Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04-06 15:26
jerh schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:31:
[...]

Prijs omhoog kan ik me wel voorstellen. Het transport zal wel duurder zijn. Meer bureaucratie, meer kans op langer stilligger, meer havenrechten etc. Boten die op de verkeerde plek liggen, misschien aan iemand anders toegewezen waren. Zo maar wat mogelijk effecten van de huidige crisis.
Ik kan me voorstellen dat de prijzen omhoog gaan door transport kosten.
Maar de snel leverbaar auto's die nu gewoon in Nederland zijn waarom zijn die ook ineens duurder.
Als ik alleen een andere lak kleur zou nemen dat is 1100 meer dat zo rond de 10 euro in de maand meer moeten zijn van wat ik hoorde
Voor de crisis kon ik nog een andere kleur kiezen maar heb ik toen niet gedaan.
nu kan het ineens niet meer?
Mijn Leasebedrag is 850 euro
Lease van de auto is 907,70
eigen bijdrage is 55 + 57,70 = 112,70
Maar een andere kleur zou nu 997,-dat is 90 euro meer?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:58
FreakGIB schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:04:
[...]

Ik kan me voorstellen dat de prijzen omhoog gaan door transport kosten.
Maar de snel leverbaar auto's die nu gewoon in Nederland zijn waarom zijn die ook ineens duurder.
Als ik alleen een andere lak kleur zou nemen dat is 1100 meer dat zo rond de 10 euro in de maand meer moeten zijn van wat ik hoorde
Voor de crisis kon ik nog een andere kleur kiezen maar heb ik toen niet gedaan.
nu kan het ineens niet meer?
Mijn Leasebedrag is 850 euro
Lease van de auto is 907,70
eigen bijdrage is 55 + 57,70 = 112,70
Maar een andere kleur zou nu 997,-dat is 90 euro meer?
Prijs van de auto op de Tesla site is niks hoger toch? Ook niet snel leverbaar.

Dat de leaseprijs omhoog is gegaan heeft niet zoveel met Tesla te maken.

Vraag me ook even af of transport zoveel duurder is. Wellicht juist goedkoper, minder vraag dus prijs omlaag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreakGIB
Inspired schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:22:
[...]

Vraag me ook even af of transport zoveel duurder is. Wellicht juist goedkoper, minder vraag dus prijs omlaag.
De snel leverbaar auto's op de tesla site volgens mij staan die gewoon hier in Nederland.
prijzen staan er bij ik weet dan ook niet precies hoe daarop de leaseprijs word bepaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jerh
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21:06
Inspired schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:22:
[...]

Ik hoor overal om heen dat transport fors in prijs is gestegen. De vraag is minder, maar het aanbod is nog minder......

@FreakGIB wellicht een toeslag van de leasemaatschappij die rekening houdt met recessie en daar de prijzen op aanpast. Wellicht minder restwaarde oid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:22
Over de Tesla site gesproken, als ik wil kijken naar voorraadmodellen dan kan ik wanneer ik NL selecteer en Model 3 geen enkele auto meer zien. Ligt dat aan mijn kunde of zijn alle voorraadauto's op in NL/BE?

Ben wel benieuwd, weet iemand wanneer een auto wordt gekoppeld aan een RN nummer van Tesla? Is dit in de VS, is dat op de boot, of wanneer de auto in Amsterdam gelost is en een kenteken krijgt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:25
Tarz schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:44:
Over de Tesla site gesproken, als ik wil kijken naar voorraadmodellen dan kan ik wanneer ik NL selecteer en Model 3 geen enkele auto meer zien. Ligt dat aan mijn kunde of zijn alle voorraadauto's op in NL/BE?

Ben wel benieuwd, weet iemand wanneer een auto wordt gekoppeld aan een RN nummer van Tesla? Is dit in de VS, is dat op de boot, of wanneer de auto in Amsterdam gelost is en een kenteken krijgt?
Ik heb het zelfde, geen voorraad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingFox
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22:03
In België was er vorige week opnieuw wat voorraad, maar die zag je mondjesmaat verdwijnen. Tijdje terug hetzelfde verhaal, toen werden plots de voorraden opnieuw bijgevuld. Recent werd nog een collega voorzien van zijn LeasePlan-Tesla, terwijl er toch geen nieuwe boot is aangekomen. Er zal dus nog wel ergens wat voorraad zijn, al dan niet zichtbaar op de website :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:32
Deze ochtend ben ik gebeld door Tesla. Ze gaven aan dat de door mij (via LM) bestelde auto niet op voorraad is. Ze kunnen ook niet aangeven, door de covid situatie, wanneer dit wel het geval zal zijn. Ze wachten nu op auto's uit de VS. Hopelijk gaat er binnenkort weer een boot richting NL.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21:55
ruudonline schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:41:
Deze ochtend ben ik gebeld door Tesla. Ze gaven aan dat de door mij (via LM) bestelde auto niet op voorraad is. Ze kunnen ook niet aangeven, door de covid situatie, wanneer dit wel het geval zal zijn. Ze wachten nu op auto's uit de VS. Hopelijk gaat er binnenkort weer een boot richting NL.
Hier ook gebeld van 't weekend. Zelfde verhaal maar ze gaven aan dat er bij mij stond dat de levering in juni ging plaatsvinden. Exact wisten ze het nog niet, maar was volgens de persoon aan de telefoon een bericht wat is achtergelaten door een Amerikaanse medewerker van Tesla. Ik had nog een order staan van eind maart (eerste levering is uitgesteld i.v.m. leasecontract).

