Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MacorgaZ
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10:30
-Splash- schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:41:
Jullie verhalen maken de voorpret zeker leuker. :D Kon je zomaar laden bij een SuC die dag? Of hebben jullie ergens betalingsgegevens in moeten voeren?
De eerste dag kan je onbeperkt gratis Superchargen. Die van mij had maar zo'n 35% lading toen ik hem ophaalde dus het moest sowieso, maar daarna moesten er nog wat joyrides bij ;)
Na een tijdje moet je wel betalingsgegevens invoeren anders werkt het niet meer, maar volgensmij hebben meerdere mensen wel meer dan een maand rondgereden zonder ingevoerde creditcard.

Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver / Black / 18" No-Aero

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Nu online
Compupad schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Yes, zaterdag ophalen, de voorspeller gaf een J aan (https://www.kenteken.tv/k...p?voorspeldatum=27-6-2020)
Maar ik ga er vanuit dat de kentekenplaten er al opzitten dus hoop inderdaad op die H!

Edit: Geen idee wat een kentekenplaat verder uitmaakt. Maar het gevoel zullen we maar zeggen 8)7
Maar je auto heeft al een kenteken, dus de voorspeller op de 27ste zetten heeft niet zoveel zin. :)

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:20
-Splash- schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:41:
Jullie verhalen maken de voorpret zeker leuker. :D Kon je zomaar laden bij een SuC die dag? Of hebben jullie ergens betalingsgegevens in moeten voeren?
Ik heb het zelf niet nodig gehad/geprobeerd, maar mijn collega heeft 's avonds aan de supercharger gestaan en dat lukte zonder gegevensinvoer etc. Hoe dat er dan verrekend wordt weet ik dus niet.

• Tarz
Compupad schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Mooie wagen! Ook goed om te zien dat die auto's inmiddels wat verder uit elkaar staan. Zeker met het controleren een stuk eenvoudiger. Er loopt dus zo te zien niemand mee met je?

(Windows) XP in je kenteken, i.c.m. blauw brengt natuurlijk ook weer een stukje nostalgie naar boven :+
Ik weet het kenteken nog steeds niet, maar hoop nog niet in de "H" range te zitten. Op je foto te zien zijn dat er veel.

Geniet er van!
Thanks, de eerste 500km staan er al op :) Er liep tijdens het inspecteren inderdaad niemand mee. Je krijgt een briefje mee van de locatie en die kun je buiten navragen, dan wijzen ze je naar het vak. Daar kun je er uren omheen lopen als je wilt, of even snel controleren en instappen en wegrijden.

Bij de poort naar buiten wordt je tenaamstelling gecheckt met kenteken en VIN en gaan met die hap :)

• -Splash-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:56
Wel jammer dat het zaterdag hard gaat regenen. Maakt een auto controle toch wel moeilijker.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:59
-Splash- schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:55:
Wel jammer dat het zaterdag hard gaat regenen. Maakt een auto controle toch wel moeilijker.
Zou de auto summon'en naar de tent; en daar via het raam hem inspecteren ;)

• -Splash-
bottom line schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:37:
[...]

Zou de auto summon'en naar de tent; en daar via het raam hem inspecteren ;)
Geen slecht idee. Of vragen of de tent naar mijn auto verplaatst mag worden (om EU compliant te blijven) :+

• FaBioTh
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Weet iemand wanneer men de auto koppelt aan je account in de Tesla app? Is dat echt op de dag zelf van ophalen?

Auto is besteld via LM overigens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10:15
FaBioTh schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:06:
Weet iemand wanneer men de auto koppelt aan je account in de Tesla app? Is dat echt op de dag zelf van ophalen?

Dit zal op de dag zelf gebeuren :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarz
FaBioTh schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:06:

Toen ik de tenaamstelling bij binnenkomst geregeld had werd de auto direct in de app gekoppeld aan je account, je bent op dat moment immers "berijder of eigenaar". Toen ik bji de auto stond logde ik in op de app en was de auto al gekoppeld. Dus op het terrein zelf werkte het al.

