Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Naast de OG Switch hebben we een Lite voor mijn jongste zoon (geel) en net een 'Coral' Lite gekocht voor mijn dochter met Animal Crossing. In de aanbieding op Amazon.de voor 208 EUR. Ze krijgt het pas volgend jaar met haar verjaardag, maar dat weet zij uiteraard niet :P

Moet eigenlijk nog een Mario Kart op de kop tikken, dan kunnen ze alle 3 individueel met elkaar racen :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:06
Notna schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:11:
Naast de OG Switch hebben we een Lite voor mijn jongste zoon (geel) en net een 'Coral' Lite gekocht voor mijn dochter met Animal Crossing. In de aanbieding op Amazon.de voor 208 EUR. Ze krijgt het pas volgend jaar met haar verjaardag, maar dat weet zij uiteraard niet :P

Moet eigenlijk nog een Mario Kart op de kop tikken, dan kunnen ze alle 3 individueel met elkaar racen :+
Ik ben zelf nu met de deals ook voor de bijl gegaan, maar dan de groene versie (turquoise?), en gewoon voor mezelf :+
Gelijk de Borderlands collectie er bij, die games blijven goed, ben benieuwd hoe het is om die handheld te spelen.

Gamertag: FinrazielNL

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:01
sderooij schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:51:
[...]

Thanks, ik zal is even kijken :)
Kijk ook eens naar deze gripcase. Is dockable, en je kan de joy cons eruit halen zonder dat de case van je switch af moet. Qua grip iets kleiner als de eerder genoemde case maar ik vind de mumba erg fijn.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:17
Luuk84 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:55:
[...]

Kijk ook eens naar deze gripcase. Is dockable, en je kan de joy cons eruit halen zonder dat de case van je switch af moet. Qua grip iets kleiner als de eerder genoemde case maar ik vind de mumba erg fijn.
oh top! ik ga is even kijken ;) Wellicht wordt dit een serieuze kandidaat.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
JackAvery schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:20:
[Twitter]
Morgen meer info dus over eShop kortingen.
Dit soort dingen maakt het wel lastig :D Kopen op Amazon met een KWL15 korting, wachten op deze deals, of had ik toch afgelopen maandag (?) moeten bestellen bij Bol.com met 3 games voor € 125,-

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:26
Joster schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:40:
[...]

Dit soort dingen maakt het wel lastig :D Kopen op Amazon met een KWL15 korting, wachten op deze deals, of had ik toch afgelopen maandag (?) moeten bestellen bij Bol.com met 3 games voor € 125,-
Wat is een KWL15 korting?

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:47:
[...]

Ik ben zelf nu met de deals ook voor de bijl gegaan, maar dan de groene versie (turquoise?), en gewoon voor mezelf :+
Gelijk de Borderlands collectie er bij, die games blijven goed, ben benieuwd hoe het is om die handheld te spelen.
Toevallig gisteren geprobeerd te beginnen met deel 2 maar door een recente update crasht die constant, zal 2K wel fixen. Deel 1 volledig doorspeeld, ook docked overigens, prima te doen in handheld. Nu door met de pre-sequel en die doet het ook goed. Hele leuke collectie is het!

E: De crash issue is dus bekend bij de developers en er wordt aan gewerkt als ik het internet mag geloven. Deel 1 en de pre-sequel zijn gewoon speelbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 26-11-2020 09:35 ]

• Finraziel
Thomas schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:34:
[...]

Toevallig gisteren geprobeerd te beginnen met deel 2 maar door een recente update crasht die constant, zal 2K wel fixen. Deel 1 volledig doorspeeld, ook docked overigens, prima te doen in handheld. Nu door met de pre-sequel en die doet het ook goed. Hele leuke collectie is het!

E: De crash issue is dus bekend bij de developers en er wordt aan gewerkt als ik het internet mag geloven. Deel 1 en de pre-sequel zijn gewoon speelbaar.
Ik zag het inderdaad ook al toen ik even aan het googlen was hoe de games draaien op de switch maar dat komt vast goed.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Joster schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:40:
[...]

Ik kreeg dit net niet voor elkaar op Mario Kart 8 deluxe of Mario odyssee btw.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:50
Finraziel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:38:
[...]

Ik zag het inderdaad ook al toen ik even aan het googlen was hoe de games draaien op de switch maar dat komt vast goed.
Als je van pc komt is het wel enorm wennen. Handheld loop ik eigenlijk voornamelijk met shotguns rond, omdat het anders niet te doen is. Zelfs met de Satisfy grip. Op de tv is de FoV wat groter, en met de pro controller is het beter te handlen allemaal.

Verder loopt BL2 qua framerate prima. Af en toe een hickup in handheld mode. Maar pas in de postgame content als het allemaal wat hectischer wordt. 8)

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 16:44
Thomas schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:34:
[...]

Wat schijnt te werken is de gratis Lilith Pack DLC te downloaden vanuit de eShop. Volgens deze gebruiker was dat voor hem de oplossing: https://twitter.com/Londr.../1323603560467058688?s=20

• Finraziel
Flozem schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:52:
[...]

Als je van pc komt is het wel enorm wennen. Handheld loop ik eigenlijk voornamelijk met shotguns rond, omdat het anders niet te doen is. Zelfs met de Satisfy grip. Op de tv is de FoV wat groter, en met de pro controller is het beter te handlen allemaal.

