcard koppelen. Sorry voor de overlast en stress bij sommigen :+ _/-\o_

• -Splash-
Het belangrijkste is dat je je creditcard kan koppelen aan je auto. Als dat maar kan is het ok.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:29
-Splash- schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:18:
[...]

Bwa, bij een SuC moet je niet eens je pasje boven te halen.
Lijkt me dus dat de SuC te verre vooruitgang is, dan wat ze bij leaseplan gewoon zijn.

Leaseplan wilt dus gewoon geen rekening koppelen met Tesla zodat de betalingen eraf kunnen gaan. Waarschijnlijk vergt dat meer moeite (lees: de medewerkers die ze hebben zijn dat niet gewoon) om te controleren wat bij wie hoort, dan nu de 1000 declaraties die gaan komen verwerken.
En veel mensen zullen niet eens de moeite doen, dus dat is altijd leuk meegenomen door Leaseplan

[Voor 30% gewijzigd door bottom line op 18-06-2020 23:37]

• -Splash-
bottom line schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:32:
[...]

Bwa, bij een SuC moet je niet eens je pasje boven te halen.
Lijkt me dus dat de SuC te verre vooruitgang is, dan wat ze bij leaseplan gewoon zijn.
Dat snap ik, maar dan zou ik de facturatie ook gelijk bij mijn LM hebben (dus hun cc / rekening).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 08:12
Ik heb ook een mail gehad van LP dat ik nog niks hoef te doen. Heb ook geen cc gekoppeld (meer). Mocht dat wel moeten maakt me dat ook niet uit dan koppel ik me cc. Overigens heeft LP er ook geen voordeel bij als mensen zelf SuC zouden betalen zonder te declareren.

Ik SuC eigenlijk alleen op vakanties. Mocht je al de cap bereikt hebben kun je ook altijd ook in de auto betalen als ik het goed heb.

Op dag van ophalen is SuC ook sowieso gratis. Dus tenminste, dat was altijd het geval.
Mogelijk heeft Tesla u op vrijdag 12 juni een e-mail gestuurd over het controleren en bijwerken van uw betaalmethode. Helaas is LeasePlan niet tijdig door Tesla geïnformeerd over deze communicatie.

Wat de e-mail van Tesla voor u betekent? Dat leest u hieronder.

Wat moet u doen?
• Maakt u gebruik van Tesla Superchargers? En heeft u de betaalmethode nog niet bijgewerkt? Doe dan nog even niets. Geef geen creditcardgegevens of SEPA machtiging af.
• Was u van plan om binnenkort voor de eerste keer de Tesla Superchargers te gebruiken? Ook dan geldt: werk uw betaalmethode nog even niet bij.
• Maakt u geen gebruik van Tesla Superchargers of heeft u geen e-mail ontvangen? Dan hoeft u niets te doen.
Betaalmethode al bijgewerkt?
Tesla schrijft de (openstaande) laadkosten af van de creditcard of het rekeningnummer dat u heeft opgegeven. Deze kosten kunt u bij LeasePlan declareren.

Tip: declareer de kosten maandelijks digitaal. Dit kan via de website of vanaf 1 juli via de vernieuwde Mijn LeasePlan app.

Gebruik van het Supercharger-netwerk
U hoeft uw betaalmethode niet aan te passen om gebruik te maken van de Superchargers. Tesla geeft aan dat het netwerk voorlopig voor alle Teslarijders toegankelijk blijft. Zoals u gewend bent.

We zijn met Tesla in contact hoe de afrekening van het gebruik van Superchargers geregeld wordt voor u als leaserijder in de toekomst.

Vragen?
Vind antwoord op de meestgestelde vragen op onze klantenservicepagina of in de Mijn LeasePlan app. Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via live-chat en WhatsApp.

Met vriendelijke groet,

[Voor 72% gewijzigd door Inspired op 19-06-2020 08:50]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Shattering
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 08:39
Hey! Normaal kon in volgende week mijn Model 3 halen, maar daar wat administratieve rompslomp (ik kreeg niet alles op tijd geregeld 🙃), gaat deze auto naar iemand anders en moet ik wachten op de volgende batch.

Spijtig, maar wel meer kans op de ingebouwde draadloze lader 😋!

De Tesla medewerker zei tegen me dat de levering waarschijnlijk tussen half augustus en half september ging zijn... enig idee wanneer de volgende boot vertrek 😋?

Daarnaast begin ik nu wel te twijfelen of ik van full black naar full white moet gaan ... ook hier word de vriendin zot van mijn gedrag ondertussen!

[Voor 5% gewijzigd door Shattering op 20-06-2020 09:35]

• bottom line
Shattering schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:34:
De Tesla medewerker zei tegen me dat de levering waarschijnlijk tussen half augustus en half september ging zijn... enig idee wanneer de volgende boot vertrek 😋?

