Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• KevinVording
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 02-07 12:31
Tarz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:09:
24-6 mijn Tesla ophalen in Amsterdam :) Benieuwd naar de eerste ervaringen van alle mensen hier die er een gaan rijden vanaf deze boot.
Heb je dit in de mail als bevestiging ontvangen? Gisteren aan de telefoon te horen gekregen dat ze pas vanaf de 25e mogen plannen... Bijzondere strategie daar bij Tesla, elke dag een ander verhaal.

• ruudonline
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:56
Zijn er nog tips om de bij de Koopman terminal in Amsterdam te komen? Ik hoopte gebruik te maken van de transfer vanaf station sloterdijk (via de Kiss&Ride) maar er is geen transfer ivm Covid19. Ze raden aan om de taxi te nemen of je door iemand te laten brengen. OV of lopen werd afgeraden.

• FaBioTh
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
KevinVording schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:37:
[...]

Heb je dit in de mail als bevestiging ontvangen? Gisteren aan de telefoon te horen gekregen dat ze pas vanaf de 25e mogen plannen... Bijzondere strategie daar bij Tesla, elke dag een ander verhaal.
Dat is wel bijzonder, want ik heb een week geleden de afspraak per mail gekregen met instructies. We hebben het ook nog maar over max 2 weken en ze weten welke VIN's aanwezig zijn op de boot dus waarom kunnen ze dat niet al plannen?

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:20
KevinVording schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:37:
[...]

Ja, bevestiging van gehad per mail. Met VIN en instructies en datum en tijd

• KevinVording
FaBioTh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:47:
[...]

Dat is wel bijzonder, want ik heb een week geleden de afspraak per mail gekregen met instructies. We hebben het ook nog maar over max 2 weken en ze weten welke VIN's aanwezig zijn op de boot dus waarom kunnen ze dat niet al plannen?
Mijne stond oorspronkelijk gepland voor de 22e maar kreeg het bericht dat de auto's dan nog niet beschikbaar waren in NL en pas vanaf de 25e gepland mocht worden :) Dus zodoende

EDIT: Excuus, ik bedoelde met mijn initiële bericht dat de datum van ophalen pas vanaf de 25e mocht zijn!

[Voor 9% gewijzigd door KevinVording op 10-06-2020 21:21]

• Tarz
KevinVording schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:21:
[...]

Mijne stond oorspronkelijk gepland voor de 22e maar kreeg het bericht dat de auto's dan nog niet beschikbaar waren in NL en pas vanaf de 25e gepland mocht worden :) Dus zodoende

EDIT: Excuus, ik bedoelde met mijn initiële bericht dat de datum van ophalen pas vanaf de 25e mocht zijn!
Bij mij werd gezegd dat er gepland kon worden vanaf 24-6 en ik een tijd kon kiezen vanaf 10:00 in de ochtend. Dat vond ik wat vroeg, dus 11:00 was ook geen probleem

• yakmak
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 16:42
Ik mag me ook hier melden, gister een mail gekregen van de LM dat mijn model 3 besteld is en een uur later een telefoontje dat mijn model 3 24 juni op kan halen! Dat gaat lekker snel zo!

• Tarz
yakmak schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:59:
Ik mag me ook hier melden, gister een mail gekregen van de LM dat mijn model 3 besteld is en een uur later een telefoontje dat mijn model 3 24 juni op kan halen! Dat gaat lekker snel zo!
Kijk, dat zijn nog lekkere levertijden haha

• FreakGIB
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-07 07:17
Net een mailtje gehad van Athlon
dat Tesla de Auto op een van de 3 datums gaat leveren25- 26 of 29 juni tussen 11 en 17uur
ik hoor uiterlijk 2 dagen van tevoren welke datum het word :)
hij komt er bijna aan.

PSN: FreakGIB

• -Splash-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:56
ruudonline schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:45:
Zijn er nog tips om de bij de Koopman terminal in Amsterdam te komen? Ik hoopte gebruik te maken van de transfer vanaf station sloterdijk (via de Kiss&Ride) maar er is geen transfer ivm Covid19. Ze raden aan om de taxi te nemen of je door iemand te laten brengen. OV of lopen werd afgeraden.
Mijn vrouw brengt mij. Wel in mijn oude leaseauto. Die wordt de dag erna opgehaald.

Wel jammer van de taxi dan... Is ook best een onhandige ophaalplek.

Voor de mensen met een sr+ en die geen matten automatisch vanuit de lm krijgen. Hebben jullie suggesties voor matten?

[Voor 15% gewijzigd door -Splash- op 11-06-2020 18:40]

• KevinVording
ruudonline schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:45:
Dit is toch gek, gezien het OV weer volledig draait?

Ik volg gewoon het schema op die 9292 voor mij uitpoept. Als blijkt dat ik toch niet een metro of bus kan pakken dan start Uber maar op. Volgens 9292 moet ik de laatste 20-25 minuutjes lopen, maar gezien de hype zullen dat er toch maar 15 worden.... oOo

[Voor 21% gewijzigd door KevinVording op 11-06-2020 19:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 03-07 09:16
-Splash- schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:36:
[...]

Mijn vrouw brengt mij. Wel in mijn oude leaseauto. Die wordt de dag erna opgehaald.

Wel jammer van de taxi dan... Is ook best een onhandige ophaalplek.

Voor de mensen met een sr+ en die geen matten automatisch vanuit de lm krijgen. Hebben jullie suggesties voor matten?
LM heeft mijn matten laten leveren via Tesla Land goed kwaliteit.

• ggvanleeuwen
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 17:22
Ik lees dat de model 3 wordt geleverd zonder matten. Wat is jullie ervaring zonder matten? Is dat een optie? Of kun je tijdens het afhalen nog een setje matten kopen in een winkeltje?

Afhankelijk van of er een draadloos telefoonlaad matje in zit, wil ik die er ook graag bij. Kan dat ter plekke? Of is het echt alleen afhalen en klaar?