Verder loopt BL2 qua framerate prima. Af en toe een hickup in handheld mode. Maar pas in de postgame content als het allemaal wat hectischer wordt. 8)
Heb de verschillende games ook al op de Xbox One gespeeld, dus op zich wel al gewend met controller te spelen... Maar ik zal het wel merken. In het ergste geval speel ik wel een Gaige anarchy build, 'accuracy is overrated anyway' :9
Dufniall schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:55:
[...]

Wat schijnt te werken is de gratis Lilith Pack DLC te downloaden vanuit de eShop. Volgens deze gebruiker was dat voor hem de oplossing: https://twitter.com/Londr.../1323603560467058688?s=20
En het probleem zou ontstaan zijn toen ze die DLC uitbrachten... zou toch niet zijn dat ze de basegame nou zo aangepast hebben dat die er botweg vanuit gaat dat die DLC ook aanwezig is he :+
Nou ja, ik kan het maandag testen, als het me lukt de pakketbezorger te vangen dan. Dan komt het helaas pas binnen (als je nieuwe speeltjes bestelt wil je er eigenlijk ook gewoon mee aan de slag O-))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
De kortingsactie van de E-shop is inmiddels begonnen.
Ik zie wat flinke kortingen waarbij AAA games van Nintendo worden aangeboden voor 40 euro.

De NES controllers hebben zelfs 50% korting.

Hieronder een screenshot met de meest populaire games met korting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N9E8lieqa3ZXaz4AmE5j3j7Ts7Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qw0g9MqldulNTSDpfB0MzXBV.png?f=fotoalbum_large
@avec_style een makkelijker overzichtje vind je op dekudeals.com! (Die momenteel het wel erg te verduren krijgt qua traffic...)

Paar onmiddellijke opvallers met 'laagste prijs ooit': Limbo, Inside, Tales of Vesperia, Katamari Damacy Reroll, Katana Zero, Crash Team Racing, XCOM 2, CrossCode...
Limbo en Inside zijn inderdaad mooi geprijsd. Maar heb ze allebei al een keer gespeeld en ik hoop eigenlijk dat ze nog een keer fysiek uitkomen voor de Switch... lastig.

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:02
Weet iemand of er al een goede review is over de performance van Immortals Fenyx Rising op de switch? Ik heb een tijd geleden die preview gameplay gezien maar zover ik weet was dat niet op switch hardware. Ik zou hem wel graag willen bestellen maar dan wil ik eerst weten wat de performance er van is op de switch. Na Rime ben ik wel erg voorzichtig geworden met switch ports.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
De game komt volgende week uit. Ik verwacht dat vlak daarvoor de eerste reviews zullen verschijnen.
(reviewers moeten zich vaak aan een embargo houden waardoor ze dit soort info vaak niet van te voren kunnen delen)

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 12:17

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

sderooij schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:13:
[...]

Je bedoelt deze?

[Afbeelding]

Zo ja, mag die van mij tegen verzendkosten overnemen ;)
Zijn alleen beetje stoffig :P
Ja zulke bedoelde ik. Maar ik begrijp dat jullie allemaal niet enthousiast zijn. Dan bespaar ik de kinderen liever een teleurstelling.

Bedankt.

• sderooij
Wreckerrm schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:16:
[...]

Ja zulke bedoelde ik. Maar ik begrijp dat jullie allemaal niet enthousiast zijn. Dan bespaar ik de kinderen liever een teleurstelling.

Bedankt.
werkt op zich prima hoor. De knoppen blijven heel soms hangen, maar over het algemeen een 5/10 :)

• YSF
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Voor degenen die er geinteresseerd in zijn: Super Mario Maker 2 is voor 31 euro te koop bij Amazon nl.

• avec_style
YSF schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:38:
Voor degenen die er geinteresseerd in zijn: Super Mario Maker 2 is voor 31 euro te koop bij Amazon nl.
Ik heb deze van de week ook gekocht bij Amazon. Let hierbij wel op dat je dan de Franse verpakking krijgt.
(voor mij geen probleem, maar voor anderen misschien wel. De game zelf is wel in het Engels en Nederlands te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Where are you?®

Borderlands collectie is nu 17.84 bij Amazon.nl:

https://www.amazon.nl/Bor...endo-Switch/dp/B089L2411X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 11:21
Ben benieuwd of de reguliere (niet Fortnite) Switch nog ergens in de aanbieding gaat komen... 🤔

Als het vandaag niet is, hoe groot is die kans dan op Cyber Monday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hij is enkel duurder geworden sinds gister, dus als ik moet gokken schat ik de kans in op 0%

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
GilbertvH schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:08:
Ben benieuwd of de reguliere (niet Fortnite) Switch nog ergens in de aanbieding gaat komen... 🤔

Kans lijkt me heel klein, maar je weet maar nooit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
GilbertvH schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:08:

Ik zit er ook op eentje te azen, maar wat een ellende inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Joster schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:56:
[...]

Ik zit er ook op eentje te azen, maar wat een ellende inderdaad..
Fornite bundel is 309 > https://tweakers.net/cons...witch_p496645/vergelijken
Grijze versie is 319 > https://www.amazon.de/s?k=Nintendo+Switch&ref=nb_sb_noss

Nintendo Switch komt eigenlijk nooit (echt) in de aanbieding, dus als je daar op wilt wachten dan zit je nog wel even zonder.

Laagste prijs voor de grijze versie is 299,- geweest in de laatste 6 maanden > pricewatch: Nintendo Switch (2019 model) Grijs

[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 27-11-2020 09:05 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gynnad schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:04:
[...]