Daarnaast begin ik nu wel te twijfelen of ik van full black naar full white moet gaan ... ook hier word de vriendin zot van mijn gedrag ondertussen!
Zou voor rood of blauw gaan. Veel mooier als jou 2 kleuren ;)
2e week van Juli vertrekt de eerste vermoed ik. Maar zal wel azië / australië / uk / ... als bestemming hebben denk. En niet Europa

[Voor 18% gewijzigd door bottom line op 20-06-2020 23:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 07:40
Zijn er nog mensen die van plan zijn met z'n 2en te gaan komende week? Ik zou samen met mijn vriendin afreizen, omdat het natuurlijk wel een unieke ervaring is. Echter in de mail staat nu dat ze maximaal 1 persoon ontvangen... Optie om gewoon vanaf de ingang even alleen die kant op te lopen om de auto snel op te halen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
KevinVording schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:54:
Zijn er nog mensen die van plan zijn met z'n 2en te gaan komende week? Ik zou samen met mijn vriendin afreizen, omdat het natuurlijk wel een unieke ervaring is. Echter in de mail staat nu dat ze maximaal 1 persoon ontvangen... Optie om gewoon vanaf de ingang even alleen die kant op te lopen om de auto snel op te halen?
Ik rij samen met mijn vrouw in de auto heen en apart terug. Afzetten bij begin van de terminal of Kiss and ride denk ik maar. Samen fysiek de auto ophalen is denk ik geen optie.

Ze willen echt zo min mogelijk contact met de klant, dus snel documenten fixen, wijzen waar de auto staat zodat je die kan controleren en dan wegrijden maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:20:
[...]

Ik rij samen met mijn vrouw in de auto heen en apart terug. Afzetten bij begin van de terminal of Kiss and ride denk ik maar. Samen fysiek de auto ophalen is denk ik geen optie.

Ze willen echt zo min mogelijk contact met de klant, dus snel documenten fixen, wijzen waar de auto staat zodat je die kan controleren en dan wegrijden maar.
Wij doen een kiss en ride. Ik wil niet met het OV die kant op. Dus dit is prima. Dit vind ik ook niet perse een hele ervaring, ik denk dat het teveel geromantiseerd wordt haha. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Hey! Normaal kon in volgende week mijn Model 3 halen, maar daar wat administratieve rompslomp (ik kreeg niet alles op tijd geregeld 🙃), gaat deze auto naar iemand anders en moet ik wachten op de volgende batch.

Heb je het over de bekleding of over het exterieur. Ik vind persoonlijk wit qua Interieur niet zo mooi. Wellicht wat meer met een blauwe uitvoering. Maar snap wel dat mensen het een hele Tesla vibe vinden hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Inspired schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:09:
Ik heb ook een mail gehad van LP dat ik nog niks hoef te doen. Heb ook geen cc gekoppeld (meer). Mocht dat wel moeten maakt me dat ook niet uit dan koppel ik me cc. Overigens heeft LP er ook geen voordeel bij als mensen zelf SuC zouden betalen zonder te declareren.

Ik SuC eigenlijk alleen op vakanties. Mocht je al de cap bereikt hebben kun je ook altijd ook in de auto betalen als ik het goed heb.

Op dag van ophalen is SuC ook sowieso gratis. Dus tenminste, dat was altijd het geval.

[...]
Merk wel dat wat Tesla zegt enigszins wordt verdraaid in deze mail. Maar ik vind dat LP richting de klant (jij) wel erg netjes en ontzorgend bezig is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:38

Wit op wit zou ik niet doen. Het interieur is ‘witter’ dan de lak, dat oogt een beetje vreemd (vind ik).
De combi blauw-wit, zwart-wit en rood-wit passen beter naar mijn idee.

Nou heb ik 2 kleine kinderen, dus wit was geen optie voor het interieur ;) . Daarnaast vindt m’n vrouw een wit interieur nogal tokkie...

Laatste puntje voor mij tegen het witte interieur is het feit dat ze de houtenplank ook wit maken. Die is juist van erg mooi hout gemaakt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inspired
Ik rij nog wel eens in een witte/witte P van een collega. Niet mijn smaak maar op zich past/kan het wel. Heb zelf zwart/zwart maar mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar midnight silver/zwart of rood/zwart. Die laatste begin ik ook steeds mooier te vinden. (RWD besteld, niet kunnen leveren en uit coulance een AWD voor dezelfde prijs gekregen.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prince of Olaz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 08:35

Prince of Olaz

Edmin

Ik Henk 'm!

Ik heb echt de ballen verstand van dat hele supercharge verhaal, maar ook bij Alfabet moet je die dienst zelf betalen: https://www.alphabet.com/nl-nl/bestelling-tesla

* Ed_L hoopt op korte termijn een Model Y te bestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inspired
Ed_L schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:53:
Ik heb echt de ballen verstand van dat hele supercharge verhaal, maar ook bij Alfabet moet je die dienst zelf betalen: https://www.alphabet.com/nl-nl/bestelling-tesla

* Ed_L hoopt op korte termijn een Model Y te bestellen.
Ja. Het is te hopen dat Tesla voor NL eens iets maakt voor LMs. Maar goed, zal in de US niet hoog op het lijstje staan. Zelf CC toevoegen en declareren is ook geen super groot issues. Met name ook omdat we in de belenux nou niet heel veel moeten SuCen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
Ik kreeg vrijdag nog een mailtje over de richtlijnen op het terrein. Daar stond dit bij:
Uw auto wordt 24 uur voor levering geheel schoongemaakt volgens de RIVM-richtlijnen en wordt daarna met behulp van beschermende middelen op tijd voor uw afspraak klaargezet
Hopelijk heeft het RIVM ook iets gezegd over lijmresten, het uitlijnen van de auto en het exterieur schoonmaken. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-07 15:55

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik had een inruil voorstel aangevraagd bij Tesla, nog zonder bestelling om een idee te krijgen hoeveel ik moet bijleggen. Maar ze bieden echt een schrikbarend laag bedrag voor mijn Renault Zoe ZE40 uit 2017 namelijk 10500 euro incl btw.
Waarschijnlijk dat ze dan ook totaal niet naar de auto hoeven te kijken bij dat bedrag voor de snelle doorloop.