[Voor 0% gewijzigd door Tarz op 26-06-2020 09:31. Reden: typo]

• -Splash-
Tarz schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:23:
[...]

Toen ik de tenaamstelling bij binnenkomst geregeld had werd de auto direct in de app gekoppeld aan je account, je bent op dat moment immers "bereider of eigenaar". Toen ik bji de auto stond logde ik in op de app en was de auto al gekoppeld. Dus op het terrein zelf werkte het al.
Maar wat bereidde je dan? :+ (sorry flauw)
Maar tenaamstelling is toch al gedaan neem ik aan? Is op de LM?

Wel echt freaking nice, dacht dat even ging duren.

• Tarz
-Splash- schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:27:
[...]

Maar wat bereidde je dan? :+ (sorry flauw)
Maar tenaamstelling is toch al gedaan neem ik aan? Is op de LM?

Wel echt freaking nice, dacht dat even ging duren.
De Tesla app is je eigen gebruikersapp. De LM is de eigenaar, maar de berijder is gekoppeld aan de app. Dus jij moet em kunnen openenen en sluiten, niet je wagenparkbeheerder. Met je ID en meldcode koppelen ze je auto aan de app als je een account hebt dat bekend is bij Tesla.

Ik kon overigens wel een eitje bakken op de motorkap, vandaar "bereiden" :+ |:(

• -Splash-
Tarz schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:31:
[...]

De Tesla app is je eigen gebruikersapp. De LM is de eigenaar, maar de berijder is gekoppeld aan de app. Dus jij moet em kunnen openenen en sluiten, niet je wagenparkbeheerder. Met je ID en meldcode koppelen ze je auto aan de app als je een account hebt dat bekend is bij Tesla.

Ik kon overigens wel een eitje bakken op de motorkap, vandaar "bereiden" :+ |:(
Haha ja sorry was flauw. Ah oke, ik dacht dat je met tenaamstelling de rdw registratie bedoelde.
Wel tevreden met de auto? Nog gebreken tegen gekomen? (zal mij morgen helpen).

• Tarz
-Splash- schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Haha ja sorry was flauw. Ah oké, ik dacht dat je met tenaamstelling de rdw registratie bedoelde.
Wel tevreden met de auto? Nog gebreken tegen gekomen? (zal mij morgen helpen).
Ik ben super tevreden, geen mankementen gevonden. Heerlijke auto. Het spelen met instellingen enzo heb ik grotendeels wel gehad en onder de knie (behalve verborgen zaken of niet alledaagse zaken). Navigatie is prima, geluid is goed, alles werkt naar behoren. Vind windgeruis erg meevallen (al is het nog niet echt slecht geweest natuurlijk).

Heb nu 500km gereden, volle accu eerste keer gaf mij 388km range. Laden thuis op 11kWh geeft 75km/uur charge.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 03-07 21:01

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik zat weer is met de configurator te spelen gisteren (heb nog niet besteld). En het viel mij op dat de SR+ nu
48.995 euro is ipv 49.995. Dus hij is even 1000 euro goedkoper geworden.
Heb de andere modellen niet in de gaten gehouden, maar die zijn wellicht ook in prijs gedaald.

PVoutput

• maddog03
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:25:
Ik zat weer is met de configurator te spelen gisteren (heb nog niet besteld). En het viel mij op dat de SR+ nu
48.995 euro is ipv 49.995. Dus hij is even 1000 euro goedkoper geworden.
Heb de andere modellen niet in de gaten gehouden, maar die zijn wellicht ook in prijs gedaald.
Ik dacht een tijdje terug dat de model 3 duurder was geworden. Wat blijkt nou, de prijs werd getoond inclusief:
Bestemmings- en documentatiekosten € 980 en Recyclingsbijdrage € 35.

Die zit er nu weer niet bij, dus het lijkt goedkoper. Als je bij de laatste pagina kijk zie je dat die er nu weer later (gewoon) bij komen :9

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 03-07 21:01

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

maddog03 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:30:
[...]