Fornite bundel is 309 > https://tweakers.net/cons...witch_p496645/vergelijken
Grijze versie is 319 > https://www.amazon.de/s?k=Nintendo+Switch&ref=nb_sb_noss

Nintendo Switch komt eigenlijk nooit (echt) in de aanbieding, dus als je daar op wilt wachten dan zit je nog wel even zonder.
Mja, vorig jaar rond black friday was € 299,- de reguliere prijs toch? Nu is het al moeilijk om aan een rood / blauw variant te komen voor € 329,-.

De Fortnite editie hoeven we hier niet en van de grijze versie op Amazon vraag ik me af of die er binnen een week gaat zijn. Dan pik ik net zo lief de rood / blauw variant op voor € 329,-. Maar zelfs die is amper te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

sderooij schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:05:
Als het goed is wel, conform bol.com:
"Dit model betreft het vernieuwde Nintendo Switch model, met verbeterde accuduur."

Link:
https://www.bol.com/nl/p/...9/#product_specifications
Ik heb hem net gehaald, als het aan deze site ligt is het niet de nieuwe: https://www.pocket-lint.c...ew-or-old-nintendo-switch. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat er zoveel codes her en der staan dat ik niet helemaal weet hoe of wat.

Andere vraag, ik speel geen Fortnite. Kan ik eventueel de code voor dat spel verkopen? Hebben mensen dat het volledige spel in hun account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:07:
[...]

Mja, vorig jaar rond black friday was € 299,- de reguliere prijs toch? Nu is het al moeilijk om aan een rood / blauw variant te komen voor € 329,-.

De Fortnite editie hoeven we hier niet en van de grijze versie op Amazon vraag ik me af of die er binnen een week gaat zijn. Dan pik ik net zo lief de rood / blauw variant op voor € 329,-. Maar zelfs die is amper te vinden.
Switch is een heel gewild product. Je moet dus al een winkel vinden die wilt stunten zoals Argos in de UK om onder de normale prijs te zitten. Maar verder is in België het vrij gemakkelijk om een rood/blauwe te vinden voor 319.
iAR schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:28:
[...]

Ik heb hem net gehaald, als het aan deze site ligt is het niet de nieuwe: https://www.pocket-lint.c...ew-or-old-nintendo-switch. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat er zoveel codes her en der staan dat ik niet helemaal weet hoe of wat.
Het is sowieso het nieuwe model want het oude model wordt al meer dan een jaar niet meer geproduceerd. Dit is een zeer recente bundel.
Andere vraag, ik speel geen Fortnite. Kan ik eventueel de code voor dat spel verkopen? Hebben mensen dat het volledige spel in hun account?
Voor zover ik weet kan dat. Fortnite an sich is een F2P game, de code geeft je recht op een paar skins en 2000 Vbucks. Ik meen me te herinneren dat deze code voor een 60tal euro verkocht wordt, maar ik speel het spel niet en ken niks van de economie er rond:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik zie door de controllers de switch niet meer. Ik zoek 2 extra controllers voor 4p potjes Mariokart. Hoeven geen dure zijn want ze gaan minder vaak dan de originele controllers gebruikt worden. Maar het aanbod is echt enorm. Enige eis die ik heb is dat de bluetooth zijn want met usb lijkt me niets. iemand een tip?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

JackAvery schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:14:
Voor zover ik weet kan dat. Fortnite an sich is een F2P game, de code geeft je recht op een paar skins en 2000 Vbucks. Ik meen me te herinneren dat deze code voor een 60tal euro verkocht wordt, maar ik speel het spel niet en ken niks van de economie er rond:)
Dear lord, nog steeds inderdaad. Overigens geen idee hoeveel 2.000 v-bucks zijn maar hij staat te koop op marktplaats. Thansk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
1000 vbucks koop je voor 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Weet iemand of Hades momenteel ergens afgeprijsd staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katerin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:36:
1000 vbucks koop je voor 8 euro.
Het zijn meestal de skins die meer geld waard zijn in dit soort games :)
geemfriek schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:39:
De US eShop en Steam :p Je kan dit gewoon zelf nakijken op de website van Nintendo of op dekudeals.com.
Chaoss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:22:
Ik zie door de controllers de switch niet meer. Ik zoek 2 extra controllers voor 4p potjes Mariokart. Hoeven geen dure zijn want ze gaan minder vaak dan de originele controllers gebruikt worden. Maar het aanbod is echt enorm. Enige eis die ik heb is dat de bluetooth zijn want met usb lijkt me niets. iemand een tip?
Draadloos van de bekendere merken zit qua prijs je erg vaak boven de 40 euro. Zelf zou ik de 8BitDo SN30 Pro+ aanraden, die kost meestal ~50. Als je goedkoper wilt gaan, kan je bvb naar Chinese knock-off Pro Controllers gaan kijken, al zou ik niet aanraden om namaak te steunen :) Maar misschien heeft er iemand nog een tip voor de prijsklasse onder 40 euro.

[ Voor 44% gewijzigd door JackAvery op 27-11-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:37

B2

wa' seggie?

Stond al een tijdje op m’n lijstje, maar nog nooit de knoop doorgehakt. Zojuist Super Mario Maker 2 kunnen scoren voor 30 euro bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

Iemand ervaring met de Picross games? Redelijk casual van wat ik zie/lees (met iets uitdaging ofc).