Het zorgt er helaas wel voor dat het meer gedoe wordt met wisselen van auto's en een hoop geschuif met geld. Waar ruilen jullie je oude auto in?

PVoutput

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 03-07 14:29
Net bij een tankstation aan de A4 ter hoogte van Leiden een paar trailers vol met Model 3's zien staan, voornamelijk witte en blauwe.

LR RWD - Deep Blue - Zwart - Aero - Besteld 28/11 - RN10972XXXX - VIN 28/11 - Kenteken 4/12 G-XXX-VD - Ophalen 14/12

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Wie mag hier als eerste zijn/haar Model 3 in ontvangst nemen deze week? Ik ben een beetje kwijt vanaf wanneer dat is, ik dacht donderdag?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 05-07 23:03
-Splash- schreef op zondag 21 juni 2020 @ 21:09:
Wie mag hier als eerste zijn/haar Model 3 in ontvangst nemen deze week? Ik ben een beetje kwijt vanaf wanneer dat is, ik dacht donderdag?
Mijn afsrpaak staat voor as vrijdag om 10u. Volgens mij waren er ook leveringen gepland op donderdag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compupad
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-07 19:23
Heel benieuwd naar de (ophaal) ervaringen van iedereen die aankomende week aan de beurt is! Ik heb even snel teruggekregen en zie de eerste op 25 juni staan van dit topic.

Ook ergens wel benieuwd naar de productie datum van onze auto's! Er stond geloof ik nog het e.e.a. klaar in de fabriek voor corona, maar of dat hierheen is gekomen.
Voor wie 't ook wilt weten, schijnt op de sticker in de deur te staan!

Nog heeel even :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tarz
Woensdag 24-6 om 11:00 hier. Mijn collega nog een uurtje eerder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:02
Tarz schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:02:
Woensdag 24-6 om 11:00 hier. Mijn collega nog een uurtje eerder
Ben benieuwd! Foto's zijn altijd leuk! :-)

Give 2 Get

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KevinVording
Compupad schreef op zondag 21 juni 2020 @ 21:40:
Heel benieuwd naar de (ophaal) ervaringen van iedereen die aankomende week aan de beurt is! Ik heb even snel teruggekregen en zie de eerste op 25 juni staan van dit topic.

Ook ergens wel benieuwd naar de productie datum van onze auto's! Er stond geloof ik nog het e.e.a. klaar in de fabriek voor corona, maar of dat hierheen is gekomen.
Voor wie 't ook wilt weten, schijnt op de sticker in de deur te staan!

Nog heeel even :D
Op basis van mijn VIN is de productie van mijn auto rond 20 Mei geweest. De auto die ik komende Donderdag dus ophaal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inspired
KevinVording schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:13:
[...]

Op basis van mijn VIN is de productie van mijn auto rond 20 Mei geweest. De auto die ik komende Donderdag dus ophaal!
Hoe weet je dat dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-07 16:19
Ik kreeg als datum 25-26 of 29 uiterlijk 2 dagen van te voren hoor ik de exacte datum.
Dit is via Athlon en zij komen de Auto brengen ik hoef dus niet naar Tesla toe.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 01-07 18:00
Ik krijg een performance (wit) 25-06 geleverd, ook aan de deur door LM. Kenteken is er ook al dus dat moet goed komen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KevinVording
Ik kwam ooit ergens deze decoder tegen: https://tesla-info.com/factory-vin.php

• -Splash-
Heeft iedereen ook een kenteken gekregen? Ik heb wel een VIN maar nog geen kenteken gehad. Zal wel goedkomen.

• KevinVording
-Splash- schreef op maandag 22 juni 2020 @ 00:00:
Heeft iedereen ook een kenteken gekregen? Ik heb wel een VIN maar nog geen kenteken gehad. Zal wel goedkomen.
Idd al een kenteken ontvangen via sms afgelopen Woensdag.

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21:33
Tjenok schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:28:
Net bij een tankstation aan de A4 ter hoogte van Leiden een paar trailers vol met Model 3's zien staan, voornamelijk witte en blauwe.
Ik zag vanochtend op de A50 thv Veghel een trailer met model 3's richting het noorden rijden. Wel een aparte route als ze vanaf Zeebrugge komen maar goed.

• mee007
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:52
as vrijdag ochtend wordt ie afgeleverd door de LM :)

• dedominee
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Vrijdag om 14.30 ophalen in Amsterdam! SR+ wit, PUR Black + aero's. Kenteken al bekend bij mij via SMS van Tesla inderdaad.

• -Splash-
Heb echt nog nooit een sms gekregen van Tesla... zouden ze mijn nummer wel hebben...
Alles ging via email met delivery op dit moment.

Ik heb ze een mail gestuurd. Het is mijn eigen FOMO waarbij ik niet op zaterdag voor verrassingen wil komen te staan (of een, oh ja.... jouw auto... die reed net weg.. dubbel geboekt oeps! :+).

Heb mijn kenteken gekregen. Echt dik ontevreden, ik rij nu met mijn Octavia in het mooiste kenteken ooit. Nu heb ik een kenteken gekregen dat een toekomstige naamkandidaat voor Elon Musks volgende kind zou kunnen zijn. Snik!

[Voor 67% gewijzigd door -Splash- op 22-06-2020 10:51]

• KevinVording
tomas123 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:12:
[...]