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10:15
Vandaag mijn bestelling gedaan bij de LM, wit met trekhaak. Zo te zien nog op voorraad dus ben benieuwd of ik de auto ook eind juni in ontvangst mag nemen! Ik zie wel dat de voorraad modellen duurder zijn. Iemand enig idee waarom dat is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 29-06 13:20
ggvanleeuwen schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:20:
Ik lees dat de model 3 wordt geleverd zonder matten. Wat is jullie ervaring zonder matten? Is dat een optie? Of kun je tijdens het afhalen nog een setje matten kopen in een winkeltje?

Afhankelijk van of er een draadloos telefoonlaad matje in zit, wil ik die er ook graag bij. Kan dat ter plekke? Of is het echt alleen afhalen en klaar?
Afhalen en klaar, er is niets daar, Als het meezit een werkende koffie automaat, maar dat is het wel ongeveer. Voor matten zijn er meer dan voldoende opties op internet te vinden, vandaag besteld morgen in huis, en zeker goedkoper dan als ze van Tesla zelf komen. Draadloze QI oplader zelfde , even googlen en je vindt er diverse, maar met beetje geluk zit hij er nu standaard in .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19:56
maddog03 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:27:
Vandaag mijn bestelling gedaan bij de LM, wit met trekhaak. Zo te zien nog op voorraad dus ben benieuwd of ik de auto ook eind juni in ontvangst mag nemen! Ik zie wel dat de voorraad modellen duurder zijn. Iemand enig idee waarom dat is?
Ik zie geen verschil in prijs. Witte SR+ met trekhaak en Aero komt op 51145,- Zowel uit voorraad als via de configurator komt hij met die prijs.

@ggvanleeuwen wireless pad zal er nog niet in zitten. Via Ali wel te bestellen als je geen haast hebt. Matten zou ik sowieso wel doen. Amazon/Tesla land of via Tesla zelf bv.

[Voor 15% gewijzigd door Inspired op 14-06-2020 07:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maddog03
Inspired schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:40:
[...]

Ik zie geen verschil in prijs. Witte SR+ met trekhaak en Aero komt op 51145,- Zowel uit voorraad als via de configurator komt hij met die prijs.

@ggvanleeuwen wireless pad zal er nog niet in zitten. Via Ali wel te bestellen als je geen haast hebt. Matten zou ik sowieso wel doen. Amazon/Tesla land of via Tesla zelf bv.
Ah ik zie waar het in zit, er komt nu een stukje verwijderingsbijdrage bij en administratie kosten o.i.d. Ik geloof niet dat dat eerder was..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maddog03
Ik lees net dat de nieuwe tesla's hoogst waarschijnlijk de tesla's die nu onder weg zijn standaard draadloos opladen (van je telefoon) hebben!

Bron: https://www.engadget.com/...s-charging-125919160.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
maddog03 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:11:
Ik lees net dat de nieuwe tesla's hoogst waarschijnlijk de tesla's die nu onder weg zijn standaard draadloos opladen (van je telefoon) hebben!

Bron: https://www.engadget.com/...s-charging-125919160.html
Ik verwacht van niet. Dit is voor de Model 3's die vanaf juni zijn geproduceerd. Wat nu binnenkomt is in Mei geproduceerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -Splash-
https://docs.google.com/s...qbdtaOI/edit?usp=drivesdk

Er is nog een boot onderweg naar Nederland en deze zal vanavond in Zeebrugge aankomen (Silver Ray). Hij komt blijkbaar uit New York waar hij al sinds April aangemeerd lag (corona?).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:54
-Splash- schreef op zondag 14 juni 2020 @ 20:42:
https://docs.google.com/s...qbdtaOI/edit?usp=drivesdk

Er is nog een boot onderweg naar Nederland en deze zal vanavond in Zeebrugge aankomen (Silver Ray). Hij komt blijkbaar uit New York waar hij al sinds April aangemeerd lag (corona?).
Onverwachts! Morten Grove suggereert in dit draadje: https://twitter.com/mortenlund89/status/1272175566003765248 dat ze op de vrachtwagen naar NY zijn gezet vanaf SF. Flinke rit :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Compupad schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:32:
[...]

Onverwachts! Morten Grove suggereert in dit draadje: https://twitter.com/mortenlund89/status/1272175566003765248 dat ze op de vrachtwagen naar NY zijn gezet vanaf SF. Flinke rit :?
Hmmm, dat vind ik best moeilijk te geloven en snap het doel niet. Bovendien gebeurde dit dan in corona tijd naar een gebied dat het hardst getroffen was. :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:32
Dit komt overeen met hetgeen Tesla mij vorige week vertelde. Er komt binnenkort een schip aan en vlak erna nog één.

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:07
-Splash- schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:44:
[...]

Hmmm, dat vind ik best moeilijk te geloven en snap het doel niet. Bovendien gebeurde dit dan in corona tijd naar een gebied dat het hardst getroffen was. :?
Ze moeten toch ergens vandaan komen, of zouden ze met een schip vanaf SF naar NY zijn gebracht?
Met de vrachtwagen als er zo'n 3500 op zo'n boot staan lijkt me een dure rit.. (Weet niet hoeveel er op een vrachtwagen gaan maar dat is weken rijden..

EDIT: Maar 2 keer in en uit laden lijkt me ook niet heel gunstig..

[Voor 6% gewijzigd door Runescom op 15-06-2020 08:59]

Give 2 Get

• Tarz
Ok, stel dat die boot ook vol model 3's zit, zijn dit dan eerdere orders die nog wachten? Waarom hebben we hier allemaal openstaande bestellingen die vanaf 24-6 geleverd gaan worden dan? Duurt het 1,5 week na aanmeren?

• Inspired
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:10:
Ok, stel dat die boot ook vol model 3's zit, zijn dit dan eerdere orders die nog wachten? Waarom hebben we hier allemaal openstaande bestellingen die vanaf 24-6 geleverd gaan worden dan? Duurt het 1,5 week na aanmeren?
Ze hebben wel even tijd nodig om de auto's helemaal afleverklaar te maken. En weet niet even niet of de boot van Zeebrugge naar Ams gaat of dat dit via de weg moet.