Staan er nu 5 op (5e net nieuw), andere allemaal in de sale (20%). Is dat gewoon allemaal (meer van) hetzelfde of zit er nog wat speciaals tussen?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Chaoss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:22:
Ik heb deze en ben daar erg tevreden over.
https://www.amazon.nl/Dra...witch-zwart/dp/B07GVY1WXF

Ik heb een ander design maar als het goed is is het dezelfde controller, hij is er in verschillende ontwerpen. Er zit alleen geen rumble in en je moet er zelf (oplaadbare) batterijen in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

B2 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:07:
Stond al een tijdje op m’n lijstje, maar nog nooit de knoop doorgehakt. Zojuist Super Mario Maker 2 kunnen scoren voor 30 euro bij Amazon.
Heb je voor het uitwisselen Switch Online abo nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
@iAR Uitwisselen van levels die je kunt spelen en maken? Ja, daar heb je online voor nodig. Er zit wel een singleplayer onderdeel tussen, maar die heb je op een gegeven moment wel gezien. Aan de andere kant is een switch online abo niet eens zo duur. En voor family al helemaal niet.

Je krijgt ook een korte periode gratis bij een nieuwe Nintendo account als ik het goed heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

Die singleplayer heb je al meer dan genoeg speeluren aan alleen al om het waard te maken. Heb online maar vermaak me alsnog prima met de singleplayer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 22:39

DukeBox

loves wheat smoothies

The Chosen One schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:08:
Iemand ervaring met de Picross games? Redelijk casual van wat ik zie/lees (met iets uitdaging ofc).
Ja, ben er groot fan van. Heb alle series op de 3DS en enkelen op de switch. Bij hogere versies hebben ze wel dingen bedacht om iets toe te voegen maar de basis is overal het zelfde. Oftewel, vind je het leuk en heb je alle puzzels gedaan, dan koop je gewoon nieuwe puzzels welke (helaas) ook weer alle 3 niveaus in moeilijkheid en tutorials hebben.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 01:39
geemfriek schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:39:
in de Amerikaanse eShop voor $20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 09:49
Met een beetje creatief boekhouden heb ik net de 2 Fighters Passes gekocht voor Super Smash Bros.
Bij Game Mania zijn de eShop-kaarten van €25 nu €24,50. Ofwel 2 kaarten van €25 kosten nu €49,-.
Daarnaast had ik nog 2 XP-kortingskaarten van de Game Mania dus die €49 werd €34.

Het restant (€4,98) heb ik betaald met mijn gouden punten. Wel heb ik eerst de Vol.1 Pass als eerste gekocht zodat ik daarna genoeg gouden punten had om de Vol. 2 Pass zonder extra bijbetaling te kopen.

Ik heb dus €34 uitgegeven voor DLC dat eigenlijk €54,98 kost >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldekkers1
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-08 14:45
The Chosen One schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:08:

Staan er nu 5 op (5e net nieuw), andere allemaal in de sale (20%). Is dat gewoon allemaal (meer van) hetzelfde of zit er nog wat speciaals tussen?
Ik speel Picross, vind het heel relaxed om dit spel te spelen. Houd wel van puzzelspelletjes! Ben nu halverwege deel 2, het spel verveelt me niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
VirinR schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:36:
Met een beetje creatief boekhouden heb ik net de 2 Fighters Passes gekocht voor Super Smash Bros.
Bij Game Mania zijn de eShop-kaarten van €25 nu €24,50. Ofwel 2 kaarten van €25 kosten nu €49,-.
Daarnaast had ik nog 2 XP-kortingskaarten van de Game Mania dus die €49 werd €34.

Het restant (€4,98) heb ik betaald met mijn gouden punten. Wel heb ik eerst de Vol.1 Pass als eerste gekocht zodat ik daarna genoeg gouden punten had om de Vol. 2 Pass zonder extra bijbetaling te kopen.

Ik heb dus €34 uitgegeven voor DLC dat eigenlijk €54,98 kost >:)
Goed bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alle zes de Bit.Trip games releasen op Switch op kerstdag :) Dat en nog een hoop andere dingen in deze overzichtstrailer van QubicGames

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 27-11-2020 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
martin_v_z schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:54:
Weet iemand of er al een goede review is over de performance van Immortals Fenyx Rising op de switch? Ik heb een tijd geleden die preview gameplay gezien maar zover ik weet was dat niet op switch hardware. Ik zou hem wel graag willen bestellen maar dan wil ik eerst weten wat de performance er van is op de switch. Na Rime ben ik wel erg voorzichtig geworden met switch ports.
Ik heb zelf nog geen review kunnen vinden, maar zag wel dat een Demo op Google Stadia beschikbaar is. Ik dacht laat ik eens kijken of je dat met de Nintendo Switch Pro-Controller kunt spelen en dat blijkt zowaar te kunnen. Gewoon op je laptop in Chrome met je Nintedo Switch Pro-controller > https://stadia.google.com/game/immortals-fenyx-rising.