Ik zag vanochtend op de A50 thv Veghel een trailer met model 3's richting het noorden rijden. Wel een aparte route als ze vanaf Zeebrugge komen maar goed.
Nou ik krijg dus net een mail vanuit Tesla Groningen dat mijn auto daar heen zal gaan en ik niet naar Amsterdam hoef. Echter komt die mail mij wel heel laat omdat mijn huidige auto dus per de oorspronkelijke datum nu ingeleverd dient te worden...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarz
Runescom schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:10:
[...]

Ben benieuwd! Foto's zijn altijd leuk! :-)
Zal een paar foto's proberen te maken, hangt ook van de drukte en snelheid af waarmee men wil afhandelen denk ik. In de sms stond inderdaad ook mijn kenteken. Ook al eerder ontvangen. Heb er in ieder geval zin in :)

Enige waar ik bang voor ben zijn productiefouten/doa van bepaalde systemen. Als de auto niet volledig bekrast en half uit elkaar hangt ben ik blij (horrorstories af en toe)

• Tarz
KevinVording schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:59:
[...]

Nou ik krijg dus net een mail vanuit Tesla Groningen dat mijn auto daar heen zal gaan en ik niet naar Amsterdam hoef. Echter komt die mail mij wel heel laat omdat mijn huidige auto dus per de oorspronkelijke datum nu ingeleverd dient te worden...
Is dat voor jou verder weg of dichterbij dan naar Amsterdam gaan? Wel apart inderdaad. Zeker als je al een kenteken hebt en ze gaan dan nog locatie wisselen... of er is een foutje gemaakt met laden van de vrachtwagen?

• ggvanleeuwen
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 22:12
Psycho_Mantis schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:08:
Ik had een inruil voorstel aangevraagd bij Tesla, nog zonder bestelling om een idee te krijgen hoeveel ik moet bijleggen. Maar ze bieden echt een schrikbarend laag bedrag voor mijn Renault Zoe ZE40 uit 2017 namelijk 10500 euro incl btw.
Waarschijnlijk dat ze dan ook totaal niet naar de auto hoeven te kijken bij dat bedrag voor de snelle doorloop.

Het zorgt er helaas wel voor dat het meer gedoe wordt met wisselen van auto's en een hoop geschuif met geld. Waar ruilen jullie je oude auto in?
Ik lever hem in bij tesla. Prijsverschil leek volgens de anwb autowaardecheck 500 euro ongeveer. Voor die prijs heb ik graag geen gedoe met een of ander persoon die komt afdingen en misschien over 3 maanden nog terugkomt op de whatsapp over een of ander probleem.

Zowel eigenaar van oude auto als de nieuwe worden aanwezig verwacht, dus wij gaan ondanks RIVM regels met zijn tweeën.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KevinVording
Tarz schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:43:
[...]

Is dat voor jou verder weg of dichterbij dan naar Amsterdam gaan? Wel apart inderdaad. Zeker als je al een kenteken hebt en ze gaan dan nog locatie wisselen... of er is een foutje gemaakt met laden van de vrachtwagen?
Is inderdaad dichterbij, wij komen vanuit Leeuwarden richting Amsterdam (Met OV).
Heb echter kunnen regelen dat ze m'n auto met rust laten en dat ik hem alsnog uit Amsterdam mag halen Donderdag!

• Teslalrp
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 08:30
Tarz schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:10:
[...]

Enige waar ik bang voor ben zijn productiefouten/doa van bepaalde systemen. Als de auto niet volledig bekrast en half uit elkaar hangt ben ik blij (horrorstories af en toe)
Ik denk dat er nu meer tijd vanuit Tesla is om de auto goed af te leveren. Met de aantallen in december was dat haast niet te doen. Mocht er iets mankeren laten registreren door Tesla. Maak er ook foto's van.
Kleine issues kunnen ze ter plaatste oplossen.
En de hier gepubliceerde lijst voor controle is ook handig.

ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen het lakwerk gecontroleerd heb in december en het interieur. Daarnaast het sluiten van de deuren, trunk, frunk etc. Daarna snel de auto ervaren.

Veel succes met het ophalen

• Tarz
Teslalrp schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:04:
[...]

Ik denk dat er nu meer tijd vanuit Tesla is om de auto goed af te leveren. Met de aantallen in december was dat haast niet te doen. Mocht er iets mankeren laten registreren door Tesla. Maak er ook foto's van.
Kleine issues kunnen ze ter plaatste oplossen.
En de hier gepubliceerde lijst voor controle is ook handig.

ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen het lakwerk gecontroleerd heb in december en het interieur. Daarnaast het sluiten van de deuren, trunk, frunk etc. Daarna snel de auto ervaren.

Veel succes met het ophalen
Ik zorg voor een volle gsm voor de foto's en mijn ID en de bevestigingsmail. Meer heb ik volgens mij niet echt nodig, dus zal wel goedkomen (oh en mijn laaddruppel natuurlijk) :)

• Nutterd
  • Registratie: september 2013
  • Nu online

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Ik mag mijn model 3 aankomende maandag om 13.00 ophalen (Blauw, LR, Trekhaak)...helaas moet ik hem nog tot 1 augustus ergens parkeren en dan kan ik er pas in rijden...balen!!! :-) (begin dan pas bij nieuwe werkgever).

weet niet of ik hier in het juiste topic zit maar het tesla account staat op naam van een toekomstig collega aangezien hij alles geregeld heeft met bestellen en de CC op zijn naam staat, is dit makkelijk om te zetten? Hij heeft mij een power of attorney geregeld zodat ik wel zelf de auto op kan halen.

