Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
ph4nt0m schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:02:
[...]

Welke configuratie heb je besteld? En wanneer is jouw bestelling gedaan?
Helemaal standaard Wit zonder trekhaak of iets anders
en de LM Athlon had de bestelling op 23 maart gedaan.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Vandaag ook een mailtje gehad van Tesla met daarin dat er een VIN gekoppeld was, maar ook een afleverdatum verzoek.

Er staat wel Standard Range in het mailtje, ik hoop dat het niet echt de Standard Range is maar de Standard Range+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 18:54
Welk telefoonnummer van Tesla gebruiken jullie voor dat koppelen? Ik ben maanden geleden gebeld door Tesla (meen een 020 nummer destijds) om te bevestigen waar ik de auto kon ophalen etc, maar heb dat nummer niet opgeslagen.

Loopt via LeasePlan maar wil liever zelf ook even met Tesla contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Stomme vraag voor de mensen hier die al een auto hebben of krijgen. Ik krijg net (net als een collega) de vloermatten binnen voor mijn M3 SR+. Nog niets gehoord verder, alleen vloermatten dus.

Is dit een teken dat er een auto beschikbaar is, of doet een LM dit uit zichzelf? Meer mensen die dit via Leaseplan heben gehad en zei dat iets over de verwachting van levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dedominee
Ik heb ze destijds ook ontvangen (leaseplan) en het zegt helemaal niks, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
dedominee schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:22:
Welk telefoonnummer van Tesla gebruiken jullie voor dat koppelen? Ik ben maanden geleden gebeld door Tesla (meen een 020 nummer destijds) om te bevestigen waar ik de auto kon ophalen etc, maar heb dat nummer niet opgeslagen.

Loopt via LeasePlan maar wil liever zelf ook even met Tesla contact.
Ik weet niet of ik hier telefoonnummers mag delen. Maar ik ben gebeld door de Tesla Store in Tilburg, Google geeft het telefoonnummer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:13:
Stomme vraag voor de mensen hier die al een auto hebben of krijgen. Ik krijg net (net als een collega) de vloermatten binnen voor mijn M3 SR+. Nog niets gehoord verder, alleen vloermatten dus.

Is dit een teken dat er een auto beschikbaar is, of doet een LM dit uit zichzelf? Meer mensen die dit via Leaseplan heben gehad en zei dat iets over de verwachting van levering?
Toch al wat voorpret. :)
Heb je het RN? Dan kan je de status opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
FaBioTh schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:49:
[...]

Ik weet niet of ik hier telefoonnummers mag delen. Maar ik ben gebeld door de Tesla Store in Tilburg, Google geeft het telefoonnummer aan.
Gewoon het algemene nummer bellen. Als je de RN hebt kan je doorvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Dank heren. Mijn RN nummer achterhaald en daar wordt nu door Leaseplan de restrictie vanaf gehaald, zodat een VIN gekoppeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
-Splash- schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:23:
[...]

Toch al wat voorpret. :)
Heb je het RN? Dan kan je de status opvragen.
Mijn RN nummer heb ik, maar er staat vanuit Leaseplan een restrictie voor levering op, dus Tesla mag geen auto koppelen aan mijn RN nummer. Ik heb een leaseauto met lopend contract, dus er is ook geen noodzaak om dat te doen, aldus Leaseplan. Tesla geeft aan niets te doen met restricties tot Leaseplan dit eraf laat halen.

Dus lang verhaal kort, gaat niks gebeuren tot 1 september. Behalve dat ik een set voermatten heb :-( :+ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Mijn RN nummer heb ik, maar er staat vanuit Leaseplan een restrictie voor levering op, dus Tesla mag geen auto koppelen aan mijn RN nummer. Ik heb een leaseauto met lopend contract, dus er is ook geen noodzaak om dat te doen, aldus Leaseplan. Tesla geeft aan niets te doen met restricties tot Leaseplan dit eraf laat halen.

Dus lang verhaal kort, gaat niks gebeuren tot 1 september. Behalve dat ik een set voermatten heb :-( :+ 8)7 |:(
Ik kreeg alleen wel signalen dat dat 1 september verhaal wellicht al achterhaald is. Maar of dat echt zo is....
Wel apart dat ze die vloermatten leveren dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
-Splash- schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:47:
[...]

Ik kreeg alleen wel signalen dat dat 1 september verhaal wellicht al achterhaald is. Maar of dat echt zo is....
Wel apart dat ze die vloermatten leveren dan..
Ja idd, maar goed, de bestelling is gedaan dus die matten kunnen ze natuurlijk gewoon alvast leveren. Dat is ook niet zo erg. Mijn collega heeft nu een huurauto en die moet ook (vooralsnog) wachten tot 1 september en heeft ook nog niets gehoord.