Demo is tot 21 december beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martin_v_z schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:54:
Het is nog wat vroeg voor reviews maar de eerste gesponsorde previews staan online:

[YouTube: 20 Minutes of Immortals Fenyx Rising Nintendo Switch Gameplay! (Combat, Exploration, & More!)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Heb ook even gekeken, maar kan er nog geen vinden, zelfs IGN en Gamespot hebben nog geen review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De previews van de game zien er in ieder geval goed uit, lijkt goed te draaien qua performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Switch fortnite editie is binnen

Gelijk op black friday wat extra's besteld
Glass screen protector Het duo pack wat hier genoemd was
Toch maar een geheugen kaartje
En de pro controller (leek me beter als een extra joycon setje

Qua spellen {voor mijn zoon leeftijd 8} zag ik dat als je een online abbo hebt dat je wat basis snes en nes games krijgt dat lijkt me wel beter/goedkoper/leuker? Want in het begin heb je toch bijna geen spellen en om alles los te kopen ik noem een
Mario kart
Pokémon
Mario anniversary {dat zijn 3 games ineen toch)

Ben je ook weer bijna 150 euro kwijt

Op marktplaats zijn dat ook de eerste spellen die wg zijn natuurlijk

Hebben jullie nog een tip wat dat betreft?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wii4all schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:40:
Switch is binnen gelijk op black friday met wat extra's besteld

Qua spellen {voor mijn zoon leeftijd 8} zag ik dat als je een online abbo hebt dat je wat basis snes en nes games krijgt dat lijkt me wel beter/goedkoper/leuker? Want in het begin heb je toch bijna geen spellen en om alles los te kopen ik noem een
Mario kart
Pokémon

Ik zou wel beginnen met een volwaardige titel voor de Switch. Mario Odyssey of Mario Anniversary zijn een mooie om mee te beginnen inderdaad. Al denk ik dat Odyssey leuker is om mee te beginnen.

Als je Pokemon haalt kijk of je Let's Go games kan scoren 2e hands. Die zullen wat goedkoper zijn want zijn wat ouder maar nog steeds vermakelijk.

Daarnaast Mario Kart is altijd winst want met de Joycons van de Switch zelf kun je mooi iedereen mee laten spelen. Naast iemand nog op de Pro Controller :P

Switch online voor 20 euro per jaar is een leuke manier om echt oude games opnieuw te zien. Ze zullen bij lange na niet allemaal leuk zijn maar goed de keuze is er reuze.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Mario kart
Pokémon

Er zijn een paar games die gratis in de Eshop zijn, Waaronder Pinball FX3, ik meen 3 of 4 kasten gratis en de rest kun je zelf uitbreiden.

Super Mario Bros. 35 is momenteel ook gratis, maar ook Super Kirby Clash is gratis. Dan heb je al een mooi begin.

Bij de Action momenteel ook heel goedkoop leuke games, voor nog geen €8,00 het stuk, zijn wel download codes in een doosje, maar dan nog.

Ik denk dat je hier al een begin hebt, kan nog wel wat dingen opnoemen maar denk dat het misschien voor in een later stadium is :D Vragen mag natuurlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij

Mario kart
Pokémon

Ik zou niet op Marktplaats kijken, staat heel veel 2e hands spul hier op Tweakers te koop :)
MP gaat nog wel eens fout (oplichters of het komt nooit aan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou inderdaad beginnen met Mario Kart en Mario Odyssey, ig daar ben ik mee begonnen toen ik 3 jaar geleden de Switch heb gekocht met Black Friday. Dan ben je wel ff zoet. NES en SNES Online is vermakelijk, maar niet iets waar ik een Switch voor zou halen, maar leuk voor er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
Ze hebben net een vergelijking video geplaatst. Wel ps5 vs switch dus dan kan je wel een heel groot verschil verwachten maar ik vind hem er op de switch nog goed genoeg uit zien en volgens mij draait hij redelijk soepel. Wel wat extra pop in maar dat had botw ook.
Ik ben nog wel benieuwd naar de ps4 vs switch vergelijking.

YouTube: Immortals Fenyx Rising Graphics Comparison (Switch vs. PS5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

De Black Friday games druppelen binnen. Ik moet toch wel zeggen dat de remakes van Super Mario U en Kart 8 wel de hoofdprijs zijn voor hetzelfde. Ik laat Pikmin maar links liggen geloof ik.
Zeker in Kart 8 is alles al unlocked en merk ik dat ik al niet zo veel zin meer heb...

In dubio of ik Mario Oddesey nog haal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 14:10
iAR schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:07:
De Black Friday games druppelen binnen. Ik moet toch wel zeggen dat de remakes van Super Mario U en Kart 8 wel de hoofdprijs zijn voor hetzelfde. Ik laat Pikmin maar links liggen geloof ik.
Zeker in Kart 8 is alles al unlocked en merk ik dat ik al niet zo veel zin meer heb...

ik zou er júist voor kiezen om dan Odyssey te halen ipv de remakes?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Mijn switch lite is ook binnen... Ben begonnen met Borderlands the pre sequel, want deel 1 heb ik heel recent nog op de Xbox gespeeld en 2 paste niet meer dus de switch is gestopt met downloaden (mijn sd kaart komt als het goed is vanavond binnen).

Draait erg goed, maar ik moet zeggen dat het wel echt even wennen is aan de controls. Is even zoeken naar hoe het ding vast te houden en toch de rechter stick te kunnen bedienen. Maar in een uurtje spelen of zo begin ik er al aan te wennen.

Ik ben nog een beetje in dubio over wat te doen met de animal crossing code. Iedereen lijkt er extreem positief over (zolang ze niet met meer man op één switch willen spelen), maar ik ben bang dat het mij te doelloos zal zijn en ik er snel mee op hou. Dingen voor je huis vrij spelen en zo heeft mij nooit echt lang kunnen boeien. Jammer dat het geen cart is, dan had ik hem gewoon even uit kunnen proberen. Aan de andere kant is de €40 of zo wat ik er misschien voor kan krijgen ook het einde van de wereld niet, dus wie weet probeer ik het gewoon... Hoe zijn de ervaringen hier als er iemand is die niet echt vol fan is van Nintendo cutesiness maar normaal meer voor de games gaat die je op de andere consoles zou vinden, maar wel animal crossing geprobeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iAR schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:07:

Bijna niemand had een Wii U in huis, dus voor de meeste mensen zijn Super Mario Wii U Deluxe en Mario Kart 8 Deluxe gloednieuwe games. Maar als je ze al had dan hoef je ze niet opnieuw te kopen, inderdaad vrijwel hetzelfde.