/edit: ik heb ook nog geen laadpas, kan ik bij een supercharger gewoon laden en gaat de facturatie dan via de auto?

/edit2: ik heb even gekeken maar het OV is wel een lastig dingetje daarnaartoe.

[Voor 16% gewijzigd door Nutterd op 22-06-2020 17:58]

• ZorbaR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:43
Het was weer druk op de E403 met vrachtwagens met M3’s naar alle windrichtingen: Spanje, Letland, Polen, ... . Opvallend veel Performance modellen.

12x Sunpower X21-350 + SolarEDGE 3000 (226°) PV Output

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
Nutterd schreef op maandag 22 juni 2020 @ 17:48:
Ik mag mijn model 3 aankomende maandag om 13.00 ophalen (Blauw, LR, Trekhaak)...helaas moet ik hem nog tot 1 augustus ergens parkeren en dan kan ik er pas in rijden...balen!!! :-) (begin dan pas bij nieuwe werkgever).

weet niet of ik hier in het juiste topic zit maar het tesla account staat op naam van een toekomstig collega aangezien hij alles geregeld heeft met bestellen en de CC op zijn naam staat, is dit makkelijk om te zetten? Hij heeft mij een power of attorney geregeld zodat ik wel zelf de auto op kan halen.

/edit: ik heb ook nog geen laadpas, kan ik bij een supercharger gewoon laden en gaat de facturatie dan via de auto?

Er moet natuurlijk wel een betaalmiddel gekoppeld zijn aan het account om supercharger mogelijk te maken (of heb ik dit mis).

Idd jammer dat je die mooie auto zo lang stil moet zetten. Ik laat mijn vriendin mij afzetten (in de oude lease auto, die wordt maandag opgehaald en de Tesla zaterdag).

Het is vanaf de bus halte 20 minuten lopen oid, dat is best te doen toch? Ik heb een longboard voor dit soort gevallen (gooi ik ook achter in de Tesla voor als ik moet laden en de laadpaal is iets verder).

[Voor 8% gewijzigd door -Splash- op 23-06-2020 10:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 08:41
Nutterd schreef op maandag 22 juni 2020 @ 17:48:

Facturatie is op basis van de auto.
Je kan zonder pas de auto aankoppelen, ze weten immers al wie je bent (eigenaar auto).
Je zal wel netjes factuur moeten betalen, anders word je geblokkeerd voor verder gebruik in de toekomst. Geen idee wat het betaaltermijn is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
ph4nt0m schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:36:
[...]

Facturatie is op basis van de auto.
Je kan zonder pas de auto aankoppelen, ze weten immers al wie je bent (eigenaar auto).
Je zal wel netjes factuur moeten betalen, anders word je geblokkeerd voor verder gebruik in de toekomst. Geen idee wat het betaaltermijn is.
Wat ik begreep is dat ze het openstaande bedrag nog wel eens bij de eerste servicebeurt willen verrekenen.

• SiNisTrAD
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 06-07 10:08
Ben bang dat ik de boot gemist heb :) wel een RN nummer maar nog niks gekoppeld. 8e van deze maand besteld. Tesla zegt afwachten, je kunt geluk hebben anders word het eind september. We zullen zien.

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:02
SiNisTrAD schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 15:08:
Ben bang dat ik de boot gemist heb :) wel een RN nummer maar nog niks gekoppeld. 8e van deze maand besteld. Tesla zegt afwachten, je kunt geluk hebben anders word het eind september. We zullen zien.
Vandaag ook contact gehad, mijn restrictie verloopt half september en eind september verwachten ze shipment... (Net zoals nu eigenlijk eind q2)

Wachten..... :9

Give 2 Get

• CoyneBE
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 07:41
Heb m'n SR+ 10 april besteld, en zat helaas niet op de boten die de voorbije weken zijn aangekomen. Nog even geduld en dit zalige topic verder volgend dus :-D.

Ik kijk er naar uit deel uit te gaan maken van de Tesla familie :-p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shattering
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 08:39
Runescom schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 15:30:
[...]

Vandaag ook contact gehad, mijn restrictie verloopt half september en eind september verwachten ze shipment... (Net zoals nu eigenlijk eind q2)

Wachten..... :9
Hmm. Tegen mij vertelde ze half augustus, maar dat blijkt dan eerder eind september? Zo lang kan ik niet wachten!

• KevinVording
CoyneBE schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:24:
Heb m'n SR+ 10 april besteld, en zat helaas niet op de boten die de voorbije weken zijn aangekomen. Nog even geduld en dit zalige topic verder volgend dus :-D.

Ik kijk er naar uit deel uit te gaan maken van de Tesla familie :-p
Dat klinkt niet helemaal logisch, er zijn mensen die eind Mei en begin Juni nog een auto gekoppeld wisten te krijgen.

• -Splash-
KevinVording schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:39:
[...]

Dat klinkt niet helemaal logisch, er zijn mensen die eind Mei en begin Juni nog een auto gekoppeld wisten te krijgen.
Ik eind april en ook een sr+.... Beetje raar idd. Waar geven ze bij Tesla aan?

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:51
[...]

Ik afgelopen maandag nog >:), volgende week maandag ophalen. Sr+ wit , zwart interieur en een trekhaak. :+

• CoyneBE
[...]