Ik zou me kunnen voorstellen dat als die auto's er al zijn dat het een keuze is voor afkoop leasecontract in mijn geval, maar zelfs daarover wordt niets gemeld. onze accountmanager vanuit Leaseplan hoor ik ook absoluut niks van. Op geen enkele vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
Zojuist door Tesla gebeld. Heb een ophaalafspraak ingepland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik zag op de Site van Tesla weer nieuwe modellen staan bij direct leverbaar waaronder 2 witte standaard model 3 1 in braband en 1 in noord Holland
ik bellen maar die staan volgens de Tesla ook nog gewoon in Amerika/de Boot.
Lekker snel leverbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
FreakGIB schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:22:
Ik zag op de Site van Tesla weer nieuwe modellen staan bij direct leverbaar waaronder 2 witte standaard model 3 1 in braband en 1 in noord Holland
ik bellen maar die staan volgens de Tesla ook nog gewoon in Amerika/de Boot.
Lekker snel leverbaar dan?
Ja dat is standaard. Eind Juni is toch wel redelijk snel leverbaar toch?

Hier ook lever afspraak gepland (maar ik moet hem dus wel ophalen bij de Terminal, wordt niet thuisgebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:52:
[...]

Ja idd, maar goed, de bestelling is gedaan dus die matten kunnen ze natuurlijk gewoon alvast leveren. Dat is ook niet zo erg. Mijn collega heeft nu een huurauto en die moet ook (vooralsnog) wachten tot 1 september en heeft ook nog niets gehoord.

Ik zou me kunnen voorstellen dat als die auto's er al zijn dat het een keuze is voor afkoop leasecontract in mijn geval, maar zelfs daarover wordt niets gemeld. onze accountmanager vanuit Leaseplan hoor ik ook absoluut niks van. Op geen enkele vraag.
Dat is wel zuur, zeker niet omdat je dan even zou kunnen checken over het hoe en wat.
Mijn LM reageert altijd binnen het uur *toch wel fijn*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGrey
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 14:56
FaBioTh schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:59:
Zojuist door Tesla gebeld. Heb een ophaalafspraak ingepland!
Staat die van jou al in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
-Splash- schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:45:
[...]

Dat is wel zuur, zeker niet omdat je dan even zou kunnen checken over het hoe en wat.
Mijn LM reageert altijd binnen het uur *toch wel fijn*.
Voorbeeldje, mijn laadpunt is al 15 mei in gebruik genomen en operationeel, maar ik heb nog altijd geen idee wat het mij gaat kosten in de lease en of ik onder of boven de stelpost zit in de lease. Dat is dus al ruim 2 weken geen reactie, met 2 reminders van mijn kant. Men had toevallig precies het stelpostbedrag gehanteerd, maar er hoefde bijna niet te gebeuren (geen graafwerk, hoofdschakelaar, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 11:55
Tarz schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:13:

Da's Leaseplan Nederland neem ik aan? Enkele posts terug had ik dezelfde vraag, jullie krijgen vloermatten geleverd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
JohnGrey schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:47:
[...]

Staat die van jou al in nederland?
Nee ook op de boot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnGrey
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 14:56
Ze belde mij ook voor een afhaal afspraak. Laatste week juni. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
KingFox schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:36:
[...]

Da's Leaseplan Nederland neem ik aan? Enkele posts terug had ik dezelfde vraag, jullie krijgen vloermatten geleverd? :)
Ik zit nu via Athlon en kreeg ook de vloermatten al ruim een maand geleden maar die komen van Tesland.com
Ik kreeg een mailtje van Tesland met de mededeling dat zij van de LM de matten mogen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Jullie krijgen tenminste vloermatten... Nou ja... die 60 euro kan ik ook wel zelf betalen. (teveel gedoe om het mee te laten leasen).

Ik vraag mij alleen af of ik een langere laadkabel nodig heb, maar dat kan ik beter eerst uitproberen voor ik een langere koop. $$$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinVording
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-03-2021
-Splash- schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 07:39:
Jullie krijgen tenminste vloermatten... Nou ja... die 60 euro kan ik ook wel zelf betalen. (teveel gedoe om het mee te laten leasen).

Ik vraag mij alleen af of ik een langere laadkabel nodig heb, maar dat kan ik beter eerst uitproberen voor ik een langere koop. $$$
Probeer deze: https://www.laadkabelwink...l-schuko-3x2-5mm2-25meter eens, of de 10 meter versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
KingFox schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:36:
[...]

Ja gisteren geleverd gekregen en inderdaad Leaseplan Nederland. De matten kwamen uit de UK stond op het pakket. Zelfs met een handleiding hoe ze te plaatsen |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ik kon bij Allego kiezen voor een wandunit laadpunt met of zonder vaste kabel. Gelijk maar met vaste kabel van 5 meter gedaan :)

Ik weet niet wat voor losse kabel erbij zit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinVording
Tarz schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 08:52:
[...]

Ja gisteren geleverd gekregen en inderdaad Leaseplan Nederland. De matten kwamen uit de UK stond op het pakket. Zelfs met een handleiding hoe ze te plaatsen |:( :X
Deze kabel is voor mij voornamelijk om even de Granny Kabel eraan te hangen wanneer ik bij familie op bezoek ben. Dichtstbijzijnde familieleden zijn een goede 100km van me verwijderd, kan ik niet met een volle accu die kant op dan geeft dit over een paar uur toch ook weer een paar KM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Dank voor het meedenken, maar dat is voor een normale outlet, ik doel specifiek op publieke laadpalen.
Dit is bij mij in de buurt een goed voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2Qxr4Rx8VXw9zsmkvP6ajPro7o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1zNMDlPAV3vwgM6K2erAmZ20.png?f=user_large

Beide richtingen zijn eenrichtingsverkeer. Er zijn twee laadplekken op de rechterrijstrook. Je kan dus maar 1 kant op parkeren. Voor het voorste vak is het geen probleem, daar zie je dat de laadpoort dichtbij zit. Voor de achterste plek heb je minimaal 4 meter nodig (als het niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinVording
-Splash- schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:33:
[...]