Ik dacht een tijdje terug dat de model 3 duurder was geworden. Wat blijkt nou, de prijs werd getoond inclusief:
Bestemmings- en documentatiekosten € 980 en Recyclingsbijdrage € 35.

Die zit er nu weer niet bij, dus het lijkt goedkoper. Als je bij de laatste pagina kijk zie je dat die er nu weer later (gewoon) bij komen :9
Ik zie het. wel apart dat ze dat af en toewijzigen.
Maar jammer scheelt geen geld dan helaas.

PVoutput

• maddog03
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:35:
[...]

Ik zie het. wel apart dat ze dat af en toewijzigen.
Maar jammer scheelt geen geld dan helaas.
Ja geen idee, blijft gek. 8)7

• -Splash-
Ah shit ik dacht dat je gelijk had. Maar ik zat de offertes na te pluizen. Niet goedkoper geworden idd.
In Amerika is hij wel naar beneden gegaan. Maar wellicht dingetje supply en demand.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• KevinVording
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 02-07 12:31
Nou wat een dag. Heel veel stress om niks eigenlijk. Alles is top geregeld daar, de mensen die aan het werk waren, super vriendelijk. Mijn vriendin moest helaas wel even wachten bij de ingang maar werd keurig entertained in heerlijk Amsterdams gezelschap. Ondertussen mocht ik (half uur te vroeg!) door langs de balie en op zoek naar de auto.

Foto's:

Wij zijn daarna weer terug gereden naar huis, alles werkte vlekkeloos. Snelle inspectie gedaan en wat plekjes gevonden maar achteraf bleken die gewoon soort rubber vlekken wat eraf te poetsen was. Ik heb zelf thuis de hele auto met de hand gewassen om zo elk plekje tegen te kunnen komen. Enige wat opviel is een iets grotere "gap" wat nagenoeg niet opvalt. Van binnen en buiten eigenlijk in topstaat!

Even tussenstop in Hoorn aan de supercharger, daar een bult eten naar binnen geschoven, maar voordat de eerste cappuccino op was, mocht ik de auto alweer verzetten, want volgeladen! Daar uiteraard ook even de aero caps er vast af gehaald.

• ruudonline
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:56
KevinVording schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:23:
Nou wat een dag. Heel veel stress om niks eigenlijk. Alles is top geregeld daar, de mensen die aan het werk waren, super vriendelijk. Mijn vriendin moest helaas wel even wachten bij de ingang maar werd keurig entertained in heerlijk Amsterdams gezelschap. Ondertussen mocht ik (half uur te vroeg!) door langs de balie en op zoek naar de auto.
het viel inderdaad heel erg mee. Ikzelf was ook te vroeg. Grappig dat ik jouw auto heb zien staan. Hij viel me op omdat hij niet netjes in het vak stond. Mijne stond in dezelfde rij.

• KevinVording
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 02-07 12:31
ruudonline schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:05:
[...]

het viel inderdaad heel erg mee. Ikzelf was ook te vroeg. Grappig dat ik jouw auto heb zien staan. Hij viel me op omdat hij niet netjes in het vak stond. Mijne stond in dezelfde rij.
Hahah ja dat viel mij ook op, om die reden maar 2 rondjes om de auto gelopen, alsof er iets niet klopte.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• -Splash-
Wow wat veel fotos! Tof zeg!!!! Morgen mag ik. Pffff nog maar 1 nachtje slapen. :+

Ziet er strak uit!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:26
@-Splash- Succes morgen!

En weet je wat het leuke is? Als je geen maandagochtend model hebt blijf je dat gevoel houden :)

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inspired
  • Nu online
Wel gek dat je zo kunt uitkijken naar (voor de meeste) weer een andere leaseauto. :) Weet nog steeds hoe onwijs gaaf de eerste kilometers waren na het ophalen van mijn Model 3 in Tilburg vorig jaar. Veel plezier allemaal.

• -Splash-
Taro schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:44:
@-Splash- Succes morgen!