Vorige week nog gebeld, en bevestigd gekregen dat hij niet mee op de boten zat, en naar alle waarschijnlijkheid half augustus zou komen. Desondanks is mijn configuratie nu niet zo "exotisch"...

• -Splash-
CoyneBE schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:14:
[...]

Vorige week nog gebeld, en bevestigd gekregen dat hij niet mee op de boten zat, en naar alle waarschijnlijkheid half augustus zou komen. Desondanks is mijn configuratie nu niet zo "exotisch"...
Gezien je nickname, Ben je Belgisch?
Wellicht dat daar een verschil ligt? Land toegewezen aantallen?

• yakmak
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 05-07 06:32
pff zou mijn auto vandaag ophalen om 10 uur, kreeg ik gister een mailtje dat mijn M3 nog niet vrijgegeven is
;w Ze zouden me vandaag in de ochtend bellen. Nu maar afwachten en hopen dat ik zo mag komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CoyneBE
-Splash- schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:30:
[...]

Gezien je nickname, Ben je Belgisch?
Wellicht dat daar een verschil ligt? Land toegewezen aantallen?
Ja, dat heb je helemaal juist! Geen idee wat de oorzaak is, maar ik kijk er wel enorm naar uit om met de Model 3 rond te gaan rijden :*)

• Nutterd
  • Registratie: september 2013
  • Nu online

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

-Splash- schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:56:
[...]

Er moet natuurlijk wel een betaalmiddel gekoppeld zijn aan het account om supercharger mogelijk te maken (of heb ik dit mis).

Idd jammer dat je die mooie auto zo lang stil moet zetten. Ik laat mijn vriendin mij afzetten (in de oude lease auto, die wordt maandag opgehaald en de Tesla zaterdag).

Het is vanaf de bus halte 20 minuten lopen oid, dat is best te doen toch? Ik heb een longboard voor dit soort gevallen (gooi ik ook achter in de Tesla voor als ik moet laden en de laadpaal is iets verder).
Hey, bedankt voor je reactie! ja ik baal er ook van maar begin pas 1 augustus voor de nieuwe werkgever en ivm met de bijtelling kan ik er nog niet mee rijden. heb gelukkig wel een mooie overdekte schuur gevonden waar ik hem kan stallen dus dat komt goed.

Er is een creditcard gekoppeld aan het account dus ook dat moet goed komen!

Het lopen is geen probleem maar de trein/metro/bus baal ik wel van, ik heb echt een ontiegelijke hekel aan het OV (ik ben gewoon een zeikerd :+ ), mijn vriendin zou mij ook brengen met mijn huidige lease auto maar die vond het nodig om met skaten haar kuitbeen te breken dus die mag niet auto rijden :o

• Compupad
yakmak schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:29:
pff zou mijn auto vandaag ophalen om 10 uur, kreeg ik gister een mailtje dat mijn M3 nog niet vrijgegeven is
;w Ze zouden me vandaag in de ochtend bellen. Nu maar afwachten en hopen dat ik zo mag komen.
Jeetje, bizar. Weet je inmiddels al wat meer?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yakmak
Compupad schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:31:
[...]

Jeetje, bizar. Weet je inmiddels al wat meer?
Nope nog niet, ga zo maar zelf bellen denk ik

Edit:
Net gebeld met Tesla, er is een sensor defect oid. Ze gaan hem vandaag proberen te maken en laten me uiterlijk om 12 uur weten of ik hem vandaag kan ophalen.

[Voor 28% gewijzigd door yakmak op 24-06-2020 10:13]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarz
Zo, de auto is opgehaald. Erg snel proces, we was niks te doen. Voor de mensen die nog gaan, in de straat zelf (Maltaweg) zijn parkeerhavens, je kunt dus echt letterlijk voor de deur uitstappen als iemand je kan brengen.

Aanmelden met id en code en auto zoeken op de parkeerplaats daar. Sleutels en alles zit er al in. De auto's zijn wel vies van buiten, dus kijk goed of iets een kras of vuil is. Verder is het wegrijden en bij de poort afmelden en doorrijden. Kan in 15 minuten klaar zijn als er niks bijzonders is. Ik heb niks raars aangetroffen en heb de eerste kilometers gemaakt 😀😁😊

• Tarz
Heb zelf de deuren, ramen, kofferbak voor een achter getest, handschoenenkastje. Verder radio, scherm etc en pootjes en verstelknoppen op het stuur. Buitenkant nagelopen op schade, kieren en condens. Toen vond ik het wel prima. Heerlijke auto...

• maddog03
Tarz schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:21:
Zo, de auto is opgehaald. Erg snel proces, we was niks te doen. Voor de mensen die nog gaan, in de straat zelf (Maltaweg) zijn parkeerhavens, je kunt dus echt letterlijk voor de deur uitstappen als iemand je kan brengen.

Aanmelden met id en code en auto zoeken op de parkeerplaats daar. Sleutels en alles zit er al in. De auto's zijn wel vies van buiten, dus kijk goed of iets een kras of vuil is. Verder is het wegrijden en bij de poort afmelden en doorrijden. Kan in 15 minuten klaar zijn als er niks bijzonders is. Ik heb niks raars aangetroffen en heb de eerste kilometers gemaakt 😀😁😊
Je krijgt een auto van minimaal 50k dus vies mee? :| :/ Hoever was de auto opgeladen?

• Inspired
maddog03 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:35:
[...]