• Tarz
Inspired schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:12:
[...]

Ze hebben wel even tijd nodig om de auto's helemaal afleverklaar te maken. En weet niet even niet of de boot van Zeebrugge naar Ams gaat of dat dit via de weg moet.
Dat begrijp ik uiteraard, was meer benieuwd naar of nou de bestellingen van de mensen hier dus ingevuld worden met auto's die al 2 a 3 maanden in een boot staan, of dat deze op de Grand Venus staan die nog onderweg is. Maar daar komen we waarschijnlijk niet achter.

Just curious, als ie 4 wielen heeft en de juiste kleur en opties (en onbeschadigd is) dan ben ik blij.

• Inspired
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:15:
[...]

Dat begrijp ik uiteraard, was meer benieuwd naar of nou de bestellingen van de mensen hier dus ingevuld worden met auto's die al 2 a 3 maanden in een boot staan, of dat deze op de Grand Venus staan die nog onderweg is. Maar daar komen we waarschijnlijk niet achter.

Just curious, als ie 4 wielen heeft en de juiste kleur en opties (en onbeschadigd is) dan ben ik blij.
Ja, ze proberen veel te matchen en aanvullen met coulante configs volgens mij. Er staat weer redelijk wat op snel leverbaar dus denk dat de meeste wel iets moeten kunnen krijgen nu. Bestellingen in NL zullen ook wel terug lopen nu.

• -Splash-
Runescom schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:52:
[...]

Ze moeten toch ergens vandaan komen, of zouden ze met een schip vanaf SF naar NY zijn gebracht?
Met de vrachtwagen als er zo'n 3500 op zo'n boot staan lijkt me een dure rit.. (Weet niet hoeveel er op een vrachtwagen gaan maar dat is weken rijden..

EDIT: Maar 2 keer in en uit laden lijkt me ook niet heel gunstig..
Ik vernam dat het al eens eerder gebeurd was vorig jaar toen er in Q3 veel geleverd werd. Ik nam aan dat het een boot was die al geproduceerde Tesla's bevatte, maar stil gelegd was in Amerika toen Europa gesloten was. Maar klinkt net zo raar. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:15:
[...]

Ik weet niet of die auto's al 3 maanden op die boot staan he. Het is voor iedereen best een verrassing en niemand weet hoe die auto's op de boot zijn gekomen en wanneer. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Runescom
-Splash- schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:00:
[...]

Ik weet niet of die auto's al 3 maanden op die boot staan he. Het is voor iedereen best een verrassing en niemand weet hoe die auto's op de boot zijn gekomen en wanneer. :)
Haha, als ze echt 3 maanden op die boot al staan dan mogen ze wel even aan de Supercharger.. _/-\o_

Give 2 Get

• Tarz
Runescom schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:04:
[...]

Haha, als ze echt 3 maanden op die boot al staan dan mogen ze wel even aan de Supercharger.. _/-\o_
Anders komt er niemand de parkeerplaats af haha

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Compupad
Op TMC las ik ook iets over een trein naar New York. Voorheen wel is wat auto's op zo'n trein zien langskomen op station Amersfoort dat zijn ook flinke units qua aantallen. Maar goed, het is gissen. Geen idee of dat überhaupt een route/mogelijkheid is.

Wat we nog meer weten vanuit TMC:

- Leveringen in de UK zijn ingepland vanaf 22 juni (maandag a.s.), de Silver Ray schijnt woensdag a.s. daar al aan te komen (ligt nu nog in Zeebrugge) en vertrekt een dag later naar Duitsland.
- Leveringen in Noorwegen zijn ingepland vanaf 23 juni (dinsdag a.s.), vanwege de planning van de Silver Ray lijkt het mij dat de Grand Venus na Zeebrugge de haven van Drammen als nieuwe bestemming krijgt.

Ervan uitgaande dat de Silver Ray dus ook vol stond met Model 3s is het lastig om te peilen waar onze auto's vandaan komen. Van wat ik in het verleden heb begrepen vanuit de Tesla carriers sheet (op de ene boot eind vorig jaar in Amsterdam na) gaan er vrachtwagens vanuit Zeebrugge naar de Koopman Terminal i.p.v. de boot zelf.

Stel dat de Silver Ray nu ook al het e.e.a. dropt kunnen ze eventueel nog aan een van de 300 laadpalen in de haven zelf laden:

Bron: https://www.cks.be/nl/realisaties/ico-zeebrugge/

Dat filosoferen over de boten ga ik zeer zeker missen na volgende week zaterdag 8)7

• -Splash-
Compupad schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:29:
Op TMC las ik ook iets over een trein naar New York. Voorheen wel is wat auto's op zo'n trein zien langskomen op station Amersfoort dat zijn ook flinke units qua aantallen. Maar goed, het is gissen. Geen idee of dat überhaupt een route/mogelijkheid is.

- Leveringen in de UK zijn ingepland vanaf 22 juni (maandag a.s.), de Silver Ray schijnt woensdag a.s. daar al aan te komen (ligt nu nog in Zeebrugge) en vertrekt een dag later naar Duitsland.
- Leveringen in Noorwegen zijn ingepland vanaf 23 juni (dinsdag a.s.), vanwege de planning van de Silver Ray lijkt het mij dat de Grand Venus na Zeebrugge de haven van Drammen als nieuwe bestemming krijgt.

Ervan uitgaande dat de Silver Ray dus ook vol stond met Model 3s is het lastig om te peilen waar onze auto's vandaan komen. Van wat ik in het verleden heb begrepen vanuit de Tesla carriers sheet (op de ene boot eind vorig jaar in Amsterdam na) gaan er vrachtwagens vanuit Zeebrugge naar de Koopman Terminal i.p.v. de boot zelf.