En weet je wat het leuke is? Als je geen maandagochtend model hebt blijf je dat gevoel houden :)
Oh maak het maar spannender haha, laten we hopen dat het een woensdagmiddag model is dan. ;)

• -Splash-
Inspired schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:20:
Wel gek dat je zo kunt uitkijken naar (voor de meeste) weer een andere leaseauto. :) Weet nog steeds hoe onwijs gaaf de eerste kilometers waren na het ophalen van mijn Model 3 in Tilburg vorig jaar. Veel plezier allemaal.
Het gekke is dat ik dit met mijn Octavia niet zo had destijds. Beetje hype, beetje de inner nerd. En overstap naar een totaal ander systeem van rijden. :) (En kijk al sinds 2013 naar Tesla's)

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:26
Inspired schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:20:
Ja, dat vergeet ik ook nooit meer. De politie had zelfs op de snelwegen in de buurt extra controles om nieuwe Tesla rijders te kunnen pakken. Gelukkig had ik geluk, maar 29% charge in de auto, dus moest eerst naar een Supercharger om pas daarna vol het pedaal in te kunnen trappen.

Weet nog wel dat ik vol met adrenaline weer thuiskwam :)

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-07 07:17
Bij mij werd gisteren de auto voor de deur afgeleverd door iemand die voor Athlon auto's rond brengt
aardige gast even een inspectie gedaan en alles lijkt goed enigste wat ik niet zeker weet is als je de achterklep open doet en dan in de koffer ruimte de bovenkant dus zeg maar onder het achter raam dat is niet gespoten of heeft een heel afwijkende kleur klopt dat?
de Koffer deksel en de rest wel.
En de USB aansluiting voorin daar zit dus geen Wireless laden maar verder ook niks voor je telefoon om meteen te kunnen laden
Wel een rubber matje en als ik die weg haal zie ik wel dat er uitsparingen zitten in de plastic mal voor USB kabels maar die zitten er niet klopt dit?
verder zie ik wel in het gat er echter 2 standaard USB connectors zitten waar ik dus eventueel een USB memory stick in kan doen voor de Sentry mode.

PSN: FreakGIB

• Inspired
  • Nu online
@FreakGIB klopt beide. Kabels die daar goed inpassen kun je via de shop bestellen. Of wireless charging pad via Ali.

• FreakGIB
Inspired schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:43:
@FreakGIB klopt beide. Kabels die daar goed inpassen kun je via de shop bestellen. Of wireless charging pad via Ali.
Thx ga ik eens kijken waar je een goeie Memory stick kan krijgen.

• Inspired
  • Nu online
FreakGIB schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 13:07:
[...]

Voor Sentry? Een (goedkope) SSD is een stuk beter qua levensduur. Dashcam is altijd aan het schrijven dus de meeste USB sticks gaan vrij snel kapot.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maddog03
FreakGIB schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 13:07:
[...]

Tesla raad in zijn documentatie deze aan: pricewatch: Sandisk Ultra Fit USB 3.1 128GB Zwart

• ggvanleeuwen
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 17:22
Ik las ergens in dit topic of die andere een link naar de Pricewatch: Samsung T5 ssd van 500GB. Vanwege de opslagcapaciteit en de Samsung chips / wear leveling zou die extra lang mee moeten gaan. Bij mij werd die ssd niet herkend totdat ik een firmware update op de ssd had geïnstalleerd. Toen deed hij het wel 'meteen'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KingFox
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
FreakGIB schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:25:
Bij mij werd gisteren de auto voor de deur afgeleverd door iemand die voor Athlon auto's rond brengt
aardige gast even een inspectie gedaan en alles lijkt goed enigste wat ik niet zeker weet is als je de achterklep open doet en dan in de koffer ruimte de bovenkant dus zeg maar onder het achter raam dat is niet gespoten of heeft een heel afwijkende kleur klopt dat?
de Koffer deksel en de rest wel.
Dat klopt, die plaats wordt inderdaad niet gespoten :)

Acties:
  • +8Henk 'm!

