Gisteren ook mijn model 3 opgehaald. De ervaring viel mij, na alle verhalen, totaal niet tegen. Maar dat kwam ook meer omdat het nu gestroomlijnder was dan in December. Je komt aan bij het terrein en je gaat in de rij staan tot je aan de beurt bent bij de balie. Kan je mooi het moois voorbij zien komen.
We mochten langzamerhand naar binnen en binnen alleen maar blije mensen natuurlijk.
In de tent dus geholpen met de tenaamstelling, handtekening zetten etc... en ik kreeg een post-it met de plek waar de auto stond en instructies over de pasjes enzo. Ik vond de auto zoeken het meest leuke eigenlijk haha.
De bolide gevonden, helemaal blij. Dan het stuk waar ik totaal niet goed in ben. De controle, niets kunnen vinden behalve een ingevallen zijkant van het rechter achterlicht,. Daar gelijk verholpen. Alles ging helemaal goed verder. Even de auto laten zien bij mijn vrouw en dochter, dochter mocht gelijk in de auto en zat de hele weg omgoog te kijken (IK ZIE DE MAAN!!! DAAR!! - ze is bijna drie). De auto had 29% lading, dus even bijgeladen bij Breukelen en door.
Enorm blij met de auto is een understatement. Echt wat ben ik blij met de auto, enorm stil... stiller dan mijn Octavia vind ik (wel getest met max 130 km/h) en mooi geluid uit de speakers. Even wat bagage geprobeerd (moest nog even langs de decatlon) en dat viel toch wel tegen als je de Octavia gewend bent.

Maar de auto is meer dan ruim genoeg voor de normale 90% van de ritten. Misschien toch maar ontspullen.
Ik zit nu allemaal excuses te verzinnen om met de auto weg te mogen. Ook opvallend, de man van Tesla zei nog dat het niet kon. Maar mijn kenteken was gisteren ook al op de mat gevallen (zag het in de PostNL app dat ik RDW post had).
Enigzins toch wel jammer dat ik deze dag niet opnieuw kon beleven. Zo een moment van een nieuwe auto ophalen is toch wel erg leuk.
De auto is ook groter dan ik had gedacht qua omvang (zelfs groter dan mijn octavia qua lengte en breedte). Dat had ik niet gedacht. Ook de 18" velgen zijn erg vraag en de band zit er erg mooi omheen. Kijken of mijn vrouw vandaag nog ergens heen wilt of gebracht wil worden.
[
Voor 5% gewijzigd door
-Splash- op 28-06-2020 08:35
]