Dank voor het meedenken, maar dat is voor een normale outlet, ik doel specifiek op publieke laadpalen.

[Afbeelding]

Beide richtingen zijn eenrichtingsverkeer. Er zijn twee laadplekken op de rechterrijstrook. Je kan dus maar 1 kant op parkeren. Voor het voorste vak is het geen probleem, daar zie je dat de laadpoort dichtbij zit. Voor de achterste plek heb je minimaal 4 meter nodig (als het niet meer is.
Volgens mij kan je op diezelfde website het type kabel vinden die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of MP in de gaten houden. Staat nu een 8 meter kabel op voor 150,- bv. (Niet mijn kabel.) Je eigen 4m kabel kun je voor 100 wel verkopen zou ik zeggen. Dan heb je voor 50 een 8 meter kabel. Is prima deal zou ik zeggen. Met 4 meter gaat het inderdaad lastig worden met die vakken.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
KevinVording schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 10:18:
[...]

Volgens mij kan je op diezelfde website het type kabel vinden die je zoekt.
Ja dat sowieso, maar denk eerst even ervaren of ik het echt nodig heb. :)
Dank voor de suggestie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Inspired schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 10:20:
Of MP in de gaten houden. Staat nu een 8 meter kabel op voor 150,- bv. (Niet mijn kabel.) Je eigen 4m kabel kun je voor 100 wel verkopen zou ik zeggen. Dan heb je voor 50 een 8 meter kabel. Is prima deal zou ik zeggen. Met 4 meter gaat het inderdaad lastig worden met die vakken.
Oh dat is ook een goede, zijn er bepaalde specifieke eisen voor een kabel waar ik aan moet denken?
Dacht gewoon 3 fase (16A).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-Splash- schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 10:21:
[...]

Oh dat is ook een goede, zijn er bepaalde specifieke eisen voor een kabel waar ik aan moet denken?
Type 2 laadkabel en als het even kan 3 fase 32A. 3x16 zou ook kunnen al zou je ergens een 1x32 paal tegen kunnen komen. Daar kun je dan met 1x32 laden met een 3x32 kabel. Met een 3x16 kabel kun je dan "maar" met 16a laden. Maar volgens mij zijn de meeste drie fase kabels wel 32a.

[ Voor 29% gewijzigd door Inspired op 03-06-2020 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 16:49
-Splash- schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:33:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb mijn Model 3 al vanaf maart en al ruim 6k kilometers gereden. Alleen maar publieke laadpalen gebruikt en heb tot nu toe nog altijd uit de voeten gekunt met de meegeleverde laadkabel. Ook wanneer de auto zo staat zoals in de afbeelding.

Volvo EX30 SMER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:30
Ook hier een bevestiging gehad voor levering in Juni. Sr+ blauw.
29 mei besteld, 2 juni koppeling aan auto. 3 juni gebeld door Tesla.26 juni als het goed is geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
ph4nt0m schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:43:
Ook hier een bevestiging gehad voor levering in Juni. Sr+ blauw.
29 mei besteld, 2 juni koppeling aan auto. 3 juni gebeld door Tesla.26 juni als het goed is geleverd!
Dat is helemaal snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Cruiser90 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:53:
[...]

Ik heb mijn Model 3 al vanaf maart en al ruim 6k kilometers gereden. Alleen maar publieke laadpalen gebruikt en heb tot nu toe nog altijd uit de voeten gekunt met de meegeleverde laadkabel. Ook wanneer de auto zo staat zoals in de afbeelding.
Dat biedt goede hoop. :) Zoals ik al zei, ondervinden is ook een goed iets. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49
Einde middag een sms gekregen dat mijn auto geleverd kan worden tussen 22 en 30 juni. Ik moet de sms met een ja of nee beantwoorden of deze periode me uitkomt. Morgen maar even met tesla bellen, want ik ben niet op alle dagen in de gelegenheid om de auto op te halen. Geen idee hoe flexibel ze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 19:57

Ik heb deze kabel besteld, met opener mooi geintegreerd: YouTube: Metron Type 2 charging cable with remote opener

Lengte ca 7-8 meter, ligt als spare in de auto als de 2 meter kabel niet toereikend is. Keurig opgeborgen in metron tas

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudonline schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 22:56:
Einde middag een sms gekregen dat mijn auto geleverd kan worden tussen 22 en 30 juni. Ik moet de sms met een ja of nee beantwoorden of deze periode me uitkomt. Morgen maar even met tesla bellen, want ik ben niet op alle dagen in de gelegenheid om de auto op te halen. Geen idee hoe flexibel ze zijn.
Ik kreeg vanmiddag eenzelfde sms bericht. Er stond ook in dat je je Tesla account moet voltooien. Via de link kom ik alleen niet echt verder... heb een e-mailadres en wachtwoord maar kan verder niks ermee. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49
NielsTn schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 23:02:
[...]