• -Splash-
Gisteren ook mijn model 3 opgehaald. De ervaring viel mij, na alle verhalen, totaal niet tegen. Maar dat kwam ook meer omdat het nu gestroomlijnder was dan in December. Je komt aan bij het terrein en je gaat in de rij staan tot je aan de beurt bent bij de balie. Kan je mooi het moois voorbij zien komen.

We mochten langzamerhand naar binnen en binnen alleen maar blije mensen natuurlijk.
In de tent dus geholpen met de tenaamstelling, handtekening zetten etc... en ik kreeg een post-it met de plek waar de auto stond en instructies over de pasjes enzo. Ik vond de auto zoeken het meest leuke eigenlijk haha.

De bolide gevonden, helemaal blij. Dan het stuk waar ik totaal niet goed in ben. De controle, niets kunnen vinden behalve een ingevallen zijkant van het rechter achterlicht,. Daar gelijk verholpen. Alles ging helemaal goed verder. Even de auto laten zien bij mijn vrouw en dochter, dochter mocht gelijk in de auto en zat de hele weg omgoog te kijken (IK ZIE DE MAAN!!! DAAR!! - ze is bijna drie). De auto had 29% lading, dus even bijgeladen bij Breukelen en door.

Enorm blij met de auto is een understatement. Echt wat ben ik blij met de auto, enorm stil... stiller dan mijn Octavia vind ik (wel getest met max 130 km/h) en mooi geluid uit de speakers. Even wat bagage geprobeerd (moest nog even langs de decatlon) en dat viel toch wel tegen als je de Octavia gewend bent. :+ Maar de auto is meer dan ruim genoeg voor de normale 90% van de ritten. Misschien toch maar ontspullen.

Ik zit nu allemaal excuses te verzinnen om met de auto weg te mogen. Ook opvallend, de man van Tesla zei nog dat het niet kon. Maar mijn kenteken was gisteren ook al op de mat gevallen (zag het in de PostNL app dat ik RDW post had).

Enigzins toch wel jammer dat ik deze dag niet opnieuw kon beleven. Zo een moment van een nieuwe auto ophalen is toch wel erg leuk. :)

De auto is ook groter dan ik had gedacht qua omvang (zelfs groter dan mijn octavia qua lengte en breedte). Dat had ik niet gedacht. Ook de 18" velgen zijn erg vraag en de band zit er erg mooi omheen. Kijken of mijn vrouw vandaag nog ergens heen wilt of gebracht wil worden. :+

[Voor 5% gewijzigd door -Splash- op 28-06-2020 08:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarz
@-Splash- Mooi kleurtje, gefeliciteerd! Veel rijplezier

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Compupad
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:54
Ik kan mij inmiddels ook afmelden!
Ook gisteren de model 3 opgehaald en zoals de rest ook al aangaf viel het allemaal enorm mee. Ophalen verliep erg soepel. Niet gehaast en je had inderdaad alle tijd om de auto te inspecteren (letterlijk: hier is een stickynote met je vak en kenteken, succes! Als je hulp nodig hebt staan er mensen, en anders mag je naar de uitgang rijden) Na alle horror posts heb ik wel 30x om de auto heengelopen maar het zag er allemaal tiptop uit op een paar kleine lijmresten na die ik grotendeels met m'n vinger al weg kon halen. Heb ik thuis allemaal opgelost.

Afkloppen dat dit inderdaad zo is maar ik heb er vertrouwen in.

De accu had nog zo'n 150km actieradius dus ook even onderweg bijgeladen.

Helaas alleen nog geen toegang tot de App ;( (vergeten te vragen bij de check-in), maar ik las dat dit tot 48 uur kon duren (maar verwacht dat ik daar toch nog zelf even achteraan zal moeten gaan) eerlijk gezegd aangezien de meeste hier direct bij het afhalen al in de app konden.

Paar foto's voor de sfeer, heb er niet veel gemaakt tijdens het hele afhalen:

Ik moet zeggen.. Ik vond dit persoonlijk toch een mooier "avontuur" dan een auto die je thuis afgeleverd krijgt.

Wat mij nog wel opviel, mijn Midnight Silver Metallic kleur ziet er een stuk donkerder uit dan die van een kennis. Ik vind 'm zo een stuk strakker eruit zien moet ik zeggen. Hij lijkt meer weg te hebben van de Midnight Silver metallic van de Model Y, maar misschien stond ie ook gewoon goed in de was :? ?

En dan de cliché: Het is het wachten waard! Ik hoop dat de mensen in dit topic ook z.s.m. de Teslas mogen ophalen :D! En voor diegene die 'm ook inmiddels hebben opgehaald. Het was mij een waar genoegen om hier met zijn alle te wachten en boten te stalken _/-\o_

[Voor 7% gewijzigd door Compupad op 28-06-2020 17:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Splash-
Compupad schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:31:
Ook gisteren de model 3 opgehaald en zoals de rest ook al aangaf viel het allemaal enorm mee. Ophalen verliep erg soepel. Niet gehaast en je had inderdaad alle tijd om de auto te inspecteren (letterlijk: hier is een stickynote met je vak en kenteken, succes! Als je hulp nodig hebt staan er mensen, en anders mag je naar de uitgang rijden) Na alle horror posts heb ik wel 30x om de auto heengelopen maar het zag er allemaal tiptop uit op een paar kleine lijmresten na die ik grotendeels met m'n vinger al weg kon halen. Heb ik thuis allemaal opgelost.

Helaas alleen nog geen toegang tot de App ;( (vergeten te vragen bij de check-in), maar ik las dat dit tot 48 uur kon duren (maar verwacht dat ik daar toch nog zelf even achteraan zal moeten gaan) eerlijk gezegd aangezien de meeste hier direct bij het afhalen al in de app konden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik moet zeggen.. Ik vond dit persoonlijk toch een mooier "avontuur" dan een auto die je thuis afgeleverd krijgt.

Wat mij nog wel opviel, mijn Midnight Silver Metallic kleur ziet er een stuk donkerder uit dan die van een kennis. Ik vind 'm zo een stuk strakker eruit zien moet ik zeggen. Hij lijkt meer weg te hebben van de Midnight Silver metallic van de Model Y, maar misschien stond ie ook gewoon goed in de was :? ?

En dan de cliché: Het is het wachten waard! Ik hoop dat de mensen in dit topic ook z.s.m. de Teslas mogen ophalen :D! En voor diegene die 'm ook inmiddels hebben opgehaald. Het was mij een waar genoegen om hier met zijn alle te wachten en boten te stalken _/-\o_
Super zeg!!! Mooie auto.
App werkte gelijk idd. Maar had wel zelf een account van te voren aangemaakt. Daarmee kon ik dus gelijk al in de app.

Wellicht moet je dat ook even doen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Shattering
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Fijn om te lezen allemaal! Maakt het wachten op die van mij iets minder erg ;). Fijn om te lezen dat er geen problemen met de kwaliteit zijn!

Hopelijk in augustus aan de beurt!

[Voor 20% gewijzigd door Shattering op 28-06-2020 20:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compupad
-Splash- schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:09:
[...]

Super zeg!!! Mooie auto.
App werkte gelijk idd. Maar had wel zelf een account van te voren aangemaakt. Daarmee kon ik dus gelijk al in de app.

Wellicht moet je dat ook even doen?
Thanks!! Die van jou ook trouwens :D
Daar was ik al een beetje bang voor. Ja had ik inderdaad ook gedaan, volgens Tesla was mijn account aan het RN gekoppeld als berijder. Zou allemaal goed moeten gaan op de dag van levering met de App zei die. Blijkbaar dus niet :+. Zal morgen is bellen, dan is het plaatje helemaal compleet, hoop de no-reply accountsupport box te kunnen vermijden.

[Voor 5% gewijzigd door Compupad op 28-06-2020 22:17]

• akkerl
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 01:29
Compupad schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:31:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Toch even nieuwsgierig :).
Hoe is het afgelopen met de toegang tot de app?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maddog03
akkerl schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:24:
[...]

Ik heb gisteren mijn auto opgehaald, en 20 min na inchecken zag ik de auto in de app :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ggvanleeuwen
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 17:22
Ik heb hem trouwens vrijdag met die hitte opgehaald. Tijdens het inchecken deed de app het al en kon ik de airco alvast aanzetten. Dat was erg fijn!

• EvaluationCopy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01-07 22:51
Die had ik nog liggen in 64GB variant. Stopte er na een maand ook mee. Niet kapot, maar gaf foutmeldingen in de auto. Doe jezelf een lol en investeer in een SSD.

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• Compupad
akkerl schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:24:
[...]

Bij mij helaas nog zonder succes. Het servicecenter kon niks zien van de actie die de medewerker daar had gedaan om mijn account als bestuurder te koppelen. Ik stond letterlijk niet in het systeem waarbij de medewerker die ik in mei had gesproken duidelijk aangaf dat hij alles had gekoppeld zodat het met de levering direct goed zou gaan. Want ja, je wilt natuurlijk ook premium connectivity kopen en superchargen... en bij service verzoeken moeten wij dan contact opnemen met u en niet de HR afdeling (zijn woorden) - nou niet dus |:( ... Helaas heeft hij dat nooit op de mail gezet en alleen telefonisch als mededeling doorgegeven waardoor ik ook geen hard bewijs heb dat het zo is.

Ik krijg zelf sterk het idee dat hij alleen maar het RN wou weten voor een eigen bonus o.i.d. Ben ergens wel lichtelijke geïrriteerd dat daarover gelogen is. Want zo voelt het.. Er zou hoe dan ook iets over mij in het systeem staan zou je denken, al was het een aantekening.. Ik krijg in ieder geval nu alleen te horen dat je contact op moet nemen via AccountSupportEMEA... Wij kunnen niets doen namelijk... Kan wel 4 weken duren.. (enig geduld is daarbij van belang zeiden ze...) Ik vind het ergens bijzonder.. Een high-tech bedrijf en dan moet zoiets simpels zo lang duren 8)7
Ben er nog achteraan aan het gaan via een andere weg ook dus to be continued..

De auto wordt er zeker niet minder om hoor! Ik ben enorm aan het genieten, maar net dat laatste stukje ontbreekt nog waardoor je net niet kunt zien hoelang je nog moet opladen, alvast kunt voor verkoelen etc..
First world luxe problemen zullen we maar zeggen haha..

Voor de meeste zal dit geen probleem zijn hoor. Zolang Tesla je e-mail adres echt heeft en je de mails al hebt gekregen zal het vast goed gaan. Ik val er dus net buiten (en ben er eerder ook niet achteraan gegaan omdat het servicecenter dus zei: het zit goed!)

Het komt wel goed :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:32
Na een heerlijke pickup ervaring (vergelijkbaar met hierboven beschreven) inmiddels alweer 1000km op de teller. Een fantastische auto.

Helaas wel in het interieur de binnenkant van de B stijl die los laat en de rechter achterdeur die van binnenuit niet goed open gaat.

Toch even langs SeC dus binnenkort. Autopilot is trouwens fantastisch. Vandaag 400km gereden, denk zo'n 90% op AP. Overweeg nu toch FSD aan te schaffen voor lane change alleen al.

Ik kan alleen geen satelliet kaarten zien of file informatie... Hebben jullie wel Premium connectiviteit @Tarz en @Compupad ?

• Tarz
dedominee schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:03:
Na een heerlijke pickup ervaring (vergelijkbaar met hierboven beschreven) inmiddels alweer 1000km op de teller. Een fantastische auto.

Helaas wel in het interieur de binnenkant van de B stijl die los laat en de rechter achterdeur die van binnenuit niet goed open gaat.

Toch even langs SeC dus binnenkort. Autopilot is trouwens fantastisch. Vandaag 400km gereden, denk zo'n 90% op AP. Overweeg nu toch FSD aan te schaffen voor lane change alleen al.

Ik kan alleen geen satelliet kaarten zien of file informatie... Hebben jullie wel Premium connectiviteit @Tarz en @Compupad ?
Ik heb wel satellietkaarten en file info volgens mij, het afgelopen weekend was er een wegafsluiting en werden we netjes omgeleid. Satelliet kaarten gebruik ik tot nu toe eigenlijk niet.

Autopilot heeft mijn vertrouwen al verloren sinds de 2 rare rem acties op de snelweg. Ik kan deze nog steeds niet verklaren en daarom durf ik het niet meer te gebruiken.

Verder een heerlijke auto. Soms heb ik overigens wel het idee dat de DAB radio harder en zachter gaat op willekeurige momenten. Niets met andere geluidssignalen te maken zoals navigatie of telefoon. Gewoon at random.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:59
Tarz schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:12:
[...]

Ik heb wel satellietkaarten en file info volgens mij, het afgelopen weekend was er een wegafsluiting en werden we netjes omgeleid. Satelliet kaarten gebruik ik tot nu toe eigenlijk niet.

Autopilot heeft mijn vertrouwen al verloren sinds de 2 rare rem acties op de snelweg. Ik kan deze nog steeds niet verklaren en daarom durf ik het niet meer te gebruiken.

Verder een heerlijke auto. Soms heb ik overigens wel het idee dat de DAB radio harder en zachter gaat op willekeurige momenten. Niets met andere geluidssignalen te maken zoals navigatie of telefoon. Gewoon at random.
Kan zijn dat hij op dat moment de gewone FM gebruikt door slecht ontvangst van de DAB.

• Compupad
dedominee schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:03:

Tof! Het gaat snel. Autopilot werkt (tot nog toe) ook beter dan verwacht. Alhoewel ik 'm soms wel wat naar links vind hangen in de baan.

Mijn premium connectivity deed het pas na 3 uur denk ik. Daarvoor zei die dat het verlopen was en ik moest verbinden met wifi (ik probeerde in eerste instantie Spotify te draaien). Als je al 1000km hebt gereden is dat wel wat vreemd. Moest satelliet/traffic wel handmatig activeren door op de kaart te "klikken" en het icoon rechtsonderin te kiezen uiteraard.

[Voor 3% gewijzigd door Compupad op 30-06-2020 22:14]

• dedominee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:32
Mijn auto heeft nog geen WiFi connectie gehad. Kan dat het zijn eventueel?

• FreakGIB
bottom line schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:18:
[...]

Kan zijn dat hij op dat moment de gewone FM gebruikt door slecht ontvangst van de DAB.
Zijn er radio setting waar je kan kiezen voor DAB of FM
ik reed in een tunnel en kreeg veel ruis te horen op de zender en dacht toen Mmm ik dacht dat de Radio DAB was, en je dus geen ruis zou hebben maar gewoon helemaal geen signal.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 03-07 20:57
FreakGIB schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 23:02:
[...]

Zijn er radio setting waar je kan kiezen voor DAB of FM
ik reed in een tunnel en kreeg veel ruis te horen op de zender en dacht toen Mmm ik dacht dat de Radio DAB was, en je dus geen ruis zou hebben maar gewoon helemaal geen signal.
Mijn ervaring is: DAB met FM als fallback. Dus bij geen DAB signaal meer, gaat ie op FM. Automatisch ook weer terug naar DAB als er weer signaal is.

Het staat overigens ook links naast de radiofrequentie als je aan het luisteren bent.

[Voor 8% gewijzigd door jugger naut op 30-06-2020 23:14]

Maker van https://oneplusstock.net/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Compupad
dedominee schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:44:
Mijn auto heeft nog geen WiFi connectie gehad. Kan dat het zijn eventueel?
Nu je het zo zegt. Mogelijk heb je gelijk.
Ik heb de Tesla thuis verbonden met WiFi, wat gegeten / geladen en daarna weer op pad geweest. In dat ritje kwam ik er achter dat er premium connectivity was.
Pagina: 1 ... 334 335 336 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True