Stel dat de Silver Ray nu ook al het e.e.a. dropt kunnen ze eventueel nog aan een van de 300 laadpalen in de haven zelf laden:

[Afbeelding]

Dat filosoferen over de boten ga ik zeer zeker missen na volgende week zaterdag 8)7
Haha ja ik ook. Voor de geïnteresseerden is dit altijd een leuk topic:

https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-186

• Runescom
Compupad schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:29:

[Afbeelding]

Haha, het blijft inderdaad leuk.. Ik moet nog even wachten tot september i.v.m. een restrictie maar het blijft leuk om hier dagelijks terug te komen. En te speculeren over hoe/wat/waar.

Give 2 Get

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
Runescom schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:52:
[...]

Haha, het blijft inderdaad leuk.. Ik moet nog even wachten tot september i.v.m. een restrictie maar het blijft leuk om hier dagelijks terug te komen. En te speculeren over hoe/wat/waar.
Dan krijg je w.s. dus wel een ge-update versie met usb-c en wireless charging. :)

• Tarz
-Splash- schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:29:
[...]

Dan krijg je w.s. dus wel een ge-update versie met usb-c en wireless charging. :)
Daar ben ik wel benieuwd naar, schijnbaar (volgens mij op TMC gelezen) is dit nogal willekeur en hebben sommige mensen dit op bij hun recente levering gekregen. Alleen is niet duidelijk of dit vanaf een specifiek VIN nummer ofzo is

• -Splash-
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:21:
[...]

Daar ben ik wel benieuwd naar, schijnbaar (volgens mij op TMC gelezen) is dit nogal willekeur en hebben sommige mensen dit op bij hun recente levering gekregen. Alleen is niet duidelijk of dit vanaf een specifiek VIN nummer ofzo is
Wat ik las is het de VIN nummers die beginnen met een 7. TMC is ook veel mensen uit de USA. Die krijgen nu auto's die begin Juni gefabriceerd zijn. Wij krijgen auto's die in Mei gefabriceerd zijn vanwege de enorme reis die gemaakt moet worden. (althans, dat is wat ik tot nu toe heb kunnen concluderen, als ik mis zit ergens hoor ik het graag)

• Compupad
-Splash- schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Wat ik las is het de VIN nummers die beginnen met een 7. TMC is ook veel mensen uit de USA. Die krijgen nu auto's die begin Juni gefabriceerd zijn. Wij krijgen auto's die in Mei gefabriceerd zijn vanwege de enorme reis die gemaakt moet worden. (althans, dat is wat ik tot nu toe heb kunnen concluderen, als ik mis zit ergens hoor ik het graag)
Ja dit zou moeten kloppen. Voor Corona werden de auto's die buiten Amerika worden geleverd als eerste geproduceerd. Ik schat de kans vrij groot in dat de Model 3s op de Grand Venus/Silver Ray dus nog USB-A hebben (gelukkig voor mijn hub >:) )

• Tarz
Compupad schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:35:
[...]

Ja dit zou moeten kloppen. Voor Corona werden de auto's die buiten Amerika worden geleverd als eerste geproduceerd. Ik schat de kans vrij groot in dat de Model 3s op de Grand Venus/Silver Ray dus nog USB-A hebben (gelukkig voor mijn hub >:) )
En welk cijfer van de VIN moet dan 7 zijn? het allereerste, of het begincijfer van de laatste code?

• Inspired
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:36:
[...]

En welk cijfer van de VIN moet dan 7 zijn? het allereerste, of het begincijfer van de laatste code?
Eerste. Maar dat zegt niet alles. Zie ook; https://teslamotorsclub.c...ing-of-june.195524/page-7

Sommige met 717xxxx wel en anderen met 719xxxx niet. Maar als het geen 71xxxxx is dan is de kans sowieso klein.

• Tarz
Inspired schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:43:
[...]

Eerste. Maar dat zegt niet alles. Zie ook; https://teslamotorsclub.c...ing-of-june.195524/page-7

Sommige met 717xxxx wel en anderen met 719xxxx niet. Maar als het geen 71xxxxx is dan is de kans sowieso klein.
Nou, als ik naar de cijfercode (laatste 6 cijfers kijk), dan is mijne 732xxx. Geen idee of dit is waarnaar ik moet zoeken

• dedominee
Waar vinden jullie je VIN nummer? In mijn mail van Tesla stond die niet vermeld, online bij LeasePlan zie ik ook nergens een VIN staan...

• Tarz
dedominee schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:54:
Waar vinden jullie je VIN nummer? In mijn mail van Tesla stond die niet vermeld, online bij LeasePlan zie ik ook nergens een VIN staan...
Stond bij mij in de bevestiging van de afhaling, maar schijnbaar niet bij iedereen. Collega van mij ziet em ook niet. Daar staat ook de meldcode. In mail van mijn collega staat dat hij deze 2 dagen voor afhalen per mail krijgt.

• dedominee
Tesla net nog even gebeld over mijn VIN. Medewerker gaf aan dat ze steeds vaker geen VIN vooraf communiceren omdat ze nog wel eens wisselen vlak voor levering als een andere auto met dezelfde configuratie opeens sneller leverbaar/klaar is.

Eerder dan 26-6 ophalen kon helaas niet, ze komen pas 24-6 aan bij Tesla en 25-6 was al vol.

• Inspired
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:46:
[...]

Nou, als ik naar de cijfercode (laatste 6 cijfers kijk), dan is mijne 732xxx. Geen idee of dit is waarnaar ik moet zoeken
Kan ook zijn dat de nummer reeks in dat topic alleen op LR slaat. En dat SR in een andere reeks zit op dit moment. Of heb je een LR/P?

• -Splash-
Tarz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:46:
[...]

Oh sjonge... ik zat gewoon verkeerd te kijken, dacht dat het het allereerste cijfer was. Hier: 728xxx.
Als ik heel eerlijk ben ben ik geen wireless charge fan (nog) en is usb-a een dikke prima.