Ik heb deze kabel besteld, met opener mooi geintegreerd: YouTube: Metron Type 2 charging cable with remote opener

Lengte ca 7-8 meter, ligt als spare in de auto als de 2 meter kabel niet toereikend is. Keurig opgeborgen in metron tas
Is de standaard kabel maar 2 meter? Ik Google net op de metron kabel, maar die is niet eenvoudig te vinden in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 19:57
ruudonline schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 23:41:
[...]

Is de standaard kabel maar 2 meter? Ik Google net op de metron kabel, maar die is niet eenvoudig te vinden in Nederland?
Die ik ontving: zal iets van 2 meter zijn.

De Metron kabel heb ik samen met een vriend met wat onderhandelen uit ik meen Kroatie laten komen

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 23:34:
[...]

Ik kreeg vanmiddag eenzelfde sms bericht. Er stond ook in dat je je Tesla account moet voltooien. Via de link kom ik alleen niet echt verder... heb een e-mailadres en wachtwoord maar kan verder niks ermee. Iemand een idee?
Hier ook een sms, maar inderdaad wat willen ze dat ik complete?

Ik heb mijn gegeven ingevoerd. maar zou niet weten wat ik verder moet completen.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32

Ik heb mijn matten destijds hier gehaald:
https://www.tpstrading.nl...-bouwjaar-2017-t-m-heden/

Nu een jaar in de auto, zijn nog prima.

(vorig voorjaar was het uberhaupt een verrassing dat er geen matten in een SR+ zaten :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Smobbo schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:10:
[...]

Ik heb mijn matten destijds hier gehaald:
https://www.tpstrading.nl...-bouwjaar-2017-t-m-heden/

Nu een jaar in de auto, zijn nog prima.

(vorig voorjaar was het uberhaupt een verrassing dat er geen matten in een SR+ zaten :+ ).
Zien er mooi uit! Ook met een hakstuk toch wel fijn. Schuiven ze door de auto? Die all weather matten vind ik allemaal net niet mooi. Zit graag met mijn schoenen uit in de auto. :)

Wel apart hoe Tesla de afspraken maakt. Bij mij via de email, maar ook genoeg mensen die het via sms of telefoon moeten bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinVording
-Splash- schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:20:
[...]

Zien er mooi uit! Ook met een hakstuk toch wel fijn. Schuiven ze door de auto? Die all weather matten vind ik allemaal net niet mooi. Zit graag met mijn schoenen uit in de auto. :)

Wel apart hoe Tesla de afspraken maakt. Bij mij via de email, maar ook genoeg mensen die het via sms of telefoon moeten bevestigen.
https://www.justcarpets.nl/automatten/Tesla/model-3/type-3/ Hier heb ik ze besteld. Mijn collega's ook overigens!

Volgens mij moet de afspraak per sms bevestigt worden, althans de vrouw aan de telefoon gisteren... Ik heb telefonisch te horen gekregen dat mijn afspraak op 22 Juni staat, maar onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
KevinVording schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:36:
[...]

https://www.justcarpets.nl/automatten/Tesla/model-3/type-3/ Hier heb ik ze besteld. Mijn collega's ook overigens!

Volgens mij moet de afspraak per sms bevestigt worden, althans de vrouw aan de telefoon gisteren... Ik heb telefonisch te horen gekregen dat mijn afspraak op 22 Juni staat, maar onder voorbehoud.
Apart.... ik dus via email.... en mail teruggekregen met bedankt voor het bevestigen van uw afspraak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
-Splash- schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:20:
[...]

Ze blijven prima liggen tot nu toe. Er zitten ook van die 2-zijdige plakkers onder, maar die heb ik nog niet gebruikt O-) . Ik heb ze er in gelegd en wou eerst even kijken of ze bevielen voor ik ze vast plakte. Dat is nu een klein jaar geleden :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
-Splash- schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:38:
[...]

Apart.... ik dus via email.... en mail teruggekregen met bedankt voor het bevestigen van uw afspraak...
Hier via telefoon en in de mail een bevestiging voor tijdstip gehad (2x). De communicatie is een beetje wazig moet ik eerlijk zeggen want ik word door zowel Tilburg, Groningen als Amsterdam gebeld en ze weten soms niet helemaal van elkaar wat er al verteld is. Verder is de hoeveelheid communicatie prima, ik word behoorlijk up-to-date gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinVording
FaBioTh schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:22:
[...]