Het is bijna wel zeker (volgens andere bronnen) dat de Glovis Composer de eerstvolgende boot is vanuit Amerika welke tussen 17 en 20 juni arriveert in Zeebrugge. De boot arriveert 20 mei in de San Francisco port en doet er dan gemiddeld 1 á 2 dagen over om volgeladen te worden. Denk rond donderdag/vrijdag te stalken via: https://www.marinetraffic.com/nl/ais/home/shipid:691199

Met een beetje mazzel is jouw configuratie dus ook aanwezig op de boot. Er staan ook nog twee andere boten op de planning, maar daarvan zijn de namen en bestemmingen nog onbekend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ik ben ook zojuist gebeld door Tesla. Ze geven aan dat er waarschijnlijk een levering eind juni zal plaatsvinden. Het was nog even afwachten of mijn configuratie daarbij aanwezig was maar dat vermoeden hadden ze wel. The waiting game can begin!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnGrey
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:37
FaBioTh schreef op maandag 18 mei 2020 @ 19:35:
Ik ben ook zojuist gebeld door Tesla. Ze geven aan dat er waarschijnlijk een levering eind juni zal plaatsvinden. Het was nog even afwachten of mijn configuratie daarbij aanwezig was maar dat vermoeden hadden ze wel. The waiting game can begin!
Welke configuratie heb je?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22:35
maddog03 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 10:46:
[...]

Ik heb het zelfde, geen voorraad.
Er staan er weer een paar op. Dagelijks goed in de gaten houden. In december 2019 waren er ook dagen dat er opeens veel voorraadmodellen beschikbaar kwamen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
JohnGrey schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:16:
[...]

Welke configuratie heb je?
Model 3 - Longe range, midnight silver, zwart interieur en 18" velgen

• -Splash-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:11
Ik vernam dat een sr+ bestelling augustus te horen kreeg. Dus wellicht doen ze in juni de long range versies en de goedkopere configs later?

• Groc86
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 21:00
-Splash- schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:05:
Ik vernam dat een sr+ bestelling augustus te horen kreeg. Dus wellicht doen ze in juni de long range versies en de goedkopere configs later?
Ik hoop het niet. Heb in Maart sr+ besteld, zilver, 19 inch, trekhaak, zwart interieur.

• Compupad
-Splash- schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:05:
Ook een SR+ bestelling en bij mij gaf de medewerker juni aan. Wel eind maart besteld dus stiekem hoop ik dat ie al op de kade in San Francisco staat te glimmen wachtend op de Glovis Composer 8)

Edit: hij zei aan de telefoon wel (voordat ik een RN door gaf) dat nieuwe bestellingen vanaf augustus geleverd werden. Maar toen wist hij ook nog niet welk model ik had besteld. Afwachten wat de volgende boot doet.

[Voor 22% gewijzigd door Compupad op 20-05-2020 07:58]

• -Splash-
Het is ook wel echt compleet willekeur.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KingFox
Compupad schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:55:
[...]

Ook een SR+ bestelling en bij mij gaf de medewerker juni aan. Wel eind maart besteld dus stiekem hoop ik dat ie al op de kade in San Francisco staat te glimmen wachtend op de Glovis Composer 8)

Edit: hij zei aan de telefoon wel (voordat ik een RN door gaf) dat nieuwe bestellingen vanaf augustus geleverd werden. Maar toen wist hij ook nog niet welk model ik had besteld. Afwachten wat de volgende boot doet.
Voor mij een witte SR+ in maart besteld, Tesla-medewerker gaf in april ook juni aan als leverdatum. Lijkt me logisch dat bestellingen die _nu_ worden geplaatst, pas voor augustus zijn. Ik vermoed ook niet dat ze een hele boot enkel met LR zouden vullen :P

• maddog03
KingFox schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:33:
[...]

Voor mij een witte SR+ in maart besteld, Tesla-medewerker gaf in april ook juni aan als leverdatum. Lijkt me logisch dat bestellingen die _nu_ worden geplaatst, pas voor augustus zijn. Ik vermoed ook niet dat ze een hele boot enkel met LR zouden vullen :P
Ik hoop toch ook wel dat er een sr+ met trekhaak over is eind juni. Zodat ik deze begin juli kan opeisen >:)

• -Splash-
MIjn auto is midden April besteld... dus geen idee... de LM heeft aangegeven tegen Tesla dat ze pas vanaf begin Juni mogen leveren.

[Voor 47% gewijzigd door -Splash- op 20-05-2020 13:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
De Glovis composer is in ieder geval net in San Francisco aangekomen! :D

Nu nog hopen dat ie richting Zeebrugge gaat! (en onze Teslas erop staan natuurlijk!)

[Voor 5% gewijzigd door Compupad op 20-05-2020 14:00]

• Tarz
Ok, mooi dat er nu een schip geladen wordt, maar hoe weet je nu of jouw auto daarop zit? Ik snap dat er een VIN nummer gekoppeld zal worden aan een RN nummer, maar gebeurt dat tijdens het inladen van de boot, onderweg aan boord, of bij afladen op plek van bestemming?

Want dan pas weet je dat jouw auto erbij staat. Iemand hier ervaring mee of die weet hoe dit precies werkt?

• Compupad
Tarz schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:11:
Ok, mooi dat er nu een schip geladen wordt, maar hoe weet je nu of jouw auto daarop zit? Ik snap dat er een VIN nummer gekoppeld zal worden aan een RN nummer, maar gebeurt dat tijdens het inladen van de boot, onderweg aan boord, of bij afladen op plek van bestemming?

Want dan pas weet je dat jouw auto erbij staat. Iemand hier ervaring mee of die weet hoe dit precies werkt?
Ik ben de bron even kwijt, maar had ergens gelezen dat ze dat onderweg deden.

[Voor 7% gewijzigd door Compupad op 20-05-2020 15:18]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• KevinVording
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 00:24
Na een bizarre dag met veel telefoontjes met mijn LM en met Tesla kan ik wat informatie delen!

Vanochtend plotseling een voorraadmodel met mijn configuratie op de Tesla site. SR+ Wit, Zwart int. met trekhaak. Inmiddels had ik al een RN dus ik heb direct gebeld met Tesla of deze aan mij gekoppeld kon worden. Geen probleem, echter had mijn LM een leaserestrictie opgegeven dus die moest er eerst af. Ik heb nu een voorloper in afwachting van de Tesla dus dit was gek. Uiteindelijk is er iets in het proces misgegaan en heb ik de restrictie eraf kunnen halen!