Ik heb verder ook besloten om nog niets te bestellen voor de Tesla (matten, usb hub of de frunk haakjes). Eerst de auto halen en daarna bekijk ik wel wat ik nodig vind. Maar stiekem wil ik dus alles bestellen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
dedominee schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:34:
Tesla net nog even gebeld over mijn VIN. Medewerker gaf aan dat ze steeds vaker geen VIN vooraf communiceren omdat ze nog wel eens wisselen vlak voor levering als een andere auto met dezelfde configuratie opeens sneller leverbaar/klaar is.

Eerder dan 26-6 ophalen kon helaas niet, ze komen pas 24-6 aan bij Tesla en 25-6 was al vol.
Ik werd redelijk vroeg gemaild, maar hier ook de 27e. Is ook op een zaterdag dus vind ik ivm werk makkelijker en mijn vrouw kan mij brengen.

• Tarz
-Splash- schreef op maandag 15 juni 2020 @ 17:37:
[...]

Oh sjonge... ik zat gewoon verkeerd te kijken, dacht dat het het allereerste cijfer was. Hier: 728xxx.
Als ik heel eerlijk ben ben ik geen wireless charge fan (nog) en is usb-a een dikke prima.

Ik heb verder ook besloten om nog niets te bestellen voor de Tesla (matten, usb hub of de frunk haakjes). Eerst de auto halen en daarna bekijk ik wel wat ik nodig vind. Maar stiekem wil ik dus alles bestellen. ;)
De matten heb ik al een paar weken in huis via de post (Leaseplan regelt dat). Verder ook gewoon kaal ophalen en nog niets besteld. eerst maar eens kijken of en waar ik me aan irriteer. Als er geen wireless charging en usb C op zit dan bestel ik denk ik de Taptes usb hub en ik wil als de Aero discs eraf zijn die set dopjes voor je wielen bestellen, maar dat kan altijd nog. Eerst maar eens afhalen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:07:
[...]

De matten heb ik al een paar weken in huis via de post (Leaseplan regelt dat). Verder ook gewoon kaal ophalen en nog niets besteld. eerst maar eens kijken of en waar ik me aan irriteer. Als er geen wireless charging en usb C op zit dan bestel ik denk ik de Taptes usb hub en ik wil als de Aero discs eraf zijn die set dopjes voor je wielen bestellen, maar dat kan altijd nog. Eerst maar eens afhalen :)
Ik moet zeggen dat de 18" velgen zonder caps er echt wel netjes uitzien.

Wil zelf ook een deadpedal cover installeren, want ik vind die carpets met deadpedal gedeelte erin echt niet mooi.

[Voor 9% gewijzigd door -Splash- op 16-06-2020 14:19]

• Tarz
Ik weet niet of hier ervaringen zijn, maar is er een goede gsm houder voor de model 3 (hoeft geen lader te zijn, gewoon een houder op hoogte van het dashboard zeg maar.

• KevinVording
Tarz schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:54:
Ik weet niet of hier ervaringen zijn, maar is er een goede gsm houder voor de model 3 (hoeft geen lader te zijn, gewoon een houder op hoogte van het dashboard zeg maar.
Ik gebruik al heel lang een magnetische houder van Baseus. Die plak je gewoon op je dashboard. Iets als https://www.gsmpunt.nl/ho...in14Fu83alvBoCdZMQAvD_BwE

• Tarz
KevinVording schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:15:
[...]

Ik gebruik al heel lang een magnetische houder van Baseus. Die plak je gewoon op je dashboard. Iets als https://www.gsmpunt.nl/ho...in14Fu83alvBoCdZMQAvD_BwE
In een model 3? Blijft dat een beetje stevig zitten? Vraag me dit af vanwege de afronding van het dashboard zover ik het kan beoordelen

[Voor 6% gewijzigd door Tarz op 16-06-2020 12:43]

• KevinVording
Tarz schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:39:
[...]

In een model 3? Blijft dat een beetje stevig zitten? Vraag me dit af vanwege de afronding van het dashboard zover ik het kan beoordelen
Na 25 Juni heb ik het antwoord voor je... (Heb hem nu ook niet op een compleet vlakke ondergrond en hij is er nog nooit afgedonderd, met een zware telefoon; note 10)

• Tarz
KevinVording schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:51:
[...]

Na 25 Juni heb ik het antwoord voor je... (Heb hem nu ook niet op een compleet vlakke ondergrond en hij is er nog nooit afgedonderd, met een zware telefoon; note 10)
Ben benieuwd, heb op Ali ook wel clikmodellen gezien die afgerond zijn op de bolling van de Tesla, dat zou ook nog een optie zijn. Al denk ik dat die afbreken als je ze te vaak draait/beweegt

• Teslalrp
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 17:59
Tarz schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:54:
ik kan de je oplader aanraden (voor 2 telefoons) specifiek voor tesla. Deze mat past exact en is binnen een minuut geinstalleerd. Er zijn veel aanbieders en prijzen beginnen bij ca. € 35,-

• KevinVording
Teslalrp schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:55:
[...]

ik kan de je oplader aanraden (voor 2 telefoons) specifiek voor tesla. Deze mat past exact en is binnen een minuut geinstalleerd. Er zijn veel aanbieders en prijzen beginnen bij ca. € 35,-
Hij bedoelde volgens mij specifiek voor op het dashboard.
Tarz schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:00:
[...]

Ben benieuwd, heb op Ali ook wel clikmodellen gezien die afgerond zijn op de bolling van de Tesla, dat zou ook nog een optie zijn. Al denk ik dat die afbreken als je ze te vaak draait/beweegt
Ja daar kan ik je helaas geen review van geven... die ik heb gaat al heel lang mee en werkt nog net zo goed als op dag 1.