Hier via telefoon en in de mail een bevestiging voor tijdstip gehad (2x). De communicatie is een beetje wazig moet ik eerlijk zeggen want ik word door zowel Tilburg, Groningen als Amsterdam gebeld en ze weten soms niet helemaal van elkaar wat er al verteld is. Verder is de hoeveel communicatie prima, ik word behoorlijk up-to-date gehouden.
Ja de communicatie vanuit Tesla is qua kwantiteit top, kwaliteit twijfelachtig...
Ik had ze gisteren aan de lijn voor iets ongerelateerd en toen werd tussendoor aangegeven dat ik ergens voorin de rij stond met een verwachte datum van 22 Juni. Dit stond al zo in hun planning maar ik had nog niks gehoord. Aan de telefoon wel bevestigd dat die dag en tijd geen enkel probleem is, maar kreeg ook te horen dat er ergens nog een bevestiging per sms hoort te komen... Geen idee hoe of wat na al deze berichten dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggvanleeuwen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-09 21:44
Er schijnt binnenkort een boot te vertrekken. Mijn afleverafspraak is wel al ingepland op 26 juni, maar de auto staat nog niet op de boot zei de mevrouw aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ggvanleeuwen schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:57:
Er schijnt binnenkort een boot te vertrekken. Mijn afleverafspraak is wel al ingepland op 26 juni, maar de auto staat nog niet op de boot zei de mevrouw aan de telefoon.
Er is reeds een boot onderweg met verwachte aankomstdatum 17 juni (ongeveer). Genaamd Grand Venus.

Hier kan je het e.e.a. in de gaten houden:
https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-179

of deze kerel:
https://twitter.com/mortenlund89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinVording
ggvanleeuwen schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:57:
Inmiddels is wel bevestigd dat er een boot naar EU onderweg is, en de eerstvolgende gaat naar Zuid Korea... als hij nog op een boot gezet moet worden dan ga je 26 juni niet halen.

Zie: https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

[ Voor 9% gewijzigd door KevinVording op 04-06-2020 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Mijn bestelde Tesla Model 3 via LeasePlan staat inmiddels vrijgegeven voor koppeling, maar is nog niet gekoppeld. Van de Tesla medewerkster begrijp ik zojuist dat LeasePlan extern aangeeft weer te gaan leveren, maar dat er binnen Tesla nog geen klap is gegeven op de leveringen van LeasePlan.

Dit zou in de komende dagen moeten gaan gebeuren. Ter info. Gaat om een witte SR+, 18 inch Aero's met zwart interieur, zonder trekhaak. Vrij basic dus. Hopelijk kan ik nog gekoppeld worden aan een VIN die onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Hier ook weer melding gehad dat Leaseplan eerder zou gaan leveren (restricties van 1 september gaat verwijderen). Verzoek is ingediend.... we zullen zien. Lijkt me raar dat Tesla niet de bestellingen van Leaseplan gaat accepteren toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
Gewoon vaak bellen. :) Hij staat bij direct leverbaar,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dedominee
Thanks, gaf ik ook al aan. Maar ze mogen niks koppelen aan Leaseplan bestellingen... Overigens gaf ze aan dat de 'snel leverbaar' modellen online nu op de boot staan en eind juni leverbaar zullen zijn.

Morgen maar weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
dedominee schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 16:55:
Thanks, gaf ik ook al aan. Maar ze mogen niks koppelen aan Leaseplan bestellingen... Overigens gaf ze aan dat de 'snel leverbaar' modellen online nu op de boot staan en eind juni leverbaar zullen zijn.

Morgen maar weer bellen.
Eventueel leaseplan account manager laten bellen?
Of heel veel druk uitoefenen, uitleggen dat die restrictie eraf is gehaald. Dat de account manager van leaseplan ze ook al probeerde te bellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compupad
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 19:40
Hier ook bericht voor het afhalen eind juni, nu kan het aftellen (echt) beginnen :D!

[ Voor 5% gewijzigd door Compupad op 04-06-2020 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingFox
dedominee schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 16:55:

Morgen maar weer bellen.
Dit kan ikzelf bevestigen, heb ook geïnformeerd voor een "snel leverbaar" model (die er misschien toch enkele weken sneller zou zijn dan diegene op de boot :9 ), maar die staat samen met de mijne op de boot. Afspraak einde juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Zojuist maar weer even met Tesla gebeld. De restrictie is er weliswaar af (op verzoek van LeasePlan) maar ze geeft aan dat LeasePlan nog altijd niet (officieel?) aan Tesla heeft gemeld dat ze weer mogen leveren.

Kortom er kan nog altijd geen VIN aan mijn RN gekoppeld worden. Bloedirritant. Ben nu de accountmanager van LeasePlan aan het stalken, maar die neemt uiteraard niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:43:
Zojuist maar weer even met Tesla gebeld. De restrictie is er weliswaar af (op verzoek van LeasePlan) maar ze geeft aan dat LeasePlan nog altijd niet (officieel?) aan Tesla heeft gemeld dat ze weer mogen leveren.

Kortom er kan nog altijd geen VIN aan mijn RN gekoppeld worden. Bloedirritant. Ben nu de accountmanager van LeasePlan aan het stalken, maar die neemt uiteraard niet op.
Zelfde issue hier, werkgever heeft verzocht zsm te mogen leveren, Leaseplan heeft aan Tesla gemeld dat de bestellingen zsm geleverd mogen worden, maar Tesla geeft aan dat het nog niet officieel zichtbaar is in hun systemen, waardoor er nog niets gedaan kan worden.

Bloed onder je nagels...haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Zal je zien dat we straks op de volgende boot moeten wachten, wordt het alsnog September... #faal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:54:
Zal je zien dat we straks op de volgende boot moeten wachten, wordt het alsnog September... #faal
Ik weet niet hoeveel "niet bestelde & gekoppelde" auto's er op zo'n boot meekomen, maar neem aan dat het grote deel al gereserveerd is door de mensen die hun VIN al binnen hebben...

Dus ik vrees dat we op het volgende schip zullen moeten wachten. Zal dan 1e boot Q3 worden dus september denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Zojuist gebeld door Tesla. Nog altijd geen witte rook tussen LeasePlan en Tesla. Er komt 1 schip aan eind juni, maar het volgende schip arriveert 2 weken later al aldus Tesla.

Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:15:
Zojuist gebeld door Tesla. Nog altijd geen witte rook tussen LeasePlan en Tesla. Er komt 1 schip aan eind juni, maar het volgende schip arriveert 2 weken later al aldus Tesla.

Ter info.
Ik snap dit niet. Leaseplan heeft weken geen geld uitgegeven, wil nu bestellingen vrijgeven en nu gaat Tesla moeilijk doen? Het zal aan mij liggen, maar vrijgave = vrijgave zou ik denken. Maar goed, als schip 2 er achteraan komt (wat ik gezien de TMC website mensen niet geloof) dan hoeven we misschien niet veel langer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat Tesla nog in afwachting is van goedkeuring door LP. Tesla wil ze maar al te graag verkocht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Inspired schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:51:
Denk dat Tesla nog in afwachting is van goedkeuring door LP. Tesla wil ze maar al te graag verkocht krijgen.
Ik heb bevestiging van de accountmanager van Leaseplan dat er vrijgave is geweest van de orders en dat dit ook zo is doorgegeven aan Tesla. De Tesla medewerker zegt dat dit bij de afdeling bestellingen terecht komt en dat daar nog de goedkeuring van de vrijgave verwerkt moet worden.

Dan pas gaan de orders gekoppeld worden denk ik. Dus het ligt wel degelijk bij Tesla aangezien er bevestiging is van de vrijgave.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Romeo1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-05-2021
Na ellenlang dispuut tussen Tesla en onze leasemaatschappij (26 feb besteld, tm vorige week nog geen einde in zicht) eindelijk mogelijkheid gehad alternatieve leasemaatschappijen te benaderen. Op aanraden van Tesla heb ik bij een specifieke leasemaatschappij offertes opgevraagd, initieel voor een SR+, en deze LM had daarnaast nog een 2019 LR staan. Lang verhaal kort, in precies 7 dagen vanaf eerste contactmoment met de nieuwe leasemaatschappij heb ik vanmiddag mijn Tesla mogen ophalen!

Zoals het cliché hier rondgaat, het is het wachten absoluut waard! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zit Grand Venus in de sluis in panama, te volgen op de webcam van Miraflores Locks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-__etf5ry22Kv4EytvbvYyO2UZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vi3mfHb7evJzBLrMiy9j4lbx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:09:
Op dit moment zit Grand Venus in de sluis in panama, te volgen op de webcam van Miraflores Locks
And it's gone! :=)
#Spannend

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Runescom schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:52:
[...]

And it's gone! :=)
#Spannend
Altijd vol met spanning zo een boot tocht vol met elektrische auto's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Romeo1 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:45:
Na ellenlang dispuut tussen Tesla en onze leasemaatschappij (26 feb besteld, tm vorige week nog geen einde in zicht) eindelijk mogelijkheid gehad alternatieve leasemaatschappijen te benaderen. Op aanraden van Tesla heb ik bij een specifieke leasemaatschappij offertes opgevraagd, initieel voor een SR+, en deze LM had daarnaast nog een 2019 LR staan. Lang verhaal kort, in precies 7 dagen vanaf eerste contactmoment met de nieuwe leasemaatschappij heb ik vanmiddag mijn Tesla mogen ophalen!

Dus je hebt een LR voor de bijtelling van een SR+ weten te krijgen? Wow nice.... dat wil ik ook wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Romeo1 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:45:

Welke lease maatschappij had deze staan? (Gewoon nieuwsgierig meer niet ) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romeo1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-05-2021
ph4nt0m schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:23:
[...]

Welke lease maatschappij had deze staan? (Gewoon nieuwsgierig meer niet ) ;-)
Gaat om Myleasecar, relatief jonge club, kleinschalig, korte lijntjes, goede contacten met Tesla, SR+ kon ook binnen dezelfde termijn op de stoep staan als de LR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:15:

Ter info.
@dedominee En, Tesla alweer aan de lijn gehad of nog niks gehoord? Ik heb hier niets meer vernomen over mijn Leaseplan bestelling.

[ Voor 1% gewijzigd door Tarz op 08-06-2020 11:34 . Reden: typefoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Vanmorgen weer gebeld, de persoon die erover gaat (relatie LeasePlan - Tesla) is er blijkbaar niet en heeft dus niets laten weten afgelopen vrijdag (terwijl er die dag een knoop doorgehakt zou worden intern bij Tesla, waarover begrijp ik niet zo goed).

Het is nu geëscaleerd naar een (tussen) manager. Soepel is anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
Het hoeft niet erg te zijn om iets langer te wachten op je auto. Ik las dit op TMC:
SA just called to say that beginning of June cars will have standard wireless phone charging and USB-C ports. He helped my son switch his order/build date from May 30 to a build date of June 5 and those two changes are now part of the build. Car due in a couple weeks and I will post any other visible changes then.
De auto's die nu geleverd worden zijn allemaal eind Mei gemaakt gok ik (of eerder). Dus die hebben dat niet.
Nu maakt het voor mij niets uit want ik heb geen wireless charging in mijn telefoon (wellicht later). En ik heb liever usb-a dan c op dit moment.