Inmiddels al in de veronderstelling dat ik volgende week mijn auto zou krijgen! Telefoontje met Tesla: "Sorry meneer maar dit was een fout in het systeem, deze auto staat inderdaad klaar maar staat nog in San Fransisco en komt met de volgende boot mee".

Geleerd:
De boot komt idd wrs naar Europa.
De boot heeft ruim 3500 plekken waarvan verwacht was dat merendeel naar NL komt (Woorden van Tesla medewerker)
Tesla kan "per ongeluk" een restrictie in het systeem hebben, dus waardevol dit te checken!
Mij VIN is wel gekoppeld en heb ook al Telefoon gehad van Tesla Groningen dat alles rond is!

• maddog03
Schijnt ook een 2e schip onderweg te zijn naar pier 80 Bron: mortenlund89 Twitter

• FreakGIB
Ik had ook met Tesla gebeld en daar werd mij verteld dat eind juni er auto's zouden zijn alleen konden ze mij nu nog niet vertellen of mijn config er tussen zit maar mocht alles volgens plan lopen dan zou ik ook eind juni een auto hebben.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Compupad
Nieuwe Pier 80 foto's van vandaag!

Zie ook: https://twitter.com/mortenlund89/status/1263422363837894657

[Voor 193% gewijzigd door Compupad op 21-05-2020 15:26]

• KevinVording
En niet te vergeten, bevestiging dat ze naar Europa gaan:
https://twitter.com/elonmusk/status/1098009983931707393

EDIT: Negeer, tweet van 2019...

[Voor 13% gewijzigd door KevinVording op 21-05-2020 15:52]

• Compupad
Ja die foto had ik eerst ook geplaatst maar zag daarna dat ie van februari 2019 was! Wel een betere positie voor een nieuwe foto (iemand met een drone in de buurt? >:) )

[Voor 7% gewijzigd door Compupad op 21-05-2020 15:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Groc86
De Asian Glory is ook onderweg naar SF. Ze zijn weer lekker op stoom aan het raken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
https://www.sfgate.com/bu...affic-May-22-15286755.php

Helaas gaat de eerste boot volgens het schema naar Taiwan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnGrey
Helaas, wordt het toch Juli of Augustus. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingFox
JohnGrey schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:05:
[...]

Helaas, wordt het toch Juli of Augustus. :/
Fingers crossed dat de Asian Glory toch nog richting Europa gaat. In dat geval kan het nog begin juli worden.

Ik vraag me wel af hoeveel stock Tesla nog ergens heeft aangezien (zoals eerder in de thread vermeld) regelmatig Tesla's worden toegevoegd aan de "Snel leverbaar"-lijst. Ook worden er (in Nederland althans) nog regelmatig wagens op kenteken gezet (https://opendata.rdw.nl/widgets/ru3q-tg3b) alsook uitgeleverd (in Belgie). Hopelijk toch nog wat om te overbruggen tot begin juni :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
Ayy, had stille hoop dat die informatie niet correct was maar hij gaat inderdaad de verkeerde kant op. Gelukkig niet een week lang de verkeerde boot gestalkt _O-

Asian glory is nog onderweg, en als we de planning mogen geloven volgt er nog een boot. Als Tesla zelf eind juni roept zou je denken dat er toch nog een van die twee naar Zeebrugge gaat.

Edit: Grand Venus schijnt 26 mei aan te komen in de SFPort!

[Voor 4% gewijzigd door Compupad op 23-05-2020 10:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnGrey
The GRAND VENUS will arrive at Pier 80 on 26 May.
The ASIAN GLORY will arrive on 01 June.

Volgens de planning van SFport is de cargo/remarks "autos" dat lijkt me toch een lading voor België/Nederland?
Of is dat hoopvol denken :)

• Groc86
JohnGrey schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:46:
The GRAND VENUS will arrive at Pier 80 on 26 May.
The ASIAN GLORY will arrive on 01 June.

Volgens de planning van SFport is de cargo/remarks "autos" dat lijkt me toch een lading voor België/Nederland?
Of is dat hoopvol denken :)
Denk dat die kans redelijk groot is. We gaan het meemaken.

Als de boot in Zeebrugge is aangekomen, hoelang duurt het dan nog voordat je de auto kan ophalen in NL?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnGrey
Groc86 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:54:
[...]

Als de boot in Zeebrugge is aangekomen, hoelang duurt het dan nog voordat je de auto kan ophalen in NL?
1-2 weken volgens mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Splash-
Groc86 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:54:
[...]

Wordt denk ik bezorgd tegenwoordig, tenzij ze het aanpassen op drukte.
Maar kunnen wel makkelijk 2 tot 3 weken tussen zitten.

[Voor 7% gewijzigd door -Splash- op 23-05-2020 19:31]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Groc86
Tesla net gesproken. Ze verwachten dat de boot 17 juni aankomt in Belgie. En vanuit Belgie varen ze door naar Amsterdam. Verwachting is dat alle bestellingen die nu open staan eind juni geleverd kunnen worden, uiteraard met een slag om de arm.

Alleen speciale configuraties zal nog even de vraag zijn. Definitie van speciaal, zijn configuraties die niet veel voorkomen.

Wachtmodus aan.......

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnGrey
Dit kreeg ik net van Tesla.

Voor zover wij weten is rond de 13e de productie in Amerika weer gestart en is deze serie voor Nederland bedoeld. Dit zou betekenen dat de auto’s waarschijnlijk rond de tweede helft van Juni afgeleverd kunnen gaan worden. Op het moment is er nog geen match, maar deze zal snel volgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
Ben erg benieuwd, volgens medewerker die ik in het Sales center in Tilburg gesproken heb is toewijzing "vaak onderweg op de boot" maar wist hij het ook niet precies. Ook over leveringen kon men toen (afgelopen vrijdag) nog niets zeggen.