[Voor 37% gewijzigd door KevinVording op 16-06-2020 16:08]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• p001
  • Registratie: december 2010
  • Niet online
Veel van ons krijgen volgende week onze auto geleverd. Voor de gelegenheid heb ik een Tesla Model 3 Delivery Checklist gemaakt. Geschikt om te printen of om te gebruiken op elk schermformaat, ook het scherm van je toekomstige auto. ;)

Tesla Model 3 Delivery Checklist
Bekijk teslachecklist.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KevinVording
p001 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 21:16:
Veel van ons krijgen volgende week onze auto geleverd. Voor de gelegenheid heb ik een Tesla Model 3 Delivery Checklist gemaakt. Geschikt om te printen of om te gebruiken op elk schermformaat, ook het scherm van je toekomstige auto. ;)

Bekijk teslachecklist.nl
Hulde! Ik neem hem mee!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 03-07 16:16

Bekijk teslachecklist.nl
Nog een goede om niet te vergeten is als je iets meld bij Tesla qua afleverschade of iets dergelijks. Zorg ervoor dat je screenshots hebt van het formulier wat ze invullen op hun telefoon of zorg ervoor dat je een kopie krijgt voor je vertrekt. Scheelt een hoop gezeik later als je deze schades wilt laten repareren.

Bij mij was er iets fout gegaan bij Tesla en hadden ze alles niet goed in hun systeem staan, na een hele hoop getouwtrek uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat het gerepareerd gaat worden maar het heeft me wel een paar uur en een paar boze mailtjes naar Tesla gekost.

SR+ Deep Blue Metallic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dedominee

Bekijk teslachecklist.nl
Hey, dat is handig. Flitsmeister voor Tesla. Die stel je gewoon in op je browser in de auto oid?

https://tesla.flitsmeister.nl/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -Splash-

Bekijk teslachecklist.nl
Super checklist zeg!
Nog een week en een paar dagen! Mijn vriendin wordt een beetje gek van mijn gedrag geloof ik... :P

• -Splash-
dedominee schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:04:
[...]

Hey, dat is handig. Flitsmeister voor Tesla. Die stel je gewoon in op je browser in de auto oid?

https://tesla.flitsmeister.nl/
Blijkbaar: https://www.teslamodel3ne...flitsmeister-in-je-tesla/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Compupad
-Splash- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:14:
[...]

Super checklist zeg!
Nog een week en een paar dagen! Mijn vriendin wordt een beetje gek van mijn gedrag geloof ik... :P
Ik heb het inmiddels zo vaak over alle boten gehad hier thuis dat het eerste wat ik 's ochtends te horen krijg is: Waar is de boot nu? _O- Bijna bijna!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Runescom
Compupad schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:17:
[...]

Ik heb het inmiddels zo vaak over alle boten gehad hier thuis dat het eerste wat ik 's ochtends te horen krijg is: Waar is de boot nu? _O- Bijna bijna!!
Haha, prachtig! Ik moet nog tot september en ik hoor precies het zelfde.. 8)7

Give 2 Get

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 17:59
Veel succes met het ophalen. Het zal eind juni wel druk zijn. Denk erom dat je je Tesla niet op volle snelheid zet op de A5. Eind december waren er veel controles. Dus probeer je zo veel mogelijk aan de snelheid te houden......

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maddog03
Teslalrp schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:05:
Veel succes met het ophalen. Het zal eind juni wel druk zijn. Denk erom dat je je Tesla niet op volle snelheid zet op de A5. Eind december waren er veel controles. Dus probeer je zo veel mogelijk aan de snelheid te houden......
Heb je wel meteen je eerste foto 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dedominee
Zojuist een SMS gehad met mijn kenteken, VIN en meldcode.

Adrenaline giert door mijn lichaam :9~

• p001
  • Registratie: december 2010
  • Niet online
Cruiser90 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:48:
[...]

Nog een goede om niet te vergeten is als je iets meld bij Tesla qua afleverschade of iets dergelijks. Zorg ervoor dat je screenshots hebt van het formulier wat ze invullen op hun telefoon of zorg ervoor dat je een kopie krijgt voor je vertrekt. Scheelt een hoop gezeik later als je deze schades wilt laten repareren.

Bij mij was er iets fout gegaan bij Tesla en hadden ze alles niet goed in hun systeem staan, na een hele hoop getouwtrek uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat het gerepareerd gaat worden maar het heeft me wel een paar uur en een paar boze mailtjes naar Tesla gekost.
Thanks Cruiser90! Ik ga het in de lijst verwerken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:08:
Zojuist een SMS gehad met mijn kenteken, VIN en meldcode.

Adrenaline giert door mijn lichaam :9~
Same here

• maddog03
Vandaag de bevestiging gekregen dat de LM mijn auto bij tesla heeft besteld. Vanochtend was mijn configuratie nog in voorraad, nu niet meer.. toeval of een beetje pech. Ik heb trouwens nog geen mail gekregen van tesla, hoe lang duurde dit bij jullie? Zou het kunnen dat er meteen een auto gematched is aan mijn bestelling? LM is alphabet.

• -Splash-
Had al wel een meldingscode en vin, maar nog geen kenteken (mail van twee weken terug).

Zijn het nog kentekens die met een h beginnen? Volgens mij zitten we net op het randje van h naar j.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarz
-Splash- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:50:
[...]

Had al wel een meldingscode en vin, maar nog geen kenteken (mail van twee weken terug).

Zijn het nog kentekens die met een h beginnen? Volgens mij zitten we net op het randje van h naar j.
Mijn kenteken begint met een H inderdaad

• -Splash-
Ben ook benieuwd of we hw2.5 krijgen of hw3

• EvaluationCopy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01-07 22:51
Teslalrp schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:05:
Niet wachten tot de A5 om je aan de snelheid te houden, meteen het terrein af de hoek om lagen ze al in de bossen met een laser-gun eind vorig jaar. :+

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• -Splash-
EvaluationCopy schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:11:
[...]

Niet wachten tot de A5 om je aan de snelheid te houden, meteen het terrein af de hoek om lagen ze al in de bossen met een laser-gun eind vorig jaar. :+
Wel wat treurig. Maar goed, iedereen wil natuurlijk 'even testen' dus begrijp het wel.

• dedominee
-Splash- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:50:
[...]