Allemaal onder de 'het stond op Facebook' disclaimer natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door -Splash- op 08-06-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:54:
Vanmorgen weer gebeld, de persoon die erover gaat (relatie LeasePlan - Tesla) is er blijkbaar niet en heeft dus niets laten weten afgelopen vrijdag (terwijl er die dag een knoop doorgehakt zou worden intern bij Tesla, waarover begrijp ik niet zo goed).

Het is nu geëscaleerd naar een (tussen) manager. Soepel is anders.
Wat een knudde toestanden haha. Je zou denken dat zulke bedrijven gewoon ff met elkaar kunnen overleggen. Ik moet alles via mijn werkgever doen, die het dan weer doormailt aan Leaseplan die er dan volgens mij niet veel mee doet. Dus dat schiet niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Zojuist maar weer gebeld (want geen bericht). Status ongewijzigd. FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compupad
-Splash- schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:41:
Het hoeft niet erg te zijn om iets langer te wachten op je auto. Ik las dit op TMC:

[...]

De auto's die nu geleverd worden zijn allemaal eind Mei gemaakt gok ik (of eerder). Dus die hebben dat niet.
Nu maakt het voor mij niets uit want ik heb geen wireless charging in mijn telefoon (wellicht later). En ik heb liever usb-a dan c op dit moment.

Allemaal onder de 'het stond op Facebook' disclaimer natuurlijk.
Poeh, nou hopen dat de auto's die nu op de boot staan ze inderdaad nog niet hebben. De hub en Qi charger liggen al een tijdje te stoffen hier 8)7

On-topic, nog wat laatste kiekjes van afgelopen weekend door het Panama kanaal voor ieders plakboek:

Begin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOfgzzEVX5mQ2e5xekrKO12m0Co=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uIR1DpJ1uowfmD5iZodTQ9lQ.jpg?f=fotoalbum_large

Eind
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihJbz-qk5pO3aAnyLSt4_V247WY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1AB3nzQJsky4x0q7cbXAEqvQ.jpg?f=fotoalbum_large

Het schip was een hele tijd op marinetraffic niet te volgen, ook niet toen deze in AIS bereik was. Op vesselfinder wel, dus het checken waard wanneer de boot in de buurt van land is (straks niet meer dus): https://www.vesselfinder....MO-9303211-MMSI-351034000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

https://www.localizatodo.com/html5/?sel=MMSI:351034000

Hier kan je over het algemeen ook tijdens de oceaan oversteek volgen

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:10:
Zojuist maar weer gebeld (want geen bericht). Status ongewijzigd. FYI.
Gisteren einde middag nog contact gehad met Tesla via de chat op hun site. Aangegeven dat restricties door Leaseplan verwijderd zijn. Medewerker kon dit niet zien in hun systeem, stonden nog gewoon restricties op. Maar men ging het navragen voor mij en ik zou die dag nog een bevestiging van het antwoord krijgen op mail.

Had aangegeven dat bellen ook mocht, maar nee, op mail. Ok prima, tot op heden.... u raadt het al, geen nieuws ontvangen. Dus ik ga er vanuit dat Tesla nog altijd restricties op Leaseplan leveringen heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dedominee
Toch maar weer even gebeld net. Vanmorgen is alles vrijgegeven bij Tesla: er mag weer geleverd worden.

Meteen een VIN gekoppeld, 26-6 ophalen in Amsterdam! Succes @Tarz !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:41:
Toch maar weer even gebeld net. Vanmorgen is alles vrijgegeven bij Tesla: er mag weer geleverd worden.

Ik heb vandaag ook weer even geïnformeerd aan beide kanten, er gaat nog een nieuwe mail met mij en collega in de CC naar Tesla zometeen, vanochtend om 11 uur stonden onze restricties er nog steeds op.

Erg apart. Hebben ze tijdens jouw belletje gelijk een VIN gekoppeld of wordt je daarvoor apart gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinVording
dedominee schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:41:

Zie jij je RN en VIN ook in je eigen tesla account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook zojuist gebeld door Tesla, levering vrijdag 26 juni! (LM = Leaseplan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Tarz schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:09:
[...]

Ik heb vandaag ook weer even geïnformeerd aan beide kanten, er gaat nog een nieuwe mail met mij en collega in de CC naar Tesla zometeen, vanochtend om 11 uur stonden onze restricties er nog steeds op.

Erg apart. Hebben ze tijdens jouw belletje gelijk een VIN gekoppeld of wordt je daarvoor apart gebeld?
Volgens deze medewerker was er tussen Tesla en Leaseplan inderdaad een conflict. Vanmorgen (geen idee hoe laat) is er vanuit Tesla weer groen licht gegeven voor levering.

Medewerker koppelde tijdens gesprek direct een auto aan mijn RN en maakte een lever afspraak. Ongeveer 20 minuten na mijn gesprek ontving ik een e-mail ter bevestiging.

Mijn Tesla app laat nog niets zien, volgens de medewerker gebeurt dat pas op de dag van de levering of in de 48 uur daarna. Heb ook geen VIN, althans die kan ik (nog) nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dedominee schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:22:
[...]

Volgens deze medewerker was er tussen Tesla en Leaseplan inderdaad een conflict. Vanmorgen (geen idee hoe laat) is er vanuit Tesla weer groen licht gegeven voor levering.

Medewerker koppelde tijdens gesprek direct een auto aan mijn RN en maakte een lever afspraak. Ongeveer 20 minuten na mijn gesprek ontving ik een e-mail ter bevestiging.

Mijn Tesla app laat nog niets zien, volgens de medewerker gebeurt dat pas op de dag van de levering of in de 48 uur daarna. Heb ook geen VIN, althans die kan ik (nog) nergens vinden.
Ik krijg net een mail van Tesla, we hebben nog geen mail met goedkeuring voor levering ontvangen, graag deze opnieuw verzenden vanuit Leaseplan.... en hier zie ik dat er 2 mensen een auto vanuit Leaseplan krijgen... ik snap er echt niks van haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
afgelopen vrijdag werd ik gebeld door tesla dat er een auto was met mijn Config (helemaal standaard wit )
en ik kreeg een VIN nummer
daarna ook gemaild met de LM Athlon en die mailden terug dat ik eind deze maand de auto zou hebben :)

Oftopic vraagje
Zit er bij de auto ook een laadkabel voor in een normale 220 stekker ( Sukko heet dat geloof ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FreakGIB schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:21:
afgelopen vrijdag werd ik gebeld door tesla dat er een auto was met mijn Config (helemaal standaard wit )
en ik kreeg een VIN nummer
daarna ook gemaild met de LM Athlon en die mailden terug dat ik eind deze maand de auto zou hebben :)

Oftopic vraagje
Zit er bij de auto ook een laadkabel voor in een normale 220 stekker ( Sukko heet dat geloof ik)
Ja, er zit een thuislader bij met Schuko stekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KevinVording
Eindelijk dan die verlossende email van het Delivery Team... Ook ik mag mijn auto eind Juni ophalen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingFox
Wel een belabberde service. Ondertussen twee mailtjes gestuurd naar AccountSupportEMEA@tesla.com omdat ik niet kan inloggen met m'n account, eerste was reeds op 26 mei... :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tarz
Nou, het verlossende antwoord, er is een auto gekoppeld aan mijn RN, leveren vanaf 24-6 t/m 30-6. Morgen zal ik wel een voorstel datum krijgen dan (?). In elk geval een auto vanaf deze boot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p001
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Nadat ik even naar Tesla Amsterdam heb gebeld (keuzemenu 1 en dan 2) kreeg ik de bevestiging dat de Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver (geen extra opties) op 27 juni opgehaald mag worden bij de Koopman Terminal in Amsterdam. De auto is eind mei via leasemaatschappij Mobility Services besteld.

Overigens vind ik Mobility Services een erg prettige leasemaatschappij waar men betrokken handelt. Ondanks dat merk ik dat het voor hun toch lastig is om geïnformeerd te blijven over status updates van Tesla. De accountmanager onderving dat overigens al direct door mij te vragen bij nieuwe ontwikkelingen even een seintje te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Splash-
p001 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:39:
Nadat ik even naar Tesla Amsterdam heb gebeld (keuzemenu 1 en dan 2) kreeg ik de bevestiging dat de Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver (geen extra opties) op 27 juni opgehaald mag worden bij de Koopman Terminal in Amsterdam. De auto is eind mei via leasemaatschappij Mobility Services besteld.

Overigens vind ik Mobility Services een erg prettige leasemaatschappij waar men betrokken handelt. Ondanks dat merk ik dat het voor hun toch lastig is om geïnformeerd te blijven over status updates van Tesla. De accountmanager onderving dat overigens al direct door mij te vragen bij nieuwe ontwikkelingen even een seintje te geven.
Dan zie ik je daar. :P Denk dat het weer een drukke bedoening gaat worden ondanks 1.5 meter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Compupad
p001 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:39:

-Splash- schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:47:
[...]

Dan zie ik je daar. :P Denk dat het weer een drukke bedoening gaat worden ondanks 1.5 meter.
Alle SR+ Midnight Silvers op die zaterdag? Hier ook!
Ben inderdaad benieuwd naar de drukte en hoe vol het ook gaat staan qua aantal auto's dan. Het ophaal tijdstip zal ongetwijfeld ook een beetje als verspreiding voor de drukte worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Compupad schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:29:
[...]

[...]

Alle SR+ Midnight Silvers op die zaterdag? Hier ook!
Ben inderdaad benieuwd naar de drukte en hoe vol het ook gaat staan qua aantal auto's dan. Het ophaal tijdstip zal ongetwijfeld ook een beetje als verspreiding voor de drukte worden gebruikt.
Ik heb een blauwe besteld. :) Vond ik naast Rood het mooiste. (persoonlijk :+)
Tot dan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tarz
24-6 mijn Tesla ophalen in Amsterdam :) Benieuwd naar de eerste ervaringen van alle mensen hier die er een gaan rijden vanaf deze boot.
Pagina: 1 ... 333 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.