Heb het idee dat men een indicatie krijgt ,maar het systeem volledig bepaalt (of nouja grotendeels). Ik ben benieuwd, heb als enige optie een trekhaak op mijn blauwe SR+, dus als de bovenstaande info klopt is die er ook bij op een van deze boten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
JohnGrey schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:11:
Dit kreeg ik net van Tesla.

Voor zover wij weten is rond de 13e de productie in Amerika weer gestart en is deze serie voor Nederland bedoeld. Dit zou betekenen dat de auto’s waarschijnlijk rond de tweede helft van Juni afgeleverd kunnen gaan worden. Op het moment is er nog geen match, maar deze zal snel volgen.
Tarz schreef op maandag 25 mei 2020 @ 12:52:
Ben erg benieuwd, volgens medewerker die ik in het Sales center in Tilburg gesproken heb is toewijzing "vaak onderweg op de boot" maar wist hij het ook niet precies. Ook over leveringen kon men toen (afgelopen vrijdag) nog niets zeggen.

Heb het idee dat men een indicatie krijgt ,maar het systeem volledig bepaalt (of nouja grotendeels). Ik ben benieuwd, heb als enige optie een trekhaak op mijn blauwe SR+, dus als de bovenstaande info klopt is die er ook bij op een van deze boten.
Ik kan bij deze zeggen dat ik een auto (VIN) gekoppeld heb aan mijn account die momenteel nog in San Fran staat :) Je weet het maar nooit met Tesla dus ik blijf enigszins sceptisch, maar iedereen die ik tot nu toe gesproken heb van Tesla (+/- 5 mensen) zeggen hetzelfde, komt een zending naar NL voor mid Juni.
Mijn config is een Witte SR+ met Trekhaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingFox
KevinVording schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:46:
[...]

[...]

Ik kan bij deze zeggen dat ik een auto (VIN) gekoppeld heb aan mijn account die momenteel nog in San Fran staat :) Je weet het maar nooit met Tesla dus ik blijf enigszins sceptisch, maar iedereen die ik tot nu toe gesproken heb van Tesla (+/- 5 mensen) zeggen hetzelfde, komt een zending naar NL voor mid Juni.
Oh da's mooi nieuws! Zelf besteld of via lease?

Een tijd geleden gelezen in dit topic: maak een Tesla-account aan op het e-mailadres waaraan de wagen gekoppeld moet worden. Iemand een idee of dit effectief werkt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
KingFox schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:03:
[...]

Een tijd geleden gelezen in dit topic: maak een Tesla-account aan op het e-mailadres waaraan de wagen gekoppeld moet worden. Iemand een idee of dit effectief werkt?
Bij mij tot op heden nog niet, account wel gemaakt, geen producten gekoppeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compupad
[...]

[...]

Ik had ook geen koppeling omdat HR de auto heeft besteld. Ik heb op basis van het RN tesla gebeld en gevraagd of ze de order ook konden koppelen aan mijn account. Ik sta nu gekoppeld als bestuurder van de auto, maar de Tesla medewerker gaf al aan dat je dan pas na levering wat in je account ziet staan (komt overeen met ervaringen wanneer je in dit topic zoekt naar secundair account).

Ik twijfel of het aanmaken nut heeft zonder het RN belletje naar Tesla.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
[...]

Ik heb hem via LM besteld! Maar merk wel dat ik er zelf bovenop moest zitten. Bijna een maand overheen gegaan van moment doorgeven en daadwerkelijk de RN binnen. Koppelen van de VIN is per toeval gebeurd wat ik vorige week hier ook gemeld had! Auto stond op voorraad in Zeebrugge, laten koppelen (Ook zelf gebeld) maar bleek toch in Amerika te staan.

Ik heb uiteindelijk niet zelf een account aangemaakt, als het via LM gaat dan zit daar meer werk achter kennelijk, zo heb ik via LM een RN en is daar nu een VIN aan gekoppeld, maar mijn eigen Tesla acc is nog niks zichtbaar. Tesla acc kwam wel automagisch mail van binnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
KevinVording schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:46:
[...]

[...]

Ik zie niks in Tesla app qua producten, en via Leasemaatschappij nog niets gehoord. Mijn bestelling is van eind maart (of net begin april). Gaat om een blauwe SR+ met trekhaak. Verder niets erop.

Mijn laadpunt is al operationeel haha...nog geen VIN of auto gekoppeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
Tarz schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:08:
[...]

Ik zie niks in Tesla app qua producten, en via Leasemaatschappij nog niets gehoord. Mijn bestelling is van eind maart (of net begin april). Gaat om een blauwe SR+ met trekhaak. Verder niets erop.

Mijn laadpunt is al operationeel haha...nog geen VIN of auto gekoppeld.
In mijn Tesla Account zie ik ook nog niks, maar via Tesla gehoord dat het allemaal wel klopt en in orde is, dat komt dan later als de LM het spul overzet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Ik heb nog niet eens een welkomstmail gehad. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingFox
-Splash- schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:34:
Hetzelfde :D Nog niets gehoord, op een telefoontje van Tesla na ergens in april.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
-Splash- schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:34:
Hier overigens ook niet. Ik ben gebeld door zowel Tesla Groningen als Tesla Tilburg met ongeveer dezelfde inhoud. Er werd mij nog gevraagd of ik al een account had (die had ik uit nieuwsgierigheid al aangemaakt) en men gaf aan dat als dat hetzelfde adres was die bekend is bij LM dat dan de koppeling wel goed zou gaan. Dus ik weet eigenlijk niet of ik die welkomstmail nog wel krijg ja/nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingFox
Toch net even een account gemaakt :+ Wel gek, na het aanmelden blijft er rechts bovenaan "Aanmelden" staan, en als ik daarop klik, word ik steeds teruggestuurd naar de homepage :D Is het al stuk?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Groc86
KingFox schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:44:
Toch net even een account gemaakt :+ Wel gek, na het aanmelden blijft er rechts bovenaan "Aanmelden" staan, en als ik daarop klik, word ik steeds teruggestuurd naar de homepage :D Is het al stuk?
Website is ook buggy.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KevinVording
KingFox schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:44:
https://www.reddit.com/r/...s/gqacgh/my_tesla_broken/
Je hebt gewoon pech dat het toevallig net down is 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KingFox
Ik kan wel nog steeds niet inloggen :+

Om nog iets nuttigs bij te dragen aan het topic: Grand Venus is aangekomen.

[Voor 11% gewijzigd door KingFox op 26-05-2020 18:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
KingFox schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:01:
[...]

Ik kan wel nog steeds niet inloggen :+

Om nog iets nuttigs bij te dragen aan het topic: Grand Venus is aangekomen.
Op de Tesla App op je telefoon of op je Tesla App in de browsert? Tesla app is logisch dat je niet kan inloggen nog ivm geen producten gekoppeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Groc86
KevinVording schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:58:
[...]

Op de Tesla App op je telefoon of op je Tesla App in de browsert? Tesla app is logisch dat je niet kan inloggen nog ivm geen producten gekoppeld.
Klopt, dan geeft de app dat ook aan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingFox
Ik had snel op een nieuw e-mailadres een accountje gemaakt, daarmee kon ik inloggen. Met het ander e-mailadres (waarop de wagen moet worden gekoppeld door de lease) lukt het niet meer. Ik was er beter allemaal vanaf gebleven :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ruudonline
Vandaag heb ik contact gehad met Tesla. Ze verwachten weer nieuwe leveringen in de week van 22 juni te kunnen gaan doen, of week van 29 juni. Ze konden nog niet aangeven of mijn configuratie voldoende beschikbaar komt. Dit wordt de komende 2 weken duidelijk. Ze gaven aan dat (slechts) een deel van de auto's op de volgende boot voor de Nederlandse markt zal zijn.

• Teslalrp
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22:35
Er staan weer veel auto's op snel leverbaar op de site. Misschien een optie .....?

• KevinVording
Ik heb eventjes contact gehad met Tesla omtrent heel veel "voorraad" auto's. Eerder kon je het VIN nummer op de detail pagina vinden, dat is nu ineens heel moeilijk geworden. In de url kan je het begin van de VIN zien. Wanneer er daarna een _ (underscore) met veel karakters volgt dan betreft het om een "nog te produceren" auto gaat, die overigens wrs wel met de volgende boot mee kon komen.

Vind je jouw configuratie tussen deze lijst dan is de kans heel groot dat je auto mee komt.

• Groc86
KevinVording schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:34:
Ik heb eventjes contact gehad met Tesla omtrent heel veel "voorraad" auto's. Eerder kon je het VIN nummer op de detail pagina vinden, dat is nu ineens heel moeilijk geworden. In de url kan je het begin van de VIN zien. Wanneer er daarna een _ (underscore) met veel karakters volgt dan betreft het om een "nog te produceren" auto gaat, die overigens wrs wel met de volgende boot mee kon komen.

Vind je jouw configuratie tussen deze lijst dan is de kans heel groot dat je auto mee komt.
Als ik het goed begrijp. Als je config, als snel leverbaar op de website staat dat de kans groot is dat hij eind juni geleverd wordt?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -Splash-
Lees: als je auto een trekhaak heeft wordt hij w.s. geleverd

• -Splash-
Overigens heb ik een config zonder trekhaak besteld. (heb straks een stationwagen met trekhaak)
Dus hoop dat er ook wat zonder trekhaak geleverd wordt. Anders wordt het veel later denk ik..

• Groc86

Nog ff wachten......

[Voor 3% gewijzigd door Groc86 op 27-05-2020 21:36]

• KevinVording
Groc86 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:22:
[...]

Als ik het goed begrijp. Als je config, als snel leverbaar op de website staat dat de kans groot is dat hij eind juni geleverd wordt?
Zo heb ik het wel begrepen van de Tesla meneer aan de telefoon :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ruudonline
-Splash- schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:25:
Lees: als je auto een trekhaak heeft wordt hij w.s. geleverd
viel mij ook al op. Ik ook een configuratie zonder trekhaak besteld. Misschien speciale vakantiezending voor mensen met caravan of vouwwagen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
-Splash- schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:01:
Overigens heb ik een config zonder trekhaak besteld. (heb straks een stationwagen met trekhaak)
Dus hoop dat er ook wat zonder trekhaak geleverd wordt. Anders wordt het veel later denk ik..
Hier een config zonder trekhaak en Tesla gaf een levering ergens in juni aan (dat belletje was een week terug ongeveer). Aangezien er volgens mij ook geen voorraad meer is staan er hopelijk ook een paar zonder trekhaak op de boot. Ervan uitgaande dat de info die Tesla geeft klopt natuurlijk... Anders moet ik mijn boot stalking taferelen nog wat langer aanhouden :+

Edit: vrijdag 09:00 onze tijd schijnt de Grand Venus te vertrekken.. Dan weten we ook waar die heen gaat als het goed is

[Voor 8% gewijzigd door Compupad op 28-05-2020 09:51]

• KevinVording
Compupad schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:06:
[...]

Hier een config zonder trekhaak en Tesla gaf een levering ergens in juni aan (dat belletje was een week terug ongeveer). Aangezien er volgens mij ook geen voorraad meer is staan er hopelijk ook een paar zonder trekhaak op de boot. Ervan uitgaande dat de info die Tesla geeft klopt natuurlijk... Anders moet ik mijn boot stalking taferelen nog wat langer aanhouden :+
Ik dacht juist dat het kiezen voor een trekhaak misschien zorgde dat ik net naast de boot zou vissen (pun intended). Echter blijkt nu het tegenovergestelde waar :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
KevinVording schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:24:
[...]

Ik dacht juist dat het kiezen voor een trekhaak misschien zorgde dat ik net naast de boot zou vissen (pun intended). Echter blijkt nu het tegenovergestelde waar :)
Las op het internet dat er een hele rits VINs gekoppeld was dus de gok gewaagd en contact opgenomen.
Er is een VIN gekoppeld aan mijn SR+ (Midnight Silver) zonder trekhaak. Eind volgende maand hier verwachten ze _/-\o_

Hij wist nog niet op welke boot de auto ging staan straks maar gezien de doorlooptijd van ~21 dagen varen en het vertrek van Grand Venus op 29 mei zou juli dus kloppen (20 juni + 1/2 weken naar NL). Mocht je een RN hebben, misschien het moment om te gaan checken nu dus.

(bij een primair account is het nog steeds zichtbaar in de broncode)

[Voor 3% gewijzigd door Compupad op 28-05-2020 13:46]

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:44
Compupad schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:45:
[...]

Las op het internet dat er een hele rits VINs gekoppeld was dus de gok gewaagd en contact opgenomen.
Er is een VIN gekoppeld aan mijn SR+ (Midnight Silver) zonder trekhaak. Eind volgende maand hier verwachten ze _/-\o_

Hij wist nog niet op welke boot de auto ging staan straks maar gezien de doorlooptijd van ~21 dagen varen en het vertrek van Grand Venus op 29 mei zou juli dus kloppen (20 juni + 1/2 weken naar NL). Mocht je een RN hebben, misschien het moment om te gaan checken nu dus.

(bij een primair account is het nog steeds zichtbaar in de broncode)
En waar heb je zoiets gelezen dan? Het internet is nogal groot ;) Wanneer is de jouwe besteld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
ph4nt0m schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:02:
[...]

En waar heb je zoiets gelezen dan? Het internet is nogal groot ;) Wanneer is de jouwe besteld?
Twitter (ik zocht toevallig even op "Tesla VIN") en daarnaast TMC forum (dit topic is o.a. interessant om te volgen, maar niet direct voor Nederland: https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-173)

Mijn auto is eind maart besteld.

[Voor 3% gewijzigd door Compupad op 28-05-2020 15:06]

• Groc86
Is bij mij ook gekoppeld. Besteld eind maart, met trekhaak. Sr+ zilver, 19 inch, zwart bekleding

• mee007
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 05-06 16:17
Net ook gebeld, er is vandaag een auto gekoppeld en die kan ik eind juni ophalen. witte SR+ met trekhaak
Staat nog in de US nu...
Zie nog niets in de portal van tesla overigens...

[Voor 16% gewijzigd door mee007 op 28-05-2020 17:26]

• Tarz
Bij mijn Leaseplan bestelling zie ik nog geen koppeling in de Tesla app. Eind maart besteld en RN nummer is al een tijdje geleden gegeven door de leasemaatschappij.

Nu belde ik met Tesla en die gaven aan dat leaseplan de restrictie van levering vanaf 1 september erop heeft staan en dat men dus 2 tot 3 weken voor die datum vanuit Tesla pas gaat kijken naar een geschikte auto.

Dat terwijl Tesla mij 2 weken geleden belde dat met de bestelling alles goed is en men op zoek ging naar een nieuwe auto.

Vaag gedoe, ik reken maar op half september dan... 5,5 maand wachten op een auto 😭

• KevinVording
Tarz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:28:
Bij mijn Leaseplan bestelling zie ik nog geen koppeling in de Tesla app. Eind maart besteld en RN nummer is al een tijdje geleden gegeven door de leasemaatschappij.

Nu belde ik met Tesla en die gaven aan dat leaseplan de restrictie van levering vanaf 1 september erop heeft staan en dat men dus 2 tot 3 weken voor die datum vanuit Tesla pas gaat kijken naar een geschikte auto.

Dat terwijl Tesla mij 2 weken geleden belde dat met de bestelling alles goed is en men op zoek ging naar een nieuwe auto.

Vaag gedoe, ik reken maar op half september dan... 5,5 maand wachten op een auto 😭
Heb je momenteel dan nog een contract lopen tot 1 september?

• Tarz
KevinVording schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:20:
[...]

Heb je momenteel dan nog een contract lopen tot 1 september?
Jup, maar de auto is destijds besteld voor levering zsm. Toen kwam corona...

Dus ja situatie is een beetje veranderd. Leasemaatschappij is leidend in de datum van levering.

• KevinVording
Tarz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:26:
[...]

Dus ja situatie is een beetje veranderd. Leasemaatschappij is leidend in de datum van levering.
Klinkt als een gekke deal. Bij mij was er ook een restrictie bekend, maar ik rij nu een voorloper, dus kon per direct rijden. Ik heb contact opgenomen met mijn LM en die heeft vervolgens contact met Tesla opgenomen dat er helemaal geen restrictie aanwezig is. Die hadden gewoon destijds gevraagd naar een verwachte leverdatum, en die heeft Tesla vervolgens ingevuld als restrictiedatum.... Foutje bedankt.

• maddog03
Zou er nog wat voorraad overblijven?

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:56
Tarz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:26:
[...]

Ze zoeken pas vanaf 1 september naar je auto.
Dus wat ga je rijden tussen het aflopen van je huidige lease en de M3?

• Tarz
bottom line schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:49:
[...]

Ze zoeken pas vanaf 1 september naar je auto.
Dus wat ga je rijden tussen het aflopen van je huidige lease en de M3?
Nee leveren vanaf 1 september. Tesla Tilburg zei dat hun systeem zo werkt dat er 2-3 weken voor leverdatum gezocht wordt naar een match. De gemiddelde normale levertijd is 3 weken (bij een model 3 zonder rare eisen).

Ik rij nu nog een 308sw diesel. Door corona toestand rijden we niet meer zoveel. Dus die haalt september wel.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:56
Tarz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:12:
[...]

Nee leveren vanaf 1 september. Tesla Tilburg zei dat hun systeem zo werkt dat er 2-3 weken voor leverdatum gezocht wordt naar een match. De gemiddelde normale levertijd is 3 weken (bij een model 3 zonder rare eisen).

Ik rij nu nog een 308sw diesel. Door corona toestand rijden we niet meer zoveel. Dus die haalt september wel.
Nee dat gebeurt niet zo.
Dat zeggen ze al maanden, en 100'en personen zijn je voorgegaan.

• Tarz
bottom line schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:38:
[...]

Nee dat gebeurt niet zo.
Dat zeggen ze al maanden, en 100'en personen zijn je voorgegaan.
We zien het wel. Toch totale overmacht op dit moment. Vervelend en irritant, maar is niet anders

• -Splash-
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Mijn restrictie eindigt 10 juni.... Ik voel de bui al hangen. Ik probeer de RN code bij de LM te achterhalen. Maar dat duurt al de hele week. (Hoop dat ze wel de bestelling geplaatst hebben)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Compupad
Grand Venus is onderweg naar het Panamakanaal en gaat dus richting Europa!

Bron: https://www.marinetraffic...ome/shipid:406871/zoom:10

[Voor 33% gewijzigd door Compupad op 29-05-2020 08:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
-Splash- schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:51:
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Mijn restrictie eindigt 10 juni.... Ik voel de bui al hangen. Ik probeer de RN code bij de LM te achterhalen. Maar dat duurt al de hele week. (Hoop dat ze wel de bestelling geplaatst hebben)
Welke LM zit je? Bij mij is de restrictie door Leaseplan ingezet voor leveren vanaf 1 september omdat dat hun bedrijfspolicy is vanwege corona dreiging op grote golf failliete bedrijven. Anders was mijn huidige auto doorgegaan naar een andere collega die nu een gehuurde auto heeft en had ik de Tesla dus zsm gekregen.

Nu is die situatie veranderd, ik heb nog geen VIN nummer of koppeling, dus ik kan aannemen dat ik voorlopig niet aan de beurt ben (zal inderdaad na 1 september worden denk ik)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 05-06 16:38
Tarz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:28:
Je zult tot aan de aflevering ook niks zien in de app. Deze word pas geactiveerd wanneer je de auto gaat ophalen/ wanneer deze bij je geleverd is. Dus tot aan dat moment heb je niks aan de app.

Daarnaast zul je hoogstwaarschijnlijk op de website van Tesla ook niks kunnen zien omdat de lease maatschappij het primaire acount heeft en jij een secundair acount, je kunt dus lang niet zoveel zien in dat secundaire acount en het primaire acount gaan ze ook niet aan jou geven omdat de auto van de lease maatschappij is.

SR+ Deep Blue Metallic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
Cruiser90 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:57:
[...]

Je zult tot aan de aflevering ook niks zien in de app. Deze word pas geactiveerd wanneer je de auto gaat ophalen/ wanneer deze bij je geleverd is. Dus tot aan dat moment heb je niks aan de app.

Daarnaast zul je hoogstwaarschijnlijk op de website van Tesla ook niks kunnen zien omdat de lease maatschappij het primaire acount heeft en jij een secundair acount, je kunt dus lang niet zoveel zien in dat secundaire acount en het primaire acount gaan ze ook niet aan jou geven omdat de auto van de lease maatschappij is.
Dat van de website snap ik en wist ik ook, maar als ik een mail krijg om een account voor de tesla app te maken, en er is een VIN nummer aan mijn bestelling gekoppeld, waarom zou ik dat dan niet kunnen zien in de app?

Ik dacht dat dat de normale gang van zaken was. Maar dan zit je dus als leaserijder helemaal in het donker tot je een belletje krijgt dat de auto volgende week komt ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Tarz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:31:
[...]

Welke LM zit je? Bij mij is de restrictie door Leaseplan ingezet voor leveren vanaf 1 september omdat dat hun bedrijfspolicy is vanwege corona dreiging op grote golf failliete bedrijven. Anders was mijn huidige auto doorgegaan naar een andere collega die nu een gehuurde auto heeft en had ik de Tesla dus zsm gekregen.

Nu is die situatie veranderd, ik heb nog geen VIN nummer of koppeling, dus ik kan aannemen dat ik voorlopig niet aan de beurt ben (zal inderdaad na 1 september worden denk ik)
Wittebrug Leasing, de restrictie zit er puur op omdat mijn oude auto dan pas verloopt.
Alleen zou stom zijn als de auto NA de lease periode pas geleverd kan worden, maar je dan een kwartaal langer moet wachten omdat auto's van jouw config niet meer beschikbaar zijn tegen die tijd. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 05-06 16:38
Dat van de website snap ik en wist ik ook, maar als ik een mail krijg om een account voor de tesla app te maken, en er is een VIN nummer aan mijn bestelling gekoppeld, waarom zou ik dat dan niet kunnen zien in de app?

Ik dacht dat dat de normale gang van zaken was. Maar dan zit je dus als leaserijder helemaal in het donker tot je een belletje krijgt dat de auto volgende week komt ofzo?
Wat ik begreep is dat ze de auto pas koppelen aan de app bij aflevering omdat anders mensen nu al elke dag gaan inloggen op de app en dus de auto wakker maken. Dit kost allemaal accu capaciteit. Het duurt grofweg een maand vanaf de fabriek in San Fransisco tot aan Zeebrugge, de auto verlaat de fabriek niet met een 100% accu en jij gaat elke dag de app checken dan is de kans groot dat als de auto eenmaal is aangekomen in Zeebrugge 0% accu heeft en dus niet van de boot af kan komen.

Dat is in iedergeval een van de redenen waarvan ik begreep dat ze het op deze manier doen. Ik kon mijn Model 3 in maart ophalen om 14:00, ik was daar om 13:30 en kreeg pas echt toegang in de app om 14:00. Dus de rit naar huis heb ik zonder app connectie gedaan en daarna pas de app gekoppeld.

SR+ Deep Blue Metallic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
-Splash- schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:10:
[...]

Wittebrug Leasing, de restrictie zit er puur op omdat mijn oude auto dan pas verloopt.
Alleen zou stom zijn als de auto NA de lease periode pas geleverd kan worden, maar je dan een kwartaal langer moet wachten omdat auto's van jouw config niet meer beschikbaar zijn tegen die tijd. :)
Mja, dat komt dus door die restrictie van Leaseplan zelf. Die hebben gezegd, leveringen doen we weer na 1 september. Dat in combinatie met de Tesla manier van leveren (die toch anders is dan andere fabrikanten) zorgt voor een periode onzekerheid vanaf 1 september of er een config is inderdaad.

En anders geeft Leaseplan aan dat je een tussentijdse auto krijgt of langer door kan met je huidige.
Lekker makkelijke en eenzijdige oplossing haha. Maar is niet anders. Er is geen beweging in te krigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KevinVording
Tarz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:17:
[...]

Mja, dat komt dus door die restrictie van Leaseplan zelf. Die hebben gezegd, leveringen doen we weer na 1 september. Dat in combinatie met de Tesla manier van leveren (die toch anders is dan andere fabrikanten) zorgt voor een periode onzekerheid vanaf 1 september of er een config is inderdaad.

En anders geeft Leaseplan aan dat je een tussentijdse auto krijgt of langer door kan met je huidige.
Lekker makkelijke en eenzijdige oplossing haha. Maar is niet anders. Er is geen beweging in te krigen.
Klinkt als een angstige partij die Leaseplan. Ik hoor sowieso meer slechte dan goeie verhalen over Leaseplan, maar eerlijk gezegd zijn dat ook altijd verhalen i.c.m. Tesla :|

Wel flink balen als je idd tot na 1 Sept moet wachten... Ik vond 2 maand al te lang 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tarz
KevinVording schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:43:
[...]

Klinkt als een angstige partij die Leaseplan. Ik hoor sowieso meer slechte dan goeie verhalen over Leaseplan, maar eerlijk gezegd zijn dat ook altijd verhalen i.c.m. Tesla :|

Wel flink balen als je idd tot na 1 Sept moet wachten... Ik vond 2 maand al te lang 8)7
Eerlijk is eerlijk, als ik de keus had, dan had ik NOOIT bij Leaseplan een auto besteld. Maar werkgever maakt keuze. Vorige werkgever had Athlon, daar kon veel meer (is toch ook niet heel onbekend/klein).
Verder is mijn wagenparkbeheer totaal niet geinteresseerd in auto's of techniek (goeie keuze dat hij dit doet) en is onze contactpersoon bij Leaseplan liever afwezig dan lui dan aan het werk heb ik het idee.

Ik wacht al 15 werkdagen op een antwoord over de laadpunt offerte (stonden werkzaamheden op die niet gedaan hoefden te worden)... totaal geen respons. Als ik zo met mijn klanten om zou gaan hoefde ik geen nieuwe auto te bestellen denk ik haha.

Oh en het meest frustrerende is dat ik al minstens 4 x mijn config bij de voorraadmodellen ben tegen gekomen en zo had kunnen kopen/aanbetalen. |:( 8)7

[Voor 6% gewijzigd door Tarz op 29-05-2020 12:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
KevinVording schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:43:
[...]

Ik snap wel dat het ruk is voor LM om met Tesla te werken. Het gaat allemaal totaal anders dan ze gewend zijn en hoe ze het liefste werken. Ze kunnen niet plannen met het ophalen van een auto, ze kunnen de oude auto niet daar achterlaten, onderhoud en garantie gaat moeilijker via de SeC's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Futures1984
  • Laatst online: 04-06 08:58
Ik zit ook bij Leaseplan, maar mijn contactpersoon aldaar had aangegeven dat voor mijn werkgever de restricties niet golden en dat ik bij Tesla moest aangeven de restrictie uit het systeem te halen. Wanneer de auto komt kan die meteen worden geleverd.

Vandaag bericht gehad van Tesla dat er een auto is gekoppeld aan mijn RN nummer. Auto rond half april besteld via LP. Contactpersoon bij Tesla gaf aan dat de verwachting is dat ik de auto binnen een maand in ontvangst kan nemen. Denk dat deze dan op de Grand Venus zit?!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jerh
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21:06
-Splash- schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:37:
[...]

Ik snap wel dat het ruk is voor LM om met Tesla te werken. Het gaat allemaal totaal anders dan ze gewend zijn en hoe ze het liefste werken. Ze kunnen niet plannen met het ophalen van een auto, ze kunnen de oude auto niet daar achterlaten, onderhoud en garantie gaat moeilijker via de SeC's.
En waarschijnlijk weinig onderhandelingsruimte, veel klachten over kwaliteit, in het verleden forse prijs fluctuaties en een restwaarde risico wat lastiger voor ze in te schatten is. Allemaal basis elementen voor een lm. Maar er is vraag, dus ze moeten mee.

• KingFox
Van verschillende mensen las ik in dit topic dat LeasePlan voor de SR+ vloermatten meeleverde. Ik heb dan geen idee of het gaat om een Nederlandse of Belgische bestelling. Iemand een idee of Leaseplan in Belgie deze meelevert?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreakGIB
Ik heb ook afgelopen vrijdag een telefoontje gehad van Tesla dat mijn auto configuratie er is maar dat hij nu nog in Amerika was. en volgens verwachting eind juni hier zou zijn en dan vanuit Zeebrugge naar Amsterdam en dat dan de LM Athlon de auto in ontvangst zou nemen en daarna naar mij.
Dus als alles verder goed verloopt zou ik eind juni begin juli de auto hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:44
FreakGIB schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:46:
Ik heb ook afgelopen vrijdag een telefoontje gehad van Tesla dat mijn auto configuratie er is maar dat hij nu nog in Amerika was. en volgens verwachting eind juni hier zou zijn en dan vanuit Zeebrugge naar Amsterdam en dat dan de LM Athlon de auto in ontvangst zou nemen en daarna naar mij.
Welke configuratie heb je besteld? En wanneer is jouw bestelling gedaan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnGrey
FreakGIB schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:46:
Ik heb ook een telefoontje gehad, Tesla Tilburg. Moet hem zelf ophalen bij de terminal in Amsterdam. Zodra de datum bekend is krijg ik nog een smsje.
In maart besteld. Standaard wit met trekhaak.
Pagina: 1 ... 331 332 333 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True