Mijn kenteken begint met een H inderdaad. Ik hoop op HW3 ipv HW2.5.

• Cruiser90
-Splash- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:16:
dedominee schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:50:
[...]

Volgens mij worden er geen auto's meer gemaakt met HW2.5

SR+ Deep Blue Metallic

• KevinVording

Het feest kan beginnen.

• Cruiser90
Ben deze week ook al meerdere keren vrachtwagens vol model 3 tegengekomen op weg richting Duitsland

SR+ Deep Blue Metallic

• Tarz
dedominee schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:50:
[...]

Ok, even voor de niet ingewijden, wat is HW3 of 2.5? En waarom is 3 beter, behalve dat het getal hoger is? 8)7 :+

• KevinVording
Tarz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Ok, even voor de niet ingewijden, wat is HW3 of 2.5? En waarom is 3 beter, behalve dat het getal hoger is? 8)7 :+
Zie: https://insideevs.com/new...u-need-to-know-tesla-hw3/

• Tarz
Dus dat is vooral belangrijk voor visuele zaken en voor FSD dat we hier niet gebruiken. Lees wel op TMC forum dat er volgens sommigen geen HW2.5 meer gemaakt wordt, andere zeggen weer van wel.

We zullen zien.

• Tjenok
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 03-07 14:29
-Splash- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:16:
Volgens mij wordt HW3 al sinds eind vorig jaar geleverd? Mijn LR RWD uit december 2019 heeft iig HW3 en ik kan me niet voorstellen dat ze beide door elkaar produceren.

LR RWD - Deep Blue - Zwart - Aero - Besteld 28/11 - RN10972XXXX - VIN 28/11 - Kenteken 4/12 G-XXX-VD - Ophalen 14/12

• -Splash-
Tarz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Kan veel meer frames analyseren. Ik denk dat zelfs voor het standaard AP het een toevoeging is.

Meer info:

https://cleantechnica.com...tial-soon-to-be-unlocked/
https://www.autopilotrevi...stom-ai-chips-hardware-3/

• -Splash-
Tjenok schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:06:
[...]

Volgens mij wordt HW3 al sinds eind vorig jaar geleverd? Mijn LR RWD uit december 2019 heeft iig HW3 en ik kan me niet voorstellen dat ze beide door elkaar produceren.
Niet consequent. Ben altijd bang dat ze de retrofits refurbishen. :P Maar dat zou niet zinvol zijn.
Hoe heb je in December 2019 nog een LR RWD (wat mij betreft de heilige graal) kunnen krijgen? Nice!

• Tarz
Collega van mij krijgt net een mail van de accountmanager van leaseplan. Schijnbaar is er een mail gestuurd van Tesla naar Leaseplan dat er geen gebruik meer kan worden gemaakt van het supercharger netwerk door leaserijders....

Hier zou ik niet heel blij mee zijn. Is nog niet eerder gemeld. Meer mensen die dit gehoord hebben?

• GeeMoney
  • Registratie: april 2002
  • Nu online
Tarz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:55:
Collega van mij krijgt net een mail van de accountmanager van leaseplan. Schijnbaar is er een mail gestuurd van Tesla naar Leaseplan dat er geen gebruik meer kan worden gemaakt van het supercharger netwerk door leaserijders....

Hier zou ik niet heel blij mee zijn. Is nog niet eerder gemeld. Meer mensen die dit gehoord hebben?
Raar verhaal als je het mij vraagt.
Ik heb er 2 in mijn wagenpark (welliswaar niet bij leaseplan) en niets vernomen.
Daarnaast maakt het Tesla toch geen zak uit of die auto door een particulier gekocht is of een maatschappij? Ze geven X aantal kWh weg op de Model 3 (die heeft al geen onbeperkt) en alles daarbuiten wordt gewoon verrekend.

Hij begint steeds gieriger te worden die Musk :9 ik dacht dat het hem om de wereld verbeteren ging. :p
* GeeMoney rent weg.

[Voor 7% gewijzigd door GeeMoney op 18-06-2020 19:20]

2017 touchbar MBPr i7-2.8Ghz, 16GB, 1TB SSD, 4GB Radeon 560. LG27UD88-W

• dedominee
Tarz schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:55:

Dat zou ik bijzonder vervelend vinden. Was een belangrijke reden om voor de Tesla te kiezen ipv de Polestar P2 voor mij.

• Tarz
dedominee schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:07:
[...]

Dat zou ik bijzonder vervelend vinden. Was een belangrijke reden om voor de Tesla te kiezen ipv de Polestar P2 voor mij.
Same here. Ik zie op de Leaseplan app dat Superchargers niet meer gratis zijn en 0,25/kWh kosten, maar nergens hoe het zit. Als Tesla geen betaalmethode met Leaseplan koppelt, dan kun je niet superchargen staat er...

• dedominee
Oke, en zelf een betaalkaart koppelen (en declareren) kan dus ook niet?

• Tommy588
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:26
Jawel dat kan wel. Ik heb geen brandstof via leaseplan, dus zelf een betaal methode gekoppeld en dat werkt prima. Dit staat ook in de app onder service & contract - elektrisch rijden - laden. Daar staat een uitleg over de superchargers.

iRacing Profiel

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:59
GeeMoney schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:18:
[...]

Raar verhaal als je het mij vraagt.
Ik heb er 2 in mijn wagenpark (welliswaar niet bij leaseplan) en niets vernomen.
Daarnaast maakt het Tesla toch geen zak uit of die auto door een particulier gekocht is of een maatschappij? Ze geven X aantal kWh weg op de Model 3 (die heeft al geen onbeperkt) en alles daarbuiten wordt gewoon verrekend.

Hij begint steeds gieriger te worden die Musk :9 ik dacht dat het hem om de wereld verbeteren ging. :p
* GeeMoney rent weg.
Het zal wel eerder Leaseplan zijn, die leuk dachten te doen door geen facturen te betalen of om een commissie te vragen voor alle inkomsten die Tesla dankzij hun kreeg. Of toch iets waardoor Tesla het kotsmisselijk was en maar beslissen dat Leaseplan het zelf mag uitleggen aan al hun bestuurders waarom ze niet meer mogen laden.