Dat in Mario Kart alle karts en tracks al geunlocked zijn had van mij ook niet gehoeven. Maar geen zin meer hebben? Waarom heb je het dan gekocht? Je kan nog alle Kart onderdelen vrij spelen. Alle cups in elke klasse 3 sterren halen. Time trials tijden verbeteren (de 200CC tijden verbreken zijn zeer uitdagend). En multiplayer op de bank of online is erg leuk. Inmiddels meer dan 180 uur in zitten en start de game nog regelmatig op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Finraziel schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:09:
Mijn switch lite is ook binnen... Ben begonnen met Borderlands the pre sequel, want deel 1 heb ik heel recent nog op de Xbox gespeeld en 2 paste niet meer dus de switch is gestopt met downloaden (mijn sd kaart komt als het goed is vanavond binnen).

Draait erg goed, maar ik moet zeggen dat het wel echt even wennen is aan de controls. Is even zoeken naar hoe het ding vast te houden en toch de rechter stick te kunnen bedienen. Maar in een uurtje spelen of zo begin ik er al aan te wennen.

Ik ben nog een beetje in dubio over wat te doen met de animal crossing code. Iedereen lijkt er extreem positief over (zolang ze niet met meer man op één switch willen spelen), maar ik ben bang dat het mij te doelloos zal zijn en ik er snel mee op hou. Dingen voor je huis vrij spelen en zo heeft mij nooit echt lang kunnen boeien. Jammer dat het geen cart is, dan had ik hem gewoon even uit kunnen proberen. Aan de andere kant is de €40 of zo wat ik er misschien voor kan krijgen ook het einde van de wereld niet, dus wie weet probeer ik het gewoon... Hoe zijn de ervaringen hier als er iemand is die niet echt vol fan is van Nintendo cutesiness maar normaal meer voor de games gaat die je op de andere consoles zou vinden, maar wel animal crossing geprobeerd heeft?
Ik had na 50 uur er genoeg van, was die 'cuteness' wel een beetje beu :P Maar dat is heel persoonlijk. Een maat van me zit nu al op 420 uur.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht Animal Crossing rond de releasedatum (ten tijde van de eerste lockdown) voor mijn Switch Lite. Heb inmiddels een reguliere Switch... maar dat terzijde.

Ik vind het een fantastische game met een hele grote “maar”...

De game scoort voor veel punten door sfeertje, het upgraden van je huis en de “low pace” gameplay en de aandoenlijke karakters. Toch ben ik na 100+ uur mee gekapt en heb ik de game verkocht, ik had dus een fysieke versie. De reden is dat gamen voor mij ontspannen moet zijn en aangezien je in Animal Crossing de meeste progressie boekt als je elke dag speelt en dan weer wacht op de volgende dag. Ik werd dat gevoelsmatige “moeten” op een gegeven moment zat. Wel had ik toen al de eindcredits gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z

Spellen als Animal crossing moet je echt liggen. Ik heb vroeger een animal crossing op de Gamecube gehad en het was echt niks voor mij, ik zocht echt een doel en dat is er niet. Het heeft verder voor mij niet iets te maken met of het cute is ofzo, ik kan mij prima vermaken met de Mario titels, die hebben ook wel een hoog cute gehalte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat heb ik ook, ik heb een doel nodig. Daarnaast wil ik graag iets compleet hebben en ik wil het uit kunnen spelen. Dus een game zoals Animal Crossing die maar met nieuwe content blijft komen spreekt me daarom niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Natte vingers en glazen bollen opgelet:

https://thezeldahub.com/m...xpect-in-2021/zelda-news/

Wat vinden we van deze "lek"?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ziet er meer uit als een wishlist dan een leak imho.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:56:

Ctrl+F, Xenoblade...

Geen interessante leak. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
martin_v_z schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:47:
[...]

Spellen als Animal crossing moet je echt liggen. Ik heb vroeger een animal crossing op de Gamecube gehad en het was echt niks voor mij, ik zocht echt een doel en dat is er niet. Het heeft verder voor mij niet iets te maken met of het cute is ofzo, ik kan mij prima vermaken met de Mario titels, die hebben ook wel een hoog cute gehalte.
Ja ik zei het eigenlijk niet goed maar wist niet goed hoe het uit te drukken... Mensen die niet per se alles wat Nintendo aan raakt als het beste ooit zien :+ (ik probeer niemand voor het hoofd te stoten maar voor mijn idee pas ik zelf niet zo in het standaard Nintendo fan beeld)
Maar thanks voor de tips/input :)
Ik denk er nog even over maar ik neig naar hem op v&a gooien en een andere Nintendo titel uit de estore sale te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Wie weet, word afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Ik zie Advance Wars en ben dus enthousiast. Als dit niet waar blijkt, heb jij het gedaan, trouwens. Dan weet je dat vast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad

Als de nieuwe Zelda in april op de markt zou moeten komen had ik er al meer content van verwacht. Zelda is dusdanig groot, daar wil je in een redelijke periode ontzettend veel content van laten zien. Natuurlijk kan dat nog als ze daar nu jn december mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Een Metroid 2D zou echt heel welkom zijn. Mij s inziens heeft Nintendo te weinig uit die IP gehaald. De N64 overgeslagen en daarna alleen maar 3D meuk met Prime. Other M was een aardige poging, maar niet echt een topper. En er zaten nog steeds 3D scènes in, je kon daar alleen moet lopen.
Op de GBA 1 nieuwe game, zero mission was een remake.
Begin van het jaar de 3DS versie van Metroid II uitgespeeld, dat was wel een wegen leuke game.
Dus hopelijk ipv een nieuwe prime een nieuwe 2D metroid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Mario kart
Pokémon

Ik zou Odyssey halen, desnoods tweedehands. Dochter speelde het toen ze 6 was en ze hebben zich er 2 jaar mee vermaakt. Soms coop soms alleen. Er is genoeg te doen zonder de moeilijke stukken, lekker in de levels rondneuzen en dingen ontdekken. Wat mij betreft veel speelbaarder voor jonge kinderen dan de andere zaken die je noemt (nes en SNES games zijn best pittig). En spel is zo goed dat als de kids in bed zijn je zelf nog wat leveltjes doet, zodat er daarna weer meer te ontdekken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat BOTW 2 in april uitkomt lijkt me vrij onwaarschijnlijk, o.a. ook omdat een andere lekker die wel een degelijk track record heeft eerder deze week heeft gezegd dat de kans groot is dat deze laat 2021 releast.

Mijn indruk: wat deze persoon lijkt gedaan te hebben is bestaande leaks en speculatie samengeraapt te hebben en doen alsof het hun info is :) maar zeg nooit nooit I guess.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Ik heb Super Bomberman R gekocht voor 7,50. Ben benieuwd. Staat nu in de backlog totdat ik weer wat lokale multiplayer ga doen met mn neef. Maar voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

afterhourpower1 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:12:
Ik heb Super Bomberman R gekocht voor 7,50. Ben benieuwd. Staat nu in de backlog totdat ik weer wat lokale multiplayer ga doen met mn neef. Maar voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.
Ik ook had 'm ook gehaald, heb de switch sinds vorige week, om samen met de vriendin spelletjes te doen. Ik moet mijn meerdere aan haar toegeven :'( Ik speel het veelte gehaast, maar dit zijn in mijn opinie wel echt spellen voor een switch om lekker samen op de bank wat spelletjes te doen.

Ook overcooked maar eens gekocht aangezien het hier zo wordt geprezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Woopdedooo op 29-11-2020 10:46 ]

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Vraag mij wel eens af, waarom zou het uitbrengen van add-ons voor Mario Kart (met name nieuwe banen) wel/niet een goed model zijn voor Nintendo?

Lijkt mij erg leuk om nieuwe banen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Hebben ze toch al gedaan met de Wii U versie van Mario Kart 8, ik heb die toen der tijd gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
martin_v_z schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:56:
[...]

Ze hebben net een vergelijking video geplaatst. Wel ps5 vs switch dus dan kan je wel een heel groot verschil verwachten maar ik vind hem er op de switch nog goed genoeg uit zien en volgens mij draait hij redelijk soepel. Wel wat extra pop in maar dat had botw ook.
Ik ben nog wel benieuwd naar de ps4 vs switch vergelijking.

YouTube: Immortals Fenyx Rising Graphics Comparison (Switch vs. PS5)
Thanks. Goed om alvast wat te kunnen zien van deze game op de Switch. Heb hem in de pre order staan en hoop op een BOTW achtige game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Gynnad schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:44:
[...]

Als de nieuwe Zelda in april op de markt zou moeten komen had ik er al meer content van verwacht. Zelda is dusdanig groot, daar wil je in een redelijke periode ontzettend veel content van laten zien. Natuurlijk kan dat nog als ze daar nu jn december mee beginnen.
Kan nog steeds. Ik verwacht ergens in de komende 6-8 weken nog wel een Direct eigenlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 22:09
Zeror schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:26:
[...]

Kan nog steeds. Ik verwacht ergens in de komende 6-8 weken nog wel een Direct eigenlijk.
Volgend jaar is toch ook de 35 jaar anniversary van Zelda? Hoop sterk op BOTW2 + een paar remakes (Twilight Princess, Skyward Sword, Wind Waker?) in 2021. Net met m’n zoontje BOTW uitgespeeld en we vallen in een zwart Zelda gat nu 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

virofi schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:38:
[...]
Net met m’n zoontje BOTW uitgespeeld en we vallen in een zwart Zelda gat nu 🤪
Dan kun je tot die tijd wel bezig met Hyrule Warriors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
B2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:00:
[...]

Dan kun je tot die tijd wel bezig met Hyrule Warriors :)
Zal die eens gaan proberen inderdaad. Al vinden we het ontdekken en speuren het leukste om samen te doen en Hyrule Warriors is vooral vechten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
https://www.rtlnieuws.nl/...-pokemon-kadabra-nintendo
Nintendo mag van Uri Geller de pokemon Kadabra weer gaan afbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
[...]

Volgend jaar is toch ook de 35 jaar anniversary van Zelda? Hoop sterk op BOTW2 + een paar remakes (Twilight Princess, Skyward Sword, Wind Waker?) in 2021. Net met m’n zoontje BOTW uitgespeeld en we vallen in een zwart Zelda gat nu 🤪
Age of calamity doet die heel goed opvullen bij mij!