Je krijgt een auto van minimaal 50k dus vies mee? :| :/ Hoever was de auto opgeladen?
Tegenwoordig wel. :)

• maddog03
Beetje gek wel 8)7

• Inspired
Ja. Het is meer dat je blij moet zijn dat je een Tesla mag kopen van ze. Dus dat moet je dan maar accepteren. :)

• KevinVording
Je haalt je auto letterlijk uit de haven samen met honderden anderen, maar dát vind je gek? 8)7

Misschien heb ik iets gemist, maar welk id en welke code...?

• maddog03
KevinVording schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Je haalt je auto letterlijk uit de haven samen met honderden anderen, maar dát vind je gek? 8)7

[...]

Misschien heb ik iets gemist, maar welk id en welke code...?
Nouja wel een beetje gek toch, stiekem hoop je op een glimmende tesla! Maar begrijp het wel hoor :) Dan zelf maar even door de wasstraat, ik moet toch naar Brabant.. dus vies word die wel. :9

Ik heb een mail gekregen dat ik mij netjes moet melden met ID (Rijbewijs oid). Een code weet ik ook niks van?

• Compupad
Mogelijk bedoelt Tarz je RN/registratienummer.

Jammer dat de auto wat vies is, even afspoelen voordat je 'm afgeeft is easy zou je denken.. Ook wel erg benieuwd naar de range van de auto die je hebt opgehaald.
Zolang het geen krassen of beschadigingen zijn kan ik ermee leven. Het liefst heb je natuurlijk die "auto-onder-een-doek + welkom bij de familie" experience.. Maargoed..

[Voor 8% gewijzigd door Compupad op 24-06-2020 13:41]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• yakmak
Mijn auto is klaar en omdat ik moest wachten komen ze hem nu brengen! :)
Top service

Acties:
  • +1Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 08:45

antonboonstra

3670Wp + WP + Tesla + Zero

Compupad schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:33:
Het liefst heb je natuurlijk die "auto-onder-een-doek + welkom bij de familie" experience.. Maargoed..
Toen ik mijn Model 3 LR in juni 2019 heb opgehaald in Groningen, was dit nog wel het geval en mocht ik zelf het doek weg trekken en kwam er een glimmende auto in wax tevoorschijn. Maar in die tijd was het nog wat minder massaal.

Canon EOS 7D | DJI Mavic Pro | Zero SR | Tesla M3 LR | fotoblog | PV output | Tweakers PVOutput lijst

• -Splash-
Compupad schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:33:
Mogelijk bedoelt Tarz je RN/registratienummer.

Jammer dat de auto wat vies is, even afspoelen voordat je 'm afgeeft is easy zou je denken.. Ook wel erg benieuwd naar de range van de auto die je hebt opgehaald.
Zolang het geen krassen of beschadigingen zijn kan ik ermee leven. Het liefst heb je natuurlijk die "auto-onder-een-doek + welkom bij de familie" experience.. Maargoed..
Daar hecht ik zelf wat minder waarde aan. Ik ben meer van, wijs maar waar hij staat en ik rij weg.
Maar wel jammer dat ze toch zo vies zijn, ik durf er alleen nog niet mee door wasstraat. Er zit iets in mijn hoofd dat de auto daar niet tegen kan :'). Had ooit iets gelezen over dat de auto niet voortgesleept mag worden oid...

• -Splash-
yakmak schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:03:
Mijn auto is klaar en omdat ik moest wachten komen ze hem nu brengen! :)
Top service
Als ze hem ook nog even door de wasstraat halen voor je.. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
-Splash- schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:59:
[...]

Daar hecht ik zelf wat minder waarde aan. Ik ben meer van, wijs maar waar hij staat en ik rij weg.
Maar wel jammer dat ze toch zo vies zijn, ik durf er alleen nog niet mee door wasstraat. Er zit iets in mijn hoofd dat de auto daar niet tegen kan :'). Had ooit iets gelezen over dat de auto niet voortgesleept mag worden oid...
Ben ik ook wel weer met je eens. Toch wel iets ergens wat je niet elke dag doet maar hey. Het is mijn eerste echte leaseauto dus ik ben te enthousiast haha.

Hier hetzelfde gelezen dus ik hield me ook alweer in.. Het resultaat.. Een dure bestelling op een webshop die auto schoonmaak spullen verkoopt en inmiddels een volle plank in de schuur :+ Wie weet gaat het een nieuwe hobby worden.

Kan ik de hitte de schuld geven van mijn gedrag?

• maddog03

Heeft de auto USB-C en wireless charging?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tarz
De laatste 4 cijfers van je VIN nummer is je meldcode. Dat vragen ze ivm tenaamstelling. Die moeten ze regelen voor je het terrein af mag.

Mijn auto was 47% opgeladen. Heb er 125km mee gereden naar huis. Had thuis nog ongeveer 40km range.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tarz
maddog03 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:30:
[...]

Heeft de auto USB-C en wireless charging?
Nope helaas

• -Splash-
Inspired schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:07:
[...]

Ja. Het is meer dat je blij moet zijn dat je een Tesla mag kopen van ze. Dus dat moet je dan maar accepteren. :)
Zolang mensen niet en masse de auto laten staan tot ze het wel doen krijgen ze ook geen impuls om het te doen. ;)

• bottom line
-Splash- schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:04:
[...]

Zolang mensen niet en masse de auto laten staan tot ze het wel doen krijgen ze ook geen impuls om het te doen. ;)
Zou jij hem laten staan als je een vuile auto krijgt? ;)
Of liever nog een maand wachten tot ze het hebben gekuist? :P

• -Splash-
bottom line schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:08:
[...]

Zou jij hem laten staan als je een vuile auto krijgt? ;)
Of liever nog een maand wachten tot ze het hebben gekuist? :P
Nee, maar ik maak er ook geen big deal van.
Aan de andere kant is de ervaring wel wat minder dan dat je auto blinkt.

Ik vind het wachten tot zaterdag al verschrikkelijk. :')

[Voor 7% gewijzigd door -Splash- op 24-06-2020 18:21]

• Tarz
-Splash- schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:20:
[...]

Nee, maar ik maak er ook geen big deal van.
Aan de andere kant is de ervaring wel wat minder dan dat je auto blinkt.

Ik vind het wachten tot zaterdag al verschrikkelijk. :')
Het is even ter verduidelijking niet zo dat je auto smerig is, maar er zit veel stof op. Het lijkt op stuifmeel ofzo. Maar het is oppervlakkig. Dus een keer afspuiten helpt misschien al

• -Splash-
Tarz schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 19:54:
[...]

Het is even ter verduidelijking niet zo dat je auto smerig is, maar er zit veel stof op. Het lijkt op stuifmeel ofzo. Maar het is oppervlakkig. Dus een keer afspuiten helpt misschien al
Ah oke. Maakt het inspecteren wel erg lastig...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KevinVording
[...]

Ik wacht eigenlijk nog op foto's :X :9~

• maddog03
[...]

Maar.. bevalt die? :9~

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:21
Toen ik hem ophaalde zat er ook een laag stof en pollen op, maar wat er voor moois onder die laag zit is veel belangrijker :)

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

• Tarz
Hierbij wat foto's, hij bevalt zéér goed tot nu toe 😊

• dedominee
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Gaaf, Tarz! Ik zie dat je naast mij stond. (witte SR+, aero's) ;) Geniet van je Model 3, ik ben morgenmiddag aan de beurt.

• yakmak
-Splash- schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:00:
[...]

Als ze hem ook nog even door de wasstraat halen voor je.. :P
Nou hij glom wel erg mooi, dus of ze hebben hem gewassen, of ik heb geluk.
Maar ben erg tevreden met de auto! :9~

• -Splash-
Jullie verhalen maken de voorpret zeker leuker. :D Kon je zomaar laden bij een SuC die dag? Of hebben jullie ergens betalingsgegevens in moeten voeren?

[Voor 50% gewijzigd door -Splash- op 25-06-2020 08:41]

• Compupad
Tarz schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 06:51:
Hierbij wat foto's, hij bevalt zéér goed tot nu toe 😊
Mooie wagen! Ook goed om te zien dat die auto's inmiddels wat verder uit elkaar staan. Zeker met het controleren een stuk eenvoudiger. Er loopt dus zo te zien niemand mee met je?

(Windows) XP in je kenteken, i.c.m. blauw brengt natuurlijk ook weer een stukje nostalgie naar boven :+
Ik weet het kenteken nog steeds niet, maar hoop nog niet in de "H" range te zitten. Op je foto te zien zijn dat er veel.

Geniet er van!

• Inspired
Compupad schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Mooie wagen! Ook goed om te zien dat die auto's inmiddels wat verder uit elkaar staan. Zeker met het controleren een stuk eenvoudiger. Er loopt dus zo te zien niemand mee met je?

(Windows) XP in je kenteken, i.c.m. blauw brengt natuurlijk ook weer een stukje nostalgie naar boven :+
Ik weet het kenteken nog steeds niet, maar hoop nog niet in de "H" range te zitten. Op je foto te zien zijn dat er veel.

Geniet er van!
Op dit moment geeft de RDW nog steeds H uit, dus als je auto er al staat lijkt H wel zeker te zijn. (https://www.rdw.nl/)

• maddog03
Compupad schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Geniet er van!
Ik zit ook in de H- range :) Dus denk het wel! :P

• Compupad
Inspired schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:29:
[...]

Op dit moment geeft de RDW nog steeds H uit, dus als je auto er al staat lijkt H wel zeker te zijn. (https://www.rdw.nl/)
Yes, zaterdag ophalen, de voorspeller gaf een J aan (https://www.kenteken.tv/k...p?voorspeldatum=27-6-2020)
Maar ik ga er vanuit dat de kentekenplaten er al opzitten dus hoop inderdaad op die H!

Edit: Geen idee wat een kentekenplaat verder uitmaakt. Maar het gevoel zullen we maar zeggen 8)7

[Voor 9% gewijzigd door Compupad op 25-06-2020 09:34]

• -Splash-
Compupad schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Yes, zaterdag ophalen, de voorspeller gaf een J aan (https://www.kenteken.tv/k...p?voorspeldatum=27-6-2020)
Maar ik ga er vanuit dat de kentekenplaten er al opzitten dus hoop inderdaad op die H!

Edit: Geen idee wat een kentekenplaat verder uitmaakt. Maar het gevoel zullen we maar zeggen 8)7
Had ook liever J gehad (zit mijn huidige leaseauto ook in ;)). Maar de voorspelling van de rwd gaat uit dat jouw auto die dag een kenteken krijgt. Maar de kentekens zijn allang uitgegeven natuurlijk. Je ophaalmoment is alleen anders
Pagina: 1 ... 334 335 336 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True