Door gewoon 'leaserijders' te schrijven, maak je natuurlijk iedereen bang, wat de geloofwaardigheid van dit bericht, in mijn opinie, erg hard doet dalen.

• dedominee
Begreep onlangs wel dat Tesla en Leaseplan met elkaar in de clinche lagen. Kan dit geweest zijn.

• dedominee
Tommy588 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:28:
Jawel dat kan wel. Ik heb geen brandstof via leaseplan, dus zelf een betaal methode gekoppeld en dat werkt prima. Dit staat ook in de app onder service & contract - elektrisch rijden - laden. Daar staat een uitleg over de superchargers.
Oke, dan is er geen groot probleem. Gebruik ik mijn eigen creditcard en declareer ik dat. Beetje omslachtig, dat wel.

• KevinVording
bottom line schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:28:
[...]

Het zal wel eerder Leaseplan zijn, die leuk dachten te doen door geen facturen te betalen of om een commissie te vragen voor alle inkomsten die Tesla dankzij hun kreeg. Of toch iets waardoor Tesla het kotsmisselijk was en maar beslissen dat Leaseplan het zelf mag uitleggen aan al hun bestuurders waarom ze niet meer mogen laden.

Door gewoon 'leaserijders' te schrijven, maak je natuurlijk iedereen bang, wat de geloofwaardigheid van dit bericht, in mijn opinie, erg hard doet dalen.
Ik kan m'n anus weer enigszins ontspannen dan denk ik...

• -Splash-
Ik schrok ook best... :) Bedoelen ze niet dat ZIJ het niet meer kunnen? Aangezien deze vage uitleg geven op hun website:
Om je auto te laden bij het Supercharger netwerk moet er een betaalwijze aan je Tesla account gekoppeld zijn. Als brandstof via LeasePlan afgenomen wordt, zorgt Tesla dat de betaling via LeasePlan loopt.

Net je auto ontvangen en werkt de Supercharger niet? Dan heeft Tesla de koppeling nog niet gemaakt. Het is dan nog niet mogelijk om gebruik te maken van de Supercharger

De gemaakte kosten declareer je bij LeasePlan via Mijn LeasePlan of de website.

Betaalwijze gekoppeld, maar de Supercharger laadt niet?
Probeer in dat geval een andere Supercharger. Houdt dit probleem aan bij een andere Supercharger? Neem dan direct contact op met de Customer Support van Tesla via 013-799 9525.
Irritant dat ik mij alsnog zorgen ga maken, je ziet dat dit soort berichten zoveel onrust veroorzaken. (terwijl het via via via is) Maar er is natuurlijk draagvlak om het te geloven om het account gezeur met de website / app.

[Voor 105% gewijzigd door -Splash- op 18-06-2020 22:20]

• Tjenok
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 03-07 14:29
-Splash- schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:06:
[...]

Niet consequent. Ben altijd bang dat ze de retrofits refurbishen. :P Maar dat zou niet zinvol zijn.
Hoe heb je in December 2019 nog een LR RWD (wat mij betreft de heilige graal) kunnen krijgen? Nice!
Dat is nogal een mooi verhaal (voor mij dan). De LR RWD was voor mij ook altijd de heilige graal, maar ik kon pas in december een nieuwe auto uitkiezen. Daarom eind oktober een SR+ besteld omdat de AWD het gewoon niet waard was voor me. Uiteraard sindsdien dagelijks op dit forum aanwezig en daar wees iemand erop dat er af en toe snel beschikbaar auto's op de site van Tesla gezet werden. Omdat ik pas in oktober had besteld was het niet duidelijk of mijn SR+ in 2019 geleverd zou worden, dus toen ben ik dagelijks op de snel beschikbaar pagina gaan kijken. Tot mijn grote verbazing stonden daar begin december opeens een paar LR RWD's beschikbaar, welke zelfs al in Zeebrugge stonden. Niemand bij Tesla had een idee hoe dit kon, maar ik was als een kind zo blij. De volgende ochtend nog voor de zekerheid naar Tesla Amsterdam gereden om te checken of alles wel goed was gegaan. Uiteindelijk op 14 december m'n Model 3 op kunnen halen. Tot op de dag van vandaag zit ik elke dag met een grote grijns in de auto.

LR RWD - Deep Blue - Zwart - Aero - Besteld 28/11 - RN10972XXXX - VIN 28/11 - Kenteken 4/12 G-XXX-VD - Ophalen 14/12

• -Splash-
Tjenok schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:24:
[...]

Dat is nogal een mooi verhaal (voor mij dan). De LR RWD was voor mij ook altijd de heilige graal, maar ik kon pas in december een nieuwe auto uitkiezen. Daarom eind oktober een SR+ besteld omdat de AWD het gewoon niet waard was voor me. Uiteraard sindsdien dagelijks op dit forum aanwezig en daar wees iemand erop dat er af en toe snel beschikbaar auto's op de site van Tesla gezet werden. Omdat ik pas in oktober had besteld was het niet duidelijk of mijn SR+ in 2019 geleverd zou worden, dus toen ben ik dagelijks op de snel beschikbaar pagina gaan kijken. Tot mijn grote verbazing stonden daar begin december opeens een paar LR RWD's beschikbaar, welke zelfs al in Zeebrugge stonden. Niemand bij Tesla had een idee hoe dit kon, maar ik was als een kind zo blij. De volgende ochtend nog voor de zekerheid naar Tesla Amsterdam gereden om te checken of alles wel goed was gegaan. Uiteindelijk op 14 december m'n Model 3 op kunnen halen. Tot op de dag van vandaag zit ik elke dag met een grote grijns in de auto.
Mooi verhaal. En dan inderdaad de tofste versie (hoewel de MR ook wel interessant geweest zou zijn).
Pagina: 1 ... 334 335 336 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True