En heb je alle dungeons al gehaald? Alle 120? :P Die motor is het waard trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Linksquest schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:22:
Hebben ze toch al gedaan met de Wii U versie van Mario Kart 8, ik heb die toen der tijd gekocht.
Ja en nee voor mijn gevoel. Van de wii af naar de switch maar daarna hadden ze eens per half jaar een a twee nieuwe banen kunnen toevoegen misschien?

Krijg bij Luigi bv het gevoel dat daar wel iets nieuws toegevoegd wordt wat het extra leuk maakt voor mij.

Dat kan dus heel goed mijn gevoel voor commercie zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
sderooij schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:39:
[...]

Age of calamity doet die heel goed opvullen bij mij!

En heb je alle dungeons al gehaald? Alle 120? :P Die motor is het waard trouwens ;)
Zeker alle dungeons! Die motor is badass! Ook de DLC content gedaan en nu alle korok seads aan het hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dagg schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:50:
[...]

Ja en nee voor mijn gevoel. Van de wii af naar de switch maar daarna hadden ze eens per half jaar een a twee nieuwe banen kunnen toevoegen misschien?

Krijg bij Luigi bv het gevoel dat daar wel iets nieuws toegevoegd wordt wat het extra leuk maakt voor mij.

Dat kan dus heel goed mijn gevoel voor commercie zijn ;)
Waren 2 DLC met ieder 2 Cups, komt uit op in totaal 16 nieuwe banen en een paar nieuwe personages en voertuigen, waaronder Isabelle uit Animal Crossing en Link uit The Legend of Zelda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Klopt, die is inderdaad volgend jaar, ben zelf benieuwd wat ze gaan uitbrengen, na de gamecube nooit meer een verzamel schijf gehad wat ik wel jammer vind.

Ben trouwens ook naar het concert geweest van de 25 jarige tour in Nederland, heb er wat beelden van, opgenomen met toen mijn Nokia Lumia 925.

[YouTube: Clips from The Legend of Zelda: Symphony of the Goddesses in Heineken Music Hall 2015]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Ik moet zeggen mbt Age of Calamity: ik vind het een zeer gaaf spel. Ben nu uur of 10 aan het spelen en vind het leuker en leuker. Met Urbosa spelen was zeker gaaf zeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
sderooij schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:27:
Ik moet zeggen mbt Age of Calamity: ik vind het een zeer gaaf spel. Ben nu uur of 10 aan het spelen en vind het leuker en leuker. Met Urbosa spelen was zeker gaaf zeg :)
Is inderdaad een geweldig spel, vind hem zelfs leuker dan het eerste deel. Zit nu op 19 uur en ben ook vooral bezig met de Side Questen. Erg leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQv29qjEj0p5YtOsjxoIyAqxbJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5ILzaNalMzs9NSWDpseUrIs.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn blackfriday deal. Ben nu bezig met Link's awakening en ben al aardig ver volgens mij(eagle's tower). Erg vermakelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

RJL86 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:23:
[Afbeelding]

Mijn blackfriday deal. Ben nu bezig met Link's awakening en ben al aardig ver volgens mij(eagle's tower). Erg vermakelijk :)
Links Awakening tijdje geleden ook aangeschaft, super leuk, alleen wel jammer dat ik nu sneller door het spel ga. Destijds (25 jaar geleden of zo?) op de Gameboy was ik veel langer aan het zoeken wat je moest doen.

SMM2 ligt hier nog in seal te wachten op de kerstvakantie :) M’n zoontje van 8 wil ook graag Splatoon 2, maar ook graag Donkey Kong Country. Gaat nog even kiezen worden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
RJL86 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:23:
[Afbeelding]

Helemaal nice, Splatoon 2 heb ik zelf niet, maar heb wel deel 1 veel gespeeld. Link's Awekening is een hele geldige remake, heb er een review van geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Linksquest schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:05:
[...]

Helemaal nice, Splatoon 2 heb ik zelf niet, maar heb wel deel 1 veel gespeeld. Link's Awekening is een hele geldige remake, heb er een review van geschreven.
Heb deel 1 ook veel gespeeld. Ben benieuwd naar deel 2, aangezien je nu niet meer het scherm hebt van de wiiu controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb hem wel eens gespeeld, vond hem persoonlijk niet geweldig op release, daarom nog even links laten liggen. kan natuurlijk zijn dat het inmiddels verbeterd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoreWalker
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-08-2023
Wat een drama zeg, die prijzen voor de Switch op het moment... Echt spijt nu dat ik er geen gekocht heb toen ze in sept/okt op 309 stonden, de prijzen lijken alleen maar te stijgen. Misschien dat ze na Sinterklaas volgend weekend nog weer even inzakken? Mensen zat die natuurlijk last-minute nog even wat kadootjes namens de goedheiligman in moeten kopen, daar kun je als winkel natuurlijk een mooi stukje winst op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
LoreWalker schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:37:
Wat een drama zeg, die prijzen voor de Switch op het moment... Echt spijt nu dat ik er geen gekocht heb toen ze in sept/okt op 309 stonden, de prijzen lijken alleen maar te stijgen. Misschien dat ze na Sinterklaas volgend weekend nog weer even inzakken? Mensen zat die natuurlijk last-minute nog even wat kadootjes namens de goedheiligman in moeten kopen, daar kun je als winkel natuurlijk een mooi stukje winst op maken.
Oh yep, er is zelfs 1 of andere Bol.com plaza partij die er 500,- voor vraagt inmiddels. Waarschijnlijk een slecht jaar gedraaid...
Pagina: 1 ... 81 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic